Mäklare Gävleborg Sandviken Fastighetsbyrån Sandviken Johanna Berggren
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-07 - 2019-06

Läs vad 76 Läs vad Johanna Berggren

• Ville M köpte sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-07-03

Stensätra
    Trevlig, informativ och tillmötesgående. Vårat hus köp var en trevlig upplevelse som hon har en del av. Läs mer
  • Isam Y sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-04-29

Barrsätra
    hon blev sjukskriven så hon var inte till slutet Läs mer
  • Ghada Y sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-04-27

Barrsätra
    Jag har sålt våran villa, mäklaren va väldigt snälla och trevliga Läs mer
  • Lennart W sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-04-18

Svibacka
    Vi är på väg att sälja vårt hus i Svibacka.Johanna deltog i den in-ledande etappen med att utforma en beskrivning av vårt hus samt se till att annons kom in i Din Lokaltidning samt på Hemnet .Dessa uppgifter sköttes på ett kunnigt och trevligt sätt.
    Tyvärr blev Johanna sjukskriven och kunde inte fullfölja uppdraget varför vårt omdöme inte kan vara mer precis. Läs mer
  • Jesper O köpte sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-03-18

Kungsgården
    Köpt hus. Mkt bra mäklare. Rekomenderas Läs mer
  • Elise T
    Elise T sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-02-26

Stensätra
    Vi har sålt en villa med hjälp av Johanna. Hon är en trevlig och kunnig mäklare. Alltid tållmodig och hjälpsam och har svar på alla frågor. Är bra förberedd och vet var hon pratar om. Läs mer
  • Nils Erik E sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-02-22

Södra Björksätra
    Sålt en villa.
    Bra och kunnigt bemötande
    Snabba svar på våra frågor
    Våra förväntningar var att få sakkunnig hjälp och ett stort kontaktnät av potentiella kunder vid försäljning av vår villa.
    Få hjälp med allt det formella vid en husförsäljning och en vettig prissättning.
    Som sammanfattning har vi fått en professionell hjälp och en snabb försäljning.
    Lite väl snabbt att lämna omdömet då överlämnandet till köparen återstår. Läs mer
  • Johan H sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-02-21

Årsunda
    Johanna hjälpte mig när jag sålde en villa.Hon var proffsig rakt igenom hela affären, ett extra plus till det bemötande jag fick. Läs mer
  • Erika T sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-02-21

Åshammar
    Så bra bemötande från start till mål.
    Lugn, ordning och reda
    Toppenbetyg
    Vi har sålt en villa i Åshammar Läs mer
  • Pernilla B köpte sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-02-11

Västanbyn
    Johanna har varit professionell i alla möten och kontskter. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg