Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö Öster Annamaria Svensson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-05 - 2018-11

Läs vad 21 kunder tycker om Annamaria Svensson

• Samim S sålde sin bostad med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag har sålt mitt hus. Jag rekommendera mäklaren Anna-Maria till alla. hon är jätte duktig och hjälpsam Läs mer
  • Nadeem A skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har nyligen köpt en 2 rums lägenhet av mäklaren Annamaria, vi fick all hjälp som vi behövde och hon är mycket snäll person. En perfekt mäklare är hon.
    Mvh Nadeem Anjum Läs mer
  • Khaled S skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Anna-Maria hjälpa sålde ett hus till mig
    Hon har varit fantastiskt Läs mer
  • Jens L skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Har både köpt och sålt lägenhet mha Annamaria och är mycket nöjd. Alltid ett lugnt och trevligt bemötande. Ger tydlig information och tydliga svar på frågor. Läs mer
  • Melanie M skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket bra. Trevlig och professionell. Läs mer
  • Irma C skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Toppen! Proffsig och tilgänglig. Rekomenderar strakt! Läs mer
  • Lars-eric N skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi har lärt känna Annamaria under några år och hon har varit väl insatt i vår process med att sälja vår bostad. Vi upplever henne som en inkännande och följsam person med god inlevelseförmåga. Hon avvaktade vårt beslut och kom sedan med relevanta fakta om huset och marknaden, vilket underlättade processen. Annamaria upplevde vi som skicklig och kunnig. Dessutom var hon mycket serviceinriktad och förklarade på ett enkelt och pedagogiskt sätt alla steg i affärsuppgörelsen.
    Vi kan verkligen rekommendera Annamaria som mäklare! Bästa hälsningar! Agneta Jonsteg & Lars-Eric Nelderup Läs mer
  • Edin D skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Tillmötesgående och hjälpsam mäklare som bidrog till en trevlig köpupplevelse. Alltid anträffbar, kunde besvara de flesta frågor och ge en bra rekommendation på bank för finansiering av köpet.
    Viss, mindre viktig information (som potentiellt låg utanför mäklarens ansvarsområde) gällande objektsbeskrivningen saknades/stämde inte och fick inhämtas personligen genom brf. I övrigt inga anmärkningar. Läs mer
  • Camilla S skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Annamaria Svensson får absolut top betyg från os. Ekstremt behaglig- snäll- flexibel og proffesionell hele tiden. Vi anbefaler henne till andre och vill absolut använde hende igen. Läs mer
  • Helena P skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Alltid ett proffsigt och korrekt bemötande.
    Hos henne är nog alla kunder unika, och hon uppskattar var och en.
    Man kan alltid känna sig välkommen, med alla typer av frågor.
    Annamaria, har ett väldigt lugnt och förtroende ingivande bemötande, vilket gör att man som kund alltid kan känna sig trygg.

Rekommenderar henne varmt!! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster