Emma Forsberg

Emma Forsberg

Emma Forsberg är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Emma Forsberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Emma Forsberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-03 och har fått 25 omdömen med ett betyg på 4.8. Emma Forsberg har haft 39 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 25 Läs vad Emma Forsberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Forsberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    2021-07-28
    Emma gjorde ett bra jobb. Hon svarade snabbt på alla mina frågor och var supergullig. Tryggt och proffsigt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Forsberg en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Örta
    2021-07-27
    Väldigt trevlig tjej, bra bemötande och tydlig med hur allt går till, vilket inte alltid är så lätt när man aldrig sålt bostad förr...
    Vi känner att vi är i trygga händer!
    2021-07-21
    2021-07-02
    Hon upplevs lugn och saklig. Kände att jag alltid kunde nå henne och vi hade en bra kommunikation hela tiden.
    Tack så mycket för de fina orden, det var så roligt att få hjälpa dig och din mor med lägenhets försäljningen. Ta hand om er nu! Emma Forsberg
    2021-06-23
    Väldigt bra bemötande, fick mig att känna mig trygg genom hela processen👍🏼
    Tack så mycket Jonathan! Hoppas allt blir bra med den nya lägenheten :) Emma Forsberg
    2021-06-17
    Emma är trygg, kunnig, pålitlig och strukturerad, dvs. allt man söker och behöver för en lyckad och smidig bostadsaffär. Jag kan varmt rekommendera Emma och ser fram mot framtida affärer under vägledning av henne.
    Tack så mycket snälla Stefan, det är så roligt att fä hjälpa dig och familjen, hoppas det blir bra med lägenheten och ta hand om er! Emma Forsberg
    • Hantverkarbacken
    2021-06-14
    Bra och snabb service. Tydliga instruktioner. Gör det enkelt att vara säljare!
    Tack så hemskt mycket, det var roligt att få hjälpa dig med lägenheten! Emma Forsberg
    2021-06-09
    Mycket bra bemötande. Kunnig och professionell. Trevlig och lättsam att ha att göra med.
    Ville ha en snabb försäljning och det skötte mäklaren perfekt.
    Tack så hemskt mycket! Det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen och hoppas att allt går bra för Lisbet med det nya boendet 😊 Ta hand om er! Emma Forsberg
    2021-06-07
    Köpte bostad, väldigt hjälpsam.
    Tack Jesper! Nu är det bara ett litet tag kvar till inflytt för dig :) Emma Forsberg
    2021-06-05
    Allt var bra. Hon är tydlig,seriös och hon ger bra information.
    Vad snäll du är Ramzieh! Det var så roligt att få hjälpa er med försäljningen! Emma Forsberg