Annamaria Svensson

Annamaria Svensson

Annamaria Svensson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Annamaria Svensson har varit registrerad mäklare sedan 2014-03. Annamaria Svensson har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-09 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.8. Annamaria Svensson har haft 19 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 80 Läs vad Annamaria Svensson

• sålde sitt hus med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Gullvik
    2022-05-23 Verifierad kund
    Mäklaren hade ett trevligt sätt och var mycket tydlig vid vår första träff. Detta gjorde att man blev väl insatt i de olika skedena i försäljningen. Då vi inte tidigare sålt en bostad så kändes detta bra. Samt att vi fick snabb info och snabba svar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Bulltofta
    2022-05-21 Verifierad kund
    Glad o trevlig, duktig mäklare som kan sitt jobb
    • Södertorp
    2022-05-09 Verifierad kund
    Jag var bemöt på bästa sätt hon förklarade bra hur allting fungerar
    2022-04-24 Verifierad kund
    Kanske skulle kunna haft fler visningar inom kortare tid. Nu är en likadan 2:a ute men med österläge o inte så fin trädgård 3 budgivare.
    Jag fick utgångspriset.
  • köpte sitt hus med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Gullvik
    2022-04-01 Verifierad kund
    Annamaria har varit till stor hjälp för mig under hela processen från visning till skrivning av kontrakt. Hon svarade på frågor och var det något hon inte var säker på så fick vi återkoppling. Hon är tillgänglig, lyhörd och alltid hjälpsam.
    Väldigt gott bemötande och ger en massa bra tips.
    • Gula Höja
    2022-03-18 Verifierad kund
    Trevlig och kunnig mäklare!
    Våra frågor blev besvarade och mäklaren svarade direkt. Vi är supernöjda och rekommenderar Annamaria Svensson starkt.
    2022-03-05 Verifierad kund
    Enkel och tydlig kommunikation

Superbra!
  • Lina Z
    2022-03-05 Verifierad kund
    Hej,
    Annamaria är en väldigt trevlig och duktig mäklare. Hon bemötande oss på ett underbart sätt, hon är en smart, positiv och hjälpsam person. Hon är också mycket tydlig med all information som rör båda parter. Jag tycker att hon är en väldigt serviceinriktad mäklare. Jag är faktiskt väldigt nöjd som kund.
    • Limhamn
    2022-01-15 Verifierad kund
    Annamaria har jag anlitat ett par gånger vid försäljning av huvudmäns lägenheter. Första gången blev jag rekommenderad att anlita henne. Det fungerade så bra att jag anlitade henne vid nästa försäljning. Annamaria är mycket kunnig och jag har fullt förtroende för henne. Jag kan inte alla turer vid en försäljning men det kan hon vilket känns mycket tryggt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Husie
    2021-11-23 Verifierad kund
    Redan vid första kontakten med Annamaria så fick jag en positiv känsla. Hon berättade tydligt i telefon hur läget såg ut just nu på den lägenheten jag och min man var intresserade av. Vi fick sen en bra och snabb kommunikation via mail och sms. Annamaria var helt öppen och transparent under hela denna perioden vilket uppskattades mycket. Och dessutom engagerar hon sig i såväl säljaren som oss som köpare. Hon har hela tiden varit mycket snäll och tillmötesgående. Vi hade bara förväntningen att åtminstånde 1 mäklare skulle vara snabb i sin kommunikation och genuint bry sig om vårt liv, vilket hon gjorde. Så vi är mycket nöjda med henne.