Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö City

Fastighetsbyrån Malmö City

Östra Tullgatan 6, 211 28 Malmö — Visa karta

Ska du flytta i eller till Öresundsregionens mittpunkt - Malmö? Vi finns på flera platser i Malmö och kan varje stadsdel i detalj, både vad gäller vardag och bostadsmarknad. Vårt mål är att erbjuda en affärsmässig och personlig mäklartjänst, anpassad för just dig och dina önskemål. Att både köpare och säljare känner sig nöjda efter avslutad affär är något vi alltid strävar efter.

Så, har du frågor om bostad eller boende i Malmö finns vi här för att ge dig svaren. Vi vet vad du ska tänka på inför visning, vad din bostad är värd idag och vilka objekt som är påväg ut på marknaden.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Malmö City!

Läs vad 998 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö City

• 2019-06-24

Lovisa D skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi har sålt vår lägenhet och fått mycket bra bemötande mäklare. Uppdaterade oss hela tiden och gav trovärdigt intryck både gentemot oss och mot potentiella köpare. Vi behövde få till allt snabbt och det löste han. Vår mäklare levde upp till våra förväntningar och vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Karolina L

2019-06-24

Karolina L skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Behaglig, kunnig, representativ och påläst. Precis så skulle jag beskriva Elisabeth. Kan varmt rekommendera henne inför en försäljning. Läs mer
  • 2019-06-23

Fanny N skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde en två i Malmö
    Väldigt trevlig och genuin person. Inte alls lika ”säljig” som andra mäklare jag mött.
    Hjälpsam och kunde svara / hjälpa till med allt jag undrade över. Läs mer
  • 2019-06-21

hakan k skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi har sålt en bostadsrätt med hjälp av Haris Horozovic, vilket han har skött på ett fantastiskt och engagerat sätt som gör att vi med gott hjärta gärna rekommenderar honom för kommande uppdrag! Haris har uppfyllt alla förväntningar vi har haft. Läs mer

Maria E skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt en 2a på 50kvm, Sorgenfri i Malmö.
    Mycket professionellt bemötande av mäklaren och hon var alltid tillgänglig för att svara på frågor. Hon var väldigt tydlig under våra möten och fick både mig och säljaren att känna oss bekväma i situationen.
    Mina förväntningar levdes upp till med råge. Läs mer
  • 2019-06-19

Lise-Lotte D skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Bra uppmärksam, hjälpsam men även tydlig och informationsrik mäklare som hjälpte oss att sälja vår lilla lägenhet. Hon fick oss att känna oss viktiga. Jag upplevde att hon ville vårt bästa. Läs mer

Sigrid P skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt bostadsrätt i Malmö. Mycket trevlig, professionell, och superenkel att kommunicera med. Haft fullt förtroende av vår försäljning. Att sälja är alltid nervigt, men vi har alltid fått svar och kunnat rådfråga om det mesta kring försäljning. Hjälpsam och tagit sig tid till oss. Kunde inte blivit bättre. Läs mer
  • 2019-06-18

Cecilia F skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Påläst, förtroendeingivande och noggrann Läs mer

Carina S skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt en 2:a. Mycket snabb affär som gick igenom tack vare Haris intresse att serva både oss och säljaren. Ringde honom om en förhandsvisning, vilket han ordnade och återkom med tid inom 10 min. Dagen för visning var han väl förberedd . Vi bestämde oss snabbt att vi ville köpa. Skrev papper samma dag. ( sett ca 15 lägenheter innan). Rekommenderar Haris för han gillar sitt jobb, det märks. Läs mer
    2019-06-18 Haris H svarar Carina S
    Hej Carina,

Det var verkligen ett nöje att hjälpa er och jag tackar för den vänliga rekommendationen. Jag vet redan nu att Fredrik kommer stortrivas, det är verkligen en drömlägenhet ni köpt. Njut njut njut! Det förtjänar ni!
    Allt gott!

/ Haris
    Haris H gillar detta
  • Ingela J

2019-06-17

Ingela J skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Har köpt ett radhus utanför Malmö och anlitade då mäklare för att sälja min tvåa i Malmö. Trevlig mäklare som gjorde ett bra jobb. Saknade vid ett par tillfällen återkoppling men tog själv kontakt och blev trevligt bemött. Rekommenderar gärna Kenan till mina vänner! Läs mer

Tomas D skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Bra, effektiv mäklare! Inga konstigheter, höll oss välinformerade hela tiden. Högsta betyg! Läs mer

Christian H skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Berniz är trevlig och tillmötesgående och skötte försäljningen av min etta på Möllevångstorget.

Superbra mäklare! Läs mer

Linnea S skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har köpt min första bostadsrätt lägenhet och Ramona var helt fantastisk under hela processen. Snabba svar kring all kommunikation och väldigt proffesionellt och trevligt bemötande i person varje gång. Jag skulle definitivt varmt rekommendera vidare henne till den som frågar. Läs mer
  • 2019-06-16

Joséphine T skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Bra och trygg kontakt när jag köpte min första lägenhet. Läs mer
  • 2019-06-15

Emma F skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag köpte en två rummslägenhet i malmö med Malin som mäklare.
    Super positiv och trevlig person som snabbt svarade på ens frågor och funderingar.
    Jag är supernöjd med mitt lägenhetsköp och med Malin som mäklare :) Läs mer
  • 2019-06-14

Jim Mikael Pontus A skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt en 2:a i sofielund. Mycket nöjd med mitt val av mäklare. Mycket bra bemötande, tydlig och engagerad. Fick bra betalt för vår lägenhet, är mycket nöjd och redo för nästa bostad! Läs mer
    Ramona Girdea gillar detta
  • 2019-06-14

Oskar W skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde lägenhet i centrala Malmö. Elisabeth skötte förberedelser, kommunikation, och försäljning, allt med proffsigt och bra energi. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-06-13

Shabnam R skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Nina är super bra! Väldigt duktig mäklare! Sålt objekt direkt över vad vi trodde vi kunde få. Läs mer
  • 2019-06-13

Håkan A skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Maria var tillmötesgående och gjorde ett utmärkt arbete, Läs mer
  • 2019-06-12

Ann-Charlott W skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Bra effektiv och vänlig mäklare med ett proffsigt upplägg och en bra yrkeskunnighet.
    Duktig på att marknadsföra bostaden. Läs mer
  • 2019-06-10

Jörgen O skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt bostadsrätt. Säljaren var tydlig,korrekt, bra information hittade lösningar. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-06-09

Sandra E skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi sålde vår lägenheten med Berniz som mäklare. Vi fick ett super bemötande där Berniz verkligen lyssnade till vad vi ville och därefter sträva för att
    Tillfredställa dem behoven. Snabba svar och alltid tillgänglig Läs mer
    2019-06-17 Berniz Ismail svarar Sandra E
    Tack för fint omdöme,
    Allt gott,
    Berniz
  • 2019-06-09

Malvina O skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt en 1,5 rum. Trevlig mäklare och ett ok bemötande när jag väl fick tag i honom. Sämre på att återkoppla. Min pappa fick bättre bemötande trots att det var jag som skulle köpa den. Läs mer
  • 2019-06-08

Magnus J skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Är jättenöjd med priset jag fick för bostadsrätten så där ska jag inte klaga. Hade också många jättetrevliga konversationer med mäklaren.
    Dock hade jag förväntat mig mer engagemang av mäklaren. Såg ingen skylt på vägen att min bostadsrätt var till salu.
    Planritning trodde jag mäklaren gjorde men tydligen inte. Ingen uppmätning/kontrollmätning av bostaden. Lämnade också lite muntlig info till mäklaren om brister som köparen inte fått reda på.

Är alltså nöjd men trodde en mäklares ansvar var större. Läs mer

David M skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Allting flöt på bra och kommunikationen var väldigt bra Läs mer

Simon B skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har köpt lägenhet, där det blev snabbt gjort, bra korrespondens och trevligt bemötande.
    Det som gör Kenan unik är att man inte upplever något spel, utan en genuin och kunnig person som ger förtroende. Skulle själv anlita Kenan som mäklare för att veta att kunden kommer få ett ärlig och bra bemötande, precis som jag fick. Läs mer

Ida I skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi har köpt lägenhet av Kenan, och vi har gett honom förtroendet att sälja vår. Han är seriös, pålitlig och vänlig. Redan på en tidigare visning av en lägenhet vi inte köpte och Kenan var mäklare sa vi till varandra: Den mäklaren ska få sälja vår lägenhet när det väl blir aktuellt! Läs mer
  • 2019-06-06

Jenny T skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Filippa har hjälpt mig med att sälja min lägenhet, hon är proffsig och hjälpsam.
    Mina förväntningar var att få sålt lägenheten snabbt och till rätt pris. Försäljningen gick snabbt och bättre än förväntat.
    Kommunikationen har fungerat perfekt, kan inte annat än att rekommendera Filippa. Läs mer
  • 2019-06-05

Tim A skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt en bostadsrätt och fått en bra uppfattning av mäklaren vid första möte med en positiv känsla inför försäljning. Hade önskat en mer rak och tydlig kommunikation med korrekt och ärlig rådgivning från mäklaren inför samt under budgivning på bostaden.

Helhetsupplevelsen är ok, bra bemötande och utfört arbetsuppgifter enligt överenskommelser. Kan utveckla sin kommunikation med kunder för att undvika missförstånd och förvirring vid försäljning. Läs mer
  • 2019-06-04

Sofie A skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Bostadsrätt. Trevlig och glad mäklare. Mäklaren levde inte upp till förväntningarna som hen gav oss. Besviken på detta. Mäklaren var dålig på att lägga upp en tydlig plan till oss för försäljningen. Även dålig på strategi vid budgivning.
    Sammanfattat besviken. Läs mer

Kumar S skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Thomas O skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt fastighet tycker mäklaren var bra. Engagera sig i sitt jobb Läs mer

Joachim S skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kenan Hasanoglu har hjälpt oss att sälja en bostadsrätt om 2 rok.

Kenan har på bästa sätt tillvaratagit våra intressen och på bästa sätt hjälpt oss till en bra affär och ett snabbt avslut. Kenan har levt upp till alla krav och förväntningar man kan ställa på sin mäklare ett 5 stjärnig mäklare helt enkelt! Läs mer
  • 2019-06-02

Therése A skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Väldigt proffsig, duktig och trevlig mäklare. Sålde vår lägenhet utan problem och vet vad hon pysslar med. Var tom med vid fotografering och hjälpte till att styla lägenheten. Ger det lilla extra! Läs mer
  • Matilda S

2019-05-29

Matilda S skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin har ett fantastiskt engagemang och ger verkligen det lilla extra - inte bara för slutpriset utan också för att jag ska känna mig trygg i hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-05-28

Sara E skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    sålt bostadsrätt.
    mäklaren var jättebra och levde verkligen upp till våra förväntningar. hon svarade på frågor och var behjälplig i många funderingar och frågor. mycket proffsig mäklare! Läs mer
  • 2019-05-28

Stephanie A skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har sålt min lägenhet. Malin har varit fantastisk redan från start! Hon kontaktade mig efter att jag varit på en visning och undrade om jag skulle sälja min bostad och om jag hade varit i kontakt med någon mäklare. Vi bokade en tid för en träff, och jag och min man fick ett jättegott intryck av Malin; kunnig, trevlig och fick oss att känna oss trygga.

Jag hade lite dåliga erfarenheter av andra mäklare men Malin är fantastisk och vi kände oss så uppskattade, omhändertagna och trygga! Hon har verkligen visat engagemang och det har känts så bra att vi haft just henne som mäklare. Jag hade definitivt rekommenderat henne till mina vänner! Läs mer
  • Richard K

Richard K skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Trevlig, proffsig, påläst och gör allt för att hjälpa både säljare och köpare!
    Jesper vill verkligen att alla ska känna sig nöjda med affären!
    Tack för hjälpen!
    /Richard Läs mer

Sara E skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Mäklaren har hjälpt till att sälja min bostadsrätt. Vi blev mycket väl bemötta, på ett proffsigt sätt. Mäklaren såg våra behov och var personlig i all kontakt. Det var lätt att prata med henne och hon förstod oss. Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Läs mer

Eva L skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har sålt ett kedjehus på Virentofta.Mäklaren var förtjusande vänlig och effektiv. Jag fick mer betalt för huset en vad jag någonsin kunde ha föreställt mig. Hela affären gick väldigt snabbt. Mälaren var högt över mina förväntningar. Helt suverän. Läs mer

Eva-Kristina O skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket professionellt, informativt och vänligt bemötande. Rekommenderar er gärna! Läs mer

Emil J skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag anlitade Ericka för försäljningen av min lägenhet på Dalaplan. Mina tidigare erfarenheter av mäklare har inte varit särskilt positiva och jag var ganska nervös för att gå genom en ny lång och utdragen process med en mäklare som bara jagar sina pengar och inte bryr sig om mig.
    Men Ericka ändrade min bild av hur mäklare kan vara fullständigt. Från vårt första möte har nog ledorden för hela den här försäljningen varit tydlighet och stor personlig närvaro. Jag har aldrig känt mig osäker på var vi står eller vad som ska hända. Har jag haft frågor så har Ericka alltid gett mig ordentliga och utförliga svar och de gånger då jag som säljare måste ta en eller annan ställning så har Ericka varit en utomordentligt bra diskussionspartner som kunnat belysa alla olika aspekter. Vilket har gjort att jag alltid var trygg i de val jag behövde göra. Och det var väldigt värdefullt för mig.

Skulle jag sälja en bostad igen så skulle jag välja Ericka som mäklare igen. Utan någon som helst tvekan. Hon har mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Sandra D

Sandra D skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Bra kontakt med oss som säljare men även som köpare då vi köpte bostaden hon sålde. Informerar om varje steg samt uppdaterar ofta. Lätt att få tag på och visar genuint intresse. Korrekt info och bemöter frågor och oro som uppstår bra. Självklart trevlig också och allmänt social så hon är lätt att prata med. Rekommenderas starkt! Läs mer
    Maxime M gillar detta

Ingrid M skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag sålde min bostadsrätt i Slottsstaden och är mycket nöjd med min mäklare under alla delat av försäljningen. Vänlighet, trygghet, proffsighet och smidighet präglade hela processen. Läs mer
  • Romy R

Romy R skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Haric har sålt min 3rums lägenhet.Han är väldigt engagerad och har hela tiden tillgodo sett mina intressen.Jag är väldigt nöjd med hans arbete. Läs mer
    2019-05-29 Haris H svarar Romy R
    Hej,

Tusen tack för ett gott samarbete. Det har varit ett nöje att hjälpa dig att både hitta och sälja din lägenhet!
    Allt gott!

/ Haris
    Haris H gillar detta
  • Elvis D

2019-05-25

Elvis D skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Väldigt duktig och kunnig mäklare. Kämpade för att vi både skulle köpa och sälja. Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • 2019-05-25

Edita M skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Ericka är en otroligt duktig och professionell mäklare!
    Vi sålde vår bostad med hjälp av Ericka som varit lyhörd för våra önskemål sen dag ett. Läs mer
  • Jonas J

2019-05-24

Jonas J skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Nina var till stor hjälp under hela försäljningsprocessen av vår lägenhet. Från första mötet till kontraktet var på skriver kände man sig väldigt trygg och omhändertagen av Nina.
    Mina förväntningar på en mäklare var att det är en person som ska vara lätt att ha att göra med, som ska hålla mig uppdaterad och informerad om händelserna under försäljningen och det var precis vad jag fick med Nina som mäklare.
    Vill du känna dig trygg när du säljer din bostad, då är Nina helt rätt mäklare för dig! Läs mer
  • 2019-05-24

Felicia M skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt bostadsrätt.
    Fint bemötande, levde upp till mina förväntningar. Snabbt smidigt informativt och enkelt. Läs mer
  • Muhamed M

2019-05-23

Muhamed M skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket professionellt bemötande med en hög personlig service. Erica ger det lilla extra och levererar över förväntan! Kan varmt rekommendera Erica. Läs mer
Ericka Nguyen
Kenan Hasanoglu