Sara Molin
Registrerad mäklare sedan 2019-07-02
Aktiv på Reco.se sedan 2019-10-02
2019-07 - 2020-06

Läs vad 25 Läs vad Sara Molin

• Daniel J köpte sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-07-03

Svibacka
  • Peter H
    Peter H köpte sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-22

Jag har köp ett fritidshus.
    Blev informativt o korrekt bemött vid visning. Sara infriade alla förväntningar. Ett trevligt sätt o
    hjälpsam, samt påläst. 10 poäng av 10 möjliga! Läs mer
  • Daniel S köpte sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-16

Åmot
    Lugn och väldigt omhändertagande. Kändes mycket tryggt och trevligt hela tiden. 10 av 10 möjliga poäng till Sara!😀 Läs mer
  • Marie L
    Marie L köpte sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-07

Lassas
    Vi köpte ett hus. Vi är jättenöjda med Sara. Vi har fortfarande kontakt efter köpet. Hon tar sig alltid tid och svarar på våra frågor. Jag rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Siri Torborg Emilia L sålde sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-03

Västanbyn
    Jag har sålt min mammas villa. Bemötande från Sara har varit mycket bra. Hon är lugn och tålmodig och bra på att förklara hur allt går till vid en försäljning.
    Jag är mycket nöjd med Sara och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Stefan L sålde sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-05-14

Vi har sålt en fritidsfastighet. Bemötandet från mäklaren var utmärkt. Hon ställde upp och la ner mycket tid på visningar och höll oss informerade hela tiden. En ambitiös mäklare som inger förtroende. Läs mer
  • Margit K
    Margit K köpte sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-05-10

Lingbo
    Vi har köpt ett hus dit vi ska flytta inom kort. Vi var ute efter ett permanent boende till ett lågt pris, och där vi ska kunna bedriva vårt intresse och även kunna jobba hemifrån. Alla våra önskemål blev väl omhändertagen av vår mäklare och som informerade om inkommande objekt. Mäklaren såg till att kontakt med bank och värdering av vårt hus som ska säljas blev gjord inom kort tidsmarginal. All vår kontakt med mäklare har varit mycket bra, mycket kompetent och trevlig. Vi är så nöjd. Läs mer
  • Kyaw A köpte sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-05-07

Lassas
    Bra service genom hela processen. Hela tiden tillgänglig för att svara på våra frågor och uppdaterade oss löpande! Läs mer
  • Karl N
    Karl N sålde sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-05-04

Åmot
    Sara sålde ett fritidshus åt mig. Processen gick oerhört smidigt med snabb, rak och tydlig kommunikation. Dessutom såldes huset snabbt. Läs mer
  • Maud S sålde sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-04-28

Lingbo
    Sålt hus på landet. Bra, trevligt bemötande. Proffesionell. Bra i kontakt under hela säljprocessen. Strukturerad och kunnig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg