Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö Öster

Fastighetsbyrån Malmö Öster

Ahrenbergsgatan 4, 212 44 Malmö — Visa karta

Malmö är en av Sveriges mest expansiva städer. Här finns både centrala nybyggnationer samt närhet till kontinenten och naturen. Efterfrågan på bostäder i Malmö blir allt större, vilket är något vi på Fastighetsbyrån förstår.

Om du är intresserad av stadens östra delar ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyråns kontor på Ahrenbergsgatan 4. Vi mäklare som finns här kan hjälpa dig med alla delar av din affär, vare sig det är ett köp eller en försäljning på gång.

Välkommen att kontakta oss för ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 244 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Öster

• Cecilia Z
    Cecilia Z skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jessica var vår mäklare vid försäljning av vår bostadsrätt på Eriksdalsgatan 3A i Malmö. Hon gett oss ett mycket bra, proffsigt och trevligt bemötande! Vi rekomenderar gärna Jesdica som en mycket bra och kompetent mäklare och som bemöter kunden på bästa sätt.

Mvh Linnea, Cecilia och Crister Zedigh Läs mer
  • Christa H
    Christa H skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har köpt ett radhus och blev väldigt väl omhändertagen av Therese vid vårt möte. Hon är professionell och mån om mig som kund.
    Kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • Elin R
    Elin R skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Hon lyssnade på oss och gav oss tipset som gjorde att vi köpte vår drömlägenhet Läs mer
  • Ulf N
    Ulf N skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Snabb, kompetent och trevligt uppträdande. Läs mer
  • Linnéa Z
    Linnéa Z skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Kunde inte haft en bättre upplevelse, Jessica har gjort ett toppen jobb och hjälpt oss med allt. Läs mer
  • Amela F
    Amela F skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Ärlig med goda råd! Toppen mäklare, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi sålde en bostadsrätt i ett lägenhetshus i Malmö. Vi blev mycket väl bemötta av Tobias som stöttade oss genom varje steg i försäljningen. När vi behövde ta ett beslut var han noga med att informera kring plus och minus för varje val. Tobias jobbade hårt med att kontakta intresserade, hålla i visningar och vi kände att han hela tiden hade koll på läget och vi kände oss väldigt trygga. Tobias överträffade våra förväntningar genom att att ge extra inför varje moment allt från första träffen till försäljning, och vi blev väldigt personligt bemötta av honom och han höll oss ständigt uppdaterade via telefon hur det gick och vad han arbetade med för tillfället. Sammanfattningsvis är vi grymt imponerande och väldigt nöjda med Tobias service och professionalism. Läs mer
  • Vivienne H
    Vivienne H skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpt en bostad i Hyllie. Therese är alltid uppmärksam och tillgänglig som mäklare. Tvivlar aldrig på att skrivs till henne om jag har frågor eller undrar över något. Får alltid snabbt svar tillbaka. Jätte positiv och snäll tjej. Känner mig väldigt trygg av att ha henne som mäklare. Mvh Vivienne Läs mer
  • Jonas P
    Jonas P skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt villa i Hindby
    Vi blev väldigt bra bemötta av Jesper. Allt kändes bra från start till mål. Värderingen av vårt hus var i linje med vad vi själva uppskattat och slutpriset, även om vi inte riktigt nådde ända upp till utgångspris. Vi är nöjda och det var trevligt att ha med Jesper att göra! Läs mer
  • Isak U
    Isak U skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Duktig påläst seriös. Jag kan även referera till andra mäklaren som har ny försäljning ex Landgrens, Vånningen & Villan.
    Therese är en problem lösare jämfört med dom andra mäklarrna jag haft kontakt. Läs mer
  • Amelia L
    Amelia L skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpt och sålt via Jessica. Professionell serviceminded kunnig och snabb! Läs mer
    2018-06-21 Jessica J svarar Amelia L
    Tack snälla du :) Så kul att båda affärerna blev så smidiga och lyckade. Hälsning Jessica
  • Sofia R
    Sofia R skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi sålde en bostadsrätt och hade fantastisk kontakt med Jessica genom hela vägen till försäljning. Trots mycket oro från oss kunde Jessica lugna oss och vid frågor fick vi fort svar. Bra på alla sätt och rekomenderas varmt. Läs mer
    2018-06-21 Jessica J svarar Sofia R
    Tack snälla. Tycker allt gick jättebra och smidigt och ni kan ringa när ni vill :) Ses på tillträdet! Hälsningar Jessica.
  • Mikael J
    Mikael J skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Trevligt bemötande och mycket hjälpsam och tillgänglig Läs mer
  • Roland N
    Roland N skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag sålde mitt föräldrahem (radhus) och jag hade en förväntad prisbild som jag önskade uppnå. Hans bild på prisnivån var lika så vi la oss under denna nivå för att kunna på en budgivning. Till saken hör att vi också var överens om att det var ett renoverings objekt men med en stor potential för att få ett mycket bra boende. När budgivningen var avslutad förstod han att köparen kanske inte förstod vilka konsekvenser skulle bli om köparen inte fick sålts sin lägenhet enligt det ursprungliga avtalet så kom vi överens om att lägga in villkor som skulle lindra köparens ansvar men även kompensera mig som säljare om de skulle gå fel. Han lyckades även sälja köparens lägenhet på ett par veckor så att affären kunde slutföras för min del på 6-7 veckor. En bra mäklare som tar ansvar för både köpare och säljare. Läs mer
  • Jesper D
    Jesper D skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Rak, ärlig och enkel kommunikation gör Jesper till en mäklare som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Magnus E
    Magnus E skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Hej! Mäklare är ju på ett sätt en grupp som jobbar i uppförsbacke när det gäller förtroendefrågan. Då menar jag framförallt när de inte är avlönade av en själv. Tobias skapade snabbt ett förtroende och behöll det fram till mållinjen. Antingen är han smartare än jag, eller inser han helt enkelt hur mycket jobb och uppriktighet som krävs för att även säljaren ska kunna lita på att det blir en bra affär. Han sålde Idaborgsgatan 57 e på ett föredömligt sätt och jag skulle inte tveka att använda honom vid försäljning, eller rekommendera honom. Hälsa honom så gott från Magnus ek🙂 Läs mer
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har sålt bostadsrätt.i Oxie.
    Trevligt och proffsigt bemötande av mäklaren.
    Lägenheten blev snabbt såld för lite mer än utgångspriset. Läs mer
  • Christina E
    Christina E skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Professionellt och mycket trevligt bemötande. Visade stort engagemang och hög tillgänglighet. Läs mer
  • William E
    William E skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Ärlig, bemötande och trevlig. Alltid snabb med att svara. Läs mer
  • Khaled S
    Khaled S skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Anna-Maria hjälpa sålde ett hus till mig
    Hon har varit fantastiskt Läs mer
  • Per H
    Per H skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Tobias hjälpte mig att sälja min 1a. Väldigt tillmötesgående och kunnig och höll mig uppdaterad genom hela processen. Gillar att han inte var påstridig utan lät mig ta beslut i lugn och ro. Kan rekommendera Tobias. Läs mer
  • Jessica S
    Jessica S skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt lägenhet. Jessica skötte allt perfekt, snabbt och utan krångel. Läs mer
  • Marzena M
    Marzena M skrev om Mikaela Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mikaela har sålt min 1:a till mig på Söderkulla.
    Bemötandet av Mikaela var precis vad jag förväntade mig, mycket trevlig och tillmötesgående. Lätt att prata med och hade jag frågor kunde hon alltid besvara dem på ett enkelt sätt. Läs mer
  • Fredrik A
    Fredrik A skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    En bra märklare som sätter kunden i fokus läser av hur läget är på marknaden på ett bra sätt gör inget förhastat . Bra personlighet, öppen ett bra bemötande redan från dag ett Läs mer
  • Linda J
    Linda J skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt en stor villa. Blivit vänligt och professionellt bemött. Emma visar att hon bryr sig om sina kunder på olika sätt. Lyhörd för sinnesstämning, uppmuntrande och tröstande när det behövs. Vilket är fina egenskaper med alla de känslor som svallar när man köper och säljer hus.
    Är påläst och erfaren vilket också känns extra bra när det är mycket värden på spel. Läs mer
  • Julie F
    Julie F skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Emma levde upp till mina förväntningar. Hon är lyhörd och intresserad, saklig och professionell. Hon har ett trevligt och övertygande bemötande. Läs mer
  • Cecilia Ö
    Cecilia Ö skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi fick ett väldigt bra bemötande och det var inga problem att få kontakt med henne. Hon kom med bra idéer och var hjälpsam under hela försäljningen. Hon höll kontakten även när vi var i utlandet. Vi kan varmt rekommendera Emma som mäklare. Läs mer
  • Steingrimur J
    Steingrimur J skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket professionellt bemötande, tydlig kommunikation, engagerad, lyssnade in våra önskemål och gav goda råd. - Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Ivonne C
    Ivonne C skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Han är mycket professionell, snabb att sälja och närmast till den summa som jag önska. Jag är nöjd med han jobb. Läs mer
  • Minh H
    Minh H skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jessica Johansson har gjort ett bra jobb. Väldigt bemötande och seriös . Läs mer
  • Jasmina R
    Jasmina R skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket trevlig, kunnig och hjälpsam mäklare. Jag skulle absolut rekommendera Jessica till andra. Läs mer
  • Jens L
    Jens L skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Har både köpt och sålt lägenhet mha Annamaria och är mycket nöjd. Alltid ett lugnt och trevligt bemötande. Ger tydlig information och tydliga svar på frågor. Läs mer
  • Melanie M
    Melanie M skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket bra. Trevlig och professionell. Läs mer
  • Birgitta C
    Birgitta C skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    professional mäklare.
    duktig, informerade på ett bra sätt
    har rekommenderat henne vidare till annan köpare. Läs mer
  • Lars J
    Lars J skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper är en lugn sansad person som med sin erfarenhet hjälper sin kund på ett verklighetsanpassat sätt. Detta gör att man får förtroende och att man inte får en massa förväntningar som inte kan nås. Läs mer
  • Johan E
    Johan E skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Bra bemötande och service, mycket nöjd med både mäklare och utfall av försäljning. Läs mer
    2018-02-12 Jessica J svarar Johan E
    Tack så mycket Johan :) Är också väldigt nöjd med vårt samarbete och utfallet av försäljningen. Kul att det gick så bra :) vi ses snart för tillträde! Hälsningar Jessica.
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Fick ett väldigt bra bemötande genom hela affären. En mäklare med bra service, tillgänglig, alltid trevlig. Kan varmt rekommenderar till andra säljare. Läs mer
    2018-02-12 Jessica J svarar Daniel B
    Tack så hemskt mycket Daniel :) Är väldigt nöjd med affären och vårt samarbete. Hoppas du trivs i nya lägenheten. Mvh Jessica.
  • Jonny Z
    Jonny Z skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag kan bara ge högsta betyg på bemötande och genomfört arbete från Jessica Johansson. Fick saker och ting gjort och på ett sätt som man önskar, samarbetes villig och noggrann. Läs mer
    2018-02-12 Jessica J svarar Jonny Z
    Tack Jonny :) Kul att få förtroendet att sälja ditt hus. Ha en fin dag så ses vi på tillträdet. Mvh Jessica.
  • Nadin B
    Nadin B skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Fantastisk mäklare och var alltid tillgänglig. Rekommenderar 👍🏻 Läs mer
    2018-02-12 Jessica J svarar Nadin B
    Tack tack tack Nadin :D Så mycket sms vi skickat till varandra dessa veckor haha. Hoppas ni trivs i nya bostaden sen. Jessica.
  • Mimoza B
    Mimoza B skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Var väldigt duktig fick bra bemötan och var bra påläst på fastighetet Läs mer
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Väldigt gott bemötande, proffsigt och äkta. Hon var alltid snabb med svar, service, möte och visningar. Läs mer
  • Palwasha M
    Palwasha M skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Väldigt trevlig , tillmötesgående och professionell. Läs mer
    2018-02-08 Jessica J svarar Palwasha M
    Tack snälla du! Så glad att kunna hjälpa er :) Hoppas ni trivs i huset. Kommer gärna ut och ger en ny värdering i framtiden om ni är nyfikna på vad som hänt sedan sist. Hade fint mvh Jessica, fastighetsbyrån.
  • Lukas B
    Lukas B skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Väldigt professionellt bemötande. Alltid glad och samarbetsvillig. Läs mer
    2018-02-08 Jessica J svarar Lukas B
    Tack Lukas :) Kul att höra! Hoppas det gått bra med din nya lägenhet och hör av dig om du behöver hjälp i framtiden. Hälsningar Jessica.
  • Irma C
    Irma C skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Toppen! Proffsig och tilgänglig. Rekomenderar strakt! Läs mer
  • Lars-eric N
    Lars-eric N skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har lärt känna Annamaria under några år och hon har varit väl insatt i vår process med att sälja vår bostad. Vi upplever henne som en inkännande och följsam person med god inlevelseförmåga. Hon avvaktade vårt beslut och kom sedan med relevanta fakta om huset och marknaden, vilket underlättade processen. Annamaria upplevde vi som skicklig och kunnig. Dessutom var hon mycket serviceinriktad och förklarade på ett enkelt och pedagogiskt sätt alla steg i affärsuppgörelsen.
    Vi kan verkligen rekommendera Annamaria som mäklare! Bästa hälsningar! Agneta Jonsteg & Lars-Eric Nelderup Läs mer
  • Anneli D
    Anneli D skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket nöjd med Jesper Björnssons försäljning av min bostadsrätt. Höll mig uppdaterad och kom med råd kring försäljningen. Försäljningen gick över mina förväntningar. Kan varmt rekommendera Jesper. Läs mer
  • Emelie C
    Emelie C skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Proffsig, kunnig och mån om att vi som säljare fick det pris vi ville. Läs mer
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper är en väldigt driven mäklare som inger ett stort förtroende. Kommer med olika förslag i olika lägen så man som säljare känner sig mer delaktig & framför allt trygg. Återkopplar ofta så man vet hela tiden vad som händer.
    Kan verkligen rekommendera Jesper Björnsson!
    /Jenny Läs mer
  • Mersad M
    Mersad M skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Har bara bra saker att säga om Jesper. Lyssnade på oss, gav oss råd, lätt att göra med, trevlig, flexibel, tillmötesgående... Läs mer
  • Ann-Sofi T
    Ann-Sofi T skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket rar och trevlig kille,jobbar för att så snabbt som möjligt få sållt sina objekt Läs mer

Ahrenbergsgatan 4, 212 44 Malmö