Mäklare Gävleborg Sandviken Fastighetsbyrån Sandviken Johanna Berggren
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-08 - 2019-01

Läs vad 69 kunder tycker om Johanna Berggren

• Johan H sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-02-21

3:a
    91m²
    Årsunda
    Johanna hjälpte mig när jag sålde en villa.Hon var proffsig rakt igenom hela affären, ett extra plus till det bemötande jag fick. Läs mer
  • Erika T sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-02-21

4:a
    113m²
    Åshammar
    Så bra bemötande från start till mål.
    Lugn, ordning och reda
    Toppenbetyg
    Vi har sålt en villa i Åshammar Läs mer
  • Pernilla B köpte sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-02-11

6:a
    115m²
    Västanbyn
    Johanna har varit professionell i alla möten och kontskter. Läs mer
  • Christina N sålde sin bostad med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2018-12-10

Vi har sålt ett hus o känner att vår mäklare varit engagerad och tillgänglig för oss. Läs mer
  • Emma H sålde sin bostad med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2018-12-10

Vi är supernöjda med Johanna som mäklare vid försäljning av vår bostad! Bra bemötande, gav mycket information och levde upp till alla våra förväntningar! Läs mer
  • Jan N sålde sin bostad med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2018-12-10

Har sålt hus.Johanna har gjort ett utmärkt jobb och uppfyllt mina förväntningar.Kundfokuserad Läs mer
  • Maud G sålde sin bostad med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2018-11-17

Min villa blev såld av Johanna Berggren. Vår kontakt var mycket bra hela tiden och gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • Karin B sålde sin bostad med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2018-11-11

Sålt villan. Har haft bra kontakt med Johanna som varit lättillgänglig och snabbt svarat på frågor som kommit upp. Hon har även hjälpt till att lösa praktiska problem. Vi hade inga direkta förväntningar men vi är mycket nöjda med mäklaren. Läs mer
  • Gertrud L köpte sin bostad med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2018-11-09

Efter många års letande har vi nu hittat vårt fritidshus. Johanna tipsade oss om detta, då hon förstod hur besvikna vi var, då vi tidigare gått miste om ett annat hus, som hon sålde. Det är vi mycket tacksamma för.
    Hon har hela tiden uppträtt mycket vänligt och korrekt. Hon har snabbt tagit reda på de fakta vi har efterfrågat och varit omtänksam och hjälpsam.

Vi har inte gjort så många fastighetsaffärer i våra liv, men vi tror inte att någon annan mäklare skulle kunnat göra ett bättre jobb.
    Gertrud Lidbaum och Leif Olsen
    Alsjöborgsvägen 9
    Åshammar Läs mer
  • Urban A sålde sin bostad med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2018-10-11

Johanna är proffsig och förtroendeingivande i sitt bemötande till oss som säljare. Lyhörd för åsikter och lätt att kommunicera med, svarar snabbt på frågor både via sms eller telefon. Kan varmt rekommendera Johanna. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg