Haris Horozovic

Haris Horozovic

Haris Horozovic är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Haris Horozovic har varit registrerad mäklare sedan 2018-08. Haris Horozovic har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-03 och har fått 338 omdömen med ett betyg på 4.9. Haris Horozovic har haft 42 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

338 omdömen om Haris Horozovic

Sedan starten hos Reco 2019
Anders P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Söderkulla

En bra mäklare som säger som det är. Inga konstigheter alls. Duktig på sitt arbete och flexibel. Tack!

Theodoros M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Nydala

En hjälpsam man. Varhelst vi behövde hjälp fick vi snabb service. Hårt arbetande och trevlig. Tack för hans tjänster. Fortsätt med det goda arbetet

Ana Fatima M
Köpte sitt hus med hjälp av Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Kulladal

We had an stressful biding process. Haris was clear and straightforward which we appreciate it. however we would like a but more transparency and to get a bit of help. By being the seller an organisation was a bit difficult… in general we are very satisfied.

Ida L
Slottsstaden

Mycket bra bemötande. Första lägenhetsköpet blev lätt och smidigt!

Elin R
Slottsstaden

När jag arbetade med Haris under försäljningen av min lägenhet upplevde jag honom som en kompetent och pålitlig mäklare. Hans sätt att hantera försäljningsprocessen präglades av professionalism och effektivitet. Han förmedlade relevant information tydligt, vilket hjälpte mig att fatta informerade beslut genom hela processen. Vidare hade Haris en god känsla för marknadsprissättning, vilket resulterade i en smidig och framgångsrik försäljning. Kommunikationen med Haris var konstant och transparent, vilket uppskattades mycket....

Emilia R
Östra Sorgenfri

Haris är målmedveten och driven, enkel att ha att göra med och en trygghet i processen. Skulle rekommendera Haris som säljare.

Helena E
Östra Sorgenfri

Haris är en väldigt tillmötesgående och trevlig mäklare som låter mig som säljare känna mig trygg i hans kompetens av att förvalta min lägenhet på bästa sätt.

Torbjörn G
Östra Sorgenfri

Köpte av Haris för två år sedan och nu anlitade jag honom för att sälja vår lägenhet. Han är alltid på hugget och är alltid tillgänglig. Han är dessutom proffsig och har en härlig personlighet. Rekommenderas!

Anders O
Östra Sorgenfri

En kunnig mäklare med god balans mellan personlighet, professionalism och saklighet. Jag kände mig väl bemött och omhändertagen från visning till signering.

Anthoula P
Skrev om Haris Horozovic en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Haris är väldigt tevligt, snäll, hjälpsam och professionell i sitt arbete. Haris hjälpte oss mycket och svarade på alla våra frågor. Vi fick snabba svar, informationer hur vi ska tillväga samt har varit tillgänglig i hela processen vilket vi har uppskattat mycket. Fortsätt med det goda arbetet, du är guldvärd!!