Emma Zacharian

Emma Zacharian

Emma Zacharian är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Emma Zacharian har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Emma Zacharian har varit aktiv på Reco.se sedan 2013-02 och har fått 110 omdömen med ett betyg på 4.7. Emma Zacharian har haft 21 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett jobb med både variation, omväxling och massor av spännande möten.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Vill man ha en driven, envis och aktiv mäklare som dessutom är engagerad, ödmjuk och glad ska man definitivt välja mig. Jag blev utnämnd till årets rookie 2012 och årets mäklare 2015.

Vad gör du helst på fritiden?
På fritiden gillar jag främst att umgås med min familj.

Hur ser din drömbostad ut?
Ett litet mysigt hus på fantastiska Sicilien, gärna med havsutsikt!

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 110 Läs vad Emma Zacharian

• köpte sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Borgmästaregården
    2022-09-27 Verifierad kund
    Trevlig, saklig, tillgänglig. Svarade alltid snabbt på SMS. Hade läst på bra om bostaden. Ringde eller skickade SMS för det allra minsta, vilket jag uppskattade mycket. Rekommenderar henne i allra högsta grad.
    • Borgmästaregården
    2022-09-27 Verifierad kund
    Emma var trevlig (såklart) kunnig, tydlig och saklig. Har alltid låga förväntningar, så blir man aldrig besviken, men hon imponerande oss med att vara väldigt tillgänglig. Hon svarade alltid i telefon, både på samtal och sms. Det uppskattade vi verkligen. Skulle gärna rekommendera henne…👏👏👏
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Nydala
    2022-06-03 Verifierad kund
    Allt kändes bra redan vid första kontakt med Emma och skötte hela försäljningsprocessen strålande.
  • sålde sitt hus med hjälp av Emma Zacharian en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Virentofta
    2022-05-15 Verifierad kund
    Emma hade bra koll på vårt område och hur husen varierar i utförande.
    Vi hade otur med att försäljningen hamnade mitt i en räntehöjning, men fick vad vi förväntade oss till slut.
    Bra upplevelse av mäklarens bemötande både mot oss och köparen.
    • Bulltofta
    2022-05-11 Verifierad kund
    Emma är lungan och strukturerat.
    Jobba effektivt och håller kontakten samt informerar om läget kontinuerligt.
    Rekommenderar henne som mäklare
    • Bulltofta
    2022-05-10 Verifierad kund
    Ett proffsigt bemötande och hantering av affären. Emma är erfaren och duktig mäklare som är kreativ, idérik och ser bara möjligheter. Lätt att få tag på, snabba svar och bra kommunikation. Mycket nöjda!
    2022-04-17 Verifierad kund
    Emma är erfaren och kompetent. Hon utstrålar värme och trygghet och det kände vi är en bra känsla om man som förstagångsköpare eller på-gång-familj skulle köpa vår lägenhet. Det är ett stort steg och Emma är det trygga navet i affären. Detta var också det köparna berättade att de upplevde med Emma när vi träffades.
    Hon vet också vad som krävs av henne och vad hon kunde kräva av oss så vi kände också ansvar för att ge henne bästa underlaget för att kunna göra hennes jobb.

Under visningarna kände vi att vi fick en bra sammanfattning av vilka som kommit, vilka som var intresserade och hur förloppet skulle gå till efter.
    Vid försäljningen kände vi oss dock lite förvirrade för vi visste inte hur budgivningen gick men det kanske var pga vi fick bara dolda bud. Vi trodde dock det skulle stå budgivning pågår på annonsen men det gjorde det inte.
    Men Emma berättade att hon pratade med olika budgivare och guidade dom men ville inte vara för på utan låta det kännas som en trygg affär. Vi fick ett bra pris och jättenöjda med att personerna som köper accepterade vår tillträdesdag.

Jag rekommenderar Emma till alla jag känner som går i säljartankar.
    2022-04-14 Verifierad kund
    Från en köpares perspektiv. Emma sticker ut som mäklare genom hennes genuinitet! Under hela processen från visning till kontraktsskrivning, men även efter så har Emma varit bemötande, ärlig och proffsig vilket har gett en enorm trygghet. Är du ute efter en genuin mäklare som tänker på alla inblandade parter, så välj Emma!
    2022-04-14 Verifierad kund
    -Vi fick ett gott och genuint bemötande av Emma.

-Vi förväntade oss ärlighet och trygghet, vilket vi fick under hela processen med hjälp av Emmas genuina bemötande.

-Som ny på bostadsmarknaden visade Emma att inga frågor är dumma. Precis allas talan och åsikter var viktiga. I detta fall hade vi en hög förväntan på att mäklare inte skall vara allt för på men ändå lite, det vill säga med måtta - vilket Emma med handen på hjärtat levde upp till.

Bra och trygg, bra jobbat Emma!

Allt gott:)
    • Gyllins Trädgård
    2022-03-22 Verifierad kund
    Detta är tredje gången jag och min sambo anlitar samma mäklare och vi är mycket nöjda. Hon gör ett fantastiskt jobb, är hjälpsam och väldigt trevlig. Vi känner oss trygga med att hon hanterar vår bostadsaffär. Jag rekommenderar henne absolut vidare.