Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Nina Hjelm
Registrerad mäklare sedan 2018
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-10 - 2019-04

Läs vad 13 Läs vad Nina Hjelm

• Milos M köpte sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-19

Söderkulla
    The best mäklare we've meet untill now, sacrificed and gave their maximum, we bought and sold the apartment in the shortest possible time, and she was always there to explain everything that is not clear to us, the only thing we can say is thank you very much for Nina and just keep going like that
    Big regards
    Milos Miladinovic Läs mer
  • Stanislas M sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-15

Not an easy sell for my flat, but a lot of (good) advice, a lot of effort, and at the end, a satisfying result Läs mer
  • Johan B sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-07

Ellstorp
    Nina är väldigt kunnig och kunde alltid svara på alla mina frågor. Alltid lätt att få tag på och kändes som om att hon verkligen gjorde sitt yttersta just för mig och min försäljning. Vi är mycket nöjda med henne och skulle absolut anlita henne igen! Läs mer
  • Isa C
    Isa C sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-04-19

Södertorp
    Jag önskar alla mäklare var som Nina... Duktig , vänlig, när man ringer henne svarar direkt eller hör av sig snarast... Läs mer
  • Sara Strandberg sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-27

Söderkulla
    Nina är super proffsig, har en gedigen servicekänsla, pålittlig och mycket kunnig! Mycket lätt att få tag på och lätt att sammarbeta med. Är så tacksam över Ninas arbete och hjälp med försäljningen! Läs mer
  • Mikael O sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-24

Lindeborg
    Sålde min lgh via Nina. Trevligt möte där hon var noggrann och informerade om allt, och uppdaterade mig hela tiden om allt. Jag är supernöjd. Läs mer
  • Manal A sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-23

Hej
    Jag har sålt en mark lägenhet( bostadsrätt). Jag blev bra bemött av Nina. Nina tog det på allvar och gjorde sitt bästa för att sälja lägenheten.
    Hon är väldigt trevlig och noggran med allt man kommer överens om. Läs mer
  • Parascovia M sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Söderkulla
    Har sålt en lägenhet med hjälp av Nina. Väldigt trevlig och hjälpsam person, som kan sitt jobb . Blev bemött med respekt och är tacksam för allt hon har gjort för att bostaden skulle säljas så snabbt som möjligt och för att vi skulle kunna få det bästa priser för den. Kommer rekommendera Nina till alla mina bekanta som skulle behöva hjälp av en bra och kunnig fastighetsmäklare . Tack för allt Nina! Läs mer
  • Rebecka P sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Kulladal
    Väldigt nöjd rekommenderar Nina Hjelm till andra som skall säljs sin lägenhet Läs mer
  • Randala O sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Söderkulla
    Jag sålde en lägenhet via Nina Hjelm och är väldigt nöjd med hennes insats. En skicklig seriös mäklare som man litar på på direkten. Hon är en mycket bra säljare och mötte alla våra förväntningar och mer. Bra kommunikation, bästa valet och väljer henne igen utan tvekan 😃 Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen