Fredrik Hagejärd
Registrerad mäklare sedan 2012-07-02
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-05
2019-07 - 2020-06

Läs vad 200 Läs vad Fredrik Hagejärd

• Lars-göran L sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-17

Trånghalla
    Allt bara bra från dag ett till slut Läs mer
  • Dan Å sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-06-11

Skänkeberg
    Sålt min fastighet. Seriöst och trevligt bemötande Läs mer
  • Cathrine N
    Cathrine N sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-31

Jönköping
    Vi har sålt ett enplanshus med källare med Fredrik. Hans bemötande var hela tiden väldigt profitionellt, han var lyhörd och trevlig. Han visste om våra förväntningar på honom och försäljningen och det levde han upp till. Duktig på det han gör och är mån om att alla ska bli nöjda med affären! Vi kommer rekommendera honom till familj och vänner. Om vi någon gång ska sälja igen så är det honom vi kommer anlita. Läs mer
  • Fredrik J sålde sin stuga med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-28

3:a
    Jönköping
    Fredrik har sålt ett fritidshus åt oss och allt har fungerat mycket bra och sköts på ett professionellt sätt. En toppmäklare i Jönköping. Läs mer
  • Martin K sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-25

Vätterslund
    Mycket bra i kundkontakten och att löpande informera.
    Har potential i utformning av annonser. Läs mer
  • Hjördis E sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-18

Bäckalyckan
    Vi har sålt vårt hus i Bäckalyckan, Jönköping.
    Fredrik har varit mycket proffsig från vårt första möte. Han är lugn, förtroendeingivande och med en pondus som är trevlig i dessa sammanhang. Han har återkopplat och svarat på mejl och telefonsamtal under hela resan och alltid varit tillgänglig. Även de som köpte vårt hus är mycket nöjda med hans sätt att agera mot dom. Så vi är mycket nöjda på alla sätt. Läs mer
  • Alexander R köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-15

Taberg
    Köte en villa av hans klienter. Han var ohyggligt trevlig, tillmötesgående, tålmodig, pedagogisk och hjälpsam. Därmed kände vi ett väldigt högt förtroende och kände oss säkra på huset och vad som förväntades av oss. Läs mer
  • Bo E sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-14

Bäckalyckan
    Fredriks lugn, struktur och professionalitet skiljer sig från de flesta mäklare vi mött. Kommunikation och uppföljning genomför han på ett optimalt sätt. Han har trots sin unga ålder imponerat stort på oss när vi sålde vårt hus från 1912. Han är bäst!! Läs mer
  • Robert L köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-14

Köpt villa.
    Fredrik engagerade sig även i mig som köpare och hjälte mig med mina frågor o önskemål. Han hade en bra balans som en mellanhand mellan säljare och köpare. Läs mer
  • Marie S köpte en tomt med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-05-12

5:a
    Jönköping
    Vi köpte ett hus via Fredrik, han är mycket professionell! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Gustav Sandberg