Maxime Melkie

Maxime Melkie

Maxime Melkie är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Maxime Melkie har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Maxime Melkie har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 267 omdömen med ett betyg på 4.9. Maxime Melkie har haft 42 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

267 omdömen om Maxime Melkie

Sedan starten hos Reco 2015
Joakim M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Varvsstaden

Jag har bara haft ett möte med Maxime när vi skrev själva kontraktet på försäljningen, och det sköttes väldigt proffsigt. Kan varmt rekommendera :)

Isak J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Västra Hamnen

Maxime var snabb, rak, hjälpsam, responsiv. Toppbetyg!

Anton I
Västra Hamnen

Maxime förverkligade min drömlägenhet och processen dit var mer än behaglig. Maxime har ett professionellt bemötande och lyssnar på dina önskemål som köpare. Maxime är kunnig och utstrålar en säkerhet i de råd hon ger dig i ditt livs viktigaste affär. Jag skulle rekommendera alla som vill köpa/sälja lägenhet att använda sig av Maxime. Jag kunde inte varit mer nöjd! AAA+

Hanna A
Dockan

Väldigt proffsig och fint bemötande där man som kund kände sig trygg!

Tony T
Dockan

Proffesionellt bemötande, lätt tillgänglig, snabba svar och trevlig

Isabelle G
Södervärn

Maxime är väldigt trevlig och professionell. Hon var väldigt lätt att komma i kontakt med under hela försäljningen och såg alltid till att uppdatera mig som säljare efter visningar och liknande. Skulle absolut rekommendera!

Jakob E
Västra Hamnen

Väldigt professionell och engagerad i en marknad som är väldigt annorlunda. Maxime leverera ändå!

Pavel P
Dockan

Maxime is very nice and helpful real estate agent. It was my first experience buying an apartment in Sweden and she was very professional and patient with me. She explained every step of the buying process and explained the content of the each document.

David F
Gamla Väster

Maxime har gjort ett bra jobb med vår försäljning. Vi nådde inte upp till den nivå vi ville ha men vi inser också att marknaden är ruskigt svår just nu…

Göran A
Dockan

Proffesionellt, effektiv och koll på läget