Alla kategorier Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Enköping

Fastighetsbyrån Enköping

Källgatan 17, 745 31 Enköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Enköping är en stor grupp mäklare som arbetar med engagemang och kunskap i varje bostadsaffär. Oavsett om det gäller villa, lägenhet, fritidshus, gård eller skogsfastigheter har vi koll på den lokala marknaden och kan hjälpa dig både vid köp och försäljning.

Tack vare vår erfarenhet i branschen, vårt intresse för fastighetsförsäljning och vår lokalkännedom finns vi för att ge råd och stöd redan från första möte till avslutande administrativa uppgifter efter avslutad affär.

Ring eller kom förbi på en kopp kaffe så kan vi börja diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Mån-Tor: 09:00-12:00

Läs vad 335 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enköping

• Susanna W skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt villa.
    Trevligt bemötande
    Är mycket nöjd med mäklaren kan varmt rekommendera henne till andra Läs mer
  • Rolf L skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Kontaktade Rene'e då vi köpte fastigheten henne och fick bra kontakt och förtroende. Hon skötte också försäljningen på ett förträffligt sätt. Föreslog besiktning som visade sig vara bra för både köpare och säljare i slutändan. Snabb med uppdateringar under budgivningen. Vi är mycket nöjda med helheten. Läs mer
    2018-10-12 Renée C svarar Rolf L
    Hej!

Jag är jätteglad att ni är nöjda med mig både som säljare och köpare. Det har varit jätteroligt att få sälja ert fantastiskt fina hus!
  • Therese L skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag är mycket nöjd med Sofia som mäklare, hon har gjort ett utmärkt jobb. Jag upplever Sofia som en stabil och trygg mäklare som kan sin sak. Hon har ett lugnt och säkert intryck och har bevisat att den kompetens hon utstrålar är äkta. Jag har även haft kontakt med Viktor och Beatrice som är mäklare på fastighetsbyrån i Enköping och även dom är två kompetenta mäklare. Fastighetsbyrån har mitt fulla förtroende och jag kan varmt rekommendera dom. Läs mer
    2018-10-16 Sofia N svarar Therese L
    Tusen tack Therese! Jag hoppas ditt nya boende blir toppen!
  • Per N skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Snabb återkoppling och kunnig på sitt område. Läs mer
    2018-10-05 Christina S svarar Per N
    Hej Per och tack för positiv feedback. Kom ihåg att vi gärna tar tips på vad vi kunnat göra bättre för det äf bara då vi kan ge den överlägset bästa servicen. På återhörande och må väl.
  • Hanna C skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Lugn, trygg, flexibel och proffsig. Sålde hus. Läs mer
    2018-10-16 Sofia N svarar Hanna C
    Tack Hanna! Roligt att höra att ni är nöjda!
  • Martin N skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har under 2017-2018 sålt två & köpt en bostadsrätt via Sofia.

Köpare: När jag köpte så var ganska inte själva processen så viktigt då jag på förhand köpte objektet innan visning.

Säljare: bra och smidig försäljning i båda fallen. Lyhörd för mina önskemål. Framför allt arbetade Sofia på snabbt och kändes ej som att hon ville dra ut på processen i hopp om ökat arvorde/ökat försäljningspris. Mycket bra under budprocessen och gav rätt råd för mig som säljare i slutet av budprocessen.

Kan verkligen rekommendera Sofia om ni vill ha en lyhörd och väldigt framåtgående mäklare som vill slutföra uppdraget utan onödig väntan. Läs mer
    2018-10-16 Sofia N svarar Martin N
    Tack Martin för de fina orden! Det har varit roligt att jobba med dig!
  • Mimmi E skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    ........................jättebra........ :) Läs mer
    2018-10-16 Sofia N svarar Mimmi E
    Tack så mycket Mimmi! Hoppas du trivs i din nya lägenhet!
  • Stefan A skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt lägenhet bra bemött och svarat och återkommit på frågor via sms snabbt o bra. Läs mer
    2018-10-01 Sofia N svarar Stefan A
    Tack Stefan! Jag hoppas att du kommer att trivas bra i lägenheten, nu när du snart får tillträde!
  • Ulf Å
    Ulf Å skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket trevlig och proffesionell. Hanterade både vårt köp och vår försäljning på et föredömligt sätt. Vi kan ge de varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-10-09 Beatrice Ö svarar Ulf Å
    Tusen tack för dina fina ord Ulf och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med både försäljning och köp!
  • Mikael Å
    Mikael Å skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi fick hjälp av Beatrice med att både köpa och sälja bostad. Trevlig, förberedd och proffsig. Läs mer
    2018-10-09 Beatrice Ö svarar Mikael Å
    Tack för ett gott samarbete Mikael! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus!
  • Jessica E skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt min första lägenhet och köpt min första fastighet. Bra upplevelse med bra resultat. Mycket trevlig och duktig mäklare! Läs mer
    2018-10-09 Beatrice Ö svarar Jessica E
    Tack Jessica! Det har varit jättetrevligt att ha fått samarbeta med dig. Jag hoppas verkligen ni ska trivas bra i ert nya hus!
  • Daniel N skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    I had a very positive judgement towards the contact I had with Fastighetsbyrån Enköping. The business was contacted in a friendly atmosphere with the all necessaries information and good services. I would recommend the company as simply the best. Läs mer
  • Jimmie Å
    Jimmie Å skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Svinnegarsby 21
    Allt va jätte bra och gick smidigt! Läs mer
    2018-10-01 Sofia N svarar Jimmie Å
    Tack så mycket Jimmie! Hoppas du trivs bra i huset!
  • Krzysztof K skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Super friendly and helpful and informative. Läs mer
    Christina S gillar detta
  • Annica H skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har anlitat Christina själv tidigare och skulle verkligen rekommendera henne till alla jag känner. Hon är proffsig och påläst. Hennes sätt att vara är naturligt och inbjudande. Helt klart bästa mäklaren jag haft att göra med.🤗🤗 Läs mer
    2018-09-17 Christina S svarar Annica H
    Men vad roligt med så positiva ord. Roligt att vi kunde göra ditt bostadsbyte så bra tillsammans.
  • Maria E skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag köpte lägenhet, nyproduktion.

Tydlig. Trevlig. Hjälpsam.
    Lätt att komma i kontakt med.
    Kunnig. Läs mer
  • Kent S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemötande.Kunnig.
    Kunnig.
    Mycket bra som helhet. Läs mer
  • Agneta R
    Agneta R skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice har med ett personligt engagemang och stor pålitlighet hjälpt mig att sälja min bostad.
    Jag tvekar inte att ge mina allra bästa rekommendationer till Beatrice som mäklare i framtiden!
    Agneta Läs mer
    2018-10-09 Beatrice Ö svarar Agneta R
    Tack Agneta för dina fina ord och för att jag fick förtroendet att hjälpa dig med försäljningen av din bostad!
  • Therese L
    Therese L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi sålde vår bostadsrätt och fick även hjälp med kontraktsskrivning till vårt hus.
    Proffesionellt bemötande och alltid snabb på att svara på våra funderingar och ge tips och råd. Vi har varit nöjda i alla ärenden vi haft med John. Trevlig, kunnig och professionell sammanfattar det hela. Läs mer
  • Frida O
    Frida O skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålde en etta centralt i Enköping.
    Hon lyssnade på mina behov, svarade snabbt så fort man hörde av sig, kom med bra förslag och var kunnig vid kontraktsskrivningen.
    Skulle rekommendera henne till vänner. Läs mer
    2018-09-20 Renée C svarar Frida O
    Vad roligt att höra att du blev nöjd Frida! Det var ett rent nöje att samarbeta med dig och att få sälja din fina lägenhet.
  • Stefan A skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålde en lägenhet på västerleden i all hast då en liten svacka svepte förbi men John höll huvudet kallt och ingav förtroende redan från början. Bra genomgång vad som skulle göras och löpande support. Hann aldrig bli orolig och sålde i tid och jag flyttade in i min nya bostad och det blev en perfekt övergång. En mästare på sitt jobb och allt som återstår är den tråkiga delen när vinstskatten skall betalas och som John naturligtvis skall hjälpa mig med. All heder till ett bra jobb.

Mvh Stefan Asp Läs mer
  • Johan L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte Husby-Sjutolfts-Viggeby 4. Tycker att John gav ett mycket seriöst intryck och levde upp till alla förväntningar som man som köper kan ha på en mäklare. Läs mer
  • Carola I
    Carola I skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Här sålt en lägenhet, bemötandet har varit utmärkt mycket bra. Även kommunikation och återkoppling har fungerat över förväntan.
    Som helhet supernöjd. 🙂 Läs mer
    2018-09-17 Sofia N svarar Carola I
    Tusen tack för de fina orden, Carola!
  • Linda Mari S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Bra stöd och på alla vis varit hjälpsam i försäljning av min villa.
    Det har varit särskilda omständigheter under processen vilket i detta visat på vilken klippa John är!! Läs mer
  • Jens J skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte ett radhus i Enköping och är genomgående otroligt nöjda. Hela vägen från visning till genomförd affär. Läs mer
  • Sulevi T skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Proffsig mäklare som gjorde bostadsaffären enkel Läs mer
    2018-09-20 Renée C svarar Sulevi T
    Hej Sulevi! Jag är väldigt glad över att du är nöjd med mig som mäklare. Jag hoppas att ni trivs i den nya fina lägenehten och att du hör av dig igen om det är något annat jag kan hjälpa till med.
  • Jesper A skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Väldigt bra upplevelse. Sålde ett radhus och fick bra hjälp genom hela processen. Hade svar på alla våra frågor och fanns tillgänglig. Läs mer
    2018-09-11 John E svarar Jesper A
    Tack Jesper för den fina kommentaren! Kul att ni är nöjda med mitt och Beatrice samarbete! Hoppas ni ska trivas i nya huset. :)
  • Per S skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt ett radhus och all kontakt med mäklaren har varit bra. Jag har bara positivt att säga om mäklaren Läs mer
  • Mari V skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt lägenhet.trevlig.haft bra kontakt. Läs mer
    2018-10-09 Beatrice Ö svarar Mari V
    Tack Mari! Jätteroligt att du hittade en lägenhet som kändes helt rätt för dig!
  • Mikael T skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har sålt ett radhus, Beatrice har skött sitt uppdrag utmärkt
    Är super nöjd med hela affären , Hade väl hoppats på lite mer betalt ,Me Läs mer
    2018-09-05 Beatrice Ö svarar Mikael T
    Tack så mycket Micke! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus!
  • Cecilia J skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt bostad
    Trevlig mäklare, kunnig, hjälpsam Läs mer
    2018-09-05 Beatrice Ö svarar Cecilia J
    Tack Cecilia! Det var roligt att höra ifrån dig och att ni trivs bra!
  • Ulf Å
    Ulf Å skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Jag upplevde att affärerna gick som på räls hela vägen, inga problem på något sätt. Allt bara flöt på utan att jag själv behövde göra någonting. Läs mer
  • Elisabeth M skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    proffsigt.engagerat.vänligt.jag kommer att använda Fastighetsbyrån igen och rek.er till mina vänner. Läs mer
  • Tomas W
    Tomas W skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi sålde ett dödsbo som var väldigt känsloladdat. Victor skötte hela affären, alla möten, alla rekommendationer och visningar på bästa sätt och med en väldigt proffesionell inställning. Kunde inte valt en bättre samarbetspartner. Det var just så det kändes, som att Victor var en äkta samarbetspartner till oss i familjen. Alla de frågor som uppstår i sammanhanget svarade Victor på väldigt lättförståeligt & korrekt. Kan rekommendera Victor varmt till den som går i säljtankar. Läs mer
  • Linn W skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte lägenhet i Bredsand. Såg lägenheten på Hemnet, och såg att visningen var samma dag och att man skulle ha föranmält sig, men jag ringde ändå och Beatrice sa att jag jättegärna kunde komma på visningen direkt även fast jag skulle bli lite sen. När jag kom dit fick jag ett varmt, trevligt mottagande (som jag även märkte av i telefonen), och kände att jag kunde ställa frågor. Fick en trevlig känsla! Beatrice mötte mina förväntningar av hur en trygg mäklare skall vara! Läs mer
  • Fredrik S skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte ett torp
    Bra bemötande
    Tycker allt fungerade toppenbra Läs mer
    2018-07-04 Renée C svarar Fredrik S
    Hej Fredrik! Vad roligt att du är nöjd. Jag hoppas att du ska trivas där ute. Välkommen tillbaka om det är något annat jag kan hjälpa dig med!
  • Johan T skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har köpt en tomt och sålt vår villa. Bemötandet har varit mycket bra under hela resan. Vi är väldigt nöjd och glada för all hjälp, professionellt bemötande under hela processen av Christina och hennes kollegor.
    Vi rekommenderar henne . Läs mer
    2018-06-14 Christina S svarar Johan T
    Tack Johan, ett nöje att få samarbeta med er kring era bostadsaffärer. Må väl och väl mött framöver,
  • Agneta R skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice har på bästa sätt lotsat inblandade genom denna affär lugnt, tryggt och smidigt. Läs mer
  • Kristian M skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi sålde våran villa, vi kontaktade Christina då vi ville ha ett samarbete med fastighetsbyrån då vi vid tidigare köp och försäljning använt oss av samma mäklarfirma!
    Vi är nöjda med bemötande och seriösiteten som ligger till hos Christina!

Kommer vi i framtiden sälja bostad är det högst troliga valet såklart Fastighetsbyrån i Enköping! Läs mer
    2018-06-14 Christina S svarar Kristian M
    Kristian, vad roligt att höra att ni är nöjda med oss. Vi ses på tillträdet framöver.
  • Anna A skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi köpte ett stort hus. Mäklaren bemötte oss med respekt och var väldigt tillmötesgående med våra önskemål och frågor och funderingar. Vi upplever att mäklaren inte ville sälja huset till högsta möjliga pris utan förklarade vilka ”problem” som fanns med huset samt hjälpte till så att vi kom överens med säljarna om ett lämpligt köpeavtal mellan båda parterna. Läs mer
    2018-05-20 Christina S svarar Anna A
    Hej Anna och tack för den fina rekommendationen. Det skall bli trevligt att få höra hur ni trivs med huset när ni väl bott in er. Högsta pris, joooo det är viktigt för mäklaren men lika viktigt att ni tidigt läst igenom besiktningsprotokollet. Vet ni vad ni tittar på så budar man lite mer än om man budar på ”grisen i säcken”. Vi hörs framöver.
  • Conny K skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hon är trevlig och kunnig och jag kommer att ta hjälp av henne i framtiden. Läs mer
    2018-06-14 Christina S svarar Conny K
    Conny, så bra vi jobbade ihop när du var och for runt hela världen kunde vi förbereda det som behövdes och få saker och ting att fungera. Du är så välkommen åter om du har funderingar kring dina bostäder framöver.
    Christina S gillar detta
  • Camilla A skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi hat köpt tomt. Bemötandet har varit mycket bra under hela processen. Vi förväntade oss ett professionellt bemötande och hänsyn till våra förutsättningar och detta var precis som vi hoppats från Christina.
    Vi rekommenderar henne . Läs mer
    2018-05-13 Christina S svarar Camilla A
    Tack för dina rader här på Reco. Det var bra att ni är nöjda. Tveka inte att återkomma om ni vill ha en skriftlig värdering senare på ert hus. Det ingår i min tjänst att ni får det utan kostnad. Skall bli spännande att se vad ni bygger.
  • Gösta H
    Gösta H skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    tycker att hon kunde skött våra 2 tomter lite bättre på slutet, efter som vi bestämde att vi skulle byta tomt om inte tomt nr 46 blev
    tillsalu. annar var hon bra Läs mer
    2018-05-13 Christina S svarar Gösta H
    Hej Gösta och tack för att du tog dig tid att svara. Jag har nu mig lärt extra mycket vikten av att lämna instruktioner skriftligt till mina kunder. Tomt 46 var dessvärre inte aktuell att bli ledig och ville ni byta hade det gått bra innan handpenningen reglerades. Men nu hoppas jag att det löste dig bra med det underlag ni fick av mig för att söka lagfart på. Annars hör utav er om inskrivningsmyndigheten ville Ha något annat. Ser fram emot att se vad ni bygger för hus.
  • Simon K skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en lägenhet i Enköping.
    Mycket bra, var på sammanlagt 3 visningar med Victor. Alla mycket trevliga.
    Aldrig köpt en lägenhet tidigare, hade inga förväntningar.
    Allt gick väldigt bra, kunde alltid nå Victor om frågor fanns. Köpet och underskriften gick mycket enkelt och förståligt. Läs mer
  • Rasmus H skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Viktor hjälpte oss med att köpa hus när vi bodde utomlands. Massor av telefonsamtal och tredjeparter inblandade. Vi hade en jättebra säljare med så hela upplevelsen var jättebra. Vi träffade Viktor för första gången två månader efter vi flyttat in. Skulle varmt rekommendera Viktor till både köpare och säljare. Läs mer
  • Pia S skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har köpt bostadsrätt och sålt villa.
    Mäklaren var mkt lyhörd och tillmötesgående. Mäklaren gav ett lugnt, konkret, professionellt bemötande.
    Förväntningarna var att bli lite mer uppdaterad i försäljningsprocessen, men ändå mkt nöjd med kontakten.
    Den sammantagna upplevelsen var att mäklaren gav en positiv känsla och var professionell, rak och tydlig. Läs mer
    2018-05-08 Sofia N svarar Pia S
    Tack så mycket för de fina orden! Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • Felicia A skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Väl bemötande. Professionell och förtroandegivande och trevlig! Läs mer
    2018-05-03 John E svarar Felicia A
    Kul att du är nöjd Felicia! Hoppas ni trivs i ert nya radhus. :)
  • Filip P skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Renée var en fantastisk mäklare, lugn, sansad och ett stort tålamod!
    Allting fick fenomenalt. Jag kunde inte be om något bättre. 10/10 toasters ifrån Mig och min sambo! Läs mer
    2018-04-19 Renée C svarar Filip P
    Vilken fantastiskt fin rekommendation! Tack! Jag är glad att ni är nöjda och tackar för förtroendet att hjälpa er med bostadsförsäljningen.
  • Patrik Å skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jätte nöjd som kund, bra service mottagande.alltid snabb kontakt vid visningar och plan uppläg för försäljningen. Samman fattat en mycket trygg och positiv försäljning. Läs mer
    2018-04-19 Renée C svarar Patrik Å
    Hej Patrik! Stort tack för dina fina ord. Jag hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet och varmt välkommen tillbaka om du behöver en värdering på den när du har renoverat klart.
  • Effeli H
    Effeli H skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi bestämde oss samma minut vi gick på en visning som Victor höll att ska vi någonsin sälja vårt hus vill vi att Victor ska vara vår mäklare. Han framstod som påläst, ödmjuk och var väldigt förtroendeingivande.
    Det valet har vi inte ångrat!

När vi anlitade Victor som mäklare levde han upp till våra förväntningar och mer därtill. Victor var okonstlad, tillgänglig och kunnig. Han gör hela tiden det där lilla extra som i slutänden kan vara avgörande - och för oss var det det. Läs mer

Källgatan 17, 745 31 Enköping