Fastighetsbyrån Sandviken

HYTTGATAN 37, 811 31 Sandviken — Visa karta

Välkommen till Fastighetsbyrån Sandviken / Ockelbo!

Småstaden Sandviken har ett brett utbud av aktiviteter, det finns något för alla. Högbo Bruk bjuder på vacker miljö, det finns fina badstränder vid Storsjön och Kungsberget är nära för den som gillar att åka skidor. Vårt Sandviken kontor har 9 anställda och vi har förmedlat villor och fritidshus, kommersiella fastigheter och bostadsrätter i området sedan början på 1970-talet.

Den lilla orten Ockelbo har fått sitt namn på kartan som prins Daniels hemort, men här finns även vildmarksmuseum och Wij Trädgårdar. Vackert beläget vid Bysjön och med smidiga tågkommunikationer är Ockelbo en stadsnära plats i en levande jordbruksbygd.

Fastighetsbyrån står för affärsmässighet, personligt engagemang och har bra lokalkännedom på varje ort. Välkommen in till något av våra kontor för att ställa frågor eller diskutera bostad och boende i trakten!

Läs vad 1467 kunder tycker om Fastighetsbyrån Sandviken

• 2019-12-09

Christoffer Å skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag har köpt en lägenhet.
    Jag blev bemött på ett mycket trevligt sätt mäklaren verkade påläst angående objektet .
    Jag har inte haft några kontakter med mäklare tidigare så jag hade inte direkt några förväntningar men jag tyckte mäklaren utförde ett bra jobb under visningen samt efter visningen och när budgivningen startade och tills att allt var klart. Läs mer
  • 2019-12-05

Kimberly B skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag och min sambo har köpt vårt första hus med Isabelle som mäklare. Vi har fått ett proffesionellt bemötande av Isabelle. Otroligt nöjda och glada.
    Isabelle lever upp till alla förväntningar och är en ordentlig och duktig mäklare. Läs mer
  • 2019-12-03

Haijun Z skrev om Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    I bought one apartment in Kungsberget via the brokery friom Gustav. As I'm living quite some distance from Kungsberget, I had problem to even find time to visit this apartment, but Gustav provided me all the information I wanted and all the support I would expect. He always reponded swiftly to my questions and requests. He was honest and professional. I'm really satisfied with and appreciate very much the service from Gustav. Läs mer
  • Anitha E

2019-11-30

Anitha E skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har sålt ett radhus på Idrottsvägen 24 a i Sandviken och köpt en lägenhet Vid Kanalgränd 5 H.
    Adam har hållit regelbunden kontakt med oss per telefon , sms och mail.
    Vi har blivit väldigt bra bemött, Adam har verkligen levt upp till våra förväntningar, en ung trevlig men kunnig person som vi verkligen kan rekommendera till andra Läs mer
  • 2019-11-28

Veronica E skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Fantastiskt bemötande, lugn, trygg och tillgänglig mäklare. Läs mer
  • 2019-11-28

Siv Ingrid J skrev om Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har sålt en bostad för 1 550 kronor. Utgångspriset var 1695.
    En visning en regning kväll då det kom två personer.
    En som letat länge efter ett hus. Vi hade trott att mäklaren entusiastiskt skulle föreslå fler visningar, åtminstone en helg
    Vi skulle kanske själva ha envisats med det.

mvh
    Siv Johansson Läs mer
  • 2019-11-26

Helena D skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi köpte fastigheten klappsta 2:32 i Österfärnebo.
    Vi upplevde Adam Hultman som en väldigt trevlig och mycket kunnig mäklare.
    Vi fick direkt ett förtroende för honom och ett väldigt bra bemötande. Allt flöt på så bra,och vi fick hela tiden snabbt svar om vi undrade över något.
    Vi har inte kunnat få någon bättre mäklare än Adam Hultman,han var superduktig! Läs mer
  • 2019-11-25

Karl R skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    *Villa
    *Trevligt/seriöst bemötande
    *Efter förväntningarna
    *överlag en bra/seriös upplevelse Läs mer
  • 2019-11-25

Margareta A skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag har både köpt och sålt bostad med hjälp av Nicklas Winestedt. Fick från början ett mycket bra bemötande. Jag kunde känna mig lugn och trygg med honom som mäklare. Han levde upp till mina förväntningar (och mer därtill) och allt gick mycket bra med både köp och försäljning. Jag är nöjd till 100 %. Tror inte det finns en bättre mäklare! Läs mer
  • 2019-11-22

Maria D skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Smidig husaffär med proffsigt bemötande. Läs mer
  • 2019-11-22

Karin A skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålde min bostadsrätt inför köp av villa med min framtida sambo.
    Nicklas var väldigt trevlig, och lättförståelig. Professionell men verkligen inte en tråkig, strikt typ att prata med.
    Mina förväntningar var att bostadsrätten skulle bli såld för ett värdigt pris, och att jag inte skulle behöva oroa mig för den biten och i slutändan blev det över mina förväntningar ändå. Han hade god kommunikation hela vägen vilket också det uppskattas markant. Läs mer
  • Camilla A

2019-11-20

Camilla A skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har sålt ett hus. Vi har blivit väldigt bra bemötta av mäklaren. Mäklaren har levt upp till mer än våra förväntningar var från början. Toppen betyg från oss! Mäklaren har hela tiden varit närvarande på sms och telefon. Mvh Camilla dottern Läs mer
  • 2019-11-18

Changji X skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi köpte en lägenhet, och Sanne var vår fastighetsmäklare. Hon är snäll och försöker svar mina frågor. Det bara finns en punkt som jag är inte nöjd. Jag frågade om vi behöver kontakta med HSB för P-plats bokning eller inte. Hon sa att hon ska hjälpa till och vi behöver inte göra någonting själva. Men när vi flyttade hem och kontaktade HSB, sa HSB att de fick ej P-plats bokning från någon mäklare. Vi förlorar en bra tid (~1 Månad) att få P-plats. Läs mer
  • 2019-11-18

Anna W skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Nicklas har uppträtt proffsigt och varit väldigt tillmötesgående vid försäljningen av min lägenhet. Jag fick snabbt stort förtroende för honom. Läs mer
  • 2019-11-17

Helena A skrev om Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpte en villa där Sara hela tiden var engagerad och gjorde allt för att vi som köpare skulle känna oss trygga.
    Trevlig tjej som levde upp till våra förväntningar! Läs mer
  • 2019-11-17

Birgit S skrev om Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    - Bra bemötande och har kontroll på hela processen.
    - Inger lugn och förtroende
    -Svarar på meddelande och telefon snabbt
    -Trevlig och kompetent Läs mer
  • Maria L

2019-11-17

Maria L skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Köpte hus i Lingbo och Mattias var väldigt bra. Han hörde av sig och frågade om vi hade funderingar under tiden vi väntade på inflyttning. Allt gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • 2019-11-16

Baihui S skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sanner lovade att fix parkerings plats, hon sa att hon ska kontakta med HSB och vi behöver inte göra någonting, jag sparar hennes e-post och hennes löfte står där. När vi kommer att flyta in i nys lägenhet fick vi veta att hon gjord ingenting faktiskt, HSB meddelade oss att ingen har någonsin kontakt dem om vår parkerings plats. Det är synd när man lovar någonting med stort leende men aldrig gör. Läs mer
  • 2019-11-16

Par-Arne V skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sanne har ansvarat för att vi fått våran bostadsrätt såld på ett utmärkt sätt detta Genom att skapa en atmosfär där vi kompletterade varandra i arbetet att visa bostadsrättens fina läge och vackra förutsättningar. Läs mer
  • 2019-11-15

Carina B skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Har köpt en bostad. Bra bemött, lite för mycket på i början men jag förstår konceptet men hade behövt lite mer space innan beslut av köp, gick lite för fort. Bra för säljaren sämre för mig som köpare.

Fortsatt kontakt jättebra, trevlig hjälpsam och kan sin sak.
    Rekommenderas absolut. Läs mer
  • 2019-11-14

Margareta W skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag köpte min bostad genom Adam och nu sålde jag min bostad genom Adam.
    Har haft bra information via mobil och sms angående försäljningen av min bostad.
    Förväntningarna blev så mycket större än vad jag kunde tänka mig.
    Adam är en fantastisk mäklare. Läs mer
  • 2019-11-14

Carolina E skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sanne är en lyhörd, vänlig och driven mäklare som kan det hon gör! Läs mer
  • 2019-11-05

Eva B skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Allt funkade utmärkt, Adam var bra på sitt jobb😎 Läs mer
  • 2019-11-04

Bengt E skrev om Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt hus och ett proffsigt mäklare som fick ut ett bra pris. Bra kontakt med mäklare👍 Läs mer
  • 2019-11-04

Ingrid Ö skrev om Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt radhus.
    Utmärkt bemött!
    Mycket nöjd med Johanna! Läs mer
  • 2019-11-03

Jonas K skrev om Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Seriös mäklare som tog reda på våra frågor/funderingar på ett tillmötesgående sätt. Läs mer
  • 2019-11-01

Ulrika K skrev om Emma Hedin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har sålt hus i Årsunda och Emma har varit fantastisk med bra bemötande och tillgänglighet. Engagerad och proffsig mäklare! Läs mer
  • 2019-10-25

Nilla G skrev om Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Proffsigt bemötande när vi sålde vår villa Läs mer
  • Mikael G

2019-10-24

Mikael G skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Isabelle sålde vår villa mycket trevlig och kompetent lyssnade verkligen på oss hon ingav både lugn och förtroende blir det fler bostadsaffärer så går vi till henne Läs mer
  • 2019-10-23

Ellenor S skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag har både löp och sålt en lägenhet med hjälp av Sanne. Hon känns välkomnande för frågor och funderingar. Hon är lätt att få tag på, svarar på meddelanden och telefon inom ok svarstid. Läs mer
  • 2019-10-22

Stig Einar B skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag sålde mitt föräldrahem ,en mindre jordbruksfastighet. Adam är en otroligt trygg och stabil mäklare med ordning och reda och på allt i försäljningen. Jätteskönt när man som säljare inte har koll på vad som gäller och hur allt går till vid en försäljning .

Jag är jättenöjd med den hjälp jag fått med försäljningen Läs mer
  • Angelica B

2019-10-22

Angelica B skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag har sålt en lgh. Sanne är allt glad och trevlig. Hon är lätt att få tag på vid funderingar. En mäklare jag verkligen kan rekommendera till andra! Läs mer
  • 2019-10-21

Katia H skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Proffesionellt, bra bemötande. Läs mer
  • 2019-10-21

Mathias S skrev om Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har köpt ett hus med Johanna som mäklare och det sköttes på ett mkt bra sätt. Johanna är proffsig, pedagogisk och fick oss att känna oss trygga med köpet.
    Hon bidrog även till att vi fick en bra relation med våra säljare vilket för vår del är guld värt då detta är vårt första hus.
    Jag rekommenderar starkt Johanna. Läs mer
  • 2019-10-19

Katarina N skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Köpt villa, trevlig och bra bemötande Läs mer
  • 2019-10-18

Barbro F skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt en fastighet i Fordbacka. Boyta 275 kvadrat. Bemötandet mkt bra.
    Mäklaren glömde en del saker vid visningen t ex var bryggan fanns. Köparen sa efteråt att det var mycket han inte kunde svara på. Trots att vi sagt att han gärna fick ringa om han undrar över något.
    Vi hade förstås hoppats en budgivning men stt den uteblev vet vi ju iinte vad det berodde på.
    Sammanfattningsvis är vi nöjda med mäklaren men hade önskat ett bättre minne och ett större engagemang. Läs mer
  • 2019-10-18

Kevin P skrev om Mattias Jonsson en del av Fastighetsbyrån Ockelbo
    Köpt fastighet, bra bemött av Mattias , väldigt bra och smidig process genom hela affären Läs mer
  • 2019-10-16

Stefan W skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt en fastighet (villa), och av alla mäklare vi träffat så når ingen av dem upp till Isabelle`s kvalitè.
    Helt fantastisk kvinna mycket informativ och mån om allt allt går bra, snabb med att återkomma med svar oavsett fråga.
    Vi kommer rekommendera Isabelle till alla i vår krets och vi vet vem vi kommer anlita nästa gång vi behöver en mäklare. Läs mer
  • 2019-10-15

Petra B skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag har sålt en bostadsrätt, Sanne har bemött oss väldigt väl och är duktig på sitt jobb.
    Gullig och lättsam tjej och vet vad hon håller på med. Läs mer
  • 2019-10-14

Rose-Marie B skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Har sålt en bostadsrätt.Man har ju inte kontakt med mäklare så ofta. Så man känner sig lite bortkommen. Men med Nicklas kändes det bra. Man kunde känna sig bortkommen men det gjorde inget. Läs mer
  • 2019-10-13

Kevin P skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålde en bostadsrätt, Nicklas levererade service av rang och har gjort det genom hela processen. Proffsigt, enkelt och smidigt är min sammanfattning. Läs mer
  • 2019-10-11

Sandra J skrev om Sanne Jäderberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålde min bostad för 625 000kr mer än utgångspriset. Vi är mycket nöjd med vår mäklare, Sanne. Glad & trevlig. Har absolut inget att klaga på.. Läs mer
  • 2019-10-11

Matilda J skrev om Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Johanna hjälpte oss med köpet av vår nya villa och försäljningen av vårt dåvarande hus. Har känts tryggt med henne hela vägen, både som köpare och som säljare.
    Snabb återkoppling och vi kände att hon hade ett genuint intresse för att hjälpa oss med en lyckad försäljning. Läs mer
  • 2019-10-09

Mats M skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köp av sommarhus
    Vänligt trevligt bemötande
    Förväntningar mot ovan vilka infriades

Professionellt saklig genomgång med inga frågetecken, tvärtom Läs mer
  • Mikael S

2019-10-09

Mikael S skrev om Nicklas Winestedt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Otroligt proffsigt och samtidigt trevligt bemötande. Kan sin sak och är tydlig. Läs mer

Birgitta D skrev om Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt ett hus med hjälp av Sara Molin .Huset var ute ”på gång ” , men blev sålt innan det kom ut ”på riktigt” Sara har informerat mig hela tiden via sms eller på telefon . Skött det på ett trevligt och förtroendeingivande sätt och jag är nöjd !! Läs mer

Per T skrev om Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vänlig och trevlig, lätt att få tag på Läs mer

Gholamreza P skrev om Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag har köpt en fastighet på hemnet. Hon var utmärkt. Hon hjälpte mig mycket och tidiga information om bostaden gav hon mig. Läs mer
  • 2019-10-05

Anne Maria J skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt vår villa. Utmärkt bemötande och hanterande av vår mäklare. Läs mer
  • 2019-10-05

Pirkko E skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag har sålt en sommarstuga. Mäklaren gjorde ett bra jobb.

Jag är helt nöjd med allt. Läs mer

HYTTGATAN 37, 811 31 Sandviken