Läs vad 221 Läs vad Ericka Nguyen

• 2021-01-17
    Sålt en Lägenheten
    Jätte bra planering och projektledning av Erika
    Jättefint agerat kring Covid-19 och gav resultat. Fick mer än begärt
    Faruk K
    • 53.0 m²
    • Lorensborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2021-01-15
    Har köpt en 2-rumslägenhet i Malmö. Visningen genomfördes på ett Corona-säkert sätt. Hela hanteringen därefter har varit snabb och effektiv på ett professionellt och trevligt sätt. Mina förväntningar på en mäklare är att vara just professionell, ge snabba och korrekta återkopplingar och ha ett trevligt bemötande. Ericka lever till fullo upp till detta och rekommenderas varmt.
    Karin B
    • 61.0 m²
    • Ribersborg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-12-05
    Dåligt bemött vid visningen. Dålig koll på bostaden och föreningens ekonomi. Brister i lägenheten som doldes av mäklarens förtjusning över säljarna.
    Malin A
    • 3:a
    • 80.0 m²
    • Ribersborg
  • 2020-12-04
    Jag har köpt en bostadsrätt i stan. Ericka har varit en fantastisk mäklare och gjort hela affären så trygg och proffsig. Jag kommer verkligen rekommendera henne i framtiden.
    Felicia K
    • 39.0 m²
    • Nobeltorget
  • 2020-12-04
    Vi köpte en tvåa i Malmö. Blev från första stund väldigt bra bemötta av Ericka. Alltid tillgänglig och informerande.
    Ola S
    • 39.0 m²
    • Nobeltorget
  • 2020-11-26
    Ericka var mycket professionell och tillmötesgående genom hela försäljningen. Vi rekommenderar henne varmt!
    Tobias H
    • 55.0 m²
  • 2020-11-26
    Jag sålde min bostad på Nobelvägen 147D i Malmö.

Ericka är otroligt proffsig i sin framtoning både mot mig som säljare och gentemot köpare. Jag fick stöd och hjälp hela vägen och min fördom att det skulle vara jobbigt att sälja suddade Ericka bort. Hon behöll lugnet när det blev budgivning vilket var otroligt skönt för mig som förstagångssäljare.

Kan rekommendera alla att välja Ericka som går i säljtankar.
    Elias E
    Elias E
    • 54.0 m²
    • Ellstorp
  • 2020-11-18
    Ericka hjälpe oss att sälja vår bostadsrätt och var med oss genom hela processen. Hon var proffsig, trevlig, hjälpsam och snabb på att svara på frågor och guida oss igenom det hela. Hon kommunicerade tydligt och kändes väldigt kunnig. Vi är på alla sätt väldigt nöjda!
    Sara R
    • 73.0 m²
  • 2020-10-30
    Jag tycker hon gjorde en bra beskrivning av lägenheten. Man fick den informationen som man behövde och hon förklarade allt väldigt tydligt. Hon var snäll och trevlig samt självsäker på det hon gjorde vilket var bra.
    Jag hoppas hon fortsätter med sitt arbete och att allt går bra för henne.
    William W
    • 1:a
    • 33.0 m²
  • 2020-10-25
    Sålt en bostad i Bunkeflostrand.

Hon har varit mycket tålmodig, professionell och guidat mig med stor tydlighet genom hela köpet. Har verkligen känt mig trygga i hela processen. När jag har ställt frågor har hon svarat direkt.

Kan varmt rekommendera Ericka Nguyen
    Daniel W
    • 4:a
    • 85.0 m²
    • Bunkeflostrand

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte