Fastighetsbyrån Skövde

Storgatan 15, 541 30 Skövde — Visa karta

Skövde ligger vid berget Billingen precis mellan sjöarna Vänern och Vättern. Här hittar du fina naturområden och goda kommunikationer. Som boende här har du även all service som behövs och massor av spännande sevärdheter och aktiviteter.

Vi på Fastighetsbyrån känner till Skövde mycket väl och förmedlar allt från lägenheter till villor och fritidshus. Vi är engagerade och affärsmässiga och arbetar alltid för att varje affär ska vara trygg och unik. Vare sig du ska köpa eller sälja kan du vända dig till oss - vi tar hand om hela processen.

Läs vad 731 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skövde

• 2020-12-02

Katarina P skrev om Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Proffsig mäklare med trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-12-01

Johan W skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Proffsigt bemötande och ett engagemang att driva affären framåt Läs mer
  • 2020-11-29

Emil E skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi sålde en villa på landet och har inga tidigare erfarenheter av husförsäljningen.
    Vi fick ett professionellt bemötande och vid frågor fick vi snabba svar.
    Lyckad försäljning. Läs mer
  • 2020-11-27

Omid H skrev om Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Hej!
    Jag har köpt lägenhet från fastighetsbyrån och personen från mäklare, han har varit så snäll och trevligt. Jag kände mig bekväm med honom från första möte till sist som jag har blivit klart med min bostad. Jag är heltnöjd och tack för allt.
    Omid Läs mer
  • 2020-11-25

Alexander G skrev om Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Mycket trevlig och lätt att prata med. Hade man frågor så svarade hon med intresse och visste hon inte svaret så tog hon reda på det. Läs mer
  • 2020-11-25

Lars L skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag har sålt en villa och Victor visade på såväl effektivitet som affärsmässighet i förberedelser, genomförande och avslut. Bra anpassning utifrån vår specifika situation, gjorde processen trygg för berörda. Hög nivå på proaktivitet och gav oss tydliga uppdateringar, samt nyttja såväl traditionella som digitala medier effektivt.
    Rekomenderas! Läs mer
  • 2020-11-20

Camilla A skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi kontaktade ett flertal mäklare då vi bestämt oss för att sälja vår villa. Då vi träffade Victor blev valet lätt. Han lyssnade in behov och möjligheter på ett professionellt sätt samtidigt som han månade om både vår och köparens trygghet. Under hela säljprocessen blev vi uppdaterade och informerade på ett tydligt sätt samtidigt som han var tillgänglig dygnet runt vid ev frågor.
    Vi kan varmt rekommendera Victor vid försäljning av bostad.
    Peter o Camilla Läs mer
  • 2020-11-19

Enja K skrev om Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag köpte en mindre bostadsrätt. Signe har varit tydlig, tillgänglig och väldigt hjälpsam i alla delar av processen. Rekommenderar henne varmt! Läs mer
  • 2020-11-18

Bassam S skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    En mycket kunnig mäklare som brinner för sitt jobb. Vi är jätte glada över att vi valde Victor Khamo som mäklare! Läs mer
  • 2020-11-17

Edil S skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    En mäklare som brinner för sitt yrke och som ger 200 procent till sina kunder! Läs mer
  • 2020-11-16

Pär S skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Mycket professionell, hög tillgänglighet och stort engagemang. Sålt villa, mycket nöjd med hela processen. Läs mer
  • 2020-11-16

Malin S skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Victor överträffade mina förväntningar på alla sätt, både vid husförsäljningen och köp av bostadsrätt. Hans samarbete med stylisten gjorde helheten fantastisk vid husförsäljningen. Jag kan verkligen rekommendera Victor om du vill ha en proffsig mäklare där du kan känna dig trygg genom hela köp/säljprocessen. Läs mer
  • 2020-11-06

Martin L skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Allt bara flöt på genom hela processen. Genomtänkt och tydligt. Läs mer
  • 2020-11-06

Elin L skrev om Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Fick hjälp att sälja min bostadsrätt. Trevligt bemötande, fick uppfattning om att hon gjorde sitt yttersta för att hitta rätt köpare och ordnade med flera visningar utöver de ordinarie planerade. Läs mer
  • 2020-11-04

Fredrik T skrev om Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Signe har varit mycket hjälpfull under hela processen. För både säljare och köpare. Hon har varit proffsig och har en positiv attityd :-) Läs mer
  • 2020-10-30

Elinor F skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt en villa i Skövde där Fastighetsbyrån med mäklare Leo Johansson fick uppdraget.

Vi uppfattar Leo som noggrann och tydlig i sin roll som mäklare. Han är korrekt, kunnig och erfaren. Läs mer
  • 2020-10-27

Josefina S skrev om Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Detta var mitt första lägenhetsköp och det kändes mycket tryggt att ha Signe som mäklare! Hon var lyhörd, hade sinne för humor och förstod vad jag var ute efter.

Hade en Mycket bra upplevelse och när jag säljer i framtiden kommer jag välja samma mäklarbyrå! Läs mer
  • 2020-10-24

Tomas S skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Har sålt ett enplanshus i Hentorp, Skövde. Från start till mål har vi fått en professionell hjälp av Leo. Har fått snabba svar på alla våra frågor oavsett tid och dag. Leo förklarar på ett lättförståeligt sätt och tar sig tid. Läs mer
  • 2020-10-23

Mikaela A skrev om Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Super nöjd över mitt val av mäklare, fick sålt min bostadsrätt på rekordtid.
    Trevligt bemötande och bra service! :) Läs mer
  • 2020-10-19

Hans P skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Enplansvilla
    Bra och proffsigt
    Tillgodo såg att jag fick de svar jag ville
    Mycket bra bemötande Läs mer
  • 2020-10-18

Jonas K skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Seriös, engagerad, driven och väldigt duktig på sitt jobb. Sålt en bostadsrätt åt mig. Läs mer
  • 2020-10-18

Daniel R skrev om Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Engagerad mäklare som vart tillmötesgående både för säljare och köpare. Ledde till en snabb och smidig affär. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2020-10-16

Ramiz B skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Har sålt min lägenhet samt köpt radhus via samma mäklare. Han levde upp till dem förväntningar som vi hade och lite till :) Läs mer
  • 2020-10-14

Martin W skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Har köpt bostadsrätt och fått hjälp och ett mycket gott kundbemötande av Victor. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-10-13

Rasmus A skrev om Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi sålde vårt radhus och är väldigt nöjda med mäklaren. Bra information och kommunikation mellan parterna. Kan varmt rekommendera Tarik om någon annan går i säljtankar. Läs mer
  • 2020-10-11

Irene B skrev om Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Redan vid första mötet med Signe Drakenberg, då hon kom till oss för att värdera vårt radhus, gav hon ett mycket professionellt intryck. Hon ingav förtroende och hjälpte oss att känna oss trygga i den svåra process, som att sälja sitt hus innebär, särskilt för oss ovana och till åren komna säljare.
    Signe har coachat oss framåt, gett goda råd och tips.
    Hon har haft ett personligt engagemang långt utöver det som vi hade förväntat av en mäklare.
    Sedan annonsen " På gång" kom ut, har Signe hållit kontakt med intressenterna.
    Tack vare Signe har vi fått en lyckad försäljning.
    Vi vill ge henne högsta betyg och VARMT REKOMMENDERA HENNE till andra säljare.

Iréne o Arne Bister Läs mer
  • 2020-10-08

David B skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpte min första bostadsrätt i centrala Skövde. Trevlig och duktig mäklare som hjälpte mig igenom hela processen och hur det fungerar. Jag är nöjd med slutpriset och med Leos arbete. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-10-07

Viktor C skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpte en villa där Victor höll i försäljningen.
    Varmt och vänligt bemött från första stund, han hade svar, eller fixade svar, på allt vi ville veta. Läs mer
  • 2020-10-06

David G skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi sålde en lägenhet med Viktor. Försäljningen gick väldigt smidigt . Viktor jobbade på att hitta flera intresserade och lyckades hitta rätt köpare innan vi ens hann lägga ut objektet på hemnet. Viktor var tillgänglig jämt och skötte kommunikation mellan oss och köparen väldigt bra. Vi är väldigt nöjda med Viktor och rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • Tommie E

2020-10-05

Tommie E skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt bostadsrätt.
    Ett vänligt och proffsigt bemötande, lyssnade och
    gav goda råd ang. hur allt gick till med försäljningen.
    Gav god återkoppling under hela processen.
    Vi är mycket nöjda ,och Elin har levt upp till alla våra förväntningar.
    MVH
    Tommie o Carola Ericson
    Lotsvägen 3
    544 36 HJO Läs mer
  • 2020-10-04

Signe B skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi kontaktade Fastighetsbyrån då vi funderade på att sälja vår bostadsrätt. Vi blev väl bemötta av Victor och hans kollega som gjorde ett hembesök för att värdera bostaden. Informationen vi fick var väldigt tydlig, bra strukturerad och professionell.
    Även fast vi var mitt i en pandemi, och dessutom under semestern, så fick vi en trygg och positiv känsla från Victors sida att det inte skulle vara några problem att sälja med det utgångspriset som lägenheten var värd.

Victor tog sig verkligen tiden till både oss och varje enskild kund som visade intresse för lägenheten. Vi blev uppdaterade vid minsta förändring, före/efter visning osv. Något som jag som säljare uppskattade väldigt mycket.

Vi är mycket nöjda med Victor och Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2020-10-02

Eidi Krüger L skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har köpt ett tomt av Anders för en ny byggnation.
    Fantastisk trevlig. Väldigt inkluderande även när man har små barn med sig. Vi rekommenderar varmt denna mäklaren för alla som önskar göra en trygg och enkel affär. Läs mer
  • 2020-10-02

Violette S skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin är en guld klippa. Jag är så tacksam för all hjälp vi har fått för att sälja vårt hus. Elin är proffsig, lyhörd och tydlig. Det kändes väldigt tryggt under hela säljprocessen. Hon överträffade våra förväntningar. Väldigt duktig på att återkoppla och informera. Kan starkt rekommendera Elin för hon är helt enkelt toppen mäklare. Läs mer
  • 2020-09-30

Anna I skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi köpte vårt hus med Victor som mäklare. Victor var hela tiden väldigt tillmötesgående, uppmärksam och lättillgänglig.
    Han verkade påläst om huset och kunde på ett tydligt sätt svara på alla frågor om köpprocessen.
    Victor kändes trygg och kunnig hela vägen igenom vårt husköp. Läs mer
  • 2020-09-28

Lars L skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde villan med Elin. Hon är grymt proffsig. Hon skapar trygghet för kunden och visar att hon är otroligt kunnig. Inlyssnande på kunden. Är så tacksam för att hon hjälpt mig. Stort Tack Elin! Lars Ljungkvist Läs mer
  • 2020-09-25

Lenny K skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Mycket trevlig och duktig mäklare som bemöter en precis där man vill bli bemött. Professionell och ser alltid potentialen i en bra affär. Tack! Läs mer
  • 2020-09-22

Ingemar E skrev om Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi ha sålt en villa i Skövde
    Vi blev väl mottagna och bemötta på ett mycket proffsigt sätt
    Eftersom vi inte hade någon större erfarenhet av husaffärer så
    hoppades vi på på en säker och pålitlig mäklare alla orostankar kom på skam.
    Hålla tider ge raka besked visa intresse för oss som kund då blir det bra. Läs mer
  • 2020-09-21

Agnes R skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Leo hjälpte oss med att värdera och sälja vårt bostadsrätt radhus. Det var det första huset som vi sålde. Hans bemötande var mycket professionellt och vi fick allt stöd som vi behövde under hela försljningsprocessen. Allt gick mycket snabbt och smidigt. Jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • 2020-09-20

Johan B skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpte min första lägenhet, var orolig för allt strul och om jag skulle missa nått. Men transaktionen gick väldigt smidigt och utan problem.
    Victor var både trevligt och tillmötesgående, han hade också bra koll på läget allmänt. Läs mer
  • 2020-09-19

Nicole G skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Victor är driven, proffsig och lätt att ha att göra med. Han har varit flexibel och varit lyhörd för mina önskemål samtidigt som han kommit med goda råd. Supernöjd med slutpriset och Victors arbete, rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-09-18

Peter J skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde en mindre villa. Mäklarens bemötande var ok, vi hade stora förväntningar, men tyvärr levde hon inte upp till dem. Mitt i försäljningen fick vi en annan mäklare trots att det inte var brådskande med försäljningen, kommunikationen dem emellan var bristande och det missades en hel del viktig information från mäklaren till oss.Mvh Peter Läs mer
  • 2020-09-18

Niklas A skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    V uppfattas seriös och kommer till snabb affär. Har ett bra och pedagogiskt sett att förklara så alla förstår.
    För oss gick affären väldigt fort.
    Jag rekommendera starkt victor Läs mer

Lena G skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi är mycket nöjda med Elin. Hon har sköt affären mycket proffsigt och förtroendefullt. Hon är trevlig att arbeta med och hon har heltiden hållit oss infomerade. Kan rekommendera henne. Läs mer

Birgitta E skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin har varit mycket hjalpsam och Proffsig. Jag har hell tiden Kant att jag har kunnat vanda mig till henne med stort som smatt. Kan varmt recommender Elin. Halsningar Birgitta Edlund Läs mer

Michael K skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt vår bostadsrättslägenhet med hjälp av Victor och försäljningen gick jättesmidigt och vi är mycket nöja med priset vi fick också.

Victor har ett bra driv på att vilja vara bäst och slå rekord vilket han även gjorde!

Våra förväntningar var att kunna sälja lägenheten men att bo kvar tills dess att vårt hus står klart vilket även det löstes.

Hade man kunnat ge en 10a i betyg hade han fått det. Ni som går i säljtankar och vill ha en fantastisk mäklare är Victor det självklara valet, vill ni inte ha det bästa kan ni testa någon annan 😀 Läs mer
  • 2020-09-11

Markus Ö skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag sålde en lägenhet på 2 rok och 62 kvm.
    Elin var vänlig i sitt bemötande, hon tydlig och var duktig på att förklara allt som vi behövde veta. Hon höll oss väl uppdaterade under hela processen och hade bra koll på bostadsmarknaden i vårt område.
    Vi är mycket nöjda med. Läs mer
  • 2020-09-06

Christer D skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Smidigt köp av lägenhet. Svårt att vara nöjdare. Läs mer
  • 2020-09-02

Johan K skrev om Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Alltid tillgänglig och svarar glatt på frågor, driven och engagerad genom hela affären. Läs mer
  • 2020-08-29

Matilda K skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin har sålt vårt radhus. Vi köpte ett hus av Elin och tyckte hon var en toppen mäklare så vi ville även att hon skulle sälja vårt radhus. Bra kontakt genom hela processen förklarar allt så man förstår. Läs mer
  • Sophie M

2020-08-28

Sophie M skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har köpt ett ny producerat radhus. Vi har mötts av en glad man med stor proffessionalitet. Vi har mötts av stor kunskap där vi känt oss sedda och väl bemötta utifrån våra förväntningar.
    Rekommenderar varmt Anders! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte