Ajdin Fatic

Ajdin Fatic

Ajdin Fatic är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Ajdin Fatic har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Ajdin Fatic har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 192 omdömen med ett betyg på 4.9. Ajdin Fatic har haft 76 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 192 Läs vad Ajdin Fatic

• köpte sitt hus med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Håkanstorp
    2022-09-20 Verifierad kund
    Trevlig, kompetent & professionell mäklare. Lätt att komma i kontakt med och tydlig i sin kommunikation. Finemang!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Segevång
    2022-09-19 Verifierad kund
    han gör ett bra jobb och hjälpsam .jag rekommendera andra att han är jätte bra
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Segevång
    2022-09-16 Verifierad kund
    Ajdin är ett proffs som man kan lita på...det här är andra gången vi arbetar tillsammans...uppmärksam, vänlig, lätt att ha att göra med affärer...han ger också goda råd, mycket erfarenhet
    jag rekommenderar det 100%
    • Lönngården
    2022-09-15 Verifierad kund
    Ajdin var professionell men ändå personlig och ödmjuk. Allt gick supersmidigt och snabbt, vi fick all hjälp vi behövde och alla frågor som vi hade blev besvarade!

Vi fick verkligen en bra upplevelse av Ajdin och Fastighetsbyrån Malmö!
    • Lönngården
    2022-09-05 Verifierad kund
    Jag sålde nyligen en lägenhet via er och det var Ajdin Fatic som skötte försäljningen. Jag vill bara ösa beröm över Ajdin och tala om vilken toppenmäklare och person ni har i företaget. Jag kan inte vara mer nöjd och glad över att Ajdin fick förtroendet att sälja vår lägenhet. Jag har varit med om några försäljningar hittills och aldrig någonsin har jag känt att mäklaren på riktigt bryr sig om såväl säljare som köpare och aldrig någonsin har jag känt ett stöd även efter försäljningen från mäklaren på det sättet som Ajdin har visat. Han är verkligen fantastisk och jag vill bara framföra det. Han är noggrann, duktig och väldigt lyhörd….en oslagbar kombination då man har med människor att göra.

Jag kommer att rekommendera Ajdin till alla som vill köpa/sälja bostad framöver!
    Hälsningar M H.S
    • Möllevången
    2022-09-02 Verifierad kund
    Proffsig, enkel & trevlig. Inga konstigheter - Ajdin gör ett bra jobb!
  • sålde sitt hus med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Kvarnby
    2022-08-29 Verifierad kund
    Jätte duktig mäklare! Efter ett samtal med Ajdin så kunde vi lita på att han skulle göra ett bra jobb och det gjorde han!
    Efter flera byten av mäklare så lyckades han på kort sälja vår bostad trots den svåra marknaden och situationen! Rekommenderar honom starkt !!
  • köpte sitt hus med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Kvarnby
    2022-08-24 Verifierad kund
    Han är mycket hjälpesom ! Han vet om at vad kunden behöves !
    • Limhamns Sjöstad
    2022-08-24 Verifierad kund
    Mycket korrekt och saklig och hanterade situationen på ett utmärkt sätt.
    • Limhamns Sjöstad
    2022-08-22 Verifierad kund
    Ajdin är professionell, kunnig och mycket trevlig mäklare! Vi var nöjda med hans insats från start till slut.
    Vi kan rekommenderar Ajdin!

Linoljegatan 9