Fastighetsbyrån Malmö Öster

Fastighetsbyrån Malmö Öster

Malmö är en av Sveriges mest expansiva städer. Här finns både centrala nybyggnationer samt närhet till kontinenten och naturen. Efterfrågan på bostäder i Malmö blir allt större, vilket är något vi på Fastighetsbyrån förstår.

Om du är intresserad av stadens östra delar ska du ta kontakt med oss på Fastighetsbyråns kontor på Ahrenbergsgatan 4. Vi mäklare som finns här kan hjälpa dig med alla delar av din affär, vare sig det är ett köp eller en försäljning på gång.

Välkommen att kontakta oss för ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 716 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Öster 2

• köpte sin lägenhet med hjälp av Maja Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Oxie Kyrkby
    2021-12-07
    Maja är mycket trevlig och hjälpsam på alla sätt. Jag känner mig trygg med henne som min mäklare. Maja är noga med att höra av sig med information och uppdateringar. Det känns lätt att fråga henne om allt. Alltid nära till hands.
    2021-12-06
    Vi köpte hus av mäklaren som angav fel objekt/husbetäckning i kontraktet vilket tillhörde ett annat hus som resulterade till mer förvirring och tid med banken.
    Sedan verkade inte parkeringsplatsen som skulle tillhöra huset enligt mäklarens beskrivning vara vår utan tillhörde en annan granne, annat hus och det skapade irritation.
    Annars gick det bra i övrigt.
    2021-12-03
    Han är mycke hjälpsam och snäll... excellent
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Kulladal
    2021-12-02
    Lugn och förstående samtidigt som hon gör ett riktigt bra jobb som mäklare. Duktig vid försäljning!
    Tack så mycket Joakim :) Kul att behålla samarbetet över tid. Vi ses snart igen! Mvh Jessica, Fastighetsbyrån Jessica Johansson
    2021-12-01
    Vi har varit väldigt nöjda med Ajdin. En mycket social, trevlig och professionell mäklare. Vi rekommenderar honom starkt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Röda Höja
    2021-12-01
    Jag vill ge högsta betyg till Jesper, försäljningen gick precis som förväntat. Jag kan varmt rekommendera Jesper.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-11-28
    Extremt nöjda med hur lättillgänglig Ajdin var och att man ofta fick uppdateringar angående hur försäljningen låg till för tillfället. Mycket bra bemötande hela tiden
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Rosengård
    2021-11-25
    Då detta är min första bostadsrätt var jag osäker och hade 1000 frågor men blev bemött på ett bra sätt och fick snabba svar. En lugn, tydlig, lyhörd och hjälpsam mäklare.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-11-23
    Redan vid första kontakten med Annamaria så fick jag en positiv känsla. Hon berättade tydligt i telefon hur läget såg ut just nu på den lägenheten jag och min man var intresserade av. Vi fick sen en bra och snabb kommunikation via mail och sms. Annamaria var helt öppen och transparent under hela denna perioden vilket uppskattades mycket. Och dessutom engagerar hon sig i såväl säljaren som oss som köpare. Hon har hela tiden varit mycket snäll och tillmötesgående. Vi hade bara förväntningen att åtminstånde 1 mäklare skulle vara snabb i sin kommunikation och genuint bry sig om vårt liv, vilket hon gjorde. Så vi är mycket nöjda med henne.
    2021-11-23
    Väl förberedd inför visning, påläst och redo att ta reda på mer av det hon inte redan visste av våra frågor. Snabb på mejlsvar även vid sen timme. En av få som hade måttband med sig vid visning så att vi lätt kunde jämföra rummen med nuvarande boende.
    2021-11-21
    Otroligt trevligt bemötande. Kunde förklara allt på ett sätt som inte lämnade någon förvirring. Köpet gick snabbt och Ajdins närvaro hjälpte lugna nerver på mitt första lägenhetsköp.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Limhamn
    2021-11-20
    Ett proffesionellt och vänligt bemötande.
    Hade bra information om objektet.
    Köpet gick snabbt, två dagar efter visningstillfället var överlåtelseavtalet påskrivet.
    Blev uppringd och informerad per telefon om läget under dessa dagar. Kändes tryggt. Inga konstigheter. Rekommenderas!
  • köpte sitt hus med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Vintrie
    2021-11-19
    Som köpare så kände vi oss inte specielt väl omhändertagna i denna processen. även om vi fått svar på många av våra frågor så har det varit lite väl mycket en dragkamp
    Hej! Tråkigt att ni känner så, både jag och säljaren har försökt ta fram den informationen ni efterfrågat så fort det går :) Tyvärr tar det lite tid när man väntar på svar från Malmö stad osv. Det är lite speciellt i detta fallet som ni också vet. Vi hoppas ni kommer trivas i huset ändå. Mvh Jessica. Jessica Johansson
    • Kroksbäck
    2021-11-18
    Det var väldigt bra bemötande.
    2021-11-17
    Trevlig, kunnig, hjälpsam. Vi har förtroende för henne. Gäller både köp och försäljning. Vi vill gärna fortsätta vårt samarbete med Jessica.
    • Segevång
    Fantastiskt mäklare.
    Stort plus poäng!
    2021-11-16
    Vi har haft glädjen av Jesper i samband med köp av vår nya bostad samt försäljning av vår nuvarande. Jesper får de varmaste rekommendationerna av oss! Professionell, kompetent, lättillgänglig- även under sin semester. Vi har känt oss trygga under hela processen, och till och med fått vår lägenhet såld snabbt, och till ett pris vi är mer än nöjda med. Kommer definitivt att anlita Jesper igen om tillfälle ges.
    2021-11-16
    Vi var jättenöjda med mäklaren Ajdin Fatic som sålde vår radhus. Det kändes tryggt och säkert, han var ärlig, respektfull och alltid tillgänglig.
    Kan starkt rekommendera till alla som går i säljar tankar.
    2021-11-15
    Mycket bra. Tydligt. Smidigt och bra!
  • Britt J
    • Värnhem
    2021-11-15
    Jag har använt Jesper tidigare när han arbetade i annan mäklarfirma och valde att arbeta med honom för att jag den gången var mycket nöjd. Även denna gång var vi mycket nöjda. Klar och tydlig, vänlig, återkommer alltid, mycket bra affärssinne både avseende värdering och marknad. Vi rekommenderar Jesper!
    2021-11-12
    Mycket pålitlig, snabb och mån om att göra sina kunder nöjda. Vi har en mycket bra upplevelse av Ajdin.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Segevång
    2021-11-12
    Duktig , trevlig och framförallt jätte tydligt och hjälpsam. Lätt att få tag på. Rekommenderar!
    Tack snälla Filip :) Jag hoppas du kommer trivas i lägenheten. Hälsningar Jessica Jessica Johansson
    • Värnhem
    2021-11-12
    Lyhörd för våra önskemål och en tydlig plan där vi hela tiden visste vad som skulle ske. Anlitar gärna Jesper igen om det blir aktuellt.
    • Almhög
    2021-11-10
    Super trevlig och enkel att ha att göra med
  • sålde sitt hus med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-11-10
    Professionell, trygg, och bemötande.
    • Almhög
    2021-11-08
    Ajdin har sen dag ett behandlat mig med så mycket respekt och ärlighet.
    Han håller kontinuerligt kontakten och får en att känna sig bekväm.
    Han har alltid ett leende på läpparna och smittar av med sin positiva inställning.
    Jag skulle rekommendera Ajdin som mäklare för både köpare och säljare i alla bostadsformer för han är så professionell.
    Kommer aldrig ha en annan mäklare!
    • Johanneslust
    2021-11-08
    Hej, det var utmärkt att samarbeta med mäklaren i försäljning av var bostad.
    Mycket hjälpsam och det syns att han är väldigt duktig i sin arbete.
    Mvh Vladimir
    2021-11-06
    Duktig, engagerad och kommunikativ mäklare som även försöker göra allt extra! Alltid tillgänglig och hjälpsam! Vi har med hjälp av Ajdin sålt vårt radhus blixtsnabbt med bästa resultat. Vi är väldigt nöjda och glada för hans hjälp och engagemang.
    Vi testade en annan mäklare innan Ajdin som inte lyckats sälja på tre månader som Ajdin gjort /även bättre/ på bara en vecka!
    Tveka inte en stund att vända er till den unga, charmiga och trevliga mäklaren för er försäljning!
  • Enver J
    • Lönngården
    2021-11-02
    Ett mycket professionellt bemötande. Han var alltid tillgänglig under hela försäljningsprocessen. Jag är väldigt nöjd och rekommenderar starkt Ajdin som mäklare!
    2021-11-02
    Han hjälp mig med det jag behövde hela vägen.
    2021-11-01
    Alltid trevligt bemött och snabb återkoppling! Upplevde att mäklaren arbetade för att både säljare och köpare skulle bli nöjda vilket resulterade i att vi, som köpare, valde att fortsätta vårt samarbete med mäklaren vid försäljningen av vårt eget hus.
  • Anki F
    • Gula Höja
    2021-10-29
    Under en längre tid har vi haft kontakt, trevliga hälsningar till jul och sommaren. Detta har jag uppskattat mycket.
    Pratade med Jessica i somras och meddelade att jag tänkt sälja och fick lite information. Väl hemma från Spanien tog jag kontakt med Jessica och sa att nu är det dags. Snabbt, enkelt men framför allt mycket trevligt bemött blev jag.
    Nu är lägenheten såld och jag är glad.
    Absolut högsta poäng delar jag ut ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Tack snälla du Anki :) Jag är glad att du är lika nöjd som jag är. Vi ses snart igen! Jessica Johansson
  • skrev om Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-10-28
    Duktig, engagerad och kommunikativ mäklare som även försöker göra allt extra! Alltid tillgänglig och hjälpsam! Vi har med hjälp av Ajdin sålt vårt radhus blixtsnabbt med bästa resultat. Vi är väldigt nöjda och glada för hans hjälp och engagemang Vi rekommenderar starkt Ajdin för att hjälpa er med försäljning.
    • Hyllie
    2021-10-28
    Grym mäklare! Alltid tilltänglig och professionell i sin roll. Gör det lilla extra, vilket uppskattas väldigt mycket. Rekommenderar starkt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Västra Kattarp
    2021-10-28
    Jättebra jobbat . Bra tips och hjälper mycket, mer information om sälja .
  • sålde sitt hus med hjälp av Maja Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-10-27
    Hon är väldigt duktig och snäll och har sålt klart huset till ett rimligt pris
    • Jägersro Villastad
    2021-10-27
    Jag kontaktade själv mäklaren och från den stunden har Jessica agerat tydligt, professionellt och snabbt för en lyckad försäljning.
    • Västra Kattarp
    2021-10-26
    Hon var vänlig, kunnig och mycket hjälpsamma.
    2021-10-25
    Bra bemötande och informativ. Saklig och noggrann.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maja Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-10-25
    Vi fick ett trevlig bemötande av Maja och hon svarade på alla våra frågor. Innan vi skrev kontraktet gick mäklaren igenom och förklarade alla stegen. Vi är nöjda.
    2021-10-25
    En driven, trevlig och engagerad mäklare som är kunnig i sitt område. Jag kände mig trygg i hans planering av min husförsäljning och han hade koll på läget. Han lyckades tom lunga mig när jag kände mig stressad och nervös inför visning vilket jag uppskattar jättemycket.
    Utöver det fick jag fick det jag önskade vid försäljning av min bostad.
    2021-10-25
    Utmärkt, vänlig och oerhört kunnigt
    våra förväntningar var att vi skulle slippa allt krångel vilket vi verkligen gjort, hon har hela tiden ställt upp.

en utmärkt mäklare som vi kommer att rekommendera till våra vänner och arbetskamrater. Fullständigt tillgänglig och mycket proffsig.
    2021-10-25
    Thanks to Ajdin, the whole process was easy and smooth for us. He was reachable whenever we had any questions about the house and provided all answers honestly.
    Since it was our first time to buy a house in Sweden, he also explained about the progress to us as well.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-10-24
    Väldigt trevligt bemötande och stor kunskap. Försäljningen gick snabbt och till full belåtenhet.
  • sålde sitt hus med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-10-21
    Mäklarens bedömning motsvarade våra förväntningar
    2021-10-19
    Ambitiös mäklare som är ärlig mot både säljare och köpare. Härligt bemötande och engagerad samt hjälpsam i att besvara alla våra frågor.
    2021-10-13
    Otroligt bra bemötande som försäljare och personlighet. Han var tillgänglig dygnet runt och väldigt enkel att ha att göra med. Han gjorde så gott han kunde för att bemötta och förverkliga våra förväntningar med försäljningen. Kort sagt väldigt ambitiös och motiverad mäklare!!
    2021-10-13
    Bra bemötande lätt att kontakta trevlig och ärligt
    Tack snälla Tarek. Glöm inte meddela när ni är klara med huset så kommer jag ut och kollar och ger er en ny värdering. Hade fint så länge, Vänliga hälsningar Jessica Jessica Johansson
  • Nevena A
    2021-10-11
    Riktigt kunnig och proffsig. Trevligt och varmt bemötande. Kände mig trygg från första stunden. Väldigt hjälpsam,lyhörd och lätt att få tag på.
    Jessica är fantastisk! Skulle rekommendera henne till vem som helst. Hade valt henne alla gånger vid försäljning. Tusen tack!
    Du är för gullig! Tack för ett bra samarbete så ses vi snart igen :) Jessica Johansson
    • Slussen
    2021-10-09
    Riktigt bra. Lämnade svar på våra frågor. Hjälpte oss med proceduren att skriva papprena på annan ort.