Fastighetsbyrån Enköping

Källgatan 17, 745 31 Enköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Enköping är en stor grupp mäklare som arbetar med engagemang och kunskap i varje bostadsaffär. Oavsett om det gäller villa, lägenhet, fritidshus, gård eller skogsfastigheter har vi koll på den lokala marknaden och kan hjälpa dig både vid köp och försäljning.

Tack vare vår erfarenhet i branschen, vårt intresse för fastighetsförsäljning och vår lokalkännedom finns vi för att ge råd och stöd redan från första möte till avslutande administrativa uppgifter efter avslutad affär.

Ring eller kom förbi på en kopp kaffe så kan vi börja diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Mån-Tor: 09:00-12:00
13:00-17:00
Fre: 09:00-12:00
13:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 559 kunder tycker om Fastighetsbyrån Enköping

• 2020-09-17

Eleanor G skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Camilla hjälpte oss när vi köpte vårt sommarhus. Hon var trevlig, proffessionell och gjorde upplevelsen enkel! Tack Camilla! Läs mer
    2020-09-17 Camilla B svarar Eleanor G
    Hoppas att ni ska trivas i Biskopskulla och tack för dina fina ord - det värmer!
  • 2020-09-16

Mattias S skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålde vår bostadsrätt och fick alltid ett vänligt och professionellt bemötande. Svarade alltid snabbt bär vi hade funderingar eller behövde rådfråga. Läs mer
  • 2020-09-16

Annette W skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt bostad och trots stambytet och Coronan lyckades hon efter sex månader sälja min lägenhet.
    Hon var proffsig och bra att ha som mäklare! Toppbetyg. Läs mer
    2020-09-16 Sofia N svarar Annette W
    Tack Annette! Det har varit roligt att jobba med dig. Det gäller ibland att ha tålamod, men allt löser sig till slut!
  • 2020-09-10

Arne O skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor har varit ett stort stöd i min försäljning av bostaden. Han är mycket kompetent och trevlig.
    Han utförde sitt uppdrag med bravur. Läs mer
  • 2020-09-07

Samira M skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Bra bemötande när jag köpte mitt fritidshus. Proffsiga och snabba vid återkoppling samt var inte för på vid budgivningen vilket harmoniserade processen. Läs mer
  • 2020-09-02

Sandra H skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har köpt lägenhet, en 3a från 2018. Mycket nöjda med mäklaren. Mycket bra bemötande, snabbt och smidigt gick allt! Läs mer
    2020-09-02 Camilla B svarar Sandra H
    Tack Sandra för att du tog dig tid att skriva detta. Hoppas att du och Charlie ska trivas i er nya lägenhet och att flytten gick smidigt.
  • 2020-08-31

Elisabeth M skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag sålde min sommarstuga, och kontaktade Fastighetsbyrån i Enköping för detta.
    Victor hjälpte oss igenom hela (den snabba) processen på ett mycket professionellt och trevligt sätt.
    Grattis Fastighetsbyrån i Enköping till att ha stans bästa mäklare. Vi återkommer! Läs mer
  • Ulrika B

2020-08-27

Ulrika B skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice. Positiv glad och väldigt professionell. Läser av direkt stämning i rummet. Snabb på att svara och väldigt hjälpsam.

Beatrice hjälpte oss dela med utvärderingen av vårt hus och därefter försäljning av vårt hus. Vilket gick otroligt smidigt och snabbt. Läs mer
  • 2020-08-26

Carl B skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice har hjälpt oss att både köpa och sälja bostadsrätter. Vår upplevelse har varit över alla förväntningar gällande både bemötande och professionalitet. Beatrice har visat stort engagemang och intresse för oss samt haft en god kontakt och varit ett bra stöd i alla processer. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2020-08-23

Louise J skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har sålt en BR. Camilla är väldigt lugn och inger förtroende. Jag kan verkligen rekommendera Camilla som mäklare.

Försäljningen gick fort och smidigt. Läs mer
    2020-08-24 Camilla B svarar Louise J
    Tack Louise! Ni hade ju gjort er lägenhet så fin - då är det inte svårt att få till en snabb och smidig försäljning ;-)
  • 2020-08-23

Maya P skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt bostadsrättsradhus. Mycket bra bemött hela vägen. Fokus på problemlösning och positiv även när det vore lätt att se negativa konsekvenser. Förenklat och stöttat likväl som pushat och förklarat, vilket har varit oerhört viktigt eftersom det blev en speciell situation i o m a min man drabbades av svår Covid-19 och hamnade länge på IVA - vilket lämnande mig med hela ansvaret. Sofia stöttade hela vägen! Och objektet såldes för ett vettigt pris på kort tid. Tack Sofia! Läs mer
    2020-09-07 Sofia N svarar Maya P
    Hej Maya! Vad roligt att höra att du är nöjd med allt i försäljningen. Jag hoppas Alf kryar på sig och att ni kommer trivas i er nya bostad.
  • 2020-08-20

Lars-inge L skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har sålt ett fritidsboende. Har blivit professionellt bemött och det har varit en effektiv process. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-08-20 Camilla B svarar Lars-inge L
    Tack Lars-Inge! Tror nog att köparna ska trivas lika bra som du och Danielle har gjort, det är verkligen ett oerhört charmigt ställe :-)
  • 2020-08-18

Carina A skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt en bostadsrätt om 2 rok. Blev bra bemött i alla situationer. Hela tiden informerad om vad som hände i samband med marknadsföring, visning och budgivning. Mycket nöjd! Läs mer
    2020-08-19 Camilla B svarar Carina A
    Tack Carina! Det har varit ett rent nöje att hjälpa er. Vi ses säkert snart igen :-)
  • 2020-08-10

Gun V skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Försäljningen av vårt fritidshus har gått mycket bra i ”dessa tider”.
    Bra dokumentation, bra marknadsföring och bra slutförande av affären. Vi är mycket nöjda.

Mäklaren levde helt upp till våra förväntningar. Läs mer
    2020-08-24 Beatrice Ö svarar Gun V
    Tusen tack för din fina rekommendation Gun!
  • Kevin J

2020-08-09

Kevin J skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Väldgit bra kommunikation och ett professionellt bemötande Läs mer
    2020-08-24 Beatrice Ö svarar Kevin J
    Tack Kevin för ett gott samarbete. Stort lycka till med ert nya boende i Bålsta nu!
  • 2020-08-07

Anna B skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor var hur bra som helst, ordnade allt smidigt och profesionellt! Skulle rekommendera honom till alla! Läs mer
  • 2020-08-07

Martin T skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor hjälpte oss att få vårt drömhus. Proffesionellt bemötande och den perfekta länken mellan köpare och säljare! Läs mer
  • 2020-08-03

Åsa F skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Överlag gick allt smidigt. Jag är nöjd. Läs mer
  • 2020-08-02

Reijo M skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har sålt vår kolonistuga i Svartkärret! Victori är väldigt duktig och ger ett tryggt intryck! Vi är väldigt nöjda! Läs mer
  • 2020-07-21

Magnus W skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har sålt en villa. Victor har genom hela processen varit ett bra stöd och har varit professionell. Victor har varit tillgänglig när jag sökt honom. Jag är på det hela taget väldigt nöjd. Läs mer
  • 2020-07-21

Madelaine B skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevligt bemötande och snabb affär. Läs mer
    2020-08-07 Beatrice Ö svarar Madelaine B
    Tack så mycket! Hoppas nu din son ska trivas riktigt bra i lägenheten. /Beatrice
  • Kim H

2020-07-13

Kim H skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har sålt en stor villa mitt i coronapandemin och vi har haft ett otroligt stöd och en makalös kompetens och ett fantastiskt bemötande från Christina. Jag har handplockat henne efter att ha mött henne genom åren i olika bostadssammanhang och alltid tyckt att hon har varit trevlig och kompetent men hon har överträffat alla våra förväntningar. Hon är bättre än utmärkt 🤩
    Hon har hjälpt oss att kunna leva vår dröm. Hon är mer än en mäklare , hon är psykolog , diplomat, helt enkelt en fantastisk människa och rätt kvinna på rätt plats. Läs mer
    2020-07-13 CHRISTINA S svarar Kim H
    Oj då får mig allt att rodna men jag tar stolt emot ditt omdöme. En kombination av personliga erfarenheter och många år i branschen ger mig verktyg som kunder kan ha nytta av. Det gäller att se människan och inte bara affären. Här och nu och att det skall bli så tydligt och bra för alla parter. Tacksam över att få vara mäklare och jobba med alla människor jag möter. Må väl och väl mött.
  • 2020-07-03

Ann N skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har bara gott att säga om Sofia Norderö när hon sålde vår villa i Enköping. Professionellt bemötande och stort engagemang och kunskap. Läs mer
    2020-07-29 Sofia N svarar Ann N
    Det har varit ett nöje att hjälpa er både nu och vid förra försäljningen. Nu hoppas vi att ni kommer trivas i er nya bostad!
  • 2020-06-24

Inger H skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt en bostadsrätt på Östra Tulegatan i Sala.
    Jag har blivit väldigt bra bemött av Christina.
    Hon har haft ett proffsigt bemötande på alla vis.
    Skulle varmt rekommendera hennes tjänster till mina vänner.
    Inger Hägg Läs mer
    2020-06-24 CHRISTINA S svarar Inger H
    Hej Inger, Det är alltid en glädje att få hitta rätt köpare till rätt bostad. Tack för dina fina ord och önskar dig stort lycka till och trivsel i nya bostaden.
  • Sharon Rubin P

2020-06-22

Sharon Rubin P skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Viktor har sålt en kolonistuga åt mig vilket han gjorde på ett proffsigt och föredömligt sätt.
    Rekomendrerar Viktor för han ställer både säljare och köpare i focus.

// Peter Läs mer
    2020-07-13 Victor N svarar Sharon Rubin P
    Stort tack Peter för ett fint betyg och ett lyckat samarbete!

Tonny S skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sofia var mycket duktig som mäklare när vi sålde vår villa i örsundsbro hon utförde arbetet mycket professionellt, samt mycket trevlig och lugn. Topp betyg för henne. Läs mer
    2020-06-23 Sofia N svarar Tonny S
    Tack Tonny! Det har varit roligt att jobba med er och få sälja ert hus. Nu hoppas vi att ni hittar en ny bostad som blir minst lika bra.
  • Mats P

2020-06-22

Mats P skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi skulle sälja en villa utanför Enköping och hade kontakt med olika mäklare, men efter ett besök av Christina var det ett enkelt val. Christina såld objektet och vi var mycket nöjda.
    Christina S är mycket proffsig i sitt sätt att vara och mycket kunnig på det hon säljer och en mycket god kunskap om vad saker är värda i olika områden. Hon har också ett bemötande som är lugnande för oss som säljer, så jag kan rekommendera
    henne varmt till andra som går i säljtankar. Hon ställer alltid upp Läs mer
    2020-06-24 CHRISTINA S svarar Mats P
    Tack för vänliga ord, det var en glädje att få vara med er på denna resan och sälja ert fina hus. Sann glädje att ha med er att göra som säljare och ni har verkligen förberett huset och alla dokument på bästa sätt inför försäljning. Vi hittade rätt köpare och ni har att se fram emot ert nya sjönära boende. Må väl och väl mött.

Louise K skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi köpte en torpargård via Christina och hon är toppen! Trevlig, lugn och personlig.
    Lätt att prata med, svarade på alla frågor och kändes otroligt ärlig. Vi kunde inte varit nöjdare! Läs mer
    2020-06-22 CHRISTINA S svarar Louise K
    Tack Louise för de vänliga orden. Skall bli så roligt att följa er på er gård. Tveka inte att höra av dig framöver om det är något annat vi kan hjälpa till med.

Felice R skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Fick snabb återkopplingar, bra information om vad som skulle hända och smidig kontraktskrivning.

Utmärkt! Läs mer
    2020-06-22 CHRISTINA S svarar Felice R
    Utmärkts service till utmärkta kunder som förberett sig med lånelöfte och allt. Må nu så bäst i er taklägenhet högt uppe mot himlen.

Eric R skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevligt och professionellt bemötande. Aldrig några oklarheter utan var en trygg affär från första möte tills dess att papper var skrivna. Tack Christina! Läs mer
    2020-06-22 CHRISTINA S svarar Eric R
    Tack själv, alltid roligt att se hur öppet och ärligt intresserade kunder hittat sin drömbostad. Med en rak och ärlig kommunikation kan jag se till att man gör sin bästa affär.
  • 2020-06-20

Börje S skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Det fungerade utmärkt med Camilla från första mötet, genom hela försäljningen, med visningar och uppdateringar till kontrakt.
    mycket bra!! Dessutom snabbt avslut.

Köparna av min fastighet har även de uttryckt uppskattning!! Läs mer
    2020-06-22 Camilla B svarar Börje S
    Tack för dina fina ord Börje! Det har varit ett sant nöje att få jobba med dig och Ludde, och jag hoppas att ni båda ska trivas i Knivsta.
  • 2020-06-15

Dzana M skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John har varit riktig duktig och hjälpsam.
    Det jag tycker om John är att han är ärlig, och kommer säga vad han tycker. Han försöker inte bara sälja bostaden, utan vill verkligen att vi som köpare ska vara nöjda och att vi vet om allt som kan följa med köpet. Kan sitt jobb! Läs mer
    2020-06-15 John E svarar Dzana M
    Tack Dzana för att du skrev de fina raderna. Kul att ni känner er nöjda. Ska verkligen bli kul och se hur ni får till huset när ni satt er prägel. 😁 Ha en toppenfin sommar!
  • Ingvar D

2020-06-11

Ingvar D skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt villafastighet med orangeri och stor parkträdgård. Christina är erfaren, energisk, målmedveten och ger aldrig upp. Har bra tänkande vad gäller både strategi och taktik. Värderingen stämde bra med verkligheten Jag har anlitat många mäklare under mitt ganska långa liv. Christina vinner lätt. Läs mer
    2020-06-11 CHRISTINA S svarar Ingvar D
    Tack Ingvar. Framgång i en bostadsaffärer beror oftast på att man har en bra kommunikation med säljaren. Marknaden kan svänga förutsättningarna förändras och då är det bra att veta hur den andra tänker för att man ska få till den bästa affären. Som säljare får du fem av fem reco!! :-)
  • 2020-06-10

Annica H skrev om Camilla Berg en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Camilla har hjälpt mig att sälja min bostadsrätt. Hon har varit lyhörd och påläst och väldigt social. En klippa som mäklare. Försäljningen gick mycket snabbare än förväntat. Läs mer
    2020-06-10 Camilla B svarar Annica H
    Tack för de fina orden Annica! Hoppas att du hittar en lika fin lägenhet i Uppsala att trivas i nu :-)
  • 2020-06-06

Maria Erika W skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jättebra och svarade på alla våra frågor och funderingar 😊
    / Maria Läs mer
    2020-07-13 Victor N svarar Maria Erika W
    Tack Maria för er rekommendation och ett stort lycka till med ert nya boende!
  • 2020-06-01

Jenny P skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har sålt en etta. Jag hade förväntningar på ett professionellt bemötande, tillgänglig och engagerad. Beatrice levde upp till detta och jag är väldigt nöjd med bemötandet. Jag har fått ett trevlig bemötande med bra information kring vad man behöver veta inför en försäljning. Allt har gått väldigt smidigt och jag känner mig väldigt trygg med mäklaren. Läs mer
  • 2020-06-01

Jenny A skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har sålt en tvåa i Enköping på 72 kvadrat
    Hon var lugn i sin framtoning och flexibel med datum vi bestämt (fotografering osv).
    Det var första gången jag sålde en lägenhet så jag visste inte riktigt vad jag hade att förvänta mig, men det gick i stora drag väldigt bra i min mening.

Jag uppskattade att hon kom med tips vad gäller bud som lagts.
    Det enda jag saknade var konkret input på förändringar i lägenhet som var genomförbara och skulle kunna öka värdet, då jag var redo att jobba lite :) Jag fattade några egna beslut istället på den punkten.

Att kontraktet skrevs samma kväll som visningen hölls var väldigt skönt för mig också, så där uppskattades flexibiliteten i arbetstid hos mäklaren.

Det var en positiv upplevelse att sälja lägenheten. Läs mer
    2020-06-10 Sofia N svarar Jenny A
    Roligt att höra att du är nöjd med försäljningen. Nu får du förbereda packning och flytt, så ses vi vid tillträdet!
  • 2020-05-28

Erika N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har fått ett väldigt trevligt bemötande där Beatrice har sålt min etta under svåra omständigheter med ett pris jag är väldigt nöjd med. Läs mer
  • 2020-05-27

Johanna R skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice är serviceminded och professionell. Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fått vid försäljning av vår bostadsrätt. Det märks att hon har erfarenhet och är duktig på att läsa av människor och situationer. Vi hade inte i vår vildaste fantasi trott att det skulle bli ett så bra pris. Vi har även träffat Beatrice vid visningar vi gått på, även då gjorde hon ett bra intryck. Hon inger förtroende, något som är otroligt viktigt. Kan starkt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-05-22

Sofie L skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Köpt och sålt med grymma Victor! :) supernöjda! Läs mer
    2020-07-15 Victor N svarar Sofie L
    Stort tack Sofie & Lucas! Det har varit fantastiskt att få jobba med er som både köpare och säljare. Ett stort grattis till ert hus, vi ses på tillträdet!
  • 2020-05-19

Tobias V skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Christina hjälpte oss med att sälja vårt hus och hon har varit väldigt engagerad och verkligen haft mycket intresse i hjälpa oss att sälja huset, då det låg ute ett tag till försäljning. Bra bollplank och kreativ med nya tankar och idéer för hur att beskriva objektet än bättre. Hade fullt upp men ändå tillgänglig för oss för det mesta. Läs mer
    2020-05-19 CHRISTINA S svarar Tobias V
    Tack för gott betyg, det är ju en önskan att alltid finnas till hands men under hektiska tider blir det kanske lite mycket sms terror.:-)
    Men det är väldigt roligt att få arbeta med er. ett bra teamwork ger bra resultat.
  • 2020-05-14

Ingrid S skrev om Sofia Norderö en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålde en mindre övernattningslägenhet. Försäljningen gick över förväntan, med tanke på rådande omständigheter. Korrekt bemötande och fortlöpande information under tiden.
    Kan varmt rekommendera Sofia Norderö. Läs mer
    2020-05-15 Sofia N svarar Ingrid S
    Tusen tack! Jag blir glad av att höra att du är nöjd med försäljningen. Vi ses på tillträdet!
  • 2020-05-09

Jens A skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Överlag ett väldigt bra och proffesionellt bemötande med snabb och smidig hjälp. Jag och min sambo är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-05-07

Carina A skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi har köpt hus. Tyckte Victor var bra, snabb att återkoppla. Läs mer
  • 2020-04-28

Ida N skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice hjälpte oss med försäljning av vår bostadsrätt. Beatrice har skött affären mycket proffesionellt med stor kunskap på sitt område. Vi är väldigt nöjda med Beatrice som mäklare och kommer rekommendera henne och anlita henne igen vid framtida försäljningar. Läs mer
    2020-05-27 Beatrice Ö svarar Ida N
    Tusen tack, så glad jag blir över dina fina ord Ida! Jag hoppas verkligen att ni ska trivas jättebra i ert nya boende. Varma hälsningar, Beatrice
  • Rasmus B

2020-04-28

Rasmus B skrev om Beatrice Östergren en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Beatrice gjorde ett fantastiskt jobb när vi sålde vår bostad. Kan inte vara annat än nöjd. Kommer ta hjälp av henne på nytt vid ev. framtida försäljningar. Läs mer
    2020-05-27 Beatrice Ö svarar Rasmus B
    Tack Rasmus för din fina rekommendation och ett bra samarbete i försäljningen. Nu hoppas jag att ni ska trivas riktigt bra i ert nya boende. Lycka till med flytten!
  • 2020-04-24

Barbro T skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    han var trevlig, informativ och upplevdes som kunnig. Läs mer
    2020-04-24 John E svarar Barbro T
    Tack för att du gick in och skrev denna rad Barbro och kul att ni fick köpa ert eget hus i Ekolsund.
  • 2020-04-22

Elisabet M skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    I samband med försäljning av vår fastighet fick vi ett mycket engagerat bemötande. Stöd genom hela processen och hela tiden uppdateringar via telefon, sms och mail. Vi kände oss väl omhändertagna och är mycket nöjda. Läs mer
    2020-04-22 CHRISTINA S svarar Elisabet M
    Tack Lisa, så inspirerande och roligt att arbeta med er försäljning när ni förberett fastigheten och tagit så väl hand om den. Hälsa maken så gott och väl mött på tillträdet framöver,
  • 2020-04-20

Marian D skrev om Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Sålt ett hus.
    Glad, trevlig och professionellt.
    Bästa!! Läs mer
    2020-04-20 CHRISTINA S svarar Marian D
    Tack Marian, det var inte svårt att vara på topp när man hjälper en så glad och framåt säljare som dig.
  • 2020-04-05

Marcus S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig och kunnig mäklare. Arbetar proaktivt med energi för att hitta bra lösningar Läs mer
    2020-04-24 John E svarar Marcus S
    Tack för de fina orden Marcus! Hoppas allt går prima nu när ni bygger nytt hus. =)

Källgatan 17, 745 31 Enköping