Johanna Berggren
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-02 - 2020-01

Läs vad 84 Läs vad Johanna Berggren

• Sofia B köpte sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-01-17

Vallhov
    Ett radhus

Bemötandet var mkt trevligt & hon var väldigt serviceminded.

Hade inga förväntningar eftersom allt är nytt. Läs mer
  • Henrik W köpte sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-12-29

Åshammar
    Har, från första kontakt skött allting väldigt professionellt.

Skulle varmt rekommendera Fastighetsbyrån och Johanna som mäklare. Läs mer
  • Bengt E sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-11-04

Åshammar
    Sålt hus och ett proffsigt mäklare som fick ut ett bra pris. Bra kontakt med mäklare👍 Läs mer
  • Ingrid Ö sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-11-04

Vallhov
    Sålt radhus.
    Utmärkt bemött!
    Mycket nöjd med Johanna! Läs mer
  • Mathias S köpte sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-10-21

Kungsfors
    Vi har köpt ett hus med Johanna som mäklare och det sköttes på ett mkt bra sätt. Johanna är proffsig, pedagogisk och fick oss att känna oss trygga med köpet.
    Hon bidrog även till att vi fick en bra relation med våra säljare vilket för vår del är guld värt då detta är vårt första hus.
    Jag rekommenderar starkt Johanna. Läs mer
  • Matilda J köpte sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-10-11

Klangberget
    Johanna hjälpte oss med köpet av vår nya villa och försäljningen av vårt dåvarande hus. Har känts tryggt med henne hela vägen, både som köpare och som säljare.
    Snabb återkoppling och vi kände att hon hade ett genuint intresse för att hjälpa oss med en lyckad försäljning. Läs mer
  • Gholamreza P köpte sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-10-06

Centralt
    Jag har köpt en fastighet på hemnet. Hon var utmärkt. Hon hjälpte mig mycket och tidiga information om bostaden gav hon mig. Läs mer
  • Johan L sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-09-11

Klangberget
    Sålt villa i Sandviken. Johanna har ett bra och inkännande bemötande. Mina förväntningar var hjälp att ta mig igenom en process som var svår för mig. Hon hjälpte mig med att ta hand om allt det praktiska med försäljning och arbetade med att få till en framgångsrik marknadsföring. Läs mer
  • Ville M köpte sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-07-03

Stensätra
    Trevlig, informativ och tillmötesgående. Vårat hus köp var en trevlig upplevelse som hon har en del av. Läs mer
  • Isam Y sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-04-29

Barrsätra
    hon blev sjukskriven så hon var inte till slutet Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg