Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö

MOHV Malmö

En del av MOHVwww.mohv.se

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

I fina kvarter, ett stenkast från Ribersborgsstranden och med gångavstånd till centrumkärnan, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Malmö med omnejd. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer under hela affären tillsammans med din mäklare.

Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering. Våra fastighetsmäklare i Malmö arbetar även mot Arlöv, Åkarp, Svedala, Vellinge och Trelleborg med omnejd.

Besök våra mäklare i Malmö på Regementsgatan 17.
Ring oss på 040-739 00.

Läs vad 1160 kunder tycker om MOHV Malmö

• Gerd S
    Gerd S skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Mäklaren var vänlig, tydlig och jag blev väl informerad under hela processen. Resultatet blev mycket tillfredsställande och jag är mycket nöjd med försäljningen och mäklaren Läs mer
  • Nella C
    Nella C skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Jerry är pålitlig och stabil i sin yrkesroll, lätt att bolla tankar och ideér med och alltid lätt att få tag på. Han håller sig lugn i stormen och är en klippa, ovärderliga egenskaper då han har att göra med människor som står inför en jättestor affär som man själv kanske inte har ordentlig koll på.
    Jag uppskattade hans ärliga no-nonsense attityd, i samband både med visningar och försäljning. Läs mer
    Jerry N gillar detta
  • David A
    David A skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Köpte en hyresrätt.

Blev bemött på ett mycket bra sätt.

Katarina överträffade mina förväntningar.

Katarina engagerade sig väldigt mycket, till både min och säljarens fördel. Eftersom jag var på utlandsvistelse under tiden lägenheten låg ute till försäljning hade jag ej möjlighet att titta på den vid samma tidpunkt som andra. Katarina ordnade då så att mitt ombud kunde titta på lägenheten åt mig och sedan så att jag själv kunde titta på lägenheten. Under hela processen upplevde jag att hon gjorde mer än vad som krävdes av henne för att jag skulle få möjlighet att buda på lägenheten, att hon inte avslutade affären för snabbt vilket i slutändan gjorde att jag köpte lägenheten till ett för säljaren bättre pris. Summa sumarum lönade det sig för alla parter att affären tog något längre tid och Katarina såg till att hålla mig och övriga parter informerade om vad som hände med affären.

En 5-stjärnig insats av Katarina! Läs mer
  • Evangelos K
    Evangelos K skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Sålde en 3 i Bunkeflostrand Annestaden. Tycker Katarina är en bra Mäklare som informerade oss hela vägen. Läs mer
  • Erika N
    Erika N skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Jerry är mycket tillmötesgående, lyhörd och kom med goda råd inför och under försäljningen av min bostadsrätt. Jag kan varmt rekommendera Jerry och skulle anlita honom igen om det blir aktuellt! Läs mer
    Jerry N gillar detta
  • Casper B
    Casper B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica hjalp mig sælge min lejlighed i Malmø. Jeg havde forsøgt at sælge den via et andet mægler firma i Malmø uden held. Yessica formåede at sælge den på under 2 måneder!

Yessica var yderst professionel under hele salgsprocessen. Hun holdte mig konstant opdateret og kontaktede mig flere gange om ugen. Hendes rådgivning samt strategi omkring prissætning viste sig at være den helt rigtige og formåede til hver visning at have flere interesserede købere til stede. Jeg kan kun give Yessica samt MOHV mine varmeste anbefalinger! Läs mer
  • Maria R
    Maria R skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag har varit och är otroligt nöjd med Yessica som mäklare. Från första mötet har hon rakt igenom lyckats att vara proffessionell, personlig och ödmjuk så att jag som kund har känt mig trygg. Att affären dessutom avslutades snabbt gör mig ännu gladare. Skulle mer än väl rekommendera Yessica för andra och skulle inte tveka att använda henne även i framtiden. Läs mer
  • Annika S
    Annika S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Kom i kontakt med Annika genom min dotter och hennes killes köp av lgh. Hon är glad, positiv och mycket duktig. Väldigt tillmötesgående och jag kände vi kunde fråga om allt. När man ringer så svarade hon alltid eller ringde upp!
    Så när jag skulle sälja min lgh så föll det sig naturligt att ringa Annika då jag kände förtroende för henne! Läs mer
  • Veronika S
    Veronika S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Carolina Antonsson. Vi är väldigt nöjda med henne. Hon är professionellt, kunnig och trevlig. Under hela säljprocessen var hon lyhörd och positiv. Vi kan varmt rekommendera henne till alla som går i säljtankar. Läs mer
  • Sören H
    Sören H skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica fik solgt vores hus på rekordtid. Hun er en kompetent rådgiver og en dygtig sælger. Vi kan varmt anbefale hende til andre, som vi sælge deres hus. Läs mer
  • Jessica H
    Jessica H skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Mycket trevligt bemötande, lyssnar sv både köpare och säljare på ett bra sätt. En erfaren lugn mäklare som vi varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Mico B
    Mico B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Duktig snabb mäklare vi körde allt genom telefon , Yessica leverera bra kontakt ..
    Nöjd med hennes resultat :) Läs mer
  • Rane H
    Rane H skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica är en helt fantastisk mäklare! Hun var jätte duktig på att snappa upp det som var viktigt för oss som säljare och skapade stort förtroende från förste möte. Hon var duktig till att informera om alla steg i processen og lägenheten blev sålt med bra vinst på enbart 8 dagar! Skulle rekommendera Yessica till alla som vill ha hjälp av Malmö´s bästa mäklare. Läs mer
  • Lillian J
    Lillian J skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Super trevlig och duktig mäklare. Läs mer
  • Bo H
    Bo H skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Mäklaren var vänlig och trevlig samt professionell imötena med oss.
    Mäklaren levde upp till vad vi förväntade. Läs mer
  • Natalia T
    Natalia T skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Jag tycker att hon är jätte bra mäklare jätte snäll och trevlig,jag fick alla information som jag behövde veta om lägenhetten. Läs mer
  • Amar Hamid H
    Amar Hamid H skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Hej
    Det är Amar Hamid. Jag fått hjälp av mäklaren Katarina, hon är hjälpsam och social som hjälpte mig och svarade på alla frågor som gillar lägenheter och område.

Amar Mvh Läs mer
    Katarina B gillar detta
  • Mikael E
    Mikael E skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Jag är mycket nöjd med ett trevligt bemötande,och ett proffsigt jobb😁👍 Läs mer
  • Aram M
    Aram M skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Stans bästa mäklare!!! Professionell, tydlig och trevlig. Läs mer
  • Thomas B
    Thomas B skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Professionell och mänsklig. Det bästa av två sidor. Läs mer
  • Rachid H
    Rachid H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia var mycket professionell och hjälpsam. Uppskattas mest hennes service nivå och ärlighet. Skulle inte tveka att samarbeta med henne en annan gång i framtiden Läs mer
  • Agneta E
    Agneta E skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Snabb informativ återkoppling under processen.
    Professionellt bemötande.
    Pushade avslut på ett effektivt sätt
    Lätt att få tag i. Läs mer
  • Anette R
    Anette R skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan Andersson har varit mycket professionell i sitt utförande av visning och försäljning av min lgh.
    Han har hela tiden varit trevlig och kompetent .
    Jag kan verkligen rekommendera Johan som mäklare. Läs mer
  • Kerstin A
    Kerstin A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mycket trevlig. hade vi träffat Sofia innan vi anlitade mäklare till vår lägenhet så hade vi tagit henne. Sofia brydde sig från första gången vi träffade henne när vi tittade på lägenheten och har verkligen tagit väl hand om oss som köpare. efter köpet så hörde hon av sig och kollade så att vi hade fått avgiftsavin. Kan med handen på hjärtat säga att Sofia är en på 1000. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Professionell, trevlig, kunnig och ärlig mäklare som jag varmt rekommendera. Läs mer
  • Josefin P
    Josefin P skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Vi är mycket nöjda med Carolinas jobb, hon är trevligt och lätt att arbeta med. Hon är lätt att få kontakt med om det är något man undrar och hon jobbar ärligt för både köpare och säljare. Läs mer
  • Martin J
    Martin J skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Vi är supernöjda med Yessicas insats vid vår försäljning av vår lägenhet. Hon är tillgänglig, lyhörd, entusiastisk och en professionell mäklare Läs mer
  • Kjell-åke S
    Kjell-åke S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Kunnig lyssnare,kunnig av bostadsmarknaden Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika Lawitz rekommenderas varmt! Vid försäljningen av min ungkarlslya hade jag en handfull mäklare på besök. Den ena med fräsigare outfit och snabbare frisyr än den andre, måna om storslagna planer och blixtrande affärer. Jag hade sett min lägenhet som något av ett halvskabbigt hål i väggen och ursäktade mig för mäklarna. De höll alla med och sa att det här och det här måste ju fixas. Sen kom Annika, med ett lugn och en professionalism och såg igenom både mina ursäkter och förstod lägenhetens potential. Annika såg möjligheterna och fick mig att inse vilken pärla jag hade. Hon fick mig också att med enkla medel få fram denna guldglans (snarare än de andra mäklarna som mest ville blåsa ut allt och göra om). Annika har koll på vad kunderna söker och dialogen med henne kändes ärlig och uppriktig. Vi fick otroligt fin hjälp och hon var mån om att möta oss på alla tänkbara sätt.Hon såg möjligheter och fördelar i saker som andra mäklare avfärdade eller inte funderade över. Närvarande, alltid snabb på att svara och med en värme och ett lugn som smittade av sig, fick vi igenom en otroligt lyckad bostadsaffär, med en försäljning bättre än vi någonsin vågat drömma om. Annika är väldigt mån om kunden och ger den trygghet man så ofta behöver och önskar i en bostadsaffär. Hon har glimten i ögat och får en att önska att man faktiskt sålde och köpte bostäder lite oftare!
    Sluta scrolla. Ring Annika.
    Varma hälsningar,
    Thomas och Johanna Läs mer
  • Heidi L
    Heidi L skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica var väldigt trevlig när vi köpte bostad och höll oss uppdaterade under hela processen. Jag skulle verkligen rekommendera Yessica! Läs mer
  • Lia T
    Lia T skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik är en helt fantastiskt mäklare! Vi både köpte lägenhet med Henrik som mäklare och valde sedan honom vid försäljning av vår egen bostad. Han har ett underbart bemötande, svarar alltid på frågor, är lättillgänglig och ser till att allt går smidigt och snabbt. Vi sålde vår lägenhet 2 dagar efter första visningen och är mycket nöjda med hela försäljnigsprocessen. :) Läs mer
  • Mohammed Z
    Mohammed Z skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Vi är verkligen glada att vi valde Anna Lawitz som vår fastighetsmäklare. Vår lägenhet kom snabbt till försäljning och såldes mycket snabbt till ett bra pris. Läs mer
  • Jennifer G
    Jennifer G skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag köpte nyss min första lägenhet och både Henrik och säljaren gjorde det riktigt kul, trevligt och smidigt. Eftersom det var första köpet dök det upp en del frågor. Henrik svarade alltid snabbt och på ett sätt som gjorde att jag kände att det var okej att fråga allt jag behövde fråga. Henrik är mycket tillmötesgående och har en härlig energi. Kommer jag någon gång sälja kommer jag utan tvekan kontakta honom. Läs mer
  • Eckhard W
    Eckhard W skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Hade alltid ett proffessionelt och tydligt bemötande. Mycket strukturerad och genomtänkt person med full kåll på processen hela tiden.
    Tillgänglig även på udda tider. Läs mer
  • Majid N
    Majid N skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag är jätte nöjd, har haft kontakt med många olika mäklare men Yessica var den första som till 100% var nöjd på allt sätt o vis. Läs mer
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Försäljning av Bostadsrätt

Mäklaren har varit utmärkt och gjort ett kanonjobb

Förväntningarna var att snabbt bli av med lgh.

Det var en positiv erfarenhet där mäklaren och firman gjorde ett mycket proffsigt jobb. Läs mer
  • Christian A
    Christian A skrev om Lisa Samuelsson en del av MOHV Malmö
    Lisa var trevlig och effektiv under visning, budgivning och signering av kontrakt. Topp Läs mer
    Lisa S gillar detta
  • Stefan A
    Stefan A skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Lägenhet på Röda Höja,
    Jättebra bemötande
    Utnärkt mäklare
    Vi är mycket nöjda😊 Läs mer
  • Tomas H
    Tomas H skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Väldigt bra bemötande. Snabba svar på de frågor vi ställde. En väldigt trevlig person. Läs mer
    Anders B gillar detta
  • Galal M
    Galal M skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Jag har köpt en lägenhet. Jag blev jättebra bemött och trevligt! Hon hjälpte till med allt och berättade allt som hände. Fantastisk! Läs mer
    Katarina B gillar detta
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Bra, snabb, effektiv och ärlig Läs mer
  • Christian B
    Christian B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessicas bemötande och arbete var genomgående oerhört professionellt. Läs mer
  • Emma J
    Emma J skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica hjälpte mig at sälja min 3,5a och jag är super nöjd. hon gjorde sitt yttersta för att jag skulle få det mesta för den. Hon har ett proffesionellt och trevligt bemötande och ser kundens önskemål utan att vara för påstridig. Perfekt för mig! Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • Lejla C
    Lejla C skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Sålt bostadsrätt. Bästa bemötande, alltid tillgänglig. Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Annika överträffade vår förväntan på mäklarsidan. Ett otroligt vänligt bemötande med hög servicekänsla. Hon stod som mäklare för huset vi köpte och fick då även försäljningen av vår lägenhet. Täta kontakter gjorde vårt husköp möjligt och Annika hjälpte nog oss mer än vad som är förväntat av en mäklare. Skulle vi stå inför ett nytt köp kommer vi aldrig vända oss till någon annan än Annika och när vi hör folk i vår omgivning som ska sälja rekommenderar vi aldrig någon annan än Annika. Det är tack vare henne vi idag sitter i det huset vi ville ha :) Tack Annika! /Helena & Sami Läs mer
  • Simon K
    Simon K skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Har använt mig av Henrik vid försäljning två gånger. Båda gångerna har fungerat smidigt med bra återkoppling och lyckad försäljning. Läs mer
  • Mustafa A
    Mustafa A skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Hej,
    Jag köpte en bostadsrätt. Mäklaren var helt proffesionell, förståeligt och skicklig. Hon Bemött mig med stort välkomnande.
    Tack vare Josefin gick affären så smidig att jag känner mig att jag köpt godis och inte en fastighet!
    Tackar.
    Mvh Mustafa Läs mer
  • Suzanne J
    Suzanne J skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    En otroligt vänlig och positiv mäklare...mycket kunnig..ställde alltid upp när jag behövde hjälp med frågor angående försäljningen...jag ger henne högsta betyg!!! Mvh Suzanne Jungbeck. Läs mer
  • Tanja B
    Tanja B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Super trevlig och kompetent. Skulle varmt rekommandera Yessica till alla. Läs mer
  • Robert S
    Robert S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö