Alla kategorier Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Enköping

Fastighetsbyrån Enköping

Källgatan 17, 745 31 Enköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Enköping är en stor grupp mäklare som arbetar med engagemang och kunskap i varje bostadsaffär. Oavsett om det gäller villa, lägenhet, fritidshus, gård eller skogsfastigheter har vi koll på den lokala marknaden och kan hjälpa dig både vid köp och försäljning.

Tack vare vår erfarenhet i branschen, vårt intresse för fastighetsförsäljning och vår lokalkännedom finns vi för att ge råd och stöd redan från första möte till avslutande administrativa uppgifter efter avslutad affär.

Ring eller kom förbi på en kopp kaffe så kan vi börja diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 248 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enköping

• Emma S
    Emma S skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Proffsig, hjälpsam, bra svar på mina frågor, kom med tips och ideér, engagerad, effektiv
  • Alexander T
    Alexander T skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig och hjälpsam. Jag hade ganska dålig koll på hur det fungerar när man omvärderar huset. Men jag fick det förklarat för mig så att jag förstod. Jättebra kundservice!
    2017-11-09 Renée R svarar Alexander T
    Tack för de fina orden och varmt välkommen tillbaka om det är något annat jag kan hjälpa dig med.
  • Annica K
    Annica K skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Bemötande från Beatrice var jätte bra. Fick klara besked vad som gällde m.m. vid köp av lägenhet. Jätte tack till henne!!!!!!!
  • Jenny V
    Jenny V skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra upplevelse rakt igenom.
    Förväntningarna överträffades!
  • Liza B
    Liza B skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Glatt bemötande som både bryr sig om en som individ och som kund. Känns nästan som man fått en ny vän. Riktigt mysig och nöjld med allt!
  • Moa N
    Moa N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig, tydlig och hjälpsam är de ord som först dyker upp när jag ska beskriva Beatrice. Hon har haft en god kontakt med mig under hela försäljningsprocessen och har på ett lugnt sätt guidat mig igenom den vilket skapat en känsla av trygghet och kontroll. Beatrice har gjort ett utmärkt arbete och gett ett bestående gott intryck av Fastighetsbyrån.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Gott bemötande. Fick svar på mycket frågor. Kände att kontraktsskrivningen var något stressad dock.
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice var från första bemötande proffsigt i sitt arbete. Utifrån mina önskemål strukturerade hon en tydlig planering och informerade mig om hur processen skulle gå tillväga när jag bestämt mig för att sälja.
    Värderingen upplevdes som bra mot tidigare sålda bostäder i området och i det skick min bostad var i. Vilket visade sig senare vid försäljning att stämma väldigt bra överens.

Annons med objektbeskrivning och bilder blev mycket bra och välformulerad.

Med min jobbsituation så hade jag svårt att veta hur mycket jag kunde vara hemma och delaktig inför visning samt att jag under budgivning eventuellt var svår att nå.
    Beatrice var dynamisk och gav mig flera alternativ och förslag hur vi kunde gå tillväga och hon anpassade sig efter mina behov, vilket löste sig galant.

Jag har bara positiva erfarenheter med Beatrices arbetet vid min försäljning och rekommenderar henne starkt.
  • Erkki K
    Erkki K skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Bästa möjliga! Kommer att rekommendera henne!
  • Ulf Edvin L
    Ulf Edvin L skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Har gått väldigt smidigt.Bra bemötande. Kan rekommenderas.
  • Sylvia W
    Sylvia W skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Allt mycket var mycket bra. Det var helt klart värt vad det kostade för oss. Mycket fina bilder och lyckad försäljning.
    2017-10-31 John E svarar Sylvia W
    Kul att ni är nöjda med processen! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya sjönära boende. :)
  • Matilda B
    Matilda B skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vår upplevelse av fastighetsbyrån var bra.
    2017-10-31 John E svarar Matilda B
    Härligt Matilda! Säg till när det är dags att värdera det nybyggda huset! :)
  • Tony N
    Tony N skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Ett mycket trevligt, vänligt och informerande möte inför försäljningen.
    Likaså vid kontraktsskrivningen.
    Det här var andra gången som jag/vi anlitat John vid försäljning.
    Kanonbra vid bägge tillfällena.
    2017-10-31 John E svarar Tony N
    Kanonbra var ordet på samarbetet tycker jag! Kul att jag fick hjälpa till och sälja ett boende ännu en gång.
  • Susanna B
    Susanna B skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Blev väldigt bra bemött och är nöjd med hela processen när jag sålde min lägenhet.
    2017-11-08 Renée R svarar Susanna B
    Vad roligt att du blev nöjd. Jag hoppas att du trivs bra i ditt nya hus!
  • Åsa N
    Åsa N skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är kunnig, trevlig,och ger otroligt bra service. Kunde inte bli bättre. Jag kan varmt rekommendera honom.
    2017-10-31 John E svarar Åsa N
    Tack för att du rekommenderar mig vidare så jag får hjälpa kollegor och väninnor att sälja eller värdera.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag fick en bra upplevelse. Mäklaren var vänlig och hjälpsam. Även noggrann med att ge information vilket var väldigt skönt!
    2017-11-08 Renée R svarar Camilla H
    Härligt att höra! Jag hoppas att att ni hör av er om det är något annat jag kan hjälpa er med i framtiden.
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Ett glatt o trevligt bemötande o bra hjälp under hela tiden! Vi är väldigt nöjda.
    2017-11-08 Renée R svarar Sanna H
    Tack så mycket för er rekomendation! Det glädjer mig att ni är nöjda och jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
  • Kalle B
    Kalle B skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jätte bra och trevligt bemötande. Samt proffsigt utfört arbete.
    2017-10-31 John E svarar Kalle B
    Bra Kalle! Fanna kommer passa dig perfekt. Hör av dig om du behöver uppdatera värdet någon gång på lägenheten.
  • Annika E
    Annika E skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig. Sköter sitt jobb ok. Lite dåligt med information
    2017-11-08 Renée R svarar Annika E
    Hej Annika! Tack för din rekommendation. Jag försöker alltid att hålla alla mina kunder informerade under hela processen, men jag tar till mig av det din åsikt och ska försöka bli ännu bättre på det. Jag hoppas att du trivs i din nya lägenhet!
  • Therese M
    Therese M skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Fick ett bra och trevligt bemötande. Hon var väldigt informativ och tydlig vilket var bra. Gav bra information och höll mig och min sambo uppdaterade.
    2017-11-08 Renée R svarar Therese M
    Hej Therese! Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Jag försöker alltid att göra mitt bästa för att hålla alla parter informerade om vad som händer under hela försäljningsprocessen. Ni är alltid välkomna tillbaka om ni behöver en uppdatering av värdet på er nya lägenhet eller om det är något annat jag kan hjälpa er med.
  • Helge R
    Helge R skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John har verkligen varit proffsig och jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare👌
  • Cristina L
    Cristina L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra och proffsig som mäklare, lätt att samarbeta med, var med på vår resa när vi sålde vårt hus, gick att ringa när som helst när vi fick funderingar om hur försäljningen gick, gav bra råd och information, vi kan verkligen rekommendera John Ekblad

M.V.H. Cristina Lidholm/Helge Rousu
  • Jan H
    Jan H skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har haft möjligheten att såväl köpa som att sälja en bostad genom Victor och Fastighetsbyrån i Enköping.
    Victor har varit mycket hjälpsam och lämnat tydliga instruktioner genom hela processen och med sin positiva inställning, engagemang och det förtroende han inger för såväl köpare som säljare kan vi varmt rekommendera Victor.
  • Eva H
    Eva H skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    En fantastisk snabb o lönsam försäljning. Rekommenderas varmt!!
  • Maria T
    Maria T skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor har en mycket positiv attityd och bemötande.
    Han ger klara och tydliga beskrivningar om förfarandet i försäljning, lätt att förstå.
    Vi vill varmt rekommendera honom till alla som ska ha en mäklare som ger 100% i engagemang!
  • bengt c
    bengt c skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Husförsäljningen lyckades över förväntan, till stor del tack vare mäklaren John Ekblad.
  • Karin J
    Karin J skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har varit väldigt nöjda med Victor under hela processen vid försäljningen av vår lägenhet! Lyhörd, engagerad, positiv och super trevlig! Även fast han har många objekt att jobba med samtidigt kände man att han gav allt!
    Karin & Nisse
  • Elisabeth T
    Elisabeth T skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mkt bra, allt gick smidigt och snabbt.
  • Anneth S
    Anneth S skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag kände mig väl omhändertagen och Sofia mötte upp med förväntningarna som jag anser att en mäklare ska ha. Hon är en klippa.
  • Amanda V
    Amanda V skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    jag fick ett bra bemötande av Sofia och är nöjd med hela processen
  • Christer Ö
    Christer Ö skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    God kunskap, bra hjälp. Korrekt.
  • Johan D
    Johan D skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Proffsig och påläst utan att vara påflugen. Snabb återkoppling med svar på frågor.
  • Sten-Olof L
    Sten-Olof L skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Kunde ha blivit betyget utmärkt med ett större engagemang från början men slutresultatet blev ju utmärkt
  • Gunnar & Christina L
    Gunnar & Christina L skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sofia Rodhe tajmade presentationen väl och såg till att alla bitar föll på plats. Lätt att kommunicera med mäklaren och Sofia har sett till att allt har flutit bra. Hon skötte avslutet på ett tydligt och proffsigt sätt.
  • Anne J
    Anne J skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Lugn, sansad, tydlig och pedagogisk.
  • Sofia R
    Sofia R skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Duktig mäklare. Kan starkt rekommendera!!
  • Petra W
    Petra W skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Så nöjd med John som mäklare. Alltid snabb återkoppling, lätt att nå, trevligt och proffsigt bemötande. 👍🏻👍🏻👍🏻
  • Ingrid F
    Ingrid F skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi är mycket nöjda med John som mäklare.
  • Jimmy L
    Jimmy L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi är super nöjda med John!
    Över förväntan!
  • Per B
    Per B skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Bra och proffsigt bemötande samt väldigt bra återkoppling när det gäller allt!
  • Elisabeth  I
    Elisabeth I skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag är jättenöjd med Johns bemötande och professionalitet när han sålde min lägenhet.
  • Caroline H
    Caroline H skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är otroligt duktig på det han gör. Har anlitat honom två gånger och skulle inte tveka en sekund på att göra det igen. Han är rak, tydlig, professionell och personlig. Lätt att ha att göra med och snabb i kommunikation.
  • Emma F
    Emma F skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John sålde vårt radhus och vi är jättenöjda!
  • Thomas F
    Thomas F skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor har ett mycket bra förhållningssätt där han både är lättsam, trevlig och professionell. Rekommenderar han varmt.
  • Claes E
    Claes E skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Mäklaren hade troligtvis alldeles för mycket att hålla reda på därför glömdes vissa saker bort. Mycket dåligt att säljare själv får bekosta annonsering på Hemnet, borde naturligtvis ingå i det höga arvodet.
  • Monica O
    Monica O skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    kunnig personal, lätt att nå påtelefon,hjälpsamma.
  • Ismet S
    Ismet S skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket trevliga och seriösa bemötandet.
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag valde Victor som mäklare och kunde inte ha gjort ett bättre val. Väldigt duktig i sin roll och levererar alltid på topp!
    Jag kommer garanterat välja Victor som mäklare vid nästa bostadsförsäljning/köp.
  • Rune L
    Rune L skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi rekommenderar Victor som sålde vårat hus snabbt och proffsigt. Vi är så nöjda / Maud och Rune
  • Simon B
    Simon B skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag vände mig till Victor som säljare av min lägenhet. I efterhand känner jag mig mycket nöjd med mitt val. Han agerade professionellt och med god kunskap i sin yrkesroll. Efter försäljningen har även Victor hjälpt mig med personlig rådgivning vid mitt nya bostadsköp som gick genom en branschkollega. Jag ger mina allra bästa rekommendationer utan reservationer.

Källgatan 17, 745 31 Enköping