Fastighetsbyrån Malmö Öster

Ahrenbergsgatan 4, 212 44 Malmö — Visa karta

Malmö är en av Sveriges mest expansiva städer. Här finns både centrala nybyggnationer samt närhet till kontinenten och naturen. Efterfrågan på bostäder i Malmö blir allt större, vilket är något vi på Fastighetsbyrån förstår.

Om du är intresserad av stadens östra delar ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyråns kontor på Ahrenbergsgatan 4. Vi mäklare som finns här kan hjälpa dig med alla delar av din affär, vare sig det är ett köp eller en försäljning på gång.

Välkommen att kontakta oss för ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 497 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Öster

• 2020-10-26

Navneet V skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Väldigt professionell, effektiv och trevlig. Rekommenderas varmt!
    Vi köpte hus och sålde var bostadsrätt. Jessica är kunnIg och har tålamod. Läs mer
  • 2020-10-21

Rebecca F skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Har sålt en lägenhet med hjälp av Ajdin. Han var tillgänglig och målinriktad under processen. Läs mer
  • 2020-10-19

Leif P skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Har sålt en 2 rumslägenhet och blev mycket nöjd med bostadsaffären. Jag blev mycket väl bemött och han levde upp till mina förväntningar och jag fick det pris som jag förväntade mig för den. Läs mer
  • 2020-10-19

Susanne O skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har sålt en lgh.
    Bemötandet var bra. Adjin förklarade tillvägagångssättet bra.
    Förväntningarna var att mäklaren skulle var proffsigt och så var det.
    Adjin såg till att ge mig feedbacken som behövdes och i tid.
    Kan inte klaga på något. Läs mer
  • 2020-10-17

Roland V skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har såld en bostadsrättslägenhet. Hon är duktig och välbemötat. Läs mer
  • 2020-10-09

Jignasa P skrev om Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mattias är en av dem duktigaste mäklaren vi har träffat. Han vet vad han gör. 👍♥️ Vi är nöja! Läs mer
  • 2020-10-03

Kaokab M skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har köpt ett radhus som Ajdin varit mäklare för. Jag upplever att han var hjälpsam och närvarande. Han hittade lösningar och stöttade en under hela processen.
    Toppen mäklare med underbar service och kompetens. Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2020-10-02

Sasa V skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Professionellt agerande av Björn under hela säljprocessen. Läs mer
  • Dianna L

2020-10-01

Dianna L skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Ajdin was an excellent broker. Patient, kind, with lots of humor and full of advice. He helped us every step of the way and was so wonderful when we were unclear over some things. A++++ service and I will definitely be sending people his way. Läs mer
  • 2020-09-29

Mustafa R skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Har sålt en fastighet, tycker hon har skött det utmärkt.
    Ger ett seriöst och förtroendeingivande intryck.
    Kan varmt rekommendera henne Läs mer
  • Philip S

2020-09-28

Philip S skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålde en bostadsrätt i Malmö. Inte nog med att Jesper är en fruktansvärt duktig mäklare som bryr sig om sina kunder, han slog dessutom föreningsrekord med priset vi fick sålt för! Vi kände att Jesper höll en hög standard i försäljningsprocessen och mötte alla våra förväntningar gällande kundservice, rådgivning samt trygghet i affären.

Stort tack från oss! Läs mer
  • 2020-09-23

Anna E skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper sålde vår lägenhet och allt fick väldigt smidigt! Toppen mäklare! Rekommenderar honom starkt! Läs mer
  • 2020-09-21

Joel J skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi sålde vår lägenhet med Jesper. Han återkopplade snabbt när man sökte honom och var flexibel med tiderna när vi skrev kontrakt med köparen.
    I helhet väldigt nöjd med honom och rekommenderar honom väl.
    /Joel & Anna Läs mer
  • 2020-09-20

Roko K skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Professionell och tillgängliglig. Läs mer
  • 2020-09-18

Dödsboet Efter Lisbeth G skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt min mors lägenhet. Tog själv kontakt med mäklaren. Blev proffsigt bemött utan att känna mig "tvungen " till något. Har fullföljt sitt uppdrag utmärkt och rekommenderar Jessica mer än gärna till liknande uppdrag!! Känns mig trygg genom hela affären. Glad och trevlig. Läs mer
  • 2020-09-16

Bengt G skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    hjälp med försäljning av bostadsrättsradhus
    mycket trevlig och kunnig
    de förväntningar vi hade levde han upp till
    han var lätt att komma i kontakt med Läs mer
  • 2020-09-15

Sonja Lena Margareta S skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Det är med nöje vi kan rekommendera Jesper Björnsson, Fastighetsbyrån i Malmö.

Vi är bosatta utomlands och när vi tänkte sälja vår fastighet hade vi en lista på flera mäklare. Vi ringde flera av dem och lämnade meddelanden. När vi ringde Jesper Björnsson, svarade han trots att han var på semester i Grekland!

Under kontraktstiden följde han upp med oss om visningar och bud. Allt han gjorde var till vår belåtenhet.

Vi kan verkligen rekommendera Jesper Björnsson som fastighetsmäklare och när vi har en annan fastighetsaffär blir det till Jesper Björnsson som vi ringer. Läs mer
  • 2020-09-14

Lizette L skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt min bostadsrätt i Kirseberg.

Ajdin har varit super engagerad, motiverad och driven sen vårt första samtal.
    Han är lyhörd och tillmötesgående och har verkligen lugnat ner mig i mina stressiga försäljningsdagar.
    Då jag bor i Stockholm och inte har haft möjlighet att komma till Skåne för att träffa honom så har han ändå haft ett otroligt bra bemötande och varit förstående. För honom har det aldrig varit något problem utan har endast tänkt varit lösningsfokuserad

Ajdin är pålitlig och lojal och är snabb med att svara på samtal/sms när jag fått för mig någonting - och det har verkligen varit så skönt för mig som första gångs säljare.

För min del så har även Ajdin känns "relaterbar", dvs att vi bland annat är i samma ålder och för min del så har det känts skönt med ett snack som många gånger kanske uppfattas som "ungdomligt". Det har gett mig en extra känsla av trygghet.

Han lyckades få sålt min bostadsrätt för det exakta priset som jag kontinuerligt har strävat efter. Trots en svår marknad och en pandemi så gjorde han det möjligt.
    Han tog initiativ till lösningar när mitt tålamod försvann och jag bad honom bara sälja den. Han fångade snabbt upp mina känslor och kom överens om en lösning tillsammans, som både var bra för mig men som också fungerade bäst rent strategiskt och försäljningsmässigt.

Det må vara min allra första lägenhet jag säljer, men det kommer inte vara den sista. När det sker - så kommer det alltid att vara Ajdin som ett självklart val för mig.

15 tummar upp till Ajdin!! Läs mer
  • 2020-09-14

Azir A skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Allt har gått väldigt smidigt. Fantastiskt bra mäklare som man kan förlita sig på. Läs mer
  • 2020-09-13

Hanna P skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har sålt en bostad på Lindeborg, en liten 2:a. Emma har haft ett oerhört bra bemötande och jag är väldigt nöjd att jag valt henne som mäklare. Emma har överträffat mina förväntningar och sett till att jag gått med mycket mer vinst än jag trodde jag kunde få. Hon har gjort så att hela affären känts smidig. Läs mer
    2020-09-16 Emma Z svarar Hanna P
    Så roligt att höra Hanna! Tusen tack! :)
    Emma Z gillar detta
  • 2020-09-12

Ewa-lotta Marie N skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi sålde vårt hus och bemötande med Jesper var var mycket bra han är en trevlig och mycket saklig och ärlig mäklare har inget att klaga på hos honom Han levde upp till dom förväntningar som vi hade
    Jesper förklarade hur det hela skulle komma och ske Pratade med oss och om hur stylisten kunde hjälpa till med och hur fotograferingen skulle vara
    Jag skulle varmt rekommendera Jesper till mina vänner Läs mer
  • 2020-09-10

Lubomir C skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har nu fått min bostad såld, Vagnmakarebyn 2a i Bunkeflostrand. Mæklaren har varit till stor hjælp och har fått bra service. Jesper Bjørnson var vældigt professionell och mina egna førvæntningar har definitivt blivit tillfredstællda. Allt i allt så ær jag jættenøjd med hela upplevelsen och tackar før en bra affær! Läs mer
  • Rolf N

2020-09-09

Rolf N skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi sålde nyligen vårt hus med Jesper hjälp, han var realistisk gällande prisbilden och gav löpande information om försäljningsprocessen och potentionella köpare vilket gjorde våra beslut enklare att fatta. Proffesionellt utfört arbete vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-09-08

Hossein F skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har köpt en lägenhet. Hon svarade våra frågor strax och tydligt.
    Det var första gången som jag har köpt en lägenhet i Sverige och hon hjälper mig och informera mig väldigt bra. Läs mer
  • 2020-09-07

Natia G skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Hey!

I bought an apartment! He was very well organized, and very helpful.

I had a very nice cooperation with him.

Speed is his trademark! Läs mer
  • 2020-09-06

Theresa W skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper hjälpte mig med försäljningen av min marklägenhet (3:a) i Oxie. Uppriktigt sagt trodde jag inte att en bostadsförsäljning kunde gå så smidigt, snabbt och tryggt som det gjorde med ett resultat som dessutom blev över förväntan. Jag har blivit väldigt trevligt bemött och han har varit engagerad och hjälpsam under hela förloppet. Sammanfattningsvis är mina upplevelser av Jesper att han är en ytterst kompetent och erfaren mäklare som jag varmt rekommenderar. Läs mer
  • 2020-09-02

Isabelle Gizella Ewa S skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt villa.

Jessica gav ett tryggt, kompetent och omtänksamt bemötande. Läs mer
    2020-09-02 Jessica J svarar Isabelle Gizella Ewa S
    Tack snälla du :) Vi ses på tillträdet.
  • 2020-09-01

Lena Elisabeth P skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Hej!
    Mycket trevligt!
    Lätt att prata med.
    Vänliga Hälsningar Lena! Läs mer
    2020-09-02 Jessica J svarar Lena Elisabeth P
    Tack så mycket Lena :) Glad att du är nöjd med mitt arbete.
  • 2020-09-01

Maryam A skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt en 2:a på Södervärnsgatan. Alltid glad och trevlig. Ärlig. En mäklare jag hade rekommenderat. Läs mer
  • 2020-08-30

Osvaldo R skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper sålde vår lägenhet och vi är otroligt nöjda med hans insats. Efter att han informerat oss om varje steg i processen har han varit otroligt engagerad och arbetat oförtrutet. Vi kan inte annat än att varmt rekommendera Jesper som mäklare!
    /Osvaldo & Marie Läs mer
  • 2020-08-14

Misbah N skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper har hjälpt mig med att sälja vår bostadsrätt lägenhet i Bunkeflostrand. Han är en trevlig människa och mycket professionell mäklare som levde upp till mina förväntningar. Jesper har alltid varit tillgänglig under försäljningen vilket känns väldig tryggt som säljare. Läs mer
  • 2020-08-07

Anita T skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har köpt en lägenhet.
    Mkt givande visning med bra info o påläst mäklare.

Vid de tillfälle vi haft kontakt har jag fått hjälp och bra info.

En mäklare jag kommer att rekommendera. Läs mer
  • 2020-08-04

Harry S skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi sålde en trea.Mäklaren gav mycket bra info till oss om försäljningen.Vi ville ha en kompetent och engagerad Mäklare och Jesper stämmer verkligen in på det.Försäljningsrekord i föreningen. Läs mer
    2020-08-06 Jesper B svarar Harry S
    Tack för omdömet Harry! Det har varit ett stort nöje att hjälpa er att både köpa och sälja.
  • 2020-08-04

Mari N skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi köpte radhus i Oxie, och Jesper var jätte duktig och nårbar och trevlig. Läs mer
    2020-08-06 Jesper B svarar Mari N
    Tack, Mari. Hoppas att ni trivs i huset!
  • 2020-08-01

Gulay D skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Som säljare upplevde vi Jessica som lugn, organiserad, trygg, väldigt säker i sin roll som mäklare, välplanerad. Läs mer
    2020-08-04 Jessica J svarar Gulay D
    Tack snälla du :) Vi ses om några månader igen! Jessica
  • 2020-07-28

Tereza A skrev om Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag köpte hus 🏡 han var snäll trevlig Läs mer
  • 2020-07-27

Emma F skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag köpte en lägenhet med hjälp av Jessica. Hon var mycket tillmötesgående och hjälpsam. Att tillägga även mycket trevlig. Kunde inte delta under utsatt visning, bad därför om att få se den tidigt vilket Jessica ordnade med. Endast positivt att säga. Läs mer
  • AUGUST L

2020-07-22

AUGUST L skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpte en lägenhet av Ajdin och jag är nöjd med allt. Det gick snabbt och smidigt utan några krångel. Läs mer
  • Linda P

2020-07-19

Linda P skrev om Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag sålde min 1:a på Ellstorp med hjälp av Mattias. Han hade god kännedom om området och var väldigt medveten om den aktuella prisbilden. Jag hölls hela tiden uppdaterad genom hela säljprocessen.
    Mattias var väldigt ärlig angående prissättning vilket jag uppskattade och slutpriset stämde överens med det utgångspris vi gemensamt bestämt.
    Jag kan verkligen rekommendera Mattias som mäklare. Läs mer
  • 2020-07-19

Anna W skrev om Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    jag sålde en 1,5a i Malmö. På första mötet beskrev Mattias en strategi för hur han ville lägga upp försäljningen. Försäljningen blev precis så, inga konstigheter, helt enligt plan. Mattias är trevlig, tillgänglig för frågor och följer alltid upp!
    Jag är väldigt nöjd med honom som mäklare i den här försäljningen! Läs mer
  • 2020-07-16

Kenneth F skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    En mäklare som utstrålar kunskap och erfarenhet. En person där både säljare och köpare kan känna sig trygga. Läs mer
  • 2020-07-15

Salih T skrev om Mattias Hägg en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mattias är professionell. Han lyhörd och tydlig i sin kommunikation. Försäljningsprocessen var mycket smidig. Läs mer
    2020-07-17 Mattias H svarar Salih T
    Stort tack Salih för dina fina ord!
  • 2020-07-14

Mikael H skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Fick själv ringa om information istället för att bli informerad om olika stadier i processen Läs mer
  • 2020-07-13

Erik G skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper var snabb på att svara och var tydlig med all information. Jag har inget att klaga på. För fem stjärnor hade det behövts lite starkare koll på sak-frågor om själva lägenheten och bostadsföreningen.

Erik Läs mer
    2020-08-06 Jesper B svarar Erik G
    Tack Erik, hoppas att du trivs i lägenheten!
  • Moussa E

2020-07-07

Moussa E skrev om Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Blev kontaktad av Caroline Ringblom om jag har fundering av att sälja min lägenhet. Hon var trevlig och aktiv och kunde sälja min lägenhet snabbt och för bra pris. Jag är nöjd och kommer kontakta Caroline nästa gång vill köpa eller sälja bostad. Läs mer
  • Teuta H

2020-07-06

Teuta H skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Min dotter har köpt lägenhet från Ajdin.
    Ajdin är världens bästa unga meklare. Läs mer
  • 2020-07-04

Kenneth S skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Hon var mycket trevlig och verkar kunna sin sak som mäklare. Läs mer
  • 2020-07-03

Bengt U skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt en 3-rumslägenhet i Bulltoftaområdet
    Utmärkt bemötande av mäklaren
    Lägenheten blev snabbt såld till ett acceptabelt pris
    Vi tyckte att att förväntningarna på mäklaren var helt okej Läs mer
    2020-07-08 Jesper B svarar Bengt U
    Tack Bengt för omdömet. Det var ett stort nöje att hjälpa er!
  • 2020-06-24

Mats Olle O skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt vårt hus.
    Väldigt proffesionell mäklare, mycket förslag o tips på vad vi skulle göra o inte behöva göra inför visningen.
    Prisbilden som hon föreslog stämde väl överens med slutbudet
    Upplevde att kontakten med köparna fungerade mycket bra, fick dock ringa o fråga efter status lite då o då, men det kan ju bero på att detta var vår första försäljning och lite speciella köpare
    Överlag är vi mycket nöjda med försäljningen av vårt hus och tror att efterarbetet, typ deklaration kommer att fungera bra.
    Hade utan problem anlitat Jessica för köp/försäljning Läs mer
  • 2020-06-22

Annika R skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Emma sålde vårt radhus i Husie. Vi är mycket nöjda med henne. Hon är tillgänglig, trevlig, tillmötesgående och involverade oss som säljare till stor del. Emma hörde alltid av sig så fort hon hade ny information och svarade på alla våra funderingar och tankar på ett mycket positivt sätt. Vi kan varmt rekommendera Emma som mäklare! Läs mer
    Emma Z gillar detta
Jessica Johansson