Emma Zacharian
Registrerad mäklare sedan 2012-03-01
Aktiv på Reco.se sedan 2013-02-10
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett jobb med både variation, omväxling och massor av spännande möten.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Vill man ha en driven, envis och aktiv mäklare som dessutom är engagerad, ödmjuk och glad ska man definitivt välja mig. Jag blev utnämnd till årets rookie 2012 och årets mäklare 2015.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden gillar jag främst att umgås med min familj.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett litet mysigt hus på fantastiska Sicilien, gärna med havsutsikt! Läs mer

Läs vad 80 Läs vad Emma Zacharian

• Annika R sålde sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-06-22

Husie
    Emma sålde vårt radhus i Husie. Vi är mycket nöjda med henne. Hon är tillgänglig, trevlig, tillmötesgående och involverade oss som säljare till stor del. Emma hörde alltid av sig så fort hon hade ny information och svarade på alla våra funderingar och tankar på ett mycket positivt sätt. Vi kan varmt rekommendera Emma som mäklare! Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • Mattias R sålde sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-06-22

Husie
    Bra bemötande, effektiv, trevlig, bra information. Inget att klaga på :) Läs mer
  • Eva K
    Eva K sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-05-22

Almhög
    Vi sålde ett radhus i Limhamn med hjälp av Emma. Hon motsvarar de förväntningar vi har på en professionell mäklare. Vi kan varmt rekommendera Emma till andra säljare Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • Ewelina G köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-05-18

Lorensborg
    Emma was a broker of the apartment I recently bought.
    She was extremely helpful, competent and easy to contact with. She answered every question I had during the process of buying the apartment. I can definitely recommend this broker to others. Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • Johan A sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-04-06

Katrinelund
    Sålde en 2a på 59m2 på eriksdalsgatan.
    Emma är väldigt trevlig och skulle verkligen rekommendera henne till vänner och familj. Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • Eva S köpte sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-02-05

Kastanjegården
    Emma Zacharian har varit bäst på alla sätt!
    Vi Köpte en bostadsrätt och Emma hjälpa oss så att det var lätt och snabbt!
    Jag vill absolut rekommendera henne. Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • Malin O köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-02-03

3:a
    Erikslust
    Har köpt en lägenhet av Emma. Kände att vi blev bra bemötta av henne som mäklare och att hon gjorde det lättare för oss som köpare. Läs mer
  • Kenth Hugo S sålde sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-01-27

Gyllins Trädgård
    Radhus i brf. Hela tiden vänligt ,engagerat o proffsigt bemött. Hon ordnade en snabb affär till ett pris över mina förväntningar.Jag vet inte vad som skulle kunna gjorts bättre.Jag är toppennöjd. Läs mer
    2020-01-27 Emma Z svarar Kenth Hugo S
    Tusen tack Kenth, och tack för ett trevligt samarbete! :)
  • Marcus A köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-11-10

Pildammarna
    Extremt tillmötesgående och trevlig mäklare! Superproffsig på alla sätt och vis 😊 Läs mer
  • Bo-Göran S
    Bo-Göran S sålde sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-11-04

Gyllins Trädgård
    Emma hjälpte oss att sälja vårat bostadsrättsradhus.
    Mycket trevlig, duktig och kan området.
    Möjligen så gick vi ut med för högt försäljningpris, vi borde ha valt lägre utgångspris i början när vi la ut annonsen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson