Läs vad 1534 kunder tycker om MOHV Malmö 2

• 2021-01-19
    Sålt en bostadsrätt, 3 rok på Munkhättegatan 30a, Malmö

Vi blev rekommenderade av en familjemedlem att anlita Sofia efter att dem köpt en villa genom henne. Det ångrar vi inte att vi gjorde!

Sofia är en jordnära, ärlig, rak, driven och otroligt kompetent mäklare som är hängiven till sitt yrke. Hon var lättillgänglig och tillmötesgående under hela processen.

Nu rekomenderar vi Sofia till alla som vill göra en smidig och bra affär.

Tack Sofia!
    Mohammed L
    • 79.0 m²
    • Nydala
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
  • 2021-01-14
    Hon var noggrann , trevligt och duktig.
    Ali Hamed Khudair A
    • 114.5 m²
    • Söderkulla
    köpte sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
  • 2021-01-14
    Let att ha att göra med. Kan verkligen allt runt om kring försäljningen av lägenheter. Hjälpsam alla dagar i veckan både kväll som morgon.
    Tomas D
    • 83.0 m²
    • Kulladal/Gröndal
  • 2021-01-13
    Trevlig, seriös och väldigt flitigt arbetande!
    Alexander D
    • 81.0 m²
    • Rörsjöstaden
    sålde sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
  • 2021-01-12
    Väldigt tillmötesgående och värdesätter sin kund. Överträffar förväntningarna och gör det lilla extra andra inte skulle göra. Vänlig och respektfull.
    Haris K
    • Almhög
    sålde sin lägenhet med hjälp av Boris Wormann en del av MOHV Malmö
  • 2021-01-12
    Sålt lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson. Mycket professionellt bemötande och behjälplig i alla lägen. Jennifer bedömde ett pris och gav råd inför försäljningen och hon visste vad hon prata om! Väldigt bra kommunikation!
    Johanna C
    • 56.0 m²
  • 2021-01-12
    Mycket trevlig, duktig, välkomnande och tillmötesgående! Hjälpte verkligen mig köpa min drömlägenhet till ett bra pris samtidigt som hon undvek alla problem som kunde uppstå. Mycket nöjd!
    Erik J
    • 56.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
  • 2021-01-11
    Mycket bra mäklare med bra balans mellan professionellt och personligt bemötande. Har en positiv inställning och gör hela processen enkel och smidig. Mycket nöjd med samarbetet och kan varmt rekommendera Mathilda som mäklare.
  • 2021-01-11
    I försäljningen av min 2:a på Lindborg har samarbetet med Jennifer varit mycket positivt.
    Även om vi inte fick det önskade pris beroende på tiden och marknaden anser jag försäljningen för varande mycket bra och lyckat med ett förväntat och optimerat resultat.
    Christian J
    • 62.0 m²
    • Lindeborg
  • 2021-01-09
    Jennifer är en exceptionellt skicklig mäklare som redan från start visade att hon är genuint engagerad i försäljningen, men framför allt är hon en mäklare som visar på stor lyhördhet och omtänksamhet för både objektet och kunden. Hennes effektiva förmåga att förmedla med en perfekt kommunikation är en av flera faktorer som gör att vi är enormt imponerande av Jennifers professionalitet och vi rekommenderar henne varmt.
    Emilia H
    Emilia H
    • 44.0 m²
    • Slottsstaden
  • 2021-01-09
    Jag har sålt en bostadsrätt (2 rum) och upplever hela processen som smidig, tydlig och bra. Jennifer har varit engagerad och hela tiden kommunicerat på ett väldigt bra sätt. Upplever mig ha blivit ärligt bemött där jag fått professionella råd och stöd utan att bli påtvingad extratjänster och liknande. Väldigt nöjd.
    Erica F
    • 53.0 m²
    • Lönngården
  • 2021-01-08
    Sålt lägenheten. Ganska snabbt fick det jag ville ha. O fick slängt en massa bra o ha saker.
    Stefan F
    • 106.5 m²
    • Röda Höja
    sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
  • 2021-01-07
    Vi har sålt en bostadsrätt. Exemplariskt bemötande av vår mäklare Åsa Öjes. Hon är lyhörd, noggrann och engagerad. Vi kände oss väldigt trygga under hela försäljningsprocessen vilket vi värdesätter väldigt mycket. Hon fanns alltid tillgänglig och svarade snabbt och ingående på alla våra frågor och funderingar. Vi rekommenderar henne varmt.
    Katarina R
    • 105.0 m²
    • Åkerbruket
    sålde sin lägenhet med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
  • 2021-01-07
    Jag och min sambo köpte ett underbart radhus som mäklaren verkligen hjälpte oss få. Mäklaren har varit tillmötesgående och snäll vilket man inte är van vid. Många mäklare har varit hemska att ha med att göra men just Åsa har varit så bra.
    Leunora M
    • 105.0 m²
    • Åkerbruket
    köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
  • 2020-12-31
    Mötte Jerry när jag skulle köpa bostad, grymt intryck, nu sålde han min bostad, ännu bättre!
    Victor K
    • 62.0 m²
    • Lindeborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jerry Nyhlén  en del av MOHV Malmö
  • 2020-12-26
    Jag har sålt en bostadsrätt.

Blev bemött på ett ytterst professionellt vis. Mäklaren var tillgänglig och närvarande under hela processen. Hon levde upp till mina förväntningar och jag känner att hon gjorde sitt yttersta.
    Esnad E
    • 57.0 m²
    • Lorensborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Irma Lidén en del av MOHV Malmö
  • 2020-12-22
    Otroligt engagerade och kunnig mäklare. Kan varmt rekommendera henne.
    Gjorde de lilla extra som imam inte förväntar sig som kund..
    Roger S
    • 33.0 m²
    • Sorgenfri
  • 2020-12-18
    Jag har tittat och budat på tre lägenheter som Daniel har sålt och den tredje tipsade Daniel mig om och det var den som jag köpte.
    Trevlig och väldigt professionell i sitt bemötande vid alla tillfällena. Svarar i tid och är alltid öppen och ärlig hur läget ligger till.
    Kan varmt rekommendera Daniel!
    Micke G
    • 65.0 m²
  • 2020-12-18
    Köpt en bostadsrätt!
    Martina är toppen! Hon är förtroendeingivande. Den personliga servicen är över förväntan. Tydlig information, tips och råd, kring allt.
    Gabriella B
    • 82.0 m²
    • Limhamn
  • 2020-12-17
    Martina hjälpte mig vid försäljningen av min lägenhet. Mycket trevlig och väldigt kunnig! Rekommenderar varmt!
    Linnea J
  • 2020-12-15
    Köpt bostadsrätt på Lugna gatan. Daniel var mycket trevlig och uppfyllde våra förväntningar genom att vara tillgänglig och besvara alla våra frågor utförligt.
    Zlata L
    • 81.0 m²
    • Lugnet
  • 2020-12-12
    Jag har sålt en lägenhet!
    Bemötande varit jättebra och han var jätte trevlig.
    Jag har fått mer vad jag har förväntat mig och jag är tacksam och glad att vi kunde samma arbeta med honom, jag kommer säkert anlita honom igen på uppdrag igen.
    Ziadoon A
    • 59.0 m²
    • Almvik
    sålde sin lägenhet med hjälp av Boris Wormann en del av MOHV Malmö
  • 2020-12-10
    Mycket duktig och trevlig mäklare!
    Josefina N
    • 63.5 m²
    • Borgmästaregården
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
  • 2020-12-09
    Jag köpte en fin och härlig lägenhet mittemot Nobeltorget på högsta våningen med otroligt ljusinsläpp. Martina var med mig hela vägen och bemötte mig och mina frågor med klara svar genom hela processen, från visning till köp. Martina var tillänglig på studs och levde upp till alla mina förväntningar. Hon är dessutom den mest personliga och trevliga mäklaren jag någonsin varit i kontakt med. Sammanfattnigsvis är jag otroligt nöjd över min bostad och mitt köp, jag rekommenderar Martina till alla som vill köpa bostad.
    Gabriella T
  • 2020-12-09
    Fantastisk mäklare! Supernöjd.
    Alic A
    • 63.5 m²
    • Borgmästaregården
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
  • 2020-12-06
    Köpt en 1,5 lägenhet i Malmö åt min dotter. (90-10 ägande) Vi hade möjlighet att göra en snabb affär och Martina var tillgänglig, kunnig, tillmötesgående och trevlig.
    Allt gick smidigt . Har några frågor kvar men förväntar mig att bostadsrättföreningen återkopplar. Kan bara rekommendera Martina!
    Annica R
  • 2020-12-06
    Sandra Kalamar tar sitt jobb på allvar,
    Ahmad Aziz H
    • 136.0 m²
    • Käglinge
    sålde sitt hus med hjälp av MOHV Malmö
  • 2020-12-03
    Jag har sålt min lägenhet och med det fick jag hjälp från Sandra Kalamar på MOHV. Hon är enormt mycket kompetent och kunnig samt aktiv till 100% i sitt arbete, sådana som Sandra kallar jag för high-class mäklare. Att anlita Sandra var en av mina bästa val i livet, hon verkligen gjorde ett bra jobb. Hennes sätt att kommunicera är exemplariska, hon hade inga problem att svara på mina frågor sent på kvällen, hon alltid ställde upp. Jag uppskattar mycket att hon är en av de mäklare som vågar säga ifrån om något inte är riktigt bra för att vi ska kunna uppnå gemensamma mål på bästa sättet. Jag kände mig tryggt med henne, hon tog hand om allt som ingick i processen från start till slut vilket kändes skönt för mig som inte har mycket tid över pga. jobbet. Jag fick känslan att Sandra vill att både säljaren och köparen är glada efter avslutade affär och det tycker jag är rätt inställning och har stor respekt för det.
    Sandra är en exceptionell mäklare och jag kommer absolut kontakta henne nästa gång när jag ska sälja eller köpa, hon har skaffat en trogen kund. Hennes arbete överträffade mina förväntningar, kanske bättre sagt hon har gjort exceptionellt bra jobb. Tack Sandra och tack MOHV för ett riktigt bra samarbete. Vi ses nästa gång!

Med vänlig hälsning
    Danijela
    Danijela J
    Danijela J
    • 33.0 m²
    • Limhamn
  • 2020-12-03
    Väldigt smidig affär, väldigt hjälpsam och duktig mäklare.
    Pontus I
    • 69.0 m²
    • Kulladal/Gröndal
  • 2020-12-02
    We bought a flat in a 1960's block of flats. We were looking for something that did not need renovation but was in good condition to move in straight away.
    Daniel is a pleasant guy who was prepared to answer all our questions about the flat we were about to buy. There was one moment when I felt uncomfortable when we talked about the price and he was a bit condescending and overconfident in explaining to me why he thought that the price was reasonable that the owners were hoping to get. I felt that that price was a bit high as the initial price was much lower in the advert, and the shoddy renovation with poor quality materials in the apartment.
    But all in all our experience with Daniel has been positive.
    Katalin V
    • 72.0 m²
  • 2020-12-01
    Sandra Kalamar är fantastisk social och väl bemötande och mycket trevlig. Vi är jätte nöjda med henne och kan starkt rekommendera henne till er som letar efter att köpa bostad.

Utan Sandra Kalamar vore vårt köp av vårt nya bostad inte möjligt.
    Shahnaz Shayesteh
    Shahnaz Shayesteh Y
    • 80.0 m²
    • Högaholm
    köpte sin lägenhet med hjälp av MOHV Malmö
  • 2020-11-30
    Åsa var mäklare för en lägenhet som jag var och kollade på. Blev proffsigt bemött och fick snabb återkoppling vid frågor. Det var snabba ryck från första budet till färdigt kontrakt. Allt kändes väldigt tryggt och stabilt. Supernöjd!
    Evelina N
    • 52.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
  • 2020-11-29
    Engagerad, tillmötesgående och väldigt kunnig. Jag kan varmt rekommendera Yessica.
    Ellen F
    • 49.0 m²
    • Ribersborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
  • 2020-11-28
    Vi har köpt av Daniel och fått ett mycket positivt intryck, snabba svar och väl påläst om sitt objekt. Bara gott att säga om Daniel! :)
    Katharina V
    • 107.7 m²
  • 2020-11-27
    Bra information och snabb och effektivt kontakt.
    Pierre S
    • 53.0 m²
    • Sorgenfri
  • 2020-11-27
    Katarina hjälpte oss köpa vårt första hus :) Var snäll och tålmodig med alla våra frågor. Skulle vi sälja så kommer vi att använda Katarina
    Fredrik Kristofer P
    • 95.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
  • 2020-11-27
    Sandra var extremt lyhörd och det kändes som att hon verkligen gav allt för att vi (och köparen) skulle bli nöjda. Hon var alltid tillgänglig för frågor och löste allt det praktiska på ett tryggt sätt. Vi har redan börjat rekommendera Sandra till våra vänner!
    Emma A
    • 58.5 m²
    • Dammfri
  • 2020-11-25
    Sålt en bostadsrätt om 60 kvadratmeter.
    Superbra bemötande av mäklaren, mycket proffesionell.
    Överträffade alla förväntningar med sann fingertoppskänsla!
    Rekommenderas starkt!
    Tobias A
    • 58.5 m²
    • Dammfri
  • 2020-11-25
    Jennifer var jättetrevlig och väldigt hjälpsam genom hela köpet. Alltid lätt att få tag på och informativ kring de olika delarna av processen.
    Fredrika T
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
  • 2020-11-25
    Blev en snabb affär då mäklaren redan hade ett par stycken spekulanter, så lägenheten såldes innan den publicerades på tex hemnet m.m. vilket jag tycker var väldigt bra då det var det jag ville, att affären skulle gå fort!

Det som jag tyckte bäst om var hennes positiva attityd och hon kändes ej påträngande vid vårt första möte vilket andra mäklare gjorde.

Tycker även att det var en bra idé att lägga ut lägenheten för det pris jag kunde tänka mig som lägst i slutpris (mäklarens råd) och ej locka med för lågt utgångspris som andra mäklare rekommenderade. Det fungerade i alla fall för min försäljning.

Hon kändes även mer jordnära än andra mäklare jag träffat både som köpare och säljare och det märktes att hon inte enbart jobbat som mäklare utan har erfarenhet av sälj inom andra branscher!

En härlig kvinna som verkade veta mycket om det mesta och jag kommer rekommendera henne till min vänskapskrets om de letar efter mäklare!"
    Jimmie N
  • 2020-11-24
    Vi fick fått hjälp av Katarina och sälja våran radhus. Vi är så tacksamma att just hon blev våran mäklare! Katarina är verkligen proffs på sitt jobb, lyhörd, otroligt fint bemötande där hon lyssnade på våran önskningar och hade kontakt med oss dagligen. Vi kände oss så trygga och nöjda. Katarina hjälpte oss även mer än det hon fick betalt för och det visar bara vilken genuin och fantastisk mäklare hon är. Kom även med bra tips och råd som uppskattades otroligt mycket. Vi rekommenderar STARKT Katarina!! Vi har sålt tidigare och har aldrig sett ett sådant engagemang och denna kompetens hos någon annan mäklare förr. Vi är så glada att vi valde henne.
    Amin R
    • 95.5 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
  • 2020-11-23
    Allmänt gott omdöme. Från början till slut.
    Kent E
    • 65.0 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
  • 2020-11-22
    Klar och koncis och bra kundbemötande
    Robin J
    • 72.0 m²
  • 2020-11-22
    Duktigt i det han gör. Väl bemötande och levde upp till förväntningarna man hade.
    Skulle rekommendera starkt för dem som vill sälja sin bostad.
    Blerim R
    • 107.7 m²
    sålde sin lägenhet med hjälp av Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
  • 2020-11-20
    Saklig lugn o väldigt hjälpsam.
    Hon är på rätt plats
    Lena H
    • 61.5 m²
    • Slussen
    köpte sin lägenhet med hjälp av MOHV Malmö
  • 2020-11-19
    Köpt en bostadsrätt, blev bemött av mäklaren på ett trevligt och hjälpsamt sätt
    Ricard N
    • 54.5 m²
    • Almhög
    köpte sin lägenhet med hjälp av Boris Wormann en del av MOHV Malmö
  • 2020-11-18
    Martina får mina varmaste rekommendationer!
    Jag har varit i kontakt med Martina både som köpare och säljare, denna gång hjälpte Martina mig att sälja en bostadsrätt i Slottsstaden Malmö.
    Martina har på ett föredömligt sätt guidat genom hela försäljningsprocessen med en tät tydlig kommunikation samtidigt som hon varit lyhörd för alla mina önskemål. Effektiv, trygg och proffsig!
    Marie M
    • 61.0 m²
    • Ribersborg
  • 2020-11-16
    Vi har sålt vårt villa som Katarina har hjälpt oss.
    Hon har ställt upp och har varit med 100% under försäljning.
    Vi är mycket nöjda med Katarinas insatser.
    Aurelia Maria P
    • 123.0 m²
    • Rostorp
    sålde sitt hus med hjälp av Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
  • 2020-11-16
    Jättenöjd! Trevlig, transparent och tillgänglig. Upplevde och uppskattade att hon var noga med att både köpare och säljare är nöjda.
    Niklas S
    • 28.0 m²
    • Ellstorp
  • 2020-11-16
    Köpte lgh genom Yessica i nov 2020. Proffsig, kunnig, snabb och vänlig! Rekommenderas :)
    Agusta W
    • 106.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte