Mäklare Gävleborg Sandviken Fastighetsbyrån Sandviken Johanna Berggren
Registrerad mäklare sedan 2016
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 66 kunder tycker om Johanna Berggren

• Christina N sålde sin bostad med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi har sålt ett hus o känner att vår mäklare varit engagerad och tillgänglig för oss. Läs mer
  • Emma H sålde sin bostad med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vi är supernöjda med Johanna som mäklare vid försäljning av vår bostad! Bra bemötande, gav mycket information och levde upp till alla våra förväntningar! Läs mer
  • Jan N sålde sin bostad med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Har sålt hus.Johanna har gjort ett utmärkt jobb och uppfyllt mina förväntningar.Kundfokuserad Läs mer
  • Maud G sålde sin bostad med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Min villa blev såld av Johanna Berggren. Vår kontakt var mycket bra hela tiden och gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • Karin B sålde sin bostad med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Sålt villan. Har haft bra kontakt med Johanna som varit lättillgänglig och snabbt svarat på frågor som kommit upp. Hon har även hjälpt till att lösa praktiska problem. Vi hade inga direkta förväntningar men vi är mycket nöjda med mäklaren. Läs mer
  • Gertrud L köpte sin bostad med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Efter många års letande har vi nu hittat vårt fritidshus. Johanna tipsade oss om detta, då hon förstod hur besvikna vi var, då vi tidigare gått miste om ett annat hus, som hon sålde. Det är vi mycket tacksamma för.
    Hon har hela tiden uppträtt mycket vänligt och korrekt. Hon har snabbt tagit reda på de fakta vi har efterfrågat och varit omtänksam och hjälpsam.

Vi har inte gjort så många fastighetsaffärer i våra liv, men vi tror inte att någon annan mäklare skulle kunnat göra ett bättre jobb.
    Gertrud Lidbaum och Leif Olsen
    Alsjöborgsvägen 9
    Åshammar Läs mer
  • Urban A sålde sin bostad med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Johanna är proffsig och förtroendeingivande i sitt bemötande till oss som säljare. Lyhörd för åsikter och lätt att kommunicera med, svarar snabbt på frågor både via sms eller telefon. Kan varmt rekommendera Johanna. Läs mer
  • Jens N köpte sin bostad med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpt en kommersiell fastighet i Jädraås.
    Finns inte så mycket att säga. Johanna är en grym mäklare på alla plan. Klart bästa i Sandviken. Läs mer
  • Kim L
    Kim L köpte sin bostad med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Köpte ett hus via Johanna.
    Hon är både trevlig och kunnig. Genom hela affären har hon varit tillgänglig och skött allt på bästa tänkbara sätt. Läs mer
  • Gun-Britt J sålde sin bostad med hjälp av Johanna Berggren en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    allt gick väldigt bra trots problem. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg