Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö
Rekommenderat företag 2015 - MOHV Malmö

MOHV Malmö

En del av MOHVwww.mohv.se

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

I fina kvarter, ett stenkast från Ribersborgsstranden och med gångavstånd till centrumkärnan, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Malmö med omnejd. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer med din mäklare. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering. Våra fastighetsmäklare i Malmö arbetar även mot Arlöv, Åkarp, Svedala, Vellinge och Trelleborg med omnejd.

Besök våra mäklare i Malmö på Regementsgatan 17.
Ring oss på 040-739 00.

Läs vad 835 kunder tycker om MOHV Malmö

• Annelie L
    Annelie L skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Trevlig tillförlitlig proffesionell
    Jag kan varmt rekommendera Yessica på mohv
  • Jens N
    Jens N skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Hon inte bara heter Malin och jobbar på Mohv i Malmö utan är också sjukt trevlig, duktig, snygg, trevlig, professionell, kunnig och grym. Hon besteg berg i engagemang och slog försäljningsrekord. Rekommenderas varmt!
  • Mario T
    Mario T skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik Karlsson är en väldigt professionell och engagerad mäklare som verkligen ger sitt maximala för att en lyckad försäljningen ska gå igenom. Det märks tydligt att Henriks mål med försäljningsaffärer är att ha dem avslutade snabbt utan krångel samt göra säljaren nöjd. Henrik agerar även som en rådgivare för framtida köp av bostad.

Vid försäljning av framtida bostad kommer jag definitivt anlita Henrik Karlsson.
    En bättre och engagerad fastighetsmäklare kan man inte hitta i Malmö i mitt tycke :)

MVH
    //Mario Tomas
  • Jasmin H
    Jasmin H skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Vi är jättenöjda med Johan. Han ger ett seriöst intryck och har ett professionellt bemötande. Han är kunnig på området, sätter kunden i focus, har snabb respons, är förståelig och tillmötesgående samt ger tips och råd på egen hand. Rekommenderas varmt!
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Har fått möjligheten, att både köpa och sälja lägenhet med Henrik som mäklare och finns verkligen inget negativt att nämna. Väldigt professionell och kunnig mäklare. Ordentlig, engagerad och svarar alltid snabbt och bra på alla typer av frågor och råd.

Väldigt imponerad hur han hanterade försäljningsprocessen, även om trycket på visning var extremt högt så klarade han det galant med snabbt avslut och utmärkt pris.

Får jag möjlighet att köpa eller sälja i Malmö igen så kommer Henrik vara mitt självklara val.
  • Johan N
    Johan N skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Grymt duktigt, lugn och betroende igenom hela färsäljningen
    grym kontakt, fick även väldigt bra betallt
    rekommenderas varmt!
  • Lars F
    Lars F skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    utmärk,vänlig,professionell,kompetent
  • Misterg G
    Misterg G skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Jag är mycket nöjd med Johans arbete. Han är mycket positiv och ger ett genuint och kunnigt bemötande. Jag kan varm rekommendera honom vid en eventuell försäljning.
  • Ester R
    Ester R skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Vi köpte vår bostad av Sofia och hennes mottagande bidrog till att vi föll för bostaden! Sofia är inte som många andra mäklare, utan varm och genuin som person. Hon ställde efter köpet upp med att öppna bostaden ett flertal gånger innan vi fick tillträde så att vi kunde mäta inför vår renovering. Vi rekommenderar Sofia till alla som ska köpa och sälja, hon bevisar att det går att göra bra affärer genom ärlighet och äkthet.
    Sofia L gillar detta
  • Fia F
    Fia F skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan är en person med mycket positiv energi. Han är lugn och lyssnar på vad man vill, samtidigt som han lägger upp en strategi som passar både ens förväntningar samt vad som är rimligt. Jag är väldigt nöjd med Johans insats, och kommer deffenitivt rekommendera honom vidare. Kommer själv att kontakta honom igen om jag skulle behöva hjälp i framtiden.
    //Fia
  • Gun F
    Gun F skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Vi är mycket nöjda med Ann-Sofia. En professionell och kompetent mäklare med ett lugnt och behagligt sätt. Uppskattade att Ann-Sofia alltid var tillgänglig och var med under alla delmomenten, även vid fotograferingen av lägenheten och hon kom också med bra tips kring styling.
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Andreas F
    Andreas F skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Min erfarenhet av tidigare mäklare har inte varit så bra men vid min senaste lägenhetsförsäljning kom Henrik in i bilden.
    Grymt seriös och fräsch mäklare som verkligen fick en att känna sig prioriterad alltid.
    Svarade snabbt på mail/telefon och sms och var sjukt drivande i visningar och försäljningen.
    Tack vare att Henrik la ner så mycket tid och energi kunde jag få sälja min lägenhet för ett riktigt bra pris.
    Är supernöjd och kommer anlita MOHV vid framtida försäljningar!
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Tyckte jag fick ett bra bemötande både på visningen samt vid signeringen av kontrakt.
  • Annika B
    Annika B skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika har varit hjälpsam och proffsig under hela processen. Kändes verkligen som att hon ansträngde sig för att det skulle bli bra för oss, även när vi var lite krångliga. Hon var tillgänglig och snabb på att svara på frågor och funderingar vi hade. Rekommenderas.
  • Anett B
    Anett B skrev om Ann-Sofia Jonasson en del av MOHV Malmö
    Mycket trevlig, positiv och glad.
    Ann-Sofia J gillar detta
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika var en mycket ödmjuk person som kändes väldigt trygg som mäklare. Hon fick mig att känna mig lugn och stressade inte mig till något beslut. Var väldigt mottaglig för mina behov och önskemål. En mycket duktig mäklare!
  • Preben B
    Preben B skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    super håndtering af sagen fra start til slut ...
  • Ilirijana L
    Ilirijana L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Är svin nöjd med Annika och kommer använda henne fler gånger samt rekommendera henne när vänner och bekanta vill sälja sina bostäder. Vet vad hon pratar Om och levererar!! Går alltid att få tag på samt att man får en super bra relation till sin mäklare. 10/10 helt enkelt!
  • Jasna P
    Jasna P skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Bra bemötande.
    Proffesionell och tillgänglig.
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Bästa mäklaren i stan, hjälper en hela vägen!
  • Ola W
    Ola W skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika är en duktig, hjälpsam och trevlig mäklare Har bara gott att säga om henne.
  • Carl S
    Carl S skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Väldigt tillmötesgående och service minded. Levde absolut upp till vår förväntningar, mycket nöjda med vårt val!
    Martina A gillar detta
  • Karin L
    Karin L skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Utmärkt service och mycket professionell.
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Mycket proffesionellt med bra idéer och ett stort engagemang.
  • Christoffer F
    Christoffer F skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Har använt Yessica vid båda mina bostadsförsäljningar. Proffsig, strukturerad, ordningsam och mycket kommunikativ gör att jag med glädje kan rekommendera henne till er bostadsförsäljning.
  • August B
    August B skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Mycket bra och professionell mäklare! Kände mig mycket trygg och välinformerad under hela lägenhetsförsäljningen som dessutom gick fantastiskt bra! Högsta betyg! /August
  • Adam I
    Adam I skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik är ett riktigt proffs. Bra bemötande från första stund (mötte honom när jag själv gick på en av hans visningar). Genom lägehetsförsäljningsförloppet har han varit klanderfri, svarar alltid i telefonen eller ringer upp direkt. Realtidsuppdateringar på alla utvecklingar, tips och råd löpande. Kan vara Malmös bästa mäklare. RECO!
  • Daniel N
    Daniel N skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan kom in med en tydlig idé om upplägg som jag fastnade för. Det visade sig vara en riktig fullträff då Johan utöver god bransch- och kundkännedom också var behjälplig med allt som jag kunde tänkas ha frågor kring. Försäljningen gick smidigare än vad jag någonsin kunnat ana!
  • Agneta G
    Agneta G skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Mycket vänligt och inkännande bemötande.Proffsig,svarar snabbt på frågor.Hjälpsam.
    Martina A gillar detta
  • Monica E
    Monica E skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    proffsigt, förtroendeingivande,trevligt bemötande, det kändes bra på alla sätt
    mycket positiv upplevelse
  • Matz T
    Matz T skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Ger Malin bästa betyg vid försäljning av min lägenhet.
    Ett toppenjobb och verkligt bra samarbete.
  • Samir O
    Samir O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Mycket professionell och lyhörd mäklare. Från första mötet kände vi att det var rätt mäklare för jobbet. Henrik har alltid varit tillgänglig och snabb på att återkoppla via sms/mail/samtal. En mer engagerad mäklare lär man inte hitta.

Vi fick även goda råd av honom när vi skulle köpa ny lägenhet.

Vi är supernöjda med hela försäljningsprocessen och kan starkt rekommendera Henrik.
  • Pontus O
    Pontus O skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Trevlig, driven och hjälpsam mäklare.
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika är lugn och sansad genom hela processen med en tydlig målsättning att göra sitt yttersta för att presentera lägenheten på ett så bra sätt som möjligt. Hon är också mycket snabb på att svara på frågor och funderingar.
  • Hamza B
    Hamza B skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Jeg var tilfreds og han gjorde som han lovede. Han var serviceminded og arbejdsom.
    Anders B gillar detta
  • Louise K
    Louise K skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika var positiv, driven och målinriktad på alla sätt. Hon var även snabb med att återkoppla och ger henne mina bästa rekommendationer för framtida försäljningar
  • Bashir R
    Bashir R skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Rekommenderar varmt Annika Lawitz. Väldigt klar och tydlig med vad hon vill.
  • Anette S
    Anette S skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Jag och sambon har varit i kontakt med många mäklare tills vi bestämde oss för att välja Irna Arvill, hon sålde vår lägenhet samt föräldrarnas hus. hårdjobbande, jättetrevlig och återkommer alltid. Hon gör alltid sitt bästa under hela försäljningen oavsett hur lång tid det tar. Rekommenderar henne starkt!
    // Annette & Shahin
  • Evert L
    Evert L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Mycket professionellt bemötande och gott kundintryck. Kunnig och lyhörd som mäklare med snabb information och beundransvärt snabbt avslut. Han kan varmt rekommenderas.
    Med vänlig hälsning/Evert
  • Martin J
    Martin J skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Trevlig, förtroendeingivande och tillmötesgående.
    Enkel att ha att göra med.
  • Annette W
    Annette W skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Kunnig och engagerad. Bra återkoppling. Det kändes tryggt rakt igenom.
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Kanon. Alltid vänligt bemött och affären gick väldigt smidigt.
  • Staffan J
    Staffan J skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Trevligt och proffsigt bemötande som gav tillit.
  • Dowen B
    Dowen B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag har träffat Yessica vid ett enda tillfälle och det mötet var mycket positivt. Hon har skött försäljningen av lägenheten på ett föredömligt sätt. Det som dock störde mig var att det fördes fram förslag på ett s.k. dolt bud på 4,3 miljoner. Det må vara vanligt förekommande inom branschen, men det kändes inte bra. Om vi hade accepterat det budet - och affären avlutats - hade vår bostadsrättsförening förlorat över 300.000. Vänliga hälsningar Dowen Birkhed
  • Ingemar B
    Ingemar B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Mycket väl påläst och insatt i det aktuella objektet. Beredd att svara på frågor omgående gällande bostaden. Som kund känner man förtroende för mäklaren.
  • Ola J
    Ola J skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Mycket professionell och engagerad.
  • Rodrigo A
    Rodrigo A skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Hello Its was nice :)

Nice hay easy contact
  • Ellinor M
    Ellinor M skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Har haft en mycket bra upplevelse av lägenhetsköp via Yessica! Mycket varm och trevlig mäklare ich kände mig väldigt trygg och säker att ställa frågor osv. Yessica är väldigt tillmötesgående och har fått mitt första bostadsrättsköp till en perfekt upplevelse.
  • Malin H
    Malin H skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Professionell, kunnig, trevlig, lugn, ödmjuk och lyhörd.
  • Nina N
    Nina N skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Irna ger ett lugnt och säkert intryck. Irna är väldigt tillmötesgående och försöker göra det bästa för mig som kund. Hon håller täta kontakter och har bra koll på marknaden.
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson