Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö City Malin Fasth
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11

Läs vad 48 kunder tycker om Malin Fasth

• Bujar S köpte sin bostad med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Fantastisk duktig och trevlig! Läs mer
  • Lana H sålde sin bostad med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi sålde vår sekelskiftes tvåa i centrala Malmö med Malin som mäklare.

Malin var engagerad, påläst och gav ett förtroendegivande intryck. Vi kände oss trygga i hela processen, fick gott om vägledning och kontinuerlig uppdatering i processen.

Rekommenderar Malin varmt till framtida säljare. Läs mer
  • Anna L sålde sin bostad med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin var väldigt driven, trevlig och kunnig under processen när hon sålde vår lägenhet. Vi vill varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Josefine F sålde sin bostad med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Överlag var allt bra. Vi blev bra bemötta och det blev en snabb och smidig försäljning. Läs mer
  • Jenny M sålde sin bostad med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin sålde vår lägenhet och vi tyckte att hon var en suverän mäklare. Hon kändes väldigt erfaren och kunnig och det var lätt att känna sig trygg med att hon visste bäst hur vi skulle gå till väga med allt från styling, utgångspris och visning för att det skulle bli en så lyckad försäljning som möjligt. Så vi lät henne helt enkelt göra sitt jobb och vi kunde inte varit mer nöjd med processen eller resultatet! Läs mer
  • Daniel M sålde sin bostad med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Malin är engagerad, har hög kompetens och är väldigt proffsig. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • David H
    David H skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi sålde vår sekelskifteslägenhet i centrala Malmö med Malin Fasth som mäklare när vi tog steget och köpte en villa utanför stan.

Malin gav ett väldigt kompetent och engagerat intryck när vi mötte henne första gången och vi bestämde oss direkt för att använda henne som mäklare.

Våra förväntningar på en tydlig plan för försäljningen, fina bilder och texter, löpande kontakt för att hålla oss informerade infriades på alla punkter av Malin.

Malin gjorde ett jättebra arbete med försäljningen. Hon engagerade spekulanter på ett bra sätt och fick till slut till en budgivning med över 10% utöver utgångspris. Vi är mycket nöjda med Malins insatser och driv. Det var en rolig försäljning! Läs mer
  • Sarah S skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Vi köpte en bostadsrätt som Malin sålde i Malmö. Malin är en mycket trevlig, påläst och förtroendegivande mäklare. Hon skötte affären mycket bra och vi är mycket nöjda med vårt köp och hur Malin förmedlade affären. Kan varmt rekommendera Malin! Läs mer
  • Mattias Ö skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Med ett stort engagemang och hög kompetens genomförde hon affären på ett strålande sätt. Läs mer
  • Isak B skrev om Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    Sålde en lägenhet i Malmö via Malin vilket fungerande utmärkt. Läs mer