Ericka Nguyen
Aktiv på Reco.se sedan 2015-05-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 201 Läs vad Ericka Nguyen

• Linus A
    Linus A sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-07-28

Triangeln
    Min mäklare Ericka hjälpte mig att sälja min 1-rumslägenhet nära Möllevångstorget i Malmö på ett väldigt professionellt sätt och med ett trevligt bemötande. Jag var ute efter en snabb försäljning och det fick jag. Två dagar efter att det var upplagt på Hemnet var min bostad såld till utgångspris till en köpare som Ericka hittat.
    Med anledning av att jag sålt min lägenhet ville jag hitta en ny lägenhet relativt snabbt och även det hjälpte Ericka mig med. Hon visade lägenheter som hon förmedlade och jag köpte en av dessa tre dagar efter att jag sålt min.
    Ericka har fungerat som mellanled i kontakten mellan oss säljare och köpare. Detta har fungerat felfritt.
    Jag kan rekommendera Ericka som mäklare. Läs mer
  • Martin S köpte sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-07-04

Slottsstaden
    Lägenhet.

Otroligt proffsig, och självsäker mäklare. Kände mig trygg genom hela affären. Topp betyg på allt. Läs mer
  • Henric A sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-16

3:a
    Ribersborg
    Fantastiska Ericka sålde vår sex månader gamla lägenhet till ett suveränt pris trots total stiltje på marknaden under Corona. Dessutom 400.000 kr över vad vi ursprungligen betalade.

Vad ska man säga, bra jobb! Läs mer
  • Romina D
    Romina D köpte sitt hus med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-13

Eriksfält
    Ericka first sold us a house, and we were pleased with how she handled that, so we wanted her to help us sell our apartment as well. She was ambitious and confident but also open to our wishes and what we are comfortable with.
    The communication was great, Ericka was available, quick and personable. So yes, we’re happy we went with her! Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Olivia L köpte sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-10

Östra Sorgenfri/Nobel
    Har köpt en jättefin tvåa! Erika var jätte duktig och engagerad! Hon kom tidigt för att fixa allt, hon tejpade upp alla dörrar, hon stod redo i dörren för att skriva ner namn och nummer och var super trevlig och välkomnande! Hon hade lagt ut informationshäften samt måttband så allt var jätte tillgängligt! Hon samlade sen alla och gick igenom massor av bra information, om föreningen, lägenhet, renovering och området. Sen så fick alla gå runt och titta o sen så pratade hon med alla som hade frågor, även där var hon extremt trevlig och kunnig! Hela upplevelsen med henne var jätte bra, hon gjorde något läskigt som att köpa lägenhet till en väldigt rolig, enkel och smidig upplevelse! Skulle absolut kontakta henne igen samt rekommendera henne vidare! Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Lina A sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-03

4:a
    Östra Sorgenfri/Nobel
    Vi sålde vår bostadsrätt på fyra rum med Ericka och det gick väldigt snabbt, smidigt och enkelt men också väldigt tydligt och professionellt. Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Patrik H köpte sitt hus med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-03

Eriksfält
    Proffesionell, trevlig och lätt att jobba med. Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Frida L sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-03

3:a
    Rörsjöstaden
    Ericka är ärlig, vänligt och professionell. All kommunikation sköttes perfekt och hon var ett bra bollplank när budgivning gick igång. Jag är mycket nöjd, både med försäljningen, det slutgiltiga priset på bostaden och Erickas jobb! Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Marit H sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-04-28

Slottsstaden
    Ericka sålde min bostadsrätt och överträffade alla förväntningar. Hon har ett mycket bra bemötande trots att jag som säljare inte alltid var så tydlig. Hon var initiativrik och kom med konstruktiva förslag och löste en mycket snabb och smidig affär. Läs mer
  • Jennie K sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-04-15

Östra Sorgenfri/Nobel
    Ericka hjälpte mig sälja min lägenhet. Ericka var tydlig och snabb. Hon var lyhörd för mina önskemål och uppfyllde uppdraget att förmedla försäljningen av min lägenhet på ett utmärkt sätt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen