Adam Hultman
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 144 kunder tycker om Adam Hultman

• Anna Lisa Å sålde sin bostad med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Har sålt mitt hus och kontaktade Adam Hultman. Han åtog sig jobbet, och det är jag glad för.
    Han förklarade alla turer om försäljning o.s.v.
    Det var en trevlig bekantskap.
    Han är glad och förklarar allt så lätt och enkelt.
    Rekommenderar honom varmt.

Anna-Lisa Å Läs mer
  • Pier A köpte sin bostad med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Adam är alltid kontaktbar och sakkunnig. Läs mer
  • Ture P sålde sin bostad med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Engagerad och trevligt bemötande Läs mer
  • Mattias Michael Å sålde sin bostad med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt bostad. Professionell, kontaktbar alla tider och dagar, arbetade för en trygg försäljning och gav bra tips och råd. Mycket nöjd med adam Läs mer
  • Erik B skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Adam har hjälpt oss att sälja huset på Ringvägen. Hans bemötande är alltid grymt brea. Han har enligt mig uppfyllt alla förväntningar. Jag skulle absolut rekimmendera fastighetsbyrån och fram föra allt Adam Hultman till andra som ska sälja sitt hus! Läs mer
  • Sandra L skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag är super nöjd med Adam.
    Han fick en att känna sig lugn och trygg från början till slut.
    Skulle varmt rekomendera han. Läs mer
  • Amanda L skrev om Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi köpte en villa.

Denna mäklare hade ingen vidarebefordran eller hänvisning till kollega under sin semester av mail, endast per telefon. Vi riskerade att missa chansen att få förhandstitt på huset iom återkopplingen inte kom per automatik.

Vi fick knapphändig information om att handpenning inkommit, men avstämning per telefon på förslag från mäklaren själv uteblev. Läs mer
  • Emma P köpte sin bostad med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    köpt villa.

Tycker Adam varit dålig eller tagit för lång tid på sig att svara på mail eller sms. Annars helt okej. Läs mer
  • Mari-Ann P sålde sin bostad med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt fritidshus med sjötomt som vi ägt i 23 år.

Adam var lugn , lyhörd och förtroendeingivande - upplevde vi som säljare och tror jag också köparna tyckte. Läs mer
  • Katarina K sålde sin bostad med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Uppdraget är ännu inte slutfört. Hade tänkt svara när uppdraget är klart. Vi skriver imorgon. Sedan behöver jag ju hjälp med deklaration osv.
    Hälsningar
    Katarina Klingström Läs mer