Jesper Jeschko Björnsson

Jesper Jeschko Björnsson

Jesper Jeschko Björnsson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jesper Jeschko Björnsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Jesper Jeschko Björnsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 105 omdömen med ett betyg på 4.9. Jesper Jeschko Björnsson har haft 52 försäljningar sen 2020-02 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har arbetat som mäklare sedan 2006 och har samlat på mig massa kunskap och erfarenhet som är en stor fördel för mina kunder. Bostadsaffären är den största affären i livet för de flesta personer och jag garanterar dig att jag går "all in" i varje uppdrag.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en bakgrund som konstnär! Jag har ett starkt bildseende vilket gör att jag är duktig på att ge tips om vad man ska tänka på inför fotograferingen. Det är en stor fördel och jag hjälper gärna fotografen att hitta spännande vinklar.

Försäljningar 2020-02 - 2021-02

Läs vad 105 Läs vad Jesper Jeschko Björnsson

• Ástþór G
    • 74.5 m²
    • Persborg/västra Kattarp
    2021-03-04
    Allt gick smidigt för sig.
    Bra förklaring.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • 78.5 m²
    • Lindeborg
    2021-02-09
    Vi har fick ett bra intryck av Jesper direkt från början. Väldigt professionell och noga med att allt ska gå rätt till. Lätt att nå och fanns alltid till hjälp när vi hade frågor eller något vi undrade över. Rekommenderar Jesper starkt om ni vill sälja er bostad och samtidigt känna er trygga i er försäljning!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • 2:a
    • 61.5 m²
    • Rosengård
    2021-01-24
    Jag köpte en bostad i Malmö och tyckte att det gick bra och smidigt. Mäklaren va trevlig, duktig och förklarade bra om bostaden.
    Jag är nöjd.
    • 88.0 m²
    • Bulltofta
    2020-12-28
    Väldigt trevlig, kompetent, professionell och superbra mäklare!
  • Mohamed M
    • 4:a
    • 106.0 m²
    • Husie
    2020-12-21
    Jag köpte ett radhus i Husie. Jesper var väldigt professionell på visningen och även under tiden då budgivningen pågick. Kontraktskrivningen gick också bra med honom i spetsen.
    • 82.5 m²
    • Annestad
    2020-12-19
    Köpt bostadsrätt, proffsigt bemötande
  • Mikael K
    • 100.0 m²
    2020-12-05
    Vi sålde en liten enplans fastighet om 100 kvm.
    Jesper gav omdelbart ett gediget, trevligt, professionellt och strukturerat intryck som förstärktes ytterligare under processens gång!
    Vår förväntan att försäljningen skulle avlöpa smidigt och till ett bra pris infriades till fullo. Hela teamet kring J var trevliga och proffsiga(stylist och fotograf) och bidrog till att producera ett fint prospekt över fastigheten som sedan kunde utnyttjas vid marknadsföringen.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda med Jesper och Fastighetsbyrån s hjälp till oss i denna för oss viktiga affär!
    Mikael och Helena ❤️
  • sålde sitt hus med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • 107.0 m²
    • Oxie
    2020-11-23
    Sålde mitt radhus. Eftersom vi samtidigt letat efter annat hus har vårt legat på ”på gång” länge. Jesper har varje vecka uppdaterat läget, hållet kontakten och engagerat sig i vårt hus. Hjälpt till med foton och sett till att göra en snygg försäljning. Mycket nöjda!
    • 2:a
    • 61.5 m²
    • Rosengård
    2020-11-11
    Sålde en bostads rätt i widells väg 5 , han var duktig tydlig och ärligt talat , har kommit fram på alla punkter som vi pratade om i början.
    Rätt så bra mäklaren.
    Jag är riktig nöjd 😀
    Tack
  • Sofia L
    • 4:a
    • 106.0 m²
    • Husie
    2020-11-10
    Vi sålde nyligen vår lägenhet och är jätte nöjd med Jesper som mäklare. Han är en väldigt seriös och engagerad mäklare. Rekommenderas varmt!