Haris Horozovic

Haris Horozovic

Haris Horozovic är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Haris Horozovic har varit registrerad mäklare sedan 2018-08. Haris Horozovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 324 omdömen med ett betyg på 4.9. Haris Horozovic har haft 42 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

324 omdömen om Haris Horozovic

Sedan starten hos Reco 2019
Kevin M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Söderkulla

Väldigt duktig och professionell, lyssnade på vad man ville och hur man ville göra allt med försäljningen, väldigt tillmötesgående. Förklarade allt runt om försäljningen på ett bra sett samt väldigt lätt att få kontakt med, då jag tycker det är viktigt.

Lisa Gunilla A
Möllevången

Haris hade från starten av processen en tydlig strategi för försäljningen av vår lägenhet. Han höll oss uppdaterade under hela processen och var mycket lyhörd för våra önskemål. Vi sålde i en svår marknad, men Haris lyckades ändå överträffade våra förväntningar. Jag skulle säga att Haris fokus ligger på kvalitet snarare än kvantitet när det kommer till spekulanter och visningar.

Marja E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Nobeltorget

Professionell mäklare som tar sitt uppdrag på allvar. Vi är mycket nöjda!

Eva P
Västra Hamnen

Ett väldigt trevligt och proffesionellt bemötande med stort fokus på att göra löt så enkelt, snabbt och bra vilket var precis vad vi önskade. En snabbare försäljning har jag aldrig varit med om. Mycket bra!! Kan verkligen rekommendera Harris som mäklare.

Alexandra S

Anlitade Haris när vi skulle sälja vår lägenhet. För en person som är ganska orolig och som vill ha koll på delar av processen och vad som händer framåt fick jag kontinuerlig uppdatering på vad som skulle ske. Lätt att prata med, transparent och rak och tillgänglig för frågor. Rekommenderar!

Sebastian W
Västra Hamnen

Trevligt bemötande och väldigt professionell från visning till avslut.

Anna B
City

Haris har en god förmåga att balansera sin yrkesprofession med humor. Han är alltid lättillgänglig på telefon vilket jag värderar högt både som säljare och köpare. Snabb på att återkoppla när man ställer frågor, men också noga med att ta reda på ordentliga svar. Så nöjd med val av mäklare när jag sålde min bostad!

Rebecka H
Hästhagen

Trevligt bemött, påläst och enkel att prata med. Snabb i kommunikationen.

Camilla M
Möllevången

När vi valde mäklare sökte vi någon med erfarenhet, tydlig strategi och engagemang för just vår säljprocess. Haris visade sig vara precis rätt person och mer därtill! Under hela processen har Haris varit lyhörd för våra önskemål men också gett oss realistiska förväntningar. Vi tyckte han gjorde ett mycket bra jobb med att hitta seriösa köpare av vår lägenhet, vilket effektiviserade processen avsevärt. Vi är mycket nöjda med Haris, 10 av 10 som Zlatan säger.

Marija P
Hästhagen

Haris agerade professionellt från början till slut. Han är flexibel och anpassar sig lätt efter kundens behov. Kommunicerar rakt, tydligt och trevligt, vilket gjorde hela processen enklare. Jag kan varmt rekommendera Haris om ni vill ha en driven, kunnig och organiserad mäklare.