Jesper Jeschko Björnsson

Jesper Jeschko Björnsson

Jesper Jeschko Björnsson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jesper Jeschko Björnsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Jesper Jeschko Björnsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 177 omdömen med ett betyg på 4.9. Jesper Jeschko Björnsson har haft 38 försäljningar sen 2022-09 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har arbetat som mäklare sedan 2006 och har samlat på mig massa kunskap och erfarenhet som är en stor fördel för mina kunder. Bostadsaffären är den största affären i livet för de flesta personer och jag garanterar dig att jag går "all in" i varje uppdrag.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en bakgrund som konstnär! Jag har ett starkt bildseende vilket gör att jag är duktig på att ge tips om vad man ska tänka på inför fotograferingen. Det är en stor fördel och jag hjälper gärna fotografen att hitta spännande vinklar.

Försäljningar

2022-09 - 2023-08

177 omdömen om Jesper Jeschko Björnsson

Sedan starten hos Reco 2017
Hans E
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Bulltofta

Vi blev vänligt bemötta av Jesper och kändes som vi hade känt honom länge. Vi visste att försäljningsläget inte var det bästa, men Jesper hade en bra lösning. Efter första mötet med Jesper sattes plan upp av honom och vi lyckades hålla den. Jesper har varit snabb och tillmötesgående i telefon och mail. Vi har bara positiv bedömning av hans proffsiga mäklartjänst. Vi kommer att rekommendera honom i vår vänkrets. Med vänliga hälsningar Monica och Hans Ekdahl

Jasmina N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Virentofta

Professionell, kunnig och effektiv.

Anders B
Sålde sitt hus med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Virentofta

Kan varmt rekommendera Jesper som mäklare vid din nästa bostadsaffär. Smidigt och enkelt med hans professionella stöd.

Khaled S
Bunkeflostrand

Trevligt bemötande, tog sig tid för att besvara frågeställningar. Väldigt bra kommunikation och aktiv.

Michael B
Annestad

En mycket trevlig person med bra service, lyhörd och förstklassig kommunikationsförmåga

Ayisha A
Södertorp

Jesper Jeschko Björnsson på Fastighetsbyrån är en mycket kunnig och professionell mäklare. Bemötande har varit väldigt bra och det har varit ett nöje att lämna över ansvaret till honom. Rekommenderar han starkt till både köpare och säljare.

Dimitris A
Köpte sitt hus med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
Virentofta

Jesper was very supportive, guiding us along the process and constantly keeping us updated!

Kerstin S
Dammfri

Jesper har under hela tiden varit vänlig, kunnig, professionell, kommunikativ på allra bästa sätt. Jesper har varit väldigt bra på att uppdatera och informera om aktuellt läge, och vi har kunnat resonera och tänkt tillsammans om försäljningen. Jag är väldigt nöjd och glad över detta!

Labinot D
Södertorp

Jag tycker att Jesper var trevlig, påläst, social, glad

Yvonne L
Östra Sorgenfri

Jesper är strukturerad, ärlig och tydlig. Blev mycket trevligt bemött under hela försäljningen. Jag kan varmt rekommendera Jesper, för er som söker en mäklare med gedigen kompetens.