Svensk Fastighetsförmedling Gränna

Brahegatan 45, 563 32 Gränna — Visa karta

Vi kan Gränna!

Svensk Fastighetsförmedling i Gränna är en filial till Sveriges största BoButik, i Jönköping. Tillsammans med kontoren i Jönköping och Mullsjö har vi både bred mäklarerfarenhet och stor kunskap om fastigheter och boende i området.

Hos oss i Gränna kan du alltid känna dig välkommen in på kontoret, vi svarar gärna på frågor eller pratar om dina framtida bostadsplaner! Vi bor här och har gjort det länge. Vårt kontaktnät är starkt och vi kan verkligen området i och omkring Gränna utan och innan.

Så, funderar du på att flytta i eller till Gränna, kontakta oss för en värdering eller förutsättningslöst möte!

Läs vad 85 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gränna

• 2020-02-17

Robert T skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Återkopplar och hjälper till när det behövs. Hittills inget att klaga på.

Aldrig träffat henne öga mot öga men över telefon är hon trevlig och hjälpsam.

Hade inte några direkta förväntningar men allt har känts bra än så länge. Läs mer
    2020-02-17 Liselott J svarar Robert T
    Stort tack Robert för att du valde att lämna ett omdöme!

Det var ett nöje att få hjälpa dig med affären, hoppas du kommer trivas i bostaden och att vi ses på tillträdet.

Mvh Liselott Jarkman
  • 2020-02-17

Niclas A skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Försäljning av bostadsrätt.

Trots att Liselott har begränsad erfarenhet som mäklare har hon gett ett professionellt intryck. Tydliga besked, bra återkopplingar och ett allmänt trevligt bemötande.

/Niclas Läs mer
    2020-02-17 Liselott J svarar Niclas A
    Tack för denna fina rekommendation Niclas! Jag är väldigt tacksam för både recensionen och förtroendet att få sälja din lägenhet. Tydligheten, återkopplingen och det trevliga bemötandet har varit ömsesidigt, vilket underlättar i arbetet.

Återigen stort tack och hoppas du vill rekommendera mig vidare om du känner någon som behöver sälja sin bostad eller någon som behöver hitta nytt boende!

Mvh Liselott Jarkman
  • 2020-02-14

Antonia E skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt och såld en lägenhet från Svensk Fastighetsförmedling där mäklare var Annalil Hammarstedt. Hon är perfekt på allt! Hon är alltid vänlig, artig, hjälpsam och väldigt trevlig! Hon levde alltid upp till våra förväntningar. Min upplevelse, i stort, var att det var inte så stressig varken att köpa eller att sälja en lägenhet!! Läs mer
  • 2020-02-03

Jens Olof O skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Riktigt proffsig och förstående mäklare! Läs mer
    2020-02-03 Annalil H svarar Jens Olof O
    Tack för fin rekommendation och grattis till köpet av en kanon lägenhet Jens. Jag håller dig uppdaterad om bygget och du är välkommen att kontakta mig när du vill undertiden.
  • 2020-01-27

Pernilla L skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köp av fritidshus.
    Trevligt bemötande.
    Snabb feedback. Läs mer
    2020-01-28 Lena H svarar Pernilla L
    Tack Pernilla!
    Önskar Er allt gott!
  • Ann S

2020-01-19

Ann S skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt vårt fantastiska hus i Gränna och har haft förmånen att fått ha Annalil som mäklare.
    Engagemang, proffsighet och ännu mer engagemang är vad som utmärker Annalil som mäklare.
    Lätt att samarbeta och driva processen framåt, vilket jag som säljare har uppskattat mycket.
    Känns lite sorgligt att vårt samarbete i stort sett tar slut här, samtidigt som jag är nöjd och lättad över att vi kommit i mål med försäljningen.
    Många kramar till en supermäklare
    Ann Stensson Läs mer
    2020-01-20 Annalil H svarar Ann S
    Ann, tack för förtroendet! Har varit så kul och spännande att få vara med er under den här processen. Ni är fantastiska och jag önskar er all lycka för framtiden.
    Tack för fina ord och fin rekommendation som gjorde mig tårögd av glädje. Kram tillbaka till dig!
  • 2020-01-15

Peter U skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Avspänd mäklare, bra attityd, klara besked, jättebra återkopplingar😀 Läs mer
    2020-01-16 Annalil H svarar Peter U
    Tack Peter! Varmt välkomna till Gränna!
  • Mats W

2020-01-15

Mats W skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket duktig och kompetent säljare av det rätta virket, naturlig suverän stil( håller i längden) lätt och enkel att kommunicera med. Tydlig och konkret, bra planering kring försäljningen och framförallt en mycket trevlig person som man får förtroende för. Läs mer
    2020-01-15 Annalil H svarar Mats W
    Tack Mats! och tack för förtroendet. Är så glad att jag fått vara med och hjälpa er. Saknar redan känslan över att få visa ert fantastiska hus som jag förälskat mig så i och även den fina kontakten med både dig och Ann.
  • 2019-12-19

Weiler E skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har inte träffat henne personligen, men hon verkade väldigt trevlig och engagerad. Fick en positiv upplevelse av svensk fastighetsförmedling både i Jönköping och Gävle. Vi tänker köpa en nyproducerad lägenhet i kaxholmen i Jönköping. Så vi får säkert tillfälle att träffas senare när vi kommer ner till Jönköping. Ser med tillförsikt mot fortsatt samarbete. Vänligen Weiler.

. Läs mer
  • 2019-12-16

Patrik H skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Husköp. Bra och proffsigt bemötande och aldrig varit några problem. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-12-05

Annica K skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag och sambon har köpt ett hus, vi blev väldigt bra bemötta på visningen.
    Snabb återkoppling gällande intresse/budgivning.
    Förstående, duktig, hjälpsam, trevlig en mäklare vi rekommenderar. Läs mer
  • 2019-12-03

Bo J skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Allt har gått enligt våra förväntningar. Klart slut Läs mer
  • 2019-11-29

Margareta Linnéa G skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en bostadsrätt, första gången jag gör en sådan affär. Jag upplevde Anna-Lill som mycket kunnig och tillmötesende. Hon uppfyllde verkligen mina förväntningar Läs mer
  • 2019-11-27

Chatarina F skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra kan inte bli bättre ett toppen bra mäklare. Läs mer
  • 2019-11-05

Anton T skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Grymt bra mäklare som hjälp till mycket när jag köpte min första lägenhet. Man blev verkligen bemött bra och personligt! Läs mer
  • 2019-10-31

Frida J skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en villa via Lena Hammarstedt. Hon har haft stort tålamod då vi kollat på många hus innan vi hittade rätt och alltid fixat extra visningar om vi inte kunnat de utsatta datumen. Läs mer
  • 2019-10-21

Madeleine V skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt villa i Gränna.

Mäklaren Lena var jättebra. Trevligt bemötande. Lätt att nå och få kontakt med vid frågor.

Sålde vårt hus i Motala samtidigt och mäklaren där var totala motsatsen, önskade att vi haft samma mäklare där.

Skulle vi behöva anlita mäklare i framtiden valde vi direkt Svensk fastighetsförmedling igen. Läs mer
  • 2019-10-20

Niklas K skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fritidshus på Visingsö. Mycket nöjd med Lena övriga på svensk fastighetsförmedling i Gränna. Stort tack! Läs mer
  • 2019-10-20

Christina A skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Både köpt och sålt GM Svensk Fast
    Proffsigt bemötande, aldrig ngt problem, allt går att lösa Läs mer
  • 2019-10-20

Gustav J skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt hus samt pågående försäljning av bostadsrätt,
    Bra personlig mäklare som har ett bra humör och trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-10-20

Mats M skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har både köpt och sålt bostad av Lena. Jag har blivit bra bemött och hon har skött båda uppdragen på ett bra sätt. Läs mer
  • 2019-10-20

Rickard L skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Inga problem, allt gick smidigt och bra information. Köpte en liten gård på Visingsö. Läs mer
  • 2019-10-19

Ken N skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevlig och väl bemött med bra insatt i objektet Läs mer
  • 2019-10-19

Lea Susanna V skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Möter med mäklare är trevliga och hjälpsamma Läs mer
  • 2019-10-19

Kerstin T skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt en tomt. Lena har ett jätte trevligt och professionellt bemötande av mig som kund.
    Hon tänkte verkligen på allt och jag kände mig i 'trygga händer'. Läs mer
  • 2019-10-07

Karin Josefine G skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fantastiskt bra, lyhörd, kommunikativ och skicklig!

Helnöjd! Läs mer
    2019-10-07 Annalil H svarar Karin Josefine G
    Tack Josefine och tack själv, va så roligt att få vara med och hjälpa dig! Är en fantastik själ i den fastigheten och har så mycket historia. Är glad att din köpare kände detsamma och fortsätter i den andan.
  • 2019-10-03

Anette K skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en villa.
    Vi blev bra bemötta och fick ett bra intryck av mäklaren .
    Första gången vi sålt ett hus så vi har ju inget att jämföra med . Läs mer
  • 2019-09-17

Tommy B skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Anlitade byrån för ett förmedlingsuppdrag. Trevligt bemötande och snabba svar på mail och telefon. Mycket nöjd! Läs mer
  • Hans L

2019-09-01

Hans L skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt fritidshus. Det bästa tänkbara sätt. Huset skulle bli sålt inom 3 mån. Mäklaren var lyhörd och vi hade ett mycket bra samarbete Läs mer
  • 2019-08-21

Lars A skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt en villa/fritidshus på Visingsö. Jag har träffat mäklaren tidigare när jag köpte huset på Visingsö. Mäklaren har stor erfarenhet som fastighetsmäklare och jag blev som tidigare vänligt bemött. Jag hade inga direkta förväntningar annat än att få huset sålt till ett bra pris. Mäklaren jobbade hårt med de spekulanter vi fick under de visningar vi hade på fastigheten. Mäklaren hade även bra ideer och tips för att få huset sålt. Så allt som allt en bra och positiv upplevelse. Läs mer
  • Ann-Sophie S

2019-08-20

Ann-Sophie S skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt Hamnvägen 17 på Visingsö.
    Vid första mötet med mäklaren
    Lena Hammarstedt så blev vi varmt mottagna.
    Hon har under processen varit tillgänglig både via telefon, sms och meil, då vi haft många frågor och funderingar, som hon hjälpt oss att lösa på bästa sätt.
    Första gången vi är i kontakt med en mäklare, men hon levde mer än väl upp till förväntningarna.
    En varm person som såg till både säljaren och köparens behov. Läs mer
  • 2019-07-21

Britt-Louice S skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Försäljning av en liten jordbruksfastighet Bra bemötande enkelt handhavande Mäklaren levde upp till förväntningarna Läs mer
  • 2019-07-02

Sven-Erik L skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt vårt hus (Det lilla huset på prärien) Utmärkt bemött.
    Under hela tiden har mäklaren arbetat proffsigt.
    Vi har hela tiden känt oss trygga och säkra till ett utmärkt resultat.
    Än en gång hjärtligt tack- Läs mer
  • 2019-07-01

Annika F skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi fick den bästa,professionella hjälpen att köpa Bokvägen2,Ölmstad. Fin guidning genom visningen och hela köpprocessen. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-07-01

Annika F skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi sålde Knutstorp6 och fick den bästa hjälpen genom hela processen. Snabba svar och återkoppling när vi behövde det. Ett tryggt och professionellt hjälpande. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-06-26

Ulla-Stina S skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hej, har sålt mitt hus med hjälp av en duktig och jättetrevlig mäklare, har varit lätt o prata med o ställa " dumma frågor" när man som jag inte är särskilt insatt i försäljning av hus.
    Min mäklare har hjälpt mig mycket och varit helt suverän.
    Nu när affären är över känner jag mig väldigt nöjd, detta tack vare min mäklare.
    All heder till henne! Läs mer
  • 2019-06-25

Malin T skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde vårt hus och Annalil har skött allt superbra! Trevlig och tillmötesgående! Ambitiös och duktig! Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • Gunilla K

2019-06-22

Gunilla K skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har köpt en bostadsrätt, mycket professionell mäklare, gick igenom lgh sakligt utan stress, bjöds på kaffe m hembakt kaka vid visningen. Under budgivning via sms blev jag oxå uppringd av mäklare Lena Hammarstedt, var mycket trevlig o kunnig i försäljning o köp av bostad. Då kontraktet skrevs , ordentlig genomgång av alla formalia, lugnt trevligt över en kopp kaffe med hembakad bulle Läs mer
  • 2019-05-18

Alexander G skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Är mycket nöjd med min kontakt med mäklaren vid husköp. För en förstagångsköpare finns många frågor och funderingar, vilka mäklaren klanderfritt gav oss hjälp att förstå och vägledde oss genom. Skulle rekommendera mäklaren till vänner och bekanta utan vidare! Läs mer
  • 2019-04-22

Britt-Marie S skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt bostadsrätt och sålt en villa.Vi har blivit bra bemötta.Mycket bra mäklare som vi kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-04-22

Thord P skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt ett mindre parhus.
    Bra och klara besked från mäklaren i allt. Ingen långbänk.
    Bra analys och magkänsla ang utgångspriset.
    Snabbt och smärtfritt utan krångel, men ändå gediget.
    Jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-04-17

Tova H skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag litade lite för mycket på att mäklaren hade stor erfarenhet och gjorde sitt jobb så bra som möjligt. Med facit i hand så finns det saker som kunde blivit bättre om det mäklaren hade gjort på ett annat sätt. B.l.a inte lagt ut objektet för än bilderna var klara, fått besiktningen gjord innan visning, kollat upp köparens lånlöfte. Läs mer
  • 2019-04-13

Ann G skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt min villa. Och mäklaren har varit helt fantastisk. Levde verkligen upp till mina förväntningar. Stort Tack Läs mer
  • Olle G

2019-04-13

Olle G skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Villa med utsökt läge. Bra bemötande och lättsamt. Mäklaren skötte sitt arbete väl och helt klart levde upp till förväntningarna. Väl genomförd försäljning men jag skulle gärna velat vara närvarande vid visningen vilket tydligen inte är praxis. Läs mer
    2019-04-13 Lena H svarar Olle G
    Tack Olle, nästa gång får Du kanske vara med?
  • 2019-04-06

Jan N skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har gjort flera bostadsaffärer genom Lena. Den stora fördelen upplever vi är hennes kännedom om marknad och kunder i Grännatrakten. Inget tjafs utan rejäl leverans med sunt förnuft och stor förståelse för både säljare och köpare i olika situationer. Läs mer
    2019-04-07 Lena H svarar Jan N
    Varmt tack och välkommen till Örserum
  • 2019-03-29

Madelene H skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte radhus. Uppskattar att det ej blev en sk dold visning innan visningsdatumet. Eller att säljaren o mäklaren gick med på försäljning innan visning. För oss är detta ett ärligt sätt mot hos kunder. Man känner sig så lätt lurad annars. Lena har uppvisat ett ärligt o korrekt bemötande. Förtroende givande o vi kommer att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling o Lena till våra vänner. Vi sålde en fastighet förra året o anlitade då Svensk Fastighets förmedling Värnamo. Lika där förtroende givare o kunnig mäklare. Utav Lena har vi fått svar på frågor som vi ställt. Och vi är mkt nöjda. Mvh
    Lasse o Madelene Hagman Läs mer
  • 2019-03-24

Christer L skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bostadrätt Gränna, Bra bemötande och svar på de frågor om jag ville ha svar på. Läs mer
  • Helena G

2019-03-21

Helena G skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en bostadsrätt som gick till budgivning som blev över förväntan! Fint o hjärtligt bemötande av min mäklare från början till slut! Läs mer
  • 2019-03-17

Jonny R skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra service, smidig mäklare men framförallt trevlig! 11/10 Läs mer
  • 2019-03-11

Börje J skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    När vi skulle sälja vår lägenhet var det självklart för oss att kontakta Lena Hammarstedt. Professionell, engagerad och vänlig beskriver på ett bra sätt hur vi uppfattar henne.
    Hon har tidigare sålt vårt radhus och vi var lika nöjda då! Läs mer
    2019-03-11 Lena H svarar Börje J
    Tack för fina ord och för ert förtroende

Brahegatan 45, 563 32 Gränna