Fastighetsbyrån Enköping

Fastighetsbyrån Enköping

Vi på Fastighetsbyrån i Enköping är en stor grupp mäklare som arbetar med engagemang och kunskap i varje bostadsaffär. Oavsett om det gäller villa, lägenhet, fritidshus, gård eller skogsfastigheter har vi koll på den lokala marknaden och kan hjälpa dig både vid köp och försäljning.

Tack vare vår erfarenhet i branschen, vårt intresse för fastighetsförsäljning och vår lokalkännedom finns vi för att ge råd och stöd redan från första möte till avslutande administrativa uppgifter efter avslutad affär.

Ring eller kom förbi på en kopp kaffe så kan vi börja diskutera hur vi kan hjälpa just dig!

Läs vad 657 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enköping 2

• köpte sitt hus med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2021-07-20
    Beatrice har varit otroligt proffisionell i sitt arbete.
    Kan verkligen rekommendera henne till vänner.
    Bostaden har presenterats på ett bra sätt. Information löpande angående vad som kommer hända.
  • sålde sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2021-07-19
    Trevlig och tillmötesgående på alla sätt
    Tack det var verkligen bra att ha just dig med på denna affär. Många handlingar och dokument som skulle fram och du har verkligen helkoll på allt. Bra teamwork. Christina Segerstedt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Gånsta
    2021-07-19
    Trevligt bemötande! Tyvärr återkom hon inte med svaret på ett par frågor som vi hade men de var inte avgörande för att vi skulle vara intresserade av objektet eller ej.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2021-07-08
    Enköpings bästa mäklare, alltid glad o positiv, svarar alltid på ens frågor även om de inte ens har med ens ärende att göra🙏
  • köpte sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2021-07-04
    Christina är en visionär person!

Hon hjälper dig att visualisera möjligheterna på fastigheten du kommer att hantera. Hennes starka fantasikänsla hjälper dig att tro på att köpa fastigheten

Hon hjälpte oss också med smidig kontraktsprocess, hon översatte ett 100-sidigt kontrakt på engelska rad för rad efter kontorstid. Vi är verkligen tacksamma för det.
    Tack ni är allt för vänliga. Tror ni hade en rätt bra idé hur ni vill göra med huset själva. Vi ses när det är dags att hämta nycklar och ha tillträdet. Christina Segerstedt
  • sålde sitt hus med hjälp av Rebecca Blocher en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2021-06-29
    En strukturerad och noggrann person med en mycket trevlig personlighet. Hon hanterade båda parter på ett respektfullt sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2021-06-28
    Vi är mycket nöjda med hennes insats med säljning av vårt hus på alla punkter.
    Vi blev bemötta med en profesionel och glada mäklare som gjorde ett bra jobb.
    Trevlig och glad tjej som kan sitt jobb.
    • Skolsta
    2021-06-28
    Bra trevligt och har koll 👍 kommer ihåg oss från tidagre visningar
  • köpte sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Svartkärret
    2021-06-23
    Tryggt, lugnt och proffsigt. Ingav ett stort förtroende.
    • Munksundet
    2021-06-22
    Vi är gamla kunder hos Fastighetsbyrån och hade ganska höga förväntningar på John.
    Självklart kunde han svara upp till det med sin service. John är en glad, trevlig och uppriktig mäklare. Han är lätt att få och ha kontakt med. Vi är nöjda och kan varmt rekommendera honom!
    • Gånsta
    2021-06-22
    Trevlig, kunnig, lyssnade vad kunden hade att säga, hjälpsam, lugn mm.
  • sålde sitt hus med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Svartkärret
    2021-06-21
    Han var toppen skulle gärna rekommendera honom till andra.
    Viktor var suverän på att hålla jättebra kontakt under hela tiden.
    Hälsningar Lars Pettersson.
    2021-06-17
    Mycket trevlig och professionell mäklare med ett glatt och lättsamt sätt. Kan varmt rekommendera John som mäklare.
    2021-06-16
    Rak, konkret , transparant och effektiv.
  • köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Blocher en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Fanna
    2021-06-12
    Duktig mäklare som är väldigt hjälpsam och professionell.

Att vi skulle få hjälp med det vi ville och det fick vi.

Att hon visste vad hon gjorde och allt gick smidigt o bra.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Rebecca Blocher en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2021-06-12
    Rebecca är professionell, engagerad, hjälpsam, väldigt trevlig person. Det var ett nöje att göra affären med henne.
    • Romberga
    2021-06-11
    John är en fantastisk mäklare!
    Alltid blivit trevligt bemött & förklarar så man förstår! Tack för din hjälp & ditt engagemang
    Med vänlig hälsning, Jenny & Marcus
    2021-06-11
    Lyhördoch hela tiden med ett glatt humör
  • köpte sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2021-06-10
    Jag är mycket nöjd med John Ekblad som mäklare. Han är otroligt tillmötesgående och svarar alltid på frågor. Ringer alltid tillbaka. Som kund så kände jag mig väldigt bekväm och sedd. John tog sig alltid tid med frågor och funderingar. Jag tycker han är väldigt duktig. Lugn och trygg när jag som köpare var orolig.
    2021-06-10
    Trevlig, tillmötesgående, kunnig och snabba svar.
    2021-06-10
    Blev bemött på ett professionellt och vänligt sätt. Vi hade ganska stora förväntningar och mäklaren svarade på alla frågor vi hade.

Han är kunnig, trevlig.
    2021-06-09
    Vi sålde ett kedjehus nära Drömparken. Beatrice guidade oss igenom hela husförsäljningen och gav ett seriöst intryck.
    Tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen och tack för ett fint samarbete genom hela processen. Önskar er en fin sommar! :) Beatrice Östergren
    2021-06-09
    Supertrevlig, engagerad och väldigt kunnig om området. Kommer varmt rekommendera henne till alla som vill köpa eller sälja i Enköping. Är supernöjd!
    2021-06-07
    Mycket vänligt och professionellt bemötande. Vi är väldigt nöjda.
    Tack Erika för din fina rekommendation. Hoppas att ni har en fantastisk sommar på Åland nu, så ses vi efter semestern! Beatrice Östergren
    2021-06-07
    En trevlig mäklare med hög kompetens. Vi har både köpt vår nya bostad och sålt den gamla via Beatrice och känt oss lika trygga med henne i båda fallen.
    En toppenmäklare!
    Tusen tack för dina fina ord Rozbeh, det gör mig väldigt glad att ni är nöjda med alla delar i processen i både ert köp och försäljning. Önskar er nu en superfin sommar så ses vi igen efter semestern! Beatrice Östergren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2021-06-07
    Vi har precis köpt en ny bostad och är riktigt nöjda med bemötandet av Victor. Mycket trevligt och kunnig mäklare, allt vi önskade vid vårt första bostadsköp.
    • Grillby
    2021-06-07
    Otroligt seriös och trevlig mäklare, har svar på det mesta som man undrar som säljare. vi kan verkligen rekommendera Rebecca att anlita som mäklare.
  • Robert L
    köpte sitt hus med hjälp av Rebecca Blocher en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2021-06-04
    Trevlig, hjälpsam och proffsig! Bara bra!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2021-06-03
    Vi är väldigt nöjda med Beatrice !
    Tusen tack för ett fint samarbete genom försäljningen! Beatrice Östergren
    2021-06-03
    Fick den bästa jag hjälpen jag kunde få med att sälja min lägenhet. Beatrice är otroligt duktig, trevlig och hjälpsam. För mig som inte kan något om sådant här var det tryggt med någon som förklarar på ett sätt så att jag förstod allting och samtidigt kände mig delaktig i alla steg. Beatrice var alltid lätt att få tag i och hade alltid ett vänligt bemötande. Jag rekommenderar verkligen henne och kommer absolut att anlita henne igen nästa gång jag behöver en mäklare!
    Tack och åter tack för dina fina ord och din rekommendation Tove! Har verkligen varit så kul att få hjälpa dig med din försäljning. Jag är övertygad om att du kommer trivas superbra i din nya bostad. Vi ses snart vid tillträdet! :) Beatrice Östergren
    • Märsön
    2021-05-31
    Bra bemötande, mycket bra kommunikation, trevlig och tillmötesgående. Från början stämde kemi oss emellan och detta gjorde att försäljningen av min fastighet blev en smidig och bra affär.
    2021-05-25
    Jag har köpt en lägenhet, mäklaren John är en jätte trevlig, hjälpsam person .
    Fått jag snabba och tydliga svar på mina frågor 😁
    2021-05-25
    Fritidshus.
    Vänligt och proffesionellt. Väldigt tillgänglig och återkommer allltid.
    Sammanfattningsvis uppfylldes förväntningarna.
    • Bredsand
    2021-05-22
    Köpt bostadsrätt
    Mycket bra bemött av Christina
    Känner sig trygg med henne
    Tack, en del av arbetsglädjen som mäklare är att få feedback från nöjda kunder. Christina Segerstedt
    2021-05-19
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Kan varmt rekomendera Christina Segerstedt som mäklare.
    • Örsundsbro
    2021-05-12
    Har fått hjälp med att sälja mitt lilla hus.

John ger ett trevligt och professionellt bemötande,trygghet att våga fråga saker och förklara dom olika momenten i en försäljning!

Första huset jag säljer så hade inge direkta förväntningar,förutom att jag hoppades på att få huset sålt!

Är jättenöjd med john och fastighetsbyrån under hela förloppet. Fick även hjälp och rådgivning inför köp av nya huset, hjälp med att tolka besiktningsprotokollen, rimliga prisnivåer,räkna ut evtuellt vinst skatt och mycket mera!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Rebecca Blocher en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2021-05-07
    Sålt en bostadsrätt
    Mäklaren ung glad positiv tjej och full av energi.
    Väldigt duktig och kunnig
    Mycket nöjd som kund och vi kände oss trygg med henne.
    Rebecca Blocher kommer vi att rekommendera till vänner och bekanta som vill sälja eller köpa.
    5/5
    2021-05-04
    John har varit inblandad i flera av mina fastighetsaffärer och jag litar på och känner mig trygg honom. Han gör det lilla extra för sina kunder, ser det unika i varje affär och är snabb med info och råd. Kort sagt kan jag varmt rekommendera honom till andra som går i sälj och köp tankar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    • Fanna
    2021-05-04
    Otroligt duktig och väldigt trevlig. Lugn och Victor levde upp till dom förväntningar som vi hade..Proffsig.
    2021-05-04
    Jag har sålt ett radhus i Enköping.
    Min förväntan var att det skulle ta tid att få huset sålt men Rebecca ordnade en snabb och effektiv försäljning.
    Priset blev mycket bra och jag slapp gå igenom flera visningar.
    Rebecca var också mycket trevlig och lyssnade på mina önskemål.
    Sammanfattningsvis så är jag väldigt nöjd och glad. Jag rekommenderar Rebecca som mäklare.
    Anna Utterström
    2021-04-30
    Victor är väldigt trevlig och kunnig. Han hjälpte mig med allt jag behövde och svarade på alla frågor jag frågade. När jag säljer lägenheten och köper en ny så kommer jag välja victor för både försäljning och köp
  • Stepan A
    köpte sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2021-04-09
    Mr. John Ekblad is one of the best people I have ever met in my business life. He is a professional in his field, a participant in good communication. Of course, all this comes from his good human qualities. I wish him new successful deals and bright meetings wherever he can be.
    • Lillkyrka
    2021-04-06
    Jag har sålt en villa, där Beatrice på ett seriöst och förtroendeingivande sätt informerat kring och lotsat genom processen, samt varit lättillgänglig i kontakterna.
    Tack Marianne för din rekommendation och ett fint samarbete genom försäljningen. Hoppas ni nu ska trivas bra i ert nya hus! Beatrice Östergren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2021-04-05
    Bra och trevligt bemötande, rekommenderar starkt.
    Tack Fredrik, hoppas du kommer trivas i den nya lägenheten och stora terrassen. Vi hörs närmare sommaren om badrummet. Christina Segerstedt
    • Munksundet
    2021-03-23
    Förklarar väldigt utförligt och förståeligt för någon som köper sin första bostad. Var väldigt hjälpsam trots att jag var köpare, inget jag förväntat mig. Gav mig lugn och trygghet, något jag verkligen behövde. Proffsigt helt enkelt!
    2021-03-21
    Hon är trevlig , duktig och hjälpsam .
  • Salim S
    2021-03-21
    God bemötande
    Hjälpsam
    Proffs i sin post
  • sålde en tomt med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    2021-03-18
    John har på ett utmärkt sätt bistått i vår tomtaffär.

Hälsningar

Jan
    2021-03-12
    Trevlig, kunnig och det kändes som att hon företrädde både säljare och köpare på ett bra sätt.

Vi var köpare
    Tack Karim, ord som värmer och då vet jag att ni är kunniga bostadsköpare så då känns det extra bra att jag kunde bidra till att köpprocessen upplevdes bra. Christina Segerstedt
    2021-03-05
    Köpte en lägenhet på 43 m2 med min sambo.
    Victor var tydlig och lugn i sin kommunikation, vilket var betryggande då vi är förstagångsköpare.
    Den stress vi hade kunde lätt lugnas med snabba svar och tydlig kommunikation. Bortom våra förväntningar.
    Kan inte komma på något som skulle gjort vårt möte bättre.