Fredrik Hagejärd
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016

Läs vad 85 kunder tycker om Fredrik Hagejärd

• Suzanne M
    Suzanne M skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-12-20

Första mötet med Fredrik Hagejärd var på visningen på det huset som till slut blev vårat. Vi fick ett jättebra intryck av honom..han svarade på alla våra frågor och funderingar och var väldigt insatt i huset och var väldigt positiv och framåt. När väl budgivingen startade så kändes det så bra när han ringde och avrundade dagarna och man fick reda på mer info. När inga mer bud kom in så fick vi information om hur säljarna tyckte och tänkte och han hjälpte oss att komma fram till det läget vi befinner oss nu. Husägare till ett drömhus! Fredrik svarade på alla samtal, hjälpte oss med allt vi önskade oss.
    Vi känner ett stort tacksamhet till honom och nu har vi allt det vi önskade oss och lite till. Läs mer
  • Gullan P skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-12-11

Vi har sålt en villa.
    Vi är mycket nöjda med Fredrik Hagegärd som är professionell, pålitlig, förtroendeingivande och har ett vänligt bemötande. Det kändes tryggt genom hela processen med snabba återkopplingar och tydlig information.
    De bästa rekommendationer till Fredrik.
    Gullan o Kjell Läs mer
  • Susanne G skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-12-10

Ett jätte bra bemötande och en smidig mäklare. Läs mer
  • Göran P skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-12-09

Sålt en villa.
    Bra bemötande. Noggrann genomgång. Snabb återkoppling.
    Försäljningen gick snabbt och väl organiserat.
    (Totalt 14 dagar från annonsering på nätet till köpekontrakt) Läs mer

2018-12-09

Sålt villa
    Mycket positivt bemötande
    Mina förväntningar uppfylldes till 100%. Läs mer
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-11-14

Hej, vi har köpt en villa, vi har blivit väldigt väl bemötta och mäklaren har varit tillgänglig dygnet runt, känns det som.
    Mäklaren har varit mycket diplomatisk och gjort allt för att både säljare och köpare ska känna oss nöjda. Läs mer
  • Yvonne B skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-11-05

Effektivt arbete av mäklaren som hjälpte till att snabba på processen och huset blev snabbt sålt. också snabb återkoppling om jag hade frågor. Läs mer
  • Jessica N
    Jessica N skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-10-26

Hägnevägen 6 på egnahem. Väldigt personligt och professionellt bemötande, alltid snabb återkoppling och kändes som mäklaren gjorde sitt yttersta för att göra oss som köpare nöjda. Noggrann genomgång av kontrakt och andra viktiga saker. Toppenupplevelse! Läs mer
  • Joachim W
    Joachim W skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-10-26

Fredrik fick ett uppdrag av oss där vi själva satt oss i en pressad situation då vi köpt ett nytt boende och behövde sälja vårt nuvarande hus i en bra affär. Från första stund har Fredrik visat en stor professionalism och hållt oss som säljare lugna och trygga. Hela försäljningen gick väldigt bra och vi är väldigt nöjda med affären. Han har under försäljningen ordnat och ställt upp för att allting ska gå bra. Vi skulle definitivt ringa Fredrik igen om vi skulle behöva nyttja mäklartjänster fler gånger i framtiden. /Joachim och Cajsa Wiberg Läs mer
  • Linus H skrev om Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2018-10-25

Köpt hus.
    Väldigt trevligt och ett lugnt intryck av mäklaren som tig sig tid att visa runt olika delar av huset.
    Ja mäklaren levde verkligen upp till mina förväntningar.
    I det stora hela väldigt nöjd, allt har flutit på fint! Läs mer

Andra mäklare hos Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

Fredrik Hagejärd