Julia Hedberg

Julia Hedberg

Julia Hedberg är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Julia Hedberg har varit registrerad mäklare sedan 2023-02. Julia Hedberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 31 omdömen med ett betyg på 4.8. Julia Hedberg har haft 18 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

31 omdömen om Julia Hedberg

Mary M
Torsåker

Mycket trevligt bemötande, allt gick jätte smidigt och vi kände att vi fick en bra kontakt med alla inblandade, Julia har även kontaktat oss efter mötet för att se hur vi känner, vi är mycket nöjda och skulle varmt rekommendera bekanta. Vänliga hälsningar Mary & Johan

Fredrik T
Storvik

Hon svarade på dom frågor vi hade och var väldigt trevlig

Emil W
Bovik

Tycker Julia var ett proffs genom hela affären som dessutom gick väldigt smidigt. Vi blev väldigt bra bemötta både på visning och vid kontraktsskrivning.

Kerstin Å
Bovik

Jag har blivit otroligt fint bemött av Julia under hela processen. Hon har varit informativ och hela tiden frågat hur jag känner och upplever inför de olika stegen. Hon har visat både sin otroligt professionella sida samtidigt som hon varit väldigt empatisk. Hon har gjort att jag känt mig lugn och trygg under hela processen.

Karin Eva-Maj J
Järbo

Mycket professionella jobbat lugn och saklig

Lena B
Årsunda

Julia gav ett lugnt och skönt intryck. Inte pushig. Bra på att hålla kontakten och effektiv.

Per B
Årsunda

Fantastiskt hjälpsam och driven Hon löste hela affären från budgivning fredag em till att skriva kontrakt söndag fm Mycket påläst inför visning Rekommenderar henne starkt

Marja H
Åshammar

Fantastiskt uppträdande mot en kund som aldrig förr gjort en fastighetsaffär. Jag tror hon kommer att vinna många kunders förtroende beroende på hennes sätt att vara . Hon känns mycket omhändertagande på ett ödmjukt sätt . MYCKET NÖJD !!!

Annica P
Åshammar

Julia är lugn och saklig. Ger ett bra intryck och är hjälpsam. Rekommenderar henne som mäklare. 🌷

Johannes L
Storvik

Vi fick ett väldigt bra bemötande av Julia, snabb och tydlig kommunikation genom hela affären.