Mäklare Gävleborg Sandviken Fastighetsbyrån Sandviken Isabelle Edlund
Isabelle Edlund
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 30 Läs vad Isabelle Edlund

• Lars K sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-07-09

Österfärnebo
    Sålt fritidshus.

Såldes för mycket mer än förväntat.

Mäklaren agerade professionellt, lättillgänglig. Snabba svar på frågor.

Jättenöjd kund. Läs mer
  • Petra Ö köpte sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-07-08

Storsjön
    Vi har köpt ett hus vid sjön på Årsundavägen. Isabelle ingav ett stort förtroende ,lugn, saklig och tog snabbt reda på fakta som vi undrade över.Hon känns som en bra förtroendegivande mäklare som jag kan rekommendera . Petra Östlund Läs mer
  • Steven T köpte sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-07-07

Örta
    We bought a house in Sandviken.
    Isabelle was friendly, polite, professional and efficient.
    The whole process went smoothly and we were very happy with the service we received. Läs mer
  • Karin V köpte sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-07-06

Örta
    Jag har köpt en villa i Sandviken, Örta. Isabelle har varit vänlig, professionell och tillmötesgående. Även då jag har behövt ändra ex tider och själv krånglat till det lite med namnändring i sista minuten har hon haft ett mycket gott bemötande.
    En supermäklare i mina ögon! Kan varmt rekommendera. Tack! Läs mer
  • Göran W sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-07-06

Storsjön
    Vi har nu sålt vårt hus vid Storsjön i Sandviken, ett hus som byggdes av min svärfar på femtiotalet och har varit i familjens ägo sedan dess. Vi är sedan ett år bosatta i Falkenberg och bestämde oss för ett par veckor sedan att sälja och tog kontakt med Fastighetsbyrån. Vårt första möte med mäklaren Isabelle Edlund var mycket angenämt. Vi var uppskruvade och smått nervösa inför de många svåra beslut som måste tas vid försäljningen.
    Isabelle kunde med sin stora professionalism och lugn skapa den känsla av trygghet vi behövde i stunden.
    Snabbt och effektivt gav hon förslag på hur och när viktiga moment i försäljningsprocessen skulle göras och redan vid slutet av det första mötet hade vi bestämt i princip allt viktigt. Huset lades ut till försäljning och var sålt inom en vecka , till ett pris långt över våra förväntningar! Otroligt och helt Isabelles förtjänst. Isabelle är en enastående kommunikatör, lugn och trygg i sin roll vilket är till stor hjälp när man som säljare av ett objekt måste fatta svåra beslut. Vi kunde inte ha fått en bättre mäklare. Läs mer
  • Maria Å sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-06-22

Hantverkarbacken
    Sålt radhus. Kontakten med mäklaren var över förväntan.
    Proffsigt bemötande.
    Gjorde oss delaktiga
    Bra och tät information Läs mer
  • Eva W sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-06-20

Lassas
    Vi sålde vår villa via Fastighetsbyrån i Sandviken och mäklare Isabelle Edlund.
    Vi var nöjda med processen, förberedelserna och genomförandet av försäljningen. Läs mer
  • Per Å sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-06-20

Hantverkarbacken
    Sålt ett radhus. Mycket bra bemötande och ett professionellt agerande av mäklaren. Förväntade mig ett bra jobb, hade tidigare köpt en lägenhet av samma mäklarbyrå med gott resultat. Mäklaren levde fullt upp till förväntningarna.
    Sammanfattningsvis: Mycket nöjd!! Läs mer
  • Ulla H sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-06-17

Västanbyn
    Sålt 30-tals villa i Sandviken, Klangberget med stor insynsskyddad tomt mitt uppe på åsen.
    Mäklaren har varit mycket noggrann och kommunicerat väl, både per telefon och SMS.
    Förväntningarna var större än efterfrågan, då marknaden var relativt iskall, när objektet kom ut på marknaden den första gången. Eftersom köparen då inte kunde avyttra sitt hus inom avtalstiden(2 månader), så gick köpet tillbaka och en budgivning gav ett godkänt säljresultat.
    Mäklaren har tagit väl hand om försäljningen och varit tålmodig eftersom säljaren som varit änka i ca ett halvår tyckt att visningarna varit påfrestande.
    Fastighetsbyrån i allmänhet och Isabelle Edlund i synnerhet kan rekommenderas till andra kunder. Läs mer
  • Lena S sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-05-30

Barrsätra
    vi sålde en villa .och isabell höll oss hela tiden uppdaterade om vad som hände.hon är en trevlig och varm person.som man kände att hon verkligen brydde sig. kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg