Johanna Berggren

Johanna Berggren

Johanna Berggren är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Johanna Berggren har varit registrerad mäklare sedan 2016-03. Johanna Berggren har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-06 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Berggren har haft 45 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 106 Läs vad Johanna Berggren

• 2020-11-20
    Har sålt hedbacken 5. Johanna bemötte oss väldigt bra. Vänligt, avslappnat och proffsigt. Jag hade inte några speciella förväntningar då detta är nytt för mig/oss. Hon var införstådd och förklarade hela processen bra och förståeligt.
    Natalie S
    • 202.0 m²
    • Stensätra
    sålde sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
  • 2020-10-28
    Johanna var mäklare vid köpet av bostaden och var super nöjd med henne då. Därför var valet enkelt när bostaden skulle säljas. Hon gjorde ingen besviken och var närvarande genom hela processen och även efter. Vid frågor från vänner och bekanta om husförsäljning rekommenderar jag dem att kontakta henne då jag vet att hon alltid gör ett 100% arbete. Förväntningen hon gav oss vid kontraktsskrivning innan försäljningen påbörjades, uppfylldes med råge! Mycket nöjd!
    Erik F
    • 120.0 m²
    • Stensätra
  • 2020-10-21
    Johanna har gjort ett utomordentligt gott arbete! Hon har ett mycket behagligt sätt och hon har varit så skicklig och proffsig under resans gång, snabb och effektiv, den absolut bästa erfarenhet jag någonsin haft av en mäklare, och jag har haft med många att göra! Tack för ett jättefint bemötande! Lena Eneström
    Lena E
    • 220.0 m²
    • Hedgrind
  • 2020-10-11
    Sålt villa! Trevligt och proffsigt bemötande, duktig att hålla oss informerad, levde väl upp till våra förväntningar. Mycket bra utfört arbete.
    Kjell H
    • 168.0 m²
    • Hofors centralt
  • 2020-09-21
    Har köpt ett sommarhus utanför Storvik. Johanna ordnade en särskild visning för oss. Vi blev mycket bra bemötta. Johanna är mycket proffsig och trevlig. En sv de bästa mäklarna jag träffat.
    Rigmor E
    • Storvik
    köpte sitt hus med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
  • 2020-09-20
    Köpt fritidshus. Bra kundbemötande, proffsig genom hela hanteringen. Kundorienterad, ordnade en extra visning för oss på en Lördag eftersom vi inte kunde vara med på ordinarie visningar
    Tommy E
  • 2020-08-29
    Johanna har sålt ett fritidshus åt mig vid Fäbosjön. Superproffsigt o mycket trevligt. Kommer definitivt att rekommendera andra att anlita Johanna. Kenny Ellström
    Gunnar Lars-kenny E
  • 2020-07-16
    Samnanfattning: Trevlig framåt å mänsklig
    Thomas A
    • 98.0 m²
    • Årsunda
  • 2020-07-13
    Proffsigt bemötande, alltid tillgänglig/snabb respons, bra dialog & rekommendationer om och i processen
    Derek G
    • 80.0 m²
    • Barrsätra
  • 2020-07-03
    Har köpt ett fritidshus på distans, dvs. jag har ej haft möjlighet att själv besöka fastigheten (coronatider samt utlandsboende). Jag har fått all tänkbar hjälp och support genom denna genomtrevliga och hjälpsamma mäklare som gjorde mitt husköp till en mkt god upplevelse. Stort tack till alla inblandade och en stark rekommendation utfärdad.
    Magnus E
    Magnus E
    • 62.0 m²
    • Storsjön

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte