Marina Matic

Marina Matic är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Marina Matic har varit registrerad mäklare sedan 2018-11. Marina Matic har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-11 och har fått 16 omdömen med ett betyg på 4.9. Marina Matic har haft 21 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 90% av sina kunder efter omdömen.

16 omdömen om Marina Matic

Margareta B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Marina Matic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Oxie

Mycket trevligt bemötande både vid bokad visning och ”extravisning”. Snabb återkoppling om vårt intresse. Snabb återkoppling efter vårt bud. Kontraktsskrivning inom några dagar, trots helgdag.

Sonny K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marina Matic en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Oxie

Mycket professionell och visar att hon bryr sig om försäljningen och anpassar sig bra efter säljarens behov

Atiquar R

Underbart, punktlig, hjälpsam,lätt att prata,

Lidija D
Högaholm

Jätte trevlig, engagerad, , hjälpsam, snabb,, kan sitt jobb 100 procent

Mohammad A
Nydala

Allt var klart och tydligt. Jag var väldigt nöjd med köpet både gällande pris och själva bostaden. Vi gick genom kontraktet tillsammans där hon beskrev till mig steg för steg vad som kommer ske. Uppskattade verkligen hjälpen jag fick.

Ladislav R
Nydala

Allt var super. Smidigt och snabbt med fantastisk service och tillgänglighet.

Erika G
Gula Höja

Trevlig ärlig framåt, enkelt och ärligt bemötande.

Sam Assad C
Nydala

Hon är bästa mäklaren tror mig ❤️❤️❤️❤️

Zia F
Högaholm

Marina är en högt professionell och jättetrevlig mäklare. Hon har varit tålmodig, tillgänglig när som helst och behjälpligt mer än förväntat igenom hela processen som lett till köpet. Vi tackar henne så mycket för allt.

Naeem Z
Lindeborg

Trevlig och alltid tillgänglig. Duktig på det hon håller på med som mäklare .