Läs vad 20 Läs vad Artemiz Eskafi

• 2020-12-26
    Pga att lägenheten ej låg ute för visning när jag först ringde Artemiz hade jag inga stora förhoppningar då det fanns många i kö för att se lägenheten. Men Artemiz engagemang ändrade helt på det. Redan från första samtalet då jag bad om en visning av lägenheten som inte var publicerad än blev jag bemött av en glad och trevlig röst över telefon. Hon engagerade sig direkt och jag är supernöjd med Artemiz som mäklare! Hennes namn, engagemang och positiva inställning kommer att rekommenderas för många. Tack Artemiz!
    Nicole J
    • 68.0 m²
    • Blekingsborg
    köpte sin lägenhet med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-12-22
    Mycket proffsigt bemötande och allt fungerade perfekt
    vid köp av lägheten
    Bo C
    • 1:a
    • 21.5 m²
    • Almhög
  • 2020-12-15
    Fantastiskt bemötande köpt lägenheten förväntningar blev bättre än jag trodde 😍
  • 2020-12-13
    Artemiz är en lyhörd och ärlig mäklare som jobbar hårt för att göra en nöjd med affären. Hon vågar ge sin syn på saken från värdering till försäljning, vilket jag uppskattade mycket när jag sålde min lägenhet.
    Shahab F
    • 62.5 m²
    • Drottningtorget
    sålde sin lägenhet med hjälp av Artemiz Eskafi en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-11-17
    Artemiz har varit fantastiskt från start. Hela säljprocessen gick snabbt och smidigt. Hög tillgänglighet även under helgen. Jag har varit i kontakt med många mäklare, men Artemiz är den som har varit bäst. Bra bemötande, personligt, underbar med uppdateringar under hela processen. Det är precis så man vill ha en mäklare.
  • 2020-11-17
    Artemiz Eskafi engagemang och arbetsinsats motsvarade våra förväntningar till 100 procent. Vi har känd oss trygga med hennes insats som säljare. Stort Tack för ditt insats!
    Shanaz Hassan A
    • 1:a
    • 21.5 m²
    • Almhög
  • 2020-10-14
    Kan starkt rekommendera henne. Hon kämpade på och var alltid tillgänglig ifall jag hade något att undra över.
    Hon fick hon sålt min lägenhet, för de priset jag önskade mig
    Muslim Abboudy Karim A
    • 71.5 m²
    • Segevång
  • 2020-10-08
    Jag köpte lägenhet. För alla mina frågor Artize hade svar.
    Det var bra erfarenhet.
    Nikolina S
    • 48.0 m²
    • Almvik
  • 2020-10-02
    Jag har sålt en 2 rummare för värdet av 1 450 000 kr.

Mäklaren var öppen och ärlig samt väldigt strukturerad hur processen skulle gå till.

Jag var väldigt nöjd med mäklaren.
    Zijah M
    • 46.5 m²
    • Borgmästaregården
  • 2020-09-03
    Sålt en bostadsrätt på 3 rok på Blekingsborg,Malmö.

Vänligt och korrekt bemötande, mån om kunden.

Alla förväntningar infriades, snabb affär till ett pris över det förväntade.

Ger högsta betyg !
    Mats O
    • 68.0 m²
    • Blekingsborg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte