Tobias Axell
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 30 Läs vad Tobias Axell

• Martin N sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-19

S:t Knut
    Stort och helhjärtat engagemang mycket bra Läs mer
  • Tove S sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-10

Möllevången
    Trevlig och hjälpsam trots att jag och omständigheterna bjudit på en del problem. Läs mer
  • Pierre B sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-09

Triangeln
    Sålt lgh på Carl Gustafs Väg.

Jag har enbart positivt att säga om Tobias. Kunnig, engagerad och driven. Hela processen kändes smidig från dag ett. Lyckades också få till ett slutpris som vi var nöjda med. Läs mer
  • Zahra H sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-03

Vårsången
    Han var tålmodig, lyssnade på mig, kämpade och visade alltid intresse Läs mer
  • Nils Roger Stefan M sålde sitt hus med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-02

Vi har sålt en villa.
    Tobias levde upp till dem krav vi ställde innan vi valde mäklare, både som person och yrkesroll.
    Vi blev bemötta på de sättet som vi kände att vi ville , med bra information och fakta.
    En bra tydlig och kunnig person som ger både ger ett professionellt och ett bra intryck och känns ärlig i sin roll som mäklare. Läs mer
  • Terese I sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-01-31

S:t Knut
    Tobias är engagerad ,kommunikativ och mycket kunnig.Vi rekommenderar honom varmt! Läs mer
  • Cecilia V köpte sitt hus med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-11-06

Köpt villa. Mkt nöjd med Tobias som sålde huset! Läs mer
  • Marcus A köpte sitt hus med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-11-04

Valdemarsro
    Hjälpsam och känner att han vill båda sidors väl. Läs mer
  • Rozhan Nawzad A
    Rozhan Nawzad A sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-11-02

Limhamn
    Hej
    Vi anlitade Tobias till att sälja våran lägenhet. Han är en fantastiskt mäklare som var med oss och gav goda råd genom hela processen och även efter. Han var lugn och stabil, alltid positiv och vänligt, lätt att komma i kontakt med och besvarade all våra frågor metodiskt och professionellt. Kan varmt rekommendera Tobias Axell till alla som funderar på att sälja sin bostad! Vi var Mycket nöjda!! Läs mer
  • Åsa H köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-10-18

Johanneslust
    Tobias har varit tydlig och enkel att ha kontakt med under hela affären. Vi var köpare denna gång men jag skulle inte tveka att anlita honom som säljare om det skulle bli aktuellt någon gång. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen