Alla kategorier Mäklare Västra Götaland Skövde Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Skövde

Fastighetsbyrån Skövde

Storgatan 15, 541 30 Skövde — Visa karta

Skövde ligger vid berget Billingen precis mellan sjöarna Vänern och Vättern. Här hittar du fina naturområden och goda kommunikationer. Som boende här har du även all service som behövs och massor av spännande sevärdheter och aktiviteter.

Vi på Fastighetsbyrån känner till Skövde mycket väl och förmedlar allt från lägenheter till villor och fritidshus. Vi är engagerade och affärsmässiga och arbetar alltid för att varje affär ska vara trygg och unik. Vare sig du ska köpa eller sälja kan du vända dig till oss - vi tar hand om hela processen.

Läs vad 677 kunder tycker om Fastighetsbyrån Skövde

• Tommy W
    Tommy W skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag har inget annat än bra saker att säga om Elin. Hon sålde oss vårt hus och hjälpte oss i processen. Ett år senare kom hon ut igen och hjälpte oss att omvärdera huset efter renoveringar. Otroligt trevligt och professionellt bemötande. Elin har också lyckats att sätta sig in i vår situation och varit delaktig i vår vision för renoveringarna vi till slut utförde. Läs mer
  • Margaretha S skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt vårat hus. Vi har inte sålt nåt hus förut så vi hade ingen erfarenhet hur det går till. Elisabeth förklarade och gick igenom allt väldigt noga o bra. Det gick snabbt från visning till försäljning så Elisabeth hade bra kontakt med de som var intresserade av huset. Läs mer
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag har köpt en bostadsrätt. Jag blev jättebra bemött och han löste alla önskemål jag hade gällande affären. Läs mer
  • Anna E skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi har köpt hus.
    Bra bemötande och hjälpsam
    Trevlig Läs mer
  • Elinor A skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Han är bra, pålitlig och kompetent. Läs mer
  • Aysegül D skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi köpte vårt nya hus där Leo var mäklare. Vi fick mycket gott intryck av honom då han är både proffessionell och personlig. Vi valde därför honom för försäljning av vår lägenhet. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Johan T skrev om Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi sålde ett parhus/kedjehus. Maria lade upp försäljningen helt efter, och var mycket lyhörd för, våra önskemål. Hon var snabb och rak i sin kommunikation och återkopplade till oss i god tid. Maria hade god kontroll på allt i vår försäljning och ordnade med alla kontakter som fotograf och besiktning vilket gjorde försäljningen lätt för oss. Jag känner förtroende och var mycket trygg genom försäljningen. Läs mer
  • Angela T skrev om Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt ett kedjehus. Maria var professionell och noggrann. Hon gav bra tips och råd men var också lyhörd för hur vi ville ha det. Lätt att komma i kontakt med och gav snabb återkoppling. Vi fick huset sålt i precis den takt vi önskade och slapp onödig väntan. Maria ordnade med alla externa kontakter (fotograf, besiktning) mycket snabbt och klanderfritt. Läs mer
  • Jonas B skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin gjorde ett bra jobb och försäljningen av villan gick snabbt och smidigt Läs mer
  • Hanna W skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Hon var underbar på alla sätt när hon sålde vårt hus och hjälper oss även i letandet efter nytt boende. Läs mer
  • Jan-Olof S skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Försäljning av hus.

Frans är en, trevlig och lugn säljare som arbetade på ett proffessionellt sätt genom hela processen, som förklarade allt och tydligt vad som gällde till kontraktsskrivning. Läs mer
  • Jan-Olof S skrev om Fastighetsbyrån Skövde
    Lugn och trevlig atmosfär, med duktiga säljare. Läs mer
  • Marie J skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elin är en professionell och ambitiös mäklare som vi kan rekommendera. Hon skötte vår villaförsäljning på ett utmärkt sätt! Läs mer
  • Sebastian H skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Fantastiskt bemötande från första samtalet, proffsig och mycket trevlig. Elin fick jobba lite i motvind då lägenheten var ute för försäljning redan, hos en annan mäklarbyrå. Under tiden hade jag redan flyttat och bostaden stod tom.

Inga problem för Super-Elin, som löste en försäljning över utgångspriset.

Sammantaget betyg: Sju av fem möjliga. Tack Elin! Läs mer
  • Louise L skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Anlitade Leo när jag skulle sälja min tvåa på Norrmalm. Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt tack vare Leos professionella och trevliga bemötande. Slutpriset landade långt över mins förväntningar och jag kunde inte varit nöjdare😊 Läs mer
  • Nikita J skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi är mycket nöjda med försäljningen av vår lägenhet. Vi har stort förtroende för Frans. Läs mer
  • Maija E
    Maija E skrev om Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Blev väldigt trevligt bemött av min mäklare, fick genast ett fint förtroende för henne och kände att hon sköte allt på bästa sätt, som jag ville. Högsta betyg till Maria. Trygg och väldigt förtroendeingivande. Läs mer
  • Siv F skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Frans är en mjuk och behaglig person. Är korrekt och professionell. Man upplevde att han gjorde sitt yttersta.
    Dessutom en trevlig person.
    Önskar honom lycka till och att han fortsätter att utveckla sig inom det som överensstämmer med hans inre önskemål. Läs mer
  • Pia J skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag har köpt en Bostadsrätt på Annero i Skövde.
    Frans verkar trivas med sitt jobb. Mycket trevlig, tillmötesgående, servicinriktad, saklig och noggrann.
    Han skapade en bra atmosfär vid de båda tillfällena vi möttes, säljare och köpare tillsammans. Han var mycket påläst och noga vid genomgång.
    Jag kan inte komma på någonting negativt med Frans.
    Kan absolut tänka mig ta hjälp av honom igen. Läs mer
  • Mauri A skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Saklig ock trevlig bemötande. Läs mer
  • Michaela E skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde ett parhus.
    En mycket kompetent och engagerad mäklare. Tar sig tid att förklara så man som kund förstått. Rekommenderar varmt!
    Kommer kontaktas även vid nästa försäljning av bostad! Läs mer
  • Caroline L skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Bra bemötande.
    Upplever ärliga svar när man frågar något.
    Har inte vart några krångel och besvär.
    Trevlig mäklare som jag skulle vilja rekommendera. Läs mer
  • Simon S
    Simon S skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elisabeth hjälpte oss att sälja vårt radhus i Skövde. Hon hade väldigt bra koll på området och prisutvecklingen på tidigare liknande sålda objekt.
    Vi förväntade oss kontinuerliga återkopplingar och Elisabeth var alltid noga med att återkoppla efter visningar och samtal med intressenter.

Sammanfattningsvis är vår upplevelse av Elisabeth jättebra. Hon är noggrann, pålitlig, strukturerad och korrekt och lämnar inget utrymme för feltolkningar och osäkerhet för oss som säljare eller i relationen mot köparen.
    Vi är väldigt nöjda med hela processen. Läs mer
  • Sara B skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Professionellt och engagerat bemötande. Nära dialog med mig som kund, återkopplade och lämnade täta lägesrapporten under försäljningsprocessen. Läs mer
  • Carina E
    Carina E skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Kunnig och påläst mäklare som gjorde vår husaffär och sedermera lägenhetsaffär smidig👌 Läs mer
  • Barbro J skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag har sålt en bostadsrätt.
    Vid första mötet mycket bra samtal och förslag, ej ”påträngande.”
    Lyssnade på mig som kund och tig sig tid att lyssna hur mitt tänk var.
    Det kändes precis som vi hade samma känsla ,hur detta upplägg skulle vara.
    Mycket ”jordnära” mäklare, lugn , trevlig följde upp så jag var nöjd med text o bild,innan den gick ut på hemnet.
    Fick hela tiden info vid budgivningen.
    Jag skulle inte vilja ha någon annan mäklare!!!!
    Jag har sagt det till Elisabet ,så saklig och förklarade så bra vid kontraktsskrivningen också. Läs mer
  • Anna A skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpt en bostadsrätt i september.
    Elin var otroligt hjälpsam och tillmötesgående under hela processen och även otroligt professionell i sin yrkesroll.
    Man fick en bra och genuin känsla av henne samt att det nästan var synd när processen var slut att inte längre träffa henne då hon spred en så fin och underbar känsla. Även att hon snabbt kunde lösa problem som uppstod och tillomed gav en ”plåster på såren”- present var utöver det vanliga. Därav är Elin Erlander en mäklare jag varmt skulle rekommendera till ALLA vid både köp och sälj av bostad. Läs mer
  • Gun Britt N skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Ett kedjehus.
    Bra bemötande. Läs mer
  • Johan S skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde lägenhet med Frans.
    Blev bemött på ett proffsigt å bra sätt.
    Förväntningarna överträffades och allt gick väldigt smidigt! Läs mer
  • Kurt J skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Har sålt en bostadsrätt. Blivit mycket bra bemött av mäklaren. Affären gick mycket snabbt och smidigt. Läs mer
  • Ida B skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag köpte precis min första egna lägenhet, en bostadsrätt, 2 rum och kök på Norrmalm i Skövde. När jag först var på visning hade jag inte bestämt mig för om jag var redo för att flytta eller inte ännu. Efter visningen gil allt väldigt fort med budgivning, skriva på papper och inflyttning. Elin var alltid trevlig, glad och tillmötesgående. Hon svarade på alla funderingar, hittade lösningar på sådant som var lite svårt och hade förståelse för att allt gick väldigt fort för mig. Är glad över att Eling var den som hjälpte mig med mitt första lägenhetsköp. Läs mer
  • Claes E skrev om Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Har både köpt och sålt bostadsrätt där Maria har varit mäklare. Hon har agerat professionellt. Vid försäljningen har hon arbetat hårt och tålmodigt och har därigenom lyckats få igenom en lyckad affär. Har alltid blivit bemött på ett positivt och professionellt sätt. Det ihop med Marias arbetsinsats har jag uppskattat.

Jag kan varmt rekommendera Maria som mäklare 👍! Läs mer
  • Tord G
    Tord G skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålt bostadsrätt
    Frans var kunnig och vänlig
    Frans levde upp till alls förväntningar
    Frans är en mycket duktig mäklare!!!!!!! Läs mer
  • Jessica Å
    Jessica Å skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elisabeth är lugn och trygg. Hon bemötte oss vänligt och med stort tålamod. Jag gillar att hon alltid känns genuin och ärlig.

Vi är väldigt nöjda med Elisabeth Läs mer
  • Maria L skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    bra och tydlig i kommunikationen, återkopplad alltid. drev på försäljningsstrategin.

var positiv och professionell Läs mer
  • Jan W skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Utmärkt kunnande, service, bemötande och känsla för kunden. Läs mer
  • Emma M skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi önskade snabb försäljning av vår bostadsrätt. Från första kontakt med Leo till kontraktsskrivning med köpare tog mindre än en vecka.
    Hjälpsam, engagerad och vi upplevde att Leo gjorde sitt yttersta för att vi skulle bli nöjda. Läs mer
  • Daniel A skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Elisabeth var fruktansvärt flexibel och duktig. Hon löste affären på distans och helt enligt mina önskemål. Duktig och kompetent mäklare, väl värt pengarna! Hon skötte allting så snyggt och professionellt. Inga klagomål! Läs mer
  • Arvid B
    Arvid B skrev om Elin Edlander en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Sålde min lägenhet på 37 kvadrat i Skövde. Då Elin värderade min lägenhet sen tidigare hade vi en god dialog vilket jag föredrar än att spendera onödig tid på att jämföra mäklare och byrå. Hon presenterade mig ett kvalitativt jobb och jag blev nöjd med resultatet! Läs mer
  • Magnus H skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi köpte en lägenhet.
    Tydlig information. Snabb att återkoppla. Läs mer
  • Damir P skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Jag köpte en etta, Käpplundavägen 3 A. Bemötande var trevlig och professionell. Ingen trams, väldigt konkret. Mäklaren levde upp till det han sade och lovade. Som helhet vill jag säga att vi var väldigt nöjda med Leo och hur han skötte vår affär. Läs mer
  • Gudni H skrev om Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Proffsigt bemötande. Kom alltid förberedd och påläst till alla möten. Läs mer
  • Elena B skrev om Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Köpte vårt första hus med Maria som mäklare och allt har gått som smort. Väldigt fint och proffsigt bemötande samt att hon tog reda på alla frågor vi hade 🌸 Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Maria Lundgren en del av Fastighetsbyrån Skövde
    sålt bostadsrätt,mycket trevligt och proffsigt bemötande.lägenheten såldes snabbt som vi hade hoppats på. Läs mer
  • Jennifer E skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Trevlig och väldigt nöjda med våran fastighetsaffär Läs mer
  • Per-Erik A skrev om Fastighetsbyrån Skövde
    Trevligt bemötande. Kunnig och engagerad. Läs mer
  • Carl S skrev om Elisabeth Flodkvist en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Vi sålde en villa med naturtomt o uthus i Lerdala. Från dag ett var Elisabeth utomordentligt påläst, kunnig, engagerad, lättillgänglig o positiv. Hon överträffade våra redan från början högt ställda förväntningar. Läs mer
  • Oscar H skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Obrottsligt professionell och uthållig Läs mer
  • Bernt G skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    Mycket trevligt bemötande, tillgänglig och snabb återkoppling.
    Helt topp, kan varmt rekommenderas ! Läs mer
  • Ulrica F skrev om Frans Jonsson en del av Fastighetsbyrån Skövde