Fastighetsbyrån Enköping

Källgatan 17, 745 31 Enköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Enköping är en stor grupp mäklare som arbetar med engagemang och kunskap i varje bostadsaffär. Oavsett om det gäller villa, lägenhet, fritidshus, gård eller skogsfastigheter har vi koll på den lokala marknaden och kan hjälpa dig både vid köp och försäljning.

Tack vare vår erfarenhet i branschen, vårt intresse för fastighetsförsäljning och vår lokalkännedom finns vi för att ge råd och stöd redan från första möte till avslutande administrativa uppgifter efter avslutad affär.

Ring eller kom förbi på en kopp kaffe så kan vi börja diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 494 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enköping

• 2020-01-27

Adam P skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hon sålde vår bostadsrätt, vi är väldigt nöjda med allt på vad som hade med försäljningen att göra. Läs mer
  • 2020-01-20

Anna S skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hej, Jag har köpt en bostadsrätt i Enköping och har blivit professionellt bemött av mäklaren genom hela processen.

Anna Läs mer
  • 2020-01-19

Mattias F skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    När vi sålde vår bostadsrätt lotsade John oss igenom hela affären. Han var engagerad och proffsig och vår känsla var att han verkligen brydde sig! Läs mer
  • 2020-01-17

Catarina F skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi sålde en bostadsrätt.
    Johns bemötande under hela försäljningen av vår fastighet har varit superbra. John har varit väldigt tydlig och förklarat hur hela processen ska gå till. Vi har känt oss trygga hela vägen. John har också varit lätt att få kontakt med under hela tiden när vi haft frågor eller funderingar.
    Vi är supernöjda! Läs mer
  • ISABELLA Å

2020-01-13

ISABELLA Å skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor är super! proffsigt bemötande och svarar snabbt på frågor. Går den extra milen för att underlätta för oss och alltid positiv och drivande! Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-01-10

Fanny L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt min förstalägenhet. Tyckte han var väldigt bra och informerande för mig som inte hade så bra koll. Trygg och välkomnande! Läs mer
  • 2020-01-07

Shibani C skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en lägenhet och skall säljes en lägenhet.
    Med trevlighet och respekt
    Bemötande med omtanke och respekt, Ja.
    Hon var alltid tillgänglig, trevlig och hjälpsam samt trovärdig. Läs mer
  • 2019-12-29

Albin M skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Svår att få tag på och ringer inte upp. Ingen säljarglöd, kände mig inte ”speciell” och verkade som hon inte ville sälja något objekt. Läs mer
  • Max G

2019-12-29

Max G skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Erfaren försäljare med både bra känsla för affären och ett trevligt bemötande.
    Kan starkt rekommenderas vid köp och sälj av bostadsrätt. Läs mer
    John E gillar detta
  • 2019-12-29

Kristian E skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Bra kommunikation, snabbt och enkelt, ordning och reda. Läs mer

Nermin B skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    hej han sålde våran lägenhet på pärlugglan gick smidigt o fort han e trevlig o kunnig hör av sig så fort han kan om man ringer o han e upptagen.Känns tryggt att ha ett sånt förtroende för en mäklare Läs mer

Andreas A skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt Bostadsrätt. Trevligt och kunnigt bemötande. Rekommenderas absolut. Läs mer
    2019-12-27 Sofia N svarar Andreas A
    Tack! Jag hoppas att ni kommer att trivas ordentligt!

Ida N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt en lägenhet
    Väldigt positiv och trevlig!
    Beatrice är så bra på sitt jobb och var bra förberedd på alla frågor jag hade, med tanke på att det är min första lägenhet! Är mycket nöjd!:) Läs mer
  • 2019-12-18

Elin V skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor var väldigt proffsig i sitt bemötande och fick oss som köpare att känna oss trygga. Läs mer
  • 2019-12-16

Kristoffer P skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en villa. Mycket trevligt och lugnt bemötande. Läs mer
    2019-12-19 Victor N svarar Kristoffer P
    Stort tack Kristoffer för det fina omdömet och hoppas att du och familjen ska trivas i det nya huset. Jag finns alltid ett samtal bort ifall det är något ni behöver hjälp med.
  • 2019-12-15

Viktor B skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Som säljare vill man väl bara en sak - få sin lya såld. Det lyckades John med. Han är dessutom tydlig och trevlig.

Högsta betyg! Läs mer
    John E gillar detta
  • 2019-12-12

Kaj J skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte lägenhet. Mäklaren var proffsig, sympatisk, snabb och noga med detaljerna. Anlitar gärna henne om jag ska sälja. Läs mer
    2019-12-16 Sofia N svarar Kaj J
    Tack så mycket! Nu får vi hoppas att ni ska trivas och bo kvar länge!
  • 2019-12-10

Camilla G skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte kollonistuga
    Tydlig, kunnig och engagerad. Läs mer
    2019-12-19 Victor N svarar Camilla G
    Tack Camilla för ett gott betyg, jag hoppas att du ska trivas i din fina stuga!
  • 2019-12-08

Senad T skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag köpte lägenheten runt 615 000 kr och sålde den för 950 000. Jag är mycket nöjd med Victor som mäklare. Han rekommenderas starkt utav mig! Läs mer
    2019-12-19 Victor N svarar Senad T
    Tack Senad för ditt omdöme och för ett fint samarbete, lycka till nu med jakten på ny bostad!

Lotta N skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en bostadsrätt.
    Bra bemött av mäklaren som gjorde det möjligt att se bostaden innan visning
    Hållt mig informerad i alla steg
    Bra bemötande, ordning och reda Läs mer
    2019-12-05 John E svarar Lotta N
    Tack för gott samarbete Lotta och att du hann flytta innan du skulle lämna ifrån dig huset. Hoppas du kommer trivas bra i lägenheten nu. :)

Cecilia A skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi köpte ett radhus i bostadsrättsformat. Det var vår första bostadsaffär.
    Jag tycker att mäklaren var trevlig, lättsam och ingav förtroende. Vi är mycket nöjda. Läs mer

Beata K skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Fick vi bästa hjälp från Viktor näe köpte vi huset .
    Vi är väldig nöjda . Läs mer
    2019-12-19 Victor N svarar Beata K
    Tack Beata och Lukas för de fina orden, jag ser fram mot att komma och hälsa på er när ni är färdiga med husrenoveringen.
  • 2019-11-25

Sonny J skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har sålt en 3:a och det blev väldigt bra. Det tog lite längre tid än vad vi hade tänkt oss men John gkorde ett bra jobb och vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2019-11-25 John E svarar Sonny J
    Tack Sonny! Bra fixat inför visningarna! Ha det gott.
  • 2019-11-20

Arne Mauritz F skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket tydlig, saklig och trevligt bemötande. Läs mer
    2019-11-23 John E svarar Arne Mauritz F
    Tack för att jag fick hjälpa er. En snabb försäljning minst sagt.
  • 2019-11-20

Mohammed H skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag tycker hon har varit jätte bra Läs mer
    2019-11-25 Sofia N svarar Mohammed H
    Tack Mohammed! Lycka till med renoveringen. Jag hoppas du kommer trivas!
  • 2019-11-19

Camilla A skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt en 2 rums lgh.
    Mycket trevligt bemötande, korrekt och proffsig. Lugn.
    Jag förväntade mig få bra information om lgh. Att bli hjälpt och lotsad i köpet av bostad, vilket jag blev. Fick snabba svar när jag frågade något via mejl/sms.
    Ringde tillbaka om jag sökt via telefon.
    Inget negativt att säga. Kände mig trygg i mitt köp. Läs mer
    2019-11-25 Sofia N svarar Camilla A
    Vad glad jag blir att höra dessa ord! Jag hoppas verkligen att du kommer trivas i din nya lägenhet!

Joakim N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Allt va jättebra, vi är nöjda med försäljningen av vår lägenhet Läs mer

Berit K skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köp av en etta Torggatan 36b
    Bra bemött av Victor
    Förväntningar som vi hade var att det skulle vara nära centrum
    Mycket lätt att få kontakt med Victor
    Så vi kan inte klaga Läs mer

Aday B skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag köpte en lägenhet i Enköping och hon var extremt professionell och trevlig. Läs mer
    2019-11-17 Sofia N svarar Aday B
    Tack Aday, blir glad över att höra dessa ord. Jag hoppas du kommer att trivas i nya lägenheten!
  • 2019-11-08

Tobias T skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi köpte en sommarstuga som är ett litet smultronställe och där läge och tomt avgjorde köpet. Mäklaren har utfört sitt uppdrag men vi saknade underlag från samfälldheten som jag tycker borde ha funnits med. Det är en del i köpet då man inte kan välja bort detta. Vi ordnade fram allt själva innan beslut.
    Kan tyckas vara en småsak men för mig en självklarhet, likt ett köp av en lägenhet i en BRF. Allt annat flöt på bra och vi fick den info i övrigt vi behövde. Alla trevliga och ett bra bemötande från samtliga inblandade. Läs mer
  • 2019-11-06

Lotta S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt bostad.
    Då det varit trögt att sälja min bostad kom John in med ny energi och krafttag, tex med nya bilder på huset (ny fotograf samt inredare).
    Han återkopplade så fort han visste något och han jobbade på mycket bra. Det hände saker.
    Det känns även att han kan och förstår mycket om hus, som ger en trygg känsla.
    Är även väldigt hjälpsam och trevlig. Läs mer
    2019-11-23 John E svarar Lotta S
    Hej Lotta! Stort tack för de fina orden. Tycker vårt samarbete gick galant i en motig marknad. Bra jobbat och all eloge till ditt engagemang!
  • 2019-11-06

Emilia S skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt ett ödehus. Fick bra och professionell hjälp och vägledning, vår mäklare gav ett tryggt och trovärdigt intryck och gav oss superfint bemötande. Vår mäklare var insatt och intresserad av fastigheten och gav oss bra information. Läs mer
  • 2019-11-03

Ylva E skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra bemötande.
    Glatt och trevligt sätt. Läs mer
  • 2019-10-31

Jennifer W skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålde vårt hus utanför Enköping med hjälp av Beatrice. Hon har hela tiden varit behjälplig, hållt i så många visningar vi önskat och när det passat oss, dessutom kunde vi skriva köpekontrakt utanför kontorstid, kanon. Hela tiden har Beatrice varit tillmötesgående, rekommenderas 👍🏻 Läs mer
  • 2019-10-27

Jörgen O skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Både köpt och sålt av John Ekblad, trevlig, kunnig och återkopplar alltid. har bara gott att säga. Läs mer
    2019-11-23 John E svarar Jörgen O
    Stort tack Jörgen för att jag fick hjälpa dig att både köpa och några år senare få sälja ditt fina hus igen. Hoppas Surahammarsborna välkomnar dig väl!
  • 2019-10-27

Lena H skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har sålt en brf nu i oktober och tidigare köpt en villa och sålt en annan villa sommaren 2017. Läs mer
  • 2019-10-25

Anna L skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    vi köpte på viggvägen av henne hon var glad och trevlig och proffslig Läs mer
  • 2019-10-23

Jörgen R skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi blev positivt överraskade över att det gick så smidigt att sälja vårt torp under sena hösten. Sofia gav ett lugnt och proffsigt intryck under processen och vi vill gärna rekommendera henne. Läs mer
    2019-10-29 Sofia N svarar Jörgen R
    Tack snälla för de fina orden! Det var fantastiskt att få hjälpa till att försälja ert charmiga torp!
  • 2019-10-22

Ingrid E skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt lägenhet. Väldigt bra bemötande och tillgänglighet.vi fick till en visning på kort varsel och köpet har genomförts ett okomplicerat sätt. Läs mer
    2019-11-23 John E svarar Ingrid E
    Tack för att ni kommenterar här på Reco. Betyder mycket för mig att få kvalitetssäkra att ni är nöjda. Ha det så fint!
  • 2019-10-22

Fredrik N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt en bostadsrätt, mäklaren var trevlig och artig hela tiden men det märktes att hon har väldigt mycket att göra. Jag hade gärna sett att det gick fortare att få ut annonsen men det tog lite tid.

Men som helhet är det helt okej och kommer fortsätta att använda samma mäklare om jag skulle sälja igen. Läs mer
  • Elizabeth F

2019-10-21

Elizabeth F skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi köpte ett hus.
    Hon vaf väldigt professionell och duktig.
    Jac förväntade att vinna budet och det gick bra, smidigt process att äga hus gick perfect med.
    Hon var duktig i allt. Läs mer
    2019-10-21 Sofia N svarar Elizabeth F
    Tack Elisabeth! Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya hus!
  • 2019-10-20

Kristofer O skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt Ängslyckan 63, Mycket proffsigt och bra bemötande.
    Rekommenderar Fastighetsbyrån i Enköping verkligen. Läs mer
  • 2019-10-19

Kent A skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jätte trevlig väl bemött förklarade allt som vi ville veta om husköpet tio poäng av tio möjliga poäng kram från Kent och Mona ❤️❤️❤️ Läs mer
  • 2019-10-17

Marie K skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt o sålt bostadsrätt via vänlig och ärlig mäklare. Läs mer
    2019-10-21 Sofia N svarar Marie K
    Tack Marie! Hoppas allt går bra med förberedelserna inför flytten.
  • 2019-10-15

Lars H skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har köpt ett fritidshus på Lakevägen 24. VI har blivit mycket korrekt och trevligt bemötta det var över förväntan.
    Vi uppskattade att Beatrice gjorde en extra visning då vi missade tidigare visningar. Vi är mycket nöjda med allt. Läs mer
  • Peter Erik Ö

2019-10-15

Peter Erik Ö skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Toppenbetyg på John som supportar och tar sina kunder genom hela sälj-och köp processen. Ska ni välja mäklare så tveka inte att kontakta John, ni kommer bli nöjda👍 Läs mer
  • 2019-10-14

Maria L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt en lägenhet tillsammans med John.

Mycket gott bemötande med tät kontakt och snabba svar på alla frågor jag hade. Kunde inte tänka mig ett bättre bemötande såhär för en första-gångs-säljare! Om jag behöver sälja i framtiden kommer jag kontakta John igen! Läs mer
  • 2019-10-13

Linus S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är en mäklare jag verkligen skulle rekommendera! Det märks att han vet vad han gör!👏🏽 Läs mer
  • 2019-10-09

Bo Ivar B skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor har under hela processen i försäljningen av vårt hus varit otroligt proffsig, väl förberedd, engagerad och trevlig.Vi har känt oss helt trygga under hans ledning. Läs mer
    2019-12-09 Victor N svarar Bo Ivar B
    Tack till er för det goda samarbetet och för en väl genomförd försäljning. Det har varit mitt stora nöje att få arbeta med er!
  • 2019-10-09

Eva Ö skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Man känner förtroende för John. Han känns ärlig och håller vad han lovar. Tydlig i information och vid mötet vid köp/försäljning. varit snabb med svar på frågor. Mycket trevligt och engagerande mottagande på husvisningen. Skulle lätt rekommendera honom. Har tyvärr lite dålig erfarenhet av mäklare (inte från er) så blev glatt överraskad av John som mäklare. Läs mer

Källgatan 17, 745 31 Enköping