Svensk Fastighetsförmedling Gränna

Svensk Fastighetsförmedling Gränna

Vi kan Gränna!

Svensk Fastighetsförmedling i Gränna är en filial till Sveriges största BoButik, i Jönköping. Tillsammans med kontoren i Jönköping och Habo har vi både bred mäklarerfarenhet och stor kunskap om fastigheter och boende i området.

Hos oss i Gränna kan du alltid känna dig välkommen in på kontoret, vi svarar gärna på frågor eller pratar om dina framtida bostadsplaner! Vi bor här och har gjort det länge. Vårt kontaktnät är starkt och vi kan verkligen området i och omkring Gränna utan och innan.

Så, funderar du på att flytta i eller till Gränna, kontakta oss för en värdering eller förutsättningslöst möte!

Läs vad 119 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gränna

• Sebastian L

2020-11-21

Sebastian L skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Vi har sålt ett dödsbo. Liselott var mycket professionell i sitt bemötande och strävade efter att vi skulle få bästa möjliga upplevelse.
    Förväntningarna på försäljningspriset var väll kanske lite högre, men Liselott har ändå kämpat på för att det ska bli så bra som möjligt. Läs mer
  • 2020-11-04

Elin J skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Mycket trevlig och kompetent mäklare som tar sig tiden och löser det på bästa sätt. Läs mer
    2020-11-04 Liselott J svarar Elin J
    Tack för rekommendationen Elin! Så skönt att allt klaffade med din försäljning i Jönköping också. Hoppas allt flyter på med flytten nu med och att du ska trivas här i Gränna :)
  • 2020-10-28

Nathalie M skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har precis köpt en villa i ölmstad. Vi upplever att vi fick god information från start samt snabb respons och ett trevligt bemötande. Annalil gick igenom kontrakt och liknande på ett tydligt sätt vilket kändes skönt för oss då mycket var nytt eftersom vi flyttar från en hyreslägenhet. Vi skulle helt klart kontakta Annalil om vi i framtiden skulle vilja sälja eller köpa nytt. Läs mer
  • 2020-10-26

Eva Christina Elisabeth D skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köpt ett hus och fått ett trevligt bemötande. Läs mer
  • Tomas G

2020-10-26

Tomas G skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Snabb och smidig försäljning av min mors hus! Engagerade mäklare som känner både för objektet och för kunden.

Toppennöjda!

Tomas G, Visingsö Läs mer
  • 2020-10-04

Staffan C skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Lägenhet i Gränna
    Snabbt tips om lägenheten
    Kunnig och informativ
    Trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-10-02

Martin D skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har köpt hus på Visingsö
    Fantastiskt bemötande av mäklaren som jag starkt kan rekommendera Läs mer
  • 2020-09-30

Leo H skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Innovativ och fantastiskt duktig! Läs mer
  • 2020-09-26

Pia K skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Sålt hus i Bunn. Haft en bra kontakt med mäklaren som varit kommunikativ o snabb. Våra förväntningar låg i samma nivå som mäklarens men marknaden tyckte inte riktigt lika men slutet blev ändå bra. Kan rekommendera denna mäklaren då hon varit mycket bra på att återkoppla o trevlig att jobba med. Läs mer
    2020-11-04 Liselott J svarar Pia K
    Stort tack Pia för rekommendationen och dina ord, har varit ett nöje att jobba med dig och det fina huset i Fågelkärr!
  • 2020-09-24

Petra J skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Liselott var tillmötesgående, pedagogisk och ffa otroligt snabb hela vägen. Vi kände oss superlugna genom hela vår bostadsaffär. Läs mer
    2020-11-04 Liselott J svarar Petra J
    Tack för er rekommendation, ser fram emot att träffas i februari igen då ni ska få tillträda det fina huset som jag tycker passar er perfekt! Ha en fin höst/vinter så länge och hör av er vid funderingar. Mvh Liselott Jarkman, Svensk Fastighetsförmedling
  • 2020-09-03

Tomas L skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Tack för en mycket snabb försäljning av mitt hus!
    Inte bara snabbt utan också väldigt bra och enkelt ordnat med allt runtomkring. Svarar på alla frågor och kommer med ideér och lösningar på alla frågetecken som dyker upp.
    Kan verkligen rekommendera Svenskfast-Gränna och Liselott! Läs mer
    2020-09-09 Liselott J svarar Tomas L
    Tack för fina rekommendationen och förtroendet samt det goda samarbetet. Lycka till med ditt nya boende, hoppas du ska trivas! Med vänliga hälsningar från oss på Svensk fast i Gränna
  • 2020-09-03

Marie K skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett professionellt möte med både kunskap och empati för försäljningen då det var ett dödsbo . Fritidshus mitt i skogen .

Jag fick god kontakt och mycket hjälp . Vi hade en bra dynamik ihop.

Det tråkiga var väl att priset blev rejält mycket lägre än utgångspriset . Men det bästa är att det är grännabor som köpte stugan . Läs mer
  • 2020-09-02

Claes Peter J skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vid försäljningen av vår villa har har Svensk fastighetsförmedling i Gränna skött allt på ett mycket proffesionellt sätt. Vänligt och kunnigt bemötande. Lätt att få kontakt och svar på frågor. Sammanfattningsvis allt mycket bra. Läs mer
  • 2020-08-31

Ida H skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett familjärt, varmt och hjärtligt bemötande och snabb återkoppling vid frågor/funderingar vid köp av fastighet. Tack Anna-Lill! Läs mer
  • 2020-08-31

Gunnar K skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt hus på Visingsö
    På ett mycket proffsigt och ödmjukt sätt.
    Till 100 procent bra jobbat.
    Helnöjd och priset som det slutade på var över förväntan. Läs mer
  • 2020-07-23

Daniel B skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Serviceinriktad, svarar snabbt och tydligt på frågor. En bra mäklarkontakt. Läs mer
  • 2020-07-20

Eva Charlotte D skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Vi er veldig fornøyd med hur allt blitt gjort,vi bor utenlands og har ikke treffet vår mekkler fysisk men kjenner sen tidligere hennes mor som også er mekkler på samme kontor. Läs mer
  • 2020-07-12

MICAELA T skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Liselott sålde ett fritidshus till oss juni -20. Vi är supernöjda med henne som mäklare och kommer kontakta henne om vi får anledning att sälja. Liselott är kunnig, inlyssnande och hjälpsam. Vi upplevde att hon kombinerar ett mycket varmt och personligt bemötande med hög professionalitet som medlare mellan kund och säljare. Rekommenderas! Läs mer
    2020-07-12 Liselott J svarar MICAELA T
    Stort tack för den fina rekommendationen! Ser fram emot att komma ut och hälsa på er i fritidshuset när ni gjort lite renoveringar. Hoppas ni trivs och njuter av den härliga platsen.
    Varmt välkomna att höra av er vid funderingar, ha en fin sommar!
    Liselott Jarkman
  • 2020-07-11

Martin D skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Köpt bostad
    Mycket bra bemötande av mäklaren och framför allt väldigt tydlig information
    Kan starkt rekommendera Svensk Fast i Gränna Läs mer
    2020-07-17 Liselott J svarar Martin D
    Tack Martin för rekommendationen! Hoppas ni ska trivas i fina Skattegården. Hälsningar från oss alla på Grännakontoret
  • 2020-07-06

Fredrik K skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt ett hus.
    Vi blev jätte bra bemötta.
    Allt var kanon. Läs mer
  • 2020-07-04

Anette A skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Köpt en gård(lantbruksfastighet)
    Mycket bra bemötande och snabb återkoppling.
    Kändes tryggt och bra när affären genomfördes. Läs mer
    2020-07-04 Liselott J svarar Anette A
    Tack Anette! Så roligt att du hittat ett hem i Gränna och ska bli så kul att följa er i arbetet med gården. Lycka till med allt nu och tveka inte att höra av dig om vi kan göra något! Ha en fin sommar, mvh Liselott och Lena
  • 2020-06-24

Tapani S skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi sålde vårt hus på Visingsö med sjöutsikt.
    Mycket professionell och kunnig mäklare.
    Man känner att man är i trygga händer och vår försäljning av huset gick över förväntan.
    Tapani Salo Läs mer
  • 2020-06-24

Sakarias U skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Sålt hus i Gränna.

Mycket tillmötesgående och lyhörd på önskemål. Bra bemötande mot både oss som säljare och intressenter.

Vi är väldigt nöjda med valet av mäklare. Läs mer
  • 2020-06-04

Maria K skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket proffsig trevlig och tillmötesgående mäklare. Köpte en bostadsrätt en tvåa i Gränna. Läs mer
  • 2020-05-22

Hans Å skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Hej! Jag har köpt ett radhus av Liselott. Redan från första stunden fick jag intrycket att Liselott är mycket service inriktad.
    Med ett vänligt bemötande. Liselott lyssnar och är intresserad av köparens behov och önskemål. Hon var påläst om säljobjektet och mycket kunnig. Jag kan rekommendera Liselott till vem som helst som ska köpa eller sälja hus. Högsta betyg! Med vänliga hälsningar Hans Läs mer
  • 2020-05-19

Yvonne K skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Toppen inga problem någonstans lätt att ha göra med Bra personkännedom om Grännaborna Läs mer
  • 2020-05-10

Göran J skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Liselott sålde vårt fritidshus på ett proffsigt sätt. Vi känner oss helt nöjda med valet av mäklare. Läs mer
  • 2020-04-26

Alma J skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Vi har köpt ett vackert hus efter mycket letande. Vi känner att vi har blivit mycket bra och trevligt bemötta av Liselott Jarkman och vi upplever henne som en seriös och mycket kompetent mäklare. Vi uppskattade speciellt kommunikationen med Liselott där vi fick bra med återkoppling under processens gång och även hennes tillgänglighet vid frågor och funderar var fenomenal. Vi rekommenderar varmt Liselott! Läs mer
    2020-05-19 Liselott J svarar Alma J
    Det känns väldigt fint att ni hittat ert nya hem här i Gränna och jag är så tacksam för den fina rekommendationen. Ska bli så spännande att följa ert projekt i huset samt att få välkomna er till Gränna i juli!

Liselott Jarkman samt Lena & Annalil Hammarstedt
  • 2020-04-24

Mats L skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Sålt fastighet. Bemötandet har varit gott och seriöst. Mina förväntningar har uppfyllts mer än väl.
    Ett kompetent handläggande med kloka råd och snabba svar har underlättat försäljningen. Efter en väl genomförd försäljning känner jag mig mycket nöjd. Läs mer
    2020-05-19 Liselott J svarar Mats L
    Tack snälla för den fina rekommendationen, det har varit ett nöje att arbeta med det fina huset på Bergsgatan! Tack för förtroendet samt god kommunikation och samarbete.
    Liselott Jarkman samt Lena & Annalil Hammarstedt
  • 2020-04-22

Maria N skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Annalil har hjälpt mig att köpa ett torp! Hon har mött mig supertrevligt & professionellt! Varit tydlig rak & mycket trevlig.
    Tacksam för all hjälp jag fått i affären! Läs mer
  • 2020-04-14

Johan A skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en villa.
    Mycket proffsigt o varmt bemötande. Läs mer
  • 2020-04-10

Mimmie U skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Positiv lugn och förtroendeingivande Läs mer
  • 2020-03-06

Margareta D skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Sålt bostadsrätt. Trevligt bemötande. God hjälp, Liselott har koll, lätt att kommunicera med och jag har fått löpande återkopplingar. Läs mer
    2020-03-06 Liselott J svarar Margareta D
    Tack för din rekommendation och tack för förtroendet att förmedla försäljningen av din fina lägenhet, alltid roligt med återkommande kunder! Tveka inte att höra av dig om du har några funderingar eller om det är någonting du behöver hjälp med.

Vi ses på tillträdet!

Liselott Jarkman och de andra på Grännakontoret
  • 2020-03-03

Marianne G skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Mycket saklig, lättillgänglig.
    Köpt bostadsrätt Läs mer
    2020-03-03 Liselott J svarar Marianne G
    Stort tack för din recension Marianne, hoppas du ska trivas i Gränna och att det även går bra att flytta med hästen. Tveka inte att höra av dig om du har några funderingar!
    Liselott Jarkman
  • 2020-02-17

Robert T skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Återkopplar och hjälper till när det behövs. Hittills inget att klaga på.

Aldrig träffat henne öga mot öga men över telefon är hon trevlig och hjälpsam.

Hade inte några direkta förväntningar men allt har känts bra än så länge. Läs mer
    2020-02-17 Liselott J svarar Robert T
    Stort tack Robert för att du valde att lämna ett omdöme!

Det var ett nöje att få hjälpa dig med affären, hoppas du kommer trivas i bostaden och att vi ses på tillträdet.

Mvh Liselott Jarkman
  • 2020-02-17

Niclas A skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Försäljning av bostadsrätt.

Trots att Liselott har begränsad erfarenhet som mäklare har hon gett ett professionellt intryck. Tydliga besked, bra återkopplingar och ett allmänt trevligt bemötande.

/Niclas Läs mer
    2020-02-17 Liselott J svarar Niclas A
    Tack för denna fina rekommendation Niclas! Jag är väldigt tacksam för både recensionen och förtroendet att få sälja din lägenhet. Tydligheten, återkopplingen och det trevliga bemötandet har varit ömsesidigt, vilket underlättar i arbetet.

Återigen stort tack och hoppas du vill rekommendera mig vidare om du känner någon som behöver sälja sin bostad eller någon som behöver hitta nytt boende!

Mvh Liselott Jarkman
  • 2020-02-14

Antonia E skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt och såld en lägenhet från Svensk Fastighetsförmedling där mäklare var Annalil Hammarstedt. Hon är perfekt på allt! Hon är alltid vänlig, artig, hjälpsam och väldigt trevlig! Hon levde alltid upp till våra förväntningar. Min upplevelse, i stort, var att det var inte så stressig varken att köpa eller att sälja en lägenhet!! Läs mer
    2020-03-10 Annalil H svarar Antonia E
    Tack Antonia, hoppas ni nu får njuta av livet i Grekland. Vi kommer sakna er här i lilla Gränna.
  • 2020-02-03

Jens Olof O skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Riktigt proffsig och förstående mäklare! Läs mer
    2020-02-03 Annalil H svarar Jens Olof O
    Tack för fin rekommendation och grattis till köpet av en kanon lägenhet Jens. Jag håller dig uppdaterad om bygget och du är välkommen att kontakta mig när du vill undertiden.
  • 2020-01-27

Pernilla L skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Köp av fritidshus.
    Önskar Er allt gott!
    Lena H gillar detta
  • Ann S

2020-01-19

Ann S skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har sålt vårt fantastiska hus i Gränna och har haft förmånen att fått ha Annalil som mäklare.
    Engagemang, proffsighet och ännu mer engagemang är vad som utmärker Annalil som mäklare.
    Lätt att samarbeta och driva processen framåt, vilket jag som säljare har uppskattat mycket.
    Känns lite sorgligt att vårt samarbete i stort sett tar slut här, samtidigt som jag är nöjd och lättad över att vi kommit i mål med försäljningen.
    Många kramar till en supermäklare
    Ann Stensson Läs mer
    2020-01-20 Annalil H svarar Ann S
    Ann, tack för förtroendet! Har varit så kul och spännande att få vara med er under den här processen. Ni är fantastiska och jag önskar er all lycka för framtiden.
    Tack för fina ord och fin rekommendation som gjorde mig tårögd av glädje. Kram tillbaka till dig!
  • 2020-01-15

Peter U skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Avspänd mäklare, bra attityd, klara besked, jättebra återkopplingar😀 Läs mer
    2020-01-16 Annalil H svarar Peter U
    Tack Peter! Varmt välkomna till Gränna!
  • Mats W

2020-01-15

Mats W skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket duktig och kompetent säljare av det rätta virket, naturlig suverän stil( håller i längden) lätt och enkel att kommunicera med. Tydlig och konkret, bra planering kring försäljningen och framförallt en mycket trevlig person som man får förtroende för. Läs mer
    2020-01-15 Annalil H svarar Mats W
    Tack Mats! och tack för förtroendet. Är så glad att jag fått vara med och hjälpa er. Saknar redan känslan över att få visa ert fantastiska hus som jag förälskat mig så i och även den fina kontakten med både dig och Ann.
  • 2019-12-19

Weiler E skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har inte träffat henne personligen, men hon verkade väldigt trevlig och engagerad. Fick en positiv upplevelse av svensk fastighetsförmedling både i Jönköping och Gävle. Vi tänker köpa en nyproducerad lägenhet i kaxholmen i Jönköping. Så vi får säkert tillfälle att träffas senare när vi kommer ner till Jönköping. Ser med tillförsikt mot fortsatt samarbete. Vänligen Weiler.

. Läs mer
  • 2019-12-16

Patrik H skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Husköp. Bra och proffsigt bemötande och aldrig varit några problem. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-12-05

Annica K skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag och sambon har köpt ett hus, vi blev väldigt bra bemötta på visningen.
    Snabb återkoppling gällande intresse/budgivning.
    Förstående, duktig, hjälpsam, trevlig en mäklare vi rekommenderar. Läs mer
  • 2019-12-03

Bo J skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Allt har gått enligt våra förväntningar. Klart slut Läs mer
  • 2019-11-29

Margareta Linnéa G skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag har köpt en bostadsrätt, första gången jag gör en sådan affär. Jag upplevde Anna-Lill som mycket kunnig och tillmötesende. Hon uppfyllde verkligen mina förväntningar Läs mer
  • 2019-11-27

Chatarina F skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket bra kan inte bli bättre ett toppen bra mäklare. Läs mer
  • 2019-11-05

Anton T skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Grymt bra mäklare som hjälp till mycket när jag köpte min första lägenhet. Man blev verkligen bemött bra och personligt! Läs mer
  • 2019-10-31

Frida J skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi har köpt en villa via Lena Hammarstedt. Hon har haft stort tålamod då vi kollat på många hus innan vi hittade rätt och alltid fixat extra visningar om vi inte kunnat de utsatta datumen. Läs mer
    Lena H gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte