Maxime Melkie
Registrerad mäklare sedan 2014-02-05
Aktiv på Reco.se sedan 2015-05-13
2019-07 - 2020-06

Läs vad 105 Läs vad Maxime Melkie

• Petter S sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-07-01

S:t Knut
    Maxime var tydlig med sitt och Fastighetsbyråns erbjudande. Lätt att förstå vad som ingick och inte. God kommunikation och stöd genom säljprocessen. Motsvarade förväntningarna under rådande förutsättningar. Det var ändå kluriga tider att sälja bostadsrätt under april-maj 2020. Maxime lyckades trots allt sälja min 1,5:a över utgångspris på 3 veckor. Chapéu! Läs mer
  • Martina B köpte sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-24

Hyllie
    2 rum och kök Hyllie, Trevlig, kunnig , proffsig.... tillmötesgående!!! Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Marta S köpte sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-08

Kroksbäck
    Jag har köpt en bostadsrätt genom Maxime. Väldigt proffsig, politlig och trevlig mäklare. Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Mattias J sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-16

4:a
    Triangeln
    Maxime hjälpte oss med vår lägenhetsförsäljning vid Triangeln i Malmö. Proffsigt och ärligt bemötande från första kontakt och våra förväntningar blev vida överträffade med ett fantastiskt slutpris! Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Julia K sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-15

Hyllie
    Engagerad och lyhörd mäklare! Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Lisa A köpte sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-06

Triangeln
    Köpt bostadsrätt via Maxime. Upplevde henne mycket kunnig om objektet och föreningen, trevlig och kompetent. Mycket bra mäklare. Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Maria B sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-11

Nobeltorget
    Konstruktiv och ihärdig, mycket smart och trevlig, men mot slutet av säljuppdraget blev jag osäker på ”vems sida” hon företrädde. Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Maryam A sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-01-30

Husie
    Vi sålt en lägenhet och fick mycket hjälp från Maxime. Vi är jätte nöjda med allt! Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Korhan S sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-01-05

Slottsstaden
    We sold our apartment with the help of Maxime. We are really happy with the process. We had a short amount time to sell our apartment and Maxime helped us sell it within in the time she promised/predicted even though the market was slow in christmas period. Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Julia F sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-12-21

Sege Park
    Maxime är helt fantastisk och har stort engagemang! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen