Johanna Meyer
Aktiv på Reco.se sedan 2019-10-15
2019-08 - 2020-07

Läs vad 24 Läs vad Johanna Meyer

• Kristina N sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-08-02

Nobeltorget
    Jättebra bemötande och service! Läs mer
    Johanna M gillar detta
  • Daney K sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-25

Högaholm
    perfekt og dygtig og hyggelig og dygtig Läs mer
    Johanna M gillar detta
  • Hanna A sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-23

Folkets Park
    Johanna sålde min lägenhet, 2,5a på 60kvm. Det gick över allt förväntan och Johanna är bäst! Läs mer
  • Mimmi E
    Mimmi E sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-18

3:a
    Kulladal
    Johanna är så fantastisk! Så ödmjuk, så varm, så empatisk! Hon lyssnar, hon förstår, hon läser av sin kund med stor proffesion. Hon har enormt tålamod och är outtröttligt positiv. Tack för allt världens bästa mäklare! Läs mer
    Johanna M gillar detta
  • Ingrid N sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-06-03

Söderkulla
    Hyrt en lägenhet sålt en bostadsrätt, mötet med mäklaren blev mycket bra från första mötet. förväntning blev mycket bra trevlig tillmötesgående bra samtal. Tackar Johanna Meyer för ett mycket bra samarbete. Läs mer
    Johanna M gillar detta
  • Pauliina J köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-18

Ellstorp
    Johanna har varit mycket hjälpsam och hittat smidiga lösningar i dessa svåra covid-19 tider för både visning och kontraktskrivning. Jag är mycket nöjd med min lilla bostadsrätt i Malmö och också mycket glad att Johanna hörde av sig och tipsade mig om den. Jag hade haft kontakt med henne tidigare på en annan visning, så hon kom ihåg mig och vad jag letade efter - väldigt uppskattat, eftersom bostadsletandet tar tid. Så Johanna gjorde del av arbetet! Jag känner mig väldigt trygg i valet av mäklare och fastighetsbolag. Stort tack! Läs mer
    Johanna M gillar detta
  • Tove H köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-08

2:a
    Johanna Meyer är en mycket professionell mäklare och vi är mer än nöjda av att ha anlitat Johanna! Läs mer
    Johanna M gillar detta
  • Simon R köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-06

2:a
    Professionellt bemötande, förtroendeingivande och bra service! Läs mer
  • Sara T skrev om Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-04

Jag sålde en 3a i stjärnhusen . Johanna var från dag 1 väldigt proffsig, empatisk och driven i sitt arbete . Lätt tillgänglig på telefon , uppdaterade och informerade på ett bra o tydligt sätt . Rådande coronatid gjorde mig orolig över en lyckad försäljning men kunde prata med Johanna om det och hon var förstående och peppande att det skulle lösa sig , vilket det också gjorde . Jag är mycket nöjd med allt förarbete , fotografering , annonsering och jakt på spekulanter samt visningar och all återkoppling . Hon levde upp till alla Förväntningar !! Läs mer
  • Roland E
    Roland E köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-04

Triangeln
    En 2:a i Malmö.
    Johanna skötte alla uppgifter pa ett mycket bra sätt. Hon var kunnig och hjälpsam. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen