Adam Hultman
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-07 - 2019-06

Läs vad 154 Läs vad Adam Hultman

• Johan H sålde sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-07-01

Seestaden
    Kompetent och trevlig. En person man anlitar igen Läs mer
  • Viola Ann-Christine A köpte sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-06-13

Österfärnebo
    Bara gott att säga om Adam! Som köpare har man inte riktigt samma kontakt med mäklaren som när man är säljare men jag skulle definitivt anlita honom om jag ska sälja! Mycket kompetent!
    /Anki Läs mer
  • Joakim B köpte sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-06-07

Klangberget
    Köpte en villa och har fått bra bemötande från start till mål. Adam är väldigt duktig på att förklara allting så att det inte blir några konstigheter eller missförstånd, vi kände oss väldigt trygga och uppdaterade genom hela köpet. Läs mer
  • Britt-Marie L köpte sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-04-22

Vallhov
    Vi har sålt villa och köpt radhus. Adam har i båda fallen varit tillmötesgående och ödmjuk.
    Kan varmt rekommendera Adam till vänner och bekanta som går i köp-/säljtankar. Läs mer
  • Lindha S köpte sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-04-03

Öjaren
    Enormt professionell, trevlig, hjälpsam, tålmodig, sakkunnig. Vi kände oss väldigt trygga med vårat köp av Högbovägen 353. Läs mer
  • Klas F köpte sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-03-05

Svibacka
    Adam har överträffat våra förväntningar och varit informativ. Vi har hela tiden under köpet känt oss trygga. Läs mer
  • Carolina E sålde sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-02-27

Klangberget
    Adam visade upp ett professionellt och tryggt bemötande under hela processen då vårt hus skulle säljas. Han är intresserad och lyhörd och gav många bra tips och råd hela vägen. Läs mer
  • Fredrik N sålde sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-02-27

Klangberget
    Adam anlitades för att sälja huset på högbovägen 54a. Mkt kunnig, lugn och harmonisk som människa. Snabb på återkoppling och höll mig ständigt uppdaterad med den senaste informationen. Han nådde definitivt upp till mina förväntningar under försäljningen. Kan definitivt anlita Adam om jag ska sälja en fastighet i framtiden! Mycket nöjd med Adams arbete. Läs mer
  • Leif L köpte sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-02-26

Vallhov
    Sålt: fristående villa. Köpt: radhus.
    Vi upplever Adam som en mycket trevlig person, kunnig inom sitt område. Uppskattade särskilt att han inte var påträngande i samband med visning. Ordnade även en privat visning av det radhus vi senare köpte.
    Ingen kan veta allt, men det Adam inte kunde svara på på rak arm tog han snabbt reda på. Läs mer
  • Gunnel J
    Gunnel J sålde sitt hus med hjälp av Adam Hultman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-02-03

Storsjön
    Vi har sålt vårt hus vid Storsjön, som Adam hjälpt oss med .
    Vi är jättenöjda med Adam, han lyssnar tar till sig våra funderingar krav och diskussioner.
    Lätt att få återkoppling via sms,tel.
    Vi upplever Adam som mycket proffsig och supertrevlig.
    Kan varmt rekommendera honom till 110%.

Två mycket nöjda kunder
    Gunnel och Rolf J Läs mer