Fastighetsbyrån Malmö Öster

Ahrenbergsgatan 4, 212 44 Malmö — Visa karta

Malmö är en av Sveriges mest expansiva städer. Här finns både centrala nybyggnationer samt närhet till kontinenten och naturen. Efterfrågan på bostäder i Malmö blir allt större, vilket är något vi på Fastighetsbyrån förstår.

Om du är intresserad av stadens östra delar ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyråns kontor på Ahrenbergsgatan 4. Vi mäklare som finns här kan hjälpa dig med alla delar av din affär, vare sig det är ett köp eller en försäljning på gång.

Välkommen att kontakta oss för ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 453 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Öster

• Moussa E

2020-07-07

Moussa E skrev om Caroline Ringblom en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Blev kontaktad av Caroline Ringblom om jag har fundering av att sälja min lägenhet. Hon var trevlig och aktiv och kunde sälja min lägenhet snabbt och för bra pris. Jag är nöjd och kommer kontakta Caroline nästa gång vill köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • Teuta H

2020-07-06

Teuta H skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Min dotter har köpt lägenhet från Ajdin.
    Ajdin är världens bästa unga meklare. Läs mer
  • 2020-07-04

Kenneth S skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Hon var mycket trevlig och verkar kunna sin sak som mäklare. Läs mer
  • 2020-07-03

Bengt U skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt en 3-rumslägenhet i Bulltoftaområdet
    Utmärkt bemötande av mäklaren
    Lägenheten blev snabbt såld till ett acceptabelt pris
    Vi tyckte att att förväntningarna på mäklaren var helt okej Läs mer
    2020-07-08 Jesper B svarar Bengt U
    Tack Bengt för omdömet. Det var ett stort nöje att hjälpa er!
  • 2020-06-24

Mats Olle O skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt vårt hus.
    Väldigt proffesionell mäklare, mycket förslag o tips på vad vi skulle göra o inte behöva göra inför visningen.
    Prisbilden som hon föreslog stämde väl överens med slutbudet
    Upplevde att kontakten med köparna fungerade mycket bra, fick dock ringa o fråga efter status lite då o då, men det kan ju bero på att detta var vår första försäljning och lite speciella köpare
    Överlag är vi mycket nöjda med försäljningen av vårt hus och tror att efterarbetet, typ deklaration kommer att fungera bra.
    Hade utan problem anlitat Jessica för köp/försäljning Läs mer
  • 2020-06-22

Annika R skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Emma sålde vårt radhus i Husie. Vi är mycket nöjda med henne. Hon är tillgänglig, trevlig, tillmötesgående och involverade oss som säljare till stor del. Emma hörde alltid av sig så fort hon hade ny information och svarade på alla våra funderingar och tankar på ett mycket positivt sätt. Vi kan varmt rekommendera Emma som mäklare! Läs mer
  • 2020-06-22

Mattias R skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Bra bemötande, effektiv, trevlig, bra information. Inget att klaga på :) Läs mer
  • Christer V

• 2020-06-15

Maja D skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
  • 2020-06-15

Michael B skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Bra och snabb kommunikation. Väldigt professionell i bemötandet och informativ. Kan rekommenderas varmt för andra köpare och säljare. Läs mer
    2020-06-15 Jesper B svarar Michael B
    Tack Michael för omdömet och rekommendationen. Hoppas att du kommer att trivas i lägenheten!/Jesper
  • 2020-06-09

Orhan M skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Hon var mycket duktig som säljare hon sålde min lägenhet hur enkelt som helst Läs mer
    2020-06-09 Jessica J svarar Orhan M
    Tack snälla :D Vi ses vid tillträdet. Hälsningar Jessica
  • 2020-06-01

Milton G skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi köpte en bostad i Ribersborgsområdet med hjälp av Jessica och vi hade inte kunnat vara mer nöjda, under hela processen levererades förstklassig service. Vi fick bra inspel & insikter kring köpet samtidigt som vi själva blev sedda & hörda, alla våra behov tillgodosågs långt bättre än vad vi någonsin hade kunnat vänta oss.

Sammanfattningsvis var det tryggt, kul och högst professionellt hela vägen. Läs mer
    2020-06-01 Jessica J svarar Milton G
    Tack snälla ni :) Hoppas ni trivs så ses vi säkert på Ica någon dag hehe.
  • 2020-06-01

Seif D skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Tydlig med allt från början till slut både mot oss som säljare men även mot köpare. Hade rätt förväntningar på slutpris och bra kommunikation hela tiden. Har köpt av Jesper tidigare och nu fick jag även prova att sälja genom honom. Rekommenderar Jesper till alla som funderar på att sälja sin bostad! Läs mer
    2020-06-03 Jesper B svarar Seif D
    Tack Seif för det trevliga omdömet. Verkligen roligt att få förtroendet att hjälpa er att sälja lägenheten som ni köpte av mig för några år sedan. Nöjet var helt på min sida!/Jesper
  • 2020-05-30

Matilda Å skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har köpt min första bostad och Ajdin var tydlig och noggrann med att förklara allt för mig. Han visade förståelse för att det var nytt, vilket verkligen uppskattas! Under hela processen har han varit väldigt lätt att få tag i, han har alltid svarat väldigt snabbt och korrekt på frågor vi haft! En exemplarisk upplevelse! Läs mer
  • 2020-05-29

Raymart M skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpte en bostadsrätt, det gick väldigt enkelt och smidigt. Mäklaren var kunnig och hade trevligt bemötande. Läs mer
  • 2020-05-28

Magnus O skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har sålt en lägenhet genom Ajdin Fatic på Mäklarbyrån. Vi har hela tiden blivit mycket väl bemötta av honom. Ajdin är mycket noggrann, tydlig, vänlig och omtänksam. Något negativt finns inte att säga utan vi ger honom allra högsta betyg Läs mer
  • 2020-05-25

Antonio S skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Utmärkt mäklare på alla sätt! återkopplar ofta och är väldigt noga med siffror och datum Läs mer
  • 2020-05-24

Ann-charlotte A skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag sålde min bostadsrätt med hjälp av Jesper. Han var engagerad och professionell. Det gick snabbt och jag fick ett bra försäljningspris på lägenheten. Budgivningen sköttes väldigt bra av mäklaren Läs mer
    2020-05-27 Jesper B svarar Ann-charlotte A
    Hej Ann-Charlotte, tack för det fina omdömet. Det var ett stort nöje att hjälpa dig./Jesper
  • 2020-05-23

Måns G skrev om Caroline Ringblom en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Proffsig, flitig och charmig. Höll 7 visningar, inga problem och alltid i tid och återkoppling. Kändes som Caroline ville sälja och gjorde det bästa vid varje kontakt och tillfälle. Påläst och trovärdig. Lyssnade in och ändrade, framförde mina tankar/förslag
    Måns Läs mer
    2020-05-25 Caroline R svarar Måns G
    Tusen tack Måns för de fina orden. Det har varit ett stort nöje att jobba med er, vi ses på tillträdet!
  • Eva K

2020-05-22

Eva K skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi sålde ett radhus i Limhamn med hjälp av Emma. Hon motsvarar de förväntningar vi har på en professionell mäklare. Vi kan varmt rekommendera Emma till andra säljare Läs mer
  • 2020-05-19

Iclal S skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Jesper. Han sålde lägenheten snabbt och till ett pris vi var nöjda med. Han var professionell i sitt bemötande och hjälpsam. Vi är väldigt nöjda med Jesper som mäklare. Läs mer
    2020-05-27 Jesper B svarar Iclal S
    Tack Iclal, för det trevliga omdömet. Det var ett stort nöje att hjälpa er!/Jesper
  • 2020-05-18

Ewelina G skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Emma was a broker of the apartment I recently bought.
    She was extremely helpful, competent and easy to contact with. She answered every question I had during the process of buying the apartment. I can definitely recommend this broker to others. Läs mer
  • 2020-05-15

Mattias F skrev om Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har sålt en villa i Oxie och kontakten löpte smidigt redan från början. Vi har kommunicerat genom en blandning av telefonsamtal och sms vilket fungerar väldigt bra för snabba avstämningar och det var alltid lätt att få tag på Mattias då han återkom snabbt.

Förväntningarna var att det skulle ta lång tid att sälja huset men det gick väldigt snabbt då Mattias var bra på att använda sitt kontaktnät.

Upplevelsen kan mao sammanfattas som väldigt positiv. Läs mer
  • 2020-05-14

Sharif A skrev om Caroline Ringblom en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jätte duktig och smidig mäklare. Får allt gjort på en kort period. Läs mer
    2020-05-14 Caroline R svarar Sharif A
    Tack så mycket Sharif, vad roligt att höra! Hoppas du kommer trivas bra i din nya bostad! :)
  • 2020-05-10

Signe C skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi købte et radhus i Oxie med Anna Maria som mægler. Alt kommunikation gik fint og hun formidlede hurtigt kontakt til sælger, da vi skulle beslutte om vi ville købe denne bostadsrätt eller gå videre med en anden Läs mer
  • 2020-05-05

Irena M skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag sålde mitt radhus via mäklaren Anna Maria på Fastighetsbyrån. Fantastiskt bemötande genom hela processen! Allt gick så smidigt och faktiskt över förväntan i dessa svåra C-19 tider.
    Hennes speciella strategi i samband med våra visningar kändes så otroligt tryggt och säkert i dessa oroliga tider.

Tusen tack Anna Maria för allt och jag rekommenderar henne varmt åt alla som ska sälja eller köpa en bostad utav henne.
    Jag trodde inte det skulle gå så snabbt och smidigt att få sålt min bostad under Covid-19 .

Hennes professionella bemötande, lugna sätt och ödmjukhet var ett extra plus !
    Än en gång... STORT TACK! Läs mer
  • 2020-04-30

Frida L skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper var pålitlig, kunnig och vänlig genom hela processen när vi köpte vårt radhus i Malmö. Läs mer
    2020-05-04 Jesper B svarar Frida L
    Tack Frida för den fina rekommendationen. Hoppas att ni trivs i huset!
  • 2020-04-21

Åke A skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi sålde en marklägenhet på gula höja vi är 100 procent nöjda med Jesper har verkligen ställt upp för oss är super duktig👍👍👍👍 Läs mer
    2020-05-04 Jesper B svarar Åke A
    Tack själva Åke och Anki för en trevlig affär. Det har varit ett stort nöje att hjälpa er!
  • Mats L

2020-04-18

Mats L skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt en 1 med kök och balkong
    Mäklaren gjorde ett mjukt och behagligt intryck och uppfyllde min förväntan till ett snabbt avslut till satt utgångspris.
    Sammantaget kan jag inte vara annat än helnöjd. Läs mer
  • 2020-04-14

Christoffer J skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Annamaria hjälpte mig sälja min bostadsrätt. Allting har fungerat bra och Annamaria har kunnat svara på alla våra frågor. Läs mer
  • 2020-04-06

Johan A skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålde en 2a på 59m2 på eriksdalsgatan.
    Emma är väldigt trevlig och skulle verkligen rekommendera henne till vänner och familj. Läs mer
  • 2020-04-03

David skrev om Caroline Ringblom en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Bemöte vår förväntningar:
    kommunikatione, pålitligt, uppföljning. Läs mer
    2020-04-04 Caroline R svarar David
    Tack så mycket för förtroendet och er fina uppskattning, vi ses på tillträdet!
  • 2020-04-01

Taulant B skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Utmärkt service, absolut den bästa mäklaren jag har jobbat med!. Läs mer
    2020-04-02 Jesper B svarar Taulant B
    Hej Taulant, tack för omdömet och rekommendationerna! Det var ett stort nöje att hjälpa er!/Jesper
  • Bo S

2020-04-01

Bo S skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt hus. Gick snabbt med ett bra slutpris. Läs mer
  • 2020-04-01

Valentina M skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Affären gick fort och smidigt
    Mycket trevligt bemötande och han är väldigt professionell i hans arbete
    Har rekommenderat honom för många av våra vänner Läs mer
    2020-04-02 Jesper B svarar Valentina M
    Hej Valentina, tack för det positiva omdömet och för rekommendationerna! Lycka till med husletandet!/Jesper
  • 2020-03-28

Wissam M skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Han mycket trevligt och duktig och positiv.
    Bästa mäklare som jag har träffat.
    Man kan leta på Han. Läs mer
    2020-04-02 Jesper B svarar Wissam M
    Hej Wissam, tack för det positiva omdömet! Det var ett stort nöje att hjälpa er, både att köpa och att sälja!/Jesper
  • 2020-03-27

Mallak A skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har köpt vår nya hus och sålt våran lägenhet genom Jesper på fastighetsbyrån i malmö. Jesper har verkligen bemöt oss med respekt och professionalitet, vi sålde i svåra situationer (Corona utbrottet) men ändå över utgångspriset. Vi var väldigt oroliga att lägenheten inte skulle bli såld, men med en mäklare som Jesper och hans erfarenhet kunde han ändå lugna ner oss. Läs mer
    2020-04-02 Jesper B svarar Mallak A
    Hej Mallak, tack för det positiva omdömet! Det var ett stort nöje att hjälpa er i dessa tider, både att köpa och att sälja!/Jesper
  • 2020-03-25

Nikolaj H skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper er lugn og rolig, med en positivt og smilende personlighed. Gvier sig god tid til dig som kunde, og hjælper med alt du har behov for. Fra første gang jeg mødte Jesper for 2.5 år siden, vidste jeg han var den rette til at for solgt min bostad. Jeg kan varmt anbefale Jesper.

Mvh,

Nikolaj Läs mer
    2020-04-02 Jesper B svarar Nikolaj H
    Hej Nikolaj, tack för en trevlig affär och det var ett stort nöje att hjälpa dig! Lycka till med husletandet framöver! /Jesper
  • 2020-03-18

Murad M skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Helt proffesionellt handling och bra informatör vad gäller frågor kring köp/sälja hus och lite till. Läs mer
  • Linda L

2020-03-18

Linda L skrev om Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpt lägenhet.

Otroligt engagerad mäklare som alltid tar sig tid.

Trots att mäklarens uppdrag är slut när köpet är klart engagerar han sig i eftersläpande situationer.

Ständigt villig att hjälpa till.

Jag vill varmt rekommendera Mattias som mäklare. Läs mer
    2020-03-30 Mattias H svarar Linda L
    Tack Linda!
    Hoppas att ni har kommit till ro!
  • 2020-03-16

Husref T skrev om Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har sålt, Blev bemött av Mattias på ett riktigt professionellt sätt väldigt nöjd med hans arbete sätt.
    Det var det jag hade förväntat mig väldigt korrekt och professionellt. har redan rekommenderat Mattias till mina bekanta om dem planerar sälja att bara anlita Mattias.

MVH Husref Tresnjic Läs mer
    2020-03-30 Mattias H svarar Husref T
    Tack Husref, uppskattar dina ord.
    Det var ett sant nöje att sälja ert fina radhus!
  • 2020-03-15

Enver S skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Ajdin hjälpte mig att sälja min lägenhet och köpa en annan. Fick en mycket bra bemötande av Ajdin. Han har varit engagerad, hjälpsam, kunnig och professionell, jag är riktigt nöjd, stort tack Ajdin. Jag kan starkt rekommendera Ajdin till andra som letar efter en engagerad och professionell mäklare. Läs mer
  • 2020-03-14

Philip O skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Tycker att affären har flutit på på ett smidigt sätt. Upplevde att Annamaria fullföljde sina åtaganden på ett noggrant och tryggt sätt vilket gjorde att jag fick en känsla av att Annamaria var en lämplig mäklare för mig och säkerligen andra också. Läs mer
  • 2020-03-06

Riad M skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Annamaria som mäklare är väldigt bra på många sett. Hon är trevlig, glad, pålitlig och att den servicen hon ger en är på topp.
    Hon sålde våran lägenhet ( min och min frus ) för någon dag sen och vi blev rätt nöjda i slutändan med henne som våran mäklare och priset vi fick.
    Så henne kan man rekommendera utan några som helst problem. 🙂 Läs mer
  • 2020-03-04

Bernad N skrev om Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Professionell och trevlig, ser till att din bostad blir såld snabbt! Läs mer
    2020-03-30 Mattias H svarar Bernad N
    Tack så mycket för dina ord Bernad!
  • 2020-03-01

Mimo H skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket trevlig och professionell mäklare. Läs mer
  • 2020-02-28

Melissa H skrev om Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mattias Hägg är en mycket duktig mäklare. Han bemöter kunder på ett trevligt sätt och har förmågan att skapa lyckade fastighetsaffärer där alla parter är nöjda.
    Melissa Läs mer
  • 2020-02-22

Jonathan S skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Bra bemötande. Försäljningen av bostadsrätten gick snabbt och över förväntan. Läs mer
  • 2020-02-21

Raihana K skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag sålt bostadsrätt, allt gick bra hon tog hand om allting väldigt bra. Läs mer
  • 2020-02-20

Alexandra N skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sånt lägenhet.
    Blev bemött på bra sätt, vi båda fick förtroende snabbt, förklarade på ett bra sätt, trevlig, rolig.
    Lägenheten blev såld snabbt och fick bättre pris än vad vi trodde så väldigt nöjda. Läs mer
Jessica Johansson
Emma Zacharian