Fastighetsbyrån Malmö City

Fastighetsbyrån Malmö City

Ska du flytta i eller till Öresundsregionens mittpunkt - Malmö? Vi finns på flera platser i Malmö och kan varje stadsdel i detalj, både vad gäller vardag och bostadsmarknad. Vårt mål är att erbjuda en affärsmässig och personlig mäklartjänst, anpassad för just dig och dina önskemål. Att både köpare och säljare känner sig nöjda efter avslutad affär är något vi alltid strävar efter.

Så, har du frågor om bostad eller boende i Malmö finns vi här för att ge dig svaren. Vi vet vad du ska tänka på inför visning, vad din bostad är värd idag och vilka objekt som är påväg ut på marknaden.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Malmö City!

Läs vad 2302 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö City 2

• köpte sitt hus med hjälp av Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Eriksfält
    Bra bemötande och kommunikation 👍
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Södertorp
    2022-08-18 Verifierad kund
    Trevlig; kunnig. Jobbade verkligen intensivt för att sälja vår lägenhet.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Bulltofta
    2022-08-18 Verifierad kund
    Välkomnande och bra uppföljningssamtal!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Västra Hamnen
    2022-08-18 Verifierad kund
    Vi kände oss väldigt trygga med Maxime!
    Hon är otroligt påläst och säkerställde till punkt o pricka att vi kände oss väl informerade.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Bulltofta
    2022-08-18 Verifierad kund
    Ett proffesionellt bemötande, noggrann , hjärtlig,
    Gick igenom hela sälj processen. Gick snabbt o lätt
    Rekommenderar honom varmt!
    • Södertorp
    2022-08-16 Verifierad kund
    Lättsam, klar och tydlig, informativ, förklarade på ett begripligt sätt alla paragrafer och annat i samband med kontraktsskrivning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Folkets Park
    2022-08-16 Verifierad kund
    Väl påläst om lgh och område (uppskattas verkligen)
    Snabb och enkel kommunikation
    Mycket trevligt och respektfullt bemötande under hela processen
    • Lindeborg
    2022-08-16 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam och bra bemötande.
    Rekommenderas varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2022-08-16 Verifierad kund
    Trevlig, glad och lyhörd. Hjälpte oss i köpandet och förklarade allt tydligt och hjälpte till vid minsta bekymmer.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2022-08-15 Verifierad kund
    Elaine är trevlig, engagerad och förtroendeingivande. Dessutom service-minded och hjälpsam. Slutpriset på lägenheten var också i linje med vad jag hoppats på. Jag anlitade Elaine baserat på mitt första intryck men även på rekommendation av min dotter som tidigare fått hjälp av henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Mathilda Jingnäs en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Katrinelund
    2022-08-14 Verifierad kund
    Verkligen super smidigt och Mathilda fick mig känna mig trygg i mitt första köp av lägenhet. Verkade vara mycket kunnig och kunde svara på mina frågor och hjälpa mig under hela processen.
    Det gick mycket smidigare än förväntat.
    Mycket bra upplevelse genom allt!
    • Bunkeflostrand
    2022-08-13 Verifierad kund
    Tobias is very clear at explaining, respectful and kind.
    In the showing was attentive to answer all the questions. And during the meeting for signing contract was concerned that all the parts were understanding well.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Limhamn
    2022-08-12 Verifierad kund
    Hejsan
    Min oplevelse med Elaine var toppen. Hun var venlig, seriøs , kompetent og handlen forgik meget hurtigt uden problemer.
    Jeg vil anbefale Elaine i såfald.
    De bedste hilsner

Gordana
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2022-08-11 Verifierad kund
    Positiv och trevlig mäklare. Tydlig plan för vår försäljning. Allt kändes super tryggt och väl genomfört.
    • Dammfri
    2022-08-10 Verifierad kund
    Johanna är lyhörd och ambitiös- proffsig i sitt yrkesutövande
    • Limhamn
    2022-08-10 Verifierad kund
    Kunnig,lugn och trygg.Lyhörd för mina önskemål.Uppmuntrande i stunder då det kändes jobbigt.Kan varmt rekommendera Elaine. Mvh Yvonne Jörnheim
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Dammfri
    2022-08-09 Verifierad kund
    Naturlig och lätt person. Inte puschig.
    Hjälpsam.
    Trevligt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sajra Ajkunic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Rosengård
    2022-08-09 Verifierad kund
    Sajra är en ansvarsfull och jag är nöjd med henne.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Blekingsborg
    2022-08-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, lättillgängligt när man undrar något
    • Segevång
    2022-08-08 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemötande,
    Allt var 100 %
  • skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    2022-08-05 Spontant omdöme
    Vi anlitade Tobias Axell som mäklare för försäljningen av vår lägenhet. Så fantastiskt duktig och proffsig mäklare!

När han var på semester tog hans kollega Lovisa över. Även hon kändes väldigt proffsig och det var lätt att kommunicera med henne.Har bara gott att säga om hela processen. Anlita Tobias om du vill sälja din lägenhet!
    • Blekingsborg
    2022-08-05 Verifierad kund
    Mycket Trevlig vid första bemöta kille
  • sålde sitt hus med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Kulladal
    2022-08-04 Verifierad kund
    En mycket trevlig och kärvänlig mäklare.
    Förväntningarna var helt okej Nina gjorde ett mycket bra jobb .
    En trevlig Person som jag kan mycket mer än järna att rekommendera till någon annan
  • sålde sitt hus med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Kulladal
    2022-08-04 Verifierad kund
    Nina vet vad hon gör, trevlig, lyhörd,
    • Dockan
    2022-08-03 Verifierad kund
    Maxime is very approachable and easy to talk to. She is very knowledgeable about the property and the association and answered all our questions readily.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tamara Quitz en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Dalaplan
    2022-08-01 Verifierad kund
    Proffsig, trevlig och lyhörd. Inget negativt att säga!
    • Lindeborg
    2022-07-31 Verifierad kund
    Mycket trevlig o vänlig som ingav förtroende
    Förväntningarna jag hade levde Haris verkligen upp till.
    Mycket bra.
    Snabb försäljning till ett bra pris.
    Mycket kunnig och kan sitt jobb.
    Rekommenderar Haris när möjlighet ges
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mathilda Jingnäs en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Västra Sorgenfri
    2022-07-31 Verifierad kund
    Fick lägenheten värderad av Mathilda sommaren 2021, när jag ett år senar bestämde mig för att sälja var det ingen tvekan om att jag skulle kontakta Mathilda.

Hon var proffsig genom hela försäljningen.
    • Gamla Staden
    2022-07-29 Verifierad kund
    Bemötandet var bra, Elisabeth är trevlig och glad. Svarade gärna på frågor och var tillmötesgående.

Det som drar ner betyget är tillgängligheten, ofta var det svårt att få tag på Elisabeth. Det kunde gå mer än en dag innan man fick svar. Det kan ha att göra med att det var mitt i sommaren, men jag förväntade mig att få svar fortare. I jämförelse med en annan mäklare som jag hade att göra med var det tyvärr sämre tillgänglighet.
    2022-07-27 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande genom hela processen.Tacksam att jag kom i kontakt med Haris!
    • Ellstorp
    2022-07-26 Verifierad kund
    Elaine var ett proffs och tydlig med alla detaljer från början till slut. Inom ett väldigt kort tidsintervall lyckades hon ta oss genom bostadsköpet felfritt.
  • Federico M
    2022-07-26 Verifierad kund
    Mathilda var extremt snäll mot mig från första stund, snabb i alla telefonsvar och snäll att hjälpa mig att genomföra köpåtgärden. mycket, mycket nöjd.
    • Folkets Park
    2022-07-25 Verifierad kund
    Hon var trevlig och svarade på frågor. Hon förstod min situation.
    • Västra Sorgenfri
    2022-07-23 Verifierad kund
    Hon är Vädigt proffsig, påläst och har ett bra bemötande.
    2022-07-23 Verifierad kund
    Ambitiös och initiativrik, rolig och snabb, med mycket humor och tydlig i vad som gäller. Uppmuntrar till beslut utan att vara ”pushy”. En del människor lämnar ett bestående intryck, Haris är en av dem. Han var väl påläst om objektet ifråga och återkopplar snabbt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Kirseberg
    2022-07-23 Verifierad kund
    Jättetrevlig och tydlig i sin kommunikation. Förväntningarna införlivades och allt gick bra!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lovisa Tadic Hård en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Fågelbacken
    2022-07-22 Verifierad kund
    Lovisa skötte försäljningen av min lägenhet med bravur. Hennes service och hjälpsamhet var något utöver vad jag förväntade mig. Ständig återkoppling och bra kommunikation hela vägen igenom. Kan verkligen rekommendera henne. En härlig person med ett stort engagemang!
    • Kroksbäck
    2022-07-19 Verifierad kund
    Haris har bemött oss bra, varit trevligt och tydligt.
    • Kroksbäck
    2022-07-15 Verifierad kund
    Klar och tydlig
    Bra på att förklara
    Ger exempel ur verkliga livet
    Man får lite ”kompiskänsla” när man pratar med honom

Mer än nöjd med honom så här långt
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Djupadal
    2022-07-14 Verifierad kund
    Gott bemötande samt förståelse och stöd kring vår situation som köpare. Professionellt och transparent genom hela processen.
    • Slottsstaden
    2022-07-14 Verifierad kund
    Professionell , snabb och effektiv. Allt gick snabbt och smidigt
  • skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2022-07-13 Spontant omdöme
    Kan varmt rekommendera Haris som mäklare. Det som gör att han sticker ut bland Malmös mäklare är hans förmåga att vara otroligt rak, tydlig och lyhörd. På så sätt fångar han upp köparens funderingar och behov, vilket även bidrar till en lyckad försäljning för säljaren. Resultatet är en bostadsaffär som båda parterna är nöjda med.

PS Vi fick kännedom om att Haris nyligen blev utnämnd till Malmös mest trovärdiga mäklare. Något som jag och min sambo inte är ett dugg förvånade över. Vi önskar Haris all lycka i sin fortsatta mäklarkarriär och kommer ringa honom när det är dags för oss att sälja.
    • Eriksfält
    2022-07-12 Verifierad kund
    Allt fungerade superbra. Haris är väldigt kunnig samt mån om att både säljare och köpare ska känna sig trygga och nöjda.
    2022-07-12 Verifierad kund
    Mycket nöjd. Tydlig. Ingen försäljarjargong vilket jag för övrigt tycker illa om. Jag kan rekommendera Haris
    2022-07-10 Verifierad kund
    Trevlig, hjälpsam och bra bemötande. Svarade på alla frågor vi hade
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2022-07-06 Verifierad kund
    ....................................
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • S:t Knut
    2022-07-06 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande, professionell och hjälpsam. Hade höga förväntningar och Tobias levde upp till dem på alla områden. Försäljningen av min lägenhet gick både smidigt och kändes tryggt. Högsta betyg till Tobias!
    2022-06-28 Verifierad kund
    Fick professionell och bra hjälp av Haris som ansträngde sig för att göra detta så smidigt som möjligt, stort tack!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tamara Quitz en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Dalaplan
    2022-06-27 Verifierad kund
    Bra påläst om lägenheten och bostadsföreningen. Trevlig och lätt att tala med och öppen för frågor på alla dess nivåer.

Saknade att hon återkopplade dagen efter min visning, då jag själv fick ta steget trots att vi sagt att vi skulle höras av. Annars mycket snabb med återkopplingen och tog till sig ens frågor för att få fram svar och hjälpa och stöta där det var möjligt.
    2022-06-27 Verifierad kund
    Mycket effektiv och professionell. Det var väldigt lätt för mig att arbeta med honom.