Fastighetsbyrån Skövde

Fastighetsbyrån Skövde

Skövde ligger vid berget Billingen precis mellan sjöarna Vänern och Vättern. Här hittar du fina naturområden och goda kommunikationer. Som boende här har du även all service som behövs och massor av spännande sevärdheter och aktiviteter.

Vi på Fastighetsbyrån känner till Skövde mycket väl och förmedlar allt från lägenheter till villor och fritidshus. Vi är engagerade och affärsmässiga och arbetar alltid för att varje affär ska vara trygg och unik. Vare sig du ska köpa eller sälja kan du vända dig till oss - vi tar hand om hela processen.

Läs vad 941 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skövde 2

• Ulveket
    2021-07-22
    Elin har överträffat våra förväntningar på hur en mäklare ska vara.
    Lugn, tydlig och mycket kunnig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Har inget att klaga på!
    Trevlig, lätt att få tag på, hjälpsam, påläst, tydlig.
    Skulle absolut rekommendera henne och själv "anlita" henne som mäklare.
    • Varola
    2021-07-21
    Jätte nöjda med Elin som mäklare vid köp av bostad!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2021-07-21
    Flexibel och tydlig mäklare. Mina förväntningar uppfylldes från start till slut.
    • Varola
    2021-07-21
    Hon var sympatisk och proffsig. Det var stort glädje att samarbeta med henne.
    Elin behärskar sitt yrke till fullo. Det var svåra överväganden men vi löste de på bästa sätt.
    2021-07-21
    Mycket duktig och tillgänglig.
    2021-07-20
    Proffsig, serviceminded och tillmötesgående
    • Tidan
    2021-07-20
    Lättsamt och professionellt bemötande, inga konstigheter och snabba svar alla dagar i veckan.
    2021-07-13
    Julia var alltid lätt att få tag på och var ständigt trevlig och hjälpsam!
    2021-07-12
    Trevlig och lättsam, ingav förtroende för att vara en bra kontakt för oss i vår husaffär.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2021-07-12
    Leo var supertrevlig och snabb👍 Fick snabbt förtroende för honom. En toppen kille😁
    2021-07-08
    Vi fick mycket bra bemötande av Elin och kunnig person kan bara ge rosor till Elin...
    2021-07-06
    Fick ett väldigt professionellt bemötande av Victor där han på ett enkelt sätt gick igenom hur allt fungerar. Mina förväntningar innan var höga och han uppfyllde dem med råge. Snabb på att återkoppla och kan verkligen rekommendera honom!
    • Västermalm
    2021-07-04
    Trevligt bemötande. Ordnade visning på förhand mha kollega. Förtroendeingivande!
    2021-07-03
    Victor har agerat mycket professionellt och effektivt och vi har varit mer än nöjda med hans arbete i och med försäljning av våran bostad. Jag kan varmt rekommendera Victor som mäklare om man vill ha en mäklare som kommer göra allt för att alla parter ska bli nöjda.
    2021-07-02
    Victor bemötte oss jättebra och levde definitivt upp till våra förväntningar. Av alla mäklare vi har stött på i Skövde så är det flera som är duktiga men det är 2 st som vi tycker är riktigt bra, Victor Khamo och Jesper Ahllund. Bra jobbat!!!!
    2021-07-02
    - Proffisionellt bemötande
    - God tillgänglighet
    - Trevlig

Sammanfattning: Uppskattar att Victor Khamo var mäklaren som hjälpte oss att förmedla vår största affär i livet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2021-06-30
    Han skötte affären bra. han var bra på att återkomma och ringa tillbaka när han inte kunde ta samtalet. Han har ett trevligt bemötande.
    • Skultorp
    2021-06-30
    Vi fick ett mycket proffsigt och bra bemötande genom hela husförsäljningen. Elin hjälpte även till med frågor och funderingar kring framtida köp av bostad deklaration mm. Vi upplever att hon tar sig tid och det är ” kunden” i centrum. Det känns tryggt med Elin, vi är mycket nöjda.
    2021-06-27
    Viktor är en underbar person han är en sann glädjespridare
    Vi uppskattar information och rådgivning du har delat med oss!!
    Tack för allt.
    Mvh Janet Lazar
    • Ekängen
    2021-06-27
    Social, Närvarande och Kunnig är tre ord som jag tycker beskriver victor
    • Vasastaden
    2021-06-27
    Victor är en väldigt hängiven och tillmötesgående person som har gjort ett bra jobb för att få mig som köpare att känna mig trygg genom hela processen. Han har alltid varit tillgänglig för att svara på frågor eller reda ut bekymmer, oavsett om det varit under arbetstid eller fritid.
    2021-06-27
    Väldigt professionell.Vi är väldigt nöjda med Victor! Duktig,snäll,hjälpsam,trevlig och glad mäklare!
    Kan verkligen rekommendera Victor!
    • Trängen
    2021-06-27
    Väldigt professionell med fingertoppskänsla som guidade oss på bästa sätt genom försäljningen av vår lägenhet. Toppbetyg!
    2021-06-27
    För knappt en månad sedan träffade vi Victor för att planera försäljning av vår villa och nu är den redan såld!

Viktor är proffsig och driven, men samtidigt lyhörd och engagerad. Han har guidat oss tryggt genom försäljningsprocessen på ett pedagogiskt sätt och alltid funnits tillgänglig.

Han känns genuin och har ett mycket bra bemötande. Vi ger honom toppbetyg!
    2021-06-26
    Victor har varit kanon från början till slut! Tydlig, enkel, lyhörd och lätt att få kontakt med i tid och otid! Vi är jättenöjda!
    2021-06-26
    Blev bemötta på bästa tänkbara sätt. Victor är otroligt engagerad och duktig och håller vad han lovat. Vi skulle varmt rekommendera honom till alla👌Toppenbra, finns absolut inget att klaga på!
    2021-06-26
    Sålde huset snabbt smidigt och enkelt
    Vi är jättenöjda
    2021-06-25
    Vi tyckte att han var tydlig, jordnära och professionell redan ifrån första mötet.
    Tillgängligheten har varit av högsta klass.
  • Rikhardur H
    köpte sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2021-06-25
    Möte honom vi visning av huset. Lugn och informerat och kunne svara på frågor.
    Vi förväntade oss en profesonal och det var exact det vi fick. Men också en bra människa som hade omtanke om att vi köpte ett hus som är det största en vanlig människa gör. Bra kommunication om allt beroande med köpet. Ena som saknas är efterföljande, kannske en månad senare om allt är som det skal.
    2021-06-25
    Seriös från första mötet till sista, rätt man på rätt plats, tillgänglig 24/7...
    • Dälderna
    Väldigt professionell

Att få huset såld till ett bra pris och undvika mellanboende, vilket mäklaren uppmärksammade

Lyhörd för vad vi ville och väldigt bra på återkoppling. Väldigt bra jobbat.
    2021-06-25
    Victor gav oss en trygg och smidig kort resa med husförsäljning. Allt gick på ett professionellt sätt från värderingen till nyckelinlämningen till köpare.
    2021-06-25
    Trevlig och artig. Bra tillgänglighet. Allt toppen :)
    • Havstena
    2021-06-25
    Vi är väldigt nöjda med Victor! Vi har blivit väl bemötta från start och han uppfyllde våra förväntningar då vi
    2021-06-25
    Väldigt proffesionellt! Duktig och snäll. Hjälpsam och lägger säljaren i fokus samt snabb återkoppling och var alltid tillgänglig för att svara när man ringde.
    Hjälpte mig att hitta rätt lägenhet som passade mig väldigt bra.

Kommer definitivt anlita honom vid försäljning!
    2021-06-25
    En kunnig och driven mäklare som är personlig, tydlig och uppriktigt i sitt utövande. Inga skönmålningar, överdrifter eller förvanskningar av objekten.

Är angelägen om att både säljare och köpare skall få likvärdig handledning genom processen.
    • Skultorp
    2021-06-25
    Grymt bemötande av en kunnig, trevlig och glad mäklare!
    Var aldrig några bekymmer med något. Oavsett hur dumma frågor man ställde och när man ställde dem.
    Kan verkligen rekommendera Victor!
    • Rosenhaga
    2021-06-25
    Fick ett mycket trevligt och professionellt bemötande under hela försäljningsprocessen. Mycket hjälpsam och snabb i sitt agerande när frågor uppkom. Viktor har varit en mycket bra mäklare som jag känt förtroende för.
    • Dälderna
    2021-06-25
    Victor är engagerad, förtroende ingivande så vi kan varmt rekommendera!
    • Ulveket
    2021-06-25
    Utmärkt bemötande och kunnig. Vi har känt oss trygga genom hela affären.
    2021-06-25
    Hade inte kunnat önska oss en grymmare mäklare!! Så nöjda!
    • Simsjön
    2021-06-24
    Linnea är en proffsig och engagerad mäklare.
  • skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2021-06-24
    För bara en månad sedan träffade vi Victor för att planera försäljning av vår villa och nu är den redan såld!

Han känns genuin och har ett mycket bra bemötande. Vi ger honom toppbetyg!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2021-06-23
    Jag blev bemött på ett proffsigt sätt av Tarik när jag tittade på lägenheten. Kan bara säga sammanfattningsvis att jag är nöjd med allt vid köpet av lägenheten.
  • sålde sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Igelstorp
    2021-06-23
    Jag möttes av Leo Johanssons expertis och erfarenhet. Är mycket imponerad av hans kunnande och trevliga bemötande. Jag har inte så stora förväntningar men blev otroligt positivt överraskad.

Leo tog hand om allt från början till slut, vilket jag är enormt tacksam för
  • sålde sitt hus med hjälp av Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2021-06-23
    Julia är pigg, glad och positiv. När vi väl hade bestämt oss för att sälja önskade vi en snabb och smidig affär. Det fick vi. Duktig på att sammanställa och beskriva på ett förståeligt sätt. Vi är nöjda med vår mäklare.
  • köpte sitt hus med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2021-06-21
    Det har fungerat jätte bra.
    Fint bemötande och bra upplevelse
    2021-06-21
    Trevlig och tydlig genom hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2021-06-21
    Mycket bra mäklare som gjorde ett utmärk jobb. Kan varmt rekommenderas.