Alla kategorier Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Enköping

Fastighetsbyrån Enköping

Källgatan 17, 745 31 Enköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Enköping är en stor grupp mäklare som arbetar med engagemang och kunskap i varje bostadsaffär. Oavsett om det gäller villa, lägenhet, fritidshus, gård eller skogsfastigheter har vi koll på den lokala marknaden och kan hjälpa dig både vid köp och försäljning.

Tack vare vår erfarenhet i branschen, vårt intresse för fastighetsförsäljning och vår lokalkännedom finns vi för att ge råd och stöd redan från första möte till avslutande administrativa uppgifter efter avslutad affär.

Ring eller kom förbi på en kopp kaffe så kan vi börja diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 392 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enköping

• 2019-05-24

Jenny Ö skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har under senaste månaden både köpt och sålt bostad via Victor. Jag har fått ett väldigt professionellt och trevligt bemötande med snabba återkopplingar när jag haft frågor och hört av mig. Väldigt förtroendgivande kan varmt rekommendera.
    Tack!! Läs mer
  • 2019-05-20

Stefan J skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt arrenderad mark med stuga i Svartkärrets koloniområde.
    Victor skötte hela processen väldigt proffsigt och förtroendeingivande. Läs mer
    2019-05-24 Victor N svarar Stefan J
    Tack Stefan för det fina betyget och lycka till i er nya stuga!
  • 2019-05-19

Petra D skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är trevlig och duktig mäklare! Läs mer
    2019-05-19 John E svarar Petra D
    Tack Petra! Hoppas du ska trivas bra i din ding nya lägenhet! 😁
  • 2019-05-17

Michel W skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Snabbt och enkelt .
    Super bra 👍👍👍 Läs mer
    2019-05-21 Sofia N svarar Michel W
    Hej! Vad roligt att höra att du är nöjd. Smidigt att det gick att lösa så snabbt!
  • 2019-05-14

Jonny J skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor har varit mycket bra och trevlig i detta ärende.
    Jonny J Läs mer
    2019-05-16 Victor N svarar Jonny J
    Tack Jonny för ditt fina omdöme!
  • 2019-05-13

Torbjörn P skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag sålde en kolonistuga, som jag hoppades skulle gå för ca 500 000:-. Viktor ville sätta 450 000:-, vilket jag tyckte var för lågt. Han var kanske väl pessimistisk betr. utgångspriset, eller också hade jag tur, då det blev budgivning och jag fick mycket mer.
    Viktor är glad och positiv och har skött uppdraget väldigt bra hittills och motsvarat mina förväntningar med råge. Han har hela tiden informerat om vad som har hänt och vad som ska hända framöver. Dock tyckte jag att han var lite forcerad vid genomgången av kontraktsdokumenten.
    / Torbjörn Pernebro Läs mer
    2019-05-14 Victor N svarar Torbjörn P
    Tack Torbjörn för din rekommendation! Det har varit mitt store nöje att få jobba med dig och den fina stugan, och är glad att vi lyckades åstadkomma en bra affär. Jag tar till mig av kritiken om genomgången av avtalshandlingarna och hoppas på ditt fortsatta förtroende framöver.
  • 2019-05-12

Sara S skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor är alltid så genomtrevlig, varm och professionell! Läs mer
    2019-05-14 Victor N svarar Sara S
    Tack Sara för de fina orden och hoppas du skall trivas i din nya stuga! Jag finns alltid ett samtal bort om det är något du undrar.
  • 2019-05-06

Annika S skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har köpt lägenhet av Beatrice.
    Fastighetsbyrån kan man alltid lita på, de är seriösa och kunniga. Har ett proffsigt och trevligt bemötande. Jag har bara positivt att säga om Beatrice. Läs mer
  • 2019-04-08

Gunnar M skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Serviceminded - ställde upp med kort varsel och ordnade visning
    God administratör
    Förstår vem som betalar hennes lön
    Enda lilla minuset var att hon inte var riktigt orienterad om var förrådet var beläget.
    MVH
    Gunnar M Läs mer

Victoria S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Kort sammanfattning av mitt bostadsköp, jag upplevde en smidig och effektiv affär, John är engagerad i sitt yrke och serviceminded som person vilket jag uppskattade otroligt mycket genom mitt köp. Läs mer

Magdalena D skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har köpt en lägenhet. Hon var professionell och trevlig i sitt sätt. Läs mer

Lars-Åke J skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt hus. Trevlig bemötelse av Beatrice. Snabb och effektiv, lätt att ha kontakt med. Hoppas slutfasen av affären blir lika bra. 😁 Läs mer
  • 2019-04-03

Can B skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har sålt en tomt, det gick lite tid men ändå bra Läs mer
  • 2019-03-31

Annika S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Både köpt och sålt samma bostadsrätt med hjälp av samma mäklare, kunde inte ha blivit bättre.
    Det är viktigt med ett bra bemötande, någon som är lyhörd och som kan se potentiell köpare.
    Jag kan varmt rekommendera John för detta uppdrag! Läs mer
    2019-04-03 John E svarar Annika S
    Tack Annika för de fina orden! Hoppas du ska trivas bra i huset intill ditt gamla. =)
  • 2019-03-28

Emelie B skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt via Beatrice.
    Tydligt och bra! Läs mer
  • 2019-03-25

Leif S skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Försäljning av villa. Mycket bra bemötande och mäklaren har skött sitt uppdrag utmärkt. Läs mer
    2019-04-12 Renée C svarar Leif S
    Härligt att höra! Det var så roligt att få sälja ert fina och välskötta hus. Jag hoppas att ni ska trivas lika bra i nya lägenheten.
  • 2019-03-22

Christina L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt lägenhet och sålt lägenhet.
    Mycket trevligt och sakligt bemötande. Allt har fungerat perfekt.
    Kan inte bli bättre. Läs mer
  • 2019-03-19

Pierre G skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt en brf lägenhet i Gånsta. Bra och smidiga inbokningar av fotografering, visning och möten. Snabb återkoppling efter visningar. Bra mottagande och hantering av avtalsteckning. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-04-03 Sofia N svarar Pierre G
    Tack! Det värmer att få en sån fin rekommendation! Vi ses vid tillträdet.
  • 2019-03-19

Pernilla Z skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har precis sålt ett parhus i Enköping och är nöjda med utgången samt den flexibilitet och det lugn som vår mäklare hade och uppvisade. Läs mer
    2019-04-03 Sofia N svarar Pernilla Z
    Tack Pernilla för det fina omdömet! Hoppas förberedelserna inför flytten går bra!
  • 2019-03-11

Maria I skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt 45 kvm. Beatrice är en mycket tydlig och trevlig mäklare! Bra återkoppling och överlag en smidig affär! Läs mer
    2019-03-12 Beatrice Ö svarar Maria I
    Tack för din rekommendation Maria! Jag hoppas att du ska trivas bra i lägenheten och stort lycka till med renoveringen av badrummet. Jag är övertygad om att det kommer bli riktigt bra!
  • Linnéa H

2019-03-06

Linnéa H skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag är väldigt nöjd med min mäklare när jag sålde min lägenhet i Enköping. Det va bra bemötande från första början och jag rekommenderar John Ekblad varmt! Läs mer
    2019-03-06 John E svarar Linnéa H
    Hej Linnea! Kul att du är nöjd med försäljningen och min kontakt. Hoppas jag får anledning att hjälpa dig framöver så jag får en femma i betyg nästa gång. =)
  • 2019-03-02

Jouni V skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mkt Bra Mäklare.Fixar allt!

Trevligt bemötande,Saklig och trovärdig. Läs mer
    2019-03-07 Renée C svarar Jouni V
    Härligt att höra Jouni! Ibland händer det oförutsedda saker i en bostadsaffär och då försöker jag alltid hjälpa kunden att lösa det på bästa sätt. Jag hoppas att ni ska trivas i nya huset och tveka inte att höra av dig om det är något mer jag kan hjälpa till med.
  • 2019-02-25

Edvin R skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    En fantastisk tjej med proffsigt bemötande. Kändes trygg och seriös. Alltid snabba återkopplingar. Vi är jättenöjda. Läs mer
    2019-02-26 Sofia N svarar Edvin R
    Tusen tack för de värmande orden! Roligt att höra att ni är nöjda!
  • Kevin N

2019-02-25

Kevin N skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt en lägenhet med 2 rum i centrala Enköping för 1 450 000 kr.
    Jag har fått ett bra bemötande av Victor och tycker allt gick smidigt. Läs mer
    2019-02-25 Victor N svarar Kevin N
    Tack Kevin för din rekommendation och grattis igen till din fina lägenhet!
  • Pia B

2019-02-21

Pia B skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Otroligt duktig, bra bemötande, lyssnande och inte puscande. Vilket var bra då det var ett hus som jag lagt ner mycket kärlek i och behövde tid på mig att bestämma mig för att sälja.
    Hans öppenhet i hela processen var härligt befriat från säljsnacket. Vilket gjorde att jag kännde mig trygg. Läs mer
    2019-03-06 John E svarar Pia B
    Tack Pia för den fina kontakten under försäljningen. Jätteroligt att sälja ditt omåttligt charmiga hus på landet! =)
  • 2019-02-21

Evelina H skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Proffsigt bemötande. Tålmodog med krångliga personer inblandade och snäll. Bra service och bra hjälp. Läs mer
    2019-02-27 Beatrice Ö svarar Evelina H
    Tack för ett väl genomfört samarbete Evelina och stort lycka till framöver!
  • 2019-02-21

Johan K skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket lyhörd gällande våra intressen och drivande att få dem uppfyllda. Positiv och ödmjuk men också mycket hjälpsam gällande våra frågor och funderingar.
    Vi hade höga förväntningar på att Beatrice skulle hjälpa oss med en svår försäljning under en svår period. Detta lyckades hon överträffa med bra feedback till oss. Läs mer
    2019-02-27 Beatrice Ö svarar Johan K
    Tusen tack för din fina rekommendation Johan! Jag hoppas att husbygget flyter på bra och att ni ska trivas riktigt bra i ert nya hem!

Elisabet O skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt radhus och sålt lägenhet. Mycket bra och duktig mäklare. Jag är jättenöjd med all hjälp och stöd. Läs mer
    2019-02-20 Beatrice Ö svarar Elisabet O
    Tack för ett gott samarbete i både försäljning och köp Elisabeth! Jag tror ni kommer trivas jättebra i ert nya radhus!

Gunnar B skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    köpte en villa på landet där John var ansvarig mäklare.
    John var väldigt bra att ha att göra med, hade full koll och lät oss känna oss trygga i vårt köp.
    Kan verkligen rekomendera John och hela fastighetsbyrån i enköping. Läs mer
    2019-02-20 John E svarar Gunnar B
    Så roligt att hjälpa er köpa ert drömhus och att vi fick hjälpa till och sälja ert tidigare boende. Ni måste skicka en bild på er fest i sommar ute i huset! Kommer bli magiskt!

Helena K skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt vår villa
    Uppfyllde alla förväntningar, bra bemötande och engagemang. Rekommenderar Beatrice varmt! Läs mer
    2019-02-20 Beatrice Ö svarar Helena K
    Tack för dina fina ord Helena, det värmer att höra att ni är nöjda med allt!

John Ö skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Engagerad, påläst och pålitlig. En mäklare jag skulle rekommendera till alla mina nära och kära! Läs mer
    2019-02-25 Victor N svarar John Ö
    Tusen tack John, och ett ytterligare tack för förtroendet att få sälja er lägenhet, det har varit mitt stora nöje att få jobba med dig och Hanna! Jag finns alltid ett samtal bort om det är något ni undrar eller behöver hjälp med.

Peter S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålde vår villa med John.
    Proffsigt och seriöst bemötande från första mötet.
    Bra återkoppling under hela processen.
    Kan starkt rekommendera John och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2019-02-19 John E svarar Peter S
    Peter! Tack för recommendation. Hoppas vi får anledning att träffas i samma eller fler sammanhang framöver!
  • Linnea Ö

2019-02-15

Linnea Ö skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra, trevlig att prata med och kommer på lösningar så de funkar med möten osv. Läs mer
    2019-02-26 Sofia N svarar Linnea Ö
    Tack Linnéa! Roligt att höra att ni är nöjda.
  • 2019-02-12

Amel H skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt en lägenhet . Riktigt grym mäklare som kan sitt jobb och vet vad han gör .
    Rekommenderas ! Läs mer
    2019-02-25 Victor N svarar Amel H
    Tack Amel för ditt fina omdöme och lycka till nu i Västerås!
  • 2019-02-12

Ida L skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Personlig och seriös mäklare som ger trygghet i köpet. Vi är mycket nöjda Läs mer
    2019-03-07 Renée C svarar Ida L
    Hej Ida! Vad glad jag är att ni är nöjda. Det ska bli så roligt att få se hur lägenheten blivit när ni renoverat den, och jag hoppas att ni kommer trivas där.
  • 2019-02-06

Ilya L skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte en lägenhet via Beatrice. Trots lite motgångar med affären på vägen så skötte Beatrice allt snyggt och proffesionellt. Läs mer
    2019-02-06 Beatrice Ö svarar Ilya L
    Tack för allt Ilya! Jag hoppas att du ska trivas bra i din nya lägenhet!
  • 2019-01-31

Elin K skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi sålde nyligen vår villa och Sofia hjälpte oss steg för steg i förberedelserna inför försäljningen. När det närmade sig att sälja var allt redan klart. Sofia lyckades till och med att sälja huset redan innan ordinarie visning. Läs mer
    2019-02-15 Sofia N svarar Elin K
    Tack Elin för de fina orden! Hoppas det går bra att förbereda inför flytten. Vi ses vid tillträdet!
  • 2019-01-24

Stefan B skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor var extremt hjälpsan och svarade på alla funderingar kring vår försäljning.
    En fantastisk bra mäklare. Läs mer
  • Andreas R

2019-01-12

Andreas R skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag tycker Beatrice gjorde ett jättebra jobb, när hon hjälpte en kund att sälja en bostadsrättslägenhet till oss i Enköping.
    Proffsig och saklig.
    Med vänlig hälsning, Andreas Läs mer
    2019-02-06 Beatrice Ö svarar Andreas R
    Tusen tack för dina fina ord Andreas! Jag hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet.
  • 2019-01-01

Monica N skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Mäklaren hade ett bra sätt att informera om hur affären skulle gå till. Återkopplade alltid med ett telefonsamtal. Väldigt trevlig att samarbeta med. Läs mer
  • 2018-12-30

Tove B skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt bostadsrätt, mycket bra bemött och tydlig hjälp i de olika stegen i köpet. Läs mer
  • 2018-12-28

Jens S skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket trevlig och duktig mäklare.
    Rekommenderar Läs mer
  • 2018-12-27

Desirée S skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Ärendet är inte avslutat ännu men kontakterna med Beatrice än så länge har varit topp 10.Trevlig och gjort sitt jobb korrekt. Läs mer
  • 2018-12-24

Marianne E skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Artig, trevlig.
    Proffsigt intryck.
    Kanske lite långsam process...
    9 av 10 i betyg. Läs mer

Nina L skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en bostadsrätt, nybyggnation. Mäklaren var trevlig, kunnig o hade bra bemötande, lyhörd, hjälpsam. Läs mer

Madelene V skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt nyproduktion

Trevlig, men svår att få tag på

Hade inga speciella förväntningar, men hon förklarade allt bra då jag fick vattenläcka innan tillträdesdagen Läs mer

Jonas A skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    proffsigt bemötande
    klar info Läs mer

Elisabeth I skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt min första bostad med hjälp av Christina och fått mycket raka och informativa besked om hur allt går till.
    Trevlig och lugn och tar fram viktiga saker att tänka på speciellt för mig som förstagångs-köpare.
    Jag hade förväntningar på att få stöd och hennes hjälp överträffade dessa.
    Det kändes tryggt att ha henne som kontakt och tryggt att hon varit med på alla träffar innan SHH tog över. Läs mer
  • 2018-12-09

Reijo T skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en lägenhet i Enköping (nyproduktion).

Trevlig bemötande. Läs mer
  • 2018-12-09

Bo M skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har köpt en nyproducerad lägenhet på åkerbäret i Enköping.Bodde på annan ort innan flytten så jag har aldrig träffat Christina personligen.
    Har endast haft kontakt via telefon, mail och löpande nyhetsbrev som har varit tillräcklig information för min del. Läs mer

Källgatan 17, 745 31 Enköping