Ericka Nguyen

Ericka Nguyen

Ericka Nguyen är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen har varit registrerad mäklare sedan 2014-02. Ericka Nguyen har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 255 omdömen med ett betyg på 4.9. Ericka Nguyen har haft 59 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 255 Läs vad Ericka Nguyen

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Östra Sorgenfri/nobel
    2021-06-30
    Ericka answered all my questions very clearly and took care of everything needed to sell my apartment very effectively. And she was incredibly fast getting me a pretty good deal!
    I'm very satisfied with her as my real state agent.
    • Västra Hamnen
    2021-06-17
    Väldigt professionell och lyhörd mäklare! Kunde inte vara mer nöjd än jag är av all den hjälp och de råd jag fått av Ericka som mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • S:t Knut
    2021-06-10
    Mycket hjälpsam! Uppskattade speciellt att vi grundligt gick igenom alla dokument vid kontraktsskrivning och fick möjlighet att ställa en massa frågor. Vänlig, förtroendeingivande och professionell!
    • Pildammarna
    2021-06-08
    She is so good - we had a problem and we needed to reschedule some of the appointments and she is taking great care of us. I definitely recommend her!
    • Dalaplan
    2021-06-08
    Jag har köpt en lägenhet en lägenhet på Dalaplan i Malmö

Blev väldigt bra bemött av mäklaren, trevlig och vänlig, kändes kunnig och professionell.
    Hade varit på ganska många visningar vid det laget och när jag träffade Ericka fick jag en bra känsla direkt och hon levde upp till mina förväntningar. Sammanfattning av min upplevelse är att jag är 10/10 nöjd, det gick snabbt och smidigt och hon var lätt tillgänglig innan under och efter visningen samt under hela köpprocessen
    • Slottsstaden
    2021-06-08
    Jag är jättenöjd med mäklaren. Informativ och hjälpsam. Superbra bemötande. Både jag och mina föräldrar tycker att det är den bästa mäklare vi stött på
    • Ribersborg
    2021-06-08
    Mycket trevligt och professionellt bemötande, kan inte annat än rekommendera!
    • S:t Knut
    2021-06-07
    Jag köpte en liten lägenhet. Super proffsig, trevligt bemötande, svarade snabbt
    • Dockan
    2021-06-07
    Köpt bostad
    Mäklaren var väldigt tillgänglig, vänlig, mycket duktig på att gå igenom och förklara allt vid kontraktskrivning, svarar otroligt snabbt vid frågor.

Vi bestämde oss ganska hastigt för att titta på lägenheten som vi tillslut köpte så var inte så bra inlästa, men Ericka bemötte oss fint och besvarade våra frågor. Mäklare kan vara ganska påflugna, men Ericka gav oss tid och höll sig i bakgrunden, vilket uppskattades, tycker annars mäklare kan vara lite för på och man märker att de bara vill sälja för varje pris.

Kan ha varit för att vi kom i slutet av visningen och de mest ville avsluta visningen, men Ericka kändes mycket mer tillmötesgående och intresserad när vi väl hade vunnit lägenheten. Kom ihåg att jag ändå kände det.

Men annars supertrevlig och grym på sitt jobb!
    • Ribersborg
    2021-06-04
    Har köpt en bostad av Ericka som var väldigt bemötesgående under hela förhandlingen och är otroligt nöjd med allt!