Gustav Björkman

Gustav Björkman

Gustav Björkman är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Gustav Björkman har varit registrerad mäklare sedan 2006-08. Gustav Björkman har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 145 omdömen med ett betyg på 4.7. Gustav Björkman har haft 58 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 145 Läs vad Gustav Björkman

• 2020-11-29
    Gustav är allt man kan önska sig i en bostadsaffär med sin kunnighet, servicevilja och pålitlighet. Han sätter verkligen standarden för hur en mäklare ska vara och vi som kunder känner oss otroligt nöjda. Tack Gustav och Fastighetsbyrån Sandviken. Ni är bäst!
    Stefan R
    • 56.0 m²
    • Kungsberget
    köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
  • 2020-11-24
    Han är kung! Otroligt kunnig och påläst!
    Daniel S
    • 56.0 m²
    • Kungsberget
  • 2020-07-14
    Helt ok men vi har inte haft så mycket kontakt
    Maryanne F
    • 2:a
    • 54.0 m²
  • 2020-06-30
    Vi har fått stöd, hjälp och tid! Tack så mycket 😊
    Bernadett R
    • Säljan
    köpte sitt hus med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
  • 2020-06-28
    Gustav har givit förtroende och sett till att allt ska fungera! Välförberedd och kompetent! Verkar brinna för sitt yrke!
    Balazs R
    • Säljan
    köpte sitt hus med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
  • 2020-06-22
    Köp av nyproducerad lägenhet. Ett proffsigt och vänligt bemötande. Mäklaren har levt upp till de förväntningar jag hade och jag är nöjd med det sätt på vilket våra kontakter har skett.
    Inga Maria B
    • 71.0 m²
  • 2020-06-22
    Sålt radhus köpt 3:a bostadsrätt köpet gick smidigt och bra på alla sätt. Försäljningen av den gamla bostaden var den enda stötestenen trodde vi, men det gick smidigt och bra. Vi har inget att klaga på över mäklarens agerande och kan rekommendera honom och hans medarbetare till ett bra utfört arbete.
    Sven-olov E
    • 76.0 m²
  • 2020-06-21
    Köpt nyproduktion. Mäklaren samordnade informationen från byggföretaget bra.
    Kerstin S
    • 72.0 m²
  • 2020-06-20
    Köpte en bostadsrätt under corona tider där jag behövde jobba annorstädes under nästan hela processen. Gustav var väldigt flexibel och vi kunde lösa all dokumentation på rekordtid. Väldigt bra mäklare!
    Alexander G
    • 2:a
    • 54.0 m²
  • 2020-06-20
    Vi har köpt en lägenhet på Kanalgränd 5 och vi blev mycket bra bemötta av mäklaren Gustav Björkman vilken på ett föredömligt sätt informerade oss om allt i samband med affären. Vi är toppennöjda med bostaden och våra förväntningar har infriats på alla sätt !!
    Jan D
    • 76.0 m²
    • Centrum

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte