Emma Zacharian
Registrerad mäklare sedan 2012
Aktiv på Reco.se sedan 2013
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett jobb med både variation, omväxling och massor av spännande möten.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Vill man ha en driven, envis och aktiv mäklare som dessutom är engagerad, ödmjuk och glad ska man definitivt välja mig. Jag blev utnämnd till årets rookie 2012 och årets mäklare 2015.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden gillar jag främst att umgås med min familj.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett litet mysigt hus på fantastiska Sicilien, gärna med havsutsikt! Läs mer

Läs vad 76 Läs vad Emma Zacharian

• Johan A sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-04-06

Katrinelund
    Sålde en 2a på 59m2 på eriksdalsgatan.
    Emma är väldigt trevlig och skulle verkligen rekommendera henne till vänner och familj. Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • Eva S köpte sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-02-05

Kastanjegården
    Emma Zacharian har varit bäst på alla sätt!
    Vi Köpte en bostadsrätt och Emma hjälpa oss så att det var lätt och snabbt!
    Jag vill absolut rekommendera henne. Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • Malin O köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-02-03

Erikslust
    Har köpt en lägenhet av Emma. Kände att vi blev bra bemötta av henne som mäklare och att hon gjorde det lättare för oss som köpare. Läs mer
  • Kenth Hugo S sålde sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-01-27

Gyllins Trädgård
    Radhus i brf. Hela tiden vänligt ,engagerat o proffsigt bemött. Hon ordnade en snabb affär till ett pris över mina förväntningar.Jag vet inte vad som skulle kunna gjorts bättre.Jag är toppennöjd. Läs mer
    2020-01-27 Emma Z svarar Kenth Hugo S
    Tusen tack Kenth, och tack för ett trevligt samarbete! :)
  • Marcus A köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-11-10

Pildammarna
    Extremt tillmötesgående och trevlig mäklare! Superproffsig på alla sätt och vis 😊 Läs mer
  • Bo-Göran S
    Bo-Göran S sålde sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-11-04

Gyllins Trädgård
    Emma hjälpte oss att sälja vårat bostadsrättsradhus.
    Mycket trevlig, duktig och kan området.
    Möjligen så gick vi ut med för högt försäljningpris, vi borde ha valt lägre utgångspris i början när vi la ut annonsen. Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • Henrik N sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

Gyllins Trädgård
    Emma har fullt fokus på både köpare och säljare och levererar alltid efter kundens och köparens önskemål, vilket är unikt! Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • Sofia E sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

Erikslust
    Sålt en 3:a
    Jättebra bemött, serviceinriktad med bra energi som gav mycket både till säljare och köpare! Jättenöjda! Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • Maribel R sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

Gyllins Trädgård
    Fantastisk mäklare, lyhörd, tålmodig, ödmjuk och väldigt påläst! Ger ett mycket tryggt bemötande! Genom hela försäljning har hon stått som en klippa😊 Läs mer
    Emma Z gillar detta
  • Rana A sålde sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-10-25

Kastanjegården
    Sålda ett rådhus .
    Trevlig person som hjälper och ger tips .
    Bra bemötandet .
    Det var spännande . Läs mer