Alla kategorier Mäklare Gävleborg Sandviken Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Sandviken

Fastighetsbyrån Sandviken

HYTTGATAN 37, 811 31 Sandviken — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Sandviken / Ockelbo!

Småstaden Sandviken har ett brett utbud av aktiviteter, det finns något för alla. Högbo Bruk bjuder på vacker miljö, det finns fina badstränder vid Storsjön och Kungsberget är nära för den som gillar att åka skidor. Vårt Sandviken kontor har 9 anställda och vi har förmedlat villor och fritidshus, kommersiella fastigheter och bostadsrätter i området sedan början på 1970-talet.

Den lilla orten Ockelbo har fått sitt namn på kartan som prins Daniels hemort, men här finns även vildmarksmuseum och Wij Trädgårdar. Vackert beläget vid Bysjön och med smidiga tågkommunikationer är Ockelbo en stadsnära plats i en levande jordbruksbygd.

Fastighetsbyrån står för affärsmässighet, personligt engagemang och har bra lokalkännedom på varje ort. Välkommen in till något av våra kontor för att ställa frågor eller diskutera bostad och boende i trakten!

Läs vad 1271 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sandviken

• 2019-04-18

Lennart W skrev om Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi är på väg att sälja vårt hus i Svibacka.Johanna deltog i den in-ledande etappen med att utforma en beskrivning av vårt hus samt se till att annons kom in i Din Lokaltidning samt på Hemnet .Dessa uppgifter sköttes på ett kunnigt och trevligt sätt.
    Tyvärr blev Johanna sjukskriven och kunde inte fullfölja uppdraget varför vårt omdöme inte kan vara mer precis. Läs mer
  • 2019-04-11

Charlotte H skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt bostad, blev bemött korrekt. De förväntningar jag hade uppfylldes. Det som kan förbättras är mer individuellt bemötande. Läs mer
  • 2019-04-11

Yasmin S skrev om Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har köpt ett hus och Emma var våran mäklare. Hon är otrolig duktig på det hon gör, är trevlig och ger bra information. Jag är nöjd med hennes bemötande och med det hon gjorde. Läs mer
  • Charlotta M

2019-04-10

Charlotta M skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpt lägenhet.
    Sanne var öppen, glad och proffsig.
    Förväntade mig att Sanne skulle leda oss genom affären, vilket hon gjort på ett utmärkt sätt.
    Rekommenderar Sanne starkt som mäklare! Läs mer

Nicole S skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sanne har en utstrålning av värme och som köpare kände jag mig trygg. Hon är proffsig och ser till både köparens och säljarens intressen. Läs mer

Martina W skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpt en etta och det är ett av de bästa bemötandet jag fått någonsin. Väldigt trevlig och tillmötesgående för mig som köpare. Läs mer
  • Ida G

2019-04-10

Ida G skrev om Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Snabbt och smidigt, Emelie är en proffsig och tydlig mäklare! Läs mer

Mikael M skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpt en lägenhet, bra och positivt bemötande. Kunnig mäklare som visste vad hon gjorde Läs mer
  • 2019-04-08

Tom S skrev om Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Trevligt och flexibelt bemötande med extravisning med kort varsel, sen proffsigt hela vägen!😊👍👍 Läs mer
  • Margareta B

2019-04-05

Margareta B skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt vårt fritidshus som varit året runtboende senaste 12 åren. Supernöjd med all hjälp, information, bemötande och ledsagning genom hela proceduren. Isabelle kändes mycket proffsig och gav goda råd under hela tiden. Läs mer

Ingvar R skrev om Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpt bostadsrätt.
    Klara, tydliga och snabba besked.
    Mycket nöjd med lägenheten.9 Läs mer

Åsa M skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålde mitt hus med hjälp av Isabelle som hela tiden höll mig informerad och som även var väldigt mån om att allt skulle kännas bra. Läs mer

Lindha S skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Enormt professionell, trevlig, hjälpsam, tålmodig, sakkunnig. Vi kände oss väldigt trygga med vårat köp av Högbovägen 353. Läs mer

Rolf J skrev om Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har såväl sålt villan som köpt en lägenhet. Vi bev utmärkt bemött av Gustav.

Jag tycker att Gustav skötte affärerna på ett utmärkt sätt. Jag upplever att hans metod för att hitta presumtiva köpare var välprövat och väl fungerande Läs mer

Peter W skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpt fritidshus.

Vänligt bemött och vi fick svar på de frågor vi hade. Hon ringde också efter köpet för att höra om vi var nöjda.

Att få en bra beskrivning på objektet, det fick vi.

Vi tar gärna kontakt med henne igen, om vi gör fler fastighetsaffärer. Läs mer
  • Gunnel J

2019-03-31

Gunnel J skrev om Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi är nyinflyttade till underbara brf. Kyssbron där vi köpt en bostadsrätt, och samtidigt sålt en fastighet på Svarbergsvägen vid Storsjön.
    Och vi har en mycket bra kontakt med Gustav alltid fått hjälp och svar på våra frågaror och funderingar.
    Gustav lever upp till våra förväntningar.
    Fastighetsbyrån i Sandviken är Superbra och alla är så duktiga och trevliga🤗👏👍 Läs mer

Maj-Britt D skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag sålt en bostadsrätt. Helt nöjd. Sanne är positiv o glad o uppmuntrande. Rekommenderar henne gärna till flera. Jag trodde det skulle ta långt tid att sälja. Positivt överraskad att det gick så fort. Läs mer
  • 2019-03-30

Par-Arne V skrev om Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    allt var bra med den personliga servicen.över förväntan bra
    omhändertagande Läs mer
  • Hans M

2019-03-29

Hans M skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har sålt en villa. Det gick snabbt och med gott stöd av Isabell. Läs mer
  • Åsa E

2019-03-27

Åsa E skrev om Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Gustav har på alla sätt motsvarat mina förväntningar på en seriös mäklare. Hjälpsam, lättsam och tillmötesgående.
    Jag känner mig mycket nöjd med vårt köp och skulle gärna anlita honom igen om så skulle vara fallet.
    mVH Åsa Eriksson , " Kyssbron" i Sandviken. Läs mer
  • 2019-03-27

Peter ? skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Trevlig och smidig att samarbeta med. Läs mer
  • 2019-03-27

Karolina H skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    sålt en 1a i sandviken. blev bemött väldigt glad och positivt och förståelse. jag hade inga förväntningar alls för jag viste inte om jag skulle sälja eller hyra ut men va sugen o se hur mycket lägenheten va värd. me när jag hade bestämt mig så då levde hon upp till mina förväntningar. De va att få de så smidigt som möjligt i en lugn takt för jag har mycket i skolan så jag skulle hinna med. Men de blev snabbare än va vi trodde och de blev sålt efter någon dag ute på hemmet utan budgivning o allt och Synnöve va alltid positiv och förklara för mig och tyckte jag gjorde rätt val som sålde den inna budgivning o de kommer jag aldrig veta för hade aldrig en budgivning de hade varit roligt o se hur mycket man hade fått men man hade ju oxå kunnat fått mindre men Synnöve sa att tjej som var intresserad o makt ett bud inna budgivningen var en bra tjej som älskade lägenheten o j´när jag bestämde mig att hon skulle få den o när vi träffades så kändes de väldigt bra. hon var perfekt för min lägenhet o jag kände igen mig i henne när jag skulle köpa lägenhet så de va bara kul. fast de gick snabbtt så ha Synnöve ändå tagit sig tid till mig o förklarat både öga mot öga o i telefon och på sms så jag ska känna mig lugn o förstår allt i denna snabba situation så jag är nöjd med henne. tråkigt att hon ska gå på mamma ledighet när jag ska deklarera nästa år för hade velat haft henne hjälp på o kämna samma trygghet o glädje med kul för henne som ska få barn o sen kommer jag nog få en Anna som är minst lika glad hoppas jag ;) Läs mer
  • 2019-03-26

Jan J skrev om Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag sålde en bostadsrätt på Hyttgatan 10, ett attraktivt läge, där lägenheter i samma hus gått bra att sälja med bra budgivning. De som jag kollat.
    Ett bra första möte, när vi skrev kontraktet. Här skulle det vara bra med mera information om bla. svårighet att sälja lägenheten.
    Enligt mig, bara pratade om hur "Lätt" det vara att sälja i detta hus. Och att en budgivning var given och att priset inte behövdes sättas för högt.
    Vad jag menar är att jag fick en förhoppning av att det var mycket lätt att sälja och att det redan var folk som letade lägenhet i huset. Jag hade höga förväntningar om ett bra intresse.
    Det visade sig senare att det var svårt och vid ett tillfälle fick jag ett bud som jag inte tog. Då fick jag till svar att:
    Kopia av ett mail från Emelie:
    Hej!
    Tyvärr så är det ju så att utgångspriset bör accepteras av dig som säljare då det annars räknas som ett lockpris. Känner du att 795 000kr är för lågt så är min rekommendation att vi höjer till 825 000kr och lägger ut till visningshelgen istället.

Samtidigt som du får ha i åtanke att det bara finns 1 spekulant i dagsläget som har 795 000kr som maxbud och tyvärr är det ju marknaden som styr. Men det är ju som sagt du som säljare som bestämmer så återkom med hur du vill göra.

I andra stycket, funderade jag vem som skrev kontrakt med vem??? Jag uppfattade det som att jag borde ta budet.

Detta skulle vi kanske ha pratat om vid kontraktsskrivningen, så vi inte senare missförstår varandra.

I övrigt under hela säljprocessen var det inga problem, vi hade en bra mailkontakt hela tiden.
    Lösning till slut blev mycket bra för min del.
    Ett stor tack för all hjälp med min försäljning av lägenheten.

MVH/Jan Johansson Läs mer
  • 2019-03-25

Jan E skrev om Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Fastighetsförsäljning och köp av bostadsrätt.
    Jag är utomordentligt nöjd med det sätt varpå Gustav skött sitt uppdrag och kan på det bästa rekommendera honom vid fastighetsaffärer. Läs mer
  • 2019-03-24

Helena F skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Tog hjälp av Nicklas på Fastighetbsbyrån i Sandviken för att sälja ett ärvt hus. En mycket förtroendeingivande och professionell mäklare som det varit enkelt att sälja huset med, även som boende på annan ort. Han är kunnig, tillmötesgående och trevlig, jag har inget negativt att säga! Läs mer
  • 2019-03-24

Pontus B skrev om Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Snabbt, smidigt, enkelt. Rakt på sak och inga konstigheter Läs mer
  • 2019-03-23

Andreas L skrev om Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt
    Mycket proffsigt bemötande Läs mer
  • 2019-03-23

Bo N skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har sålt en bostadsrätt på 3 rum i Sandviken.
    Hon är jättetrevlig och proffsig.
    Mäklaren levde upp till våra förväntningar.
    En bra försäljning ochett gott bemötande. Läs mer
  • Elise T

2019-03-22

Elise T skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har köpt en lägenhet med hjälp av Synnöve. Mycket trevlig och artig i kontakten. Hon är en bekväm mäklare och var beredd att ge lite extra service som uppskattades. Läs mer
  • 2019-03-20

Amil O skrev om Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpt en villa. Bra bemötande av mäklaren. Läs mer
  • 2019-03-18

Petter E skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har sålt en villa , och vi blev mycket väl bemötta av mäklaren ,
    mäklaren fick oss att nå upp till våra förväntningar ,
    Han va mycket proffsig från början till slut och framför allt så gick allt lätt och smidigt . Läs mer
  • 2019-03-18

Jesper O skrev om Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpt hus. Mkt bra mäklare. Rekomenderas Läs mer
  • 2019-03-07

Anne F skrev om Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Hej!
    Vi har fått hjälp att sälja vårt hus rekordsnabbt och är jättenöjda! Läs mer

Joel L skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har köpt en bostadsrätt i Sandviken och mäklaren vi har haft har varit jättebra. Jag har inte haft den tid att möta den personen så mycket men under den tiden jag mötte henne var hon bra. Allt har gått smidigt och fint samt informationen eller något man har undrat har det gått bra via mäklaren.
    Vi har fått svar på de frågor och de saker vi har undrat över. Jag är nöjd av min mäklare och jag rekommenderar henne starkt i framtiden. Läs mer

Sven-Gunnar L skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpt lägenhet och upplevt ett mycket vänligt och proffsigt bemötande. Stor känsla för vad man önskar och vad man känner.
    Allt över förväntan !!
    Tack så mycket !! Läs mer

Sara P skrev om Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Såld bostadsrätt. Allt har gått bra och smidigt. Läs mer
  • 2019-03-05

Klas F skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Adam har överträffat våra förväntningar och varit informativ. Vi har hela tiden under köpet känt oss trygga. Läs mer
  • 2019-03-02

Viveca N skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    En två-rummare på Valhallavägen 16B i Sandviken.
    Träffade Sanne bara vid köpet av lägenheten
    Profisionellt upplagt - kanske lite för snabb genomgång.
    Då lägenheten var dåligt städat skrev jag ett mail till Sanne och bad om vem som hade anlitat städfirman - Sanne eller säljaren? Jag fick aldrig något svar och det var inte bra. Läs mer
  • Peter B

2019-03-02

Peter B skrev om Emelie Larsson en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Solde en bostadsrätt.
    Mötes efter mina önskemål.
    Förväntningarna uppfylldes.
    Allt gick elegant till.
    Är nöjd med firmans insats.
    Kan rekommendera dem framöver med.

Emelie var en bra mäklare att ha och göra med. Tacksam för det. Läs mer
  • 2019-02-28

Jennifer D skrev om Synnöve Jemt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Jag blev bra bemött från första start av försäljningen. Hon var ett bra bollplank under starten av försäljningen och jag kände mig väldigt trygg under processens gång.
    Jag skulle utan tvekan höra av mig till henne igen när det blir aktuellt med försäljning av nuvarande bostadsrätt! Läs mer
  • Veronica D

2019-02-28

Veronica D skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpt insatslägenhet 2 rum och kök.
    Trevligt och professionell mäklare
    Inga problem med kontakter eller tillgänglighet Läs mer
  • 2019-02-27

Carolina E skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Adam visade upp ett professionellt och tryggt bemötande under hela processen då vårt hus skulle säljas. Han är intresserad och lyhörd och gav många bra tips och råd hela vägen. Läs mer
  • 2019-02-27

Fredrik N skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Adam anlitades för att sälja huset på högbovägen 54a. Mkt kunnig, lugn och harmonisk som människa. Snabb på återkoppling och höll mig ständigt uppdaterad med den senaste informationen. Han nådde definitivt upp till mina förväntningar under försäljningen. Kan definitivt anlita Adam om jag ska sälja en fastighet i framtiden! Mycket nöjd med Adams arbete. Läs mer
  • Elise T

2019-02-26

Elise T skrev om Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har sålt en villa med hjälp av Johanna. Hon är en trevlig och kunnig mäklare. Alltid tållmodig och hjälpsam och har svar på alla frågor. Är bra förberedd och vet var hon pratar om. Läs mer
  • 2019-02-26

Leif L skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt: fristående villa. Köpt: radhus.
    Vi upplever Adam som en mycket trevlig person, kunnig inom sitt område. Uppskattade särskilt att han inte var påträngande i samband med visning. Ordnade även en privat visning av det radhus vi senare köpte.
    Ingen kan veta allt, men det Adam inte kunde svara på på rak arm tog han snabbt reda på. Läs mer
  • 2019-02-26

Anna Stina C skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Nöjd med en snabb och effektiv lägenhetsförsäljning Läs mer
  • 2019-02-24

Torsten B skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    En trevlig och glad person som man som kund genast fick förtroende för. Han skötte vår husförsäljning på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-02-23

Elisabet O skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Isabell har varit mycket kunnig och förstående, bra hjälp och mycket nyttig information har jag som säljare fått Läs mer
  • 2019-02-22

Nils Erik E skrev om Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt en villa.
    Bra och kunnigt bemötande
    Snabba svar på våra frågor
    Våra förväntningar var att få sakkunnig hjälp och ett stort kontaktnät av potentiella kunder vid försäljning av vår villa.
    Få hjälp med allt det formella vid en husförsäljning och en vettig prissättning.
    Som sammanfattning har vi fått en professionell hjälp och en snabb försäljning.
    Lite väl snabbt att lämna omdömet då överlämnandet till köparen återstår. Läs mer
  • 2019-02-22

Henrik R skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Niklas har varit engagerad, kunnig och tillgänglig i försäljningsprocessen. Rekommenderas stark!

/Henrik Läs mer

HYTTGATAN 37, 811 31 Sandviken