Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö City

Fastighetsbyrån Malmö City

Östra Tullgatan 6, 211 28 Malmö — Visa karta

Ska du flytta i eller till Öresundsregionens mittpunkt - Malmö? Vi finns på flera platser i Malmö och kan varje stadsdel i detalj, både vad gäller vardag och bostadsmarknad. Vårt mål är att erbjuda en affärsmässig och personlig mäklartjänst, anpassad för just dig och dina önskemål. Att både köpare och säljare känner sig nöjda efter avslutad affär är något vi alltid strävar efter.

Så, har du frågor om bostad eller boende i Malmö finns vi här för att ge dig svaren. Vi vet vad du ska tänka på inför visning, vad din bostad är värd idag och vilka objekt som är påväg ut på marknaden.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Malmö City!

Läs vad 637 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö City

• Gunilla H
    Gunilla H skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Eline är en oerhört proffesionell mäklare. Hon är kunnig och känner in sina kunders behov och är lagom i sitt sälj. Hon grundar sitt försäljningsarbete på förtroende vilket jag uppskattar mycket. Läs mer
  • Roland H
    Roland H skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    En väldigt proffsig och behaglig mäklare.
    Ödmjuk och väldig informativ. Även tillgängligheten var mycket bra.
    Det bästa mäklaren jag har träffat under de två år vi letat lägenhet i Malmö. Läs mer
  • Emma S
    Emma S skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag sålde min bostadsrätt och har fått superfin service av Elaine. Precis den typen av hjälp man behöver när man själv inte kan medverka på plats. Hon tillförde det lilla extra och jag kände mig trygg från början till slut! Läs mer
  • Aleksandar G
    Aleksandar G skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpte en tvåa i Malmö.

Mäklaren var jätte professionel och snäll. Läs mer
  • David T
    David T skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har köpt en 1,5 vid triangel, en likadan lägenhet jag var med i en budgivning om några dagar innan denna affär gick i lås. Efter tips av mäklaren för den tidigare lägenheten jag var intresserad av (en affär jag la mig i) blev jag omgående kontaktad av Filippa och vi kom överens om att en snabb affär redan dagen efter var möjlig. Sagt och gjort avslutades affären inom 24h efter det att vi först var i kontakt.

Jag upplever att Filippa har en väldigt hög servicegrad och att man som kund bemöttes väldigt väl, vilket uppskattas! Jag vill även passa på att ge en eloge till mäklaren för den andra lägenheten (den där jag la mig) som tipsade och skickade över mina kontaktuppgifter till Filippa.

Hälsningar från en mycket nöjd kund!

/ David Tufvesson Läs mer
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Proffsigt bemötande. Nöjd med försäljningen. Läs mer
  • Bilal M
    Bilal M skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt bostad och Filippa är mycket hjälpsam och kunnig.

Anlitar henne när det är dags att sälja Läs mer
  • Kristin J
    Kristin J skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi har nyligen ombildat vårt hus från hyresrätt till bostadsrätt och Kenan var den mäklare som hjälpte oss att värdera hus och lägenheter. Har var också ett stort stöd på en rad möten med de boende i huset, då många hade frågor kring bostadsmarknaden och värderingar. Ombildningen lyckades och Kenan har nu sålt den första lägenheten åt föreningen. Jag uppskattar hans kompetens och ärlighet. Den gjorde att jag som säljare kände full tillit. Han har också varit extremt tillgänglig och engagerad under hela processen. Kenans stora styrka (även om jag inte sett honom fullt ut i det sammanhanget) tror jag är vid visnings -och försäljningstillfället. Ovan nämnda egenskaper gör att han uppskattas av både köpare och säljare.
    Vi har flera lägenheter kvar att sälja i huset och är helt överens om att vi kommer används Kenan vid samtliga försäljningar! Läs mer
  • Narin H
    Narin H skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket trevlig mäklare. Lyhörd,engagerad,hjälpsam o såå otroligt tillgänglig precis när som!!! Läs mer
  • Erik H
    Erik H skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kenan har förstått att relationer mellan människor är allt. Han har från första mötet varit rak och öppen, alltid med glimten i ögat. Som förstagångssäljare har det varit skönt att känna att jag kunnat ställa alla "dumma" frågor som dyker upp, utan att skämmas.

Sålde min tvåa på Möllevången. Jag hade förhoppningar om att sälja till högre pris än vad det blev, men med tanke på hur marknaden såg ut vid försäljningstillfället (trögt!) kan och vill jag inte låta någon skugga falla över Kenans insats.

I samband med min försäljningsprocess lanserade Fastighetsbyrån verktyget Säljcoachen. Här fick jag löpande information om tider visningar, antal besök på Hemnet, och vad som sker i respektive fas av försäljningen. Ett bra sätt att som säljare hålla koll på vad som händer och när – bra!

Jag kan varmt rekommendera Kenan Hasanoglu som mäklare, särskilt om du ska sälja på Möllevången. Han visade prov på stor kunskap om området.

Pluspoäng för appearance, klädstil och elegans att bli avundsjuk på! Läs mer
  • Jacob G
    Jacob G skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Proffsig
    • Kunskap på riktigt om området
    • Bra koll på siffror, försäljningar och förväntat pris
    • Gör en stor skillnad på slutpriset
    • Supernöjda! Läs mer
  • Niclas S
    Niclas S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin var engagerad, tillmötesgående och driven i att få vår 3-rumslägenget såld. Läs mer
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi har både köpt en lägenhet o sålt en lägenhet med Malins hjälp. Malin är vänlig, supertrevlig, tillgänglig, ödmjuk, påläst, enträgen o duktig.
    Vi kommer sannolikt att be Malin hjälpa oss vid behov även i framtiden Läs mer
  • Johan Nils Arne H
    Johan Nils Arne H skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Det var första gången vi sålde en lägenhet och Malin var väldigt duktig på att förklara processen, lyssnade på våra önskemål och var väldigt driven vid försäljningen.

Malin höll oss uppdaterade genom hela förloppet och vi kan verkligen rekommendera henne att sälja din lägenhet.

Johan och Pernilla Läs mer
  • Tomas S
    Tomas S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin utför sitt uppdrag på ett professionellt, vänligt och ödmjukt sätt. Hon jobbar engagerat i alla sammanhang.malin kN verkligen rekommenderas till alla Läs mer
  • Pernilla K
    Pernilla K skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin var supertillgänglig och jobbade hårt för att få vår lägenhet såld snabbt. Hon gjore ett helt okej första intryck så vi var lite osäkra på om vi skulle välja fastighetsbyrån men när vi väl gjorde det så ångrade vi oss inte alls - Malin överträffade våra förväntningar! Läs mer
  • Christel L
    Christel L skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket bra mäklare. Tydlig i sin information, trevlig och snabb. Väldigt bra bemötande hela affären ugenom och i efterarbetet. Tillgänglig på mail och telegon över förväntan. Läs mer
  • Emil M
    Emil M skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kanon trevlig och hjälpsam. Vi fick den hjälp vi behövde. Läs mer
  • Anders T
    Anders T skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Trevlig, tydlig och professionell. Rekommenderar varmt! Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Anna K
    Anna K skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin är otrolig professionel, påläst
    kunnig, lyhörd
    Förtroendegivande samt trevlig som
    människa
    Jag rekomenderar varmt Malin till alla som behöver sälja/ köpa bostad
    Högsta betyg! Läs mer
  • Philip N
    Philip N skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Kompetenta mäklare med bra kommunikation Läs mer
  • Ylva F
    Ylva F skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Emma Svensson sålde våra föräldrars hus. Detta gjorde Emma med fingertoppskänsla, hela vägen från värdering till annonstext till att hantera både budgivare och flera dödsboägare. Emma är inte bara professionell i sitt jobb utan också mycket varm och vänlig. Det har varit tryggt att arbeta med henne. Ylva Läs mer
  • Anita S
    Anita S skrev om Rebecka Söderholm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kunnig, positiv, bra respons när det gäller återkoppling, många idéer.
    Starkt driv och engagemang. Vill verkligen få till bästa affären för säljare och köpare. Läs mer
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt bostadsrättslägenhet i Malmö. Upplevde att jag blev personligt bemött, fick god service och att mäklaren alltid var tillgänglig och behjälplig med frågor om lägenheten och föreningen. Läs mer
  • Mattias M
    Mattias M skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Hjälpasam och noggran i hela affären Läs mer
  • Max M
    Max M skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Utmärkt! Samtidigt som intresset för lägenheterna i området svalnade lyckades Filippa sälja min lägenhet redan innan visning. Läs mer
  • Peter L
    Peter L skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Vår mäklare arbetade intensivt för att sälja vår lägenhet till det pris vi ville ha. Hon höll oss regebundet uppdaterade. Vi kände oss som vi var i goda händer. Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Andjelo Milikic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde en 2:a på 60 kvm.
    Mycket trevligt bemötande, beskriver bra vad som ska hända kontinuerligt steg för steg så man vet vad som ska hända.
    Lätt att få kontakt med, mycket hjälpsam - över förväntan. Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    * Jag köpte en lägenehet.
    * Mycket trevlig mäklare, blev bemött på ett proffessjonellt sätt.
    * Hon levde upp till alla förväntningarna.
    * Bra, positiv, trevlig upplevelse. Läs mer
  • Markus L
    Markus L skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi hade extremt höga krav på vår mäklare för vi ville ha väldigt bra betalt för vår lägenhet. Vilken tur vi valde Malin Fasth då. Kanske Malmös absolut duktigaste mäklare som vet hur man verkligen säljer en bostad. Hon kan få budgivare att höja sina egna bud, som i vår försäljning, för hon känner av där det finns ett intresse och hon gör det så naturligt. Förtjänade varenda krona i arvode tack vare hennes kunskap, teknik och erfarenhet. Läs mer
  • Agim L
    Agim L skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Grymt bra upplevelse med försäljningen av min lägenhet. Snabb respons och info ifrån min mäklare, positiv och lösningsorienterad och vi fick ett bra bud på lägenheten. Rekommenderar verkligen Fastighetsbyrån! Läs mer
  • Nooria D
    Nooria D skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kenan är en toppen mäklare som är jättetrevlig och hjälpsam. Han skulle bara sälja vår lägenhet men har också hjälpt oss mycket med husköp och gett oss de bästa råden man kan få. Han gör alltid "det lilla extra" utöver det han ska så att du är helt nöjd som hans kund. Läs mer
  • Martin T
    Martin T skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag och min fru skulle sälja en lägenhet i Malmö på eriksdalsgatan och blev av en bekant rekommenderad Kenan vilket för mig alltid är den bästa vägen in, då vi värdesätter våra vänners bedömning.

Och vi blev inte besvikna. Kenan har skött processen med hög professionalitet och drivkraft. Allt från skarp rådgivning gällande prissättning till strukturerad och ordning och reda för allt runt omkring.

Vi är mycket nöjda och kommer rekommendera Kenan för våra vänner. Läs mer
  • Lisen R
    Lisen R skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Proffsiga och kunniga. Flexibla gällande visning av lägenheten. Läs mer
  • Gunvor B
    Gunvor B skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Fått en fantastikt försäljare. Trevlig bemötande. Läs mer
  • Izabela M
    Izabela M skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Väl förbered , trevlig, lätt att komma i kontakt med, rekomenderar stark Läs mer
  • Esra L
    Esra L skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Bra bemötande, man blir lyssnad och får snabb återkoppling. Läs mer
  • Mikael D
    Mikael D skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket bra bemötande, andra lägenhetsförsäljningen och mycket nöjd med allt. Varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Robert A
    Robert A skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Professionellt bemötande och samtidigt väldigt avslappnad. Lättillgänglig och snabb gällande återkoppling. Varm och trivsam personlighet. Läs mer
  • Emma O
    Emma O skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Trevligt bemötande, hjälpsam och väldigt proffesionell. Fastighetsaffären gick över förväntan. Läs mer
  • Robert A
    Robert A skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Förtroendeingivande!
    Kompetent både vad gäller sakkunskap och bemötande. Ger dessutom intryck av att vara genuint intresserad och engagerad på ett avslappnat och bekvämt sätt. Kenan fick mig att känna mig trygg genom hela lägenhetsaffären. Läs mer
  • Elin A
    Elin A skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi kände oss trygga med Elaine och litade fullt ut på henne. Enkel kommunikation vilket är a och o. Då det var vår första försäljning behövde vi tydlig information om allt och detta fick vi. Inga problem med någonting och allt gick väldigt smidigt. Proffsigt, påläst och genuint bemötande! Erfaren med en behaglig social förmåga! Läs mer
  • Anna O
    Anna O skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Ericka var proffsig i visandet av lägenheten och hanterade budgivning så väll som den slutgiltiga affären bra. Jag köper gärna en lägenhet av Ericka igen! Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Johannes Å
    Johannes Å skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Filippa gjorde ett fantastiskt bra arbete genom hela försäljningsprocessen. Hon är pålitlig, professionell och upplevdes kunnig och säker för oss som säljare.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Zandra P
    Zandra P skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Filippa gjorde ett jättebra när hon sålde min lgh. Väldigt hjälpsam och förtroendegivande. Jag är väldigt nöjd med all hjälp! Läs mer
  • Martin P
    Martin P skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Tillgänglig, flexibel, enkel att ha att göra med och en bra strateg. Läs mer
  • André A
    André A skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi var verkligen nöjda med Kenan! Han tillmötesgående, lyhörd och väldig proffsig! Läs mer
  • Ari A
    Ari A skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    We had a difficult seller and we also complicated things for her, but she handled it like a champ! She was amazing. Läs mer
  • Sultan S
    Sultan S skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Det var et fantastisk hjælp vi fik hele vejen. Läs mer
  • My B
    My B skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Professionellt intryck, vänlig och behaglig som person. Kunnig och effektiv. Läs mer

Östra Tullgatan 6, 211 28 Malmö