Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö Öster

Fastighetsbyrån Malmö Öster

Ahrenbergsgatan 4, 212 44 Malmö — Visa karta

Malmö är en av Sveriges mest expansiva städer. Här finns både centrala nybyggnationer samt närhet till kontinenten och naturen. Efterfrågan på bostäder i Malmö blir allt större, vilket är något vi på Fastighetsbyrån förstår.

Om du är intresserad av stadens östra delar ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyråns kontor på Ahrenbergsgatan 4. Vi mäklare som finns här kan hjälpa dig med alla delar av din affär, vare sig det är ett köp eller en försäljning på gång.

Välkommen att kontakta oss för ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 281 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Öster

• 2019-01-21

Hans Ola T skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Emma har hjälpt oss att sälja vår fastighet på Riseberga i Malmö. Hon har varit en ovärderlig hjälp med sitt kunnande och sitt mycket professionella agerande. Hennes mjuka vänliga sätt går hem hos "alla".
    Vi kommer att rekommendera alla vi känner som ska sälja att försöka få Emma som sin mäklare. Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • 2018-12-27

Pouneh E skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Allt gick bra med Jessica. Hon var jättesnäll. Läs mer
  • 2018-12-05

Tomas H skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Väldigt seriös med fallenhet för tydlighet och kommunikation. Alltid väl förberedd och påläst, i tid och trevlig. Vad mer kan man begära? Läs mer
  • 2018-11-25

Dödsboet efter Lennart L skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jessica sålde en bostadsrätt som ingick i mins fars dödsbo. Respekt, professionalism, driv, samt klar och tydlig kommunikation är ord som på ett bra sätt beskriver hur Jessica hanterade försäljningen. Läs mer
    2018-11-26 Jessica J svarar Dödsboet efter Lennart L
    Tack så mycket :) Glad att du är lika nöjd som jag över försäljningen. Ses på tillträdet Mvh Jessica, Fastighetsbyrån.
  • 2018-11-23

Samim S skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har sålt mitt hus. Jag rekommendera mäklaren Anna-Maria till alla. hon är jätte duktig och hjälpsam Läs mer
  • Richard N

2018-11-22

Richard N skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper är en lugn och noggrann mäklare med ett förtroendeingivande sätt. Vi träffade Jesper första gången vid en lägenhetsförsäljning dit vi kommit som eventuella köpare. Vi hade hunnit gå på många visningar innan och bland dessa skiljer sig Jespers säljteknik, med en kort presentation av objektet, från mängden. Vi vann inte budgivningen, men vi hittade en bra säljare av vår lägenhet iallafall. Läs mer
  • 2018-11-20

Khalid Z skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har köpte ett lägenhet. Mäklaren var jätte bra och Han var mycket hjälpsam Läs mer
  • 2018-11-20

Zainab M skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt bostadsrätt
    Jättetrevligt bemötande och mycket serviceminded! Läs mer
  • 2018-11-19

Mario G skrev om Johanna Flodell en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Lägenheten vi köpte hade flera saker som var inte upplyst. Det är inte helt klar om hon har vetat om det eller inte. Det kände inte så bra..
    När man ringar svarar henne - det är bra iaf. Läs mer
  • 2018-11-16

Hanna B skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag anlitade Tobias för att sälja min bostadsrätt. Tobias var proffsig och lättsam genom hela affären och var otroligt duktig på att uppdatera mig om allt som hände. Allt gick snabbt och bra, precis som önskat. Varma rekommendationer! Läs mer
  • 2018-11-15

Hajdar S skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Som köpare av en bostadsrätt upplevde jag Tobias som en trevlig och ärlig mäklare med stort engagemang och hög tillgänglighet. Rekas. Läs mer
  • 2018-11-12

Federico G skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper har varit mycket hjälpsam genom processen, väldigt lyhörd och ger all information vi begärde. Läs mer
  • Pantea N

2018-11-05

Pantea N skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Har sålt min lägenhet på 89 kvm i Limhamn. Jessika är trevlig lugn och lättsam. Jag hade hoppats på att vi hade fått utgångspriset men det gick tyvärr inte. Men i det stora hela så är jag nöjd. Läs mer
  • 2018-11-05

Sara G skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi köpte ett radhus med Jespers hjälp och är mycket nöjda och tacksamma för hans professionella och trevliga bemötande. Jesper var mycket hjälpsam och tillmötesgående från start och höll god kommunikation med oss så att vi hade klarhet kring vad som gällde vid varje steg i processen. Jag kan gott rekommendera Jesper och vänder mig gärna till honom igen om ett nytt köp eller sälj situation skulle bli aktuellt. Läs mer
  • 2018-11-05

Birgitta P skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    vi har köpt en lägenhet jag har blivit bra bemött

Birgitta Persson Läs mer
  • Walid F

2018-11-04

Walid F skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har både köpt hus och sålt hus/tomt ! träffat alla typer av mäklare ! Zacharian är högt upp på listan bland de bättre vi har träffat ! Good service och proffsigt bemötande .jag och familjen min var alltid nöjda efter att ha varit på hennes visningar, !+++++ /Familjen Faour Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • 2018-11-03

Caroline G skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag och min man köpte en lägenhet i hyllie. Jag hade velat köpa lägenhet tidigare men inte haft råd och det var då jag kom i kontakt med Therese Alm.

Therese är en utav dem mest fantastiska människorna ja träffat. Jordnära och sprudlande av energi! Både jag och min man kände direkt att hon är ”vår mäklare” efter första mötet.

Eftersom det var vårt första köp hade vi nog inte så mycket förväntningar men många frågor som Therese besvarade professionellt och var med i vårt tänk, kom med tips osv.

Vi är supernöjda med affären och har inte haft några som helst tvivel på köpet! Har rekommenderat Fastighetsbyrån och Therese till många vänner som nu kollar lägenheter hos er. 10 av 10! Stort tack Läs mer
  • 2018-10-25

Rowaida S skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har köpt ett nybygge som ska vara klar för inflyttning i början av 2020. Therese var väldigt tillmötesgående och hjälpsam även då vi hade småproblem lite här och där. Hon såg verkligen till att vi blev nöjda med köpet och svarade på alla frågor som vi hade trots att det var smådetaljer.

Vi var lite rädda för att känna press då det är vårt första köp, men Therese hetsade oss inte alls!

Vi kände oss 100% bekväma och skulle gärna vilja ha henne som mäklare igen när det är aktuellt! Läs mer
  • 2018-10-22

Mohamad R skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Hon är väldigt hjälpsam och tydlig. Läs mer
  • 2018-10-21

Tomas K skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Trevligt bemötande , seriös och noggrann hantering . Påläst och engagerad Läs mer
  • 2018-10-16

Åsa S skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har köpt nyprodutkion på Hyllie. Vi blev mycket väl bemötta av Therese som har svarat på alla våra funderingar och frågor längs vägen. Läs mer
  • 2018-10-15

Nadeem A skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har nyligen köpt en 2 rums lägenhet av mäklaren Annamaria, vi fick all hjälp som vi behövde och hon är mycket snäll person. En perfekt mäklare är hon.
    Mvh Nadeem Anjum Läs mer

Per H skrev om Johanna Flodell en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Med beröm godkänt....mycket nöjda Läs mer

Amir D skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Trevlig bemötande, bra råd och tillgänglighet.
    Jesper har gjort ett kanonjobb vilket har resulterat i försäljningen av vår lägenhet i Oxie.
    Toppen mäklare, rekommenderas starkt! Läs mer

Sanella D skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har med Jespers hjälp sålt vår lägenhet i Oxie. Allt fungerade felfritt. Jesper var tillgänglig och gjjorde ett utmärkt jobb. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2018-10-07

Annika N skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper var med från början till slut.
    Vid visningen, var Jesper ett bra bollplank, och bemötte mina tankar och åsikter bra och kom med input och information.
    Jesper hanterade budgivningen snabbt och effektivt. Kändes tryggt och bra genom budgivning gen.
    När vi gjorde försäljning och köp var Jesper tydlig och noggrann när vi gick igenom avtalet.
    Som helhet är jag mycket nöjd med hur Jesper skötte affären/köpet. Läs mer
  • 2018-10-04

Fatima M skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag köpte ett radhus (bostadsrätt). Mäklaren bemötte oss bra, proffistionellt. Besvarade våra frågor och informerade oss om viktig info vi behövde veta. Läs mer
  • Angelica W

2018-10-03

Angelica W skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket bra. Sålde en 3:a i Almvik i Malmö. Är väldigt nöjd med allt Läs mer
  • Anders L

2018-10-03

Anders L skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Hår köpt o sålt en del hus och lägenheter genom åren men aldrig mött en trevligare och proffsigare mäklare än Jessica, helt perfekt från början till avslut. Läs mer
  • 2018-10-02

Zina T skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Jessica som är en erfaren och duktig märklare som kände till vårt område Malmö öster. Professionell service kunnig och snabb! Vi rekomenderar gärna Jessica som en mycket bra och kompetent mäklare och som bemöter kunden på bästa sätt. Läs mer
  • Andre B

2018-09-27

Andre B skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Skulle sälja vår 3:a på Serenadgatan. Efter att ha träffat flera mäklare, föll valet på Jesper av flera anledningar:
    Han var väldigt trevlig och professionell. Att han har 12 års erfarenhet som mäklare och jobbar för Fastighetsbyrån som är Sveriges största fastighetmäkleri är magnifikt.

Jesper fick vår lägenhet såld snabbt och till ett pris vi är mer än nöjda med.

Om du anlitar Jesper för vad som kan vara ditt livs affär, kan du vara säker på att uppdraget kommer att utföras med professionallism och elegans.

Ett stort tack Jesper. You're the man!

Hälsningar från en väldigt nöjd och belåten kund. Läs mer
  • 2018-09-21

Carina B skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Allt gick väldigt smidigt från dag ett. Han lät oss hitta en ny bostad i lugn och ro och det är vi väldigt tacksamma för.
    Så vi är jättenöjda med hur allt fortlöpte. Läs mer
  • Marie Ö

2018-09-10

Marie Ö skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpt lägenhet på Hyllie. Therese var tillgänglig, engagerad, positiv. Ingav förtroende, försökte tillmötesgå mina önskningar och lyckades med det mesta. Läs mer
  • 2018-09-04

Marie S skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har köpt en bostad 2 rok på Dalaplan i Malmö. Mäklaren har varit tillmötesgående och förtroendeingivande, snabb på att svara på mail och alltid haft ett trevligt och serviceinriktat bemötande. Läs mer
  • 2018-08-22

Britt-Marie J skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har sålt en bostadsrättslägenhet i Husie
    Bemötande från Jesper var mycket bra, vi kände oss trygga med honom.
    Har inte sålt någon lägenhet tidigare, så vi tyckte Jesper gav oss bra information om försäljningen. Var överens med honom om att sänka priset, eftersom det var många lägenheter till salu samtidigt.
    Skulle det bli aktuellt med försäljning igen, anlitar vi gärna Jesper
    Tack Läs mer
  • Mehran Z

2018-08-10

Mehran Z skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jesper is a true professional! All the way through the sell process he was helpful, kind and very professional. He had a good knowledge about the area and sold my flat very fast with the exact price I had wished for.
    High efficiency, professionalism and kindness are some of the qualities I am left with after knowing Jesper.

Mehran Zandian Läs mer
  • 2018-08-06

Petrus B skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi anlitade Jesper för att sälja våran 56m² 2 rum+kök lägenhet i södra innerstaden.
    Han har ett professionellt och målinriktat, vänligt bemötande och uppfyllde våra förväntningar med råge.
    Jag kan varmt rekommendera Jesper för att ta hand om din bostadsaffär! Läs mer
  • Cecilia Z

2018-07-17

Cecilia Z skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jessica var vår mäklare vid försäljning av vår bostadsrätt på Eriksdalsgatan 3A i Malmö. Hon gett oss ett mycket bra, proffsigt och trevligt bemötande! Vi rekomenderar gärna Jesdica som en mycket bra och kompetent mäklare och som bemöter kunden på bästa sätt.

Mvh Linnea, Cecilia och Crister Zedigh Läs mer
  • 2018-07-15

Christa H skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har köpt ett radhus och blev väldigt väl omhändertagen av Therese vid vårt möte. Hon är professionell och mån om mig som kund.
    Kan varmt rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2018-07-14

Elin R skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Hon lyssnade på oss och gav oss tipset som gjorde att vi köpte vår drömlägenhet Läs mer
  • 2018-07-12

Ulf N skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Snabb, kompetent och trevligt uppträdande. Läs mer
  • 2018-07-01

Linnéa Z skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Kunde inte haft en bättre upplevelse, Jessica har gjort ett toppen jobb och hjälpt oss med allt. Läs mer
  • 2018-06-30

Amela F skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Ärlig med goda råd! Toppen mäklare, rekommenderas starkt! Läs mer
  • Martin B

2018-06-29

Martin B skrev om Tobias Hansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi sålde en bostadsrätt i ett lägenhetshus i Malmö. Vi blev mycket väl bemötta av Tobias som stöttade oss genom varje steg i försäljningen. När vi behövde ta ett beslut var han noga med att informera kring plus och minus för varje val. Tobias jobbade hårt med att kontakta intresserade, hålla i visningar och vi kände att han hela tiden hade koll på läget och vi kände oss väldigt trygga. Tobias överträffade våra förväntningar genom att att ge extra inför varje moment allt från första träffen till försäljning, och vi blev väldigt personligt bemötta av honom och han höll oss ständigt uppdaterade via telefon hur det gick och vad han arbetade med för tillfället. Sammanfattningsvis är vi grymt imponerande och väldigt nöjda med Tobias service och professionalism. Läs mer
  • Vivienne H

2018-06-29

Vivienne H skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpt en bostad i Hyllie. Therese är alltid uppmärksam och tillgänglig som mäklare. Tvivlar aldrig på att skrivs till henne om jag har frågor eller undrar över något. Får alltid snabbt svar tillbaka. Jätte positiv och snäll tjej. Känner mig väldigt trygg av att ha henne som mäklare. Mvh Vivienne Läs mer
  • 2018-06-26

Jonas P skrev om Jesper Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Sålt villa i Hindby
    Vi blev väldigt bra bemötta av Jesper. Allt kändes bra från start till mål. Värderingen av vårt hus var i linje med vad vi själva uppskattat och slutpriset, även om vi inte riktigt nådde ända upp till utgångspris. Vi är nöjda och det var trevligt att ha med Jesper att göra! Läs mer
  • 2018-06-24

Isak U skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Duktig påläst seriös. Jag kan även referera till andra mäklaren som har ny försäljning ex Landgrens, Vånningen & Villan.
    Therese är en problem lösare jämfört med dom andra mäklarrna jag haft kontakt. Läs mer
  • Amelia L

2018-06-20

Amelia L skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpt och sålt via Jessica. Professionell serviceminded kunnig och snabb! Läs mer
    2018-06-21 Jessica J svarar Amelia L
    Tack snälla du :) Så kul att båda affärerna blev så smidiga och lyckade. Hälsning Jessica
  • Sofia R

2018-06-18

Sofia R skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi sålde en bostadsrätt och hade fantastisk kontakt med Jessica genom hela vägen till försäljning. Trots mycket oro från oss kunde Jessica lugna oss och vid frågor fick vi fort svar. Bra på alla sätt och rekomenderas varmt. Läs mer
    2018-06-21 Jessica J svarar Sofia R
    Tack snälla. Tycker allt gick jättebra och smidigt och ni kan ringa när ni vill :) Ses på tillträdet! Hälsningar Jessica.
  • 2018-06-14

Mikael J skrev om Therese Alm en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Trevligt bemötande och mycket hjälpsam och tillgänglig Läs mer

Ahrenbergsgatan 4, 212 44 Malmö