Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö

MOHV Malmö

En del av MOHVwww.mohv.se

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

I fina kvarter, ett stenkast från Ribersborgsstranden och med gångavstånd till centrumkärnan, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Malmö med omnejd. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer under hela affären tillsammans med din mäklare.

Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering. Våra fastighetsmäklare i Malmö arbetar även mot Arlöv, Åkarp, Svedala, Vellinge och Trelleborg med omnejd.

Besök våra mäklare i Malmö på Regementsgatan 17.
Ring oss på 040-739 00.

Läs vad 1129 kunder tycker om MOHV Malmö

• Maria A
    Maria A skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Vi har sålt ett kedjehus i Bunkeflostrand!
    Yessica jobbade väldigt aktivt med försäljningen och var tillgänglig när som helst på dygnet. Hon kollar upp och fixar med de frågor som uppstår under processen hos både säljare och köpare. Hon är trevlig, snabb och proffsig i sitt bemötande både av oss som säljare (kund) och de som tyckte huset var intressant. Läs mer
  • Roland P
    Roland P skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Jag bor numera i Göteborg, och har sålt en 3-rums bostadsrättslägenhet på 111 kvm i centrala Malmö. Elisabeth var otroligt hjälpsam med allt man kan behöva hjälp med, och jag fick ett stort förtroende för Elisabeth redan från första mötet. Hon är både professionell och personlig på samma gång, flexibel när det behövs, samtidigt som hon håller koll på allt det finstilta så det inte glöms bort. Jag har haft med mäklare att göra några gånger tidigare i mitt liv, och Elisabeth är absolut den bästa mäklare jag varit i kontakt med. Om jag någon gång i framtiden kommer att behöva en mäklare i Malmöregionen, kommer jag garanterat att söka upp Elisabeth igen. Elisabeth har mina varmaste rekommendationer, och hon kan bara få det högsta betyget. Läs mer
  • Inger P
    Inger P skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Fantastiskt duktig och engagerad! Läs mer
    Carolina A gillar detta
  • Mohamad S
    Mohamad S skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Altid bra bemötande och hjälpsam
    Det ända som var negativt var att hon berättade att man kunde ha tvättmaskin i lägenhet men det var förbjudet Läs mer
  • Therese F
    Therese F skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Anlitade Carolina vid försäljning av vår lgh på Ribersborg.
    Hon agerade professionellt genom hela affären. Hon utstrålar säkerhet med sin kunskap tillsammans med ett varmt, ödmjukt och genuint sätt.
    Hon uppfyllde alla våra förväntningar och mer därtill. Rekommenderar verkligen henne och vi kommer definitivt använda oss av henne igen. ✨ Läs mer
    Carolina A gillar detta
  • Erika P
    Erika P skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Köpte en bostadsrätt.
    Trevlig bemötande! Vi har fått svar på alla frågor. Katarina Var alltid tillgängligt och hjälpsam. Läs mer
  • Anna D
    Anna D skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Ger ett kompetent och trevligt intryck. Känns kunnig genom hela köp processen. Läs mer
  • Gunnel L
    Gunnel L skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Sålt lägenhet för dödsbos räkning. Fick tilldelad en mäklare, Martina, som bistod med alla uppgifter som behövdes när man
    säljer ett dödsbo. En lugn, sansad, vänlig mäklare. Kunde ringa henne när som helst och svarade direkt. Var hon upptagen ringde hon inom kort. T.o.m när det var söndag. Nej en mera behaglig person än Martina kan man inte få. Tusen tack Martina
    Ps. Christer, en annan av dödsbodelägarna hade exakt samma
    åsikt om vår mäklareDs
    Sommarhälsningar Gunnel Larsson Läs mer
  • Klara L
    Klara L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Kiviksgatan 4 A i Malmö, lägenhet till försäljning.
    Trevligt och proffsigt bemötande, lätt att nå och snabba svar. Läs mer
  • Ellen J
    Ellen J skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina sålde min bostad i Malmö. Blev bemött på ett väldigt trevligt & professionellt sätt. Hon skötte hela processen väldigt smidigt och jag kan inte vara mer nöjd. Läs mer
  • Kerstin N
    Kerstin N skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Jag var mycket nöjd med Josefin.Det tog mycket lång tid,men hon lade mycket tid på mitt hus och gav sig inte.hon är en mycket gemytlig person,så henne rekommenderar jag gärna.M.V.H.kerstin Nordström. Läs mer
  • Christina B
    Christina B skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Sålt en koloni stuga
    Gjorde bra återkopplingar
    Hade väl högre förväntningar på summan,, men marknaden var kanske inte i läget..

Trevligt bemötande Läs mer
  • Lisa J
    Lisa J skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Eftersom att jag var ute efter en bostadsrätt ganska så omgående, hjälpte hon mig på bästa sätt att hitta en lägenhet i Malmö snabbt och enkelt! Läs mer
  • Hannah M
    Hannah M skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Fick hjälp av Sofia med försäljning av en bostadsrätt, Sofia arbetar alert och flitigt, hon visade sig vara både lyhörd och ödmjuk under vårt sammarbete. Läs mer
  • Niclas B
    Niclas B skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina är skicklig och målmedveten. Perfekt service! Läs mer
  • Nils O
    Nils O skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Mycket bra upplevelse, levde upp till mina förväntningar, vilken jag blevmycket bra bemött. Läs mer
  • Jonas S
    Jonas S skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Mycket trevlig och lyhörd, kunnig och proffesionell. Läs mer
  • Ingela H
    Ingela H skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Fantastisk mäklare. Trovärdig, glad, ärlig och trygg. Läs mer
  • Johanna B
    Johanna B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Sålde en 2:a i centrala Malmö. Väldigt professionell och organiserad. Öppen och rak person som verkligen anstränger sig. Hon är en grym mäklare! Läs mer
  • Jimmy L
    Jimmy L skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Har köpt ett hus av Josefin.
    Josefin är en trevlig person.
    Blev välbemött och hon hjälpte till att lösa dom frågor som uppkom. Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Elisabeth hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och allt gick väldigt smidigt. Från första mötet som både var informativt och trevligt. Jag träffade även andra mäklare från andra byråer men kände mig mest bekväm med Elisabeth på Mohv Malmö. Snabb kontakt både på mail och telefon, lyssnade på mina önskemål och allting gick väldigt fort och smidigt. Det är andra gången jag använder mig av Mohv Malmö. Läs mer
  • Lotta H
    Lotta H skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Köpte lägenhet i Malmö och blev väldigt fint bemött av mäklaren. Lugn och avslappnad och mycket behjälplig. Bemödade sig om att hålla en informerad när budgivningen startade, i mycket högre grad än de flesta mäklare. Har alltid varit tillgänglig och svarat på alla frågor. Jättetrevlig! Läs mer
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Jag kan varmt rekommendera Josefin på MOHV i Malmö. Hon har skött försäljningen av vår lägenhet på ett exemplariskt vis. Hon har varit snabb med återkoppling och lyhörd till förslag samt därtill väldigt trevlig. Läs mer
  • Kristian R
    Kristian R skrev om MOHV Malmö
    Vi vill varmt rekommendera MOHV eftet att vi både sålt och köpt hus genom dem. Kontakten och servicen från mäklarna Martina och Yessica har överträffat våra förväntningar.
    Engagerade, proffisionella och med hög kvalitet har de skött våran föräljning och husköp. Vi kan bara lämna goda ord och hoppas att de båda får många fler uppdrag. Läs mer
  • Gerd S
    Gerd S skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Mäklaren var vänlig, tydlig och jag blev väl informerad under hela processen. Resultatet blev mycket tillfredsställande och jag är mycket nöjd med försäljningen och mäklaren Läs mer
  • Nella C
    Nella C skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Jerry är pålitlig och stabil i sin yrkesroll, lätt att bolla tankar och ideér med och alltid lätt att få tag på. Han håller sig lugn i stormen och är en klippa, ovärderliga egenskaper då han har att göra med människor som står inför en jättestor affär som man själv kanske inte har ordentlig koll på.
    Jag uppskattade hans ärliga no-nonsense attityd, i samband både med visningar och försäljning. Läs mer
    Jerry N gillar detta
  • David A
    David A skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Köpte en hyresrätt.

Blev bemött på ett mycket bra sätt.

Katarina överträffade mina förväntningar.

Katarina engagerade sig väldigt mycket, till både min och säljarens fördel. Eftersom jag var på utlandsvistelse under tiden lägenheten låg ute till försäljning hade jag ej möjlighet att titta på den vid samma tidpunkt som andra. Katarina ordnade då så att mitt ombud kunde titta på lägenheten åt mig och sedan så att jag själv kunde titta på lägenheten. Under hela processen upplevde jag att hon gjorde mer än vad som krävdes av henne för att jag skulle få möjlighet att buda på lägenheten, att hon inte avslutade affären för snabbt vilket i slutändan gjorde att jag köpte lägenheten till ett för säljaren bättre pris. Summa sumarum lönade det sig för alla parter att affären tog något längre tid och Katarina såg till att hålla mig och övriga parter informerade om vad som hände med affären.

En 5-stjärnig insats av Katarina! Läs mer
  • Evangelos K
    Evangelos K skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Sålde en 3 i Bunkeflostrand Annestaden. Tycker Katarina är en bra Mäklare som informerade oss hela vägen. Läs mer
  • Erika N
    Erika N skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Jerry är mycket tillmötesgående, lyhörd och kom med goda råd inför och under försäljningen av min bostadsrätt. Jag kan varmt rekommendera Jerry och skulle anlita honom igen om det blir aktuellt! Läs mer
    Jerry N gillar detta
  • Casper B
    Casper B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica hjalp mig sælge min lejlighed i Malmø. Jeg havde forsøgt at sælge den via et andet mægler firma i Malmø uden held. Yessica formåede at sælge den på under 2 måneder!

Yessica var yderst professionel under hele salgsprocessen. Hun holdte mig konstant opdateret og kontaktede mig flere gange om ugen. Hendes rådgivning samt strategi omkring prissætning viste sig at være den helt rigtige og formåede til hver visning at have flere interesserede købere til stede. Jeg kan kun give Yessica samt MOHV mine varmeste anbefalinger! Läs mer
  • Maria R
    Maria R skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag har varit och är otroligt nöjd med Yessica som mäklare. Från första mötet har hon rakt igenom lyckats att vara proffessionell, personlig och ödmjuk så att jag som kund har känt mig trygg. Att affären dessutom avslutades snabbt gör mig ännu gladare. Skulle mer än väl rekommendera Yessica för andra och skulle inte tveka att använda henne även i framtiden. Läs mer
  • Annika S
    Annika S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Kom i kontakt med Annika genom min dotter och hennes killes köp av lgh. Hon är glad, positiv och mycket duktig. Väldigt tillmötesgående och jag kände vi kunde fråga om allt. När man ringer så svarade hon alltid eller ringde upp!
    Så när jag skulle sälja min lgh så föll det sig naturligt att ringa Annika då jag kände förtroende för henne! Läs mer
  • Veronika S
    Veronika S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Carolina Antonsson. Vi är väldigt nöjda med henne. Hon är professionellt, kunnig och trevlig. Under hela säljprocessen var hon lyhörd och positiv. Vi kan varmt rekommendera henne till alla som går i säljtankar. Läs mer
  • Sören H
    Sören H skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica fik solgt vores hus på rekordtid. Hun er en kompetent rådgiver og en dygtig sælger. Vi kan varmt anbefale hende til andre, som vi sælge deres hus. Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Mycket trevligt bemötande, lyssnar sv både köpare och säljare på ett bra sätt. En erfaren lugn mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Mico B
    Mico B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Duktig snabb mäklare vi körde allt genom telefon , Yessica leverera bra kontakt ..
    Nöjd med hennes resultat :) Läs mer
  • Rane H
    Rane H skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica är en helt fantastisk mäklare! Hun var jätte duktig på att snappa upp det som var viktigt för oss som säljare och skapade stort förtroende från förste möte. Hon var duktig till att informera om alla steg i processen og lägenheten blev sålt med bra vinst på enbart 8 dagar! Skulle rekommendera Yessica till alla som vill ha hjälp av Malmö´s bästa mäklare. Läs mer
  • Lillian J
    Lillian J skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Super trevlig och duktig mäklare. Läs mer
  • Bo H
    Bo H skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Mäklaren var vänlig och trevlig samt professionell imötena med oss.
    Mäklaren levde upp till vad vi förväntade. Läs mer
  • Natalia T
    Natalia T skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Jag tycker att hon är jätte bra mäklare jätte snäll och trevlig,jag fick alla information som jag behövde veta om lägenhetten. Läs mer
  • Amar Hamid H
    Amar Hamid H skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Hej
    Det är Amar Hamid. Jag fått hjälp av mäklaren Katarina, hon är hjälpsam och social som hjälpte mig och svarade på alla frågor som gillar lägenheter och område.

Amar Mvh Läs mer
    Katarina B gillar detta
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Jag är mycket nöjd med ett trevligt bemötande,och ett proffsigt jobb😁👍 Läs mer
  • Aram M
    Aram M skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Stans bästa mäklare!!! Professionell, tydlig och trevlig. Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Professionell och mänsklig. Det bästa av två sidor. Läs mer
  • Rachid H
    Rachid H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia var mycket professionell och hjälpsam. Uppskattas mest hennes service nivå och ärlighet. Skulle inte tveka att samarbeta med henne en annan gång i framtiden Läs mer
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Snabb informativ återkoppling under processen.
    Professionellt bemötande.
    Pushade avslut på ett effektivt sätt
    Lätt att få tag i. Läs mer
  • Anette R
    Anette R skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan Andersson har varit mycket professionell i sitt utförande av visning och försäljning av min lgh.
    Han har hela tiden varit trevlig och kompetent .
    Jag kan verkligen rekommendera Johan som mäklare. Läs mer
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mycket trevlig. hade vi träffat Sofia innan vi anlitade mäklare till vår lägenhet så hade vi tagit henne. Sofia brydde sig från första gången vi träffade henne när vi tittade på lägenheten och har verkligen tagit väl hand om oss som köpare. efter köpet så hörde hon av sig och kollade så att vi hade fått avgiftsavin. Kan med handen på hjärtat säga att Sofia är en på 1000. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Professionell, trevlig, kunnig och ärlig mäklare som jag varmt rekommendera. Läs mer
  • Josefin P
    Josefin P skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Vi är mycket nöjda med Carolinas jobb, hon är trevligt och lätt att arbeta med. Hon är lätt att få kontakt med om det är något man undrar och hon jobbar ärligt för både köpare och säljare. Läs mer
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson