Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö

MOHV Malmö

En del av MOHVwww.mohv.se

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

I fina kvarter, ett stenkast från Ribersborgsstranden och med gångavstånd till centrumkärnan, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Malmö med omnejd. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer med din mäklare. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering. Våra fastighetsmäklare i Malmö arbetar även mot Arlöv, Åkarp, Svedala, Vellinge och Trelleborg med omnejd.

Besök våra mäklare i Malmö på Regementsgatan 17.
Ring oss på 040-739 00.

Läs vad 961 kunder tycker om MOHV Malmö

• Anita H
    Anita H skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Josefin är engagerad, påläst och duktig. Tog sig textra tid för att visa lägenheten för mig .. Återkom alltid då jag sökte henne. Mycket hjälpsam och tillmötesgående. En professionell mäklare med ett trevligt bemötande .
  • Anna-lena B
    Anna-lena B skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    En engagerad, kunnig, trevlig och empatisk mäklare. Svarar snabbt och tydligt.
    Christina rekommendera jag till nära och kära om de har ett behov av mäklare.
    Med vänlig hälsning,
    Anna-Lena Björklund
  • Therese N
    Therese N skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica har hittills varit otroligt professionell i sin roll som mäklare, hon är lätt att nå och hon återkopplar enligt vad vi har kommit överrens om.

Hon är faktiskt den första mäklaren (av många, vi har varit bostadssökande i över ett år och tyvärr stött på en hel del mindre professionalla mäklare) som vi har fått ett riktigt positivt intryck av. Jag kan verkligen rekommendera henne!
  • Annika S
    Annika S skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Mycket Mycket bra
    Trevligt bemöttande
  • Erika L
    Erika L skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Proffsigt bemötande och överlag är jag mycket nöjd.
  • Philip F
    Philip F skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Till största delen mycket bra och lätt att få tag i, men svaren på vissa frågor kunde vara tydligare
  • Mark T
    Mark T skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Kanonmäklare som förstår direkt hur man ska sälja bostaden. Lätt att komma i kontakt.
  • Max O
    Max O skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Supernöjd! Martina är en "no-nonsense" och charmig lösningsorienterad mäklare. Rekommenderar varmt.
  • Linda A
    Linda A skrev om Lisa Samuelsson en del av MOHV Malmö
    Mycket bra. Bra engagemang i sitt arbete och väldigt bra bemötande.
    Lisa S gillar detta
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Ambitiös och mån om att jag som säljare skulle vara nöjd!
  • Anna M
    Anna M skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Jerry Nyhlén var väldigt trevlig och tillmötesgående från början till slut.
    Som kund kände vi att vi var i trygga händer under hela försäljningen.
    Vi skulle lätt rekommendera Jerry till andra.
    2017-08-14 Jerry N svarar Anna M
    Tack för dina vänliga ord!
    Mvh Jerry Nyhlén
    Jerry N gillar detta
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina är bäst. Proffsig, snabb och pålitlig.
  • Janus C
    Janus C skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan förmedlade försäljningen av min lägenhet i juli 2017. Försäljningen gjordes professionellt och snabbt, och jag var hela tiden under intryck av att jag var i goda händer. Jag kan bara rekommendera Johan som medlare.
  • Sarah R
    Sarah R skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina var ett stöd och till stor hjälp i mitt första lägenhetsköp. Med härligt energi, hjälpsam, tillgänglig och förstående ledde hon mig genom köpardjungeln.
  • Göran N
    Göran N skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Anders var väldigt bra på att återkoppla vilket gjorde att man var med och trygg under hela processen.
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Jag rekommenderar Anders till alla som ska sälja sin bostad. Han, tillsammans med Daniel Lindquist på samma firma, skötte sig mycket proffesionellt. Anders inger ett stort förtroende och ser till att allt flyter på under hela försäljningen. Det finns ingenting att klaga på, bara beröm! Anders var väl värd sitt arvode!
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Daniel Linquist en del av MOHV Malmö
    Daniel, tillsammans med Anders Backman från samma firma, hanterade försäljningen av min bostad på ett mycket bra sätt. Daniel var proffesionell, vänlig och kompetent. Jag rekommenderar honom absolut till den som är i tankarna att sälja sin bostad. Han är väl värd sitt arvode!
  • Ellinor N
    Ellinor N skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Som första gångs köpare är det mycket nytt man ska lära sig och förstå. Henrik är en mycket engagerad mäklare som hjälpte mig genom hela processen. Genom både telefon och mejl fick han känna mig trygg. Go Henrik!!!
  • Cheri H
    Cheri H skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Malin var vår mäklare nu när vi köpte en lägenhet i centrala Malmö. Malin var oerhört proffsig och kommunikativ hela affären igenom. Hon var snabb med svar och kollade upp allting vi undrade över. Eftersom detta var vårt första köp så hade vi givetvis många frågor och tankar och Malin besvarade alla dessa med ett stort engagemang. Vi hoppas på att Malin kommer att vara tillgänglig när det är dags för oss att sälja!
  • Jan B
    Jan B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Bra. Professionell. Förtroendeingivande.
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Supernöjd med allt! Ger snabba svar, håller en uppdaterad och hela processen med foto, visning och försäljning gick snabbt och smidigt! Helnöjd!
  • Anna H
    Anna H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mycket nöjd. Motsvarande mina förväntningar. Svarade snabbt på mina frågor.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Vi fick från början till slut ett mycket fint bemötande av Christina. Hon är proffsig och vänlig och det kändes väldigt tryggt för oss som säljare med henne som mäklare. Hon levde upp till alla våra förväntningar och vi rekommenderar gladeligen henne vidare!
  • Mojtaba G
    Mojtaba G skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Professionell, kunnig, bra omdöme och smidig!
  • Rebecca F
    Rebecca F skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Vi har först köpt ett hus av Martina och sedan sålt vår egen bostad. Martina ger ett lugnt och behagligt intryck. Hon är professionell, kunnig och allmänt bra att ha att göra med. Vi ger våra allra bästa rekommendationer.

/Rebecca och Jesper
  • Annica A
    Annica A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Väldigt nöjd! lyhörd mäklare som arbetade efter mina behov och önskemål, trevlig och duktig. Jag fick fortlöpande information kring försäljningen och allt flöt smidigt på.
    Proffsigt utfört, jag rekommenderar henne varmt.
  • Eva S
    Eva S skrev om Emma Johansson en del av MOHV Malmö
    Hon har ett utomordentligt trevligt bemötande.
    positiv intresserad engagerad och saklig.
    Hjälpsam och tillmötesgående ,lätt att få tag på och svara i dom frågor funderingar vi hade.
    Vi upplevde en tydlig Rak öppen kommunikation med Emma. Tillgodo såg önskemål och krav på ett föredömligt sätt.
    Framförallt var hon mycket duktig på hålla oss uppdaterade underrättade,informerade på ett effektivt och snabbt . Ffa kände vi oss mycket delaktiga i affären från början till slut. aldrig något ”klydd i krångel”.det är så man önskar alla mäklare kunde vara.man helt kan/”vågar”lägga affären i dennes händer”sk.
    HAR VARMT OCH STARKT REKOMMENDERAT. BÅDE MOVH OCH FFA EMMA
    TILL NÄRA KÄRA VÄNNER BEKANTAR SOM LIGGER I SÄLJ OCH KÖPTANKAR.
    /Eva
  • Marita N
    Marita N skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Bemötandet visade saklighet, respekthet, förtroendehet, ärlighet och det var en bra dialog med båda ägarna. Även om mycket skedde på distans kändes det tryggt.
  • Rebekka T
    Rebekka T skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Christina var väldigt lyhörd och gjorde ett fantastiskt jobb.
  • Nina D
    Nina D skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Härlig kille och därtill professionell, trygg, kunnig, mycket serviceminded, alltid tillgänglig, positiv realist och en man med kundens bästa för ögonen - med andra ord en bekantskap man inte vill gå miste om! / Nina
  • Sajeda A
    Sajeda A skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    jag upplevde det som ett bra bemötande och mäklaren levde upp till mina förväntningar.
  • Anton H
    Anton H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia var väldigt öppen i sitt bemötande, informativ, kunnig och det kändes som att hon jobbade både för köpare och säljare!
  • Zoran H
    Zoran H skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Anders är otroligt duktig på det han gör.
    Han har bra koll, visar stort intresse och gör så gott han kan för att få samtliga parter nöjda.
    Sällan man stöter på någon som är så professionell.
    Kan verkligen rekommendera honom som mäklare!
  • Poul-erik R
    Poul-erik R skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    God mægler kvalificeret og med god lokalkendskab og en hurtig handel jeg er tilfreds
  • Pierre K
    Pierre K skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Bara fina ord att säga om Yessica!
  • Karen L
    Karen L skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica var lättsam att ha med att göra och lade ner mycket tid och arbete på försäljningen, även om vi inte alltid var överens om priset samt hur viktigt det är med föreningens renoveringsregler. Slutet blev dock bra och vi är nöjda med vår nya medlem, som vi vet kommer att följa de krav som föreningen ställer på bostadsrätthavarna.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Trevlig och informativt bemötande med god kännedom om objektet.
  • Katarina T
    Katarina T skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina är en härlig service minded kvinna = kommunikativ och går rakt på business :) hon får 5 av 5 möjliga. Önskar henne en bra karriär inom MOHV !
    Katarina .T
  • Emma S
    Emma S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    En avslappnad , professionell mäklare med en stor portion humor . Inga klagomål :)
  • Yvonne P
    Yvonne P skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Redan vid första mötet med Christina kändes det jättebra.
    Hon var öppen och lätt att prata med. Christina har uppfyllt våra förväntningar till 100%
  • Olivia H
    Olivia H skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Jag blev rekommenderad Christina av min kompis och då hade jag redan varit i kontakt med 5 andra mäklare. När jag träffa Christina så var det så klockrent. Så trevlig och hon kändes ärlig, kunnig och professionell. Jag kan starkt rekomendera henne till alla. 10 av 10 stjärnor.
  • Karin I
    Karin I skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Proffsig och trevlig! Jag kände mig lugn och trygg hela processen. Supernöjd!
  • Kim S
    Kim S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica er professionel, og hurtig i sin behandling af hussalg.
  • Synaj S
    Synaj S skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Jeg anbefaler Christina Ljung, da hun var meget velforklarende nem at forstå og hjælpsom. Nem at komme i kontakt med og gennerelt en god oplevelse.
  • Olle T
    Olle T skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Christina är en mäklare jag verkligen kan rekommendera. Erfaren, trygg, pålitlig och trevlig.
  • Fredrik M
    Fredrik M skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Proffsigt och bra kommunikation
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Väldigt tillmötesgående och driftig mäklare som har humor : )
  • Aldijana H
    Aldijana H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Väldigt duktig och driftgivande mäklare! Kam varmt rekommendera henne.
  • Oresti O
    Oresti O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag valde Henrik och Daniel efter ett värderingsmöte och hade en bra magkänsla efter vårt samtal. Denna känslan visade sig vara helt rätt och de fick processen att kännas smidig och trevlig. Henrik håller en konstant uppdaterad och vill att man är med på hur allt funkar innan något sker, vilket är perfekt för folk som jag som inte har sålt sin bostad innan. Jag rekomenderar Henrik varmt!
  • Kasuaw A
    Kasuaw A skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan är en mycket lugn och ordningssam mäklare som får dig att bl.a. känna dig i trygga händer, som du blir. Han är alltid åtkomlig (via bl.a. Tel) och svarar snabbt på frågor om man är osäker eller bekymrad över något då du alltid får ett mycket bra svar snabbt. Efter försäljning/köpet känner du dig mycket lugn eftersom att du vet att du har genomgått jobbet på det smidigaste och bästa sättet. Rekommenderar honom starkt, mycket duktig!
    Tack Johan!
Yessica Thornsäter