Peter Thunell

Peter Thunell

Peter Thunell är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Peter Thunell har varit registrerad mäklare sedan 2019-11. Peter Thunell har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 72 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Thunell har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

72 omdömen om Peter Thunell

Sedan starten hos Reco 2020
Jean-Claude N
Vallhov

Peter är en lugn och tillmötesgående man. Från vår första kontakt, kände jag direkt att han är en person som lyssnar och ger tydlig information. Under hela processen märkte jag att Peter kan sin sak och ger tydliga råd. Han levde verkligen upp till mina förväntningar och jag skulle inte tveka att rekommendera honom till andra.

Victoria A
Säljan

Proffsigt bemötande och trevlig. Peter hjälpte oss så att husaffären genomlöpte snabbt och smidigt. Vi är mycket nöjda.

Elisabeth H
Säljan

Trevlig, hjälpsam och kunnig. Vi känner oss trygga och väl omhändertagna i samband med köpet.

Monica H

Jag tycker Peter var bra.Trevlig. Kunnig .tillmötesgående.hjälpsam

Kjell J
Österfärnebo

Blev bra bemött av Peter han var noggrann och gjorde ett bra jobb med fastighetsaffären.

Simon B
Österfärnebo

Väl bemött, snabb att svara på frågor och hjälpsam. Jag hade inga förväntningar men tyckte köpet gick smidigt och bra.

Gunilla A
Österfärnebo

Han har varit till stor hjälp när jag och mina syskon sålt vårt föräldrar hem. Duktig att förklara allt som har med det att göra och hur man går till väga. Hela tiden hållt oss uppdaterad. Toppen!!

Jonas W
Storvik

Fantastiskt bra på alla sätt! Rak, pålitlig och bra kommunikation. Hade en trevlig bostadsaffär med Peter:)

Anna G
Storvik

På hugget! Kunnig och erfaren. Vi kände oss trygga i försäljningen

Erik H
Hofors Centralt

Vi är jättenöjda med Peter Thunell som mäklare vid försäljningen av våran fastighet. Bra kontakt från start till mål, Peter lämnar ständigt uppdateringar och har bra tillgänglighet. Våra varmaste rekommendationer. Eric / Linda