Adam Hultman
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-02 - 2020-01

Läs vad 177 Läs vad Adam Hultman

• Patrik S köpte sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-04

Barrsätra
    Bergsgatan 57 Sandviken.Väldigt proffsig och kunnig. Läs mer
  • Glenn J sålde sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-02

Barrsätra
    När vi sålde vårt hus blev vi väl bemötta.
    Adam hade kontinuerlig kontakt med oss och informerade klart och sakligt.
    Vi är som helhet nöjda. Läs mer
  • Mats J sålde sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-01-31

Vallhov
    Har sålt ett radhus och det var första gången vi sålde ett hus.
    Mycket trevlig och lättsam,samt informerade om hela
    försäljningsprocessen.
    När visning och försäljning kom igång så fick vi löpande info. via telefonsamtal eller sms.
    När försäljningen kom igång gick det fort samt något bättre pris en utgångspriset.
    Allt har gått över förväntan. Läs mer
  • Monica sålde sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-01-30

Vallhov
    Jättebra,fått upplysning hela tiden om vad som är på gång en lite miss det fixade han samma dag suveränt,är nöjd med allt då det var första gången jag sålde hus. Läs mer
  • Fredrik M köpte sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-01-26

Gästrike Hammarby
    Köpte en villa genom Adam. Väldigt bra bemötande och uppföljning under köpets gång. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Sussi H
    Sussi H sålde en tomt med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-12-21

Kungsgården
    Håller på att sälja en tomt.
    På ett trevligt, lungt och proffsigt sätt.
    Att han på ett förståeligt sätt kunde förklara vad det innebär att sälja en tomt. Han levde upp till förväntningarna.
    Jag är nöjd med det Adam Hultman hittills gjort för vår försäljning av tomten. Läs mer
  • Anitha E
    Anitha E sålde sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-11-30

Centrum
    Vi har sålt ett radhus på Idrottsvägen 24 a i Sandviken och köpt en lägenhet Vid Kanalgränd 5 H.
    Adam har hållit regelbunden kontakt med oss per telefon , sms och mail.
    Vi har blivit väldigt bra bemött, Adam har verkligen levt upp till våra förväntningar, en ung trevlig men kunnig person som vi verkligen kan rekommendera till andra Läs mer
  • Helena D köpte sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-11-26

Vi köpte fastigheten klappsta 2:32 i Österfärnebo.
    Vi upplevde Adam Hultman som en väldigt trevlig och mycket kunnig mäklare.
    Vi fick direkt ett förtroende för honom och ett väldigt bra bemötande. Allt flöt på så bra,och vi fick hela tiden snabbt svar om vi undrade över något.
    Vi har inte kunnat få någon bättre mäklare än Adam Hultman,han var superduktig! Läs mer
  • Maria D köpte sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-11-22

Gästrike Hammarby
    Smidig husaffär med proffsigt bemötande. Läs mer
  • Margareta W sålde sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-11-14

Gästrike Hammarby
    Jag köpte min bostad genom Adam och nu sålde jag min bostad genom Adam.
    Har haft bra information via mobil och sms angående försäljningen av min bostad.
    Förväntningarna blev så mycket större än vad jag kunde tänka mig.
    Adam är en fantastisk mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg