Ericka Nguyen
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2019-04 - 2020-03

Läs vad 191 Läs vad Ericka Nguyen

• Martina A sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-04-03

Lönngården
    Kunnig mäklare med gott bemötande. Fick oss att känna oss trygga i processen trots läget med Corona i samhället. Läs mer
  • Elisabeth W sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-04-02

Triangeln
    Vi sålde vår 2:a vid triangeln med hjälp av Ericka. Ericka var mycket flexibel med allt som gällde försäljning och visning. Hon var snabb att komma i kontakt med och skötte det hela mycket professionellt. I vårt fall gick försäljningen snabbt och vi är nöjda med vår affär och den hjälp vi fått av Ericka! Läs mer
  • Anna E sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-21

Östra Sorgenfri/nobel
    Sålt en 2a på östra farmvägen. Har fått ett fantastiskt bemötande, bra återkoppling och ärliga svar. Ericka levde upp till våra förväntningar och lyckades sälja till ett pris som vi aldrig förväntat oss. Hon var även tillgänglig för både oss och köparen för att göra en snabb affär med på skrivning av papper. Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Conni R sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-16

Dockan
    Det är inte första gången vi anlitar Ericka som mäklare och kommer alltid att vara vårt första val! Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Noel E sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-11

Davidshall
    Proffesionell, tydlig och rak i sin kommunikation. Alltid tillgänglig. Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Rosmari V sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-08

Nydala
    Sålt vår lägenhet i Malmö och kände oss väl informerade genom hela processen.
    Fick bra & proffsigt bemötande

Hoppades på en snabb och smidig försäljning och alla förväntningar infriades. Läs mer
  • Sanja T
    Sanja T sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-01

Rörsjöstaden
    Erica, mycket kompetent och erfaren mäklare. Dessutom genuin och ödmjuk!
    Jag sökte efter en mäklare som skulle hjälpa mig med försäljning av min bostadsrätt. Erica var den första mäklaren jag kom i kontakt med och jag var såld redan vid första mötet, utan att ha hört mig för med flera andra mäklare.
    Erica var tydlig under hela proceduren. Informerade, gav råd och såg till att jag var delaktig. Väldigt påläst och närvarande, vilket också ledde till ett mycket bra slutpris. Tack Erica för all ditt engagemang! Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Tilda K sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-26

Davidshall
    Ericka hjälpte mig att sälja min lägenhet med stor professionalitet och extremt trevligt bemötande. Jag har under hela processen känt mig väldigt trygg, Ericka har med stor kunskap guidat mig längs vägen. Hon har överträffat alla mina förväntningar och jag kommer absolut anlita henne igen i framtiden! Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Max N sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-17

Ellstorp
    Ericka förklarade kontraktsprocessen på ett väldigt bra sätt vilket gjorde att det kändes tryggt att sälja lägenheten. Väldigt trevlig och kunnig Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Hedvig R köpte sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-16

Davidshall
    Kunnig och engagerad mäklare som lotsade mig genom hela processen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen