Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Maxime Melkie
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-07

Läs vad 83 Läs vad Maxime Melkie

• Rickard A
    Rickard A köpte sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-07-31

Triangeln
    Köpt en lägenhet mitt i malmö och blev proffesionellt mött av Maxime som va super under hela resan. Hon gjorde det lilla extra som jag inte förvänta mig och underlätta för mig en hel del. Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Stephanie G sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-07-21

Dalaplan
    Jag är mycket glad att Maxime Melkie hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet. Maxime har fått mig som säljare att känna lugn inför en annars nervös och stressig tid. Under hela processen har jag haft stort förtroende för Maxime och jag har upplevt henne som mycket professionell. Jag skulle mer än gärna rekommendera henne. Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Jessica B köpte sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-07-03

Fantastisk!
    Proffsig, trevlig och noggrann. Jättenöjd! Läs mer
  • Sandra D
    Sandra D sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-27

Oxie
    Bra kontakt med oss som säljare men även som köpare då vi köpte bostaden hon sålde. Informerar om varje steg samt uppdaterar ofta. Lätt att få tag på och visar genuint intresse. Korrekt info och bemöter frågor och oro som uppstår bra. Självklart trevlig också och allmänt social så hon är lätt att prata med. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • Elvis D
    Elvis D sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-25

Oxie
    Väldigt duktig och kunnig mäklare. Kämpade för att vi både skulle köpa och sälja. Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Kajsa B sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-16

Triangeln
    Ett superproffs! Riktigt nöjd med hela processen, från första mötet till det snabba avslutet med försäljningen. Läs mer
  • Johanna M
    Johanna M sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-14

Pildammarna
    Maxime har i samband med försäljningen av min lägenhet guidat mig genom hela processen på ett mycket professionellt sätt. Hon är trevlig, tillmötesgående, tillgänglig och snabb i sin återkoppling och i sitt agerande. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Maxime! Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Annsofi N köpte sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-29

Triangeln
    Köpt lägenhet - tittade på tre andra som Maxime var mäklare för. Mycket bra mäklare, kan definitivt tänka mig att anlite henne om vi ska sälja. Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Per J sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-23

Utmärkt. Rekommenderas. Per Jönsson Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Ida S köpte sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-05

Västra Sorgenfri
    Jag köpte en lägenhet via Maxime och hela upplevelsen var perfekt! Maxime har varit behjälplig hela tiden, gett svar på frågor och allmänt sett till att det blev en smidig affär! Skulle verkligen rekommendera henne! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen