Emma Forsberg är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Emma Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Emma Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 91 omdömen med ett betyg på 4.8. Emma Forsberg har haft 86 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 91 Läs vad Emma Forsberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Forsberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Storvik
    2022-07-30 Verifierad kund
    Jag tycker hon var bra.lugn och förklara bra. Kram
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Forsberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Storvik
    2022-07-28 Verifierad kund
    Emma Forsberg är vänlig, tillgänglig, och tillmötesgående, och har underlättat vårt flyttprojekt.
    2022-07-28 Verifierad kund
    The buying process went extremely fast, yet simple. She helped continuously in the paperwork. She was very responsive, I got answers for my questions very fast and the answers were always detailed and informative. We could chat via SMS which I found very convenient. Signing the contract went also very smoothly, we had all the paperwork done quickly.
    2022-07-22 Verifierad kund
    Blev bra bemött av Emma och allt fungerade helt perfekt.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och gav bra information.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Ett mycket trevligt bemötande vid visning, kontraktsskrivningen och vid tillträdet.
    Tack Karin, det var så roligt att få hjälpa er att hitta ert nästa hem :) Emma Forsberg
    2022-07-02 Verifierad kund
    Tydlig, hjälpsam och väldigt duktig på sitt jobb.
    Tack Cissi!
    Det var så kul att få hjälpa dig att sälja lägenheten :)
    2022-06-29 Verifierad kund
    Bra information och lättillgänglig vid frågor och trevligt och professionellt bemötande av Emma. Mina förväntningar på processen har uppfyllts med stort plus. Nu hoppas vi att slutspurten i försäljningen och kompletterade frågor kring t.ex deklaration flyter på lika smidigt.

/ Jan-Åke
    Tack snälla Jan-Åke!
    Det var jätte fint att få jobba med er och få hjälpa till med försäljningen av er lägenhet och givetvis alla efterföljande bitar ;)
    Ta hand om dig och ha en fin sommar!
    • Seestaden
    2022-06-27 Verifierad kund
    Blev positivt bemött av Emma. Hon lyssnar på vad man har att säga.Många mäklare har mycket att lära av Emma.Hon kommer jag att rekommendera till dom som vill ha en bra mäklare
    Tack snälla Ingegerd, nu ska vi hitta en köpare till din lägenhet och sedan så kan du flytta till ditt nya boende i lugn och ro! Emma Forsberg
    2022-06-25 Verifierad kund
    Emma är en mycket kunnig och trevlig mäklare. Hon är lyhörd och engagerad. Vi kände oss trygga och välinformerade genom hela affären.
    Tack Snälla Akram!
    Det var så fint att få jobba med dig, blomman står och frodas på min altan nu ;)
    Ta hand om dig!