Fastighetsbyrån Malmö Öster

Fastighetsbyrån Malmö Öster

• BadgeTenYears
1 354

Malmö är en av Sveriges mest expansiva städer. Här finns både centrala nybyggnationer samt närhet till kontinenten och naturen. Efterfrågan på bostäder i Malmö blir allt större, vilket är något vi på Fastighetsbyrån förstår. Om du är intresserad av stadens östra delar ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyråns kontor på...

1354 omdömen om Fastighetsbyrån Malmö Öster

Sedan starten hos Reco 2017

Olof S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Lorensborg

Jag har blivit bemött av Ajdin med stort förtroende , han uppträder på ett korrekt och artigt sätt , han är saklig och konkret i sin bedömning och skapade en positiv stämning inför försäljningen Ajdin har levt upp till de förväntningar jag hade från första början när vi diskuterade villkoren för försäljningen , allt gick som planerat . Det ha varit bra och trevligt att att få anlita Ajdin för den här försäljningen . Han skapar en avspänd och positiv atmosfär på mötena och han har varit tillgänglig under hela försäljningsförloppen

Stephanie Evelyn J
Katrinelund

Trovärdiga och pålitlig mäklare - så smidigt med affären som gjorde.

Ingrid P
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Davidshall

Kunnig, tillmötesgående, empatisk och otroligt hjälpsam och snabb att svara. Mycket professionell och dessutom supertrevlig. Kändes tryggt.

Adrian H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Triangeln

Trevlig, lyhörd, höll oss som köpare uppdaterade med jämna mellanrum som till slut ledde till att vi köpte bostadsrätten

Jenny G
Sålde sitt hus med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Djupadal

Proffsig, trevlig och kunnig. Alltid tillgänglig och med raka och ärliga svar. Skönt pragmatisk i en tid med lite osäker marknad och slutresultatet blev precis som vi hoppades på. Rekommenderas.🌟👌🏻🌟

Håkan M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Kirseberg

Nikola - har varit en tålmodig och på alla sätt hjälpsam i försäljningen av vår bostad. Han har varit enkel att kommunicera med och ett vänligt och nyfiket bemötande. Bra helt enkelt.

Cecilia H
Sålde sitt hus med hjälp av Gea Sudin en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Käglinge

Mycket trevlig och hjälpsam. Svarar/ ringer upp snabbt.

Vladimir M
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Håkanstorp

Vi har största förtroendet på var mäklare eftersom vi gjorde affär med honom tidigare. Han bemöter folk på mycket trevligt sätt och det syns att han er mycket erfaren mäklare. Han kunde och gav många bra tips vid försäljning och var jätte trevligt. Därför vi ger högsta betyg för honom och kan starkt rekommendera honom till alla. Mvh Vladimir

Svar från Jesper Jeschko Björnsson

Tack Vladimir, för det trevliga omdömet och för rekommendationen! Det var ett stort nöje att hjälpa er även denna gång.

Stefan R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Slottsstaden

Jessica Johansson ger ett mycket gott första intryck och det visar sig hålla hela vägen. Hon är trevlig, professionell och representativ.

Svar från Jessica Johansson

Tack Stefan för fina ord :) Betyder mycket!

Carl P
Slottsstaden

Toppentrevlig, seriös och väldigt serviceminded. Hjälp och svar på diverse frågor, oavsett dag och tidpunkt. 5/5, kanoners!

Ann-Christine A
Sålde sitt hus med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Riseberga

Ajdin gjorde ett bra jobb, och jag rekommenderar gärna!

Maryam G
Almvik

Gea Sudin har varit enastående genom hela köpsprocessen. Han svarade alltid snabbt på mina frågor och överträffade mina förväntningar med sin hjälpsamhet och professionalism. Jag rekommenderar honom starkt för hans exceptionella service och engagemang.

Celestine A
Köpte sitt hus med hjälp av Gea Sudin en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Käglinge

Han är trevlig, professionell och kunnig.

Jenny M
Skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

Ajdin hade från start ett mycket trevligt bemötande med bra kännedom om området. Inför fotografering och försäljning var han väldigt tålmodig, lät oss genomföra försäljningen i vår egen takt och fanns alltid nära när vi behövde hjälp och råd. Noga med att alltid finnas tillhands och svara på alla våra frågor känndes det tryggt att ha Ajdin som mäklare och väljer gärna honom nästa gång också. Bästa mäklare i Malmö!

Vladimir M
Köpte sitt hus med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Virentofta

Hej, Hon var trevligt, hjälpsam och kunde svara på alla frågor kring bostaden. Topp betyg för henne.

Svar från Jessica Johansson

Tack snälla ni :) både jag och säljaren är glada att ni blev köpare!

Sam B
Håkanstorp

Bra bemött, professionell och väldigt schysst. Bra på att kommunicera och otroligt serviceminded. Rekommenderas starkt. /Sam

Karin R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

Engagerad, flexibel, tillgänglig!

Magdalena A
Toftängen

Toppen! Flexibel och lyhört. Vi har både köpt och såld med henne.

Bjondina H
Håkanstorp

Ajdin har väldigt bra bemötande, är hjälpsam och ger en trygg upplevelse. Snabb, smidig och professionell!

Christofer S
Köpte sitt hus med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Bulltofta

Mycket trevlig, engagerad och kommunikativ mäklare. Ajdin var genom hela processen enkel att få tag (från visning till kontraktskrivning). Ajdin togs sig även tid till att sakligt svara på alla våra frågor. Kan inte be om så mycket mer av en mäklare som köpare. Jag skulle varmt rekommendera Ajdin som mäklare vid en försäljning av din bostad i Malmö med omnejd (i synnerhet i Johanneslust/Mölledal/Bulltofta och angränsande bostadsområden, där Ajdin har, rent statistiskt, sålt många bostäder).

Genowefa D

Mycket Bro ;) Ajdin Fatic pålitlig

Jasmin K
Hyllie

Vi har bara positiva upplevelser av Gea. En mycket fin person, lyhörd, omtänksam. Väldigt duktig mäklare, engagerad, påläst, lätt tillgänglig. Mvh Jasmin&Medina

Johan L
Katrinelund

Mycket driven och duktig. Lätt att samarbeta med.

Dinko L
Rosengård/Apelgården

En otrolig trevlig och hjälpsam hela vägen och lite till. Blev imponerad så hjälpsam och tålmodig man kan va. Någon som jag hade vänt till mig till i framtiden igen för hjälp av hus eller bostads köp och sälj.

Torleif Ö
Kirseberg

Vid första mötet med Emma visade hon på ett mycket strukturerat sätt hur processen kring försäljningen skulle gå till. Det ingav en känsla av professionalitet. Emma lyckades dessutom i samtalet vara personlig, vilket ytterligare bekräftade att det var henne vi skulle välja för uppdraget. När väl processen var igång kunde vi bara konstatera att att vi valt rätt mäklare. Hon är mycket snabb i alla kontakter och svarade direkt på våra frågor. Mot slutet då budgivningen var igång på flera fronter agerade hon mycket klokt, kreativt...

Medina K
Hyllie

Vi kände oss väldigt trygga med Gea. Han var så engagerad, alltid där om man hade frågor, stor kunskap om bostadsområde. Ärlig, hängiven.

Yousef F
Köpte sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Husie

Emma är rak och tydlig i sin kommunikation, hon är vänlig och ser till så att både parterna är nöjda!

Isak T
S:t Knut

Jessica har ett proffsigt bemötande och har gjort ett mycket bra jobb även i en bostadsmarknad som varit tuff det senaste året.

Octavian T
Rosengård/Apelgården

exceptionell agent gjorde allt snabbt och professionellt

Dimitar P
Bunkeflostrand

He was really helpful during the whole process. Great guidance for someone who is new in the swedish housing market.

Valentina R
Bunkeflostrand

Väldigt proffsig av sig . Samarbetet mellan oss var jätte bra han kan sin sak mycket erfaren o proffsig. Jag är mycket nöjd 😉👌🏽

Maliheh G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Kroksbäck

Stort tack till Nikola Milakovic som hjälpte oss med att köpa fin lägenheten. Nikola är en smart och flitig mäklare som tålmodigt hjälpte oss i alla delar av köpet🙏👌.

Henrik Holmgaard J
Kroksbäck

Nikola har fra første møde givet en ro og tro på at salget kom igennem. Afstemning af forventninger var velbegrundet og forløb blev godt forklaret. Opfølgning på resultater af visninger/kontakter blev forelagt og kommenteret løbende. Nikola er hårdt arbejdende, så ha telefonen tændt 24/7. Jeg kan varmt anbefale Nikola, både som person og som professionel mægler. /Henrik

Absiloo N
Nydala

Han är en bra och ärlig mäklaren, jag har köpt en lägenhet via honom, jag fick allt info jag behöver osv..

Nina W
Lorensborg

Jag har varit otroligt nöjd med Ajdin och rekommenderar starkt att anlita honom! Han hjälpte oss att hitta den perfekta lägenheten och allt har gått väldigt smidigt sedan första mötet. Han är väldigt kunnig och ambitiös vilket jag uppskattar då jag har haft massvis med frågor som Ajdin mer än gärna hjälpt mig att få svar på. När vi väl ska sälja för att flytta till större kommer jag inte tveka på att anställa honom!

Gustaf B
Lorensborg

Jag och min sambo är otroligt nöjda med Ajdin! Han är väldigt kompetent och har varit tillmötesgående genom hela processen. När man köper sin första lägenhet så är det många funderingar och frågetecken men med Ajdin som mäklare har vi känt oss trygga hela tiden. Jag rekommenderar starkt att anlita Ajdin, vilket jag kommer göra varje gång hädanefter!

Johan B
Västra Kattarp

Mycket bra service. Gea gjorde att vi kom till ett snabbt avslut.

Goran T
Söderkulla

Jätte professionellt från första dagen,alltid med positiva förslag och tillgänglig 24/7. 10 av 10. Rekommenderar gärna.

Niklas D
Bulltofta

En oerhört proffsig mäklare som vi hade fått rekommenderade av bekanta som själva hade valt Jesper i deras process någon månad tidigare. Vi fick ett väldigt bra intryck från första mötet och var nöjda med planen som han presenterade för oss. Han återkopplar snabbt och håller dig alltid uppdaterad. Han lämnar inget åt slumpen utan har en väl genomtänkt strategi och plan från start till mål. Vi kunde inte vara mer nöjda med Jesper och rekommenderar verkligen honom.

Ajet C
Söderkulla

Proffesionell, trevlig, omtänksam, driftig, pålitlig

Kristina W
S:t Knut

Kommunikativ och proffsig! Kändes tryggt med Jessica genom köpprocessen!

Birgitta M
Nydala

Det märktes tydligt hur engagerad Nikola är i sitt projekt vid försäljningen av min bostad. Jag kunde inte ha fått en bättre mäklare än Nikola. Är så nöjd och glad och kommer att rekommendera honom till andra som också funderar på att sälja sin lägenhet eller sitt hus. Tack snälla rara för allt du har gjort under denna försäljning. Mvh Birgitta Magnusson

Ronald F
Sålde sitt hus med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Kvarnby

En mkt kunnig och engagerad mäklare som fanns vid vår sida under hela vår försäljningsprocess, han guidade oss genom alla steg och svarade tålmodigt på alla våra frågor . Nikola är professionell, glad , lyhörd och lätt att ha att göra med . Söker ni en mäklare kan vi varmt rekommendera honom.

Filip M
Rosengård/Apelgården

Har haft privilegiet att Ajdin som mäklare både som köpare och säljare. Ajdin är lyhörd, respektfull och inger ett enormt förtroende. Ajdins positiva anda var med från första kontakt tills det att papperna skrevs på. Har endast varma rekommendationer om min upplevelse och ser fram emot flera vid framtida bostadsaffärer med Ajdin som vårt självklara mäklarval.

Felicija B
Håkanstorp

Jag kan verkligen rekommendera Ajdin för hans otroliga professionalism och dedikation till att hjälpa mig sälja min lägenhet. Hans expertis och förståelse för marknaden gjorde hela processen smidig och stressfri. Jag är så tacksam för hans personliga engagemang och skulle definitivt anlita honom igen i framtiden.

Marielle N
Håkanstorp

Mycket skicklig och inger trygghet och proffessionalitet! Känner mig oerhört tillfreds med mitt bostadsköp och vill gärna använda Ajdin framöver vid kommande försäljning!

Alexander S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Gyllins Trädgård

Trevlig och snäll mäklare. Riktig erfaren och kvick.

Sandra S
Hyllie

Min upplevelse med Ajdin Fatic har varit mycket positiv. Han var trevlig och välkomnande, vilket fick mig att känna mig trygg under hela processen. Dessutom var han mycket hjälpsam, tillmötesgående och besvarade alla mina frågor, vilket gjorde affären smidig och trygg.

Nermina K
Rosengård/Apelgården

En mäklare som har allt och lite till. Ajdin kan jag varmt rekommendera, han är professionell, han vet vad kunden behöver, är hjälpsam och ödmjuk.Är kunnig i sakfrågor och framför allt så är han pålitlig.

Husain M
Gyllins Trädgård

Proffsig och duktig, rekommenderas. Även skicklig för att försöka få till budgivning.