Fastighetsbyrån Malmö City

Östra Tullgatan 6, 211 28 Malmö — Visa karta

Ska du flytta i eller till Öresundsregionens mittpunkt - Malmö? Vi finns på flera platser i Malmö och kan varje stadsdel i detalj, både vad gäller vardag och bostadsmarknad. Vårt mål är att erbjuda en affärsmässig och personlig mäklartjänst, anpassad för just dig och dina önskemål. Att både köpare och säljare känner sig nöjda efter avslutad affär är något vi alltid strävar efter.

Så, har du frågor om bostad eller boende i Malmö finns vi här för att ge dig svaren. Vi vet vad du ska tänka på inför visning, vad din bostad är värd idag och vilka objekt som är påväg ut på marknaden.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Malmö City!

Läs vad 1541 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö City

Victor R skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Proffsig och trevlig! Rekommenderas. Läs mer
    Elaine M gillar detta

Egzona G skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Bästa mäklaren!
    Väldigt professionellt och hjälpsam. Läs mer

Emma P skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag köpte min första lägenhet med hjälp av Haris. Som kund blir man väldigt bra bemött av Haris då han är lyhörd, tillgänglig och pedagogisk med att svara på ens frågor och funderingar samt trevlig och jordnära.
    Gjorde mitt köp hur smidigt som helst och uppfyllde mina förväntningar som förstagångsköpare. 5 av 5. Tack Haris. Läs mer
    2020-09-23 Haris H svarar Emma P
    Tack snälla Emma för den fina rekommendationen. Det glädjer mig att du känner dig nöjd med köpet, jag hoppas att du kommer trivas.
    Allt gott. / Haris
  • 2020-09-22

Leonard G skrev om Jens Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har sålt en lägenhet, 1,5:a, i området Södervärn i Malmö. Jag tycker att Jens sedan vi kommit överens om att han skulle hjälpa mig ständigt uppdaterat mig om läget samt pratat med mig och gett sin bild och sina tips vilket resulterat i att jag sålt min lägenhet för lite mer än jag lade ut den för vilket motsvarade mina förväntningar. Utöver det så har Jens haft ett väldigt trevligt bemötande och ständigt varit tillgänglig för mina frågor och funderingar. Läs mer
  • 2020-09-21

Per L skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Bara gott att säga. Lugn, professionell, pedagogisk. Haris är en stjärna. Läs mer
    2020-09-23 Haris H svarar Per L
    Tack snälla Per för samarbetet och förtroendet. Önskar er ett stort lycka till framöver, hör av er om det skulle vara något.
    Allt gott / Haris

Xuanqing L skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket bra. Förstod säljaren och köparena behov och hittar lösningar. Väldigt glad affär Läs mer

Lars Göran L skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin är trevlig och professionell. Hon säger som det är till både säljare och köpare. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer

Pumba N skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kenan är engagerad och driven. Redan vid vårt första samtal så behövde jag inte prata med andra mäklare - Kenan blev det självklara valet. Han är mycket hjälpsam med hela försäljningen och kommer följa upp och hjälpa till med hela proceduren.

Stort tack! Läs mer
  • 2020-09-18

Christopher S skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    As a buyer, I felt Kenan was open and transparent and very accommodating of all my needs. Läs mer
  • 2020-09-17

Jennifer B skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt min bostadsrätt i Malmö. Otroligt professionellt bemötande av Ericka på de villkor som jag önskat, dvs snabbt och med inredningshjälp med mera. Tydlighet och gott stöd i hela processen från och med första möte tills budgivningsdel. Trots en väldigt professionell hållning har jag från första början kännt ett varmt personligt engagemang. Har även köpt länegheten där Ericka var mäklaren.
    Rekommenderar Ericka starkt till andra! Läs mer
  • 2020-09-17

Erik J skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpte en tre i Malmö genom Malin. Mycket nöjd! Läs mer
  • 2020-09-16

Maja S skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde min etta med Malin från fastighetsbyrån. Malin är superkunnig, trevlig och jag kände stort förtroende för henne under hela processen. Jag har fått bra råd och stöd och känt ett stort engagemang från Malin. Läs mer
  • 2020-09-14

Rasmus T skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket driven mäklare som hjälpte till att få upp priset på vår bostadsrätt. Läs mer
  • 2020-09-13

Anna N skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Har sålt en etta på Dalaplan.
    Haris va väldigt noggrann och engagerad.
    Han svarade alltid när man smsade honom. Läs mer
    2020-09-14 Haris H svarar Anna N
    Tack så hemskt mycket för rekommendationen.
    Snabb och lyckad försäljning, önskar sonen all lycka till i Karlskrona.

• 2020-09-13

Edin A skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Trevlig, kunnig, lyhörd, pålitlig, erfaren, professionell på ett opartiskt och objektivt sätt.
    Det var en bra affär rakt igenom, från första mötet tills kontraktsskrivandet med de nya köparna. Vi blev mycket bra bemötta och det hela gick mycket smidigt! Kan varmt rekommendera!
    Tack Nina! Läs mer
  • 2020-09-10

Mohsen B skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag fick utmärkt hjälp och stöd vid försäljning av vår lägenhet. Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer.Kan varmt rekommendera Nina Hjelm. Läs mer
  • 2020-09-09

Elias S skrev om Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket bra och duktig mäklare, håller dig alltid uppdaterad. 5 stjärnor /Elias Sangin Läs mer
  • 2020-09-09

Syed S skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Nina is very professional person she knows her job well.

The best part about her is her honesty and commitment she doesn't take business like just a deal but give her honest opinion and advice on how to make it a successful deal and the best you can make from it.

As a person she is very helpful n kind and she was always on time.

I would highly recommend her to other people. Läs mer
  • ERIK F

2020-09-09

ERIK F skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kenan hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Limhamns Sjöstad. Vi är super nöjda med vad han gjort. Han var professionell, snabb och lyhörd. Rekommenderar till er som letar en duktig mäklare.

Tack Kenan, you're the man! Läs mer

Ellen H skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Proffsig
    Gott bemötande
    Var noga med att vara ärlig
    Kunde hantera sin dubbla roll både som som mäklare för säljare och köpare på ett mycket proffsigt sätt.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer

Ann-sofie D skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin är mycket professionell i sin yrkesroll. Hon inger förtroende, är trevlig och effektiv. Kunde inte blivit bättre bemött! Läs mer

Muhib P skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Nästa gång jag köper en lägenhet då kommer jag inte vilja köpa det via denna mäklaren Läs mer
  • 2020-09-07

Teresia B skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Haris kom väl förberedd och entusiastisk på vårt första möte. Vi kom fram till en bra plan tillsammans och jag blev nöjd med slutpriset! Läs mer
    2020-09-08 Haris H svarar Teresia B
    Tack för rekommendationen.

• 2020-09-07

Erika V skrev om Jens Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Har sålt en tvåa.
    Jens har känts självklar från första stund. Väldigt bra på att förklara och få en att hänga med i processen. Alltid varit lätt att nå och få snabba svar. Mycket trevlig, professionell och pålitlig. Känt mig trygg i att lämna allt ansvar åt Jens. Kunde inte blivit en bättre affär. Rekommenderar honom skarpt. Läs mer
  • 2020-09-06

Jenny G skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Hon var tydlig och trevlig, men missade att informera om att garderoberna ingick i köpet av lgh. Annars väldigt hjälpsam och tillmötesgående. Läs mer

Anastasija A skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Haris hjälpte oss att sälja vår lägenhet snabbt och smidigt. Alltid kontaktbar och höll oss informerade om allt. Väldigt trevlig och professionell. Läs mer
    2020-09-07 Haris H svarar Anastasija A
    Tack så hemskt mycket för rekommendationen. En bra och smidig försäljning verkligen, det glädjer mig att ni känner er nöjda.
    Hör av er i framtiden om ni behöver hjälp med något! Allt gott!

• Merita S

2020-09-05

Merita S skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag köpte en lägenhet i ett område jag velat bo på. Nina hjälpte mig på vägen och det är jag evigt tacksam för.
    Jag blev väldigt bra bemött, Nina är kunnig och väldigt hjälpsam. Har lätt för kommunikation, väldigt saklig och väl förberedd. En positiv person som verkar brinna för sitt yrke. Jag kan absolut tänka mig ha henne som mäklare när jag själv vill få min lägenhet såld i framtiden. Läs mer

Marie A skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Fastighetsbyrån mäklare Nina Hjelm har nyligen på uppdrag av mig sålt min bostadsrätt 4:a på Söderkulla. Nina har visat ett äkta genuint intresse för uppdraget. Jag har blivit mycket väl bemött och har fått relevant information och känt mig trygg. Nina är driven och ger positiv energi och vill att det skall bli bra för alla parter. Jag har upplevt att Nina har mycket kunskap inom sitt område. Läs mer

Maria V skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpte den finaste lägenheten. Den var en smidig process och Malin hjälpte oss med vårt första bostadsköp så att allt kändes lätt. Läs mer

Alen B skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Professionell, oerhört duktig på att förstå behov och mycket gott bemötande. Kenan får dig att känna trygghet genom hela processen. Tydlig och rak samt överträffade alla förväntningar vad gäller slutpriset på lägenheten. Ingen krängare utan ordentlig affärsperson.

Med en annan mäklare så hade vi inte slagit rekord i vårt område för markplanslägenheter. Rekommenderas många gånger om. Läs mer

Ridvan R skrev om Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Otroligt professionell, mycket bra mäklare och duktig på att förhandla och hålla kontakten med sina säljare, även saklig och kunnig. Läs mer

Peder E skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Väldigt nöjd med allt från köp till tillträde. Läs mer

Linda M skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Har köpt en liten lägenhet. Fick direkt förtroende för mäklaren som var proffsig, trevlig och tillmötesgående. Mäklaren var personlig och avslappnad på ett bra sätt utan att tulla på professionaliteten. Var tydlig och lugn genom hela processen. Läs mer

Henrik N skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Superproffsig rakt igenom. Man känner att man är i trygga händer. Läs mer

Jens F skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Otroligt kompetent och väldigt bra kommunikation. Allt kändes tryggt under hela processen. Läs mer

Mats O skrev om Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt en bostadsrätt på 3 rok på Blekingsborg,Malmö.

Vänligt och korrekt bemötande, mån om kunden.

Alla förväntningar infriades, snabb affär till ett pris över det förväntade.

Ger högsta betyg ! Läs mer

Frida M skrev om Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde min bostad med Tobias och är mer än nöjd! Han har ett varmt och proffsigt bemötande och alltid tillgänglig vid eventuella funderingar. Jag kommer varmt rekommendera honom vidare! Läs mer

Amela S skrev om Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde vår bostadsrätt genom Tobias Axell.
    Han är en positiv och glad kille. Vi trodde inte vi skulle få lägenheten såld och blev väldigt glada över när vi fick det budet som vi ville ha.
    Skulle rekomendera Tobias han är väldigt tydlig och professionell. Läs mer

Albina T skrev om Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Tydlig
    Gott bemötande Läs mer
  • 2020-08-30

Alexandra D skrev om Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Johanna är en kunnig och lyhörd mäklare, jag kände mig trygg från början till slut! Läs mer
  • 2020-08-30

Edvin J skrev om Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Det var första gången jag köpte en lägenhet, och jag hade många frågor och oroligheter. Johanna var jättetrevlig och mån om att hjälpa mig och svara på alla frågor. Vi hade en god dialog under hela processen och jag kunde när som helst mejla, smsa eller ringa om det var något jag undrade över. Läs mer
  • 2020-08-29

Mustafa L skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Grym, pålitlig och driven mäklare som är rådgivande och stöttar igenom hela processen. Kan starkt rekommendera Ericka! Läs mer
  • 2020-08-27

Camille Denise Jeannine P skrev om Jens Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Bostadsrätt såld i mindre än en vecka Läs mer
  • 2020-08-27

Monasadat S skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Hej
    Jag såld lägenhet. Hon är lung och trevligt. Läs mer
  • 2020-08-25

Paola B skrev om Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi har sålt vårt lägenhet via Johanna. Hon vissade stort engagemang och fick oss att känna att vi var hennes viktigaste kunder. Gjorde allt och lite till för att kunna få lägenheten såld och för att hjälpa oss att hitta nytt. Är super nöjd och kommer att rekommendera henne vidare. Läs mer
  • 2020-08-25

Ingalill T skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket bra mäklare.
    Inga klagomål.
    Lätt tillgänglig vänlig noggrann. Läs mer
  • 2020-08-24

Valentine K skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpte en lägenhet, Haris kändes påläst, seriös och supertrevlig genom hela processen,hade svar på alla mina frågor och gjorde allting väldigt lätt och smidigt. Läs mer
    2020-08-26 Haris H svarar Valentine K
    Tack så mycket för rekomendationen Valentine!
    Det glädjer mig oerhört att du känt så under processen. Önskar dig all lycka i fortsättningen och att du kommer trivas med Malmös bästa utsikt! Allt gott!

• 2020-08-24

Julien Benoit Francois B skrev om Jens Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt vår lgh på 126m2 på drottningstorget i Malmö. Väldigt proffsigt, sålt lgh högre än priset vi förväntade oss inom en vecka. Rekommenderas absolut. Läs mer
  • 2020-08-23

Petter E skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Hej

Vi träffade Dricka på en visnijng av en lägenhet och tyckte bra om henne. Senare när vi skulle sälja, tog vi kontakt.

Hon har varit alldeles utmärkt. Snabb, trevlig och spontan, korrekt, tålmodig med alla visningar och annat som skulle fixas, the paper work. Kort sagt: Vi är supernöjda med Ericka. Tummen upp! Läs mer
  • 2020-08-23

Jan T skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin har hjälpt oss att sälja vår villa på Kulladal. Hon är mycket tillmötesgående ock skicklig i säljarbetet samt dessutom lugn och trevlig.
    Vi kunde inte haft en bättre mäklare. Läs mer
Ericka Nguyen
Kenan Hasanoglu