Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö Öster

Fastighetsbyrån Malmö Öster

Ahrenbergsgatan 4, 212 44 Malmö — Visa karta

Malmö är en av Sveriges mest expansiva städer. Här finns både centrala nybyggnationer samt närhet till kontinenten och naturen. Efterfrågan på bostäder i Malmö blir allt större, vilket är något vi på Fastighetsbyrån förstår.

Om du är intresserad av stadens östra delar ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyråns kontor på Ahrenbergsgatan 4. Vi mäklare som finns här kan hjälpa dig med alla delar av din affär, vare sig det är ett köp eller en försäljning på gång.

Välkommen att kontakta oss för ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 347 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Öster

• 2019-04-18

Isabelle S skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Lätt att komma i kontakt med
    Ger ett seriöst intryck vilket är viktigt för att känna sig trygg. Läs mer
  • 2019-04-18

Thea M skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har köpt en lägenhet, jag blev jättebra bemött av mäklaren! Jag tyckte att mäklaren levde upp till mina förväntninga. Jag tyckte att allt gick jättebra och smidigt. Läs mer
  • 2019-04-13

Elvedin P skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har sålt vårt parhuS och varit väldigt nöjda med Emmas kunskap och hennes sätt att vara mot oss som kunder Läs mer
  • 2019-04-09

Ragnar L skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt en lägenhet, och Tobias var trevlig engagerad och proffesionellt genom hela processen. Höll oss ständigt uppdaterade om läget. Läs mer
  • 2019-04-09

Hassan A skrev om Mikaela Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag rekommenderar Mikaela.

Mikaela var mycket professionell och blev snabbt medveten om våra önskemål. Med sin erfarenhet var hon bra att vägleda oss genom hela försäljningen. Det var en bra, snabb och säker försäljningsprocess! Läs mer
  • Zac H

2019-04-09

Zac H skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Försäljningen av min lägenhet gick så fort och smidigt att jag är så glad över att jag valde Jesper. För visst är det många faktorer som väger in i processen, men ingen var lika avgörande som Jesper i mitt fall. Hade valt om Jesper hundra gånger om. Och som grädde på moset fick jag en vinst! Läs mer
    2019-04-09 Jesper B svarar Zac H
    Tack själv, Zac, för en trevlig affär och det var ett stort nöje att hjälpa dig!
  • Elise N

2019-04-02

Elise N skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålde en lägenhet feb 2019. Jag har hela vägen varit nöjd med mitt val att anlita Tobias som mäklare. Han har upplevts noggrann, professionell, och kunnig, aldrig påstridig utan lugn och ödmjuk i bemötandet. Lättsam att ha att göra med - inga frågor kändes dumma att ställa.
    Han höll mig uppdaterad och var mycket tillgänglig och kommunikativ, jag kände mig hela tiden trygg i processen!
    Försäljningen gick över förväntan! Jag skulle varmt rekommendera Tobias som mäklare! Läs mer
  • 2019-03-31

Robert S skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Emma är helt trevlig och har ett jättefint bemötande och har en bra nivå i sin kommunikation. Läs mer
  • 2019-03-28

Max R skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Noggrann, seriös och mycket god kundkontakt. Lyhörd och mycket bra feedback vid frågor. Läs mer
  • 2019-03-27

Petra K skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi köpte ett hus via henne och tack vare att vi fick bra känsla av henne så fick hon sälja vårt hus Vi har bara att säga att hon är en fantastisk mäklare och sköter sitt jobb på ett proffsigt sätt Läs mer
  • Michael K

2019-03-27

Michael K skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har både köp och sålt Mycket duktig och komplett mäklare
    Super nöjda Läs mer
  • 2019-03-22

Geeta H skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    köpt en bostadsrättshus.
    Trevligt
    lite sen med sin respons
    Trevlig bemötande
    välkomnande Läs mer
  • 2019-03-20

Inger E skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har sålt mitt radhus. Mycket nöjd med valet av mäklare. Emma är lyhörd, professionell och väldigt engagerad genom hela säljprocessen. Kan varmt rekommendera Emma, ni kommer inte ångra er. Läs mer
  • 2019-03-18

Christina P skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt bostadsrätt. Mycket väl och professionellt bemött. Snabb och effektiv process. Läs mer
  • 2019-03-14

Malin A skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har sålt en bostadsrätt.
    Trevligt bemötande av mäklaren.
    Vi förväntade oss en snabb försäljning vilket det blev. Priset blev dessutom över förväntan positivt. Jessica har varit tillgänglig och lätt att nå på telefon.
    Vi är på det stora hela mycket nöjda med mäklare Jessica. Läs mer
  • 2019-03-13

Emmie Å skrev om Johanna Flodell en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Johanna hjälpte oss att sälja vår lägenhet och hon hjälpte oss även att hitta vårt hus.
    Underbar mäklare som verkligen värdesätter sina kunder.
    Alltid lätt att få svar utav och man behövde aldrig vänta.

Underbar på alla sätt och vis! Läs mer
  • 2019-03-11

Jenny K skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    En 1:a, 32kvm på Dalaplan har jag sålt.
    Emma är trevlig, snabb på att svara och är en förtroendegivande person.
    Kommer med bra råd och gör sitt jobb väldigt bra. Läs mer
  • 2019-03-08

Eva L skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har sålt ett kedjehus.
    Jessica har överträffatt mina förväntningar.
    Glad positiv och snabb..
    Har bara positiva ord för att beskriva Jessica. Läs mer
  • 2019-03-06

Manuela P skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpte lägenheten för 575.000kr sålde för 1.215.000kr. Bemötandet av mäklaren var bättre än vad jag förvänta mig. Vi var på samma plan och hon förstod mig. Jag förvänta mig att allt skulle gå snabbt och smidigt och det gjorde det. Väldigt nöjd kund! Läs mer
  • Pia A

2019-03-03

Pia A skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt en bostad 20190107.
    Tobias är väldigt ödmjuk - lättsam o intresserad i sitt samtal med kunden.
    Väldigt Positiv o alltid glad ,saklig , kunnig o vänlig.
    Utmärkt bemötande.

Förväntningarna var som jag hade väntat mig.
    Väldigt bra med täta kontakter o uppgradering om vad som hände runt omkring köparen etc.
    Överlåtningsdagen var utmärkt bra med Tobias.

Köparen till min lgh var väldigt ivrig o kontaktade mig väldigt ofta om allt! Vilket jag upplevde ganska utmattande. Men där skulle jag själv avbryta vilket var ganska svårt.

Rekommenderar Tobias varmt.
    Med vänlig hälsning Pia Andersson Läs mer
  • 2019-03-01

Sanela D skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har sålt en bostad. Jesper hjälpte oss hela vägen. Han är väldigt engagerad och duktig säljare så vi varmt rekommenderar honom. Läs mer
    2019-03-10 Jesper B svarar Sanela D
    Tack Sanella för rekommendationen, hoppas att ni trivs i nya huset! /Jesper
  • 2019-02-28

Anela K skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpt bostad. Mycket nöjd med bemötande. Läs mer
    2019-02-28 Jessica J svarar Anela K
    Tack snälla :) Kul att ses idag igen och lycka till med köket! Bästa hälsning Jessica
  • 2019-02-28

Amra K skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    En bra och väldigt informativ mäklare! Läs mer
  • Lisbeth S

2019-02-28

Lisbeth S skrev om Johanna Flodell en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Har sålt mitt fritidshus. Mäklaren skötte allt mycket bra. Hon var realistisk ock öppen om hur allt gick till. Ringde ofta och uppdaterade om läget. Var lätt att få kontakt med och väldigt sympatisk och trevlig. Kunde inte haft en bättre mäklare.
    Med vänlig hälsning
    Lisbeth Staffansson Läs mer
  • 2019-02-27

Aina L skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    bra och säker mäklare. jag har sålt min mammas hus Läs mer
  • 2019-02-27

Anette S skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har sålt en villa och blev bra bemött av Jessica och uppdaterad info längs säljresan. Jag är nöjd och mina förväntningar blev tillgodosedda. Mvh Anette Sjögren Läs mer
  • 2019-02-26

Edvin M skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpt en lägenhet på Hyllie. Bra bemött och har varit god kommunikation redan från visning hela vägen tills tillträdet. Alltid blivit uppdaterad om förändringar eller vad som hänt under processen. Läs mer
    2019-03-10 Jesper B svarar Edvin M
    Tack själv Edvin, för en trevlig affär. Hoppas att få hjälpa dig även i framtiden. /Jesper

Cornelia B skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Har sålt en 3-a på Serenadg.28, 9 vån. Jag och min son blev bemötta med mycket värme, glädje, tålamod. Jesper har gjort mer än han kunnat göra. Det har gått över mina förväntningar. Han har kämpat hård för att få ett jätte bra pris på lgh.Jag kände mig trygg under försäljningstiden. Han har mycket empati, han är perfekt, han är bäst. Läs mer
    2019-03-10 Jesper B svarar Cornelia B
    Tack Cornelia för den fina rekommendationen. Det var ett stort nöje att jobba för er. Hälsa André så gott. /Jesper

Gert M skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    sålt 2-rums lägenhet på Bulltofta området i Malmö.
    Mycket trevligt bemötande. Förväntningarna var att få
    lägenheten såld, och det gick bra.
    Trevlig tjej, vänlig och kunnig. Läs mer

Jan H skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi salde var bostadsrätt pa Brf. Ida.
    Mäklaren var vänlig och mycket bra, samt levde upp till de forväntningar vi hade. Trots att vi redan var bosatta i utlandet
    sa hjälpte han oss, att bli av med var bostad i Sverige.
    Därfor är han hogt rekomenderbar till andra, som vill kopa eller
    sälja sin bostad.
    Vi har de bästa rekomendationer for honom.
    Jana och Jan Läs mer
    2019-03-10 Jesper B svarar Jan H
    Tack Jana och Jan, för en trevlig affär. Hoppas att ni trivs i Slovakien. /Jesper

Hanna B skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag sålde en förhållandevis nybyggd tvårummare i Malmö. Jag gjorde en klar vinst på försäljningen och är mycket nöjd med mäklarens insats. Jessica bemötte mig på ett utmärkt sätt och stöttade mig i mina frågor och beslut under processens gång. Läs mer
  • Amanda Camilla Cecilia L

2019-02-23

Amanda Camilla Cecilia L skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Då jag sålde min lägenhet hade jag Jessaica Johansson som mäklare och hon var toppenbra.
    Lugn och utgav en trygghet så man som säljare kände sig lugn i sin försäljning.
    Jätte duktig och trevlig mäklare och rekommenderar henne varmt Läs mer
    2019-02-23 Jessica J svarar Amanda Camilla Cecilia L
    Tack Amanda :) Hoppas ni trivs i er nya lägenhet så ses vi säkert igen! Kram Jessica
  • 2019-02-23

Dödsboet efter Gunnel N skrev om Mikaela Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt bostadsrätt

Utmärkt bemött

Förväntningarna införlivades Läs mer

Terese T skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålde min bostadsrätt och Emma lyssnade på mins önskemål och var väldigt lyhörd och professionell i sitt arbete Läs mer
  • Jesper L

2019-02-23

Jesper L skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Välbemötande, trevlig och informativ Läs mer
    2019-02-23 Jessica J svarar Jesper L
    Tack för ett bra samarbete :D VH Jessica
  • 2019-02-23

Katalin Lidia H skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mäklaren var tydlig, professionelt och snäll hela tiden. Hon kunde svara på våra frågor och letade upp extra informationer snabbt när vi bad om det. Läs mer
    2019-02-23 Jessica J svarar Katalin Lidia H
    Tack snälla du :) Hoppas att ni trivs nu. Hör av en om ni har frågor i framtiden. Trevlig helg! VH Jessica

Johan S skrev om Mikaela Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Gav en tydlig struktur och leverans, med mycket bra uppföljning Läs mer
  • 2019-02-21

Dödsboet efter Lory Axelli skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    mycket positiv och hjälpsam för att få sålt lägenheten fort och till bättre pris änn jag kunde tänkt mig.

Förväntningarna mycket positivt. Läs mer
    2019-02-22 Jessica J svarar Dödsboet efter Lory Axelli
    Tack så mycket :) Hoppas vi det går lika bra med Patricias lägenhet sen! Hade fint mvh Jessica, Fastighetsbyrån

Jonas A skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpt nybyggd bostadsrätt i Hyllie.
    Therese var vänlig och tillmötesgående och var påläst om objektet. På frågor hon inte hade svar tog hon reda på det och återkom inom kort tid. Jag fick en positiv upplevelse av köpet. Läs mer

Nils R skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag sålde mitt kedjehus på Videdal. Annamaria visade omedelbart hur tillmötesgående och kunnig hon var. Att hon
    lyckades sälja huset vid första visning höjer hennes effektivitets-
    betyg. Hon satte ett bra pris - och det fick jag.
    Tillsammans med köparna hade vi mycket fruktbara möten, som
    leddes av Annamaria. Ordning och reda, kan man säga.
    Hon är ett proffs! Läs mer

Malin A skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt min bostadsrätt i Malmö. Min mäklare var lyhörd och kunnig.
    Kände att mina behov och önskningar blev tillgodosedda. Läs mer
  • CECILIA T

2019-02-21

CECILIA T skrev om Mikaela Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi tog in flera mäklare för värdering med fastnade för paketet som Fastighetsbyrån erbjöd oss vid försäljning. Mikaela Olsson är en fantastisk mäklare! Hon är väldig proffsig och engagerad i sitt jobb. Under hela processen har Mikaela alltid varit lätt att få tag på samt alltid bemött oss med ett leende.

Mikaela levererar helt klart över våra förväntningar vi rekommenderar verkligen henne. Läs mer
    2019-02-21 Mikaela O svarar CECILIA T
    Tusen tack för fina ord Cecilia :)

Sanja S skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt bostadsrätt
    Mycket bra bemöttande
    Sälja för ett bra pris och det gjorde Jessica utan några problem.
    Extremt kunnig och effektiv mäklare, goda råd och jätte bra kontakt hade vi. Trygghet att ha henne som mäklare. Man vet att allt som vi har bestämt blir gjort. Från skriva under avtalet, fotografering till försäljningen. Tummen upp! Kommer alltid av välja Jessica som mäklare. Läs mer
    2019-02-21 Jessica J svarar Sanja S
    Tack snälla du! Ses vi nästa vecka :D

Lovisa F skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Annamaria är en väldigt vänlig, proffsig och ansvarsfull mäklare. Hon återkopplar snabbt och hörde även av sig till oss som husköpare både under förhandling och efter köp bara för att höra så att allt kändes bra eller om vi hade några ytterligare frågor. Vi uppskattade även hennes naturliga, inlyssnande och avslappnade sätt, en egenskap som är bra mycket trevligare att ha att göra med och skapar mer tillit än de mäklare som sätter på sig "sälj-kostymen" och bara pratar på. Vi rekommenderar Annamaria å det varmaste och skulle anlita henne om vi själva bestämmer oss för att sälja vår bostad i framtiden. Läs mer
    Annamaria S gillar detta
  • 2019-02-15

Niklas J skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpte en brf lägenhet på Tors Gränd, Hyllie
    Therese är väldigt trevlig, hjälpsam och kunnig samt har ett väldigt vänligt bemötande.
    Hela resan från visning till köp har varit kanon , mycket tack vare Therese Läs mer

Beatrice D skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpte min första lägenhet och fick ett jätte trevligt bemöttnde av Therese. Hon får en osäker köpare att känna sig trygg. Läs mer
  • Isabell D

2019-02-11

Isabell D skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag och min syster köpte varsin nyproduktion ute i Hyllie.
    Therese Alm var absolut den bästa jag och min syster kunde få då hon var noga och tydlig. Hennes sätt att vägleda oss var helt fantastiskt. Hon lät oss aldrig gå med frågetecken utan var alltid tillgänglig på telefon och Mail vilket gjorde oss väldigt trygga med att köpa varsin lägenhet.
    Utan hennes hjälp hade vi förmodligen inte köpt varsin lägenhet då vi enbart gick på ”visning/möte” för att få reda på hur det gick till med nyproduktioner, men idag har vi köpt varsin lägenhet och kunde inte vara mer än nöjda. Våra förväntningar på Therese är mer än uppfyllda. Läs mer

Karin B skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har köpt bostad i nyproduktion. Therese har varit mycket trevlig att "göra affärer" med. Hon är duktig på att förklara och om jag har haft frågor hon inte kunnat svara på, har hon tagit reda på svar och återkopplat. Hon har tagit tag i saker som behövt klarläggas.
    Jag är mycket nöjd med bemötandet från Therese. Läs mer

Linda R skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi köpte en lägenhet, nyproduktion, genom Fastighetsbyrån. Mäklaren Therese Alm hade ett utmärkt kundbemötande. Hon var trevlig, personlig och tillmötesgående. Hon hjälpte oss med alla funderingar och frågor som vi hade på ett professionellt sätt. Upplevelsen var sammanfattningsvis hur bra som helst. Läs mer
  • Ingela H

2019-02-11

Ingela H skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpte en lägenhet, nyproduktion.
    Fick ett helt underbart bemötande av Therese.
    Så proffsig, tydlig och hjälpsam hela processen i genom.
    Alltid tillgänglig och ingen fråga kändes för dum att ställa till henne.
    Det var en trygg process som jag aldrig var orolig i.
    Önskar att det fanns fler av hennes sort. Läs mer
Jessica Johansson
Emma Zacharian