Nina Hjelm

Nina Hjelm

Nina Hjelm är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Nina Hjelm har varit registrerad mäklare sedan 2018-05. Nina Hjelm har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 69 omdömen med ett betyg på 4.9. Nina Hjelm har haft 65 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 69 Läs vad Nina Hjelm

• 2020-11-06
    Proffsig, snäll och hjälpsamt! Speciall i Corona-tider... Kan absolut rekomenderas!
    Anton L
    • 134.0 m²
    • Oxie
    köpte sitt hus med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-10-15
    Jag köpte en lägenhet nyligen. Och jag är nöjd med hela processen. Mina mäklare har varit till stor hjälp och var ganska tydliga med hennes svar.
    Waseem A
    • 98.5 m²
  • 2020-10-08
    Nina är en utav de bättre mäklarna man stött på. Professionell, snabb på foten och som bryr sig om att båda parter är nöjda med affären. Jag kunde inte vara mer nöjd än vad jag blivit med Nina som min mäklare!
  • 2020-09-23
    Bästa mäklaren! Väldigt professionellt och hjälpsam.
    Egzona G
    • 96.5 m²
  • 2020-09-19
    Mycket bra. Förstod säljaren och köparena behov och hittar lösningar. Väldigt glad affär
    Xuanqing L
    • 83.5 m²
    • Kroksbäck
  • 2020-09-13
    Trevlig, kunnig, lyhörd, pålitlig, erfaren, professionell på ett opartiskt och objektivt sätt. Det var en bra affär rakt igenom, från första mötet tills kontraktsskrivandet med de nya köparna. Vi blev mycket bra bemötta och det hela gick mycket smidigt! Kan varmt rekommendera! Tack Nina!
    Edin A
    • 81.5 m²
    • Högaholm
  • 2020-09-10
    Jag fick utmärkt hjälp och stöd vid försäljning av vår lägenhet. Från första stund kände vi oss trygga och att vi hamnat i proffsiga händer.Kan varmt rekommendera Nina Hjelm.
    Mohsen B
    • 78.0 m²
  • 2020-09-09
    Nina is very professional person she knows her job well. The best part about her is her honesty and commitment she doesn't take business like just a deal but give her honest opinion and advice on how to make it a successful deal and the best you can make from it. As a person she is very helpful n kind and she was always on time. I would highly recommend her to other people.
    Syed S
    • 86.5 m²
    • Kulladal
  • 2020-09-05
    Jag köpte en lägenhet i ett område jag velat bo på. Nina hjälpte mig på vägen och det är jag evigt tacksam för. Jag blev väldigt bra bemött, Nina är kunnig och väldigt hjälpsam. Har lätt för kommunikation, väldigt saklig och väl förberedd. En positiv person som verkar brinna för sitt yrke. Jag kan absolut tänka mig ha henne som mäklare när jag själv vill få min lägenhet såld i framtiden.
    Merita S
    Merita S
    • 2:a
    • 62.0 m²
    • Lindeborg
  • 2020-09-05
    Fastighetsbyrån mäklare Nina Hjelm har nyligen på uppdrag av mig sålt min bostadsrätt 4:a på Söderkulla. Nina har visat ett äkta genuint intresse för uppdraget. Jag har blivit mycket väl bemött och har fått relevant information och känt mig trygg. Nina är driven och ger positiv energi och vill att det skall bli bra för alla parter. Jag har upplevt att Nina har mycket kunskap inom sitt område.
    Marie A
    • 85.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte