Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Tobias Axell
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-04

Läs vad 5 Läs vad Tobias Axell

• Moctar I
    Moctar I sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-11

Högaholm
    I sold it for 895000. The broker has a good personal relationship. Jag inform me about everything that went on. He worked up to expectations.
    He is good business man that i will recommend to everyone. Läs mer
  • Christina H sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-11

Östra Sorgenfri
    Tobias Axell har hjälpt mig sälja min nuvarande bostad och han har gjort ett proffsigt jobb. Han har ett vänligt och förtroendeingivande bemötande, är kunnig om vad som gäller för branschen samt är engagerad och serviceminded. Jag är mycket nöjd med försäljningen och det resultat den gav. Läs mer
  • Frida P sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-08

Triangeln
    Vi har sålt vår lägenhet och haft Tobias som mäklare. Han har haft ett professionellt tillvägagångssätt från start, varit tillgänglig i princip 24/7 och varit väldigt hjälpsam, informativ och tålmodig. Han har absolut mött våra förväntningar. Läs mer
  • Kerstin G
    Kerstin G köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-08

Lönngården
    Köpt lägenhet i Malmö, Lönngatan.
    Bra bemött av mäklaren som levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Gunnel J
    Gunnel J sålde sin bostad med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-12-28

Tobias Axell är mycket trevlig, kunnig, fötroendegivande mäklare. Jag har hela tiden känt mig trygg med att han har haft mitt bästa för ögonen . Har svarat på alla mina frågor. Jag hade inte kunnat ha en bättre mäklare, är så nöjd. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen