Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö City

Fastighetsbyrån Malmö City

Östra Tullgatan 6, 211 28 Malmö — Visa karta

Ska du flytta i eller till Öresundsregionens mittpunkt - Malmö? Vi finns på flera platser i Malmö och kan varje stadsdel i detalj, både vad gäller vardag och bostadsmarknad. Vårt mål är att erbjuda en affärsmässig och personlig mäklartjänst, anpassad för just dig och dina önskemål. Att både köpare och säljare känner sig nöjda efter avslutad affär är något vi alltid strävar efter.

Så, har du frågor om bostad eller boende i Malmö finns vi här för att ge dig svaren. Vi vet vad du ska tänka på inför visning, vad din bostad är värd idag och vilka objekt som är påväg ut på marknaden.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Malmö City!

Läs vad 687 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö City

• Isak B
    Isak B skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde en lägenhet i Malmö via Malin vilket fungerande utmärkt. Läs mer
  • Linda W
    Linda W skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde en bostadsrätt (2 rum) och på det stora hela var det en professionell och bra upplevelse! Upplevlde att Malin var kunnig och engagerad. Läs mer
    Malin F gillar detta
  • Jacob L
    Jacob L skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi sålde en bostadsrätt, var väldigt nöjda med en snabb affär som sköttes snyggt av Malin. Läs mer
    Malin F gillar detta
  • Olof M
    Olof M skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket trevlig och kompetent mäklare. Smidig att ha att göra med på alla sätt. Köpte lägenhet med hans hjälp. Läs mer
  • Mimmi
    Mimmi skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vilken mäklare! Köpte min drömlägenhet igår och jag är så nöjd med servicen jag fått. När det gäller en så stor affär så behöver man någon som svarar på ens frågor snabbt, är rak och ärlig. Så tacksam över att säljaren valde dig. 5/5. Har inget att klaga på <3 BRA JOBBAT! Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt första lägenheten. Mäklaren var väldigt bra och kunnig och tog tillvara på både köpare och säljares intressen på ett bra sätt. Läs mer
  • Marcus W
    Marcus W skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Att välja mäklare kändes inte lätt men när vi hittade Malin föll alla bitar på plats. Malin har på ett trevligt och professionellt sätt guidat oss genom hela säljprocessen, ständigt hållit oss informerade och påmint om sånt som behöver påminnas om. Hon var mån om att både vi som säljare och potentiella köpare ska vara nöjda och det uppskattade vi verkligen, det kändes tryggt och seriöst. Hon ordnade också en riktigt duktig fotograf som tog jättefina bilder.

Sammanfattningsvis vill vi verkligen rekommendera Malin, hon har med råge uppfyllt alla förväntningar vi hade på en mäklare och hon har starkt bidragit till att vår lägenhetsförsäljning blev så smidig som den blev. Läs mer
  • Christian B
    Christian B skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde en etta i malmö, blev riktigt bra bemött av Daniel och så levererade han ett otroligt resultat. Bästa mäklaren jag haft! 👍 Läs mer
  • Tim S
    Tim S skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kändes tryggt från visning till köp till överlämning av nycklar. Läs mer
  • Emma E
    Emma E skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Maxime är professionell och jobbar hårt. Bra på att följa upp och mycket flexible och tillgänglig Läs mer
  • Sarah M
    Sarah M skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Supernöjd, inget att klaga på överhuvudtaget faktiskt. Läs mer
  • Erik W
    Erik W skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Daniel var helt fantastisk från början till slut. Lyhörd, noggrann och framförallt väldigt skicklig på sitt jobb. Dagen efter första visningen var lägenheten såld och alla papper påskrivna, och vi fick dessutom bra betalt. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Erik W
    Erik W skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
  • Helena B
    Helena B skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi köpte en lägenhet av Kenan. Vi upplevde honom som mycket behaglig, framstår som ärlig och rak. Intresserad men inte överdrivet "gåpåig". Vi har sett många lägenheter sista året och därmed många mäklare. Kenan är en av de trevligaste vi mött! Läs mer
  • Monica O
    Monica O skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Har sålt en lägenhet. Blev mycket bra bemött av mäklaren, och han var engagerad och skötte allting väldigt smidigt. Han levde verkligen upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Johanna P
    Johanna P skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har fått helt enastående hjälp av Kenan, både med att sälja min bostad till över förväntat pris och att hitta ny bostad.

Skulle rekommendera Kenan till alla som behöver hjälp med att sälja eller köpa bostad. Läs mer
  • Sofia N
    Sofia N skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Professionellt bemötande.
    Kunnig. Serviceminded. Tydlig kommunikation. Läs mer
  • Mattias A
    Mattias A skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    För mig så var det första gången jag köpte en bostad och Ericka har verkligen hjälpt till och informerat om varje steg genom hela processen.

Hon har varit behjälplig innan, under och även efter att köpet var gjort. Läs mer
  • Rebecca A
    Rebecca A skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt en etta på Östervärn i Malmö.
    Mycket nöjd med Ericka som mäklare, fått ett proffesionellt, kunnigt och trevligt bemötande genom hela processen! Läs mer
  • Jennie F
    Jennie F skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Hon är den bäst mäklaren om finns! Så engagerad, driven, glad , positiv, ärlig, och verkligen, helt perfekt till att sälja vår
    Bostad!! Läs mer
  • Lizandra L
    Lizandra L skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har precis köpt en lägenhet av Ericka och jag tycker verkligen hon är en toppen mäklare!

Hon har varit väldigt hjälpsam och flexibel för att kunna göra processen så enkel som möjligt. Hon har alltid svarat snabbt på frågor och kunnat hjälpa till, jag skulle rekommendera henne! Läs mer
  • Per E
    Per E skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kenan är en ytterst proffsig och trevlig mäklare som med stort engagemang sålt en lägenhet åt mig. Jag kan varmt rekommendera honom för flera att anlita. Läs mer
  • Margareta m
    Margareta m skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Han hade mot mig ett trevligt bemötande, och var väl påläst om objektet samt samvetsgrann och noggran.
    Dessutom var han behjälplig i den här affären. Läs mer
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag sålde min första egenägda bostadsrätt genom Kenan, och jag är så nöjd med alla steg av försäljningsprocessen. Han levde upp till alla förväntningar och hanterade hela försäljningen trots knepig tidsplan med semestrar och studier. Kan VERKLIGEN rekommendera Kenan! Man känner sig trygg då han han besitter mycket kunskap och vet hur man hanterar människor i olika situationer. 12 av 10 poäng! Läs mer
    Kenan H gillar detta
  • Lisbritt V
    Lisbritt V skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin Wallin har levt upp till alla förväntningar och vi skulle inte tveka att vända oss till henne i framtiden. Vi kommer att varmt rekommendera henne till andra som går i sälj- och/eller köptankar. Lisbritt och Bertil Vendel Läs mer
  • Zardewa F
    Zardewa F skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag köpt en bostadsrätt och sökte efter en snabb affär. Jag upplevde att mäklaren var trevlig, tillgänglig och kunde svara på alla mina frågor. Mäklaren såg till att affären avslutades snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-08-29 Berniz Ismail svarar Zardewa F
    Tack för fint omdöme, och kul att ni är nöjda!

Allt gott,
    Berniz
  • Morten S
    Morten S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Marlin Wallin hjalp os med at sælge vores lejlighed efter at to andre mæglere ikke kunne slutføre opgaven. Hun var fleksibel, glad, god og ikke mindst den som klarede opgaven til en pris vi alle var tilfredse med. Vi kan varmt anbefale hende og hendes arbejde. Skulle vi sælge igen, så vil vi absolut forsøge at benytte Malin igen. "Desværre" går betygsskalaen kun til 5, hvor hun faktisk er langt mere værd!!! Läs mer
  • Emma L
    Emma L skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde en bostadsrätt i västra hamnen, Malmö och Malin har från dag ett guidat oss igenom försäljningen med ett proffsigt bemötande och stor entusiasm. Kan varmt rekommendera henne för din framtida bostadsförsäljning! 👍🏻 Läs mer
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Lägenhet
    Tydliga besked - information - mycket bra bemötande
    Hälsningar
    Mikael Läs mer
  • Åsa S
    Åsa S skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    vi har sålt en fyrarumslägenhet vid Lugnet. Vi träffade Malin första gången när vi tittade på en lägenhet som hon sålde. Den lägenheten köpte vi inte, men vi blev så imponerade av Malin att vi anlitade henne för att sälja vår lägenhet.
    Malin har varit precis den typ av mäklare som vi önskat oss. Saklig, påläst, förstod oss och våra behov omedelbart och anpassade sitt arbete helt till vad vi ville ha ut av henne. Vi kunde inte ha önskat oss en bättre mäklare Läs mer
  • Karin R
    Karin R skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin är väldigt positiv och trevlig. Hon är lätt att samarbeta med och svarar snabbt vid frågor. Läs mer
  • Oscar R
    Oscar R skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin var kanonbra när vi köpte vår lägenhet. Dock var inte flyttstädningen lika bra, trots att säljaren använde av mäklaren rekommenderad städfirma. Läs mer
  • Hasnain S
    Hasnain S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    She is nice professional
    and cooperative.I hope I will work with her again and again. Läs mer
  • Parisa S
    Parisa S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    She knows her job very well 👍 Läs mer
  • Daniel J
    Daniel J skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde lägenhet i Slottstaden, Malmö. Väldigt proffsigt bemötande från start, öppen för idéer och väldigt bra kontakt under hela affären. Rekommenderas verkligen. Läs mer
  • Annika Q
    Annika Q skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vid försäljning av vår 3-rummare på Möllan fick vi bra stöd av Kenan. Som kund känner jag mig trygg i att han kan marknaden och ger mig som säljare bästa möjligheter.
    Kenan har även varit anträffbar över förväntan!
    Jag kommer att rekommendera Kenan till bekanta som behöver mäklare! Läs mer
  • Christian O
    Christian O skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin hjälpte oss att sälja vår villa i Malmö och gjorde ett fantastiskt arbete. Jordnära och trevlig men samtidigt otroligt professionell och driven. Jag kan starkt rekommendera Malin till alla som går i bostadsförsäljningstankar, ni kommer inte att bli besvikna! Läs mer
  • Petrus B
    Petrus B skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Rekommenderar varmt Fastighetsbyrån Malmö för din bostadsaffär, vare sig du skall köpa eller sälja en fastighet. Läs mer
  • Malin Ö
    Malin Ö skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag sålde min 2:a på Damfri genom Berniz som har ett supertrevligt bemötande, tillgänglig och lätt att komma i kontakt med. Visade ett engagemang långt över mina förväntningar! Supernöjd! Läs mer
    2018-08-13 Berniz Ismail svarar Malin Ö
    Tack Malin, så trevligt att du är nöjd!
  • Lotta E
    Lotta E skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde en lägenhet på 42kvm. Allting har gått jättebra. Fick först bud under utropspris och efter samtal med Berniz la samma budare utgångspris som ledde till köp. Berniz är trevlig, engagerad, drivande, höll kontinuerligt kontakt, jag har ingenting att anmärka. Nöjd 100/100. Läs mer
    2018-08-09 Berniz Ismail svarar Lotta E
    Så kul att få höra,
    Ha en fin dag!
  • Alexandra S
    Alexandra S skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag sålde min 4a på Majorsgagan 16 med Berniz hjälp, hon är en väldigt trevlig och social mäklare med mycket idéer och väldigt ambitiös.

Jag hoppades på att få min lägenhet såld inom ett viss datum men som tyvärr inte blev av, mycket ändringar ang visningarna som var inbokade osv. Men det blev ändå en bra och snabb affär när köpet väl gick igenom några veckor senare.

Jag är nöjd och kan starkt rekommendera Berniz, använder mig gärna av henne vid nästa affär med.

Tack! Läs mer
    2018-08-08 Berniz Ismail svarar Alexandra S
    Tack själv för ett gott samarbete!
    Allt gott,
    Berniz
  • Alf B
    Alf B skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket erfarna. Mäklaren arbetade mycket proffsigt. Läs mer
  • Oskar Järnström G
    Oskar Järnström G skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt lägenhet i Malmö. Bra bemötande, väldigt hjälpsam. Skönt för oss då det var vårt första bostadsköp. Fick mer hjälp än vad vi räknat med Läs mer
  • Aicha A
    Aicha A skrev om Anna Melefors en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag köpte len lägenhet i Malmö och jag fick den hjälpen jag behöver från Anna. Läs mer
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Anna Melefors en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt lägenhet. Bra bemötande överlag men i en fråga när lägenheten redan var såld fick jag inte tag på Anna eller hennes assistent på ett par veckor trots många meddelanden. De hade glömt svara. Läs mer
  • Ann-Charlotte M
    Ann-Charlotte M skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Proffesionellt och tryggt. Mer nöjd än vad jag är kan man inte bli. Läs mer
  • Marie H
    Marie H skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Anlitade Fastighetsbyrån för försäljning av min bostadsrätt i Malmö. Min mäklare var proffsig i alla moment och jag kände mig trygg genom hela processen. Superskönt! Läs mer
  • Amar M
    Amar M skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City