MOHV Malmö

En del av MOHVwww.mohv.se

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

MOHV står för framåtanda, kreativitet och nytänkande - något som genomsyrar hela vårt företag. Vi är drivna mäklare som gillar vårt jobb och vi brinner för att ge både köpare och säljare all den service som behövs för en lyckad bostadsaffär. Standard på marknaden har länge varit att erbjuda färdiga lösningar, en metod eller på sin höjd ett par färdiga ”paket". Men olika bostäder har olika målgrupper och den ena affären är inte den andra lik, det ser vi som självklart. Därför erbjuder vi på MOHV istället vår kunskap och erfarenhet. Vi vill inte ta några genvägar. Tillsammans med kunden tar vi alltså fram det upplägg som fungerar bäst för just er bostad – vi rekommenderar och ni väljer.

Besök våra mäklare i Malmö på Regementsgatan 17.
Ring oss på 040-739 00.

Läs vad 1223 kunder tycker om MOHV Malmö

• 2020-01-19

Pia S skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Har nyligen sålt lägenhet med Jerrys hjälp. Riktigt bra bemötande hela vägen. Täta kontakter och uppdateringar. Mycket proffsigt - rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2020-01-18

Dennis Ahmet Stefan U skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra var en utmärkt mellanhand då hon tog hänsyn till min ynka kunskap om bostadsmarknaden, då jag är bara 20år.

Snäll och vänlig människa! 10av10 får hon från mig! Läs mer
  • Valon P

2020-01-18

Valon P skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra har varit en strålande mäklare med väldigt positiva resultat. Hon har alltid varit öppensinnig och väldigt snäll i hennes beteende. Vi har sålt två lägenheter och använd Sandra som mäklare då hon har lyckats sälja dom mer än vad vi har förväntat oss. Vi uppskattar hennes hårda arbete och passion och i och med det så bevisar hon resultat.

Sandra är bäst :) hihi

Mvh Valon Pefqeli Läs mer
  • 2020-01-18

Elin U skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    köpte en lägenhet av Martina, fick världens bästa bemötande bara kärlek och leende. kundbemötandet kunde inte blivit/varit bättre. det är just detta bemötandet man förväntar sig av exakt alla. jag fick exakt vad jag förväntar mig. Läs mer
  • 2020-01-16

Oliver N skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    Daniel är professionell, ordentlig och dessutom trevlig. En grym mäklare som visar att han bryr sig om både säljare och köpare. Läs mer
  • 2020-01-15

Maria O skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Jag har sålt min Brf på Kilan Zollsgatan 15C. Jag är mycket nöjd med Sanna som mäklare. Hon tar sig tid att svara på frågor, hon är tillgänglig och väl förberedd. Hon är även engagerad , trygg och lugn. Jag har även köpt samma Brf genom henne så jag vet att hon är lika bra som mäklare när du ska köpa. Läs mer
  • 2020-01-13

Manuel Z skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica hjälpte oss att sälja vårt hus. Hon visade ett genuint och stort intresse när vi först möte henne. Hon var chrmig och otroligt kunnig. Precis en sådan trygg mäklare ville vi anlita. Att sälja vårt hus var stort för oss.Vi visste att hon var den rätta profilen till att sälja vårt hus, och vi hade rätt.Hon är fantastisk till att återkoppla, hon håller dig uppdaterad hela tiden oavsätt tid. Yessica har levererat över förväntan, därav rekommendererar vi henne. Tack Yessica för ditt bemötande och för en smidig affär. Läs mer
    2020-01-13 Yessica T svarar Manuel Z
    Tack för era fina ord och gott samarbete. Vi hörs igen!
    Yessica T gillar detta

Ibraheem A skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Vi har köpt en lägenhet
    Mäklaren bemött oss varmt
    Det känns fint Läs mer

Athraia A skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Hon är aktiv och snabb kontakt ,trevligt Läs mer

Andreas S skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    Fantastisk mäklare! Engagerad, professionell och tydlig. Höll oss alltid uppdaterade och han var alltid lätt att få kontakt med. Mycket nöjda! Läs mer
  • Ozren G

2020-01-09

Ozren G skrev om MOHV Malmö
    Sålt bostadsrätt. Mäklare Duktig, kunnig allt perfekt. Snäll och vill Läs mer
    Yessica T gillar detta
  • 2019-12-26

Jessica W skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Sålt en 2a på Högaholm.
    Såld på kommande på hemnet, hade en visning och sålde direkt, vilket vi är hel nöjda med i med att vi inte vill ha en massa visningar. Katarina är en jätte duktig mäklare och det märks att hon är kunnig och brinner för sitt jobb.
    Jag kommer absolut att rekommendera henne Läs mer
  • 2019-12-21

Sara P skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Vi sålde vår lägenhet via Sandra. Trevlig, ödmjuk och är en jätte bra mäklare. Läs mer
  • 2019-12-19

Daniel P skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Sålde en trea i Limhamn. Katarina var noggrann och tålmodig. 10 poäng Läs mer
  • 2019-12-19

Daniel B skrev om MOHV Malmö
    Bra koll på området och lägenhetens värde Läs mer
  • 2019-12-16

Sandra R skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Har mött Sofia vid många försäljningar och hennes bemötande fick mig att anlita henne vid försäljning av min lägenhet. Hon är snabb på att svara, trevlig och framförallt väldigt kunnig. Kommer rekommendera henne till alla som är i behov av en mäklartjänst. Läs mer
  • 2019-12-13

Henrik L skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Trevlig, proaktiv, snabb, hjälpsam Läs mer
  • 2019-12-13

Annika K skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Jerry sålde vår lägenhet i Oxie.
    Mötet med Jerry var väldigt naturligt, lätt att prata med. Jag fick snabbt ett förtroende och man förstod hans kunskap som mäklare.
    Han arbetade snabbt, höll mig uppdaterad på allra bästa sätt.
    Jag är tacksam att det var just Jerry som blev vår mäklare. Läs mer
  • 2019-12-11

Anton M skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Naturlig och proffsig! Smidig affär. Läs mer
  • 2019-12-11

Emelie A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia sålde vårt hus i Höllviken.
    Vi har anlitat Sofia för tidigare försäljningar och precis som tidigare har hon levererat.
    Vi har hela tiden fått löpande och relevant information kring processen och dialogen mellan oss och intressenterna har via Sofia fungerat mycket bra.
    Vi är mycket nöjda med Sofias arbete och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-12-10

Josef M skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Köpare utav lägenhet.

Sofia är en utmärkt mäklare, snabb på att besvara alla frågor. Hjälper till med minsta lilla och finns alltid tillgänglig. Rekommenderar starkt att använda Sofia. Läs mer
  • 2019-12-08

Oscar R skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Han lyssnar och får dig att känna som du är viktig.
    Hjälpsam med mindre problem för försäljning ska flyta på Läs mer
  • 2019-12-07

Reza E skrev om MOHV Malmö
    Jag har köpt en lägenhet. Fram till den dag vi skrev på kontraktet var hon lätt åtkomlig. Läs mer
  • 2019-12-06

Anes N skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Katarina gjorde ett toppenjobb!
    Hon fick ta över försäljningen utav lägenheten efter att anlitad mäklare gick vidare i sitt arbetsliv innan lägenheten blivit publicerad.
    Hon överträffade helt klart mina förväntningar, lägenheten såldes inom 7 dagar till ett pris över mitt önskemål!
    Fläckfri kommunikation med ständiga status uppdateringar, flexibel och trollade ihop det helt utmärkt trots mina snabba ryck och höga krav!

En nöjd kund är helt klart den bästa affärsstrategin, det kör Katarina på! Läs mer
  • 2019-12-06

Amir C skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    Daniel är en mycket kunnig och trygg mäklare som får affärer gjorda. Läs mer
  • Branislav S

2019-12-03

Branislav S skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Jag köpte en lgh av Katarina som var jätte bemötande och duktig mäklare. Hade svar på alla mina frågor och väldigt hjälpsam. En fin kvinna som vet vad hon gör. Allt var så enkelt och smidigt! Läs mer
  • Kajsa O

2019-11-28

Kajsa O skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Jag sålde en etta i Västra Sorgenfri. Martina var lyhörd för mina önskemål och var bra på att återkoppla och uppdatera, vilket kändes tryggt då jag inte bodde i Malmö vid tidpunkten för försäljningen. Jag är toppennöjd med hela processen! Läs mer
  • 2019-11-28

Mazen F skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Bästa mäklaren , hon hade koll på allting , och var alltid tillgänglig under dygnet,vi hade förvisning på dagen och samma kväll skrev vi kontraktet, hon jobbade till kl 23,00 bara för att få affären klar . Jag rekommenderar henne till alla som vill sälja sin bostad Läs mer
  • 2019-11-27

Hanna J skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    Köpet av min nya lägenhet gick väldigt snabbt och smärtfritt. Får mycket hjälp av Daniel och han ställer upp fortfarande med kringtjänster även fast köpet är klart 🌟 Läs mer
  • 2019-11-26

Hans B skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sålde min bostad och allting gick väldigt smidigt och otroligt snabbt. Redan vid första mötet tog Sandra fram en övergripande plan för hela processen och förklarade tydligt alla steg. Värderingen kändes väldigt realistisk/genomtänkt baserad på utbudet och den närmsta historiken, samt avvägd gentemot detaljskillnader bland liknande objekt på marknaden.

Professionellt bemötande genomgående, perfekt bollplank vid osäkerheter och överlag utmärkt kommunikation från början till slut. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-11-24

José Ignacio V skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Köpt ny bostad som gick fort och smidigt. Inga konstigheter, snabbt med svara m.m Läs mer
  • 2019-11-23

Liudmila A skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Jag träffade Jennifer bland tre olika mäklare när det var dags att sälja min lägenhet. Och jag bestämde mig direkt att gå vidare just med Jennifer för att hon har först och främst en fantastisk personlighet dessutom är hon en väldigt kunnig och ärlig mäklare.
    Jag är mycket nöjd med vårt samarbete och kommunikation. Jennifer har alltid varit hjälpsam och tydlig, jag fick svar på alla mina frågor.
    Tack vare Jennifer såldes min lägenhet på ett dygn.
    Jag kan varmt rekommendera Jennifer till alla! Läs mer
  • 2019-11-22

Sandra Nadine R skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Katarina har sålt vårt radhus.
    Fantastisk, lyhörd, empatiskt och väldigt rak och professionell. Mötte våra behov, på ett fint sätt.
    Hon rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-11-22

Salam Z skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    vi har köpet ett hus och sandra varit full märket mäklare Läs mer
  • 2019-11-21

Hannah P skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Köpte en mindre bostadsrätt i de centrala delarna av Malmö. Jättenöjd med allt från visning till kontraktsskrivning. Läs mer
  • 2019-11-16

Martin R skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Vi har köpt vår första bostadsrätt av Jennifer. Hon har varit väldigt trevlig och hjälpsam. Trots olika syn på kalkyler mm. och olika intressen i affären så har dialogen hela tiden varit bra. Läs mer

Jan E skrev om MOHV Malmö
    Trevlig och hjälpsam. Köpte radhus i Husie Läs mer

Kristian O skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Sålt bostad med hjälp av Jennifer.
    Hon har mina varmaste rekommendationer!
    Ödmjuk, intresserad för kund och objekt, starkt driv och en mycket positiv attityd.
    Jennifer ger trygghetskänsla genom hela affären. Läs mer

Marcin W skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    Jag tror att Daniel är en skicklig, pålitlig och hjälpsam mäklare. Jag känner att kontakten var riktigt trevlig och han var riktigt professionell och kundfokuserad och svarade på alla mina frågor angående försäljning av min lägenhet. Försäljningen gick mycket snabbt och det slutliga priset överträffade mina förväntningar. Samarbete med Daniel är ett nöje och full av professionalism och förståelse. Tack så mycket Daniel. Läs mer
  • 2019-11-13

Gertrud M skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    Vi köpte en bostadsrätt.
    Daniel Lindquist levde mer än väl upp till våra förväntningar.Han var mycket engagerad i uppgiften, mycket effektiv och snabb. Stor kapacitet med bra struktur!
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2019-11-12

Lars Håkan K skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Bra kontakt från start.
    Proffsigt agerande och bra kunskap.
    Fick svar på våra frågor.
    Vi är mycket positiva. Läs mer
  • 2019-11-11

Susanne K skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Topp! Trevlig och kommunikativ. Sålde vår 3:a i en smidig affär. Bemötande och kundvänlig. Möter både säljare och köparens behov.
    Rekommenderas varmt!!!
    Skötte visningar galant och punktlig.
    Bara bra från oss ++++++ Läs mer
    Katarina B gillar detta
  • 2019-11-11

Jonas Tobias B skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Jag är mycket nöjd med Katarina Bajric insatser, hennes engagemang och lyhördhet. Hon är rak och tydlig, hon hade ett positivt, vänligt och avslappnat bemötande. Hon tog snabbt reda på uppgifter och var hjälpsam med allt jag undrade över. Om jag behöver mäklartjänster i framtiden tvekar jag inte att kontakta Katarina Bajric / MOVH! Läs mer
    Katarina B gillar detta
  • Adam V

2019-11-10

Adam V skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Jag sålde min bostadsrätt, Sandra var professionell från första kontakten till sista kontakten. Hon håller en uppdaterad och är driven och tillgänglig vid alla typer av frågor. Hennes råd och tips är angående försäljningen gör att man känner sig trygg genom hela affären. Läs mer
  • 2019-11-08

Sara O skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    Jag är så himla nöjd med de bemötande, den proffsighet och det engagemang Daniel har visat mig. Vi har skrattat och haft roligt genom hela försäljningsprocessen och dessutom hittade Daniel rätt köpare till min lägenhet utan att ens lägga ut lägenheten på Hemnet. Det har varit en snabb och smidig process och jag kunde inte önskat mig en bättre mäklare. Läs mer
  • 2019-11-07

Björn Å skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Försäljning av en liten ( 1 rum o kök) äldre bostadsrätt. Sofia har gett ett professionellt intryck hela processen. Service- och lösningsorienterad. Försäljngen har tagit relativt lång tid men hon har haft bra uthållighet. Jag har också haft kontakt med Mohv tidigare och företaget håller vad som lovas. Läs mer

Patricia A skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Jag sålde min lägenhet med hjälp av Sanna Svensson. Sanna arbetade mycket effektivt och professionellt från första mötet. Jag förväntade mig en mäklare som lade ner mycket tid och energi under försäljningsperioden, vilket Sanna gjorde. En proffsig, ödmjuk och oerhört duktig mäklare som jag starkt rekommenderar! Läs mer

Jean V skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    We bought a new renovated apartment in Kulladalsgatan. She serves well as a bridge between us and the owner of the apartment. Annika is so nice, helpful and very knowledgable on her work. We had a very nice atmosphere during the contract signing. I can recommend her! Good job! Läs mer

Emma T skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Jag har precis köpt en riktigt fin bostad genom MOVH. Har från start blivit otroligt bra bemött.

Martina Albertsson är en helt fantastisk mäklare som levererat toppklass service från visning till kontraktskrivning. Det har känts otroligt tryggt att genomföra mitt första lägenhetsköp via Martina på MOVH. Läs mer
  • Daniel S

2019-11-04

Daniel S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Köpte en lägenhet i Dammfri där Sofia var mäklaren. Hon var väldigt snäll och hjälpsam. Jättefint bemötande och alltid med ett leende i ansiktet. Ska jag nån gång sälja min lägenhet så finner jag inga anledningar att inte anlita henne för det uppdraget. Läs mer
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson