MOHV Malmö

En del av MOHVwww.mohv.se

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

MOHV står för framåtanda, kreativitet och nytänkande - något som genomsyrar hela vårt företag. Vi är drivna mäklare som gillar vårt jobb och vi brinner för att ge både köpare och säljare all den service som behövs för en lyckad bostadsaffär. Standard på marknaden har länge varit att erbjuda färdiga lösningar, en metod eller på sin höjd ett par färdiga ”paket". Men olika bostäder har olika målgrupper och den ena affären är inte den andra lik, det ser vi som självklart. Därför erbjuder vi på MOHV istället vår kunskap och erfarenhet. Vi vill inte ta några genvägar. Tillsammans med kunden tar vi alltså fram det upplägg som fungerar bäst för just er bostad – vi rekommenderar och ni väljer.

Besök våra mäklare i Malmö på Regementsgatan 17.
Ring oss på 040-739 00.

Läs vad 1198 kunder tycker om MOHV Malmö

Kristian O skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Sålt bostad med hjälp av Jennifer.
    Hon har mina varmaste rekommendationer!
    Ödmjuk, intresserad för kund och objekt, starkt driv och en mycket positiv attityd.
    Jennifer ger trygghetskänsla genom hela affären. Läs mer

Fisnik I skrev om Marina Matic en del av MOHV Malmö
    Marina har fått uppdraget att sälja min bostadsrätt.

Hon levererar det hon lovar. Tveka inte att anlita Marina.

Suuuupernöjd med henne! :) Läs mer

Marcin W skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    Jag tror att Daniel är en skicklig, pålitlig och hjälpsam mäklare. Jag känner att kontakten var riktigt trevlig och han var riktigt professionell och kundfokuserad och svarade på alla mina frågor angående försäljning av min lägenhet. Försäljningen gick mycket snabbt och det slutliga priset överträffade mina förväntningar. Samarbete med Daniel är ett nöje och full av professionalism och förståelse. Tack så mycket Daniel. Läs mer
  • 2019-11-13

Gertrud M skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    Vi köpte en bostadsrätt.
    Daniel Lindquist levde mer än väl upp till våra förväntningar.Han var mycket engagerad i uppgiften, mycket effektiv och snabb. Stor kapacitet med bra struktur!
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-11-12

Lars Håkan K skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Bra kontakt från start.
    Proffsigt agerande och bra kunskap.
    Fick svar på våra frågor.
    Vi är mycket positiva. Läs mer
  • 2019-11-11

Susanne K skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Topp! Trevlig och kommunikativ. Sålde vår 3:a i en smidig affär. Bemötande och kundvänlig. Möter både säljare och köparens behov.
    Rekommenderas varmt!!!
    Skötte visningar galant och punktlig.
    Bara bra från oss ++++++ Läs mer
  • 2019-11-11

Jonas Tobias B skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Jag är mycket nöjd med Katarina Bajric insatser, hennes engagemang och lyhördhet. Hon är rak och tydlig, hon hade ett positivt, vänligt och avslappnat bemötande. Hon tog snabbt reda på uppgifter och var hjälpsam med allt jag undrade över. Om jag behöver mäklartjänster i framtiden tvekar jag inte att kontakta Katarina Bajric / MOVH! Läs mer
  • Adam V

2019-11-10

Adam V skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Jag sålde min bostadsrätt, Sandra var professionell från första kontakten till sista kontakten. Hon håller en uppdaterad och är driven och tillgänglig vid alla typer av frågor. Hennes råd och tips är angående försäljningen gör att man känner sig trygg genom hela affären. Läs mer
  • 2019-11-08

Sara O skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    Jag är så himla nöjd med de bemötande, den proffsighet och det engagemang Daniel har visat mig. Vi har skrattat och haft roligt genom hela försäljningsprocessen och dessutom hittade Daniel rätt köpare till min lägenhet utan att ens lägga ut lägenheten på Hemnet. Det har varit en snabb och smidig process och jag kunde inte önskat mig en bättre mäklare. Läs mer
  • 2019-11-07

Björn Å skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Försäljning av en liten ( 1 rum o kök) äldre bostadsrätt. Sofia har gett ett professionellt intryck hela processen. Service- och lösningsorienterad. Försäljngen har tagit relativt lång tid men hon har haft bra uthållighet. Jag har också haft kontakt med Mohv tidigare och företaget håller vad som lovas. Läs mer

Patricia A skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Sanna Svensson. Sanna arbetade mycket effektivt och professionellt från första mötet. Jag förväntade mig en mäklare som lade ner mycket tid och energi under försäljningsperioden, vilket Sanna gjorde. En proffsig, ödmjuk och oerhört duktig mäklare som jag starkt rekommenderar! Läs mer

Jean V skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    We bought a new renovated apartment in Kulladalsgatan. She serves well as a bridge between us and the owner of the apartment. Annika is so nice, helpful and very knowledgable on her work. We had a very nice atmosphere during the contract signing. I can recommend her! Good job! Läs mer

Emma T skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Jag har precis köpt en riktigt fin bostad genom MOVH. Har från start blivit otroligt bra bemött.

Martina Albertsson är en helt fantastisk mäklare som levererat toppklass service från visning till kontraktskrivning. Det har känts otroligt tryggt att genomföra mitt första lägenhetsköp via Martina på MOVH. Läs mer
  • Daniel S

2019-11-04

Daniel S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Köpte en lägenhet i Dammfri där Sofia var mäklaren. Hon var väldigt snäll och hjälpsam. Jättefint bemötande och alltid med ett leende i ansiktet. Ska jag nån gång sälja min lägenhet så finner jag inga anledningar att inte anlita henne för det uppdraget. Läs mer
  • 2019-11-04

Emelie O skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Sålt lägenhet!
    Annika är en fantastisk mäklare som verkligen kan sitt jobb och är så omtänksam och visar intresse för allt!
    Grym mäklare!! Läs mer
  • 2019-11-04

Monika M skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Sålde nyligen min lägenhet med hjälp av Katarina Bajric. Försäljningen och allt runt omkring gick väldigt smidigt, tryggt och effektivt till. Är otroligt nöjd med hela processen och med den kompetens som Katarina besitter. Hon är lyhörd och professionell. Rekommenderar Katarina alla dagar i veckan! Läs mer
  • 2019-11-03

Victoria G skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Köpte en 2:a av henne. Hon var mycket trevlig och hjälpsam på ett genuint sätt. Visade aldrig irritation eller något negativt när jag glömde bort klockan och stannade längre än visningstiden. Hon gjorde även det där lilla extra! Läs mer
  • 2019-11-03

Annika B skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Har haft Annika två gånger vid försäljning av lägenhet. Kan verkligen rekommendera henne! Proffsig, trevlig och gör alltid det lilla extra! Läs mer
  • 2019-11-01

Klara S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Köpte en lägenhet i Malmö. Sofia är väldigt trevlig och hjälpsam. Sofia är väldigt kunnig och pedagogisk i att förklara hur allting fungerar. Läs mer
  • 2019-11-01

Malin N skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Säljare av lägenhet i centrala Malmö.
    Sofia har ett väldigt professionellt bemötande och arbetssätt. Kunde inte varit mer nöjd med val av mäklare.
    Enkel och snabb försäljning! Kan varmt rekommendera henne! Läs mer

JAN-ERIC N skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Blev rekommenderade av släkting att anlita Sofia och hon uppfyllde alla krav man kan ha på en mäklare, professionell och tillmötesgående. Läs mer
  • Christoffer J

2019-10-31

Christoffer J skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    Köpte nyss en 2a på Limhamn. Ville ha en snabb affär och de lyckades jag få fram genom ett bra och proffsigt engagemang från Daniel Läs mer

Jakob D skrev om Irma Lidén en del av MOHV Malmö
    Hon är en väldigt proffsigt mäklare och hjälpte mig med mitt första lägenhetsköp! Pålitlig och trevlig Läs mer

Caroline K skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra sålde min lägenhet och en bättre mäklare får man leta efter....hjälpsam, lyhörd, glöd i det hon gör och man märker att hon verkligen älskar sitt yrke. Hon tänker inte enbart på sin försäljning utan även på att kunden ska känna sig nöjd. Bästa mäklaren på marknaden... Läs mer

Hesam Antoni N skrev om Marina Matic en del av MOHV Malmö
    Marina sålde mitt hus på Kastanjegården i Malmö. Mycket duktig med stor kunskap och erfarenhet av området. Otroligt bra bemötande och gjorde det där lilla extra för att få mig som säljare att känna mig trygg och bekväm. Rekommenderar henne stark. Läs mer
  • 2019-10-30

Petra S skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    väldigt positivt, både artig och rolig , tålamod till tusen ,aldrig något som inte kan fixas från hans sida , Läs mer
  • 2019-10-30

Karin C skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina är nog en av de bästa i branschen och hjälpte oss få rekordpris i fastigheten och mer än 10% över snittet i kvardratmeterspris i stadsområdet, till och med innan visningsdagen. Vi träffade flera mäklare innan henne, vissa från de största och mest kända (och mycket dyrare) mäklarföretag i Malmö, men Martina var den mest trovärdiga och mest förbered av dem alla. Hon är pålitlig och professionell, lätt att samarbeta med och är väldigt snabb med respons. Hon kan sin sak och vi känner ett annat par i huset som har också anlitat henne med flera bostadsförsäljningar och de har varit jätte nöjda. Högt rekommenderat om man vill ha en trygg och lyckad affär. Läs mer
  • 2019-10-23

Enes H skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Vi sålde vår lägenhet på Eriksdalsgatan via Martina.
    Martina uppnådde alla våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-10-22

Boel J skrev om Irma Lidén en del av MOHV Malmö
    Irma är flexibel, kompetent, alltid glad och tillgänglig! Har varit gott stöd och drivkraft under processen att sälja. Läs mer

Souzan M skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Vi har köpt en bostadsrätt. Martina hade väldigt bra bemötande. Hon var väldigt närvarande och snabb på att svara och höra av sig utan att vara pushig. Läs mer

Helena Emmoth H skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Jag har både köpt och sålt en lägenhet med Martina som mäklare och jag har varit mycket nöjd vid båda tillfällen. Hon är otroligt snabb på att svara och återkoppla och ger ett ärligt och genuint intryck.
    Hon såg våra styrkor som säljare och framhävde det.
    Hon är väldigt flexibel och ser till att lösa saker på ett enkelt och smidigt sätt, även om det verkar krångligt.
    Kan varmt rekommendera Martina! Läs mer

Karin N skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Jag har sålt en bostad och Martina kom väl förberedd till vårt möte. Affären har sedan gått snabbt och smidigt. Läs mer
  • Gabi S

2019-10-17

Gabi S skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Bättre mäklare får man leta efter. Sandra gör det lilla extra så att man känner sig trygg som köpare. Bemötande är väldigt proffsigt och man får ett förtroende som känns väldigt bra. Läs mer
  • 2019-10-15

Matilda W skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Vi är supernöjda med Sandra och hon är trevlig, tillmötesgående, lyhörd och professionell. Hon har dessutom ett härligt driv och en ödmjuk och glad personlighet. Läs mer

Tine R skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Köpt bostadsrätt i Vintrie. Jennifer var bra att se till att jag fick information under budgivningen och var väldig bra på rådgiva mig under köpet.
    Väldigt positiv upplevelse Läs mer

Alexandra L skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Snabb, fantastisk och trevlig service, bästa betyg från mig som köpare. Läs mer

Håkansson E skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Mycket duktig och har alltid tagit sig tiden att både visa och svara på alla möjliga frågor. Supernöjd! Läs mer
  • 2019-10-08

Lars-Ebbe L skrev om Marina Matic en del av MOHV Malmö
    jag har köpt en tvårummare. PÅ ett saligt sett berättade hon om lägenheten och hon hade ett trevlig sett jag hade inte särskilda förväntningar Läs mer
  • 2019-10-08

Alice R skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Väldigt proffsig lyhörd engagerad glad och fin tjej
    Hjälpte mig jätte mkt kmr anlita henne framöver kmr absolut rekommendera Jennifer till vänner och bekanta Läs mer
  • 2019-10-04

Ahmet C skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Hon informerade mig brå och svarade punkligt till mina frågor.
    Hon var lätt att communicera . Läs mer
  • 2019-10-02

Halina V skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag sålde min lägenhet med Sofias professionella kunskap om marknaden just i mitt område.
    Sofia är mycket proffsig och tillmötesgående. Lyssnar både till säljarens och köparens önskemål. Läs mer
  • 2019-09-30

Fredrik Ä skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Mycket engagerad och erfaren mäklare! Det var därför vi anlitade Annika för andra gången och är fortsatt mycket nöjda. Har bara gott att säga om Annika! Läs mer
  • 2019-09-29

Yvonne V skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Ett snabbt beslut om köp från mig och ett bra och proaktivt bemötande från mäklaren. Mycket smidig process. Läs mer
  • Sara R

2019-09-29

Sara R skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Jag har precis sålt min etta på 35 kvm. Jennifer har sedan vårat första möte fått mig att känna mig trygg och säker. Under hela processen har hon återkopplat till mig och jag har hela tiden känt att hon varit rätt mäklare för mig. Hon är proffsig och noggrann, samtidigt som hon är varm och snäll! Jag är så glad att jag valde att ha Jennifer som mäklare! Läs mer
  • 2019-09-28

Maria L skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Möter människor på ett riktigt bra sätt! Lägger ner tid och energi på att se och lyfta fram lägenheten från bästa håll Läs mer
  • 2019-09-28

Ingrid J skrev om Irma Lidén en del av MOHV Malmö
    professionell och mkt trevlig. Läs mer
  • 2019-09-27

Anders J skrev om Irma Lidén en del av MOHV Malmö
    Det var vår dotter som bodde i lägenheten som Irma sålde och det var därför hon som hade kontakt med henne från början. Hon var helnöjd med Irma.
    Jag och min fru kom i kontakt med henne först vid kontraktsskrivning och då fick vi samma positiva intryck. Läs mer
  • 2019-09-23

Lilly R skrev om Marina Matic en del av MOHV Malmö
    Jag har sålt en lägenhet( trea). Min bror har haft den huvudsaklig kontaten med Marina, har träffat henne 2ggr. Jag fick ett mycket bra intryck av henne och kände att hon skulle göra allt för oss. Hon tog kontakt med min bror så fort hon hade något att komma med och delade med sig av sina erfarenheter från det området lägenheten finns i. Jag har delat med mig till några i min vänkrets om hennes engagemang, trevliga bemötande och rekommenderar absolut att man anlitar henne. Läs mer
  • 2019-09-22

Thomas O skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Saklig,förtroendeingivande
    och trevlig Läs mer
  • 2019-09-21

John L skrev om Amanda Olofsson en del av MOHV Malmö
    Jag sålde en tvårumslägenhet om 52 kvm på Kirseberg i Malmö.

Amanda förmedlade min bostadsrätt på ett professionellt, tryggt och framför allt engagerat sätt.
    Hon har varit lätt och trevlig att kommunicera med och har varit lyhörd för mina önskemål.
    Det har hela tiden känts som att hon har satt höga krav på sin kundservice och att visa mitt objekt i sitt bästa ljus.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och kommer rekommendera henne som mäklare till personer i min omgivning. Läs mer
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson