Fastighetsbyrån Enköping

Källgatan 17, 745 31 Enköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Enköping är en stor grupp mäklare som arbetar med engagemang och kunskap i varje bostadsaffär. Oavsett om det gäller villa, lägenhet, fritidshus, gård eller skogsfastigheter har vi koll på den lokala marknaden och kan hjälpa dig både vid köp och försäljning.

Tack vare vår erfarenhet i branschen, vårt intresse för fastighetsförsäljning och vår lokalkännedom finns vi för att ge råd och stöd redan från första möte till avslutande administrativa uppgifter efter avslutad affär.

Ring eller kom förbi på en kopp kaffe så kan vi börja diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 524 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enköping

• 2020-06-01

Jenny P skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har sålt en etta. Jag hade förväntningar på ett professionellt bemötande, tillgänglig och engagerad. Beatrice levde upp till detta och jag är väldigt nöjd med bemötandet. Jag har fått ett trevlig bemötande med bra information kring vad man behöver veta inför en försäljning. Allt har gått väldigt smidigt och jag känner mig väldigt trygg med mäklaren. Läs mer
  • 2020-06-01

Jenny A skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har sålt en tvåa i Enköping på 72 kvadrat
    Hon var lugn i sin framtoning och flexibel med datum vi bestämt (fotografering osv).
    Det var första gången jag sålde en lägenhet så jag visste inte riktigt vad jag hade att förvänta mig, men det gick i stora drag väldigt bra i min mening.

Jag uppskattade att hon kom med tips vad gäller bud som lagts.
    Det enda jag saknade var konkret input på förändringar i lägenhet som var genomförbara och skulle kunna öka värdet, då jag var redo att jobba lite :) Jag fattade några egna beslut istället på den punkten.

Att kontraktet skrevs samma kväll som visningen hölls var väldigt skönt för mig också, så där uppskattades flexibiliteten i arbetstid hos mäklaren.

Det var en positiv upplevelse att sälja lägenheten. Läs mer
  • 2020-05-28

Erika N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har fått ett väldigt trevligt bemötande där Beatrice har sålt min etta under svåra omständigheter med ett pris jag är väldigt nöjd med. Läs mer
  • 2020-05-27

Johanna R skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice är serviceminded och professionell. Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fått vid försäljning av vår bostadsrätt. Det märks att hon har erfarenhet och är duktig på att läsa av människor och situationer. Vi hade inte i vår vildaste fantasi trott att det skulle bli ett så bra pris. Vi har även träffat Beatrice vid visningar vi gått på, även då gjorde hon ett bra intryck. Hon inger förtroende, något som är otroligt viktigt. Kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-05-22

Sofie L skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt och sålt med grymma Victor! :) supernöjda! Läs mer
  • 2020-05-19

Tobias V skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Christina hjälpte oss med att sälja vårt hus och hon har varit väldigt engagerad och verkligen haft mycket intresse i hjälpa oss att sälja huset, då det låg ute ett tag till försäljning. Bra bollplank och kreativ med nya tankar och idéer för hur att beskriva objektet än bättre. Hade fullt upp men ändå tillgänglig för oss för det mesta. Läs mer
    2020-05-19 CHRISTINA S svarar Tobias V
    Tack för gott betyg, det är ju en önskan att alltid finnas till hands men under hektiska tider blir det kanske lite mycket sms terror.:-)
    Men det är väldigt roligt att få arbeta med er. ett bra teamwork ger bra resultat.
  • 2020-05-14

Ingrid S skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålde en mindre övernattningslägenhet. Försäljningen gick över förväntan, med tanke på rådande omständigheter. Korrekt bemötande och fortlöpande information under tiden.
    Kan varmt rekommendera Sofia Norderö. Läs mer
    2020-05-15 Sofia N svarar Ingrid S
    Tusen tack! Jag blir glad av att höra att du är nöjd med försäljningen. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-05-09

Jens A skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Överlag ett väldigt bra och proffesionellt bemötande med snabb och smidig hjälp. Jag och min sambo är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-05-07

Carina A skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har köpt hus. Tyckte Victor var bra, snabb att återkoppla. Läs mer
  • 2020-04-28

Ida N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice hjälpte oss med försäljning av vår bostadsrätt. Beatrice har skött affären mycket proffesionellt med stor kunskap på sitt område. Vi är väldigt nöjda med Beatrice som mäklare och kommer rekommendera henne och anlita henne igen vid framtida försäljningar. Läs mer
    2020-05-27 Beatrice Ö svarar Ida N
    Tusen tack, så glad jag blir över dina fina ord Ida! Jag hoppas verkligen att ni ska trivas jättebra i ert nya boende. Varma hälsningar, Beatrice
    CHRISTINA S gillar detta
  • Rasmus B

2020-04-28

Rasmus B skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice gjorde ett fantastiskt jobb när vi sålde vår bostad. Kan inte vara annat än nöjd. Kommer ta hjälp av henne på nytt vid ev. framtida försäljningar. Läs mer
    2020-05-27 Beatrice Ö svarar Rasmus B
    Tack Rasmus för din fina rekommendation och ett bra samarbete i försäljningen. Nu hoppas jag att ni ska trivas riktigt bra i ert nya boende. Lycka till med flytten!
  • 2020-04-24

Barbro T skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    han var trevlig, informativ och upplevdes som kunnig. Läs mer
    2020-04-24 John E svarar Barbro T
    Tack för att du gick in och skrev denna rad Barbro och kul att ni fick köpa ert eget hus i Ekolsund.
  • 2020-04-22

Elisabet M skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    I samband med försäljning av vår fastighet fick vi ett mycket engagerat bemötande. Stöd genom hela processen och hela tiden uppdateringar via telefon, sms och mail. Vi kände oss väl omhändertagna och är mycket nöjda. Läs mer
    2020-04-22 CHRISTINA S svarar Elisabet M
    Tack Lisa, så inspirerande och roligt att arbeta med er försäljning när ni förberett fastigheten och tagit så väl hand om den. Hälsa maken så gott och väl mött på tillträdet framöver,
  • 2020-04-20

Marian D skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt ett hus.
    Glad, trevlig och professionellt.
    Bästa!! Läs mer
    2020-04-20 CHRISTINA S svarar Marian D
    Tack Marian, det var inte svårt att vara på topp när man hjälper en så glad och framåt säljare som dig.
  • 2020-04-05

Marcus S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig och kunnig mäklare. Arbetar proaktivt med energi för att hitta bra lösningar Läs mer
    2020-04-24 John E svarar Marcus S
    Tack för de fina orden Marcus! Hoppas allt går prima nu när ni bygger nytt hus. =)
  • 2020-04-05

Viola N skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt en lägenhet i Enköping och hade John Ekblad som mäklare. Jag är mycket nöjd med hans insatser generellt och framför allt hans vilja och förmåga att hitta lösningar i köpeprocessen då jag bodde 24 mil från Enköping.

Viola Norrbin Läs mer
    2020-04-05 John E svarar Viola N
    Tack Viola och Välkommen till oss i Enköping! Din nya hemstad.
  • 2020-04-01

Samar S skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har köpt en bostad, Beatrice var väldigt trevlig noggrann och svarade tydligt på alla funderingar och frågorna som vi hade. En glad trevlig tjej,självsäker och trygg som kan sitt jobb! Så jag rekommenderar Beatrice hjärtligt. Läs mer
    2020-04-28 Beatrice Ö svarar Samar S
    Tack Samar för din fina rekommendation, jag blir verkligen så otroligt glad att höra att ni är nöjda med vårt samarbete. Hoppas att ni ska trivas lika bra i er nya bostad! Varma hälsningar Beatrice
  • 2020-03-23

Karl G skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John sålde vår grannes hus i somras och jag fick ett gott intryck utav honom när jag var på visning och kontaktade honom när vi skulle sälja vår lilla villa.
    John har under pågående försäljning varit hjälpsam, positiv och informativ.
    Vi är supernöjda och skulle gärna rekommendera honom till andra som ska sälja eller köpa sin bostad. Läs mer
    2020-04-05 John E svarar Karl G
    Tack för att du tog dig tid att skriva några rader. Vi fick till ett gott samarbete och en stor eloge till er som fick till så fint till visningarna, trots högsäsong på era jobb! 👌
  • 2020-03-21

Alain N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    - Lätt tillgänglig och djupt engagerad i försäljningen,
    - Bra vägledning vid frågor och funderingar.
    - Framförallt en lyhörd och glad bemötande för kunderna Läs mer
    2020-04-01 Beatrice Ö svarar Alain N
    Tusen tack för din fina rekommendation och ett trevlig samarbete!
  • ROSÈ A

2020-03-20

ROSÈ A skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag fick mycket hjälp av Beatrice I köp av min första lägenhet. Hon var professionellt och svarar alltid när jag kontakter henne äntligen via Mobil,email eller SMS. Rekommenderad som maklaren. Läs mer
    2020-04-01 Beatrice Ö svarar ROSÈ A
    Tack så mycket! Jag hoppas att du ska trivas bra i din nya lägenhet!
  • 2020-03-16

Jan K skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Allt gick smidigt och enkelt!
    Trevligt bemötande! Läs mer
    2020-04-27 Sofia N svarar Jan K
    Tack! Jag hoppas att du kommer trivas bra i lägenheten!
  • 2020-03-11

Wei X skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Genom annons fick jag kontakta Viktor. Han har bra jobbat på min lägenhets inköp. En sak vill jag säger att kolla några med lägenhets nr ( enligt skatteverkets persons information, lägenhet numer ska vara 1102 ). Läs mer
  • 2020-03-11

Camilla H skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hon har varit väldigt bra att jobba med under vår försäljning av bostadsrätt. Hon är hjälpsam och trevlig. Rekommendera verkligen henne som sin mäklare. Läs mer
    2020-04-01 Beatrice Ö svarar Camilla H
    Tusen tack för din fina rekommendation Camilla! Jag hoppas att ni ska trivas superbra i er nya bostad!
  • 2020-03-09

Magnus H skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice hjälpte oss sälja vårt bostadsrättsradhus. Hon var alltid proffsig och svarade snabbt på ev. frågor under hela processen. Hon var kunnig och positiv och ställde upp utöver förväntan. Läs mer
    2020-04-01 Beatrice Ö svarar Magnus H
    Tack Magnus för din rekommendation. Jag hoppas att flytten går smidigt och att ni kommer trivas bra i er nya bostad!
  • 2020-03-09

Evelina S skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice är svår att få tag i då man behövde skicka sms för att få henne att svara i telefonen! men väl på plats var hon bra! Sms besvarades alltid. Skulle pga ovannämnda inte anlita henne. Läs mer
    2020-03-09 Beatrice Ö svarar Evelina S
    Hej Evelina! Det var oturligt att du försökte nå mig under min semester i december. Även vi mäklare är lediga ibland. Jag har dock en telefonsvarare som säger att jag gärna mottar ett sms för att kunna hjälpa till så fort som möjligt alternativt att man alltid kan nå mina kollegor på kontoret. Jag hoppas ändå att du är nöjd med din nya lägenhet och att du ska känna att du alltid kan höra av dig om du har några frågor. Väl mött!
  • 2020-03-05

Jan H skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice har utfört sitt uppdrag på ett förtjänstfullt sätt med stort ansvar och i positiv anda. Läs mer
    2020-03-09 Beatrice Ö svarar Jan H
    Tack så mycket för förtroendet att hjälpa dig med detta uppdrag och tack för ett trevligt samarbete!
  • 2020-02-29

Jakob E skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig, kunnig och tillmötesgående. Jag köpte en villa genom John Ekblad.

När man letar efter nytt hus åker man runt på flertalet olika husvisningar och träffar på en mängd olika mäklare. De flesta väldigt trevliga men sen finns det vissa som är mindre trevliga. Där väljer man att inte gå vidare med affären även om huset man var intresserad av var helt okej. Läs mer
  • Lisa T

2020-02-24

Lisa T skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag är 100% nöjd. Jag kontaktade Sofia gör att det var hon som för tre pr sedan sålde fastigheten till mig och jag blev nöjd redan då. Läs mer
    2020-03-17 Sofia N svarar Lisa T
    Tack Lisa! Det är ett fantastiskt hus du lämnar, men framtiden kommer bli bättre!
  • 2020-02-22

Daniel A skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor hjälpte till att sälja mitt kedjehus.
    Han gav mycket bra intryck, inte för mycket "försäljare" i bemötandet (som vissa mäklare brukar kunna ge).
    Victor har varit tydlig, engagerad och lyhörd, och kan varmt rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Anders K

2020-02-02

Anders K skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt Brf 3a på Verkmästaregatan62.
    Sofia gav oss full service under hela processen. Våra förväntningar uppfyllde Sofia till fullo och mer därtill.
    Vänder oss gärna till FB och Sofia om vi kommer att flytta i framtiden.
    En mäklare med hjärtat för God service och vänligt bemötande. Stort tack från oss. Anders o Elisabeth Källman Läs mer
    2020-02-05 Sofia N svarar Anders K
    Vad glad jag blir av att läsa detta. Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas i er nya lägenhet och att renoveringarna går bra för er. Jag finns ett samtal bort om ni har några frågor!
  • 2020-01-27

Adam P skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hon sålde vår bostadsrätt, vi är väldigt nöjda med allt på vad som hade med försäljningen att göra. Läs mer
    2020-02-02 Sofia N svarar Adam P
    Tack Adam för de fina orden! Nu får ni andas ut och förbereda flytten till er nya bostad. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-01-20

Anna S skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hej, Jag har köpt en bostadsrätt i Enköping och har blivit professionellt bemött av mäklaren genom hela processen.

Anna Läs mer
    2020-03-09 Beatrice Ö svarar Anna S
    Tack så mycket Anna och hoppas du trivs bra i din nya bostad!
  • 2020-01-19

Mattias F skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    När vi sålde vår bostadsrätt lotsade John oss igenom hela affären. Han var engagerad och proffsig och vår känsla var att han verkligen brydde sig! Läs mer
    2020-02-19 John E svarar Mattias F
    Kul att ni är nöjda Mattias! Ett bra samarbete ger alltid bra resultat! :)
  • 2020-01-17

Catarina F skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Johns bemötande under hela försäljningen av vår fastighet har varit superbra. John har varit väldigt tydlig och förklarat hur hela processen ska gå till. Vi har känt oss trygga hela vägen. John har också varit lätt att få kontakt med under hela tiden när vi haft frågor eller funderingar.
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • ISABELLA Å

2020-01-13

ISABELLA Å skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor är super! proffsigt bemötande och svarar snabbt på frågor. Går den extra milen för att underlätta för oss och alltid positiv och drivande! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-01-10

Fanny L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt min förstalägenhet. Tyckte han var väldigt bra och informerande för mig som inte hade så bra koll. Trygg och välkomnande! Läs mer
  • 2020-01-07

Shibani C skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en lägenhet och skall säljes en lägenhet.
    Med trevlighet och respekt
    Bemötande med omtanke och respekt, Ja.
    Hon var alltid tillgänglig, trevlig och hjälpsam samt trovärdig. Läs mer
  • 2019-12-29

Albin M skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Svår att få tag på och ringer inte upp. Ingen säljarglöd, kände mig inte ”speciell” och verkade som hon inte ville sälja något objekt. Läs mer
  • Max G

2019-12-29

Max G skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Erfaren försäljare med både bra känsla för affären och ett trevligt bemötande.
    Kan starkt rekommenderas vid köp och sälj av bostadsrätt. Läs mer
    John E gillar detta
  • 2019-12-29

Kristian E skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Bra kommunikation, snabbt och enkelt, ordning och reda. Läs mer

Nermin B skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    hej han sålde våran lägenhet på pärlugglan gick smidigt o fort han e trevlig o kunnig hör av sig så fort han kan om man ringer o han e upptagen.Känns tryggt att ha ett sånt förtroende för en mäklare Läs mer

Andreas A skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt Bostadsrätt. Trevligt och kunnigt bemötande. Rekommenderas absolut. Läs mer
    2019-12-27 Sofia N svarar Andreas A
    Tack! Jag hoppas att ni kommer att trivas ordentligt!

Ida N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt en lägenhet
    Väldigt positiv och trevlig!
    Beatrice är så bra på sitt jobb och var bra förberedd på alla frågor jag hade, med tanke på att det är min första lägenhet! Är mycket nöjd!:) Läs mer
  • 2019-12-18

Elin V skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor var väldigt proffsig i sitt bemötande och fick oss som köpare att känna oss trygga. Läs mer
  • 2019-12-16

Kristoffer P skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en villa. Mycket trevligt och lugnt bemötande. Läs mer
    2019-12-19 Victor N svarar Kristoffer P
    Stort tack Kristoffer för det fina omdömet och hoppas att du och familjen ska trivas i det nya huset. Jag finns alltid ett samtal bort ifall det är något ni behöver hjälp med.
  • 2019-12-15

Viktor B skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Som säljare vill man väl bara en sak - få sin lya såld. Det lyckades John med. Han är dessutom tydlig och trevlig.

Högsta betyg! Läs mer
    John E gillar detta
  • 2019-12-12

Kaj J skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte lägenhet. Mäklaren var proffsig, sympatisk, snabb och noga med detaljerna. Anlitar gärna henne om jag ska sälja. Läs mer
    2019-12-16 Sofia N svarar Kaj J
    Tack så mycket! Nu får vi hoppas att ni ska trivas och bo kvar länge!
  • 2019-12-10

Camilla G skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte kollonistuga
    Tydlig, kunnig och engagerad. Läs mer
    2019-12-19 Victor N svarar Camilla G
    Tack Camilla för ett gott betyg, jag hoppas att du ska trivas i din fina stuga!
  • 2019-12-08

Senad T skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag köpte lägenheten runt 615 000 kr och sålde den för 950 000. Jag är mycket nöjd med Victor som mäklare. Han rekommenderas starkt utav mig! Läs mer
    2019-12-19 Victor N svarar Senad T
    Tack Senad för ditt omdöme och för ett fint samarbete, lycka till nu med jakten på ny bostad!
  • 2019-11-26

Lotta N skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemött av mäklaren som gjorde det möjligt att se bostaden innan visning
    Hållt mig informerad i alla steg
    Bra bemötande, ordning och reda Läs mer
    2019-12-05 John E svarar Lotta N
    Tack för gott samarbete Lotta och att du hann flytta innan du skulle lämna ifrån dig huset. Hoppas du kommer trivas bra i lägenheten nu. :)

Källgatan 17, 745 31 Enköping