Alla kategorier Mäklare Jönköping Jönköping Svensk Fastighetsförmedling Svensk Fastighetsförmedling Gränna

Svensk Fastighetsförmedling Gränna

Brahegatan 45, 563 32 Gränna — Visa karta

Vi kan Gränna!

Svensk Fastighetsförmedling i Gränna är en filial till Sveriges största BoButik, i Jönköping. Tillsammans med kontoren i Jönköping och Mullsjö har vi både bred mäklarerfarenhet och stor kunskap om fastigheter och boende i området.

Hos oss i Gränna kan du alltid känna dig välkommen in på kontoret, vi svarar gärna på frågor eller pratar om dina framtida bostadsplaner! Vi bor här och har gjort det länge. Vårt kontaktnät är starkt och vi kan verkligen området i och omkring Gränna utan och innan.

Så, funderar du på att flytta i eller till Gränna, kontakta oss för en värdering eller förutsättningslöst möte!

Läs vad 31 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gränna

• Anders P skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Har sålt en villa i Gränna.
    Vi har i från första kontakten med Lena haft en mycket bra dialog. Vi har inga större erfarenheter av att varken sälja eller köpa bostäder. Hon har agerat snabbt och varit aktiv.
    Det var mycket fina bilder på nätet och i visnings broschyren.
    Hon har verkligen har ställt upp, och haft flera extra visningar.

Sammanfattningsvis kan vi verkligen rekommendera Lena och hennes kollegor på Gränna kontoret. och kan mycket väl anlita henne i framtiden. Läs mer
    Lisen gillar detta
  • Eva Elisabeth L skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Sålt en bostadsrätt och efter 1 vecka var den såld. Snygg presentation, proffsiga bilder och proffsiga mäklare. Hela bostadsaffären blev så lätt och smidig.
    Snyggt skött. Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Yvonne Ann-Louise E skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra information lugnt och sansat. Lena har en enkel och prestigelös framtoning det gillar jag. Läs mer
    2018-05-04 Lena H svarar Yvonne Ann-Louise E
    Varmt tack, det glädjer mig! /Lena
  • John A skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    + Tydlig
    + Ärlig

- Svår att få tag på Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Ewa B skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett otroligt bra bemötande, visade respekt för både köpare och säljare. Alltid snabb med svar vilket vi uppskattade. Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Erik B skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett bemötande utöver vad man kan förvänta sig. Mycket trevlig, hör av sig, agerar snabbt när det behövs.
    Tusen tack! Läs mer
  • Viktor F skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Mycket nöjda med Annalil som mäklare! Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Carolin F skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fantastiskt bra mäklare. Som man verkligen får förtroende för. Och ger goda råd hjälper till med alla frågar man har. Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Lina H skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Annalil som mäklare har fått mig att känna mig säker och trygg i min försäljning och i mitt köp. Hon är kunnig, påläst och engagerad. Mycket professionell och mån om att både säljare och köpare ska vara nöjda. Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Malin L skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag är så nöjd med Annalil! Hon är proffsig, personlig trevlig , lättsam och ger ett seriöst och tryggt intryck. Jag kommer utan tvekan vända mig till henne när jag vill köpa eller sälja bostad igen. Hon är överlägsen alla andra mäklare jag har träffat ! Läs mer
  • Maria F
    Maria F skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Supernöjd! Väldigt trevligt bemötande och proffsigt utfört jobb!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Emma a skrev om Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    Fantastiskt trevligt bemötande, kunniga på hur bostadsmarknaden ser ut. Personligt, proffsigt och lösningsorienterat. Jag kan varmt rekommendera Annalil och Lena. Läs mer
  • Cecilia R skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt och professionellt bemötande. Snabba svar och goda råd.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Tommy Johan B skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt bemötande och allt kändes jätte bra hela vägen från att jag klev in i lägenheten till kontrakt skrivningen. Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Sandra Ann-Christin K skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Snabb respons och mycket trevligt bemötande med engagemang! Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Lillian S skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Personligt, varmt, proffsigt och tryggt med en mäklare som Lena Hammarstedt. Jag är helnöjd och har stort förtroende för henne. Läs mer
  • Christer P skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Perfekt , utmärkt perfekt , utmärkt Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Emil H skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Fantastisk, hjälpsam och man fick en känsla av att hon ville hjäpa just oss att hitta vår drömbostad.
    Svarar alltid när man söker henne och vill räta ut alla frågetecken man har.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Ricardo G skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Wonderful!
    It was very easy for me to purchase my apartment, even though I did not understand enough Swedish.The staff made it very easy and confortable for me.
    Very nice and professional service. Läs mer
  • 2017-11-29

Omdömet har granskats och är verifierat

Lise-lott A skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra och proffsig hjälp med försäljning av villa. Läs mer
  • Adrian E skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett härligt gäng med familjära vibbar som tänker på allas bästa Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Elisabet E skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Inger att klaga på. Skötte affären utmärkt, trots en "knepig" köpare. Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Göran L skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra bemötande och allt med visning och försäljning till full belåtenhet. Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Fredrik M skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Bra. Fungerade utmärkt.

Problemet var banken, trodde inte var så svårt att komma i kontakt med Swedbank. Satt 5 timmar i telefonkö efter att först ha väntat på ett bankkontor och där blivit hänvisad till telefonbanken. Undrar om de verkligen är intresserad av sina kunder, suck. Läs mer
  • Per R skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett fint och bra bemötande. Trevlig och kunnig personal som genomfört kontakter och avtal snabbt och korrekt. Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Jesper G skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Trevligt bemötande.
    Bra tillgänglighet, lätt att få tag på sin mäklare under försäljningens gång. Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Susanne B skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Jag fick ett bra bemötande, mäklaren lyssnade på mig och gjorde sitt bästa för att få affären I hamn, dock var det en del strul, men allt löste sig till det bästa I slutändan. Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Antonia E skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vår upplevelse och bemötande var utmärkt personerna på Svensk Fastighetsförmedling var mycket hjälpsama och proceduren var gansk smidig. Vi ska säkert rekommendera mäklaren till andra även använda deras tsjänst även i framtiden om det behövs!! Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Eva R skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Personliga och erfarna. Blev väl omhändertagen på visningen och fick den personliga tiden med mäklaren som jag behövde/ville ha. Läs mer
    Annalil H gillar detta
  • Marianne B skrev om Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Vi är mycket nöjda med bemötandet av Annalill som mäklare. Läs mer
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    Ett mycket proffsigt bemötande men ändå personligt.
    Snabbt o skickligt sköttm Läs mer

Brahegatan 45, 563 32 Gränna