Gustav Björkman
Registrerad mäklare sedan 2006-08-02
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-06
2019-07 - 2020-06

Läs vad 143 Läs vad Gustav Björkman

• Maryanne F köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-07-14

Centrum
    Helt ok men vi har inte haft så mycket kontakt Läs mer
  • Bernadett R köpte sitt hus med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-30

Säljan
    Vi har fått stöd, hjälp och tid!
    Tack så mycket 😊 Läs mer
  • Balazs R köpte sitt hus med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-28

Säljan
    Gustav har givit förtroende och sett till att allt ska fungera! Välförberedd och kompetent! Verkar brinna för sitt yrke! Läs mer
  • Inga Maria B köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-22

Centrum
    Köp av nyproducerad lägenhet. Ett proffsigt och vänligt bemötande. Mäklaren har levt upp till de förväntningar jag hade och jag är nöjd med det sätt på vilket våra kontakter har skett. Läs mer
  • Sven-olov E köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-22

Centrum
    Sålt radhus köpt 3:a bostadsrätt köpet gick smidigt och bra på alla sätt. Försäljningen av den gamla bostaden var den enda stötestenen trodde vi, men det gick smidigt och bra. Vi har inget att klaga på över mäklarens agerande och kan rekommendera honom och hans medarbetare till ett bra utfört arbete. Läs mer
  • Kerstin S köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-21

Centrum
    Köpt nyproduktion. Mäklaren samordnade informationen från byggföretaget bra. Läs mer
  • Alexander G köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-20

Centrum
    Köpte en bostadsrätt under corona tider där jag behövde jobba annorstädes under nästan hela processen.

Gustav var väldigt flexibel och vi kunde lösa all dokumentation på rekordtid.

Väldigt bra mäklare! Läs mer
  • Jan D köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-20

Centrum
    Vi har köpt en lägenhet på Kanalgränd 5 och vi blev mycket bra bemötta av mäklaren Gustav Björkman vilken på ett föredömligt sätt informerade oss om allt i samband med affären. Vi är toppennöjda med bostaden och våra förväntningar har infriats på alla sätt !! Läs mer
  • Annica S köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-19

Centrum
    Professionellt, personligt, kunnigt och tydlig kommunikation. Läs mer
  • Christina N köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2020-06-19

Centrum
    Sålt en villa och köpte efter det en bostadsrätt och är väldigt nöjd med att ha Gustav Björkman som mäklare. Kunnig, tillgänglig och bra att prata med. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg