Fastighetsbyrån Sandviken

Fastighetsbyrån Sandviken

• BadgeElevenYears
2 823

Välkommen till Fastighetsbyrån Sandviken / Ockelbo! Småstaden Sandviken har ett brett utbud av aktiviteter, det finns något för alla. Högbo Bruk bjuder på vacker miljö, det finns fina badstränder vid Storsjön och Kungsberget är nära för den som gillar att åka skidor. Vårt Sandviken kontor har 9 anställda och vi har förmedlat...

2823 omdömen om Fastighetsbyrån Sandviken

Sedan starten hos Reco 2013

Rauno L
Sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Säljan

Isabelle är en kompetent, rutinerad, lyhörd o supertrevlig mäklare som hjälpte mig o sälja mitt hus mitt i semestertider.

Magnus J
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Thunell en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Bovik

bea bemötande ,saklig och kunnig

Linnea T
Säljan

Isabelle har varit väldigt tillmötesgående och proffsig och funnits tillgänglig och svarat på alla våra funderingar och frågor, något som vi uppskattat väldigt mycket! Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare!

Victor H
Säljan

Trygg och duktig mäklare som var behjälplig med ett trevligt bemötande.

Andreas L
Vallhov

Sakkunnig rak och ärlig. Har haft äran att möta Sara både som säljare och köpare av fastighet. Skulle varmt rekommendera fler att vända sig till Sara i båda lägen.

Ole O
Sålde sitt hus med hjälp av Olivia Rustas en del av Fastighetsbyrån Sandviken

Trevlig o positivt bemötande, jag hade inga förväntningar att det skulle gå fort men det gjorde det och det gick smidigt att träffas med köparen o Olivia på lilla kontoret. Lite lättare att prata med henne inte tillgjort uppklädd utan normalt, om man jämför med mäklare i Stockholm med omnejd

Inger Elisabeth N
Sålde sitt hus med hjälp av Olivia Rustas en del av Fastighetsbyrån Sandviken

Olivia har haft ett mycket gott bemötande. Olivia levde helt upp till mina förväntningar. Olivia har varit lätt att ha ett samarbete med.

Karin A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Forsberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Centralt

Alltid tillgänglig, alltid snabba svar, alltid trevlig och alltid ödmjuk och uppmärksam på oss som kund. En superbra mäklare!

Tony L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Forsberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Centralt

Väldigt trevlig och tillmötesgående.

Kerstin M S
Centralt

Hon var redig och förklarade allt bra. Man fick förtroende för henne. Fast hela affären med visning och köp blev så hastigt bestämt, så var hon vänlig, och man kunde fråga om allt.Toppen!

Marie E
Årsunda

Väldigt trevlig, kunnig och lyhörd

Mike P
Centralt

Hon var agerande, trevlig, enkel och med bra engagemang. Hennes professionella och vänliga attityd gjorde hela processen smidig och positiv. Rekommenderar henne starkt för alla som letar efter en pålitlig mäklare.

Svar från Emma Forsberg

Tack så mycket Mike! De har varit fint att få vara med och hjälpa till med försäljningen.

Lisa T
Hantverkarbacken

Trevlig, driven och samarbetsvillig. Vi är väldigt nöjda!!

Rasmus B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Barrsätra

Väldigt professionell och påläst. Mycket trevlig!

Monika N
Sålde sitt hus med hjälp av Olivia Rustas en del av Fastighetsbyrån Sandviken

Var mycket duktig i sitt arbete har ej mer att säga om detta.

Erik N
Centralt

Affären och allt runtomkring var väldigt effektivt och smidigt skött. Underlättade mycket för mig i en stressig situation.

Zaman A
Centralt

Hon är jätte trevligt och jag har fått bra hjälp från henne allt jag behövde hjälp

Börje K
Järbo

Julia gick lugnt och metodiskt igenom säljprocessen med mig från start gällade valmöjligheter och kostnader mm. Julia är väldigt kommunikativ och kan på ett enkelt pedagogiskt sätt förklara effekterna av olika val. Det har för mej gjort det väldigt enkelt och gett mej en trygg försäljningsprocess i alla delar. Jag kan verkligen rekommendera Julia som är en mycket kunnig, tydlig och kommunikativ mäklare med ett mycket trevligt bemötande!

Cornelis Roelof G
Österfärnebo

Lyssnande. Goda idéer om upplägget. Lätt att nå per telefon och Mail .fick mig att känna att hon gillade vårt hus och trädgård.

Kerstin Elisabet G
Österfärnebo

Vänligt och lugnt bemötande. Försäljningen gick snabbare än förväntat, kändes som Olivia hittade rätt sätt att göra försäljningen bra. En superduktig mäklare!

Fanny L
Köpte sitt hus med hjälp av Olivia Rustas en del av Fastighetsbyrån Sandviken

En trevlig och tillmötesgående mäklare som hade svar på allt och otrolig service, rekommenderar varmt!

Birgitta Å
Kungsgården

Julia motsvarar med råge vad jag förväntar mig av en skicklig mäklare; hon är mycket kunnig, ger helt relevant och tydlig information i varje steg av hela försäljningsprocessen, och är dessutom en glad och positiv person att ha att göra med. Jag är väldigt tacksam för all den hjälp jag fått av Julia och ger henne en stor eloge och högsta betyg!

Anna-Greta A
Östanbyn

Adam har på ett proffsigt sätt skött försäljningen av vår gård samtidigt som att han har visat förståelse för att det kan kännas jobbigt att skiljas från ett boende som varat under lång tid.

Pernilla S
Sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Storvik

Bara gott att säga! Bra bemötande,har känns tryggt hela vägen med henne. Inga problem att få tag i vid frågor, ödmjuk och stor förståelse vad kunden vill och känner!

Maath A
Centralt

Hon är snäll och jätte duktig

Juhani S
Centralt

Mycket vänlig och kunnig. Ger en professionell intryck.

Kaisu S
Centralt

Vänlig och mycket kunnig och pofessionell.

Svar från Emma Forsberg

Tack så mycket Kaisu! Ni kommer att trivas så bra i lägenheten.

Carina W
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Thunell en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Lassas

Tydlig och förtroendeingivande

Jarmo K
Järbo

Lugn kunnig och bra bemötande,snabba besked lätt att nå vid frågor. Hon levde upp till förväntningarna. Vi kan inte vara nöjdare.

Britt-Marie W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Örnefeldt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Centralt

Jag blev bemött på ett bra sätt. Fick svar på allt jag hade funderingar kring.

Oscar H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Centralt

Alltid supertrevlig och tillmötesgående. Gav inte upp och har varit hjälpande i hela processen.

Lisbeth L
Järbo

Tydlig och utförlig information.

Mattias B
Köpte sitt hus med hjälp av Julia Hedberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Åshammar

Fantastiskt trevlig och duktig.

Felix Å
Barrsätra

Emma har ett härligt bemötande och visar ett lugn fyllt med erfarenhet!

Svar från Emma Forsberg

Tack så mycket Felix! Det var så fint att få vara med och hjälpa till :)

Bo Ö
Centralt

Helena är tydlig och effektiv med uppgifter och information.

Marcus N
Kungsgården

Kompetent, påläst samt lugn och trygg

Nilla B
Skrev om Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

Hon har koll på läget och löser allt. Är alltid i god tid, ger tips och råd inför försäljning och gör allt för att alla ska få den bästa servicen. Sara upplevs aldrig stressad och har tagit sig god tid för oss vid både värdering, visningar, möten och samtal.

Helena N
Kungsgården

Mycket bra bemötande. Tät kontakt vilket var viktigt för oss. Vi är väldigt nöjda med Julia som vår mäklare.

Johan B
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

Sara har hjälpt oss med både köp och försäljning på ett mycket professionellt sätt. Hon är alltid snabb på att återkoppla, trevlig och mycket engagerad genom hela affären. Är det något hon inte vet så tar hon reda på det direkt. Hade inte kunnat önska mer från henne. Rekommenderas starkt!

Marianne Inga B
Jädraås

Proffsig, vänlig och varit till stor hjälp

Ove A
Sålde sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

Sara gav ett mycket positivt intryck redan från början av den här säljprocessen. Hon lyssnar och ger kommentarer för att hjälpa till, så att vi kunde komma vidare till ett avslut på väldigt kort tid.. Det blev ju en lyckosam resa för alla fyra parter i detta fall,( för mej, för Sara och de olika köparna), då Sara redan hade hand om de som köpte min ena fastighet . ( de hade sitt hus till försäljning). Vill rekommendera Sara till den som går i köp eller säljtankar.. De kommer att vara i trygga händer. Mvh Ove

Michal K
Köpte sitt hus med hjälp av Julia Hedberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Gästrike Hammarby

Excellent communication, problem-free cooperation and, above all, I appreciate the professional approach. I warmly recommend!

Jesper N
Gästrike Hammarby

Bra bemött, engagerad och kunnig. Bra information och tips under försäljningen.

Daniel P
Köpte sitt hus med hjälp av Olivia Rustas en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Säbyggeby

Fantastisk bra, och fint stöd genom hela affären. Vi fick hjälp med allt vi behövde och har inte något mer att önska.

Jenny B
Säbyggeby

Otroligt hjälpsam mäklare, väldigt glada att vi valde just Olivia.

Doris W
Barrsätra

Med trygghet och god yrkesskicklighet

Doris W
Barrsätra

Med trygghet och lyhördhet, samtidigt ödmjuk i sin yrkesroll. Glad och positiv

Margareta W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Örnefeldt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Centralt

Kunnig och trevlig, har uppdaterat mej hela tiden

Marianne L
Gysinge

Adam är enligt mig en väldigt duktig mäklare. Han är lyhörd och och ödmjuk, tar sig tid att lyssna och gör allt för att man ska bli nöjd.

Peter S
Hantverkarbacken

Otroligt proffsig! Vid kontraktsskrivningen även där tydlig och proffsig! Vi är supernöjd min syster och jag! Tack ! Peter o Pia