Fastighetsbyrån Skövde

Storgatan 15, 541 30 Skövde — Visa karta

Skövde ligger vid berget Billingen precis mellan sjöarna Vänern och Vättern. Här hittar du fina naturområden och goda kommunikationer. Som boende här har du även all service som behövs och massor av spännande sevärdheter och aktiviteter.

Vi på Fastighetsbyrån känner till Skövde mycket väl och förmedlar allt från lägenheter till villor och fritidshus. Vi är engagerade och affärsmässiga och arbetar alltid för att varje affär ska vara trygg och unik. Vare sig du ska köpa eller sälja kan du vända dig till oss - vi tar hand om hela processen.

Läs vad 691 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skövde

• 2020-09-18

Peter J skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde en mindre villa. Mäklarens bemötande var ok, vi hade stora förväntningar, men tyvärr levde hon inte upp till dem. Mitt i försäljningen fick vi en annan mäklare trots att det inte var brådskande med försäljningen, kommunikationen dem emellan var bristande och det missades en hel del viktig information från mäklaren till oss.Mvh Peter Läs mer
  • 2020-09-18

Niklas A skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    V uppfattas seriös och kommer till snabb affär. Har ett bra och pedagogiskt sett att förklara så alla förstår.
    För oss gick affären väldigt fort.
    Jag rekommendera starkt victor Läs mer

Lena G skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi är mycket nöjda med Elin. Hon har sköt affären mycket proffsigt och förtroendefullt. Hon är trevlig att arbeta med och hon har heltiden hållit oss infomerade. Kan rekommendera henne. Läs mer

Birgitta E skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin har varit mycket hjalpsam och Proffsig. Jag har hell tiden Kant att jag har kunnat vanda mig till henne med stort som smatt. Kan varmt recommender Elin. Halsningar Birgitta Edlund Läs mer

Michael K skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt vår bostadsrättslägenhet med hjälp av Victor och försäljningen gick jättesmidigt och vi är mycket nöja med priset vi fick också.

Victor har ett bra driv på att vilja vara bäst och slå rekord vilket han även gjorde!

Våra förväntningar var att kunna sälja lägenheten men att bo kvar tills dess att vårt hus står klart vilket även det löstes.

Hade man kunnat ge en 10a i betyg hade han fått det. Ni som går i säljtankar och vill ha en fantastisk mäklare är Victor det självklara valet, vill ni inte ha det bästa kan ni testa någon annan 😀 Läs mer
  • 2020-09-11

Markus Ö skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag sålde en lägenhet på 2 rok och 62 kvm.
    Elin var vänlig i sitt bemötande, hon tydlig och var duktig på att förklara allt som vi behövde veta. Hon höll oss väl uppdaterade under hela processen och hade bra koll på bostadsmarknaden i vårt område.
    Vi är mycket nöjda med. Läs mer
  • 2020-09-06

Christer D skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Smidigt köp av lägenhet. Svårt att vara nöjdare. Läs mer
  • 2020-09-02

Johan K skrev om Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Alltid tillgänglig och svarar glatt på frågor, driven och engagerad genom hela affären. Läs mer
  • 2020-08-29

Matilda K skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin har sålt vårt radhus. Vi köpte ett hus av Elin och tyckte hon var en toppen mäklare så vi ville även att hon skulle sälja vårt radhus. Bra kontakt genom hela processen förklarar allt så man förstår. Läs mer
  • Sophie M

2020-08-28

Sophie M skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har köpt ett ny producerat radhus. Vi har mötts av en glad man med stor proffessionalitet. Vi har mötts av stor kunskap där vi känt oss sedda och väl bemötta utifrån våra förväntningar.
    Rekommenderar varmt Anders! Läs mer
  • 2020-08-26

Björn R skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi sålde en lägenhet på Gransikagatan. Victor har varit exemplariskt i allt det han åtagit sig och vi är mycket nöjda med hans jobb. Läs mer
  • 2020-08-25

Anette M skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpte bostadsrättsradhus och sålde min lägenhet genom Elin.
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Enkelt och tydligt. Fick snabb återkoppling med svar. Tog hänsyn till mina önskemål.
    Rekommenderar absolut Elin och anlitar gärna henne nästa gång. Läs mer
  • 2020-08-24

Rachel J skrev om Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt en 44m lägenhet i Skövde. Jag har fått ett väldigt fint bemötande och på ett väldigt proffesionellt sätt! Försäljnings proceduren gick väldigt smidigt, utan krångel. Signe gav inte upp och fortsatte vara positivt inställt trots hinder som fanns för bostadsmarknaden. Detta gav mig hopp i den svåra situationen jag var i. Läs mer
  • 2020-08-23

Sara W skrev om Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt en lägenhet och Signe var helt fantastiskt - hjälsam, professionell och så trevlig! Läs mer
  • 2020-08-19

Anders W skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Lägenhet bra bemött inga problem Läs mer
  • 2020-08-17

Per A skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Leo är en proffsig mäklare som finns där för frågor och hjälpte oss fint med vårt husköp Läs mer
  • 2020-08-17

Louise S skrev om Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Väldigt trevlig, engagerad och tillmötesgående säljare som gjorde vår bostadsrättsförsäljning till en smidig resa! Läs mer
  • 2020-08-16

Erica A skrev om Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpte en bostadsrätt i centrala Skövde. Har enbart gott att säga som Signe som mäklare. Fick stort förtroende direkt och upplevelse henne som väldigt engagerad. Läs mer
  • 2020-08-12

Markus Ö skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag köpte en fristående enplansvilla.
    Jag blev väl bemött. Leo var hjälpsam och förklarade och beskrev allt jag behövde veta, både om objektet och om proceduren kring köpet.
    Leo hade tät återkoppling efter budgivningen. Läs mer
  • 2020-08-09

Petra P skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Nyproduktion. Bra bemötande. Hade inte så stora förväntningar. Läs mer
  • 2020-08-09

Axel K skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Snabb och smidig affär som gick över förväntan i pris. Proffsig och alltid tillgänglig, kan rekommendera till andra! Läs mer
  • 2020-08-05

Magnus J skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi sålde vår villa. Vi hade kontakt med Elin för att få ett omdöme om vad vår villa var värd i ett tidigt skede, fick ett proffsigt och varmt bemötande från början. Fick också tips på vad som behövde göras för att ev höja värdet på huset. När det sedan blev dags att sälja så gick allt så smidigt, tack vare mäklarens kontakter så behövdes bara en liten förhandsvisning sedan var allt klart och vi fick jättebra betalt😊. Läs mer
  • 2020-08-01

Andreas E skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt en bostadsrätt av Leo. Fick bra och snabb hjälp med förhandsvisning och sedan gick budgivning och köp väldigt smidigt.
    Bra info löpande om hur det gick med affären och fick hjälp med alla frågor vi hade. Läs mer
  • JOSEF I

2020-07-23

JOSEF I skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin hjälpte oss att sälja vårt hus som varit ute i 5 månader med annan mäklarbyrå. Det går inte att betygsätta den professionalitet och det engagemang som Elin lagt på att sälja vårt hus. Hon var anträffbar över förväntan och fick oss att känna oss väldigt trygga i försäljningen speciellt efter vad vi fått gå igenom med tidigare mäklare. Vi kan inget annat än att rekommendera både Elin som Mäklare och Fastighetsbyrån som mäklarbyrå. Stort tack av hela vårt hjärta! Du är en riktig pärla och exceptionell tillgång till marknaden! Läs mer
  • 2020-07-18

Mikael B skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Tydlig, korrekt och tillmötesgående. Fungerat bra med denna mäklare. Läs mer

Camilla J skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag köpte en bostadsrätt.
    Blev väldigt bra bemött av mäklaren.
    Köpet av lägenheten gick smidigt och blev bra. Läs mer

Julia G skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt en bostadsrätt! Härligt fint bemötande , lätt att ha att göra med! Följsam och flexibel utifrån vår rådande situation! Läs mer

Fredrik G skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Fantastisk mäklare! Vi var nervösa inför att sälja vårt radhus. Men så klev Victor innan för dörren med glimten i ögat och otroligt professionell. Såg till så vi kände oss trygga genom hela sälj processen.

Vi är otroligt tacksamma över att Victor hjälpte oss att sälja vårt radhus! Läs mer
  • 2020-07-15

Marita L skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt en villa. Kan bara beskriva Elin Edlander på ett sätt, världens finaste människa och så hjälpsam så tack Elin Läs mer
  • 2020-07-15

Michaela B skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Victor var snabb och effektiv och genomförde en god bostadsaffär. Läs mer
  • Sophie M

2020-07-14

Sophie M skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Mycket proffessionalitet och gott bemötande. En genuint intresserad mäklare med kunskap och nära till skratt, det har vi uppskattat.
    Hon hittade en köpare snabbare än vad vi förväntat oss och försäljningen blev mer än vad vi trott/hoppats på.
    Vi kan varmt rekommendera Elin om ni tänker sälja er bostad! Läs mer
  • 2020-07-14

Ludwig B skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Viktor såld vår bostadsrätt. Mycket bra bemötande och ordnade och fixa med allt på ett jättebra och snabbt sätt. Rekommenderar honom verkligen! Läs mer
  • GABRIELLA N

2020-07-14

GABRIELLA N skrev om Fastighetsbyrån Skövde
    Jag har sålt min bostadsrätt via fastighetsbyrån. Jag fick väldigt bra hjälp med ett stort engagemang från Victor Khamo. Det gick fort och smidigt på ett tryggt sätt. Läs mer
  • 2020-07-13

Gjorgi M skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt bostadsrätt. Väldigt trevlig bemötande, tydlig och effektiv. Gått genom hela processen väldigt noggrant. Är mycket nöjd! Har redan rekommenderat till andra. Läs mer
  • 2020-07-13

ROBERT K skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag valde Victor som mäklare för försäljningen av min 2:a i centrala Skövde. Han presenterade en bra strategi, var förtroendeingivande och väldigt proffsig. Efter några veckor var lägenheten såld och jag kunde inte varit mer nöjd.
    Victor levereradade över förväntan och rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-07-09

Annsofie J skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Victor tog över försäljningen av vår 2:a och sålde den på någon vecka. Vi är mer än nöjda med hans jobb.
    Han hade en tydlig plan för försäljningen och ett proffsigt bemötande.
    Skulle rekommendera honom till alla som går i säljartankar. Läs mer
  • 2020-07-09

Hani G skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Mycket trevlig mäklare,vi fick ordentliga info och tydliga förklaringar, köpte stor bostadsrätt i Barkvägen med hjälp av Victor som jag är jätte nöjd med. Läs mer
  • 2020-07-05

Johan H skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag har låtit Victor sälja min 2:a i centrala Skövde.

Tog in två olika mäklarfirmor för att känna av olika sälj-tänk och driv.
    Victor klev in med öppna ögon, kom med idéer och förslag som kändes givna och passande lägenheten. Hade tydlig säljplan med vision om "ett vinnande koncept", något som gick i lås.

Vi kom överens om mäklararvode där det fanns en "procent-trappa" som kunde ge extra driv till Victor, något som jag tyckte kändes bra, aldrig fel med en extra morot.

Jag överlät en nyckel och Victor fick husera visningar som passade hans schema. Mina förväntningar var att han skulle hitta en köpare till rätt pris och sköta allt som rör försäljningen av lägenheten, vilket han gjort och gör.

Jag är väldigt nöjd över jobbet Victor gjort och hoppas han känner min uppskattning med försäljningen av min lägenhet trots corona-tider och semesterperiod.

En mäklare med sådant driv och engagemang kommer få många fastigheter sålda. Läs mer
  • 2020-07-03

Alireza N skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    He os very nice person :), We received the help we needed.. Läs mer
  • Johanna E

2020-07-02

Johanna E skrev om Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpte för 850 000 och sålde för 900 000. Signe var fantastisk på alla sätt.
    Jag trodde inte ens att jag skulle få den såld men tack vare Signe så låste vi affären 29/6. Läs mer
  • 2020-06-29

Frank C skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Hej. Vi har sålt en villa.
    Bemötande har varit bra och proffsigt.
    Leo fixade till det så att försäljningen gick lite över förväntan, och det blev en bra köpare.
    Totalt kan man säga att det sköttes proffsigt och snabbt , även med andra tjänster såsom besiktning mm.
    / Frank Läs mer
  • 2020-06-29

Lilly B skrev om Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Villan som såldes är en 1 ½-plans 60-talsvilla i relativt orört skick men bra bevarad. Mäklare Signe har visat ett genuint intresse för säljaren (som är min moster Lilly) och mig själv. Hon har hela tiden varit uppdaterad och tagit kontakt med oss vid förändringar. Hon känns också lugn och trygg vilket är bra, särskilt när säljaren är en äldre person och en del känslor kan komma fram inför en försäljning. Signe är mycket tillmötesgående och ser alltid till att säljaren är bekväm i sin situation.
    Jag tycker att försäljningen har gått mycket bra och smidigt tack vare att Signe skött denna på ett mycket professionellt sätt.
    Jag kan verkligen rekommendera hennes tjänster. Glad, trevlig och alltid tillmötesgående. Hon ger ett mycket professionellt intryck.
    Mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • 2020-06-28

Ulla-brith C skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt en enplansvilla i ett villaområde. Leo har skött hela försäljningsproceduren på ett mycket professionellt sätt. Vi har fått mycket god hjälp från första mötet till det att kontraktet skrevs. Läs mer
  • 2020-06-26

Susanne Y skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt villa.
    Proffsig och snabb återkoppling genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • 2020-06-24

Clas G skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Fick förtroende för Victor från första början och det höll i sig hela tiden. Han var noga med att ringa/ meddela oss vad som hände vid försäljningen av vår villa. Vi kände att vi kunde ta kontakt med honom på enkelt sätt. En mäklare som är trevlig, ärlig och som jag skulle rekommendera till andra. Läs mer
  • 2020-06-22

Mikael B skrev om Signe Drakenberg en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde en bostadsrätt.
    Mäklaren var fokuserad och organiserad. Höll tidplanen och skötte försäljningen helt enl mina förväntningar. Jag är mycket nöjd med denna mäklare! Läs mer
  • 2020-06-17

Per I skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt ett större och modernare fritidshus.
    Proffesionellt bemötande och god kundkännedom. Affären löpte på snabbt och smidigt. God kunskap om marknaden utanför vår boendeort . Det behövs mod för att våga prissätta i nivåer som området inte haft tidigare . Som helhet utmärkt ! Läs mer
  • 2020-06-17

Malin A skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Victor sålde min lägenhet i Skövde. Han är mycket trevlig och hjälpsam. Allt gick väldigt snabbt och smidigt, bättre än förväntat. Läs mer
  • Johnny J

2020-06-04

Johnny J skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin Edlander var min mäklare när jag sålde min villa.
    Valde Elin efter en värdering av mitt hus då hon verkade kunnig och driven.
    Hon har varit lätt att kommunicera med i hela processen som slutade att huset blev sålt redan på förhandsvisningen.
    En mäklare jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • 2020-06-04

Mats L skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Förberedd
    Bra information
    Snabb på att återkoppla Läs mer

Storgatan 15, 541 30 Skövde