Svensk Fastighetsförmedling Gränna

Svensk Fastighetsförmedling Gränna

Vi kan Gränna!

Svensk Fastighetsförmedling i Gränna är en filial till Sveriges största BoButik, i Jönköping. Tillsammans med kontoren i Jönköping och Habo har vi både bred mäklarerfarenhet och stor kunskap om fastigheter och boende i området.

Hos oss i Gränna kan du alltid känna dig välkommen in på kontoret, vi svarar gärna på frågor eller pratar om dina framtida bostadsplaner! Vi bor här och har gjort det länge. Vårt kontaktnät är starkt och vi kan verkligen området i och omkring Gränna utan och innan.

Så, funderar du på att flytta i eller till Gränna, kontakta oss för en värdering eller förutsättningslöst möte!

Läs vad 145 kunder tycker om Svensk Fastighetsförmedling Gränna 2

• sålde sitt hus med hjälp av Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2021-07-22
    Lena är mycket trevlig som person och hon uppfyllde alla våra krav till belåtenhet. Huset såldes snabbt och till bra pris.
  • köpte sitt hus med hjälp av Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2021-07-21
    Lena är mycket engagerad och lösningsorienterad. Hon återkopplade snabbt och gjorde vår köpprocess smidig. Vi kände oss trygga i hela processen och kunde alltid fråga Lena om några frågor dök upp. Vi skulle utan tveka använda Lena om vi i framtiden ska sälja.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2021-05-19
    Köpte en Bostadsrätt! affären gick snabbt och smidigt inga problem! och papper kunde skrivas snabbt!
    Tack för omdömet, snart får ni njuta av vy över sjö, ö och färjeläget Lena Hammarstedt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lena Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2021-05-19
    Sålt vår våning i Gränna.
    Lena fick ta över rodret efter en lite ”frånvarande” kollega, och hon gjorde det med stor expertis och professionalism.
    God och tydlig kontakt från början till slut.
    Man märker att Lena och hennes döttrar månar om sina kundrelationer, vare sig man ska köpa eller sälja.
    En guldstjärna till våran stjärna Lena! ⭐️
    Tack fina Ni! Ett riktigt trevligt och lättsamt samarbete. Lena Hammarstedt
  • sålde sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    • Centralt
    2021-05-04
    - Köpte en villa & sålde ett radhus med denna mäklare
    - Mäklaren är engagerad och ger ett gott bemötande
    - Våra förväntningar var att alltid få kunniga svar på våra frågor samt känna oss trygga i alla steg av processen av både köp och sälj; dessa levde mäklaren absolut upp till

- Vi upplevde dock (som köpare) att mäklaren kunde varit mer påläst på detaljer gällande husen som de skulle sälja.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2021-05-01
    Liselott jarkman har inte sålt något än men bevakar vår kommande försäljning. Kontakten har varit mycket positiv. Hon är engagerad och serviceinriktad.
  • köpte sitt hus med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2021-04-07
    Köpte ett hus via svensk fastighetsförmedling med Liselott Jarkman som mäklare. Vi fick mycket bra hjälp av Liselott som alltid tog sig tid och bemötte oss mycket professionellt genom hela processen. Vi kunde inte bli mer nöjda!
    2021-04-06
    På ett utmärkt sätt har Svensk Fast i Gränna hjälp oss båda att köpa hus och att sälja. Den personliga och familjära stämningen är en utmärkt egenskap som beskriver hur vi mottagits av alla på kontoret i Gränna. Kan inte vara annat än högsta betyg.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    • Kaxholmen
    2021-03-19
    Försäljningen av lägenheten i Kaxholmen var min första försäljning av en bostad och Liselott skötte det riktigt proffsigt. Ständig återkoppling och uppdatering av läget + ett fantastiskt bemötande!

Bra jobbat!
    • Kaxholmen
    2021-03-19
    Hade egentligen inga förväntningar men Liselott och kollegan Annalil bemötte mig och min son på ett mycket förtroendefullt, proffsigt och tillmötesgående sätt i samband med både anskaffandet och försäljningen av denna fina lägenhet i Kaxholmen.
  • sålde sin bostad med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Adelöv
    2021-03-11
    Annalil har en unik kombination av proffesionellt bemötande och varm personlighet.
    Vi har känt oss trygga hela vägen i affären. Tydlig och adekvat kommunikation har gjort oss lugna och vi har känt oss omhändertagna.
    Hon har dessutom ett bra gäng med sig, både kollegorna på kontoret men också skickliga fotografer. De gjorde också det snyggaste prospektet jag sett!

Vi kan verkligen rekommendera Annalil om man vill ha en trygg och bra fastighetsaffär.
  • köpte sin bostad med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    • Adelöv
    2021-03-11
    Är helt nöjd med bemötande, tillgänglighet och engagemang. Allt var utmärkt!
  • sålde sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2021-02-14
    Sålt hus. Positivt bemötande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2021-02-14
    Köp av bostad i Gränna.

Annalil är väldigt trevlig och bemötandet var väldigt bra.
    Ärlig och proffsig.
    2021-02-13
    Liselott är lugn/trygg o kompetent. Man känner sig väl omhändertagen. Hon är trevlig o engagerande. Jag kan varmt rekommendera Liselott! Ger henne högsta betyg.
    Tack för rekommendationen och förtroendet! Har varit så trevligt att samarbeta med dig under försäljningen av ditt fina hus här i Gränna. Mvh Liselott Jarkman, Svensk Fastighetsförmedling Liselott Jarkman
    2021-02-13
    Litet hus i Gränna.
    Mäklaren var tydlig och informativ. Mycket bra!
    Tack Vivianne för rekommendationen, roligt att ni hittat ett hus här i Gränna och hoppas ni ser fram emot att få flytta in till sommaren. Ta hand om er! Mvh Liselott Jarkman, Svensk Fastighetsförmedling Liselott Jarkman
    2021-02-10
    Hjälpt oss att sälja vårt hus på Visingsö och vi är jättenöjda med Liselott
    Tack Eva och Christer för rekommendationen samt förtroendet att få förmedla försäljningen av ert fina hus på ön. Hoppas ni trivs i Skåne, välkomna att höra av er om det dyker upp några frågetecken. Ha det fint! Mvh Liselott Jarkman, Svensk Fastighetsförmedling Liselott Jarkman
  • sålde sin bostad med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2021-02-10
    Löser frågetecken och diplomatiskt driver fram beslut utan att det upplevs puschigt
    • Gränna - Bjällebäck
    2021-02-06
    Köpt sommarstuga. Bra
    Bemötande, tydlighet och trevlig!
    Tack för rekommendationen Hanna! Hoppas ni ser fram emot sommaren i sommarstugan, välkomna att höra av er om det är någonting jag kan hjälpa er med. Mvh Liselott Jarkman, Svensk Fastighetsförmedling Liselott Jarkman
    2021-02-01
    Mycket bra upplevelse. Lyhört och engagerat bemötande. Har känts tryggt rakt igenom!
    • Hövik
    2021-01-05
    Vi köpte Hövik 31 genom Liselott och fick en fantastisk bemötande. Hon var professionell och möte mer än våra förväntningar.

Jag tog även hennes kontaktuppgifter för framtida affärer och kan inte tänka en bättre mäklare.
    Tack Jiro för rekommendationen, det värmer. Ta hand om dig och familjen så ses vi i Gränna till våren! Mvh Liselott Jarkman, Svensk Fastighetsförmedling Liselott Jarkman
  • Ingrid B
    2021-01-03
    Jag har köpt ett radhus i Gränna. Blev kontaktad av mäklaren i god tid före visning. Mycket lätt att komma överens med och serviceinriktad samt kompetent. Lite utöver det man förväntar sig, dessutom glad o trevlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-12-22
    Sålt rn bostadsrätt, vi blev positivt och trevligt bemötta, förväntningar blev högre än vad vi hade hoppats, och Annalil levde upp till dem. Snabb och smidig försäljning när de känner till området.
    2020-12-14
    Vi fick ett jättebra bemötande av vår mäklare redan från start då vi klev innanför husets dörrar under visningen. Trevlig, glad och kunde besvara de frågor som vi hade. Ett stort plus var den goda kännedomen om området där huset låg, vilket gjorde att vi kunde bilda oss en tydligare uppfattning om var vi skulle köpa hus. Vi är jättenöjda med den kontakt vi har haft med Annalil. Den kändes personlig, genuin och vi kunde inte blivit bättre bemötta. Vi är supernöjda !
    2020-12-09
    Jag köpte ett hus utanför Jönköpings stadskärna.
    Min mäklare uppfyllde alla mina förväntningar på en snabb och smidig affär. Fast på ett väldigt proffsigt och bra tillvägagångssätt.
  • Victor D
    • Gränna - Centralt
    2020-12-09
    Köpt lägenhet o ska sälja min lägenhet nu, snabbt o smidigt samarbete.
  • Sebastian L
    • Långeberg
    2020-11-21
    Vi har sålt ett dödsbo. Liselott var mycket professionell i sitt bemötande och strävade efter att vi skulle få bästa möjliga upplevelse.
    Förväntningarna på försäljningspriset var väll kanske lite högre, men Liselott har ändå kämpat på för att det ska bli så bra som möjligt.
    Jättetack för rekommendationen och för ett gott samarbete under försäljningsprocessen! Med vänliga hälsningar, Liselott och Lena Liselott Jarkman
    2020-11-04
    Mycket trevlig och kompetent mäklare som tar sig tiden och löser det på bästa sätt.
    Tack för rekommendationen Elin! Så skönt att allt klaffade med din försäljning i Jönköping också. Hoppas allt flyter på med flytten nu med och att du ska trivas här i Gränna :) Liselott Jarkman
    • Ölmstad
    2020-10-28
    Vi har precis köpt en villa i ölmstad. Vi upplever att vi fick god information från start samt snabb respons och ett trevligt bemötande. Annalil gick igenom kontrakt och liknande på ett tydligt sätt vilket kändes skönt för oss då mycket var nytt eftersom vi flyttar från en hyreslägenhet. Vi skulle helt klart kontakta Annalil om vi i framtiden skulle vilja sälja eller köpa nytt.
    2020-10-26
    Köpt ett hus och fått ett trevligt bemötande.
  • Tomas G
    2020-10-26
    Snabb och smidig försäljning av min mors hus! Engagerade mäklare som känner både för objektet och för kunden.

Toppennöjda!

Tomas G, Visingsö
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annalil Hammarstedt en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping
    2020-10-04
    Lägenhet i Gränna
    Snabbt tips om lägenheten
    Kunnig och informativ
    Trevligt bemötande
    • Visingsö - Centralt
    2020-10-02
    Har köpt hus på Visingsö
    Fantastiskt bemötande av mäklaren som jag starkt kan rekommendera
    • Jönköping
    2020-09-30
    Innovativ och fantastiskt duktig!
    • Fågelkärr
    2020-09-26
    Sålt hus i Bunn. Haft en bra kontakt med mäklaren som varit kommunikativ o snabb. Våra förväntningar låg i samma nivå som mäklarens men marknaden tyckte inte riktigt lika men slutet blev ändå bra. Kan rekommendera denna mäklaren då hon varit mycket bra på att återkoppla o trevlig att jobba med.
    Stort tack Pia för rekommendationen och dina ord, har varit ett nöje att jobba med dig och det fina huset i Fågelkärr! Liselott Jarkman
    • Fågelkärr
    2020-09-24
    Liselott var tillmötesgående, pedagogisk och ffa otroligt snabb hela vägen. Vi kände oss superlugna genom hela vår bostadsaffär.
    Tack för er rekommendation, ser fram emot att träffas i februari igen då ni ska få tillträda det fina huset som jag tycker passar er perfekt! Ha en fin höst/vinter så länge och hör av er vid funderingar. Mvh Liselott Jarkman, Svensk Fastighetsförmedling Liselott Jarkman
    2020-09-03
    Tack för en mycket snabb försäljning av mitt hus!
    Inte bara snabbt utan också väldigt bra och enkelt ordnat med allt runtomkring. Svarar på alla frågor och kommer med ideér och lösningar på alla frågetecken som dyker upp.
    Kan verkligen rekommendera Svenskfast-Gränna och Liselott!
    Tack för fina rekommendationen och förtroendet samt det goda samarbetet. Lycka till med ditt nya boende, hoppas du ska trivas! Med vänliga hälsningar från oss på Svensk fast i Gränna Liselott Jarkman
    2020-09-03
    Ett professionellt möte med både kunskap och empati för försäljningen då det var ett dödsbo . Fritidshus mitt i skogen .

Jag fick god kontakt och mycket hjälp . Vi hade en bra dynamik ihop.

Det tråkiga var väl att priset blev rejält mycket lägre än utgångspriset . Men det bästa är att det är grännabor som köpte stugan .
    2020-09-02
    Vid försäljningen av vår villa har har Svensk fastighetsförmedling i Gränna skött allt på ett mycket proffesionellt sätt. Vänligt och kunnigt bemötande. Lätt att få kontakt och svar på frågor. Sammanfattningsvis allt mycket bra.
    2020-08-31
    Ett familjärt, varmt och hjärtligt bemötande och snabb återkoppling vid frågor/funderingar vid köp av fastighet. Tack Anna-Lill!
    2020-08-31
    Sålt hus på Visingsö
    På ett mycket proffsigt och ödmjukt sätt.
    Till 100 procent bra jobbat.
    Helnöjd och priset som det slutade på var över förväntan.
  • köpte en tomt med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2020-07-23
    Serviceinriktad, svarar snabbt och tydligt på frågor. En bra mäklarkontakt.
    • Gränna - Bjällebäck
    2020-07-20
    Vi er veldig fornøyd med hur allt blitt gjort,vi bor utenlands og har ikke treffet vår mekkler fysisk men kjenner sen tidligere hennes mor som også er mekkler på samme kontor.
  • skrev om Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2020-07-12
    Liselott sålde ett fritidshus till oss juni -20. Vi är supernöjda med henne som mäklare och kommer kontakta henne om vi får anledning att sälja. Liselott är kunnig, inlyssnande och hjälpsam. Vi upplevde att hon kombinerar ett mycket varmt och personligt bemötande med hög professionalitet som medlare mellan kund och säljare. Rekommenderas!
    Stort tack för den fina rekommendationen! Ser fram emot att komma ut och hälsa på er i fritidshuset när ni gjort lite renoveringar. Hoppas ni trivs och njuter av den härliga platsen. Varmt välkomna att höra av er vid funderingar, ha en fin sommar! Med vänliga hälsningar, Liselott Jarkman Liselott Jarkman
    • Visingsö - Centralt
    2020-07-11
    Köpt bostad
    Mycket bra bemötande av mäklaren och framför allt väldigt tydlig information
    Kan starkt rekommendera Svensk Fast i Gränna
    Tack Martin för rekommendationen! Hoppas ni ska trivas i fina Skattegården. Hälsningar från oss alla på Grännakontoret Liselott Jarkman
    • Rökinge
    2020-07-06
    Vi har köpt ett hus.
    Vi blev jätte bra bemötta.
    Allt var kanon.
  • köpte sin bostad med hjälp av Liselott Jarkman en del av Svensk Fastighetsförmedling Gränna
    2020-07-04
    Köpt en gård(lantbruksfastighet)
    Mycket bra bemötande och snabb återkoppling.
    Kändes tryggt och bra när affären genomfördes.
    Tack Anette! Så roligt att du hittat ett hem i Gränna och ska bli så kul att följa er i arbetet med gården. Lycka till med allt nu och tveka inte att höra av dig om vi kan göra något! Ha en fin sommar, mvh Liselott och Lena Liselott Jarkman
    • Rökinge
    2020-06-24
    Vi sålde vårt hus på Visingsö med sjöutsikt.
    Mycket professionell och kunnig mäklare.
    Man känner att man är i trygga händer och vår försäljning av huset gick över förväntan.
    Med vänlig hälsning,
    Tapani Salo
    2020-06-24
    Sålt hus i Gränna.

Mycket tillmötesgående och lyhörd på önskemål. Bra bemötande mot både oss som säljare och intressenter.

Vi är väldigt nöjda med valet av mäklare.
    2020-06-04
    Mycket proffsig trevlig och tillmötesgående mäklare. Köpte en bostadsrätt en tvåa i Gränna.