Fastighetsbyrån Skövde

Storgatan 15, 541 30 Skövde — Visa karta

Skövde ligger vid berget Billingen precis mellan sjöarna Vänern och Vättern. Här hittar du fina naturområden och goda kommunikationer. Som boende här har du även all service som behövs och massor av spännande sevärdheter och aktiviteter.

Vi på Fastighetsbyrån känner till Skövde mycket väl och förmedlar allt från lägenheter till villor och fritidshus. Vi är engagerade och affärsmässiga och arbetar alltid för att varje affär ska vara trygg och unik. Vare sig du ska köpa eller sälja kan du vända dig till oss - vi tar hand om hela processen.

Läs vad 728 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skövde

• 2020-01-29

Gabor S skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elisabeth hade bra uppskattning av lgh. Lämplig utgångspris. Bra förhandling med köparna. Bara bra åsikter Läs mer
  • 2020-01-24

Lars N skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt bostadsrätt.
    Gott bemötande, tog dock tid innan affären blev av. Dock mycket bra resultat.
    Tydligt och väl förberett vid skrivning, fick bra hjälp.

All-in-all är jag mycket nöjd.

/ Lars Läs mer
  • 2020-01-19

Simon S skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Engagerad och seriös i sitt arbete. Blev en väldigt smidig affär vilket underlättade väldigt mycket för mig. Ärlig och kan sin grej. Läs mer
  • 2020-01-17

Sarbast S skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag köpte hus och Leo var ansvarig mäklare vilket som var den bästa mäklare jag har haft! Läs mer
  • 2020-01-14

Ismail L skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Viktor var till stor hjälp när vi köpte vår lägenhet. Direkt vid visningen fick vi ett varmt välkomnande och han var mycket proffsig och tillförlitlig. Även inför köpet var det inga konstigheter då han noga med både oss säljaren gick igenom alla avtal. Så allt gick snabbt och smidigt av en mycket duktig mäklare Läs mer
  • Fredrik T

2020-01-13

Fredrik T skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt en bostadsrätt.
    Rak, ärlig, snabb. Återkopplar alltid. Hjälpsam och lyhörd. Läs mer
  • Sofia Ingrid Maria H

2020-01-11

Sofia Ingrid Maria H skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Mycket engagerad, driven och trevlig mäklare! Tacksam över all proffshjälp vi har fått från start till mål. Rekommenderar starkt!🌟 Läs mer
  • 2020-01-11

Johan P skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi fick ett trevligt bemötande av en professionell mäklare. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-01-10

John O skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Engagerad och väldigt driven. Läs mer
  • 2020-01-07

Julia E skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag upplevde Elin som en proffsig och kunnig mäklare. Hon var väldigt flexibel med att fixa visningar åt mig och sambon och fick oss att känna oss trygga genom hela husköpet! Läs mer
  • 2019-12-26

Richard D skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Victor sålde en lägenhet till oss. Han stod för ett grymt proffesionellt jobb och en grym service. Stort tålamod för alla fråga frågor och trygg vägledning genom hela köpprocessen. Läs mer
  • 2019-12-23

Rafal D skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag köpte en villa och sålde en rådhus.
    Jag var väldigt bra bemött. Hon svarade på mina meddelanden även på helgerna.
    Hon är jätte hjälpsam.
    Jag rekommenderar henne som mäklare jätte gärna! Läs mer
  • 2019-12-19

Frieder H skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpte en lägenhet. Från början inga problem med att få kontakt, snabba svar etc.
    Hon är engagerad och erbjuder sin hjälp flera gånger . Läs mer
  • 2019-12-18

Margareta S skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt, lägh.
    Utmärkt bemött, kunnig och informativ.

Högsta betyg Läs mer
  • Fredrik W

2019-12-16

Fredrik W skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Som köpare av radhus/bostadsrätt upplevde vi Elin som mycket tydlig, rak i sin kommunikation och erfaren - alla relevanta och tänkbara aspekter togs upp och gicks igenom. Dessutom var Elin varm i sitt bemötande och gav alla den tid de behövde för att bearbeta information och tankar. Klockrent! Läs mer
  • 2019-12-13

Marius L skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    utmärkt, bra upplevelse, medarbetare, mäklare har bra erfarenhet Läs mer
  • 2019-12-13

Werner A skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Herr Ahlm hat uns sehr gut betreut und sind sehr zufrieden mit seiner Arbeit gewesen. Läs mer
  • 2019-12-11

Mats S skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt villa och sålt bostadsrätt.
    Mycket proffsigt bemött
    mer än väntat. Läs mer
  • 2019-12-11

Ulrika C skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Mycket proffsig , bäst i Skövde Läs mer
  • 2019-12-10

Maria H skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har köpt en villa och sålt en bostadsrätt.
    Vi har blivit väl bemötta och han är duktig på att förklara saker.
    Det har varit en smidig och snabb försäljning vilket kändes bra, i och med att vi redan köpt ett annat hus! Läs mer
  • 2019-12-08

Tommy S skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Har köpt ett fritidshus där Anders var ansvarig mäklare. Fick ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande under hela försäljningsprocessen. Mycket hjälpsam och snabb i sitt agerande när frågor uppkom. Anders har varit en mycket bra mäklare som jag känt förtroende för. Läs mer

Katarina P skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har köpt en bostadsrätt i Skövde eftersom vår dotter studerar där. Leos bemötande var utmärkt redan från början. Jag skulle lätt rekommendera honom till mina vänner. Läs mer

Frida L skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi köpte ett hus av Victor Khamo och är mycket nöjda! Extremt proffsig och med rak kommunikation. Vi kan rekommendera starkt! Läs mer

Abida Parveen R skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Utmärkt det gick jättebra vi är nöjd och glad Läs mer
  • 2019-12-01

Ali R skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    sålt lägenhet.

Victor gav en tydlig bild på hur hela processen skulle gå till. Tydlig plan och struktur, duktig mäklare som håller dig informerad alltid.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ingela B

2019-12-01

Ingela B skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt hus av en duktig och proffsig mäklare. Hade inga förväntningar då hu egentligen bara skulle gå på visningen. Läs mer
  • 2019-11-29

Elisabeth H skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt en bostadsrätt. Elin är proffsig och tar sig tid till ett fantastiskt bemötande så man känner sig sedd och viktig. Läs mer
  • 2019-11-28

Björn W skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Bostadsrätt.
    Frans gav en bra och tydlig bild om hela processen från start. Bra och tydlig i all kommunikation fram till försäljning.
    Seriöst intryck brant igenom. Läs mer
  • 2019-11-27

Ebba J skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin sålde våran bostadsrätt, ett radhus. Hon är alltid glad och har ett väldigt trevligt bemötande. Hon förklarar mycket bra hur säljprocessen går till, hon ger/gav också tips för att nå en lyckad försäljning. En mäklare som jag definitivt hade rekommenderat till alla andra som ska sälja sin bostad. Elin kunde nås när som, hon var väldigt bra på att höra av sig snabbt om man hade någon fråga eller fundering. En suverän mäklare helt enkelt! Läs mer
  • 2019-11-21

Mikael F skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt villa.
    Trevligt bemötande och mycket service inriktad. Mån om både säljare och köpare.
    Tydlig och pedagogisk i sitt sätt att beskriva processen/tidslinjalen för att sälja en bostad vilket skapar en trygghet för oss som säljare. Läs mer
  • 2019-11-19

Dmytro V skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Allt är OK, förutom ett enda moment - Victor misslyckades med att stava mitt namn rätt första gången. Dessutom hade han gjort ett utmärkt jobb med försäljning. Läs mer
  • 2019-11-18

Lidia V skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Hade nyligen såld min lägenhet på Norrmalm i Skövde. Fick träffa Victor som värderade bostadsrätt och varit min coatch under hela försäljningen. Visade sig mycket kompetent, proffsigt och angagerade. Görde en bra affär vilken motsvarar alla mina förväntningar som säljare. Jag ger Victor ett högt betyg som mäklare. Läs mer

Jonas E skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Mäklaren "glömde" berätta att det fanns bygglov på tomten för transformatorstation med helt sjukt dålig placering. Vi köper kanske ett hus under vår livstid, vi tog dit besiktningsman etc och gjorde allt vi kunde tänka på. Victor säljer hundratals hus, han ska så klart ha koll på detta. Läs mer
    2019-11-14 Victor K svarar Jonas E
    Hej Jonas
    Jättetråkigt att du känner såhär. Detta är ny information för mig. Dessvärre har jag inte haft någon vetskap om något bygglov för en transformatorstation. Jag hör av mig till dig så kan vi försöka reda ut vad saken gäller.

Catrine A skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt en villa. Leo är väldigt proffsig, trevlig o tydlig. Förklarar noggrannt o lugnt tills man förstår hur allt går tillväga under hela processen. Lätt att få tag i om man undrar något eller har frågor. Kan absolut rekommendera Leo! Läs mer

Anders A skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt en villa. Leo är en professionell mäklare som jag lätt skulle rekommendera och anlita igen. Läs mer
  • Amira B

2019-11-11

Amira B skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin är en professionell, trygg och duktig mäklare som vi gärna rekommenderar 👍 Läs mer
  • 2019-11-07

Markus S skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde en lägenhet och köpte ett hus. Elin har varit en klippa i båda processerna och vi har känt oss fullständigt trygga.

Tummen upp helt klart. Läs mer
  • 2019-11-04

Birgitta A skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Har blivit bemött med respekt då vi har låtits att mogna fram försäljning av vårt hus som är vårt livsverk och det sista med en fin avslutning som blev mycket bra för oss och köpare som är intresserade av ett gammalt hus och dess historia. Mäklaren såg detta.
    Vi är nöjda med allt. Läs mer
  • 2019-11-03

Stefan J skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt en bostad, blev bra och trevligt bemött. Jobbade för att ta reda på det vi undrade över. Var tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-10-31

Anna-Lena J skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Hon är punktlig, korrekt, noggrann och seriös? Hade trott att det skulle gå fortare med en försäljning, men det var ju inte Elisabeths fel. Vi är nöjda med försäljningspriset 😀 Läs mer
  • Mattias W

2019-10-30

Mattias W skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag sålde min lägenhet på 76 kvm(3:a) på Frostaliden genom Victor, och det var en process som sköttes på ett utmärkt sätt. Han mötte mina förväntningar och jag blev väl bemött, där han hade en positiv attityd hela tiden.

Victor är väldigt professionell, lyhörd och tydlig i sitt agerande, vilket gav mig mycket tillit till honom.

Jag är supernöjd med Victor och kommer garanterat höra av mig till honom när jag är ute efter nytt eller när jag behöver sälja en bostad igen. Jag kan varmt rekommendera Victor Khamo som mäklare! Läs mer
  • 2019-10-28

Lars M skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt vår villa och är nöjda till 100% på det sätt mäklaren bemötte oss och skötte försäljningen och efterföljande kontraktsskrivning och slutförande av affären Läs mer
  • Johan F

2019-10-24

Johan F skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Väldigt kunnig och hjälpsam Mäklare, kan strakt rekomendera Leo till andra och ska jag sälja igen skulle jag absolut välja leo som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-22

Arez A skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Utmärkt mäklare, väldigt hjälpsam och trevlig. Snabb på att svara på frågor man som köpare har. Läs mer
  • 2019-10-20

Karin W skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt min första bostad, en bostadsrätt. Fått ett fint bemötande med lyhördhet från första början. Fin personkännedom vilket jag har uppskattat stort. En kille med bra tänk! Tack! Läs mer
  • 2019-10-19

Jonathan O skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde en lägenhet här om dagen. Victor var mycket motiverad och passionerad i sitt yrke. Bemötte oss på så vis att han ville ta reda på vad vi sökte och hade för önskemål. Han var väldigt personintiktad.
    Vi ville ha en snabb och smidig försäljning, detta utförde Victor perfekt.
    I allmänhet jättebra kontakt med mäklaren. Läs mer
  • 2019-10-19

Michael K skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Helt sjukt vilken grym mäklare Victor brinner för sitt yrke fastighetsbyrån är lyckliga att ha honom. Håll hårt i killen för HAN ÄR ON FIRE✅👌 Läs mer
  • 2019-10-18

George D skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Bästa Frans
    Han är snäll och förklarar allt tydligt, så att vi förstår vad vi gör.
    Tack så mycket för Frans och fastighetsbyrån.
    George Läs mer
  • 2019-10-18

Simon V skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Etablerade en bra kontakt från början på ett seriöst sätt. Höll regelbunda avstämningar under processens gång och framstår som kunnig insatt i både marknaden och försäljningsförfarandet. Försäljningen gick både smidigare och bättre än vad jag initialt hade väntat mig! Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-14

Amadeus J skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Mycket bra bemötande och agerande. Läs mer

Storgatan 15, 541 30 Skövde