Fredrik Hagejärd
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-11 - 2019-10

Läs vad 159 Läs vad Fredrik Hagejärd

• Johan S köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-21

Petersberg
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Anders C sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-11-05

Gräshagen
    Har både köpt ett hus och sålt ett hus av Fredrik. Har gått väldigt bra.
    Vi är mycket nöjda med affärerna.
    Fina presentationer av bägge husen. En eloge till fotografen Läs mer
  • Stefan Lennart D sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-24

TENHULT
    Fredrik är hjälpsam och professionell.
    Tack vare honom fick vi ett bättre pris för vårat hus. Både säljare och köpare är nöjda med hur affären har hanterats. Läs mer
  • Ulf S
    Ulf S sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-24

Hovslätt
    Vi hade ett förberedande möte och gjorde upp en plan i förväg eftersom vi inte hade hittat bostad ännu. Vi hittade sedan en bostad ganska snabbt och kunde följa planen. Fredrik kändes trygg, seriös och vi hade ett bra samarbete. Skulle gärna göra affär igen och rekommenderar Fredrik. Läs mer
  • Joel B köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

TENHULT
    Fredrik var behjälplig med att sätta samman kontraktet vid vårt husköp. Lugn, proffsig och ordning & reda. Trevlig att ha och göra med. Läs mer
  • Lisa V köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Odensjö
    Vi rekommenderar Fredrik som mäklare. Vi upplevde honom som en kunnig och trygg mäklare som gjorde vårt köp av hus enkelt och tryggt. Läs mer
  • Jonas W köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Öxnehaga
    Köpt bostad
    Bra bemött, med många kontakter och svar på de frågor jag hade.
    Lite oklart i början exakt hur budgivningen gick till men förstod efter ett tag.
    Proffsigt bemötande samt serviceinriktad! Läs mer
  • Lea Susanna V sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Öxnehaga
    Sålt hus
    Bra
    Snabb ressultat
    Helhet är bra Läs mer
  • Saga Victoria Patricksdotter S sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Jönköping
    Fredrik är professionell, effektiv och bra på att kommunicera. Läs mer
  • Stefan N sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2019-10-22

Petersberg
    Köpt nytt hus och på gång att sälja gammalt hus. En seriös och kunnig mäklare. Är nöjd och föväntningar är uppfyllda. En god balans i bemötande och tempo. Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg