Tobias Axell
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10

Läs vad 24 Läs vad Tobias Axell

• Cecilia V köpte sitt hus med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-11-06

Köpt villa. Mkt nöjd med Tobias som sålde huset! Läs mer
  • Marcus A köpte sitt hus med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-11-04

Valdemarsro
    Hjälpsam och känner att han vill båda sidors väl. Läs mer
  • Rozhan Nawzad A
    Rozhan Nawzad A sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-11-02

Limhamn
    Hej
    Vi anlitade Tobias till att sälja våran lägenhet. Han är en fantastiskt mäklare som var med oss och gav goda råd genom hela processen och även efter. Han var lugn och stabil, alltid positiv och vänligt, lätt att komma i kontakt med och besvarade all våra frågor metodiskt och professionellt. Kan varmt rekommendera Tobias Axell till alla som funderar på att sälja sin bostad! Vi var Mycket nöjda!! Läs mer
  • Åsa H köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-10-18

Johanneslust
    Tobias har varit tydlig och enkel att ha kontakt med under hela affären. Vi var köpare denna gång men jag skulle inte tveka att anlita honom som säljare om det skulle bli aktuellt någon gång. Läs mer
  • Tanja T sålde sitt hus med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-10-10

Valdemarsro
    Vår mäklare Tobias Axell på Fastighetsbyrån har hjälpt oss med försäljningen av vår villa i Malmö. Tobias har visat en mycket gedigen sakkunskap om alla frister och regler som gäller och han har navigerat oss tryggt genom hela försäljningen. Han har även hela tiden visat att han brydde sig om alla inblandade parter och det har känts riktigt bra att ha Tobias som mäklare. Vi kan bara rekommendera Tobias till alla som vill sälja sin fastighet. Läs mer
  • Richard P sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-10-08

Östra Sorgenfri
    En kunnig och trevlig mäklare som sätter kundens behov i fokus. Hjälpsam med allt vad försäljning innebär, erbjuder alltid hjälp när det behövs. Uppmärksam på kundens situation och ger ett ärligt och tryggt intryck. Vi hade inte förväntat oss all den hjälp vi fick. En mäklare som sticker ut i mängden och som starkt kan rekommenderas! Läs mer
  • Emina H köpte sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-10-02

Rosengård
    Jag har köpt lägenhet på Von Lingens väg 84.Mäklaren var väldigt snäll .Köpett gick bra jag är väldig nöjd. Läs mer
  • Susanne H sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-23

Fridhem
    Jag har sålt en fyra, en bostadsrätt, med hjälp av Tobias.
    Jag fick bra kontakt med Tobias från första början, jag uppskattade hur han lyssnade in vad jag ville och tänkte, och samtidigt kom med bra idéer och upplägg på hur vi kunde genomföra försäljningen. Så har det varit genom hela processen, Tobias har varit lyhörd och samtidigt bidragit med sin erfarenhet och sina idéer. Det har varit ett bra driv från hans sida hela tiden. Tobias har också hållit mig uppdaterad på ett bra sätt genom hela processen.
    Vi hade samma bild av vad som var ett lämpligt utgångspris och hur mycket jag kunde få som bäst, med lite tur.
    Sedan blev min lägenhet såld på två veckor, till det pris vi satt som ”best case scenario”-pris. Så jag är mycket nöjd!! Läs mer
  • Batoul A sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-23

Rosengård
    I wanted to sell my apartment on von lingens vag 84 , I wished a very quick sale, and Tobias did his best and thankfully he managed to sell it in under a month. He was active all the time, and he also had several opportunities and solutions for every step of the process which made us feel secure and less stressed about the selling.

I haven’t been able to imagine a smooth selling like the one we’ve achieved with him. He did an excellent piece of work. We’ll definitely only think of him if we ever want to sell or buy anything in Malmö.

Great thanks for the best experience and a special thanks to Tobias. Läs mer
  • Klaus P sålde sin lägenhet med hjälp av Tobias Axell en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-22

Slussen
    Väl bemött, dels på yrkesmässigt såväl som på ett personligt sätt. Gav ett tryggt och kunnigt intryck, mycket väl påläst. Vilket skapat trygghet för oss. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen