Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Nina Hjelm
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 5 kunder tycker om Nina Hjelm

• Parascovia M sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-21

1:a
    45.5m²
    Söderkulla
    Har sålt en lägenhet med hjälp av Nina. Väldigt trevlig och hjälpsam person, som kan sitt jobb . Blev bemött med respekt och är tacksam för allt hon har gjort för att bostaden skulle säljas så snabbt som möjligt och för att vi skulle kunna få det bästa priser för den. Kommer rekommendera Nina till alla mina bekanta som skulle behöva hjälp av en bra och kunnig fastighetsmäklare . Tack för allt Nina! Läs mer
  • Rebecka P sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-21

3:a
    68m²
    Kulladal
    Väldigt nöjd rekommenderar Nina Hjelm till andra som skall säljs sin lägenhet Läs mer
  • Isabelle C
    Isabelle C köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-10

1:a
    35.5m²
    Fosiedal
    Jag har köpt en etta på 35,5 kvm på
    Hyacintgatan 39. Nina var den bästa mäklaren jag kunde fått. Hon har koll på allting, svarar alltid snabbt när man kontaktar henne och är väldigt hjälpsam och engagerad. Vill gärna ha Nina som mäklare igen i framtiden. Läs mer
  • Mikael A sålde sin bostad med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-12-01

Nina har på ett mycket proffsigt vis sålt vår bostadsrätt!
    Väldigt framåt och serviceminded med ett vänligt bemötande. Läs mer
  • Alexandra I
    Alexandra I skrev om Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-11-19

Nina är en fantastisk mäklare med stort engagemang. Vi är jättenöjda med vår affär och känner att Nina tagit stor hänsyn till våra önskemål med vår försäljning. En helt klart lyckad försäljning med Nina som gjort ett fantastisk jobb. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen