Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö

MOHV Malmö

En del av MOHVwww.mohv.se

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

I fina kvarter, ett stenkast från Ribersborgsstranden och med gångavstånd till centrumkärnan, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Malmö med omnejd. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer under hela affären tillsammans med din mäklare.

Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering. Våra fastighetsmäklare i Malmö arbetar även mot Arlöv, Åkarp, Svedala, Vellinge och Trelleborg med omnejd.

Besök våra mäklare i Malmö på Regementsgatan 17.
Ring oss på 040-739 00.

Läs vad 1196 kunder tycker om MOHV Malmö

• Sarah R

2019-01-21

Sarah R skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Seriös och professionell mäklare. Kände oss trygga under vårt köp av en bostadsrätt. Hon har stöttat oss som köpare och var alltid lätt att nå om man hade frågor. Vi rekommenderar varmt Sandra Kalamar. Läs mer
  • 2019-01-17

john o skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Mycket mycket bra! Jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2019-01-16

Elma K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Fantastisk mäklare! Professionell och väldigt duktig. Sålde min lägenhet på endast en vecka och lyckades få upp ett väldigt bra pris. Rekommenderar starkt till alla som ska sälja att välja Henrik! Läs mer
  • Elsa L

2019-01-16

Elsa L skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Kände mig väldigt trygg med Sandra som mäklare när jag köpte min nya bostad. Läs mer

Sumit S skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Har solgt en bostadsretslejlighed. Mægleren kom forbi den 27/11/18 og lavede vurdering af bostaden og forklarede alt omkring salget. Vi skrev en kontrakt samme dag og allerede mandag kom fotografen og tog billeder af lejligheden. Og dagen efter var annoncen på nettet. Hun hjalp med styling af legligheden.
    Der var visning 9,10,11 og 12/12/18 blev lejligheden solgt til 25000kr over udgangspris. Meget tilfreds med forløbet.
    Mægleren havde styr på alt og var meget engageret, venlig havde et godt kendskab til lokal området. Hun opdateret mig heletiden med hvad der skulle ske og Hvor vi var i forløbet. Syntes hun gjorde et perfekt job. Vil gerne rekommendere mægleren. Läs mer

Shkelzen U skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    köpt bostad
    perfekt bemötande Läs mer

Marigona G skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Min första bostad: en lägenhet på 70kvm. Martina var snäll och hjälpsam och väldigt tillgänlig. Trots att hon gick på mammaledighet svarade hon och hjälpte till! Läs mer
  • 2018-12-12

Flamur K skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Trevlig och Lyhörd.
    Samt att hon var opartisk. Läs mer
  • 2018-12-09

Sandra O skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik är professionell, kompetent, trygg och lättillgänglig. Det blev en effektiv och snabb affär med ett resultat som lovat och bättre! Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2018-12-08

Daniel Q skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Vi fick efter första samtalet och mötet ett mycket gott intryck av Johan. Säker på sin sak, förtroende ingivande och med en god känsla för affärer blev vår bostad såld efter 7 dagar på Hemnet. Ständig återkoppling under processen och bra vägledning.
    Kan starkt rekommendera Johan som mäklare! Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Marine J

2018-12-05

Marine J skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag är supernöjd med Henrik! Redan från det första mötet så var han väl förberedd med en tydlig plan. Jag fick sen väldigt bra, snabb och trevlig service genom hela processen, och han höll hela tiden kontakten och var tillgänglig för frågor. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-12-02

Kushtrim R skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika är den mäklaren som jag har valt att samarbeta med sedan 2012. Hon har sålt två bostäder och vi är mer än nöjda med resultatet. Hon är väldigt mån om säljarens intresse och gör sitt yttersta för att kunden ska bli nöjd. Jag kommer alltid att välja Annika i framtiden. Vi är supernöjda med hennes bemötande samt proffetionalitet. Läs mer
  • 2018-12-02

Christer J skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik är en fantastisk mäklare. Vi är nöjda med uppdraget. Har litat på honom till 100%. Trevligt sätt och bemötande, vilket vi uppskattat. Vi kan rekommendera honom till mäklaruppdrag. Läs mer
  • 2018-11-29

Ulf L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Jag har som God Man sålt min fars bostadsrätt i Malmö. Hade sedan tidigare jobbat ihop med Annika då hon hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på Lindeborg (2010).
    Annika är lätt att jobba med och har ett bra driv.
    Kommer lätt att välja henne igen om det skulle bli aktuellt med någon försäljning. Läs mer
  • 2018-11-27

Catharina S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika Lawitz är både professionell och väldigt bra i sin roll.

Snabb, kommunikativ, lyhörd, affärsmässig och professionell.

Ger de bästa rekommendationer till Annika Lawitz ! Läs mer
  • 2018-11-27

Jane A skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Försäljning av Villa och bostadsrätt som har fungerat alldeles utmärkt av en proffesionell mäklare som har varit trygg och omtänksam för både säljare och kund.
    Har varit tillgänglig och gett snabba svar vid frågor praktiskt taget dygnet runt. Läs mer
  • 2018-11-26

Linda Kouassi n skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Köpt en bostadsrättslägenhet i Oxie. Mycket bra bemötande på alla sätt Läs mer
  • 2018-11-26

Reza A skrev om Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
    Ha kontinuerlig dialog med partnerna under hela perioden om inte bara i början. Läs mer
  • 2018-11-25

Sanna W skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Bra och pålitlig mäklare som återkopplade och var tillgänglig. Läs mer
  • Linda A

2018-11-23

Linda A skrev om Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
    Har sålt en bostad och Åsa sålde huset till utgångspris.
    Åsa gav ett professionellt intryck.
    Om vi säljer igen så vill vi att Åsa säljer till oss. Läs mer
  • 2018-11-23

Charlotta L skrev om Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
    Trevlig, kunnig och personlig i sitt bemötande! Läs mer

Hamid S skrev om Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
    Åsa sålde min lägenhet. Jag upplevde henne som en trevligt person och erfaren försäljare. Läs mer
  • Sebastian R

2018-11-22

Sebastian R skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra är väldigt hjälpsam och professionell och hade alltid tid att svara på ens frågor.

Kan varmt rekommendera Sandra till alla som går i tankarna att sälja eller köpa lägenhet. Läs mer

Isak Z skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Jag är jättenöjd med Sandra och jag rekommenderar henne till alla som ska sälja sin lägenhet. Läs mer

Sheida S skrev om Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
    Köpt en bostadsrätt. Mäklaren fanns till hands och hade fog kontakt med oss. Bra bemötande trevlig. Läs mer
  • Balqis K

2018-11-21

Balqis K skrev om Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
    Suverän mäklare med ett toppen bemötande! Läs mer
  • Hans Gustaf G

2018-11-21

Hans Gustaf G skrev om Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
    Åsa hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt till ett för oss väldigt förmånligt pris. Själva säljprocessen och hela upplevelsen motsvarade och till viss del överträffade våra förväntningar.

Det som sticker ut och som bidrog till vårt goda omdöme är det känns som att Åsa förstod oss, hon tog sig tid, lyssnade in och anpassade sig till oss.

Det kändes genom hela processen som att Åsa var vår mäklare och inte köparens, hon ville inte bara sälja en lägenhet snabbt och dra ett standardarvode utan hon fanns där och såg till att vi var nöjda och trygga.

Skulle vi sälja om 10 år skulle jag leta upp Åsa oavsett för vilken firma hon arbetade och anlita henne igen.
    mvh Hans Läs mer

Clas S skrev om Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
    Köpt kolonistuga.
    Vänlig och tillmötesgående.
    Noggrann.
    Tillgodosåg förväntningarna på alla sätt. Läs mer

David P skrev om Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
    Trevlig mäklare som är lätt att ha att göra med. Både köpte och sålde via henne. Gick snabbt och smidigt, både vid köp och försäljning. Läs mer

Sara A skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Har köpt en bostad.
    Det har varit ett väldigt trevlig bemötande.
    De förväntningar jag bla hade förväntat mig var att få den tillräckliga info, kontinuerlig kontakt gällande allt som händer etc.
    Så sammanfattningsvis är jag nöjd med detta köp och bemötande. Läs mer

Margareth Kristina Ottosson m skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Dödsbo för min fars räkning. Trevligt och lättsamt, kompetent tjej. Nöjd i denna svåra stund ed mäklaren. Allt helt okej. Läs mer

Maria R skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Trevlig kompetent och hanterade vårt köp utan något att klaga på. Läs mer

Safana A skrev om Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
    Vi köpt en 3:a i Malmö och blev bemötta på ett väldigt bra och välkomnande sätt. Åsa var väldigt omhändertagande och fanns alltid där även om jag var väldigt på en period och ringde ofta. Det var inget som syntes på henne att nu börjar det bli massa frågor. Detta är första gången vi köper något så stort så det fanns mycket vi inte kände till och Åsa förklarade i den lån hon kunde. Rekommenderar Åsa starkt! Läs mer

Navid N skrev om Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
    • Vi har sålt en bostadsrätt.
    • Hon var utmärkt (Åsa Öjes).
    • Sitt krav att sälja och välmående av undermedvetande.
    • Allt gick smidigt. Läs mer

Massi N skrev om Åsa Öjes en del av MOHV Malmö
    Vi har stött på Åsa både som spekulanter där hon var mäklare för säljare och vi har även anlitat Åsa som säljare för våra egna objekt. Rekommenderar henne starkt! Professionell, tillgänglig och en grym mäklare. Läs mer
  • 2018-11-10

Martin W skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Toppen! Kände mig väldigt trygg som köpare och är väldigt nöjd med kommunikation hur smidigt allt gick. Läs mer
  • 2018-10-20

Christina S skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan har allt en Mäklare ska ha. Trevligt bemötande, lätt att nå, trygg, hjälpsam. Jag kommer varmt att rekommendera Johan. Toppen. Läs mer
  • 2018-10-16

Louise M skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra är proffsig- snabba svar, tydlig information, trygg upplevelse när vi köpt lägenhet på Sorgenfrigatan 23d i Malmö. Läs mer
  • 2018-10-15

Ahmad H skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    jätte duktig mäklare som tar sitt jobb på allvar Läs mer
  • Ann-Sofi S

2018-10-14

Ann-Sofi S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jättebra! Mycket lätt att få kontakt med, svarade per omgående på det
    Mesta. Tack! Läs mer
  • 2018-10-14

Clas T skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica kändes helt rätt redan vid vårt första möte. Presenterade sig själv och MOHV på ett professionellt sätt. La förväntningarna på rätt nivå.
    Snabb återkoppling under hela säljprocessen som också med hennes driv gick mycket snabbt.
    Kan verkligen rekommendera Yessica som mäklare. Läs mer
  • 2018-10-13

Kenth E skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan skötte försäljningen av en tvåa på Kulladal för min räkning. Jag tycker Johan gjorde ett suveränt jobb och uppfyllde definitivt alla mina förväntningar. Läs mer
  • 2018-10-12

Julia B skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra Kalamar har hjälpt mig med en värdering av min bostad, och gjort det jättebra. Jag kan utan tvekan rekommendera Sandra till alla som vill ha en trevlig, kunnig och ambitiös mäklare. Läs mer
  • 2018-10-12

Erika S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica är jätte trevlig person! Hon har hjälpt oss med alla frågor vi hade! Läs mer
  • 2018-10-11

Emelie L skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Sålt en bostadsrätt. Katarina var trevlig och professionell som mötte mig och min man med respekt. Kände av läget och situationen och arbetade smidigt med/kring det.
    Mina förväntningar var att lägenheten skulle säljas inom en månad. Den såldes på 5 dagar.
    Är väldigt nöjd! Läs mer
  • 2018-10-11

Axel S skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    - köpt en 3a, 82 m2 , borgmästaregården i Malmö

- blev bemött väldigt trevligt och professionellt

- hade höga förväntningar och mäklaren levde upp till dom

- bra mäklare, helnöjda 5 av 5 solar Läs mer
  • 2018-09-16

Jolanta D skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sålt bostad, väldigt profetionellt bemötande av Sofia. Allt gick enligt förväntningar , har rekommenderar MVHV för andra. Läs mer
  • 2018-09-14

Maria O skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Bra kontakt från första möte och hjälpsam. Läs mer
  • Maria B

2018-09-12

Maria B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Köpt och sålt, vilket inte var helt okomplicerat. Men vi, jag och min son som jag har hjälpt under hela bostadsprocessen, fick omedelbart ett gott och positivt intryck av Sofia. Vi har haft en mycket bra kontakt och fått svar och hjälp av olika slag. Sofia har varit 100% tillmötesgående i allt, och varit klar och tydlig med information om köpet och försäljningen. Sofia ger ett förtroendegivande och kunnigt intryck, vilket har återspeglat sig under hela processen. Läs mer
  • 2018-09-12

Mikael K skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna har sålt våra två senaste lägenheter och har vid dessa tillfälle visat prov på stor proffessionalitet och stort engagemang för oss som kunder.
    Vi kan starkt rekommendera Sanna till alla som är ute efter en seriös och personlig mäklare. Läs mer
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson