Maxime Melkie
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-03 - 2020-02

Läs vad 102 Läs vad Maxime Melkie

• Mattias J sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-16

Triangeln
    Maxime hjälpte oss med vår lägenhetsförsäljning vid Triangeln i Malmö. Proffsigt och ärligt bemötande från första kontakt och våra förväntningar blev vida överträffade med ett fantastiskt slutpris! Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Julia K sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-15

Hyllie
    Engagerad och lyhörd mäklare! Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Lisa A köpte sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-06

Triangeln
    Köpt bostadsrätt via Maxime. Upplevde henne mycket kunnig om objektet och föreningen, trevlig och kompetent. Mycket bra mäklare. Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Maria B sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-11

Nobeltorget
    Konstruktiv och ihärdig, mycket smart och trevlig, men mot slutet av säljuppdraget blev jag osäker på ”vems sida” hon företrädde. Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Maryam A sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-01-30

Husie
    Vi sålt en lägenhet och fick mycket hjälp från Maxime. Vi är jätte nöjda med allt! Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Korhan S sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-01-05

Slottsstaden
    We sold our apartment with the help of Maxime. We are really happy with the process. We had a short amount time to sell our apartment and Maxime helped us sell it within in the time she promised/predicted even though the market was slow in christmas period. Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Julia F sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-12-21

Sege Park
    Maxime är helt fantastisk och har stort engagemang! Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Hassan K köpte sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-12-20

Östra Sorgenfri/Nobel
    Hej! Jag har köpt en lägenhet.
    Mäklaren va jätte trevlig hon kämpade på och gjorde sitt bästa.
    Jag skulle rekomendera henne till andra. Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Pia A köpte sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-12-11

Gyllins Trädgård
    Trevlig, hjälpsam och kunnig.
    Bra återkoppling.
    Toppen! Läs mer
    Maxime M gillar detta
  • Emma J sålde sin lägenhet med hjälp av Maxime Melkie en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-12-10

Västra Sorgenfri
    Mitt första intryck av Maxime var att hon var mycket kunnig, engagerad och visade omsorg. Detta höll i sig genom hela processen då jag sålde min lilla tvåa. När jag var orolig och stressad kändes det alltid roligare, enklare och mer hoppfullt efter att ha träffat henne och pratat igenom. Jag blev mycket nöjd med min försäljning och uppskattade att hon hela tiden informerade mig och försäkrade sig om att jag kände mig trygg och nöjd. Mitt helhetsintryck är att Maxime är en mycket kompetent mäklare med god personkännedom vilket gör att hon bemöter både köpare och säljare på bästa sätt. Hon är inspirerande samtidigt som hon utstrålar trygghet. Jag kunde inte varit nöjdare! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen