Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gränna

Svensk Fastighetsförmedling Gränna

Brahegatan 45, 563 32 Gränna — Visa karta

Vi kan Gränna!

Svensk Fastighetsförmedling i Gränna är en filial till Sveriges största BoButik, i Jönköping. Tillsammans med kontoren i Jönköping och Mullsjö har vi både bred mäklarerfarenhet och stor kunskap om fastigheter och boende i området.

Hos oss i Gränna kan du alltid känna dig välkommen in på kontoret, vi svarar gärna på frågor eller pratar om dina framtida bostadsplaner! Vi bor här och har gjort det länge. Vårt kontaktnät är starkt och vi kan verkligen området i och omkring Gränna utan och innan.

Så, funderar du på att flytta i eller till Gränna, kontakta oss för en värdering eller förutsättningslöst möte!

Läs vad 56 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gränna

• 2019-08-21

Lars A skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt en villa/fritidshus på Visingsö. Jag har träffat mäklaren tidigare när jag köpte huset på Visingsö. Mäklaren har stor erfarenhet som fastighetsmäklare och jag blev som tidigare vänligt bemött. Jag hade inga direkta förväntningar annat än att få huset sålt till ett bra pris. Mäklaren jobbade hårt med de spekulanter vi fick under de visningar vi hade på fastigheten. Mäklaren hade även bra ideer och tips för att få huset sålt. Så allt som allt en bra och positiv upplevelse. Läs mer
  • Ann-Sophie S

2019-08-20

Ann-Sophie S skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt Hamnvägen 17 på Visingsö.
    Vid första mötet med mäklaren
    Lena Hammarstedt så blev vi varmt mottagna.
    Hon har under processen varit tillgänglig både via telefon, sms och meil, då vi haft många frågor och funderingar, som hon hjälpt oss att lösa på bästa sätt.
    Första gången vi är i kontakt med en mäklare, men hon levde mer än väl upp till förväntningarna.
    En varm person som såg till både säljaren och köparens behov. Läs mer
  • 2019-07-21

Britt-Louice S skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Försäljning av en liten jordbruksfastighet Bra bemötande enkelt handhavande Mäklaren levde upp till förväntningarna Läs mer
  • 2019-07-02

Sven-Erik L skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt vårt hus (Det lilla huset på prärien) Utmärkt bemött.
    Under hela tiden har mäklaren arbetat proffsigt.
    Vi har hela tiden känt oss trygga och säkra till ett utmärkt resultat.
    Än en gång hjärtligt tack- Läs mer
  • 2019-07-01

Annika F skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi fick den bästa,professionella hjälpen att köpa Bokvägen2,Ölmstad. Fin guidning genom visningen och hela köpprocessen. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2019-07-01

Annika F skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi sålde Knutstorp6 och fick den bästa hjälpen genom hela processen. Snabba svar och återkoppling när vi behövde det. Ett tryggt och professionellt hjälpande. Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2019-06-26

Ulla-Stina S skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Hej, har sålt mitt hus med hjälp av en duktig och jättetrevlig mäklare, har varit lätt o prata med o ställa " dumma frågor" när man som jag inte är särskilt insatt i försäljning av hus.
    Min mäklare har hjälpt mig mycket och varit helt suverän.
    Nu när affären är över känner jag mig väldigt nöjd, detta tack vare min mäklare.
    All heder till henne! Läs mer
  • 2019-06-25

Malin T skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålde vårt hus och Annalil har skött allt superbra! Trevlig och tillmötesgående! Ambitiös och duktig! Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • Gunilla K

2019-06-22

Gunilla K skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har köpt en bostadsrätt, mycket professionell mäklare, gick igenom lgh sakligt utan stress, bjöds på kaffe m hembakt kaka vid visningen. Under budgivning via sms blev jag oxå uppringd av mäklare Lena Hammarstedt, var mycket trevlig o kunnig i försäljning o köp av bostad. Då kontraktet skrevs , ordentlig genomgång av alla formalia, lugnt trevligt över en kopp kaffe med hembakad bulle Läs mer
  • 2019-05-18

Alexander G skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Är mycket nöjd med min kontakt med mäklaren vid husköp. För en förstagångsköpare finns många frågor och funderingar, vilka mäklaren klanderfritt gav oss hjälp att förstå och vägledde oss genom. Skulle rekommendera mäklaren till vänner och bekanta utan vidare! Läs mer
  • 2019-04-22

Britt-Marie S skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt bostadsrätt och sålt en villa.Vi har blivit bra bemötta.Mycket bra mäklare som vi kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-04-22

Thord P skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt ett mindre parhus.
    Bra och klara besked från mäklaren i allt. Ingen långbänk.
    Bra analys och magkänsla ang utgångspriset.
    Snabbt och smärtfritt utan krångel, men ändå gediget.
    Jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-04-17

Tova H skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag litade lite för mycket på att mäklaren hade stor erfarenhet och gjorde sitt jobb så bra som möjligt. Med facit i hand så finns det saker som kunde blivit bättre om det mäklaren hade gjort på ett annat sätt. B.l.a inte lagt ut objektet för än bilderna var klara, fått besiktningen gjord innan visning, kollat upp köparens lånlöfte. Läs mer
  • 2019-04-13

Ann G skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt min villa. Och mäklaren har varit helt fantastisk. Levde verkligen upp till mina förväntningar. Stort Tack Läs mer
  • Olle G

2019-04-13

Olle G skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Villa med utsökt läge. Bra bemötande och lättsamt. Mäklaren skötte sitt arbete väl och helt klart levde upp till förväntningarna. Väl genomförd försäljning men jag skulle gärna velat vara närvarande vid visningen vilket tydligen inte är praxis. Läs mer
    2019-04-13 Lena H svarar Olle G
    Tack Olle, nästa gång får Du kanske vara med?
  • 2019-04-06

Jan N skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har gjort flera bostadsaffärer genom Lena. Den stora fördelen upplever vi är hennes kännedom om marknad och kunder i Grännatrakten. Inget tjafs utan rejäl leverans med sunt förnuft och stor förståelse för både säljare och köpare i olika situationer. Läs mer
    2019-04-07 Lena H svarar Jan N
    Varmt tack och välkommen till Örserum
  • 2019-03-29

Madelene H skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi köpte radhus. Uppskattar att det ej blev en sk dold visning innan visningsdatumet. Eller att säljaren o mäklaren gick med på försäljning innan visning. För oss är detta ett ärligt sätt mot hos kunder. Man känner sig så lätt lurad annars. Lena har uppvisat ett ärligt o korrekt bemötande. Förtroende givande o vi kommer att rekommendera Svensk Fastighetsförmedling o Lena till våra vänner. Vi sålde en fastighet förra året o anlitade då Svensk Fastighets förmedling Värnamo. Lika där förtroende givare o kunnig mäklare. Utav Lena har vi fått svar på frågor som vi ställt. Och vi är mkt nöjda. Mvh
    Lasse o Madelene Hagman Läs mer
  • 2019-03-24

Christer L skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bostadrätt Gränna, Bra bemötande och svar på de frågor om jag ville ha svar på. Läs mer
  • Helena G

2019-03-21

Helena G skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en bostadsrätt som gick till budgivning som blev över förväntan! Fint o hjärtligt bemötande av min mäklare från början till slut! Läs mer
  • 2019-03-17

Jonny R skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra service, smidig mäklare men framförallt trevlig! 11/10 Läs mer
  • 2019-03-11

Börje J skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    När vi skulle sälja vår lägenhet var det självklart för oss att kontakta Lena Hammarstedt. Professionell, engagerad och vänlig beskriver på ett bra sätt hur vi uppfattar henne.
    Hon har tidigare sålt vårt radhus och vi var lika nöjda då! Läs mer
    2019-03-11 Lena H svarar Börje J
    Tack för fina ord och för ert förtroende
  • 2019-03-01

Christina A skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Försåld brf
    Bra o proffsigt bemött
    Eftersom vi tidigare haft samma mäklare visste vi vad vi fick = duktig mäklare
    Bra upplevelse, kanske inte ha visning på FM en söndag Läs mer
  • Emelie G

2019-02-28

Emelie G skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fantastisk mäklare, allt känns toppen och tryggt. Heja Annalil ? Läs mer
  • 2019-02-18

Bo E skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köp av fritidshus. Synnerligen trevligt och proffsigt bemötande, snabb återkoppling. Personlig hantering av mig som kund och hög trovärdighet i samspelet mellan köpare och säljare. Läs mer
    2019-02-28 Annalil H svarar Bo E
    Tack för fin rekommendation. Ni köper ett fantastiskt fint ställe som jag gärna kommer och besöker!
  • 2018-12-12

Gerd Eva-Britt W skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Tomtförsäljning
    Mycket bra bemötande Läs mer
    2019-02-28 Annalil H svarar Gerd Eva-Britt W
    Tack Gerd för rekommendationen. Alltid lika trevligt att hjälpa er och det gör jag gärna igen!
  • 2018-10-30

Anders P skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt en villa i Gränna.
    Vi har i från första kontakten med Lena haft en mycket bra dialog. Vi har inga större erfarenheter av att varken sälja eller köpa bostäder. Hon har agerat snabbt och varit aktiv.
    Det var mycket fina bilder på nätet och i visnings broschyren.
    Hon har verkligen har ställt upp, och haft flera extra visningar.

Sammanfattningsvis kan vi verkligen rekommendera Lena och hennes kollegor på Gränna kontoret. och kan mycket väl anlita henne i framtiden. Läs mer
    Lena H, Lisen gillar detta
  • 2018-10-04

Eva Elisabeth L skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en bostadsrätt och efter 1 vecka var den såld. Snygg presentation, proffsiga bilder och proffsiga mäklare. Hela bostadsaffären blev så lätt och smidig.
    Snyggt skött. Läs mer
  • 2018-04-27

Yvonne Ann-Louise E skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra information lugnt och sansat. Lena har en enkel och prestigelös framtoning det gillar jag. Läs mer
    2018-05-04 Lena H svarar Yvonne Ann-Louise E
    Varmt tack, det glädjer mig! /Lena
  • 2018-04-25

John A skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    + Tydlig
    + Ärlig

- Svår att få tag på Läs mer
  • 2018-04-20

Ewa B skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett otroligt bra bemötande, visade respekt för både köpare och säljare. Alltid snabb med svar vilket vi uppskattade. Läs mer
  • 2018-04-19

Erik B skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett bemötande utöver vad man kan förvänta sig. Mycket trevlig, hör av sig, agerar snabbt när det behövs.
    Tusen tack! Läs mer
  • 2018-04-17

Viktor F skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket nöjda med Annalil som mäklare! Läs mer
  • 2018-04-11

Carolin F skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fantastiskt bra mäklare. Som man verkligen får förtroende för. Och ger goda råd hjälper till med alla frågar man har. Läs mer
  • 2018-04-11

Lina H skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Annalil som mäklare har fått mig att känna mig säker och trygg i min försäljning och i mitt köp. Hon är kunnig, påläst och engagerad. Mycket professionell och mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda. Läs mer
  • 2018-04-09

Malin L skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag är så nöjd med Annalil! Hon är proffsig, personlig trevlig , lättsam och ger ett seriöst och tryggt intryck. Jag kommer utan tvekan vända mig till henne när jag vill köpa eller sälja bostad igen. Hon är överlägsen alla andra mäklare jag har träffat ! Läs mer
  • Maria F

2018-04-09

Maria F skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Supernöjd! Väldigt trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-04-08

Emma a skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Fantastiskt trevligt bemötande, kunniga på hur bostadsmarknaden ser ut. Personligt, proffsigt och lösningsorienterat. Jag kan varmt rekommendera Annalil och Lena. Läs mer
  • 2018-03-09

Cecilia R skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt och professionellt bemötande. Snabba svar och goda råd.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2018-03-09

Tommy Johan B skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt bemötande och allt kändes jätte bra hela vägen från att jag klev in i lägenheten till kontrakt skrivningen. Läs mer
  • 2018-03-06

Sandra Ann-Christin K skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Snabb respons och mycket trevligt bemötande med engagemang! Läs mer
  • 2018-01-30

Lillian S skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Personligt, varmt, proffsigt och tryggt med en mäklare som Lena Hammarstedt. Jag är helnöjd och har stort förtroende för henne. Läs mer
  • 2018-01-29

Christer P skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Perfekt , utmärkt perfekt , utmärkt Läs mer
  • 2017-12-22

Emil H skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fantastisk, hjälpsam och man fick en känsla av att hon ville hjäpa just oss att hitta vår drömbostad.
    Svarar alltid när man söker henne och vill räta ut alla frågetecken man har.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2017-12-04

Ricardo G skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Wonderful!
    It was very easy for me to purchase my apartment, even though I did not understand enough Swedish.The staff made it very easy and confortable for me.
    Very nice and professional service. Läs mer

Verifierad kundrelation
    Lise-lott A skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra och proffsig hjälp med försäljning av villa. Läs mer
  • 2017-11-29

Adrian E skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett härligt gäng med familjära vibbar som tänker på allas bästa Läs mer
  • 2017-11-29

Elisabet E skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Inger att klaga på. Skötte affären utmärkt, trots en "knepig" köpare. Läs mer
  • 2017-11-29

Göran L skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra bemötande och allt med visning och försäljning till full belåtenhet. Läs mer
  • 2017-11-27

Fredrik M skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra. Fungerade utmärkt.

Problemet var banken, trodde inte var så svårt att komma i kontakt med Swedbank. Satt 5 timmar i telefonkö efter att först ha väntat på ett bankkontor och där blivit hänvisad till telefonbanken. Undrar om de verkligen är intresserad av sina kunder, suck. Läs mer
  • 2017-11-27

Per R skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett fint och bra bemötande. Trevlig och kunnig personal som genomfört kontakter och avtal snabbt och korrekt. Läs mer

Brahegatan 45, 563 32 Gränna