Svensk Fastighetsförmedling Gränna

Svensk Fastighetsförmedling Gränna

• Badge2024
Ring 0390-102 50 Dela

Vi kan Gränna! Svensk Fastighetsförmedling i Gränna är en filial till Sveriges största BoButik, i Jönköping. Tillsammans med kontoren i Jönköping och Habo har vi både bred mäklarerfarenhet och stor kunskap om fastigheter och boende i området. Hos oss i Gränna kan du alltid känna dig välkommen in på kontoret, vi svarar gärna...

60 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Gränna

Karin S
Sålde sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
Gränna

Liselott har levt upp till alla förväntningar och vi är tacksamma för hennes kunskap och engagemang.

Anna R
Kumlaby

Mycket professionell, tydlig, kunnig, ordningsam & god kommunikation.

Christer P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
Centralt

Korrekt och kommunikativ genom hela processen.

Cynthia E
Köpte sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
Fågelkärr

Super duktig på sitt jobb! Trevlig, lyhörd och ser behovet hos kunden! Fantastisk mäklare! Hjälpte oss köpa vårt drömhus!

Anita Eivor Ö
Fågelkärr

Mycket trevlig, professionell och lyhörd. Hela tiden en öppen dialog och löpande information och snabb återkoppling.

Per-Ivan M
Fågelkärr

Professionell, påläst, överträffade våra förväntningar, alltid tillgänglig. Mycket trevligt bemötande.

Amanda S
Gränna

Liselott är en mäklare i toppklass och vi kunde inte ha varit mer nöjda med hennes insats. Hon kombinerar en trevlig och varm personlighet med hög professionalism, vilket gjorde att vi kände oss trygga från start till mål. Hennes förmåga att lyssna på våra behov och samtidigt erbjuda sin expertis var ovärderlig. Liselott är flexibel och alltid tillgänglig för att svara på frågor eller hitta lösningar, vilket visar hennes engagemang och kundfokus. Med hennes pålitlighet, gedigna kunskap och driv för att uppnå bästa resultat,...

Elisabet P
Gränna

Vi är väldigt nöjda med vår mäklare, som sätter kunderna i första hand. Tillmötesgående, ordnade en extra visning, där säljaren deltog. Svarar snabbt på frågor, även utanför arbetstid. Har hållt oss uppdaterade hela tiden.

Maj J
Röttle

Proffsigt bemötande, kunnig, påläst och alltid tillgänglig för frågor. Rekommenderar gärna henne för engagemanget vid försäljningen. M.v.h. Maj o Kalle

Olov L
Centralt

Liselott är lättsam och enkel att jobba med. Vi är nöjda med vårt samarbete!

Emma L
Centralt

Fint bemötande. Lätt att hålla löpande kontakt med. Professionellt och allt helt enligt våra önskemål.

Eva Elisabeth K
Ölmstad

Hela processen har känts bra. Proffsig och trevligt bemötande.

Adam B
Ölmstad

Funkade jättebra, svarade snabbt på alla frågor vi hade och förklarade på ett bra sett.

Bengt L
Ölmstad

Duktig på att ta hand om köparen och säljaren. Snabb försäljning och proffsigt utfört.

Elin J
Gränna

Mycket nöjd med Liselott. Återkopplar bra och har inget negativt att säga.

Jennifer Christina B
Centralt

Trevligt bemötande flexibel med träffar snabb på att svara vid frågor Kunnig i sitt yrke och kunde svara på frågor Har inget negativt att skriva! Liselott är mycket trevlig och gör ett mycket bra jobb!

Lena H
Centralt

Jag är så nöjd med Lisen, från början till slut. Det är värdefullt med en mäklare som finns på orten och har en sån lokalkännedom. Jag kan varmt rekommendera tjejerna i Gränna.

Lena F
Centralt

Mycket hjälpsam och tillgänglig.

Ronja Z
Centralt

Jättetrevlig och lätt att prata med! Snabb med uppdateringar!

Maria S
Gränna

Jag hade höga förväntningar som överträffades med råge. Jag tycker att vi fungerat tillsammans, speciellt när allt är över. Enkelt att träffas och hänga på kontoret.

Peter S
Gränna

Skötte om försäljningen av huset utan att störa oss professionellt och tydligt. Nöjda. Kan rekomendera Liselott

Svar från Liselott Jarkman

Tack Peter och Maria för rekommendationen. Stort tack för förtroendet att förmedla försäljningen av ert fina hus vilket har varit ett trevligt samarbete. Jag hoppas ni och köparna ska trivas som grannar! Mvh Liselott Jarkman

Lars T
Gränna

Mycket trevlig, rak och tydlig.

Svar från Liselott Jarkman

Lars och Anneli, tack för recensionen samt att vi fick hjälpa er med försäljningen av er fina bostadsrätt. Vi hoppas att ni tillsammans med era goa hundar ska trivas på Rådmansgränd! Mvh Liselott och Annalil

Marguerite C
Gränna

Toppen! Väldigt duktig mäklare!

Svar från Liselott Jarkman

Tack Marguerite för recensionen, roligt att ni hittat ett fritidshus här i trakterna som ni snart ska få njuta av!

Tomas R
Visingsö

Snabb på att återkomma, tydlig, mkt trevlig ett föredöme för branschen

Svar från Liselott Jarkman

Tack Tomas och tack själv för ett gott samarbete, roligt att du hittat tillbaka till Visingsö!

Erna A
Visingsö

Då min fastighet såldes på sommaren fick jag byta mäklare mitt i förberedelserna detta gjorde att jag svajade lite, visste inte vem jag skulle ringa eller vem som tog kontakt med mej då jag hade 100 frågor Ett jlart minus. Annars ok

Svar från Liselott Jarkman

Tack för din recension Erna och jag förstår om det upplevdes det lite osäkert när jag och Annalil byttes av. Vi ser till att det alltid finns någon tillgänglig och försöker vara tydliga med vem som är kontaktbar/tar kontakt vid ett skifte. Men vi tar med oss det du säger och ska se till att vara tydligare i fortsättningen. Vi hoppas allt går bra för dig med flytten och att du ser fram emot din nya fina lägenhet i Jönköping!

Solveig W
Gränna

Vi fick ett mycket positivt bemötande genom hela processen. Liselott visade ett stort engagemang och var lätt att nå.

Svar från Liselott Jarkman

Tack för recensionen Solveig, så roligt att ni hittat hem i Gränna!

Håkan W
Gränna

Alltid trevligt och personligt bemötande. Snabb att återkomma med svar på frågor. Mötte helt de förväntningar man kan ha på en mäklare.

Svar från Liselott Jarkman

Tack för rekommendationen, ser fram emot att få välkomna er till Gränna i oktober när det blir dags för flytt. Stort lycka till med försäljningen av ert hus nu och tveka inte att höra av er vid eventuella funderingar. Ha en fin sommar!

John A
Centralt

- Köpte en villa & sålde ett radhus med denna mäklare - Mäklaren är engagerad och ger ett gott bemötande - Våra förväntningar var att alltid få kunniga svar på våra frågor samt känna oss trygga i alla steg av processen av både köp och sälj; dessa levde mäklaren absolut upp till - Vi upplevde dock (som köpare) att mäklaren kunde varit mer påläst på detaljer gällande husen som de skulle sälja.

Monica K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
Gränna

Liselott jarkman har inte sålt något än men bevakar vår kommande försäljning. Kontakten har varit mycket positiv. Hon är engagerad och serviceinriktad.

Klara W
Gränna

Köpte ett hus via svensk fastighetsförmedling med Liselott Jarkman som mäklare. Vi fick mycket bra hjälp av Liselott som alltid tog sig tid och bemötte oss mycket professionellt genom hela processen. Vi kunde inte bli mer nöjda!

Henny S
Gränna

På ett utmärkt sätt har Svensk Fast i Gränna hjälp oss båda att köpa hus och att sälja. Den personliga och familjära stämningen är en utmärkt egenskap som beskriver hur vi mottagits av alla på kontoret i Gränna. Kan inte vara annat än högsta betyg.

Jens Olof O
Kaxholmen

Försäljningen av lägenheten i Kaxholmen var min första försäljning av en bostad och Liselott skötte det riktigt proffsigt. Ständig återkoppling och uppdatering av läget + ett fantastiskt bemötande! Bra jobbat!

Inger E
Kaxholmen

Hade egentligen inga förväntningar men Liselott och kollegan Annalil bemötte mig och min son på ett mycket förtroendefullt, proffsigt och tillmötesgående sätt i samband med både anskaffandet och försäljningen av denna fina lägenhet i Kaxholmen.

Elisabeth P
Gränna

Liselott är lugn/trygg o kompetent. Man känner sig väl omhändertagen. Hon är trevlig o engagerande. Jag kan varmt rekommendera Liselott! Ger henne högsta betyg.

Svar från Liselott Jarkman

Tack för rekommendationen och förtroendet! Har varit så trevligt att samarbeta med dig under försäljningen av ditt fina hus här i Gränna. Mvh Liselott Jarkman, Svensk Fastighetsförmedling

Vivianne L
Gränna

Litet hus i Gränna. Mäklaren var tydlig och informativ. Mycket bra!

Svar från Liselott Jarkman

Tack Vivianne för rekommendationen, roligt att ni hittat ett hus här i Gränna och hoppas ni ser fram emot att få flytta in till sommaren. Ta hand om er! Mvh Liselott Jarkman, Svensk Fastighetsförmedling

Eva L
Visingsö

Hjälpt oss att sälja vårt hus på Visingsö och vi är jättenöjda med Liselott

Svar från Liselott Jarkman

Tack Eva och Christer för rekommendationen samt förtroendet att få förmedla försäljningen av ert fina hus på ön. Hoppas ni trivs i Skåne, välkomna att höra av er om det dyker upp några frågetecken. Ha det fint! Mvh Liselott Jarkman, Svensk Fastighetsförmedling

Anders R
Sålde sin bostad med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
Örserum

Löser frågetecken och diplomatiskt driver fram beslut utan att det upplevs puschigt

Hanna O
Gränna - Bjällebäck

Köpt sommarstuga. Bra Bemötande, tydlighet och trevlig!

Svar från Liselott Jarkman

Tack för rekommendationen Hanna! Hoppas ni ser fram emot sommaren i sommarstugan, välkomna att höra av er om det är någonting jag kan hjälpa er med. Mvh Liselott Jarkman, Svensk Fastighetsförmedling

Jiro B
Hövik

Vi köpte Hövik 31 genom Liselott och fick en fantastisk bemötande. Hon var professionell och möte mer än våra förväntningar. Jag tog även hennes kontaktuppgifter för framtida affärer och kan inte tänka en bättre mäklare.

Svar från Liselott Jarkman

Tack Jiro för rekommendationen, det värmer. Ta hand om dig och familjen så ses vi i Gränna till våren! Mvh Liselott Jarkman, Svensk Fastighetsförmedling

Sebastian L
Långeberg

Vi har sålt ett dödsbo. Liselott var mycket professionell i sitt bemötande och strävade efter att vi skulle få bästa möjliga upplevelse. Förväntningarna på försäljningspriset var väll kanske lite högre, men Liselott har ändå kämpat på för att det ska bli så bra som möjligt.

Svar från Liselott Jarkman

Jättetack för rekommendationen och för ett gott samarbete under försäljningsprocessen! Med vänliga hälsningar, Liselott och Lena

Elin J
Gränna

Mycket trevlig och kompetent mäklare som tar sig tiden och löser det på bästa sätt.

Svar från Liselott Jarkman

Tack för rekommendationen Elin! Så skönt att allt klaffade med din försäljning i Jönköping också. Hoppas allt flyter på med flytten nu med och att du ska trivas här i Gränna :)

Pia K
Fågelkärr

Sålt hus i Bunn. Haft en bra kontakt med mäklaren som varit kommunikativ o snabb. Våra förväntningar låg i samma nivå som mäklarens men marknaden tyckte inte riktigt lika men slutet blev ändå bra. Kan rekommendera denna mäklaren då hon varit mycket bra på att återkoppla o trevlig att jobba med.

Svar från Liselott Jarkman

Stort tack Pia för rekommendationen och dina ord, har varit ett nöje att jobba med dig och det fina huset i Fågelkärr!

Petra J
Fågelkärr

Liselott var tillmötesgående, pedagogisk och ffa otroligt snabb hela vägen. Vi kände oss superlugna genom hela vår bostadsaffär.

Svar från Liselott Jarkman

Tack för er rekommendation, ser fram emot att träffas i februari igen då ni ska få tillträda det fina huset som jag tycker passar er perfekt! Ha en fin höst/vinter så länge och hör av er vid funderingar. Mvh Liselott Jarkman, Svensk Fastighetsförmedling

Tomas L
Gränna

Tack för en mycket snabb försäljning av mitt hus! Inte bara snabbt utan också väldigt bra och enkelt ordnat med allt runtomkring. Svarar på alla frågor och kommer med ideér och lösningar på alla frågetecken som dyker upp. Kan verkligen rekommendera Svenskfast-Gränna och Liselott!

Svar från Liselott Jarkman

Tack för fina rekommendationen och förtroendet samt det goda samarbetet. Lycka till med ditt nya boende, hoppas du ska trivas! Med vänliga hälsningar från oss på Svensk fast i Gränna

Daniel B
Köpte en tomt med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
Gränna

Serviceinriktad, svarar snabbt och tydligt på frågor. En bra mäklarkontakt.

Eva Charlotte D
Gränna - Bjällebäck

Vi er veldig fornøyd med hur allt blitt gjort,vi bor utenlands og har ikke treffet vår mekkler fysisk men kjenner sen tidligere hennes mor som også er mekkler på samme kontor.

MICAELA T
Skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna

Liselott sålde ett fritidshus till oss juni -20. Vi är supernöjda med henne som mäklare och kommer kontakta henne om vi får anledning att sälja. Liselott är kunnig, inlyssnande och hjälpsam. Vi upplevde att hon kombinerar ett mycket varmt och personligt bemötande med hög professionalitet som medlare mellan kund och säljare. Rekommenderas!

Svar från Liselott Jarkman

Stort tack för den fina rekommendationen! Ser fram emot att komma ut och hälsa på er i fritidshuset när ni gjort lite renoveringar. Hoppas ni trivs och njuter av den härliga platsen. Varmt välkomna att höra av er vid funderingar, ha en fin sommar! Med vänliga hälsningar, Liselott Jarkman

Martin D
Visingsö - Centralt

Köpt bostad Mycket bra bemötande av mäklaren och framför allt väldigt tydlig information Kan starkt rekommendera Svensk Fast i Gränna

Svar från Liselott Jarkman

Tack Martin för rekommendationen! Hoppas ni ska trivas i fina Skattegården. Hälsningar från oss alla på Grännakontoret

Anette A
Köpte sin bostad med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
Örserum

Köpt en gård(lantbruksfastighet) Mycket bra bemötande och snabb återkoppling. Kändes tryggt och bra när affären genomfördes.

Svar från Liselott Jarkman

Tack Anette! Så roligt att du hittat ett hem i Gränna och ska bli så kul att följa er i arbetet med gården. Lycka till med allt nu och tveka inte att höra av dig om vi kan göra något! Ha en fin sommar, mvh Liselott och Lena

Sakarias U
Gränna

Sålt hus i Gränna. Mycket tillmötesgående och lyhörd på önskemål. Bra bemötande mot både oss som säljare och intressenter. Vi är väldigt nöjda med valet av mäklare.