Fastighetsbyrån Skövde

Storgatan 15, 541 30 Skövde — Visa karta

Skövde ligger vid berget Billingen precis mellan sjöarna Vänern och Vättern. Här hittar du fina naturområden och goda kommunikationer. Som boende här har du även all service som behövs och massor av spännande sevärdheter och aktiviteter.

Vi på Fastighetsbyrån känner till Skövde mycket väl och förmedlar allt från lägenheter till villor och fritidshus. Vi är engagerade och affärsmässiga och arbetar alltid för att varje affär ska vara trygg och unik. Vare sig du ska köpa eller sälja kan du vända dig till oss - vi tar hand om hela processen.

Läs vad 707 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skövde

Katarina P skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har köpt en bostadsrätt i Skövde eftersom vår dotter studerar där. Leos bemötande var utmärkt redan från början. Jag skulle lätt rekommendera honom till mina vänner. Läs mer

Frida L skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi köpte ett hus av Victor Khamo och är mycket nöjda! Extremt proffsig och med rak kommunikation. Vi kan rekommendera starkt! Läs mer

Abida Parveen R skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Utmärkt det gick jättebra vi är nöjd och glad Läs mer
  • 2019-12-01

Ali R skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    sålt lägenhet.

Victor gav en tydlig bild på hur hela processen skulle gå till. Tydlig plan och struktur, duktig mäklare som håller dig informerad alltid.

Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Ingela B

2019-12-01

Ingela B skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt hus av en duktig och proffsig mäklare. Hade inga förväntningar då hu egentligen bara skulle gå på visningen. Läs mer
  • 2019-11-29

Elisabeth H skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt en bostadsrätt. Elin är proffsig och tar sig tid till ett fantastiskt bemötande så man känner sig sedd och viktig. Läs mer
  • 2019-11-28

Björn W skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Bostadsrätt.
    Frans gav en bra och tydlig bild om hela processen från start. Bra och tydlig i all kommunikation fram till försäljning.
    Seriöst intryck brant igenom. Läs mer
  • 2019-11-27

Ebba J skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin sålde våran bostadsrätt, ett radhus. Hon är alltid glad och har ett väldigt trevligt bemötande. Hon förklarar mycket bra hur säljprocessen går till, hon ger/gav också tips för att nå en lyckad försäljning. En mäklare som jag definitivt hade rekommenderat till alla andra som ska sälja sin bostad. Elin kunde nås när som, hon var väldigt bra på att höra av sig snabbt om man hade någon fråga eller fundering. En suverän mäklare helt enkelt! Läs mer
  • 2019-11-21

Mikael F skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt villa.
    Trevligt bemötande och mycket service inriktad. Mån om både säljare och köpare.
    Tydlig och pedagogisk i sitt sätt att beskriva processen/tidslinjalen för att sälja en bostad vilket skapar en trygghet för oss som säljare. Läs mer
  • 2019-11-19

Dmytro V skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Allt är OK, förutom ett enda moment - Victor misslyckades med att stava mitt namn rätt första gången. Dessutom hade han gjort ett utmärkt jobb med försäljning. Läs mer
  • 2019-11-18

Lidia V skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Hade nyligen såld min lägenhet på Norrmalm i Skövde. Fick träffa Victor som värderade bostadsrätt och varit min coatch under hela försäljningen. Visade sig mycket kompetent, proffsigt och angagerade. Görde en bra affär vilken motsvarar alla mina förväntningar som säljare. Jag ger Victor ett högt betyg som mäklare. Läs mer

Jonas E skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Mäklaren "glömde" berätta att det fanns bygglov på tomten för transformatorstation med helt sjukt dålig placering. Vi köper kanske ett hus under vår livstid, vi tog dit besiktningsman etc och gjorde allt vi kunde tänka på. Victor säljer hundratals hus, han ska så klart ha koll på detta. Läs mer
    2019-11-14 Victor K svarar Jonas E
    Hej Jonas
    Jättetråkigt att du känner såhär. Detta är ny information för mig. Dessvärre har jag inte haft någon vetskap om något bygglov för en transformatorstation. Jag hör av mig till dig så kan vi försöka reda ut vad saken gäller.

Catrine A skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt en villa. Leo är väldigt proffsig, trevlig o tydlig. Förklarar noggrannt o lugnt tills man förstår hur allt går tillväga under hela processen. Lätt att få tag i om man undrar något eller har frågor. Kan absolut rekommendera Leo! Läs mer

Anders A skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt en villa. Leo är en professionell mäklare som jag lätt skulle rekommendera och anlita igen. Läs mer
  • Amira B

2019-11-11

Amira B skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin är en professionell, trygg och duktig mäklare som vi gärna rekommenderar 👍 Läs mer
  • 2019-11-07

Markus S skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde en lägenhet och köpte ett hus. Elin har varit en klippa i båda processerna och vi har känt oss fullständigt trygga.

Tummen upp helt klart. Läs mer
  • 2019-11-04

Birgitta A skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Har blivit bemött med respekt då vi har låtits att mogna fram försäljning av vårt hus som är vårt livsverk och det sista med en fin avslutning som blev mycket bra för oss och köpare som är intresserade av ett gammalt hus och dess historia. Mäklaren såg detta.
    Vi är nöjda med allt. Läs mer
  • 2019-11-03

Stefan J skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt en bostad, blev bra och trevligt bemött. Jobbade för att ta reda på det vi undrade över. Var tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-10-31

Anna-Lena J skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Hon är punktlig, korrekt, noggrann och seriös? Hade trott att det skulle gå fortare med en försäljning, men det var ju inte Elisabeths fel. Vi är nöjda med försäljningspriset 😀 Läs mer
  • Mattias W

2019-10-30

Mattias W skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag sålde min lägenhet på 76 kvm(3:a) på Frostaliden genom Victor, och det var en process som sköttes på ett utmärkt sätt. Han mötte mina förväntningar och jag blev väl bemött, där han hade en positiv attityd hela tiden.

Victor är väldigt professionell, lyhörd och tydlig i sitt agerande, vilket gav mig mycket tillit till honom.

Jag är supernöjd med Victor och kommer garanterat höra av mig till honom när jag är ute efter nytt eller när jag behöver sälja en bostad igen. Jag kan varmt rekommendera Victor Khamo som mäklare! Läs mer
  • 2019-10-28

Lars M skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt vår villa och är nöjda till 100% på det sätt mäklaren bemötte oss och skötte försäljningen och efterföljande kontraktsskrivning och slutförande av affären Läs mer
  • Johan F

2019-10-24

Johan F skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Väldigt kunnig och hjälpsam Mäklare, kan strakt rekomendera Leo till andra och ska jag sälja igen skulle jag absolut välja leo som mäklare. Läs mer
  • 2019-10-22

Arez A skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Utmärkt mäklare, väldigt hjälpsam och trevlig. Snabb på att svara på frågor man som köpare har. Läs mer
  • 2019-10-20

Karin W skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt min första bostad, en bostadsrätt. Fått ett fint bemötande med lyhördhet från första början. Fin personkännedom vilket jag har uppskattat stort. En kille med bra tänk! Tack! Läs mer
  • 2019-10-19

Jonathan O skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde en lägenhet här om dagen. Victor var mycket motiverad och passionerad i sitt yrke. Bemötte oss på så vis att han ville ta reda på vad vi sökte och hade för önskemål. Han var väldigt personintiktad.
    Vi ville ha en snabb och smidig försäljning, detta utförde Victor perfekt.
    I allmänhet jättebra kontakt med mäklaren. Läs mer
  • 2019-10-19

Michael K skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Helt sjukt vilken grym mäklare Victor brinner för sitt yrke fastighetsbyrån är lyckliga att ha honom. Håll hårt i killen för HAN ÄR ON FIRE✅👌 Läs mer
  • 2019-10-18

George D skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Bästa Frans
    Han är snäll och förklarar allt tydligt, så att vi förstår vad vi gör.
    Tack så mycket för Frans och fastighetsbyrån.
    George Läs mer
  • 2019-10-18

Simon V skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Etablerade en bra kontakt från början på ett seriöst sätt. Höll regelbunda avstämningar under processens gång och framstår som kunnig insatt i både marknaden och försäljningsförfarandet. Försäljningen gick både smidigare och bättre än vad jag initialt hade väntat mig! Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-14

Amadeus J skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Mycket bra bemötande och agerande. Läs mer
  • 2019-10-13

Susanne Hermansson C skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Kundorienterad, Intresserad och drivande mäklare. Trevligt servicebemötande. Tillgänglig. Läs mer

Andreas L skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Fick hjälp med försäljning av radhus (bostadsrätt). Professionell och hjälpsam genom hela processen. Rekommenderas starkt! Läs mer

Kristina M skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    En mäklare med positiv utstrålning och som hade kontinuerlig kontakt under hela processen. Läs mer

Lennart S skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt radhus i Skövde mycket bra bemötande och framsynt med bra idéer samt en bra dialog under processen. Uppdraget utfördes över förväntan.
    Mycket bra. Läs mer
  • 2019-10-08

Sten-Åke W skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag har sålt min 1 1/2 plansvilla i Skövde. Jag anlitade Fastighetsbyrån och Leo som mäklare. Det var ett bra val, då jag blev bemött på ett mycket trevligt och professionellt sätt. Det var mitt första husförsäljning så stödet från Leo var till stöd för mej.
    Kan varmt rekommendera andra att anlita Leo, om dom skall sälja eller köpa hus.
    Mvh. Sten-Åke Wilsson med Fru. Läs mer
  • 2019-09-30

Magnus B skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Noggrann, ärlig, vänligt bemötande. Ingav bra intryck och förtroende.
    Köpte en liten 1a, bostadsrätt. Läs mer
  • 2019-09-27

Viktor O skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde vårat radhus snabbt och smidigt. Professionell, hjälpsam och tillgänglig. Vi är jättenöjda. Läs mer
  • 2019-09-25

Sara W skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Är tråkigt när vi inte fick samma mäklare som höll i allt förarbete som när då tillträdesdagen var. Men mäklaren var lugn, dock inte så tydlig mot säljarna som vi hoppats på gällande att avstädning ej var ok. Upplevde också att säljarna ej fått helt relevant information i säljuppdraget gällande ansvarsbitar och övrigt som stod i kontraktet. Vi förde dialogen, ej mäklaren, vilket vi upplevde som negativt. Läs mer
  • 2019-09-23

Rasmus H skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jättenöjd med Leos arbete i mitt köp av lägenhet. Allting sköttes smidigt och utan bekymmer. Kan absolut tänka mig att använda Leo i framtiden. Läs mer
  • 2019-09-17

Olivia K skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi anlitade Elin när vi funderade på att sälja vår bostadsrätt. Vi är mycket nöjda. Elin är både professionell och lyhörd! Läs mer
  • 2019-09-17

Mattias N skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Hon skötte allt galant! Vårt hus såldes innan visning. Läs mer
  • 2019-09-09

Malin B skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Har köpt en bostadsrätt samt sålt en bostadsrätt. Mäklaren har varit väldigt bra med sitt bemötande, har svarat på frågor snabbt via t.ex. sms. Har gett oss den information som är viktig att veta vid försäljning samt köpa. Skönt att slippa tänka på att fixa alla papper själv utan mäklaren har haft det yttersta ansvaret. Läs mer
  • 2019-09-09

Henrik S skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin har hanterat försäljningen av vår lägenhet på ett professionellt och smidigt sätt. Påläst och serviceinriktad, och med ett positivt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-08

Marcus S skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Längre slutpris än förväntat men Victor löste det hela och jag blev nöjd med slut resultatet. Läs mer
  • 2019-09-04

Katarina U skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Mycket proffsig. Lyhörd för både mig och köparen. Läs mer

Birgitta G skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Leo hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Försäljningen genomfördes mycket smidigt och snabbt, Alla handlingar förklarades och gicks igenom på ett utförligt sätt. Leo kan varmt rekommenderas av mig. Läs mer

Riitta-Sisko M skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    På grund av mina planer att flytta ,kontaktade jag Svenskfastighetsbyrå i Skövde .Jag blev tilldelad en mäklare som var Frans Jonsson.Från början upplevde jag honom trevlig.På grund av semestertider ,flyttade vi fram hela projektet.Vi startade igen i augusti.Det dröjde inte så länge när han redan visste ett par som var intresserade av en 2:a.När dom var på visning av min bostadsrätt så ville do Läs mer

Michael J skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Proffsigt och bra bemötande. Gick igenom tidsplanen och vad jag skulle tänka på. Uppdaterade mig genom hela processen Läs mer
  • Simon K

2019-09-01

Simon K skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt en bostadsrätt på Hentorp i Skövde.
    Han är noggrann, håller god kontakt och generellt genuin med sitt arbete.
    Är nöjd från början till slut. Läs mer
  • 2019-08-31

Sophie A skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Fick fantastisk hjälp och bemötande då jag sålde min lägenhet. Frans är engagerad och har otrolig kompetens. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-08-30

Annah A skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin hjälpte oss att sälja vårt radhus. La ut det som ”på gång” över sommaren och vi fick sålt innan det lades ut på riktigt. Allt har gått snabbt och smidigt och Elin har varit en klippa från första stund. Läs mer

Storgatan 15, 541 30 Skövde