Johanna Berggren

Johanna Berggren

Johanna Berggren är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Johanna Berggren har varit registrerad mäklare sedan 2016-03. Johanna Berggren har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-06 och har fått 111 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Berggren har haft 0 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

111 omdömen om Johanna Berggren

Jonas Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Storvik

Köpte bostad med Johannas hjälp. Allt flöt på bra och hon fanns alltid tillgänglig med svar på de frågor som dök upp. Alltid positiv och trevlig. Rekommenderas.

Malin B
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
Stensätra

Gick hemskt smidigt med försäljningen, huset sålt redan vid förhandsvisning

Karoline E
Stensätra

Johanna Berggren skickade ett sms till oss när säljarna ville sälja . Vi blev bra bemött av henne trevlig och så duktig . Jag märkte att hon brann för sitt yrke. Hon passar som mäklare jag har bara gott att säga om henne . Mvh Karoline och Jimmy köpare på Hedbacken 5 .

Jimmy O
Stensätra

Klockrent köp av våran villa Bra bemötande

Niklas J
Hofors Centralt

Köpt en enplansvilla. Tycker bemötandet var väldigt bra och vi fick bra hjälp och svar på våra funderingar. Pga covid 19 var det lite strul med tider och möten sista dagarna men det är knappast mäklaren/byråns fel. Vi är väldigt nöjda.

Natalie S
Stensätra

Har sålt hedbacken 5. Johanna bemötte oss väldigt bra. Vänligt, avslappnat och proffsigt. Jag hade inte några speciella förväntningar då detta är nytt för mig/oss. Hon var införstådd och förklarade hela processen bra och förståeligt.

Erik F
Stensätra

Johanna var mäklare vid köpet av bostaden och var super nöjd med henne då. Därför var valet enkelt när bostaden skulle säljas. Hon gjorde ingen besviken och var närvarande genom hela processen och även efter. Vid frågor från vänner och bekanta om husförsäljning rekommenderar jag dem att kontakta henne då jag vet att hon alltid gör ett 100% arbete. Förväntningen hon gav oss vid kontraktsskrivning innan försäljningen påbörjades, uppfylldes med råge! Mycket nöjd!

Lena E
Hedgrind

Johanna har gjort ett utomordentligt gott arbete! Hon har ett mycket behagligt sätt och hon har varit så skicklig och proffsig under resans gång, snabb och effektiv, den absolut bästa erfarenhet jag någonsin haft av en mäklare, och jag har haft med många att göra! Tack för ett jättefint bemötande! Lena Eneström

Kjell H
Hofors Centralt

Sålt villa! Trevligt och proffsigt bemötande, duktig att hålla oss informerad, levde väl upp till våra förväntningar. Mycket bra utfört arbete.

Rigmor E
Storvik

Har köpt ett sommarhus utanför Storvik. Johanna ordnade en särskild visning för oss. Vi blev mycket bra bemötta. Johanna är mycket proffsig och trevlig. En sv de bästa mäklarna jag träffat.