Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö City

Fastighetsbyrån Malmö City

Östra Tullgatan 6, 211 28 Malmö — Visa karta

Ska du flytta i eller till Öresundsregionens mittpunkt - Malmö? Vi finns på flera platser i Malmö och kan varje stadsdel i detalj, både vad gäller vardag och bostadsmarknad. Vårt mål är att erbjuda en affärsmässig och personlig mäklartjänst, anpassad för just dig och dina önskemål. Att både köpare och säljare känner sig nöjda efter avslutad affär är något vi alltid strävar efter.

Så, har du frågor om bostad eller boende i Malmö finns vi här för att ge dig svaren. Vi vet vad du ska tänka på inför visning, vad din bostad är värd idag och vilka objekt som är påväg ut på marknaden.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Malmö City!

Läs vad 769 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö City

• 2019-01-21

Agelos R skrev om Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har sålt en bostad och köpt en annan och allt har mycket smidigt. Läs mer
  • 2019-01-21

Petra N skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi skulle sälja vår lgh på Göingeplan och fick tips om Filippa. Eftersom vi aldrig har träffats så har allt fungerat över förväntan. Filippa är engagerad, driven, trygg, tydlig och en mycket duktig mäklare.

Jag skulle varmt rekommendera Filippa till kommande säljare av bostäder.

//Petra Läs mer
  • Lena W

2019-01-20

Lena W skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mäklaren har gjort ett bra arbete med försäljningen av vår bostad. I en svår marknad fick hon ut lite mer än utgångs priset. Läs mer
  • 2019-01-20

Bilgin R skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag köpte en bostad. Min upplevelse av mäklaren var väldigt dålig. Mäklaren var okunnig inom sitt område. Visningen gick inte som jag hade förväntat mig. Som ny husägare fick jag inte heller det stöd eller rekommendationer jag behöver då hon varken var hjälpsam eller vägledande. Mäklarens bemötande var allt annat än proffesionellt och då en tvist uppstod mellan mig och säljaren så fick jag ingen hjälp från hennes sida och jag fick stå själv och försöka komma på idéer till att lösa tvisten.
    Jag fick nycklarna på tillträdesdagen utan vidare genomgående information. Som köpare hade jag förväntat mig mer vägledning från mäklaren då det är min källa till information gällande husköpet.

Sammanfattat kan jag säga att min upplevelse varit dålog och jag skulle inte rekommendera någon att gå igenom eller behöva genomgå samma bemötande jag fick genomgå. Läs mer
  • 2019-01-19

David H skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi har sålt vår lägenhet med Ericka. Hon är en lättillgänglig, ambitiös, beslutsam person som gör allt hon kan för att göra situationen så enkelt som möjligt för kunden. Kontaktbar dygnet runt och snabb att svara. Våra förväntningar överskreds med stor marginal. Tack Ericka! Läs mer
  • 2019-01-18

Stefan W skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi har sålt vår bostad
    Malin visade kunskap om området och pris bilden där.
    Hon lyckades att få det priset som vi ville ha.
    En kunnig mäklare. Läs mer
  • Ulf K

2019-01-16

Ulf K skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Tredje gången vi säljer lägenhet i centrala Malmö tillsammans med Daniel.

Daniel utmärker sig som seriös, pålitlig och påläst. Han ger ett ödmjukt men samtidigt väldigt kompetent intryck.

Vi har fått god hjälp genom processen, och vid samtliga tillfällen varit väldigt nöjda med det slutpris vi fått! Läs mer
  • Edvina B

2019-01-16

Edvina B skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kenan är tillmötesgående, flexibel och skicklig. Kommer att kontakta honom igen om jag vill sälja min bostadsrätt i framtiden. Läs mer
  • 2019-01-15

Stig S skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi har sålt en HSB-lägenhet.
    Mäklaren har varit proffsig och skött affären på ett väldigt bra sätt. Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Maxime. Läs mer

Selma E skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi blev bemött på ett väldigt professionellt sätt och som visade ett stort engangemang för att kunna sälja vårt lägenhet på bästa sätt. Det gick lite segt i början men med råd och tips från Kenan så såldes lägenheten vid rätt tid och pris. Vi är väldigt nöjda med försäljningen och sättet som Kenan skött jobbet. Läs mer

Timi Shiptim D skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Lätt att ha och göra med.
    Lätt att komma i kontakt med.
    Tålmodig och driven tjej.

All lycka till henne,

Timi & Albana Läs mer

Albana Z skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Underbar människa, skötte sitt jobb galant! Läs mer
  • 2019-01-11

Maté K skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    I helhet bra. Hade önskat att vi utförde och nyttjade Hemnets raket tjänst i ett tidigare skede. Läs mer
  • 2019-01-07

Sonia D skrev om Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Bra bemötande, behjälplig och trevlig! Allt har gått utan några problem. Läs mer
  • 2019-01-05

Karl Robert W skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Både köpt hus och sålt lägenhet med hjälp av Maria. Mycket professionellt bemötande, lyssnar in oss och återkopplar både när vi varit köpare och säljare. Läs mer
  • 2019-01-03

Charlotte J skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Koll på läget och alla papper, bra system med påminnelser via SMS och hjälp med praktiska och formella saker.
    Upplevdes dock som en tuff förhandlare och vi kände oss lurade på slutet av en plötslig sluten budgivning som avslut så det kändes inte bra trots att vi fick lägenheten.
    Skulle därför hellre välja annan fastighetsmäklare/byrå en annan gång. Läs mer
  • 2019-01-02

Ingrid E skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket bra o kunnig mäklare. Engagerad Läs mer
  • 2018-12-30

Henrik J skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt lägenhet. Hon är vänlig och snabbtänkt. Känner dock starkt att budgivningen på något sätt manipulerades då den plötsligt övergick till att vara sluten, "enligt en annan spekulants önskemål" . Detta kändes inte renhårigt och ärligt, utan var ett trick i det läget för att accelerera den redan mycket snabba höga budgivningen. Har aldrig upplevt liknande. Besviken att Fastighetsbyrån tillåter sådant. Läs mer
  • Per H

2018-12-29

Per H skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Hej Kenan. Jag kom på att jag nog har missat att tacka dig för det fina arbetet du gjorde med vår lägenhet. Du gjorde verkligen att jag får revidera min generaliserade uppfattning om hur mäklare arbetar. Om man kan skriva någon bedömning någonstans så gör jag gärna det. Tack för allt och lycka till framåt. Mvh Per H Läs mer
  • 2018-12-28

Bernhard G skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Daniel tog hand om försäljningen av vår lägenhet i Malmö.
    Jag hade inte mycket tid till att ägna mig åt försäljningen eftersom jag reser.
    Daniel skötte hela affären ypperligt med tillgänglighet även utanför kontorstid.
    Snabba svar på mina frågor om status.
    Tydlig och komplett dokumentation.
    Bra förslag vad gäller strategi för försäljningen.
    Flexibel. Läs mer
    Daniel L gillar detta
  • 2018-12-28

Åsa L skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Tydliga förväntningar på vad vi skulle förbereda inför foto och visning.
    Trevligt bemötande i alla möten.
    Snabb service. Läs mer
  • Gunnel J

2018-12-28

Gunnel J skrev om Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Tobias Axell är mycket trevlig, kunnig, fötroendegivande mäklare. Jag har hela tiden känt mig trygg med att han har haft mitt bästa för ögonen . Har svarat på alla mina frågor. Jag hade inte kunnat ha en bättre mäklare, är så nöjd. Läs mer
  • Martina H

2018-12-27

Martina H skrev om Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde en 2:a i förening Emma har sålt i tidigare! Fungerade mycket bra! Emma är engagerad och drive. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2018-12-19

Daniel S skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Daniel hjälpte oss med sin erfarenhet och stora trygghet till en smidig och lyckad försäljning av vår villa. För oss var det viktigt att framhålla husets historia och hitta en engagerad köpare. Detta hjälpte Daniel oss med på ett fantastiskt bra sätt. Rekommenderar varmt Daniel som är en mycket noggrann, transparent och tillmötesgående mäklare. Läs mer
    Daniel L gillar detta
  • 2018-12-17

Anders D skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt bostadsrätt. Bra bemötande, tydlig kommunikation och snabba svar vid frågor som vi hade. Har inget att klaga på. Rekommenderas! Läs mer

Milad S skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Hade ett trevligt sätt mot kunder Läs mer

Beata S skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Väldigt trevligt bemötande och mycket kunnig personal, snabb och effektiv service ända från början till avslutad bostadsförsäljning. Mycket rimligt pris. Anlitar gärna Fastighetsbyrån igen och rekommenderar till vänner och bekanta. Läs mer

Emina S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi sålde vårt lägenhet på kollegiegatan vårt mäklare är Malin Wallin.
    Bemötning med vårt mäklare hon är en underbar person , lyssnade vad vi ville nå upp vårt mål med försäljning. Som vi gjorde till slut👍👍
    Vi är jätte nöjda med försäljningen samt med Malin, de ändå december månad. Läs mer
  • 2018-12-12

Georgios K skrev om Daniel Lundin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mäklaren var ärlig och snäll. Han arbetar professionellt. Jag köpte en ett:a i Malmö. Läs mer
  • 2018-12-10

Zainab M skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Rekommenderas varmt! Ett glatt och trevligt gäng som på alla sätt var tillmötesgående och lojala inför uppdraget. Läs mer
  • 2018-12-08

Jessica H skrev om Emma Topalovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi både köpte och sålde lägenhet genom Emma. Hon är professionell, kunnig och otroligt varm som person. Läs mer
    2018-12-18 Emma Topalovic svarar Jessica H
    Tack för fina ord Jessica. Njut nu av julledighet och er galet fina lägenhet! Vi hörs säkert framöver, trots att jag tvivlar på att ni kommer flytta inom det närmsta :) Hälsa Andreas. Allt gott!
  • 2018-12-05

Bujar S skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Fantastisk duktig och trevlig! Läs mer
  • 2018-12-03

Göran M skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Med beröm godkänd. Tydlig och transparent i kontakten med mig. Läs mer
  • 2018-12-02

Inger S skrev om Filippa Mårtensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Har sålt en bostadsrätt. Mäklaren har tagit hand om allt i processen och kontinuerligt uppdaterat mig. Hon har svarat på frågor och gett råd när jag bett om det.
    Jag har känt förtroende för Filippa ända sedan första kontakten.

MVH Inger Läs mer
  • 2018-12-01

Mikael A skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Nina har på ett mycket proffsigt vis sålt vår bostadsrätt!
    Väldigt framåt och serviceminded med ett vänligt bemötande. Läs mer
  • 2018-11-29

Lana H skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi sålde vår sekelskiftes tvåa i centrala Malmö med Malin som mäklare.

Malin var engagerad, påläst och gav ett förtroendegivande intryck. Vi kände oss trygga i hela processen, fick gott om vägledning och kontinuerlig uppdatering i processen.

Rekommenderar Malin varmt till framtida säljare. Läs mer
  • 2018-11-28

Susanne F skrev om Ramona Girdea en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Mycket trevligt och professionellt bemötande. Kunnig, engagerad och alltid lätt att få kontakt med. Läs mer
  • 2018-11-28

Bingzhong S skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Fastighetsbyrån makes the business much easier .Now I live in Göteborg and can also sell a house in Malmö easily ! Läs mer
  • 2018-11-25

Anna L skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin var väldigt driven, trevlig och kunnig under processen när hon sålde vår lägenhet. Vi vill varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2018-11-23

Anna V skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kenan är ärlig, trevlig och man känner verkligen att han vill göra sitt bästa både som köpare och säljare för att alla ska bli nöjda. Läs mer
  • Jonatan L

2018-11-22

Jonatan L skrev om Fastighetsbyrån Malmö City
    Toppen. Engagerad och driven mäklare. Läs mer

Mahmoud T skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kenan är en kanonmäklare, kom i kontakt via en spontan värdering, fick ett väldigt bra intryck och bra känsla av kenan som mäklare och bestämde oss för att sälja vår 2a i Malmö. Kenan hade vårt område som ett av sina fokusområden och skötte allt super hela vägen från kontakt till visning och till slut försäljningen. Kan garanterat rekommendera Kenan, proffsig och bra helt enkelt. Läs mer

Niklas P skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt en lägenhet för första gången i mitt liv, Malin var fantastisk och ställde upp även utanför hennes arbetstid. Hade inte kunnat hämna i bättre händer, jag kunde fråga henne vilken dum fråga jag än hade och hon svarade alltid med god ton, utmärkt mäklare kunde inte varit nöjdare. Läs mer

Leif Evert J skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt bostad. En liten lägenhet. Mäklaren var mycket serviceinriktad och företrädde båda parter på, vad jag kan bedöma, ett föredömligt sätt.
    Han avsatte också tid på ett bra sätt även om mina önskningar var snabba och lite obekväma.
    Dock är jag lite skeptisk till att så mycket fakta i objektbeskrivningen kunde vara fel. Ugn skulle finnas, fanns inte. Fel på avgiften till föreningen, kylen hade inte frysfack vilket den skulle ha, com hem levererar inte tv som det står och föreningen är inte lågt skuldsatt vilket den är enl beskrivningen.
    Men....en trevlig mäklarkontakt. Läs mer

Mats H skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Affären gick supersmidigt. Ericka svarade alltid på frågor enl utlovat. Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • 2018-11-20

Josefine F skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Överlag var allt bra. Vi blev bra bemötta och det blev en snabb och smidig försäljning. Läs mer
  • 2018-11-20

Ivana P skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag sålde bostadsrätt. Malin var utmärkt. Har inget dåligt att säga. Läs mer
  • Alexandra I

2018-11-19

Alexandra I skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Nina är en fantastisk mäklare med stort engagemang. Vi är jättenöjda med vår affär och känner att Nina tagit stor hänsyn till våra önskemål med vår försäljning. En helt klart lyckad försäljning med Nina som gjort ett fantastisk jobb. Läs mer
  • 2018-11-18

Jenny M skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin sålde vår lägenhet och vi tyckte att hon var en suverän mäklare. Hon kändes väldigt erfaren och kunnig och det var lätt att känna sig trygg med att hon visste bäst hur vi skulle gå till väga med allt från styling, utgångspris och visning för att det skulle bli en så lyckad försäljning som möjligt. Så vi lät henne helt enkelt göra sitt jobb och vi kunde inte varit mer nöjd med processen eller resultatet! Läs mer
  • 2018-11-16

Daniel M skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin är engagerad, har hög kompetens och är väldigt proffsig. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
Ericka Nguyen
Kenan Hasanoglu