Läs vad 1472 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö City 2

• 2021-01-18
    Köpt en lägenhet. Mäklaren hade koll och var tydlig med informationen och svarade snabbt på sms!
    Julia W
    • 54.0 m²
    • Västra Sorgenfri
    köpte sin lägenhet med hjälp av Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Tack för din rekommendation. / Haris

• 2021-01-18
    Mycket trevlig och personlig!

Jag har alltid varit skeptisk till samtliga mäklare efter skräckhistorier med att folk köpt fuskbyggen samt en kollega som råkade ut för det. Jag förstår att ett stort ansvar ligger på säljaren också!

Det som tog bort denna fördomen var just Haris, brutalt ärlig mäklare vilket jag uppskattar enormt mycket! Jag känner att jag vet vad jag har köpt och är mycket nöjd med mitt köp.

Haris är definitivt att rekommendera och jag kommer absolut att anlita honom vid framtida köp/sälj!
    Elias H
    • 33.0 m²
    • Lönngården
    Tack snälla Elias för denna välskrivna rekommendation. Det glädjer mig oerhört att det känns bra för dig. Sköt om dig och njut av lägenheten! Allt gott. / Haris

• 2021-01-18
    Malin har varit en fantastisk mäklare hela vägen. Hon tänker alltid på sina kunders bästa och är väldigt tillmötesgående och kunnig! Rekommenderas!
    Natalie E
    Natalie E
    • 51.0 m²
    • Kirseberg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2021-01-17
    Sålt lägenhet. Bra mäklare, klar och tydlig samt tog hand om allt. Mäklaren uppfyllde klart mina förväntningar.
    Nina E
    • 67.5 m²
    • Lorensborg
  • 2021-01-17
    Sålt en Lägenheten
    Jätte bra planering och projektledning av Erika
    Jättefint agerat kring Covid-19 och gav resultat. Fick mer än begärt
    Faruk K
    • 53.0 m²
    • Lorensborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2021-01-16
    Hjälpsam, trevlig vilket vi visste redan innan då vi anlitat samma mäklare vi tidigare tillfällen. Därför var valet lätt när vi skulle sälja vårt hus.
    Jan Eve N
    • 147.0 m²
    • Tygelsjö
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2021-01-15
    Har köpt en 2-rumslägenhet i Malmö. Visningen genomfördes på ett Corona-säkert sätt. Hela hanteringen därefter har varit snabb och effektiv på ett professionellt och trevligt sätt. Mina förväntningar på en mäklare är att vara just professionell, ge snabba och korrekta återkopplingar och ha ett trevligt bemötande. Ericka lever till fullo upp till detta och rekommenderas varmt.
    Karin B
    • 61.0 m²
    • Ribersborg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2021-01-15
    Johanna var mycket duktig och behjälplig under hela försäljningen, rekommenderas starkt!
    Lukas L
    • 57.5 m²
    • Slottsstaden/Erikslust
  • 2021-01-14
    Johanna var mäklaren när jag köpte min lägenhet för fyra år sedan och när jag nu skulle sälja var valet av mäklare självklart! Johanna inger förtroende både för säljare och köpare. Hon är rak och tydlig i sin kommunikation vilket innebär att det inte på något sätt känns otryggt inför en så stor affär som en bostadsförsäljning är. Jag rekommenderar verkligen Johanna!
    Therese Å
    • 59.0 m²
    • Erikslust
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2021-01-13
    Sålt villa i Tygelsjö!
    Vi är helt nöjda, trots lite strul på vägen, då första köparen hoppade av! Kändes mycket bättre att sälja till de nya köparna! Hade bra stöd från vår mäklare under hela processen!
    Barbro N
    • 147.0 m²
    • Tygelsjö
    sålde sitt hus med hjälp av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2021-01-13
    Jag köpte en lägenhet och Johanna var snabb på att svara och var ärlig under budgivningen.
    Evelina V
    • 44.0 m²
    • Östra Sorgenfri/nobel
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2021-01-11
    Vi är supernöjda!
    Haris är verkligen engagerad, tydlig och bra på det han gör!
    Allt gick så smidigt till och vår bostad blev såld på mycket kort tid. Vi kände att hela processen var välorganiserad och att han tog sitt uppdrag på yttersta allvar. Har bara positivt att säga om Haris.
    Senay S
    • 55.3 m²
    • Dalaplan
    sålde sin lägenhet med hjälp av Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Tack snälla Senay för din rekommendation! Detta är det bästa med att starta vår tjänst På gång, snabbt och smidigt är verkligen skönt. Hoppas ni kommer trivas i er nya lägenhet också! Allt gott / Haris

• 2021-01-11
    Fick hjälp av Haris på Fastighetsbyrå att sälja vår bostad. Den servicen och dagliga kontakten med mäklare skulle jag gärna rekommendera alla som ska sälja eller köpa bostad.
    Mäklaren är proffs på sitt jobb👌
    Damir R
    • 68.0 m²
    • Nydala
    Tack för er rekommendation Damir, kul att höra att ni känner er nöjda. Ni kommer garanterat stortrivas i er nya lägenhet! Allt gott! / Haris

• 2021-01-09
    Toppenbra bemötande och hjälp genom hela säljprocessen. Var den som stod ut när vi intervjuade mäklare och gjorde ett toppenjobb när vår lägenhet blev såld snabbt och smidigt, precis som det ska vara!
    Jonathan L
    • 26.0 m²
    • Ellstorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2021-01-09
    Sålt en 2a på Söderkulla med hjälp av Nina. Tycker Nina är trevlig, lätt att prata med och tydlig i kommunikation.
    En positiv upplevelse.
    kan starkt rekommendera Nina Hjelm!
    Aleksandra P
    Aleksandra P
    • 60.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2021-01-08
    Vi har sålt vår lägenhet i Slottsstaden och fick genomgående ett proffsigt bemötande av vår mäklare. Min upplevelse var att både vi som säljare och köpare var mycket nöjda med genomförandet. Supernöjda rakt igenom!
    Tove N
    • 5:a
    • 115.0 m²
  • 2021-01-07
    Vi köpte en lägenhet som Nina sålde och vi är så nöjda med hennes bemötande.
    Hon tog sig tid att öppna lägenheten till oss på sin lediga tid och hon var alltid tillgänglig för frågor.
    En väldigt ärlig och professionell tjej.
    Vi anlita mer än gärna Nina den dagen vi ska sälja vår lägenhet.
    Catharina D
    • 84.0 m²
    • Borgmästaregården
  • 2021-01-06
    Professionell och tillmötesgående mäklare som var tillgänglig för oss och våra funderingar genom hela processen. Kan sitt jobb! Riktigt grym, Nina kommer vi att kontakta igen om vi skulle behöva en mäklare i framtiden, rekommenderar starkt.
    Ayad Heyder M
    • 93.0 m²
    • Oxie
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2021-01-06
    Hej,
    Köpte bostadsrätt och blev bemött väldigt professionellt..
    Ibland kan man inte beskriva men på en skala 1 till 10 så ger vi en 10* till henne
    Ilir C
    • Almhög
    köpte sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2021-01-02
    Sålt min första lägenhet via Haris, där han underlättade hela processen väldigt smidigt och stressfritt för en. Haris är väldigt noggrann, uppriktig och tillmötesgående- väldigt professionell! Kan varmt rekommendera honom!
    Marta S
    • 33.0 m²
    • Lönngården
    Tack Marta, mitt primära mål är att göra det så stressfritt som möjligt för förstagångssäljare, då blir jag extra glad när du skriver det. God fortsättning på det nya året och nu väntar dig ett nytt kapitel i din nya lägenhet. Allt gott. / Haris

• 2020-12-30
    Första gången jag säljer, Haris är trygg och har varit väldigt lugn och pedagogisk hela vägen.
    Han är dessutom en förbaskat trevlig person och mer genuin än vad många i hans bransch är...
    Emma M
    Emma M
    • 25.0 m²
    • S:t Knut
    Tack så mycket för din fina rekommendation, vad glad jag blir att du känt så. Tack för ett gott samarbete och önskar er lycka till i er nya lägenhet :) / Haris

• 2020-12-29
    Professionellt, enkelt och tydligt bemötande. Hjälpsam och trevlig mäklare som är tillgänglig och stöttar med allt
    Jesper L
    • 63.1 m²
    • Nobeltorget
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elaine Mürgas en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-12-28
    Har sålt bostad med Malin, är mycket nöjd.
    Elin K
    • 81.0 m²
    • Rörsjöstaden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-12-27
    Trevligt. Respektful, Svarade på alla frågor, lätt att nå, nycket bra stöd
    Mary G
    • 81.0 m²
    • Högaholm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Alabadi Ahmed en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-12-26
    Hej
    Jag är nöjd hos Ahamed Alabadi och han bästa Mekläre
    Alaa N
    • 104.0 m²
    • Söderkulla
    sålde sin lägenhet med hjälp av Alabadi Ahmed en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-12-26
    Pga att lägenheten ej låg ute för visning när jag först ringde Artemiz hade jag inga stora förhoppningar då det fanns många i kö för att se lägenheten. Men Artemiz engagemang ändrade helt på det. Redan från första samtalet då jag bad om en visning av lägenheten som inte var publicerad än blev jag bemött av en glad och trevlig röst över telefon. Hon engagerade sig direkt och jag är supernöjd med Artemiz som mäklare! Hennes namn, engagemang och positiva inställning kommer att rekommenderas för många. Tack Artemiz!
    Nicole J
    • 68.0 m²
    • Blekingsborg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-12-25
    I have bought an apartment. The broker, Maxime Melkie is a nice person and capable professional and was of great help.

This is my first time to buy an apartment in Sweden and I can't compare the experience, however, I am satisfied with the process and how my broker helped me through it.
    Selena V
    • 71.5 m²
    • Borgmästaregården
    köpte sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-12-25
    ok. Tillgänglig och svarar snabb.
    Md Khaled Morshed S
    • 81.5 m²
    • Högaholm
  • 2020-12-25
    Sålde en 3a, väldigt nöjd med mäklaren. Hon var tillgänglig, svarade på alla frågor snabbt och var väldigt engagerad.
    Bekim A
  • 2020-12-23
    Har sålt en 3:a, fått mycket tips och råd från min mäklare Johanna Olsson. Och även blivit trevligt bemött, känner mig mycket trygg i bostads affären.
    Ann-Sofie C
    • 73.4 m²
    • Dammfri
  • 2020-12-23
    Duktig mäklare
    Alltid kontaktbar och kan sin grej. Rekommenderas starkt!
    Emina Malkic L
    • 86.0 m²
    • Söderkulla
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jens Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-12-22
    Mycket proffsigt bemötande och allt fungerade perfekt
    vid köp av lägheten
    Bo C
    • 21.5 m²
    • Almhög
  • 2020-12-21
    Sålde min 2-a på Kulladals gatan 26A med stor hjälp av Haris Horozovic. Han var professionell, punktlg, svarade alltid i telefon eller ringde efter om han var upptagen, jättesnäll och en person som man har lätt att prata med. Super nöjd. God jul och gott nytt år till alla.
    Medineta R
    • 62.0 m²
    • Kulladal
    Tack snälla Medineta för de fina orden och tack för ett gott samarbete. God fortsättning på året. / Haris

• 2020-12-20
    Har sålt en friliggande villa på Eriksfält. Maxime uppvisade ett mycket professionellt agerande där hon visade att hon hade dokumentation på vad hon hävdade.
    Försäljningspriset landade ungefär på vad hon gissat på vid första mötet trots Corona och restriktiva lånelöften.
    Hon var också behjälplig med alla kring liggande tjänster i samband med försäljningen samt väldigt lätt att kommunicera med.
    Alf Göran Tomas O
    • 180.0 m²
    • Eriksfält
    sålde sitt hus med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-12-19
    Jag har sålt lägenhet i centrala malmö. Jag hade väldigt positiv samarbete med Elisabeth, hon är tålmodig, positiv och tänkte tillsammans med mig vilket jag uppskattade mycket. Hon känns öppen, svarar så snabbt hon kan och är mycket kunnig inom sitt yrke. Man känner snabbt att man lita på henne, och hon tar med helheten i affären. Tex när vi sålde så medlade hon bra så att köparen blev en som kändes helt rätt och inte bara som högstbjudande.
    Alexandra N
    • 75.0 m²
    • Gamla Staden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Elisabeth Krook Lindén en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-12-15
    Fantastiskt bemötande köpt lägenheten förväntningar blev bättre än jag trodde 😍
    skrev om Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-12-15
    Jag har köpt en bostadsrätt. Maxime har varit bemötande, serviceminded, trevlig, lättillgänglig och informativ. Allt har känts tryggt och bra, och Maxime har en härlig karisma!
    Sofia L
    • 28.0 m²
  • 2020-12-13
    Artemiz är en lyhörd och ärlig mäklare som jobbar hårt för att göra en nöjd med affären. Hon vågar ge sin syn på saken från värdering till försäljning, vilket jag uppskattade mycket när jag sålde min lägenhet.
    Shahab F
    • 62.5 m²
    • Drottningtorget
    sålde sin lägenhet med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-12-12
    Vi har sålt vår lägenhet i Slottstaden, Malmö. Elaine gav under hela resan bra tips, råd och stöttning. Hon har varit lätt att få tag i och snabb på att återkoppla vid frågor eller när vi har behövt henne som ett bollplank. All exponering på Fastighetsbyråns Instagram-konto är vi säkra på har gett lägenheten en extra-boost :)
    Mattias B
    • 98.0 m²
    • Slottsstaden
  • 2020-12-07
    Sålde en lägenhet. Bra kommunikation och tydlighet under hela processen. Rekommenderas!
    Fredrik W
    • 50.5 m²
    • Östra Sorgenfri/nobel
    Tack snälla Fredrik för förtroendet och en lyckad försäljning. Allt gott :) / Haris

• 2020-12-06
    Bra dialog med Elisabeth som var väl bekant med området. Vi kom fram till en strategi och ett kvadratmeterpris som låg ganska högt för området men väl speglade fördelarna och fick min 1,5a i centrala Malmö såld efter en visning för det pris som vi kommit överens om.
    Sofia B
    • 50.0 m²
  • 2020-12-06
    Sålde en trea med hjälp av Johanna. Johanna gav ett bra första intryck då hon kändes varm, genuin, trevlig och professionell. Det höll i sig genom hela affären och jag fick dessutom sålt bostaden till ett högre pris än vad jag hade vågat hoppas på.
    Jenny M
    • 60.0 m²
    • Dammfri
  • 2020-12-05
    Dåligt bemött vid visningen. Dålig koll på bostaden och föreningens ekonomi. Brister i lägenheten som doldes av mäklarens förtjusning över säljarna.
    Malin A
  • 2020-12-05
    Vi sålde vår bostadsrätt, och vi är så nöjda och fick en så god kontakt med vår mäklare.
    Tydlig, förtroendeingivande, trygg, och professionell. Vi hade också bra samtal kring hur vi skulle gå till väga. Hon behandlade oss med respekt och vi upplevde en mycket gott samarbete.
    Vi är oerhört nöjda med försäljningen!
    Rekommenderas starkt!
    Rebecka H
    • 125.0 m²
    • Rörsjöstaden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-12-05
    Maxime har hjälpt oss att sälja vår lägenhet i Malmö som vi sålde efter en privatvisning till ett pris vi är väldigt nöjda med! Maxime är lika kompetent som hon är trevlig vilket gör att försäljningen känts trygg hela vägen men också lustfylld. Snabb och tydlig kommunikation har också varit ett stort plus där Maxime levererat precis det hon lovat, och lite till!
    Ivar H
    Ivar H
    • 125.0 m²
  • 2020-12-04
    Jag har köpt en bostadsrätt i stan. Ericka har varit en fantastisk mäklare och gjort hela affären så trygg och proffsig. Jag kommer verkligen rekommendera henne i framtiden.
    Felicia K
    • 39.0 m²
  • 2020-12-04
    Trevlig mäklare som är professionell i sitt uppdrag.
    Emma S
    • 69.0 m²
    • Slussen
  • 2020-12-04
    Vi köpte en tvåa i Malmö. Blev från första stund väldigt bra bemötta av Ericka. Alltid tillgänglig och informerande.
    Ola S
    • 39.0 m²
  • 2020-12-04
    Detta är tredje gången vi jobbar med Maxime (en gång som köpare och två gånger som säljare) och vi känner oss alltid trygga genom hela processen. Maxime är väldigt proffsig, kunnig och lyhörd. Kommunikationen och återkopplingen är mycket god och man får känslan av att Maxime alltid ligger steget före och har genomtänkta alternativ för hur man kan gå vidare. Jag skulle definitivt vilja rekommendera Maxime!
    Emma P
    • 86.0 m²
    • Triangeln
  • 2020-12-03
    Vi har köpt en lägenhet, mäklaren är super duktig och vi blev alltid bemött med leende samt respekt. Hon gav allt info som vi begärde.
    Vi rekommnderar varmt.
    Shahida P
    • 62.0 m²
    • Lindeborg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte