Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Skövde Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Skövde

Fastighetsbyrån Skövde

Storgatan 15, 541 30 Skövde — Visa karta

Skövde ligger vid berget Billingen precis mellan sjöarna Vänern och Vättern. Här hittar du fina naturområden och goda kommunikationer. Som boende här har du även all service som behövs och massor av spännande sevärdheter och aktiviteter.

Vi på Fastighetsbyrån känner till Skövde mycket väl och förmedlar allt från lägenheter till villor och fritidshus. Vi är engagerade och affärsmässiga och arbetar alltid för att varje affär ska vara trygg och unik. Vare sig du ska köpa eller sälja kan du vända dig till oss - vi tar hand om hela processen.

Läs vad 608 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skövde

• 2019-05-22

Magnus L skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    - lägenhet i Skövde
    - bemött på ett sakligt och professionellt sätt
    - Snabb försäljning som även infriades.
    - en professionell mäklare Läs mer
  • 2019-05-21

Wiktor B skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde en lägenhet, Leo var mycket proffsig och hade vänligt bemötande. Skulle gärna rekommendera honom till andra säljare och eller köpare. Läs mer
  • 2019-05-13

On-Uma L skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde bostadsrätt. Bra kontakt. Läs mer
  • 2019-05-11

Victoria L skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi säljer vårt hus, som vi oxå köpte med Elin. Hon är väldigt bra på att stötta både köparen & säljaren henom hela bostadsaffären. Läs mer
  • 2019-05-11

Victoria E skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Har sålt en bostadsrätt på två rum.
    Blev bemött med stor trygghet och kunskap från min mäklare.
    Jag hade ingen aning om hur processen skulle gå till men jag fick allting förklarat på ett sätt som gjorde att jag förstod allt.
    Först var jag lite osäker på om jag valt rätt i att sälja bostaden nu men det kändes väldigt tryggt och bra under hela processen.
    Jag är väldigt nöjd med hur det har gått till och känner mig helt klart nöjd med valet av mäklare. Läs mer
  • 2019-05-10

Viktor K skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde en bostadsrätt på 76m2 fick ett mycket bra bemötande av Victor som var förstående och framåt för att göra affären så bra som möjligt för oss Läs mer
  • 2019-05-10

Robin K skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt fastighet.
    Proffsigt intryck, har varit en smidig affär från början till slut. Läs mer
  • 2019-05-09

Malin W skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt hus. Gott och proffsigt bemötande. Bra, saklig och tydlig information under hela processen. Har gett trygghet under en osäker period. Läs mer
  • 2019-05-08

Emelie C skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Väldigt duktig och lätt att få tag i vid frågor. Bra på att förklara olika delar i kontraktet Läs mer
  • 2019-05-07

Annelie F skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt villa. Mycket bra bemötande! Väldigt duktig och kunnig, trevlig och hjälpsam. Över förväntan, jättebra.
    Lätt att få tag på, lätt att prata med. Noga, tydlig, empatisk, grundlig, serviceinriktad, glad, trevlig. Läs mer
  • 2019-05-06

Fredrik S skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Väldigt snabb och trevlig mäklare med bra inställning. Kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
  • 2019-05-04

Erkan D skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt en lägenhet i Skövde, Norrmalm. Leo var väldigt professionell och tydlig med lagar, regler och hur man går tillväga, vilket vi uppskattade starkt. Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt för lite mer än summan vi förväntade oss. Rekommenderar Leo till dem som vill sälja sin lägenhet och vill ha professionell hjälp. Läs mer
  • 2019-04-30

Rebecka G skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag och min sambo köpte vår första lägenhet och är jättenöjda med Elisabeth som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-25

Annie B skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde vårt radhus.
    Snabb och duktig, bemötte oss på helt rätt sätt och lyssnade på vad man hade att säga.
    Fick sålt huset snabbt och vi är jättenöjda med Viktors arbete! Läs mer
  • 2019-04-25

Simon G skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag sålde min bostadsrätt i Havstena med Victors hjälp, han hjälpte mig även att hitta nytt boende så jag har bara bra saker att säga om honom. Trevlig, driven och professionell!

Mvh / Simon Läs mer
  • 2019-04-23

Ulrika H skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi fick mycket professionellt bemötande av Frans. Vi hade en god och tät kontakt under säljprocessen. Kan varmt rekommendera Frans! Läs mer
  • 2019-04-21

Jennie H skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Mycket bra bemötande av Leo, han var påläst, kunnig och seriös. Vi efterfrågade en snabb försäljning, vilket det blev, med dessutom en vinst vi inte förväntat oss. I det stora hela är vi supernöjda. Vi rekommenderar både fastighetsbyrån och Leo till andra. Läs mer
  • 2019-04-20

Håkan W skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Rakt på sak kan mycket om fastigheter det var andra gången han hjälpte mej med försäljning av både fastighet o bostadsrätt Läs mer
  • 2019-04-18

Anders M skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Kompetent och rutinerad mäklare som jobbar lugnt och metodiskt, inger förtroende och kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-04-09

Fredrik B skrev om Victor Khamo en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Han har varit mycket bra i sitt bemötande genom hela försäljningen och skötte kontakten med intressenterna på ett väldigt bra sätt, vilket ledde till att jag fick ett bud som jag var väldigt nöjd med.
    Mycket proffsig och engagerad. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-04-08

Eva G skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Leo är en lugn och behaglig mäklare. Läs mer
  • 2019-04-07

Hans K skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Har sålt Villa i Värsås
    Mycket proffesionellt och trevligt bemötande. Inlyssnande.
    Vi ville verkligen få ut så mycket av försäljningen, och det fick vi med råge.
    Fick jag önska något kunde Leo kanske vara mer coachande innan foto och visning men de tipsen fanns ju i säljkollen så det var inga problem.
    Leo är oerhört mån om att vi fick all information så snart som möjligt. Han hörde av sig på ett exemplariskt sätt.
    Toppbetyget är satt utan tvekan. Mycket bra jobbat!! Läs mer
  • 2019-04-05

Susanne H skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag sålde min lägenhet i centrala Skövde och upplevde att Leo var mycket påläst och seriös. Han är lugn och återkopplar snabbt alla steg under processen. Det är mycket att tänka på vid flytt och livsomställning och då är det skönt att tryggt kunna lämna alla frågor kring bostadsförsäljning och det som händer före och efter till ett proffs utan att behöva oroa sig för att missa något. Läs mer

Dennis Ö skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt en 4:a på Karl dahlins väg 28C på 87 m2. Mäklaren har varit positiv och ingett förtroende från första kontakten och ändå fram till avslutad affär.
    Lägenheten såldes nästan för 200.000 kr mer än vi hade räknat med så vi är super nöjda över mäklaren. Läs mer

Charles W skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt bostadsrätt, har inget negativt att säga kunnig kring det mesta korrekt bedömning av prisnivån för lägenheten och området. Kommer att få mer uppdrag om det blir mer försäljningar nöjd kund. Läs mer

Martin W skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt en lägenhet samt köpt ett hus av henne.

Suverän mäklare, både hjälpsam och gav nyttiga tips!

Rekommenderas Läs mer
  • 2019-03-22

Mikaela S skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt bostadsrätt.
    Professionellt bemötande. Lyssnar in oss som kunder och kan samtidigt ge råd utifrån sin profession. Har gjort ett bra arbete med vår försäljning. Seriös och bra på att bemöta köpare och hantera budgivning.
    Vi är nöjda med det arbete som lagts ner kring vår försäljning. Läs mer
  • 2019-03-21

Maria J skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt bostadsrätt,
    Trevlig och kunnig,
    mycket bra bemötande och snabb återkoppling i alla frågor.
    Vi är supernöjda :) Läs mer
  • 2019-03-18

Alexander A skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi tog kontakt med Elin i ett tidigt skede i våra försäljningplaner och fick ett jättetrevligt och proffesionellt bemötande.
    Efter det gick allting väldigt fort och våran första tidsplan ändrades med kort varseln ifrån 6 månader till ungefär 1 månad med förberedelser till visning utav vårat hus. Elin hanterade den hastiga ändringen i tidsplanen mycket snyggt och iordningställde bra material och fakta till våran husförsäljning.
    Elin uppdaterade oss löpande med ny information under processen och vi har haft ett jättebra samarbete.
    Elin har helt klart levt upp till våra förväntningar och vi kan varmt rekomendera henne. Läs mer
  • 2019-03-18

Carl-Johan K skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elisabeth har hjälp mig att köpa en bostadsrätt. Hon har varit mycket trevlig och hjälpsam, samt professionell.
    Kommunikationen oss emellan har fungerat smidigt och snabbt, och Elisabeth låg på framkant och kontaktade mig för en förhandsvisning angående en bostad som blev tillgänglig.

Jag är mycket nöjd med hela affären och det stöd jag fått från Elisabeth! Läs mer
  • Fredrik G

2019-03-17

Fredrik G skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt en villa!
    Har känt ett stort förtroende för Frans från dag ett!
    Bemötte oss på ett väldigt trevligt sätt när vi kom in på Fastighetsbyrån och har försett oss med info genom hela processen! Läs mer
  • 2019-03-14

Maria J skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Frans sålde vår villa och gjorde det på ett mycket förtroendeingivande sätt. Han var ett bra bollplank för oss och vi kände oss trygga genom hela processen. Läs mer
  • 2019-03-13

Jerry H skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpte fastighet där ett nytt radhus ska upprättas.
    Mycket professionellt bemötande av mäklaren. Fick svar på alla våra frågor och affären kändes därmed trygg. Läs mer
  • 2019-03-13

Pär G skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Frans sålde vår villla. Frans är mycket professionell och seriös, vilket ger en bra upplevelse för oss som säljare. Som köpare skulle jag känna förtroende för att göra affärer med Frans som mäklare. Läs mer
  • My v

2019-03-10

My v skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag sålde en bostadsrätt.
    Jag är väldigt nöjd med hela processen, hade egentligen inga förväntningar, första gången jag anlitat en mäklare. Men som sagt, väldigt nöjd, bra första intryck, har fått råd, stöd och känt att jag har fått bra med information under hela tiden. Läs mer
  • 2019-03-09

Marcus S skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt bostadsrätt. Elizabeth har varit hjälpsam och alltid tillgänglig under hela processen. Kändes väldigt bekvämt att ha henne som sin mäklare. Läs mer
  • 2019-03-07

Dominika S skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har sålt ett radhus tack vare Elisabeth! Vi har upplevt henne som en påläst mäklare, hon var väldigt tillgänglig och i tät kontakt med oss. Elisabeths har verkligen funnit här för oss och stod vid våran sidan-vi fattade beslut men fick många nyttiga tips och råd utav Elisabeth! Jättenöjda är vi! Tack!!! Läs mer
  • 2019-03-06

Markos V skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpte en bostadsrätt. Vi blev bemötta på ett professionellt sätt och hans arbetsinsats levde upp till våra förväntningar när det gällde informationsmängden och bemötande under budgivningen och den övriga frågeställningen från vår sida. Läs mer
  • 2019-03-04

André S skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt radhus. Mycket trevligt och kompetent bemötande. Vi kände oss trygga i vårat köp. Läs mer
  • 2019-02-28

Gert D skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt föräldrar fastighet.

Jag tog kontakt med mäklaren och fick ett fint bemötade.

Mäklaren levde upp till det bra med uppdraget.

Sammanfattningen var att det var en god dialog mellan mäklare och säljare. Läs mer

Sonny L skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Engagerat och professionellt bemötande.
    Handhavandet av och försäljningens resultat
    motsvarar i stort sett våra förväntningar.
    Vi rekommenderar gärna Leo till andra. Läs mer

Johan K skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Professionellt och trevligt bemötande. Engagerad och tillgänglig. Inte den billigaste men väl värd det. Läs mer

Manfred H skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Suterängvilla i Skultorp
    Han förklarade försäljningsprossesen på ett föredömligt sätt
    och vi satte ett försäljningsmål,som vi uppnådde

Försäljningen genomfördes både snabbt och problemfritt därefter upprättade Leo underlaget ock beräknade skatteutfallet för den kommande deklarationen

sammanfattning:nöjd med hela processen Läs mer
  • 2019-02-19

Josefine M skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt radhus äganderätt i Skövde trädgårdsstaden med inflytt i höst.

Frans har varit väldigt lyhörd och hjälpsam genom hela processen. Varit snabb att svara på frågor och återkoppla och gett ett väldigt trevligt bemötande.

Vi år mycket nöjda med Frans! Läs mer
  • 2019-02-14

Anna B skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Trevlig, kunnig mäklare.
    Mycket bra information om "bostadsaffären" både till säljare och köpare.
    Affären gick fort, över förväntningar, bra.
    Bara positiva erfarenheter av mäklaren och Fastighetsbyrån Läs mer
  • 2019-02-14

Johan D skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt radhus, sålt lägenhet. Utmärkt bemötande. Uppfyllda förväntningar angående genomförande och priser. Läs mer
  • 2019-02-12

Martin T skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde en lägenhet.
    Tycker frans var väldigt bra och gick igenom allt ordentligt och höll ständigt bra kontakt med mig.
    Överlag riktigt nöjd med min mäklare. Läs mer
  • 2019-02-07

Jennifer S skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag, Jennifer och min man Asaad har köpt ett radhus på lassagårdsgatan 110 i trädgårdsstaden. Vi fick hjälp av en glad Frans Jonsson som är en mycket duktig mäklare. Fick väldigt bra information om radhuset, även frågorna ja hade kunde han svara på utmärkt!
    Så ett stort tack till Frans och för ett super jobb han gör! Läs mer
  • 2019-02-04

Patrick S skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt en två rums lägenhet, bemötandet var bra och Leo uppfattades som kunnig och seriös Läs mer
  • 2019-01-31

Marie Eliasson skrev om Fastighetsbyrån Skövde
    Tack Leo för vänligt och trevligt bemötande samt att jag hela tiden fick information om försäljningen. Rekommenderas varmt. Läs mer

Storgatan 15, 541 30 Skövde