Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö
Rekommenderat företag 2015 - MOHV Malmö

MOHV Malmö

En del av MOHVwww.mohv.se

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

I fina kvarter, ett stenkast från Ribersborgsstranden och med gångavstånd till centrumkärnan, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Malmö med omnejd. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer med din mäklare. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering. Våra fastighetsmäklare i Malmö arbetar även mot Arlöv, Åkarp, Svedala, Vellinge och Trelleborg med omnejd.

Besök våra mäklare i Malmö på Regementsgatan 17.
Ring oss på 040-739 00.

Läs vad 842 kunder tycker om MOHV Malmö

• Marijana D
    Marijana D skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Jätte trevlig och duktig hon är...
  • Göran N
    Göran N skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    På några ord beskriva Martina är omöjligt.Vad som ögonblickligen slår en är hennes positiva sätt fyllt av energi.Energi är nyckeln till hennes framgång.Hon utslrålar en värme fylld med självsäkerhet som gör att du som kund får ett förtroende för henne direkt.Mitt förslag är klona Martina till hundra Martinor,så kan dom andra mäklare företagen lägga ner i Malmö med omnejd.
    Som Ni förstår är vi 100% nöjda och önskar henne all framgång i framtiden,och vi återkommer säkert igen med nya projekt.
    Ulla&Göran Nyman
  • Sofia
    Sofia skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag träffade Henrik i samband med försäljningen av en annan lägenhet för ett år sedan och imponerades av hans driv och målinriktade och strukturerade sätt och när vi nu skulle sälja vår lägenhet var det en självklarhet att anlita Henrik. Henrik är på alla sätt en exceptionell mäklare som vi kände oss trygga med varenda steg i processen. Han återkopplar alltid mycket snabbt både ifråga om att ge klara svar på frågor och att informera om varenda steg i försäljningsprocessen. Dessutom är han trevlig och lätt att ha att göra med både för oss försäljare och för våra köpare. Henrik har superkoll på allt och gör försäljningsprocessen smidig och bekväm. Vi rekommenderar Henrik varmt och kommer anlita honom igen i framtiden samt rekommendera honom till alla vi känner.
  • Bobo B
    Bobo B skrev om Emma Johansson en del av MOHV Malmö
    Fantastiskt trevlig och tillgänglig mäklare. Kunnig, engagerad och flexibel. Vi är mycket nöjda och skulle gärna arbeta med Emma igen vid försäljning av bostad.
  • Igor V
    Igor V skrev om Emma Johansson en del av MOHV Malmö
    Emma är trevlig, engagerad och professionell hela vägen med försäljningen av vår fars lägenhet som gick mycket smidigt. Rekommenderas varmt.
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mycket kompetent och lyssnande. Jag hade ingen erfarenhet av att köpa lägenhet och hade ibland lite "konstiga frågor att ställa. Sofia var alltid mkt tålmodig och förklarande och återkopplingen var alltid den bästa. Jag ger Sofia Lundh mina bästa rekommendationer och har också lämnat hennes namn till vänner som ska sälja//gunilla Persson
  • Victoria H
    Victoria H skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan är mycket saklig och ärlig mäklare med glimten i ögat. Han är rättvis mot båda parter och sköter allt i sin ordning.
    Rekommenderar Johan starkt.
  • Nedko C
    Nedko C skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Hon var jätte trevligt person. Hon var alltid tillgänglig när jag hade frågor eller ville besöka lägenheten flera gånger för att ta måtten på köket.
    Så jag är jätte nöjd med MOHV och min mäklare Sofia Lundh hon är best.
  • Basti B
    Basti B skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Vi fick ett jättebra intryck av Annika redan under visningen då hon var angelägen om att ge svar på alla våra frågor samtidigt som bemötte andra besökare på ett mycket proffessionellt sätt. Detta fortsatte sedan under budgivningen då det var uppenbart att hon tog säljarnas intressen mycket seriöst samtidigt som hon var väldigt mån om att hjälpa oss. Vi kände hela tiden att vi behandlades seriöst och med stor respekt. Annika var mycket vänlig och trevlig och vi gillade henne extremt mycket!
  • Maisa P
    Maisa P skrev om Emma Johansson en del av MOHV Malmö
    Professionell, snabb/effektiv och informativ.
  • Allison L
    Allison L skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina är en toppen mäklare. Professionell, lyhörd och driven. Har känt mig trygg genom hela försäljningen. Jag rekomenderar henne till alla framtida kunder.
  • Melih U
    Melih U skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Jag hade kontakt med flera mäklare när jag skulle välja vilken mäklare jag skulle jobba med.
    För mig var det var självklart vem det skulle bli.
    Redan efter första träffen fick jag ett så bra intryck av Annika.
    Hon var hela tiden tillgänglig vid frågor och hade verkligen svar på allt.
  • Peter U
    Peter U skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Ambitiös, kunnig och trevlig mäklare som månar lite extra om sina kunder.
    Jag har dessutom aldrig stött på en mäklare som varit så intresserad och påläst.
    Rekommenderas varmt.
  • Sabhrin I
    Sabhrin I skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Bästa mäklare i Malmö , så prisvärt.
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Engagerad duktig mäklare som vet vad han gör!!
  • Jeanette C
    Jeanette C skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Trevlig, lätt att tala och mycket förtroendeingivande. Lättillgänglig.
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Mycket bra bemötande och kunnig om bostads marknaden. Känner att man är i trygga händer.
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Tycker att Anders gjorde ett väldigt bra jobb, med stort engagemang och mycket kunskap. Skulle absolut rekommendera MOHV och Anders till andra. Skulle nog inte kunna vara mer nöjd i det stora hela!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Mycket bra upplevelse av Annika Lawitz. Jag uppfattade Annika som en mycket ödmjuk och varm person som såg till att göra det bästa för min skull. jag tycker även det var väldigt proffisionellt av Annika att skicka info om försäljningen hela tiden även om det bara var spekulanter vilket jag ansåg som att Annika "gick den extra milen"
  • Ingvar M
    Ingvar M skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Inför försäljningen av min mors lägenhet valde vi ut tre mäklarfirmor, MOHV och Martina Albertsson stack ut på ett mycket positivt och proffsigt sätt. Martinas kunskap och information kring områdeskunskap, försäljningsprocessen, visningar mm var absolut bäst. När försäljningen var klar var vi mycket nöjda.
  • Inger F
    Inger F skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia Lundh är en utmärkt representant för sitt yrke. Hon är kunnig, påläst och mycket duktig. Hon skötte allt till stor belåtenhet. Hon är vänlig och hjälpsam utan att vara mesig. Jag behövde bara tala om vad jag förväntade mig, sedan skötte hon allt. Uppskattades mycket av mig, då jag precis blivit änka och inte orkade så mycket själv. Stort tack till Sofia för hennes vänlighet och rakhet.
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Bra, informativ har inte mer att tillägga
  • Jan S
    Jan S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Proffsig och engagerad. Tillvaratog både säljares och köparens intresse.
  • Jelena M
    Jelena M skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Mycket duktig! Väldigt engagerad och hjälpsam, jobbar snabbt och svarar på alla sms och telefonsamtal! Kan varmt rekommendera Henrik Karlsson på MOHV utan honom hade vi aldrig kunnat sälja vår lägenhet så fort som vi gjorde!
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Vi är väldigt nöjda! Snäll, positiv och engagerad!
    Josefin B gillar detta
  • Dan S
    Dan S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Offensivt säljarbete, vågade sticka ut huvudet och ange datum då det skulle vara klart. proffisigt och samtidigt personligt.
    Vi kan verkligen rekommendera Sofia
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Christina är en toppenbra mäklare, kan varmt rekommendera henne om ni vill få ert boende sålt snabbt och smidigt.
  • Danijela L
    Danijela L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Super trevlig o proffesionell mäklare. Gjorde allt hon kunde för att vi ska vara nöjda. Vi var uppdaterade hela tiden. Kan bara säga det bästa om henne.
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Anders var supertrevlig och kunnig på visningen. Kändes väldigt rak och ärlig men samtidigt lättsam att ha och göra med. Redan dagen efter visningen såg han till att ordna med en snabb kontraktsskrivning, något som passade både mig som köpare och säljaren väldigt bra. Väldigt tydlig även vid kontraktsskrivningen men på ett lugnt och avslappnat vis vilket ingav stor trygghet. Har bara gott att säga om Anders!
  • Zlatan I
    Zlatan I skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Anders Backman han är som Zlatan Ibrahimovic i fotboll 10/10. Det Anders Backman mohv det han gör kan ingen göra. Bästa mäklaren i Sverige lycka till i framtiden
  • Jens S
    Jens S skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Vi både köpte och sålde vår lägenhet via Malin då vi fick ett väldigt gott och professionellt intryck av henne. Malin har hjälpt oss genom hela processen och såg till att allting gick oerhört smidigt.
    Kan verkligen rekommendera Malin vid försäljning av er bostad då hon har stenkoll på marknaden och goda kontakter.
  • Mattias L
    Mattias L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Väldigt engagerad mäklare ! Utav min egna erfarenhet har jag aldrig haft en mäklare som brytt sig mer om sin klient och resultatet vi försöker nå. Rekomenderar Henrik starkt till framtida säljare. 🌟
  • Anna G
    Anna G skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Vi har samarbetat med Malin Strender ett flertal gånger då vi stylat upp bostäder hon har förmedlat. Med ett flertal säljrekord kan vi inte annat än att konstatera; Malin är en suverän mäklare! Tummarna upp! Mvh Anna VD Hemisfär AB homestyling/homestaging.
  • David L
    David L skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Kanonnöjd!
    Proffsig hela vägen och samtidigt vänskaplig.
    Allting gick hur smidigt som helst och kommunikationen var snabb åt båda håll.
  • Elin M
    Elin M skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Grundlig och informativ mäklare som gjorde köpsprocessen betryggande och tydlig, även som förstaköpare. Trevligt och öppet kundbemötande!
  • Toni K
    Toni K skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Fantastisk mäklare! Hjälpsam och alltid tillgänglig. Rekommenderas till alla.
  • Peter B
    Peter B skrev om Christian Arvill en del av MOHV Malmö
    Mycket duktig trevlig, proffsig mäklare. Väldigt hjälpsam behöver man hjälp med något så drar han sig inte för att hjälpa en och göra det lilla extra som han egentligen inte behöver göra. Helt klar bästa mäklaren jag någonsn anlitat. Kan rekommendera honom starkt
  • Emelie J
    Emelie J skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Kan varmt rekommendera Malin till alla som behöver en mäklare. Vi köpte vår lägenhet av Malin och hon är väldigt hjälpsam och mån om att man ska hitta ett hem som är perfekt för en. Vet även andra som har sålt lägenhet genom Malin och har varit mer än nöjda! Hon är väldigt proffesionell och ger en tydlig information om vad som gäller. Man känner sig väldigt trygg i en affär med Malin. Jag och min sambo är supernöjda!
  • Marianne A
    Marianne A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Proffsigt, personligt och effektivt.
  • Muath  E
    Muath E skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Vi både köpte och sålde lägenhet genom Henrik! Han är otroligt prefossionell och tydlig. Fastän försäljningen inte fick den farten vi ville så fortsatte Henrik i samma tempo, höll flera visningar och lyckades sälja lägenheten till ett pris som gjorde oss mer än nöjda! Henrik är dessutom otroligt duktig på att uppdatera konstant om allt som sker.
  • Tor D
    Tor D skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Bästa mäklaren jag haft. Inte bara är hon kunnig och pålitlig, hon kan dessutom förmedla sin kunskap. Svarar snabbt och mycket engagerad.
  • Matilda S
    Matilda S skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Jag är väldigt nöjd med Anders arbete av säljprocessen av min lägenhet.
    Anders är en väldigt behaglig, ödmjuk, varm och professionell mäklare som jag varmt rekommenderar. Han är även tydlig och enkel att samarbeta med. Jag är helnöjd att jag valde Anders.
    Anders B gillar detta
  • Erik S
    Erik S skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Anders var väldigt trevlig, social men samtidigt proffesionell! Jag är jätte nöjd med Anders jobb och jag känner att han hjälpte mig med mitt livs största affär. Han har en perfekt balans mellan tydlighet, service.
    Anders B gillar detta
  • Anette M
    Anette M skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Varmt och välkomnande. Sympatisk. Hade svar på alla mina frågor.
    Yessica T gillar detta
  • Annelie L
    Annelie L skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Trevlig tillförlitlig proffesionell
    Jag kan varmt rekommendera Yessica på mohv
    Yessica T gillar detta
  • Jens N
    Jens N skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Hon inte bara heter Malin och jobbar på Mohv i Malmö utan är också sjukt trevlig, duktig, snygg, trevlig, professionell, kunnig och grym. Hon besteg berg i engagemang och slog försäljningsrekord. Rekommenderas varmt!
  • Mario T
    Mario T skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik Karlsson är en väldigt professionell och engagerad mäklare som verkligen ger sitt maximala för att en lyckad försäljningen ska gå igenom. Det märks tydligt att Henriks mål med försäljningsaffärer är att ha dem avslutade snabbt utan krångel samt göra säljaren nöjd. Henrik agerar även som en rådgivare för framtida köp av bostad.

Vid försäljning av framtida bostad kommer jag definitivt anlita Henrik Karlsson.
    En bättre och engagerad fastighetsmäklare kan man inte hitta i Malmö i mitt tycke :)

MVH
    //Mario Tomas
  • Jasmin H
    Jasmin H skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Vi är jättenöjda med Johan. Han ger ett seriöst intryck och har ett professionellt bemötande. Han är kunnig på området, sätter kunden i focus, har snabb respons, är förståelig och tillmötesgående samt ger tips och råd på egen hand. Rekommenderas varmt!
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Har fått möjligheten, att både köpa och sälja lägenhet med Henrik som mäklare och finns verkligen inget negativt att nämna. Väldigt professionell och kunnig mäklare. Ordentlig, engagerad och svarar alltid snabbt och bra på alla typer av frågor och råd.

Väldigt imponerad hur han hanterade försäljningsprocessen, även om trycket på visning var extremt högt så klarade han det galant med snabbt avslut och utmärkt pris.

Får jag möjlighet att köpa eller sälja i Malmö igen så kommer Henrik vara mitt självklara val.
  • Johan N
    Johan N skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Grymt duktigt, lugn och betroende igenom hela färsäljningen
    grym kontakt, fick även väldigt bra betallt
    rekommenderas varmt!
Yessica Thornsäter