Fastighetsbyrån Malmö City

Fastighetsbyrån Malmö City

Ska du flytta i eller till Öresundsregionens mittpunkt - Malmö? Vi finns på flera platser i Malmö och kan varje stadsdel i detalj, både vad gäller vardag och bostadsmarknad. Vårt mål är att erbjuda en affärsmässig och personlig mäklartjänst, anpassad för just dig och dina önskemål. Att både köpare och säljare känner sig nöjda efter avslutad affär är något vi alltid strävar efter.

Så, har du frågor om bostad eller boende i Malmö finns vi här för att ge dig svaren. Vi vet vad du ska tänka på inför visning, vad din bostad är värd idag och vilka objekt som är påväg ut på marknaden.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Malmö City!

Läs vad 1758 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö City 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Dalaplan
    2021-07-29
    Med tanke på att vi sålde lägenheten mitt i semestertider i juli månad så gjorde Tobias och hans vikarie Mathilda ett fantastiskt jobb. Allt gick smidigt och så bra som man kan önska.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Dalaplan
    2021-07-27
    Tobias var på semester när jag köpte min bostad, men hans inhoppare Mathilda Jingnäs var otroligt proffsig och hjälpsam!

Hon bemötte mig väldigt trevligt, fanns alltid tillgänglig när jag undrade något och vägledde mig genom hela processen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Jernberg en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Professionellt bemötande.
    Allting gick smidigt till och Annika såg till att både jag och säljaren var nöjda med affären.
    1000 tack Maruf för att du skrev om mig på Reco.se. Lätt att arbeta smidigt när man har trevliga samarbetspartners =) Annika Jernberg
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Jernberg en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2021-07-23
    Hela bostadsförsäljningen blev skött på bästa möjliga sätt, från första kontakt Med Annika tills kontrakten blev underskrivna
    En väldigt hjäpsam och Och duktig Mäklare
    1000 tack Andreas för dina fina ord. Det är både kul och lätt att arbeta när man har samarbete med kunder som är så trevliga som du =) Annika Jernberg
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Fosiedal
    Hej
    Jag är tacksam som hade en mäklare som henne, hon var fantastiskt och duktig mäklaren och bra bemötande.
    Med vänlig hälsning,
    Hamid
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Triangeln
    2021-07-22
    Trygg och trevlig mäklare som gjorde ett utmärkt arbete under hela försäljningsprocessen. Kan varmt rekommenderas!
  • köpte sitt hus med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2021-07-22
    Trovärdig och kompetent. .
  • Bruce K
    köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2021-07-21
    Malin was very helpful and always willing to answer my questions (even during her vacation!) which I had a lot of as a first time buyer in Sweden/Europe!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2021-07-21
    Mycket bra, enkel att prata med. Hade mycket lägre förväntningar. Malin levde mer än upp till det.
    Malin var enkel och ärlig. Skulle anlita henne igen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2021-07-21
    Artemiz var väldigt proffsig i sitt bemötande. Hon höll i en väldigt bra visning och var ständigt tillänglig trots högt tryck. En kompetent mäklare som fick en att känna sig trygg under hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2021-07-21
    Har blivit väldigt bra bemött av Johanna från start. Johanna är kunnig, driven, pedagogisk och förklarar försäljningsprocessen väl.
    Har haft fullt förtroende hela vägen för Johanna.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2021-07-20
    Jag var välbemött, hade inga riktiga förväntningar och. Johanna har varit hjälpsam
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2021-07-19
    Malin är en enormt proffsig mäklare. Kunnig, engagerad och trevlig. Rekommenderar henne till alla som vill sälja sin bostad.
    • Värnhem
    2021-07-16
    Lgh som jag äger med min dotter. Dottern har skött mäklarkontakterna. Det jag har sett är jag nöjd med. J fick en svårsåld lgh såld och hon fick köparen att höja sitt bud. Bra jobbat!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Fosiedal
    2021-07-15
    Hon jätte duktig I jobbet och snabbt sålde
    2021-07-14
    Väldigt trevligt bemött , glad, positiv och har bra koll på marknaden, bostadsområdet, bra insyn på det mesta och var alltid tillgänglig och svarade snabbt när vi hade frågor eller funderingar .

Uppfattade henne även som väldigt drivande, motiverad och tillmötesgående.

Hade väl egentligen inga jätte höga förväntningar i början utan mer förhoppningar,
    men det jobb som Artemiz gjorde överträffade dessa på alla punkter och gjorde ett grymt jobb!

Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Artemiz.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2021-07-12
    Sjukt bra och kunnig mäklare, expert på området där vi sålde vår lägenhet. Kände att Haris genuint brydde sig om både försäljningen av min lägenhet, och att jag skulle hitta något nytt. Skulle utan tvekan rekommendera Haris Horozovic till alla!
  • Manouchehr F
    2021-07-12
    Hon var seriös, artig och glad
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2021-07-10
    God kunskap med ordning och reda.
    Aktiv.
    Vi upplevde viss fartblindhet i tidigare lyckad/upptrissad försäljning, som lett till aningen stor förväntan hos säljaren
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Söderkulla
    2021-07-10
    Super trevlig, arbetar med en och försöker hitta dem bästa lösningarna. Känner mig trygg med henne som mäklare och hade mer än gärna rekommenderat henne till andra.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2021-07-08
    Elaine är en positiv och engagerad mäklare. Hon återkopplar snabbt och har ett trevligt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Folkets Park
    2021-07-08
    Trevligt och vänligt bemötande av mäklaren. Hon var lyhörd för mina behov och var tydlig och förklarade allt på ett förståeligt sätt.
    • Värnhem
    2021-07-08
    jättebra, snabb, effektiv inget struntprat bara sälja!
    • Ribersborg
    2021-07-08
    Har gjort affärer med Elaine tidigare och kan bara säga gott om henne.
    • Ribersborg
    2021-07-08
    Vi har både köpt och sålt bostad av Elaine och hon har varit super på alla sätt man tänka sig. Hon svarar snabbt, är professionell, effektiv och har ett väldigt trevligt bemötande!
    Vi är mycket nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2021-07-07
    Till att börja med på visningen var Haris mycket trevlig och kunnig om lägenheten. Eftersom detta var mitt första bostadsköp var Haris även väldigt hjälpsam och besvarade alla frågor och funderingar jag hade kring köpet. Han får utan tvekan de bästa rekomendationerna från mig.
    2021-07-07
    Trevligt bemötande
    Snabb
    Lyhörd
    • Limhamn
    2021-07-06
    Väldig profesjonell och duktig. Änkel att jobba med och ger goda råd. Duktig på att anpassa sig efter vad som behövs.
    • Limhamn
    2021-07-06
    Malin har sålt två av mina lägenheter nu, kommer aldrig anlita en annan mäklare. Hon är bäst på alla sätt. Proffsig, noggrann, ärlig och så hjälpsam och trevlig.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jens Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2021-07-05
    Kompetent och tydlig. Köpet var effektivt och kändes tryggt.
    2021-07-05
    Trevligt bemötande, lugn och trygg. Mycket är ju standard via säljcoachen, vilket ju är bra. Dock några saker som behövde korrigeras ang info om lägenheten, foton etc. Lite trist men vi är alla människor. Hade önskat större engagemang och aktiva insatser på säljbiten, men helt ok.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Oxie
    2021-07-05
    Nina är en frisk fläkt, med tillräcklig kunskap. Duktig och kunnig.Jag gillar Nina.
    Jag tycker hon fixar på bästa sätt.
    Det var kul att träffa henne.

Glad sommar.
    EVA LINDSKOG
    2021-07-04
    Bra bemötande och professionell
    • Elinelund
    2021-07-02
    Jag är väldigt nöjd med med hela säljprocessen tillsammans med Fastighetsbyrån och Johanna. Johanna har ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2021-07-01
    Försäljningen gick lugnt och smidigt, lagom mycket kontakt under processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Kulladal
    2021-06-30
    Från första besöket till såld lägenhet 7 dagar.
    Vad kan man begära mer. Proffsigt, effektiv, kunnig.
    Rekommenderas varmt.
    2021-06-30
    Tobias Axell är professionell, väldigt serviceinriktad och tillmötesgående. Vi hade en fin och givande dialog med Tobias som var väldigt mån om att hålla oss uppdaterade om försäljningen av vår lägenhet. Vi kan absolut rekommendera Tobias vid köp/försäljning av bostad.
    • Kulladal
    2021-06-30
    Nina är väldigt väldigt trevlig och professionell. Hon berättade hur allting går till, svarade på frågor och gjorde affären väldigt enkel och smidig utan några som helst konstigheter. Helt klart 10/10!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2021-06-30
    Ericka answered all my questions very clearly and took care of everything needed to sell my apartment very effectively. And she was incredibly fast getting me a pretty good deal!
    I'm very satisfied with her as my real state agent.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Ärtholmen
    2021-06-28
    Proffsig, kunnig och trevlig.
    • Drottningtorget
    2021-06-27
    Maxime är i en klass för sig och har överträffat alla våra förväntningar. Vi är väldigt nöjda och ger de varmaste rekommendationerna!
    • Almvik
    2021-06-27
    artemiz är professionell, vänlig, flexibel. hon är bra på att uppdatera och mycket flitig.
    • Drottningtorget
    2021-06-26
    Vi är så glada att vi valde att använda Maxime igen som mäklare. Hon är inte bara en fin person som är otroligt socialt kompetent, hon är en grym mäklare som är tillgänglig och kunnig. Vi ger henne våra varmaste rekommendationer!
    • Södertorp
    2021-06-24
    Allt var bra men mycket kortvarig kontakt därför begränsad chans till adekvat bedömning
    • Dockan
    2021-06-21
    Jag har handlat en lägenhet.
    Jag har förväntat mig snabbare svar. Men den totala erfarenheten från mäklarens sidor var mycket bra.
    • Slussen
    2021-06-21
    Ett praktexempel på hur en mäklare bör vara
    • Kirseberg
    2021-06-21
    Hon var perfekt allt. Jag är nöjd hon arbete.
    2021-06-19
    Vi är nöjd med henne och hon är verkligen duktigt.
    • Triangeln
    Exceptionellt bra!
    Jag som kund kände att Johanna kunde göra en väldigt bra enskild bedömning utifrån mina särskilda behov. Väldigt bra koll på områdena runtom i malmö för den som är osäker och ny i stan! Samt väldigt snabb på att besvara alla ens frågor vilket underlättar processen. Dessutom extremt trevlig! 10/10!
    2021-06-19
    Allting har varit professionellt från början till slut, grym kontroll!