Fastighetsbyrån Malmö City

Östra Tullgatan 6, 211 28 Malmö — Visa karta

Ska du flytta i eller till Öresundsregionens mittpunkt - Malmö? Vi finns på flera platser i Malmö och kan varje stadsdel i detalj, både vad gäller vardag och bostadsmarknad. Vårt mål är att erbjuda en affärsmässig och personlig mäklartjänst, anpassad för just dig och dina önskemål. Att både köpare och säljare känner sig nöjda efter avslutad affär är något vi alltid strävar efter.

Så, har du frågor om bostad eller boende i Malmö finns vi här för att ge dig svaren. Vi vet vad du ska tänka på inför visning, vad din bostad är värd idag och vilka objekt som är påväg ut på marknaden.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Malmö City!

Läs vad 1406 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö City

Lina A skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi sålde vår bostadsrätt på fyra rum med Ericka och det gick väldigt snabbt, smidigt och enkelt men också väldigt tydligt och professionellt. Läs mer

Patrik H skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Proffesionell, trevlig och lätt att jobba med. Läs mer

Ridah A skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    En kanon mäklare man får valuta för sina pengar! Läs mer

Ingrid N skrev om Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Hyrt en lägenhet sålt en bostadsrätt, mötet med mäklaren blev mycket bra från första mötet. förväntning blev mycket bra trevlig tillmötesgående bra samtal. Tackar Johanna Meyer för ett mycket bra samarbete. Läs mer
  • Hurma P

2020-06-03

Hurma P skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har sålt en 2:a med Haris hjälp.
    Haris är en utmärkt mäklare, mycket trevlig, engagerad och professionellt bemötande. På kort tid sålde Haris min 2:a i Malmö. Han var alltid tillgängligt både via telefonsamtal och sms. Jag är väldigt nöjd med hans tjänst och kommer säkert att rekommendera Haris som bästa mäklare till alla som behöver hjälp med försäljning resp. köp av en bostad. Läs mer
    2020-06-03 Haris H svarar Hurma P
    Tack snälla Hurma för din rekommendation! Jag är tacksam och samtidigt glad över att du känt så under processen. Önskar dig stort lycka till med nya lägenheten och du är varmt välkommen att höra av dig om det skulle vara något framöver! :)
  • 2020-06-02

Gerd Ingrid Lilian R skrev om Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi har sålt en trea på 80 kvm. Vi blev bra bemötta av mäklaren.
    Vi hade kanske önskat oss lite mer betalt för lägenheten, men förstår att det inte är så lätt i dessa tider.
    Vi tycker att det har varit positivt. Läs mer
  • 2020-06-01

Anna S skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde lägenhet i Malmö. Mycket nöjd med Malins insatser som gav en snabb och smidig affär. Läs mer
  • 2020-05-31

Fredrik S skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Toppenservice! Vi var verkligen supernöjda med Maria då hon är driven, serviceminded och hela tiden ger bra återkoppling. Hon engagerade sig från början till slut i affären och sökte upp nya kunder till visningar och hade hela tiden en plan för nästa steg. Rekommenderas starkt!!! Läs mer
  • 2020-05-27

Hedayatullah N skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag köpte en bostadsrätt med hjälp av en kunnig, väl erfaren och en vänlig bemötande mäklare ( Elaine Murgas ). Säljare var jobbiga, men Elaine Murgas fixade allt. Tack Elaine Murgas.
    Med vänliga hälsningar
    Hedayatullah Noori Läs mer
    Elaine M gillar detta
  • 2020-05-24

Nicholas S skrev om Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    En riktig proffsig och trevlig mäklare, svarar snabbt alltid, ger bra råd och rekommenderas starkt. Läs mer

Timmie G skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket kompetent och trovärdig.
    Bra upplägg och utmärkt genomförande! Läs mer

Jenny H skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har köpt en lägenhet genom Fastighetsbyrån. Kenan var väldeligt trevlig och tydlig genom hela processen. Läs mer

Leo B skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Allt gick utmärkt, Hög rekommenderad Läs mer

Malin H skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde min bostadsrätt.
    Malin var alltid mycket tillmötesgående och ett bra stöd i min försäljning. Var mycket tillgänglig och jobbade hårt.
    Är mycket nöjd! Läs mer

Mathilda J skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin sålde vår tvåa i Västra Sorgenfri. Supernöjda med Malins arbete som varit professionellt och personligt på samma gång, från första kontakt till kontraktsskrivning. Hon hittar det som är fantastiskt med lägenheten och är kan verkligen förmedla det till tänkbara köpare. Hon säljer inte bara en lägenhet utan ett hem. Ihärdig och beslutsam. Hon ger det extra, som att även ge support vid vårt köp. Malin är dessutom en fröjd att ha att göra med, alltid trevlig och närvarande. Läs mer
    Malin F gillar detta

Pauliina J skrev om Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Johanna har varit mycket hjälpsam och hittat smidiga lösningar i dessa svåra covid-19 tider för både visning och kontraktskrivning. Jag är mycket nöjd med min lilla bostadsrätt i Malmö och också mycket glad att Johanna hörde av sig och tipsade mig om den. Jag hade haft kontakt med henne tidigare på en annan visning, så hon kom ihåg mig och vad jag letade efter - väldigt uppskattat, eftersom bostadsletandet tar tid. Så Johanna gjorde del av arbetet! Jag känner mig väldigt trygg i valet av mäklare och fastighetsbolag. Stort tack! Läs mer
  • Ebba F

2020-05-17

Ebba F skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har nyligen flyttat in i en bostadsrätt och är supernöjd! Haris var delaktig i processen från dag ett och alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Detta var första gången jag köpte en bostad och Haris levererade ett bra och professionellt bemötande som ledde till en bra och trygg köpprocess.

Rekommenderar definitivt Haris om du ska köpa eller sälja din bostad! Läs mer
    2020-05-18 Haris H svarar Ebba F
    Tack Ebba! Jag uppskattar din rekommendation enormt mycket och blir glad att ni känt er nöjda genom hela köpprocessen, det glädjer mig innerligt. Jag hoppas självklart att du trivs i din nya lägenhet, skulle det vara några frågor framöver är du varmt välkommen att höra av dig. Allt gott så länge. / Haris
  • 2020-05-16

Peter O skrev om Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Patricia hjälpte mig att sälja min bostadsrätt på Ön/Limhamn. Med sin energi, engagemang och positiva framtoning så löste hon denna utmaning trots rådande situation (Corona). Patricia gav inte upp utan fortsatte med visningar och förhandlingar.
    Jag är JÄTTENÖJD med Patricias insats🙌🏻👌🏻 och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2020-05-17 Patricia M svarar Peter O
    Hej Peter! Tack för ett fint omdöme! Nu kan ni äntligen bo in er i er nya bostad. Mvh Patricia
  • 2020-05-15

Mikael A skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt två lägenheter via Malin.

Bra bemötande och lyssnar på sina klienter.

Väldigt duktig och professionell mäklare.
    Vågar säga vad hon tycker och har ett gott omdöme.

Alltid tillgänglig, snabb med att svara. Läs mer
  • 2020-05-14

Yvonne J skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Haris hjälpte mig sälja min mammas lägenhet.
    Mycket behaglig och professionell i sitt bemötande och jag kan varmt rekommendera honom. Läs mer
    2020-05-14 Haris H svarar Yvonne J
    Hej Yvette!

Tack snälla för att jag fick äran att hjälpa till! Hoppas både du och Yvonne är nöjda! Önskar er en god fortsättning!
  • 2020-05-13

Emelie M skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Ellinor gjorde ett bra jobb med att sälja min lägenhet, hon hade ett bra bemötande och var tillgänglig på telefon större delen av dygnet om jag hade frågor eller funderingar. Hon var också bra på att kontinuerligt återkoppla och hålla mig uppdaterad. Läs mer
  • 2020-05-13

Markus Ingvar J skrev om Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Har sålt lägenhet och fått ett bra bemötande hela vägen. Seriös och ambitiös inställning till marknaden och anpassning efter våra önskemål. Läs mer
  • 2020-05-12

Emelie B skrev om Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Fick ett väldigt professionellt bemötande av Tobias som sålde vår bostadsrätt. Det gick snabbt och smidigt! Läs mer

Joacim B skrev om Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Oerhört professionell, trevlig och extremt tillgänglig Läs mer

Jonathan S skrev om Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kompetent och engagerad mäklare som gjorde mig trygg i mitt första bostadsrättsköp. Läs mer
    2020-05-12 Patricia M svarar Jonathan S
    Hej!
    Vad roligt att du kände så. Hoppas du ska trivas i din bostad och du är alltid välkommen att kontakta mig om du har andra frågor. Trevlig dag!

Yona K skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt Fritidsboende. Mäklaren var snabb på att svara, angelägen om att allt skulle gå rätt till och hjälpsam. Han ansträngde sig även extra för barnens skull på möten, allt för att det skulle vara bra för alla. Läs mer
    2020-05-11 Haris H svarar Yona K
    Hej Yona!

Tack för ditt svara, det glädjer mig att du känt så! Ha en fin sommar!
  • 2020-05-11

Jennie-anne Christina J skrev om Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    En fantastisk mäklare som hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Ett varmt, personligt och proffesionellt bemötande från första telefonsamtal till kontraktsskrivning sammanfattar min upplevelse av Artemiz. Jag skulle absolut rekommendera henne till mina bekanta om de funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
  • 2020-05-08

Tove H skrev om Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Johanna Meyer är en mycket professionell mäklare och vi är mer än nöjda av att ha anlitat Johanna! Läs mer

Luay A skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Hej!
    Jag har köpt Oshögavägen 4A i Oxie.
    Mäklaren bemött mig jätta bra Och jag fik allt som jag ventar . Läs mer

Andreea G skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi anlitade Nina som mäklare vid försäljning av vår bostadsrätt och är jättenöjda med hennes arbete. Proffisigt bemötande och vädigt snabb och tydlig kommunikation. Läs mer

Sofie B skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Ellinor hjälpte oss att sälja vårt brf hus.

Ellinor är en mäklare som har kunden i fokus och som finns närvarande genom hela försäljningsprocessen samt tillgänglig via telefon och sms.

Det märks att Ellinor har ett stort engagemang för sitt arbete och har ett mycket trevligt bemötande. Läs mer

Marcus B skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Ellinor hjälpte oss att sälja vårt brf hus.

Ellinor är mycket driven och närvarande mäklare. Svarar snabbt på både sms och telefon och ger en känsla av att du är en del av försäljningen.

Med hjälp av Ellinor slog vi rekord i området.

Att hon är otroligt trevlig är stor bonus. Läs mer
  • 2020-05-06

Simon R skrev om Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Professionellt bemötande, förtroendeingivande och bra service! Läs mer
  • 2020-05-04

Sara T skrev om Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag sålde en 3a i stjärnhusen . Johanna var från dag 1 väldigt proffsig, empatisk och driven i sitt arbete . Lätt tillgänglig på telefon , uppdaterade och informerade på ett bra o tydligt sätt . Rådande coronatid gjorde mig orolig över en lyckad försäljning men kunde prata med Johanna om det och hon var förstående och peppande att det skulle lösa sig , vilket det också gjorde . Jag är mycket nöjd med allt förarbete , fotografering , annonsering och jakt på spekulanter samt visningar och all återkoppling . Hon levde upp till alla Förväntningar !! Läs mer
  • 2020-05-04

Victoria L skrev om Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Trevlig professionell och hjälpsam! Läs mer
  • Roland E

2020-05-04

Roland E skrev om Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    En 2:a i Malmö.
    Johanna skötte alla uppgifter pa ett mycket bra sätt. Hon var kunnig och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-05-03

Frida L skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Ericka är ärlig, vänligt och professionell. All kommunikation sköttes perfekt och hon var ett bra bollplank när budgivning gick igång. Jag är mycket nöjd, både med försäljningen, det slutgiltiga priset på bostaden och Erickas jobb! Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • 2020-05-02

Moa M skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi sålde våran kolonistuga genom Haris. Har skötte hela processen med visningar och budgivning och kontraktskrivning superbra! Väldigt smidigt och noggrant. Läs mer
    2020-05-04 Haris H svarar Moa M
    Tack snälla för rekommendationen. Det har varit en superkul uppgift att hjälpa er med försäljningen. Ha det fint :) / Haris
  • 2020-05-01

Karin M skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin hjälpte mig att sälja min 1a och hon var fantastiskt bra på alla sätt! Mycket bra kommunikation, öppen och genuin. Väldigt nöjd. Läs mer
  • 2020-05-01

Ivana S skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Det som är bäst hos Nina är att hon var tillgänglig för oss och våra funderingar genom hela processen. Allt har gått smidigt och proffsig. Jag och min man var väldigt nöjda och därför rekommenderar vi Nina absolut! Läs mer
  • 2020-04-30

Vedran M skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag sålde min lägenhet på Söderkulla. Mitt första intryck av Nina var att hon är en kompetent och seriös mäklare. Hon hjälpte med försäljningsprocessen hela vägen in till mål och hade många och bra tips till mig som säljare. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
  • 2020-04-30

Annika B skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Då jag skulle sälja min lägenhet på Lindeborg kontaktade jag Nina Hjelm.
    Direkt förstod jag att samarbetet med denna positiva, trevliga mäklare skulle gå bra.
    Med sin erfarenhet och sitt sätt att förmedla information under hela processen skapar hon ett förtroende som gör att jag som säljare känner mig trygg redan vid första mötet. Läs mer
  • 2020-04-28

Marit H skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Ericka sålde min bostadsrätt och överträffade alla förväntningar. Hon har ett mycket bra bemötande trots att jag som säljare inte alltid var så tydlig. Hon var initiativrik och kom med konstruktiva förslag och löste en mycket snabb och smidig affär. Läs mer

Hanna N skrev om Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag är nöjd med Johanna och skulle rekommendera henne för andra. Hon har varit tydlig och proffsig från första mötet till kontraktsskrivningen. Läs mer

John R skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi var väldigt nöjda med vårt val av Kenan som mäklare. Han är tydlig genom hela processen och professionell. Vi upplevde honom som en erfaren och duktig mäklare. Läs mer
  • Cerima H

2020-04-27

Cerima H skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Fick Hjälp av Haris med försäljning av min bostadsrätt. Realistisk och proffesionellt syn på värderingen av bostadsrätten. Tillmötes säljarens önskemål på ett väldigt god sätt. Förklarar hela processen noggrant och konkret.
    En härlig positiv aura och bara berömmelse till Haris som mäklare.

Rekommenderar👌👌👌👌👌 Läs mer
    2020-04-27 Haris H svarar Cerima H
    Tack snälla Cerima för rekommendationen. Fina ord, och det är superkul att du känt att hela processen varit kul! Önskar dig stort lycka till med föreningen, hör av dig om det skulle vara något! Allt gott! / Haris

Anes M skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi har anlitat Haris som förmedlare av vårt bostadsrättshus i stadsdelen Kristineberg,Oxie. Vid första ögonblicket har vi klickat direkt och fått förtroendet /tryggheten med hans profil. Mäklaren i frågan har utstrålat på ett proffsigt och väluppträdande sätt och har samtidigt uppfyllt alla våra förväntningar kring försäljnings objektet. Vi skulle varmt rekommendera Haris och önskar honom stort lycka till i hans fortsatta arbetet. Läs mer
    2020-04-27 Haris H svarar Anes M
    Tack för de väl valda orden för att rekommendera mig, det glädjer mig enormt att ni känt trygghet genom hela processen. Det har självklart varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen. Önskar er också självklart lycka till framöver, både med nya lägenheten och proffskarriären inom fotbollen. Hälsa familjen så förs vi längre fram i sommar! / Haris
  • 2020-04-26

Jessica G skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Kenan. Han är pålitlig, professionell, trevlig och otroligt kunnig. Han har även varit tillgänglig och svarat på alla frågor och funderingar vi haft. Kan varmt rekommendera honom till alla som önskar en trygg & smidig process! Läs mer
  • 2020-04-26

Emmelie K skrev om Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mäklare som gör en bra jobb! God kontakt, pålitlig, tydlig och upplevdes engagerad i försäljningen. Läs mer
  • 2020-04-20

Sevil D skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Det blev en smidig affär, mycket trevlig mäklare som levde upp till mina förväntningar. Läs mer
Ericka Nguyen
Kenan Hasanoglu