Läs vad 49 Läs vad Johanna Meyer

• 2021-01-13
    Jag köpte en lägenhet och Johanna var snabb på att svara och var ärlig under budgivningen.
    Evelina V
    • 2:a
    • 44.0 m²
    • Östra Sorgenfri/nobel
    köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2021-01-09
    Toppenbra bemötande och hjälp genom hela säljprocessen. Var den som stod ut när vi intervjuade mäklare och gjorde ett toppenjobb när vår lägenhet blev såld snabbt och smidigt, precis som det ska vara!
    Jonathan L
    • 26.0 m²
    • Ellstorp
    sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-12-06
    Sålde en trea med hjälp av Johanna. Johanna gav ett bra första intryck då hon kändes varm, genuin, trevlig och professionell. Det höll i sig genom hela affären och jag fick dessutom sålt bostaden till ett högre pris än vad jag hade vågat hoppas på.
    Jenny M
    • 60.0 m²
    • Dammfri
  • 2020-12-01
    Johanna hjälpte mig att sälja min etta på Västra Sorgenfri. Hon var mycket proffsig, tillmötesgående och hjälpsam. Jag skulle rekommendera henne till alla som går i säljtankar.
    Erik J
    • 39.0 m²
    • Västra Sorgenfri
  • 2020-11-22
    Johanna höll god kontakt med mig under hela försäljningen, lyssnade på mina önskemål som säljare och var duktigt på att förklara hela försäljningsprocessen för mig som första gångs säljare.
    Ludvig B
    • 2:a
    • 44.0 m²
  • 2020-11-17
    Johanna hjälpte mig att sälja min bostadsrätt. Hon är mycket kunnig, lyhörd och ordentlig. Jag upplever att hon gjorde både mig och köparen nöjd.
    Lina L
    • 39.0 m²
  • 2020-11-16
    Johanna var väldigt lyhörd för våra önskemål genom hela processen, det kändes tryggt som säljare.
    Emma M
    • 43.3 m²
    • Nobeltorget
  • 2020-11-10
    Jag har sålt mitt radhus. Jag har haft Malmös bästa mäklare, lugn o trygg har hjälpt till hela vägen.
    Gun Berit E
    • 117.0 m²
    • Valdemarsro
    sålde sitt hus med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
  • 2020-10-30
    Vi har både sålt och köpt lägenhet med Johanna Meyer som mäklare.
    Johanna är en ung och mycket ambitiös mäklare som sätter kunden i första rummet och är ständigt på tå för att försöka överträffa kundens förväntningar.
    Richard J
    • 81.5 m²
    • Lorensborg
  • 2020-10-27
    Johanna va en klippa genom en snabb och smidig bostadsaffär. Hon är påläst, kunnig och noggrann vilket gjorde att jag fick ett stort förtroende för henne. Jag kan varmt rekommendera Johanna!
    Sara A
    • 72.0 m²
    • Ribersborg

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte