Malin Fasth

Malin Fasth

Malin Fasth är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Malin Fasth har varit registrerad mäklare sedan 2011-05. Malin Fasth har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-05 och har fått 193 omdömen med ett betyg på 4.8. Malin Fasth har haft 39 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

193 omdömen om Malin Fasth

Sedan starten hos Reco 2015
Angelina N
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Västra Hamnen

Malin är en väldigt professionell, kunnig och lyhörd mäklare. Genom hela processen håller hon en tät och tydlig dialog med både säljare som köpare. Vi kändes oss helt trygga med Malin från start. Vi är supernöjda med Malin som mäklare och kan varmt rekommendera Malin för din nästa bostadsaffär.

Lena Ann-Christin J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Segevång

Professionell. Tillgänglig. Trevlig.

Annette A
Triangeln

Proffsigt och trevligt bemötande. Håller vad som lovats. Bra att informera om vad som händer under pågående försäljning.

Anne Cecilia G

Vi bokade tid för värdering av en bostadsrätt i ett dödsbo. Fyra dagar innan utsatt tid fick vi bekräftelse via mejl att det var Malin som skulle komma. 20 minuter innan utsatt tid får vi ett sms från henne om att hon är ledig och därför inte kommer på avtalad tid. Va?!?!. Kom hon på det så nära in på den avtalade tiden. Hon hade ju flera dagar på sig att meddela oss det. Om hon åtminstone hört av sig dagen innan hade vi sluppit upp i ottan och kört över halva Skåne. Oerhört nonchalant och respektlöst!

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Johan R
S:t Knut

Malin hjälpte oss genom hela processen att sälja vår lägenhet på ett genuint och förtroendeingivande sätt. Tydlig och rak kommunikation.

Juri L
Pildammarna

Har agerat som köpare i kontakten med Malin. Upplever henne som proffsig, kunnig och ärlig. Väldigt trevlig! Guidat igenom köpprocessen på att tydligt sätt.

Marie L
Pildammarna

Trevligt bemötande och snabb återkoppling.

Anna J
Norra Sofielund

Malin är professionell och artig. Hon är lätt att förstå och inger förtroende. Hon är dessutom rar och vänlig.

Daniel S
Rörsjöstaden

God kommunikation, jättetrevligt bemötande! Rekommenderar.

Samuel J
Nobeltorget

Mycket nöjda! Genuint trevlig, ärliga raka svar på frågor, och lätt att ha att göra med.