Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö

MOHV Malmö

En del av MOHVwww.mohv.se

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

I fina kvarter, ett stenkast från Ribersborgsstranden och med gångavstånd till centrumkärnan, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Malmö med omnejd. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer med din mäklare. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering. Våra fastighetsmäklare i Malmö arbetar även mot Arlöv, Åkarp, Svedala, Vellinge och Trelleborg med omnejd.

Besök våra mäklare i Malmö på Regementsgatan 17.
Ring oss på 040-739 00.

Läs vad 984 kunder tycker om MOHV Malmö

• Lisbeth M
    Lisbeth M skrev om Emma Johansson en del av MOHV Malmö
    Emma vägledde mig igenom hela processen av att marknadsföra, visa och sälja lägenheten med stort kunnande och ingav trygghet och stöd igenom svårigheter som uppstod på vägen. Hon engagerade sig positivt och hennes bemötande mot mig och köparen var både helhjärtat och professionellt. Jag är mycket nöjd med affären.
  • Sofie N
    Sofie N skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Mycket nöjd med Johan och kan varmt rekommendera honom. Trevligt bemötande och var alltid tillgänglig kändes det som. Gjorde lägenhetsförsäljningen trygg och smidig.
  • Sixten R
    Sixten R skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Väldigt nöjd med hur snabbt det gick från start till slut i försäljningsprocessen. Carolina och jag hade mestadels telefonkontakt vilket passade mig bra.

Rekommenderar Carolina A som mäklare.
  • Lena H
    Lena H skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Ska du sälja din lägenhet-vänd dig med förtroende till Johan Andersson p MOHV.
    Johan ledde mig genom hela sälj processen med stor professionalism:noggrann,påläst och framförallt snabb på att återkoppla.Lägger man därtill hans trevliga och artiga bemötande(sorgligt,underskattade egenskaper) så kan jag inte bli annat än väldigt nöjd.
    Johan-keep up the good work!
    Lena Holmstedt.
  • Sara T
    Sara T skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina gjorde min lägenhetsförsäljning till en dröm. Det gick hur smidigt och bra som helst. Hon visade på mycket kunskap och hade alltid ett leende på läpparna. Skulle jag sälja en lägenhet igen skulle jag inte tveka på att anlita Carolina igen!
  • Erik L
    Erik L skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mycket påläst. Bra att hon ange bankkontakt för alternativt lånelöfte. Besvarade all kommunikation mycket snabbt.
  • Hampus B
    Hampus B skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Josefin levererade utmärkt service och all hjälp jag kunnat tänka mig i samband av köpet av min nuvarande bostadsrätt! Utmärkt!
  • Madelen A
    Madelen A skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Josefin har varit en fantastisk mäklare på alla sätt. Fullt tillmötesgående och engagerad och lätt att få kontakt med. Är lyhörd, ödmjuk och social. Bästa mäklaren vi haft!! 5 av 5 stjärnor!
  • Latifa O
    Latifa O skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Mycket bra mäklare, trevlig, svarar nästan på en gång när man ringer/smsar, väldigt hjälpsam vad det än handlar om. Rekommenderas varmt!
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Han är lyhörd, alltid på hugget och en mycket hungrig mäklare.
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Josefin är en person som är väldigt mjuk till sättet utan att förlora sin professionalitet. Väldigt välinformerad och korrekt.
    Går sina kunder till mötes.
  • Liselotte H
    Liselotte H skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    IRNA ARVILL var mycket kunnig mäklare som man genast fick förtroende för och försäljningen av vår lägenhet skötte hon på ett alldeles utmärkt sätt och till vår belåtenhet.
    Sammanfattningsvis så kan vi rekommendera denna charmerande
    unga dam vid alla typer av försäljningsuppdrag.
    Kenth Hansson
  • Liisa L
    Liisa L skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Jag är väldigt nöjd med hela processen. Anders inger trygghet och ger ett uttryck av professionalism och stor kunnighet. Jag har sedan tidigare positiva erfarenheter av MOHV och rekommenderar starkt både Anders och MOHV.
  • Martina H
    Martina H skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Jag upplevde att Irna hade ett mycket gott bemötande genom hela säljprocessen, och att hon hade stor förståelse för vad jag tyckte var viktigt att lyfta fram med lägenheten, och vad jag inte ville göra (t.ex. måla om). Jag upplevde Irna som genuint engagerad och trevlig. Jag blev rekommenderad Irna av en vän och hade således mycket höga förväntningar, men dessa uppfylldes. Jag uppskattade också att det fanns möjlighet att förhandla om nivån på arvodet. Jag fick ett mycket bra pris, och jag upplevde inte att det påverkade något negativt längre fram i processen, att jag hade prutat.
  • Marcus M
    Marcus M skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Självklart val av mäklare enligt oss. Han var trevlig, engagerad och väldigt ambitiös. Vi är helnöjda!
  • Charlotte W
    Charlotte W skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Erfaren tillmötesgående positiv snabb återkoppling .
  • Felicia K
    Felicia K skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Irna Arvill är en mäklare som jag kommer att återvända till, både som köpare och som säljare när behovet finns i framtiden.

Jag fick ett mycket professionellt bemötande och hela affären gick snabbt och smidigt.

Kan varmt rekommendera henne!

/Felicia
  • Yngve L
    Yngve L skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Professionell, trevlig och rättfram.
    Vi fick en bra och öppen relation som gjorde allt samarbete
    Framgångsrikt.
  • Elin I
    Elin I skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Fick bra bemötande, levde absolut upp till mina förväntningar. Snabb & bra affär
  • Karin Ö
    Karin Ö skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Trevligt bemötande, seriös, kunnig och okomplicerad. Det känns tryggt och bra. Är tillgänglig och återkommer snabbt med svar på ev frågor.
  • Josefina N
    Josefina N skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Utmärkt bemötande, både professionellt och trevligt/ödmjukt.
  • Sandra B
    Sandra B skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Tydlig och proffsig. Var även närvarande och snabb respons.
  • Eva S
    Eva S skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Mycket trevlig och mycket positiv, flexibel.
  • Anita H
    Anita H skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Josefin är engagerad, påläst och duktig. Tog sig textra tid för att visa lägenheten för mig .. Återkom alltid då jag sökte henne. Mycket hjälpsam och tillmötesgående. En professionell mäklare med ett trevligt bemötande .
  • Anna-lena B
    Anna-lena B skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    En engagerad, kunnig, trevlig och empatisk mäklare. Svarar snabbt och tydligt.
    Christina rekommendera jag till nära och kära om de har ett behov av mäklare.
    Med vänlig hälsning,
    Anna-Lena Björklund
  • Therese N
    Therese N skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica har hittills varit otroligt professionell i sin roll som mäklare, hon är lätt att nå och hon återkopplar enligt vad vi har kommit överrens om.

Hon är faktiskt den första mäklaren (av många, vi har varit bostadssökande i över ett år och tyvärr stött på en hel del mindre professionalla mäklare) som vi har fått ett riktigt positivt intryck av. Jag kan verkligen rekommendera henne!
  • Annika S
    Annika S skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Mycket Mycket bra
    Trevligt bemöttande
  • Erika L
    Erika L skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Proffsigt bemötande och överlag är jag mycket nöjd.
  • Philip F
    Philip F skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Till största delen mycket bra och lätt att få tag i, men svaren på vissa frågor kunde vara tydligare
  • Mark T
    Mark T skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Kanonmäklare som förstår direkt hur man ska sälja bostaden. Lätt att komma i kontakt.
  • Max O
    Max O skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Supernöjd! Martina är en "no-nonsense" och charmig lösningsorienterad mäklare. Rekommenderar varmt.
  • Linda A
    Linda A skrev om Lisa Samuelsson en del av MOHV Malmö
    Mycket bra. Bra engagemang i sitt arbete och väldigt bra bemötande.
    Lisa S gillar detta
  • Mattias E
    Mattias E skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Ambitiös och mån om att jag som säljare skulle vara nöjd!
  • Anna M
    Anna M skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Jerry Nyhlén var väldigt trevlig och tillmötesgående från början till slut.
    Som kund kände vi att vi var i trygga händer under hela försäljningen.
    Vi skulle lätt rekommendera Jerry till andra.
    2017-08-14 Jerry N svarar Anna M
    Tack för dina vänliga ord!
    Mvh Jerry Nyhlén
    Jerry N gillar detta
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina är bäst. Proffsig, snabb och pålitlig.
  • Janus C
    Janus C skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan förmedlade försäljningen av min lägenhet i juli 2017. Försäljningen gjordes professionellt och snabbt, och jag var hela tiden under intryck av att jag var i goda händer. Jag kan bara rekommendera Johan som medlare.
  • Sarah R
    Sarah R skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina var ett stöd och till stor hjälp i mitt första lägenhetsköp. Med härligt energi, hjälpsam, tillgänglig och förstående ledde hon mig genom köpardjungeln.
  • Göran N
    Göran N skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Anders var väldigt bra på att återkoppla vilket gjorde att man var med och trygg under hela processen.
    Anders B gillar detta
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Jag rekommenderar Anders till alla som ska sälja sin bostad. Han, tillsammans med Daniel Lindquist på samma firma, skötte sig mycket proffesionellt. Anders inger ett stort förtroende och ser till att allt flyter på under hela försäljningen. Det finns ingenting att klaga på, bara beröm! Anders var väl värd sitt arvode!
    Anders B gillar detta
  • Magnus L
    Magnus L skrev om Daniel Linquist en del av MOHV Malmö
    Daniel, tillsammans med Anders Backman från samma firma, hanterade försäljningen av min bostad på ett mycket bra sätt. Daniel var proffesionell, vänlig och kompetent. Jag rekommenderar honom absolut till den som är i tankarna att sälja sin bostad. Han är väl värd sitt arvode!
  • Ellinor N
    Ellinor N skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Som första gångs köpare är det mycket nytt man ska lära sig och förstå. Henrik är en mycket engagerad mäklare som hjälpte mig genom hela processen. Genom både telefon och mejl fick han känna mig trygg. Go Henrik!!!
  • Cheri H
    Cheri H skrev om Malin Strender en del av MOHV Malmö
    Malin var vår mäklare nu när vi köpte en lägenhet i centrala Malmö. Malin var oerhört proffsig och kommunikativ hela affären igenom. Hon var snabb med svar och kollade upp allting vi undrade över. Eftersom detta var vårt första köp så hade vi givetvis många frågor och tankar och Malin besvarade alla dessa med ett stort engagemang. Vi hoppas på att Malin kommer att vara tillgänglig när det är dags för oss att sälja!
  • Jan B
    Jan B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Bra. Professionell. Förtroendeingivande.
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Supernöjd med allt! Ger snabba svar, håller en uppdaterad och hela processen med foto, visning och försäljning gick snabbt och smidigt! Helnöjd!
  • Anna H
    Anna H skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Mycket nöjd. Motsvarande mina förväntningar. Svarade snabbt på mina frågor.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Christina Ljung en del av MOHV Malmö
    Vi fick från början till slut ett mycket fint bemötande av Christina. Hon är proffsig och vänlig och det kändes väldigt tryggt för oss som säljare med henne som mäklare. Hon levde upp till alla våra förväntningar och vi rekommenderar gladeligen henne vidare!
  • Mojtaba G
    Mojtaba G skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Professionell, kunnig, bra omdöme och smidig!
  • Rebecca F
    Rebecca F skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Vi har först köpt ett hus av Martina och sedan sålt vår egen bostad. Martina ger ett lugnt och behagligt intryck. Hon är professionell, kunnig och allmänt bra att ha att göra med. Vi ger våra allra bästa rekommendationer.

/Rebecca och Jesper
  • Annica A
    Annica A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Väldigt nöjd! lyhörd mäklare som arbetade efter mina behov och önskemål, trevlig och duktig. Jag fick fortlöpande information kring försäljningen och allt flöt smidigt på.
    Proffsigt utfört, jag rekommenderar henne varmt.
  • Eva S
    Eva S skrev om Emma Johansson en del av MOHV Malmö
    Hon har ett utomordentligt trevligt bemötande.
    positiv intresserad engagerad och saklig.
    Hjälpsam och tillmötesgående ,lätt att få tag på och svara i dom frågor funderingar vi hade.
    Vi upplevde en tydlig Rak öppen kommunikation med Emma. Tillgodo såg önskemål och krav på ett föredömligt sätt.
    Framförallt var hon mycket duktig på hålla oss uppdaterade underrättade,informerade på ett effektivt och snabbt . Ffa kände vi oss mycket delaktiga i affären från början till slut. aldrig något ”klydd i krångel”.det är så man önskar alla mäklare kunde vara.man helt kan/”vågar”lägga affären i dennes händer”sk.
    HAR VARMT OCH STARKT REKOMMENDERAT. BÅDE MOVH OCH FFA EMMA
    TILL NÄRA KÄRA VÄNNER BEKANTAR SOM LIGGER I SÄLJ OCH KÖPTANKAR.
    /Eva
Yessica Thornsäter