13 rekommendationer

Annamaria Svensson
en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

Ahrenbergsgatan 4
212 44 Malmö — Visa karta

Vad tror Annamaria att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 13 kunder tycker om Annamaria Svensson

• Camilla S
    Camilla S skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Annamaria Svensson får absolut top betyg från os. Ekstremt behaglig- snäll- flexibel og proffesionell hele tiden. Vi anbefaler henne till andre och vill absolut använde hende igen.
  • Helena P
    Helena P skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Alltid ett proffsigt och korrekt bemötande.
    Hos henne är nog alla kunder unika, och hon uppskattar var och en.
    Man kan alltid känna sig välkommen, med alla typer av frågor.
    Annamaria, har ett väldigt lugnt och förtroende ingivande bemötande, vilket gör att man som kund alltid kan känna sig trygg.

Rekommenderar henne varmt!!
  • Martin H
    Martin H skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Annamaria var mycket noggrann från början till slut. Med sitt trevliga sätt och förmåga att lyssna på mig som kund, så kände jag mig trygg och nöjd genom hela försäljningen.

Mycket nöjd säljare!
  • Magdalena & Philip V
    Magdalena & Philip V skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Annamaria Svensson angagerar sig jätte mycket i sin arbete,jätte trevlig person,informerar kund steg efter steg.Jag är jätte nöjd att sammarbeta med Annamaria.
  • Peter S
    Peter S skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag fick ett vänligt, klart och tydligt bemötande hela vägen. Dessutom personligt och empatiskt, vilket har känts tryggt och bekvämt. Jag kan varmt rekommendera Annamaria Svensson för framtida mäklaruppdrag.
  • Phillipa S
    Phillipa S skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Anna-Maria har i sin roll som vår mäklare visat stort kunnande och professionalitet. Vidare har hon visat ett väldigt genuint och trevligt bemötande gentemot oss och hennes grundliga arbetssätt genom hela försäljningsprocessen gav ett resultat som var långt över vår förväntan. Vi vill varmt rekommendera Anna-Maria som mäklare.
  • Johan B
    Johan B skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag fick ett mycket bra bemötande av Annamaria. Väldigt smidig och proffsig att jobba med. Resultatet blev långt över min förväntan och jag är mycket nöjd.
    Jag kommer absolut att rekommendera Annamaria och även kontakta henne nästa gång jag ska sälja.
  • Eva E
    Eva E skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Anna-Maria gav ett mycket lugnt, tryggt,& proffsigt bemötande.
    Vi hade en förväntan men det gick inte riktigt som vi tänkt oss. Kände oss stressade.
    Men Anna-Maria fanns där hela tiden med sitt lugn & svarade sansat på våra frågor.
    Har man inte varit i denna situation innan kan det vara jobbigt. Så vi är väldigt tacksamma att vi fick Anna-Maria som vår mäklare. Har rekommenderat henne redan till en kollega.
  • Nelly V
    Nelly V skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket bra bemötande, snabbt och enkelt att förmedla bostaden.
  • Kristina A
    Kristina A skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Försäljningen av lägenheten drog ut på tiden, på grund av en renovering av toaletten, där brunnen inte var godkänd. Visning av lägenheten kunde blivit, när brunnen var klar.Annars allt ok!!
  • Svetlana & Zigmont G
    Svetlana & Zigmont G skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    En helt fantastisk mäklare. Vi har fått all information, hjälp och feedback som vi behövde. Jobbet var utfört professionellt. Vi är supernöjda och kommer inte ens tvivla på att rekommendera eller så kontakta Annamaria Svensson igen. Bästa mäklare i Malmö!
  • Karin B
    Karin B skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vänlig, proffsig och skött hela min bostadsaffär oklanderligt
  • Victor S
    Victor S skrev om Annamaria Svensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Det var en underbar upplevelse att sammarbeta med maklaren Annamaria Svensson. Med sin valdig god komunikations formaga, Annamaria narmar sig av maniskor och fixar en mycket stark relation med kunden, men sammtidigt lyckas hon att behalla sin hog proffesional niva. Hon fokuserar med allt sin energi pa malet och de goda resultaten hon skaffar ar en normal konsekvens av ett intens och bra planerat arbete. For vem som vill gora en bra affar utan att forlura tid och pengar i onodan, jag rekomanderar varmt Fastighetsbyran och, sjalvklart, maklaren ANNAMARIA SVENSSON.

Med vanliga halsningar
    Victor Savoiu