Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö

MOHV Malmö

En del av MOHVwww.mohv.se

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

MOHV står för framåtanda, kreativitet och nytänkande - något som genomsyrar hela vårt företag. Vi är drivna mäklare som gillar vårt jobb och vi brinner för att ge både köpare och säljare all den service som behövs för en lyckad bostadsaffär. Standard på marknaden har länge varit att erbjuda färdiga lösningar, en metod eller på sin höjd ett par färdiga ”paket". Men olika bostäder har olika målgrupper och den ena affären är inte den andra lik, det ser vi som självklart. Därför erbjuder vi på MOHV istället vår kunskap och erfarenhet. Vi vill inte ta några genvägar. Tillsammans med kunden tar vi alltså fram det upplägg som fungerar bäst för just er bostad – vi rekommenderar och ni väljer.

Besök våra mäklare i Malmö på Regementsgatan 17.
Ring oss på 040-739 00.

Läs vad 1124 kunder tycker om MOHV Malmö

• 2019-04-25

Anna R skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Jag har köpt en bostad.
    Mäklaren bemötte mig med exeptionell erfarenhet inom branchen och med en professionell betoning.

Mina förväntningar är att jag skulle känna mig "jagad". Det är en förutfattad mening jag har gällande säljare eftersom jag är väldigt godtrogen.

Annika väcker förtroende och man känner att personen vill matcha rätt köpare till rätt objekt.

Annika levde väl utöver mina förväntningar och från början till då vi skrev kontrakt förklarade alla aspekter med stort tålamod och förstående för mina ignoranta frågor. Jag kände att jag befann mig i närheten av någon som har stor erfarenhet och kunskap, samt vilja att hjälpa.

Tack för den fina upplevelsen. Läs mer
  • 2019-04-25

Eleonor A skrev om Jonas Birgerdahl en del av MOHV Malmö
    Köpt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande, inte för påflugen. Tillmötesgående.
    Mäklaren levde upp till förväntningarna. Bra upplevelse över lag. Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • 2019-04-23

Marizela S skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Jag sålde min lägenhet via MOHV och mäklaren Katarina Bajric, väldigt nöjd kund, professionell, tillmötesgående och lysande verkligen på oss, och våran önskemål. Vi skulle välja Katarina igen om vi skulle sälja nu. Läs mer
  • 2019-04-21

Edin D skrev om Montaha El Falou en del av MOHV Malmö
    Jeg har købt og solgt lejlighed med hjælp af ovennævnte mægler og jeg kan kun være tilfreds med den måde mægleren har ageret under hele forløbet. Det er har været en svær process at træffe de rigtige beslutninger, men mægleren formåede at afhjælpe med al den tvivl jeg havde. Jeg vil klart bruge mægleren igen og anbefale hende til andre. Läs mer
  • 2019-04-20

Ronja S skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Köpt.
    Efter att ha kommit överens om pris och villkor genom ett muntligt avtal samt bokat tid för avtalsskrivning kom plötsligt ett motbud från en annan spelulant, vilket godtogs och vår muntliga överenskommelse gällde inte längre. Detta kändes oprofessionellt och skapade onödig irritation. Även om inget avtal hade skrivits på hade vi uppskattat ärlighet genom att mäklaren hade meddelat att övriga spekulanter skulle få säga sitt/chans att möta vårt bud innan man ingick en muntlig överenskommelse med oss.

I övrigt var mäklaren snabb på att ge respons och tillmötesgående när det kom till att ordna visning,vilket vi uppskattades. Läs mer
    2019-04-24 Sandra K svarar Ronja S
    Hej Ronja,
    Tack för ditt omdöme! Givetvis ställs saker på sin spets vid en sådan situation, men vi följer bara de lagar och regler som finns. Detta förmedlar vi på olika sätt i t.ex. objektsbeskrivning, hemsida, på visningar osv. Men jag tar naturligtvis till mig av din kritik i min strävan att uppnå nöjda parter och jag kommer vara ännu tydligare i min kommunikation framåt. Vi hörs snart igen, ha en fin dag så länge! // Sandra
  • 2019-04-19

Elvisa D skrev om Montaha El Falou en del av MOHV Malmö
    Sålde vår bostadsrätt i Malmö till över utgångspris, och köpte ett bostadsrätt via samma mäklarbolag.
    Montaha har varit proffsig och kunnig. Dessutom mycket trevlig och sympatisk, och uppdaterat oss hela tiden på allt som hänt.
    Vi är supernöjda med både försäljningspris och inköp, såväl som kvalite på bemötande.
    Rekommenderar verkligen Montaha! Läs mer
  • 2019-04-18

Krister Ove Magnus L skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Vi sålde vårt hus genom Mohv och Sandra. Det riktgt positiva var att hon var rakt på sak och inte pratade så mycket runt omkring för att beskriva hur enastående hon var, till skillnad från de andra mäklarna vi träffade. Istället lyssnade hon, anpassade sig till omständigheterna och sålde huset. Läs mer
  • 2019-04-17

Sara B skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Vi köpte en bostadsrätt med Sandras hjälp. Sandra var professionell och tillmötesgående. Hon var tydlig med hur hon arbetade och det kändes tryggt och bra. Väldigt tevlig.
    Som helhet är vi supernöjda - Sandra skötte allt snyggt och effektivt. Läs mer
  • 2019-04-16

Bo P skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Köpt en lägenhet
    Väldigt proffesionellt bemötande.
    Trevlig o behaglig som person.
    Kan varmt rekommendera Sandra till andra som vill sälja alt köpa bostad
    Sammanfattningsvis var det en mycket positiv upplevelse av hela förloppet. Läs mer
  • 2019-04-16

Gunilla F skrev om MOHV Malmö
    Sålde min 2 rok 2018 med stor hjälp av Johan. Som skötte allt till belåtenhet. Med tillgänglighet och tryggt bemötande. Rekomenderar gärna Johan till nya uppdrag.

Gunilla Läs mer
  • 2019-04-15

Gun Marianne L skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Villa radhus, han var alltid rar och positiv Läs mer

Erik K skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Jag köpte en trea i slottstaden av Sanna. Hon var alltid trevlig och professionell, påläst och tillgänglig. En mycket bra mäklare! Läs mer

Sammy F skrev om Karl-Linus Johansson en del av MOHV Malmö
    Mycket engagerad och duktig mäklare. Läs mer

Åsa L skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Köpt hus. Snabb återkoppling och mycket proffsigt och positivt bemötande. Läs mer

Joakim S skrev om Karl-Linus Johansson en del av MOHV Malmö
    Köpte lägenhet via Karl-Linus och har egentliga inga synpunkter.
    Skötte allting bra och var alltid tillgänglig.
    Skulle med största sannolikhet kunna använda honom vid en ev försäljning med. Läs mer

Halil B skrev om Montaha El Falou en del av MOHV Malmö
    Vi har sålt bostadsrätt med hjälp av mäklaren Montaha. Hon är en väldigt positiv, kunnig och driven mäklare med en stark vilja för yrket. Läs mer

Ellinor T skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandras trevliga bemötande och tillgänglighet gjorde oss trygga vid försäljningen av vår bostadsrätt. Läs mer

Ida J skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna har sålt två lägenheter åt mig och den senaste försäljningen var i Slottstaden. Jag är oerhört nöjd med Sanna som mäklare. Hon har skött affärerna professionellt och är väldigt lätt att ha att göra med. Hon är en varm person och tydlig i sin kommunikation. Hon uppnådde dessutom väldigt bra resultat i båda affärerna. Jag kan varmt rekommendera Sanna. Läs mer

Nina Malena Lindvall L skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Vi sålde en villa. Sanna har ingett förtroende och proffsighet från första sekund. Vi är väldigt nöjda med hur allt hanterades. Läs mer

Khaled R skrev om Karl-Linus Johansson en del av MOHV Malmö
    Trevligt bemötande och lätt att få tag på honom Läs mer

John Gabriel P skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Sålt villa och köpt lägenhet. Utmärkt bemötande av mäklaren.
    Ordning och reda i allt och lätt att nå på telefon och mail. Bistod med bankkontakt för överbryggnadslån och i olika detaljfrågor. Läs mer
    Jennifer J gillar detta

Cecilia R skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Köpte ett hus och blev väldigt bra bemött från början till slut .Hon besvarade alla mina/våra frågor och gav tips och idéer
    Kände oss säkra och nöjda med Irma skulle verkligen rekommendera henne för andra som ev ska sälja eller köpa Läs mer
  • Tova S

2019-04-10

Tova S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Jag har köpt en sekelskiftes 2a på 58kvm med Carolina som mäklare. Carolina är fantastiskt professionell, kunnig och påläst samtidigt som hon är super trevlig och personlig.
    Hela processen från visning till att skriva på kontraktet var smidig, enkel och trevlig. Rekommenderas varmt! Läs mer

Rickard B skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    En mäklare som alltid ställer upp! Är tacksam att jag valde henne för att sälja min lägenhet Läs mer

Emma B skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina är professionell och trevlig att ha att göra med, enkel och snabb kommunikation. Läs mer
  • Fredrik S

2019-04-10

Fredrik S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Sålt bostadsrätt. Bemött väldigt personligt, engagerat och proffsigt. Mäklaren levde upp till förväntningarna. Sammanfattningsvis en bra upplevelse. Läs mer

Gerd R skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag sålde en lägenhet genom Yessica och hon är Proffsig, trevlig och tillmötesgående. Läs mer
    Yessica T gillar detta

Hossam A skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Vilseledande: Vi fick veta att vi kunde omförhandla flyttdatum efter att vi har skrivit kontraktet och efter signeringen kunde vi plötsligt inte.

Oärlig: Vi såg inte budhistoriken förrän efter signeringen - det verkar som om vi har bjudit bud mot oss själva.

Stressande: Hon fick oss att tro att vi var tvungna att underteckna kontraktet samma dag som vi gjorde ett erbjudande annars skulle lägenheten säljas till någon annan. Men vi upptäckte senare att ingen annan var intresserad. Läs mer

Tomas G skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Köpte vårt första hus med Sanna som mäklare. Tydlig, ärlig och lyhörd. En mycket förtroendeingivande och duktig mäklare. Läs mer

Linn S skrev om Karl-Linus Johansson en del av MOHV Malmö
    Väldigt nöjd med Karl-Linus!
    Duktig och seriös samt mycket hjälpande med alla mins frågor! Läs mer

Eva-Christina J skrev om Karl-Linus Johansson en del av MOHV Malmö
    Vi sålde vår bostadsrätt i Husie .Mäklaren var kompetent, trevlig, tålmodig och positiv fast vår bostad var svårsåld. Han kom med goda råd och förslag, ordnade väldigt många visningar och svarade alltid snabbt på telefonsamtal och sms.
    Rekommenderar varmt Karl- Linus Johansson!

Familjen Jonsson Läs mer

Fatime N skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Hjälpsam, lättillgänglig och trevlig! Läs mer
    Yessica T gillar detta

Linda S skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Har precis köpt bostadsrätt i Malmö och är väldigt nöjda med hela pocessen. Trevligt bemötande, snabb återkoppling, informativt och professionell service. Läs mer

Fredrik L skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Professionell. Hjälpsam. Rekommenderas! Läs mer

Mikael K skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna sålde vår bostad i Slottsstaden och precis som vid tidigare tillfälle då vi anlitat Sanna så levererade hon.
    Jag kan varmt rekommendera Sanna om ni vill ha hjälp att göra en bra affär. Läs mer

Maria D skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Har sålt en bostadsrätt. Tycker Sanna har varit mycket professionell i allt vad det gäller försäljningen av lägenheten. Läs mer
  • Jiangming S

2019-04-09

Jiangming S skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    I bought a flat with the help from Sanna. She is very responsive to answer all your questions and is willing to help on all possible problems. Based on my experience, I believe that she is one of the best brokers in Malmö. Läs mer

Fay F skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Fick lånelöfte/bra bankkontakt tack vare Katarina, är väldigt tacksam! Läs mer

Ewa L skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Härligt och proffsigt bemötande Läs mer

Gelareh N skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna är den bästa mäklaren vi har haft! Hon har sold 4 lägenhet för oss och om vi nån gång skal sälja igen så är hon den vi går till. Hon är punktlig o till att lita på.. professionell och bara fantastisk Läs mer

Emma N skrev om Karl-Linus Johansson en del av MOHV Malmö
    Jag tycker Carl-Linus har gjort ett strålande jobb med att sälja lägenheten till mig. Allt har gått smidigt och snabbt. Sånt gillar jag. Har jag undrat någon har han varit snabb med att svara. 👍🏻👍🏻 Läs mer

Tanja Bozovic O skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Jättetrevlig tjej som hjälpte oss att sälja vår lägenhet, 2 gånger eftersom den inte blev såld i första omgången.
    Hon gick helt på vår linje, hon tryckte inte på att vi skulle sälja till vilket pris som helst, utan lyssnade på oss. Läs mer

Admir D skrev om Jonas Birgerdahl en del av MOHV Malmö
    Oerhört professionell. Blev bemött på ett trevligt sätt och mäklaren är oerhört lyhörd. Läs mer
    Jonas B gillar detta

Sandra B skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Nonchalant och svår att få kontakt med. Läs mer

Filip S skrev om Marina Matic en del av MOHV Malmö
    Marina är en trevlig och grannlaga mäklare som jag skulle rekommendera. Hon kombinerar ett proffesionellt, samt personligt, förhållningssätt till sin uppgift. Läs mer
  • Simon F

2019-04-08

Simon F skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Vi köpte lägenhet. Jag har köpt och sålt många lägenheter över de senaste 20 år och Carolina är den bästa mäklare jag har träffats. Utmärkt professionell service som var över förväntningar . Läs mer

Mohamad A skrev om MOHV Malmö
    Jag har köpt en lägenhet som Johan var mäklaren för.
    Han var trevlig och lätt att prata med. Läs mer

Marta H skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Köpt en lägenhet i Malmö.
    Utmärkt bemött av Katarina. Snabb återkoppling, glatt humör.

Trots motgångar under överlåtelsen (strul hos bankerna) gick det smidigt och lätt.

Toppbetyg! Läs mer

Lari P skrev om MOHV Malmö
    Gick noggrant igenom 3 olika mäklare och intervjuade var och en. Det som utmärkte Johan var ett professionellt agerande och kunnande. Jag mötte Johan som mäklare när jag köpte bostadsrätten och var nöjd även då, en viktig del i att det blev Johan även när jag skulle sälja. Johan levererade i allt, utan minsta anmärkning. Mycket valuta för pengarna. Rekommenderas starkt. Läs mer

Perdes H skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    såld min bostad fantastiskt mäklare erfaren och mkt väl bemötande och enkel att göra affär med henne Läs mer
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson