Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Ericka Nguyen
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-12 - 2019-05

Läs vad 145 Läs vad Ericka Nguyen

• Emil J sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-27

Dalaplan
    Jag anlitade Ericka för försäljningen av min lägenhet på Dalaplan. Mina tidigare erfarenheter av mäklare har inte varit särskilt positiva och jag var ganska nervös för att gå genom en ny lång och utdragen process med en mäklare som bara jagar sina pengar och inte bryr sig om mig.
    Men Ericka ändrade min bild av hur mäklare kan vara fullständigt. Från vårt första möte har nog ledorden för hela den här försäljningen varit tydlighet och stor personlig närvaro. Jag har aldrig känt mig osäker på var vi står eller vad som ska hända. Har jag haft frågor så har Ericka alltid gett mig ordentliga och utförliga svar och de gånger då jag som säljare måste ta en eller annan ställning så har Ericka varit en utomordentligt bra diskussionspartner som kunnat belysa alla olika aspekter. Vilket har gjort att jag alltid var trygg i de val jag behövde göra. Och det var väldigt värdefullt för mig.

Skulle jag sälja en bostad igen så skulle jag välja Ericka som mäklare igen. Utan någon som helst tvekan. Hon har mina varmaste rekommendationer. Läs mer
  • Edita M sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-25

Pildammarna
    Ericka är en otroligt duktig och professionell mäklare!
    Vi sålde vår bostad med hjälp av Ericka som varit lyhörd för våra önskemål sen dag ett. Läs mer
  • Muhamed M
    Muhamed M sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-23

Pildammarna
    Mycket professionellt bemötande med en hög personlig service. Erica ger det lilla extra och levererar över förväntan! Kan varmt rekommendera Erica. Läs mer
  • Sasha S sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-20

Almhög
    Jag sålde min bostad med hjälp utav Ericka. Hela processen gick väldigt smidigt och priset hamnade inom det område som Ericka förutspådde.
    Jag lämnade över mina nycklar till Ericka och bad henne sköta hela processen och det gjorde hon, jag behöver inte vara involverar mer än när det kom till att granska buden som inkom.
    Väldigt skönt och precis enligt mina önskemål.

Detta var den första bostaden jag sålde och med Erickas hjälp så blev processen väldigt enkel för min del.
    Jag kommer absolut att rekommendera Ericka för folk i min omgivning. Läs mer
  • Adam K sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-18

Lindeborg
    Jag har sålt min 3-rums lägenhet!
    Ericka Nguyen hade varit professionell från första stunden, hon visade engagemang och intresse för att vi ska kunna känna oss trygga och nöjda! Hon har definitivt överskred mina förväntningar på ett positivt sätt! Om jag skulle sammanfatta min upplevelse, jag skulle säga att ”Jag gjorde affär med rätt person för jobbet”. Läs mer
  • Dejan S sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-17

Rosengård
    Ericka har varit tillhands och varit professionell sedan dag ett. Hon sålde min bostadsrätt snabbt och enkelt. Både jag (säljaren) och köparen är helnöjda med hennes insats. Det 4:e gången hon säljer en bostadsrätt/hus till mig och mina bekanta.

Vänliga hälsningar
    En väldigt nöjd säljare Läs mer
  • Linda G
    Linda G köpte sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-17

Nobeltorget
    En allt igenom trygg och emöteskommande handel då jag köpt Bostadsrätt via Fastighetsbyrån. Jag kan varmt rekommendera henne Läs mer
  • Kevin D sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-15

Johanneslust
    Proffsigt, kommunikativ och trevligt från dag ett! Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Freddie M sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-14

Östra Sorgenfri
    Jag hade en väldigt positiv erfarenhet av att anlita Ericka som mäklare vid försäljningen av min lägenhet. Hon var väldigt snabb och effektiv, vilket jag imponerades av. Lätt att samarbeta med och kommunikativ. Kände mig sedd som kund. rekommenderas varmt! Läs mer
  • Hedvig E
    Hedvig E köpte sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-13

Östra Sorgenfri
    Har köpt lägenhet. Dricka var alltid vänlig tillmötesgående trevlig intresserad och ingav ett personligt intryck och känslan av att vara viktig utan att någonsin tappa profesionaliteten. Jag är väldigt glad att ha haft henne som mäklare och vill gärna anlita henne när jag ska sälja/byta lgh. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen