Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö Öster Annamaria Svensson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2016
2018-12 - 2019-05

Läs vad 28 Läs vad Annamaria Svensson

• Thea M köpte sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-04-18

Kirseberg
    Jag har köpt en lägenhet, jag blev jättebra bemött av mäklaren! Jag tyckte att mäklaren levde upp till mina förväntninga. Jag tyckte att allt gick jättebra och smidigt. Läs mer
  • Petra K sålde sitt hus med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-03-27

Oxie
    Vi köpte ett hus via henne och tack vare att vi fick bra känsla av henne så fick hon sälja vårt hus Vi har bara att säga att hon är en fantastisk mäklare och sköter sitt jobb på ett proffsigt sätt Läs mer
  • Michael K
    Michael K sålde sitt hus med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-03-27

Oxie
    Vi har både köp och sålt Mycket duktig och komplett mäklare
    Super nöjda Läs mer
  • Manuela P sålde sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-03-06

Almvik
    Köpte lägenheten för 575.000kr sålde för 1.215.000kr. Bemötandet av mäklaren var bättre än vad jag förvänta mig. Vi var på samma plan och hon förstod mig. Jag förvänta mig att allt skulle gå snabbt och smidigt och det gjorde det. Väldigt nöjd kund! Läs mer
  • Nils R sålde sitt hus med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-02-21

Videdal
    Jag sålde mitt kedjehus på Videdal. Annamaria visade omedelbart hur tillmötesgående och kunnig hon var. Att hon
    lyckades sälja huset vid första visning höjer hennes effektivitets-
    betyg. Hon satte ett bra pris - och det fick jag.
    Tillsammans med köparna hade vi mycket fruktbara möten, som
    leddes av Annamaria. Ordning och reda, kan man säga.
    Hon är ett proffs! Läs mer
  • Lovisa F köpte sitt hus med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-02-21

Videdal
    Annamaria är en väldigt vänlig, proffsig och ansvarsfull mäklare. Hon återkopplar snabbt och hörde även av sig till oss som husköpare både under förhandling och efter köp bara för att höra så att allt kändes bra eller om vi hade några ytterligare frågor. Vi uppskattade även hennes naturliga, inlyssnande och avslappnade sätt, en egenskap som är bra mycket trevligare att ha att göra med och skapar mer tillit än de mäklare som sätter på sig "sälj-kostymen" och bara pratar på. Vi rekommenderar Annamaria å det varmaste och skulle anlita henne om vi själva bestämmer oss för att sälja vår bostad i framtiden. Läs mer
    Annamaria S gillar detta
  • Niklas M sålde sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-01-26

Högaholm
    Bra hjälp från start till slut Läs mer
  • Samim S sålde sin bostad med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-11-23

Jag har sålt mitt hus. Jag rekommendera mäklaren Anna-Maria till alla. hon är jätte duktig och hjälpsam Läs mer
  • Nadeem A skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-10-15

Vi har nyligen köpt en 2 rums lägenhet av mäklaren Annamaria, vi fick all hjälp som vi behövde och hon är mycket snäll person. En perfekt mäklare är hon.
    Mvh Nadeem Anjum Läs mer
  • Khaled S skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-05-11

Anna-Maria hjälpa sålde ett hus till mig
    Hon har varit fantastiskt Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson