Gustav Björkman
Registrerad mäklare sedan 2006
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-02 - 2020-01

Läs vad 124 Läs vad Gustav Björkman

• Haijun Z köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-12-03

Kungsberg
    I bought one apartment in Kungsberget via the brokery friom Gustav. As I'm living quite some distance from Kungsberget, I had problem to even find time to visit this apartment, but Gustav provided me all the information I wanted and all the support I would expect. He always reponded swiftly to my questions and requests. He was honest and professional. I'm really satisfied with and appreciate very much the service from Gustav. Läs mer
  • Jonas K köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-11-03

Kungsberg
    Seriös mäklare som tog reda på våra frågor/funderingar på ett tillmötesgående sätt. Läs mer
  • Agneta H
    Agneta H sålde sitt hus med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-05-27

Jag har sålt mitt hus, där jag bott i 27 år.
    Min man gick nyligen bort så den här tiden är dubbelt sorglig.
    Gustav har visat stor medkänsla o stort engagemang, hjälpsam o tydlig. Har varit noga med att informera mig o min dotter om vad som hänt o vad som är på g.
    Gustav har verkligen levt upp till mina/ våra förväntningar. Så tacksam för all hjälp o stöd jag fått. Läs mer
  • Desireé D skrev om Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-05-02

Nöjd med allt. Mestadels min make som skött kontakten och det har funkat bra allting. Läs mer
  • Ingvar R köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-04-03

Köpt bostadsrätt.
    Klara, tydliga och snabba besked.
    Mycket nöjd med lägenheten.9 Läs mer
  • Rolf J köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-03-31

Vi har såväl sålt villan som köpt en lägenhet. Vi bev utmärkt bemött av Gustav.

Jag tycker att Gustav skötte affärerna på ett utmärkt sätt. Jag upplever att hans metod för att hitta presumtiva köpare var välprövat och väl fungerande Läs mer
  • Gunnel J
    Gunnel J köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-03-31

Vi är nyinflyttade till underbara brf. Kyssbron där vi köpt en bostadsrätt, och samtidigt sålt en fastighet på Svarbergsvägen vid Storsjön.
    Och vi har en mycket bra kontakt med Gustav alltid fått hjälp och svar på våra frågaror och funderingar.
    Gustav lever upp till våra förväntningar.
    Fastighetsbyrån i Sandviken är Superbra och alla är så duktiga och trevliga🤗👏👍 Läs mer
  • Par-Arne V köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-03-30

allt var bra med den personliga servicen.över förväntan bra
    omhändertagande Läs mer
  • Åsa E
    Åsa E köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-03-27

Gustav har på alla sätt motsvarat mina förväntningar på en seriös mäklare. Hjälpsam, lättsam och tillmötesgående.
    Jag känner mig mycket nöjd med vårt köp och skulle gärna anlita honom igen om så skulle vara fallet.
    mVH Åsa Eriksson , " Kyssbron" i Sandviken. Läs mer
  • Jan E köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken

2019-03-25

Fastighetsförsäljning och köp av bostadsrätt.
    Jag är utomordentligt nöjd med det sätt varpå Gustav skött sitt uppdrag och kan på det bästa rekommendera honom vid fastighetsaffärer. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Sandviken

Sanne Jäderberg