Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö City

Fastighetsbyrån Malmö City

Östra Tullgatan 6, 211 28 Malmö — Visa karta

Ska du flytta i eller till Öresundsregionens mittpunkt - Malmö? Vi finns på flera platser i Malmö och kan varje stadsdel i detalj, både vad gäller vardag och bostadsmarknad. Vårt mål är att erbjuda en affärsmässig och personlig mäklartjänst, anpassad för just dig och dina önskemål. Att både köpare och säljare känner sig nöjda efter avslutad affär är något vi alltid strävar efter.

Så, har du frågor om bostad eller boende i Malmö finns vi här för att ge dig svaren. Vi vet vad du ska tänka på inför visning, vad din bostad är värd idag och vilka objekt som är påväg ut på marknaden.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Malmö City!

Läs vad 744 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö City

• Daniel M skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin är engagerad, har hög kompetens och är väldigt proffsig. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Alexander J skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi tog hjälp av Filippa för att sälja vår fyra i Rörsjöstaden. Vi gjorde ett omsorgsfullt förarbete i valet av mäklare och Filippa mötte våra höga förväntningar. Ett snyggt, professionellt och välstrukturerat arbetssätt präglade processen orkestrerad av Filippa.

Vi kan ge våra varmaste rekommendationer, reservationslöst! Läs mer
  • Ece K skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av Ericka. Hon var väldigt hjälpsam och förtroendegivande. Hon gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vänlig men även ambitiös och korrekt. Läs mer
  • Melanie G
    Melanie G skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    We interviewed 3 companies to sell our Malmö home and he represented Fasteghetsbyrån very well. Daniel Lundin is knowledgeable, friendly and, above all, professional in his manner. We followed his advice and he guided us through the whole process from start to finish. We were very happy and would thoroughly recommend Daniel and Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Martin T skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har sålt en etta i Malmö vid Dalaplan på 27 kvm. Fick ett mycket bra bemötande av mäklaren, som sedan första gången vi pratade alltid varit tillgänglig vid frågor osv. Upplevelsen skulle jag beskriva som probelmfri och trevlig. Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Dejan R
    Dejan R skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi tyckte att allt gick bra, tills vi i efterhand får reda på att prissättningen på lägenheten var lite i underdrift. Utöver det så sa vi att vi skulle köpa nytt direkt efter såld bostad och bad Kenan hjälpa oss med det, varpå han sa att han skulle göra så. När jag mailade honom om detta direkt efter säljet hade gått igenom så fick jag ingen respons alls. Vilket jag tycker är smått nonchalant, men så klart, alla tar sig an de projekt de anser vara värt det antar vi. För övrigt en trevlig kille med höga ambitioner. Läs mer
  • Almin O skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Super! 10/10 Smidigt, enkelt och professionellt! Läs mer
  • Måns E skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket trevlig och bra på att svara på frågor angående lägenheten. Läs mer
  • Björn Å
    Björn Å skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt bostadsrätt, Ericka är kunnig, påläst och har ett bra kundbemötande. Läs mer
  • Jessica A skrev om Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Från första mötet till sista överträffade Emma Topalovic vår förväntan big time! Hon var professionell, kunnig och engagerad. Vi kände oss trygga genom hela processen.

Emma får våra varmaste rekommendationer! Skulle välja henne som mäklare igen utan tvekan! Läs mer
  • Dunja A skrev om Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt en tvåa, Emma var väldigt engagerad och tillgänglig. Läs mer
  • Cassandra Z skrev om Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpte en etta. Emma Topalovi som var mäklare vid tidpunkten, var helt fantastisk. Rak och ärlig samtidigt som hon hade ett varmt bemötande. Affären gick smidigt och alla frågor jag hade besvarades väldigt snabbt. Läs mer
  • Bassam Ahmad A skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Världens bästa mäklarbyrå, och stans bästa mäklare här är kenan väldigt nöjd med vårt samarbete! Läs mer
  • Lina A skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket nöjd med all hjälp jag fått från Berniz. Får processen att kännas trygg och enkel. Alltid tillgänglig vid behov av hjälp och frågor! Läs mer
    2018-10-18 Berniz Ismail svarar Lina A
    Tack Lina, och grattis till köpet av bostaden! Supertrevligt att få ha er som köpare.

Vänligen,
    Berniz
  • David H
    David H skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi sålde vår sekelskifteslägenhet i centrala Malmö med Malin Fasth som mäklare när vi tog steget och köpte en villa utanför stan.

Malin gav ett väldigt kompetent och engagerat intryck när vi mötte henne första gången och vi bestämde oss direkt för att använda henne som mäklare.

Våra förväntningar på en tydlig plan för försäljningen, fina bilder och texter, löpande kontakt för att hålla oss informerade infriades på alla punkter av Malin.

Malin gjorde ett jättebra arbete med försäljningen. Hon engagerade spekulanter på ett bra sätt och fick till slut till en budgivning med över 10% utöver utgångspris. Vi är mycket nöjda med Malins insatser och driv. Det var en rolig försäljning! Läs mer
    Malin F gillar detta
  • Eva Ingrid Anita N skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt min villa. Allt till belåtenhet. Maria har ställt upp och hjälpt oss med och vi har blivit väl bemötta. Läs mer
  • Viktoria D skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag köpte en bostadsrätt, 3:a, i Sorgenfri i Maj. Upplevde Erika som påläst, kunnig och tillmötesgående till mina önskemål. Affären gick smidigt och snabbt. Läs mer
  • Sarah S skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi köpte en bostadsrätt som Malin sålde i Malmö. Malin är en mycket trevlig, påläst och förtroendegivande mäklare. Hon skötte affären mycket bra och vi är mycket nöjda med vårt köp och hur Malin förmedlade affären. Kan varmt rekommendera Malin! Läs mer
  • Mattias Ö skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Med ett stort engagemang och hög kompetens genomförde hon affären på ett strålande sätt. Läs mer
    Malin F gillar detta
  • Mattias H skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket god och trevlig tjej! Över söt är hon också! ☺️ Läs mer
  • Thomas D skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi är jättenöjda med hela affären, snabbt och mycket professionellt! Läs mer
  • Fredrik M skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Försäljning av bostadsrätt. Otroligt nöjd över hur Erickahanterat vår försäljning från start till slut. Det märks att Ericka är väldigt kunnig inom sitt område. Vi blev fullständigt nöjda med affären och kan starkt rekomendera henne. Vi skulle aldrig någonsin välja en annan mäklare iaf! Läs mer
  • Trang N skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Hej,
    Vi har köpt en etta lägenhet. Och det var Erika Nguyen som mäklare.
    Erika Nguyen är en duktig och bra mäklaren. Läs mer
  • Matilda S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin har hjälpt mig sälja en lägenhet i östra sorgenfri. Hon har varit fantastisk! Professionell, vänlig och tålamodig. Hon har gett råd och stöd i alla möjliga frågor som dykt upp i samband med försäljningen. Jag skulle rekommendera alla att vända sig till Malin! Läs mer
  • David H skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde lägenhet, köpte hus. Ericka var mycket proffsig, hjälpsam och vänlig genom hela (både köp & sälj) processen. Tillgänglig vid frågor och pedagogisk i sina förklaringar.

Första bostadsaffären för min del så förväntningarna var oklara.

Sammanfattningsvis fanns en tydlighet och engagemang från Erickas sida som gjorde mig som kund trygg. Läs mer
  • Lisa J skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Noggrann, snabb, trevlig, kompetent Läs mer
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Ericka hjälpte mig att sälja mitt hus på Johanneslust. Hon är en kompetent och professionell mäklare, och dessutom glad och trevlig. Ericka var väldigt engagerad, och lätt att kommunicera med, från första mötet tills affären var avslutad. Jag kan varmt rekommendera att anlita Ericka. Läs mer
  • Ece K skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har sålt min lägenhet med hjälp av en fastighetsmäklare som jobbar hos er. Hon var väldigt hjälpsam och kändes trygg. Men hon var inte så tydlig angående när jag skulle få min del av handpenningen därför fick jag fråga henne om det några gånger. Jag tycker att det är väldigt viktigt att man är tydlig angående sånt Från början. Annars tyckte jag att hon var bra. Läs mer
  • Olivera K
    Olivera K skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Har sålt lägenhet! Mäklaren var helt otrolig, kunnig och lyhörd! Läs mer
    Ramona Girdea gillar detta
  • Margareta T skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    I övrigt är det snyggt skött. Har skrivit tidigare Läs mer
  • Marzia B skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Professionell och kunnig. Jag kände mig hela tiden i trygga hander med Ericka. 12/10 poäng! Jag rekommenderar verkligen Ericka som mäklare. Läs mer
  • Louise Z skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Det som ingår i priset är inte värt priset. Mäklaren var väldigt trevlig och fin person. Men i slutändan är det pengarna i min fick som räknas. Läs mer
  • Sofie B skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Super duktig mäklare , beskrev allting så man själv förstod och riktigt trevlig ! Med vänlig hälsning, sofie Läs mer
  • Parasto S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Har sålt min bostadsrätt på sorgenfri.
    Malin har varit otroligt professionell, jättetrevlig och hjälpsam. Hade inte kunnat vara mer nöjd än jag är idag. Stort tack! Läs mer
  • Susanne S skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Maxime Melkie var väldigt professionell i hennes approach och jag skulle defenitivt rekommendera henne. Läs mer
  • Mattias A skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt bostadsrätt.
    Malin tog över efter en kollega som slutade. Det var ett smidigt övertagande och hon hjälpte även till med tips vid ett parallellt husköp.
    Förväntade mig god kommunikation, återkoppling och att vi som säljare kan lita på att mäklaren gör sitt yttersta. Malin uppfyllde allt detta.
    Allt som allt är vi mycket nöjda med Malin och skulle absolut rekommendera henne. Läs mer
  • Petra H skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Filippa. Filippa var alltid snabb på att svara på mina frågor och funderingar. Hon uppdaterade mig om läget och förklarade nästa steg i processen så att jag kände mig trygg med bostadsaffären. Läs mer
  • Henrik R skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi har sålt vår bostad på Södra Förstadsgatan 36A - som dock måste säljas om pga styrelsen i Brf nekat köparen medlemskap (!). Kenans arbete har varit mycket engagerat, trevligt och kompetent. Jag kan verkligen rekommendera honom till andra. Läs mer
  • Emma Ö skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har sålt en tvårummare på 51,5 kvm vid Nobeltorget. Jag är väldigt nöjd med Filippa som mäklare. Finns alltid till hands och är engagerad och positiv! Hjälpte mig att hålla huvudet kallt och att ta rätt beslut när jag fick in bud.
    Rekommenderar Filippa! Läs mer
  • Fredrik B skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt bodstadsrätt blev bemött av en härlig och duktig mäklare.
    Hade värmt rekommenderat henne till andra, lite svår att få tag i ibland därför inte 5/5. Läs mer
    2018-10-09 Berniz Ismail svarar Fredrik B
    Tack Fredrik, Hoppas att du trivs i din fina lägenhet!
  • Patrik B skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Professionell och tydlig. Förtroendeingivande och kunnig. Dessutom, mycket snabb återkoppling! Kan varmt rekommendera Filippa! Läs mer
  • Anja E skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Elaine hjälpte mig att sälja min lilla pärla, en etta i ett 20-talshus, på ett både professionellt och personligt sätt, alltid med entusiasm och värme. Kan varmt rekommendera Elaine och Fastighetsbyrån till alla dem som går i säljtankar i Malmö! Läs mer
  • Johanna N skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag köpte min allra första lägenhet, en etta på S:t Knut. Jag och mina föräldrar var runt och tittade på många lägenheter i Malmö men det var den här som jag kände WOW när jag såg den. Elaine var väldigt professionell, lyssnande, gav ett förtroende och jag märkte och hon visade verkligen hur mycket hon ville uppfylla alla involverades önskemål. Vilket hon lyckades med!! Jag tycker Elaine slog alla förväntningar jag hade och jag kommer rekommendera henne varmt i framtiden. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    En vill i Malmö. Fick bra service och löpande information. Läs mer
  • Anne Q skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Väldigt tillmötesgående, glad, positiv och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Leif L skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt bostadsrätt.
    Bemött på ett utmärkt sätt.
    Överträffade förväntningarna - utmärkt och trevlig mäklare.
    Annonserade ut och visade bostaden, genomförde visningar effektivt och slutförde försäljningen på ett proffsigt sätt. Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Filip N skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Beniz sålde min 2,5 på nobel.
    Bra bemötande, väldigt antsiatisk och drivande. Hon gjorde allt jag kunde begära av en mäklare och lite till. Läs mer
    2018-10-09 Berniz Ismail svarar Filip N
    Tack Filip för ett gott samarbete!
    Berniz Ismail gillar detta
  • Isabella L skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Har köpt bostad och är mycket nöjd. Har alltid svarat snabbt och med korrekt information. Läs mer
  • Tim S
    Tim S skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Lägenhet, fick bra hjälp, kändes tryggt och ärligt Läs mer
Ericka Nguyen
Kenan Hasanoglu