Fastighetsbyrån Enköping

Källgatan 17, 745 31 Enköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Enköping är en stor grupp mäklare som arbetar med engagemang och kunskap i varje bostadsaffär. Oavsett om det gäller villa, lägenhet, fritidshus, gård eller skogsfastigheter har vi koll på den lokala marknaden och kan hjälpa dig både vid köp och försäljning.

Tack vare vår erfarenhet i branschen, vårt intresse för fastighetsförsäljning och vår lokalkännedom finns vi för att ge råd och stöd redan från första möte till avslutande administrativa uppgifter efter avslutad affär.

Ring eller kom förbi på en kopp kaffe så kan vi börja diskutera hur vi kan hjälpa just dig!

Läs vad 580 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enköping

• 2020-11-20

Haris H skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har sålt vårat enplans villa i Enköping
    Vi upplever Beatrice Östergren som mycket professionell mäklare
    Vi är mycket nöjda hur Beatrice har bemött oss och hjälpt till med hus försäljning Läs mer
  • 2020-11-17

Suzanne V skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Utvald som mäklare vid försäljning av min lägenhet.
    Victor Nathansson visade sig vara både personlig och professionell!
    Så nöjd, Läs mer
  • 2020-11-17

Roger L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt en villa

John är en mäklare med stort engagemang som man får
    förtroende för . Läs mer
  • 2020-11-09

Harriet Carina B skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har sålt en villa och köpt en lägenhet. Proffsigt och vänligt bemötande av mäklaren. Regelbunden återkoppling under affären. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-11-04

Ahmad E skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hon är bästa mäklare.
    Om jag kommer och köpa nytt lägenhet då ska jag prata med henne igen.
    Tack så jättemycket Beatrice Östergren för allt. Läs mer
  • 2020-10-29

Nina P skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt bostadsrätt. Mycket trevligt bemötande, seriös och proffsig i sitt arbete. Bra priser. Läs mer
  • 2020-10-26

Thobias V skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket duktig
    Tydlig, informativ och kunnig.
    Lätt att få tag i. Läs mer
  • 2020-10-19

Veronica U skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Camilla har sålt vårt fritidshus
    Mycket duktig professionell säljare och trevlig med bra feedback!
    Tog väl hand om försäljningen och vi är mycket nöjd! Läs mer
    2020-11-02 Camilla B svarar Veronica U
    Tack Veronica! Jag är glad att jag fick hjälpa er att sälja ert hus och att det gick så snabbt och smidigt.
  • 2020-10-14

Kristoffer A skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Lyhörd, trevlig, tillmötesgående och förstående i dessa coronatider Läs mer
    2020-11-02 Camilla B svarar Kristoffer A
    Tack Kristoffer! Hoppas att du och Emelie ska trivas i ert nybyggda hus :-)
  • 2020-10-08

Ulrika T skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra kommunikation och täta kontakter med mig som säljare. Jag uppskattade att alltid vara uppdaterad. Sofia ordnade många visningar till små sällskap med hänsyn till coronapandemin då min bostadsrätt såldes. Läs mer
    2020-11-02 Sofia N svarar Ulrika T
    Vad roligt att höra att du är nöjd. Jag hoppas ni trivs bra i er nya bostad!
  • 2020-10-02

Olga G skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hej!
    Christina kom inte till mötet, för hon glömde, skrev med fel om mötet med datumet, svarade på frågor under mycket lång tid. Jag köpte ett hus, men i framtiden kommer jag inte till den här byrån och jag kommer inte att ge råd heller. Läs mer
    2020-10-02 CHRISTINA S svarar Olga G
    Hej Olga, tråkigt att du är så missnöjd med den ombokade tiden för vårt första möte. Dessvärre är jag väldigt noga med att ge fullständig information till mina kunder när de köper nya bostäder i bostadsrättsform, alla projekt är lite olika. Ursäkta om du ansåg att det tog för lång tid med den genomgången, det är viktigt för mig att det inte blir några missförstånd. Jag upplever att du hade redan innan mötet bestämt dig för att du inte hade tid att ta till dig fullständig information och då är det svårt att möta dina förväntningar. Hoppas ni kommer trivas i er nya bostadsrätt trots att du är så missnöjd med mäklartjänsten.
  • 2020-10-01

Ronald L skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi flyttade in i ett parhus. Trevligt och lugn område.
    Camilla Berg är en trevlig, alltid glad, hjälpsam och vänlig mäklare. Hennes första bemötande är vänlig och social. Hon hjälpte oss från början till slutet av köpet av vårt hus.
    Bästa mäklaren och fastighetsbyrå i hela Enköping. Tack Camilla Berg!

Ronald Laity Läs mer
    2020-10-01 Camilla B svarar Ronald L
    Tack för dina vänliga ord Ronald! Det har varit ett nöje att ha er som kunder. Hoppas verkligen att ni kommer att trivas i nya huset - tror att det kommer bli toppen för er!
  • 2020-10-01

Hema Laity R skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag och min familj har flyttat in i ett radhus. Vi är nöjda. Jag tycker att mäklaren var trevlig och glad och ordningsam och tydlig. Det var vad jag förväntade mig. Läs mer
    2020-10-01 Camilla B svarar Hema Laity R
    Tack Hema! Hoppas att ni ska trivas i huset och och flickorna kommer trivas i sin nya skola. Må så gott!
  • 2020-09-27

Göran L skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor visar ett stort engagemang för sitt uppdrag att sälja vårt hus. Snabb med fotografering och besiktning av huset. Vi är mycket nöjda med det som Victor har gjort för oss. Läs mer

Annika H skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en stuga.
    Bra och snabb respons från mäklaren.
    Smidig och snabb affär. Läs mer
    2020-10-06 Beatrice Ö svarar Annika H
    Tack så mycket Annika! Hoppas du ska trivas riktigt bra i din nya bostad!

MIA B skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Jag fick mitt älskade hus sålt med hjälp av Beatrice Östergren. Tack vare henne gick hela processen snabbt( vilket var viktigt), smidigt och oklanderligt affärsmässigt korrekt. Förutom detta så visade Beatrice en fantastisk värme och empati som jag var i stort behov av i min situation. Vi fick en nöjd och glad köpare och huset blev sålt före visning till ett bra(!) pris! Alla är nöjda och glada tack vare Beatrice! Läs mer
    Beatrice Ö gillar detta

FREDRIK M skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Andra gången jag som säljare valt att anlita Beatrice.
    Det finns inget negativt.
    Hon ger alltid 100% även om hon har mycket att göra och jag har blivit servad från början till slut med en tydlig plan på hur hon lägger upp arbetet.
    När hon varit upptaget och inte kunnat svara, har jag skickat ett sms.
    Då har jag alltid fått snabb återkoppling med stora och små frågor.
    Behöver jag sälja igen blir det Beatrice!
    ++++++++++ Läs mer
    2020-10-06 Beatrice Ö svarar FREDRIK M
    Ett superstort tack Fredrik för din fina rekommendation, jag blir så glad av att läsa detta. Vårt samarbete i båda dina försäljningar har fungerat kanon. Återigen tack för förtroendet att hjälpa dig med dina bostadsaffärer! :)
    FREDRIK M gillar detta

Ardiana H skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har sålt mitt hus
    Jag kontaktade Fastighetsbyrån
    Jag blev bemött på professionellt sätt
    Jag tycker mäklaren lyssnade noga och uppfyllde mina krav och mina förväntningar
    Mycket bra duktig och professionell mäklare Läs mer
    2020-10-06 Beatrice Ö svarar Ardiana H
    Tack Ardiana för din fina rekommendation. Jag hoppas ni ska trivas riktigt bra i Uppsala nu framöver!

Anette J skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har sålt en bostadsrätt.
    Har blivit bra bemött en glad o pigg mäklare
    Förväntningarna var att hon skulle sälja bostaden och det gjorde hon till det pris jag ville ha. Läs mer
    2020-10-06 Beatrice Ö svarar Anette J
    Tack Anette för din rekommendation! Hoppas ni ska trivas riktigt bra i ert nya boende i Grillby nu!

Susanna E skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har sålt min brf utanför Enköping med hjälp av Beatrice. Hon har är/varit toppen, vänligt bemötande och proffsig på det hon gör. Beatrice rekommenderas varmt av mig +++++ Läs mer
    2020-10-06 Beatrice Ö svarar Susanna E
    Stort tack för dina fina ord Susanne och tack för ett fint samarbete! :)
  • ÅSA N

2020-09-21

ÅSA N skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt ett hus där Sofia var mäklare. Snäll och trevlig, men inte så påläst som man önskar att ett mäklare ska vara på objektet de säljer. Det var många frågor som jag fick söka svaret på själv.
    I objektbeskrivningen och på Hemnet såg huset nymålat ut, vilket Sofia bekräftade på telefon att det var. Men tyvärr var bilderna retuscherade (blev fel på dem, var hennes förklaring), och huset visade sig vara i akut behov av målning. Läs mer
  • 2020-09-17

Eleanor G skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Camilla hjälpte oss när vi köpte vårt sommarhus. Hon var trevlig, proffessionell och gjorde upplevelsen enkel! Tack Camilla! Läs mer
    2020-09-17 Camilla B svarar Eleanor G
    Hoppas att ni ska trivas i Biskopskulla och tack för dina fina ord - det värmer!
  • 2020-09-16

Mattias S skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålde vår bostadsrätt och fick alltid ett vänligt och professionellt bemötande. Svarade alltid snabbt bär vi hade funderingar eller behövde rådfråga. Läs mer
    2020-09-23 Beatrice Ö svarar Mattias S
    Tack Mattias för din fina rekommendation!
  • 2020-09-16

Annette W skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt bostad och trots stambytet och Coronan lyckades hon efter sex månader sälja min lägenhet.
    Hon var proffsig och bra att ha som mäklare! Toppbetyg. Läs mer
    2020-09-16 Sofia N svarar Annette W
    Tack Annette! Det har varit roligt att jobba med dig. Det gäller ibland att ha tålamod, men allt löser sig till slut!
  • 2020-09-10

Arne O skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor har varit ett stort stöd i min försäljning av bostaden. Han är mycket kompetent och trevlig.
    Han utförde sitt uppdrag med bravur. Läs mer
  • 2020-09-07

Samira M skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Bra bemötande när jag köpte mitt fritidshus. Proffsiga och snabba vid återkoppling samt var inte för på vid budgivningen vilket harmoniserade processen. Läs mer
  • 2020-09-02

Sandra H skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har köpt lägenhet, en 3a från 2018. Mycket nöjda med mäklaren. Mycket bra bemötande, snabbt och smidigt gick allt! Läs mer
    2020-09-02 Camilla B svarar Sandra H
    Tack Sandra för att du tog dig tid att skriva detta. Hoppas att du och Charlie ska trivas i er nya lägenhet och att flytten gick smidigt.
  • 2020-08-31

Elisabeth M skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag sålde min sommarstuga, och kontaktade Fastighetsbyrån i Enköping för detta.
    Victor hjälpte oss igenom hela (den snabba) processen på ett mycket professionellt och trevligt sätt.
    Grattis Fastighetsbyrån i Enköping till att ha stans bästa mäklare. Vi återkommer! Läs mer
  • Ulrika B

2020-08-27

Ulrika B skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice. Positiv glad och väldigt professionell. Läser av direkt stämning i rummet. Snabb på att svara och väldigt hjälpsam.

Beatrice hjälpte oss dela med utvärderingen av vårt hus och därefter försäljning av vårt hus. Vilket gick otroligt smidigt och snabbt. Läs mer
    2020-09-23 Beatrice Ö svarar Ulrika B
    Tack Ulrika för dina fina ord och ett gott samarbete under försäljningen. Stort lycka till i framtiden!
  • 2020-08-26

Carl B skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice har hjälpt oss att både köpa och sälja bostadsrätter. Vår upplevelse har varit över alla förväntningar gällande både bemötande och professionalitet. Beatrice har visat stort engagemang och intresse för oss samt haft en god kontakt och varit ett bra stöd i alla processer. Vi är supernöjda! Läs mer
    2020-09-23 Beatrice Ö svarar Carl B
    Tack Carl för din superfina rekommendation. Det har varit riktigt roligt att få vara med på hela er bostadsresa. Jag hoppas och tror att ni kommer trivas superbra i er nya lägenhet!
  • 2020-08-23

Louise J skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har sålt en BR. Camilla är väldigt lugn och inger förtroende. Jag kan verkligen rekommendera Camilla som mäklare.

Försäljningen gick fort och smidigt. Läs mer
    2020-08-24 Camilla B svarar Louise J
    Tack Louise! Ni hade ju gjort er lägenhet så fin - då är det inte svårt att få till en snabb och smidig försäljning ;-)
  • 2020-08-23

Maya P skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt bostadsrättsradhus. Mycket bra bemött hela vägen. Fokus på problemlösning och positiv även när det vore lätt att se negativa konsekvenser. Förenklat och stöttat likväl som pushat och förklarat, vilket har varit oerhört viktigt eftersom det blev en speciell situation i o m a min man drabbades av svår Covid-19 och hamnade länge på IVA - vilket lämnande mig med hela ansvaret. Sofia stöttade hela vägen! Och objektet såldes för ett vettigt pris på kort tid. Tack Sofia! Läs mer
    2020-09-07 Sofia N svarar Maya P
    Hej Maya! Vad roligt att höra att du är nöjd med allt i försäljningen. Jag hoppas Alf kryar på sig och att ni kommer trivas i er nya bostad.
  • 2020-08-20

Lars-inge L skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har sålt ett fritidsboende. Har blivit professionellt bemött och det har varit en effektiv process. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-08-20 Camilla B svarar Lars-inge L
    Tack Lars-Inge! Tror nog att köparna ska trivas lika bra som du och Danielle har gjort, det är verkligen ett oerhört charmigt ställe :-)
  • 2020-08-18

Carina A skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt en bostadsrätt om 2 rok. Blev bra bemött i alla situationer. Hela tiden informerad om vad som hände i samband med marknadsföring, visning och budgivning. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-08-19 Camilla B svarar Carina A
    Tack Carina! Det har varit ett rent nöje att hjälpa er. Vi ses säkert snart igen :-)
  • 2020-08-10

Gun V skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Försäljningen av vårt fritidshus har gått mycket bra i ”dessa tider”.
    Bra dokumentation, bra marknadsföring och bra slutförande av affären. Vi är mycket nöjda.

Mäklaren levde helt upp till våra förväntningar. Läs mer
    2020-08-24 Beatrice Ö svarar Gun V
    Tusen tack för din fina rekommendation Gun!
  • Kevin J

2020-08-09

Kevin J skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Väldgit bra kommunikation och ett professionellt bemötande Läs mer
    2020-08-24 Beatrice Ö svarar Kevin J
    Tack Kevin för ett gott samarbete. Stort lycka till med ert nya boende i Bålsta nu!
  • 2020-08-07

Anna B skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor var hur bra som helst, ordnade allt smidigt och profesionellt! Skulle rekommendera honom till alla! Läs mer
  • 2020-08-07

Martin T skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor hjälpte oss att få vårt drömhus. Proffesionellt bemötande och den perfekta länken mellan köpare och säljare! Läs mer
  • 2020-08-03

Åsa F skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Överlag gick allt smidigt. Jag är nöjd. Läs mer
  • 2020-08-02

Reijo M skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har sålt vår kolonistuga i Svartkärret! Victori är väldigt duktig och ger ett tryggt intryck! Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2020-07-21

Magnus W skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har sålt en villa. Victor har genom hela processen varit ett bra stöd och har varit professionell. Victor har varit tillgänglig när jag sökt honom. Jag är på det hela taget väldigt nöjd. Läs mer
  • 2020-07-21

Madelaine B skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevligt bemötande och snabb affär. Läs mer
    2020-08-07 Beatrice Ö svarar Madelaine B
    Tack så mycket! Hoppas nu din son ska trivas riktigt bra i lägenheten. /Beatrice
  • Kim H

2020-07-13

Kim H skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har sålt en stor villa mitt i coronapandemin och vi har haft ett otroligt stöd och en makalös kompetens och ett fantastiskt bemötande från Christina. Jag har handplockat henne efter att ha mött henne genom åren i olika bostadssammanhang och alltid tyckt att hon har varit trevlig och kompetent men hon har överträffat alla våra förväntningar. Hon är bättre än utmärkt 🤩
    Hon har hjälpt oss att kunna leva vår dröm. Hon är mer än en mäklare , hon är psykolog , diplomat, helt enkelt en fantastisk människa och rätt kvinna på rätt plats. Läs mer
    2020-07-13 CHRISTINA S svarar Kim H
    Oj då får mig allt att rodna men jag tar stolt emot ditt omdöme. En kombination av personliga erfarenheter och många år i branschen ger mig verktyg som kunder kan ha nytta av. Det gäller att se människan och inte bara affären. Här och nu och att det skall bli så tydligt och bra för alla parter. Tacksam över att få vara mäklare och jobba med alla människor jag möter. Må väl och väl mött.
  • 2020-07-03

Ann N skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har bara gott att säga om Sofia Norderö när hon sålde vår villa i Enköping. Professionellt bemötande och stort engagemang och kunskap. Läs mer
    2020-07-29 Sofia N svarar Ann N
    Det har varit ett nöje att hjälpa er både nu och vid förra försäljningen. Nu hoppas vi att ni kommer trivas i er nya bostad!
  • 2020-06-24

Inger H skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt en bostadsrätt på Östra Tulegatan i Sala.
    Jag har blivit väldigt bra bemött av Christina.
    Hon har haft ett proffsigt bemötande på alla vis.
    Skulle varmt rekommendera hennes tjänster till mina vänner.
    Inger Hägg Läs mer
    2020-06-24 CHRISTINA S svarar Inger H
    Hej Inger, Det är alltid en glädje att få hitta rätt köpare till rätt bostad. Tack för dina fina ord och önskar dig stort lycka till och trivsel i nya bostaden.
  • Sharon Rubin P

2020-06-22

Sharon Rubin P skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Viktor har sålt en kolonistuga åt mig vilket han gjorde på ett proffsigt och föredömligt sätt.
    Rekomendrerar Viktor för han ställer både säljare och köpare i focus.

// Peter Läs mer
    2020-07-13 Victor N svarar Sharon Rubin P
    Stort tack Peter för ett fint betyg och ett lyckat samarbete!

Tonny S skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sofia var mycket duktig som mäklare när vi sålde vår villa i örsundsbro hon utförde arbetet mycket professionellt, samt mycket trevlig och lugn. Topp betyg för henne. Läs mer
    2020-06-23 Sofia N svarar Tonny S
    Tack Tonny! Det har varit roligt att jobba med er och få sälja ert hus. Nu hoppas vi att ni hittar en ny bostad som blir minst lika bra.
  • Mats P

2020-06-22

Mats P skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi skulle sälja en villa utanför Enköping och hade kontakt med olika mäklare, men efter ett besök av Christina var det ett enkelt val. Christina såld objektet och vi var mycket nöjda.
    Christina S är mycket proffsig i sitt sätt att vara och mycket kunnig på det hon säljer och en mycket god kunskap om vad saker är värda i olika områden. Hon har också ett bemötande som är lugnande för oss som säljer, så jag kan rekommendera
    henne varmt till andra som går i säljtankar. Hon ställer alltid upp Läs mer
    2020-06-24 CHRISTINA S svarar Mats P
    Tack för vänliga ord, det var en glädje att få vara med er på denna resan och sälja ert fina hus. Sann glädje att ha med er att göra som säljare och ni har verkligen förberett huset och alla dokument på bästa sätt inför försäljning. Vi hittade rätt köpare och ni har att se fram emot ert nya sjönära boende. Må väl och väl mött.

Louise K skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi köpte en torpargård via Christina och hon är toppen! Trevlig, lugn och personlig.
    Lätt att prata med, svarade på alla frågor och kändes otroligt ärlig. Vi kunde inte varit nöjdare! Läs mer
    2020-06-22 CHRISTINA S svarar Louise K
    Tack Louise för de vänliga orden. Skall bli så roligt att följa er på er gård. Tveka inte att höra av dig framöver om det är något annat vi kan hjälpa till med.

Felice R skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Fick snabb återkopplingar, bra information om vad som skulle hända och smidig kontraktskrivning.

Utmärkt! Läs mer
    2020-06-22 CHRISTINA S svarar Felice R
    Utmärkts service till utmärkta kunder som förberett sig med lånelöfte och allt. Må nu så bäst i er taklägenhet högt uppe mot himlen.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte