Helena Örnefeldt är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Helena Örnefeldt har varit registrerad mäklare sedan 2021-04. Helena Örnefeldt har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-02 och har fått 14 omdömen med ett betyg på 4.6. Helena Örnefeldt har haft 15 försäljningar sen 2022-01 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2022-01 - 2022-04

Läs vad 14 Läs vad Helena Örnefeldt

• sålde sin lägenhet med hjälp av Helena Örnefeldt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Hantverkarbacken
    2022-05-15 Verifierad kund
    Mycket trevlig och kunnig vi köper en bostad av henne o hon hjälper oss att sälja våran kan rekommendera henne för andra
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Helena Örnefeldt en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2022-05-15 Verifierad kund
    Ett snabbt och smidigt lägenhetsköp med professionell och trevlig mäklare.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Vänligt och korrekt bemötande, väl påläst och kunnig om objektet och marknadssituationen i Sandviken. Ställde upp på en separat lördagsvisning och även kontraktskrivning på skärtorsdagens kväll, vilket vi uppskattade väldigt mycket eftersom det var svårt för oss att komma loss från Västerås på vanlig arbetstid.
    2022-04-15 Verifierad kund
    Hon var mycket bra och gav bra upplysning om lägenheten fick även ett trevligt bemötsnde
    • Barrsätra
    2022-04-09 Verifierad kund
    Bra
    bemötande
    Bra förväntningar uppfyllda

Ser bra ut så här långt inte riktigt avslutat ännu
    Det känns bra att jag kunnat leva upp till era förväntningar. Snart är det dags för tillträde också så att ni får lämna över lägenheten till de nya förväntansfulla ägarna. Jag hoppas att Britt trivs bra i sin nya lägenhet! Helena Örnefeldt
    • Hantverkarbacken
    2022-04-04 Verifierad kund
    Trevligt och bra bemötande. Har kunnat kontakta henne vid frågor och då fått svar. Snabb återkoppling.
    Tack för omdömet Sofie! Snart är det dags för er att flytta in. Jag önskar er stort lycka till i nya lägenheten! Helena Örnefeldt
    • Barrsätra
    2022-04-02 Verifierad kund
    Trevlig tjej!
    Hade önskat att Helena varit mera påläst om objektet
    vid visningen.
    Och styrt upp budgivningen med de som var intresserade
    genom bättre information om vad som hände. Vilka som var intresserade eller drog sig ur etc......
    Vi har redan pratat med Helena om vad vi upplevde.
    allt slutade bra i alla fall.
    Mvh Mona och Lennart Zetterberg
    Vad tråkigt att ni känner att informationen varit bristfällig. Jag tänker att det måste vara att jag inte utlovade att parkeringsplatser fanns lediga direkt på visning. Jag är lite försiktig med att uttala mig bestämt om sådana saker då det inte går att garantera att statusen är densamma som på visningen när man kommer till tillträdet och kan teckna sig för parkeringsplats. Vad gäller budgivningen så kom informationen löpande i den mån den var tillgänglig. Deltagare i budgivningar jobbar ofta dagtid och har inte alltid möjlighet att svara löpande under dagen. Därför kan det ibland dröja med svar och återkoppling. I det här fallet drog budgivningen ut lite på tiden så jag har full förståelse för att det är en frustrerande situation när man hoppas på att få köpa sitt drömboende.
    Jag hoppas att ni i slutänden känner att ni fått svar på alla era frågor och är nöjda med ert köp!
    2022-03-28 Verifierad kund
    Tillmötesgående och trevlig. Svarade tillfredställande på alla frågor
    Tack för att du tagit dig tid att lämna ett fint omdöme! Jag hoppas du kommer att trivas bra i nya bostaden! Helena Örnefeldt
    • Seestaden
    2022-03-27 Verifierad kund
    Otroligt trevlig och lättsam.
    Tack för att du lämnat ett omdöme, Andreas! Stort grattis till nya lägenheten! Helena Örnefeldt
    2022-03-27 Verifierad kund
    Trevlig, inlyssnande, effektiv och proffsig!
    Tack för de fina orden Elisabeth! Lycka till i nya bostaden nu! Helena Örnefeldt