Sara Molin
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-02 - 2020-01

Läs vad 11 Läs vad Sara Molin

• Evy B
    Evy B sålde sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-24

Jag och min exman har precis sålt ett lantställe i MO Ockelbo. Sara har varit så otroligt duktig och ödmjuk i sitt hanterade av denna affär.

Har träffat några mäklare i mitt liv men aldrig någon som Sara Molin.

Så mjuk och fin i sitt sätt att vara och framförallt så kunnig.

Är så nöjd med Sara och talar om detta för alla mina vänner.

Tack för allt.

Med vänliga hälsningar Evy Björnberg Läs mer
  • Berth O
    Berth O sålde sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-24

Jag har sålt en mindre jordbruksfastighet i Ockelbo. Vilket tilltalar en smalare grupp av köpare. Men Sara har från första stund visat ett enormt stort engagemang. Hon har trots sin korta tid som mäklare visat egenskaper som andra långt mer erfarna mäklare helt saknar eller har brist på. Hon har varit engagerad långt utanför normal kontorstid, men inte stört på något sätt. Utan informerat så vi sluppit vänta tills måndag morgon varje gång. Jag vill rekommendera Sara å det varmaste. Läs mer
  • Alexander B sålde sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-10

Vi har sålt en bostad och vi är nöjd med allt! Läs mer
  • Christer L köpte sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-03

Rabo
    Köpte ett hus på Rabo i Ockelbo där Sara var mäklare, vi hade träffat henne på en tidigare husvisning så vi hade koll på vem hon var. Sara ger ett förtroendefullt och lungt intryck vilket vi kände oss trygga med.
    Hon har ställt upp bra på de frågor och funderingar vi har haft, och trots att hon är relativt ny som mäklare så rekomenderar vi henne.
    Två nöjda köpare!
    Christer o Anna Lena Läs mer
  • Katie K köpte sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-12-23

Kungsgården
    Excellent service from Sara, extremely helpful and very understanding. Läs mer
  • Siv Ingrid J sålde sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-11-28

Rabo
    Vi har sålt en bostad för 1 550 kronor. Utgångspriset var 1695.
    En visning en regning kväll då det kom två personer.
    En som letat länge efter ett hus. Vi hade trott att mäklaren entusiastiskt skulle föreslå fler visningar, åtminstone en helg
    Vi skulle kanske själva ha envisats med det.

mvh
    Siv Johansson Läs mer
  • Helena A köpte sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-11-17

Stensätra
    Köpte en villa där Sara hela tiden var engagerad och gjorde allt för att vi som köpare skulle känna oss trygga.
    Trevlig tjej som levde upp till våra förväntningar! Läs mer
  • Birgit S sålde sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-11-17

- Bra bemötande och har kontroll på hela processen.
    - Inger lugn och förtroende
    -Svarar på meddelande och telefon snabbt
    -Trevlig och kompetent Läs mer
  • Nilla G sålde sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-10-25

Kungsgården
    Proffsigt bemötande när vi sålde vår villa Läs mer
  • Birgitta D sålde sitt hus med hjälp av Sara Molin en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-10-06

Svibacka
    Sålt ett hus med hjälp av Sara Molin .Huset var ute ”på gång ” , men blev sålt innan det kom ut ”på riktigt” Sara har informerat mig hela tiden via sms eller på telefon . Skött det på ett trevligt och förtroendeingivande sätt och jag är nöjd !! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg