Alla kategorier Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Enköping

Fastighetsbyrån Enköping

Källgatan 17, 745 31 Enköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Enköping är en stor grupp mäklare som arbetar med engagemang och kunskap i varje bostadsaffär. Oavsett om det gäller villa, lägenhet, fritidshus, gård eller skogsfastigheter har vi koll på den lokala marknaden och kan hjälpa dig både vid köp och försäljning.

Tack vare vår erfarenhet i branschen, vårt intresse för fastighetsförsäljning och vår lokalkännedom finns vi för att ge råd och stöd redan från första möte till avslutande administrativa uppgifter efter avslutad affär.

Ring eller kom förbi på en kopp kaffe så kan vi börja diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 371 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enköping

• Nina L skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en bostadsrätt, nybyggnation. Mäklaren var trevlig, kunnig o hade bra bemötande, lyhörd, hjälpsam. Läs mer
  • Madelene V skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt nyproduktion

Trevlig, men svår att få tag på

Hade inga speciella förväntningar, men hon förklarade allt bra då jag fick vattenläcka innan tillträdesdagen Läs mer
  • Jonas A skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    proffsigt bemötande
    klar info Läs mer
  • Elisabeth I skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt min första bostad med hjälp av Christina och fått mycket raka och informativa besked om hur allt går till.
    Trevlig och lugn och tar fram viktiga saker att tänka på speciellt för mig som förstagångs-köpare.
    Jag hade förväntningar på att få stöd och hennes hjälp överträffade dessa.
    Det kändes tryggt att ha henne som kontakt och tryggt att hon varit med på alla träffar innan SHH tog över. Läs mer
  • Reijo T skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt en lägenhet i Enköping (nyproduktion).

Trevlig bemötande. Läs mer
  • Bo M skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har köpt en nyproducerad lägenhet på åkerbäret i Enköping.Bodde på annan ort innan flytten så jag har aldrig träffat Christina personligen.
    Har endast haft kontakt via telefon, mail och löpande nyhetsbrev som har varit tillräcklig information för min del. Läs mer
  • Madelaine B skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Snabb och smidig affär av bostadsrätt i Bredsand. Läs mer
  • Alma A skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt en lägenhet, som är jättefin. Läs mer
  • Linda F skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag köpte en ny bostadsrätt och upplevde kontakten med fastighetsbyrån som mycket god. Jag fick snabba svar på mina frågor, alltid gott bemötande och kontunuelig information om bostaden. Detta var mitt första bostadsköp och jag upplever att de levde upp till de förväntningar som jag hade innan. Kommer att använda mig av dem igen och kan varmt rekommendera. Glada, pigga, serviceinriktade och förstående. Läs mer
  • Per-Erik E skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt bostad bra bemött under hela tiden Läs mer
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag tycker att jag blev bemött på bästa sätt, väldigt tillmötesgående, väldigt trevlig och snäll.
    Jag kände mig väldigt trygg med christina.
    Min upplevelse har varit toppen. Läs mer
  • Jens A skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpte en bostadsrätt tillsammans med min sambo och vi är jättenöjda. Vi blev bemötta jättebra av mäklaren och kan verkligen rekommendera fastighetsbyrån. Läs mer
  • Kristoffer A skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Professionell, trevlig, inte för "mycket säljare" Läs mer
    2018-12-04 Christina S svarar Kristoffer A
    Tack Kristoffer, jag är ju en mellanhand mellan dig och säljare så lika viktigt som att jag säljer bostäder är det viktigt att mina köpare känner sig trygga med vad de köper. Lycka till med din nya bostad.
  • Susann A skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra trevligt värdet bra Läs mer
  • Amanda S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi sålde vårat hus med John! Vi var lite oroliga hur det skulle gå pga hur osäker marknaden var.. John var grym och höll oss lugna och uppdaterade under hela processen! Vi är så nöjda med resultatet och kunde inte ha önskat oss en bättre försäljning! Läs mer
  • Rune L skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack så mycket, vi är väldigt nöjda med din insats vid vårat lägenhetsköp Läs mer
  • Karin S skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi/sonen har köpt en etta i Enköping och blev väl bemötta, både vid visning och vid de möten vi haft senare. Sofia var både trevlig och väldigt tydlig och strukturerad, ingav lugn och trygghet i köpeprocessen. Jag/vi har inte haft så många mäklarkontakter tidigare, vet inte vad jag förväntade mig men oavsett det så blev jag både glad och imponerad av hur allt sköttes av Sofia. Även den information som skickades via mail inför flytten var väldigt bra och nyttig. Toppen på alla sätt! Läs mer
    2018-11-26 Sofia N svarar Karin S
    Tusen tack för de fina orden, Karin! Det var trevligt att hjälpa er och jag hoppas Joakim kommer trivas bra i lägenheten!
  • Markus F skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hon är jättebra som säljar och köpare . Vi har sålt vårat hus och köpt ett nytt hus . Samma mäklare Renee Läs mer
  • Iris M skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
    2018-11-19 Beatrice Ö svarar Iris M
    Tack detsamma Iris! Ytterligare ett stort tack för att du fixade och gjorde så fint inför visningarna!
  • Carola M
    Carola M skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Alltid trevlig. Lätt att få tag på. Gör sitt jobb bra resultat. Läs mer
  • Jennie B skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    När vi kom i kontakt med Victor kände vi direkt att han var mäklaren för oss. Trots en förhållandevis trög marknad hade vi höga förhoppningar med vår försäljning vilket Victor verkligen levde upp till. Han visade ett stort engagemang och kundfokus och gjorde oss trygga i vår försäljning. Om vi ska anlita en mäklare i framtiden är Viktor vårt självklara val! Läs mer
  • Ronja N skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har sålt min första lägenhet och anlitade John som mäklare. John är professionell och lättsam. Han fick försäljningen att kännas som en väldigt enkel process och tog ner mig på jorden när jag kände mig nervös över att den inte skulle bli såld. Supernöjd! Läs mer
    2018-11-04 John E svarar Ronja N
    Tack Ronja! Vi samarbetade bra i försäljningen och det ger ofta bra resultat. Ha det så bra nu! 😁
  • Vedran K skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tack Victor för allt som du gjorde för familjen Kutic. Om vi bestämmer oss för att köpa nånting, vi ska anlita dig 😉👍 Läs mer
  • Ulrika M skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt en bostadsrätt av Beatrice.
    Hon har gett mig en fantastisk service och än så lnge så har allt flytit på bra. Väntar ännu på att avsluta köpet så lite för tidigt tycker jag att ge en full bedömmning.
    MVH
    Ulrika Läs mer
  • Anna W skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Engagerad och proffsig mäklare. Snabb återkoppling och tydliga svar på mina frågor. Jag kände mig trygg och viktig som kund. Läs mer
    2018-11-14 Renée C svarar Anna W
    Härligt att du uppfattat det så! Alla mina kunder ÄR viktiga. Stort tack för din fina rekommendation och hör gärna av dig om det är något mer jag kan hjälpa dig med.
  • Therese L skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi sålde vårat hus vilket gick snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-11-14 Renée C svarar Therese L
    Vad roligt att du uppfattat det så. Det är precis så som jag vill att en försäljning ska kännas. Att den blir så smidig som möjligt för mina kunder. Jag hoppas ni ska trivas bra i ert nya hus och att ni hör av er om det är något mer jag kan hjälpa till med i framtiden.
  • Pocke N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt bostad, hon fixade allt vi önskade oss.
    Bra rådgivning, bra upplägg med annonser m.m
    Mycket trevlig och varm person
    kunde sitt jobb , som vi litade på Läs mer
  • Andreas H skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Renee Claesson-Ribring sålde vår fastighet 2 dagar efter visning.
    Imponerande att lyckas sälja på så kort tid och till ett pris vi är nöjda med.
    Kan verkligen rekommendera henne. Läs mer
    2018-11-14 Renée C svarar Andreas H
    Hej Andreas! Jag är så glad att ni är nöjda med försäljningen. Ni hade ju förberett bra genom att lägga huset på gång först, och det brukar löna sig. Tveka inte att höra av er om det är något mer jag kan hjälpa er med i framtiden, och jag hoppas att ni ska trivas bra i det nya huset.
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice Östergren sold our apartment in Enköping at a very good price.
    From the first visit where she introduced all procedures and regulations that lead to correct business; we got preliminary contract signed and followed apartment pictures, thereafter; necessary administratives duties were completed followed by an advertising on Fastigetsbyrån page and hemnet . she kept regulary informing us through sms the progress of her job, until day buyers started their offers.
    Beatrice has ability to build good relationships with customers, she fully understand her business; she takes the necessary time to achieve the goal. She takes every step carefully and insurance. She has the skills. Läs mer
  • Therese L skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag är nöjd med bemötande och all kontakt. Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2018-10-26 Beatrice Ö svarar Therese L
    Tack Therese! Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad!
  • Mimmi E skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jättebra Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John hjälpte oss att sälja vår lhg i centrala Enköping. Det var kärvt på marknaden men John höll modet uppe, även på oss och lägenheten blev såld med gott resultat. Läs mer
    2018-10-26 John E svarar Anna S
    Tack för ett gott samarbete Anna och Lasse ! Hoppas ni ska trivas ute i Haga. :)
  • Tomas P skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har sålt ett sommarställe.

Upplever att Beatrice är väldigt trevlig, engagerad och snabb att återkoppla.

Fick ett väldigt bra intryck av Beatrice och rekommenderar gärna henne till mina vänner. Läs mer
    2018-10-26 Beatrice Ö svarar Tomas P
    Tack Tomas för din fina rekommendation och ett trevligt samarbete!
  • Anne-charlotte E
    Anne-charlotte E skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Haft John vid försäljning av min sons lägenhet samt vid försäljning av mitt radhus! Alla kontakter har skett smidigt och på bästa sätt.
    Alltid lätt att få tag i och tillmötesgående! Läs mer
    2018-10-23 John E svarar Anne-charlotte E
    Tack Lotta för gott samarbete! Njut nu tillsammans med hundarna ute på landet med en god kopp kaffe i höstsolen! :)
  • Viveka P skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sofia sålde mitt hus och jag kan varmt rekommendera henne!! Läs mer
    2018-10-23 Sofia N svarar Viveka P
    Tack så mycket! Vad glad jag blir att höra dessa fina ord!
  • Angelica R skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sofia var min mäklare när jag sålde min lägenhet i augusti 2018.
    Sofia var under hela processen informativ, kompetent och trygg. Det var alltid lätt att få svar på sina frågor/funderingar och veta vad som skedde under alla moment under försäljningen, vilket var väldigt skönt när det var första gången jag sålde en bostad.
    Jag rekommenderar henne varmt! Läs mer
    2018-10-23 Sofia N svarar Angelica R
    Tack Angelica för de fina orden! Kul att höra att du är nöjd!
  • Susanna W skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt villa.
    Trevligt bemötande
    Är mycket nöjd med mäklaren kan varmt rekommendera henne till andra Läs mer
    2018-10-18 Sofia N svarar Susanna W
    Tack Susanna för de fina orden! Det har varit roligt att jobba med dig.
  • Rolf L skrev om Renée Claesson-Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Kontaktade Rene'e då vi köpte fastigheten henne och fick bra kontakt och förtroende. Hon skötte också försäljningen på ett förträffligt sätt. Föreslog besiktning som visade sig vara bra för både köpare och säljare i slutändan. Snabb med uppdateringar under budgivningen. Vi är mycket nöjda med helheten. Läs mer
    2018-10-12 Renée C svarar Rolf L
    Hej!

Jag är jätteglad att ni är nöjda med mig både som säljare och köpare. Det har varit jätteroligt att få sälja ert fantastiskt fina hus!
  • Therese L skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag är mycket nöjd med Sofia som mäklare, hon har gjort ett utmärkt jobb. Jag upplever Sofia som en stabil och trygg mäklare som kan sin sak. Hon har ett lugnt och säkert intryck och har bevisat att den kompetens hon utstrålar är äkta. Jag har även haft kontakt med Viktor och Beatrice som är mäklare på fastighetsbyrån i Enköping och även dom är två kompetenta mäklare. Fastighetsbyrån har mitt fulla förtroende och jag kan varmt rekommendera dom. Läs mer
    2018-10-16 Sofia N svarar Therese L
    Tusen tack Therese! Jag hoppas ditt nya boende blir toppen!
  • Per N skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Snabb återkoppling och kunnig på sitt område. Läs mer
    2018-10-05 Christina S svarar Per N
    Hej Per och tack för positiv feedback. Kom ihåg att vi gärna tar tips på vad vi kunnat göra bättre för det äf bara då vi kan ge den överlägset bästa servicen. På återhörande och må väl.
  • Hanna C skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Lugn, trygg, flexibel och proffsig. Sålde hus. Läs mer
    2018-10-16 Sofia N svarar Hanna C
    Tack Hanna! Roligt att höra att ni är nöjda!
  • Martin N skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har under 2017-2018 sålt två & köpt en bostadsrätt via Sofia.

Köpare: När jag köpte så var ganska inte själva processen så viktigt då jag på förhand köpte objektet innan visning.

Säljare: bra och smidig försäljning i båda fallen. Lyhörd för mina önskemål. Framför allt arbetade Sofia på snabbt och kändes ej som att hon ville dra ut på processen i hopp om ökat arvorde/ökat försäljningspris. Mycket bra under budprocessen och gav rätt råd för mig som säljare i slutet av budprocessen.

Kan verkligen rekommendera Sofia om ni vill ha en lyhörd och väldigt framåtgående mäklare som vill slutföra uppdraget utan onödig väntan. Läs mer
    2018-10-16 Sofia N svarar Martin N
    Tack Martin för de fina orden! Det har varit roligt att jobba med dig!
  • Mimmi E skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    ........................jättebra........ :) Läs mer
    2018-10-16 Sofia N svarar Mimmi E
    Tack så mycket Mimmi! Hoppas du trivs i din nya lägenhet!
  • Stefan A skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt lägenhet bra bemött och svarat och återkommit på frågor via sms snabbt o bra. Läs mer
    2018-10-01 Sofia N svarar Stefan A
    Tack Stefan! Jag hoppas att du kommer att trivas bra i lägenheten, nu när du snart får tillträde!
  • Ulf Å
    Ulf Å skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket trevlig och proffesionell. Hanterade både vårt köp och vår försäljning på et föredömligt sätt. Vi kan ge de varmaste rekommendationer. Läs mer
    2018-10-09 Beatrice Ö svarar Ulf Å
    Tusen tack för dina fina ord Ulf och tack för att jag fick förtroendet att hjälpa er med både försäljning och köp!
  • Mikael Å
    Mikael Å skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi fick hjälp av Beatrice med att både köpa och sälja bostad. Trevlig, förberedd och proffsig. Läs mer
    2018-10-09 Beatrice Ö svarar Mikael Å
    Tack för ett gott samarbete Mikael! Hoppas att ni trivs bra i ert nya hus!
  • Jessica E skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt min första lägenhet och köpt min första fastighet. Bra upplevelse med bra resultat. Mycket trevlig och duktig mäklare! Läs mer
    2018-10-09 Beatrice Ö svarar Jessica E
    Tack Jessica! Det har varit jättetrevligt att ha fått samarbeta med dig. Jag hoppas verkligen ni ska trivas bra i ert nya hus!
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    I had a very positive judgement towards the contact I had with Fastighetsbyrån Enköping. The business was contacted in a friendly atmosphere with the all necessaries information and good services. I would recommend the company as simply the best. Läs mer
  • Jimmie Å
    Jimmie Å skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Svinnegarsby 21
    Allt va jätte bra och gick smidigt! Läs mer
    2018-10-01 Sofia N svarar Jimmie Å
    Tack så mycket Jimmie! Hoppas du trivs bra i huset!
  • Krzysztof K skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Super friendly and helpful and informative. Läs mer

Källgatan 17, 745 31 Enköping