Liselott Jarkman

Liselott Jarkman

Liselott Jarkman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gränna

Liselott Jarkman har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Liselott Jarkman har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 32 omdömen med ett betyg på 4.9. Liselott Jarkman har haft 19 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 84% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 32 Läs vad Liselott Jarkman

• sålde sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    • Centralt
    2021-05-04
    - Köpte en villa & sålde ett radhus med denna mäklare
    - Mäklaren är engagerad och ger ett gott bemötande
    - Våra förväntningar var att alltid få kunniga svar på våra frågor samt känna oss trygga i alla steg av processen av både köp och sälj; dessa levde mäklaren absolut upp till

- Vi upplevde dock (som köpare) att mäklaren kunde varit mer påläst på detaljer gällande husen som de skulle sälja.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2021-05-01
    Liselott jarkman har inte sålt något än men bevakar vår kommande försäljning. Kontakten har varit mycket positiv. Hon är engagerad och serviceinriktad.
  • köpte sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2021-04-07
    Köpte ett hus via svensk fastighetsförmedling med Liselott Jarkman som mäklare. Vi fick mycket bra hjälp av Liselott som alltid tog sig tid och bemötte oss mycket professionellt genom hela processen. Vi kunde inte bli mer nöjda!
    2021-04-06
    På ett utmärkt sätt har Svensk Fast i Gränna hjälp oss båda att köpa hus och att sälja. Den personliga och familjära stämningen är en utmärkt egenskap som beskriver hur vi mottagits av alla på kontoret i Gränna. Kan inte vara annat än högsta betyg.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    • Kaxholmen
    2021-03-19
    Försäljningen av lägenheten i Kaxholmen var min första försäljning av en bostad och Liselott skötte det riktigt proffsigt. Ständig återkoppling och uppdatering av läget + ett fantastiskt bemötande!

Bra jobbat!
    • Kaxholmen
    2021-03-19
    Hade egentligen inga förväntningar men Liselott och kollegan Annalil bemötte mig och min son på ett mycket förtroendefullt, proffsigt och tillmötesgående sätt i samband med både anskaffandet och försäljningen av denna fina lägenhet i Kaxholmen.
    2021-02-13
    Liselott är lugn/trygg o kompetent. Man känner sig väl omhändertagen. Hon är trevlig o engagerande. Jag kan varmt rekommendera Liselott! Ger henne högsta betyg.
    Tack för rekommendationen och förtroendet! Har varit så trevligt att samarbeta med dig under försäljningen av ditt fina hus här i Gränna. Mvh Liselott Jarkman, Svensk Fastighetsförmedling Liselott Jarkman
    2021-02-13
    Litet hus i Gränna.
    Mäklaren var tydlig och informativ. Mycket bra!
    Tack Vivianne för rekommendationen, roligt att ni hittat ett hus här i Gränna och hoppas ni ser fram emot att få flytta in till sommaren. Ta hand om er! Mvh Liselott Jarkman, Svensk Fastighetsförmedling Liselott Jarkman
    • Visingsö
    2021-02-10
    Hjälpt oss att sälja vårt hus på Visingsö och vi är jättenöjda med Liselott
    Tack Eva och Christer för rekommendationen samt förtroendet att få förmedla försäljningen av ert fina hus på ön. Hoppas ni trivs i Skåne, välkomna att höra av er om det dyker upp några frågetecken. Ha det fint! Mvh Liselott Jarkman, Svensk Fastighetsförmedling Liselott Jarkman
  • sålde sin bostad med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    • Örserum
    2021-02-10
    Löser frågetecken och diplomatiskt driver fram beslut utan att det upplevs puschigt