Johanna Meyer

Johanna Meyer

Johanna Meyer är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Johanna Meyer har varit registrerad mäklare sedan 2019-03. Johanna Meyer har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 75 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Meyer har haft 54 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 75 Läs vad Johanna Meyer

• sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Triangeln
    2021-09-07
    Johanna har hela tiden gått andra milen. Hon är bra på att förhandla, sälja och lyssna in både säljare och köpare. Vi är mycket nöjda!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Erikslust
    2021-08-16
    Vi har blivit jättebra bemötta och hon har besvarat våra frågor och rätat ut frågetecken vi haft. Hon har lyssnat och förstått oss. Mycket bra.
    • Lönngården
    2021-07-10
    God kunskap med ordning och reda.
    Aktiv.
    Vi upplevde viss fartblindhet i tidigare lyckad/upptrissad försäljning, som lett till aningen stor förväntan hos säljaren
    • Triangeln
    2021-06-19
    Exceptionellt bra!
    Jag som kund kände att Johanna kunde göra en väldigt bra enskild bedömning utifrån mina särskilda behov. Väldigt bra koll på områdena runtom i malmö för den som är osäker och ny i stan! Samt väldigt snabb på att besvara alla ens frågor vilket underlättar processen. Dessutom extremt trevlig! 10/10!
    • Nobeltorget
    2021-06-09
    Johanna fick mig att känna mig trygg i hela processen. Jag har länge velat sälja min bostad, men har varit rädd för stress, besvikelse och oro. Men har verkligen haft tur att möta Johanna som gjorde allt så mycket enklare och tog bort all stress.

Kommunikationen var rak och ärlig. Rekommendera verkligen Johanna Meyer, vilken stjärna. Tack tack!
  • Wolfgang B
    • Lönngården
    2021-06-08
    Johanna har känts mycket trygg under hela processen med köpet av vår dotters lägenhet. Redan första kontakten gav ett seriöst intryck och visade på stor kunskap om marknaden. Budgivningen kändes trygg och Johanna höll oss hela tiden uppdaterade. Vi uppskattade även hennes smidighet och flexibilitet då vi köpte lägenheten på distans och själva inte kunde närvara på plats. Johanna har ett vänligt och tillmötesgående sätt. Vi är mycket nöjda!
    • Folkets Park
    2021-06-07
    jag har köpt en lägenhet. hon har varit väldigt vänlig och hjälpsam
    • Eriksfält
    2021-06-03
    Grym mäklare och en snabb affär, bra kunskap och härlig energi!
    • Dammfri
    2021-05-24
    Köpt bostadsrätt 2rok i Malmö.Trevligt bemötande och ordnade snabbt en extra visning enligt våra önskemål.Sedan snabb affär med seriös och personlig service.Kändes proffsigt.
  • köpte sitt hus med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
    • Videdal
    2021-05-19
    Mycket bra mäklare! Förtroendeingivande, svarade snabbt och kunnigt på frågor samt väldigt trevlig. Stort tack för all hjälp Johanna!