Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö MOHV MOHV Malmö

MOHV Malmö

En del av MOHVwww.mohv.se

Regementsgatan 17, 217 53 Malmö — Visa karta

I fina kvarter, ett stenkast från Ribersborgsstranden och med gångavstånd till centrumkärnan, erbjuder vi på MOHV vår mäklartjänst till boende i Malmö med omnejd. En tjänst och ett koncept där du är med och bestämmer med din mäklare. Ett lägre arvode för en bostad som kräver en smalare tjänst; en större investering för en bostad som kan vinna på bredare exponering. Våra fastighetsmäklare i Malmö arbetar även mot Arlöv, Åkarp, Svedala, Vellinge och Trelleborg med omnejd.

Besök våra mäklare i Malmö på Regementsgatan 17.
Ring oss på 040-739 00.

Läs vad 1034 kunder tycker om MOHV Malmö

• Sara A
    Sara A skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Trevligt bemötande och effektiv. Tydlig i kommunikationen och gör det hon säger att hon ska göra. Jag är mycket nöjd.
  • Johan K
    Johan K skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Vi har både köpt och sålt bostad av Yessica och vi är väldigt nöjda. Vi fick väldigt tidigt i köpprocessen en bra kontakt och efter att vi har haft mer kontakt så har förtroendet till henne bara ökat. Hon får högsta betyg av oss!
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Vi träffade Yessica vid köp av en lägenheten. Yessica var mycket professionell, korrekt, effektiv och trevlig i sitt bemötande.
    Vi kan varmt rekommendera Yessica,
  • Jan B
    Jan B skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Mycket nöjd med Johan, rekommenderas varmt.
    Trevligt bemötande, lätt att nå, tålmodig och väldigt proffsig.
    Försäljningen trygg och smidig.
  • Jolyano F
    Jolyano F skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jättetrevlig och mycket bra service.
  • Tarek R
    Tarek R skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica har skött bostadsaffären väldigt bra hittills.
    Hon har tagit uppdraget på stort allvar, och jag skulle rekommendera Yessica som mäklare då hon upplevs som både professionell och erfaren!
  • Alexander B
    Alexander B skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Mycket duktig mäklare som uppfyllde alla våra krav och mer därtill. Väldigt lätt att få tag i och trevlig. Kommer helhjärtat rekommendera honom till familj och vänner.
    Jerry N gillar detta
  • Hanna H
    Hanna H skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Johan är trevlig och mycket proffesionell. Man känner att man kan lita på honom när han ger råd och han gör det lilla extra för att se till att kunden blir nöjd. Han kämpar på tills man får de vilkor man vill ha! Jag kommer absolut anlita honom i framtiden!
  • Organis O
    Organis O skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Jag rekommenderar Yessica Thornsäter som en professionell
    mäklaren .
  • Minh Q
    Minh Q skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    It was very nice. She was very professional and i felt very secured all the way. Thumbs up to her.
  • Stefan B
    Stefan B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Som säljare upplevde vi väldigt bra och professionellt bemötande. Snabb planering och utförande. Yessica är oerhörd effektiv. Svarar snabbt och klart på frågar och underlättar processen.
  • Ann-christine P
    Ann-christine P skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    När jag bestämt mig att sälja mitt hus fick jag kontakt med Yessica, som är en mycket energisk och drivande person. Hon har stor kunskap inom sitt område och är mycket förtroendeingivande.
    Hon var snabb med att göra alla förberedelser och gjorde det på ett utmärkt sätt.
    Yessica är också uthållig, vilket var viktigt för mig. Det tog tid innan jag hittade något att köpa men hon var alltid lika hjälpsam o positiv när jag kontaktade henne.
    När det sen verkligen var dags att sälja huset jobbade hon snabbt o effektivt. Höll mig informerad löpande om visningar mm. Det kändes verkligen tryggt att ha henne. Jag visste hela tiden att hon gjorde så mycket hon kunde, kände mig trygg
    Jag kan varmt rekommendera Yessica som mäklare
  • Hannes B
    Hannes B skrev om Jerry Nyhlén en del av MOHV Malmö
    Väldigt kompetent och proffsig mäklare! Lätt att få tag på, alltid trevlig och kunnig. Mycket bra hjälp med allt gällande vår försäljning, fina produktioner gällande fotografering, beskrivning och fysisk broschyr. Bra att hålla kontakt med många budgivare. Till slut ett väldigt bra pris på vår lägenhet.
    Har bara beröm att ge till Jerry!
    Jerry N gillar detta
  • Christian A
    Christian A skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Dygtig og professionel. Har solgt med Yessica 2 gane og købt en gang.

Den bedste mægler i Malmø
  • Tina H
    Tina H skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Allt bra! Tillgänglig och duktig mäklare. Trevligt bemötande och hela affären gick smidigt!
  • Julia B
    Julia B skrev om Yessica Thornsäter en del av MOHV Malmö
    Yessica är väldigt trevlig och lätt att kommunicera med. Hon var professionell och villig att göra många visningar. Jag var inte helt nöjd med bilderna som togs på min bostad dock, jag tyckte det var alldeles för få och dom framhävde inte alla plus med lägenheten.
    Jag är mycket nöjd med Yessica, dock hade jag uppskattat lite mer vägledning i strategier om jag ska kommentera på något. Jag rekommenderar absolut Yessica som mäklare till andra säljare.
  • Christian W
    Christian W skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Köpare till lägenhet som Johan hanterade. Kändes väldigt tryggt och stabilt. Rekommenderar Johan varmt.
  • Pernilla J
    Pernilla J skrev om Johan Andersson en del av MOHV Malmö
    Kunnig,engagerad,lyhörd och bara bäst ! Hade lätt valt Johan som mäklare igen och det tänker jag göra om det nånsin blir tal om att sälja igen :)
  • Maja D
    Maja D skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag är väldigt nöjd med Henrik som mäklare. Verkligen proffsig och ambitiös. Jag fick magkänslan av att han skulle göra ett bra jobb och den stämde hela vägen.
    Henrik K gillar detta
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Glad, positiv, lättsam, tydlig, med en trevligt bemötande både via telefon och när vi träffades. Hon fick också visa en bestämd sida då när det var något på visningen. Visade typ att det som är bestämd följs. Kommer att tipsa andra om företaget och då givetvis Carolina som hjälpe mig med lägenhetsförsäljning.
  • Anna A
    Anna A skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Bostaden såldes med enkelhet och utan krångel. Martina visade upp stor professionalitet genom hela affären!
  • Johan O
    Johan O skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina gjorde ett kanonjobb med försäljningen av vår lägenhet i Malmö. Vi valde henne efter att ha gått på över 100 bostadsvisningar och på en av dessa träffat Martina. Professionell rakt igenom, mycket driven, alltid tillgänglig och med en lugn personlighet och hög kunskap ingav hon en trygg känsla för både oss säljare och köpare. Rekommenderas varmt!
  • Marcus Ö
    Marcus Ö skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Mycket professionellt samt bra bemötande som överträffade min initiala förväntan. Dessutom mycket tillgänglig samt snabb på att återkoppla/hålla mig uppdaterad. Väldigt nöjd kund!
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Kan inget annat än att rekommendera Anders Backman på MOHV!

Tack för mycket bra service!
  • Frida O
    Frida O skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Jag är väldigt nöjd med Sofia, och hennes arbete. Jag blev väl bemött från första början, och känner att Sofia lyssnade på mig, och svarade på alla frågor. Jag skulle rekommendera Sofia till alla som går i säljtankar!
  • Karin A
    Karin A skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Martina skötte försäljningen av min lägenhet mycket bra och var trevlig och engagerad.
  • Anneli L
    Anneli L skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Jag träffade mäklare från ytterligare 2mäklarföretag till den helgen. Carolina träffade jag vid tågstationen inte i lägenheten då det inte gick att ordna den dagen. Mötet kändes avspänt från första stund. Carolina hade sålt lägenheten bredvid vilket underlättade på många sätt. Carolina är inlyssnande är lätt att prata med och inger förtroende. Jag blev mycket väl bemött.
  • Helen A
    Helen A skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Trevligt sätt, engagerad o duktig!
  • Helena L
    Helena L skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Anders Backman sålde lägenheten med ett fantastiskt rutinerat och professionellt arbetssätt. Som supernöjd kund kan jag säga att han var trevlig, mycket duktig och erfaren, tydlig i allt, mycket pedagogisk och förklarade noga. Han byggde även upp en fin och personlig relation och i sin tur byggdes en tillit upp snabbt. Mycket duktig mäklare!
  • Adam B
    Adam B skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Väldigt nöjda med Josefin! Trevligt bemötande och påläst.
  • Mia L
    Mia L skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Jag är mycket nöjd med Carolina. Hon har skött hela försäljningen av min lägenhet professionellt och varit mycket hjälpsam och vänlig. Kom i kontakt med henne i samband med att jag letade annan lägenhet att köpa och fick gott intryck av henne direkt.
    Hon har gjort ett toppenjobb och jag kan varmt rekommendera henne till andra som vill köpa eller sälja.
  • Christina C
    Christina C skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Snabb och rak kommunikation. Noggran med pappersarbete. Ställde upp.
  • Rolf B
    Rolf B skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia är en lyhörd mäklare, som gjort försäljningen av vår fastighet väldigt smidig. Hon har engagerat sig långt utöver våra förväntningar. Hon har kontaktat alla myndigheter, banker, lantmätare m.m. Hon har informerat löpande, och alltid lika professionellt.
  • Lidia N
    Lidia N skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Mycket fint och professionellt bemötande. Vi är mycket nöjda med Martina. Rekommenderar henne varmt till andra kunder!
  • Ulf S
    Ulf S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Öppen, rak och kunnig tog tag i problem med kraft och snabbhet. Var mycket påläst om hur olika uppgifter skulle lösas med finess till olika myndigheter. Alltid glad och vänlig och hjälpsam.
  • Martina P
    Martina P skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Henrik skötte min försäljning hur bra som helst! Höll mig välinformerad under hela processen vilket fick mig att känna mig trygg. Min lägenhet såldes mycket snabbare än förväntat och till ett pris jag känner mig supernöjd med. Henrik rekommenderas varmt från mitt håll!
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina har hela tiden varit serviceminded och erbjudit snabb och tydlig hjälp med att köpa bostad.
  • Julia H
    Julia H skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Världens i särklass bästa mäklare som verkligen levererar det lilla extra! Vi är så himla glada att vi valde Carolina när vi skulle sälja vår lägenhet. Hon är otroligt professionell och övertäffade alla våra förväntningar. Skulle kunna skriva en hel uppsats om hur nöjda vi är, kan man ge mer än 5 i betyg?
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande genom hela processen. Carolina lyckades även få till ett fantastiskt slutpris. Hon säljer utan tvekan våra framtida bostäder!
  • Ann-margreth L
    Ann-margreth L skrev om Carolina Antonsson en del av MOHV Malmö
    Carolina har hela tiden uppträtt mycket professionellt. Saklig och korrekt information, har ställt upp hela tiden och drivit på processen framåt utan att därför stressa varken säljare eller köpare. När det gäller besiktningar, flyttstädning, styling osv har hon alltid haft kontakter som vi har kunnat använda med kort varsel. Det är första gången som jag har använt en mäklare och hade 3 st på intervjuer men Carolina kändes mest seriös ville inte sälja in helstyling som vissa andra.
  • Emma A
    Emma A skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Mycket positivt, ärlig och trevligt bemötande.
  • Ullakavand@hotmail.com K
    Ullakavand@hotmail.com K skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Irna är en mycket duktig mäklare. Trevlig och professionell!
  • Mikael.kruuse@gmail.com K
    Mikael.kruuse@gmail.com K skrev om Irna Arvill en del av MOHV Malmö
    Duktig mäklare. Säljer lägenheterna snabbt.
  • Anette A
    Anette A skrev om Sofia Lundh en del av MOHV Malmö
    Sofia skötte sitt mäklareuppdrag för mig med största professionalism, respekt och med gedigen seriositet. Vi hade hela tiden en öppen och självklar dialog om hur saker skulle göras, när de skulle göras och hur hela processen skulle fortgå och uppnådde konsensus med enkelhet om allting. Jag skulle utan minsta tvekan rekommendera Sofia till mina vänner och skulle självklart själv anlita henne igen om mäklarebehov uppstår.
  • Sara N
    Sara N skrev om Henrik Karlsson en del av MOHV Malmö
    Jag är supernöjd med Henrik! Han var snabb på att svara på alla mina frågor på ett sätt som man förstår! Han har alltid varit tillgänglig. Väldigt professionell och trevlig! Kan verkligen rekommendera honom!
    Henrik K gillar detta
  • Belinda J
    Belinda J skrev om Josefin Bevacqua en del av MOHV Malmö
    Jätte bra! Är jätte nöjd med Josefins arbete. Tack för allt!
  • Ann-margreth K
    Ann-margreth K skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Jag har bara telefonledes varit i kontakt med Anders.
    Han har gett mig all information under försäljningen, per mejl eller sms. Jag har inte själv varit delaktig så i försäljningen , pga bor på annat ort.
    Men ett mycket trevligt bemötande . Jag kan varmt rekommendera honom.
  • Mertcan B
    Mertcan B skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Processen var jättelätt med honom. Jag som är utländsk hade många frågor om processen i Sverige. Han svarade mina fragårna och hjälpte mig med alla.

Jag rekommenderar Anders!
  • Zeynep W
    Zeynep W skrev om Martina Albertsson en del av MOHV Malmö
    Snabb, trevlig, proffsig!!! Rekommenderar starkt!
  • Ida A
    Ida A skrev om Anders Backman en del av MOHV Malmö
    Anders har genom hela processen gett snabb och tydlig återkoppling och varit mån om att så väl säljaren som köparen ska känna sig trygga och nöjda med affären. Jag vill varmt rekommendera Anders till de som behöver en kunnig mäklare med ett fantastiskt kundbemötande.
Yessica Thornsäter
Martina Albertsson