Fastighetsbyrån Malmö City

Östra Tullgatan 6, 211 28 Malmö — Visa karta

Ska du flytta i eller till Öresundsregionens mittpunkt - Malmö? Vi finns på flera platser i Malmö och kan varje stadsdel i detalj, både vad gäller vardag och bostadsmarknad. Vårt mål är att erbjuda en affärsmässig och personlig mäklartjänst, anpassad för just dig och dina önskemål. Att både köpare och säljare känner sig nöjda efter avslutad affär är något vi alltid strävar efter.

Så, har du frågor om bostad eller boende i Malmö finns vi här för att ge dig svaren. Vi vet vad du ska tänka på inför visning, vad din bostad är värd idag och vilka objekt som är påväg ut på marknaden.

Välkommen till oss på Fastighetsbyrån i Malmö City!

Läs vad 1280 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö City

• 2020-02-18

Samer A skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi upplevde Haris som väldigt professionell och strukturerad mäklare som uppdaterade oss ständigt kring vår försäljning. Vår försäljning gick bättre än förväntat och Haris är en mäklare som vi starkt rekommenderar! Läs mer
    2020-02-18 Haris H svarar Samer A
    Tusen tack Samer för din varma och fina rekommendation, det har verkligen varit superkul att hjälpa er under hela processen. Jag önskar er båda ett stort lycka till framöver och att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Hör av dig om det skulle vara något, annars är du varmt välkommen över en kaffe på kontoret. Allt gott. / Haris
  • 2020-02-17

Max N skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Ericka förklarade kontraktsprocessen på ett väldigt bra sätt vilket gjorde att det kändes tryggt att sälja lägenheten. Väldigt trevlig och kunnig Läs mer
  • 2020-02-17

Petter E skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kenan hjälpte mig att sälja min tvåa på 50 kvm. Jag hade höga krav och Kenan uppfyllde dem.
    Sammanfattningsvis en väldigt duktig mäklare där kunden står i fokus. Läs mer
  • 2020-02-16

Hedvig R skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kunnig och engagerad mäklare som lotsade mig genom hela processen. Läs mer
  • 2020-02-16

Linus L skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    En trevlig mäklare som var snabb på att svara på frågor.
    Hade bra koll på objektet som skulle säljas Läs mer
  • 2020-02-15

Carl L skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    En mäklare som har fötterna på jorden. Väldigt professionell, alltid tillgänglig. Vi blev mycket nöjda! Läs mer
  • 鹏翔

2020-02-14

鹏翔 skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    she is really good and professional. I am really happy to choose her as my agent. Läs mer
  • 2020-02-14

Sara H skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpt bostadsrätt. Malin är vänlig och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-02-13

Pontus J skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Elaine hjälpte mig att sälja min etta i Rörsjöstaden i Malmö. Jag är mycket nöjd. Hon är pålitlig och har varit till stor hjälp i hela processen och ger ett professionellt bemötande. Hon är alltid tillgänglig och har gjort det lilla extra för att försäljningen ska bli så bra som möjligt. Läs mer
  • 2020-02-13

Mats B skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Bostadsrätt Malmö. Etta.
    Mäklaren var snabb, effektiv, tydlig och pedagogisk. Högsta betyg Läs mer
  • 2020-02-12

Johanna S skrev om Jens Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Väldigt trevlig o engagerad
    Ganska kunnig Läs mer
  • 2020-02-11

Maria B skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Konstruktiv och ihärdig, mycket smart och trevlig, men mot slutet av säljuppdraget blev jag osäker på ”vems sida” hon företrädde. Läs mer
  • 2020-02-11

Rasmus T skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde en bostadsrätt, 71 kvm på vitemöllegatan i Malmö.

Kenan var personlig och professionell i sitt bemötande och arbete.

Innan försäljningen kom igång så diskuterade vi, jag och kenan, vilka mål vi hade och utifrån dessa förväntningar är jag super nöjd.

Inspirerande och rolig försäljning tillsammans med Kenan, från start till mål. Läs mer
  • 2020-02-10

Kenan C skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde en lägenhet vid Mobilia. Ericka var jättetrevlig, pedagogisk och professionell! Första gången man sålde en lägenhet men hon fick en att känna sig säker! Grym upplevelse. Läs mer
  • Suneel S

2020-02-06

Suneel S skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    I bought an apartment, Malin is really good at mediating and passing information regarding all the processes I should undergo. This was my first experience in buying never had any experience but she helped me with all the steps, She is really good and quick responsiveness to the request. She satified her role overall. Läs mer
  • 2020-02-05

Oskar J skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Fick bra råd både i vår process med att köpa nytt och att sälja, vilket var till stor hjälp. Jättenöjd, inget att klaga på. Läs mer
  • Martina M

2020-02-04

Martina M skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har köpt en brf inne på Gamla Väster i Malmö. Elaine var från första stund fantastisk. Varm, närvarande, proffsig. Känns verkligen som att hon gått bredvid under hela processen från första kontakt, visning till nu efter överlämnandet! Läs mer

Alma F skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har precis sålt en lgh i Malmö tack vare er kollega Nina Hjelm. Affären är avslutad väldigt professionellt från Ninas sida.
    Under hela processen blev jag bemött på ett väldigt trevligt sätt och det kändes tryggt att samarbeta med henne. Läs mer

Choi Lay T skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Kenan har hjälpt mig sälja min lägenhet.
    Bemötande från Kenan har varit proffsigt och tillmötesgående. Läs mer

Kaitlin L skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin was very helpful during all of the process and coached me in the application process so that I would have a successful purchase. Läs mer
  • 2020-02-03

Ingela F skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi har sålt en bostadsrätt. Vi blev verkligen vänligt och proffsigt bemött av vår mäklare. Hon har levde mer än väl upp till våra förväntningar.
    Alltid hjälpsam, vi fick alltid snabba svar på våra frågor. Kommer varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-02-03

Inger Agneta H skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vänlig, tillmötesgående, lätt-tilgänglig Läs mer

Elin E skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi är supernöjda med Elaine och vår försäljning. Allting gick snabbt och enkelt och dessutom är Elaine otroligt trevlig, proffsig och kul att ha och göra med! Läs mer

Johanna G skrev om Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Är väldigt nöjd med samarbetet med Therese, hon har varit lugn och förtroendeingivande hela vägen. Professionellt bemötande kring mina frågor som jag haft. Väldigt nöjd med att få hjälp av duktig stylist för att sätta iordning min 2 rum och kök inför fotografering och visning. Läs mer
    Therese L gillar detta

Veton K skrev om Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Har köpt Bostadsrätt en duktig mäklare samt mycket bra dialog Läs mer
  • 2020-02-01

Bergthóra T skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Väldigt trevlig och pålitlig. Alltid snabba svar, tidlig och rak kommunikation. Läs mer
  • 2020-02-01

Kushagr P skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Haris is a dedicated professional, courteous and polite. He knows the market he handles very well. His evaluations and advices were spot on! Läs mer
    2020-02-04 Haris H svarar Kushagr P
    Thank you Kush! It has been a pleasure to help you and I hope you and your partner enjoy full of your new apartment!
    Best regards / Haris
    Haris H gillar detta

Ronnie S skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin gjorde ett enastående arbete med försäljningen av vår lägenhet. Rekommenderas varmt. Läs mer

Michaela My B skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpte en lägenhet av Malin och fick ett så bra bemötande. Hon är proffsig, trevlig och inlyssnande. Kommer med glädje kontakta henne när jag någon gång i framtiden ska sälja och köpa nytt. Läs mer

Terese I skrev om Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Tobias är engagerad ,kommunikativ och mycket kunnig.Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • 2020-01-30

Maryam A skrev om Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi sålt en lägenhet och fick mycket hjälp från Maxime. Vi är jätte nöjda med allt! Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • 2020-01-30

Arnar H skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt vår lägenhet i Malmö. Pålitlig, trevlig och har koll på allt! Rekommenderas! Läs mer
    Elisabeth K gillar detta
  • 2020-01-29

Vesna B skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålt min lägenhet. Haris är väldigt duktig och kompetent. Trevlig och hjälpsam. Jag kan utan tvekan ge de bästa rekommendationerna. Läs mer
    2020-01-30 Haris H svarar Vesna B
    Tack snälla för din fina rekommendation Vesna, det har varit ett nöje att hjälpa er med försäljningen.
    Hälsa Jaffe och ta hand om er. Allt gott så hörs vi! / Haris
  • Annika S

2020-01-29

Annika S skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi blev tipsade om Malin Fasth av grannar vars lägenhet hon sålde, fick omedelbart fullkomligt förtroende för henne, och nu när vårt fina gårdshus i Rörsjöstaden är sålt kan jag bara säga att jag rekommenderar ALLA i Malmö att sälja med Malin. Hon är driven, ambitiös, proffsig, tillgänglig, extremt skicklig - och sjukt trevlig som bonus! Vi upplever att hon genuint bryr sig och gör allt för att hennes kunder, köpare som säljare, ska bli maximalt nöjda. Och det är verkligen vi. Bra vinst gjorde vi också ;) Läs mer
  • 2020-01-29

Jman El Cheikh M skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpte en ny lägenhet med trädgård. Mäklaren var positiv o glad. Vi fick alltid hjälp när vi behövde det. Läs mer
  • 2020-01-28

Elvedin P skrev om Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag anlitade Johanna för att hon skulle sälja min lägenhet och jag har varit väldigt nöjd under hela processen. Jag ville gärna bli underrättad om hur det gick med försäljningen och Johanna var verkligen mån om att bemöta mina önskemål. Hon informerade mig kontinuerligt, var tillgänglig och effektiv i sitt arbete. Dessutom visade hon stort intresse och engagemang för att jag som kund skulle känna mig nöjd. Läs mer
    Johanna M gillar detta
  • 2020-01-26

Linn S skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Köpte en lägenhet via Malin som alltid kändes tillgänglig, trygg och tydlig. Vi fick hela tiden tips och svar på alla frågor. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-01-25

Remzije M skrev om Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Grymmaste mäklaren i stan. Hon är väldigt kompetent, vänlig och informerar i varje steg i processen. Har många bra idéer och verkligen en person man kan bolla med i hur man ska göra härnäst. Lyckades sälja min lägenhet på mindre än en vecka och vi blev mycket nöjda. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2020-01-23

Hanna M skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag har både köpt och sålt bostadsrätt med hjälp av Ericka Nguyen. Jag uppfattade Ericka som professionell när jag köpte bostad med hjälp av henne. Det var hennes sätt att genomföra affären som fick mig att vilja anlita henne som mäklare för min egen bostadsrätt. Hon säkerställer att både säljare och köpare är nöjda och återigen agerar proffsigt. Jag är väldigt nöjd med hennes insats och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-01-21

Maja F skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Nina var lyhörd, engagerad, tydlig och levde på alla upp till de förväntningar jag hade i samband med min lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • 2020-01-20

Adriano K skrev om Jens Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Trevlig mäklare dock relativ färsk i branschen som har sina nackdelar. Läs mer
  • 2020-01-17

Sabina F skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Väldigt seriös och duktig. Vi kände oss väldigt trygga under hela processen. Det gick mycket fortare att sälja än vad vi trodde och vi är nöjda med priset vi fick. Kenan gjorde ett jättebra jobb och vi kommer absolut vända oss till honom nästa gång vi säljer. Läs mer

Jenny Eva Maria N skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Professionellt bemötande även mot oss köpare som inte anlitat Maria. Tålmodig och kunnig. Allt gick smidigt med vårt köp! Läs mer

Fredrik R skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Nina hjälpte mig att sälja min första lägenhet bra och smidigt. Hon är erfaren och verkar brinna för yrket. Hon lyckades se till så att jag fick mer än jag väntade mig för lägenheten och jag är enormt tacksam och glad över hur hela processen gick till. Rekommenderar! Läs mer

Lizette A skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Din bostadsaffär förtjänar en mäklare som Malin! Hon är proffsig, vänlig och behjälplig hela vägen igenom. Jag blev rekommenderad att ta kontakt med Malin inför min försäljning och ångrar mig inte en sekund. Skulle det bli aktuellt med försäljning igen skulle jag anlita Malin direkt! Läs mer
  • 2020-01-14

Eric G skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Fantastisk mäklare. Sålde min lägenhet till över utgångspriset på mindre än en vecka. Läs mer
  • 2020-01-13

Henrik T skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi köpte en lägenhet och allt fungerade utmärkt från visning till inflytt.
    Bästa rekommendationer! Läs mer

Viktor S skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Jag tyckte att Haris var bra i början och under visningen av lägenheten. Sedan blev det mindre bra och till sist rent av dåligt när han inte ville hjälpa till längre. Jag hoppas att min nästa mäklare blir bättre. Läs mer
    2020-01-11 Haris H svarar Viktor S
    Tack för att du tog dig tid att skriva. Jag beklagar att du känt att jag inte varit behjälplig. Precis som jag berättade för dig i telefon så köper man en bostadsrätt i befintligt skick, och detta gäller även hål i väggarna. Vill man sedan oavsett min rekommendation reklamera köpet gör man det till säljaren (inom skälig tid), det är din skyldighet som köpare. Är det några andra frågetecken som dyker upp så är ni varmt välkomna att höra av er. Annars önskar jag dig och din fru en god fortsättning och att ni kommer trivas i er nya lägenhet. Allt gott!
    / Haris

Fadhel B skrev om Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Bäst mäklare, duktig och hon vet vad hon gör 10 /10 Läs mer

Mats H skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi köpte en bostadsrättslägenhet och möttes av en saklig, vänlig och tillmötesgående mäklare. Vad mer kan man begära? Läs mer
Ericka Nguyen
Kenan Hasanoglu