Fastighetsbyrån Skövde

Snittbetyg
4.8
Ring 0500-48 10 85 Dela

Om företaget

Skövde ligger vid berget Billingen precis mellan sjöarna Vänern och Vättern. Här hittar du fina naturområden och goda kommunikationer. Som boende här har du även all service som behövs och massor av spännande sevärdheter och aktiviteter. Vi på Fastighetsbyrån känner till Skövde mycket väl och förmedlar allt från lägenheter...

2267 omdömen om Fastighetsbyrån Skövde

Sedan starten hos Reco 2013

Visar 2267 omdömen med 4.8 i snittbetyg
David L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linnea Agorelius en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

Hon har en bra kontakt när något ska hända eller hänt. Vi är jättenöjda

Filippa J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Passchier en del av Fastighetsbyrån Skövde
Centrum

Mycket bra och nöjda med allt.

Karin S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Towe Frick en del av Fastighetsbyrån Skövde
Havstena

Trevlig och fixade det mesta med ett leende på läpparna

Gunilla L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
Havstena

Personligt bemötande o lätt att hålla kontakt med. Även tillgänglig under helgen.

Magnus L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
Havstena

Han har varit mycket tillmötesgående och saklig när det gällde det formella. // ml

Andreas J
Madängsholm

Utmärkt hanterat under hela köp/sälj processen

Berit H
Borrbäck

Jesper Joki har hjälpt oss med vår husförsäljning på ett tryggt, tillitsfullt och professionellt sätt. Han är noggrann kring information och tillvägagångssätt och besvarar samtliga frågor tydligt, så att vi som säljare har känt oss väl omhändertaga genom hela processen. Exceptionellt bra!

Frida A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
Havstena

Leo är en förtroendeingivande mäklare som hjälper kunder utöver sitt uppdrag. Vi ångrar inte att vi valde Leo som mäklare!

Viktoria J
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Passchier en del av Fastighetsbyrån Skövde
Östermalm

Vi är väldigt nöjda, med både att hon va snabb på svara och lyssnade på våra önskan. Gav bra information och sålde vårt hus snabbt till ett pris vi blev nöjda med.

Eva-Lotta W
Sålde sitt hus med hjälp av Linnea Agorelius en del av Fastighetsbyrån Skövde
Simsjön

Ett jättefint bemötande redan vid första mejlkontakten. Påläst och kunnig. Det hon inte kunde svara på direkt, tog hon snabbt reda på. Lätt att få tag i. Driven och ambitiös. Kände mig helt trygg med att hon gjorde sitt yttersta.

Lucas Ö
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm
Centrum

Toppen mäklare! Allt har gått smidigt!

Sara S
Borrbäck

Jesper har verkligen varit tillgänglig under hela processen för frågor och funderingar och känns väldigt professionell, tydlig och noggrann.

Jan-Erik V
Borrbäck

Jesper har verkligen ett trevligt och professionellt bemötande och känslan är att han verkligen värnar om att vi som kunder ska känna oss trygga och säkra på att det blir en bra affär🏡🌞👌

Anna Lena E
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Johansson en del av Fastighetsbyrån Tibro
Centrum

Vänlig, trevlig, kunnig, lugn, jobbade på, uppdaterade oss, serviceinriktad och slutförde affären proffsigt!

Lisbeth B
Sålde sitt hus med hjälp av Linnea Agorelius en del av Fastighetsbyrån Skövde
Dälderna

Mycket bra bemötande. Linnea är trevlig, vänlig och kunnig. Allt har fungerat mycket bra. Trevliga telefonsamtal med bra upplysningar. Det gäller även vid personliga kontakter.

Viktor K
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Passchier en del av Fastighetsbyrån Skövde
Häggetorp

Trevligt och varmt bemötande! Gav ett seriöst intryck och ansträngde sig extra för att få sålt vår bostad i tuffa tider.

Svar från Emma Passchier

Tack för fina ord och för ett gott samarbete i en tuffare marknad. Hoppas ni ska trivas i nya huset.

Catharina Q
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Passchier en del av Fastighetsbyrån Skövde
Häggetorp

Proffsigt och kan sitt jobb och gör allt för att köpare/säljare ska vara nöjda. Lätt att nå och ger snabbt svar på dina frågor. En utmärkt mäklare!

Svar från Emma Passchier

Tack snälla för fina ord. Det var en ära att hjälpa dig hitta ditt nya boende.

Alexander W
Mariesjö

Seriös och noggrann under både visning och kontraktsskrivning

Hugo Berndt B
Centrum

Freddy gjorde ett grymt jobb, har köpt lägenhet tidigare av Freddy så jag visste direkt vem jag skulle vända mig till vid min försäljning. Han skötte det smidigt och snyggt hela vägen och hade en ständig kommunikation med mig hur vi skulle gå tillväga. Kändes jättebra från första sekund.

Linus B
Köpte sitt hus med hjälp av Freddy Yström en del av Fastighetsbyrån Hjo
Söder

Proffsig, hjälpsam och lyhörd! Fantastiskt

Catrine Anna G
Köpte sitt hus med hjälp av Freddy Yström en del av Fastighetsbyrån Hjo
Fröstorp

Trevligt bemötande. Allt sköttes proffsigt, snabbt och smidig affär.

Emelie L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
Havstena

Vi har haft god kommunikation med Leo under hela processen av vår försäljning. En mäklare man känner sig trygg med och som är engagerad, kunnig och trevlig. Vi har haft bra upplevelser som både köpare och säljare av bostad. Ett självklart val framöver om vi behöver en mäklare igen.

Christoffer E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm
Skultorp

Jesper är en oerhört pålitlig och duktig mäklare, ser sin säljarens behov och lyssnar till det man har och säga! Högsta klass!

Emma K
Västermalm

Jättetrevlig att ha och göra med. Kunnig. Har varit tydlig i allt som omfattar försäljningen.

Johan P
Korsberga

Vi är nöjda med husköpet och fastighetsbyrån i helhet. Vi fick inga eller dåliga svar på några viktiga frågor, som vi då fick kolla upp själva. Påstridig och ville få igenom en affär innan vi hade fått svar på de vi undrade

Dennis G
Hammarsjorden

Duktig, lyhörd och det bästa av allt, alltid tillgänglig.

Anne R
Skrev om Jesper Joki en del av Fastighetsbyrån Tidaholm

Vi anlitade Jesper när vi skulle sälja vårt hus. Han var trevlig, ödmjuk, inkännande, engagerad och effektiv. Vi är mycket nöjda.

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Pia D
Norrmalm

Ett mycket vänligt och förstående bemötande.

Ann-Charlott B
Hammarsjorden

Proffesionell i sitt arbete. Svarade på alla frågor vi hade/ har på ett tryggt och säkert sätt. Känner mig mycket nöjd med Jesper vid mitt husköp.

Pia Irmeli B
Centrum

Jesper har ett mycket professionellt, genuint och ärligt bemötande. Tar sig alltid tid och har god återkoppling på information och arbetet framåt. Jesper har också uppfyllt våra förväntningar och även om husförsäljningen tog lite tid, så kände vi ändå att han alltid arbetade med och för oss. Kan varmt rekommendera honom som mäklare och skulle anlita honom igen vid ett eventuellt kommande köp eller sälj av fastighet.

Sandra A
Hentorp

Professionellt och trevligt bemötande genom hela processen. Vi fick mycket hjälp och kände oss trygga i de beslut som togs tack vare mäklarens pålästhet.

Sanna O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
Havstena

Saklig, kunnig, lugn och trevlig. Det var ingen osäkerhet kring processen och han var tydlig i hur vi skulle gå tillväga och stöttade oss när vi bestämt oss för bostaden. Vi är väldigt nöjda med Leo.

Carina E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
Hentorp

Väldigt engagerad och snabb återkoppling.

Jesus Eduardo C
Sålde sitt hus med hjälp av Towe Frick en del av Fastighetsbyrån Skövde
Norrmalm

Towe har varit väldigt behjälplig med råd, tips och med hennes erfarenhet under hela processen av min fastighetsförsäljning. Jag kunde inte ha fått en bättre mäklare för hon är väldigt ambitiös, trevlig och brinner för det hon gör detta gör Towe väldigt bra! Viktigaste av allt är ändå att hon sätter sina kunders behov och önskemål först så att både säljare och köpare är mer än nöjda när affären är slutförd! 10/10!

Josefin D
Dälderna

Vi kände oss väldigt trygga med Leo, en otroligt noggrann och informativ mäklare som alltid dubbelkollade information en extra gång.

Mark H
Forsby

Jesper was super friendly and quick with responding. We can’t speak Swedish yet but it was no problem to do all communication in English. Jesper answered all of our many questions as we have no experience with buying a house in Sweden. A realtor who answers all of your questions with friendliness, patience and expertise. We count ourselves lucky that we got to work with Jesper, our experience couldn’t have been better!

Esef D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Lunden

Jättefint bemötande och väldigt bra på att svara på de frågor som kom upp. Allt gick smidigt till så det var inte mycket man behövde tänka på att göra själv! Emma löste allt superbra! Rekommenderas starkt, kommer ju definitivt söka efter Emma i framtiden om jag skulle behöva en mäklare!

Svar från Emma Irenheim

Tack för din fina rekommendation! Tror lägenheten passar dig perfekt, vi ses på tillträdet!

Haris D
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Ryd

Trevlig och lyhörd mäklare som är snabb i kommunikationen. Allt gick bra, Rekommenderas starkt 😊

Svar från Emma Irenheim

Tack för era fina ord! :) tror huset blir perfekt för er!

Sara H
Forsby

Han är trygg, påläst, kunnig och levererat det lilla extra som får oss som säljare känna fullständig tillit.

David P
Forsby

Engagerad och kommunikativ. Inger fullt förtroende och hopp om att bostaden ska säljas även fast marknaden var trög. Till slut fick vi bostaden såld till utgångspris.

Kajsa S
Köpte sitt hus med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
Skultorp

Bra bemötande, inte för framfusig men heller inte avvaktande. Rakt på sak utan att vara otrevlig. Han gav ett gott första intryck och upprätthöll det resterande av köpet också

Pia L
Sålde sitt hus med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
Skultorp

En mycket trevlig mäklare att ha att göra med som försökte göra det bästa för oss. 😊 Påläst o visa intresse för oss som kunder på fastighetsbyrån.

Örjan P
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Vaberget

Påläst, duktig och trevlig mäklare !! Mvh Örjan

Svar från Emma Irenheim

Tack Örjan för fina ord! Vi ses på tillträdet!

Per-Olof L
Hentorp

Freddy är väldigt trevlig och lätt att ha kontakt med. Han är oxå tydlig och korrekt när han kommunicerar så man känner sig "lugn och trygg" med affären. Förväntningarna på Freddy var stora, men läget på bostadsmarknaden var jätte dåligt. Sammanfattat är jag helnöjd med Freddy, Enkelt, Tryggt, Smidigt, Tydligt

Christina L
Hentorp

Förtroendeingivande, trevlig, smidig, mycket bra mäklare.😍

Anna J
Köpte sitt hus med hjälp av Towe Frick en del av Fastighetsbyrån Skövde
Simsjön

Trevlig och tillmötesgående mäklare. Svarade tålmodigt på alla mina frågor. Snabb återkoppling. Har bara positivt att säga och rekommenderar starkt Towe.

Ahmadgull J
Sålde sitt hus med hjälp av Tarik Kudra en del av Fastighetsbyrån Skövde
Tidan

Han är bra och jätte led att jobba med tycker vi.

Gustav S
Havstena

Snabb och smidig försäljning, trots lite sval marknad!

Anita V
Sålde sitt hus med hjälp av Emma Irenheim en del av Fastighetsbyrån Skövde
Vaberget

Jag har inte haft så mycket med henne att göra eftersom vi var 9 delägare och utsåg en person som skulle representera oos. Men de få gånger jag talat med henne har fungerat bra. Hade jag varit ensam säljare av huset hade jag nog fått mer fortlöpande information än vad vi fick genom vår representant och det har jag saknat.

Pia J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Towe Frick en del av Fastighetsbyrån Skövde