Ajdin Fatic

Ajdin Fatic

Ajdin Fatic är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Ajdin Fatic har varit registrerad mäklare sedan 2019-06. Ajdin Fatic har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-10 och har fått 82 omdömen med ett betyg på 5.0. Ajdin Fatic har haft 81 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 82 Läs vad Ajdin Fatic

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-09-22
    Mäklaren var alltid tillgänglig för att svara på mina frågor. Han ansåg mina behov. Han levde upp till mina förväntningar. Han var mycket professionell och oberoende i alla sina handlingar. Det gick väldigt bra.
    • Söderkulla
    2021-09-21
    Från första stunden stämde allt. Utan att presentera mina förväntningar fick jag värdering och info som överträffade dessa.
    Även att i vissa stunder inte gick som planerat fick jag lugn och ro med några ord från Ajdin. Allt verkade så enkelt och allt blev så till slut.
    Tackar för hjälpen hittills.
    2021-09-20
    Ajdin kan anpassa sig till olika typer av säljare och situationer.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-09-20
    Ajdin är väldigt professionell, kunnig och uppenbart erfaren mäklare. Det skapade en stor trygghet i köp-processen samtidigt som han är avslappnad och sympatisk som person. Varmt rekommenderad!
    • Söderkulla
    2021-09-20
    Väldigt trevlig, positiv som person. Förväntningarna var höga inför försäljning, vilket Ajdin uppnådde utan problem! Så vill man få ut max och lite till av sin lägenhet så ska man kontakta Ajdin. Mycket grym mäklare!
  • sålde sitt hus med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Valdemarsro
    2021-09-10
    Trevlig , tydligt och hjälpsam
    Har väldigt fin bemötande 🌸
  • Dianna L
    sålde sitt hus med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-09-06
    Ajdin has always been a fantastic broker. Extreme helpful, honest and understanding. We believe he’s wonderful and have recommended him to all our friends. He’s one of the best brokers I’ve ever worked with and look forward to working with him again. A+++++++
    • Kirseberg
    2021-09-06
    Mycket trevlig och hjälpsam. Tror att både jag och säljaren kände oss nöjda.
  • köpte sitt hus med hjälp av Ajdin Fatic en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-09-06
    Bra och personlig återkoppling, upplevdes opartiskt under processen. Trygg och påläst.
    • Västra Hamnen
    2021-09-06
    Hajdin är en fantastisk mäklare på alla punkter. Jag var så trygg att låta honom sälja min bostad. Var lyhörd och lyssnade på mina åsikter. Engagerad och alltid tillgänglig. Jag kommer helt klart rekommendera Hajdin i framtiden.