Fastighetsbyrån Enköping

Fastighetsbyrån Enköping

• BadgeElevenYears
1 035
Ring 0171-330 00 Dela

Vi på Fastighetsbyrån i Enköping är en stor grupp mäklare som arbetar med engagemang och kunskap i varje bostadsaffär. Oavsett om det gäller villa, lägenhet, fritidshus, gård eller skogsfastigheter har vi koll på den lokala marknaden och kan hjälpa dig både vid köp och försäljning. Tack vare vår erfarenhet i branschen, vårt...

1035 omdömen om Fastighetsbyrån Enköping

Sedan starten hos Reco 2013

Laura W
Sålde sitt hus med hjälp av Ebba Bratt en del av Fastighetsbyrån Enköping

Lätt att nå, svarar snabbt, trevlig, och positiv! Tack Ebba!

ALEXANDRA B
Romberga

Väldigt bra bemötande. Bra service och stort engagemang!

Birgitta S
Centrum

Professionell och mycket kompetent. Alltid ett trevligt bemötande.

Johan O
Fanna

Glatt och avslappnat bemötande. Hjälpsam och tillgänglig. Jag skulle gärna ha haft mer återkoppling under budgivningen. Även om det inte finns så mkt att återkoppla hade det varit trevligt med någon typ av statusuppdatering under de nästan två dygn då det kändes väldigt ovisst kring status gällande andra budgivare och säljarnas tankar kring vårt bud. Sammanfattningsvis en mkt trevlig mäklare att ha att göra med!

Mats N
Fanna

Saklig o informativ Trygg Trevlig och rolig Lyhörd Vi känner att John levde upp till våra förväntningar .

Jordey M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
Lillsidan

Trevligt bemötande, och väldigt hjälpsam

Annika Helene Å
Fanna

Jag har bara positivt att säga om Ebba. Svarar snabbt på sms, har hon inte svaret tar hon reda på det. Tillmötesgående och kan sin sak. Positiv och lätt att ha och göra med. Vi är nöjda hittills.

Ann-Charlotte W
Svartkärret

Trevlig mäklare , intresserad och noggrann . Känns tryggt att göra affär genom honom . Märks att han gillar Svartkärret, det känns bra

Leif H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
Lillsidan

Jag blev mycket bra bemött Förväntningar på att han skulle hitta köpare snarast för att vi flyttar i april och han levde upp till alla våra förväntningar Min upplevelse av mäklaren är att han gjorde försäljningen lätt för mig genom att fixa ALLT till sp försäljningen gick mycket smidigt utan att jag behövde göra något.

Erica F
Romberga

John har varit professionell och mycket hjälpsam under processen

Magnus M
S:t Ilian

Tydlig noggrann och glad. Victor är påläst och kunnig. Viktors styrka är det juridiska kring kontraktsskrivningen .

Jens Mikael M
Örsundsbro

Victor har hjälpt oss på ett bra sätt genom hela processen. Det enda negativa är att han och vi höll oss kvar lite för länge med ett spekulant-par som inte var seriösa och bara gjorde åt allas tid. Men överlag nöjda med hans insats och huset blev sålt till marginellt över utgångspriset.

Anette R
Gånsta

Effektiv glad och trevligt bemötande. Snabb med kontakt positiv i alla lägen. Duktig ta kontakt så man var med på det som hände. Kan verkligen rekommendera Ebba som mäklare. Super nöjd/ Anette Rosander

Sara K
Centrum

Noggrann och saklig. Lösningsorienterad och trevlig.

Amanda H
Romberga

Jag är riktigt nöjd med den hjälp och det stöd jag har fått igenom hela försäljningsprocessen!

Maria E
Hummelsta

Trevlig och bra kommunikation, även i väntan på svar.

Elin N
Hummelsta

Bästa mäklaren 🫶 Lugn, trygg, kunnig.

Johanna M
Sålde sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
Romberga

Kanonbra, kände mig trygg, de visste precis hur jag ville att allt skulle fungera.

Mark A
Hummelsta

Friendly, knowledgeable realtor. We would happily use her services in the future

Shan L
S:t Ilian

Trevlig ärlig Jag hade pratat med två st Mäkläre innan och båda hade tänkt sig att vi skulle ligga på ca 300 000 under det priset som vi fick av honom. Vår bedömning av honom är 10 av 10 🤛. Allt gick så snabbt och smidigt vi ä super nöjda tack Victor 😊

Sofie W
S:t Ilian

Ger ett seriöst och förtroendegivande intryck som han sen lever upp till och levererar! Väldigt glada att vi valde Victor.

Simon R
Bergvreten

Professionell, Engagemang på högsta nivå. Rekommenderar honom.

Sanna R
Bergvreten

Viktor var väldigt professionell och var till väldigt stor hjälp när vi sålde vårt radhus. Rekommenderar varmt Viktor.

Martina L
Lillkyrka

Mycket duktig och bra på att återkoppla och höra av sig! Rekommenderas starkt

Linus L
Lillkyrka

Trevlig och tydlig, lätt att få tag på och gjorde ett jättebra jobb.

Desireé O
Grillby

Snabb återkoppling, trevlig och kunnig.

Mikael T

Mycket trevlig och tillmötesgående. Kunnig,

Conny Och Ina A
Örsundsbro

Korrekt och adekvat bemötande!

Pernilla Z
Bredsand

väldigt bra och proffsigt bemötande

Ulla Z
Centrum

Jag blev bra bemött. Förväntningarna var att få se på lägenheter

Mats T
Lillsidan

Tydlig beskrivning av vår roll som köpare.

Mats K
Köpte sin lägenhet med hjälp av John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping

John ger ett gemytligt och förtroendeingivande intryck. Han är proffsig och sätter både säljare och köpare i första rummet./ Mats

Isabel H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
Fanna

Christina är fantastisk! Mycket hjälpsam i letandet av bostad, kompetent och kunnig. För att inte tala om tålmodig och lösningsorienterad också! Hon hade många bra tips för inredning och planlösning, som hjälper enormt när man ska bestämma sig för ett nytt boende. Rekommenderar henne starkt.

Svar från Christina Segerstedt

Men det var ju så roligt att få guida dig vidare till ditt nya boende. Väntar med spänning när du flyttat in och fått det som du vill ha det, då får du bjuda in på visning för mig. Tack för de vänliga orden,

Björn A
Åkersberg

Hej! Allt funkade bra tills återsändande av kontraktet ej kommit tillbaka påskrivettill mig. Han skulle skicka kontraktet digitalt till mig men det funkade inte heller. Med vänlig hälsning, Björn Alm

Susanna B
Centrum

Påläst, kunnig, intresserad, flexibelt och mycket kommunikativ och trevlig.

Lisa P
Sålde sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
Hummelsta

Med det varmaste och trevligaste bemötandet ringde Christina och presenterade sig som vår nya mäklare, bjöd även in mig på kaffe så vi kunde ses personligen. Jag är super nöjd med Christina och har redan tipsat andra om denna underbara mäklare. Hon har gjort allt och ändå mer för mig i denna försäljning och jag är så tacksam!

Svar från Christina Segerstedt

Tack bästa Lisa för de fina orden. Det ger mig så mycket energi att få vara med och hjälpa till vid stora affärer. Så trevligt att få träffa dig och barnen som var som änglar under kontraktsskrivningen. Heja er!

Robert B
Centrum

En kunnig mäklare som brinner för ditt jobb.

Micaela M
Västerleden

Trevlig, tillmötesgående och serviceinriktad. Ebba är lätt att nå och flexibel för möten och kontakt. Tar reda på svar och lösningar till mina frågor och funderingar vilket lett till ett otroligt okomplicerat köp av lägenhet vad gäller allt från visning till avslutad affär.

Christofer B
Köpte sitt hus med hjälp av Christina Segerstedt en del av Fastighetsbyrån Enköping
Salinge

Trevlig och enkel att kommunicera med :)

Svar från Christina Segerstedt

Tack, vi löste de knutar som behövdes och jag ser fram emot att höra av dig när du fått din touch på bostaden. En kaffe på solig veranda kan vara trevligt :-)

Maria K
Centrum

Jag upplever att det var väldigt trevlig och professionell bemötande av mäklaren Christina Segerstedt på Fastighetsbyrån Enköping.

Svar från Christina Segerstedt

Tack för fina ord Maria, vi ses snart igen så kan jag öppna upp bostaden åt dig när du vill mäta. Vi får inte glömma mäta upp balkong och terrass om du planerar lägga balkongmatta på dem :-).

Albin S
Centrum

Proffsig, trevlig och serviceinriktad mäklare som på ett pedagogiskt sätt guidar och hjälper en förstagångs köpare genom processen.

Svar från Christina Segerstedt

Men Albin, vad fint skrivet, tack. Jag skall se till att förvalta förtroendet hela vägen fram till du har nycklarna i din hand.

Ulla Z
Enköping

Jag blev bra bemött. Jag hade förväntningar om att han skulle sälja mitt hus. Victor verkar kunnig, är trevlig och har lätt för att skratta.

Anders L
Gröngarn

Exceptionellt är ett stort begrepp men jag vet inte hur vi kunnat bli bemötta på ett bättre sätt. Vid våra möten har jag upplevt John ödmjuk och kunnig inför uppgiften med en ton och på en nivå som känns betryggande.

Inger N
Centrum

Mycket trevlig och hade svar på det jag frågade om och om hon inte kunde svara tog hon reda på det. Passar mycket bra som mäklare. Kan mycket gärna anlita henne vid försäljning av fastighet eller köp.

Peter G
Centrum

Christina är lugn och noggrann. De svar hon inte hade på en gång kom väldigt fort skriftligt på Mail. Hon var anträffbar under processen. Christina är kompetent och tar sitt ansvar för uppdraget . En perfekt mäklare att ha som köpare. Kan varmt rekommendera Christina,

Svar från Christina Segerstedt

Tack for god referens, alltid roligt att få hjälpa till och lyfta frågor som köpare har eller inte ens visste att de hade så att affären blir bra för båda sidor. VI ses framöver på tillträdet. Väl mött,

Mikael Å
Galgvreten

Victor genomförde affären professionellt under hela processen. Han var tydlig, kommunikativ och hade mig som säljare i fokus. Vidare fanns det en flexibilitet i agerandet som ingav ett stort förtroende. Kort och gott smidig affär som jag är nöjd med//M

Ebba Persson K
S:t Ilian

Jag blev fantastisk bemött av Ebba vid köpet av min första lägenhet. Hon var förstående och förklarade alla steg i köpet noggrant och proffsigt! Hon levde upp till alla mina förväntningar och har svarat på alla frågor och funderingar jag har haft.

Dan A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Bratt en del av Fastighetsbyrån Enköping
S:t Ilian

Hon har skött sitt uppdrag mycket bra och varit tillgänglig hela tiden och informerat mig hela tiden under försäljningsprocessen.

Lovisa P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ebba Bratt en del av Fastighetsbyrån Enköping
S:t Ilian

Ebba gav förtroende redan vid första mötet med en tydlig plan som vi följde processen igenom. Hon är positiv och tillmötesgående, otroligt kunnig och engagerad samtidigt som hon är flexibel och effektiv. Stöttande genom hela processen och mån om att göra det bästa för både säljare och köpare. Kan varmt rekommendera Ebba och jag skulle anlita henne igen i framtida försäljning.

Ann O

Väldigt noggrann,duktig.och tillmötesgående.