Alla kategorier Mäklare Uppsala Enköping Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Enköping
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Enköping
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Enköping

Fastighetsbyrån Enköping

Källgatan 17, 749 71 Enköping — Visa karta

Vi på Fastighetsbyrån i Enköping är en stor grupp mäklare som arbetar med engagemang och kunskap i varje bostadsaffär. Oavsett om det gäller villa, lägenhet, fritidshus, gård eller skogsfastigheter har vi koll på den lokala marknaden och kan hjälpa dig både vid köp och försäljning.

Tack vare vår erfarenhet i branschen, vårt intresse för fastighetsförsäljning och vår lokalkännedom finns vi för att ge råd och stöd redan från första möte till avslutande administrativa uppgifter efter avslutad affär.

Ring eller kom förbi på en kopp kaffe så kan vi börja diskutera hur vi kan hjälpa just dig!
Öppet just nu

Johannes R skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Kung John! Tack för hjälpen av försäljningen👍🏽
  • Robert L
    Robert L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John träffade vi på många visningar, professionell och personlig. Han bygger snabbt upp ett förtroende och skulle gärna göra affärer med honom igen.
  • Maria W
    Maria W skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är otroligt proffesionell och väldigt lätt att ha att göra med. Svarade alltid och kom med bra svar och förklaringar. Är supernöjda med resultatet av våran försäljning och jag skulle rekommendera John till alla som funderar på att sälja!
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Tycker Victor skötte affären proffsigt, då vi stötte på lite oväntade saker. Han visade på stor kunnighet. Jag valde rätt mäklare.
  • Sören B
    Sören B skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Victor är glad och positiv, väldigt kunnig. Hjälpsam och tillmötesgående från första mötet. Rekommenderar honom varmt.Sören och Annica.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag har köpt en lägenhet av Victor. Han är mycket profisionell och samtidigt personlig på ett trevligt sätt. Jag rekommenderar Victor varmt!
  • Jennie S
    Jennie S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är professionell samtidigt som han är otrolig personlig! Han engagerar sig i försäljningen, och tack vare hans goda kunskap gick vår försäljning över förväntan! Han finns alltid tillgänglig för frågor och vi kändes oss väldigt trygga med honom som mäklare. Rekommenderar honom till alla!
  • Helena G
    Helena G skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevligt bemötande. Lätt att prata med. Informativ på ett lättförståeligt sätt.
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi är mycket nöjda med Victor. Han var mycket korrekt och hjälpte oss på alla sätt och vis gällande vårt husköp.
    Han var glad och trevlig och bjöd på gott kaffe!
    Vi rekommenderar honom gärna!
    Susanne, Jonas och Axel
  • Thina L
    Thina L skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Rak på sak. Ärlig, han vet vad han vill och vet vad han gör. Han går mot målet att budet ska bli högre och det är bra.
  • Yrje A
    Yrje A skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig, Noggrann. Gjorde ett bra jobb. Enbart positiva erfarenheter.
  • Bo-göran P
    Bo-göran P skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi upplevde han, som en trevlig och tillmötesgående person, vi är mycket nöjda med John.
  • Jimmy F
    Jimmy F skrev om Sofia Rodhe en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Här skrev jag minst 30 tecken.
  • Håkan P
    Håkan P skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket trevlig, hjälpsam, och gav ett mycket ärligt intryck
  • Loise K
    Loise K skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är en engagerad och pålitlig mäklare. Han är tydlig och hjälpsam vilket gör att jag som kund känner mig trygg. Han har gjort ett jättebra jobb för oss som både köpare och säljare!
  • Jimmy R
    Jimmy R skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig, påläst, detaljerad och oerhört driven mäklare.
  • Ahn L
    Ahn L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är väldigt lugn, trevlig och förtroendegivande i sitt bemötande! Han har alltid ringt upp om vi inte har fått tag på honom på en gång. Han har även varit väldigt duktig på att ge oss den informationen vi har behövt, hjälpt och stöttat oss, eftersökt svar som han inte har vetat och genast återkommit till oss och tagit sig tid för de diskussioner vi har behövt på plats.
    John har talat om att det bara är att ringa om det är något vi undrar över och det känns att han ärligt menar det. Även om han har haft mycket att göra har han alltid tagit sig tid och inte låtit stressad under samtalen med oss. Han har även varit väldigt noga med att tydligt förklara för oss hur gången är vid köp av hus, vad vi ska tänka på och kommit med påminnelser.
    John känns som en riktigt kompetent och förtroendegivande mäklare som tar sitt jobb på allvar och vill det bästa både för säljaren och köparen! Om vi i framtiden skulle behöva hjälp av en mäklare skulle vi helt klart vilja ha hjälp av honom! Behöver våra släktingar och vänner hjälp av en mäklare är det för oss självklart att rekommendera honom!
  • Richard J
    Richard J skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är en jättebra och trevlig mäklare. Genuin, insatt och intresserad under hela affären.
    John är bra på att återkoppla och lyhörd för både oss som köpare och säljarens behov. Han inger förtroende och en god trygghet. Har inga negativa synpunkter alls.
    Kommer att varmt rekommendera John till våra bekanta som går i sälj-och-köptankar.
    Vi är jättenöjda!!!!
  • Britt-marie F
    Britt-marie F skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Allt funkade bra.Ringde och inf.om vad som hände, höll oss informerade
  • Sanna
    Sanna skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Från första kontakt fattade jag direkt tycke för denna fantastiska mäklare! Det som gjorde att han stack ut från mängden var främst att han var väldigt professionell men ändå sjukt personlig. Vilket snabbt blev trygghet, speciellt när man som i mitt fall inte har så stor erfarenhet av bostadsaffärer. Kommer verkligen rekommendera honom till alla jag känner och inte ens fundera på vem som ska få ta hand om framtidens affärer.
  • Joanna S
    Joanna S skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra och frofesionel maklare
  • Leif G
    Leif G skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag hade velat ha mer kontakt antingen via mail eller helst telefon.
    Känslan var att mäklaren skulle kunnat vara mer aktiv för mig som säljare mot intressenterna.
  • Lars-Eric T
    Lars-Eric T skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är den bästa mäklare man kan tänka sig, vi är mycket nöjda!

Ge honom högre lön!.

Christina o Lars-Eric Thor
  • Göran M
    Göran M skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Han är trevlig att tala med. Han har gjort ett mycket bra arbete med att sälja vår villa till det pris som vi ville ha.
  • Annika S
    Annika S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Det bästa bemötandet.
    Jag är mycket nöjd, mycket tillmötesgående och bra.
  • Jasmine H
    Jasmine H skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Samarbete har gått smidigt och snabbt.
  • Isabelle B
    Isabelle B skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig och hjälpsam. Fick direkt gott förtroende
  • Linda G
    Linda G skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra service, är det något man undrade över angående bostaden så fanns alltid svaret ett samtal bort.
  • Camilla L
    Camilla L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Mycket bra......................................
  • Carl-erik K
    Carl-erik K skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig, noggrann och påläst. Fick intrycket av att han faktiskt brydde sig om både köpare och säljare.
  • Katarina R
    Katarina R skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Väl bemött, fick svar på mina frågor inför försäljning, bra kommunikation efter visningar, professionell kompetens hos mäklaren gjorde att vi hade stort förtroende för honom och litade på honom.
  • Henrik V
    Henrik V skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John är lätt att ha och göra med, trevlig, kunnig och väldigt bra på att förklara krångliga detaljer. Vi rekommenderar honom starkt till andra.
  • Markus A
    Markus A skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig och proffesionell mäklare.
  • Jacob L
    Jacob L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John gjorde precis som jag tycker en mäklare skal göra - professionelt och bra !
  • Yvonne F
    Yvonne F skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    högsta betyg. hon var lugn saklig. stod ut mef alla mina frågor.
  • Peter M
    Peter M skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Har haft kontakt med ett flertal mäklare genom åren där John placerar sig bland de främsta.

Tydlig information från första början och så klart ett väl genomfört uppdrag.
  • Mikael H
    Mikael H skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Som köpare tyckte vi att vi inte fick respons på våra frågor, antingen så fick vi svar efter flera dagar eller så svarade hon inte så vi fick ringa .
    Och när vi tackade ja på priset så höjde hon priset helt plötsligt.
  • Lena H
    Lena H skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    En positiv och intresserad mäklare som brydde sig om helheten. Stor kunnighet. Ingen övervärdering utan var realistisk.
  • Josefin S
    Josefin S skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Super bra mäklare men koll på allt. Vi är super nöjda!
  • Peter Ola L
    Peter Ola L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag är mycket nöjd med vår mäklare John . Har kännts tryggt hela vägen från start till försäljning.
  • Sören V
    Sören V skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Vi hade anlitat fastighetsbyrån och mäklaren John Ekblad vid försäljningen av vår villa, allt har fungerat mycket bra från början till slut så jag kan rekomendera fastighetsbyrån i Enköping.
  • Rolf E
    Rolf E skrev om Fastighetsbyrån Enköping
    Allt rullade på snabbt och bra. Försäljningen gick fort och utan problem.
  • Jane N
    Jane N skrev om Renée Ribring en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevligt proffsigt bemötande,bra kommunikation
  • Malin M
    Malin M skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    En duktig och trevlig mäklare som är lättsam och kunnig och utan den "attityd" som vissa andra mäklare svänger sig med. Han använder inga floskler utan säger som det är vilket i alla fall jag uppskattar mycket. Har använt honom två gånger och är mycket nöjd.
  • Sara S
    Sara S skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jättebra mäklare! Engagerad, sympatisk noggrann å kunnig å så trevlig!!
  • Ann-christine J
    Ann-christine J skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Trevlig kunnig från första mötet till genomfört köp.
  • Karin A
    Karin A skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag hade Rene Ribring som mäklare då John Ekblad hade semester och Rene var mycket bra. Det jag upplevde var negativt var att hon hade semester trots att vi hade styrt in själva överlämnandet till en tid då hon skulle vara ledig. Fick träffa en helt annan mäklare och det hade kunnat vara bättre. Jag förstår att alla behöver semester men hade känts bättre med samma mäklare vid själva avslutet på affären.
  • Björn K
    Björn K skrev om Victor Nathanson en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Jag tycker han var mycket duktig och uppträdde mycket seriöst i den affär han hjälpte mig med
  • Susann L
    Susann L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    Är väldigt nöjd med vår mäklare John . Proffsig i både bemötande och omhändertagande av kunden . Kan inte få bättre hjälp med försäljning av huset .
  • Lars L
    Lars L skrev om John Ekblad en del av Fastighetsbyrån Enköping
    John var vänlig och gav ett genuint intryck. Han gav information på ett objektivt och informativt sätt. Jag kan varmt rekommendera John som mäklare.

Källgatan 17, 749 71 Enköping