Artemiz Eskafi

Artemiz Eskafi

Artemiz Eskafi är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Artemiz Eskafi har varit registrerad mäklare sedan 2019-07. Artemiz Eskafi har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 39 omdömen med ett betyg på 4.8. Artemiz Eskafi har haft 30 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 39 Läs vad Artemiz Eskafi

• köpte sin lägenhet med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Lindeborg
    2021-07-21
    Artemiz var väldigt proffsig i sitt bemötande. Hon höll i en väldigt bra visning och var ständigt tillänglig trots högt tryck. En kompetent mäklare som fick en att känna sig trygg under hela processen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Fosiedal
    2021-07-15
    Hon jätte duktig I jobbet och snabbt sålde
    • Lindeborg
    2021-07-14
    Väldigt trevligt bemött , glad, positiv och har bra koll på marknaden, bostadsområdet, bra insyn på det mesta och var alltid tillgänglig och svarade snabbt när vi hade frågor eller funderingar .

Uppfattade henne även som väldigt drivande, motiverad och tillmötesgående.

Hade väl egentligen inga jätte höga förväntningar i början utan mer förhoppningar,
    men det jobb som Artemiz gjorde överträffade dessa på alla punkter och gjorde ett grymt jobb!

Vi är mycket nöjda och kan verkligen rekommendera Artemiz.
    • Almvik
    2021-06-27
    artemiz är professionell, vänlig, flexibel. hon är bra på att uppdatera och mycket flitig.
    • Kirseberg
    2021-06-21
    Hon var perfekt allt. Jag är nöjd hon arbete.
  • Tim N
    • Kirseberg
    2021-06-19
    Artemiz lyckades med att både vara varm, vänlig och mycket professionell. Hon guidade mig väl genom processen och försäljningen gick snabbt och smidigt. Jag fick också väldigt bra betalt för min lägenhet. På det hela taget så skulle jag rekommendera Artemiz som mäklare vilken dag som helst, utan att blinka.
    • Kulladal
    2021-06-18
    Lugn och tålmodig, lätt att komma i kontakt med
    • Kulladal
    2021-06-17
    Utmärkt mäklare som gjorda både säljare och köpare super nöjda.

Skulle stort rekommendera till andra säljare.
    • Ellstorp
    2021-06-15
    Jätte nöjd
    Väldig duktig och professionell.
    • Hyllie
    2021-06-08
    Artemiz did her job very Well.
    She did what was promised and I could always be in contact with her.
    It’s like she always works.
    I have no negative comment about her cooperation with me.
    You did a great job Artemiz