Registrerad mäklare sedan 2020-01-07
Aktiv på Reco.se sedan 2020-02-17
2019-07 - 2020-06

Läs vad 11 Läs vad Liselott Jarkman

• Anette A köpte sin bostad med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna

2020-07-04

Örserum
    Köpt en gård(lantbruksfastighet)
    Mycket bra bemötande och snabb återkoppling.
    Kändes tryggt och bra när affären genomfördes. Läs mer
    2020-07-04 Liselott J svarar Anette A
    Tack Anette! Så roligt att du hittat ett hem i Gränna och ska bli så kul att följa er i arbetet med gården. Lycka till med allt nu och tveka inte att höra av dig om vi kan göra något! Ha en fin sommar, mvh Liselott och Lena
    Liselott J gillar detta
  • Sakarias U sålde sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna

2020-06-24

Sålt hus i Gränna.

Mycket tillmötesgående och lyhörd på önskemål. Bra bemötande mot både oss som säljare och intressenter.

Vi är väldigt nöjda med valet av mäklare. Läs mer
    Liselott J gillar detta
  • Hans Å köpte sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna

2020-05-22

Gränna
    Hej! Jag har köpt ett radhus av Liselott. Redan från första stunden fick jag intrycket att Liselott är mycket service inriktad.
    Med ett vänligt bemötande. Liselott lyssnar och är intresserad av köparens behov och önskemål. Hon var påläst om säljobjektet och mycket kunnig. Jag kan rekommendera Liselott till vem som helst som ska köpa eller sälja hus. Högsta betyg! Med vänliga hälsningar Hans Läs mer
    Liselott J gillar detta
  • Yvonne K sålde sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna

2020-05-19

Gränna
    Toppen inga problem någonstans lätt att ha göra med Bra personkännedom om Grännaborna Läs mer
    Liselott J gillar detta
  • Göran J sålde sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna

2020-05-10

Gränna
    Liselott sålde vårt fritidshus på ett proffsigt sätt. Vi känner oss helt nöjda med valet av mäklare. Läs mer
    Liselott J gillar detta
  • Alma J köpte sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna

2020-04-26

Gränna
    Vi har köpt ett vackert hus efter mycket letande. Vi känner att vi har blivit mycket bra och trevligt bemötta av Liselott Jarkman och vi upplever henne som en seriös och mycket kompetent mäklare. Vi uppskattade speciellt kommunikationen med Liselott där vi fick bra med återkoppling under processens gång och även hennes tillgänglighet vid frågor och funderar var fenomenal. Vi rekommenderar varmt Liselott! Läs mer
    2020-05-19 Liselott J svarar Alma J
    Det känns väldigt fint att ni hittat ert nya hem här i Gränna och jag är så tacksam för den fina rekommendationen. Ska bli så spännande att följa ert projekt i huset samt att få välkomna er till Gränna i juli!

Med vänliga hälsningar,
    Liselott Jarkman samt Lena & Annalil Hammarstedt
  • Mats L sålde sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna

2020-04-24

Gränna
    Sålt fastighet. Bemötandet har varit gott och seriöst. Mina förväntningar har uppfyllts mer än väl.
    Ett kompetent handläggande med kloka råd och snabba svar har underlättat försäljningen. Efter en väl genomförd försäljning känner jag mig mycket nöjd. Läs mer
    2020-05-19 Liselott J svarar Mats L
    Tack snälla för den fina rekommendationen, det har varit ett nöje att arbeta med det fina huset på Bergsgatan! Tack för förtroendet samt god kommunikation och samarbete.
    Med vänliga hälsningar,
    Liselott Jarkman samt Lena & Annalil Hammarstedt
  • Margareta D sålde sin lägenhet med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna

2020-03-06

3:a
    Gränna
    Sålt bostadsrätt. Trevligt bemötande. God hjälp, Liselott har koll, lätt att kommunicera med och jag har fått löpande återkopplingar. Läs mer
    2020-03-06 Liselott J svarar Margareta D
    Tack för din rekommendation och tack för förtroendet att förmedla försäljningen av din fina lägenhet, alltid roligt med återkommande kunder! Tveka inte att höra av dig om du har några funderingar eller om det är någonting du behöver hjälp med.

Vi ses på tillträdet!

Med vänlig hälsning,
    Liselott Jarkman och de andra på Grännakontoret
  • Marianne G köpte sin lägenhet med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna

2020-03-03

3:a
    Mycket saklig, lättillgänglig.
    Köpt bostadsrätt Läs mer
    2020-03-03 Liselott J svarar Marianne G
    Stort tack för din recension Marianne, hoppas du ska trivas i Gränna och att det även går bra att flytta med hästen. Tveka inte att höra av dig om du har några funderingar!
    Med vänlig hälsning,
    Liselott Jarkman
  • Robert T köpte sin lägenhet med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna

2020-02-17

2:a
    Gränna
    Återkopplar och hjälper till när det behövs. Hittills inget att klaga på.

Aldrig träffat henne öga mot öga men över telefon är hon trevlig och hjälpsam.

Hade inte några direkta förväntningar men allt har känts bra än så länge. Läs mer
    2020-02-17 Liselott J svarar Robert T
    Stort tack Robert för att du valde att lämna ett omdöme!

Det var ett nöje att få hjälpa dig med affären, hoppas du kommer trivas i bostaden och att vi ses på tillträdet.

Mvh Liselott Jarkman

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Gränna