Fastighetsbyrån Enköping

Fastighetsbyrån Enköping

Vi på Fastighetsbyrån i Enköping är en stor grupp mäklare som arbetar med engagemang och kunskap i varje bostadsaffär. Oavsett om det gäller villa, lägenhet, fritidshus, gård eller skogsfastigheter har vi koll på den lokala marknaden och kan hjälpa dig både vid köp och försäljning.

Tack vare vår erfarenhet i branschen, vårt intresse för fastighetsförsäljning och vår lokalkännedom finns vi för att ge råd och stöd redan från första möte till avslutande administrativa uppgifter efter avslutad affär.

Ring eller kom förbi på en kopp kaffe så kan vi börja diskutera hur vi kan hjälpa just dig!

Läs vad 791 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enköping 2

• sålde sitt hus med hjälp av Ebba Bratt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2022-08-05 Verifierad kund
    Ebba gjorde ett mycket bra jobb. Trevlig och proffsig i sitt bemötande. Hon var lätt att samarbeta med, hjälpsam och tillmötesgående. Vi uppskattade den enkla och snabba kontakten (svar på frågor mm kom direkt)
    2022-08-05 Verifierad kund
    Jättebra bemötande. Hon var kunnig och trevlig och vi fick svar på våra frågor.
    Hon levde upp till våra förväntningar. Vi förväntade oss ett seriöst bemötande , vilket vi fick.
    Sammanfattningsvis en mycket proffesionell hantering.
    2022-08-05 Verifierad kund
    Jättebra. Hon var kunnig och mycket trevlig och vi fick svar på våra frågor. Vi förväntade oss ett seriöst bemötande vilket vi fick. Sammanfattningsvis mycket professionell hantering.
    • Korsängen
    2022-07-25 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera John Ekblad på fastighetsbyrån, Riktigt påläst, hjälpsam vid frågor och funderingar, gav oss gott om tid på visningen och sen dessutom snabb med återkoppling 😊
    • Fanna
    2022-07-15 Verifierad kund
    Hon var väldigt snabbt att svara när jag hade frågor, lätt att kommunicera och varmt. Jag är verkligen nöjd.
    • Hummelsta
    2022-07-11 Verifierad kund
    Bra
    Korrekt
    Proffsig .
  • sålde sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2022-07-06 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Fick ett bra förtroende. Snabb hantering vid försäljning. Kan varmt rekommendera Christina till andra som tänker sälja sina objekt.
    Tack så fint sagt. Det är teamwork och vi jobbade bra ihop. Christina Segerstedt
  • köpte en tomt med hjälp av Rebecca Blocher en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2022-07-02 Verifierad kund
    Jag tycker att Rebecca har varit väldigt professionell och saklig i våra kontakter med henne. Hon har varit trevlig och hjälpsam.
  • sålde en tomt med hjälp av Rebecca Blocher en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2022-06-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande med stor kunskap, kontinuerlig dialog så vi hade alltid senaste status
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2022-06-30 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och svarar snabbt på alla frågor man har. Bra på att förklara. Allt har gått väldigt smidigt. Superbra helt enkelt.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Ebba är en otrolig mjuk o fin tjej,talar klarspråk ock ärlig som jag uppfattar henne.naturlig ock kan prata med alla.hon blev lika glad som jag när jag tyckte om lägenheten.hoppas att allt går bra m.v.h Karin
    2022-06-26 Verifierad kund
    Trevligt och personligt bemötande på husvisning, vi fick mycket tid för frågor och funderingar som blev besvarade på ett tydligt och bra sätt. Snabb affär som också kändes tydlig, personlig och mycket professionell. Trevligt bemötande av alla på mäklarfirman. Vi känner oss trygga och nöjda som kunder.
    2022-06-24 Verifierad kund
    Informerade tydligt och svarade bra på våra frågor vid visningen höll bra kontakt därefter . Trevlig glad och seriös.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Grillby
    2022-06-22 Verifierad kund
    Bra bemötande, kände mig lugn inför försäljning av lägenheten. Även om marknaden var lite svår kändes det som. Lägenheten kom inte upp till utgångspriset, vilket var lite synd. Men jag är ändå nöjd men tanke på situationen.
    • Grillby
    2022-06-20 Verifierad kund
    En noggrann och lyhörd mäklare.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Mycket vänlig, kunnig och engagerad mäklare. Högsta betyg!
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Fanna
    2022-06-13 Verifierad kund
    Lugnt o trevligt bemötande vid visning och även vid skrivning av kontrakt med säljaren.
    Tack för de fina orden. Jag håller tummarna för att du får ditt hus sålt snabbt och smidigt nu! Sofia Norderö
    2022-06-09 Verifierad kund
    Christina är fantastisk!
    Mäklaren med extra allt!

Trevlig, helhetstänkande medlande agent. Som står i ständig kontakt med oss, både som köpare och säljare.

Informativ, snabb proffsig approach som är saklig, inspirerande och samtidigt målande!

Christina...We Love you!

Nilla & Mange
    EN får tacka och rodna lite, vilket varmt omdöme! Jag kan bara säga att jag verkligen gillar mitt jobb och arbeta med så fina kunder som er. Må väl och hälsan med er. Christina Segerstedt
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Blocher en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2022-06-08 Verifierad kund
    Hon var glad och trevlig och väldigt professionell.
  • köpte sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2022-06-07 Verifierad kund
    Proffsigt bemött med snabb återkoppling på våra frågor. Kan varmt rekommendera Christina.
  • sålde sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2022-06-05 Verifierad kund
    * Öppen, ärlig, korrekt och otvungen
    * Diskussion om upplägg, detaljer och genomförande skedde på våra premisser
    * Mycket professionellt och lät de inblandade tala utan avbrott
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Blocher en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2022-05-31 Verifierad kund
    Väl bemött , trevlig och mäklarn levde upp till mina förväntningar skulle jag säga
    2022-05-31 Verifierad kund
    Allt blev toppen och som vi tänkt, vi kände oss trygga genom hela resan
  • sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Haga
    2022-05-30 Verifierad kund
    John är väldigt trevlig och mycket professionell. Det fungerar alltid väldigt bra och han är tydlig i sin kommunikation och håller alltid vad hal lovar. Försäljningen av Natt och Dags Allé 15 gick över förväntningarna och vi är väldigt nöjda.
    • Västerleden
    2022-05-27 Verifierad kund
    Victor är bra att ha att göra med .
    Rak och lätt att förstå.
    • Västerleden
    Han gav bra intryck.
    Lugn och saklig.
    Förväntningarna vart som vi trodde.
    Vi är så nöjda med hans upplägg.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Det här var min första försäljning och hade därför inga förväntningar. Men jag blev positivt överraskad över all hjälp och engagemang som Rebecca gav. Hon var tydligen med alla olika stegen i försäljningen och gjorde allt väldigt enkelt för mig som säljare.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Är nu inne på min tredje bostadsaffär med Victor som mäklare.

Otroligt bra och lyhörd för mina önskningar.

Tillsammans är vi ett oslagbart team!

Kan varmt rekommendera Victor som en otroligt bra mäklare och som inger stort förtroende. Seriös, tydlig och klar i sina värderingar och omdömen.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Enköping
    2022-05-25 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig och hade koll!
    • Svartkärret
    2022-05-20 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig, informativ och enkel att ha att göra med.
  • Ina B
    sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Bredsand
    2022-05-20 Verifierad kund
    John har alltid har koll på läget och är mycket engagerad i samtliga frågor som uppstår på vägen mot försäljning.
    Är riktigt nöjd med valet av mäklare 😊
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2022-05-16 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande. Allt är bra.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Bästa mäklaren i Mälardalen kan varmt rekommenderas så tillmötesgående och med väldigt snabb och bra feedback. Även väldigt kunnig och bra med köparna. Vi skulle kunna anlita John hur många gånger som helst så duktig är han.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Trevlig, ödmjuk, kunnig och väldigt skicklig.
    2022-05-06 Verifierad kund
    Glatt och trevligt bemötande. Snabba och tydliga svar på våra frågor. Mäklaren var engagerad i affären. Vi var väldigt nöjda och ville därför ha denna mäklare till vår egen försäljning.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Christina är väldigt trevlig och lätt att ha att göra med!
    Hon är mycket bra på att förklara hur allt fungerar och hur det kommer gå till.
    2022-05-03 Verifierad kund
    Super bra mäklare. Lyssnar på kunden!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Romberga
    2022-04-28 Verifierad kund
    Mycket bra support och information. Snabb återkoppling.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Bara positivt Valde Victor igen eftersom nöjda vid köp 2019
    2022-04-21 Verifierad kund
    Genuin, trevlig och duktig mäklare! Engagerad och är snabb på att återkoppla. Rekommenderar strakt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Blocher en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2022-04-21 Verifierad kund
    Rebecca är otroligt professionell, ödmjuk och kunnig.
    2022-04-19 Verifierad kund
    Jag blev verkligen professionellt bemött av John. Han har under hela processen varit trevlig, hjälpsam såväl som kunnig i sitt arbete. Väsentlig information har förmedlats från säljaren via John, och han har gjort sitt arbete snabbt och effektivt.

Jag hade förväntningen att köpet av lägenheten skulle bli en utdragen process, men allt har gått väldigt fort med John. Det uppskattar jag mycket med tanke på att jag var ute efter en snabb flytt då jag i nuläget bor hos mina föräldrar. Han överträffade alltså mina förväntningar.

Jag skulle utan tvekan rekommendera John som mäklare till andra.
    2022-04-17 Verifierad kund
    Hon har på ett utmärkt sätt gett råd och tips. Hennes erfarenheter har varit till ovärderlig hjälp. Hon har på ett lättförståligt sätt förklarat alternativ, köpares psykologi och hjälpt mig att hålla huvudet kallt och sitta still i båten.
    Team work makes dream work. Vi jobbade bra ihop och kom fram till den bästa vägen att gå. Alla försäljningar är olika och det gäller att man har fingertoppskänslan. Tack för förtroendet att få guida dig i din stora affär. Christina Segerstedt
    2022-04-16 Verifierad kund
    Victor Nathanson gav oss ett bra bemötande och levde upp till våra förväntningar. Han var smidig och kunde snabbt möta våra önskemål.
    Vi rekommenderar Victor.
    2022-04-15 Verifierad kund
    Christina gav oss all information vi behövde och var även väldigt engagerad. Vi kände oss mycket väl omhändertagna genom hela processen av vårt köp!
    Tack Anna för dina fina ord. Lycka nu till med er egen försäljning Christina Segerstedt
    • Skolsta
    2022-04-13 Verifierad kund
    Helt klart trevligaste, ärligaste mäklaren jag har träffat. Han kommer sköta alla mina sälj och köp.
    • Skolsta
    2022-04-08 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam och informativ på alla vis
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Blocher en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2022-04-06 Verifierad kund
    Hon är helt underbar, lyssnar och gör det bästa för sin kund.
    När jag är i form att köpa något nästa gång är hon helt den person jag kommer att kontakta, seriös, supertrevlig och vill som sagt göra det bästa för sin kund.
    2022-03-30 Verifierad kund
    Trevlig och väldigt duktig på det han gör! Försäljningen av vårt hus kunde inte ha gått bättre!
    2022-03-27 Verifierad kund
    Bästa mäklaren i stan! Sätter kunden i fokus och ger utomordentlig bra service!
    Vi valde Victor på grund av att allt gick klockrent när vi köpte och ville ha en lika smidig affär när vi sålde. Rekommenderar Victor starkt!