Svensk Fastighetsförmedling Gränna

Svensk Fastighetsförmedling Gränna

• Badge2022
Ring 0390-102 50 Dela

Vi kan Gränna! Svensk Fastighetsförmedling i Gränna är en filial till Sveriges största BoButik, i Jönköping. Tillsammans med kontoren i Jönköping och Habo har vi både bred mäklarerfarenhet och stor kunskap om fastigheter och boende i området. Hos oss i Gränna kan du alltid känna dig välkommen in på kontoret, vi svarar gärna...

172 omdömen om Svensk Fastighetsförmedling Gränna

Fangqing K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Centralt

Vi är mycket nöjda med att vi kan köpa vårt favorithus i Gränna, effektiv kommunikation med Annalil.

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack snälla ni och varmt välkomna till Gränna!

Anders H
Sålde sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Gränna

Entusiastisk, engagerad, professionell och personlig.

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack och lycka till med allt nu!

Lars-Olof K
Skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Bra och trevlig mäklare som gav ett mycket gott intryck och bemötande. Blev tyvärr inget köp för min del av hennes objekt, men ger gärna ett gott betyg ändå🙂

Annalil H gillar detta

Tack Lars-Olof för fin rekommendation. Hoppas vi ses på visningar framöver! ☺️

Eila N
Centralt

Bra bemötande och bra kommunikation genom hela processen.

Liselotte S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Centralt

Vi har bara gott att säga om Annalil. Hon är lugn och lätt att prata med. Vi fick kontinuerlig information under hela processen. Skulle gärna kontakta henne igen om det skulle bli aktuellt med försäljning. Kommer helt säkert att rekommendera Annalil till andra som ska sälja hus eller lägenhet.

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack snälla Liselotte för ditt omdöme! och tack för förtroendet!

Jennifer Christina B
Köpte sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
Centralt

Trevligt bemötande flexibel med träffar snabb på att svara vid frågor Kunnig i sitt yrke och kunde svara på frågor Har inget negativt att skriva! Liselott är mycket trevlig och gör ett mycket bra jobb!

Arne H
Gränna

Vi är nöjda, allting har skötts på ett utmärkt sätt.

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack för det fina betyget och de fina orden!

Ulf P
Köpte sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Röttle

Mycket bra bemötande Uppfyllde förväntningarna Systematisk

Rose-Marie P
Gränna

Vi blev väl bemötta,ja vi tyckte bra om mäklaren hon skötte sitt jobb.

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack för förtroendet och tack för god mat! Blir spännande att följa er och se vart ni hamnar.

Örjan B
Centralt

Lätt att få kontakt med vid olika frågor . Alltid vänlig och kunnig. Vi är därför mycket nöjda med hur hon skötte försäljningen av vår bostadsrätt

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack själva Örjan. Är glad att jag fick hjälpa er. Vi ses på tillträdet om inte förr!

Lena H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
Centralt

Jag är så nöjd med Lisen, från början till slut. Det är värdefullt med en mäklare som finns på orten och har en sån lokalkännedom. Jag kan varmt rekommendera tjejerna i Gränna.

Lena F
Sålde sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
Centralt

Mycket hjälpsam och tillgänglig.

Ronja Z
Centralt

Jättetrevlig och lätt att prata med! Snabb med uppdateringar!

Lena H
Centralt

Annalil är tillmötesgående, intresserad och kunnig. Hon lotsar tryggt genom processen på ett proffsigt och personligt sätt. Återkopplar och är lätt att nå. Tillsammans med Liselott ett toppenteam.

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack Lena för de fina orden och rekommendationen.

Arne H
Centralt

Hej Hon sköter sitt arbete exemplariskt, hjälpsam, trevlig och tillmötesgående. Vi har inga klagomål. Mvh Arne & Marlene Henriksson

Emelie K
Centralt

Vi är mycket nöjda med hur vi blev bemötta av Annalil under vårt köp av bostad. Hon var alltid trevlig när vi hade kontakt och var ett bra stöd.

Björn T
Centralt

Är mer än nöjda med mäklarna som hjälpt oss. Trygga, serviceminded och känner marknaden bra!

Caroline T
Centralt

Excellent utfört arbete & goda råd.

Jenny A
Köpte sin bostad med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Uppgränna

Vi är imponerade av Annalils förmåga att bemöta oss både professionellt och samtidigt personligt, jordnära och varmt. Vi är mycket nöjda över vårt köp och smidigheten i affären.

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack för dina fina ord Jenny! Blir spännande att få följa er resa till det nya hemmet står klart!

Alva R
Öland

Väldigt tillmötesgående och professionell. Annalil var snabb på att svara och väldigt trevlig!

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack själva och detsamma, kommer gärna ut och följer er så jag får se vad ni gör och hur ni trivs!

Maria S
Gränna

Jag hade höga förväntningar som överträffades med råge. Jag tycker att vi fungerat tillsammans, speciellt när allt är över. Enkelt att träffas och hänga på kontoret.

Peter S
Gränna

Skötte om försäljningen av huset utan att störa oss professionellt och tydligt. Nöjda. Kan rekomendera Liselott

Svar från Liselott Jarkman

Tack Peter och Maria för rekommendationen. Stort tack för förtroendet att förmedla försäljningen av ert fina hus vilket har varit ett trevligt samarbete. Jag hoppas ni och köparna ska trivas som grannar! Mvh Liselott Jarkman

Lars T
Gränna

Mycket trevlig, rak och tydlig.

Svar från Liselott Jarkman

Lars och Anneli, tack för recensionen samt att vi fick hjälpa er med försäljningen av er fina bostadsrätt. Vi hoppas att ni tillsammans med era goa hundar ska trivas på Rådmansgränd! Mvh Liselott och Annalil

Marguerite C
Gränna

Toppen! Väldigt duktig mäklare!

Svar från Liselott Jarkman

Tack Marguerite för recensionen, roligt att ni hittat ett fritidshus här i trakterna som ni snart ska få njuta av!

Tomas R
Visingsö

Snabb på att återkomma, tydlig, mkt trevlig ett föredöme för branschen

Svar från Liselott Jarkman

Tack Tomas och tack själv för ett gott samarbete, roligt att du hittat tillbaka till Visingsö!

Erna A
Visingsö

Då min fastighet såldes på sommaren fick jag byta mäklare mitt i förberedelserna detta gjorde att jag svajade lite, visste inte vem jag skulle ringa eller vem som tog kontakt med mej då jag hade 100 frågor Ett jlart minus. Annars ok

Svar från Liselott Jarkman

Tack för din recension Erna och jag förstår om det upplevdes det lite osäkert när jag och Annalil byttes av. Vi ser till att det alltid finns någon tillgänglig och försöker vara tydliga med vem som är kontaktbar/tar kontakt vid ett skifte. Men vi tar med oss det du säger och ska se till att vara tydligare i fortsättningen. Vi hoppas allt går bra för dig med flytten och att du ser fram emot din nya fina lägenhet i Jönköping!

Solveig W
Gränna

Vi fick ett mycket positivt bemötande genom hela processen. Liselott visade ett stort engagemang och var lätt att nå.

Svar från Liselott Jarkman

Tack för recensionen Solveig, så roligt att ni hittat hem i Gränna!

Håkan W
Gränna

Alltid trevligt och personligt bemötande. Snabb att återkomma med svar på frågor. Mötte helt de förväntningar man kan ha på en mäklare.

Svar från Liselott Jarkman

Tack för rekommendationen, ser fram emot att få välkomna er till Gränna i oktober när det blir dags för flytt. Stort lycka till med försäljningen av ert hus nu och tveka inte att höra av er vid eventuella funderingar. Ha en fin sommar!

Sten J
Gränna

Vi blev bemötta på ett väldigt proffsigt och kunnigt sätt. Att få hjälp med att sälja bostaden på ett smidigt sätt till rätt köpare. Hon tog sig tid för oss och var till hjälp när vi hade några frågor. Vi kände oss trygga med att låta Annalil sköta allt. Vi kommer rekommendera henne till våra bekantar om de frågar efter en duktig mäklare.

Tack själva Sten! Hoppas ni får en fin sommar, ni vet vart jag finns! ☀️

Rikard J
Gränna

Jag var köpare i detta fallet. Mycket trevligt bemötande. Proffsig men även lätt till skratt. Lätt att få tag på, trotts att vi hade kontakt nästan 5ggr/dag i slutet. snabb behandling av köpekontrakt. Helt klart en av dom bättre mäklarna.

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack för dina ord! och tack själv, är så tacksamt med kunder som är lätta att få tag i! Ska bli spännande att följa er nu :)

Deborah E

proffsigt bemötande, super nöjd

Amela C
Gränna

Rekommenderar varmt till alla Annalil som mäklare. Hon har verkligen uppfyllt alla våra förväntningar mer än vanligt. Så varm, omtänksam och jordnära men professionell i sitt yrke. Enkel och alltid tillgänglig. Vi är så nöjda med allt! Tack för allt du har gjort för mig och min familj 🌸 Med vänlig hälsning, Amela

Svar från Annalil Hammarstedt

Amela, tack snälla för dina ord. Jag blir rörd, vi kommer sakna er här i Gränna ❤️ Tack själva för förtroendet.

Admir S
Gränna

Bra mäklare som kan sitt jobb

Christian S
Sålde en tomt med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
Gränna

Skötte sig toppen.. väldigt socialt kompetent!

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack Christian! Hoppas ni får en fin sommar.

Britt-Louice S

Trevligt bemötande och lokalkännedom 💖

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack för din rekomendation, vi ses på tillträdet!

Gunilla B
Gränna

Proffsig mäklare att lita på.........

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack Gunilla, och tack för bra samarbete! Ha en fin sommar!

Peter S
Gränna

Trevligt bemötande och proffsigt skött

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack Peter och tack för gott samarbete!

Johnny P
Centralt

Mäklar kronprinsessan Annalil är en värdig arvtagare till Mäklar drottningen. Alltid glad o trevlig, saklig, tar sig verkligen tid för kunden genom hela försäljningen. Var även behjälplig vid köp av det nya objektet. Ska ni sälja så är hon verkligen den rätta mäklaren.

Svar från Annalil Hammarstedt

Rara fina du! Tack snälla för dina ord och din rekommendation!

Tuuve N
Gränna

Blev bra bemött av Annalill och trevlig är hon med. Hon gjorde sitt jobb på ett professionellt sätt. Hon var lugn och saklig när vi skulle skriva kontraktet. Betyg 5 stjärnor som helhet.

Monica M
Gränna

Glad effektiv smidig och tydlig. Kändes som hon älskade sitt jobb och fanns inga problem utan bara möjligheter. En underbar mäklare som jag gärna rekommenderar till alla som ska sälja. Mvh Monika Madsen

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack finaste Monika för dina ord och för förtroendet!

Britt W
Gränna

Trevligt bemötande, strukturerad och rationell.

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack Britt, lycka till med ditt nya nu!

Evelina G
Gränna

Annalil är en mäklare utöver det vanliga! Med sitt omhändertagande och professionella bemötande känner man sig trygg med en gång! Inget bullshit eller snobberi, rakt och ärligt gillar vi! Vi kan inte vara något annat är över förväntan nöjda! Stort tack till Annalil som hjälpte oss förvärva vår dröm! Grännas kontor borde få pris!

Svar från Annalil Hammarstedt

Wow, vilka fina ord! Känns som ett pris att få läsa vad du skriver. Tack och stort lycka till med nya fritidshuset!

Mattias G
Gränna

Mycket trevlig mäklare som hjälpte oss hela vägen från visning till köp och överlämning! =)

Annika W
Gränna

Annalil gav alltid bra återkoppling och information under hela vägen från intresseanmälan till kontraktsskrivning. Lätt att nå via både telefon och mail. Fick alltid svar samma dag vi sökt henne. Fint bemötande och vi upplever Annalil som genuin och professionellt. Hon är en stor del i att vi till slut fann vårt drömhem efter lång tids letande och hon tog sig tid att lyssna in vad vi sökte i ett framtida hem. För alltid tacksamma kunder!

Svar från Annalil Hammarstedt

Oj så fina ord Annika, tack! Är så glad att jag kunde hjälpa er att hitta ert nya hem. All lycka till för ert nya nu!

Patrik F
Gränna

Mycket bra bemötande med ett stort engagemang. Förklarar tydligt alla steg i processen och genomförde försäljningen av vårt hus på ett utmärkt sätt.

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack för förtroendet och tack för dina fina ord Patrik.

Eline H
Gränna

Annalil är en jätteduktig mäklare som jag varmt kan rekomendera! :) Snabb på att återkoppla och tydlig i sin information! Du är bäst!

Svar från Annalil Hammarstedt

Tack Eline, blir så glad av att läsa dina ord!

Lars W
Gränna

Mäklaren var korrekt vänlig Duktig snabb

Agneta L
Gränna

Lättsam och samtidigt kunnig. Goda kundkontakter inom Grännas område. Har handlat med Annalil innan så det var lätt att ta kontakt innan affären.

Adam Ö
Gränna

Vi blev bemötta av en glad &trevlig mäklare som fick oss att känna oss tygga & säkra i vårat köp!

Tack Adam! Vi ses på tillträdet ☺️

Mats M
Gränna

Engagerad mäklare som gjorde ett fint jobb.

Tack Mats ☺️