Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Tobias Axell
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-07 - 2019-06

Läs vad 11 Läs vad Tobias Axell

• Ella H sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-07-16

Dalaplan
    Tobias är en fenomenal mäklare. Har aldrig varit med om så pålitlig, trygg service i kombination med så trevlig personlighet! Tät, kontinuerlig uppföljning och konstant tillgänglig oavsett vilka frågor vi kunde tänkas ha. Vi är så nöjda! Läs mer
  • Adam H sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-07-16

Dalaplan
    Tobias är en av de trevligaste människor jag har haft att göra med, och han har verkligen sett till att jag som kund alltid känner mig trygg och omhändertagen. Han har hela tiden funnits där när vi har haft frågor, och han har varit positiv, engagerad, glad och stöttande. Jag och min sambo har tillsammans med Tobias sålt en 2,5:a i Malmö, och vi känner på alla sätt att vi är nöjda.

Det är alltid svårt att som privatperson hålla på med kontrakt, och stora summor pengar, och det är därför viktigt att ha en mäklare som enkelt kan förklara och hjälpa en genom processen. Tobias uppnådde och passerade våra krav, och vi är supernöjda.

Jag och min sambo rekommenderar honom starkt som mäklare. Tack så mycket!

10/10 Läs mer
  • Andreas H sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-07-14

Dalaplan
    Tobias har ett ytterst professionellt bemötande och lyckas samtidigt vara både personlig och ge en väldigt god och snabb service. Jag är helnöjd. Läs mer
  • Olof S sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-07-12

S:t Knut
    Tobias sålde vår 3,5a i Malmö. En helproffsig affär från början till slut.

Vi uppfattar Tobias som kunnig, ärlig och smidig att samarbeta med.

Vi är väldigt nöjda med hela affären. Läs mer
  • Johanna H köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-07-10

Östra Sorgenfri
    Lugn, tillgänglig, professionell och tillmötesgående. Jag kan varmt rekommendera Tobias. Läs mer
  • Soi N köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-07-03

Högaholm
    Jag har köpt en bostadsrätt av honom i Malmö.
    Kund bemötande är helt perfekt och jag är helt nöjd med affären.
    Min förväntning att han skulle fixa en snabb affär men det tog ganska lång tid innan han fattade vad det innebära.
    Han hänvisade ofta till att han vill vänta på andra spekulanter flera gånger! Läs mer
  • Moctar I
    Moctar I sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-11

Högaholm
    I sold it for 895000. The broker has a good personal relationship. Jag inform me about everything that went on. He worked up to expectations.
    He is good business man that i will recommend to everyone. Läs mer
  • Christina H sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-11

Östra Sorgenfri
    Tobias Axell har hjälpt mig sälja min nuvarande bostad och han har gjort ett proffsigt jobb. Han har ett vänligt och förtroendeingivande bemötande, är kunnig om vad som gäller för branschen samt är engagerad och serviceminded. Jag är mycket nöjd med försäljningen och det resultat den gav. Läs mer
  • Frida P sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-08

Triangeln
    Vi har sålt vår lägenhet och haft Tobias som mäklare. Han har haft ett professionellt tillvägagångssätt från start, varit tillgänglig i princip 24/7 och varit väldigt hjälpsam, informativ och tålmodig. Han har absolut mött våra förväntningar. Läs mer
  • Kerstin G
    Kerstin G köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-08

Lönngården
    Köpt lägenhet i Malmö, Lönngatan.
    Bra bemött av mäklaren som levde upp till förväntningarna. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen