Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Malin Fasth
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-04

Läs vad 63 Läs vad Malin Fasth

• Johan L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-21

Östra Sorgenfri
    Tydlighet med fokus på säljarens intresse. Bra och väl genomförd plan som slutade i bra resultat. Mycket nöjd! Läs mer
  • Sofie W sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-19

Västra Sorgenfri
    Sålt en 2:a på Eslövsgatan.
    Har blivit bemött på ett mkt bra sätt och hon har varit lyhörd för mina åsikter och tankar.
    Hade inga direkta förväntningar. Men Malin va precis som jag ville, som en peppande kompis som man kunde dela sina känslor arga, frustrerade, glada med :) tydlig!

Mkt bra! Läs mer
  • Krister S
    Krister S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-05-19

S:t Knut
    Malin sålde en 3a på S:t Knut åt oss och vi är väldigt nöjda med hennes bemötande. Hon är lätt att få tag i och går in för sitt jobb. Vi har fått henne rekommenderad av vänner och hon levde upp till förväntningarna.
    Kommer utan tvekan använda Malin Fasth vid nästa bostadsförsäljning. Läs mer
  • Krister S

2019-04-06

S:t Knut
    Sålde en 3a på 80m2 på S:t Knut i Malmö genom Malin. Jag har varit mycket nöjd med Malin genom hela säljprocessen. Alltid lätt att få tag i och effektiv i sitt arbete. Toppbetyg! Läs mer
  • Lindsay Alexander B köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Kulladal
    Utmärkt upplevelse vid vårat bostadsköp! Läs mer
  • Maria S köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

Nobeltorget
    Vi var mycket nöjda med Malin när vi köpte en lägenhet som hon förmedlade. Trevlig och kompetent. / Maria Sandberg Läs mer
  • Christian S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

S:t Knut
    Jag köpte lägenhet av Malin på St Knut hösten 2014 och vi sålde tillsammans samma lägenhet nu 4 år senare.

Hon ordnade möte med en väldigt bra stylingkonsult innan fotograferingen. Fotograferingen blev väldigt rättvis och bra.

Malin som mäklare är i mitt tycke fantastiskt bra! :-) Läs mer
  • Daniel N sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-28

Limhamn
    Vi sålde vår tvårums lägenhet med Malin och vi kunde inte varit mer nöjda.
    VI kontaktade Malin redan när vi gick i säljtankar och hon har varit väldigt hjälpsam under hela förloppet.
    Hon hjälpte oss med allt från styling till försäljningsstrategi. Med professionell attityd och en stark drivkraft att uppnå våra försäljningsambitioner har jag inget mer att önska från en mäklare än det hon levererade.
    Snabbt och smidigt, kommunikationen var toppklass. Läs mer
    Malin F gillar detta
  • Jens C köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-27

Nobeltorget
    Köpt bostad, bra information och bemötande från Malin. Läs mer
    Malin F gillar detta
  • Morgan S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-02-24

Söderkulla
    Vi är mycket nöjda med hur vi blivit bemötta av Malin i samband med försäljning av en lägenhet. Allt har fungerat mycket bra. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen