Gustav Björkman

Gustav Björkman

Gustav Björkman är mäklare på Fastighetsbyrån Sandviken

Gustav Björkman har varit registrerad mäklare sedan 2006-08. Gustav Björkman har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 156 omdömen med ett betyg på 4.7. Gustav Björkman har haft 68 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 156 Läs vad Gustav Björkman

• köpte sitt hus med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Centralt
    2021-06-14
    Gustav är en väldigt enkel och genui person som jag uppskattar.
    Han är väldigt lätt att prata med och han lyssnar och uppfattar saker och ting på ett naturligt sett.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Centralt
    2021-06-04
    Har köpt en nyproducerad lägenhet. Har bara positivt att säga om Fastighetsbyrån och Gustav Björkman. Alltid trevligt bemötande och svarar snabbt på alla frågor man skickar. Väldigt nöjda.
    2021-05-21
    Köpte tomt och GUstav var mycket aktiv och behjälpligt.
    Har alltid varit i kontakt med oss, även på kvällarna och helger.
    Mycket flexibelt.
    Tack Anna. Lycka till med allting så håller vi kontakten under året. Trevlig helg och hälsa Anton. /Gustav Gustav Björkman
  • köpte en tomt med hjälp av Gustav Björkman en del av Fastighetsbyrån Sandviken
    • Högbo
    2021-03-09
    Klar och tydlig info

snabb på att återkomma vid frågor
    Tack David. Lycka till med byggnationen av er villa, det kommer bli riktigt fint. Vi hörs mer framöver. /Gustav Gustav Björkman
    • Högbo
    2021-03-04
    Tomt
    På ett personligt plan och trevligt
    Det har varit bra
    Tack Ewa-Lena. Hoppas att allting går bra med processen med er nybyggnation av er villa, hör av er om ni funderar över någonting. Kan tänka mig att det är många val nu och under byggnationen. Vi hörs mer framöver. /Gustav Gustav Björkman
    2021-02-21
    Mycket bra på alla sätt och vis. Vi hade endast kontakt med Emma Forsberg.
    Tack Per. Hoppas ni kommer trivas i Kungsberget, både sommar och vintertid. Nu blir det ju både padel, vandring och cykel till sommaren. Emma hälsar, vi hörs mer framöver. /Gustav Gustav Björkman
    2021-02-06
    Gustav har hjälpt mig och min familj att köpa en lägenhet i Kungsberget som jag är övertygad om att vi kommer ha stor glädje av framöver. Jag ringde Gustav när vi var på plats en söndag, han svarade trots att han denna helg egentligen var ledig. Nästa kontakt blev på måndagen och efter lite förhandling så slog vi till och kontakt skrevs på tisdag. Då vi inte bor på samma ort så ordnade Gustav med hjälp av Fastighetsbyråns system att vi enkelt, men ändå tryggt kunde genomföra hela affären på distans. Jag vill även passa på att tacka alla andra på Fastighetsbyrån i Sandviken som har varit delaktiga i min affär. Jag kommer att rekommendera Gustav och Fastighetsbyrån i Sandviken till alla jag känner. Inget har kunnat göras bättre. Stort tack för all hjälp!
    Tack Henrik Hoppas ni kommer trivas i Kungsberget, både sommar och vintertid. Nu blir det ju både padel, vandring och cykel till sommaren. Padeln kommer ju vara i närhet av er lägenhet så det kan ju bli en match i sommar. :) Hälsa familjen så hörs vi. /Gustav Gustav Björkman
    2020-12-29
    Vi har köpt nyproducerad lägenhet i Kungsberget. Gustav har varit tillgänglig och lätt att kommunicera med genom hela köpprocessen.
    Tack Jenny Hoppas ni kommer trivas i Kungsberget, både sommar och vintertid. Nu blir det ju både padel, vandring och cykel till sommaren. Försäljningen av etapp 3 vid SA kommer att släppas efter sommaren. Hör av dig vid några funderingar, vi hörs mer framöver. /Gustav Gustav Björkman
    2020-12-27
    Vi köpte en skidlägenhet i Kungsberget. Vi är mycket nöjda med mäklaren, Gustav Björkman. Han är trevlig, tillgänglig och gjorde ett allmänt bra jobb genom hela affären.
    Tack Andreas Hoppas ni kommer trivas i Kungsberget, både sommar och vintertid. Nu blir det ju både padel, vandring och cykel till sommaren. Försäljningen av etapp 3 vid SA kommer att släppas efter sommaren. Hör av dig vid några funderingar, vi hörs mer framöver. /Gustav Gustav Björkman
    2020-12-25
    Köpte en bostadsrätt och allt blev till belåtenhet!
    Tack Kjell Hoppas ni kommer trivas i Kungsberget, både sommar och vintertid. Nu blir det ju både padel, vandring och cykel till sommaren. Hörde att det också blev en vass styrelse hos er vilket är positivt för medlemmar långsiktigt. Försäljningen av Hyllan D-E går också bra, just nu är det 9 tecknade lägenheter av 12. Hör av dig vid några funderingar, vi hörs mer framöver och hälsa Margaretha. /Gustav Gustav Björkman