Annamaria Svensson
Aktiv på Reco.se sedan 2016-09-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 46 Läs vad Annamaria Svensson

• Christer V
    Christer V sålde sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-06-17

4:a
    Väldigt duktig på alla sätt. Trevlig,glad o saklig. Läs mer
    Annamaria S gillar detta
  • Signe C köpte sitt hus med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-05-10

Oxie
    Vi købte et radhus i Oxie med Anna Maria som mægler. Alt kommunikation gik fint og hun formidlede hurtigt kontakt til sælger, da vi skulle beslutte om vi ville købe denne bostadsrätt eller gå videre med en anden Läs mer
  • Irena M sålde sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-05-05

5:a
    Oxie
    Jag sålde mitt radhus via mäklaren Anna Maria på Fastighetsbyrån. Fantastiskt bemötande genom hela processen! Allt gick så smidigt och faktiskt över förväntan i dessa svåra C-19 tider.
    Hennes speciella strategi i samband med våra visningar kändes så otroligt tryggt och säkert i dessa oroliga tider.

Tusen tack Anna Maria för allt och jag rekommenderar henne varmt åt alla som ska sälja eller köpa en bostad utav henne.
    Jag trodde inte det skulle gå så snabbt och smidigt att få sålt min bostad under Covid-19 .

Hennes professionella bemötande, lugna sätt och ödmjukhet var ett extra plus !
    Än en gång... STORT TACK! Läs mer
  • Christoffer J sålde sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-04-14

2:a
    Håkanstorp
    Annamaria hjälpte mig sälja min bostadsrätt. Allting har fungerat bra och Annamaria har kunnat svara på alla våra frågor. Läs mer
  • Murad M köpte sitt hus med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-03-18

Toarp
    Helt proffesionellt handling och bra informatör vad gäller frågor kring köp/sälja hus och lite till. Läs mer
  • Philip O sålde sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-03-14

Limhamn
    Tycker att affären har flutit på på ett smidigt sätt. Upplevde att Annamaria fullföljde sina åtaganden på ett noggrant och tryggt sätt vilket gjorde att jag fick en känsla av att Annamaria var en lämplig mäklare för mig och säkerligen andra också. Läs mer
  • Riad M sålde sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-03-06

3:a
    Söderkulla
    Annamaria som mäklare är väldigt bra på många sett. Hon är trevlig, glad, pålitlig och att den servicen hon ger en är på topp.
    Hon sålde våran lägenhet ( min och min frus ) för någon dag sen och vi blev rätt nöjda i slutändan med henne som våran mäklare och priset vi fick.
    Så henne kan man rekommendera utan några som helst problem. 🙂 Läs mer
  • Raihana K sålde sitt hus med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-02-21

Oxie
    Jag sålt bostadsrätt, allt gick bra hon tog hand om allting väldigt bra. Läs mer
  • Casper M köpte sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-02-17

2:a
    Almvik
    Super bra, snabba ordentliga svar på alla frågor Läs mer
  • Gunilla R sålde sin lägenhet med hjälp av Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2020-01-23

Västra Sorgenfri
    Jag har sålt en liten Lägenhet i Malmö med hjälp av Annamaria Svensson. Jag har hela vägen fått god information och känt mig uppdaterad och trygg med att jag skulle få lägenheten såld i rimlig tid. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson