MOHV Malmö

En del av MOHVwww.mohv.se

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

MOHV står för framåtanda, kreativitet och nytänkande - något som genomsyrar hela vårt företag. Vi är drivna mäklare som gillar vårt jobb och vi brinner för att ge både köpare och säljare all den service som behövs för en lyckad bostadsaffär. Standard på marknaden har länge varit att erbjuda färdiga lösningar, en metod eller på sin höjd ett par färdiga ”paket". Men olika bostäder har olika målgrupper och den ena affären är inte den andra lik, det ser vi som självklart. Därför erbjuder vi på MOHV istället vår kunskap och erfarenhet. Vi vill inte ta några genvägar. Tillsammans med kunden tar vi alltså fram det upplägg som fungerar bäst för just er bostad – vi rekommenderar och ni väljer.

Besök våra mäklare i Malmö på Regementsgatan 17.
Ring oss på 040-739 00.

Läs vad 1337 kunder tycker om MOHV Malmö

• 2020-05-29

Cina F skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Köpt lägenhet i Malmö. Bra bemötande och bra hanterat med fullmakt då vi satt på olika platser i landet. Läs mer
  • 2020-05-28

Bianca F skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica är professionell, hon har varit respektfull, har presenterat huset på ett fantastiskt sätt, både fördelar men även dem sakerna som behöver åtgärdas konstruktivt och ärligt. Hennes bemötande har lett till att visningen och köpet överträffade mina förväntningar gällande kvalitét, professionalism och bemötande.
    Jag har köpt ett litet hus i ARRIE/Vellinge.
    Rekommenderar gärna Yessica som mäklare och företaget MOHV till mina bekanta och vänner som vill köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • Johanna U

2020-05-28

Johanna U skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag säger bara WOW! Kunnig, tillgänglig och en väldigt proffsig mäklare. Rekommenderas varmt!! Läs mer
  • 2020-05-28

Johan A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Lägenhet 1,5 rum till vår dotter.

Sofia har gjort ett väldigt bra jobb, bemötta på ett proffsigt sätt med en positiv attityd. Väldigt bra och tydlig återkoppling under hela processen.

Rekommenderar gärna Sofia. Läs mer

Sebastian W skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Katarina har varit väldigt tillmötesgående och professionell. Hon har varit över förväntningarna även om jag bara var köpare i detta fallet. Läs mer

Karin K skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Vi kom första gången i kontakt med Sofia Lundh, MOHV Malmö i samband med att vi köpte vår bostadsrätt i Malmö. Hon gav då ett mycket proffsigt och varmt intryck med stor lyhördhet gentemot oss som köpare genom köpprocessen.
    Detta skapade ett förtroende från vår sida och därför var det ett givet val att anlita Sofia Lundh när vi fyra år senare skulle sälja vår bostadsrätt.
    Sofia har även denna gången infriat våra förväntningar genom sin proffsighet, smidighet och lyhördhet och gjort säljprocessen till en rolig och lyckosam resa :)
    Vi kan därför varmt rekommendera att anlita henne och MOHV. Läs mer

Andrea C skrev om Amanda Olofsson en del av MOHV Malmö
    Amanda hjälpte oss att både köpa och sälja
    lägenhet. Hon har varit otroligt hjälpsam realistisk samt tillgänglig. Hade nog inte vågar varken köpa eller sälja i Corona tider om det inte var för att vi fick förtroende för Amanda och hennes professionalism. Rekommenderar varmt. Läs mer
  • 2020-05-26

Rita Gunilla D skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Köpt en tvårumslägenhet.

Jerry är mycket vänlig och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Anna K

2020-05-24

Anna K skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Vi har anlitat Martina på Movh för försäljning av vår tomt. Det var andra gången vi anlitade henne då vi var väldigt nöjda med hennes arbete sedan tidigare.

Hon är väldigt trevlig person, noggrann, driven, bra på kommunikation & återkoppling helt enkelt en mäklare som kan sitt jobb på en riktigt professionell nivå. Vi rekommenderar Martina starkt! Läs mer
    Martina A gillar detta
  • 2020-05-23

Markus F skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Sålde en lägenhet med Jerry, Jerry vet hur man sköter en försäljning och allting gick mycket smidigt. Över mina förväntningar eftersom det gick mycket fortare och enklare från första till sista dagen än vad jag trodde. Läs mer
  • 2020-05-23

Vill kunden de bästa

Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2020-05-22

Sara A skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Köpt en 2:a Slottsstaden/Fridhem. Jag blev väldigt trevligt bemött. Sanna är väldigt serviceinriktad och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-05-17

Camilla L skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Fick ner priset till en nivå som kändes behaglig och det kändes som om Sandra ”kämpade” för båda sidor. Läs mer
  • 2020-05-16

Svjetlana V skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Jätte trevlig mäklare,snäll och hjälpsam.Jag är glad för att vi hade kontakt med henne Läs mer
  • 2020-05-16

Tommy D skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    - Köpt lägenhet.
    - Vänligt, respektfullt sätt Och
    Förtroendeingivande
    - ett smidigt köp och god vägledning eftersom det var första bostadsköpet och det fick vi!
    - vi är glada att ha haft Martina med oss i köp-processen Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Agnes O

2020-05-14

Agnes O skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sålde min fina första lägenhet med hjälp av Sandra i Malmö för nya äventyr med hus. Berättade läget om ”stressen” att jag gjort det i fel ordning & Sandra garanterade mig att vi fixar detta. Väldigt kontaktbar & informativ. Nybörjare som jag är kände jag mig trygg & förväntansfull. Coronatiderna försvårade för oss men tack så bra det blev🌸 Läs mer

Emilie W skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra sålde vår tvåa i slottsstaden. Duktig, lyhörd och professionell mäklare som höll oss kontinuerligt uppdaterade. Dessutom väldigt trevlig och jordnära. Försäljningen gick snabbt och smidigt och Sandra visade stort engagemang från start. Läs mer

Avdilj B skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    Försäljningen av min bostadsrätt på elisetorpsv. i Arlöv gick som planerat ,tack vare Daniel,som är en fantastiskt mäklare. Läs mer
    Daniel L gillar detta

Amanda F skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra var otroligt lyhörd, ambitiös och serviceinriktad. Hon gjorde ett toppenjobb från början till slut och såg till av vi sålde vår bostad snabbt och till priset vi ville ha. Kan varmt rekommendera henne till alla! Läs mer
  • 2020-05-13

Åse K skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Hej
    Jag köpte en lägenhet. Sandra var behaglig som person. Var saklig och korrekt.
    Mvh/Åse Kaldan-Lundin. Läs mer
  • 2020-05-11

Karolina L skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Jag kontakta Jennifer när jag var i sälj-tankarna, just då blev det inget av personliga skäl. Men när tankarna kom tillbaka var Jennifer högst upp på min lista. Jag fick direkt förtroende för henne och Jennifers sett att möta och diskutera en strategi som jag skulle känna mig bekväm med kändes väldigt bra. Vi satte tillslut strategin för att sälja min lägenhet i verk och Jennifer höll allt vad hon lovade. Jag kan och kommer utan tvekan rekommendera Jennifer Johansson.

Hälsningar Karolina Läs mer
  • 2020-05-04

Sara Johanna N skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra har varit en fantastisk mäklare från första telefonsamtalet tills affären avslutats efter besiktning. Hon är otroligt driven, kompetent, engagerad, lyhörd och tillgänglig. Gör det där lilla extra och är mån om att både säljare och köpare ska bli nöjda och känna sig trygga. Läs mer
  • Alice S

2020-04-30

Alice S skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Mycket trevlig och kunnig mäklare.
    Rekommenderar varmt Sanna. Läs mer
  • 2020-04-30

Mats B skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sålt en 2a i Ribersborg
    Mycket professionellt bemötande och bra strategiska diskussioner
    Snabb och trevligt bemötande
    Bra kommunikation och uppdateringar Läs mer
  • 2020-04-29

Sarah J skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Vi har köpt en bostadsrätt i Malmö. Det var vårt första köp och vi upplevde Sandra vara till stor hjälp. Hon har varit väldigt snabb på att svara och gett väldigt bra information. När vi hade frågor tog hon snabbt reda på informationen och återkopplade. Hon arbetade även effektivt för att få igenom köpet och gick tydligt igenom alla steg. Hon var även väldigt noga och förklarade allt vid kontraktsskrivning.

Sammantaget har vi fått ett väldigt bra bemötande och är riktigt nöjda med Sandra som mäklare! Läs mer
  • 2020-04-28

Gustav B skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra skötte allt väldigt bra! Läs mer
  • 2020-04-27

Alexandra F skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Snabb affär, bra kommunikation! Läs mer
  • 2020-04-23

Frida R skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Köpt bostadsrätt i Västra Hamnen av Annika. Professionell, trevlig och mycket hjälpsam! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-04-23

Henrik H skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika hjälpte oss att sälja vår lägenhet på ett mycket proffesionellt sätt. Vi kan varmt rekommendera henne till framtida säljare. Läs mer

Martin W skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Sålt en lgh med Annika på triangeln. Super nöjd av en professionell mäklare Läs mer

Dorotha Z skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Väl mött på visningen. Vänliga samtal med svar på mina frågor. Fanns det inget svar så kollades det upp och återkopplingen blev snabb.
    Helt enkelt:Snabb och smidig affär!
    Toppen tjej till mäklare!
    En superglad kund med en fin lägenhet på Mastgränd 28.
    Längtar två månader framåt!🥰😀 Läs mer

Amiteshver M skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra kom väl förberedd på första mötet innan hon tilldelats uppdraget vilket var imponerande. Hon presenterade en färdig tidplan och redogjorde för olika scenarier, vilket kom väl till hands med tanke på Coronapandemin som pågick under försäljningen. Efter hon tilldelats uppdraget gick allt enligt den tighta tidplanen och i slutändan levererade hon, vilket också utmärkte henne. Hon höll mig väl informerade genom hela försäljningen enligt mitt önskemål och var hela tiden öppen och tydlig. Jag rekommenderar Sandra starkt! Läs mer
  • 2020-04-19

Maria G skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag sålde min lägenhet via Yessica på MOHV Malmö. Jag kände mig väldigt väl bemött och hon lyssnade alltid på mina önskemål. När jag såg lägenheten i annonsen på nätet kände jag knappt igen den, den var så fin. Jag har bara positiva saker att säga om hela försäljningen och jag fick hjälp med allt jag behövde hjälp med. Hon var hela tiden tillgänglig för frågor vilken jag uppskattade väldigt mycket. Läs mer
  • 2020-04-18

NOOR J skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Jag och maken köpte villa idag mha Sandra som är mycket flexibel och trevlig mäklare. Ett stort tack för din hjälp. Läs mer
  • 2020-04-18

Gudrun B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica hjälpte mig att sälja min Skånelänga i Svedala. Ett proffsigt bemötande från början till slut. Smidig försäljning blev det, där Yessica kontinuerligt informerade, diskuterade och rådgav mig om de potentiella köparna, deras frågor samt bud. Att huset dessutom blev sålt på förhandsvisning gjorde inte saken sämre.

Jag kan helt klart rekommendera Yessica till alla som ska sälja sin bostad! Läs mer
  • 2020-04-17

Daniel W skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica är snabb, duktig på att ta kontakt och känns seriös! Supernöjd! Läs mer
  • 2020-04-15

Hjalmar E skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Snabb flexibel och korrekt! Väl genomförda affärer. Läs mer
  • 2020-04-15

Mastaneh B skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    köpt bostadsrätt
    superfint bemötande
    noggrann förklaring och genomgång av kontrakt.
    mycket trevlig upplevelse:) Läs mer
    Katarina B gillar detta
  • 2020-04-14

Carl-william E skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Jag sålde en bostad i Malmö innerstad, vilket var min första lägenhetsförsäljning. Jag blev redan tidigt imponerad av Jennifers bemötande och fokus på tydlig kommunikation samt inställning till prissättning och allmän hantering av ärendet. Genomgående har jag känt mig trygg med att allt som gjorts har varit i mitt intresse och det har aldrig förekommit några större frågor kring vad som pågår och vad som väntar.

Slutpriset blev betydligt lägre än förväntat, men detta beror inte på mäklarens insats, eftersom marknaden befann sig i ett oroligt läge och jag inte förväntar mig någon magi från min mäklare. Däremot kände jag att Jennifer gjorde sitt bästa för att få priset så högt som möjligt under förutsättningarna och där tyckte jag att vi landade på en klart acceptabel nivå. Sammantaget en mycket god erfarenhet. Läs mer
  • 2020-04-14

Linn J skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Bra bemötande, tydlig, engagerad, såg till båda parternas bästa. Läs mer

Per S skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Försäljning av bostadsrätt.
    Blev utmärkt bemött och mäklaren motsvarade helt mina förväntningar.
    Seriös, lugn och trevlig! Läs mer

Marcus D skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Jennifer är helt perfekt, hennes engagemang och professionella bemötande gav oss en trygg känsla under hela processen.
    Vi kände oss väl omhändertagna och uppdaterade från början till slut, lite som att hon gav oss det där lilla extra hela tiden! 110 % service! Läs mer

Sofie F skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sålde en lägenhet och tycker att mäklaren varit trevlig, flexibel och lätt att ha kontakt med. Vi valde mellan tre olika mäklarbyråer och valde denna utifrån att mäklaren inte körde samma standardupplägg som övriga utan kunde göra processen mer personlig. Ett exempel var att mäklaren kunde beskriva hur just vår lägenhet skulle kunna beskrivas på en visning utifrån dess fördelar. Läs mer

Therese L skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Köpte en liten mysig etta i Malmö. Redan vid mejlkontakt kändes Jennifer väldigt positiv och inbjudande, samt var väldigt tillmötesgående med att försöka få ihop en visningstid. Hon var också väldigt ärlig och öppen för frågor under köpandeprocessen vilket var förtroendeingivande. Då det var mitt första lägenhetsköp hade jag inte mycket kunskap om hur det gick till men blev tryggt lotsad av Jennifer. Är väldigt nljd och tacksam över Jennifers agerande genom hela processen och ger henne toppoäng!! Läs mer
  • Petra B

2020-04-12

Petra B skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Otroligt trevlig och hjälpsam med allt som dykt upp under vägen. Gör sitt yttersta för att hjälpa till och få fram svar på frågor och andra saker som kommit upp. Tillmötesgående och ett bra stöd! Läs mer
  • 2020-04-11

Nina N skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    Köpte en lgh via Daniel och gav Daniel i uppdrag att sälja den gamla. Trevligt och professionellt bemötande. Mycket engagemang. Levde absolut upp till förväntningarna. Anlitar gärna honom igen. Läs mer
    Daniel L gillar detta

Fredrik F skrev om Irma Lidén en del av MOHV Malmö
    Irma har hjälpt mig att sälja en lgh. Hon har uppträtt professionellt och vänligt samt varit snabb med återkoppling. Läs mer

David F skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Jag och min fästmö köpte vår första bostad genom Sandra och har varit supernöjda med bemötandet och servicen från första kontakten till påskrivning av kontraktet bara två dagar senare. Kommunikationen är och har varit perfekt. Läs mer

Chadi A skrev om Irma Lidén en del av MOHV Malmö
    Vi köpte ett renoveringsobjekt och fick snabbt och bra svar varje gång vi ville få kontakt med Irma. Trevlig och kunnig! Läs mer

Alice D skrev om Irma Lidén en del av MOHV Malmö
    Vi har köpt en bostadsrätt där Irma var mäklare. Redan efter första visningen fick vi en känsla av att Irma var kunnig. Hon var inte för på oss som spekulanter utan lät oss gå runt och kolla själv, men när man hade frågor besvarade hon dem med mycket bra och nyttig information. Precis som man vill att en mäklare ska vara! Efter första visningen visade Irma stor flexibilitet och vi fick ett stort förtroende för henne. Vi hoppas att resterande del av flytten går lika smärtfritt! Läs mer
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson