Läs vad 10 Läs vad Peter Thunell

Gonca T
    • 134.0 m²
    • Vallhov
  • 2020-11-15
    Fått hjälp att sälja en lägenhet och köpa en villa med hjälp av honom. Blev väldigt bra bemött och han förklarade hur allt skulle gå till och vad som var bra att tänka på. Kommer återkomma till honom vid ev framtida försäljning!
    Moa Å
    • 170.0 m²
    • Klangberget
  • 2020-10-25
    Min uppfattning var att Peter gjorde det lilla extra som krävdes för att hitta en ny bostad åt oss.
    Vi tog kontakt med Peter tidigt på året för att värdera vår lägenhet då vi jagade större. Det tog tid att hitta något nytt. Efter några månader kom Peter och erbjöd oss en förhandstitt på en villa som föll oss i smaken. I samma veva så fick han även fram en intressant för vår lägenhet som även den såldes innan visning. Jag är enormt glad och tacksam för yrkesskickliga människor som Peter. Om jag någonsin säljer eller köper bostad igen så har jag ett förstahandsval!
    Simon A
    • 170.0 m²
    • Klangberget
  • 2020-10-05
    Allt funkat utmärkt från första träff till planeringen och utläggningen på kommande mäklarbyråns sida med infon var perfekt och höll en välinformerad. Uppföljningen efter affären har också varit bra
    Niklas B
    • 150.0 m²
    • Hedgrind
  • 2020-08-30
    Jag är stort tacksam och otroligt nöjd med min mäklare som har visat stort intresse och bemött mig jättebra på alla punkter genom både mitt köp av radhus och min försäljning av bostadsrätt.

Peter har varit ett stöd och visat ett lugn och guidning av de frågor som kommit längs vägen.

Jag är mycket nöjd och kommer absolut att dela mitt positiva omdöme till andra som är på väg att göra en stor livsförändring.
    Carina Jönsson
    Carina J
    • 4:a
    • 96.0 m²
    • Centralt
    sålde sin lägenhet med hjälp av Peter Thunell en del av Fastighetsbyrån Sandviken
  • 2020-07-31
    Köpt lägenhet. Bra bemött av mäklare. Smidig affär
    Markus W
    • 1:a
    • 29.7 m²
    • Storvik
    köpte sin lägenhet med hjälp av Peter Thunell en del av Fastighetsbyrån Sandviken
  • 2020-07-14
    Trevlig och bra mäklare. Rekommenderas.
    Jimmy B
    • 1:a
    • 30.5 m²
    • Storvik
  • 2020-07-01
    Har sålt mitt hus i Sandviken. Mäklare Peter Thunell var lugn, tydlig och mycket noggrann.
    Kan varmt rekommenderas!
    Per Åke H
    • 117.0 m²
    • Lassas
  • 2020-06-17
    Helt ok. Det var en väldigt snabb affär så jag har inte så mycket att säga. Ett lätt uppdrag.
    Maryanne F
    • 2:a
    • 48.0 m²
    • Centrum
  • 2020-04-23
    Bostaden jag sålt är ett 1-plans kedjehus med källare i souterräng. Mäklaren Peter har visat stort intresse, varit mycket engagerad och stöttat mig genom hela försäljningsprocessen. Helt klart hade jag stora förväntningar trots coronakrisen och vad det kunde innebära. Resultatet blev en snabb och lyckad affär!
    Stort tack Peter för din trygghet och ditt sätt att vara!
    Maj-Britt
    Maj-britt S