Fastighetsbyrån Malmö Öster

Ahrenbergsgatan 4, 212 44 Malmö — Visa karta

Malmö är en av Sveriges mest expansiva städer. Här finns både centrala nybyggnationer samt närhet till kontinenten och naturen. Efterfrågan på bostäder i Malmö blir allt större, vilket är något vi på Fastighetsbyrån förstår.

Om du är intresserad av stadens östra delar ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyråns kontor på Ahrenbergsgatan 4. Vi mäklare som finns här kan hjälpa dig med alla delar av din affär, vare sig det är ett köp eller en försäljning på gång.

Välkommen att kontakta oss för ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 406 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Öster

• 2020-02-22

Jonathan S skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Bra bemötande. Försäljningen av bostadsrätten gick snabbt och över förväntan. Läs mer
  • 2020-02-21

Raihana K skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag sålt bostadsrätt, allt gick bra hon tog hand om allting väldigt bra. Läs mer

Alexandra N skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sånt lägenhet.
    Blev bemött på bra sätt, vi båda fick förtroende snabbt, förklarade på ett bra sätt, trevlig, rolig.
    Lägenheten blev såld snabbt och fick bättre pris än vad vi trodde så väldigt nöjda. Läs mer

Gorana B skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag köpte en lägenhet på 85km. Affären gick snabbt och smidigt. Mäklaren var väldigt proffessionell med snabb återkoppling, tydlig kommunikation samt varmt och vänligt bemötande. Han var alltid tillgänlig och trevlig! Allt blev utmärkt bra och jag är jätte nöjd! Läs mer

Ludvig S skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har både köpt och sålt genom Jessica och båda affärerna har varit över vår förväntan. Jessica är lugn, metodisk och trovärdig i hur hon arbetar med klienten och det gör en trygg Läs mer
    2020-02-20 Jessica J svarar Ludvig S
    Tack snälla :) Så kul att ni är nöjda. Vi ses snart igen! Jessica

Rebecca S skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har både sålt och köpt bostad via Jessica. Vi har uppfattat henne som positiv, trygg och seriös i sin roll som mäklare. Hon har varit tillgänglig för oss vid behov och kommit med goda råd när vi frågat henne något. Läs mer
    2020-02-20 Jessica J svarar Rebecca S
    Jag är glad att ni är nöjda med affären, det är jag iaf :) Kul med rätt köpare. Vi ses på tillträdet. Jessica
  • 2020-02-17

Casper M skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Super bra, snabba ordentliga svar på alla frågor Läs mer
  • 2020-02-13

Jimmy V skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Supertrevlig och kunnig. Hon hjälpte oss att sälja vårt radhus. Hon är alltid glad och possitiv. Hon uppfyllde alla våra förväntningar.

Vi kommer varmr rekomendera Jessica till vänner som behöver en bra mäklare. Läs mer
    2020-02-13 Jessica J svarar Jimmy V
    Åh tack snälla Jimmy :) Så glad att ni är nöjda. Vi ses på tillträdet. Hälsning Jessica
  • 2020-02-10

David N skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag är väldigt nöjd. Han gör det med kunskap och ge högsta möjliga service. Tack så mycket, Jesper Björnsson!.
    Du är mycket hjälpsam. Läs mer
    2020-02-16 Jesper B svarar David N
    Hej David, tack för det fina omdömet! Jag hoppas att få förtroendet att få hjälpa er när det blir dags att sälja er lägenhet också. Ha det fint så länge, vi håller kontakten./Jesper
  • 2020-02-07

Saudin R skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålde min lägenhet på 48 kvadrat!
    Mäklaren rekommenderade mig at jag skulle inte renovera min lägenhet för att köparen kanske vill renovera på sitt sätt och det blev så som han sa och jag är nöjd med priset. Läs mer

Julia v skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jessica har svarat på de frågor vi haft som köpare. Det har även varit en öppen och rak kommunikation, vilket uppskattas när det är en så stor affär som gjorts. Läs mer
    2020-02-05 Jessica J svarar Julia v
    Tack snälla Julia. Jag hoppas verkligen ni kommer att trivas i huset :) Lycka till!

Carl J skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sandbackegatan 7c sålt.
    Jag har alltid blivit vänligt och bra bemött. Det har varit lätt att prata med Jessica. Hon levde med råge upp till mina förväntningar. Så på det stora hela en väldigt bra upplevelse Läs mer
    2020-02-05 Jessica J svarar Carl J
    Ja vilket pris det blev :) Så kul när det blir en bra försäljning. Hade bra så ses vi på tillträdet! Jessica

Eva S skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Emma Zacharian har varit bäst på alla sätt!
    Vi Köpte en bostadsrätt och Emma hjälpa oss så att det var lätt och snabbt!
    Jag vill absolut rekommendera henne. Läs mer
  • 2020-02-04

Ann-kristin C skrev om Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt en bostadsrätt och försäljningen uppfyllde våra förväntningar och det blev en snabb försäljning. Mäklaren var engagerad och hade ett bra bemötande. Högsta betyg till honom. Läs mer
    2020-02-12 Mattias H svarar Ann-kristin C
    Tack för de fina orden, uppskattas!
  • 2020-02-03

Malin O skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Har köpt en lägenhet av Emma. Kände att vi blev bra bemötta av henne som mäklare och att hon gjorde det lättare för oss som köpare. Läs mer
  • 2020-02-02

Viveka S skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jessica var väldigt trevlig och lätt att kommunicera med. Läs mer
  • 2020-02-01

Zlatan H skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Snabb, effektiv
    + rekord på slutpris! Läs mer
    2020-02-03 Jesper B svarar Zlatan H
    Tack Zlatan för rekommendationen! Det extra roligt att få hjälpa er även med denna affären. Tack själva för ett gott samarbete!
  • 2020-01-31

Kajsa H skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Första gången vi träffade Jesper köpte vi av honom. Trevlig, tillmötesgående och ordentlig. Därför va han de självklara valet när vi skulle sälja många år senare även om de va en annan bostad än den vi köpt av honom. Med Jesper visste vi att de skulle vara snabbt och smidigt. Läs mer
    2020-02-03 Jesper B svarar Kajsa H
    Tack Kajsa för det fina omdömet! Det extra roligt att få hjälpa er även med denna affären. Hoppas att få nöjet att hjälpa er fler gånger i framtiden :-D
  • 2020-01-27

Kenth Hugo S skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Radhus i brf. Hela tiden vänligt ,engagerat o proffsigt bemött. Hon ordnade en snabb affär till ett pris över mina förväntningar.Jag vet inte vad som skulle kunna gjorts bättre.Jag är toppennöjd. Läs mer
    2020-01-27 Emma Z svarar Kenth Hugo S
    Tusen tack Kenth, och tack för ett trevligt samarbete! :)
  • 2020-01-24

Ahmedin S skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Hej, trevligt bemötande av mäklaren.
    Mäklaren sålde lägenheten för mer än jag önskade vilket är kanon!
    Har inget att klaga på, har varit utmärkt från början till slut. Läs mer
  • 2020-01-23

Gunilla R skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har sålt en liten Lägenhet i Malmö med hjälp av Annamaria Svensson. Jag har hela vägen fått god information och känt mig uppdaterad och trygg med att jag skulle få lägenheten såld i rimlig tid. Läs mer
  • 2020-01-21

Henrik T skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpte en villa. Jessica överträffade alla förväntningar och hanterade hela köpet på ett proffsigt men ändå personligt sätt. Läs mer
  • 2020-01-19

Emil A skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Trevlig, snabb återkoppling! Ngn man mer än gärna skulle anlita vid försäljning Läs mer
    2020-01-19 Jessica J svarar Emil A
    Tack snälla Emil :) Hoppas du trivs nu så hörs vi igen om det är något. Hälsningar Jessica
  • Charlotte R

2020-01-18

Charlotte R skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    JB har varit en utmärkt mäklare på alla sätt. Han är trevlig, påläst och har kommit med många bra förslag som lett till en oväntat snabb försäljning av vår bostadsrätt på Röda Höja, till ett oväntat bra pris! Han har hela tiden varit uppmärksam på våra önskemål och agerat därefter.
    Vi kan verkligen rekommendera andra säljare/köpare att anlita Jesper Björnsson! Läs mer
    2020-01-20 Jesper B svarar Charlotte R
    Tack Charlotte, för förtroendet och det fina omdömet. Det var ett stort nöje att hjälpa er!
  • 2020-01-17

Tomas R skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt vår lagenhet och försäljningen gick mycket smidigt. Vi känner stort förtroende för Jesper och tycker att han gjort ett fantastiskt jobb. Läs mer
    2020-01-20 Jesper B svarar Tomas R
    Tack Tomas, för förtroendet att hjälpa er och för rekommendationen. Det var ett rent nöje!
  • 2020-01-11

Filip T skrev om Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag köpte en bostadsrätt av Mattias.
    Han är toppen. Professionellt och trevligt bemötande och och bra kommunikation. Läs mer
    2020-02-13 Mattias H svarar Filip T
    Tack Filip! Hoppas att du trivs bra! Var ett sant nöje.
  • 2019-12-17

Charles P skrev om Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Professionellt utförd arbete och agerande ! Läs mer
  • 2019-12-17

Jessica P skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper är oerhört effektiv och engagerad vilket jag förväntar mig av en mäklare. En riktigt duktig säljare som koncist och med fast hand satte min affär helt enkelt! Väldigt nöjd! Läs mer
    2020-01-18 Jesper B svarar Jessica P
    Tack Jessica för det fina omdömet. Det var ett stort nöje att hjälpa er båda!
  • 2019-12-13

Patrik J skrev om Johanna Flodell en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Trevligt bemötande och professionell hantering. Läs mer
  • 2019-12-06

Muhammad F skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Superb work by Ajdin. Thanks a lot :) Läs mer
  • 2019-12-04

Gabriel M skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Very punctual, responsible and always supportive, Ajdin and Fastighetsbyrån were incredibly helpful through the whole buying process.

Pleasant experience, I’d recommend them to anyone interested in buying a property in Sweden. Läs mer
  • Enver J

2019-11-25

Enver J skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Ajdin Fatic var pedagogisk bemötande. Han var trevlig och tillmötesgående genom hela köpesprocessen. Jag är nöjd med Ajdin Fatic som mäklare och kommer utan tvekan vända mig till honom igen. Läs mer
  • 2019-11-25

Ann-louis G skrev om Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Han var vänlig, informativ, hörde av sig och återkopplade. Den juridiska delen inför köpet var mycket "läsa innantill" vilket man förmodligen måste göra, Ev kan ni se över hur man rent pedagogiskt kan göra den mer förståelig, lättsam el liknande i den muntliga delen.
    Annars är vi mycket nöjda :) Läs mer
  • 2019-11-25

Peter B skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jessica var mäklare för en lägenhet jag köpte. Jessica är trevlig och tillmötesgående, tillgänglig och hjälpsam. Affär gick snabbt i lås, men när försäljningen av min egen lägenhet drog ut på tiden var det inga problem (som tur var säljaren också tillmötesgående) och allt löste sig galant. Läs mer
    2019-11-25 Jessica J svarar Peter B
    Tack så mycket Peter :) Kul att träffas och jag hoppas att vi hörs av igen i framtiden. Lycka till! Mvh Jessica
  • 2019-11-21

Karolina M skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag köpte en lägenhet. Jesper hjälpte även med minsta saker, kommunikation var utmärkt också. Absolut rekommenderar! Läs mer
    2019-11-21 Jesper B svarar Karolina M
    Tack Karolina, det var ett nöje att hjälpa er. Hoppas att ni trivs i lägenheten framöver!
  • Said T

2019-11-19

Said T skrev om Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jeg er tilfredes, det gik helt ok, Maittias er en flink mäklare Läs mer
    2020-02-13 Mattias H svarar Said T
    Stort tack Said!
    Hoppas renoveringer går fint!
  • 2019-11-18

Dana L skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpt en trea i Husie.
    AnnaMaria var professionell och lättillgänglig :) Läs mer
  • 2019-11-17

Anna-Mi W skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jessica Johansson är superprofessionell och hanterade min husförsäljning på bästa sätt. Mycket bra mäklare som jag hade den bästa kommunikation med. Läs mer
    2019-11-17 Jessica J svarar Anna-Mi W
    Malmö förlorar en fin människa i och med din flytt men hoppas du trivs upp i Stockholm :) Vi ses och hörs snart igen!
  • 2019-11-17

Andreas N skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt en lägenhet på 37kvm vid Nobelvägen.
    Blev varmt och positivt bemött. Lätt att skapa kontakt med. Levde upp till mina förväntningar men gick även steget längre då Jessica hjälpte mig med gåvobrevs problem och kontakt med riksbyggen.
    En bra och väldigt positiv upplevelse. Rekommenderas gärna! Läs mer
    2019-11-17 Jessica J svarar Andreas N
    Tack snälla Andreas :) Skönt att vi tillsammans kunde lösa affären smidigt och att du är nöjd. Ses vi på tillträdet!
  • 2019-11-11

Emma A skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi sålde Vår bostadsrätt med hjälp av Jesper. Han lyssnade och mötte våra förväntningar och arbetade effektivt i samråd med oss för att sälja utifrån våra önskemål och behov. Läs mer
    2019-11-21 Jesper B svarar Emma A
    Tack Emma, för rekommendationen och för förtroendet att få hjälpa er!
  • 2019-11-10

Sofie L skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Såld 2a, Almvik.
    Proffsigt rakt igenom, från första kontakt till avslut. Tydlig och bra kommunikation. Snabb på återkoppling. Annamaria är en betryggande och lojal mäklare. Vi är mycket nöjda och rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-11-10

Marcus A skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Extremt tillmötesgående och trevlig mäklare! Superproffsig på alla sätt och vis 😊 Läs mer
  • Roger B

2019-11-08

Roger B skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Trevlig, vänligt bemötande.
    Förklarade hela säljprocessen på ett utmärkt sätt

Bara positivt att säga. Läs mer
  • Bo-Göran S

2019-11-04

Bo-Göran S skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Emma hjälpte oss att sälja vårat bostadsrättsradhus.
    Mycket trevlig, duktig och kan området.
    Möjligen så gick vi ut med för högt försäljningpris, vi borde ha valt lägre utgångspris i början när vi la ut annonsen. Läs mer

Henrik N skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Emma har fullt fokus på både köpare och säljare och levererar alltid efter kundens och köparens önskemål, vilket är unikt! Läs mer

Sofia E skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt en 3:a
    Jättebra bemött, serviceinriktad med bra energi som gav mycket både till säljare och köpare! Jättenöjda! Läs mer

Maribel R skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Fantastisk mäklare, lyhörd, tålmodig, ödmjuk och väldigt påläst! Ger ett mycket tryggt bemötande! Genom hela försäljning har hon stått som en klippa😊 Läs mer
  • 2019-10-26

Lars Jonas Mikael K skrev om Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    🏡👍😃🎉 .................................................... Läs mer
    2019-11-14 Mattias H svarar Lars Jonas Mikael K
    Stort tack Jonas, hoppas ni har det så bra på Limhamn!
  • 2019-10-25

Rana A skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålda ett rådhus .
    Trevlig person som hjälper och ger tips .
    Bra bemötandet .
    Det var spännande . Läs mer
  • Marcus E

2019-10-24

Marcus E skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Ajdin Fatic tog över som mäklare efter Tobias Hansson som var min ursprungliga mäklare jag hade kontakt med vid försäljningen av min lägenhet i Malmö.
    Ajdin var väldigt trevlig och tillmötesgående genom hela processen. Hjäpte mig med alla problem och frågor som uppstod, vilket var bra när man säljer en lägenhet för första gången.
    Jag är mycket nöjd med det hela och allt löste sig fint med mina fortsatta planer efter försäljningen. Läs mer
Jessica Johansson
Emma Zacharian