Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö City

Fastighetsbyrån Malmö City

Östra Tullgatan 6, 211 28 Malmö — Visa karta

Ska du flytta i eller till Öresundsregionens mittpunkt - Malmö? Vi finns på flera platser i Malmö och kan varje stadsdel i detalj, både vad gäller vardag och bostadsmarknad. Vårt mål är att erbjuda en affärsmässig och personlig mäklartjänst, anpassad för just dig och dina önskemål. Att både köpare och säljare känner sig nöjda efter avslutad affär är något vi alltid strävar efter.

Så, har du frågor om bostad eller boende i Malmö finns vi här för att ge dig svaren. Vi vet vad du ska tänka på inför visning, vad din bostad är värd idag och vilka objekt som är påväg ut på marknaden.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Malmö City!

Läs vad 1096 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö City

• 2019-08-24

Lars H skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Han är lyhörd, snabb och proffesionell! Läs mer
  • 2019-08-23

Batoul A skrev om Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    I wanted to sell my apartment on von lingens vag 84 , I wished a very quick sale, and Tobias did his best and thankfully he managed to sell it in under a month. He was active all the time, and he also had several opportunities and solutions for every step of the process which made us feel secure and less stressed about the selling.

I haven’t been able to imagine a smooth selling like the one we’ve achieved with him. He did an excellent piece of work. We’ll definitely only think of him if we ever want to sell or buy anything in Malmö.

Great thanks for the best experience and a special thanks to Tobias. Läs mer
  • 2019-08-23

Muhammad F skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    I am glad that my apartment has been sold although it took about 3 months but still very glad. Läs mer

Klaus P skrev om Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Väl bemött, dels på yrkesmässigt såväl som på ett personligt sätt. Gav ett tryggt och kunnigt intryck, mycket väl påläst. Vilket skapat trygghet för oss. Läs mer

Ahmed M skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Ericka är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer

Marie-Louise P skrev om Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt bostadsrätt i Malmö. Proffsigt och vänligt bemötande. Vi hade löpande kontakt och Tobias hörde av sig hela tiden under processen vilket vi kände stor trygghet i. Vi är mycket nöjda. Läs mer

Lucas M skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Var lite hetsig med att saker skulle gå snabbt. ringde lite väl ofta och frågade hur det gick med exempelvis bankpapper mm, när vi inte riktigt kunde påverka processen. Läs mer
  • 2019-08-21

Shadi E skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Hej! Allt var jätte bra och fint. Läs mer
  • 2019-08-21

Marianne G skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi har sålt vår bostadsrätt med hjälp av Malin. Ända från starten har jag uppskattat Malins personliga professionalism. Hon har sett våra behov och anpassa sig efter det. Alltid hjälpsam positiv och lösningsfokuserad. Långt ifrån en glassig mäklare som bara ser siffror. Här har du en mäklare som ser individerna och deras hem, både som säljare och köpare. Läs mer
  • Christel N

2019-08-20

Christel N skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt min lgh på 2rum och kök
    Mycket trevlig och kompetent mäklare som levde upp till alla förväntningar jag hade + lite till :).
    Då det var mitt första egna boende jag skulle sälja efter att ha bott där i 20 år så var det ganska jobbigt psykiskt men med Erickas hjälp så gick det lite lättare. Har känt mig lite förvirrad under vägen men det blev jätte bra till slut :) Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • 2019-08-19

Sanna M skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jättebra bemötande, tydlig information!

Jättenöjd med allt! Läs mer
  • 2019-08-19

Vendela L skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mäklaren har varit utmärkt! Lätt att ha kontakt med och har verkligen sett till våra behov och arbetat för att få igenom det vi vill! Vi behövde tidigare tillträde på lägenheten vi köpte och det fixade sig galant. Läs mer
    2019-08-19 Berniz Ismail svarar Vendela L
    Tack för fin rekommendation! Känns toppen att ni är nöjda.

Vänligen,
    Berniz

Miroslav M skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag köpt en lägenhet i Malmö, jätte nöjda, allt funkade perfekt !! Läs mer

Barbro M skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpte lägenhet i Malmö och fick under hela processen ett gott stöd. Vår mäklare var hela tiden tillgänglig för frågor och med information. Det kändes som hon var på vår sida för att vi skulle få ett så bra köp som möjligt. Läs mer

Raluca P skrev om Magnus Wallberg en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Magnus hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Malmö. Vi är väldigt nöjda med honom. Han är lyhörd och engagerad och han gör sitt jobb på ett proffsigt sätt. Jag ska rekommendera honom! Läs mer

Elin J skrev om Magnus Wallberg en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mäklaren levde verkligen upp till våra förväntningar! Han var supertrevlig och gav ett riktigt gott intryck redan vid första kontakten. Han var lätt att prata med och gav bra tips och råd. Vi kan verkligen rekommendera Magnus! Läs mer

Olga E skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Försäljning av lägenhet. professionellt bemötande, enkelt, smidigt och opretentiöst -rekommenderas! Läs mer

Pamela S skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt hus i centrala Malmö.
    Mycket trevligt och personligt bemötande. Läs mer
    2019-08-19 Berniz Ismail svarar Pamela S
    Tack!
    Hoppas ni trivs fint i ert nya hus.

/Berniz

Simon F skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Bästa mäklaren! Alltid trevlig och ser alltid till kundens bästa! Läs mer

Berkant Y skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kenan och jag hade en väldigt bra dialog och vi båda var överens om vad bostadens potentiella värde. Jag hade ett minikrav och Kenan såg till att det blev av.
    Kung Kenan levererar igen!

5 Reco alla gånger!👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 Läs mer

Johannes F skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har sålt en lägenhet med Malin Fasth som mäklare. Malin är väldigt proffsig och hennes engagemang är klanderfritt. Läs mer

Fredrika W skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Elaine är en dedikerad och proffsig mäklare som med entusiasm och respekt framför sina objekt. Verkligen att rekommendera! Läs mer
    Elaine M gillar detta

Helen S skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpte en tvåa i bunkeflo. Elisabeth var mycket trevlig och professionell. Lyhörd och väldigt lätt att prata med. Läs mer
    Elisabeth K gillar detta

Pia L skrev om Magnus Wallberg en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag kan verkligen rekommendera Magnus. Jag är jättenöjd. Han är snabb och tydlig i återkoppling. Han har ett trevligt sätt och är väl förberedd. Han är påläst och kunnig. Han har dessutom ett stort engagemang och är lyhörd och rådgivande. Läs mer

Noushin A skrev om Magnus Wallberg en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Parhus
    Väldigt väl bemött.
    10av10 Läs mer
  • Angela L

2019-08-15

Angela L skrev om Magnus Wallberg en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Magnus Wallberg was our broker when we purchased an apartment in Vimpelgatan, Vastra Hamnen.

He was very friendly and helpful and made sure that the entire residential purchase process ran smoothly for us. He made it an overall great experience for us.

He answered our questions promptly, helped us register with the HSB, and advised us about loans and insurance matters. He also explained the terms of purchase agreement to us in English.

We feel very fortunate to have had Marcus Wallberg as our broker. Läs mer

Bo F skrev om Magnus Wallberg en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Påläst trevlig kille. Man känner sig trygg med honom. Effektiv och ambitiös. Rekommenderas varmt 😎 Läs mer
  • Sannie J

2019-08-15

Sannie J skrev om Magnus Wallberg en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt bostadsrätt
    Bra mäklare allt ok Läs mer

Elin K skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin hjälpte oss sälja vår lägenhet. Malin hade under en längre period visat intresse och engagemang för att hjälpa oss sälja vår lägenhet. Hon var mån om att skapa en relation med oss och var lyhörd för vår situation, vi fick bra stöd och vi kunde både diskutera olika alternativ så väl som lita på hennes expertis. Läs mer

Melina I skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har köpt en 2:an på Möllan. Filippa hade ett jätte bra bemötande och var hur trevlig som helst. Hon skickade ut ett sms med information om bostaden och lägenheten före visningen, vilket uppskattades! Hon var påläst på visningen och gav en all information som man behövde. Svarade snabbt på frågor efter visningen och var väldigt tillmötesgående. Under budgivningen höll hon en löpande informerad. Hela processen var väldigt smidig och man fick löpande information så att man var underrättad om vad som pågick. Rekommenderar Filippa varmt! Läs mer

Eva K skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt en tvåa. Alltid glad o positiv. Och proffsig som tusan! Jag rekommenderar Maria och Fastighetsbyrån alla dagar.
    Tack för hjälpen 😀 Läs mer

Rahima B skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Nina är super bra! Väldigt duktig mäklare! Sålt objekt direkt över vad vi trodde vi kunde få. Läs mer

Olle Jonathan T skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Trevlig, duktig och driven mäklare som jag i framtiden kommer rekommendera till andra! Läs mer

Ahamed Z skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mäklaren som verkligen finns där för dig! Läs mer
    2019-08-22 Haris H svarar Ahamed Z
    Tack Ahamed, det glädjer mig att du känt så!
    Allt gott och all lycka i fortsättningen.

/ Haris
    Haris H gillar detta
  • 2019-08-12

Karin Götte I skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Trevligt bemötande och snabb återkoppling. Nyttig information under hela processen. Väldigt nöjd! Läs mer
  • 2019-08-12

Angelica B skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Ericka har varit väldigt hjälpsam genom hela processen. Kunnig, hjälpsam och väldigt trevlig :) Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • 2019-08-11

Malin J skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Väldigt trevlig och lätt att prata med! Läs mer
  • 2019-08-10

Susanne N skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Bäste mäklarn i Malmö som hjälpte mig sälja en 1:a vid Nobeltorget. Trevligt, vänligt och tydligt bemötande med en proffesionell och kunnig grund. Tyckte jag fick bra stöd och vägledning vilket skapade trygghet för mig som säljare.
    Mina förväntningar på försäljningen infriades med råge och jag är mycket nöjd med allt. Läs mer
  • 2019-08-10

Sara N skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag sålde en 2:a i Malmö och tog efter rekommendationer kontakt med Kenan. Det första intrycket var att han fick direkt på sak och försökte inte linda in saker som jag ändå inte förstod. Tydligt och konkret! Jag kunde alltid ta kontakt med Kenan och jag vet att han alltid svarade mig så fort han kunde. Han gjorde mig även delaktig i hela prcosessen vilket gjord att jag alltid visste vad som pågick. Han levde upp till alla förväntningar och lite till, Kenan är ett proffs!! Läs mer
  • 2019-08-09

Anna M skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Bostadsrätt
    Trevlig, kunnig, hjälpsam, snabb
    Vi är väldigt nöjda och har fått fin guidning under hela processen. Vår upplevelse är enbart positiv av allt kring vårt köp. Läs mer
  • 2019-08-08

Dalal A skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har köpt en lägenhet. Mäklarens bemötande var super trevligt och jag trivdes med att ta kontakt med honom när det gällde vissa rutiner inför köpet.
    Han är jätte hjälpsam och försöker på alla möjliga sätt underlätta saker som man är kan vara orolig för. Han är jätte ärlig, artig och väl bemött. Läs mer
    2019-08-09 Haris H svarar Dalal A
    Tack Dalal för din rekommendation!
    Det glädjer mig att du känt så under hela processen, det är alltid min ambition som mäklare.
    Lycka till nu framöver, allt gott!
    Haris H gillar detta
  • 2019-08-08

Håkan K skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    köpt lägenhet

trevlig men "slirig" när affären skulle avslutas Läs mer

Anna Josefin N skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Via fastighetsbyrån har jag nu sålt min lägenhet, 1,5 rum på Seved. Till min hjälp hade jag mäklaren Ramona Girdea, som jag varmt rekommenderar vidare. Både mäklaren och fastighetsbyrån har fullfört försäljningen på bästa möjliga sätt. Smidigt, tydligt och kommunikativt hela vägen. Stort tack Ramona! Läs mer
    2019-08-22 Ramona Girdea svarar Anna Josefin N
    Ett nöje att få hjälpa er och jobba fram ett grymt slutpris!! Tackar ödmjukast för ert förtroende och era varma ord. Mina varmaste hälsningar till hela familjen!
  • 2019-08-07

Alexander H skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    vi har sålt vår lägenhet på lindeborg, 2 rums lägenhet. Vi kunde inte önskat oss en bättre mäklare än Elisabeth. Vi hade inte några speciella förväntningar men hon överträffade allt. Fantastisk människa. Ödmjuk och förstående.
    Vi är så tacksamma. Läs mer
    Elisabeth K gillar detta

Arne Ingvar A skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Håller det hon lovat och är redan driven Läs mer
    2019-08-07 Ramona Girdea svarar Arne Ingvar A
    Stort tack till förtroendet och för ditt omdöme, Arne!! Vilken lyckad affär det blev!!
    /Ramona Girdea, Fastighetsbyrån

Jemima M skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi har köpt en bostadsrätt i Malmö på 63 kvm. Vi var mycket glada och nöjda med Ramona, hon har verkligen varit super trevlig. Hon har hjälpt och underlättat köpet för oss eftersom det är vårt första bostadsköp. Hon har varit tydlig och kunnat besvara alla våra frågor. Hade rekommenderat Ramona och skulle kunna samarbeta med henne igen i framtiden. Läs mer
    2019-08-07 Ramona Girdea svarar Jemima M
    Det har varit ett nöje att hjälpa er! Hoppas ni kommer stormtrivas nya fina lägenhet!en! Ser fram emot ett samarbeta med er i framtiden.
    /Ramona Girdea, Fastighetsbyrån

Mikaela A skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpte en lägenhet. Kenan var trevlig och påläst om både lägenhet och området. Överlag väldigt nöjd. Läs mer
  • Emelie M

2019-08-06

Emelie M skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag kom i kontakt med Kenan via att jag var på visning av en bostad som han förmedlade. Kenan gav ett förtroendeingivande intryck och kändes lugn och stabil samtidigt som han bemötte mig med professionalism. Med anledning av det valde jag därför Kenan som mäklare att förmedla min egen bostad i Slottsstaden. Kenan lyckades med att sälja min lägenhet innan ordinarie visning och till ett pris som överträffade mina förväntningar. Detta under tiden liknande bostäder var liggandes på Hemnet i veckor och ej såldes.

Sammanfattningsvis mycket nöjd och även mina grannar uppskattade Kenans proffessionalitet. Läs mer
  • Anna J

2019-08-06

Anna J skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin Fasth har hjälpt mig att sälja min 2a på regementsgatan 56A. Jag fick höra om Malin då hon gjort ett mycket bra avslut på en försäljning i samma hus fast i en annan trappuppgång. Malin är proffsig och lyhörd. Från första mötet har jag fått ett mycket bra och personligt intryck där jag känner mig hörd men samtidigt fått goda råd som jag inte tänkt på. Malins och mitt samarbete har fungerat mycket bra och jag har hela tiden känt att hon varit lika engagerad i en lyckad försäljning som jag! Läs mer
  • 2019-08-06

Martina G skrev om Berniz Ismail en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Berniz hjälpte oss att sälja vår lägenhet en 3a på 80 kvadratmeter . Väldigt nöjd då försäljningen gick fort samt att Berniz ständigt uppdaterade oss och var lätt att få tag på. Så säljer vi i framtiden så vet vi vem vi ska kontakta 😊 Läs mer
    2019-08-06 Berniz Ismail svarar Martina G
    Kul att ni är nöjda och önskar er en fin semester!

Ha det fint,
    Berniz