Fredrik Hagejärd
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2019-04 - 2020-03

Läs vad 186 Läs vad Fredrik Hagejärd

• Margareta F sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-28

Skänkeberg
    Fredrik hjälpte oss, tre syskon, att sälja vårt föräldrarhem och hjälpte oss samtidigt att hitta ett nytt boende till en av oss tre. Vi är mer än nöjda med Fredrik som på alla sätt tipsat och stött oss i försäljningsprocessen. Det var hans bemötande och hans beskrivning av läge + som fick oss att just välja just honom som mäklare. Han har levt upp till alla våra förväntningar. Läs mer
  • Adam L köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-26

Skänkeberg
    Vi köpte vårt första hus med Fredrik han var väldigt trevlig, hjälpsam och vi hade en mycket god kontakt genom hela affären. Kan varmt rekommendera honom för framtida köp eller försäljningar! Läs mer
  • Per-arne M sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-07

BANKERYD
    Medverkat vid förs av villa på offentlig auktion
    Kunnig, noggrann och effektiv
    Anlitar gärna FH igen Läs mer
  • William B sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-05

BANKERYD
    Professionell, personlig och förtroendeingivande. Bara gott att säga om Fredrik! Läs mer
  • Barbro P sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-05

Hovslätt
    Sålt villa för dödsbo. trevligt snabbt möte efter första kontakt. Engagerad Många telefonsamtal Informativ Behjälplig Affären inte slutförd ännu Blir nog bra det också Läs mer
  • Albin J köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-02

Hovslätt
    Köpt fristående villa. Positivt överraskad av hela processen. Fredrik är Duktig. Läs mer
  • Rozgar H sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-03-01

Bankeryd
    Vi anlitade Fredrik för att sälja vår villa i Bankeryd och vi är supernöjda med hanteringen. Proffsig service och pålitlig mäklare. Läs mer
  • Mario M sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-29

Jönköping
    Fredrik har hjälp oss att sälja vårt hus.
    Hela affären har går väldigt bra och Fredrik är väldigt professionell i sitt sätt att arbeta med oss som säljare och köpare.
    Fredrik har på ett utomordentligt gott sätt satt oss som säljare i det första rummet med att med sin erfarenhet som mäklare väglett oss i alla nya situationer som man stöter på vid en försäljning.
    Som köpare av annan bostad har Fredrik även varit mycket behjälplig vid frågor och funderingar.
    Vi har haft mycket lätt att samarbeta med Fredrik och vi vill därför ge våra allra bästa rekommendationer till hans framtida uppdragsgivare, säljare som köpare.
    // Mario & Marianne Läs mer
  • Moa T köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-29

Jönköping
    Vi har träffat många mäklare det senaste året vi har kollat på hus, men Fredrik är den som vi upplevt som mest professionell, påläst, kunnig och serviceminded. Inga frågor var för dumma och han gjorde oss trygga i vårt husköp.

Allt gick snabbt och smidigt till! Läs mer
  • Kayfi S sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Hagejärd en del av Svensk Fastighetsförmedling Jönköping

2020-02-28

Bankeryd
    Hej
    Såld ett hus/ Torsgatan 4i Bankeryd.
    Han är en fantastisk maniska
    Kan sitt jobb på bästa tänkbara sätt
    Förklarar tydligt och hållar tiderna
    Pålitlig, snäll, bryr sig ,mycket duktig
    Vi är jätte nöjda och tacksamma för hans
    Vänlighet och för allting
    Jag skulle rekommendera honom till alla
    Tack Fredrik
    Mvh Kayfi Läs mer