Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Ericka Nguyen
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-09 - 2019-08

Läs vad 162 Läs vad Ericka Nguyen

• Carl V sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-12

Möllevången
    Jag och min sambo både köpte och sålde lägenhet med Ericka som mäklare. Bemötandet och professionalismen som hon gav medför att vi själva kommer anlita henne för framtida bostadsaffärer och rekommendera henne för alla. Läs mer
  • Hanna B sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-12

Möllevången
    Sålt en tvåa på 59 m2 på Möllevången i Malmö. Köpte lägenheten genom Ericka för några år sedan så det var ett enkelt val att anlita henne igen. Hon är professionell, hjälpsam och väldigt trevlig. Många andra mäklare jag har varit i kontakt med har känts mer fyrkantiga och liksom påklistrat vänliga, men Ericka känns genuin vilket är tryggt vid en så här stor affär. Hon tog stor hänsyn till våra önskemål om slutpriset och pressade oss aldrig till att acceptera ett lägre bud än det vi ville ha. Sammanfattningsvis en väldigt bra upplevelse, och skulle inte tveka att anlita henne igen vid nästa försäljning! Läs mer
  • Henrietta L köpte sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-04

Östra Sorgenfri
    Köpt lägenhet. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Oliver A sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-02

Katrinelund
    Sålt min lägenhet i Malmö via Ericka på Fastighetsbyrån. Skötte affären mycket proffsigt och höll mig uppdaterad. Man märkte snabbt att hon alltid gjorde sitt yttersta i varje del av försäljning, vilket garanterat bidrog till att jag fick sålt min lägenhet direkt! Läs mer
  • Karl L
    Karl L sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-01

Folkets Park
    Vi har sålt en lägenhet och köpt ett radhus och fått mycket bra stöd av Ericka i såväl försäljning som köp! Hon har alltid varit tillgänglig och det har känts väldigt tryggt att ha henne med i dessa svåra processer. Ericka får definitivt våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Isabella T sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-30

Lönngården
    Otroligt professionell mäklare med fantastiskt bemötande. Men känner sig trygg! Läs mer
  • Ahmed M skrev om Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-22

Ericka är bäst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Läs mer
  • Lucas M köpte sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-22

Dalaplan
    Var lite hetsig med att saker skulle gå snabbt. ringde lite väl ofta och frågade hur det gick med exempelvis bankpapper mm, när vi inte riktigt kunde påverka processen. Läs mer
  • Christel N
    Christel N sålde sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-20

Almhög
    Sålt min lgh på 2rum och kök
    Mycket trevlig och kompetent mäklare som levde upp till alla förväntningar jag hade + lite till :).
    Då det var mitt första egna boende jag skulle sälja efter att ha bott där i 20 år så var det ganska jobbigt psykiskt men med Erickas hjälp så gick det lite lättare. Har känt mig lite förvirrad under vägen men det blev jätte bra till slut :) Läs mer
    Ericka N gillar detta
  • Angelica B köpte sin lägenhet med hjälp av Ericka Nguyen en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-12

Östra Sorgenfri
    Ericka har varit väldigt hjälpsam genom hela processen. Kunnig, hjälpsam och väldigt trevlig :) Läs mer
    Ericka N gillar detta

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City