Snabb i kommunikationen med säljaren. Kör på, inget skitsnack. Enkel att ha o göra med, samtidigt som han upplevs nogrann i detaljerna.
Haris Horozovic
Haris Horozovic är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City
.Haris Horozovic har varit registrerad mäklare sedan 2018-08. Haris Horozovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 404 omdömen med ett betyg på 4.9. Haris Horozovic har haft 51 försäljningar sen 2024-05 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.
-
99%
Andel tillfrågade kunder
-
51
Försäljningar
2024-05 - 2025-04
404 omdömen om Haris Horozovic
En genuin, rolig samt professionell mäklare! Kan inte be om bättre om man ändå ska genomlida denna tråkiga process.
Om man ska ha med en mäklare att göra så hoppas jag verkligen att det är med Haris man får att göra! Han förstod att jag hade mycket annat i skallen och det kändes tryggt. Tack för mitt nya hem!
Kan inte vara annat än väldigt nöjd med bemötandet, kontakten och vägledningen genom köpet. Professionell och kunnig med go en personlighet!
Jätte duktig och trevlig mäklare,kommer att anlita honom igen
Personlig, professionell, inkännande, tydlig & pedagogisk.
Vi är otroligt nöjda med Haris. Från första mötet till avslutad affär har han varit professionell, engagerad och alltid tillgänglig för våra frågor. Han gjorde ett mer än bra jobb och överträffade våra förväntningar. Vi kan varmt rekommendera honom till alla som går i säljtankar.
Haris är en professionell, rak och lättsam mäklare så klart kommer jag att rekommendera honom till Alla!
Haris är verkligen jättebra. Vi försökte sälja vår lägenhet året innan och efter ett par justeringar kontaktade vi ett år senare Haris. Redan efter någon vecka var den såld, super! Haris är rakt på sak vilket vi uppskattade. Rekommenderar starkt.
Jag hade önskat mer lyhördhet på mina behov och önskningar. Hade önskat mer information, både generell om vad som förväntas hända efter de olika momenten och svar på mina direkta frågor. Kände mig generellt ganska osäker och irriterad genom hela processen.
Hej Gabriel, Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Jag noterar att detta skrevs strax efter att du fått besked om en reklamation från köparen, vilket jag naturligtvis förstår kan ha väckt en stark känslomässig reaktion. Mot den bakgrunden är det svårt för mig att fullt ut tolka omdömet – vad som speglar din faktiska upplevelse av mitt arbete och vad som eventuellt speglar den uppkomna situationen. Min ambition är alltid att vara lyhörd och tydlig, och jag besvarade samtliga frågor samt följde de rutiner...