Alla kategorier Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Enköping

Fastighetsbyrån Enköping

Källgatan 17, 745 31 Enköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Enköping är en stor grupp mäklare som arbetar med engagemang och kunskap i varje bostadsaffär. Oavsett om det gäller villa, lägenhet, fritidshus, gård eller skogsfastigheter har vi koll på den lokala marknaden och kan hjälpa dig både vid köp och försäljning.

Tack vare vår erfarenhet i branschen, vårt intresse för fastighetsförsäljning och vår lokalkännedom finns vi för att ge råd och stöd redan från första möte till avslutande administrativa uppgifter efter avslutad affär.

Ring eller kom förbi på en kopp kaffe så kan vi börja diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 303 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enköping

• Elisabeth M
    Elisabeth M skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    proffsigt.engagerat.vänligt.jag kommer att använda Fastighetsbyrån igen och rek.er till mina vänner. Läs mer
  • Tomas W
    Tomas W skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi sålde ett dödsbo som var väldigt känsloladdat. Victor skötte hela affären, alla möten, alla rekommendationer och visningar på bästa sätt och med en väldigt proffesionell inställning. Kunde inte valt en bättre samarbetspartner. Det var just så det kändes, som att Victor var en äkta samarbetspartner till oss i familjen. Alla de frågor som uppstår i sammanhanget svarade Victor på väldigt lättförståeligt & korrekt. Kan rekommendera Victor varmt till den som går i säljtankar. Läs mer
  • Linn W
    Linn W skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte lägenhet i Bredsand. Såg lägenheten på Hemnet, och såg att visningen var samma dag och att man skulle ha föranmält sig, men jag ringde ändå och Beatrice sa att jag jättegärna kunde komma på visningen direkt även fast jag skulle bli lite sen. När jag kom dit fick jag ett varmt, trevligt mottagande (som jag även märkte av i telefonen), och kände att jag kunde ställa frågor. Fick en trevlig känsla! Beatrice mötte mina förväntningar av hur en trygg mäklare skall vara! Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte ett torp
    Bra bemötande
    Tycker allt fungerade toppenbra Läs mer
    2018-07-04 Renée R svarar Fredrik S
    Hej Fredrik! Vad roligt att du är nöjd. Jag hoppas att du ska trivas där ute. Välkommen tillbaka om det är något annat jag kan hjälpa dig med!
  • Johan T
    Johan T skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har köpt en tomt och sålt vår villa. Bemötandet har varit mycket bra under hela resan. Vi är väldigt nöjd och glada för all hjälp, professionellt bemötande under hela processen av Christina och hennes kollegor.
    Vi rekommenderar henne . Läs mer
    2018-06-14 Christina S svarar Johan T
    Tack Johan, ett nöje att få samarbeta med er kring era bostadsaffärer. Må väl och väl mött framöver,
  • Agneta R
    Agneta R skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice har på bästa sätt lotsat inblandade genom denna affär lugnt, tryggt och smidigt. Läs mer
  • Kristian M
    Kristian M skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi sålde våran villa, vi kontaktade Christina då vi ville ha ett samarbete med fastighetsbyrån då vi vid tidigare köp och försäljning använt oss av samma mäklarfirma!
    Vi är nöjda med bemötande och seriösiteten som ligger till hos Christina!

Kommer vi i framtiden sälja bostad är det högst troliga valet såklart Fastighetsbyrån i Enköping! Läs mer
    2018-06-14 Christina S svarar Kristian M
    Kristian, vad roligt att höra att ni är nöjda med oss. Vi ses på tillträdet framöver.
  • Anna A
    Anna A skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi köpte ett stort hus. Mäklaren bemötte oss med respekt och var väldigt tillmötesgående med våra önskemål och frågor och funderingar. Vi upplever att mäklaren inte ville sälja huset till högsta möjliga pris utan förklarade vilka ”problem” som fanns med huset samt hjälpte till så att vi kom överens med säljarna om ett lämpligt köpeavtal mellan båda parterna. Läs mer
    2018-05-20 Christina S svarar Anna A
    Hej Anna och tack för den fina rekommendationen. Det skall bli trevligt att få höra hur ni trivs med huset när ni väl bott in er. Högsta pris, joooo det är viktigt för mäklaren men lika viktigt att ni tidigt läst igenom besiktningsprotokollet. Vet ni vad ni tittar på så budar man lite mer än om man budar på ”grisen i säcken”. Vi hörs framöver.
  • Conny K
    Conny K skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hon är trevlig och kunnig och jag kommer att ta hjälp av henne i framtiden. Läs mer
    2018-06-14 Christina S svarar Conny K
    Conny, så bra vi jobbade ihop när du var och for runt hela världen kunde vi förbereda det som behövdes och få saker och ting att fungera. Du är så välkommen åter om du har funderingar kring dina bostäder framöver.
    Christina S gillar detta
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi hat köpt tomt. Bemötandet har varit mycket bra under hela processen. Vi förväntade oss ett professionellt bemötande och hänsyn till våra förutsättningar och detta var precis som vi hoppats från Christina.
    Vi rekommenderar henne . Läs mer
    2018-05-13 Christina S svarar Camilla A
    Tack för dina rader här på Reco. Det var bra att ni är nöjda. Tveka inte att återkomma om ni vill ha en skriftlig värdering senare på ert hus. Det ingår i min tjänst att ni får det utan kostnad. Skall bli spännande att se vad ni bygger.
  • Gösta H
    Gösta H skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    tycker att hon kunde skött våra 2 tomter lite bättre på slutet, efter som vi bestämde att vi skulle byta tomt om inte tomt nr 46 blev
    tillsalu. annar var hon bra Läs mer
    2018-05-13 Christina S svarar Gösta H
    Hej Gösta och tack för att du tog dig tid att svara. Jag har nu mig lärt extra mycket vikten av att lämna instruktioner skriftligt till mina kunder. Tomt 46 var dessvärre inte aktuell att bli ledig och ville ni byta hade det gått bra innan handpenningen reglerades. Men nu hoppas jag att det löste dig bra med det underlag ni fick av mig för att söka lagfart på. Annars hör utav er om inskrivningsmyndigheten ville Ha något annat. Ser fram emot att se vad ni bygger för hus.
  • Simon K
    Simon K skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en lägenhet i Enköping.
    Mycket bra, var på sammanlagt 3 visningar med Victor. Alla mycket trevliga.
    Aldrig köpt en lägenhet tidigare, hade inga förväntningar.
    Allt gick väldigt bra, kunde alltid nå Victor om frågor fanns. Köpet och underskriften gick mycket enkelt och förståligt. Läs mer
  • Rasmus H
    Rasmus H skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Viktor hjälpte oss med att köpa hus när vi bodde utomlands. Massor av telefonsamtal och tredjeparter inblandade. Vi hade en jättebra säljare med så hela upplevelsen var jättebra. Vi träffade Viktor för första gången två månader efter vi flyttat in. Skulle varmt rekommendera Viktor till både köpare och säljare. Läs mer
  • Pia S
    Pia S skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har köpt bostadsrätt och sålt villa.
    Mäklaren var mkt lyhörd och tillmötesgående. Mäklaren gav ett lugnt, konkret, professionellt bemötande.
    Förväntningarna var att bli lite mer uppdaterad i försäljningsprocessen, men ändå mkt nöjd med kontakten.
    Den sammantagna upplevelsen var att mäklaren gav en positiv känsla och var professionell, rak och tydlig. Läs mer
    2018-05-08 Sofia N svarar Pia S
    Tack så mycket för de fina orden! Hoppas ni trivs i er nya bostad!
  • Felicia A
    Felicia A skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Väl bemötande. Professionell och förtroandegivande och trevlig! Läs mer
    2018-05-03 John E svarar Felicia A
    Kul att du är nöjd Felicia! Hoppas ni trivs i ert nya radhus. :)
  • Filip P
    Filip P skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Renée var en fantastisk mäklare, lugn, sansad och ett stort tålamod!
    Allting fick fenomenalt. Jag kunde inte be om något bättre. 10/10 toasters ifrån Mig och min sambo! Läs mer
    2018-04-19 Renée R svarar Filip P
    Vilken fantastiskt fin rekommendation! Tack! Jag är glad att ni är nöjda och tackar för förtroendet att hjälpa er med bostadsförsäljningen.
  • Patrik Å
    Patrik Å skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jätte nöjd som kund, bra service mottagande.alltid snabb kontakt vid visningar och plan uppläg för försäljningen. Samman fattat en mycket trygg och positiv försäljning. Läs mer
    2018-04-19 Renée R svarar Patrik Å
    Hej Patrik! Stort tack för dina fina ord. Jag hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet och varmt välkommen tillbaka om du behöver en värdering på den när du har renoverat klart.
  • Effeli H
    Effeli H skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi bestämde oss samma minut vi gick på en visning som Victor höll att ska vi någonsin sälja vårt hus vill vi att Victor ska vara vår mäklare. Han framstod som påläst, ödmjuk och var väldigt förtroendeingivande.
    Det valet har vi inte ångrat!

När vi anlitade Victor som mäklare levde han upp till våra förväntningar och mer därtill. Victor var okonstlad, tillgänglig och kunnig. Han gör hela tiden det där lilla extra som i slutänden kan vara avgörande - och för oss var det det. Läs mer
  • Nicko K
    Nicko K skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Grym mäklare ! Super nöjd allt gick smidigt och bra ... rekommenderar starkt Läs mer
  • Catrin H
    Catrin H skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Toppen mäklare. Duktig på alla vid. Läs mer
    2018-04-03 Renée R svarar Catrin H
    Tack snälla Catrin för att jag fick förtroendet att sälja er fina lägenhet. Jag hoppas att ni ska trivas bra även i nya bostaden.
  • Maria E
    Maria E skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi fick väldigt trevlig bemötande från John både från visning till färdig affär. Han svarade sakligt på våra frågor och hjälpte oss även vid en liten incident runt själva köpet. Läs mer
    2018-03-20 John E svarar Maria E
    Kul att du är nöjd med mitt bemötande och problemlösning när det dyker upp plötsliga omständigheter. Men problem är till för att lösas. :)

Hoppas du och Mark ska trivas i er nya hemstad Enköping :)
  • Robin Å
    Robin Å skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Gav oss fantastisk bra hjälp vid försäljning av vårat hus. Skulle inte kunna tänka mig någon annan mäklare. Läs mer
    2018-03-15 Sofia N svarar Robin Å
    Tack snälla för de fina orden! Hoppas ni trivs i ert nya hem!
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor är den perfekta mäklaren. Kunnig, trevlig, bra på att hålla oss uppdaterade, alltid tillgänglig. Vi kan varmt rekommendera honom. Åsa och Thomas Ahlin Läs mer
  • Ida K
    Ida K skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Bra!!!!!!!!!!!!!!! Bra bra bra Läs mer
    2018-03-12 Sofia N svarar Ida K
    Tack för de fina orden! Hoppas du trivs bra i nya lägenheten.
  • Patricia S
    Patricia S skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Förtroendeingivande och flexibla. Snabb återkoppling och smidig affär. Läs mer
    2018-03-09 Sofia N svarar Patricia S
    Det var roligt att jobba med er! Tack så mycket för rekommendationen!
  • Eva Elisabet L
    Eva Elisabet L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Påläst trevlig bemötande och väldigt engagerad! Läs mer
    2018-03-10 John E svarar Eva Elisabet L
    Kul att du är nöjd Eva! Du får komma in och ta en kaffe med mig och Victor någon gång när du har vägarna förbi. :)
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sofia ger ett mycket seriöst intryck och vinner kunden genom förtroende för sin kompetens snarare än en extrovert social framtoning. Mitt val av mäklare gjordes till 80% baserat på att Sofia är en person jag gärna skulle se som representant för ett hus jag skulle köpa och min tro att mina kunder upplever detta som tryggt.

Jag uppskattar också Sofias utgångspunkt att det är affären som är viktigast, inte att hålla med just det jag kanske tror eller tycker.

Avslutningsvis så har Sofia levererat och uppfyllt sin del av överenskommelser oavsett om dessa skett i avtalsform eller på annat sätt.

Jag är mycket nöjd med Sofia och hade varit det även om det ekonomiska resultatet inte blivit lika bra som det blev.

/Niklas Läs mer
    2018-03-09 Sofia N svarar Niklas N
    Tusen tack för den fina rekommendationen!
  • Mina P
    Mina P skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hej jag är mycket nöjd med Sofias arbete och ger henne en femma Läs mer
    2018-03-09 Sofia N svarar Mina P
    Tusen tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen!
  • Jonas E
    Jonas E skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Genuin och proffsig mäklare. John har vart lyhörd och tagit reda på den information vi köpare behöver för att känna oss trygga i en affär. Läs mer
    2018-03-10 John E svarar Jonas E
    Tack Jonas! Tycker vi samarbetade bra fram till inflyttningen! Hoppas ni ska trivas lika bra i huset som Eva gjorde. :)
  • Hannah T
    Hannah T skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Förklarar tydligt vad som gäller. Läs mer
  • Naser A
    Naser A skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hon som var min mäklare(Beatrice), hon var social och hon har bra erfarenhet som mäklare det tror jag. Jag var inte nöjd på det priset som jag såld min lägenhet , men det var inte mäklare fel! Tyvärr tiden var sådär och bostads priset var låg! Jag var nöjd med Beatrice och hoppas jag hon bli lyckas på jobbet. Läs mer
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor är en kanon mäklare, kan inte rekommendera han tillräckligt. Han hjälpte oss att sälja våran lägenhet, allt gick väldigt snabbt och smidigt hela vägen. Han hjälpte oss med allt, svarade snabbt på alla frågor och funderingar vi hade och han är väldigt trevlig. Läs mer
  • Johanna N
    Johanna N skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Väldigt trevlig och serviceminded, hög tillgänglighet och allt igenom ett väldigt bra köpupplevelse! Läs mer
    2018-03-10 John E svarar Johanna N
    Hej Johanna! Kul att du är nöjd med din köpupplevelse! Säg gärna till vänner och bekanta om att de gärna får sälja eller köpa via mig. :)
  • Lillemor F
    Lillemor F skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    En mäklare som kan sin sak och jobbar proffsigt Läs mer
    2018-03-08 John E svarar Lillemor F
    Tack för att jag fick hjälpa dig Lillemor! :)
  • Mats E
    Mats E skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Johns engagemang är verkligen utöver det vanliga, kan helt klart rekomendera hans tjänster. Läs mer
    2018-03-08 John E svarar Mats E
    Härligt Mats! Kul att vi fick tillfälle att både sälja och köpa bostad tillsammans. Tänk i sommar får du riva fram grillen på trallen och briljera! :)
  • Annelie S
    Annelie S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Ett väldigt bra och proffsigt bemötande av John. Han är väldigt kunnig i sitt yrke. Läs mer
    2018-03-08 John E svarar Annelie S
    Tack Annelie! Tack för att du tagit dig tid att tycka till om mitt arbete! Hoppas vi ses snart igen. :)
  • Bent Inge S
    Bent Inge S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John Ekblad har gort en utmarkt jobbmed att salja var bostad. Perfekt service och bemotande. Alltid svarat pa vara fragor snabbt och ordentligt.
    Kan rekommenderas pa det starkaste. Läs mer
    2018-03-08 John E svarar Bent Inge S
    Tack Bent Inge! Kul att ni blev kvar i Enköping till slut! Ha det så bra! :)
  • Rasmus M
    Rasmus M skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    En väldigt bra mäklar som tig sig tid att hjälpa oss i vårat första köp Läs mer
  • Carl-Victor M
    Carl-Victor M skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Förberedd och tillgänglig. Hade svar på alla frågor jag hade. Läs mer
  • Pirjo O
    Pirjo O skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag är mycket nöjd .Hon är snabb,saklig och vänlig. Läs mer
  • Raimo A
    Raimo A skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Har snart utfört min bästa bostadsaffären med Fastighetsbyråni Enköping. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi är mycket nöjda med Victor! Från första träffen ingav han ett stort förtroende, utstrålade kompetens och var personlig men väldigt professionell i sin attityd. Han gav ett seriöst intryck, gav snabba återkopplingar och ingav ett lugn. Dessutom var han väldigt tillgänglig och avslutade affären föredömligt snabbt. Vi rekommenderar honom varmt till alla!! Läs mer
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Mäklaren skötte såväl förberedelsearbetet som själva försäljningen på ett mycket bra sätt. Mäklaren gav klara besked och återkopplade snabbt på våra frågor. Problem tillstötte dock då det efter budgivning visade sig att bankerna inte kunde ge lånelöfte eftersom fastigheten var klassad som specialenhet och ej bostad (vilket den annonserats ut som). Vi som säljare blev då i all hast tvungna att ansöka om bygglov för ändrad användning. Därtill skulle vi skriftligen ansöka till Skatteverket om ändring av fastighetskod. Allt detta orsakade ett onödigt stopp i processen efter budgivningen. Mäklaren borde ha kollat upp detta innan objektet lades ut, så hade onödigt trassel och oro kunnat undvikas. I övrigt är vi mycket nöjda med mäklarens hantering av ärendet. Läs mer
  • Bror S
    Bror S skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    En mycket proffsig och jättetrevligt mäklare. Läs mer
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevligt bemötande fick mkt bra hjälp med snabb affär bra info under hela försäljningen Läs mer
  • Eva Elisabet L
    Eva Elisabet L skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Snabb handläggning, bra kontakt och tillgänglighet av mäklare Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig och korrekt samt gjorde det vi förväntade oss dvs absolut inget att klaga på Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Magnus H
    Tack Magnus! Korrekt och riktigt jobbar jag starkt med och kul att det går fram. Njut av sjö och pimpelfiske i vinter!
  • Lena O
    Lena O skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tydlig. Saklig. Kunnig. Trevlig. Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Lena O
    Tack Lena! Välkommen till Enköpings kommun och njuta av naturen ute i Altuna!
  • Linda I
    Linda I skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Allt har varit toppen bra. Kunnig, snabb och trevlig mäklare! Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Linda I
    Tack Linda för bra samarbete när vi köpte och sålde hus åt dig. :)

Det nya huset nära hästar kommer passa er (dig) perfekt. ;)
  • Pontus L
    Pontus L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Väldigt bra service. Proffesionell. Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Pontus L
    Tjenare Pontus! Lycka till med den lilla lägenheten. :) Ha det gott och hör gärna av dig den dagen du säljer lägenheten igen.

Källgatan 17, 745 31 Enköping