Nina Hjelm

• 鹏翔
    鹏翔 sålde sitt hus med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-14

Oxie
    she is really good and professional. I am really happy to choose her as my agent. Läs mer
  • Alma F sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-04

Lönngården
    Jag har precis sålt en lgh i Malmö tack vare er kollega Nina Hjelm. Affären är avslutad väldigt professionellt från Ninas sida.
    Under hela processen blev jag bemött på ett väldigt trevligt sätt och det kändes tryggt att samarbeta med henne. Läs mer
  • Maja F sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-01-21

Ellstorp
    Nina var lyhörd, engagerad, tydlig och levde på alla upp till de förväntningar jag hade i samband med min lägenhetsförsäljning. Läs mer
  • Fredrik R sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-01-16

Lindeborg
    Nina hjälpte mig att sälja min första lägenhet bra och smidigt. Hon är erfaren och verkar brinna för yrket. Hon lyckades se till så att jag fick mer än jag väntade mig för lägenheten och jag är enormt tacksam och glad över hur hela processen gick till. Rekommenderar! Läs mer
  • Jens E sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-01-10

Lindeborg
    Min första kontakt med Nina skedde på telefon när jag var intresserad av att köpa en lägenhet som hon mäklade. Hon kändes alltid tillgänglig samt väldigt lätt att prata med. I slutändan köpte jag inte lägenheten men hennes bemötande gjorde att jag valde Nina som min mäklare när jag skulle sälja min lägenhet.Jag är jätte nöjd med Nina då allt inom försäljningen har gått smidigt och snabbt. Hon har levt upp till alla mina förväntningar. Läs mer
  • Abir G sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-01-06

Almvik
    Har sålt min bostad och köpt en annan. Nina är en duktig mäklare och gör ett mycket bra jobb. Hon har varit med på varje steg och hjälpte till. Hon är och har varit den bästa och duktigaste mäklaren jag har träffat. Läs mer
  • Peter W sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-12-15

Södertorp
    Sålt lägenhet på Arkitektgatan.

Nina är otroligt engagerad, positiv och glad.

Försäljningen gick snabbt och priset blev rätt så våra förväntningar blev uppfyllda Läs mer
  • Anneli M sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-12-10

Lindeborg
    Min erfarenhet av Nina mycket positiv! Att värderingen blir 4 i den 5-gradiga skalan beror endast på att min tid för utvärdering blev väldigt kort. Lägenheten blev nämligen såld ca 2 tim efter det att den lades ut på Hemnet. Jag är övertygad om att Nina har många strängar på sin lyra som hon aldrig hann börja spela på. Hade så skett skulle säkert 5:an legat nära till hands! Läs mer
  • Gert R sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-12-03

Blekingsborg
    Försäljning av bostadsrätt på Gröndal, Malmö. Fick ett gott bemötande av mäklaren, som tog tag i objektet på ett bra sätt. Bra presentation i annonsering. Regelbunden uppföljning och kontakt om ärendets förlopp. Hade kanske förväntat mig ett något bättre slutpris, men valde att hellre få ett snabbt avslut än att dra ut på processen. Försäljningen är ju visserligen avslutad förrän pengar finns på kontot och nycklarna överlämnade, men hittills bra jobbat av mäklaren. Läs mer
  • Alenka A
    Alenka A sålde sin lägenhet med hjälp av Nina Hjelm en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-12-01

Söderkulla
    Sålt en lägenhet. Nina är en väldigt kompetent mäklare som är tillmötesgående och ser till att du som säljare ska känna dig helt trygg och väldigt nöjd.
    Försäljningen gick väldigt smidigt och snabbt med absolut bästa service från bästa mäklaren Nina. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen