Peter Thunell
Registrerad mäklare sedan 2019-11-06
Aktiv på Reco.se sedan 2020-04-23
2019-09 - 2020-08

Läs vad 6 Läs vad Peter Thunell

• Carina J sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Thunell en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-08-30

4:a
    Centralt
    Jag är stort tacksam och otroligt nöjd med min mäklare som har visat stort intresse och bemött mig jättebra på alla punkter genom både mitt köp av radhus och min försäljning av bostadsrätt.

Peter har varit ett stöd och visat ett lugn och guidning av de frågor som kommit längs vägen.

Jag är mycket nöjd och kommer absolut att dela mitt positiva omdöme till andra som är på väg att göra en stor livsförändring.
    Carina Jönsson Läs mer
  • Markus W köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Thunell en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-07-31

Storvik
    Köpt lägenhet. Bra bemött av mäklare. Smidig affär Läs mer
  • Jimmy B sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Thunell en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-07-14

Storvik
    Trevlig och bra mäklare. Rekommenderas. Läs mer
  • Per Åke H sålde sitt hus med hjälp av Peter Thunell en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-07-01

Lassas
    Har sålt mitt hus i Sandviken. Mäklare Peter Thunell var lugn, tydlig och mycket noggrann.
    Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • Maryanne F sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Thunell en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-17

2:a
    Centrum
    Helt ok. Det var en väldigt snabb affär så jag har inte så mycket att säga. Ett lätt uppdrag. Läs mer
  • Maj-britt S sålde sitt hus med hjälp av Peter Thunell en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-04-23

Västanbyn
    Bostaden jag sålt är ett 1-plans kedjehus med källare i souterräng. Mäklaren Peter har visat stort intresse, varit mycket engagerad och stöttat mig genom hela försäljningsprocessen. Helt klart hade jag stora förväntningar trots coronakrisen och vad det kunde innebära. Resultatet blev en snabb och lyckad affär!
    Stort tack Peter för din trygghet och ditt sätt att vara!
    Maj-Britt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken