Ajdin Fatic

Ajdin Fatic

Ajdin Fatic är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Ajdin Fatic har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Ajdin Fatic har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 350 omdömen med ett betyg på 4.9. Ajdin Fatic har haft 72 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

350 omdömen om Ajdin Fatic

Sedan starten hos Reco 2019
Julia U
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Ellstorp

Ajdin var alltid bra på att svara snabbt när frågor uppkommit, vilket är tacksamt!

Kimberly matilda R

Vi har både köpt och sålt via Ajdin och har varit supernöjda med allt!

Jonas P
Köpte sitt hus med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Rostorp

Vi har väldigt god erfarenhet av att köpa genom Ajdin. Vi upplevde att vi fick snabb respons med bra svar på våra frågor. Eftersom processen gick så smidigt väljer vi att även anlita Ajdin i försäljningen av vår bostad.

Rolf B
Sålde sitt hus med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Rostorp

När Ajdin värderade vårt hus sade han att det skulle gå bra att sälja det om man kunde hitta en köpare som gillade att huset är bevarat i. sitt ursprungliga utseende, med vitmålad fasad, inte teglat, med originalfönster på nedervåningen och andra detaljer i gammal stil.. Nu har det visat sig vara en riktig bedömning - Ajdin hittade verkligen just en sådan köpare, på kort tid dessutom, och vi fick ett pris som var högre än vi själva trott från början.. Vi är alltså mycket nöjda med Ajdins insats. Ajdin har också lyckats...

Tove S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Ellstorp

Ajdin Fatic är en trygg och bra mäklare som jag varmt rekommenderar. Han har humor och är en allmänt trevlig person. Bra lyhörd kommunikation kring försäljningen. Bra affär där både säljare och köpare blev nöjda med utfallet.

Milica S
Gyllins Trädgård

Mycket bra och profesionellt bemötande!!

Ing-Britt A
Gyllins Trädgård

Vi har blivit mycket bra bemötta av Ajdin. Han är lyhörd och hjälpsam. Våra förväntningar infriades med råge Vi fick ett bra pris och gjorde en snabb affär

Davide M
Midhem

Ajdin har varit en pålitlig och professionell fastighetsmäklare. Kommunikationen mellan oss var effektiv och punktlig. Jag har uppskattat hans hjälp med att köpa min lägenhet.

Vlado P
Rosengård/Apelgården

Ajdin är en mycket bra och affärsman. Noggrann och noggrann i försäljningsavtal och stor hjälp i alla andra handlingar som faller inom ramen för hans arbete!

Lucas E
Bunkeflostrand

Ajdin är oerhört lyhörd och professionell. Toppen från start till slut.