Isabelle Edlund
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 59 Läs vad Isabelle Edlund

• Emma F sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-04-08

Vallhov
    Positiv och driftig och gör bostadsadfärem smidig och enkel! Läs mer
  • Henrik Ö sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-04-07

Näsbysjön
    Tydlig med information, höll mig väl uppdaterad under hela försäljningen även påminde mig om saker jag hade glömt, som borde varit mitt ansvar. Superbra på alla sätt och vis. Rekommenderas starkt Läs mer
  • Fanny S sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-03-24

Järbo
    Sålde ett hus med hjälp att Isabelle och förväntningar jag hade var att få så mycket stöd och hjälp så möjligt då jag tidigare ej haft erfarenhet av att sälja ett hus. Isabelle har verkligen gjort ett fantastiskt jobb med tanke på situationen runt och orsaken till försäljningen. Så till mötesgående, hjälpsam och hela tiden haft en bra dialog. Jag hade inte kunna tänka mig en bättre hjälp! Läs mer
  • Anders Å
    Anders Å sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-03-21

Klangberget
    Isabell hjälpte mig att sälja en villa,vi fick förtroende för
    Isabell efter första mötet där vi hade en bra genomgång
    hur försäljningen skulle gå till.När vi satte ut den till försäljning ville vi att det skulle bli snabbt avslut
    eftersom vi köpt en lägenhet,det gick mycket snabbt
    alla nöjda : ) Läs mer
  • Tobias H sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-03-20

Järbo
    Både köpt och sålt en villa allt har varit fantastisk Läs mer
  • Katarina L köpte sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-24

Jäderfors
    Isabelle Edlund var proffsig, och kunde ändra sig snabbt efter våra behov. Svarade snabbt på våra frågor och fast det blev ändringar i sista minuten så var hon alltid glad och trevlig. Läs mer
  • Margita W köpte sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-19

Stensätra
    Jag har med hjälp av Isabell köpt en liten villa i Stensätra. Jag har under hela processen känt mej mycket respekterad på ett personligt plan. Mycket snabba korrekta återkopplingar på alla mina märkliga frågor och funderingar även under ej kontorstid. Fantastiskt kunnig och empatisk mäklare trots sin ringa ålder.
    En mäklare som jag gärna rekommenderar till andra som behöver sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • Bengt W
    Bengt W sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-18

Vallhov
    Isabelle är en lugn, säker och förtroendeingivande mäklare som sålde vårt radhus. All heder till Isabelle. Läs mer
  • Lotta D sålde sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-02-15

Järbo
    Sålt en villa med Isabelle Edlund som mäklare. Mycket bra bemötande, trevlig, hela tiden tillgänglig, lugn och saklig. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Sara J köpte sitt hus med hjälp av Isabelle Edlund en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-01-24

Kungsgården
    Jag har köpt ett hus via Fastighetsbyrån och Isabelle. Hon har varit väldigt hjälpsam och även ringt upp mig för att kolla läget och om jag har några frågor.
    På tillträdesdagen gick mötet väldigt snabbt och smidigt. Jag tycker Isabelle var toppen! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg