Liselott Jarkman

Liselott Jarkman

4.9 i betyg av 18 omdömen

Liselott Jarkman är mäklare på Svensk Fastighetsförmedling Gränna

och har varit registrerad mäklare sedan 2020. Liselott Jarkman har varit aktiv på Reco.se sedan 2020 och har fått 18 omdömen sedan 2020-02-17. Liselott Jarkman har haft 19 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 89% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 18 Läs vad Liselott Jarkman

• Sålt hus i Bunn. Haft en bra kontakt med mäklaren som varit kommunikativ o snabb. Våra förväntningar låg i samma nivå som mäklarens men marknaden tyckte inte riktigt lika men slutet blev ändå bra. Kan rekommendera denna mäklaren då hon varit mycket bra på att återkoppla o trevlig att jobba med.
    Pia K sålde sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2020-09-26
    • 127.0 m²
    • Fågelkärr
    2020-09-26
  • Liselott var tillmötesgående, pedagogisk och ffa otroligt snabb hela vägen. Vi kände oss superlugna genom hela vår bostadsaffär.
    Petra J köpte sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2020-09-24
    • 127.0 m²
    • Fågelkärr
    2020-09-24
  • Tack för en mycket snabb försäljning av mitt hus! Inte bara snabbt utan också väldigt bra och enkelt ordnat med allt runtomkring. Svarar på alla frågor och kommer med ideér och lösningar på alla frågetecken som dyker upp. Kan verkligen rekommendera Svenskfast-Gränna och Liselott!
    Tomas L sålde sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2020-09-03
    • 116.0 m²
    2020-09-03
    Tack för fina rekommendationen och förtroendet samt det goda samarbetet. Lycka till med ditt nya boende, hoppas du ska trivas! Med vänliga hälsningar från oss på Svensk fast i Gränna

Visa svar
  • Serviceinriktad, svarar snabbt och tydligt på frågor. En bra mäklarkontakt.
    Daniel B köpte en tomt med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2020-07-23
    2020-07-23
  • Vi er veldig fornøyd med hur allt blitt gjort,vi bor utenlands og har ikke treffet vår mekkler fysisk men kjenner sen tidligere hennes mor som også er mekkler på samme kontor.
    Eva Charlotte D sålde sin stuga med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2020-07-20
    • 3:a
    • 58.0 m²
    • Gränna - Bjällebäck
    2020-07-20
  • Liselott sålde ett fritidshus till oss juni -20. Vi är supernöjda med henne som mäklare och kommer kontakta henne om vi får anledning att sälja. Liselott är kunnig, inlyssnande och hjälpsam. Vi upplevde att hon kombinerar ett mycket varmt och personligt bemötande med hög professionalitet som medlare mellan kund och säljare. Rekommenderas!
    2020-07-12
    Stort tack för den fina rekommendationen! Ser fram emot att komma ut och hälsa på er i fritidshuset när ni gjort lite renoveringar. Hoppas ni trivs och njuter av den härliga platsen. Varmt välkomna att höra av er vid funderingar, ha en fin sommar! Med vänliga hälsningar, Liselott Jarkman

Visa svar
  • Köpt bostad Mycket bra bemötande av mäklaren och framför allt väldigt tydlig information Kan starkt rekommendera Svensk Fast i Gränna
    Martin D köpte sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2020-07-11
    • 120.0 m²
    • Visingsö - Centralt
    2020-07-11
    Tack Martin för rekommendationen! Hoppas ni ska trivas i fina Skattegården. Hälsningar från oss alla på Grännakontoret

Visa svar
  • Köpt en gård(lantbruksfastighet) Mycket bra bemötande och snabb återkoppling. Kändes tryggt och bra när affären genomfördes.
    Anette A köpte sin bostad med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2020-07-04
    • Örserum
    2020-07-04
    Tack Anette! Så roligt att du hittat ett hem i Gränna och ska bli så kul att följa er i arbetet med gården. Lycka till med allt nu och tveka inte att höra av dig om vi kan göra något! Ha en fin sommar, mvh Liselott och Lena

Visa svar
  • Sålt hus i Gränna. Mycket tillmötesgående och lyhörd på önskemål. Bra bemötande mot både oss som säljare och intressenter. Vi är väldigt nöjda med valet av mäklare.
    Sakarias U sålde sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2020-06-24
    • 179.0 m²
    2020-06-24
  • Hej! Jag har köpt ett radhus av Liselott. Redan från första stunden fick jag intrycket att Liselott är mycket service inriktad. Med ett vänligt bemötande. Liselott lyssnar och är intresserad av köparens behov och önskemål. Hon var påläst om säljobjektet och mycket kunnig. Jag kan rekommendera Liselott till vem som helst som ska köpa eller sälja hus. Högsta betyg! Med vänliga hälsningar Hans
    Hans Å köpte sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2020-05-22
    • 110.0 m²