Johanna Olsson

Johanna Olsson

Johanna Olsson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Johanna Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2014-04. Johanna Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-12 och har fått 290 omdömen med ett betyg på 4.8. Johanna Olsson har haft 49 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

290 omdömen om Johanna Olsson

Sedan starten hos Reco 2020
Josefin R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Pildammarna

Vi är supernöjda med Johanna som mäklare! Vi förstår att marknaden är extra svårsåld just nu och det fanns flera liknande objekt ute till försäljning samtidigt. Men Johanna drev på ordentligt för att vi skulle få vår såld! Med många visningar, noggrann uppföljning för varje visningsdeltagare och hennes driv till att leta fram nya möjliga spekulanter gjorde hon ett gediget jobb. Därtill fanns hon alltid tillgänglig för våra frågor och funderingar och återkopplade varje litet steg i processen.

Anna S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Slottsstaden

Johanna var väldigt service minded och fixade en extra visning för oss vilket vi uppskattade, och som ledde till köp. Hela processen har löpt smidigt och Johanna har varit trevlig och tillmötesgående. Vi kände stort förtroende och kan varmt rekommendera henne till andra som funderar på att köpa eller sälja bostad.

Markku R
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Kristineberg

Från den dagen Johanna kom till oss för att värdera vår bostad har vi bara känt trygghet och tillit. Har vi haft frågor har vi alltid kunnat ringa Johanna och alltid blivit lika vänligt bemötta och fått svar på våra frågor. Alla förväntningar har uppfyllts. Vi rekommenderar Johanna på det varmaste. Med vänlig hälsning Barbro och Markku Roitto

Peter W
Citadellskajen

Trevligt bemötande, ärlig, bra o snabb återkoppling. Hade.höga förväntningar som hon levde upp till. Mötet då vi tecknade kontrakt gjordes professionellt. Hör möjligtvis till saken att vår köpeprocess gick mycket snabbt så det behövdes inte så mycket kontakt. Det kvarstår krock det avslutande mötet då vi tillträder så frågan är lite för tidigt ställd.

Gudrun F
Lorensborg

Johanna är kunnig, vänlig och tillmötesgående samt noga med att snabbt informera om allt som händer under försäljningsprocessen. Jag kan varmt rekommendera Johanna.

Karin T
Citadellskajen

Johanna har varit superproffsig när det gäller försäljningen av vår lägenhet. Stort förtroende för henne.

Elly A
Folkets Park

Vi upplevde Johanna som lugn och erfaren! Hon planerade försäljningen bra, hade förståelse för vår situation och gjorde det bästa av det. Hon var hela tiden positiv och hjälpsam, vi hade inte kunnat bli mer nöjda med vår försäljning. Rekommenderas! Måste också tacka stylist och fotograf som gjorde ett fint jobb!

Fidaim T
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Kristineberg

Hon är trevlig och hjälpsam hon kan man rekommendera till andra som vill sälja och köpa.

Bo F
Ribersborg

Det finns mycket positivt att säga om Johanna Olsson Fastighetsbyrån Malmö. Förstår att Johanna blev utsedd till Årets Rookie 2014, och inte minst som Årets Mäklare 2016. Vi upplever Johanna mycket proffesionell, lyhörd och snabb att ge information tillbaka. Arbetar snabbt, och med resultat.

Annika F
Rörsjöstaden

Mycket trevlig och lättsam mäklare.