Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö Öster

Fastighetsbyrån Malmö Öster

Ahrenbergsgatan 4, 212 44 Malmö — Visa karta

Malmö är en av Sveriges mest expansiva städer. Här finns både centrala nybyggnationer samt närhet till kontinenten och naturen. Efterfrågan på bostäder i Malmö blir allt större, vilket är något vi på Fastighetsbyrån förstår.

Om du är intresserad av stadens östra delar ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyråns kontor på Ahrenbergsgatan 4. Vi mäklare som finns här kan hjälpa dig med alla delar av din affär, vare sig det är ett köp eller en försäljning på gång.

Välkommen att kontakta oss för ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 214 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Öster

• Jenny N
    Jenny N skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper är en mycket kompetent och driven mäklare. Han gav oss många goda råd och hjälpte oss göra en snabb och god försäljning. Vi rekommenderar honom varmt!
  • Eliza F
    Eliza F skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    En professionell och engagerad mäklare som sålde vår lägenhet för rekordpris i området. Jesper var hela tiden lyhörd för våran önskemål samtidigt som han gav nyttiga input under processen. Affären gick snabbt och smidigt och över vår förväntan. Rekommenderar varmt Jesper som en kompetent och säker mäklare.
  • Kerstin D
    Kerstin D skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper är en mycket engagerad och påläst mäklare, och alltid lätt att få kontakt med. Försäljningen av objektet skedde utan några problem, och slutpriset blev över förväntan.
  • Britt-Marie A
    Britt-Marie A skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi fick kontakt några timmar efter jag hade ringt Fastighetsbyrån och vi kunde boka in ett möte 2 dagar senare. Jesper är bra på att informera och tar tag i saker snabbt. Han återkommer ständigt med information under hela processen och jag har kännt mig i högsta grad delaktig. Det är en mäklare man kan lita på och som får saker att hända. Vi har varit överens under hela försäljningen och det har gått väldigt snabbt. Jag kan från hela mitt hjärta rekommendera Jesper Björnsson som mäklare och jag är en otroligt nöjd kund.
  • Marta H
    Marta H skrev om Tove Ahlander en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi är supernöjda med Tove! Det är inte lätt att flytta ifrån sitt hus som man har haft i över 50 år och sedan få allt att funka. Det är mycket att tänka på och små saker kan lätt bli stora saker. Mycket lugn och kompetent mäklare, Tove
    Kan varmt rekommendera till "Äldre första-gångs husförsäljare"
  • Amila N
    Amila N skrev om Tove Ahlander en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Trevligt bemötande. En mäklare som har bra struktur på sitt jobb och vet exakt vad som gäller i all processens steg. Duktig på att informera kunden om allt juridiskt och praktiskt som gäller för både köpare och säljare.
  • Rikard J
    Rikard J skrev om Tove Ahlander en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Bra och tillmötesgående. God uppfattning om prissättning av lägenheten. Rekommenderas.
  • Josef J
    Josef J skrev om Tove Ahlander en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Tove var mycket profsig i sitt bemötande. Hon levererade det vi behövde och ställed upp rent fantastiskt mycket.
  • Alexandra K
    Alexandra K skrev om Tove Ahlander en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket gott bemötande! En mäklare som gör det lilla extra för kunden och levde upp till alla förväntningar (och mer). Vi är mycket nöjda!
  • Hanne T
    Hanne T skrev om Tove Ahlander en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Proffsig, duktig och engagerad!
  • Lizette L
    Lizette L skrev om Tove Ahlander en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Väldigt pedagogisk och bra!! Så nöjd!!
  • Camilla S
    Camilla S skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Annamaria Svensson får absolut top betyg från os. Ekstremt behaglig- snäll- flexibel og proffesionell hele tiden. Vi anbefaler henne till andre och vill absolut använde hende igen.
  • Mattis E
    Mattis E skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket trevlig och stöttande mäklare.
    Tragiskt nog sysslade de med lockpriser.
    Utklipp från mailkonversation som svar på att vi bjöd utropspriset 1 595 000:
    "Säljaren vill ju sälja givetvis. Men eftersom dem inte hittat något nytt så har dem inte så bråttom och hade behövt få 1,8 för att gå plus minus noll".

Såvitt vi förstått är det åtminstone i gråzonen för lockpris.
    2017-07-06 Jessica J svarar Mattis E
    Hej Mattis. Hoppas ni trivs i nya bostaden iaf :) Gå plus minus noll efter renoveringar som de gjort ja, inte så konstigt. Klart säljaren vill se om det finns fler intressenter innan de väljer att avsluta på utgångspris. Sen att det blev en budgivning ni fick vara med i, sånt händer i dagens marknad. Men som sagt hoppas ni trivs så ses vi säkert igen. Ha en fin sommar
    Mvh Jessica.
  • Helena P
    Helena P skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Alltid ett proffsigt och korrekt bemötande.
    Hos henne är nog alla kunder unika, och hon uppskattar var och en.
    Man kan alltid känna sig välkommen, med alla typer av frågor.
    Annamaria, har ett väldigt lugnt och förtroende ingivande bemötande, vilket gör att man som kund alltid kan känna sig trygg.

Rekommenderar henne varmt!!
  • Martin H
    Martin H skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Annamaria var mycket noggrann från början till slut. Med sitt trevliga sätt och förmåga att lyssna på mig som kund, så kände jag mig trygg och nöjd genom hela försäljningen.

Mycket nöjd säljare!
  • Magdalena & Philip V
    Magdalena & Philip V skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Annamaria Svensson angagerar sig jätte mycket i sin arbete,jätte trevlig person,informerar kund steg efter steg.Jag är jätte nöjd att sammarbeta med Annamaria.
  • Peter S
    Peter S skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag fick ett vänligt, klart och tydligt bemötande hela vägen. Dessutom personligt och empatiskt, vilket har känts tryggt och bekvämt. Jag kan varmt rekommendera Annamaria Svensson för framtida mäklaruppdrag.
  • Phillipa S
    Phillipa S skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Anna-Maria har i sin roll som vår mäklare visat stort kunnande och professionalitet. Vidare har hon visat ett väldigt genuint och trevligt bemötande gentemot oss och hennes grundliga arbetssätt genom hela försäljningsprocessen gav ett resultat som var långt över vår förväntan. Vi vill varmt rekommendera Anna-Maria som mäklare.
  • Johan B
    Johan B skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Annamaria. Väldigt smidig och proffsig att jobba med. Resultatet blev långt över min förväntan och jag är mycket nöjd.
    Jag kommer absolut att rekommendera Annamaria och även kontakta henne nästa gång jag ska sälja.
  • Eva E
    Eva E skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Anna-Maria gav ett mycket lugnt, tryggt,& proffsigt bemötande.
    Vi hade en förväntan men det gick inte riktigt som vi tänkt oss. Kände oss stressade.
    Men Anna-Maria fanns där hela tiden med sitt lugn & svarade sansat på våra frågor.
    Har man inte varit i denna situation innan kan det vara jobbigt. Så vi är väldigt tacksamma att vi fick Anna-Maria som vår mäklare. Har rekommenderat henne redan till en kollega.
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Trevlig och professionell.
    Levde mycket väl upp till mina förväntningar
  • Nelly V
    Nelly V skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket bra bemötande, snabbt och enkelt att förmedla bostaden.
  • Hannah O
    Hannah O skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Professionell mäklare som ändå visar lite personlig kontakt. Hon är grymt trevlig och en lugnande prick som hjälpte oss genom den stora och ganska så läskiga processen att köpa en lägenhet så det till slut kändes lätt som en plätt. Avslappnande möten, skötte det bra med båda parter. Mycket nöjd med köpet och hela processen som hon ledde oss grymt bra genom. Stort tack Jessica!
    /Hannah & Max
  • Teodor R
    Teodor R skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Det var bra, inget att klaga på
  • Robert N
    Robert N skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Min upplevelse av mäklaren är positiv. Enkel att kommunicera och komma överens med. Det blev en oväntat snabb och lyckad försäljning.
  • Urban P
    Urban P skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket kompetent och förtroendeingivande! Ett rent nöje att ha med Therese att göra!
  • Åsa P
    Åsa P skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    När jag sökte lägenhet var det första gången jag gjorde det på egen hand och jag upplevde det både skrämmande och ensamt. Jag var i en desperat situation att hitta ett nytt boende. Therese Alm var fantastisk! Otroligt ödmjuk, tog sig tid att prata och förklara och hörde av sig under alla steg i köpet.
  • Necdet D
    Necdet D skrev om Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Allt gick fort och proffsigt till!
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Trevlig, proffesionell och kunnig. Kommer helt klart att rekommendera henne till vänner och bekanta som behöver en mäklare!
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Super duktig mäklare.Rekommenderas varmt.
  • Erik A
    Erik A skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Haft en jättepositiv upplevelse. Hjälpsam och känns som hon är mån om hela affären. Hade vi frågor eller önskemål togs dessa i åsikt. Kan varmt rekommendera er att kontakta Therese vid er försäljning.
  • Gertrud J
    Gertrud J skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vänliga, bra svar på frågorna som man ställer.
  • Erik L
    Erik L skrev om Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Professionell och lätt att ha med att göra.
  • Irene P
    Irene P skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Hon var en bra mäklare som man altid fick ta i och hon svarade på alla konstiga fråga och hon var positiv och glad kan lät anlita henne igen
  • Ingela K
    Ingela K skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Therese Alm har verkligen varit den bästa mäklare jag anlitat någongång. Och jag kommer rekommendera Therese om någon behöver en mäklare. Absolut inget att klaga på.
    Mvh Ingela Krets
  • Nashat R
    Nashat R skrev om Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Tycker inte att han va den bästa men helt okej.
    Hjälpsam vara han men ibland kändes som att han inte hade koll på allt.
    Trevlig va han självklart
  • Elin D
    Elin D skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Therese är lyhörd, engagerad och kunnig. Rekommenderar varmt!
  • Marina H
    Marina H skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jessica ingav ett förtroende med sitt lugn o saklighet.
  • Jane Z
    Jane Z skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har varit jättenöjda med Therese. Tryggt att ha Therese med hela vägen från försäljning till köp av ny bostad. Trevlig och lättsam tjej.
  • Nermin B
    Nermin B skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Trevlig och duktig mäklare, noggrann och hjälpsam!
  • Kristian P
    Kristian P skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Väldig trevlig bra på stt ringa upp, lätt att förstå rekommenderar henne betyg 5 av 5
    2017-02-06 Jessica J svarar Kristian P
    Tack så hemskt mycket :) Det glädjer mig att ni är nöjda. Vi hörs igen. Kramar Jessica.
  • Therese V
    Therese V skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Proffsigt och personligt bemötande och vägledning!!
  • Josefin S
    Josefin S skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Super trevlig. Super gullig. Kom tillbaks med svar på alla frågor jag hade och var väldigt hjälpsam i hela processen.
  • Mats L
    Mats L skrev om Tove Ahlander en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Tove var mycket noggrann och påläst, kunde området som bostaden ligger i och prickade rätt med värderingen. Hon lever upp till alla förväntningar man kan ha!
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Försäljningen av lägenheten drog ut på tiden, på grund av en renovering av toaletten, där brunnen inte var godkänd. Visning av lägenheten kunde blivit, när brunnen var klar.Annars allt ok!!
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Tove Ahlander en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Superbra mäklare som tryggt hjälpre mig genom hela affären! Rekomenderas starkt!
  • Tove L
    Tove L skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Supertrevlig och proffsig men ändå genuin och realist. Väldigt pedagogisk i hur processen skulle genomföras. Lättillgänglig och flexibel. Helt klart Malmös bästa mäklare
  • Zohal H
    Zohal H skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Super dygtig, venlig og hjælpsomme maklare. Kan stærk anbefale hende til dem der vil gerne sælger eller købe lejlighed/ hus.
    :-)
  • Mohamed E
    Mohamed E skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mäklaren i fråga upplevdes inte alls professionell, och detta av flera anledningar! Hon påstod att badrumsrenoveringen var utförd av en fackman, men det visa sig att det inte alls var så. Det var förra ägaren son inte hade någon tidigare erfarenhet av badrumsrenovering som hade utfört jobbet. Innan vi skrev på kontraktet föreslog hon, att vi och förra ägaren skulle dela på hyra för de tre första månaderna, dvs 1½ månadshyra var, men detta ville hon ändra på när vi fick tillträde till lägenheten. Det upplevdes som att hon berättade vad man ville höra för att få igen affären på ett "smidig" sätt.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jessica var alltid trevlig, saklig och hjälpsam. Hon besvarade frågor snabbt och på ett sätt som var lätt att förstå. Vi var tacksamma för Jessicas bemötande.

Ahrenbergsgatan 4, 212 44 Malmö