Johanna Berggren
Registrerad mäklare sedan 2016-03-14
Aktiv på Reco.se sedan 2016-06-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 98 Läs vad Johanna Berggren

• Derek G sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-07-13

Barrsätra
    Proffsigt bemötande, alltid tillgänglig/snabb respons, bra dialog & rekommendationer om och i processen Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E köpte sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-07-03

Storsjön
    Har köpt ett fritidshus på distans, dvs. jag har ej haft möjlighet att själv besöka fastigheten (coronatider samt utlandsboende). Jag har fått all tänkbar hjälp och support genom denna genomtrevliga och hjälpsamma mäklare som gjorde mitt husköp till en mkt god upplevelse. Stort tack till alla inblandade och en stark rekommendation utfärdad. Läs mer
  • Reijo Tapio S sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-27

Centrum
    Vallongatan 15.
    Vi tycker mäklaren, Johanna, gjorde ett kanon jobb. Vi fick bra info hela vägen och är mycket nöjda med allt.

Tack. Läs mer
  • Patrik U sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-26

Vallhov
    Vi har både köpt och sålt en villa via Johanna.
    Hon har överträffat våra förväntningar utifrån från tjänsten vi köpt.
    Snabb återkoppling, tillmötesgående och en hög kundservice kännetecknar henne.
    Vi kommer rekommendera henne till andra som går i flytt tankar. Läs mer
  • Sven B köpte sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-07

Bovik
    We bought a vacation home. Everything from offer until handover was perfect. Thank you. Läs mer
  • Carin A köpte sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-07

Centrum
    Vi köp av fastighet så bemötte Johanna på ett proffsigt sätt och med värme. Snabba svar och tillgänglighet uppskattades. Läs mer
  • Juhani T sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-05

Stensätra
    Vi har sålt en villa i Sandviken, Johanna har ett fantasiskt bemötande och tydlig genomgång av avtalet vid avtaslssignering. Läs mer
  • Lars L sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-05-19

Storsjön
    Jag har sålt min sommarstuga. Johanna var positiv och lättsam att ha som mäklare. Mina förväntningar infriades och hela försäljningen gick väldigt snabbt. Läs mer
  • Maria K sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-05-18

Storsjön
    Helt perfekt upplägg, vi har sålt Årsundavägen 447. Mäklaren mycket trevlig och kunnig även Peter Thunell som var med vid första mötet vi hade med mäklaren även han kunnig och trevlig. Bemötandet kan inte bli bättre.
    Vi är otroligt nöjda.

Hälsningar Maria o Leif Karlberg Läs mer
  • Lars Å sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-04-21

Årsunda
    Bra hjälp och trevligt bemötande Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg