Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö

MOHV Malmö

En del av MOHVwww.mohv.se

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

MOHV står för framåtanda, kreativitet och nytänkande - något som genomsyrar hela vårt företag. Vi är drivna mäklare som gillar vårt jobb och vi brinner för att ge både köpare och säljare all den service som behövs för en lyckad bostadsaffär. Standard på marknaden har länge varit att erbjuda färdiga lösningar, en metod eller på sin höjd ett par färdiga ”paket". Men olika bostäder har olika målgrupper och den ena affären är inte den andra lik, det ser vi som självklart. Därför erbjuder vi på MOHV istället vår kunskap och erfarenhet. Vi vill inte ta några genvägar. Tillsammans med kunden tar vi alltså fram det upplägg som fungerar bäst för just er bostad – vi rekommenderar och ni väljer.

Besök våra mäklare i Malmö på Regementsgatan 17.
Ring oss på 040-739 00.

Läs vad 1144 kunder tycker om MOHV Malmö

• Jaquelee G

2019-09-16

Jaquelee G skrev om Marina Matic en del av MOHV Malmö
    Vi sålde vår lägenhet, en trea på 80 m3 och fick den bästa servicen av Marina. Man får snabbt ett stort förtroende för henne. Hon lyssnar på en och ger en väldigt bra tips, väldigt hjälpsam under fotograferingen. Allt gick otroligt snabbt och smidigt och jag skulle absolut rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-16

Axel K skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Vi sålde en lägenhet genom Sofia och vi kunde inte varit nöjdare!
    Vi ville hitta en mäklare som på ett tryggt sätt kunde leda oss genom hela processen. Sofia överträffade alla våra förväntningar, hon var väldigt ordningsam, pålitlig och trygg i sin mäklarroll. Dessutom var hon väldigt inkännande och uppmärksam på våra önskningar och tankar.

Vi rekommenderar Sofia till alla! Läs mer
  • 2019-09-16

Mattias K skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Väldigt tillmötesgående och professionell. Läs mer
  • 2019-09-15

Mina H skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Bra mäklare jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Duangkamon C

2019-09-14

Duangkamon C skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Jag har fått allt information som jag vill veta om en lägenheten på lönngatan 40B från Jennifer. Hon var trevligt,hjälpsam och duktig på presentationen sedan blev jag bestäma mig att köpa lägenheten i fredagens 13 september. Jag var mycket av hennes. Läs mer
  • 2019-09-13

Claes R skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina är snabb med återkoppling så att vi som köpare vet vad som gäller och kan fatta beslut att köpa. Läs mer
  • 2019-09-12

Robert K skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    Daniel var mkt trevligt och kundfokuserad och snabb i sin service Läs mer
  • 2019-09-12

Ahmad Moustafa E skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Grymt snabbt och smidigt !! Bra återkoppling och hörde alltid av sig som lovat. Kan varmt Sandra som mäklare. Läs mer

Bouchra J skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    Jag har köpt en lägenhet. Jag tycker att Daniel är en skicklig och pålitlig mäklare. Jag känner att jag var väl bemött och han var riktigt professionellt, han svarade på alla mina frågor som gäller bostaden. Tack Läs mer

Jennifer I skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Jag har sålt en lägenhet på 1,5 rok för 800 000.

Inledningsvis hade jag en annan mäklare på MOHV som värderade lägenheten och förberedde annonsen. Pga av att mäklaren avslutade sin anställning tog Martina Albertsson över som mäklare från det att annonsen publicerades och lägenheten blev såld. Säljprocessen har varit smidig och från dag ett har jag känt stort förtroende för Martina Albertsson. Hon har hållit mig uppdaterad under hela processen och delat med sig av sin uppfattning och erfarenhet vilket har varit till hjälp under försäljningen. Jag har känt 100 % tillit till Martina under hela försäljningsprocessen. Jag skulle absolut välja Martina som mäklare vid framtida försäljning/köp av bostad och jag kommer varmt rekommendera henne till andra säljare! Läs mer

Mia R skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Köpte min första lägenheten av Annika och jag fick ett fantastiskt bemötande.
    Hela processen kändes bra och professionell.
    Hon levde upp till de förväntningar jag haft.
    Upplevelsen var bra och hon gjorde ett snabbt och bra jobb. Läs mer
  • 2019-09-09

Milad S skrev om Marina Matic en del av MOHV Malmö
    Trevlig person med trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-08

Zaara M skrev om Irma Lidén en del av MOHV Malmö
    Jag har tillsammans med min dotter köpt en tvåa i Malmö och upplevde att Irma var lätt att nå och kontakta samt att hon var väldigt trevlig och nådde upp till våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-09-07

Aisha M skrev om Irma Lidén en del av MOHV Malmö
    Jag har köpt en tvåa i Malmö med hjälp av Irma. Irma har varit väldigt trevlig, tillmötesgående, förstående samt hjälpsamt.
    Mina och min mammas förväntningar var att vi skulle få stöd i köpet och att mäklaren skulle vara närvarande vilket Irma har varit. Läs mer
  • 2019-09-03

Ibrahim B skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sålde min LGH,och allt med detta va utmärkt Läs mer
  • 2019-09-02

Elsa K skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Lugn och tillmötesgående mäklare som lyssnar på kundens behov. Läs mer

Joakim L skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Vi köpte en lägenhet.
    Hon var väldigt tillmötesgående , besvarade alla våra frågor.
    Det var inga problem att få titta på lägenheten en andra gång.
    Undrade man något så kunde man ring närsom.
    En helt underbar mäklare. Läs mer

Ann L skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Helt fantastisk mäklare och person. Är både lyhörd och uppriktig, ett stort förtroende och närvaro Har hon. Dessutom känner jag mig som kund trygg och har inga problem med att lita på hennes omdöme. Kan verkligen varmt rekommendera Katarina! Läs mer

Gerhard B skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Katarina is definitely one of the best. Professional, passionate and very service oriented. Läs mer
  • 2019-08-31

Lotta F skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Köpt min första lägenhet och känner verkligen att jag fick den hjälpen jag behövde för att förstå allting. Kunde varit svårt om mäklaren förutsatte att jag hade koll redan men jag kände att Sandra var väldigt tillmötesgående och anpassande. Så bra betyg! Läs mer
  • 2019-08-30

Mica C skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Very nice, proactive, efficient and passionate real estate agent. I highly recommend her, our property was very quickly. Läs mer
  • 2019-08-28

Anbreen H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Bostadsrätt
    Glad och imötekommande
    Hjälpsam kring frågor med säljaren Läs mer
  • 2019-08-28

Enisa P skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Vi har sålt en 5-a med Sofias hjälp.Sofia har varit super bra i alla situationer, hon har positiv inställning och varm leende .
    Hon är mycket konkret, pålitlig och charmig. Läs mer
  • 2019-08-27

Dafina Lubishtani I skrev om Marina Matic en del av MOHV Malmö
    De va precis vad jag hade förväntad mig , jätte bra mäklare , Läs mer
  • 2019-08-26

Joakim L skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Jerry sålde vårt bostadsrättsradhus och det gick över förväntan! Jerry är en kompetent mäklare som är lugn och förtroendeingivande. Säljprocessen var väl planerad och vi är mycket nöjda med bemötande, kommunikation och slutpris! Vill starkt rekommendera Jerry som mäklare! Läs mer
  • 2019-08-25

Annika D skrev om Marina Matic en del av MOHV Malmö
    Mycket trevligt, personligt och proffsigt bemötande. Är mycket nöjd köpare av en 1:a i Kirseberg. Är ovan i fastighetsbranschen men fick god hjälp och gott stöd över förväntan. Förväntade mig inte den tillgänglighetsgraden. Läs mer
  • 2019-08-25

Hanna J skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sålt bostad på Höstgatan 37.
    Sandra levde upp till alla förväntningar, gav tryghhet och ett väl bemötande.
    Sandra har varit så hjälpsam och ödmjuk.
    Alltid varit anträffbar oavsett tid på dygnet.
    Sandra är positiv och hoppfull Läs mer
  • 2019-08-24

ingrid j skrev om Marina Matic en del av MOHV Malmö
    Vi har sålt en etter på Kirseberg. Marina är en mycket vänlig och effektiv mäklare, som snabbt sålde lägenheten. Vi fick ett bra pris och är väldig nöjda. Läs mer
  • Love B

2019-08-22

Love B skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Jag kontaktade MOHV efter rekommendation av en kompis när jag skulle sälja min 2:a i Malmgården vid Värnhem och blev hänvisad till Sandra Kalamar som firmans ansvariga för området.

Jag behövde sälja min lägenhet så snabbt som möjligt, så det fanns inte tid att ta in en stylist eller motsvarande. Sandra lämnade rekommendationer på styling som jag kunde ordna på egen hand, och det blev väldigt bra. Hon löste också en ny fotograf med kort varsel när den först anlitade fotografen blev sjuk kort innan fotografering. Efter försäljning rekommenderade hon också en prisvärd och smidig flyttstädfirma.

Försäljningen tog åtta dagar från att annonsen lades ut på Hemnet till att jag kunde skriva kontrakt. Budgivningen gick över förväntan, mycket tack vare Sandras insatser, och hon skötte kommunikationen med mig under budgivningen på ett smidigt sätt trots att jag befann mig utomlands och flera tidszoner bort.

Mitt samlade intryck av Sandras bemötande var att hon var väldigt kunnig, professionell och trevlig. Alla delar i försäljningsprocessen gick smidigt och jag kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • Annette F

2019-08-21

Annette F skrev om Daniel Lindquist en del av MOHV Malmö
    Vi är mitt uppe i ett köp av en etta. Daniel var tydlig och korrekt i sin kommunikation, vilket är väldigt bra. Han svarade snabbt på mail och sms. Vi som kunder var förberedda med kontakt med bank och vi visste vad vi ville ha. Det kändes som Daniel förstod det. Läs mer
  • Murray J

2019-08-20

Murray J skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Malin gav från första möte ett lugnt och tryggt intryck - hon kan sitt jobb och har varit en mycket bra samtalspartner i alla beslut och diskussioner. Hon känns mycket kunnig och erfaren gällande hur bostadsmarknaden fungerar och vilka förväntingar vi bör ha. Malin har felfritt skött kommunikation och återkoppling, samt var ett fantastiskt stöd i den förhandling/budprocess som uppstod i budgivningen. Jag är mycket mycket nöjd och kommer rekommendera Malin till andra samt vända mig till Malin igen om nya behov uppstår i framtiden. Läs mer
  • 2019-08-17

Matilda H skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra sålde vår etta på Kirseberg snabbt och smidigt och till ett bättre pris än vi kunde förväntat oss!
    Varmt och personligt bemötande och väldigt tillmötesgående. Läs mer
  • 2019-08-17

Albin L skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Sålde 2rums-lägenhet i Lund. Väldigt duktig och seriös med annons och bilder. Engagerad genom hela köpet och var alltid tillgänglig och svarade snabbt! Rekommenderas varmt! Läs mer

Inga-Lill A skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra var tillmötesgående, vänlig och lugn. Läs mer

Dawid N skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Det var min första lägenhetsköp och är jätte nöjd med jobbet som mäklaren gjorde. Blev bemött jätte bra och fick all information jag ville veta och fick svar på alla frågor. Kommer rekommendera Annika Lawitz till andra och även komma tillbaka. Läs mer

Benjamin A skrev om Jennifer Johansson en del av MOHV Malmö
    Jag er nöjd och allt gick bra och snabbt
    Jennifer va mycke till möte med att hjälpa 🤝🤝🤝 jag ha inte så mycke mer att säga tack för allt hjälp Läs mer

Jessica J skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Vi har köpt en lägenhet via MOHV och Annika. Väldigt fint bemötande av henne och hon är väldigt trevlig och ödmjuk! Tack för denna service! Läs mer
  • Nusret Miki Nuko K

2019-08-15

Nusret Miki Nuko K skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Trevligt och professionellt och flint bemötande Läs mer
  • 2019-08-15

Vlora M skrev om Irma Lidén en del av MOHV Malmö
    Irma var tillmötesgående och hjälpte att hitta en ny tid för träff med säljaren när jag fick förhinder. Väldigt trevlig också. Läs mer
  • 2019-08-14

Petra J skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sålde dödsboet efter min mamma. Hade inga förväntningar alls, ville bara få affären överstökad. Sandra var jättetrevlig hon kändes lugn och trygg genom hela processen. Alltid glad och hade bra kännedom om området. Behöver jag en mäklare igen väljer jag gärna Sandra! Läs mer
  • Eva B

2019-08-14

Eva B skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Engagerad, proffsig, trevlig. Ger ett seriöst intryck och svarade snabbt när man sökte henne. Läs mer
  • 2019-08-14

Ezan R skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Har köpt en bostadsrätt via henne, hon bemött mig professionell och empatisk. Hon är lätt tillgängligt och anpassar sig efter kundens arbetstid.

Är en sprallig, vänlig och empatisk mäklare. Läs mer
  • Sarah A

2019-08-13

Sarah A skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Jag köpte en lägenhet och fick en toppklass bemötende av Martina.
    Hon hjälpte mig med allt jag behövde hjälp med.
    Hon överträffade mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-08-13

Blerina A skrev om Annika Lawitz en del av MOHV Malmö
    Jag har köpt bostad. Jag blev jättebra bemött av mäklaren trevlig och hjälpsam.
    Mina förvätningar var att få den hjälpen man behöver ich få svar på sina funderingar, vilket mäklaren gjorde fullt ut, lätt att nå och väldigt snäll och hjälpsam. Det var en riktigt bra upplevlse att köpa sin allra lägenhet med en riktig bra mäklare som hjälp. Läs mer
  • 2019-08-13

Fanny Ida Carolina A skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Sålde min lägenhet i Slottsstaden med hjälp av Malin. Allt fungerade fantastiskt från början till slut. Malin har lösningar och idéer för allt! Som pricken över i är hon dessutom varm, serviceminded och en otroligt vass mäklare. Jag lämnade med varm hand över allt i hennes händer och kommer utan tvekan anlita henne för alla mina framtida försäljningar. Tusen tack Malin! Läs mer
  • 2019-08-12

Linus N skrev om MOHV Malmö
    Bra bemötande, följer upp allt man diskuterar. En väldigt bra mäklare helt enkelt! Läs mer
    Jonas B gillar detta
  • 2019-08-09

Andreas J skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra sålde vår bostadsrätt och vi är mycket nöjda. Hon är duktig på att få folk att komma till skott vilket är en viktig egenskap hos en mäklare. Läs mer
  • 2019-08-08

Lina J skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra hjälpte oss att sälja vår trea på Dammfri och var från första början tillmötesgående och kände in vad vi önskade. När vi ville sälja gick processen snabbt och smärtfritt och vi var välinformerade och kände oss trygga hela vägen. Vi känner att samarbetet fungerat utmärkt och vi vill gärna rekommendera Sandra vidare! Läs mer
  • 2019-08-05

Christoffer N skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Väldigt professionell och duktig. Bra stöd och mycket kunnig. Läs mer
  • Per-Olof J

2019-08-05

Per-Olof J skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Väldigt engagerad och rar mäklare. Mycket driv och vill verkligen sälja.
    Tar hand om pappersarbete och allting på bästa sätt, så det var bara att luta sig tillbaka och vänta på att lägenheten blev såld.
    Varmt rekommenderad av mig. Läs mer
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson