Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö Öster Emma Zacharian
Emma Zacharian
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2018-10 - 2019-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett jobb med både variation, omväxling och massor av spännande möten.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Vill man ha en driven, envis och aktiv mäklare som dessutom är engagerad, ödmjuk och glad ska man definitivt välja mig. Jag blev utnämnd till årets rookie 2012 och årets mäklare 2015.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden gillar jag främst att umgås med min familj.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett litet mysigt hus på fantastiska Sicilien, gärna med havsutsikt! Läs mer

Läs vad 54 Läs vad Emma Zacharian

• Isabelle S sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-04-18

Västra Hamnen
    Lätt att komma i kontakt med
    Ger ett seriöst intryck vilket är viktigt för att känna sig trygg. Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • Elvedin P sålde sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-04-13

Husie
    Vi har sålt vårt parhuS och varit väldigt nöjda med Emmas kunskap och hennes sätt att vara mot oss som kunder Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • Robert S sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-03-31

Gula Höja
    Emma är helt trevlig och har ett jättefint bemötande och har en bra nivå i sin kommunikation. Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • Inger E sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-03-20

Videdal
    Jag har sålt mitt radhus. Mycket nöjd med valet av mäklare. Emma är lyhörd, professionell och väldigt engagerad genom hela säljprocessen. Kan varmt rekommendera Emma, ni kommer inte ångra er. Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • Jenny K sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-03-11

Dalaplan
    En 1:a, 32kvm på Dalaplan har jag sålt.
    Emma är trevlig, snabb på att svara och är en förtroendegivande person.
    Kommer med bra råd och gör sitt jobb väldigt bra. Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • Gert M sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-02-25

Bulltofta
    sålt 2-rums lägenhet på Bulltofta området i Malmö.
    Mycket trevligt bemötande. Förväntningarna var att få
    lägenheten såld, och det gick bra.
    Trevlig tjej, vänlig och kunnig. Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • Terese T sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-02-23

Gyllins Trädgård
    Sålde min bostadsrätt och Emma lyssnade på mins önskemål och var väldigt lyhörd och professionell i sitt arbete Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • Hans Ola T sålde sin bostad med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-01-21

Emma har hjälpt oss att sälja vår fastighet på Riseberga i Malmö. Hon har varit en ovärderlig hjälp med sitt kunnande och sitt mycket professionella agerande. Hennes mjuka vänliga sätt går hem hos "alla".
    Vi kommer att rekommendera alla vi känner som ska sälja att försöka få Emma som sin mäklare. Läs mer
  • Walid F
    Walid F skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-11-04

Jag har både köpt hus och sålt hus/tomt ! träffat alla typer av mäklare ! Zacharian är högt upp på listan bland de bättre vi har träffat ! Good service och proffsigt bemötande .jag och familjen min var alltid nöjda efter att ha varit på hennes visningar, !+++++ /Familjen Faour Läs mer
  • Linda J skrev om Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-03-22

Sålt en stor villa. Blivit vänligt och professionellt bemött. Emma visar att hon bryr sig om sina kunder på olika sätt. Lyhörd för sinnesstämning, uppmuntrande och tröstande när det behövs. Vilket är fina egenskaper med alla de känslor som svallar när man köper och säljer hus.
    Är påläst och erfaren vilket också känns extra bra när det är mycket värden på spel. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson