Alla kategorier Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Enköping

Fastighetsbyrån Enköping

Källgatan 17, 745 31 Enköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Enköping är en stor grupp mäklare som arbetar med engagemang och kunskap i varje bostadsaffär. Oavsett om det gäller villa, lägenhet, fritidshus, gård eller skogsfastigheter har vi koll på den lokala marknaden och kan hjälpa dig både vid köp och försäljning.

Tack vare vår erfarenhet i branschen, vårt intresse för fastighetsförsäljning och vår lokalkännedom finns vi för att ge råd och stöd redan från första möte till avslutande administrativa uppgifter efter avslutad affär.

Ring eller kom förbi på en kopp kaffe så kan vi börja diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Mån-Tor: 09:00-12:00

Felicia A skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Väl bemötande. Professionell och förtroandegivande och trevlig! Läs mer
  • Filip P
    Filip P skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Renée var en fantastisk mäklare, lugn, sansad och ett stort tålamod!
    Allting fick fenomenalt. Jag kunde inte be om något bättre. 10/10 toasters ifrån Mig och min sambo! Läs mer
    2018-04-19 Renée R svarar Filip P
    Vilken fantastiskt fin rekommendation! Tack! Jag är glad att ni är nöjda och tackar för förtroendet att hjälpa er med bostadsförsäljningen.
  • Patrik Å
    Patrik Å skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jätte nöjd som kund, bra service mottagande.alltid snabb kontakt vid visningar och plan uppläg för försäljningen. Samman fattat en mycket trygg och positiv försäljning. Läs mer
    2018-04-19 Renée R svarar Patrik Å
    Hej Patrik! Stort tack för dina fina ord. Jag hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet och varmt välkommen tillbaka om du behöver en värdering på den när du har renoverat klart.
  • Effeli H
    Effeli H skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi bestämde oss samma minut vi gick på en visning som Victor höll att ska vi någonsin sälja vårt hus vill vi att Victor ska vara vår mäklare. Han framstod som påläst, ödmjuk och var väldigt förtroendeingivande.
    Det valet har vi inte ångrat!

När vi anlitade Victor som mäklare levde han upp till våra förväntningar och mer därtill. Victor var okonstlad, tillgänglig och kunnig. Han gör hela tiden det där lilla extra som i slutänden kan vara avgörande - och för oss var det det. Läs mer
  • Nicko K
    Nicko K skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Grym mäklare ! Super nöjd allt gick smidigt och bra ... rekommenderar starkt Läs mer
  • Catrin H
    Catrin H skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Toppen mäklare. Duktig på alla vid. Läs mer
    2018-04-03 Renée R svarar Catrin H
    Tack snälla Catrin för att jag fick förtroendet att sälja er fina lägenhet. Jag hoppas att ni ska trivas bra även i nya bostaden.
  • Maria E
    Maria E skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi fick väldigt trevlig bemötande från John både från visning till färdig affär. Han svarade sakligt på våra frågor och hjälpte oss även vid en liten incident runt själva köpet. Läs mer
    2018-03-20 John E svarar Maria E
    Kul att du är nöjd med mitt bemötande och problemlösning när det dyker upp plötsliga omständigheter. Men problem är till för att lösas. :)

Hoppas du och Mark ska trivas i er nya hemstad Enköping :)
  • Robin Å
    Robin Å skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Gav oss fantastisk bra hjälp vid försäljning av vårat hus. Skulle inte kunna tänka mig någon annan mäklare. Läs mer
    2018-03-15 Sofia R svarar Robin Å
    Tack snälla för de fina orden! Hoppas ni trivs i ert nya hem!
  • Åsa A
    Åsa A skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor är den perfekta mäklaren. Kunnig, trevlig, bra på att hålla oss uppdaterade, alltid tillgänglig. Vi kan varmt rekommendera honom. Åsa och Thomas Ahlin Läs mer
  • Ida K
    Ida K skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Bra!!!!!!!!!!!!!!! Bra bra bra Läs mer
    2018-03-12 Sofia R svarar Ida K
    Tack för de fina orden! Hoppas du trivs bra i nya lägenheten.
  • Patricia S
    Patricia S skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Förtroendeingivande och flexibla. Snabb återkoppling och smidig affär. Läs mer
    2018-03-09 Sofia R svarar Patricia S
    Det var roligt att jobba med er! Tack så mycket för rekommendationen!
  • Eva Elisabet L
    Eva Elisabet L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Påläst trevlig bemötande och väldigt engagerad! Läs mer
    2018-03-10 John E svarar Eva Elisabet L
    Kul att du är nöjd Eva! Du får komma in och ta en kaffe med mig och Victor någon gång när du har vägarna förbi. :)
  • Niklas N
    Niklas N skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sofia ger ett mycket seriöst intryck och vinner kunden genom förtroende för sin kompetens snarare än en extrovert social framtoning. Mitt val av mäklare gjordes till 80% baserat på att Sofia är en person jag gärna skulle se som representant för ett hus jag skulle köpa och min tro att mina kunder upplever detta som tryggt.

Jag uppskattar också Sofias utgångspunkt att det är affären som är viktigast, inte att hålla med just det jag kanske tror eller tycker.

Avslutningsvis så har Sofia levererat och uppfyllt sin del av överenskommelser oavsett om dessa skett i avtalsform eller på annat sätt.

Jag är mycket nöjd med Sofia och hade varit det även om det ekonomiska resultatet inte blivit lika bra som det blev.

/Niklas Läs mer
    2018-03-09 Sofia R svarar Niklas N
    Tusen tack för den fina rekommendationen!
  • Mina P
    Mina P skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hej jag är mycket nöjd med Sofias arbete och ger henne en femma Läs mer
    2018-03-09 Sofia R svarar Mina P
    Tusen tack för förtroendet att hjälpa er med försäljningen!
  • Jonas E
    Jonas E skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Genuin och proffsig mäklare. John har vart lyhörd och tagit reda på den information vi köpare behöver för att känna oss trygga i en affär. Läs mer
    2018-03-10 John E svarar Jonas E
    Tack Jonas! Tycker vi samarbetade bra fram till inflyttningen! Hoppas ni ska trivas lika bra i huset som Eva gjorde. :)
  • Hannah T
    Hannah T skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket trevlig och kunnig mäklare. Förklarar tydligt vad som gäller. Läs mer
  • Naser A
    Naser A skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Hon som var min mäklare(Beatrice), hon var social och hon har bra erfarenhet som mäklare det tror jag. Jag var inte nöjd på det priset som jag såld min lägenhet , men det var inte mäklare fel! Tyvärr tiden var sådär och bostads priset var låg! Jag var nöjd med Beatrice och hoppas jag hon bli lyckas på jobbet. Läs mer
  • Gustav H
    Gustav H skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor är en kanon mäklare, kan inte rekommendera han tillräckligt. Han hjälpte oss att sälja våran lägenhet, allt gick väldigt snabbt och smidigt hela vägen. Han hjälpte oss med allt, svarade snabbt på alla frågor och funderingar vi hade och han är väldigt trevlig. Läs mer
  • Johanna N
    Johanna N skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Väldigt trevlig och serviceminded, hög tillgänglighet och allt igenom ett väldigt bra köpupplevelse! Läs mer
    2018-03-10 John E svarar Johanna N
    Hej Johanna! Kul att du är nöjd med din köpupplevelse! Säg gärna till vänner och bekanta om att de gärna får sälja eller köpa via mig. :)
  • Lillemor F
    Lillemor F skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    En mäklare som kan sin sak och jobbar proffsigt Läs mer
    2018-03-08 John E svarar Lillemor F
    Tack för att jag fick hjälpa dig Lillemor! :)
  • Mats E
    Mats E skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Johns engagemang är verkligen utöver det vanliga, kan helt klart rekomendera hans tjänster. Läs mer
    2018-03-08 John E svarar Mats E
    Härligt Mats! Kul att vi fick tillfälle att både sälja och köpa bostad tillsammans. Tänk i sommar får du riva fram grillen på trallen och briljera! :)
  • Annelie S
    Annelie S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Ett väldigt bra och proffsigt bemötande av John. Han är väldigt kunnig i sitt yrke. Läs mer
    2018-03-08 John E svarar Annelie S
    Tack Annelie! Tack för att du tagit dig tid att tycka till om mitt arbete! Hoppas vi ses snart igen. :)
  • Bent Inge S
    Bent Inge S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John Ekblad har gort en utmarkt jobbmed att salja var bostad. Perfekt service och bemotande. Alltid svarat pa vara fragor snabbt och ordentligt.
    Kan rekommenderas pa det starkaste. Läs mer
    2018-03-08 John E svarar Bent Inge S
    Tack Bent Inge! Kul att ni blev kvar i Enköping till slut! Ha det så bra! :)
  • Rasmus M
    Rasmus M skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    En väldigt bra mäklar som tig sig tid att hjälpa oss i vårat första köp Läs mer
  • Carl-Victor M
    Carl-Victor M skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Förberedd och tillgänglig. Hade svar på alla frågor jag hade. Läs mer
  • Pirjo O
    Pirjo O skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag är mycket nöjd .Hon är snabb,saklig och vänlig. Läs mer
  • Raimo A
    Raimo A skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Har snart utfört min bästa bostadsaffären med Fastighetsbyråni Enköping. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi är mycket nöjda med Victor! Från första träffen ingav han ett stort förtroende, utstrålade kompetens och var personlig men väldigt professionell i sin attityd. Han gav ett seriöst intryck, gav snabba återkopplingar och ingav ett lugn. Dessutom var han väldigt tillgänglig och avslutade affären föredömligt snabbt. Vi rekommenderar honom varmt till alla!! Läs mer
  • Gunnar S
    Gunnar S skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Mäklaren skötte såväl förberedelsearbetet som själva försäljningen på ett mycket bra sätt. Mäklaren gav klara besked och återkopplade snabbt på våra frågor. Problem tillstötte dock då det efter budgivning visade sig att bankerna inte kunde ge lånelöfte eftersom fastigheten var klassad som specialenhet och ej bostad (vilket den annonserats ut som). Vi som säljare blev då i all hast tvungna att ansöka om bygglov för ändrad användning. Därtill skulle vi skriftligen ansöka till Skatteverket om ändring av fastighetskod. Allt detta orsakade ett onödigt stopp i processen efter budgivningen. Mäklaren borde ha kollat upp detta innan objektet lades ut, så hade onödigt trassel och oro kunnat undvikas. I övrigt är vi mycket nöjda med mäklarens hantering av ärendet. Läs mer
  • Bror S
    Bror S skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    En mycket proffsig och jättetrevligt mäklare. Läs mer
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevligt bemötande fick mkt bra hjälp med snabb affär bra info under hela försäljningen Läs mer
  • Eva Elisabet L
    Eva Elisabet L skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Snabb handläggning, bra kontakt och tillgänglighet av mäklare Läs mer
  • Magnus H
    Magnus H skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig och korrekt samt gjorde det vi förväntade oss dvs absolut inget att klaga på Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Magnus H
    Tack Magnus! Korrekt och riktigt jobbar jag starkt med och kul att det går fram. Njut av sjö och pimpelfiske i vinter!
  • Lena O
    Lena O skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tydlig. Saklig. Kunnig. Trevlig. Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Lena O
    Tack Lena! Välkommen till Enköpings kommun och njuta av naturen ute i Altuna!
  • Linda I
    Linda I skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Allt har varit toppen bra. Kunnig, snabb och trevlig mäklare! Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Linda I
    Tack Linda för bra samarbete när vi köpte och sålde hus åt dig. :)

Det nya huset nära hästar kommer passa er (dig) perfekt. ;)
  • Pontus L
    Pontus L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Väldigt bra service. Proffesionell. Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Pontus L
    Tjenare Pontus! Lycka till med den lilla lägenheten. :) Ha det gott och hör gärna av dig den dagen du säljer lägenheten igen.
  • Sarmad Y
    Sarmad Y skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag tycker att bemötandet var bra! Mäklarem uppfyllde min förväntan. Läs mer
    2017-12-11 John E svarar Sarmad Y
    Tack Sarmad! Lycka till med renoveringarna så ser jag till och hjälpa till med en kostnadsfri värdering när ni är klara. :)
  • Anna S
    Anna S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Proffsigt och välskött! John fick vår husförsäljning att kännas både enkel och smidig. Vi är otroligt nöjda! Läs mer
    2017-12-09 John E svarar Anna S
    Tack för Recon Anna! Hoppas ni och barnen får det bra i nästa boende!
  • Jasmin D
    Jasmin D skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Grym snubbe som har koll på vad han gör! Trevlig och pratsam och svarar alltid på ens frågor! Läs mer
    2017-12-08 John E svarar Jasmin D
    Tack Jasse! Kul att få hjälpa er! Alltid lika trevligt när man träffar på dig och Cissi!
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra och proffsigt. Mäklaren utstrålade kunskap och seriositet samtidigt som man snabbt kände förtroende för honom. Läs mer
    2017-12-08 John E svarar Fredrik S
    Tack Fredrik för gott samarbete både vid ert köp och vid försäljning! Ha det gott!
  • Ulrika  T
    Ulrika T skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag är väldigt nöjd. Kontakten präglades av tydlighet med snabba återkopplingar. Jag upplevde ett Victor var professionell, kunnig och engagerad. Under hela processen kände jag mig trygg och bra bemött. Jag kan verkligen rekommendera Victor Nathanson. Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Proffsig, hjälpsam, bra svar på mina frågor, kom med tips och ideér, engagerad, effektiv Läs mer
    2017-12-05 Renée R svarar Emma S
    Hej Emma! Vad roligt att du tycker att att du fick bra hjälp. Tack för det fina omdömmet och jag hoppas att du får en fortsatt trevlig vecka!
  • Alexander T
    Alexander T skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig och hjälpsam. Jag hade ganska dålig koll på hur det fungerar när man omvärderar huset. Men jag fick det förklarat för mig så att jag förstod. Jättebra kundservice! Läs mer
    2017-11-09 Renée R svarar Alexander T
    Tack för de fina orden och varmt välkommen tillbaka om det är något annat jag kan hjälpa dig med.
  • Annica K
    Annica K skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Bemötande från Beatrice var jätte bra. Fick klara besked vad som gällde m.m. vid köp av lägenhet. Jätte tack till henne!!!!!!! Läs mer
  • Jenny V
    Jenny V skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra upplevelse rakt igenom.
    Förväntningarna överträffades! Läs mer
  • Liza B
    Liza B skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Glatt bemötande som både bryr sig om en som individ och som kund. Känns nästan som man fått en ny vän. Riktigt mysig och nöjld med allt! Läs mer
  • Moa N
    Moa N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig, tydlig och hjälpsam är de ord som först dyker upp när jag ska beskriva Beatrice. Hon har haft en god kontakt med mig under hela försäljningsprocessen och har på ett lugnt sätt guidat mig igenom den vilket skapat en känsla av trygghet och kontroll. Beatrice har gjort ett utmärkt arbete och gett ett bestående gott intryck av Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Jonas L
    Jonas L skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Gott bemötande. Fick svar på mycket frågor. Kände att kontraktsskrivningen var något stressad dock. Läs mer
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice var från första bemötande proffsigt i sitt arbete. Utifrån mina önskemål strukturerade hon en tydlig planering och informerade mig om hur processen skulle gå tillväga när jag bestämt mig för att sälja.
    Värderingen upplevdes som bra mot tidigare sålda bostäder i området och i det skick min bostad var i. Vilket visade sig senare vid försäljning att stämma väldigt bra överens.

Annons med objektbeskrivning och bilder blev mycket bra och välformulerad.

Med min jobbsituation så hade jag svårt att veta hur mycket jag kunde vara hemma och delaktig inför visning samt att jag under budgivning eventuellt var svår att nå.
    Beatrice var dynamisk och gav mig flera alternativ och förslag hur vi kunde gå tillväga och hon anpassade sig efter mina behov, vilket löste sig galant.

Jag har bara positiva erfarenheter med Beatrices arbetet vid min försäljning och rekommenderar henne starkt. Läs mer
  • Erkki K
    Erkki K skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping