Mathilda Jingnäs

Mathilda Jingnäs

Mathilda Jingnäs är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Mathilda Jingnäs har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Mathilda Jingnäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 5 omdömen med ett betyg på 4.8. Mathilda Jingnäs har haft 2 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 5 Läs vad Mathilda Jingnäs

• köpte sin lägenhet med hjälp av Mathilda Jingnäs en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2021-08-26
    Ingav förtroende, lugn och saklig. Man kunde känna sig trygg från visning till kontraktsskrivning.

Mycket nöjd med bemötandet!
    2021-08-26
    Mycket trevligt bemötande, snabb återkoppling samt trygg och smidig affär. Duktig mäklare som vi rekommenderar varmt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Mathilda Jingnäs en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    2021-08-26
    Jag tyckte mäklaren var bra. Vi hade en bra kommunikation. Mäklaren var tydlig och ärlig. Jag blev väl bemött och fick all information jag behövde. Mäklaren var alltid tillgänglig och mycket trevlig och tillmötesgående. Kan varmt rekommendera Mathilda.
    • Erikslust
    2021-08-21
    Mäklaren var mycket bra. Hon hade flera visningar av lägenheten Tills vi blev nöjda med priset. Det kändes också bra att hon kunde ordna fullmakt så vi inte behövde närvara vid kontraktsskrivningen pga av lång resväg. Engagerad, duktig och glad mäklare som vi varmt rekommenderar.
    • Erikslust
    2021-08-20
    Mathilda är väldig duktig och proffsig! Hon har tålamod, jag blev mycket väl bemött, Hon svarade alla mina frågor, och jag fick den hjälp som jag behövde. Allting fungerade smidigt genom hela säljprocessen.