Alla kategorier Mäklare Gävleborg Sandviken Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sandviken

Fastighetsbyrån Sandviken

HYTTGATAN 37, 811 31 Sandviken — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Sandviken / Ockelbo!

Småstaden Sandviken har ett brett utbud av aktiviteter, det finns något för alla. Högbo Bruk bjuder på vacker miljö, det finns fina badstränder vid Storsjön och Kungsberget är nära för den som gillar att åka skidor. Vårt Sandviken kontor har 9 anställda och vi har förmedlat villor och fritidshus, kommersiella fastigheter och bostadsrätter i området sedan början på 1970-talet.

Den lilla orten Ockelbo har fått sitt namn på kartan som prins Daniels hemort, men här finns även vildmarksmuseum och Wij Trädgårdar. Vackert beläget vid Bysjön och med smidiga tågkommunikationer är Ockelbo en stadsnära plats i en levande jordbruksbygd.

Fastighetsbyrån står för affärsmässighet, personligt engagemang och har bra lokalkännedom på varje ort. Välkommen in till något av våra kontor för att ställa frågor eller diskutera bostad och boende i trakten!

Läs vad 1169 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sandviken

• Lotta L skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi köpte en bostadsrätt. Hon var kunnig och informativ. Proffessionellt bemötande. Läs mer
  • Kim Ö skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Superbra kontakt! En bra mäklare helt enkelt. Läs mer
  • Lennart P skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har sålt vår fastighet Sörby 4:96 vid Stosjön.Niklas har ett trevligt sätt att umgås med sina kunder,vi har fått snabba svar och återkoppling.Alla frågor och förväntningar som vi hade levde han upp till.Vi kan varmt rekommendera Niklas

MVH

Lennart Persson Läs mer
  • Karin B skrev om Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt villan. Har haft bra kontakt med Johanna som varit lättillgänglig och snabbt svarat på frågor som kommit upp. Hon har även hjälpt till att lösa praktiska problem. Vi hade inga direkta förväntningar men vi är mycket nöjda med mäklaren. Läs mer
  • Gertrud L skrev om Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Efter många års letande har vi nu hittat vårt fritidshus. Johanna tipsade oss om detta, då hon förstod hur besvikna vi var, då vi tidigare gått miste om ett annat hus, som hon sålde. Det är vi mycket tacksamma för.
    Hon har hela tiden uppträtt mycket vänligt och korrekt. Hon har snabbt tagit reda på de fakta vi har efterfrågat och varit omtänksam och hjälpsam.

Vi har inte gjort så många fastighetsaffärer i våra liv, men vi tror inte att någon annan mäklare skulle kunnat göra ett bättre jobb.
    Gertrud Lidbaum och Leif Olsen
    Alsjöborgsvägen 9
    Åshammar Läs mer
  • Leif R
    Leif R skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    sålt lägenhet bemött på ett mycket b ra sätt förväntningarna mer än väl infriade o hon överträffade alla såna finns inte bättre betyg att få. Läs mer
  • Gunilla E skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpt en liten villa. Bra hjälp med det ekonomiska. Bra hjälp med problem som uppstod under köpets gång. Mycket bra bemötande. Läs mer
  • Hans-Olof L skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Enplanshus med källare, fristående garage. Mäklaren verkade bekant med uppgiften, med 22 st intressenter får jag vara nöjd. Försäljningen gick bra och jag är nöjd med köparen. Läs mer
  • Gonca T skrev om Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpt bostad
    Helt nöjd med bemötningen Läs mer
  • Liselotte Å skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag köpte min lägenhet på Smedsgatan i Sandviken. Synnöve var tydlig och påläst i sitt uppdrag. Jag är mycket nöjd med henne som mäklare./Lotta Läs mer
  • Erik B skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Adam har hjälpt oss att sälja huset på Ringvägen. Hans bemötande är alltid grymt brea. Han har enligt mig uppfyllt alla förväntningar. Jag skulle absolut rekimmendera fastighetsbyrån och fram föra allt Adam Hultman till andra som ska sälja sitt hus! Läs mer
  • Sandra L skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag är super nöjd med Adam.
    Han fick en att känna sig lugn och trygg från början till slut.
    Skulle varmt rekomendera han. Läs mer
  • Hans-Olof L skrev om Fastighetsbyrån Sandviken
    Allt har löpt smärtfritt hela vägen. Med bra information från mäklaren. Lätt att nå via telefon. Läs mer
  • Torkel E skrev om Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Professionell, trevligt bemötande Läs mer
  • Urban A skrev om Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Johanna är proffsig och förtroendeingivande i sitt bemötande till oss som säljare. Lyhörd för åsikter och lätt att kommunicera med, svarar snabbt på frågor både via sms eller telefon. Kan varmt rekommendera Johanna. Läs mer
  • Chatarina B skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sanne är alltid glad, pigg och hjälpsam. Hon är tydlig i sitt sätt att prata och diskuera och allt trevlig.
    hon levde upp till mina förväntingar med försäljning av en lägenhet.
    och nu när jag letar nya lägenhet att köpa är hon också allt pålitlig, trevligt och hjälpsam.
    Hon är super bra! Läs mer
  • Felicia E skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag sålde ÄNTLIGEN min lägenhet i augusti 2018 efter att den varit ute för försäljning sen i maj 2018. Jag bytte mäklare till Sanne i början på Augusti och det var det bästa jag kunde göra. Jag hade och har bara hört gott om henne från vänner och bekanta som också gjort sina försäljningar via henne. Sanne är engagerad, trevlig, sprider positiv energi, är tydlig & verkar vara en fantastisk kvinna över lag. Jag är så NÖJD med hur försäljningen av min lägenhet gick till. Det var enkelt & smidigt! ♥️ Läs mer
  • Ninni A skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Kunnig, god lokalkännedom, trovärdig. Läs mer
  • Kjell H skrev om Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpte en lägenhet i Sandviken och Emelie var trevlig och enkel att ha att göra med och gav ett säkert och kompetent intryck.
    Hon levde verkligen upp till förväntningarna med att kunna förklara och ha svar på alla de frågor jag hade.
    Fick överlag ett bra och kompetent intryck av henne. Läs mer
  • Thomas E skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag och min bror sålde en stuga som vi ägde tillsammans. Isabelle kom ut till stugan för att värdera den samt att höra vad vi tänkt oss. Isabelle visade ett lugn och en trygghet trots att hon är ung och var relativt ny på jobbet. Förväntningarna var att den skulle säljas snabbt och till priset vi tänkt oss eller mer och det blev bra.
    Jag kan varmt rekommendera Isabelle och hon lär ju inte bli sämre med den rutin hon bygger upp med tiden:-) Läs mer
  • Ewa L skrev om Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Väldigt proffsig o enkel
    Vi köpte en lägenhet snabbt o fick bra hjälp med bankkontakt Läs mer
  • Åsa F skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Isabelle hjälpte oss att sälja våran villa i Kungsberget. Isabelle är en skicklig mäklare, som alltid ger ett trevligt bemötande. Det tog henne mindre än 4v ifrån vårat första möte till fotografering, visning till avslutad husförsäljning. Vi rekommenderar henne till alla i våran omgivning som vill byta bostad!! Läs mer
  • Amanda L skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi köpte en villa.

Denna mäklare hade ingen vidarebefordran eller hänvisning till kollega under sin semester av mail, endast per telefon. Vi riskerade att missa chansen att få förhandstitt på huset iom återkopplingen inte kom per automatik.

Vi fick knapphändig information om att handpenning inkommit, men avstämning per telefon på förslag från mäklaren själv uteblev. Läs mer
  • Emma P skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    köpt villa.

Tycker Adam varit dålig eller tagit för lång tid på sig att svara på mail eller sms. Annars helt okej. Läs mer
  • Mats S skrev om Lena Rolander en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Fritidshus, Lena var kunnig, ha de bra koll på fastigheten och området, avlsut på kontoret var klockrent Läs mer
  • Roger H skrev om Lena Rolander en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    En toppen mäklare kunnig och proffsig
    engagerad i minsta detalj vid försäljningen. Läs mer
  • Manne L skrev om Lena Rolander en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Proffesionellt bemötande, sakkunnig, tryggt intryck och snabb! Läs mer
  • Cecilia D skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Nicklas hjälpte oss att sälja våran villa. bra bemötande från början till slut och vi hade/har fullt förtroende för Nicklas. Läs mer
  • Andreas L skrev om Lena Rolander en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Bra bemötande, en extra visning då tider inte passade. Tydlig genomgång då vi skrev papper Läs mer
  • Linda S skrev om Lena Rolander en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpte ett fritidshus i början av sommaren. Lena var snabb på att svara och löste affären smidigt. Läs mer
  • Åsa J skrev om Lena Rolander en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi sålde vår gård med Lena som mäklare. Allt gick snabbt och Lena var mycket proffsig under hela processen. Vi kände oss helt trygga, Lena höll kontakten och informerade oss kontinuerligt. Dessutom är Lena väldigt trevlig och lättsam. Läs mer
  • Stefan L skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sanne har på ett utmärkt sätt känt av aktuell marknad och på ett skickligt sätt manövrerat mellan olika kunder och vid rätt tidpunkter. Alltid enligt det regelverk som Fastighetsbyrån har att följa. Läs mer
  • Kurt D skrev om Lena Rolander en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Lena skötte affären otroligt proffsigt, snabbt, effektivt, drog många köpare till mitt objekt.
    Jag har absolut inget negativt att säga. Läs mer
  • Malin B skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Fritidsbostad köpt. Isabelle oerhört hjälpsam och svarade alltid snabbt. Inget negativt, utom att vi inte riktigt fick klara besked om brunnen. Förutom det var hon jätteduktig och hjälpsam. Läs mer
  • Helena H skrev om Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi köpte ett hus. Bra då vi fick beskrivning av hur området var och bra visning av huset. Lätt att prata med. Läs mer
  • Rajesh R skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    It was nice experience since beginning. Läs mer
  • Camilla V skrev om Lena Rolander en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålde en sommarstuga. Lena fanns alltid tillgänglig vid frågor. Hjälpsam och trevlig.
    En smidig och bra affär Läs mer
  • Joseph H skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Väldigt proffsig hjälp! Är väldigt glad att Sanne skötte min bostadsaffär. Det gick snabbt och smidigt för både mig som köpare och för personen som sålde. / Joseph Läs mer
  • Anna S skrev om Lena Rolander en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Service minded, mycket revlig, ser till säljare och köpares bästa Läs mer
  • Mattias L skrev om Lena Rolander en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Kunnig, proffsig, vänlig och noggrann. Läs mer
  • Maria A skrev om Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Detta var första gången för mig som jag köpte en bostadsrätt och jag måste säga att Emelie har agerat otroligt professionellt genom hela affären. Hon har svarat på frågor, förklarat och varit tydlig så jag har känt mig helt trygg hela tiden. Jag är väldigt nöjd, både med hur affären genomfördes och med lägenheten. Jag skulle verkligen rekommendera Emelie till alla som ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • Maria S skrev om Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Snabb och enkel affär. Trevlig mäklare. Läs mer
  • Simon P skrev om Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Proffsig mäklare som var till stor hjälp under hela försäljningen av min lägenhet. Läs mer
  • Christer Q skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har sålt ett kedjehus! Mycket trevlig och bra kille,som vi varmt rekommenderar! Han levde verkligen upp till våra förväntningar! Läs mer
  • Christer Q skrev om Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Har köpt en tomt,för att bygga nytt hus! Han har verkligen levt upp till våra förväntningar! Läs mer
  • Mari-Ann P skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt fritidshus med sjötomt som vi ägt i 23 år.

Adam var lugn , lyhörd och förtroendeingivande - upplevde vi som säljare och tror jag också köparna tyckte. Läs mer
  • Mikael Micke E
    Mikael Micke E skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vid försäljningen av vår sommarstuga anlitades Isabelle. Jag upplevde Isabella som en fullfjädrad mäklare, även om hon var relativt nykläckt. En glad trevlig ung dam som ingav förtroende och som höll regelbunden kontakt under hela försäljningen. Läs mer
  • Elsie T skrev om Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi sålde vårt sommarhus 🇸🇪... Och Emma Hedin var bara sååå BÄST!❤
    Tack Emma 🌹
    Kram💞 Mats o Elsie Törnros Läs mer
  • Katarina K skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Uppdraget är ännu inte slutfört. Hade tänkt svara när uppdraget är klart. Vi skriver imorgon. Sedan behöver jag ju hjälp med deklaration osv.
    Hälsningar
    Katarina Klingström Läs mer
  • Andreas H skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpt Timotejvägen 29, väl bemött under hela processen.

Rekomenderas varmt! Läs mer

HYTTGATAN 37, 811 31 Sandviken