Fastighetsbyrån Malmö Öster

Ahrenbergsgatan 4, 212 44 Malmö — Visa karta

Malmö är en av Sveriges mest expansiva städer. Här finns både centrala nybyggnationer samt närhet till kontinenten och naturen. Efterfrågan på bostäder i Malmö blir allt större, vilket är något vi på Fastighetsbyrån förstår.

Om du är intresserad av stadens östra delar ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyråns kontor på Ahrenbergsgatan 4. Vi mäklare som finns här kan hjälpa dig med alla delar av din affär, vare sig det är ett köp eller en försäljning på gång.

Välkommen att kontakta oss för ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 355 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Öster

• 2019-10-11

Tommy J skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    En härlig människa som bryr sig om sina kunder när man säljer en bostadsrätt. Förklarar om det man funderar på om man inte förstår. Har aldrig kännt mig dum att fråga. En mäklare som ger gott intryck från första stund man träde in på kontoret. När man har suttit och pratat så fick jag känslan av att detta är en person som kan sin sak. Det klickade från första sekund mellan oss och hade det inte gjort det hade jag gått till ett annat kontor. Kommer att anlita henne igen om behov uppstår. Önskar henne allt gott. Läs mer
  • 2019-10-08

Samantha U skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålde bostadsrätt och köpte villa. Jessica var mycket trevlig, ärlig, kunning och jag fick alltid en snabb respons på diverse ärende. Läs mer
    2019-10-08 JESSICA J svarar Samantha U
    Tack snälla du :) Kul att du är nöjd. Vi ses snart igen.
  • Adam R

2019-10-02

Adam R skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jessica är en fantastisk mäklare hon hjälpta mig och min familj att sälja vår bostadsrätt, Jessica har ett fantastiskt kundbemötande jag kommer att rekommendera henne till alla mina bekanta. Läs mer
    2019-10-02 JESSICA J svarar Adam R
    Tack snälla! Så glad att ni är nöjda med processen och priset. Vi ses på tillträdet :) Jessica
  • 2019-10-02

Mats G skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    8777777777777877777777777777777777877777787 Läs mer
  • 2019-09-30

Maarit G skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Försäljning av en villa.
    Annamaria har varit mycket lätt att nå. Jag har fått tydliga svar på mina frågor.
    Hon har varit effektiv. Alltid på gott humör.
    Om jag kommer att sälja min lägenhet i framtiden så kommer jag att kontakta henne.
    Toppen mäklare! Läs mer
  • 2019-09-18

Visar M skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi både köpte och sålde vår lägenhet med Jesper som mäklare, och vi kan bara säga positiva saker. Tveka inte att ringa Jesper! Tack så jättemycket för all hjälp. Läs mer
  • 2019-09-18

Paul B skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    En mycket smidig och bra affär Läs mer
    2019-09-18 JESSICA J svarar Paul B
    Ja kul Paul hoppas du kommer att trivas :D
  • 2019-09-15

Per M skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket nöjd med både köp och sälj av lgh. Han har varit behjälplig med allt. Läs mer
  • Hasse O

2019-09-12

Hasse O skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Blev som jag förväntade mig, enkelt o problemfritt, Läs mer
    2019-09-15 Jesper B svarar Hasse O
    Tack Hasse, för det trevliga omdömet!
  • 2019-09-11

Hanna Hejde S skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt lägenhet på Slottsstaden.Eftersom vi tidigare köpen en lägenhet av Jessica så valde vi att anlita henne vid försäljning av en annan lägenhet. Vi gillade väldigt skarpt hennes sätt att vara och agera med hela ärendet. Läs mer
    2019-09-11 JESSICA J svarar Hanna Hejde S
    Tack snälla :) Så kul att få hjälpa er igen. Ha det fint så ses vi i november.
  • 2019-08-30

Anette A skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt en fyra. Jag blev bra bemött. Mina förväntningar uppfylldes. Jag fick sålt lägenheten snabbt. Fick det pris jag förväntat mig . Jag är nöjd. Allt gick jättebra. Läs mer
    2019-09-06 Jesper B svarar Anette A
    Tack Anette, och tack själv för en trevlig affär!
  • 2019-08-28

Saddia F skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper is a really good broker and he has done a great job selling my apartment. He has a great experience and is very professional in his work . He keeps you up to date on the process and guide you through the deal.
    I can highly recommend him. Läs mer
    2019-09-06 Jesper B svarar Saddia F
    Thank you Saddia, for the recommendation. It was a pleasure to help you!
  • 2019-08-24

Göran H skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Väldigt proffsigt, från början till slut.
    Från första kontakt tills huset var sålt tog det inte mer än 4a veckor. Läs mer
    2019-08-27 Jesper B svarar Göran H
    Tack för rekommendationen Göran, det uppskattas!
  • 2019-08-22

Kerstin M skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpt en lägenhet och sålt en.
    Trevligt bemötande.
    Levde upp till mina förväntning Läs mer
    2019-08-27 Jesper B svarar Kerstin M
    Hej Kerstin, tack för rekommendationen! Det var ett nöje att hjälpa er att både köpa och sälja.
  • 2019-08-19

Lotta N skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Hej! Mäklare Jesper sålde vårt bostadsrätt snabbt och smidigt. Han anordnade två visningar för brett intresse och detta ledde till snabb budgivning och således snabb affär. Vi är mycket nöjda med Jespers grundliga, effektiva och positiva arbetssätt och kan varmt rekommendera Er att anlita Jesper Björnsson . /Nöjd kund. Läs mer
    2019-08-27 Jesper B svarar Lotta N
    Hej Lotta! Tack för den fina rekommendationen!
  • Bo H

2019-08-14

Bo H skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vid vår försäljning av vårt radhus i Oxie fick vi redan vid första kontakten med Jesper en mycket god uppfattning av honom. Han var lyhörd till våra önskemål och i de fall dessa inte överensstämde med hans professionella erfarenhet var han saklig och pedagogisk i sin information till oss.
    Han är en mycket god lyssnare och hade lätt för att arbeta tillsammans med oss för att fastslå en handlingsplan som sedan var till mycket god hjälp hela vägen fram till det av vi sålt radhuset.
    Vi kan inte annat än att varmt rekommendera Jesper. Vi har bott i radhuset i 31 år och har ingen stor erfarenhet av att sälja bostäder. Vi vände oss till Jesper med stor oro över hur vi skulle lyckas med den framtida försäljningen. Redan efter första träffen ingöt han mod i oss och vi kände oss trygga med den fortsatta processen. Läs mer
    2019-08-14 Jesper B svarar Bo H
    Tack Bo, för den fina rekommendationen. Det var ett stort nöje att hjälpa er!
  • 2019-08-07

Karin Elisabeth S skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi sålde vår 3:a genom Emma och upplevde henne som engagerad, pålitlig och envis (på ett bra sätt) Bra och genuin kommunikation. Vi rekommenderar gärna Emma i valet av mäklare! Läs mer
  • 2019-08-02

Eva A skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt 3a på segevång. Mycket engagerad och drivande. Kunnig och trevlig. Har verkligen levt upp till våra förväntningar. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-07-22

Inela G skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Annamaria var väldigt bra mäklare . Har hjälpt oss att köpa en bostadsrätt lägenhet. Läs mer
  • Mikael N

2019-07-16

Mikael N skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Har sålt en två:a på Estlandsgatan 5c och köpt en tre:a på Pysslinggatan 62.

Tycker hon bemötte varmt, välkomnande och glatt

Hade inte några större förväntningar men tyckte hon var super bra och var väldigt hjälpsam.
    Höll kontakt med en hela tiden och försökte hjälpa en så bra hon kunde.

En mäklare som jag verkligen rekommenderar. Läs mer
    2019-07-18 JESSICA J svarar Mikael N
    Tack snälla Mikael :) Viktigt med ett bra samarbete. Hade fint så hörs vi snart! Mvh Jessica, Fastighetsbyrån
  • 2019-07-14

Thomas O skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålde en villa. Tobias gjorde ett bra jobb. Höll oss informerade hela tiden vad som hände Läs mer
  • 2019-07-07

Linda N skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket hjälpsam, professionell och trevlig! Svarade snabbt på alla våra frågor. Läs mer
  • 2019-06-27

Eva Inger Sonja S skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Emma har hjälpt mig att sälja ett 2-planshus i Malmö och det har fungerat alldeles utmärkt! Emma är alldeles fantastisk på alla sätt ! Vi är jättenöjda! Läs mer
  • 2019-06-24

Özlem Z skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har nyligen gjort mitt första bostadsköp och måste erkänna att jag var väldigt nervös och orolig över hur det skulle gå. Idag kan jag inte känna mig mer nöjd eller tacksam över köpet och att Jesper Björnsson var mäklaren! Jag tackar och berömmer för ett professionellt arbete! Redan under visningen fick vi en tydlig introduktion och under hela processen var Jesper noga med att både säljare och köpare var med på banorna. Jag är helt säker på att Jesper Björnsson är mäklaren jag kontaktar i framtiden när jag vill sälja/köpa en bostad. Rekommenderas starkt om du vill känna dig trygg och nöjd under hela köp-/säljprocessen! Läs mer
    2019-06-24 Jesper B svarar Özlem Z
    Tusen tack Özlem för den fina rekommendationen! Hoppas att du kommer att trivas i lägenheten och det vore ett stort nöje att få hjälpa dig i framtiden när det är dags för ditt nästa steg!
  • 2019-06-20

Markus P skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Fick ett väldigt gott intryck av Annamaria direkt på första visningen. Hon kändes som en person som var genuin jämfört med ett flertal andra mäklare man stött på under andra visningar.

Det gav en trygghet och det kändes inte som man skulle bli lurad.
    Vidare kontakt var väldigt smidig under affären. Läs mer
  • 2019-06-19

Erika F skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har enbart positiva ord att säga om Emma Zacharian. Proffsig, tydlig, effektiv och dessutom mycket sympatisk att ha och göra med. Hon skötte min bostadsförsäljning på ett utmärkt sätt, från början till slut. Läs mer
  • 2019-06-17

Samir D skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vårt intryck är att Jesper var väldigt duktig vad gäller lägenhetsvisningen och väldigt kontaktbar samt hjälpsam när vi köpte bostadsrätten.

Överlag är vi väldigt nöjda med Jespers arbete och som vi nämde innan väldigt hjälpsam.

Mvh Läs mer
    2019-06-18 Jesper B svarar Samir D
    Tack Samir för det fina omdömet och jag hoppas att trivs i lägenheten!
  • 2019-06-12

Saffran R skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpte en bostad för första gången. Hade önskat att Tobias var lite förstående gällande detta och inte tog för givet jag skulle förstå konstigheter med budgivning och sånt själv, då jag hamnade i ett obekvämt läge. Hade också önskat han var tydlig med undersökningsplikten. När jag frågade honom om det sa han det inte var något jag riktigt behövde göra. När jag sen flyttade in i lägenheten läckte kranen och det var då tydligen något jag skulle märkt pga min undersökningsplikt som han sa jag inte riktigt behövde göra. Förstår det är mitt ansvar att ta reda på sånt också men hade ändå önskat han inte pratade bort sånt som faktiskt var viktigt. Läs mer

Pontus J skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket trevlig och bra koll på marknaden. Tillgänglig och hjälpsam! Väldigt nöjd! Läs mer

Majlis M skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag kände mig trygg med Jessica. Det är för oss en stor affär och Jessicas lugn och förtroendeingivande sätt har varit till stort gagn. Läs mer

Finn Linnet J skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Dygtig bedste mæklere i Malmø Läs mer
  • 2019-06-08

Oliver Arthur M skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Bra mäklare, engagerad och lätt att få kontakt med. Rekommenderas starkt Läs mer
    2019-06-08 JESSICA J svarar Oliver Arthur M
    Tack snälla Oliver :) Önskar verkligen dig all lycka i framtiden.
  • 2019-05-26

Milan R skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper var superproffsig, drivande, ärlig och trevlig. Det tog tid för oss att hitta rätt bostad för oss innan vi kunde påbörja säljprocessen och Jesper stod ut med det. Under köpeprocessen hjälpte Jesper oss med bedömningen av den nya bostaden, dens läget mm.

Toppen betyg pga helhetsbemötandet. Läs mer
    2019-06-07 Jesper B svarar Milan R
    Tack Milan, för det fina omdömet!
  • Richard K

2019-05-17

Richard K skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper skötte min lägenhetsförsäljning på bästa vis där även spekulanterna fick ta del av Jespers kunskaper och fina kundservice. Fick känslan av att Jesper har förmågan att väcka spekulanternas intresse och därmed få ut bästa pris! Rekommenderas varmt!
    /Richard Läs mer
    2019-06-07 Jesper B svarar Richard K
    Tack för den fina rekommendationen Richard!
  • 2019-05-13

Sofia F skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Så fint bemötande vid min första bostadsaffär! Läs mer
    2019-05-13 Emma Z svarar Sofia F
    Tusen tack Sofia! ? Hoppas du trivs i din fina lägenhet!!☺️
  • 2019-05-03

Mohamad A skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Han är smart och duktig på försäljning Läs mer
    2019-05-03 Jesper B svarar Mohamad A
    Tack, Mohamad! Ser fram emot att hjälpa er med huset också!
  • 2019-05-02

Abbas H skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    trevlig, pålitlig, mycket engagerad person. Läs mer
  • 2019-05-02

Emina P skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Hon är jättebra, jättetrevligt och positiv glad person vi är jättenöjda med allt hon görde för oss Läs mer
  • 2019-04-24

Jacob F skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Östra Malmös bästa mäklare!! Läs mer
  • 2019-04-18

Isabelle S skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Lätt att komma i kontakt med
    Ger ett seriöst intryck vilket är viktigt för att känna sig trygg. Läs mer
  • 2019-04-18

Thea M skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har köpt en lägenhet, jag blev jättebra bemött av mäklaren! Jag tyckte att mäklaren levde upp till mina förväntninga. Jag tyckte att allt gick jättebra och smidigt. Läs mer
  • 2019-04-13

Elvedin P skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har sålt vårt parhuS och varit väldigt nöjda med Emmas kunskap och hennes sätt att vara mot oss som kunder Läs mer
  • 2019-04-09

Ragnar L skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt en lägenhet, och Tobias var trevlig engagerad och proffesionellt genom hela processen. Höll oss ständigt uppdaterade om läget. Läs mer
  • Zac H

2019-04-09

Zac H skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Försäljningen av min lägenhet gick så fort och smidigt att jag är så glad över att jag valde Jesper. För visst är det många faktorer som väger in i processen, men ingen var lika avgörande som Jesper i mitt fall. Hade valt om Jesper hundra gånger om. Och som grädde på moset fick jag en vinst! Läs mer
    2019-04-09 Jesper B svarar Zac H
    Tack själv, Zac, för en trevlig affär och det var ett stort nöje att hjälpa dig!
  • Elise N

2019-04-02

Elise N skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålde en lägenhet feb 2019. Jag har hela vägen varit nöjd med mitt val att anlita Tobias som mäklare. Han har upplevts noggrann, professionell, och kunnig, aldrig påstridig utan lugn och ödmjuk i bemötandet. Lättsam att ha att göra med - inga frågor kändes dumma att ställa.
    Han höll mig uppdaterad och var mycket tillgänglig och kommunikativ, jag kände mig hela tiden trygg i processen!
    Försäljningen gick över förväntan! Jag skulle varmt rekommendera Tobias som mäklare! Läs mer
  • 2019-03-31

Robert S skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Emma är helt trevlig och har ett jättefint bemötande och har en bra nivå i sin kommunikation. Läs mer
  • 2019-03-28

Max R skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Noggrann, seriös och mycket god kundkontakt. Lyhörd och mycket bra feedback vid frågor. Läs mer
  • 2019-03-27

Petra K skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi köpte ett hus via henne och tack vare att vi fick bra känsla av henne så fick hon sälja vårt hus Vi har bara att säga att hon är en fantastisk mäklare och sköter sitt jobb på ett proffsigt sätt Läs mer
  • Michael K

2019-03-27

Michael K skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har både köp och sålt Mycket duktig och komplett mäklare
    Super nöjda Läs mer
  • 2019-03-22

Geeta H skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    köpt en bostadsrättshus.
    Trevligt
    lite sen med sin respons
    Trevlig bemötande
    välkomnande Läs mer