Annamaria Svensson

Annamaria Svensson

Annamaria Svensson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

och har varit registrerad mäklare sedan 2014. Annamaria Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016 och har fått 48 omdömen sedan 2016-09-10. Annamaria Svensson har haft 28 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 48 Läs vad Annamaria Svensson

• Har sålt en fastighet, tycker hon har skött det utmärkt. Ger ett seriöst och förtroendeingivande intryck. Kan varmt rekommendera henne
    Mustafa R sålde sitt hus med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2020-09-29
    • 105.0 m²
    • Persborg/västra Kattarp
    2020-09-29
  • Jag har köpt en lägenhet. Hon svarade våra frågor strax och tydligt. Det var första gången som jag har köpt en lägenhet i Sverige och hon hjälper mig och informera mig väldigt bra.
    Hossein F köpte sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2020-09-08
    • 3:a
    • 75.0 m²
    • Almvik
    2020-09-08
  • Väldigt duktig på alla sätt. Trevlig,glad o saklig.
    Christer V
    Christer V sålde sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2020-06-17
    • 4:a
    • 107.0 m²
    2020-06-17
  • Vi købte et radhus i Oxie med Anna Maria som mægler. Alt kommunikation gik fint og hun formidlede hurtigt kontakt til sælger, da vi skulle beslutte om vi ville købe denne bostadsrätt eller gå videre med en anden
    Signe C köpte sitt hus med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2020-05-10
    • 95.0 m²
    2020-05-10
  • Jag sålde mitt radhus via mäklaren Anna Maria på Fastighetsbyrån. Fantastiskt bemötande genom hela processen! Allt gick så smidigt och faktiskt över förväntan i dessa svåra C-19 tider. Hennes speciella strategi i samband med våra visningar kändes så otroligt tryggt och säkert i dessa oroliga tider. Tusen tack Anna Maria för allt och jag rekommenderar henne varmt åt alla som ska sälja eller köpa en bostad utav henne. Jag trodde inte det skulle gå så snabbt och smidigt att få sålt min bostad under Covid-19 . Hennes professionella bemötande, lugna sätt och ödmjukhet var ett extra plus ! Än en gång... STORT TACK!
    Irena M sålde sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2020-05-05
    • 5:a
    • 103.0 m²
    2020-05-05
  • Annamaria hjälpte mig sälja min bostadsrätt. Allting har fungerat bra och Annamaria har kunnat svara på alla våra frågor.
    Christoffer J sålde sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2020-04-14
    • 2:a
    • 57.0 m²
    • Håkanstorp
    2020-04-14
  • Helt proffesionellt handling och bra informatör vad gäller frågor kring köp/sälja hus och lite till.
    Murad M köpte sitt hus med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2020-03-18
    • 140.0 m²
    • Toarp
    2020-03-18
  • Tycker att affären har flutit på på ett smidigt sätt. Upplevde att Annamaria fullföljde sina åtaganden på ett noggrant och tryggt sätt vilket gjorde att jag fick en känsla av att Annamaria var en lämplig mäklare för mig och säkerligen andra också.
    Philip O sålde sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2020-03-14
    • 1:a
    • 41.7 m²
    • Limhamn
    2020-03-14
  • Annamaria som mäklare är väldigt bra på många sett. Hon är trevlig, glad, pålitlig och att den servicen hon ger en är på topp. Hon sålde våran lägenhet ( min och min frus ) för någon dag sen och vi blev rätt nöjda i slutändan med henne som våran mäklare och priset vi fick. Så henne kan man rekommendera utan några som helst problem. 🙂
    Riad M sålde sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2020-03-06
    • 3:a
    • 86.0 m²
    • Söderkulla
    2020-03-06
  • Jag sålt bostadsrätt, allt gick bra hon tog hand om allting väldigt bra.
    Raihana K sålde sitt hus med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2020-02-21
    • 95.0 m²