Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Nina Hjelm
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-07

Läs vad 21 Läs vad Nina Hjelm

• Rahima B sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-13

Segevång
    Nina är super bra! Väldigt duktig mäklare! Sålt objekt direkt över vad vi trodde vi kunde få. Läs mer
  • Patrik D sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-07-23

Lindeborg
    Vi sålde en 2:a i området Lindeborg och allt gick snabbt och smidigt!
    Nina var noggrann, lyhörd och tydlig under hela processen.
    Nina förstod vad vi efterfråga och levererade från första mötet. Snabb, ärlig och tydlig kommunikation under hela försäljningen. Läs mer
  • Per N sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-07-22

Sålt en lägenhet! Mycket nöjd med bemötandet av mäklare Nina Hjelm Läs mer
  • Teresa P köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-07-03

Södertorp
    Köpte lägenhet på Ingenjörsgatan 16
    Nina är jätte pålitlig .snabb och trevlig så klart
    Jag kan rekommendera henne till alla som är intresserat av att köpa eller sälja lägenhet via mäklare Hälsningar Teresa Pedersen Läs mer
  • Isabella G köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-25

Söderkulla
    Köpt en bostad, en 2:a omgjord till 3:a. Hade stora förväntningar när jag gick på visningen. Kändes rätt helt enkelt. Mäklaren gjorde min upplevelse mycket bättre och att allt gick så snabbt var smidigt. Är idag Mycket nöjd. Läs mer
  • Shabnam R sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-13

Blekingsborg
  • Kumar S köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-06-03

• Jonas J
    Jonas J sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-24

Lindeborg
    Nina var till stor hjälp under hela försäljningsprocessen av vår lägenhet. Från första mötet till kontraktet var på skriver kände man sig väldigt trygg och omhändertagen av Nina.
    Mina förväntningar på en mäklare var att det är en person som ska vara lätt att ha att göra med, som ska hålla mig uppdaterad och informerad om händelserna under försäljningen och det var precis vad jag fick med Nina som mäklare.
    Vill du känna dig trygg när du säljer din bostad, då är Nina helt rätt mäklare för dig! Läs mer
  • Milos M sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-19

Söderkulla
    The best mäklare we've meet untill now, sacrificed and gave their maximum, we bought and sold the apartment in the shortest possible time, and she was always there to explain everything that is not clear to us, the only thing we can say is thank you very much for Nina and just keep going like that
    Big regards
    Milos Miladinovic Läs mer
  • Stanislas M sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-15

Not an easy sell for my flat, but a lot of (good) advice, a lot of effort, and at the end, a satisfying result Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen