Läs vad 50 Läs vad Tobias Axell

• 2020-10-15
    Köpte en trea i centrala Malmö. Vi är mycket nöjda med Tobias och affären kändes trygg och bra!
    Elvira K
    • 3:a
    • 65.0 m²
    • Drottningtorget
    köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-09-30
    Tobias is friendly, professional and helpful. He made the often stressful process of selling our flat quick and easy. We would definitely recommend him
    Gareth A
    • 5:a
    • 105.5 m²
    • Slussen
    sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-09-01
    Sålde min bostad med Tobias och är mer än nöjd! Han har ett varmt och proffsigt bemötande och alltid tillgänglig vid eventuella funderingar. Jag kommer varmt rekommendera honom vidare!
    Frida M
    • 1:a
    • 45.0 m²
    • Ribersborg
  • 2020-09-01
    Sålde vår bostadsrätt genom Tobias Axell.
    Han är en positiv och glad kille. Vi trodde inte vi skulle få lägenheten såld och blev väldigt glada över när vi fick det budet som vi ville ha.
    Skulle rekomendera Tobias han är väldigt tydlig och professionell.
    Amela S
    • 4:a
    • 91.5 m²
    • Nydala
  • 2020-08-17
    Anlitade Tobias för att sälja min bostadsrätt i Malmö. Varför jag valde honom var att han ställde rätt frågor och hade en positiv attityd i vårt första möte. Tobias förstod mitt mål även om vi till slut inte hamnade på den prisnivån. Han gjorde ett bra och avgörande jobb som fick igång en budgivning från utgångspriset och det är jag tacksam för. Finns några små förbättringspunkter som att sätta upp objektet i trappuppgången eller på gården långt innan visning, men det kanske var mer knutet till hur Fastighetbyrån jobbar. Tobias är en mäklare jag rekommenderar.
    Stefan N
    • 3:a
    • 77.0 m²
    • Möllevången
  • 2020-08-14
    Köpte en lägenhet i Malmö. Jag tycker han var i stort väldigt proffsig och väldigt bra att jag fick en privat visning efter den ordinarie.
    Johan C
    • 62.0 m²
    • Möllevången
  • 2020-08-10
    Köpte min första bostadsrätt. Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Kontinuerlig och tydlig kommunikation. Rekommenderas!
    Caroline F
    • 54.0 m²
    • Ellstorp
  • 2020-07-19
    Köpt en lägenhet i Malmö. Tobias ringde och bjöd på privat visning efter jag lämnade ett meddelande för honom. Hela processen var han ärlig, trevlig och lätt tillgänglig vilket gjorde att allt gick bra och smidigt.
    Daboussi A
    • 1:a
    • 28.9 m²
    • Eriksfält
  • 2020-07-06
    Tobias har förmedlat min bostadsrätt (2,5 rum) vid Triangeln i Malmö. Han är professionell, kunnig, ansvarsfull, lyhörd, alltid tillgänglig, och har ett fint bemötande! Rekommenderas varmt!
    Emma C
    • 53.0 m²
    • Triangeln
  • 2020-07-03
    Tobias var utomordentligt hjälpsam under hela försäljningsprocessen. Han säkerställde både att önskat resultat uppnåddes men också att alla moment sköttes på ett högst professionellt sätt med minimal stress för mig som säljare.
    Kort sagt var Tobias metodisk, professionell, tillgänglig och väldigt lätt att ha göra med. Skulle gärna anlita honom igen.
    Aron F
    • 54.0 m²
    • Ellstorp

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte