Fastighetsbyrån Skövde

Fastighetsbyrån Skövde

Skövde ligger vid berget Billingen precis mellan sjöarna Vänern och Vättern. Här hittar du fina naturområden och goda kommunikationer. Som boende här har du även all service som behövs och massor av spännande sevärdheter och aktiviteter.

Vi på Fastighetsbyrån känner till Skövde mycket väl och förmedlar allt från lägenheter till villor och fritidshus. Vi är engagerade och affärsmässiga och arbetar alltid för att varje affär ska vara trygg och unik. Vare sig du ska köpa eller sälja kan du vända dig till oss - vi tar hand om hela processen.

Läs vad 1597 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skövde 2

2022-08-04 Verifierad kund
    Jeg hadde en veldig positiv opplevelse som førstegangs kjøper av bolig. Victor mekleren var en av hovedgrunnene til at dette ble en god erfaring.
    Vi ble tatt veldig godt imot, det føltes naturlig og tillitsfullt. Vi hadde ikke store forventninger, så det kom som en positiv overraskelse å møte en mekler som var imøtekommende og positiv til oss.
    Mekleren traff langt over forventninger, og jeg vil bare gi han en 10/10 på alle måter i forhold til kjøpet!
    Anbefales sterkt.

Anders Kransberg
    • Hasslum
    2022-08-01 Verifierad kund
    Svarade på de frågor som vi hade gällande bostaden.
    2022-07-30 Verifierad kund
    Trevlig, tydlig och vill att det ska bli bra
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linnea Agorelius en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2022-07-24 Verifierad kund
    Mycket trevlig o sympatisk, inlyssnade som mäklare.
    Driven o målinriktad
    2022-07-22 Verifierad kund
    Driven och engagerad mäklare som går in helhjärtat för affären. Under alla faser under min försäljning har Victor varit lyhörd och tillgänglig. Han var noga med att återkoppla till mig och hålla en nära kontakt.

Victor överträffade mina redan högt ställda förväntningar.
    2022-07-22 Verifierad kund
    En driven och mogen mäklare. Inte för puschig utan var lugn och trygg med allt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Östermalm
    2022-07-22 Verifierad kund
    Vår erfarenhet av Leo är att han gjorde sitt bästa. Vi fick svar på de frågor vi hade, om han inte visste svaret återkom han när han undersökt saken.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Victor är en proffsig mäklare som jag varmt kan rekommendera. Hela processen gick smidigt och han överträffade mina förväntningar!
    • Skultorp
    2022-07-18 Verifierad kund
    Julia Evegård levde upp till våra förväntninger gällande försäljningen av vårt hus.
    Julia är alltid glad, positiv och hjälpsam.
    Julia är en driven och arbetssam människa som ibland i vårt tycke jobbade alldeles för länge på dagarna.
    Vill ni få ert hus sålt, kontakta Julia Evegård på Fastighetsbyrån i Skövde!
    2022-07-18 Verifierad kund
    Överträffade mina högt ställda förväntningar!
  • Mattias W
    sålde sin lägenhet med hjälp av Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2022-07-17 Verifierad kund
    Victor överlevererade på min lägenhet. Han är en professionell och välkommunicerande mäklare som gjorde ett grymt jobb av försäljningen på min lägenhet. Hela vägen var han väldigt tydlig och snabb, samt att jag fick ett väldigt trevligt och peppande bemötande av honom. Mina förväntningar som jag hade överträffades och försäljningsprocessen var väldigt enkel och smidig. Det känns som att Victor alltid går den extra milen vilket var väldigt tydligt och skönt.

Jag vill starkt rekommendera Victor som mäklare. Det är en proffsig mäklare av högsta rang och du kommer bli mer än nöjd.
    • Ryd
    2022-07-14 Verifierad kund
    Trevlig,korrekt,,tillmötesgående ,ambìös och jag fick bra information.Jag kan rekomdera honom till mina vänner och bekanta som vill sälja något objekt.
    • Timmersdala
    2022-07-14 Verifierad kund
    Julia har på samtliga punkter överträffat mina förväntningar.
    Då jag i en månads tid försökt att få kontakt med min bank för att lösa finanserna, utan att lyckas, var det till slut Julia som fick saker att hända på Swedbank.
    Hade det inte varit för Julia hade affären förmodligen inte blivit av trots att vi bevisligen hade ekonomin.
    Bara att gratulera fastighetsbyrån att de har en sådan driven mäklare.
    Är väl egentligen inte meningen att hon ska behöva ifrågasätta banken, men nu gav hon sig inte och affären blev av.
  • köpte sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2022-07-14 Verifierad kund
    Träffade Leo endast en gång i samband med en visning. Trevlig och hjälpsam. Återkom snabbt efter visningen med svar på de frågor vi hade som han inte visste.
    • Tidaholm Östra
    2022-07-12 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Tariks insats, trevlig och engagerad!👍
  • sålde sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2022-07-12 Verifierad kund
    Jag är verkligen supernöjda med Leo. Han överträffade till och med våra förväntningar. Försäljningen av våran bostadrätt gick på raket fart. Han hade en tydlig strategi och mål med affären från början. Han får högsta betyg och jag kommer att rekomendera honom vidare. Alltid tillgänglig och snabb att svara på alla funderingar de frågor vi hade på vägen. Perfekt dialog och kommunikation!!
  • sålde sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2022-07-12 Verifierad kund
    En tydlig och tillgänglig mäklare. Vi är supernöjda och kände hos trygga hela vägen fram till försäljning
  • köpte sitt hus med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2022-07-12 Verifierad kund
    Trevlig och Tillgänglig mäklare som utförde affären väldigt smidigt. Rekommenderas starkt!
    • Tidaholm Östra
    2022-07-12 Verifierad kund
    Tarik är smidig och enkel att ha med att göra! En mäklare vi varmt rekommenderar.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Passchier en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Värsås
    2022-07-10 Verifierad kund
    Emma var mycket trevlig och tillmötesgående .Eftersom vi aldrig hade sålt något hus tidigare tyckte vi att hon ledde oss igenom affären på ett bra sätt och hon lyssnade på våra synpunkter.
    Försäljningen gick smidigt och vi är mycket nöjda.
    Arne och Berit Andersson
    2022-07-08 Verifierad kund
    Upplevs ha lite för mycket att göra och tar tid innan han återkommer om man ringer upp. Övrigt riktigt bra och förtroendeingivande
    2022-07-08 Verifierad kund
    Otroligt bra jobb av Victor. Vi förväntade oss en bra försäljning och bra bemötande och det fick vi. Kan varmt rekommendera andra att sälja med Victor!
    2022-07-07 Verifierad kund
    Proffsigt rakt igenom!
    Grym mäklare!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Skövde
    2022-07-06 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som tog sig tid att svara på våra frågor och hjälpa oss genom affären.
    2022-07-06 Verifierad kund
    En riktigt seriös och trevlig mäklare som skötte försäljningen helt som jag ville
    2022-07-06 Verifierad kund
    Tycker att allt gick väldig smidigt och proffisionellt till.
    2022-07-06 Verifierad kund
    Bra, tydlig och tillgänglig mäklare.
    • Trädgårdsstaden
    2022-07-06 Verifierad kund
    Hela processen var proffsigt skött och det kändes tryggt genom hela affären. Rekommenderas starkt och hade inte valt någon annan mäklare att sälja med.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Trevligt bemötande! Svarade på alla frågor, kunde hon ej svaren kollade hon upp dom! Kändes allmänt genuin och ärlig. Var hon upptagen när man ringde så återkom hon snabbt.
    Hon matchade förväntningarna väldigt bra vad vi ville ha hos en mäklare vid husköp.
  • köpte sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2022-07-03 Verifierad kund
    Blev bemött på ett professionellt sätt!
    Levde upp till våra förväntningar på ett bra sätt!
    Mycket bra upplevelse!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Julia Evegård en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vi är nöjda på alla vis och kunde inte bett om en bättre mäklare. Julia är helt fantastisk!
    2022-06-29 Verifierad kund
    Professionell och hjälpsam. Var kunnig och hade svar på all information som behövdes. Tog sig tiden att gå igenom hela avtalet tillsammans vid kontraktsskrivningen vilket uppskattades. Är nöjd!
    2022-06-26 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande. Julia uppfyllde alla våra förväntningar genom en snabb och smidig affär.
    2022-06-25 Verifierad kund
    Victor Khamo möter både säljare och köpare med respekt. Har en lugn, tydlig genomgång vid kontraktskrivning, där han hela tiden förvissar sig om att alla förstått innebörden, vilket är bra..
    Flexibel med visningstid, vilket var avgörande för oss vid detta köp.
    Trevlig och snäll!
    2022-06-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, opartisk, informativ, kunnig
    • Våmb
    2022-06-24 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som är mycket behjälplig, återkopplar snabbt och håller en uppdaterad under hela säljprocessen.
    2022-06-24 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Victor och hans hjälp i denna affär, artig och professionell i all kontakt.
    • Våmb
    2022-06-22 Verifierad kund
    Julia är trevlig, engagerad och tillmötesgående. Hon är snabb med återkopplingar på frågor.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Östermalm
    2022-06-22 Verifierad kund
    Jag fick bra information och trevligt bemötande. Anders Ahlm har också varit behjälplig med mina frågor och funderingar
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Trängen
    2022-06-19 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som gjorde sitt yttersta för en bra affär!
    • Billingssluttningen
    2022-06-18 Verifierad kund
    Victor är engagerad och tillgänglig utan att var pushig på nått sätt. Inkännande och professionell så man förstår varför han är (kommer bli) en av landets högts rankade fastigsmäklare.
    Vi har köpt o sålt ett 15-tal fastigheter de senaste åren och Victor är outstanding.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Julia höll ihop försäljningen på ett mycket bra sätt, allt från planering, förhandsvisning, stylister, och kontraktsskrivning.
    Hon var snabb med att boka ett inledande Teams-möte (jag bor 30 mil från objektet), offerten för arvodet var rimlig, och det kändes som att det skulle bli en bra affär. Och det blev det!
    2022-06-16 Verifierad kund
    Blev jättenöjd över bemötandet och hjälpen jag fick vid försäljningen av min bostad. Tack!
    2022-06-16 Verifierad kund
    Julia är väldigt trevlig och lätt att prata med. Hon är mycket förstående och hjälpsam. Lätt att kontakta och svarar snabbt på frågor via sms eller samtal. Väldigt engagerad i sitt jobb och mycket förtroendeingivande.
    • Västermalm
    2022-06-15 Verifierad kund
    Trevligt, snabbt och enkelt.

Vi förväntade oss ett professionellt handlande och det levde
    mäklaren upp till.

En väl utförd affär med hjälp av mäklarens kunnande.
  • köpte sitt hus med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2022-06-14 Verifierad kund
    Väldigt trevlig, kunnig och lättsam! Vi fick bra svar på alla våra frågor och är glada över att det var just Tarik som var vår mäklare. Rekommenderar!
    2022-06-14 Verifierad kund
    Väldigt professionell samtidigt som personlig, kändes tryggt att ha Tarik som vägledde oss genom husförsäljningen! Kan varmt rekommendera honom!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2022-06-14 Verifierad kund
    Tarik är alltid trevlig! En trygg och lugn mäklare. Vi upplever att allt har gått smidigt i processen av försäljningen av vår bostad och är jättenöjda med Tariks insats.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2022-06-13 Verifierad kund
    Tarik svarade alltid vänligt i telefon och snabbt på mejl. Vi velade en del men han var alltid hjälpsam.
    Kontraktsskrivningen gick snabbt men ändå med tydlig information.
    Mycket kompetent och bra mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2022-06-13 Verifierad kund
    Mycket positivt. Snabb hantering inför visning och snabbt kontraktsskrivning.