Nina Hjelm
Registrerad mäklare sedan 2018-05-23
Aktiv på Reco.se sedan 2018-11-19
2019-07 - 2020-06

Läs vad 57 Läs vad Nina Hjelm

• Enver P köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-07-08

Lindeborg
    Ja har köpt lägenhet i lindeborg hon var tydlig och bästemt hon har förklarat allting alltså detaljer som ja har fått svar hon var pålitlig och kan sitt jobb Mycket bra hon får lycka till framöver 👍 Läs mer
  • Victor A köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-07-05

Jag har köpt en 2a
    Bemötandet, kontakten och hjälpen var utomordentlig. Jag som 1agångs-köpare blev väldigt glad över att ha någon som kontaktat mig ständigt med uppdateringar osv. Läs mer
  • Ridah A sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-03

4:a
    Söderkulla
    En kanon mäklare man får valuta för sina pengar! Läs mer
  • Luay A sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-07

4:a
    Almvik
    Hej!
    Jag har köpt Oshögavägen 4A i Oxie.
    Mäklaren bemött mig jätta bra Och jag fik allt som jag ventar . Läs mer
  • Andreea G sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-07

Slottsstaden
    Vi anlitade Nina som mäklare vid försäljning av vår bostadsrätt och är jättenöjda med hennes arbete. Proffisigt bemötande och vädigt snabb och tydlig kommunikation. Läs mer
  • Ivana S sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-01

Katrinelund
    Det som är bäst hos Nina är att hon var tillgänglig för oss och våra funderingar genom hela processen. Allt har gått smidigt och proffsig. Jag och min man var väldigt nöjda och därför rekommenderar vi Nina absolut! Läs mer
  • Vedran M sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-04-30

Söderkulla
    Jag sålde min lägenhet på Söderkulla. Mitt första intryck av Nina var att hon är en kompetent och seriös mäklare. Hon hjälpte med försäljningsprocessen hela vägen in till mål och hade många och bra tips till mig som säljare. Jag är mycket nöjd med mitt val av mäklare. Läs mer
  • Annika B sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-04-30

Lindeborg
    Då jag skulle sälja min lägenhet på Lindeborg kontaktade jag Nina Hjelm.
    Direkt förstod jag att samarbetet med denna positiva, trevliga mäklare skulle gå bra.
    Med sin erfarenhet och sitt sätt att förmedla information under hela processen skapar hon ett förtroende som gör att jag som säljare känner mig trygg redan vid första mötet. Läs mer
  • Ines Aminata C sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-31

Segevång
    Jag sålde en lägenhet.

Blev väl bemött

Säljaren levde inte upp till förväntningar. Jag förväntade mig mer av säljaren i form av mer aktivt försök till sälja för bästa möjliga pris. Istället fick hon mig att sänka utgångspris och sedan nöjde sig med det. Läs mer
  • Sara F sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-31

Lorensborg
    Vi har sålt en lgh i malmö väster och allting gick väldigt smidigt i planeringen av försäljning. Vi har haft bra kontakt och trevligt bemötande av Nina och behjälplig på alla plan. Hon inger ett proffsigt intryck och jag tror Nina har fantastiska framtidsutsikter i detta yrket! Försäljningen gick väldigt smidigt och hon bar lyhörd efter våra önskemål

Stort tack! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City