Johanna Meyer
Aktiv på Reco.se sedan 2019
2019-04 - 2020-03

Läs vad 12 Läs vad Johanna Meyer

• Emma J sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-23

Ellstorp
    Exemplariskt bemötande redan från start! Har besvarat alla frågetecken rörande processen att sälja lägenhet på ett väldigt bra och pedagogiskt vis. Allt har känts tryggt - rekommenderar verkligen Johanna när ni ska sälja! Läs mer
    Johanna M gillar detta
  • Valentin J sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-08

Triangeln
    Johanna hjälpte mig med försäljningen av en 2-rumslägenhet i Triangeln-området i Malmö. Hela processen var mycket smidig. Johanna var alltid tillgänglig och höll mig informerad under vägen. Jag rekommenderar henne varmt. Läs mer
    Johanna M gillar detta
  • Emma N sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-21

S:t Knut
    Jag har sålt en bostadsrätt, en 2:a, i Malmö.
    Mitt första möte med Johanna var mycket trevligt och positivt. Hon var professionell och förklarade allt på ett bra sätt, vilket avgjorde att jag valde just henne.
    Mina förväntningar var att få bra hjälp och information genom hela processen och få bostaden såld på ett enkelt och snabbt tillvägagångssätt och gärna med vinst. Fick direkt ett stort förtroende för henne och märkte att hon var mycket kunnig då hon även värderade bostaden till ett rimligt utgångspris.
    Johanna levde mer än väl upp till alla mina förväntningar och gjorde alltid det lilla extra och ställde verkligen upp hela tiden. Hon var en trygghet och en riktig klippa och alltid med ett leende på läpparna. Inget var jobbigt eller besvärligt. Kan verkligen ge henne mina bästa rekommendationer, eftersom alla mina önskemål infriades och mer därtill! Läs mer
    Johanna M gillar detta
  • Veton K köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-02-02

Gula Höja
    Har köpt Bostadsrätt en duktig mäklare samt mycket bra dialog Läs mer
    Johanna M gillar detta
  • Elvedin P sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-01-28

Lönngården
    Jag anlitade Johanna för att hon skulle sälja min lägenhet och jag har varit väldigt nöjd under hela processen. Jag ville gärna bli underrättad om hur det gick med försäljningen och Johanna var verkligen mån om att bemöta mina önskemål. Hon informerade mig kontinuerligt, var tillgänglig och effektiv i sitt arbete. Dessutom visade hon stort intresse och engagemang för att jag som kund skulle känna mig nöjd. Läs mer
    Johanna M gillar detta
  • Linda K sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-01-02

Slottsstaden
    Sålt lägenhet med Johanna som mäklare. Väldigt trevlig kontakt, tillmötesgående och smidig att jobba med. Rekommenderas! Läs mer
    Johanna M gillar detta
  • Blixt & sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-12-18

S:t Knut
    Sålt en lägenhet i Malmö.
    Gått smidigt sen dag 1, snabba ryck utan att det kändes påskyndat. Enkel och snabb kommunikation med Johanna genom hela affären. Läs mer
    Johanna M gillar detta
  • Svante L sålde sitt hus med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-11-15

Riseberga
    Johanna var engagerad och jobbade för att sälja lägenheten. Hon levde upp till de förväntningar jag hade och lite till, trots sin ungdom.
    Johanna är en bra och trevlig mäklare. Läs mer
    Johanna M gillar detta
  • Zaklina M köpte sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-11-14

Almhög
    Jag har köpt en jättefint lägenhet.
    Johanna är den bästa mäklare.
    Hon är hjälpsam, och professionell.
    Vi skapade överens utan ett problem.
    Vi hade mycket lycka med vår mäklare.
    Om vi kommer att köpa eller sälja vår lägenhet kommer vi att ringa henne igen.
    Betyg 10+
    Hälsningar
    Zaklina & Dalibor Läs mer
    Johanna M gillar detta
  • Sammie S sålde sin lägenhet med hjälp av Johanna Meyer en del av Fastighetsbyrån Malmö City

2019-10-18

Almhög
    Jag har sålt min lägenhet
    Hun kontakt mig på en professionell sätt
    Hun er mycke professionell och leva upp till sin jobb
    Hade bestämt det beste upplevelse och vill så klart rekommenderar Johanna till alla som vill sälja eller köpa Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö City

Ericka Nguyen