Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö

MOHV Malmö

En del av MOHVwww.mohv.se

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

I fina kvarter, ett stenkast från Ribersborgsstranden och med gångavstånd till centrumkärnan, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Malmö med omnejd. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer under hela affären tillsammans med din mäklare.

Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering. Våra fastighetsmäklare i Malmö arbetar även mot Arlöv, Åkarp, Svedala, Vellinge och Trelleborg med omnejd.

Besök våra mäklare i Malmö på Regementsgatan 17.
Ring oss på 040-739 00.

Läs vad 1161 kunder tycker om MOHV Malmö

• Martin W skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Toppen! Kände mig väldigt trygg som köpare och är väldigt nöjd med kommunikation hur smidigt allt gick. Läs mer
    Henrik K gillar detta
  • Christina S skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan har allt en Mäklare ska ha. Trevligt bemötande, lätt att nå, trygg, hjälpsam. Jag kommer varmt att rekommendera Johan. Toppen. Läs mer
  • Louise M skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra är proffsig- snabba svar, tydlig information, trygg upplevelse när vi köpt lägenhet på Sorgenfrigatan 23d i Malmö. Läs mer
  • Ahmad H skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    jätte duktig mäklare som tar sitt jobb på allvar Läs mer
  • Ann-Sofi S
    Ann-Sofi S skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jättebra! Mycket lätt att få kontakt med, svarade per omgående på det
    Mesta. Tack! Läs mer
  • Clas T skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica kändes helt rätt redan vid vårt första möte. Presenterade sig själv och MOHV på ett professionellt sätt. La förväntningarna på rätt nivå.
    Snabb återkoppling under hela säljprocessen som också med hennes driv gick mycket snabbt.
    Kan verkligen rekommendera Yessica som mäklare. Läs mer
  • Kenth E skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan skötte försäljningen av en tvåa på Kulladal för min räkning. Jag tycker Johan gjorde ett suveränt jobb och uppfyllde definitivt alla mina förväntningar. Läs mer
  • Julia B skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra Kalamar har hjälpt mig med en värdering av min bostad, och gjort det jättebra. Jag kan utan tvekan rekommendera Sandra till alla som vill ha en trevlig, kunnig och ambitiös mäklare. Läs mer
  • Erika S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica är jätte trevlig person! Hon har hjälpt oss med alla frågor vi hade! Läs mer
  • Emelie L skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Sålt en bostadsrätt. Katarina var trevlig och professionell som mötte mig och min man med respekt. Kände av läget och situationen och arbetade smidigt med/kring det.
    Mina förväntningar var att lägenheten skulle säljas inom en månad. Den såldes på 5 dagar.
    Är väldigt nöjd! Läs mer
  • Axel S skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    - köpt en 3a, 82 m2 , borgmästaregården i Malmö

- blev bemött väldigt trevligt och professionellt

- hade höga förväntningar och mäklaren levde upp till dom

- bra mäklare, helnöjda 5 av 5 solar Läs mer
  • Jolanta D skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sålt bostad, väldigt profetionellt bemötande av Sofia. Allt gick enligt förväntningar , har rekommenderar MVHV för andra. Läs mer
  • Maria O skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Bra kontakt från första möte och hjälpsam. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Köpt och sålt, vilket inte var helt okomplicerat. Men vi, jag och min son som jag har hjälpt under hela bostadsprocessen, fick omedelbart ett gott och positivt intryck av Sofia. Vi har haft en mycket bra kontakt och fått svar och hjälp av olika slag. Sofia har varit 100% tillmötesgående i allt, och varit klar och tydlig med information om köpet och försäljningen. Sofia ger ett förtroendegivande och kunnigt intryck, vilket har återspeglat sig under hela processen. Läs mer
  • Mikael K skrev om Sanna Svensson en del av MOHV Malmö
    Sanna har sålt våra två senaste lägenheter och har vid dessa tillfälle visat prov på stor proffessionalitet och stort engagemang för oss som kunder.
    Vi kan starkt rekommendera Sanna till alla som är ute efter en seriös och personlig mäklare. Läs mer
  • Ilir A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Grymt duktig!!!

Förbereder en för allt inför ens ny bostadsrätt med ritningar m.m. Tack Läs mer
  • Markus G skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Sålde min andra lägenhet med Jerry som mäklare.
    Även denna gången gjorde han ett bra jobb!
    Proffsig och seriös i sitt arbete hela vägen in i mål.
    Alltid en glad o trevlig person o träffa! Läs mer
    Jerry N gillar detta
  • Linda S skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra hjälpte mig att sälja min bostadsrätt och jag kände mig trygg genom hela processen. Sandra är väldigt professionell, kunnig och lyhörd. Dessutom väldigt trevlig! En toppenmäklare, jag kunde inte varit mer nöjd! Läs mer
  • Gunilla F
    Gunilla F skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Mäklare Johan Andersson har sålt min lägenhet i Malmö till full belåtenhet. Jag har känt mig trygg genom hela affären. Johan är en trevlig, pålitlig och kunnig mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • Jeton P skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Väldigt professionell mäklare Läs mer
  • Ulla S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Köpt och sålt genom Yessica Thornsäter. Läs mer
  • Samer K skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼 Läs mer
  • Elin L skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag har sålt en lägenhet i Malmös innerstad och köpt ett radhus i Bunkeflostrand. Jag har bara gott att säga om Yessica - trevligt bemötande och snabb återkoppling. Ger en känsla av kompetens och trygghet och duktig på att få både köpare och säljare att känna förtroende och att hon är på ”deras” sida vilket gör att alla parter blir nöjda med affären. Läs mer
  • Anders E skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Köpt lägenhet på Dansörgatan Lindeborg.
    Trevligt bemötande och kunnig tjej som alltid fanns tliigänglig med snabba svar om man undrade något. Läs mer
  • Mikaela N skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Mycket ambitiös, trevlig och proffsig. Läs mer
  • Mikael L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sålde bostadsrätt, bra bemött, allt fungerade smidigt. Läs mer
  • John S skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Seriös, förtroendeingivande och trevlig 🤗 Läs mer
  • Kerstin H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia var behjälplig med att sälja fastigheten på Risebergavägen 99 i Malmö. Hon var väldigt lyhörd för våra åsikter. Förväntningarna var att mäklaren kom och gjorde en "syn" och värderade fastigheten och ingenting mer. Vårt möte blev synnerligen gott med mycket humor och många skratt.
    Sofia var synnerligen intresserad av att allt skulle bli till vår absoluta belåtenhet. Det blev det med råge.

Kerstin Hofvander Läs mer
  • Linda J
    Linda J skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Väldigt trevlig och samtidigt professionell och kunnig mäklare. Härlig energi. Jag köpte en 3:a på 65 kvm. Det var en mycket bra upplevelse! Läs mer
  • Patric J skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Väldigt service minded mäklare! Läs mer
  • Albert T skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag har köpt en bostadsrätt. Mäklaren var kunnig, tillmötesgående och pedagogisk. Jag hade inte så stora förväntningar. Jag förväntade mig bara att mäklaren skulle göra min första bostadsköp så krångelfri som möjligt. Mäklaren överträffade mina förväntningar med råge. Jag upplevde mäklaren som serviceinriktad med en god förmåga att kommunicera med mig. Jag kände mig trygg med den service som jag fick. Läs mer
  • Marie P skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Jag har köpt en lägenhet.Sandra verkar trevlig och duktig.Mycket nöjd med henne. Läs mer
  • Carolina G
    Carolina G skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Sålt villa. Fantastiskt bemötande. Levde upp till våra förväntningar med råge!
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Cecilia H skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Vi är väldigt nöjda med Yessicas insats vid vår försäljning av lägenhet. Läs mer
  • Michael L skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Tillmötesgående, lyhörd, kunnig, effektiv och inte minst vänlig och trevlig till sättet. Läs mer
  • Elin R skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Vi är supernöjda med Yessica. Hon är snabb på återkoppling och ger alltid bra och tydliga svar. Hon har uppfyllt alla våra förväntningar.
    Yessica är en grym mäklare som gör ett utmärkt jobb på alla sätt och vis! Läs mer
  • Tomislav P skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Köpte lägenhet med snabb procedur och Yessica levde upp till mina förväntningar.
    Professionellt, vänligt och trevligt kundbemötande.
    Kommer även att rekommendera henne som mäklare till andra bekanta vid köp/försäljning.
    Nöjd kund, Tomislav Panovski Läs mer
  • Sarah A
    Sarah A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    köpte en lägenhet och blev mycket bra bemött hon hade mycket tålamod till alla frågor man hade och var alltid där och hjälpte om det var något man behövde. en mycket bra mäklare! Läs mer
  • Pavica B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Snabb och självklar i kommunikation. Enkel. Professionell med en personlig touch. Tydlig. Seriös. Läs mer
  • Patrik M skrev om Sandra Kalamar en del av MOHV Malmö
    Sandra Kalamar hade ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. Hon visade full förståelse för situationen och hade öga för viktiga detaljer. Hon gav dessutom ett mycket gott intryck generellt. Trots att jag har varit i kontakt med väldigt många mäklare så är Sandra helt klart den bästa. Jag kommer att rekommendera henne till alla mina vänner och bekanta. Hon får givetvis högsta betyg! Läs mer
  • Paul B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jätteduktig och lyhörd! Levererade siffror och kundupplevelse. Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Vi har sålt ett kedjehus i Bunkeflostrand!
    Yessica jobbade väldigt aktivt med försäljningen och var tillgänglig när som helst på dygnet. Hon kollar upp och fixar med de frågor som uppstår under processen hos både säljare och köpare. Hon är trevlig, snabb och proffsig i sitt bemötande både av oss som säljare (kund) och de som tyckte huset var intressant. Läs mer
  • Roland P
    Roland P skrev om Elisabeth Krook Lindén en del av MOHV Malmö
    Jag bor numera i Göteborg, och har sålt en 3-rums bostadsrättslägenhet på 111 kvm i centrala Malmö. Elisabeth var otroligt hjälpsam med allt man kan behöva hjälp med, och jag fick ett stort förtroende för Elisabeth redan från första mötet. Hon är både professionell och personlig på samma gång, flexibel när det behövs, samtidigt som hon håller koll på allt det finstilta så det inte glöms bort. Jag har haft med mäklare att göra några gånger tidigare i mitt liv, och Elisabeth är absolut den bästa mäklare jag varit i kontakt med. Om jag någon gång i framtiden kommer att behöva en mäklare i Malmöregionen, kommer jag garanterat att söka upp Elisabeth igen. Elisabeth har mina varmaste rekommendationer, och hon kan bara få det högsta betyget. Läs mer
    Elisabeth K gillar detta
  • Inger P skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Fantastiskt duktig och engagerad! Läs mer
    Carolina A gillar detta
  • Mohamad S skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Altid bra bemötande och hjälpsam
    Det ända som var negativt var att hon berättade att man kunde ha tvättmaskin i lägenhet men det var förbjudet Läs mer
    Josefin B gillar detta
  • Therese F skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Anlitade Carolina vid försäljning av vår lgh på Ribersborg.
    Hon agerade professionellt genom hela affären. Hon utstrålar säkerhet med sin kunskap tillsammans med ett varmt, ödmjukt och genuint sätt.
    Hon uppfyllde alla våra förväntningar och mer därtill. Rekommenderar verkligen henne och vi kommer definitivt använda oss av henne igen. ✨ Läs mer
    Carolina A gillar detta
  • Erika P skrev om Katarina Bajric en del av MOHV Malmö
    Köpte en bostadsrätt.
    Trevlig bemötande! Vi har fått svar på alla frågor. Katarina Var alltid tillgängligt och hjälpsam. Läs mer
  • Anna D skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Ger ett kompetent och trevligt intryck. Känns kunnig genom hela köp processen. Läs mer
  • Gunnel L
    Gunnel L skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Sålt lägenhet för dödsbos räkning. Fick tilldelad en mäklare, Martina, som bistod med alla uppgifter som behövdes när man
    säljer ett dödsbo. En lugn, sansad, vänlig mäklare. Kunde ringa henne när som helst och svarade direkt. Var hon upptagen ringde hon inom kort. T.o.m när det var söndag. Nej en mera behaglig person än Martina kan man inte få. Tusen tack Martina
    Ps. Christer, en annan av dödsbodelägarna hade exakt samma
    åsikt om vår mäklareDs
    Sommarhälsningar Gunnel Larsson Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Klara L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Kiviksgatan 4 A i Malmö, lägenhet till försäljning.
    Trevligt och proffsigt bemötande, lätt att nå och snabba svar. Läs mer
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson