Alla kategorier Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Enköping

Fastighetsbyrån Enköping

Källgatan 17, 745 31 Enköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Enköping är en stor grupp mäklare som arbetar med engagemang och kunskap i varje bostadsaffär. Oavsett om det gäller villa, lägenhet, fritidshus, gård eller skogsfastigheter har vi koll på den lokala marknaden och kan hjälpa dig både vid köp och försäljning.

Tack vare vår erfarenhet i branschen, vårt intresse för fastighetsförsäljning och vår lokalkännedom finns vi för att ge råd och stöd redan från första möte till avslutande administrativa uppgifter efter avslutad affär.

Ring eller kom förbi på en kopp kaffe så kan vi börja diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 200 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enköping

• Rune L
    Rune L skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi rekommenderar Victor som sålde vårat hus snabbt och proffsigt. Vi är så nöjda / Maud och Rune
  • Simon B
    Simon B skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag vände mig till Victor som säljare av min lägenhet. I efterhand känner jag mig mycket nöjd med mitt val. Han agerade professionellt och med god kunskap i sin yrkesroll. Efter försäljningen har även Victor hjälpt mig med personlig rådgivning vid mitt nya bostadsköp som gick genom en branschkollega. Jag ger mina allra bästa rekommendationer utan reservationer.
  • Olof P
    Olof P skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Fick tydlig och noggrann info kring försäljningens alla handlingar. Likaså upplevde jag trevligt bemötande från Rene'e
  • Börje J
    Börje J skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi Christina o Börje är väldigt nöjda med Victor. Glad och proffsig, Vi blev väl informerade under försäljningens gång.
    Vi kan varmt rekommendera Victor som mäklare.
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Inte supernöjd. Gjorde det mesta arbetet själv.
  • Rasmus B
    Rasmus B skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Är grymt nöjd med Johns arbete. Har inget att anmärka på. Allt perfekt!
  • Peter F
    Peter F skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Bra mäklare. Tydlig och ordningsam
  • Elena P
    Elena P skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hon är bland de bästa fastighetsmäklare som finns i Enköping !
  • Lisette
    Lisette skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Proffsig, hjälpsam och snabb på att återkoppla.
    Kan starkt rekommendera Sofia!
  • Arne W
    Arne W skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket professionellt och gott bemötande. Ordning och reda på alla papper och kunnig i vad som gäller. MIna bästa rekommendationer.
  • Sven-erik G
    Sven-erik G skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Alltid mycket trevlig. Återkopplar snabbt.
  • Lars G
    Lars G skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Ett Proffs vad mera kan jag säga
  • Angelica O
    Angelica O skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har fått en super lägenhet, så jag är inte annat än nöjd!:) bra uppföljning även efter köpet!
  • Lars S
    Lars S skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hon var en perfekt mäklare som jobbade stenhårt och diciplinerat samtidigt som hon hela tiden höll oss uppdaterade angående försäljningen av vår lägenhet. Mycket bra mäklare
    Med vänlig hälsning, Lasse Sandström
  • Jan-erik L
    Jan-erik L skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig och proffsig presenterade objektet fint
    Jag är helnöjd
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Väl bemöt vi första kontakt, god uppföljning både under och efter affären.
  • URBAN H
    URBAN H skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Kunnig och duktig. Fastigheten såldes mycket snabbt, så kontakten med Sofia blev kortvarig.
  • Erik L
    Erik L skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag upplevde Sofia som en mycket

trevlig person.Seriös, kunnig,förtroendeingivande-
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hon är bra. Här haft väldigt lite med henne att göra så det är svårt att göra en bättre bedömning.
  • Elisabeth N
    Elisabeth N skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John Ekblad hjälpte oss vid våra köp- och säljaffärer på ett utomordentligt trevligt och proffessionellt sätt.
    Vi rekommenderar honom varmt.
  • Marianne
    Marianne skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte fastighet utan att en enda gång träffat mäklaren, svår att få kontakt med. Köpet trots allt mkt lyckat tack vare säljaren.
  • Sara V
    Sara V skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Proffsigt bemötande och mycket trevlig. Allt gick väldigt smidigt med bra återkoppling på frågor. Kan starkt rekommendera John och vi kommer använda Fastighetsbyrån om så skulle behövas i framtiden.
  • Emil N
    Emil N skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Lyhörd och väldigt hjälpsam. Mån om sina kunders absolut bästa. Trevlig och pedagogisk. Rekommenderas varmt!
  • Johanna V
    Johanna V skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Toppentrevlig, kunnig och professionell mäklare! Vi kommer även att sälja vår bostad med hans hjälp. Rekommenderas av oss helt klart!
  • Kristoffer B
    Kristoffer B skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor skötte allt från visning till uppföljning och budgivning exceptionellt.
    Sedan vi kontrakt skrivningen som oftast brukar vara en ganska stel stund. Där livade Victor upp stunden med sitt humör och gick Victor igenom kontrakten noga och förklarade så att alla förstod. en riktigt bra och trevlig fastighetsaffär som vi är riktigt nöjda med!
  • Johannes R
    Johannes R skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Kung John! Tack för hjälpen av försäljningen👍🏽
  • Robert L
    Robert L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John träffade vi på många visningar, professionell och personlig. Han bygger snabbt upp ett förtroende och skulle gärna göra affärer med honom igen.
  • Maria W
    Maria W skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är otroligt proffesionell och väldigt lätt att ha att göra med. Svarade alltid och kom med bra svar och förklaringar. Är supernöjda med resultatet av våran försäljning och jag skulle rekommendera John till alla som funderar på att sälja!
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tycker Victor skötte affären proffsigt, då vi stötte på lite oväntade saker. Han visade på stor kunnighet. Jag valde rätt mäklare.
  • Sören B
    Sören B skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor är glad och positiv, väldigt kunnig. Hjälpsam och tillmötesgående från första mötet. Rekommenderar honom varmt.Sören och Annica.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt en lägenhet av Victor. Han är mycket profisionell och samtidigt personlig på ett trevligt sätt. Jag rekommenderar Victor varmt!
  • Jennie S
    Jennie S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är professionell samtidigt som han är otrolig personlig! Han engagerar sig i försäljningen, och tack vare hans goda kunskap gick vår försäljning över förväntan! Han finns alltid tillgänglig för frågor och vi kändes oss väldigt trygga med honom som mäklare. Rekommenderar honom till alla!
  • Helena G
    Helena G skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevligt bemötande. Lätt att prata med. Informativ på ett lättförståeligt sätt.
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi är mycket nöjda med Victor. Han var mycket korrekt och hjälpte oss på alla sätt och vis gällande vårt husköp.
    Han var glad och trevlig och bjöd på gott kaffe!
    Vi rekommenderar honom gärna!
    Susanne, Jonas och Axel
  • Thina L
    Thina L skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Rak på sak. Ärlig, han vet vad han vill och vet vad han gör. Han går mot målet att budet ska bli högre och det är bra.
  • Yrje A
    Yrje A skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig, Noggrann. Gjorde ett bra jobb. Enbart positiva erfarenheter.
  • Bo-göran P
    Bo-göran P skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi upplevde han, som en trevlig och tillmötesgående person, vi är mycket nöjda med John.
  • Jimmy F
    Jimmy F skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Här skrev jag minst 30 tecken.
  • Håkan P
    Håkan P skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket trevlig, hjälpsam, och gav ett mycket ärligt intryck
  • Loise K
    Loise K skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är en engagerad och pålitlig mäklare. Han är tydlig och hjälpsam vilket gör att jag som kund känner mig trygg. Han har gjort ett jättebra jobb för oss som både köpare och säljare!
  • Jimmy R
    Jimmy R skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig, påläst, detaljerad och oerhört driven mäklare.
  • Ahn L
    Ahn L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är väldigt lugn, trevlig och förtroendegivande i sitt bemötande! Han har alltid ringt upp om vi inte har fått tag på honom på en gång. Han har även varit väldigt duktig på att ge oss den informationen vi har behövt, hjälpt och stöttat oss, eftersökt svar som han inte har vetat och genast återkommit till oss och tagit sig tid för de diskussioner vi har behövt på plats.
    John har talat om att det bara är att ringa om det är något vi undrar över och det känns att han ärligt menar det. Även om han har haft mycket att göra har han alltid tagit sig tid och inte låtit stressad under samtalen med oss. Han har även varit väldigt noga med att tydligt förklara för oss hur gången är vid köp av hus, vad vi ska tänka på och kommit med påminnelser.
    John känns som en riktigt kompetent och förtroendegivande mäklare som tar sitt jobb på allvar och vill det bästa både för säljaren och köparen! Om vi i framtiden skulle behöva hjälp av en mäklare skulle vi helt klart vilja ha hjälp av honom! Behöver våra släktingar och vänner hjälp av en mäklare är det för oss självklart att rekommendera honom!
  • Richard J
    Richard J skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är en jättebra och trevlig mäklare. Genuin, insatt och intresserad under hela affären.
    John är bra på att återkoppla och lyhörd för både oss som köpare och säljarens behov. Han inger förtroende och en god trygghet. Har inga negativa synpunkter alls.
    Kommer att varmt rekommendera John till våra bekanta som går i sälj-och-köptankar.
    Vi är jättenöjda!!!!
  • Britt-marie F
    Britt-marie F skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Allt funkade bra.Ringde och inf.om vad som hände, höll oss informerade
  • Sanna
    Sanna skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Från första kontakt fattade jag direkt tycke för denna fantastiska mäklare! Det som gjorde att han stack ut från mängden var främst att han var väldigt professionell men ändå sjukt personlig. Vilket snabbt blev trygghet, speciellt när man som i mitt fall inte har så stor erfarenhet av bostadsaffärer. Kommer verkligen rekommendera honom till alla jag känner och inte ens fundera på vem som ska få ta hand om framtidens affärer.
  • Joanna S
    Joanna S skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra och frofesionel maklare
  • Leif G
    Leif G skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag hade velat ha mer kontakt antingen via mail eller helst telefon.
    Känslan var att mäklaren skulle kunnat vara mer aktiv för mig som säljare mot intressenterna.
  • Lars-Eric T
    Lars-Eric T skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är den bästa mäklare man kan tänka sig, vi är mycket nöjda!

Ge honom högre lön!.

Christina o Lars-Eric Thor
  • Göran M
    Göran M skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Han är trevlig att tala med. Han har gjort ett mycket bra arbete med att sälja vår villa till det pris som vi ville ha.
  • Annika S
    Annika S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Det bästa bemötandet.
    Jag är mycket nöjd, mycket tillmötesgående och bra.

Källgatan 17, 745 31 Enköping