Alla kategorier Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Enköping

Fastighetsbyrån Enköping

Källgatan 17, 745 31 Enköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Enköping är en stor grupp mäklare som arbetar med engagemang och kunskap i varje bostadsaffär. Oavsett om det gäller villa, lägenhet, fritidshus, gård eller skogsfastigheter har vi koll på den lokala marknaden och kan hjälpa dig både vid köp och försäljning.

Tack vare vår erfarenhet i branschen, vårt intresse för fastighetsförsäljning och vår lokalkännedom finns vi för att ge råd och stöd redan från första möte till avslutande administrativa uppgifter efter avslutad affär.

Ring eller kom förbi på en kopp kaffe så kan vi börja diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 387 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enköping

Elisabet O skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt radhus och sålt lägenhet. Mycket bra och duktig mäklare. Jag är jättenöjd med all hjälp och stöd. Läs mer

Gunnar B skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    köpte en villa på landet där John var ansvarig mäklare.
    John var väldigt bra att ha att göra med, hade full koll och lät oss känna oss trygga i vårt köp.
    Kan verkligen rekomendera John och hela fastighetsbyrån i enköping. Läs mer

Helena K skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt vår villa
    Uppfyllde alla förväntningar, bra bemötande och engagemang. Rekommenderar Beatrice varmt! Läs mer

Peter S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålde vår villa med John.
    Proffsigt och seriöst bemötande från första mötet.
    Bra återkoppling under hela processen.
    Kan starkt rekommendera John och Fastighetsbyrån. Läs mer
    2019-02-19 John E svarar Peter S
    Peter! Tack för recommendation. Hoppas vi får anledning att träffas i samma eller fler sammanhang framöver!
  • Linnea Ö

2019-02-15

Linnea Ö skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra, trevlig att prata med och kommer på lösningar så de funkar med möten osv. Läs mer
  • 2019-02-12

Amel H skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt en lägenhet . Riktigt grym mäklare som kan sitt jobb och vet vad han gör .
    Rekommenderas ! Läs mer
  • 2019-02-12

Ida L skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Personlig och seriös mäklare som ger trygghet i köpet. Vi är mycket nöjda Läs mer
  • 2019-02-06

Ilya L skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte en lägenhet via Beatrice. Trots lite motgångar med affären på vägen så skötte Beatrice allt snyggt och proffesionellt. Läs mer
    2019-02-06 Beatrice Ö svarar Ilya L
    Tack för allt Ilya! Jag hoppas att du ska trivas bra i din nya lägenhet!
  • 2019-01-31

Elin K skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi sålde nyligen vår villa och Sofia hjälpte oss steg för steg i förberedelserna inför försäljningen. När det närmade sig att sälja var allt redan klart. Sofia lyckades till och med att sälja huset redan innan ordinarie visning. Läs mer
    2019-02-15 Sofia N svarar Elin K
    Tack Elin för de fina orden! Hoppas det går bra att förbereda inför flytten. Vi ses vid tillträdet!
  • 2019-01-24

Stefan B skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor var extremt hjälpsan och svarade på alla funderingar kring vår försäljning.
    En fantastisk bra mäklare. Läs mer
  • Andreas R

2019-01-12

Andreas R skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag tycker Beatrice gjorde ett jättebra jobb, när hon hjälpte en kund att sälja en bostadsrättslägenhet till oss i Enköping.
    Proffsig och saklig.
    Med vänlig hälsning, Andreas Läs mer
    2019-02-06 Beatrice Ö svarar Andreas R
    Tusen tack för dina fina ord Andreas! Jag hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet.
  • 2019-01-01

Monica N skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Mäklaren hade ett bra sätt att informera om hur affären skulle gå till. Återkopplade alltid med ett telefonsamtal. Väldigt trevlig att samarbeta med. Läs mer
  • 2018-12-30

Tove B skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt bostadsrätt, mycket bra bemött och tydlig hjälp i de olika stegen i köpet. Läs mer
  • 2018-12-28

Jens S skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket trevlig och duktig mäklare.
    Rekommenderar Läs mer
  • 2018-12-27

Desirée S skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Ärendet är inte avslutat ännu men kontakterna med Beatrice än så länge har varit topp 10.Trevlig och gjort sitt jobb korrekt. Läs mer
  • 2018-12-24

Marianne E skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Artig, trevlig.
    Proffsigt intryck.
    Kanske lite långsam process...
    9 av 10 i betyg. Läs mer

Nina L skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en bostadsrätt, nybyggnation. Mäklaren var trevlig, kunnig o hade bra bemötande, lyhörd, hjälpsam. Läs mer

Madelene V skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt nyproduktion

Trevlig, men svår att få tag på

Hade inga speciella förväntningar, men hon förklarade allt bra då jag fick vattenläcka innan tillträdesdagen Läs mer

Jonas A skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    proffsigt bemötande
    klar info Läs mer

Elisabeth I skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt min första bostad med hjälp av Christina och fått mycket raka och informativa besked om hur allt går till.
    Trevlig och lugn och tar fram viktiga saker att tänka på speciellt för mig som förstagångs-köpare.
    Jag hade förväntningar på att få stöd och hennes hjälp överträffade dessa.
    Det kändes tryggt att ha henne som kontakt och tryggt att hon varit med på alla träffar innan SHH tog över. Läs mer

Reijo T skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en lägenhet i Enköping (nyproduktion).

Trevlig bemötande. Läs mer

Bo M skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har köpt en nyproducerad lägenhet på åkerbäret i Enköping.Bodde på annan ort innan flytten så jag har aldrig träffat Christina personligen.
    Har endast haft kontakt via telefon, mail och löpande nyhetsbrev som har varit tillräcklig information för min del. Läs mer

Madelaine B skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Snabb och smidig affär av bostadsrätt i Bredsand. Läs mer
  • 2018-12-08

Alma A skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt en lägenhet, som är jättefin. Läs mer
  • 2018-12-07

Linda F skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag köpte en ny bostadsrätt och upplevde kontakten med fastighetsbyrån som mycket god. Jag fick snabba svar på mina frågor, alltid gott bemötande och kontunuelig information om bostaden. Detta var mitt första bostadsköp och jag upplever att de levde upp till de förväntningar som jag hade innan. Kommer att använda mig av dem igen och kan varmt rekommendera. Glada, pigga, serviceinriktade och förstående. Läs mer
  • 2018-12-07

Per-Erik E skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt bostad bra bemött under hela tiden Läs mer
  • Sofia G

2018-12-07

Sofia G skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag tycker att jag blev bemött på bästa sätt, väldigt tillmötesgående, väldigt trevlig och snäll.
    Jag kände mig väldigt trygg med christina.
    Min upplevelse har varit toppen. Läs mer
  • 2018-12-06

Jens A skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte en bostadsrätt tillsammans med min sambo och vi är jättenöjda. Vi blev bemötta jättebra av mäklaren och kan verkligen rekommendera fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2018-12-04

Kristoffer A skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Professionell, trevlig, inte för "mycket säljare" Läs mer
    2018-12-04 Christina S svarar Kristoffer A
    Tack Kristoffer, jag är ju en mellanhand mellan dig och säljare så lika viktigt som att jag säljer bostäder är det viktigt att mina köpare känner sig trygga med vad de köper. Lycka till med din nya bostad.
  • 2018-11-30

Susann A skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra trevligt värdet bra Läs mer
  • 2018-11-28

Amanda S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi sålde vårat hus med John! Vi var lite oroliga hur det skulle gå pga hur osäker marknaden var.. John var grym och höll oss lugna och uppdaterade under hela processen! Vi är så nöjda med resultatet och kunde inte ha önskat oss en bättre försäljning! Läs mer
    2019-02-19 John E svarar Amanda S
    Tack Amanda för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Efter bra teamwork fick vi ihop något väldigt bra! :)
  • 2018-11-24

Rune L skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack så mycket, vi är väldigt nöjda med din insats vid vårat lägenhetsköp Läs mer
  • 2018-11-22

Karin S skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi/sonen har köpt en etta i Enköping och blev väl bemötta, både vid visning och vid de möten vi haft senare. Sofia var både trevlig och väldigt tydlig och strukturerad, ingav lugn och trygghet i köpeprocessen. Jag/vi har inte haft så många mäklarkontakter tidigare, vet inte vad jag förväntade mig men oavsett det så blev jag både glad och imponerad av hur allt sköttes av Sofia. Även den information som skickades via mail inför flytten var väldigt bra och nyttig. Toppen på alla sätt! Läs mer
    2018-11-26 Sofia N svarar Karin S
    Tusen tack för de fina orden, Karin! Det var trevligt att hjälpa er och jag hoppas Joakim kommer trivas bra i lägenheten!
  • 2018-11-21

Markus F skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hon är jättebra som säljar och köpare . Vi har sålt vårat hus och köpt ett nytt hus . Samma mäklare Renee Läs mer
  • 2018-11-18

Iris M skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2018-11-19 Beatrice Ö svarar Iris M
    Tack detsamma Iris! Ytterligare ett stort tack för att du fixade och gjorde så fint inför visningarna!
  • Carola M

2018-11-18

Carola M skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Alltid trevlig. Lätt att få tag på. Gör sitt jobb bra resultat. Läs mer
  • 2018-11-17

Jennie B skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    När vi kom i kontakt med Victor kände vi direkt att han var mäklaren för oss. Trots en förhållandevis trög marknad hade vi höga förhoppningar med vår försäljning vilket Victor verkligen levde upp till. Han visade ett stort engagemang och kundfokus och gjorde oss trygga i vår försäljning. Om vi ska anlita en mäklare i framtiden är Viktor vårt självklara val! Läs mer
  • 2018-11-04

Ronja N skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har sålt min första lägenhet och anlitade John som mäklare. John är professionell och lättsam. Han fick försäljningen att kännas som en väldigt enkel process och tog ner mig på jorden när jag kände mig nervös över att den inte skulle bli såld. Supernöjd! Läs mer
    2018-11-04 John E svarar Ronja N
    Tack Ronja! Vi samarbetade bra i försäljningen och det ger ofta bra resultat. Ha det så bra nu! 😁
  • 2018-11-03

Vedran K skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack Victor för allt som du gjorde för familjen Kutic. Om vi bestämmer oss för att köpa nånting, vi ska anlita dig 😉👍 Läs mer
  • 2018-11-01

Ulrika M skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt en bostadsrätt av Beatrice.
    Hon har gett mig en fantastisk service och än så lnge så har allt flytit på bra. Väntar ännu på att avsluta köpet så lite för tidigt tycker jag att ge en full bedömmning.
    MVH
    Ulrika Läs mer

Anna W skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Engagerad och proffsig mäklare. Snabb återkoppling och tydliga svar på mina frågor. Jag kände mig trygg och viktig som kund. Läs mer
    2018-11-14 Renée C svarar Anna W
    Härligt att du uppfattat det så! Alla mina kunder ÄR viktiga. Stort tack för din fina rekommendation och hör gärna av dig om det är något mer jag kan hjälpa dig med.

Therese L skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi sålde vårat hus vilket gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-11-14 Renée C svarar Therese L
    Vad roligt att du uppfattat det så. Det är precis så som jag vill att en försäljning ska kännas. Att den blir så smidig som möjligt för mina kunder. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus och att ni hör av er om det är något mer jag kan hjälpa till med i framtiden.

Pocke N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt bostad, hon fixade allt vi önskade oss.
    Bra rådgivning, bra upplägg med annonser m.m
    Mycket trevlig och varm person
    kunde sitt jobb , som vi litade på Läs mer

Andreas H skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Renee Claesson-Ribring sålde vår fastighet 2 dagar efter visning.
    Imponerande att lyckas sälja på så kort tid och till ett pris vi är nöjda med.
    Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2018-11-14 Renée C svarar Andreas H
    Hej Andreas! Jag är så glad att ni är nöjda med försäljningen. Ni hade ju förberett bra genom att lägga huset på gång först, och det brukar löna sig. Tveka inte att höra av er om det är något mer jag kan hjälpa er med i framtiden, och jag hoppas att ni ska trivas bra i det nya huset.
  • Daniel N

2018-10-30

Daniel N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice Östergren sold our apartment in Enköping at a very good price.
    From the first visit where she introduced all procedures and regulations that lead to correct business; we got preliminary contract signed and followed apartment pictures, thereafter; necessary administratives duties were completed followed by an advertising on Fastigetsbyrån page and hemnet . she kept regulary informing us through sms the progress of her job, until day buyers started their offers.
    Beatrice has ability to build good relationships with customers, she fully understand her business; she takes the necessary time to achieve the goal. She takes every step carefully and insurance. She has the skills. Läs mer
  • 2018-10-25

Therese L skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag är nöjd med bemötande och all kontakt. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2018-10-26 Beatrice Ö svarar Therese L
    Tack Therese! Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad!
  • 2018-10-24

Mimmi E skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jättebra Läs mer
  • Anna S

2018-10-23

Anna S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John hjälpte oss att sälja vår lhg i centrala Enköping. Det var kärvt på marknaden men John höll modet uppe, även på oss och lägenheten blev såld med gott resultat. Läs mer
    2018-10-26 John E svarar Anna S
    Tack för ett gott samarbete Anna och Lasse ! Hoppas ni ska trivas ute i Haga. :)
  • 2018-10-23

Tomas P skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har sålt ett sommarställe.

Upplever att Beatrice är väldigt trevlig, engagerad och snabb att återkoppla.

Fick ett väldigt bra intryck av Beatrice och rekommenderar gärna henne till mina vänner. Läs mer
    2018-10-26 Beatrice Ö svarar Tomas P
    Tack Tomas för din fina rekommendation och ett trevligt samarbete!
  • Anne-charlotte E

2018-10-23

Anne-charlotte E skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Haft John vid försäljning av min sons lägenhet samt vid försäljning av mitt radhus! Alla kontakter har skett smidigt och på bästa sätt.
    Alltid lätt att få tag i och tillmötesgående! Läs mer
    2018-10-23 John E svarar Anne-charlotte E
    Tack Lotta för gott samarbete! Njut nu tillsammans med hundarna ute på landet med en god kopp kaffe i höstsolen! :)

Källgatan 17, 745 31 Enköping