Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Skövde Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Skövde

Fastighetsbyrån Skövde

Storgatan 15, 541 30 Skövde — Visa karta

Skövde ligger vid berget Billingen precis mellan sjöarna Vänern och Vättern. Här hittar du fina naturområden och goda kommunikationer. Som boende här har du även all service som behövs och massor av spännande sevärdheter och aktiviteter.

Vi på Fastighetsbyrån känner till Skövde mycket väl och förmedlar allt från lägenheter till villor och fritidshus. Vi är engagerade och affärsmässiga och arbetar alltid för att varje affär ska vara trygg och unik. Vare sig du ska köpa eller sälja kan du vända dig till oss - vi tar hand om hela processen.

Läs vad 654 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skövde

• 2019-08-22

Zaia G skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt huset via Viktor. Och köpte bostadsrätt via Viktor. Jätte bra bemötande av Viktor lätt att ha med att göra. Jag tänker rekommendera Viktor till alla mina bekanta. Läs mer
  • 2019-08-18

Hanna L skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Villa.
    En underbar mäklare som verkligen gör allt för att det ska gå bra för en. Väl bemött och hur underbar som helst.

Jag hade inga förväntningar direkt har haft en hel Annan uppfattning av tidigare mäklare. Men jag skulle aldrig nöja mig med någon annan som inte jobbar som Elin! Läs mer
  • Oscar A

2019-08-17

Oscar A skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Bra och trevligt bemötande, pålitlig och kunnig. Läs mer
  • Oscar A

2019-08-16

Oscar A skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpte ett hus på landet, fick bra bemötande Läs mer
  • 2019-08-12

Kristin M skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Proffsig mäklare som värnar likväl om köparen, som om säljaren.
    Det var anledningen till att vi valde att sälja vår bostadsrätt med hans hjälp. Läs mer
  • 2019-08-09

Albana S skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag har köpt en bostadsrätt i Skövde. Jag har blivit bra bemött utav mäklaren, allt har gått smidigt och bra. Jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-08-07

Erik J skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag har köpt en bostadsrätt. Fick ett väldigt bra bemötande av Frans och som även va väldigt påläst om bostaden och köpprocessen. Kan rekommendera honom. Läs mer
  • 2019-08-05

Catarina B skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har köpt ett hus på landet och jättenöjda med allt gällande affären. Elin är mycket proffsig och ödmjuk mäklare. Hennes fina, mjuka sätt inger trygghet och man känner att hon jobbar med hjärtat!
    Vi är otroligt nöjda 😃 Läs mer
  • 2019-08-05

Hawar B skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Hej,
    Jag har köpt ett hus.
    Leo gjorde sin bäst, tydligt och proffesionellt.
    Hawar Läs mer
  • Johan E

2019-07-27

Johan E skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Väldigt proffsigt bemötande.
    Kändes som en trygg affär Läs mer
  • Nora E

2019-07-24

Nora E skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt min första bostadsrätt. Leo agerade mycket professionellt under hela processen. Han var mycket vänlig och tydlig vilket uppskattades. Rekommenderar honom starkt. Läs mer
  • 2019-07-21

Anette G skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Frans är noggrann , kunnig med ett trevligt sätt att bemöta sina kunder. Läs mer
  • 2019-07-15

Jonas S skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Gott bemötande och förtroendeingivande som person och mäklare.
    Professionell på alla sätt. Läs mer
  • 2019-07-15

Erik K skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag köpte en bostadsrätt via Fastighetsbyrån och jag måste säga att jag blev bemött på ett riktigt professionellt sätt. Mina förväntningar var måttliga och bostad levde upp till det jag hade förväntat mig. Min mäklare var väldigt trevlig och öppen, behövde jag någon information om lägenheten så kollade han upp det. Betyg 8/10 rekommenderas +rep Läs mer
  • 2019-07-14

Helena J skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har köpt en bostadsrätt av Leo. Våra förväntningar var ett proffesionellt bemötande från en påläst mäklare med kunskap inom området. Leo infriade våra förväntningar och vi är väldigt nöjda med boendet. Tack! Läs mer
  • 2019-07-11

Anton P skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt en lägenhet i centrala Skövde. Vi blev bemötta på ett seriöst, trevligt och professionellt sätt och blev väldigt nöjda.

Jag hade egentligen inga speciella förväntningar mer än att vi ville få tillräckligt med pengar för lägenheten och att det skulle bli en snabb affär. Med tanke på hur bostadsmarknaden ser ut anser jag att vi fick ungefär vad vi ville få ut, samtidigt som det alltid kan bli mer. Sammantaget är jag väldigt nöjd med att det blev en såpass smidig och snabb affär och att bemötandet och inställningen från mäklaren var proffesionellt och väldigt trevligt. Läs mer
  • 2019-07-10

Fanny K skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag har sålt en bostadsrätt i Skövde. En tvåa. Jag tycker att mäklaren hade ett vänligt och professionellt men avslappnat bemötande. Förväntningarna var att sälja lägenheten för ungefär den summan vi fick så jag är nöjd med utfallet. Sammanfattningsvis är jag nöjd med en snabb och bra affär med en bra mäklare. Läs mer
  • 2019-07-09

Hugo A skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Snabbt, smidigt och trevligt. Rekommenderar! Läs mer
  • 2019-07-08

Kayda E skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt en lägenhet med hjälp av Victor.
    Han var proffsig, kunnig och skötte allt på ett väldigt bra sätt. Victor var väldigt engagerad genom hela processen. Han var lätt att kommunicera med samt fans alltid till hands när man behövde prata med honom.
    Jag rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • 2019-07-05

Herbert S skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Kan verkligen rekommendera honom Läs mer
  • 2019-07-04

Alexander L skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag köpte en lgh. Frans tydlighet i beskrivning av lgh och vid avtalsskrivningen var väldigt bra! Läs mer

Karin K skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt lgh
    Kunnig
    Proffsigt bemötande
    Engagerad
    Pålitlig
    Bra på att möta olika personlighetstyper - Kunde spegla Läs mer

Per-Henrik A skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Tack för att du gjorde affären till en positiv upplevelse. Läs mer

Eva W skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Frans hjälpte mig att sälja en villa. Jag upplevder honom som mycket seriös och kunnig. Han in ger ett stort förtroende. Läs mer

Johan P skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Valde att sjukskriva sig i stället för att sy ihop vår affär, vilket vi förlorade en massa pengar på. Läs mer
    2019-07-02 Elisabeth F svarar Johan P
    Hej. Det är väldigt tråkigt att höra att du upplever det så. Vi på Fastighetsbyrån arbetar som ett team och har haft fullt fokus på er affär, även under de två dagarna jag var hemma med feber och tappad röst. Att jag blev sjuk var naturligtvis inget aktivt val och jag upplever inte att det fått några negativa konsekvenser för försäljningen.
  • Johan W

2019-06-27

Johan W skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde en bostadsrätt.
    Fick ett mycket bra bemötande av mäklaren när vi diskuterade upplägget och förväntningar.
    Vi nådde inte riktigt värderingspriset men det tror jag främst beror på en nyckfull marknad snarare än mäklarens prestationer. På det stora hela mycket nöjd med hela processen. Läs mer

Vendela D skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Lugnt och tryggt bemötande. Snabb affär! Läs mer

Olof A skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt torp.
    Jag blev väl bemött och är nöjd.
    Elin var mycket kunnig och insatt i ärendet Läs mer
  • 2019-06-23

Joachim F skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi gillar att hon är seriös och neutral mellan säljare och köpare. Vi köpte ett hus och hade privat visning innan. Hon var påläst och kunde svara på våra frågor. Läs mer
  • 2019-06-21

Merja J skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    sålt hus, blev mycket väl bemött av victor resultatet av försäljningen blev bättre än väntat
    tycker att jag fått en helt annan syn på mäklare
    efter min positiva upplevelse, han visste vad han pratade om den killen
    tack till honom Läs mer
  • 2019-06-20

Bernt J skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Snabbt o enkelt inget krångel
    Trevlig Läs mer

Henry C skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt vår villa på PerAndersgatan och som mäklare har vi haft Leo Johansson. Hans bemötande har varit utmärkt, hans kontaker med oss har alltid varit lugna och korektta. Våra förväntningar har mycket väl blivit uppfyllt. Läs mer

Evelina K skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt villa .
    Mycket bra bemötande och kontaktbar under hela processen Läs mer

Susanne K skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt vårt fritidshus.
    Mycket fint bemötande av Elin.
    Hon mötte upp på alla förväntningar vi hade. Anlitar gärna Elin igen. Läs mer
  • 2019-06-14

Rebecka S skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag och min sambo köpte en lägenhet i centrala Skövde och hade Frans som mäklare. Vi är väldigt nöjda med bemötandet, Frans var uppmärksam och gjorde allt han kunde för att vi skulle känna oss trygga genom hela processen. Tusen tack! Läs mer
  • 2019-06-13

Ramin S skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag och min sambo köpte en 4a lägenhet i Skövde (Hentorp). Mycket trevlig och proffsig bemötande fick jag på visningen. Jag bad för en andra visning för att kunna titta på lägenheten tillsammans med min sambo. Frans fixade visningen snabbt.
    Eftersom det var första upplevelsen att köpa lägenhet i Sverige behövde vi tydlig och detaljerad förklaring. om allt och Frans var allt vi behövde.
    Vi är absolut nöjda.
    Tack. Läs mer
  • 2019-06-13

Rebecka S skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Otroligt trevlig, tillmötesgående och proffsig samt mycket kunnig. Läs mer
  • 2019-06-10

Bo N skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt en lägenhet. Mycket bra bemött. Vi hade höga för väntningar och det har hon levt upp till. Elin har på ett jätte bra sätt skött affären fast vi inte träffats förrän lägenheten blev såld. Lyckades sy ihop affären på kort varsel en dag när vi var i Skövde, jättebra för oss som har 28 mil att resa. Skulle absolut använda Elin igen om vi får något mera att sälja. Läs mer
  • Fredrik R

2019-06-06

Fredrik R skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde bostadsrätt.
    Finns inget negativt att anmärka på.
    Frans har allt man kan önska av en mäklare. Respektfull, lyhörd, professionell och smidig.

Rekommenderas starkt. Läs mer

Åsa J skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt bostadsrätt. Bra bemötande.
    Lugn och in ger förtroende. Visningen, budgivningen och kontrakt gick snabbt och smidigt. Kändes tryggt med en bra mäklare. Läs mer

Joakim S skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin hjälpte oss att sälja vårat radhus, hon imponerade från start till mål och kändes proffsig👌 Läs mer

Sandra S skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi sålde ett parhus (bostadsrätt) och Elin Edlander gjorde ett toppenjobb! Så trevlig och engagerad mäklare som alltid finns tillgänglig och ärlig med vad hon tycker! Henne kan jag rekommendera till alla! Läs mer
  • Mikael S

2019-05-29

Mikael S skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin har hjälpt mig att sälja min bostad.

Vi har haft ett flerårigt samarbete där Elin på ett professionellt sätt gett mig förslag på åtgärder som är värdehöjande för bostaden.

Försäljningen har hon gjort på ett fanatiskt sätt med hjälp av sitt kundkontaktnät har hon visat bostaden.

Försäljningen gick över min förväntan, och bostaden såldes till ett fantastiskt bra pris innan den ens annonserades ut.

Elin har bra känsla för både säljare och köpare, som inger ett stort förtroende. Läs mer

Markus L skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Bra och kunning mäklare som vill kundens bästa. Läs mer
  • 2019-05-26

Peter L skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt ett litet torp norr om Skövde. Upplevt kontakten med mäklaren som mycket positiv. Kunnig o hjälpsam. Läs mer
  • Anders M

2019-05-26

Anders M skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Leo genomför uppdraget att sälja vår villa på ett trevligt och professionellt sätt. Är bra på att förklara de olika stegen i processen så att vi redan från början vet vad som ska göras i olika skeden. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-22

Magnus L skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    - lägenhet i Skövde
    - bemött på ett sakligt och professionellt sätt
    - Snabb försäljning som även infriades.
    - en professionell mäklare Läs mer
  • 2019-05-21

Wiktor B skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde en lägenhet, Leo var mycket proffsig och hade vänligt bemötande. Skulle gärna rekommendera honom till andra säljare och eller köpare. Läs mer
  • 2019-05-13

On-Uma L skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde bostadsrätt. Bra kontakt. Läs mer
  • 2019-05-11

Victoria L skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi säljer vårt hus, som vi oxå köpte med Elin. Hon är väldigt bra på att stötta både köparen & säljaren henom hela bostadsaffären. Läs mer

Storgatan 15, 541 30 Skövde