Fastighetsbyrån Malmö Öster

Fastighetsbyrån Malmö Öster

Malmö är en av Sveriges mest expansiva städer. Här finns både centrala nybyggnationer samt närhet till kontinenten och naturen. Efterfrågan på bostäder i Malmö blir allt större, vilket är något vi på Fastighetsbyrån förstår.

Om du är intresserad av stadens östra delar ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyråns kontor på Ahrenbergsgatan 4. Vi mäklare som finns här kan hjälpa dig med alla delar av din affär, vare sig det är ett köp eller en försäljning på gång.

Välkommen att kontakta oss för ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 902 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Öster 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Maja Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Östra Sorgenfri
    2022-11-11 Verifierad kund
    Bästa möjliga mottagande.
    Jessica är en lugn ödmjuk person som hanterar uppkomna problem på ett kreativt sätt.
    Jag är mycket nöjd med henne.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Rörsjöstaden
    2022-11-07 Verifierad kund
    Jessica is very friendly and easy to work with. She explained the process of selling very well to us and helped us with translations when we didn't fully understand. Overall a good experience.
    Thank you very much :) Such a lovely apartment, happy to help you and the family. See you soon. Mvh Jessica, Fastighetsbyrån Jessica Johansson
    • Gyllins Trädgård
    2022-11-04 Verifierad kund
    Ajdin lägger ner sitt hjärta och själ i sitt uppdrag. Han är engagerad, återkopplar alla steg han tar, tar reda på saker och har hög tillgänglighet. Det har varit lätt att samarbeta med Ajdin och jag har litat fullständigt på honom. Han är ärlig och förutom att sälja mitt hus så har han varit behjälplig med andra frågor kring tex nya objekt som jag varit intresserad av. Väljer man Ajdin som sin mäklare så kan man lita på att han finns där för en och gör sitt yttersta för att lyckas med försäljningen. Jag rekommenderar honom varmt till alla.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2022-11-02 Verifierad kund
    Trevlig och proffsig från början till slut.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2022-11-01 Verifierad kund
    Väldigt duktig mäklare som var hjälpsam genom hela processen. Rekommenderar Ajdin!
    2022-11-01 Verifierad kund
    Vi hade bästa möjliga kontakt och beskrivningar av lägenheten samt bästa samarbete vid avslutning av ärande
    Ajdin har mycket bra kunskap inom försäljning ock var alltid tillgänglig för alla frågor
    Jag skulle rekommendera honom till mina kompisar
    Ni ska vara glada och nöjda för att ha honom
    • Södra Sofielund
    2022-10-31 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande och bra kommunikation genom hela processen! Snabb på att kolla upp och återkomma med svar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Rosengård
    2022-10-27 Verifierad kund
    Bra bemötande, väldigt engagerad och proffsig. Kan varmt rekommendera!
  • köpte sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Riseberga
    2022-10-27 Verifierad kund
    Emma visade ett stort engagemang vid visningen. Hon noterade frågor jag hade och återkom med svar.
    Detsamma gäller försäljningen av min lägenhet. Hon är engagerad och har varit behjälplig med bankkontakter.
    • Kulladal
    2022-10-25 Verifierad kund
    Inte värst lyhörd och avbryter en när man pratar och vet därför inte vad man vill.
    Ur säljtaktiktiskt perspektiv var många uttalanden usla
    Hej Mats!
    Det var ju tråkigt att du känner så. Du får gärna ringa mig så kan vi gå igenom det tillsammans istället så det inte blir missförstånd :) Förstår det är jobbigt att sälja i en lite skakig marknad och att det kanske inte alltid går som man hoppats. Jag hoppas ni hittar ert drömhus nu och vi ses och hörs. Mvh Jessica
    Jessica Johansson
    • Gullvik
    2022-10-24 Verifierad kund
    Trevlig o professionell 👌
    Tacksam för all hjälp o rådgivning vi fick från Maja🌺
  • Ingrid L
    • Kastanjegården
    2022-10-21 Verifierad kund
    Det var mycket bra det var ett svårt läge med tanke på räntorna så vi fick gå ner i pris
    Hej Ingrid och Tommy :) Vill tacka för ett bra samarbete och skönt att ni är nöjda. Vi ses snart igen :) Jessica Johansson
    2022-10-21 Verifierad kund
    Trevlig och omtänksam
    Snabb o smidig affär väldigt nöjd
    2022-10-20 Verifierad kund
    Hjälpsam, tillmötesgående och professionell!
    2022-10-20 Verifierad kund
    Hjälpsam, snabb och duktig! Hjälpte oss på bästa sätt.
    2022-10-20 Verifierad kund
    Tar lång tid för att sälja hus men det var bra
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Östra Sorgenfri
    2022-10-17 Verifierad kund
    Jesper var ihärdig och gjorde så att både köpare och säljare blev nöjda.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2022-10-14 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och kunnig mäklare. Var mycket mån att förklara hur processen med att köpa lägenhet går till, vilket uppskattas. Tillgänglig på telefonen och hade inga problem att svara på mina frågor. Är mycket nöjd med bemötandet!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Nikola Milakovic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2022-10-12 Verifierad kund
    Nikola fick mig att va trygg genom hela försäljningsprocessen. Jag är super nöjd med Nikola och kan varmt rekommendera honom om man vilja en engagerad mäklare!
    2022-10-11 Verifierad kund
    Nikola var väldigt trevlig sedan första gången jag kontaktade honom via telefon. Han gav mig all information angående lägenheten. Han var väldigt hjälpsam och duktig . Om jag hade inte redan sålt min lägenhet hade jag anlitat honom direkt. Jag rekommenderar varmt honom.
    2022-10-10 Verifierad kund
    Han är trevlig, hjälpsam och duktig
    Bästa mäklaren !!!

Tack Nikola för allt du gjorde ,jag är mycket nöjd,kommer rekommendera han till andra som köper ock säljer bostäder.

Mvh Snezana
    2022-10-10 Verifierad kund
    Professionell, pålitlig, säker på det han gör. Det vi gjorde var att bara lyssna på alla hans råd... och det var det... vi lyckades.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maja Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Bulltofta
    2022-10-10 Verifierad kund
    Hon jobbar professionellt och jätte trevlig person, lyssnar på våra förväntningar och kommer med lösningar, förklarar avtal och juridiska frågor på ett enkelt sätt som alla kan förstår det.
    Hej Emila, tack för dina fina ord! Det värmer mig att ni är nöjda med mitt arbete. Det ska bli spännande att följa er resa med huset framåt och se hur renoveringarna blir. Jag tror verkligen att ni kommer trivas en lång tid framöver i ert nya hus! Maja Gunnarsson
    • Gyllins Trädgård
    2022-10-07 Verifierad kund
    Mycket bra. Emma uppdaterade hela tiden vad som hände.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Kanon!
    OK, u a.
    Kommer att anlita mäklaren när vi skall sälja den nu köpta bostaden!
    Det glädjer mig att du är nöjd Christer :D Ser fram emot framtida samarbete. Vi ses snart VH Jessica Jessica Johansson
    2022-10-04 Verifierad kund
    Vi upplevde att Jessica var både trevlig och kompetent. Hon var proffsig och vi är mycket nöjda med henne vid försäljningen av vår bostad
    Tack snälla Kerstin :) Kul att följa hela er process vid köpet av Sege park. Jessica Johansson
    • Röda Höja
    Mycket trevlig !
    Väldigt bra kundbemötande samt väldigt hjälpsam .
    Tack snälla Nergul :) Det är alltid enklare att få en bra affär när man har med så trevliga kunder att göra med också. Jessica Johansson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Borgmästaregården
    2022-09-27 Verifierad kund
    Trevlig, saklig, tillgänglig. Svarade alltid snabbt på SMS. Hade läst på bra om bostaden. Ringde eller skickade SMS för det allra minsta, vilket jag uppskattade mycket. Rekommenderar henne i allra högsta grad.
    • Borgmästaregården
    2022-09-27 Verifierad kund
    Emma var trevlig (såklart) kunnig, tydlig och saklig. Har alltid låga förväntningar, så blir man aldrig besviken, men hon imponerande oss med att vara väldigt tillgänglig. Hon svarade alltid i telefon, både på samtal och sms. Det uppskattade vi verkligen. Skulle gärna rekommendera henne…👏👏👏
    • Håkanstorp
    2022-09-20 Verifierad kund
    Trevlig, kompetent & professionell mäklare. Lätt att komma i kontakt med och tydlig i sin kommunikation. Finemang!
    2022-09-19 Verifierad kund
    han gör ett bra jobb och hjälpsam .jag rekommendera andra att han är jätte bra
    • Vita Höja
    2022-09-19 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Tydlig kommunikation. Bra mäklare.
    Tack snälla :) vi ses snart igen! VH Jessica Jessica Johansson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Bulltofta
    2022-09-17 Verifierad kund
    Jesper jobbar väldigt strukturerat och har en plan som han fullföljer under hela processen. En tillgänglig mäklare som kommer med bra tips och förklarar tydligt vad som är nästa steg. Perfekt för dig som vill luta dig tillbaka och låta mäklaren sköta affären men även för dig som vill vara involverad.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Ajdin är ett proffs som man kan lita på...det här är andra gången vi arbetar tillsammans...uppmärksam, vänlig, lätt att ha att göra med affärer...han ger också goda råd, mycket erfarenhet
    jag rekommenderar det 100%
    • Lönngården
    2022-09-15 Verifierad kund
    Ajdin var professionell men ändå personlig och ödmjuk. Allt gick supersmidigt och snabbt, vi fick all hjälp vi behövde och alla frågor som vi hade blev besvarade!

Vi fick verkligen en bra upplevelse av Ajdin och Fastighetsbyrån Malmö!
    • Lönngården
    2022-09-05 Verifierad kund
    Jag sålde nyligen en lägenhet via er och det var Ajdin Fatic som skötte försäljningen. Jag vill bara ösa beröm över Ajdin och tala om vilken toppenmäklare och person ni har i företaget. Jag kan inte vara mer nöjd och glad över att Ajdin fick förtroendet att sälja vår lägenhet. Jag har varit med om några försäljningar hittills och aldrig någonsin har jag känt att mäklaren på riktigt bryr sig om såväl säljare som köpare och aldrig någonsin har jag känt ett stöd även efter försäljningen från mäklaren på det sättet som Ajdin har visat. Han är verkligen fantastisk och jag vill bara framföra det. Han är noggrann, duktig och väldigt lyhörd….en oslagbar kombination då man har med människor att göra.

Jag kommer att rekommendera Ajdin till alla som vill köpa/sälja bostad framöver!
    Hälsningar M H.S
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maja Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2022-09-05 Verifierad kund
    Proffsigt och bara bra. Kunde inte ha varit bättre. Hon är otroligt duktig och ordet service få en helt ny betydelse. Bara att rekommenderar varmt. Tack Maja
    Hej Monika, tack för ditt fina omdöme. Det har varit ett nöje att få hjälpa och samarbeta med dig gällande din fina bostad. Jag hoppas vi stöter på varandra igen i framtiden! Maja Gunnarsson
    • Möllevången
    2022-09-02 Verifierad kund
    Proffsig, enkel & trevlig. Inga konstigheter - Ajdin gör ett bra jobb!
    • Slottsstaden
    2022-09-02 Verifierad kund
    Duktig och snabb trevlig tillmötesgående.
    • Vintrie
    2022-08-29 Verifierad kund
    Vi sökte aktivt efter en mäklare som vi kunde känna oss trygga med och valet på Jesper. Han var precis så trygg och erfaren som vi önskade och han hjälpte oss genom hela affären på ett bra sätt. Alltid tillgänglig och hade tid för att svara på alla våra frågor.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar Jesper till andra kunder.
    • Kvarnby
    2022-08-29 Verifierad kund
    Jätte duktig mäklare! Efter ett samtal med Ajdin så kunde vi lita på att han skulle göra ett bra jobb och det gjorde han!
    Efter flera byten av mäklare så lyckades han på kort sälja vår bostad trots den svåra marknaden och situationen! Rekommenderar honom starkt !!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2022-08-29 Verifierad kund
    Väldigt professionellt bemötande från första mötet till slutförd försäljning. Kände mig trygg under hela processen. Annamaria är en lugn, tillmötesgående och kunnig mäklare. De förväntningar som vi hade från första början infriades och jag är supernöjd med mäklaren och affären.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2022-08-29 Verifierad kund
    Annamaria är trevlig och kunnig
    • Eriksfält
    2022-08-29 Verifierad kund
    Mäklaren är fantastisk hjälpsam och ser verkligen till så att allt går så smidigt som möjligt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maja Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2022-08-28 Verifierad kund
    Jag blev seriöst och intresserat bemött.
    Jag hade inga speciella förväntningar men Maja var jättebra!

Hon höll oss informerade hela tiden och kom med goda tips när det gällde stylist och fick upp priset till det bästa för oss.
    Hej Lena och Göran, tack för de fina orden. Tack återigen för förtroendet att hjälpa er med försäljning av ert underbara hus där ni spenderat så många år. Jag önskar er all lycka i nya boendet när det är dags! Maja Gunnarsson
    • Kvarnby
    2022-08-24 Verifierad kund
    Han är mycket hjälpesom ! Han vet om at vad kunden behöves !
    • Limhamns Sjöstad
    2022-08-24 Verifierad kund
    Mycket korrekt och saklig och hanterade situationen på ett utmärkt sätt.
  • sålde sitt hus med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Tullstorp
    2022-08-24 Verifierad kund
    Har blivit väldigt bra mottagen
    Så fort det var något med försäljning så
    skickade hon meddelande
    man kände att hon var mycket med en
    o vid mina beslut
    Kan varmt rekomodera henne till mina vänner
    Tack snälla Britt-Marie :) Jag håller med om att vårt samarbete varit mycket trevligt. Vi ses och hörs snart! Jessica Johansson
    • Limhamns Sjöstad
    2022-08-22 Verifierad kund
    Ajdin är professionell, kunnig och mycket trevlig mäklare! Vi var nöjda med hans insats från start till slut.
    Vi kan rekommenderar Ajdin!

Linoljegatan 9