Fastighetsbyrån Skövde

Fastighetsbyrån Skövde

• BadgeElevenYears
2 439

Skövde ligger vid berget Billingen precis mellan sjöarna Vänern och Vättern. Här hittar du fina naturområden och goda kommunikationer. Som boende här har du även all service som behövs och massor av spännande sevärdheter och aktiviteter. Vi på Fastighetsbyrån känner till Skövde mycket väl och förmedlar allt från lägenheter...

2439 omdömen om Fastighetsbyrån Skövde

Sedan starten hos Reco 2013

Ann-Christin A
Hentorp

Tarek var påläst om området, om tidigare försäljningar. Fått bra info både före som efter försäljningen. Lyssnade in och enkel att prata med. Supernöjd.

Viktor B

Trevlig och samarbetsvillig mäklare

Bengt B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linnea Agorelius en del av Fastighetsbyrån Skövde
Billingssluttningen

Vi har goda erfarenheter gällande hur hon hanterade och engagerade sig i vår husförsäljning. Har svårt att finna något hon skulle kunna gjort på ett annorlunda sätt. Kan rekommendera henne till andra som skall sälja sitt hus.

Olov L
Centrum

När jag tog kontakt med Jesper Joki och berättade att jag funderade på att sälja min lgh, så tog han sig an detta uppdrag med stor entusiasm. Jesper har med sitt trevliga och arbetssamma sätt uppfyllt alla de önskemål man kan förvänta sig av en mäklare. Jag är mycket nöjd.

Thimmy H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Towe Frick en del av Fastighetsbyrån Skövde
Skultorp

Glad och positiv, gav många bra tips. Lätt att arbeta med inget krångel.

Simon G
Centrum

Mycket bra bemötande med tydlighet och bra uppdateringar längs hela processen. Då vi inte sålt någon bostad tidigare visste vi inte riktigt vad man kunde förvänta sig men Jesper gav ett bra stöd och allt kändes väldigt tryggt.

Emmy L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Towe Frick en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

Superbra mäklare! Har verkligen hjälp mig och min sambo med att hitta en lägenhet. Man märker hur engagerad hon är! Har inget negativt att säga om Towe. Vi är tacksamma!

Simon L
Centrum

Toppen bra. Svar på alla frågor, inga oklarheter. Bra kontakt, svarar snabbt.

Ylva L
Sålde sitt hus med hjälp av Linnea Agorelius en del av Fastighetsbyrån Skövde
Stöpen

Linnea är trevlig, peppande och lätt att få kontakt med. Vi rekommenderar henne varmt.

Joel Juhani A
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Segerstorp

Seriös och trevlig. Väldigt handlingskraftig får saker gjorda på ett bra sätt

Lisa G
Köpte sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
Östermalm

Kan varmt rekommendera Leo som hjälpte oss att både köpa vårt nya hus och sälja vår lägenhet. Han är extremt professionell, hjälpsam och alltid tillgänglig för att svara på frågor. Han är den mäklaren som vi haft störst förtroende för av alla de mäklare vi stött på de senaste åren.

Gustav G
Sålde sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
Östermalm

Tydlig och ordningssam hela vägen från första samtalet till avslut

Fredrik P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Towe Frick en del av Fastighetsbyrån Skövde
Havstena

Snabb och smidig service! Alltid tillgänglig och proffsigt bemötande!

Josef B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Towe Frick en del av Fastighetsbyrån Skövde
Havstena

Towe Frick har varit en fantastisk mäklare under hela processen av köpet av bostadsrätten. Hon har visat stor professionalitet, djup kunskap och alltid varit tillgänglig för att besvara mina frågor. Hennes engagerade och vänliga bemötande, kombinerat med att hon upplevs mycket pålitlig, gjorde att köpet kändes tryggt och smidigt. Jag är väldigt nöjd med hennes service och kan varmt rekommendera henne.

Jennifer D
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Borrbäck

Fick ett fantastiskt bra bemötande av Fredrik. Väldigt hjälpsam och proffsig. Rekommenderar varmt!

Joseph F
Skultorp

Linnea var informativ, professionell och vänlig. Jag kände verkligen att hon gjorde det som var bäst för oss.

Marie J
Hökensås

Jesper är en ärlig, engagerad och mycket trevlig mäklare som har gjort ett fantastiskt bra jobb när han sålde min fastighet. Topp etta av alla de mäklare jag har haft kontakt med eller hört talas om genom åren. Jag rekomenderar honom värmt.

Mattias T
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm
Hökensås

👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Markus B
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Borrbäck

Mycket proffsigt och mänskligt bemötande. Hållit oss uppdaterade under hela processen och fått oss att känna oss trygga. Alla rätt.

Eric H
Köpte sitt hus med hjälp av Linnea Agorelius en del av Fastighetsbyrån Skövde
Varola

Linnea var toppen! Jättetrevlig, väldigt hjälpsam och tålmodig för mig som aldrig köpt bostad förut och hon hade svaret på alla frågor! 10/10

Laurence D
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Timmersdala

Emma är mycket professionell, förstående och tålmodig. Vi tackar henne för det utmärkta arbete som utförts. Hon gjorde underverk!

Edwin M
Sålde sitt hus med hjälp av Linnea Agorelius en del av Fastighetsbyrån Skövde
Varola

Väldigt hjälpsam och trevlig vid varje bemötande. Svarar jämt på telefon oavsett tid eller dag. Väldigt kunnig inom ämnet och hjälpsam på alla möjliga frågor. Fantastiskt arbete med försäljningen av huset, var inte de lättaste huset att sälja till våra priskrav men hon lyckades. En helt perfekt mäklare i mina ögon.

Nataliia B
Hentorp

Väldigt nöjd. Jag har fått svar på alla mina frågor. Jesper är väldigt hjälpsam och trevlig mäklaren. Det var väldigt imponerade att han har lagt sin tid och hjälp oss. Det märks att Jesper gillar sitt jobb och vill verkligen hjälpa alla hitta rätt bostad.

Clas Olof B
Hentorp

Så engagerad ,tillgänglig och kompetent! Toppenmäklare!

Vladyslav B
Hentorp

Tack för snabb visning och hjälpen.

Mirsad J
Ryd

Han är trevligt och hjälper allt om angående lägenheten försäljning. Han är seriöst och vi har fått alla information om försäljning processen. Vi är mycket nöjda med honom. Vi var informerat om försäljningen på telefon och och vi träffas hemma hos oss om det behövs. Vi är mycket nöjda med våra mäklare.

MARCUS A
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Passchier en del av Fastighetsbyrån Skövde
Östermalm

Bra helhetsintryck med annonsbeskrivning, snabb återkoppling och ett jättebra bemötande.

Rebecca S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
Skultorp

Mycket kunnig och professionell. Skötte affären på ett snyggt sätt.

Viktor A
Timmersdala

Tarik gav oss ett jättebra bemötande både första och andra gången vi var på visning och var väldigt professionell i sin roll och fick oss att redan där att känna oss som hemma. Detta var en av våra första husvisningar så de är väldigt svårt att säga vad man hade för förväntningar. Tarik tog sin tid och stressade inte han gick runt med oss och förklara på ett väldigt bra sätt samt kunde svara bra på våra frågor som vi hade. Var de nått han inte visste tog han reda på det så snabbt som möjligt och återkopplade vilket kändes...

Markus T
Skrev om Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde

Tarik är en mycket bra mäklare! Trevlig, duktig och alltid tillgänglig. Rekommenderar starkt!

Jean N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
Frostaliden

Trygg och tillmötesgående under hela vägen till färdig affär

Alexander B
Simsjön

Tarik gjorde att hela sälj-processen gick supersmidigt och okomplicerat. Har vi haft några frågor så har vi alltid kunnat nå honom, vilket har känts väldigt bra. Jag är väldigt nöjd med allt Tarik har gjort och kan varmt rekommendera honom!

Silvia L
Skrev om Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde

Från första kontakt till avslutad affär kände vi oss oerhört väl omhöndertagna och trygga. Vi kan bara varmt och ärligt rekommendera, Tarik! Han överträffade alla våra förväntningar 🌟🌟🌟🌟🌟

Daniel S
Västermalm

Toppenbemötande och hjälpsam! Bara positivt.

Anders F
Timmersdala

Jättebra mäklare! Trevlig och lätt att ha göra med och svarar alltid om det är något. Rekommenderar starkt om man vill sälja sin fastighet!

Angelika B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Passchier en del av Fastighetsbyrån Skövde
Havstena

Alltid snäll och trevlig och kände mig alltid bekväm och trygg hela köpet igenom. 👍

Lisa Marie P
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm

Tillmötesgående och inlyssnande. Noga med att det ska bli bra för alla. Vi är mycket nöjda med hjälpen och stödet i att sälja vår fastighet.

Mille L
Lunden

Mycket drivande på ett lugnt, metodiskt och trevligt vis. Men kände sig aldrig stressad eller pressad, rekommenderar starkt Jesper!

Vilda A
Annero

Väldigt trevlig och informativ. Höll mig hela tiden uppdaterad och jobbade alltid efter bästa möjliga resultat.

Victor E
Köpte sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
Hentorp

Leo var en väldigt bra mäklare som tog sig tid att guida oss genom köpet. Han var även villig att föra vår dialog gentemot säljaren på ett bra och tydligt sätt och hjälpte till att förhandla fram ett bra pris och övriga villkor.

Wilma D
Lunden

Mycket trevlig och hjälpsam,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Carl-Johan S
Annero

Följsam och trevlig! Affären gick smidigt och tydligt

Gjorgi M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Södermalm

En lyhörd och professionell mäklare som gav mig fina tips och råd på vägen. Kan rekommendera!

Robin W
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Melldala

Emma var väldigt proffsigt och hjälpte oss på ett bra sätt när vi köpte vår sommarstuga.

Nanna S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Södra Skogen

Bra och smidig mäklare. Löser problem.

Robin B
Köpte sitt hus med hjälp av Towe Frick en del av Fastighetsbyrån Skövde
Ryd

Vi tyckte att Towe är en av dem bästa mäklaren som vi har träffat på när vi har kollat på hus. Hon var jätte trevlig och professionell i sitt bemötande när vi träffade henne för första gången och jätte duktig när vi satt och skulle skriva på papperna, hon förklarar allt var det var och vad det menades med

Alva K
Sålde sitt hus med hjälp av Towe Frick en del av Fastighetsbyrån Skövde
Ryd

Vi har bemötts med empati, proffessionalitet, uppmuntran, envishet, glatt humör. Våra förväntningar var att huset skulle säljas inom en viss tid och det klarade Towe även om det såg mörkt ut ett tag. Professionellt skött ,

Viktor J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
Frostaliden

Tillgänglig, professionell och fantastiskt bemötande!

Maria L
Sålde sitt hus med hjälp av Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
Dälderna

Efter 27 år beslutade jag mig för att sälja min bostad. Elin visade vägen och tog hand om allt vilket jag är otroligt tacksam för. Det är inte bara en bostadsresa utan också en känslomässig resa som Elin också har fått ta del av och hjälp mig med. Stort tack Elin! Kram // Maria

Helena M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
Rosenhaga

Fastighetsbyråns mäklare Leo Johansson är den bästa mäklare jag har träffat! Han har mångårig erfarenhet som mäklare och är mycket kunnig samt han har full koll på hur marknaden är just nu. Han är mycket trevlig och vänlig. Han är ärlig och gav en korrekt förväntan inför försäljningen av min lägenhet. Samarbetet mellan oss har fungerat utmärkt och han har alltid hållit vad han lovat t.ex. med att hålla mig informerad. Hela försäljningsprocessen har gått smidigt, tack vare Leo. Jag har valt Leo som min mäklare tre gånger. Jag kan varmt rekommendera Leo Johansson.