Artemiz Eskafi
Registrerad mäklare sedan 2019-07-17
Aktiv på Reco.se sedan 2019-10-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 8 Läs vad Artemiz Eskafi

• Dennis M sålde sin lägenhet med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-07-15

Katrinelund
    Professionell och tillmötesgående mäklare, rekommenderar starkt! Läs mer
  • Charley Alexander Å sålde sin lägenhet med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-25

3:a
    Röda Höja
    Sålt en bostadsrätt på 3 rok.
    Blev bra bemött trotts att vi var väldigt veliga fram och tillbaka. Väldigt snabb på att svara när man hade frågor. Läs mer
  • Moa Helen Therese G sålde sin lägenhet med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-22

Segevång
    Jag är jättenöjd med Artemiz! Hon har varit ett bra stöd genom hela processen och mött mig med vad jag känner och tänkt igenom bostadsförsäljningen av min lilla tvåa som nyligen såldes. Jag är jättenöjd och har alltid känt mig trygg med att få svar på mina frågor och funderingar. Tack! Läs mer
  • Gerd Ingrid Lilian R sålde sin lägenhet med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-02

3:a
    Almhög
    Vi har sålt en trea på 80 kvm. Vi blev bra bemötta av mäklaren.
    Vi hade kanske önskat oss lite mer betalt för lägenheten, men förstår att det inte är så lätt i dessa tider.
    Vi tycker att det har varit positivt. Läs mer
  • Markus Ingvar J skrev om Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-13

Har sålt lägenhet och fått ett bra bemötande hela vägen. Seriös och ambitiös inställning till marknaden och anpassning efter våra önskemål. Läs mer
  • Jennie-anne Christina J sålde sin lägenhet med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-11

Eriksfält
    En fantastisk mäklare som hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt. Ett varmt, personligt och proffesionellt bemötande från första telefonsamtal till kontraktsskrivning sammanfattar min upplevelse av Artemiz. Jag skulle absolut rekommendera henne till mina bekanta om de funderar på att sälja sin bostad. Läs mer
  • Mikael Göte J sålde sitt hus med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-11-17

Kulladal
    Överlag mycket kompetent. Samt väldigt tillmötesgående då vår situation vid tidpunkten för försäljning kantades av sjukdomar och operationer. Läs mer
  • Irene Anna-Lena Jarestig J sålde sitt hus med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-11-17

Kulladal