Liselott Jarkman

Liselott Jarkman

Liselott Jarkman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gränna

Liselott Jarkman har varit registrerad mäklare sedan 2020-01. Liselott Jarkman har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-02 och har fått 40 omdömen med ett betyg på 4.9. Liselott Jarkman har haft 7 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 40 Läs vad Liselott Jarkman

• sålde sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2022-07-21 Verifierad kund
    Jag hade höga förväntningar som överträffades med råge.
    Jag tycker att vi fungerat tillsammans, speciellt när allt är över. Enkelt att träffas och hänga på kontoret.
    2022-07-19 Verifierad kund
    Skötte om försäljningen av huset utan att störa oss professionellt och tydligt. Nöjda. Kan rekomendera Liselott
    Tack Peter och Maria för rekommendationen. Stort tack för förtroendet att förmedla försäljningen av ert fina hus vilket har varit ett trevligt samarbete. Jag hoppas ni och köparna ska trivas som grannar! Mvh Liselott Jarkman Liselott Jarkman
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2022-07-14 Verifierad kund
    Mycket trevlig, rak och tydlig.
    Lars och Anneli, tack för recensionen samt att vi fick hjälpa er med försäljningen av er fina bostadsrätt. Vi hoppas att ni tillsammans med era goa hundar ska trivas på Rådmansgränd! Mvh Liselott och Annalil Liselott Jarkman
  • köpte sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2022-07-12 Verifierad kund
    Toppen! Väldigt duktig mäklare!
    Tack Marguerite för recensionen, roligt att ni hittat ett fritidshus här i trakterna som ni snart ska få njuta av! Liselott Jarkman
    • Visingsö
    2022-07-11 Verifierad kund
    Snabb på att återkomma, tydlig, mkt trevlig ett föredöme för branschen
    Tack Tomas och tack själv för ett gott samarbete, roligt att du hittat tillbaka till Visingsö! Liselott Jarkman
  • Erna A
    • Visingsö
    2022-06-27 Verifierad kund
    Då min fastighet såldes på sommaren fick jag byta mäklare mitt i förberedelserna detta gjorde att jag svajade lite, visste inte vem jag skulle ringa eller vem som tog kontakt med mej då jag hade 100 frågor
    Ett jlart minus.
    Annars ok
    Tack för din recension Erna och jag förstår om det upplevdes det lite osäkert när jag och Annalil byttes av. Vi ser till att det alltid finns någon tillgänglig och försöker vara tydliga med vem som är kontaktbar/tar kontakt vid ett skifte. Men vi tar med oss det du säger och ska se till att vara tydligare i fortsättningen. Vi hoppas allt går bra för dig med flytten och att du ser fram emot din nya fina lägenhet i Jönköping! Liselott Jarkman
    2022-06-17 Verifierad kund
    Vi fick ett mycket positivt bemötande genom hela processen. Liselott visade ett stort engagemang och var lätt att nå.
    Tack för recensionen Solveig, så roligt att ni hittat hem i Gränna! Liselott Jarkman
    2022-06-16 Verifierad kund
    Alltid trevligt och personligt bemötande.
    Snabb att återkomma med svar på frågor.
    Mötte helt de förväntningar man kan ha på en mäklare.
    Tack för rekommendationen, ser fram emot att få välkomna er till Gränna i oktober när det blir dags för flytt. Stort lycka till med försäljningen av ert hus nu och tveka inte att höra av er vid eventuella funderingar. Ha en fin sommar! Liselott Jarkman
    • Centralt
    2021-05-04 Verifierad kund
    - Köpte en villa & sålde ett radhus med denna mäklare
    - Mäklaren är engagerad och ger ett gott bemötande
    - Våra förväntningar var att alltid få kunniga svar på våra frågor samt känna oss trygga i alla steg av processen av både köp och sälj; dessa levde mäklaren absolut upp till

- Vi upplevde dock (som köpare) att mäklaren kunde varit mer påläst på detaljer gällande husen som de skulle sälja.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2021-05-01 Verifierad kund
    Liselott jarkman har inte sålt något än men bevakar vår kommande försäljning. Kontakten har varit mycket positiv. Hon är engagerad och serviceinriktad.