Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö City

Fastighetsbyrån Malmö City

Östra Tullgatan 6, 211 28 Malmö — Visa karta

Ska du flytta i eller till Öresundsregionens mittpunkt - Malmö? Vi finns på flera platser i Malmö och kan varje stadsdel i detalj, både vad gäller vardag och bostadsmarknad. Vårt mål är att erbjuda en affärsmässig och personlig mäklartjänst, anpassad för just dig och dina önskemål. Att både köpare och säljare känner sig nöjda efter avslutad affär är något vi alltid strävar efter.

Så, har du frågor om bostad eller boende i Malmö finns vi här för att ge dig svaren. Vi vet vad du ska tänka på inför visning, vad din bostad är värd idag och vilka objekt som är påväg ut på marknaden.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Malmö City!

Läs vad 455 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö City

• Raija K
    Raija K skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket proffsig och trevlig bemötande och hantering av försäljning av vårt hus.
    Johanna var nästan alltid tillgänglig för frågor, om hon inte kunde ta telefonen ringde hon snabbt tillbaka.
    Allt i allt är jag mycket nöjd och skulle välja samma mäklare igen i framtiden.
  • Nadja B
    Nadja B skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Vänligt bemötande, påläst, professionellt! Värt sina pengar i guld!
  • Ingrid A
    Ingrid A skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Trevlig och tillmötesgående mäklare. Professionell och kunnig. Snabb återkoppling.
  • Kaj J
    Kaj J skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån Malmö Citys arbete och marknadsföring med försäljningen av vår Bostadsrätt
  • Anita H
    Anita H skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Nöjd med hela affären.
    kommer i fortsättningen anlita o rekommendera
    Fastighetsbyrån.
  • Britt-Marie A
    Britt-Marie A skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    De är proffesionella, lyhörda och genuint intresserade av sitt yrke. Kunden står i centrum och hålls hela tiden informerad. Varje detalj diskuteras med säljaren. Kan bara rekommendera dem
  • Inga Lisa B
    Inga Lisa B skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    När vi träffade mäklaren första gången kändes det direkt att vi mött rätt person. Vid tidsplaneringen för försäljningen kunde vi genast komma fram till en plan som stämde väl med våra egna möjligheter. Detta var för oss en fullträff.
  • Conni R
    Conni R skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi träffade en del mäklare vid försäljningen av vår lägenhet. Ericka överträffade alla!!! Proffessionell, kunnig och ger en enorm service.
    Du kommer inte att hitta en bättre mäklare!
  • Anders K
    Anders K skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    En mycket positiv upplevelse av vår mäklare. Engagerad, påläst och med egna ideer o förslag om hur affären skulle skötas.

Alltid tillgänglig o noggran med uppföljning o återkoppling. Kan inte vara mycket bättre.
  • Mats F
    Mats F skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Fastighetsbyrån har varit proffsig i sitt bemötande. Genomfört affären snabbt och till ett rätt pris.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Fastighetsbyrån kändes trygg, seriös och engagerad. Alltid trevlig personal och det märktes att de ville hjälpa till att driva igenom affären.
  • Rasmus G
    Rasmus G skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Dök aldrig upp till visning. När jag ringde honom för han inte dykt upp hänvisade han till mail han skickat 50 minuter innan han skulle visat mig lägenheten. Jag läser mail när jag kör bil så körde 10 mil helt i onödan för att han inte kunde lyfta luren när han inte hade chans till provision.
  • Marika N
    Marika N skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kenan var en superbra mäklare. Det var första gången jag sålde, och kenan fick mig att känna mig helt trygg genom hela processen. Att priset sedan blev högre än förväntat var ett plus!
  • Niklas G
    Niklas G skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Trevlig och kunnig mäklare. Samma tankar kring hur en visning ska gå till som jag själv.
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Ericka är kunnig, korrekt, väldigt trevlig, effektiv och svarar snabbt på alla frågor man ev. har.
    Ericka blir min nästa mäklare igen om jag behöver någon.
    Jag har bara positiva erfarenheter av henne!
  • Hans R
    Hans R skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket bra, med väldigt fin och trevlig service.
  • Rebecca G
    Rebecca G skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kenan är den bästa mäklaren som både jag och min familj har haft och göra med. Han är alltid 1 steg före med allt, alltid kontaktbar!
    Har aldrig haft sån bra service.
    Kommer anlita honom till framtida flytt/försäljningar. 10/10 ☺️
  • Joseph M
    Joseph M skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    mycket professionellt och trevligt personal.
  • Niklas J
    Niklas J skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpte en lägenhet i Malmö genom Fastighetsbyrån. De ville ha snabbt avslut innan öppen visning och en budgivare kom just efter jag skrivit under, vilket gjorde att jag fick lägenheten till ett sannolikt lägre pris och säljaren gick miste om en större summa. Maxime Melkie och Johanna Olsson på Fastighetsbyrån angav en högre bredbandshastighet i objektsbeskrivningen än den verkliga och försökte bluffa/uppenbart ljuga sig ur situationen. Välj en annan mäklare än dessa slarvmajor/skojare!
    2017-07-12 Representant för Fastighetsbyrån svarar Niklas J
    Hej Niklas! Tack för din feedback. Vi försöker att alltid att ha uppdaterad och korrekt information från föreningen gällande allt som rör fastigheten. Vi strävar alltid efter att bli bättre och vi tar med oss din kritik. MVH Fastighetsbyrån Malmö
  • Gunilla F
    Gunilla F skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Bemötandet var bra men förlite engagemang i det hela mycket pengar för ganska lite
    2017-06-25 Representant för Fastighetsbyrån svarar Gunilla F
    Hej Gunilla. Vad tråkigt att vi inte lyckades överträffa dina förväntningar. Du är väldigt välkommen att maila en längre redogörelse till mig på per.hedenmark@fastighetsbyran.se om du känner att du har tid och lust så kan vi se vad vi kan göra för att göra dig mer nöjd.
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Maxime är en väldigt trevlig mäklare med båda fötterna på jorden. Proffesionellt bemötande och agerande från start till mål. Lyhörd, tillgänglig och anpassningsbar för alla våra önskemål som säljare. Och det viktigaste var så klart att Maxime fick till ett slutpris som överträffade våra förväntningar. Vi kan starkt rekommendera Maxime. / Daniel&Frida
  • Adam  P
    Adam P skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Maxime gjorde ett bra jobb och vi är mycket nöjda.
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Vesna Vulic sålde vår lägenhet på ett snabbt och smidigt sätt. Väldigt proffsig!
    Vesna V gillar detta
  • Sonja Enea Gull-Britt I
    Sonja Enea Gull-Britt I skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Bra bemötande -förtroende.bra information
  • Hamin M
    Hamin M skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Ericka har överträffat alla förväntningar från första kontakt. Med lyhördhet, stort intresset och kunskap har hon hjälpt oss med inte bara försäljning, utan även köp av lägenhet. Proaktiv och genuint intresserad utan att överdriva försäljningspriser eller marknadsintresse. Hon gav en realistisk bild av nutidsläget och var även tillgänglig för alla möjliga frågor.

Vi rekommenderar Ericka starkt och kommer att kontakta henne igen vid framtida affärer. Vi kan inte tänka oss en bättre mäklare.
  • Farzaneh F
    Farzaneh F skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag kunde inte varit nöjdare med den bemötande som vi fick!
  • Eletra P
    Eletra P skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Really disappointing and shady experience with Maxime, in regards to apartment I tried to buy.

After for about a week with no bids, I put a bid a little below the offered price and the owner agreed to it. 1 hour after Maxime comes back to me, that despite our agreement (including when to sign the papers), she called a couple who was "interested" but didn't bid prior to my bid, then when they heard about me, they started a bidding war.

Totally unfair, really unprofessional of her calling them, after the owner and I have agreed already on a price and sign date!

At last without even agreeing with me that I'm out of the bidding process - she sold the apartment to that couple.
    Niklas J gillar detta
  • Ellen B
    Ellen B skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket proffsig och kunnig mäklare som hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Har haft koll på allt och varit väldigt hjälpsam och noggrann. Filippa är väldigt trevlig och får en att känna sig viktig.

Rekommenderas varmt!
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Professionell och effektiv.
    Kan varmt rekommenderas!
  • Haris P
    Haris P skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kenan har både hjälpt mig att köpa samt att sälja min bostadsrätt. En väldigt duktig mäklare som alltid är nåbar. Enkel att ha att göra med och väldigt tydlig med vad som gäller. Ska man sälja sin bostadsrätt i centrala Malmö så är Kenan definitivt rätt mäklare att använda. Rekommenderar Kenan Hasanoglu stark!
    Kenan H gillar detta
  • Britt-marie J
    Britt-marie J skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag kan rekommendera henne, det ända som jag kan anmärka på är att hon gick ut med lite för högt pris från början.
    Annars är hon lyhörd, lätt att nå, återkopplar snabbt, kunnig och trevlig!
  • Krestin J
    Krestin J skrev om Andjelo Milikic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    inte kundvänlig dåligt stöd och hjälp
    2017-02-16 Andjelo M svarar Krestin J
    Det är jättetråkigt att säljarens flyttstädning inte levde upp till förväntningarna. Jag har självklart gjort vad jag kunnat och försökt vägleda dig. Du är välkommen till att kontakta mig igen.
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    helt ok. varken mer eller mindre
  • Jusse M
    Jusse M skrev om Anna Melefors (fd Peterson) en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Lätt att tycka om. Allting har förflutit bra och enkelt. Känner mig nöjd med allt utom bokandet av tillsynen med föreningen.
    Jag använder gärna hennes tjänster igen. Och rekommenderar gärna henne.
  • Hilde A
    Hilde A skrev om Anna Melefors (fd Peterson) en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Trevlig, professionell, kunnig och snabb
  • Sophie G
    Sophie G skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag är mycket nöjd med Elaine. Hon kändes väldigt professionell och målinriktad för att göra en bra affär både för mig och henne själv. Hon besitter en otrolig social kompetens vilket är a och o för mig. Tog verkigen in mina ord och önskemål inför försäljningen samt kom själv med mycket bra förslag. Var aldrig nåbar och kunde svara på mina frågor. Skulle absolut rekommendera henne till vänner och bekanta som funderar på försäljning.
    Elaine M gillar detta
  • Rami A
    Rami A skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Det var jätte bra och bra bemötade.
  • Nina E
    Nina E skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Bra bemötande och snabb affär med bra resultat. Men fick göra en del själv vad gäller beskrivning av lägenhet.
  • Martin T
    Martin T skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Maria Tillgren är en professionell fastighetsmäklare som tar emot med ett leende. Hon är kunnig och inget är omöjligt.
  • Rosa K
    Rosa K skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Maxime är en trygg och säker mäklare som alltid har svarat och återkopplat på våra frågor oavsett dag och tid.
    Maxime M gillar detta
  • Annika A
    Annika A skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kan bara säga att maxime är den trevligast mäklare vi haft någonsin, hon sålde våran fina lägenhet på gala väster.
    Vi fick dessutom ett fint julkort som vi blev så glada för. All heder till denna fina Maxime.

Annika o Mikael Andersson
    Maxime M gillar detta
  • Britten D
    Britten D skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi fick ett mycket gott intryck av Filippa.
  • Björn B
    Björn B skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Filippa var tydlig och profersionell. Gjorde ett mycket bra jobb.
    Minus dock för att stylingfirma som nyttjades gjorde ett mindre bra jobb.
    (Dåligt städat, tog saker från lägenheten + låste inte efter sig)
  • Berit B
    Berit B skrev om Anna Melefors (fd Peterson) en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Helt tillfredsställande. Tog sig tid och var en trevlig och glad person.
  • Niklas R
    Niklas R skrev om Anna Melefors (fd Peterson) en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Proffsig och kompetent. Mycket nöjd.
  • Patrik G
    Patrik G skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Engagerad och driven. Mycket proffsig och effektiv mäklare.
  • Stina M
    Stina M skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kenan har varit bra att ha att göra med under vårt lägenhetsköp. All info som vi behövt har vi fått. Han är tillmötesgående och tydlig. Ibland lite långsam med att svara.
  • Åsa R
    Åsa R skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Filippa Mårtensson är en mycket kompetent och engagerad mäklare som får såväl köpare som säljare att känna sig nöjda. Hon är professionell, har känsla för detaljer och trovärdig.
  • Mohamed R
    Mohamed R skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    En trevlig, social och charmig mäklare som är väldigt kunnig. Är flexibel och ställer upp om man känner sig tvingad till snabba tidsändringar. Rekommenderas utan tvekan!
    Ericka N gillar detta
  • Muhamed A
    Muhamed A skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jeg synes Kenan har været en fremagende mægler. Han får 10/10 af mig.

Östra Tullgatan 6, 211 28 Malmö