Peter Thunell

Peter Thunell

Peter Thunell är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Peter Thunell har varit registrerad mäklare sedan 2019-11. Peter Thunell har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-04 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.8. Peter Thunell har haft 23 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

69 omdömen om Peter Thunell

Sedan starten hos Reco 2020
Monica H

Jag tycker Peter var bra.Trevlig. Kunnig .tillmötesgående.hjälpsam

Kjell J
Österfärnebo

Blev bra bemött av Peter han var noggrann och gjorde ett bra jobb med fastighetsaffären.

Simon B
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Thunell en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Österfärnebo

Väl bemött, snabb att svara på frågor och hjälpsam. Jag hade inga förväntningar men tyckte köpet gick smidigt och bra.

Gunilla A
Österfärnebo

Han har varit till stor hjälp när jag och mina syskon sålt vårt föräldrar hem. Duktig att förklara allt som har med det att göra och hur man går till väga. Hela tiden hållt oss uppdaterad. Toppen!!

Jonas W
Storvik

Fantastiskt bra på alla sätt! Rak, pålitlig och bra kommunikation. Hade en trevlig bostadsaffär med Peter:)

Anna G
Storvik

På hugget! Kunnig och erfaren. Vi kände oss trygga i försäljningen

Erik H
Hofors Centralt

Vi är jättenöjda med Peter Thunell som mäklare vid försäljningen av våran fastighet. Bra kontakt från start till mål, Peter lämnar ständigt uppdateringar och har bra tillgänglighet. Våra varmaste rekommendationer. Eric / Linda

Jenny T
Åshammar

Positiv, informativ och lätt att få kontakt med oavsett veckodag.

Hans N
Kungsgården

Peter har en kombination av kunskaper och personligheter ärlig och saklig. Har varit lätt att samarbeta med. Mvh Hans och Anki Nyberg.

Julie B
Köpte sitt hus med hjälp av Peter Thunell en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Kungsgården

Fast and very professional service. His efforts to translate all to English were very much appreciated.