Johanna Meyer

Johanna Meyer

Johanna Meyer är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö City

Johanna Meyer har varit registrerad mäklare sedan 2019-03. Johanna Meyer har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 174 omdömen med ett betyg på 4.9. Johanna Meyer har haft 50 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

174 omdömen om Johanna Meyer

Sedan starten hos Reco 2019
Mats Göran D
Sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Triangeln

Trevligt bemötande, lyhörd och kunnig

Louise J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Kirseberg

Johanna var väldig trevlig och hjälpsam. Alltid snabb att svara om vi hade frågor. Giller att hon ved visning var naturlig och inte bara försökte att sälja. Det förste gång vi köper bostadsrätt och hon fick oss till att känna oss trygga med köpet.

John C
Lorensborg

Johanna har varit en trygg och stabil närvaro under hela processen. Trots en lång försäljningsprocess med anledning av ett tufft marknadsläge har jag blivit frekvent uppdaterad, snabbt fått svar med utmärkt rådgivning vid funderingar jag haft och blivit bemött på ett mänskligt och proffesionellt sätt vid varje utbyte. Johanna är allt jag önskade i min mäklare och mer därtill.

Josefin L
Ellstorp

Jag skulle varmt rekommendera Johanna som både är lyhörd, tillmötesgående och en hjälpande hand under hela säljprocessen. 5/5 helt enkelt!

Alaa A
Lorensborg

My experience with Johanna, my broker, was amazing. From the moment I first contacted her through the website to the final signing of the contract for my new apartment, Johanna demonstrated unparalleled professionalism and expertise. Despite my limited proficiency in Swedish, Johanna made communication effortless by conducting all our interactions in flawless English. This ensured that every detail and nuance of the buying process was clear and understandable, eliminating any potential misunderstandings. Throughout...

Anette Birgitta R
Sålde sitt hus med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Virentofta

Mycket kunnig, trevlig och hjälpsam Lyhörd mot oss som kunder, kom med rekommendationer till oss och vad hon tyckte men var väldigt lyhörd och lät oss bestämma och ta slutgiltiga beslut Mycket bra kommunikation, kunde lita på henne att alla tider hölls och bra återkoppling efter visningar

Max W
Köpte sitt hus med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City
Virentofta

Hon var dedikerad och hade snabb hantering.

Anna-Greta W
Nydala

Fantastiskt trevlig och bra service, svarade alltid snabbt. Det kändes väldigt personligt.

Roger T
Triangeln

Professionellt bemötande och bra dialog, men framförför allt: en lyckad försäljning på en utmanande marknad!

Frank H
Slottsstaden

Snabb i responsen på sms och mejl. Full satsning på visning och försäljning trots en seg marknad. Professionellt kunnig och därtill trevlig. Verkligen att rekommendera!