Hannah Olsson

Hannah Olsson

Hannah Olsson är mäklare på MOHV Malmö

Hannah Olsson har varit registrerad mäklare sedan 2023-08. Hannah Olsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-04 och har fått 4 omdömen med ett betyg på 5.0. Hannah Olsson har haft 1 försäljningar sen 2024-01 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-01 - 2024-03

4 omdömen om Hannah Olsson

Sedan starten hos Reco 2024
Christian W
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Olsson en del av MOHV Malmö
Nobeltorget

Hannah var verkligen helt fantastisk genom hela processen med försäljningen av vår lägenhet. Hon var lyhörd, uppmärksam och oerhört professionell. Hon höll oss flitigt uppdaterade under hela tiden och vi kände oss verkligen omhändertagna och bekräftade. Faktumet att hon fick vår lägenhet såld på tio dagar var verkligen bara grädde på moset! Vi kan verkligen rekommendera Hannah som mäklare!

William A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Hannah Olsson en del av MOHV Hyllie
Slottsstaden

Har haft en del interaktioner med Hannah och alla har varit hur bra som helst. Hon är alltid tillgänglig och svarar gärna på frågor. Hon är drivkraftig och ser till att saker inte tar ut på tiden i onödan när föreningen är långsamma på att svara på frågor. Rekommenderas starkt

Mona H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Olsson en del av MOHV Hyllie
Slottsstaden

Lyhörd,saklig, varm och lösningsonriktad.

Julius Valentin B
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hannah Olsson en del av MOHV Hyllie
Hyllie

välding bra och proffesionellt bemötende. Hannah förstod att möta oss på vår sätt