Malin Fasth
Registrerad mäklare sedan 2011
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-10 - 2019-09

Läs vad 79 Läs vad Malin Fasth

• Luca S köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-30

Värnhem
    Hon var väldigt trevlig, hjälpsam och tillgänglig när vi behövde något Läs mer
    Malin F gillar detta
  • Henry I köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-30

Värnhem
    Vi har köpt en lägenhet.

Malin var flexible, visade alltid respect, det var alltid lätt att nå malin via telefon. Hon var väldigt tydligt i med förklaring. Läs mer
    Malin F gillar detta
  • Elena S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-25

Nobeltorget
    - Vi har köpt en 3,5 och sålt vår 3:a hos Malin Fast
    - Jättebra bemött och med en flexibilitet
    - Mäklaren levde verkligen upp till förväntningarna men upplevde ibland att vi inte fick svar på frågor och kommunikationen gick runt oss. Vi fick kläm på det tillslut och vi kommer använda oss utav Malins tjänster vid nästa säljtillfälle.
    - Min upplevelse är att Malin som mäklare är ärlig vilket vi värdesätter högt. Vid båda våra tillfällen blev det kontrakts-påskrivning under en helg vilken säger hur flexibel hon har varit. Jag/vi rekommenderar Malin varmt! Läs mer
  • Greta E
    Greta E sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-10

Rörsjöstaden
    Vi hittade Malin via hennes otroliga statistik i området och hade inga särskilda förväntningar inför vårt första möte. Vilket nog var bra - hon var mycket inkännande och övertygade oss snabbt om att hon var rätt mäklare för oss.

Förutom en snabb försäljning av vår egen lägenhet var hon dessutom till stor hjälp när vi själva letade ersättningslägenhet. Hon var tillgänglig, kunnig och kunde ge konkreta råd både vid köp och försäljning.

Rekommenderar Malin varmt. Läs mer
    Malin F gillar detta
  • Henning E sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-08

Rörsjöstaden
    Vi sålde en sekelskifteslägenhet i centrala Malmö. Malin är lyhörd, men samtidigt tydlig med vad hon tror är det bästa, och är duktig på att förklara varför hon tycker så. Hon har en realistisk bild av prisläget och lovar inte guld och gröna skogar. Hon gav bra råd, och stressade inte upp sig, eller oss, när köparna fick oväntade problem precis innan signering och bidrog till att lösa dem. Hon är smidig att ha att göra med. Läs mer
  • Gustav O sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-06

Triangeln
    Sålde vår bostadsrätt 3 rok i centrala Malmö. Vi fick tips om Malin av en vän och av tre olika mäklare vi träffade så fick vi allra bäst intryck av Malin. Supertrevlig och effektiv. Vi hade gott om tid att sälja så vi först upp en plan tillsammans. Vår förhoppning var att hitta rätt köpare och sälja innan visning till ett bra pris. Allt detta uppfylldes och vi är så väldigt nöjda med Malin. Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-09-05

Drottningtorget
    Malin var väldigt tillmötesgående och hjälpte oss med vårt första lägenhetsköp genom hela processen. Läs mer
  • Olga E sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-16

Värnhem
    Försäljning av lägenhet. professionellt bemötande, enkelt, smidigt och opretentiöst -rekommenderas! Läs mer
  • Johannes F sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-16

Rörsjöstaden
    Jag har sålt en lägenhet med Malin Fasth som mäklare. Malin är väldigt proffsig och hennes engagemang är klanderfritt. Läs mer
  • Elin K sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Fasth en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-08-14

Rörsjöstaden
    Malin hjälpte oss sälja vår lägenhet. Malin hade under en längre period visat intresse och engagemang för att hjälpa oss sälja vår lägenhet. Hon var mån om att skapa en relation med oss och var lyhörd för vår situation, vi fick bra stöd och vi kunde både diskutera olika alternativ så väl som lita på hennes expertis. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen