Alla kategorier Mäklare Gävleborg Sandviken Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sandviken

Fastighetsbyrån Sandviken

HYTTGATAN 37, 811 31 Sandviken — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Sandviken / Ockelbo!

Småstaden Sandviken har ett brett utbud av aktiviteter, det finns något för alla. Högbo Bruk bjuder på vacker miljö, det finns fina badstränder vid Storsjön och Kungsberget är nära för den som gillar att åka skidor. Vårt Sandviken kontor har 9 anställda och vi har förmedlat villor och fritidshus, kommersiella fastigheter och bostadsrätter i området sedan början på 1970-talet.

Den lilla orten Ockelbo har fått sitt namn på kartan som prins Daniels hemort, men här finns även vildmarksmuseum och Wij Trädgårdar. Vackert beläget vid Bysjön och med smidiga tågkommunikationer är Ockelbo en stadsnära plats i en levande jordbruksbygd.

Fastighetsbyrån står för affärsmässighet, personligt engagemang och har bra lokalkännedom på varje ort. Välkommen in till något av våra kontor för att ställa frågor eller diskutera bostad och boende i trakten!

Läs vad 1343 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sandviken

• 2019-08-16

Filip B skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpt bostad
    Enkelt & smidigt
    Bra tillgänglighet Läs mer
  • 2019-08-15

Frida Q skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Väldigt nöjd med all hjälp kring köpet av min nya lägenhet! Läs mer
  • 2019-08-14

Thomas H skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Har köpt en sommarstuga i hästhagen.
    Nicklas Winestedt var en helt suverän mäklare och ha att göra med. Läs mer
  • 2019-08-13

Patrik B skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpte en villa.

Bra och trevligt bemötande. Mycket informativ och hjälpsam.

Trodde det skulle vara mycket krångel med att köpa hus, men tack vare Isabelle kändes det inte så krångligt. Läs mer
  • 2019-08-12

Martin L skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpte hus i Östanbyn av Niklas, väldigt nöjda med Niklas och är en väldigt duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-08-08

Per Å skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Har köpt lägenhet.
    Professionellt och ett bra bemötande. Läs mer
  • 2019-08-08

Lena E skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köp av fritidshus. Trevligt bemötande av Adam, uppfattade honom som om han var mån om både säljare i köpare. Kändes tryggt Läs mer
  • 2019-08-07

Robert P skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi köpte en villa och sålde vår gamla villa. Hon var väldigt professionell och höll oss underrättade. Mycket trevlig. Läs mer
  • 2019-08-04

Eero Kalevi S skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt radhus...
    Mkt bra bemötande.
    Han har på ett bra sätt gått igenom förfarande och vad jag kunnat förvänta mej vid försäljning... Läs mer
  • 2019-08-01

Sara D skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag har alltid varit nöjd med Adam :) Läs mer
  • 2019-07-29

Henrik S skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Trevlig! Noggrann! Absoluta förstahandsvalet! Läs mer
  • 2019-07-27

Maria B skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Ett trevligt bemötande, bra hjälp!! Läs mer
  • 2019-07-25

Sofia L skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålde fritidshus, blev otroligt bra bemött, har fått hjälp med allting utan problem.
    Han har hållt kontakten hela tiden och hjälpt mig med allt. Klockrent! Läs mer
  • 2019-07-20

Sara M skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi blev så imponerade av Nicklas, hur professionell han var och hur snabbt han sålde huset. Han lyssnar på kunden och svarar på alla frågor och finns alltid tillgänglig. En jättetrevlig kille!
    Vi hade lite bråttom att sälja då vi skulle flytta utomlands och allt var verkligen smärtfritt. Från annons till kontrakt tog det lite mer än en vecka.
    Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2019-07-19

Dorthy N skrev om Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt en bostadsrätt. Emelie var väldigt professionell och duktig. Satt ett bra utgångspris som jag som säljare blev nöjd med.
    Hon gick sedan hem på mammaledighet och fick istället Niklas och även han är jättebra. Supernöjd med allt. Läs mer
  • 2019-07-16

Leif Ingvar A skrev om Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Radhus

Engagerad. Bra på att informera när det hände något nytt.

Hade nog inte några förväntningar mer än att det skulle vara snabbt och enkelt. Är väl inte helt klart men hittills har det motsvarat förväntningarna mer än väl.

Bra, skulle välja Emma igen om jag skulle sälja ett hus/radhus. Läs mer
  • 2019-07-09

Lars K skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt fritidshus.

Såldes för mycket mer än förväntat.

Mäklaren agerade professionellt, lättillgänglig. Snabba svar på frågor.

Jättenöjd kund. Läs mer
  • 2019-07-08

Petra Ö skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har köpt ett hus vid sjön på Årsundavägen. Isabelle ingav ett stort förtroende ,lugn, saklig och tog snabbt reda på fakta som vi undrade över.Hon känns som en bra förtroendegivande mäklare som jag kan rekommendera . Petra Östlund Läs mer
  • 2019-07-07

Steven T skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    We bought a house in Sandviken.
    Isabelle was friendly, polite, professional and efficient.
    The whole process went smoothly and we were very happy with the service we received. Läs mer
  • 2019-07-06

Karin V skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag har köpt en villa i Sandviken, Örta. Isabelle har varit vänlig, professionell och tillmötesgående. Även då jag har behövt ändra ex tider och själv krånglat till det lite med namnändring i sista minuten har hon haft ett mycket gott bemötande.
    En supermäklare i mina ögon! Kan varmt rekommendera. Tack! Läs mer
  • 2019-07-06

Göran W skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har nu sålt vårt hus vid Storsjön i Sandviken, ett hus som byggdes av min svärfar på femtiotalet och har varit i familjens ägo sedan dess. Vi är sedan ett år bosatta i Falkenberg och bestämde oss för ett par veckor sedan att sälja och tog kontakt med Fastighetsbyrån. Vårt första möte med mäklaren Isabelle Edlund var mycket angenämt. Vi var uppskruvade och smått nervösa inför de många svåra beslut som måste tas vid försäljningen.
    Isabelle kunde med sin stora professionalism och lugn skapa den känsla av trygghet vi behövde i stunden.
    Snabbt och effektivt gav hon förslag på hur och när viktiga moment i försäljningsprocessen skulle göras och redan vid slutet av det första mötet hade vi bestämt i princip allt viktigt. Huset lades ut till försäljning och var sålt inom en vecka , till ett pris långt över våra förväntningar! Otroligt och helt Isabelles förtjänst. Isabelle är en enastående kommunikatör, lugn och trygg i sin roll vilket är till stor hjälp när man som säljare av ett objekt måste fatta svåra beslut. Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare. Läs mer
  • 2019-07-04

Niklas B skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpte en strand tomt sommarstuga, Inga svårigheter, trevlig lättillgänglig. Rak ärlig. Helhets intrycket jätte bra. Läs mer
  • 2019-07-04

Stefan L skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt en bostadsrätt på högbovägen.
    Blev jätte bra bemött av mäklaren.
    Mina förväntningar var att få bra hjälp och smidig försäljning, och dom förväntningarna uppfyllde mäklaren mycket väl.
    Trevligt bemötande bra förklarat hur allt går till och framför allt snabb o smidig försäljning ett stort plus,!!!
    Tack
    Stefan Läs mer
  • 2019-07-03

Ville M skrev om Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Trevlig, informativ och tillmötesgående. Vårat hus köp var en trevlig upplevelse som hon har en del av. Läs mer
  • 2019-07-03

Kenneth B skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt hus och köpt tomt. Nicklas är kunnig, trevlig och håller sig till sak. Kommer anlita honom igen om behovet finns Läs mer
  • 2019-07-01

Johan H skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Kompetent och trevlig. En person man anlitar igen Läs mer
  • 2019-06-26

Jill Annika A skrev om Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Emma hjälpte oss att sälja vårt fritidshus. Hon tog sig den tid som behövdes och motsvarade våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-06-24

Per-Henrik L skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Proffsigt bemötande, snabb försäljning, mycket trevlig mäklare. Läs mer
  • 2019-06-22

Maria Å skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt radhus. Kontakten med mäklaren var över förväntan.
    Proffsigt bemötande.
    Gjorde oss delaktiga
    Bra och tät information Läs mer
  • 2019-06-20

Eva W skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi sålde vår villa via Fastighetsbyrån i Sandviken och mäklare Isabelle Edlund.
    Vi var nöjda med processen, förberedelserna och genomförandet av försäljningen. Läs mer
  • 2019-06-20

Per Å skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt ett radhus. Mycket bra bemötande och ett professionellt agerande av mäklaren. Förväntade mig ett bra jobb, hade tidigare köpt en lägenhet av samma mäklarbyrå med gott resultat. Mäklaren levde fullt upp till förväntningarna.
    Sammanfattningsvis: Mycket nöjd!! Läs mer
  • 2019-06-18

Per H skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Glad,trevlig och lätt att ha och göra med Läs mer
  • 2019-06-17

Ulla H skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt 30-tals villa i Sandviken, Klangberget med stor insynsskyddad tomt mitt uppe på åsen.
    Mäklaren har varit mycket noggrann och kommunicerat väl, både per telefon och SMS.
    Förväntningarna var större än efterfrågan, då marknaden var relativt iskall, när objektet kom ut på marknaden den första gången. Eftersom köparen då inte kunde avyttra sitt hus inom avtalstiden(2 månader), så gick köpet tillbaka och en budgivning gav ett godkänt säljresultat.
    Mäklaren har tagit väl hand om försäljningen och varit tålmodig eftersom säljaren som varit änka i ca ett halvår tyckt att visningarna varit påfrestande.
    Fastighetsbyrån i allmänhet och Isabelle Edlund i synnerhet kan rekommenderas till andra kunder. Läs mer
  • 2019-06-15

Lehna N skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Proffsig med ett trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-14

Mathilda P skrev om Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har köpt en villa och är väldigt nöjd med Emma som mäklare då hon har varit lätt att nå, omtänksam, trevlig och verkligen duktig på sitt jobb. Läs mer
  • 2019-06-13

Viola Ann-Christine A skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Bara gott att säga om Adam! Som köpare har man inte riktigt samma kontakt med mäklaren som när man är säljare men jag skulle definitivt anlita honom om jag ska sälja! Mycket kompetent!
    /Anki Läs mer

Susanna J skrev om Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt en bostadsrätt.
    Hon var trevlig och hade ett lugnt förhållningssätt.
    Hon berättade det jag behövde veta och ställde frågan om jag tänkte på något mer.
    Talade också om att jag kunde återkomma om det var ngt jag skulle komma på senare.
    Hon hade även ett trevligt bemötande i sms konversationerna.
    Ingav även hopp om att min lägenhet förmodligen skulle bli såld inom den närmaste tiden. Läs mer

Stefan F skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpte på morängatan 13
    Mäklaren Niklas uppfyllde alla våra önskemål på ett lysande sätt👍 Läs mer

Liselott B skrev om Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag har sålt ett kedjehus och fick då rådgivning och professionellt stöd i säljprocessen.
    De förväntningar jag hade infriades.
    Det visade sig att Emma hade gjort en god bedömning av möjligheterna att lyckas med försäljningen.
    Jag är helt tillfreds med både resultat och bemötande. Läs mer
  • Mikaela A

2019-06-10

Mikaela A skrev om Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag köpte min första lägenhet. Är jättenöjd med mäklaren som hjälpte till mycket, var väldigt trevlig och var snabb på att svara på mina frågor. Läs mer
  • 2019-06-10

Carolina E skrev om Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Trygg, lyhörd och mycket trevlig! Läs mer
  • 2019-06-09

Kim Ö skrev om Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Lättsam, mån om kundrelationer! Läs mer
  • 2019-06-07

Joakim B skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpte en villa och har fått bra bemötande från start till mål. Adam är väldigt duktig på att förklara allting så att det inte blir några konstigheter eller missförstånd, vi kände oss väldigt trygga och uppdaterade genom hela köpet. Läs mer
  • 2019-06-07

Pernilla F skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Har sålt en lägenhet med hjälp av Synnöve.
    Hade höga förväntningar i och med Fastighetsbyråns utmärkta rykte.
    Synnöve har under hela processen varit glad, lyhörd, lättsam och lätt att ha kontakt med. Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-06-06

William C skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sanne Jäderberg är en trevlig person. Hon bemöter alltid sina kunder med en välkomnande leende. Läs mer
  • 2019-06-03

Alexander L skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag har köpt en lägenhet! Sanne var väldigt profisonell! Hon var jättetydlig med vad som gällde & frågade ofta om jag som köpare hade några funderingar som jag behövde ha svar på. Väldigt trevlig var hon också! Läs mer
  • 2019-05-31

Caroline Å skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sanne hjälpte mig att sälja min bostadsrätt med ett varmt och personligt bemötande där jag kunde känna mig trygg i att Sanne fanns där för att besvara alla mina frågor och funderingar och kunde på ett proffsigt sätt stötta mig både i min försäljning men även besvara frågor i sökandet efter min nya bostad. Läs mer
  • 2019-05-30

Lena S skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    vi sålde en villa .och isabell höll oss hela tiden uppdaterade om vad som hände.hon är en trevlig och varm person.som man kände att hon verkligen brydde sig. kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-05-29

Bengt B skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köp av lägenhet
    Allt fungerade perfekt förutom
    missförstånd Ang slutstädningen
    Vi trodde att någon skulle höra av sig för slutbesiktning men så blev det inte
    Nu var städningen bra så det var ok ändå
    Annars var allt bra
    //Bengt Läs mer
  • Agneta H

2019-05-27

Agneta H skrev om Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag har sålt mitt hus, där jag bott i 27 år.
    Min man gick nyligen bort så den här tiden är dubbelt sorglig.
    Gustav har visat stor medkänsla o stort engagemang, hjälpsam o tydlig. Har varit noga med att informera mig o min dotter om vad som hänt o vad som är på g.
    Gustav har verkligen levt upp till mina/ våra förväntningar. Så tacksam för all hjälp o stöd jag fått. Läs mer

HYTTGATAN 37, 811 31 Sandviken