MOHV Malmö

En del av MOHVwww.mohv.se

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

MOHV står för framåtanda, kreativitet och nytänkande - något som genomsyrar hela vårt företag. Vi är drivna mäklare som gillar vårt jobb och vi brinner för att ge både köpare och säljare all den service som behövs för en lyckad bostadsaffär. Standard på marknaden har länge varit att erbjuda färdiga lösningar, en metod eller på sin höjd ett par färdiga ”paket". Men olika bostäder har olika målgrupper och den ena affären är inte den andra lik, det ser vi som självklart. Därför erbjuder vi på MOHV istället vår kunskap och erfarenhet. Vi vill inte ta några genvägar. Tillsammans med kunden tar vi alltså fram det upplägg som fungerar bäst för just er bostad – vi rekommenderar och ni väljer.

Besök våra mäklare i Malmö på Regementsgatan 17.
Ring oss på 040-739 00.

Läs vad 1441 kunder tycker om MOHV Malmö

• 2020-09-29

Charlie George R skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Levererat utmärkt vid 3 försäljningar! ✨ Läs mer
  • 2020-09-28

Simon T skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Man får en trevlig och proffsig upplevelse väldigt informativt och snabba svar 5/5 Läs mer
  • 2020-09-25

Anna R skrev om Boris Wormann en del av MOHV Malmö
    Boris hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Han är extremt engagerad, driven, kompetent och professionell på alla sätt. Han är dessutom väldigt positiv, trevlig och tillmötesgående.
    Han hade alltid en plan B, C och D i bakfickan om Plan A inte skulle gå hem. Det gjorde den tack vare hans hårda arbete och engagemang. Vi kan inte annat än att ge både högsta betyg och rekommendation!
    Vi kommer inte söka mäklare någon annanstans vid framtida försäljningar utan dom ligger tryggt hos honom. Tack Boris! Läs mer
  • 2020-09-24

Christian Owe Andreas D skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra var min mäklare vid köpet av min första lägenhet. Hon var tillmötesgående för alla behov jag hade och var snabb med att informera och med att åtgärda de problem som uppstod. Utav alla mäklare jag fick träffa under mitt lägenhetsletande, så var Sandra överlägset den trevligaste att ha att göra med. Läs mer
  • 2020-09-24

Peter H skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Jennifer är jätte prof och agerar snabbt. Läs mer
  • 2020-09-23

Marie Lis-charlotte L skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Sålt bostad.
    Mycket väl bemött.
    Lätt att kommunicera med och att nå, telefon eller sms/mail.
    Mycket god serviceanda. Mycket god information, om vad som sker och ska ske.
    Påläst och kunnig.
    Bra med kontinuerliga uppdateringar/feedback.
    Med andra ord passade Martina och hennes tjänster, mig perfekt. Oerhört nöjd med allt och kommer att med glädje rekommendera Martina i fortsättningen. Läs mer
  • 2020-09-23

Ann Christl Helén J skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina är en bra och trovärdig mäklare. Vänligt bemötande och kunnig.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-09-22

Lionel L skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Jag hade nöjet att ha Jennifer som mäklare för lägenheten jag köpte i Lund. Jag skulle säga att hon från början var mycket vänlig och svarade på vår fråga. Där hon hjälpte oss var när vi hade problem med pappersarbetet angående lånet hjälpte hon oss och lyckades lösa problemet för oss och var lugn och lugnande. tack Jennifer Läs mer
  • 2020-09-21

ilker A skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sålde vårt radhus via Sandra.
    Super duktig mäklare, professionell och effektiv.
    Rekommenderas starkt. Läs mer
  • Rema Rossitsa I

2020-09-20

Rema Rossitsa I skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Sålt lägenhet
    Mäklaren har varit hjälpsam, noggrann, har informerat väl, omsorgsfull och följer god fastighetsmäklarsed.
    Han skötte sitt jobb väldigt bra och professionellt.
    Har varit involverat i allt och han har alltid haft mina åsikter i åtanke. Jag ville sälja snabbt och han har varit väldigt effektiv.
    Är jätte nöjd.
    Jag kan gott rekommendera honom till andra. Läs mer

Gustav L skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Jennifer är en ytterst genuin och professionell mäklare!
    Jag fick ett bra intryck från första stund.
    Jennifer är enkel att samarbeta med och trevligt personlig på ett okonstlat sätt.
    Hon har även varit lyhörd och öppen för våra tankar och funderingar genom hela försäljningen. Läs mer

Josefine V skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Jag köpte en lägenhet via Jennifer, och bättre mäklare får man leta länge efter.
    Hon förstod vad jag ville ha, och var hjälpsam och otroligt kompetent under hela processen, och man kände sig i trygga händer från första stund. Läs mer

Elisabeth K skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Jennifer är så proffsig och genuint trevlig i sitt bemötande, absolut bästa erfarenheten av en mäklare jag haft! Kan varmt rekommendera henne! Läs mer

Ruhide A skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Väldigt duktig och bemötande mäklare som ser till säljarens samt köparens bästa. Läs mer
  • 2020-09-17

Hans-göran O skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Mycket trevlig allt mycket bra inget att klaga på en toppen mäklare😀😀😀 Läs mer
  • 2020-09-15

Adam D skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Bra bemött, snabba svar. Inga anmärkningar Läs mer
  • 2020-09-15

Petar C skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Helt underbar att ha att göra med... Läs mer
  • 2020-09-14

Mona J skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sålt lägenhet på Värnhem, Malmö.
    Sandra är kunnig, proffsig och trygg som mäklare. Bra dialog under hela processen.

Bra värdering och slutresultat!

Kan rekommendera Sandra varmt! Läs mer
  • 2020-09-14

Håkan S skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sålde vår lägenhet snabbt och smidigt.
    Sandra är kunnig, påläst och dessutom väldigt trevlig. Det kändes säkert genom hela processen och resultatet blev bättre än vi räknat med. Trygga och meningsfulla visningar gjorde att processen som det innebär att sälja väldigt trygg
    Rekommenderas varmt ❤️ Läs mer
  • 2020-09-12

Anna A skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Vänligt bemötande. Ansvarsfull mäklare som undersöker å svarar på frågor snabbt och korrekt. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-09-07

Eva A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia har en kunskap om området, värdet på lägenheterna
    Sofias bemötande är mycket proffissonellt, ett öppet och lyhört bemötande, positiv och har energi.
    Väldigt nöjd med allt

Sålg en lägenhet på Lagmansgatan ett dödsbo Läs mer
  • 2020-09-06

Chaudhary Mansoor A skrev om Boris Wormann en del av MOHV Malmö
    ❤️❤️❤️❤️Mr Boris is a hard working guy Läs mer

Felicia G skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jättebra mäklare som är tillgänglig och serviceminded! Läs mer

Adam O skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mycket proffsig och engagerad! Läs mer

Ellinor B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia var otroligt kunnig och hon hanterade försäljningen av min bostad på ett utomordentligt bra sätt. Dessutom var hon väldigt trevlig att samarbeta med! Läs mer

Johan W skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Köpte bostadsrätt i aug 2020.
    Yessica gav ett mycket förtroendeingivande intryck redan vid visningen, och skötte sedan allt fram till tillträdet på ett proffsigt och trevligt sätt.
    Ett extra plus för hennes stora flexibilitet och snabba svar via mail. Jag kan varmt rekommendera Yessica Läs mer
  • 2020-09-02

Jasmina F skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Bästa mäklare,rekommenderar till alla Läs mer
  • 2020-09-02

Arian S skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Jag rekommenderar starkt mäklare Sandra Kalamar. Hon är energisk, kunnig och väldigt professionell. Läs mer
  • Jenny E

2020-09-02

Jenny E skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia har hjälpt mig och min bror att sälja en ärvd bostadsrätt och vi har bara gott att säga om henne!
    Hon är oerhört proffsig, trevlig och omtänksam, höll oss noggrant uppdaterade, gav goda råd och var kunnig om allt som hörde till både försäljning och förberedelser. Rekommenderas varmt! Tack Sofia! Läs mer
  • 2020-09-01

Lars B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Vi har köpt en marklägenhet.
    Vi möttes av en glatt leende mäklare, som enkelt förmedlade mycket kunskap om objektet.
    Vi förväntade en mäklare som kan svara på frågor och visa intresse för oss som köpare. Detta uppfylldes med råge.

Vi tycker att Sofia ger ett ärligt intryck, är väldigt öppen med all information och är mycket seriös. Det känns som att hon är mån om både köpare och säljare, hon vill att det ska bli rätt! Läs mer

Lars Arne J skrev om Boris Wormann en del av MOHV Malmö
    jag har köpt en 2 rums lägenhet på rödkullastigen 9 a, har inga
    klagomål på en trevlig och bra mäklare. Läs mer

Martyna Anna H skrev om Boris Wormann en del av MOHV Malmö
    Boris hjälpte oss att sälja vår lägenhet. Han gjorde ett sååå bra jobb! Han är väldigt duktig på det han gör och har otroligt bra kundbemötande. Vi är så otroligt nöjda! Läs mer

Christian Jörgen H skrev om Boris Wormann en del av MOHV Malmö
    Kung! Gjorde försäljningen av vår lägenhet så mycket snabbare och lättare! Läs mer
  • 2020-08-29

Marie J skrev om Boris Wormann en del av MOHV Malmö
    En trevlig och sympatisk person som gör sitt bästa för att fullfölja sitt uppdrag så bra som möjligt. Läs mer

Annalisa C skrev om Boris Wormann en del av MOHV Malmö
    Effektiv, tillmötesgående, allmänt trevlig Läs mer

Stefan S skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Köpt bostad. Bemött på ett trevligt och professionellt sätt utav mäklaren. Läs mer

Caroline L skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Toppklass!
    Positiv, ärlig, rak- precis min typ av mäklare.

Snabb återkoppling under hela processen!

SÅ håll hårt i henne MOHV! Läs mer
  • 2020-08-27

Christina K skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag har köpt ett hus från Sofia . Hon kan beskrivas som professionell, trevlig, ärlig. Faktisk finns det inte tillräckligt med ord, utan tack till Sofia har jag avslutat ett smidigt affär och nu stolt ägaren av mitt första hus !!
    Big Love Sofia Läs mer
  • 2020-08-26

JONAS D skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    För ett tag sedan sålde Daniel vår kära lägenhet i Malmö. Under hela processen var Daniel utomordentligt professionell. Det enda vi ångrar är att vi inte skrivit en rekommendation tidigare. Rekommenderar honom varmt! / Jonas & Sarah Läs mer
  • Pernilla P

2020-08-25

Pernilla P skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Varm och inkännande; väl förberedd och är hjälpsam med försäljningskalkyl, skattereduktion osv. Hög tillgänglighet och med ett snabbt försäljningstempo- vilket var önskvärt.

Kan varmt rekommendera Martina Läs mer
  • 2020-08-25

Daniel G skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina har väldigt god förmåga att hålla mig som säljare uppdaterad i processen. Allt från hur många som bokat sig till visning till uppföljning efter visning och vägledning.
    Det var också lätt att nå Martina under processen både via sms och telefon.
    Rekommenderar Martina till andra som bestämt sig för att byta boende. Läs mer
  • 2020-08-21

Sammah E skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Med hjälp av Sandra, som är en toppen mäklare, har vi sålt vår bostadsrätt på Lindeborg. Sandra är en professionell mäklare som vi starkt skulle rekommendera. Vi hade höga förväntningar på säljandet, men att allt skulle vara klart på 3 dagar var verkligen inte något vi förväntade oss. I alla fall inte till ett rekordpris! Sandra är en super duktig, engagerad och trevlig mäklare som verkligen brinner för sitt jobb.
    Sammah & Ahmad. Läs mer
  • 2020-08-19

Viktor E skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    Köpte en bostadsrätt genom Daniel. Trevligt bemötande och smidig affär. Tyckte han synkade ihop mig och säljaren bra kring budgivning och förväntningar m.m. Kändes lättsam och inte överdrivet "säljig". Läs mer
  • Simon L

2020-08-17

Simon L skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Underbart bemötande och klockren, enkel och effektivt process från start till signering. Läs mer
  • 2020-08-16

Angelica M skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag och min man köpte en villa genom Yessica, hon var rak och tydlig i sin kommunikation vilket vi uppskattade. Hon gav ett bra intryck och vi har varit nöjda med hur affären har genomförts. Läs mer
  • 2020-08-15

Emma Britten Terecia T skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Hjälpte oss att sälja ett radhus i Åkarp. Jerry är mycket kunnig, trevlig och håller en uppdaterad hela tiden. Rekommenderas verkligen / Emma i Åkarp Läs mer
  • 2020-08-13

Petra S skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Jag har köpt en lägenhet som Martina förmedlade och kan inte vara mer nöjd. Martina är kunnig, tydlig och lösningsinriktad vilket gjorde att affären gick smidigt. Dessutom är hon väldigt tillmötesgående och trevlig. En toppenmäklare helt enkelt! Läs mer
  • 2020-08-12

Anna Josefine A skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    kunnig, proffsigt och kommunikativt är mitt intryck efter att ha sålt bostad med hjälp av Yessica, allt har gått smidigt och vi är väldigt nöjda med hanteringen från start till slut. Läs mer
  • 2020-08-11

Maria T skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    Vi köpte en bostadsrätt i Malmö.
    Daniel var engagerad utan att vara påflugen. Påläst om bostaden han sålde. Stöttande i processen eftersom det är första gången vi var med i en budgivning.
    Bra kommunikation. Läs mer
  • 2020-08-10

Per F skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Sålde min 2:a i Slottsstaden. Bra återkoppling Från Martina. Rätt utgångspris. Mycket nöjd Läs mer
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson