Fastighetsbyrån Skövde

Storgatan 15, 541 30 Skövde — Visa karta

Skövde ligger vid berget Billingen precis mellan sjöarna Vänern och Vättern. Här hittar du fina naturområden och goda kommunikationer. Som boende här har du även all service som behövs och massor av spännande sevärdheter och aktiviteter.

Vi på Fastighetsbyrån känner till Skövde mycket väl och förmedlar allt från lägenheter till villor och fritidshus. Vi är engagerade och affärsmässiga och arbetar alltid för att varje affär ska vara trygg och unik. Vare sig du ska köpa eller sälja kan du vända dig till oss - vi tar hand om hela processen.

Läs vad 640 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skövde

• EMIL J

2020-06-03

EMIL J skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Leo hjälpte oss att sälja vår tvåa, och i en tid då mycket står still p.g.a. Corona så var det mycket tack vare Leos professionella kundbemötande, gedigna kunskap och hårt arbete som gjorde att vi lyckades sälja vår lägenhet - bara en vecka efter visning! Kan inget annat än att starkt rekommendera Leo som mäklare. Läs mer
  • Mikael W

2020-06-01

Mikael W skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Victor är kunnig, inger ett stort förtroende, respekt för uppgifterna och sina kunder - såväl säljare som köpare. Med Victor är man trygg som kund och han levererar på den höga nivå som vi förväntade oss i alla avseenden. Vi sålde vårt radhus till ett pris som är bättre än våra förväntningar under pågående Corona-pandemi. Personligt, trevligt, professionellt bemötande rakt igenom hela processen. Vi, min fru och jag, rekommenderar Vitor som mäklare "alla da´r i veckan"!!! Läs mer
  • Gianfranco A

2020-05-30

Gianfranco A skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vid ålderns höst ville vi (jag och min fru) lämna över vårt enfamiljs hus till yngre krafter som kunde trivas i den och utveckla fastigheten mot ett boende i samklang den moderna miljö samhället. Dessutom ville vi få ett erkännandet av vårt 36 åriga arbete Leo Johansson mäklar och förmedlar roll har det med ”beröm” utmärkt lyckats fylla våra önskningar Läs mer
  • 2020-05-06

Marita M skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Har köpt en bostadsrätt i kvarteret motorn. Elin hade ett korrekt och bra bemötande. Var kunnig och gick noga igenom Information innan köpet av bostaden. Har en positiv uppfattning av Fastighetsbyrån. Har vänt mig till er tidigare vid försäljning av hus utanför Mariestad, samt av bostadsrätt i Vänersborg. Läs mer
  • 2020-04-29

Martina M skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Kanonhjälp med försäljning av vår lägenhet! Läs mer
  • 2020-04-28

Svante A skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Leo skötte sitt uppdrag på ett utmärkt sätt och med stort tålamod under en tid när efterfrågan på bostadsmarknaden var mindre än tillgången. Läs mer
  • 2020-04-26

ELIANA L skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Mycket bra bemötande vid köpet av lägenhet , lyhörd,hjälpsam. han var flexibelt med visningen. Kändes väldigt bra och trygg att gå genom processen med honom . Våran  varmaste rekommendationer lämnas härmed. Läs mer
  • 2020-04-23

Catrin B skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin har hjälpt oss med försäljningen av vårt radhus. Hon har varit mycket proffsig genom hela processen. Vi har haft fullt förtroende för henne och det har varit lätt att samarbeta. Hon har hela tiden uppdaterat oss om vad som hänt och hon har gett oss värdefulla råd på vägen. Läs mer
  • 2020-04-22

Gert F skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Victor Khamo har hjälpt mig att sälja min insatslägenhet på Vallsängen. Eftersom jag är lite till åren, så har Khamo fått sköta det hela. Det har han gjort helt suveränt och jag är jättenöjd ! Läs mer
  • 2020-04-21

Simon J skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt radhus.
    Glad och positiv. Förtroendeingivande.
    En väldigt bra och trygg upplevelse! Läs mer
  • 2020-04-21

Jan B skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Allt är utmärkt.Bra hjälp. inga anmärkningar. Läs mer
  • Jennifer J

2020-04-21

Jennifer J skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi köpte ett radgus och Victor var helt fantastisk från början till slut! Väldigt bra bemötande och vi kunde inte vara mer nöjda! Stort tack för allt Victor! /Jennifer Johansson Läs mer
  • 2020-04-20

Örjan F skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Trevlig och professionell. Gjorde ett snabbt och gediget jobb för att få vårt bostadsrättsradhus i Skövde sålt. Vi kan varmt rekommendera Victor Khamo till kommande kunder.
    Bästa hälsningar Ingrid Andersson och Örjan Fraenki. Läs mer
  • 2020-04-19

Lennart G skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Snabbt, kunnigt, omtänksamt och mycket vänligt bemötande..
    Våra förväntningar uppfylldes mer än väl.
    Vi kände oss trygga med affären och totalupplevelsen är mycket positiv och vi kan gärna rekommendera Vilctor som mäklare . Läs mer
  • 2020-04-19

Felix L skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag har deltagit i flera visningar utav Victor av både hus och lägenheter.
    Victor har alla gånger vart trevlig och väl förberedd.
    Victor lever upp till alla förväntningar och var till stor hjälp vid köp då han hjälpte och svara på alla mina funderingar. Läs mer
  • Carlos S

2020-04-07

Carlos S skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Seriös och ambitiös mäklare som levererar det han lovar och lite till!
    Han hjälpte oss sälja bostadsrätten väldigt smidigt för ett pris som var mer än vad vi hade förväntat oss!
    Våran upplevelse har från start till slut bara vara positiv och vi vill ge våra allra starkaste rekommendationer till att anlita denna mäklaren! Läs mer
  • 2020-04-02

Wasim J skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt en 2:a i Skövde.
    Viktor är mycket kunnig, trevlig och proffsig.
    Han arbetade hårt för att få till en sådan bra affär som möjligt!
    Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-04-02

Jonatan L skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt bostadsrätt som Elin tipsade mig om, snabb och smidig affär. Toppbetyg! Läs mer
  • Britt F

2020-03-30

Britt F skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Blev rekommenderad att kontakta Leo vid försäljning av mitt hus. Jag blev mycket bra bemött och fick bra vägledning. Affären blev bra och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-03-27

Christian H skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt en bostadsrätt och Leo har skött det hela jättebra och smidigt alltihop, från första möte till kontrakt. Läs mer
  • 2020-03-24

Katarina K skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Victor har sålt vår bostad. Vi är mycket nöjda med honom, både för oss som säljer men även för köparen. Han vände en köpare från att vara skeptisk till att köpa till två nöjda köpare som lämnade bordet med köpeavtal.
    Vi tycker Victor har uppträtt mycket professionellt och förklarat hela processen på ett pedagogiskt sätt. Han visar sig ha både hjärta och hjärna med sig i sin yrkesutövning.
    Vår förhoppning var att det skulle bli en snabb försäljning och det visade sig att det tog en knapp vecka från visning till undertecknade köpeavtal.
    En trevlig husaffär med mycket skratt och glädje. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-03-24

Lars-ove Ingemar K skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt vår villa med hjälp av Victor,
    Mycket bra bemötande o proffsig.
    Victor uppfyllde våra förväntningar på ett mycket proffsigt sätt.

Smidig affär. Läs mer
  • 2020-03-19

Viktor J skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Bra bemötande, hjälpsam och god kundkontakt. Upplever Leo som både kompetent och seriös. Läs mer
  • 2020-03-18

Jonas K skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt vårat kedjehus. Redan från första besöket visade Victor tydligt intresse för våra önskemål gällande försäljningen. Victor var stor hjälpt till att ordna alla detaljer inför fotografering ,besiktning och visningen vi hade. Uppskattar hur enkelt allt har varit med Victor. Läs mer
  • 2020-03-14

Ida J skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Victor hjälpte oss att sälja vårt radhus. Från första mötet med Victor har vi varit toppen nöjda. Mycket hjälpsam, kunnig och tillförlitlig. Vi kan bara säga att vi är GRYMT NÖJDA! Läs mer
  • 2020-03-13

Jukka S skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Hon har sålt min bostadsrätt. Hon har varit rakt igenom professionell och trevlig. Känns som om hon gjort ett mycket bra jobb. Läs mer
  • 2020-03-11

Anders E skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    JAG SÅLDE EN VILLA OCH ÄR NÖJD MED MÄKLAREN. HON LEVDE UPP TILL MINA FÖRVÄNINGAR SNABB OCH SMIDIG AFFÄR. Läs mer
  • 2020-03-08

Oscar S skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Leo gav redan vid första mötet ett lugnt och stabilt intryck. Han skapade en tydlig och realistisk bild av marknaden och upplägget för försäljningen av lägenheten. Det gavs ofta uppdateringar om hur allt låg till vilket medförde en trygghet från dag ett tills kontraktet var skrivet. Läs mer
  • 2020-03-04

Wendt Agneta W skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Trevligt bemötande och ödmjuk i sitt sätt mot mig som köpare.Lyhörd.Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-03-02

Christina H skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt ett äldre hus och fick hjälp av Elin som alltid är vänlig och återkopplar snabbt. Elin är, i mina ögon, en bra mäklare som jag kan rekommendera till andra. Läs mer
  • 2020-03-02

Lillemor L skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Varit kund på Swedbank sedan barn och valde såklart Fastighetsbyrån när jag skulle sälja min insatslägenhet. Min kompis, som sålt sin lägenhet tidigare tillsammans med mäklare Leo Johansson, förordade honom. Självklart blev Leo min mäklare. Leo har skött allt på bästa sätt, jag har haft stort förtroende för honom.
    Jag rekommenderar den bäste mäklare jag vet, Leo Johansson på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2020-02-26

Mikael V skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag och min sambo sålde vår lägenhet på Klagstorpsvägen i Skultorp (Skövde) och är jättenöjda med Leos arbete. Vi fick ett professionellt bemötande där Leo tog sig tid att berätta om varje steg i säljprocessen. Vi fick en värdering/uppskattat slutpris av vår lägenhet som sedan även blev den summan vi sålde för. Vi är mycket nöjda med vår mäklare! Läs mer
  • 2020-02-26

Linn S skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt lägenhet i Skövde och är otroligt nöjda med Leo som vår mäklare. Enkel att komma i kontakt med och förmedlade allt väldigt bra och tydligt från första mötet tills affären var klar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-02-23

David F skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Fick hjälp av Victor att sälja min bostadsrätt i Skövde. Jag ger Victor toppbetyg. Professionell, snabb och duktig. Tack för hjälpen Victor. Läs mer

Fredrik H skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi sålde vår villa.
    Vi blev väl bemötta och fick tydlig
    Och genomgående information.
    Motsvarade våra förväntningar
    Och skulle rekommendera andra
    att anlita honom. Läs mer

Anders D skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Mäklaren Leo Johansson har varit en kunnig, lugn, saklig och pålitlig yrkesperson som i ett bra bemötande under hela tiden återkopplat till oss det han lovat i den pågående processen med fastighetsförsäljning. Det har känts tryggt att anlita honom och vi rekommenderar honom. Läs mer

Inger D skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Leo har varit mycket trevlig I bemötandet. Vad gäller försäljningen av våra lägenheter har han varit mycket kunnig och saklig. Har hållit oss bra uppdaterade och återkopplat snabbt. Läs mer
  • 2020-02-12

Helena J skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt en radhus lägenhet. Viktor har ett trevligt sätt att bemöta kunderna och är förtroendeingivande och lätt att samarbeta med.vi är mycket nöjda med honom Läs mer
  • 2020-02-12

Maria F skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Hjälpte oss sälja en villa och allt gick mycket smidigt. Proffsigt och tryggt hanterande från Leo. Svarar alltid snabbt på alla frågor och höll oss informerade på ett bra sätt. Är mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-02-10

Johan F skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Snabb och enkel affär. Allt togs om hand och utfördes på bra sätt. Läs mer
  • 2020-02-07

Anna-karin J skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Kunnig, engagerad och mycket vänlig mäklare. Läs mer
  • 2020-01-30

Annika W skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt ett hus
    Ett MYCKET TREVLIGT, GOTT OCH VARMT BEMÖTANDE av Victor.
    Förväntningarna var att få huset sålt, granska så snart. Och JA Victor levde verkligen upp till dessa förväntningar.
    Jag kände att förtroendet som gavs till
    Victor att sälja vårt hus, blev bra besvarat. Läs mer
  • 2020-01-30

Rune G skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Viktor han var super bra och kunnig 👍👍👍 Läs mer
  • 2020-01-24

Lars N skrev om Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt bostadsrätt.
    Gott bemötande, tog dock tid innan affären blev av. Dock mycket bra resultat.
    Tydligt och väl förberett vid skrivning, fick bra hjälp.

All-in-all är jag mycket nöjd.

/ Lars Läs mer
  • 2020-01-19

Simon S skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Engagerad och seriös i sitt arbete. Blev en väldigt smidig affär vilket underlättade väldigt mycket för mig. Ärlig och kan sin grej. Läs mer
  • 2020-01-17

Sarbast S skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag köpte hus och Leo var ansvarig mäklare vilket som var den bästa mäklare jag har haft! Läs mer
  • 2020-01-14

Ismail L skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Viktor var till stor hjälp när vi köpte vår lägenhet. Direkt vid visningen fick vi ett varmt välkomnande och han var mycket proffsig och tillförlitlig. Även inför köpet var det inga konstigheter då han noga med både oss säljaren gick igenom alla avtal. Så allt gick snabbt och smidigt av en mycket duktig mäklare Läs mer
  • Fredrik T

2020-01-13

Fredrik T skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt en bostadsrätt.
    Rak, ärlig, snabb. Återkopplar alltid. Hjälpsam och lyhörd. Läs mer
  • Sofia Ingrid Maria H

2020-01-11

Sofia Ingrid Maria H skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Mycket engagerad, driven och trevlig mäklare! Tacksam över all proffshjälp vi har fått från start till mål. Rekommenderar starkt!🌟 Läs mer
  • 2020-01-11

Johan P skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi fick ett trevligt bemötande av en professionell mäklare. Försäljningen gick snabbt och smidigt. Mycket nöjda! Läs mer

Storgatan 15, 541 30 Skövde