Fastighetsbyrån Malmö Öster

Fastighetsbyrån Malmö Öster

Malmö är en av Sveriges mest expansiva städer. Här finns både centrala nybyggnationer samt närhet till kontinenten och naturen. Efterfrågan på bostäder i Malmö blir allt större, vilket är något vi på Fastighetsbyrån förstår.

Om du är intresserad av stadens östra delar ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyråns kontor på Ahrenbergsgatan 4. Vi mäklare som finns här kan hjälpa dig med alla delar av din affär, vare sig det är ett köp eller en försäljning på gång.

Välkommen att kontakta oss för ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 567 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Öster 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-05-08
    Sålde min bostad. Maja var väldigt professionell, engagerad och gav oss uppmuntran och goda råd.

Fick en av bemötande och upplyste oss om de hon erbjud och lyssnade på de behov vi hade.

Förväntningarna var att sälja vår lägenhet och det gjordes på kort tid och utan problem.

En bra mäklare som är jätte trevlig och såg till vårt bästa. Upplyste oss om det vi ville ha hjälp med samt var allt tillgänglig när vi hade frågor.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Virentofta
    2021-05-04
    Jesper har varit mycket trevlig och effektiv. Ett jättebra bemötande och var mycket kunnig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-05-04
    Han är snäll arbetsam alltid som en kompis med alla duktig intelligent, smart kompromisser alltid man vill att göra affär med med eller via honom
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Nobeltorget
    2021-05-03
    Sålde en lägenhet med hennes hjälp. Det fungerade perfekt för mig! Ordning och reda och snabb kommunikation.
    Tack Mikael, härligt att höra! :) Emma Zacharian
    2021-05-01
    Vi har köpt bostad där Jesper har varit mäklare och vi har haft Jesper som mäklare där vi har sålt två bostäder!
    Är helnöjd med hans bemötande och sättet han jobbar på.
    Kommer helt klart anlita Jesper igen om tillfället kommer! Förväntningarna var helt klart uppfyllda 👍
    2021-04-13
    Sålde en 3:a på Bulltofta genom Jesper.
    Vi valde Jesper för att han var den mäklare som vi ansåg sålde bäst i området, och det levde han helt klart upp till genom att sätta ytterligare ett prisrekord med vår försäljning.
    Proffsigt från start till mål. Till en början avsåg vi Jesper var något dyrare är konkurenterna, men med facit i hand av vad man får så anser vi det snarare som ett kap.
    Älskar att Fastighetsbyrån har allt ”Inhouse”. Stylist, Fotograf m.m. Detta gör att alla är måna om att leverera ett högt slutpris snarare än merförsäljning.
    Helhetsbetyget är helt klart över förväntan och vi lär anlita fastighetsbyrån fler gånger framöver.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-04-12
    Zlatan Ibrahimovic inom mäklarbranschen. Med det sagt vet han exakt vad han sysslar med.
    2021-04-12
    Sålt min 3a på Söderkulla och blev väldigt bra bemött av Ajdin. Professionell mäklare som löste en snabb och smidig affär åt oss!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Kirseberg
    2021-04-08
    Köpt lägenhet och ska sälja lägenhet. Köpet är klart, försäljningen påbörjad. Smidigt och enkelt vilket uppskattas. Rak, bra kommunikation.
    2021-04-07
    Sålde en bostad på Kronetorpsgatan 74B hade en förväntning att jag ville sälja den inom en månad då vi hittade vårt drömhus. Ajdin löste det på ett professionellt sätt med uppföljning nästintill varje dag för att lugna min stress. Fick även min lägenhet såld för mer än vad jag hade tänkt mig.

Rekommenderas verkligen!!
    • Gula Höja
    2021-04-07
    Professionell och närvarande. God kunskap om området.
    • Gula Höja
    2021-04-05
    Vi har sålt en lägenhet på marknivå. Vi blev bemötta på ett mycket professionellt och respektfullt sätt. Mäklaren Jesper var väldigt saklig och verkar vara väldigt kunnig i sin yrkesroll. Våra förväntningar var allra främst att få vår lägenhet såld för en bra summa samt att mäklaren skulle göra sitt bästa på visningarna. Med anledning av detta så är vi väldigt nöjda och uppskattar all arbete som jesper har lagt på vår lägenhet.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Riseberga
    2021-04-04
    Köpte ett hus. Allt gick väldigt smidigt men ett genomgående professionellt och trevligt bemötande.
    Tack snälla du! Hoppas nu ni trivs i huset :) Vh Jessica Jessica Johansson
    • Virentofta
    2021-04-01
    Kan bara konstatera att Emma levde upp till våra förväntningar, mer än så. Trevligt bemötande på alla sätt. Vår lägenhet blev såld fortare än vi vågat hoppas på, så tack Emma.
    Tusen tack Kjell! Ha en fin Påsk så ses vi! :) Emma Zacharian
  • Cemal Y
    • Lugnet
    2021-03-30
    Lugn, harmonisk och en trygg mäklare! Jesper var väldigt professionell genom hela vår affär, han var ärlig och skapade en känsla av trygghet hos. Hade sålt min lägenhet med honom igen utan tvekan. Till skillnad från andra mäklare så stressa han aldrig oss genom försäljningen. Har inget annat än gott o säga om honom!
  • Yasmine F
    sålde sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-03-28
    Mycket proffsig och snabb hantering. Bra support inför försäljningen och vid kontraktsskrivningen.
    2021-03-21
    Sålt en bostadsrätt. För mig var det viktigt att få bra info om vad som händer under försäljningen. Det skötte han utmärkt
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Eriksfält
    2021-03-20
    Professionellt och trevlig bemötande.
    • Eriksfält
    2021-03-20
    Bemötandet var professionell. Fick bra tips och råd. Även bra hjälp vid behov.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-03-15
    Har varit ett fint och trevligt möte med Jessica.Har skött försäljningen perfekt.
    • Ellstorp
    2021-03-10
    Utmärkt mäklare. Levde upp till ens förväntningar. Rekommenderas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-03-07
    Han är riktigt professionell fixad allt utan utan problem, vi tackar honom mycket.
    • Södertorp
    2021-03-06
    Köpet av vårt nya hem gick snabbt och enkelt till. Utmärkt service genom hela köpet. Annamaria var väl informerad om allt, hjälpsam och mycket trevlig. Rekommenderar varmt!
  • Ástþór G
    • Persborg/västra Kattarp
    2021-03-04
    Allt gick smidigt för sig.
    Bra förklaring.
    2021-03-01
    Bästa person och människa som man träffat på länge. Han lyssnade och tog kunden i fokus.
    2021-02-25
    Bästa mäklare som jag har träffat. Sakkunnig, tålmodig och engagerad. Kommunicerar bra och ger stark förtroende.
    Agerar snabb och jobbar sten hård.
    Jag är tacksam att har haft honom som mäklare och skulle gärna rekommendera honom till nära och kära.
  • Katarzyna H
    skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-02-24
    Fantastisk lugn välinformerade mäklare man kan lita på ! Rekommenderas varmt
    Tack för rekommendationen och förtroendet att hjälpa er med er bostadsförsäljning! Annamaria Svensson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-02-21
    Jeg har købet min lejlighed gennem Jessica Johansson tilbage i 2016 og solgt igen også gennem hende. Jeg vil sige hun er den dygtigste.
    Tack snälla du :D Hoppas verkligen vi får till mer affärer ihop i framtiden :) Jessica Johansson
    • Hindby
    2021-02-20
    Sålde en trea i Malmö.
    Ajdin var mycket proffesionell. Han lyssnade verkligen och gav tips för att göra det så smidigt och lönsamt som möjligt.
    • Lindeborg
    2021-02-09
    Vi har fick ett bra intryck av Jesper direkt från början. Väldigt professionell och noga med att allt ska gå rätt till. Lätt att nå och fanns alltid till hjälp när vi hade frågor eller något vi undrade över. Rekommenderar Jesper starkt om ni vill sälja er bostad och samtidigt känna er trygga i er försäljning!
    • S:t Knut
    2021-02-03
    Inga problem. Smidig kontakt, bra upplägg och bra resultat.
    • Södervärn
    2021-01-31
    Jag har sålt en bostadsrättslägenhet. Jag tycker att Jessica var tillmötesgående och alltid tillgänglig för frågor och funderingar. Hennes hantering av lägenhetsförsäljningen var proffsig men ändå med ett personligt bemötande. Jag upplever det som att hon hade en bra planering för försäljningen som hon följde.
    Tack snälla Andreas och jag är glad att du hörde av dig från första början :) Har varit ett bra samarbete. Vi ses snart! Jessica Johansson
  • skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-01-27
    Jag köpte min lägenhet via Ajdin som var engagerad, lyhörd och hjälpsam under hela processen! Affären gick väldigt smidigt och Ajdin fanns alltid tillgänglig för frågor och funderingar och var noga med att uppdatera mig om processen. Tack för fint bemötande!
    • Värnhem
    2021-01-26
    Jag kände mig mycket trygg med Jessica som mäklare. Proffsig och trevlig.
    Tack snälla Katarina :) Vi ses snart vid tillträde. Jessica Johansson
    2021-01-24
    Jag köpte en bostad i Malmö och tyckte att det gick bra och smidigt. Mäklaren va trevlig, duktig och förklarade bra om bostaden.
    Jag är nöjd.
    • Nydala
    2021-01-22
    Vi har sålt en bostad. Jessica var väldigt tillmötesgående i allt. Hon lyssnade och svarade på alla våra (dumma) frågor. Det var vår första gång som vi säljer ett hus vilket var väldigt nytt och svårt. Jessica underlättade hela processen och kunde förenkla den till den nivå för att vi ska kunna förstå. Man kunde lätt nå henne via telefon/sms. Hennes sätt att tala med oss och hjälpa oss var så underbart, man kunde känna lugn i hur processen ska gå till trots att vi var väldigt stressade. Vi kunde inte önska oss någon bättre. Vi rekommenderar alla som vill sälja att ha Jessica som deras mäklare.
    Tack snälla för detta :) Så glad att ni är nöjda. Vi ses på tillträdet :D Jessica Johansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-01-20
    Köpt lägenhet och hon hade underbar bemötande samt aktiv, skulle rekamondera till mina kompisar.
    Tack snälla Mehdi :) Hör av dig sen när ni renoverat klart så kommer jag ut och kollar. Jessica Johansson
    • Håkanstorp
    2021-01-18
    Tillgänglig, välinformerad och välkomnande.
  • NURHDIN P
    2021-01-08
    Från första stund kände vi oss trygga och att vi har hamnat i proffsiga händer. Perfekt rakt igenom och vi kan uppriktigt säga att vi är mycket nöjda med vår lägenhetsförsäljning. Stort tack till Ajdin Fatic från Fastighetsbyrå i Malmö som vi kan hjärtligt rekommendera!
    2021-01-08
    Vi är mycket nöjda med Ajdin. Vi har sålt en bostadsrättslägenhet och vi är mycket nöjda med allting. Bättre mäklare kunde vi inte fått.

Siv Olsson
    2021-01-07
    Allt från första mötet till försäljningen av lägenheten skötte Ajdin utomordentligt. Ajdin fanns tillgänglig för mig som säljare oavsett tid och oavsett vilken fundering jag hade. Strålande bemötande, rekommenderas starkt!
  • köpte sitt hus med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2020-12-30
    Ajdin skötte både vår försäljning och köp av framtida bostad. Allt skedde väldigt smidigt och vi är väldigt nöjda. Ajdin var noga med att involvera oss samt hålla oss uppdaterade om processerna.
    2020-12-28
    Väldigt trevlig, kompetent, professionell och superbra mäklare!
  • ANDRÉ B
    2020-12-24
    Anordnade en privat visning bara för oss och va mycket lätt att arbeta med
  • SHEIMA SAAD M
    2020-12-22
    Bästa bemötande, kan sitt jobb och ger bästa service. Rekomenderas!
    • Hindby
    2020-12-22
    Bättre mäklare än Jessica går inte att hitta! Bemötandet är på topp och hon gör sitt yttersta för att hålla sina kunder nöjda!
  • Mohamed M
    • Husie
    2020-12-21
    Jag köpte ett radhus i Husie. Jesper var väldigt professionell på visningen och även under tiden då budgivningen pågick. Kontraktskrivningen gick också bra med honom i spetsen.
    • Annestad
    2020-12-19
    Köpt bostadsrätt, proffsigt bemötande
    • Blekingsborg
    2020-12-18
    Väldigt trevlig mäklare som var väl tillmötesgående och hjälpsam i mitt första lägenhetsköp. Rekommenderar!
  • sålde sitt hus med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2020-12-17
    En snabb och smidig husförsäljning.
    Proffsigt och tryggt genomförd affär.