Fastighetsbyrån Sandviken

Fastighetsbyrån Sandviken

Välkommen till Fastighetsbyrån Sandviken / Ockelbo!

Småstaden Sandviken har ett brett utbud av aktiviteter, det finns något för alla. Högbo Bruk bjuder på vacker miljö, det finns fina badstränder vid Storsjön och Kungsberget är nära för den som gillar att åka skidor. Vårt Sandviken kontor har 9 anställda och vi har förmedlat villor och fritidshus, kommersiella fastigheter och bostadsrätter i området sedan början på 1970-talet.

Den lilla orten Ockelbo har fått sitt namn på kartan som prins Daniels hemort, men här finns även vildmarksmuseum och Wij Trädgårdar. Vackert beläget vid Bysjön och med smidiga tågkommunikationer är Ockelbo en stadsnära plats i en levande jordbruksbygd.

Fastighetsbyrån står för affärsmässighet, personligt engagemang och har bra lokalkännedom på varje ort. Välkommen in till något av våra kontor för att ställa frågor eller diskutera bostad och boende i trakten!

Läs vad 2276 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sandviken 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Forsberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2022-06-29 Verifierad kund
    Bra information och lättillgänglig vid frågor och trevligt och professionellt bemötande av Emma. Mina förväntningar på processen har uppfyllts med stort plus. Nu hoppas vi att slutspurten i försäljningen och kompletterade frågor kring t.ex deklaration flyter på lika smidigt.

/ Jan-Åke
    Tack snälla Jan-Åke!
    Det var jätte fint att få jobba med er och få hjälpa till med försäljningen av er lägenhet och givetvis alla efterföljande bitar ;)
    Ta hand om dig och ha en fin sommar!
    • Marstrand
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bra och professionell mäklare. Allt gick lätt och enkelt till vid köpet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Forsberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2022-06-27 Verifierad kund
    Blev positivt bemött av Emma. Hon lyssnar på vad man har att säga.Många mäklare har mycket att lära av Emma.Hon kommer jag att rekommendera till dom som vill ha en bra mäklare
    Tack snälla Ingegerd, nu ska vi hitta en köpare till din lägenhet och sedan så kan du flytta till ditt nya boende i lugn och ro! Emma Forsberg
  • sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2022-06-26 Verifierad kund
    Isabelle har varit ett stöd från köpet av nya huset till försäljningen av mitt befintliga. Väldigt service minded och det har känts tryggt att ha henne under hela resans gång.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Emma är en mycket kunnig och trevlig mäklare. Hon är lyhörd och engagerad. Vi kände oss trygga och välinformerade genom hela affären.
    Tack Snälla Akram!
    Det var så fint att få jobba med dig, blomman står och frodas på min altan nu ;)
    Ta hand om dig!
    2022-06-23 Verifierad kund
    Hon är duktig mäklare, bryr sig och fint bemötande.
    Tack snälla!
    Det var så fint att få hjälpa er och hitta en köpare och nu kunna flytta till Göteborg i lugn och ro.
    2022-06-23 Verifierad kund
    Lugn, saklig och duktig. Inger förtroende!
    Duktig på att återkoppla.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2022-06-18 Verifierad kund
    Mycket kompetent och trevlig!
    Mycket fint och förtroendefullt arbete med att sälja lägenheten.
    Jag återkommer gärna!
  • köpte sitt hus med hjälp av Manne Pettersson Wallström en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2022-06-18 Verifierad kund
    Mycket bra! Manne är glad trevlig och ger klara besked ! Ringer och håller god kontakt !
    2022-06-17 Verifierad kund
    Sara är väldigt lugn och kunnig. Bra bemötande och kunskap.
    Man känner sig trygg med hennes bemötande.
    Inga problem att fråga om man har funderingar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2022-06-17 Verifierad kund
    Ett grymt bra bemötande och levde upp till mina förväntningar, grymt trevlig och hjälpsam, svarade på sms och samtal när man sökte honom.
  • köpte sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2022-06-16 Verifierad kund
    Adam har ett trevligt och professionellt bemötande. Angelägen om att meddela och informera oss kontinuerligt innan, under och efter budgivning.
    Tydlig och angelägen att både vi som köpare och säljarna förstått all information, dokument mm.
    Kan verkligen rekommendera Adam.
    2022-06-16 Verifierad kund
    Professionell och tillgänglig. Löpande information genom hela processen. Tryggt och bra. En riktigt bra mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Thunell en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Kungsgården
    Kanon bra bemötande 100%

Sälja huset snabbt och smidigt allt gick Kanon bra

Väldig kunnig o proffisonell
  • köpte sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Södra Björksätra
    2022-06-15 Verifierad kund
    Trevlig och tillmötesgående. Tog sig tid att svara på alla frågor.
    2022-06-15 Verifierad kund
    Proffsigt och lätt att få tag i. Tar kontakt och svarar på de frågor jag haft.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Bra, trevligt och kunnande bemötande.
    2022-06-14 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra service när det än behövs!
    2022-06-14 Verifierad kund
    Sara kändes seriös och var väldigt bra på att svara per mail, sms eller tfnsamtal närhelst vi ville ha besked om något.
  • sålde sitt hus med hjälp av Manne Pettersson Wallström en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Örta
    2022-06-13 Verifierad kund
    Förtroendeingivande , optimistisk rak och ärlig,vänlig och ingav en stor trygghet vid min försäljning av min fastighet.Levde upp till förväntningarna och mer därtill.Jag är mer än nöjd med Manne som mäklare.Man är i trygga händer och får ett bra stöd i allt.
    2022-06-13 Verifierad kund
    Isabelle har alltid mött mig med vänlighet och hjälpsamhet.
    Jag hade förväntningar om att Isabelle ska vara tillgänglig och kunna svara på mina frågor eller ta reda på svar, vilket hon har levt upp till fullo.
    Isabelle är professionell som mäklare, hon har alltid varit tillgänglig och vänlig vilket jag har uppskattat mycket.
    Jobbet med att marknadsföra min fastighet har hon gjort på ett mycket professionellt sätt.
    Jag är mycket nöjd med Isabelle.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Örnefeldt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jag har bara positiva upplevelser av min mäklare så här långt. Försäljningen av lägenheten är ju inte avslutad ännu.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Forsberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Norrsätra
    2022-06-12 Verifierad kund
    Alltid glad, trevlig och hjälpsam. Gör sitt yttersta för att man ska känna sig trygg som säljare.
    Tack snälla du Joakim!
    Det var så roligt att få hjälpa er att hitta en köpare och sluta cirkeln med att byta boende :)
    2022-06-12 Verifierad kund
    Adam har ett mycket trevligt bemötande och är väl insatt i sitt arbete. Skulle med värme kunna rekommendera honom till andra som funderar på att sälja eller köpa hus.
    2022-06-12 Verifierad kund
    Trevlig mäklare, bra på att svara på frågor
    2022-06-11 Verifierad kund
    Kunnig och lyhörd gjorde allt rätt
    2022-06-10 Verifierad kund
    Han var lugn och trevlig på alla sätt, uppfyllde alla mina förväntningar
    2022-06-10 Verifierad kund
    Jättebra och trevlig och snabb affär
    2022-06-08 Verifierad kund
    Väldigt trevlig. Bra kommunikation. Informativ. Möjligen att jag fick upp förhoppningarna på att få ett högre bud pga att hon lät så positiv. Sen kunde hon såklart inte påverka slutresultatet.
    • Boänge
    2022-06-07 Verifierad kund
    Otroligt proffsigt och fantastisk bemötande
    • Stensätra
    2022-06-04 Verifierad kund
    Vi har inget att klaga på.
    Manne har ställt upp till 100%

Försäljningen gick över förväntan,
    framför allt snabbt och smidigt.

Min fru och jag är mer än nöjda.

Mvh Lennart Zetterberg
    2022-06-01 Verifierad kund
    Trevlig och lättsam att prata med jag tycker hon sköter sig bra har inget att klaga på
    2022-05-31 Verifierad kund
    Mycket uppmärksam och informativ. Han förklarade allt för oss mycket bra och var mycket vänlig.
    2022-05-30 Verifierad kund
    Mkt bra
    Bra återkoppling och svar på alla mina frågor.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Kungsberget
    2022-05-29 Verifierad kund
    Min upplevelse av Gustav vid försäljningen av min försäljning har varit förträffligt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2022-05-28 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och levde mer än väl upp till de förväntningar jag hade av en mäklare. Kunnig, saklig och tydlig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Örnefeldt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2022-05-25 Verifierad kund
    Trevlig, serviceminded och bra på återkoppling! Rekommenderas starkt!
    2022-05-24 Verifierad kund
    Kan bara säga att jag har blivit positivt bemött och jag tycker att Helena har gjort ett fantastiskt jobb från början till slut. Kan varmt rekommendera Helena.
    2022-05-24 Verifierad kund
    Över våra förväntningar och trevlig och väldigt hjälpsam snäll mäklare
    2022-05-23 Verifierad kund
    Trevlig, informativ och tydlig
    2022-05-21 Verifierad kund
    Väldigt bra, tydlig genom hela processen! Väldigt genuin så det kändes väldigt bra
    Tack snälla du Lotten, den där lägenheten kommer att bli toppen till dig! Emma Forsberg
    2022-05-20 Verifierad kund
    Snällt , hjälpsam, och hon berättar jättebra !
    • Åmot
    2022-05-20 Verifierad kund
    Betygsskala fungerar dåligt, om man trycker på utmärkt så fylls alla betyg i vilket inte kan vara meningen
    • Åshammar
    2022-05-19 Verifierad kund
    Hur bra som helst inga anmärkningar
    2022-05-19 Verifierad kund
    Isabelle ger ett intryck av lugn och tillförsikt, vilket jag upplevde då jag var på visning av objektet. Hon var tillgänglig och svarade på mina frågor. Isabelle överträffade mina förväntningar så jag är väldigt nöjd med hennes bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Öjaren
    2022-05-19 Verifierad kund
    Allt var bra gick som förväntat
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Forsberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2022-05-18 Verifierad kund
    Bra bemötande, bra utfört jobb. Mäklaren gjorde det den skulle.
    Tack Stefan!
    Det har varit så roligt att få hjälpa dig både med försäljning och köp av det nya radhuset!
    2022-05-18 Verifierad kund
    Saklig
    Tillgäglig
    Hjälpsam
    Bostadsaffären avslutades snabbt
    2022-05-17 Verifierad kund
    Hej. Jag får säga att vi tycker hon har gjort ett bra jobb hittills. Kontakterna är bra och inga bekymmer med att ta kontakt med hon. Mvh Anders och Em-on
    2022-05-17 Verifierad kund
    Jag blev bemött av Emma på ett lugnt och fint sätt första gången vi träffades sedan har vi haft bra kontakt med varandra under försäljningens gång av mammas lgh.Emma är noga med att informera när det händer någonting och låter alltid glad på rösten.Har ett bra samarbete till sina kunder.En bra mäklare är hon
    Tack snälla Monica!
    Det har varit så fint att få hjälpa er med den här försäljningen, ta hand om dig!