Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Ericka Nguyen
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-02

Läs vad 130 Läs vad Ericka Nguyen

• Karl A
    Karl A sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-03-18

Folkets Park
    Ericka lämnar ingenting att önska från start till mål. Oerhört professionell, trevlig, empatisk och visar i allt hon gör att hon månar om både säljare och köpare.
    Att sälja en bostad är alltid stort och att då ha en mäklare som man känner fullt förtroende är guld värt.
    Ser framemot att få anlita Ericka även i framtiden! Läs mer
  • Linn A köpte sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-25

Dalaplan
    Jag köpte en lägenhet som är en 1,5. Jag tyckte Ericka var väldigt bra. Jag blev bra bemött och det kändes som att hon hade både mina och säljarens intresse i åtanke Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Sladjan M sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-23

Östra Sorgenfri
    skicklig och professionell mäklare Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Karl G sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-23

Möllevången
    Jag har sålt en lägenhet.
    Ericka har varit mycket proffsig i sitt bemötande.
    Säger sin mening men lämnar besluten upp till oss. Lagom pushig.
    Superbra service, alltid tillgänglig och kan sina saker.
    Kan starkt rekommendera Ericka.
    //Kalle Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Lisa J sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-22

Östra Sorgenfri
    Har både köpt och sålt med hjälp av Ericka. Hon är en MYCKET kompetent mäklare. Dessutom energisk, duktig, vänlig, noggrann och alltid tillgänglig. Hon har mitt fulla förtroende! Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Per A köpte sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Dalaplan
    Vi köpte en lägenhet till vår dotter där jag får stå som medlåntagare och ägare. Jag har enbart positiva intryck av Ericka. Saklig, korrekt och mycket effektiv men ändå trevlig samtidigt. Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Tove D köpte sitt hus med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Johanneslust
    Gav tydlig och rak information om vad som gällde vid köp, tillträde, vad som var viktigt att tänka på mm och var inte för ”säljig” vilket var bra. Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Filip M köpte sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Möllevången
    Vi har köpt en lägenhet på 62kvm.
    Mäklaren var trevlig och proffsig. Vi fick ett väldigt bra bemötande. Mina förväntningar var att mäklaren ska kunna svara på frågor som jag är osäker på och förtydliga där det behövs. Det gjorde Ericka på ett mycket bra sätt. Överlag är vi väldigt nöjda! Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Savo D sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-13

Dalaplan
    Ericka sålde min 1.5a. Ericka är en snabbtänkt, vass och driven mäklare. Det märks att hon verkligen gör sitt bästa och hon har dessutom väldig bra kontakt med en. Hon är alltid tillgänglig. Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Sofi U sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-05

Folkets Park
    Sålde min etta med Erickas hjälp. En proffsig och engagerad mäklare som var noga med kommunikationen. Ericka gav ett tryggt och vänligt bemötande mot mig som säljare. Rekommenderar starkt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen