Malin Fasth
Registrerad mäklare sedan 2011-05-13
Aktiv på Reco.se sedan 2015-05-13
2019-07 - 2020-06

Läs vad 98 Läs vad Malin Fasth

• Johanna j sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-07-09

Möllevången
    Vi sålde en trea i Malmö och Malin var mycket proffsig och framförallt alltid ärlig. Dom förväntningar vi hade på en mäklare mötte hon då hon alltid var tillgänglig och att inget någonsin var för svårt för henne att lösa.

Rekommenderar Malin alla dar i veckan! Läs mer
    Malin F gillar detta
  • Daniel P sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-17

Folkets Park
    Professionellt och trevligt bemötande. Driven säljare med gott resultat. Läs mer
  • Andreas H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-04

5:a
    Rörsjöstaden
    Malin är en utmärkt mäklare på att hålla sina kunder informerade under köpprocessen. Hon drev affären framåt hela tiden. Tydlig information vilket gjorde oss säkra både i budgivningsprocessen men också vid avtalsskrivning och tillträde. Läs mer
  • Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-01

S:t Knut
    Sålde lägenhet i Malmö. Mycket nöjd med Malins insatser som gav en snabb och smidig affär. Läs mer
  • Mathilda J sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-18

S:t Knut
    Malin sålde vår tvåa i Västra Sorgenfri. Supernöjda med Malins arbete som varit professionellt och personligt på samma gång, från första kontakt till kontraktsskrivning. Hon hittar det som är fantastiskt med lägenheten och är kan verkligen förmedla det till tänkbara köpare. Hon säljer inte bara en lägenhet utan ett hem. Ihärdig och beslutsam. Hon ger det extra, som att även ge support vid vårt köp. Malin är dessutom en fröjd att ha att göra med, alltid trevlig och närvarande. Läs mer
    Malin F gillar detta
  • Karin M sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-01

Nobeltorget
    Malin hjälpte mig att sälja min 1a och hon var fantastiskt bra på alla sätt! Mycket bra kommunikation, öppen och genuin. Väldigt nöjd. Läs mer
  • Kristoffer O sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-26

Östra Sorgenfri/nobel
    Vi är mycket nöjda med Malins arbete. Hon var engagerad och och jobbade för att affären skulle bli bra för alla parter. Läs mer
  • Ulf P sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-05

Fågelbacken
    Trevlig, kompetent, bra bemötande och följsam för behov Läs mer
  • Sophia H köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-01

Ribersborg
    Vi köpte en trea i Slottstaden, ett renoveringsobjekt med stor potential. Malin var tydlig, tillgänglig och trevlig genom hela processen. Hon ingav förtroende och kompetens. Läs mer
  • Suneel S
    Suneel S köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-06

Lorensborg
    I bought an apartment, Malin is really good at mediating and passing information regarding all the processes I should undergo. This was my first experience in buying never had any experience but she helped me with all the steps, She is really good and quick responsiveness to the request. She satified her role overall. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen