Fastighetsbyrån Sandviken

Fastighetsbyrån Sandviken

4.7 / 5 baserat på 1915 omdömen
Välkommen till Fastighetsbyrån Sandviken / Ockelbo!

Småstaden Sandviken har ett brett utbud av aktiviteter, det finns något för alla. Högbo Bruk bjuder på vacker miljö, det finns fina badstränder vid Storsjön och Kungsberget är nära för den som gillar att åka skidor. Vårt Sandviken kontor har 9 anställda och vi har förmedlat villor och fritidshus, kommersiella fastigheter och bostadsrätter i området sedan början på 1970-talet.

Den lilla orten Ockelbo har fått sitt namn på kartan som prins Daniels hemort, men här finns även vildmarksmuseum och Wij Trädgårdar. Vackert beläget vid Bysjön och med smidiga tågkommunikationer är Ockelbo en stadsnära plats i en levande jordbruksbygd.

Fastighetsbyrån står för affärsmässighet, personligt engagemang och har bra lokalkännedom på varje ort. Välkommen in till något av våra kontor för att ställa frågor eller diskutera bostad och boende i trakten!

Läs vad 1915 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sandviken 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Glad, social, plikttrogen , ansvarsfull
    2021-06-14
    Mycket vänligt bemötande redan från början och genom hela processen!
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar Mer än väl!
    Lyhörd, empatisk, saklig och snabb med återkoppling!
    En mäklare att lita på och som bjuder på sig själv utöver det vanliga!
    P-O Ekdahl
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Forsberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2021-06-14
    Bra och snabb service. Tydliga instruktioner. Gör det enkelt att vara säljare!
    Tack så hemskt mycket, det var roligt att få hjälpa dig med lägenheten! Emma Forsberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Peter Thunell en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Storsjön
    2021-06-14
    Trevlig, tydlig och upplever till vad vi förväntar oss av en mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2021-06-14
    Gustav är en väldigt enkel och genui person som jag uppskattar.
    Han är väldigt lätt att prata med och han lyssnar och uppfattar saker och ting på ett naturligt sett.
  • sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2021-06-14
    Hus försäljning. Isabelle är professionell med ett väldigt vänligt bemötande. Mycket engagemang och fokus.
    Isabelle kan sitt jobb!
    • Bovik
    2021-06-12
    Professionell med snabb återkoppling.
    • Järbo
    2021-06-11
    Mycket trevlig och proffsig mäklare. Lätt att prata med och höll vad hon lovade.
    Tack Isabelle!
  • sålde sitt hus med hjälp av Alina Zinkevitch en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2021-06-11
    Inspirerande, säljande, possitiv, engagerad, glad, trevlig, service-minded. Är övertygad om att köparen är lika nöjd som jag säljaren.
  • köpte sitt hus med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2021-06-10
    Bra bemötande, glad å trevlig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2021-06-10
    Trevligt bemötande och snabba svar på alla mina frågor.
    • Kungsgården
    2021-06-10
    Bra bemött och han har ringt då och då under tiden för att uppdatera mig!
    2021-06-10
    Mäklaren vara mycket trevlig och vid första bemötandet.
    Jag hade inte så mycket förväntningar då det är första lägenheten jag köper, så visste inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Men jag är mycket nöjd med mäklaren, mycket trevlig och hjälpsam
    2021-06-10
    Vi fick ett mycket trevligt bemötande av Synnöve och hon var även mycket hjälpsam vid eventuella frågor vid hade.
    2021-06-09
    Mycket bra bemötande. Kunnig och professionell. Trevlig och lättsam att ha att göra med.
    Ville ha en snabb försäljning och det skötte mäklaren perfekt.
    Tack så hemskt mycket! Det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen och hoppas att allt går bra för Lisbet med det nya boendet 😊 Ta hand om er! Emma Forsberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2021-06-09
    Köpt villa
    Jag tycker att Isabelle har varit hjälpsam och tydlig och jag har känt mig trygg i min affär.
    🙂 Jag har inget att klaga på 🌺🌹
  • Daniel H
    köpte sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Vallhov
    2021-06-08
    Köpte ett parhus i Sandviken. Allt gick väldigt smidigt och vi fick ett trevligt bemötande av Emma. Mina förväntningar var att affären skulle gå snabbt och smärtfritt, vilket Emma såg till. Vi är mycket nöjda.
  • Patrik J
    köpte sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2021-06-08
    Jag hittade ett hus på hemmet och jag gick på visningen och det va Isabella som va mäklaren. Det blev en lång budgivning och huset blev så dyrt så jag hoppade av. Senare hörde Isabelle av sig med 2st objekt och jag tyckte mycket om det ena huset och va på första visningen. Jag pratade med Isabella och la ett bud på huset och köpare tog budet direkt så det blev aldrig någon budgivning. Jag är väldigt nöjd med mitt köp. Just ja! Hon ordnade privat visning av båda husen och allt gick väldigt smidigt
    Har sålt kvarnbacken 6 Sandviken

glad, positiv, saklig, goda kunskaper om områdets prissättning, service mindes , strävar efter att det ska kännas positiv för både säljare köpare.

Hade inte så stora förväntningar.

under resan gång så har det varit väldigt rofyllt och en trevlig upplevelse/ Pelle
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Forsberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2021-06-07
    Köpte bostad, väldigt hjälpsam.
    Tack Jesper! Nu är det bara ett litet tag kvar till inflytt för dig :) Emma Forsberg
    • Järbo
    2021-06-07
    Grymt bra bemötande på visningar och vid köp. Mycket proffsigt bemötande och bra mäklare rekommenderar starkt
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Hej
    Köpte ett hus med oklart med bygglov om en altan
    Jag har av mäklaren och säljaren fått uppfattningen att det skulle lösa sig
    Drygt en vecka efter min inflyttning kommer ett meddelande från byggnadsnämnden att den skall rivas
    Min sammanfattning är att jag är mycket besviken
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Österfärnebo
    2021-06-06
    Trevlig, hjälpsam, förtroendeingivande
    Personlig.
    Köpt vinterbonad sommarstuga.
    Jag var orolig för budgivningen eftersom det var första gången jag köpte hus.
    Emma hjälpte till med allt. Toppen!
    2021-06-05
    Allt var bra. Hon är tydlig,seriös och hon ger bra information.
    Vad snäll du är Ramzieh! Det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen! Emma Forsberg
    2021-06-05
    Har köpt ett äldre hus ute på landet i Ockelbo. Vi ville ha en så enskild visning som möjligt och det fixade Sara så bra som möjligt. När väl budgivningen var klar hörde Sara av sig så snabbt det bara gick och vi bokade ett övertagande datum så fort det gick för bankens transaktioner.
    Som helhet ett snabbt och korrekt handhavande av det nödvändiga.
    Har hört av sig direkt det har hänt något via sms.
  • Anders V
    sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2021-06-04
    Isabelle har hjälpt oss att sälja vår villa. De nya ägarna tog över villan 2021-05-03.
    Isabelle lyckades få ut ett acceptabelt pris 2,5 mSEK och affären gick relativt snabbt.

De nya ägarna hade redan sålt sitt hus och behövde snarast möjligt ett annat hus att flytta in i.

I stort sett tycker jag att Isabelle har levt upp till mina förväntningar.
  • Andreas L
    köpte sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Vallhov
    2021-06-04
    Köpte Radhus med Isabelle som mäklare.
    Snabb återkoppling, bra insatt i fakta kring radhuset, supertrevlig och engagerad.
  • sålde sitt hus med hjälp av Peter Thunell en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Västanbyn
    2021-06-04
    Vi fick hjälp av Peter att sälja huset, och vi blev väldigt väl bemött av honom.
    Han gjorde en väldigt bra beskrivning i annonsen av huset och vad som fanns tillgängligt runt omkring med skola, ridhus, fotbollsplan och golfbana.
    Peter levde mer än väl upp till förväntningarna och genomförde försäljningen exemplariskt.
    • Stensätra
    2021-06-04
    Sålt ett hus och jag blev bra bemött av Isabelle. Jag fick bra hjälp av henne om det var något jag funderade över. Jag rekommenderar henne på det varmaste.
    2021-06-04
    Sålt en villa. Förtroendeingivande och serviceminded.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2021-06-04
    Har köpt en nyproducerad lägenhet. Har bara positivt att säga om Fastighetsbyrån och Gustav Björkman. Alltid trevligt bemötande och svarar snabbt på alla frågor man skickar. Väldigt nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2021-06-04
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren har alltid varit snabb på återkoppling när jag har haft någon fundering på processen eller undrat över något kring bostaden. Väldigt bra bemötande och proffsig hantering!
    2021-06-02
    Professionell, lätt att tala med.
    Tack så mycket Lars, det var så roligt att få hjälpa dig inför flytten i till Gävle :) Emma Forsberg
    2021-06-02
    Har köpt en tvåa och uppskattar, trevligt bemötande, hennes kunnighet, snabb och tydlig process , vilket fick mig att känna mig trygg med mitt köp.
    • Lingbo
    2021-06-01
    Köpt ett fritidshus. Sara levde alldeles ypperligt upp till våra förväntningar
    2021-06-01
    Har inget speciellt att säga. Normal enkel snabb bostadsaffär. Köpt en bostadsrätt. Vänlig trevlig återkopplar. Inget krångel.
    Tack så mycket Anders! Hopas att Alexander får det bra i lägenheten sedan när han tar över :) Emma Forsberg
    • Storsjön
    2021-06-01
    Vi köpte fritidshus. Hon va professionell, förklarade på enkelt sätt så man förstod. Otroligt trevlig och lättsam.
    2021-05-27
    Bra bemötande av kunnig mäklare!
    2021-05-27
    Fint bemötande och mycket hjälpsam vid mitt husköp.
    2021-05-27
    Sålt en bostadsrätt 63 kvadrat.
    Jag tycker jag fick ett bra bemötande, lyhörd.
    Det var trögt med intresset men mäklaren gjorde sitt jobb bra tycker jag.
    Efter sex visningar och tre intressenter så blev lägenheten såld dock med en ganska stor reducering av priset. Men en bra avslutning ändock. På det stora hela gjorde Emma ett bra jobb tycker jag.
    Tack så mycket Björn, vi hade en resa och så fint att det blev bra i slutändan, Lycka till i det nya boendet :) Emma Forsberg
  • köpte sitt hus med hjälp av Alina Zinkevitch en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2021-05-26
    Det var en bra och professionellt bemötande från henne.
    2021-05-26
    Vi har köpt ett fritidshus.
    Det är tack vare Sara vi kom i kontakt med objektet.
    Sara var mycket tillmötesgående då vi lade ett bud mycket sent i processen.
    Vi är nu ägare till ett mycket fint året runt boende som passar våra behov som fritidshus.
    • Stensätra
    2021-05-25
    Isabelle var ansvarig mäklare när vi köpte vårt hus och sedan även ansvarig för försäljningen av vårt radhus. Superproffsig hela vägen igenom. Hon är lyhörd, lugn och ambitiös! Vi är väldigt nöjda och kan verkligen rekommendera Isabelle som mäklare vid både köp och försäljning!
    2021-05-25
    Superbra. Tillmötesgående lyhörd, och ordnade en privatvisning med mycket kort varsel . Utmärkt!
    • Jäderfors
    2021-05-25
    Jättetrevlig tjej med stort engagemang. Är väldigt tydlig och väldigt mån om att man ska känna trygghet. Supernöjd
    2021-05-25
    Isabelle hjälpte oss att sälja huset
    Hennes bemötande kändes bara bra
    Mina förväntningar var ju att bli av med huset och för hoppning vis med lite vinst.
    Och det lyckades Isabelle med hon är en duktig mäklare tycker jag
    2021-05-24
    Vi har köpt ett vinterbonat fritidshus och är mycket nöjda med Saras bemötande. Det enda jag känner att hon behöver jobba på är kanske att ha lite mer tålamod. Vi tappade kontakten med henne under en dag och när vi hade möjlighet att prata hade vi nästan förlorat objektet. Men det var säkert vårt fel också, och det ordnade sig till slut. Och vi vet inte vem som hade så bråttom, det var kanske säljaren.
    2021-05-24
    Väldigt bra bemötande, Lugn,Tydlig och allt sköttes över förväntan. Tackar för ett kompetent och trevligt möte vid visning och köp av lägenhet Dalagatan 8.
    Tack snälla Camilla! Det var så roligt att få hjälpa er med köpet och även vid den del jag var med på er försäljning Emma Forsberg
    • Åshammar
    Köpt fritidshus i Åshammar
    Har träffat på Isabelle vid tidigare visningar och blivit lika bra bemött alla gångerna.

Isabell är proffsig, trevlig och har ett bra bemötande.

Så enbart en positv upplevelse :)