Alla kategorier Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Enköping

Fastighetsbyrån Enköping

Källgatan 17, 745 31 Enköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Enköping är en stor grupp mäklare som arbetar med engagemang och kunskap i varje bostadsaffär. Oavsett om det gäller villa, lägenhet, fritidshus, gård eller skogsfastigheter har vi koll på den lokala marknaden och kan hjälpa dig både vid köp och försäljning.

Tack vare vår erfarenhet i branschen, vårt intresse för fastighetsförsäljning och vår lokalkännedom finns vi för att ge råd och stöd redan från första möte till avslutande administrativa uppgifter efter avslutad affär.

Ring eller kom förbi på en kopp kaffe så kan vi börja diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 428 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enköping

• 2019-08-24

Therese Östman S skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har sålt en bostadsrätt. Mäklaren var mycket skicklig och la mycket energi på att göra sin kund nöjd. Läs mer
  • Thomas A

2019-08-17

Thomas A skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor ordnade så vi fick vårt drömboende innan bostaden hade visning. Smidigt skött! Läs mer
  • 2019-08-11

Walid H skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John var en trevlig person som hjälpte mig och jag är super nöjd över det Läs mer
  • 2019-08-10

Mikael W skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag och min sambo har köpt en 3:a på 85kvm.
    Vi har blivit trevligt och proffsigt bemötta.

Det är mitt första möte med en mäklare då jag alltid har hyrt innan. Det har vart en god upplevelse! Läs mer
  • 2019-08-09

Kaj-Gustav Runar N skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag köpte en lägenhet i ett nytt radhus i Bredsand.
    Bemötandet var OK, men man upplevde att han var väldigt
    stressad och den där riktiga servicekänslan fanns inte där.
    Ja hade förväntat mig litet mera engagemang av honom.
    Han var dessutom nästan omöjlig att nå per telefon. Läs mer
  • 2019-08-08

Margareta R skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John gav oss en superb service! Läs mer
  • 2019-08-07

Mari Elisabet L skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt villa och snart även sålt villa med hjälp av Victor.
    Proffsig och kunnig.
    Ödmjuk och bra bemötande, vilket inger ett starkt förtroende.
    Kan varmt rekommendera Victor och Fastighetsbyrån.
    Tack för all hjälp! Läs mer
  • 2019-08-07

Sara W skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt Tallbacksvägen 18
    av Beatrice mycket glad och kunnig person.😀 Läs mer
  • 2019-08-05

Malin L skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte lägenhet, mäklaren var alltid pigg, positiv och tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-08-03

Christina N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har köpt Långtora-Vallby 8, Enköping. Mäklaren var vänlig och tillmötesgående. Tyvärr blev det lite missförstånd ang vår budgivning från början. Läs mer
  • 2019-07-31

Christoffer G skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi köpte ett fritidshus på Bryggholmen och blev bra och proffsigt bemötta. Vi är mycket nöjda. Läs mer

Dennis R skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket kunnig och erfaren mäklare. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-08-05 Christina S svarar Dennis R
    Tack Dennis för fint utlåtande. Hoppas jag kan vara med er hela vägen nu så ni blir nöjd med nya bostaden. På återhörande,

Sven Leif Olof B skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är en trivsam bekant.
    Vi har fått hjälp med att sälja vårt fritidshus i Ekolsund.

Vi har fått den hjälp vi behövde och försäljningen har
    skötts på bästa sätt.

Vi och de nya ägarna kan vara annat än mycket nöjda. Läs mer

Erik J skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Superbra! Inga problem alls. Allt gick jättesmidigt. Läs mer
  • 2019-07-19

Johannes O skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi sålde en bostadsrättslägenhet 81 kvm
    En mycket positiv upplevelse. Läs mer
  • 2019-07-15

Anna E skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har sålt våran lgh via Victor.
    Vi upplever Victor som väldigt proffsig genuint intresserad och kunnig samt tog reda på saker o ting omg och meddelade oss.
    Allt vi önskade oss levererade Victor. Tack! Läs mer
    2019-07-16 Victor N svarar Anna E
    Tack Anna, vilket fint betyg! Det har varit mitt stora nöje att få jobba med er!
  • 2019-07-10

Marika N skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt lägenhet, bra bemötande och är helnöjd. Läs mer
    2019-07-16 Victor N svarar Marika N
    Tack Marika för din rekommendation! Det glädjer mig att du är nöjd. Hoppas att du ska trivas i din nya, fina lägenhet!
  • 2019-07-08

Roswitha E skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt fritidshus i Fjärdhundra
    Fick ett mycket trevligt bemötande av Beatrice. Försäljningen gick trögt i början men Beatrice jobbade hårt och till slut blev det ett avslut. Läs mer
  • 2019-07-06

Abdullah A skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hade en bostadsrätt lägenhet som jag sålde nyligen. Mycket trevligt mäklare med mycket kunskap och erfarenhet i sin yrke. Har inget att klaga om allt positivt. Läs mer
  • 2019-06-29

Tobias J skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice skapade en trygghet för mig i min för säljning av min lägenhet i fanna.

Hon är harmonisk i sin personlighet vilket får mig som säljare att känna mig bekväm med att fokusera på annat under hela processen vilket passande mig utmärkt. Läs mer
    2019-07-05 Beatrice Ö svarar Tobias J
    Tack för dina fina ord och ett gott samarbete. Jag hoppas att du ska trivas bra i din nya bostad!
  • Ina B

2019-06-29

Ina B skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi kontaktade John då vi ville sälja vår lägenhet. För oss var det viktigt att affären genomfördes snabbt och till rätt pris då vi redan hade köpt ett radhus. Redan efter tre veckor hade vi skrivit på papper för försäljningen samt sålt för mer än vi räknat med.
    John har varit otroligt professionell och hjälpsam genom hela processen samt lyssnat på våra önskemål. Vi är fantastiskt nöjda och rekommenderar honom mer än gärna! Läs mer
  • 2019-06-26

Elin K skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har köpt en villa. Beatrice tillgodosåg vårt behov att vilja kolla upp lite saker noggrannare inför köpet. Under hela processen har hon varit tydlig och hjälpsam. Läs mer
    2019-07-05 Beatrice Ö svarar Elin K
    Tack för en god kontakt och en fin rekommendation. Hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus!
  • 2019-06-20

Maria E skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag sålde mitt fritidshus på Märsön efter 14 njutbara år och letar ni efter Enköpings bästa mäklare så heter han John Ekblad på Fastighetsbyrån !
    Han har ett lugn som gjorde affären väldigt smidig och uppfattar önskemålen med ett suveränt gehör.
    Jag har mött på en del mäklare och kan bara säga att vill ni ha en som man kan lita på välj John!
    Han kan Enköping och kan ta folk även en lite hispig stockholmska som mig!
    Toppbetyg och bra vinst får man inte glömma.
    Välj honom ni kommer inte bli besviken! Läs mer
  • 2019-06-17

Elin S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevligt och positivt bemötande när vi sålde vår tvåa. Läs mer

Annica H skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tillmötesgående, proffessionell och trevligt bemötande. Läs mer

Jeanette K skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har köpt en villa 👌🏻Blev bemött med en trevlig vänligt mäklare , kan varmt rekommendera , vissa mäklare vill bara sälja snabbt , tjatig ,känns som dom döljer saker men våran var helt suverän 👍🏻, allt flöt på som det skulle med budgivning , skriva papper & allt , Läs mer

Rania A skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hej, jag köpte ett hus i Romberge och Bieatrice var en härlig person som hjälpte oss med allt och hon var tydlig och öppen. Läs mer
    2019-07-05 Beatrice Ö svarar Rania A
    Tack för allt och lycka till med renovering och flytt!

Frida A skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt en 2a, lägenhet. Bra bemötande av mäklare, allt gick smidigt. Läs mer
    2019-06-14 Sofia N svarar Frida A
    Roligt att höra att du är nöjd! Vi ses vid tillträdet.
  • 2019-06-11

Anna E skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har köpt en tomt av mäklare Christina Segerstedt hon kändes väldigt kunnig, hjälpsam och proffsig vilket kändes väldigt tryggt.
    Affären gick snabbt och smidigt hon skötte de mesta med banken vilket är väldigt skönt då man jobbar och har svårt ringa mm
    Överförväntan nöjd!

MVH Anna Eriksson Läs mer
    2019-06-17 Christina S svarar Anna E
    Tack Anna för trevlig återkoppling, det har varit roligt att få jobba med er som köpt tomt av oss. Kom ihåg när ni byggt huset att vi värderar det kostnadsfritt åt vara kunder. Må väl och på återhörande,
  • 2019-06-11

Stefan H skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tillmöteagående, tillgänglig, flexibel och proffissionell. Han har på ett mycket bra sätt levt upp till och överträffat våra förväntningar.

Vi är mycket nöjda med Johns bemötande genom hela affären. Läs mer
    2019-06-11 John E svarar Stefan H
    Stort tack Stefan! Hoppas verkligen du och hela din familj ska trivas här nere i söder! =)
  • Thomas B

2019-06-07

Thomas B skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sofia hjälpte oss på ett professionellt och bra sätt vid köpet av vårt nya hem i Långtora och kan varmt rekommenderas vidare. Läs mer
    2019-06-14 Sofia N svarar Thomas B
    Härligt att ni är nöjda. Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya fantastiska hus!
  • 2019-06-03

Lars O skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har köpt en bostadsrätt och sålt våran villa genom fastighetsbyrån. Victor har ett bra bemötande och god kunskap samt bra påläst vid försäljningen av våran villa samt köpet av bostadsrätten. Jag kan varmt rekommendera Victor han är en mycket bra säljare. Läs mer
    2019-07-16 Victor N svarar Lars O
    Tack Lars för de fina orden och lycka till i er nya bostadsrätt. Vi ses på tillträdesdagen!
  • 2019-06-03

Caroline D skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Radhus på Munksundet.
    Proffsigt bemötande!!
    Vart själv rekommenderad han!
    Supernöjd rakt igenom!! Läs mer
    2019-06-03 John E svarar Caroline D
    Stort tack Caroline och hoppas du ska trivas bra i nya huset! Nu är det din tur att lämna över stafettpinnen och rekommendera mig för någon annan av dina vänner. =)

Jenny K skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi köpte ett fantastiskt hus ute på landet. Vi har bara gott att säga om John. Vänlig och tillmötesgående. Han är lugn, inkännande och har haft samma engagemang hela vägen. Upplever att många mäklare, så fort försäljningen är klar, släpper och går vidare till nästa objekt. Vi fick direkt förtroende för honom och skulle rekommendera honom till alla som ska sälja. Han är helt enkelt bäst. Läs mer
    2019-05-27 John E svarar Jenny K
    Så kul att ni är nöjda och jag hoppas verkligen ni ska trivas i Enköping och Torstuna! Jag blir nästan generad av de fina orden och huvudsaken är att ni är nöjda med Fastighetsbyråns jobb! Hoppas vi får anledning att ses framöver på ett eller annat sätt. =)

Jennifer B skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Fick bra hjälp av Sofia och hon svarade på alla mina frågor och funderingar! Läs mer
    2019-05-27 Sofia N svarar Jennifer B
    Tack för de fina orden! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet!

Fredrik M skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Bra och seriös och ger ett ärligt intryck, Läs mer
    2019-05-28 Victor N svarar Fredrik M
    Tusen tack Fredrik! Det har varit mitt stora nöje att få jobba med er.
  • 2019-05-24

Jenny Ö skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har under senaste månaden både köpt och sålt bostad via Victor. Jag har fått ett väldigt professionellt och trevligt bemötande med snabba återkopplingar när jag haft frågor och hört av mig. Väldigt förtroendgivande kan varmt rekommendera.
    Tack!! Läs mer
    2019-05-28 Victor N svarar Jenny Ö
    Tack Jenny för de vänliga orden, det gjorde mig väldigt glad. Jag önskar er ett stort lycka till i er nya lägenhet och tack för att jag fick förtroendet att förmedla ert hus!
  • 2019-05-20

Stefan J skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt arrenderad mark med stuga i Svartkärrets koloniområde.
    Victor skötte hela processen väldigt proffsigt och förtroendeingivande. Läs mer
    2019-05-24 Victor N svarar Stefan J
    Tack Stefan för det fina betyget och lycka till i er nya stuga!
  • 2019-05-19

Petra D skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är trevlig och duktig mäklare! Läs mer
    2019-05-19 John E svarar Petra D
    Tack Petra! Hoppas du ska trivas bra i din ding nya lägenhet! ?
  • 2019-05-17

Michel W skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Snabbt och enkelt .
    Super bra 👍👍👍 Läs mer
    2019-05-21 Sofia N svarar Michel W
    Hej! Vad roligt att höra att du är nöjd. Smidigt att det gick att lösa så snabbt!
  • 2019-05-14

Jonny J skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor har varit mycket bra och trevlig i detta ärende.
    Jonny J Läs mer
    2019-05-16 Victor N svarar Jonny J
    Tack Jonny för ditt fina omdöme!
  • 2019-05-13

Torbjörn P skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag sålde en kolonistuga, som jag hoppades skulle gå för ca 500 000:-. Viktor ville sätta 450 000:-, vilket jag tyckte var för lågt. Han var kanske väl pessimistisk betr. utgångspriset, eller också hade jag tur, då det blev budgivning och jag fick mycket mer.
    Viktor är glad och positiv och har skött uppdraget väldigt bra hittills och motsvarat mina förväntningar med råge. Han har hela tiden informerat om vad som har hänt och vad som ska hända framöver. Dock tyckte jag att han var lite forcerad vid genomgången av kontraktsdokumenten.
    / Torbjörn Pernebro Läs mer
    2019-05-14 Victor N svarar Torbjörn P
    Tack Torbjörn för din rekommendation! Det har varit mitt store nöje att få jobba med dig och den fina stugan, och är glad att vi lyckades åstadkomma en bra affär. Jag tar till mig av kritiken om genomgången av avtalshandlingarna och hoppas på ditt fortsatta förtroende framöver.
  • 2019-05-12

Sara S skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor är alltid så genomtrevlig, varm och professionell! Läs mer
    2019-05-14 Victor N svarar Sara S
    Tack Sara för de fina orden och hoppas du skall trivas i din nya stuga! Jag finns alltid ett samtal bort om det är något du undrar.
  • 2019-05-06

Annika S skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har köpt lägenhet av Beatrice.
    Fastighetsbyrån kan man alltid lita på, de är seriösa och kunniga. Har ett proffsigt och trevligt bemötande. Jag har bara positivt att säga om Beatrice. Läs mer
  • 2019-04-08

Gunnar M skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Serviceminded - ställde upp med kort varsel och ordnade visning
    God administratör
    Förstår vem som betalar hennes lön
    Enda lilla minuset var att hon inte var riktigt orienterad om var förrådet var beläget.
    MVH
    Gunnar M Läs mer

Victoria S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Kort sammanfattning av mitt bostadsköp, jag upplevde en smidig och effektiv affär, John är engagerad i sitt yrke och serviceminded som person vilket jag uppskattade otroligt mycket genom mitt köp. Läs mer

Magdalena D skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har köpt en lägenhet. Hon var professionell och trevlig i sitt sätt. Läs mer

Lars-Åke J skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt hus. Trevlig bemötelse av Beatrice. Snabb och effektiv, lätt att ha kontakt med. Hoppas slutfasen av affären blir lika bra. 😁 Läs mer
  • 2019-04-03

Can B skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har sålt en tomt, det gick lite tid men ändå bra Läs mer
  • 2019-03-31

Annika S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Både köpt och sålt samma bostadsrätt med hjälp av samma mäklare, kunde inte ha blivit bättre.
    Det är viktigt med ett bra bemötande, någon som är lyhörd och som kan se potentiell köpare.
    Jag kan varmt rekommendera John för detta uppdrag! Läs mer
    2019-04-03 John E svarar Annika S
    Tack Annika för de fina orden! Hoppas du ska trivas bra i huset intill ditt gamla. =)

Källgatan 17, 745 31 Enköping