Läs vad 97 Läs vad Isabelle Edlund

• 2021-01-16
    Jag har köpt ett enplansradhus i Sandviken.
    Mycket bra bemötande, hon var lugn och jag kände mig trygg
    Hade inga förväntningar då det är mitt första egna köp av hus.
    Diana B
    • 109.0 m²
    • Vallhov
  • 2021-01-16
    Patrik Å
    • 76.0 m²
  • 2021-01-12
    Sålt stuga, företrädare för min huvudman Solveig.
    Isabelle var proffsig, tillgänglig, svarade snabbt på mina frågor. Hon svarade bra på mina förväntningar.
    Rekommenderar henne gärna.//Gunilla
    Solveig W
    • Årsunda
  • 2021-01-11
    Sålt ett hus med allt vad det innebär. Helt klart den bästa mäklaren. Trevlig, påläst, driven, skicklig, tillgänglig och med bra nätverk.

Kan verkligen rekommendera Isabelle som mäklare.
    Katrina P
    • 120.0 m²
  • 2021-01-08
    Jag köpte ett litet slitet hus och fick bra hjälp och känner mig nöjd och uppmärksammad.
    Marlene H
    • 72.0 m²
    • Jäderfors
  • 2021-01-04
    Försäljning av hus, Isabelle har varit en jättebra mäklare som trots ledighet "jobbat" med vår försäljning, gett oss bra råd och såg till att huset såldes snabbt till ett pris vi blev nöjd med.
    Petra K
    • 127.0 m²
    • Stensätra
  • 2021-01-02
    Seriös, enkel, förtroende ingivande.
    Håkan K
    • 127.0 m²
    • Stensätra
  • 2020-12-16
    Letade efter hus i samma område och stötte på Isabelle på flera av objekten, alltid lika trevlig och professionell och full koll på objekten. Rekommenderas varmt!
    Åsa H
    • 153.0 m²
    • Åshammar
  • 2020-12-06
    Har sålt ett radhus! Vi har blivit mycket bra bemött, sakligt,lugnt och tryggt! Vi kan varmt rekommendera Isabelle Edlund.
    Elsie E
    • 109.0 m²
    • Vallhov
  • 2020-11-18
    Jag köpte en fastighet i Ytterbyn som Isabelle förmedlade. Jag upplevde Isabelle som en lugn och trevlig person som även visade sig nogrann och väldigt sympatisk. Hon förde en öppen dialog och såg till att jag hade allt mitt på det torra innan nästa steg togs. Hon hörde även av sig när information från andra instanser bör ha kommit in, men inte hade det, för att underätta att vi fortfarande väntade svar. Allt detta var otroligt hjälpsamt och betryggande. Isabelle fixade även en bankkontakt åt mig, och när personkemin mellan mig och hen inte funkade, styrde hon upp så jag fick komma till en annan, mycket bättre matchning.
    Vid mitt förvärv av fastigheten hade jag också en försäljning utav en lägenhet, och kontakten mellan Isabelle och min mäklare (samma fastighetsbyrå) tyckte jag var suverän och dom var väl informerade vad som hände i respektive affär.
    Nu har jag med störst sannorlikhet hittat mitt drömhus och kommer inte vilja flytta, men om det blir att jag lär sälja kommer jag med största garanti använda mig av henne & fastighetsbyrån.
    Patrik N
    Patrik N
    • 120.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte