Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö City

Fastighetsbyrån Malmö City

Östra Tullgatan 6, 211 28 Malmö — Visa karta

Ska du flytta i eller till Öresundsregionens mittpunkt - Malmö? Vi finns på flera platser i Malmö och kan varje stadsdel i detalj, både vad gäller vardag och bostadsmarknad. Vårt mål är att erbjuda en affärsmässig och personlig mäklartjänst, anpassad för just dig och dina önskemål. Att både köpare och säljare känner sig nöjda efter avslutad affär är något vi alltid strävar efter.

Så, har du frågor om bostad eller boende i Malmö finns vi här för att ge dig svaren. Vi vet vad du ska tänka på inför visning, vad din bostad är värd idag och vilka objekt som är påväg ut på marknaden.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Malmö City!

Läs vad 907 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö City

• Isa C

2019-04-19

Isa C skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag önskar alla mäklare var som Nina... Duktig , vänlig, när man ringer henne svarar direkt eller hör av sig snarast... Läs mer
  • 2019-04-19

Marija R skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Hadis är väldigt professionell och aktiv i sitt arbete, man känner hela tiden att Hadis har kontroll på processen, visningsdag fick vi till en väldigt bra försäljning med många intressenter, Hadis är engagerad ärlig och fantastisk mäklare vi är nöjda som levererade över förväntan Läs mer
    2019-04-19 Haris H svarar Marija R
    Vilka fina ord!
    Tusen tack Marija och Paulo för förtroendet! Det går alltid lika lätt när man har så fina säljare, då blir det ännu roligare att arbeta som mäklare. Jag hoppas ni kommer trivas uppe i Borås och när ni har vägarna förbi kontoret i Malmö får ni svänga förbi på en kopp kaffe. Glad påsk!
    Haris H gillar detta
  • Malin N

2019-04-18

Malin N skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpte en lägenhet i centrala Malmö. Blev bemött på ett mycket proffesionellt sätt, med goda råd som hjälpte oss att fullfölja hela processen. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Zeki N

2019-04-17

Zeki N skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jeg købt bostad med stort hjælp af Malin.
    Der jeg mødt Malin .. faktisk men kan hurtig blive forelsket i...
    Malin er super dygtig Mäklare...
    Jeg anbefaler Malin Wallin.

Zeki Nebi 👍👌😁 Läs mer
  • 2019-04-17

Teresa P skrev om Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Har köpt en bostadsrätt. Behövde flytta in tidigare än initial överenskommelse. Emmas bemötande var professionellt, varmt och flexibelt. Hon är väldigt serviceminded och kompetent. Läs mer
  • 2019-04-17

Stephanie S skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Filippa är proffsig och varm och följde upp och återkopplade genom hela processen. Är jättenöjd med mitt bostadsköp! Läs mer
  • Magnus T

2019-04-16

Magnus T skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde en 2:a på 62kvm
    Blev bemött på ett socialt och öppet sätt.
    Har aldrig några förväntningar.
    Kenan är öppen och lätt att prata med och det räcker för mig.

Sammanfattning: Kenan är hjälpsam, öppen, social och väldigt tydlig med information. Läs mer
  • 2019-04-13

Sarah B skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Bra upplevelse av service. Dock lite hög sättning av utgångspris. Läs mer

Anne Yvonne S skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Har fått hjälp med att sälja vårt radhus av en positiv, engagerad och duktig mäklare som vi varmt rekommenderar!

Berniz har ett mycket trevligt sätt och är lätt att få kontakt med. Höll oss hela tiden informerad om vad som hände och vad vi behövde tänka på.
    Lätt att nå om vi undrade något. Hörde alltid av sig direkt via telefon eller sms om vi inte fick kontakt med en gång.

Tack Berniz för en snabb, enkel och problemfri försäljning!

Anne och Christer Läs mer
    2019-04-17 Berniz Ismail svarar Anne Yvonne S
    Tack snälla Anne och Christer för fint samarbete! Har varit supertrevligt att hjälpa er med försäljning av ert fina hus!

Allt gott,
    Berniz

Frida T skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde en mindre bostadsrätt. Ramona stöttade mig som säljare under hela processen på ett mycket bra sätt. Förtroendeingivande och trygg. Läs mer

Petra A skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde på falsterbogatan 18b.
    Malin har varit fantastisk från början till slut. Har inget att klaga på bara tvärtom! Läs mer

Nabil E skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har sålt min lägenhet på Skansgatan 1, Malmö. Jag träffade flera mäklare men Ramona var utan tvekan den som utmärkte sig mest. Lyhörd, välinformerad, pedagogisk, godhjärtad, punktlig och förstående. Jag har många minnen i lägenheten och sökte efter en mäklare som förstod värdet av det och det sentimentala värdet man kan ha för en bostad. Vi fick information, vägledning och uppdatering kontinuerligt under hela resan. Jag är inte bara nöjd över utfallet då vi fick rekord pris i förening, utan är otroligt nöjd med Ramona. Därav rekommenderar jag stjärnmäklaren Ramona till alla!

Tack så mycket Ramona! Läs mer
  • Camilla N

2019-04-09

Camilla N skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt 2-rumslägenhet
    Mycket bra bemötande. Trevlig.
    Förväntningar uppfyllda.

Svar av dotter som hjälp till.
    Doris fick besök och tyckte det var bra och blev fint bemött.

Med vänlig hälsning,
    Camilla Läs mer
    2019-04-12 Haris H svarar Camilla N
    Hej Camilla,

Tack så hjärtligt för de fina orden.
    Det har varit supertrevligt och ett nöje att hjälpa Doris med försäljning.
    Ni får hälsa henne så gott så hörs vi lite längre fram.

/ Haris
  • Kerstin G

2019-04-08

Kerstin G skrev om Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt lägenhet i Malmö, Lönngatan.
    Bra bemött av mäklaren som levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2019-04-08

Ingela H skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Maria var professionell och återkopplade snabbt. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-04-08

Magnus Thure N skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Seriös. Pålitlig. Allert. Inlyssnande. Behaglig. Läs mer
  • Nike W

2019-04-07

Nike W skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Filippa hjälpte mig sälja min 1,5 rums lägenhet i centrala Malmö. Hon var en fantastiskt mäklare med mycket glädje och driv. Hon höll mig alltid uppdaterad på vad som hände med nya eventuella köpare, budgivning etc. Hon valde inte vilka detaljer hon berättade utan gav en helhetsbild samt svarade ärligt på vad hon trodde skulle vara bäst att göra. Hon var även mycket flexibel med tider och alltid redo att göra det som behövdes Jag fick alltid snabba svar av Filippa och hon gjorde hela processen mycket lättare än vad jag trodde den skulle vara. Jag hade absolut rekommenderat henne till någon annan och om jag skulle behöva mäklare i Malmö igen hade jag utan tvekat bett om att få hjälp av just henne. Läs mer
  • 2019-04-07

Samira T skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi köpte en lägenhet . Vi var nöjda med vår mäklare . Han är duktig och snäll person . Läs mer
  • Krister S

2019-04-06

Krister S skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde en 3a på 80m2 på S:t Knut i Malmö genom Malin. Jag har varit mycket nöjd med Malin genom hela säljprocessen. Alltid lätt att få tag i och effektiv i sitt arbete. Toppbetyg! Läs mer

Alexander S skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpte 2a på 49 kvd.
    Blev väldigt positivt bemött av Haris. Han har varit väldigt förstående och proffsig under hela affären.
    Hade inte några förväntningar då detta var mitt första köp och möte med en mäklare. Dock så har Haris varit riktigt bemötande och tydlig i all information han har givit.

Min upplevelse har varit väldigt behaglig. Aldrig några beskymmer och allt har gått enligt planerna. Läs mer
    2019-04-09 Haris H svarar Alexander S
    Hej Alexander,

Tack för de fina orden, jag uppskattar de verkligen och det gör mig glad att du känt så som du beskriver.
    Hoppas verkligen du nu kommer trivas i din egna lägenhet, stora pluset är ju trots allt närheten till norra stå!
    Ha det bra så länge!

Albin T skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt en bostadsrättslägenhet i Södra Sofielund, Malmö.
    Jag ger Ramona högsta betyg för hennes otroliga driv och vilja att göra det enkelt, fort, proffisigt att sälja sin bostad. Kan varmt rekommendera Ramona för hennes insats till andra som går i säljtankar. Smidigt! Läs mer
    2019-04-10 Ramona Girdea svarar Albin T
    Stort tack Albin! Ett nöje att få samarbeta med dig!!!

Ann-Charlotte C skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi sålde vår bostadsrätt och blev mycket väl bemötta utav Haris. Han var kunnig och proffsig . Vi var helnöjda med hans arbete. // Lotta Läs mer
    2019-04-15 Haris H svarar Ann-Charlotte C
    Tusen tack för din fina rekommendation och att du tagit dig tiden att skriva. Det har varit ett stort nöje att få hjälpa till med försäljningen av er bostad. Hör av er om det skulle vara något!

/ Haris

Matilda k skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Engagerad och gjorde ett bra jobb men märktes att hon inte var så väldigt erfaren Läs mer
    2019-04-05 Berniz Ismail svarar Matilda k
    Tack. Du får gärna återkomma till mig om vad jag hade kunnat gjort bättre!
    Hoppas du trivs i lägenheten.

Allt gott,
    Berniz

Ida S skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag köpte en lägenhet via Maxime och hela upplevelsen var perfekt! Maxime har varit behjälplig hela tiden, gett svar på frågor och allmänt sett till att det blev en smidig affär! Skulle verkligen rekommendera henne! Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Kajsa E

2019-04-03

Kajsa E skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Daniel har gett ett väldigt proffsigt och samtidigt personligt bemötande genom hela köpprocessen. Jag vet absolut vem jag ska vända mig till framöver när jag väl ska sälja! Läs mer
  • Maria F

2019-03-31

Maria F skrev om Jens Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Inger stort förtroende och professionell i både bemötande och saklighet.
    Snabbt, smidigt och grundläggande på samma gång.
    Mina varmaste rekommendationer ⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2019-03-31

Laura A skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    professionell , mycket trevliga möten. Visa stor engagemang, intresse och medkänsla. Läs mer
  • Hanna W

2019-03-29

Hanna W skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Daniel sålde vår bostadsrätt. Tack vare hans kundregister, kunskap om förening och omsorg om besökarna under visning lyckades han få igång en budgivning som överträffade våra förväntningar, trots en sval marknad. Daniel är mycket professionell och mån om både säljare och köpare, vi har varit i båda positionerna. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-03-29

Anders J skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Ger väldigt gott intryck! Har använt Daniel som mäklare vid både köp och försäljning och har varit nöjda vid varje tillfälle. Läs mer
  • Joy G

2019-03-29

Joy G skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Bästa mäklaren! Trevlig, hjälpsam men även rak och ärlig, det uppskattas verkligen. Bes och konsulterande genom hela processen, rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-03-28

Natalie B skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt min bostad. Erika överträffar alltid våra förväntningar, vi har arbetat med henne innan och kommer att göra igen om vi får chansen. Hon har fått oss som säljare (men även när vi har köpt av henne) känna oss trygga och hon har guidat oss genom den mkt komplicerade världen av att sälja/köpa bostad. Hon gör saker och ting lätt förståligt och lägger alltid till det lilla extra. Vi rekommenderar henne varmt till alla vi kommer i kontakt med som ska köpa/sälja och kommer att fortsätta med det. Läs mer
  • 2019-03-28

ÅSE O skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Du är den bästa Mäklaren jag har varit
    med om.
    Tusen tack Läs mer
    Berniz Ismail gillar detta
  • Sara N

2019-03-28

Sara N skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag sålde en bostadsrätt, en 2:a i malmö. Jag hade fått tips på att Kenan skulle vara bäst och han levde upp till detta rykte. Kenan skötte min försäljning på ett väldigt proffsigt sätt, fanns alltid tillägnglig för frågor och jag visste hela tiden att han gjorde sitt yttersta för att saker skulle hända i processen - vilket också ledde till en väldigt lyckad försäljning. Jag är extremt nöjd med mitt val av mäklare! Läs mer
  • 2019-03-27

Katarina H skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag sålde min lägenhet med Filippa och min upplevelse är att hon är väldigt kunnig, ärlig, informativ, lugn och lättillgänglig. Jag har varit supernöjd med Filippas arbete från början till slut i försäljningsprocessen. Jag kommer vilja anlita henne igen om jag någon gång behöver en mäklare! Mina varmaste rekommendationer /Katarina Läs mer
  • 2019-03-27

Camilla K skrev om Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Emma skötte vår försäljning på bästa sätt. Hon informerade oss löpande, har ett trevligt, personligt och öppet sätt.
    Hon gjorde en bra bedömning när hon rådde oss att avsluta försäljningen.
    Allt som allt gick försäljningen snabbt och smidigt.
    Vi kan verkligen rekommendera Emma! Läs mer
    2019-03-29 Emma Topalovic svarar Camilla K
    Tack för fina ord, Camilla! Vi hörs snart igen.
    Emma Topalovic gillar detta
  • Mia F

2019-03-27

Mia F skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Efter att ha träffat flertalet olika mäklare för värdering valde jag Haris som fick sälja min 2:a i Malmö.

Valet var enkelt då Haris visar på genuint intresse, engagemang, lyhördhet och framförallt äkthet.

Haris var alltid tillgänglig via sms och telefon för frågor o funderingar. Försäljningen gick väldigt snabbt tack vare Haris engagemang och jag fick även det önskade priset tack vare hans lyhördhet både gentemot mig som säljare och köparen.

Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare och skulle definitivt rekommendera Haris! Läs mer
    2019-03-28 Haris H svarar Mia F
    Hej Mia,
    Det har varit en ära att få hjälpa dig och återigen tack för de fina orden, de värmer verkligen. Nu hoppas jag på att ni hittar ett hem ni kommer älska lika mycket som ni älskat denna.

Hälsningar, Haris
    Haris H gillar detta
  • 2019-03-26

Jan S skrev om Jens Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt lägenheten.
    Fick smidigt och snabbt. Bra information från Jens.
    Kan rekommenderas till andra. Läs mer
  • 2019-03-26

Maja C skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Ericka har sålt min tvåa i Malmö. Från första intrycket så fick jag en positiv känsla och denna har hållit i sig. Ericka är lösningsorienterad och effektiv och framför allt väldigt snabb på att svara både i telefon och sms. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare och skulle definitivt rekommendera Ericka! Läs mer
  • 2019-03-25

Henrik B skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Bostadsrätt solgt. Mailn er super proffesionel och har tagit hand om allting från början till slut. Hade en anna mäklare på i 3 månader innan - inget salg. Så fick Mailin uppdraget, højdade priset och efter en vecka var bostaden solgt. Det er helt enkelt kanon!! Jag är 100% nöjd Läs mer
  • 2019-03-25

Åsa L skrev om Jens Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Professionell och lätt att samarbeta med! Läs mer
  • Sara W

2019-03-22

Sara W skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Daniel har en härlig personlighet. Som mäklare är han lättillgänglig och positiv. Läs mer
  • 2019-03-19

Stina H skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Allt kändes jättebra med Daniel - från första kontakt till att vi signade kontrakt. Lätt att få tag på, härlig och genuin i sin roll som mäklare vilket jag uppskattar, det är då jag får förtroende av en mäklare. Läs mer
  • Karl A

2019-03-18

Karl A skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Ericka lämnar ingenting att önska från start till mål. Oerhört professionell, trevlig, empatisk och visar i allt hon gör att hon månar om både säljare och köpare.
    Att sälja en bostad är alltid stort och att då ha en mäklare som man känner fullt förtroende är guld värt.
    Ser framemot att få anlita Ericka även i framtiden! Läs mer
  • 2019-03-14

Sanna l skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har sålt en bostadsrätt, blev bemött bra och mina förväntningar blev överträffads :-) Läs mer
  • 2019-03-13

Julia Holmlund P skrev om Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Emma hade ett fantastiskt bemötande, var inlyssnande, strategisk, och omtänksam till våra önskemål! Rekommenderas varmt! Läs mer
    Emma Topalovic gillar detta
  • 2019-03-12

Dharmender S skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi sålde vår lägenhet. Maxime är super duktig, hjälpsam och professionell som mäklare. Vi är mycket nöjda och kommer att rekommendra henne. Läs mer
    Maxime M gillar detta

Katarina O skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket bra service och information, då jag tillsammans med min dotter köpte lägenhet i Malmö. Trots att vi bor på olika orter gick köpet smidigt. Läs mer

Hadis I skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi sålde vår lägenhet via Kenan och måste erkänna att han är otroligt duktig på det han gör. Allt gick så bra från början till slut och otroligt snabbt. Han har verkligen kunden i fokus.
    Vi är jätte nöjda med hela affären och kan starkt rekommendera honom till alla .
    Kenan är bäst helt enkelt !!
    Hadis & Lina Läs mer

Alicia K skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi köpte en fyrarummare på Östra Sorgenfri. Kenan har bemött oss på ett professionellt och vänligt sätt under hela köpeprocessen. Vi är nöjda. Läs mer
  • 2019-03-08

Catharina E skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    STORT tack för allt arbete du la ner för att sälja vår lägenhet. Jag är väldigt glad att vi valde dej som mäklare, och det har känts lugnt och tryggt hela vägen. Vår egen plan var ju inte att köpa först, utan sälja först, men med din guidning och goda råd köpte vi först, och det har det känns bra hela tiden.
    Så tack än en gång. Läs mer
Ericka Nguyen
Kenan Hasanoglu