Sara Molin

Sara Molin

Sara Molin är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Sara Molin har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Sara Molin har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-05 och har fått 184 omdömen med ett betyg på 4.8. Sara Molin har haft 21 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-03

184 omdömen om Sara Molin

Mona B
Kungsgården

Lugn och väldigt kunnig. Sara levde verkligen upp till vad vi förväntat oss. Man blir alltid väl bemött. Man kan ställa frågor och hon ger svaren.

Yvonne A
Jädraås

Sara Molin är en mycket trevlig, lugn, lyssnande och inkännande mäklare. Känns mycket personlig och saklig. Jag kan varmt rekommendera henne.

Anna-Karin L
Gästrike Hammarby

Trevlig kunnig en utmärkt mäklare jag är mycket nöjd

Hans A
Köpte sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

Sara var engagerad och vi fick svar på alla frågor vi hade. Budgivningen var extremt rörig och konstig vilket inte gjorde det lätt för Sara. Jag tycker ändå hon höll ihop det bra även om det stundvis var svårt att veta vad det var som gällde i budgivningen.

Christoffer Ö
Storvik

Väldigt professionell och trevlig. Informerar bra och tydligt. Kan starkt rekommendera Sara!

Richard O
Storvik

Duktig och pålitlig mäklare som hjälpt oss med 2st fastighetsförsäljningar nu och vi är så nöjda med Sara som våran mäklare/ Sandra och Richard

Josefina E
Storvik

Trevlig och tillmötesgående. Lätt att prata med. Flexibel och inlyssnande. Affären löste sig snabbt och smidigt. Inga konstigheter alls.

Martin W
Storvik

Sara har varit påläst, lugn, lyhörd samt förstående i samband med visningar och senare köp av bostad. Fått ett bra bemötande och kan rekommendera henne till andra.

Anders F
Storvik

Mycket goda och hon fick ett bra överlämnade av mannen. Lugn å Mycket trevligt.

Fredrik A
Järbo

* Väldigt trevlig och bra bemötande * Tydlig och informativ * Lätt att få tag på vid eventuella frågor