Alla kategorier Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Enköping

Fastighetsbyrån Enköping

Källgatan 17, 745 31 Enköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Enköping är en stor grupp mäklare som arbetar med engagemang och kunskap i varje bostadsaffär. Oavsett om det gäller villa, lägenhet, fritidshus, gård eller skogsfastigheter har vi koll på den lokala marknaden och kan hjälpa dig både vid köp och försäljning.

Tack vare vår erfarenhet i branschen, vårt intresse för fastighetsförsäljning och vår lokalkännedom finns vi för att ge råd och stöd redan från första möte till avslutande administrativa uppgifter efter avslutad affär.

Ring eller kom förbi på en kopp kaffe så kan vi börja diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 263 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enköping

• Raimo A
    Raimo A skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Har snart utfört min bästa bostadsaffären med Fastighetsbyråni Enköping. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi är mycket nöjda med Victor! Från första träffen ingav han ett stort förtroende, utstrålade kompetens och var personlig men väldigt professionell i sin attityd. Han gav ett seriöst intryck, gav snabba återkopplingar och ingav ett lugn. Dessutom var han väldigt tillgänglig och avslutade affären föredömligt snabbt. Vi rekommenderar honom varmt till alla!! Läs mer
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Mäklaren skötte såväl förberedelsearbetet som själva försäljningen på ett mycket bra sätt. Mäklaren gav klara besked och återkopplade snabbt på våra frågor. Problem tillstötte dock då det efter budgivning visade sig att bankerna inte kunde ge lånelöfte eftersom fastigheten var klassad som specialenhet och ej bostad (vilket den annonserats ut som). Vi som säljare blev då i all hast tvungna att ansöka om bygglov för ändrad användning. Därtill skulle vi skriftligen ansöka till Skatteverket om ändring av fastighetskod. Allt detta orsakade ett onödigt stopp i processen efter budgivningen. Mäklaren borde ha kollat upp detta innan objektet lades ut, så hade onödigt trassel och oro kunnat undvikas. I övrigt är vi mycket nöjda med mäklarens hantering av ärendet. Läs mer
  • Bror S
    Bror S skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    En mycket proffsig och jättetrevligt mäklare. Läs mer
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevligt bemötande fick mkt bra hjälp med snabb affär bra info under hela försäljningen Läs mer
  • Eva Elisabet L
    Eva Elisabet L skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Snabb handläggning, bra kontakt och tillgänglighet av mäklare Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig och korrekt samt gjorde det vi förväntade oss dvs absolut inget att klaga på Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Magnus H
    Tack Magnus! Korrekt och riktigt jobbar jag starkt med och kul att det går fram. Njut av sjö och pimpelfiske i vinter!
  • Lena O
    Lena O skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tydlig. Saklig. Kunnig. Trevlig. Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Lena O
    Tack Lena! Välkommen till Enköpings kommun och njuta av naturen ute i Altuna!
  • Linda I
    Linda I skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Allt har varit toppen bra. Kunnig, snabb och trevlig mäklare! Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Linda I
    Tack Linda för bra samarbete när vi köpte och sålde hus åt dig. :)

Det nya huset nära hästar kommer passa er (dig) perfekt. ;)
  • Pontus L
    Pontus L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Väldigt bra service. Proffesionell. Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Pontus L
    Tjenare Pontus! Lycka till med den lilla lägenheten. :) Ha det gott och hör gärna av dig den dagen du säljer lägenheten igen.
  • Sarmad Y
    Sarmad Y skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag tycker att bemötandet var bra! Mäklarem uppfyllde min förväntan. Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Sarmad Y
    Tack Sarmad! Lycka till med renoveringarna så ser jag till och hjälpa till med en kostnadsfri värdering när ni är klara. :)
  • Anna S
    Anna S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Proffsigt och välskött! John fick vår husförsäljning att kännas både enkel och smidig. Vi är otroligt nöjda! Läs mer
    2017-12-09 John E svarar Anna S
    Tack för Recon Anna! Hoppas ni och barnen får det bra i nästa boende!
  • Jasmin D
    Jasmin D skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Grym snubbe som har koll på vad han gör! Trevlig och pratsam och svarar alltid på ens frågor! Läs mer
    2017-12-08 John E svarar Jasmin D
    Tack Jasse! Kul att få hjälpa er! Alltid lika trevligt när man träffar på dig och Cissi!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra och proffsigt. Mäklaren utstrålade kunskap och seriositet samtidigt som man snabbt kände förtroende för honom. Läs mer
    2017-12-08 John E svarar Fredrik S
    Tack Fredrik för gott samarbete både vid ert köp och vid försäljning! Ha det gott!
  • Ulrika  T
    Ulrika T skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag är väldigt nöjd. Kontakten präglades av tydlighet med snabba återkopplingar. Jag upplevde ett Victor var professionell, kunnig och engagerad. Under hela processen kände jag mig trygg och bra bemött. Jag kan verkligen rekommendera Victor Nathanson. Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Proffsig, hjälpsam, bra svar på mina frågor, kom med tips och ideér, engagerad, effektiv Läs mer
    2017-12-05 Renée R svarar Emma S
    Hej Emma! Vad roligt att du tycker att att du fick bra hjälp. Tack för det fina omdömmet och jag hoppas att du får en fortsatt trevlig vecka!
  • Alexander T
    Alexander T skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig och hjälpsam. Jag hade ganska dålig koll på hur det fungerar när man omvärderar huset. Men jag fick det förklarat för mig så att jag förstod. Jättebra kundservice! Läs mer
    2017-11-09 Renée R svarar Alexander T
    Tack för de fina orden och varmt välkommen tillbaka om det är något annat jag kan hjälpa dig med.
  • Annica K
    Annica K skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Bemötande från Beatrice var jätte bra. Fick klara besked vad som gällde m.m. vid köp av lägenhet. Jätte tack till henne!!!!!!! Läs mer
  • Jenny V
    Jenny V skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra upplevelse rakt igenom.
    Förväntningarna överträffades! Läs mer
  • Liza B
    Liza B skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Glatt bemötande som både bryr sig om en som individ och som kund. Känns nästan som man fått en ny vän. Riktigt mysig och nöjld med allt! Läs mer
  • Moa N
    Moa N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig, tydlig och hjälpsam är de ord som först dyker upp när jag ska beskriva Beatrice. Hon har haft en god kontakt med mig under hela försäljningsprocessen och har på ett lugnt sätt guidat mig igenom den vilket skapat en känsla av trygghet och kontroll. Beatrice har gjort ett utmärkt arbete och gett ett bestående gott intryck av Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Gott bemötande. Fick svar på mycket frågor. Kände att kontraktsskrivningen var något stressad dock. Läs mer
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice var från första bemötande proffsigt i sitt arbete. Utifrån mina önskemål strukturerade hon en tydlig planering och informerade mig om hur processen skulle gå tillväga när jag bestämt mig för att sälja.
    Värderingen upplevdes som bra mot tidigare sålda bostäder i området och i det skick min bostad var i. Vilket visade sig senare vid försäljning att stämma väldigt bra överens.

Annons med objektbeskrivning och bilder blev mycket bra och välformulerad.

Med min jobbsituation så hade jag svårt att veta hur mycket jag kunde vara hemma och delaktig inför visning samt att jag under budgivning eventuellt var svår att nå.
    Beatrice var dynamisk och gav mig flera alternativ och förslag hur vi kunde gå tillväga och hon anpassade sig efter mina behov, vilket löste sig galant.

Jag har bara positiva erfarenheter med Beatrices arbetet vid min försäljning och rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Erkki K
    Erkki K skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Bästa möjliga! Kommer att rekommendera henne! Läs mer
  • Ulf Edvin L
    Ulf Edvin L skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Har gått väldigt smidigt.Bra bemötande. Kan rekommenderas. Läs mer
  • Sylvia W
    Sylvia W skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Allt mycket var mycket bra. Det var helt klart värt vad det kostade för oss. Mycket fina bilder och lyckad försäljning. Läs mer
    2017-10-31 John E svarar Sylvia W
    Kul att ni är nöjda med processen! Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya sjönära boende. :)
  • Matilda B
    Matilda B skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vår upplevelse av fastighetsbyrån var bra. Läs mer
    2017-10-31 John E svarar Matilda B
    Härligt Matilda! Säg till när det är dags att värdera det nybyggda huset! :)
  • Tony N
    Tony N skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Ett mycket trevligt, vänligt och informerande möte inför försäljningen.
    Likaså vid kontraktsskrivningen.
    Det här var andra gången som jag/vi anlitat John vid försäljning.
    Kanonbra vid bägge tillfällena. Läs mer
    2017-10-31 John E svarar Tony N
    Kanonbra var ordet på samarbetet tycker jag! Kul att jag fick hjälpa till och sälja ett boende ännu en gång.
  • Susanna B
    Susanna B skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Blev väldigt bra bemött och är nöjd med hela processen när jag sålde min lägenhet. Läs mer
    2017-11-08 Renée R svarar Susanna B
    Vad roligt att du blev nöjd. Jag hoppas att du trivs bra i ditt nya hus!
  • Åsa N
    Åsa N skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är kunnig, trevlig,och ger otroligt bra service. Kunde inte bli bättre. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2017-10-31 John E svarar Åsa N
    Tack för att du rekommenderar mig vidare så jag får hjälpa kollegor och väninnor att sälja eller värdera.
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag fick en bra upplevelse. Mäklaren var vänlig och hjälpsam. Även noggrann med att ge information vilket var väldigt skönt! Läs mer
    2017-11-08 Renée R svarar Camilla H
    Härligt att höra! Jag hoppas att att ni hör av er om det är något annat jag kan hjälpa er med i framtiden.
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Ett glatt o trevligt bemötande o bra hjälp under hela tiden! Vi är väldigt nöjda. Läs mer
    2017-11-08 Renée R svarar Sanna H
    Tack så mycket för er rekomendation! Det glädjer mig att ni är nöjda och jag är glad att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen.
  • Kalle B
    Kalle B skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jätte bra och trevligt bemötande. Samt proffsigt utfört arbete. Läs mer
    2017-10-31 John E svarar Kalle B
    Bra Kalle! Fanna kommer passa dig perfekt. Hör av dig om du behöver uppdatera värdet någon gång på lägenheten.
  • Annika E
    Annika E skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig. Sköter sitt jobb ok. Lite dåligt med information Läs mer
    2017-11-08 Renée R svarar Annika E
    Hej Annika! Tack för din rekommendation. Jag försöker alltid att hålla alla mina kunder informerade under hela processen, men jag tar till mig av det din åsikt och ska försöka bli ännu bättre på det. Jag hoppas att du trivs i din nya lägenhet!
  • Therese M
    Therese M skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Fick ett bra och trevligt bemötande. Hon var väldigt informativ och tydlig vilket var bra. Gav bra information och höll mig och min sambo uppdaterade. Läs mer
    2017-11-08 Renée R svarar Therese M
    Hej Therese! Vad roligt att ni är nöjda med mitt arbete. Jag försöker alltid att göra mitt bästa för att hålla alla parter informerade om vad som händer under hela försäljningsprocessen. Ni är alltid välkomna tillbaka om ni behöver en uppdatering av värdet på er nya lägenhet eller om det är något annat jag kan hjälpa er med.
  • Helge R
    Helge R skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John har verkligen varit proffsig och jag kan verkligen rekommendera honom som mäklare👌 Läs mer
  • Cristina L
    Cristina L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra och proffsig som mäklare, lätt att samarbeta med, var med på vår resa när vi sålde vårt hus, gick att ringa när som helst när vi fick funderingar om hur försäljningen gick, gav bra råd och information, vi kan verkligen rekommendera John Ekblad

M.V.H. Cristina Lidholm/Helge Rousu Läs mer
  • Jan H
    Jan H skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har haft möjligheten att såväl köpa som att sälja en bostad genom Victor och Fastighetsbyrån i Enköping.
    Victor har varit mycket hjälpsam och lämnat tydliga instruktioner genom hela processen och med sin positiva inställning, engagemang och det förtroende han inger för såväl köpare som säljare kan vi varmt rekommendera Victor. Läs mer
  • Eva H
    Eva H skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    En fantastisk snabb o lönsam försäljning. Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • Maria T
    Maria T skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor har en mycket positiv attityd och bemötande.
    Han ger klara och tydliga beskrivningar om förfarandet i försäljning, lätt att förstå.
    Vi vill varmt rekommendera honom till alla som ska ha en mäklare som ger 100% i engagemang! Läs mer
  • bengt c
    bengt c skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Husförsäljningen lyckades över förväntan, till stor del tack vare mäklaren John Ekblad. Läs mer
  • Karin J
    Karin J skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har varit väldigt nöjda med Victor under hela processen vid försäljningen av vår lägenhet! Lyhörd, engagerad, positiv och super trevlig! Även fast han har många objekt att jobba med samtidigt kände man att han gav allt!
    Karin & Nisse Läs mer
  • Elisabeth T
    Elisabeth T skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mkt bra, allt gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • Anneth S
    Anneth S skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag kände mig väl omhändertagen och Sofia mötte upp med förväntningarna som jag anser att en mäklare ska ha. Hon är en klippa. Läs mer
  • Amanda V
    Amanda V skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    jag fick ett bra bemötande av Sofia och är nöjd med hela processen Läs mer
  • Christer Ö
    Christer Ö skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    God kunskap, bra hjälp. Korrekt. Läs mer
  • Johan D
    Johan D skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Proffsig och påläst utan att vara påflugen. Snabb återkoppling med svar på frågor. Läs mer
  • Sten-Olof L
    Sten-Olof L skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Kunde ha blivit betyget utmärkt med ett större engagemang från början men slutresultatet blev ju utmärkt Läs mer
  • Gunnar & Christina L
    Gunnar & Christina L skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sofia Rodhe tajmade presentationen väl och såg till att alla bitar föll på plats. Lätt att kommunicera med mäklaren och Sofia har sett till att allt har flutit bra. Hon skötte avslutet på ett tydligt och proffsigt sätt. Läs mer
  • Anne J
    Anne J skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Lugn, sansad, tydlig och pedagogisk. Läs mer

Källgatan 17, 745 31 Enköping