Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Malin Fasth
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01

Läs vad 50 kunder tycker om Malin Fasth

• Daniel E
    Daniel E sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-12

4:a
    87m²
    Nobeltorget
    Inför försäljningen av min lägenhet blev jag bemött på ett vänligt och persoligt, men också professionellt sätt. Malin visade att hon trodde på att hun kunde lösa uppgiften, hade en tydlig plan och att hon var villig att ta ansvar för processen, samtidigt som att hon var lyhörd för vad jag som säljare tänkte och tyckte.

Försäljningen gick över all förväntning och jag är mycket nöjd med hela processen. Läs mer
  • Fredrik C
    Fredrik C sålde sitt hus med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-01-30

5:a
    102m²
    Virentofta
    Hej. Malin har stöttat oss i vår försäljning av vårt underbara hus. Hon är en väldigt duktig mäklare, driven, smart och kommunikativ. Vi har uppskattat hennes öppenhet, tankar och idéer när vi har pratat inför vår försäljning och kommunikationen under tiden. Hon agerar genomtänkt och konsultativt vilket ger en trygghet och en vetskap att hon är grymt duktig på det hon gör. Hon jobbar verkligen för att det ska bli så bra som möjligt. Rekommenderas starkt. Läs mer
    Malin F gillar detta
  • Bujar S köpte sin bostad med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-12-05

Fantastisk duktig och trevlig! Läs mer
  • Lana H sålde sin bostad med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-11-29

Vi sålde vår sekelskiftes tvåa i centrala Malmö med Malin som mäklare.

Malin var engagerad, påläst och gav ett förtroendegivande intryck. Vi kände oss trygga i hela processen, fick gott om vägledning och kontinuerlig uppdatering i processen.

Rekommenderar Malin varmt till framtida säljare. Läs mer
  • Anna L sålde sin bostad med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-11-25

Malin var väldigt driven, trevlig och kunnig under processen när hon sålde vår lägenhet. Vi vill varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Josefine F sålde sin bostad med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-11-20

Överlag var allt bra. Vi blev bra bemötta och det blev en snabb och smidig försäljning. Läs mer
  • Jenny M sålde sin bostad med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-11-18

Malin sålde vår lägenhet och vi tyckte att hon var en suverän mäklare. Hon kändes väldigt erfaren och kunnig och det var lätt att känna sig trygg med att hon visste bäst hur vi skulle gå till väga med allt från styling, utgångspris och visning för att det skulle bli en så lyckad försäljning som möjligt. Så vi lät henne helt enkelt göra sitt jobb och vi kunde inte varit mer nöjd med processen eller resultatet! Läs mer
  • Daniel M sålde sin bostad med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-11-16

Malin är engagerad, har hög kompetens och är väldigt proffsig. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • David H
    David H skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-17

Vi sålde vår sekelskifteslägenhet i centrala Malmö med Malin Fasth som mäklare när vi tog steget och köpte en villa utanför stan.

Malin gav ett väldigt kompetent och engagerat intryck när vi mötte henne första gången och vi bestämde oss direkt för att använda henne som mäklare.

Våra förväntningar på en tydlig plan för försäljningen, fina bilder och texter, löpande kontakt för att hålla oss informerade infriades på alla punkter av Malin.

Malin gjorde ett jättebra arbete med försäljningen. Hon engagerade spekulanter på ett bra sätt och fick till slut till en budgivning med över 10% utöver utgångspris. Vi är mycket nöjda med Malins insatser och driv. Det var en rolig försäljning! Läs mer
    Malin F gillar detta
  • Sarah S köpte sin bostad med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2018-10-16

Vi köpte en bostadsrätt som Malin sålde i Malmö. Malin är en mycket trevlig, påläst och förtroendegivande mäklare. Hon skötte affären mycket bra och vi är mycket nöjda med vårt köp och hur Malin förmedlade affären. Kan varmt rekommendera Malin! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen