Läs vad 82 Läs vad Emma Zacharian

• 2020-11-04
    Jag har köpt en lägenhet av Emma. Mycket trevlig tjej med koll på marknaden och hur en bostadsaffär ska gå till!
    Björn N
    • 60.0 m²
    • Gyllins Trädgård
    köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
  • 2020-09-13
    Jag har sålt en bostad på Lindeborg, en liten 2:a. Emma har haft ett oerhört bra bemötande och jag är väldigt nöjd att jag valt henne som mäklare. Emma har överträffat mina förväntningar och sett till att jag gått med mycket mer vinst än jag trodde jag kunde få. Hon har gjort så att hela affären känts smidig.
    Hanna P
    • 43.5 m²
    • Lindeborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Så roligt att höra Hanna! Tusen tack! :)

Visa svar
  • 2020-06-22
    Emma sålde vårt radhus i Husie. Vi är mycket nöjda med henne. Hon är tillgänglig, trevlig, tillmötesgående och involverade oss som säljare till stor del. Emma hörde alltid av sig så fort hon hade ny information och svarade på alla våra funderingar och tankar på ett mycket positivt sätt. Vi kan varmt rekommendera Emma som mäklare!
    Annika R
    • 103.0 m²
    • Husie
    sålde sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
  • 2020-06-22
    Bra bemötande, effektiv, trevlig, bra information. Inget att klaga på :)
    Mattias R
    • 103.0 m²
    • Husie
  • 2020-05-22
    Vi sålde ett radhus i Limhamn med hjälp av Emma. Hon motsvarar de förväntningar vi har på en professionell mäklare. Vi kan varmt rekommendera Emma till andra säljare
    Eva K
    Eva K
    • 58.0 m²
    • Almhög
  • 2020-05-18
    Emma was a broker of the apartment I recently bought.
    She was extremely helpful, competent and easy to contact with. She answered every question I had during the process of buying the apartment. I can definitely recommend this broker to others.
    Ewelina G
    • 51.5 m²
    • Lorensborg
  • 2020-04-06
    Sålde en 2a på 59m2 på eriksdalsgatan.
    Emma är väldigt trevlig och skulle verkligen rekommendera henne till vänner och familj.
    Johan A
    • 59.0 m²
    • Katrinelund
  • 2020-02-05
    Emma Zacharian har varit bäst på alla sätt!
    Vi Köpte en bostadsrätt och Emma hjälpa oss så att det var lätt och snabbt!
    Jag vill absolut rekommendera henne.
    Eva S
    • 120.0 m²
    • Kastanjegården
    köpte sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
  • 2020-02-03
    Har köpt en lägenhet av Emma. Kände att vi blev bra bemötta av henne som mäklare och att hon gjorde det lättare för oss som köpare.
    Malin O
    • 3:a
    • 77.0 m²
    • Erikslust
  • 2020-01-27
    Radhus i brf. Hela tiden vänligt ,engagerat o proffsigt bemött. Hon ordnade en snabb affär till ett pris över mina förväntningar.Jag vet inte vad som skulle kunna gjorts bättre.Jag är toppennöjd.
    Kenth Hugo S
    • 89.0 m²
    • Gyllins Trädgård
    Tusen tack Kenth, och tack för ett trevligt samarbete! :)

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte