Mäklare Gävleborg Sandviken Fastighetsbyrån Sandviken Isabelle Edlund
Isabelle Edlund
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-05 - 2018-11

Läs vad 8 kunder tycker om Isabelle Edlund

• Niklas L köpte sin bostad med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Mycket engagerad! Mycket snabb kommunikation. Perfekt helt enkelt. Läs mer
  • Harry N
    Harry N sålde sin bostad med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Allmogev 35 Järbo
    En ung lovande mäklare, som skötte sig förträffligt, snabba svar vid frågor och raporterade vad som hände omgåede.
    Om hon med tiden får lära sig lite mer byggteckniska frågor, blir hon toppen. Läs mer
  • Lisa N
    Lisa N sålde sin bostad med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    En suverän mäklare ställde upp till 100 %. Alltid lätt att få tag i och gav bra information. Tveka inte ge ditt förtroende till Isabell som sålde vårt hus i Järbo. Läs mer
  • Hans-Olof L sålde sin bostad med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Enplanshus med källare, fristående garage. Mäklaren verkade bekant med uppgiften, med 22 st intressenter får jag vara nöjd. Försäljningen gick bra och jag är nöjd med köparen. Läs mer
  • Thomas E sålde sin bostad med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag och min bror sålde en stuga som vi ägde tillsammans. Isabelle kom ut till stugan för att värdera den samt att höra vad vi tänkt oss. Isabelle visade ett lugn och en trygghet trots att hon är ung och var relativt ny på jobbet. Förväntningarna var att den skulle säljas snabbt och till priset vi tänkt oss eller mer och det blev bra.
    Jag kan varmt rekommendera Isabelle och hon lär ju inte bli sämre med den rutin hon bygger upp med tiden:-) Läs mer
  • Åsa F skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Isabelle hjälpte oss att sälja våran villa i Kungsberget. Isabelle är en skicklig mäklare, som alltid ger ett trevligt bemötande. Det tog henne mindre än 4v ifrån vårat första möte till fotografering, visning till avslutad husförsäljning. Vi rekommenderar henne till alla i våran omgivning som vill byta bostad!! Läs mer
  • Malin B köpte sin bostad med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Fritidsbostad köpt. Isabelle oerhört hjälpsam och svarade alltid snabbt. Inget negativt, utom att vi inte riktigt fick klara besked om brunnen. Förutom det var hon jätteduktig och hjälpsam. Läs mer
  • Mikael Micke E
    Mikael Micke E sålde sin bostad med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vid försäljningen av vår sommarstuga anlitades Isabelle. Jag upplevde Isabella som en fullfjädrad mäklare, även om hon var relativt nykläckt. En glad trevlig ung dam som ingav förtroende och som höll regelbunden kontakt under hela försäljningen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg