Mathilda Jingnäs

Mathilda Jingnäs

Mathilda Jingnäs är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Mathilda Jingnäs har varit registrerad mäklare sedan 2021-05. Mathilda Jingnäs har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-08 och har fått 61 omdömen med ett betyg på 4.9. Mathilda Jingnäs har haft 26 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

61 omdömen om Mathilda Jingnäs

Sedan starten hos Reco 2021
Esbjörn F
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mathilda Jingnäs en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Möllevången

Trevlig och fullt adekvat service

Nicolai W
Köpte sitt hus med hjälp av Mathilda Jingnäs en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Limhamn

Matilda var väldigt flexibel och var påläst och såg till att vi kunde få ihop affären på ett smidigt, enkelt och snabbt sätt. Riktigt snyggt jobbat!

Karin Götte I
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mathilda Jingnäs en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Triangeln

Mathilda är lyhörd, förstående och väldigt kunnig. Hon har varit tillgänglig och hjälpsam igenom hela processen. Jag kände mig trygg och lugn från första början. Jag kan varmt rekommendera Mathilda vid försäljning av bostad!

Anette G
Folkets Park

Vår kontakt med Mathilda från förhandsvisning till undertecknandet av köpekontraktet till bostadsrätten på Falsterbogatan 25 gick snabbt. Mathilda hade ett mycket fint bemötande och tålamod med oss, som i stort sett var helt gröna inom detta område. I kontakten mellan banken, oss och fastighetsbyrån, var hon snabb och tillmötesgående. När säljaren antagit vårt bud och det var dags för oss att göra affär såg hon till att det genomfördes efter våra önskemål. Nu har vi bara tillträdesbiten kvar och jag utgår från att hon kommer sköta även det exemplariskt.

Daniel G
Folkets Park

Jag hade inte så mycket kontakt då det har min fru som skötte det mesta, men vi träffades en gång och det var ett positivt och bra möte.

Jörn C
S:t Knut

Jag har gjort mina senaste tre fastighetsaffärer med Mathilda Jingnäs, och hon är mycket professionell, lyhörd och tydlig i all kommunikation. Hon är också mycket tillgänglig och svarar snabbt på frågor. Kort sagt, en utmärkt mäklare.

Pedro T
Västra Sorgenfri

Vänlig, professionell, tydlig kommunikation, lätt att ha att göra med. Hela processen har gått friktionsfritt, och jag fick sålt min lägenhet till ett för mig bra pris, under en snabb process. Kan varmt rekommendera Mathilda som mäklare.

Irma N
Östra Sorgenfri

Jättebra! Vi fick bra stöd i processen, det var tydligt och bra kommunikation hela vägen.

Ina S
Kirseberg

Trevligt bemötande, kunnig och tillgänglig. Hade inga direkta planer på att sälja när Mathilda kom för att värdera lägenheten, men när jag väl bestämde mig var Mathilda snabb med att köra igång säljprocessen.

Daniel L
Kirseberg

Jag fick god hjälp av Fastighetsbyrån när jag köpte lägenhet via dem. Mäklaren var tillgänglig och professionell, någon jag skulle vända mig till igen.