Läs vad 180 Läs vad Johanna Olsson

• 2021-01-14
    Johanna var mäklaren när jag köpte min lägenhet för fyra år sedan och när jag nu skulle sälja var valet av mäklare självklart! Johanna inger förtroende både för säljare och köpare. Hon är rak och tydlig i sin kommunikation vilket innebär att det inte på något sätt känns otryggt inför en så stor affär som en bostadsförsäljning är. Jag rekommenderar verkligen Johanna!
    Therese Å
    • 59.0 m²
    • Erikslust
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-12-23
    Har sålt en 3:a, fått mycket tips och råd från min mäklare Johanna Olsson. Och även blivit trevligt bemött, känner mig mycket trygg i bostads affären.
    Ann-Sofie C
    • 73.4 m²
    • Dammfri
  • 2020-12-14
    Johanna var otroligt trevlig och hjälpsam. En bra upplevelse!
    Filippa D
    • 1:a
    • 40.0 m²
    • Rörsjöstaden
  • 2020-12-06
    Johanna var en gedigen, uppmärksam och väldigt duktig mäklare som alltid var tillgänglig och där för en. Rekommenderar henne starkt.
    Patrice B
    • 74.0 m²
    • Ribersborg
  • 2020-11-18
    Trevligt och proffsigt bemötande från första visning till att vi skrev på papper.
    Hjälpsam och tillmötesgående och ett stort stöd för förstagångsköpare
    Axel S
    • 72.0 m²
    • Slottsstaden
  • 2020-11-18
    Mycket nöjda med hela processen! Sålde en 2a i Malmö med utgpris 2,1 och såldes för 2.425 :)
    Adam M
    • 61.0 m²
    • Pildammarna
    Köpt en lägenhet.
    Blev bra bemött av mäklaren
    Bra och tydlig information, trevlig och tillmötesgående
    Lovisa V
    • 61.0 m²
    • Slottsstaden
  • 2020-10-21
    Sålde en 3:a på 87 kvm.
    Johanna är en mäklare i världsklass. Hon får en att känna sig säker och trygg genom hela processen. Rekommenderar henne varmt.
    Sandra K
    • 87.0 m²
    • Rörsjöstaden
  • 2020-10-20
    Johanna sålde vår lägenhet på S:t Knut. Vi hade en jättebra dialog under hela processen, Johanna hade ett mycket proffesionellt bemötande och upplevdes kunnig. Från första mötet till att lägenheten var såld tog endast 14 dagar. Vi kände oss trygga med Johanna som mäklare!
    Lina L
    • 77.0 m²
    • S:t Knut
  • 2020-10-18
    Johanna är en riktig stjärna. Hon lyckades sälja min bostad snabbt och smidigt och till en bra vinst. Hon är även super trevlig och professionell. Jag rekommenderar stark att välja Johanna som er mäklare!
    Elin B
    • 53.0 m²