Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö

MOHV Malmö

En del av MOHVwww.mohv.se

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

I fina kvarter, ett stenkast från Ribersborgsstranden och med gångavstånd till centrumkärnan, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Malmö med omnejd. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer med din mäklare. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering. Våra fastighetsmäklare i Malmö arbetar även mot Arlöv, Åkarp, Svedala, Vellinge och Trelleborg med omnejd.

Besök våra mäklare i Malmö på Regementsgatan 17.
Ring oss på 040-739 00.

Läs vad 859 kunder tycker om MOHV Malmö

• Alex N
    Alex N skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Ärlig, rak och väldigt engagerad i att både finnas till hands och ge tydliga svar. Rekommenderas verkligen och är tacksam för hjälpen jag själv fått.
  • Montaha E
    Montaha E skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina är lätt Malmös bästa mäklare! Båda köpare och säljare känner sig trygg med Martina. En ärlig
    Och duktig mäklare. Jag kommer alltid att rekomendera Martina till alla!
  • Leszek G
    Leszek G skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mkt professionellt sätt att hantera sina kunder och en stor kunnighet som mäklare.
  • Madeleine L
    Madeleine L skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Mycket nöjd med all kommunikation kring visning, budgivning osv. Klar och tydlig i sitt sätt att informera och återkopplar fort på frågor. Trevligt bemötande och ett stort engagemang. Kan varmt rekommendera Henrik
  • Martin H
    Martin H skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Väldigt professionell, engagerad och hjälpsam. Svarar på alla sms, mail och telefonsamtal. Kan varmt rekommendera Henrik!
  • Emmie N
    Emmie N skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Väldigt trevlig, professionell mäklare med stort engagemang för försäljningen av lägenheten. Väldigt enkel att samarbeta med och håller en ständigt uppdaterad med fantastisk service. Rekommenderar till alla som ska sälja!
  • Merita A
    Merita A skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    God service
    Mäklaren var snabb med att svara och tydlig med allt👍
  • Malin R
    Malin R skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Vi är supernöjda med Martina och rekommenderar henne varmt
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Trevlig, professionell, tillmötesgående. Ser möjligheter istället för hinder. Kan varmt rekommendera Malin!
  • Viveca S
    Viveca S skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Om Johan: Ordning och reda, faktabaserade svar inga vilda gissningar. Snabb återkoppling på mail.
    Trevlig och bra service. Rekommenderas.
  • Paul J
    Paul J skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Seriös och på hugget, dvs motsvarande min förväntan.
  • Per L
    Per L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag upplevde Sofia som väldigt serviceminded. De frågor jag hade tog hon reda på åt mig snabbt och bra. Hon höll mig uppdaterad under tiden som gick då affären drog ut lite på tiden. Hon skötte sig bra vid kontraktskrivande och när vi avslutade affären.
  • Magda D
    Magda D skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Mycket engagerad och duktig mäklare som fick lägenheten såld blixtsnabbt till ett pris jag aldrig hade drömt om! Så otroligt kunnig och trevlig. Kommer absolut rekommendera till andra och använd henne i framtiden.
    Yessica T gillar detta
  • Katarina B
    Katarina B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Effektiv, återkopplar snabbt, närvarande, pålitlig och tillgänglig!
    Yessica T gillar detta
  • Mikael L
    Mikael L skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Duktig och engagerad mäklare, kan varmt rekommenderas!
  • Barbro S
    Barbro S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    kompetent, positiv lätt att prata med.
  • Elin W
    Elin W skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Väldigt engagerad, proffsig, sympatisk och tillgänglig för att svara på frågor. Återkopplade alltid jättesnabbt. Kan verkligen rekommendera Henrik!
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Väldigt professionell och kompetent. Kan verkligen rekommendera som val av mäklare.
  • Kateryna B
    Kateryna B skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Trevlig och duktig mäklare. Alltid positiv attityd. Vi rekommenderar varmt Johan!
  • Khaldon G
    Khaldon G skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    She was amazing And easy to handle
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Emma Johansson en del av MOHV Malmö
    Mycket trevlig, snabb i kommunikationen och väldigt hjälpsam.
  • Anders N
    Anders N skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Jag var mycket nöjd med hur Carolina Antonsson sköte sitt jobb som min mäklare när jag köpte bostad. Hon var lättillgänglig, tillmötesgående och professionell. Allting gick väldigt smidigt och snabbt utan onödigt krångel och jag kände ett stort förtroende för henne. Skulle gärna använda mig av hennes tjänster igen
    Carolina A gillar detta
  • Marijana D
    Marijana D skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Jätte trevlig och duktig hon är...
  • Göran N
    Göran N skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    På några ord beskriva Martina är omöjligt.Vad som ögonblickligen slår en är hennes positiva sätt fyllt av energi.Energi är nyckeln till hennes framgång.Hon utslrålar en värme fylld med självsäkerhet som gör att du som kund får ett förtroende för henne direkt.Mitt förslag är klona Martina till hundra Martinor,så kan dom andra mäklare företagen lägga ner i Malmö med omnejd.
    Som Ni förstår är vi 100% nöjda och önskar henne all framgång i framtiden,och vi återkommer säkert igen med nya projekt.
    Ulla&Göran Nyman
  • Sofia
    Sofia skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag träffade Henrik i samband med försäljningen av en annan lägenhet för ett år sedan och imponerades av hans driv och målinriktade och strukturerade sätt och när vi nu skulle sälja vår lägenhet var det en självklarhet att anlita Henrik. Henrik är på alla sätt en exceptionell mäklare som vi kände oss trygga med varenda steg i processen. Han återkopplar alltid mycket snabbt både ifråga om att ge klara svar på frågor och att informera om varenda steg i försäljningsprocessen. Dessutom är han trevlig och lätt att ha att göra med både för oss försäljare och för våra köpare. Henrik har superkoll på allt och gör försäljningsprocessen smidig och bekväm. Vi rekommenderar Henrik varmt och kommer anlita honom igen i framtiden samt rekommendera honom till alla vi känner.
  • Bobo B
    Bobo B skrev om Emma Johansson en del av MOHV Malmö
    Fantastiskt trevlig och tillgänglig mäklare. Kunnig, engagerad och flexibel. Vi är mycket nöjda och skulle gärna arbeta med Emma igen vid försäljning av bostad.
  • Igor V
    Igor V skrev om Emma Johansson en del av MOHV Malmö
    Emma är trevlig, engagerad och professionell hela vägen med försäljningen av vår fars lägenhet som gick mycket smidigt. Rekommenderas varmt.
  • Gunilla P
    Gunilla P skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mycket kompetent och lyssnande. Jag hade ingen erfarenhet av att köpa lägenhet och hade ibland lite "konstiga frågor att ställa. Sofia var alltid mkt tålmodig och förklarande och återkopplingen var alltid den bästa. Jag ger Sofia Lundh mina bästa rekommendationer och har också lämnat hennes namn till vänner som ska sälja//gunilla Persson
  • Victoria H
    Victoria H skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan är mycket saklig och ärlig mäklare med glimten i ögat. Han är rättvis mot båda parter och sköter allt i sin ordning.
    Rekommenderar Johan starkt.
  • Nedko C
    Nedko C skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Hon var jätte trevligt person. Hon var alltid tillgänglig när jag hade frågor eller ville besöka lägenheten flera gånger för att ta måtten på köket.
    Så jag är jätte nöjd med MOHV och min mäklare Sofia Lundh hon är best.
  • Basti B
    Basti B skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Vi fick ett jättebra intryck av Annika redan under visningen då hon var angelägen om att ge svar på alla våra frågor samtidigt som bemötte andra besökare på ett mycket proffessionellt sätt. Detta fortsatte sedan under budgivningen då det var uppenbart att hon tog säljarnas intressen mycket seriöst samtidigt som hon var väldigt mån om att hjälpa oss. Vi kände hela tiden att vi behandlades seriöst och med stor respekt. Annika var mycket vänlig och trevlig och vi gillade henne extremt mycket!
  • Maisa P
    Maisa P skrev om Emma Johansson en del av MOHV Malmö
    Professionell, snabb/effektiv och informativ.
  • Allison L
    Allison L skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina är en toppen mäklare. Professionell, lyhörd och driven. Har känt mig trygg genom hela försäljningen. Jag rekomenderar henne till alla framtida kunder.
  • Melih U
    Melih U skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Jag hade kontakt med flera mäklare när jag skulle välja vilken mäklare jag skulle jobba med.
    För mig var det var självklart vem det skulle bli.
    Redan efter första träffen fick jag ett så bra intryck av Annika.
    Hon var hela tiden tillgänglig vid frågor och hade verkligen svar på allt.
  • Peter U
    Peter U skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Ambitiös, kunnig och trevlig mäklare som månar lite extra om sina kunder.
    Jag har dessutom aldrig stött på en mäklare som varit så intresserad och påläst.
    Rekommenderas varmt.
  • Sabhrin I
    Sabhrin I skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Bästa mäklare i Malmö , så prisvärt.
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Engagerad duktig mäklare som vet vad han gör!!
  • Jeanette C
    Jeanette C skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Trevlig, lätt att tala och mycket förtroendeingivande. Lättillgänglig.
  • Tommy S
    Tommy S skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Mycket bra bemötande och kunnig om bostads marknaden. Känner att man är i trygga händer.
  • Sofie B
    Sofie B skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Tycker att Anders gjorde ett väldigt bra jobb, med stort engagemang och mycket kunskap. Skulle absolut rekommendera MOHV och Anders till andra. Skulle nog inte kunna vara mer nöjd i det stora hela!
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Mycket bra upplevelse av Annika Lawitz. Jag uppfattade Annika som en mycket ödmjuk och varm person som såg till att göra det bästa för min skull. jag tycker även det var väldigt proffisionellt av Annika att skicka info om försäljningen hela tiden även om det bara var spekulanter vilket jag ansåg som att Annika "gick den extra milen"
  • Ingvar M
    Ingvar M skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Inför försäljningen av min mors lägenhet valde vi ut tre mäklarfirmor, MOHV och Martina Albertsson stack ut på ett mycket positivt och proffsigt sätt. Martinas kunskap och information kring områdeskunskap, försäljningsprocessen, visningar mm var absolut bäst. När försäljningen var klar var vi mycket nöjda.
  • Inger F
    Inger F skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia Lundh är en utmärkt representant för sitt yrke. Hon är kunnig, påläst och mycket duktig. Hon skötte allt till stor belåtenhet. Hon är vänlig och hjälpsam utan att vara mesig. Jag behövde bara tala om vad jag förväntade mig, sedan skötte hon allt. Uppskattades mycket av mig, då jag precis blivit änka och inte orkade så mycket själv. Stort tack till Sofia för hennes vänlighet och rakhet.
  • Margareta P
    Margareta P skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Bra, informativ har inte mer att tillägga
  • Jan S
    Jan S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Proffsig och engagerad. Tillvaratog både säljares och köparens intresse.
    Carolina A gillar detta
  • Jelena M
    Jelena M skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Mycket duktig! Väldigt engagerad och hjälpsam, jobbar snabbt och svarar på alla sms och telefonsamtal! Kan varmt rekommendera Henrik Karlsson på MOHV utan honom hade vi aldrig kunnat sälja vår lägenhet så fort som vi gjorde!
  • Camilla P
    Camilla P skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Vi är väldigt nöjda! Snäll, positiv och engagerad!
  • Dan S
    Dan S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Offensivt säljarbete, vågade sticka ut huvudet och ange datum då det skulle vara klart. proffisigt och samtidigt personligt.
    Vi kan verkligen rekommendera Sofia
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Christina är en toppenbra mäklare, kan varmt rekommendera henne om ni vill få ert boende sålt snabbt och smidigt.
  • Danijela L
    Danijela L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Super trevlig o proffesionell mäklare. Gjorde allt hon kunde för att vi ska vara nöjda. Vi var uppdaterade hela tiden. Kan bara säga det bästa om henne.
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson