Adam Hultman
Registrerad mäklare sedan 2014-07-24
Aktiv på Reco.se sedan 2015-01-28
2019-07 - 2020-06

Läs vad 188 Läs vad Adam Hultman

• Erik Martin N sålde sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-07-01

Stensätra
    Snabbt smidigt och bra kommunikation Läs mer
  • Emelie S sålde sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-27

Östanbyn
    Det var en snabb process som kändes enkel och trygg. Läs mer
  • Christopher L sålde sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-18

Östanbyn
    1.5plans villa, Adam har erbjudit bästa tänkbara service. Adam uppnådde våra förväntningar på en snabb, smidig affär där vi fick bra information under hela affären. Läs mer
  • Anders S köpte sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-05-08

Bovik
    Adam har varit trevlig, korrekt och professionell i hela affären. Vi har köpt en stuga som vi ska riva och bygga nytt enligt en generös detaljplan. Det har varit en positiv upplevelse för oss. Läs mer
  • Kerstin Z
    Kerstin Z köpte sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-05-07

Järbo
    Adam hjälpte oss med ett stugköp. Han genomförde det på ett professionellt sätt.
    Det var bara en budgivare så det var inte så komplicerat för honom men det allt gick väldigt smidigt.
    Trevlig och rolig person. Läs mer
  • Marie C sålde sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-05-04

Stensätra
    Har sålt mitt hus och Adam är en fantstisk mäklare, har bara gott att sägs om honom Läs mer
  • Urban R köpte sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-05-04

Järbo
    Vi köpte bostad. Tycker att Adam haft ett bra bemötande och svarat på våra frågeställningar.
    När vi bad om en extra visning var inte det något problem.
    Har inget att klaga på och kan absolut rekommendera Adam som mäklare. Läs mer
  • Daniela B sålde sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-04-27

Järbo
    Hej, vi kontaktade Adam för att sälja våran stuga, jättebra bemött från första kontakten, det gick jättefort att få ut annonsen och det var jättebra uppföljning av Adam under förloppet!
    Jag har aldrig kontaktat en mäklare innan så jag visste inte vad jag skulle förväntar mig, nu återstår överlämningen av stugan och resten av pappersarbete eller det som kommer härnäst, men jag tror med säkerhet att det går lika smidigt det med :)
    Daniela Buss Läs mer
  • Emelie F sålde sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-04-03

Östanå
    Adam ingav redan från första mötet ett sådant förtroende med det lugn och kunskap han utstrålar, som gjorde att vi helt vågade lita på att han skulle sälja vårt hus på Östanåvägen 14 på ett bra sätt. En vecka på kommande så var huset sålt. Tack Adam för en sådan smidig försäljning, precis vad vi önskade. Läs mer
  • Theresé W sålde sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-03-27

Lassas
    Jag har sålt min villa med hjälp av Adam.
    Han har varit mycket professionell, hjälpsam, trevlig, flexibel och lättsam genom hela processen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg