Manne Pettersson Wallström

Manne Pettersson Wallström

Manne Pettersson Wallström är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gävle

Manne Pettersson Wallström har varit registrerad mäklare sedan 2016-05. Manne Pettersson Wallström har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-01 och har fått 288 omdömen med ett betyg på 4.9. Manne Pettersson Wallström har haft 23 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-06

288 omdömen om Manne Pettersson Wallström

Sedan starten hos Reco 2024
Alma K
Sålde sitt hus med hjälp av Manne Pettersson Wallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Gävle

Vi har sålt vårt hus med Manne och fick redan från första mötet en väldigt bra känsla. Manne har varit otroligt proffsig, snabb och lyhörd. Han har varit tillgänglig och genomfört både marknadsföring, visning och kontraktsskrivning trots mitt i semestertider. Vi kan varmt rekommendera Manne och kommer definitivt att kontakta honom även vid eventuella framtida försäljningar!

Hans Johnny S
Bleke

"Professionell, pålitlig och överträffade alla förväntningar!"

Helena B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Manne Pettersson Wallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Centralt

Alltid positiv och med bra bemötande. Han levde upp till förväntningarna hur en försäljning ska gå till. Trots att det tog lite tid, var han alltid positiv och fullföljde allt med nya tag. Gav aldrig upp och till slut lönade det sig. Tack.

Kristin W
Hagaström

Manne är en väldigt driftig, noggrann och ambitiös mäklare.

Daniel W
Hagaström

Väldigt professionel men samtidigt personlig. Pedagogisk i processen från början till slut och har på ett väldigt bra sätt svarat på alla våra frågor. Kan varmt rekommendera Manne!

Carl Gustaf A
Valbo

Mycket bra bemötande, han levde upp till våra förväntningar vilket var ganska höga. Vår uppfattning och upplevelse av mäklaren var att det han sa stod han för plus att vi blev informerade om status under försäljnings perioden

Anders L
Köpte sitt hus med hjälp av Manne Pettersson Wallström en del av Svensk Fastighetsförmedling Gävle
Axmar

Manne är trevlig och engagerad Han var påläst om objektet och han följde upp alla frågor som jag hade

Adam H
Hedesunda

Trevligt bemött Levde upp till förväntningar Gick smidigt, lätt att fråga om det var något man undrade över

Kerstin Jeanette L
Näsudden

Mycket trevlig och tillmötesgående samt kunnig

Björn E
Näsudden

Jag upplever Manne som väldigt serviceminded och en som anstränger sig lite extra för att göra säljare och köpare nöjda. Väldigt smidig affär som vi fick igenom innan visning tack vara bra kommunikation.