Isabelle Edlund
en del av Fastighetsbyrån Sandviken

HYTTGATAN 37
811 31 Sandviken — Visa karta

Vad tror Isabelle att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 4 kunder tycker om Isabelle Edlund

• Thomas E skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Jag och min bror sålde en stuga som vi ägde tillsammans. Isabelle kom ut till stugan för att värdera den samt att höra vad vi tänkt oss. Isabelle visade ett lugn och en trygghet trots att hon är ung och var relativt ny på jobbet. Förväntningarna var att den skulle säljas snabbt och till priset vi tänkt oss eller mer och det blev bra.
    Jag kan varmt rekommendera Isabelle och hon lär ju inte bli sämre med den rutin hon bygger upp med tiden:-) Läs mer
  • Åsa F skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Isabelle hjälpte oss att sälja våran villa i Kungsberget. Isabelle är en skicklig mäklare, som alltid ger ett trevligt bemötande. Det tog henne mindre än 4v ifrån vårat första möte till fotografering, visning till avslutad husförsäljning. Vi rekommenderar henne till alla i våran omgivning som vill byta bostad!! Läs mer
  • Malin B skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Fritidsbostad köpt. Isabelle oerhört hjälpsam och svarade alltid snabbt. Inget negativt, utom att vi inte riktigt fick klara besked om brunnen. Förutom det var hon jätteduktig och hjälpsam. Läs mer
  • Mikael Micke E
    Mikael Micke E skrev om Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    Vid försäljningen av vår sommarstuga anlitades Isabelle. Jag upplevde Isabella som en fullfjädrad mäklare, även om hon var relativt nykläckt. En glad trevlig ung dam som ingav förtroende och som höll regelbunden kontakt under hela försäljningen. Läs mer
Lena Rolander
Sanne Jäderberg