Jesper Jeschko Björnsson

Jesper Jeschko Björnsson

Jesper Jeschko Björnsson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jesper Jeschko Björnsson har varit registrerad mäklare sedan 2006-07. Jesper Jeschko Björnsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2017-09 och har fått 127 omdömen med ett betyg på 4.9. Jesper Jeschko Björnsson har haft 55 försäljningar sen 2020-10 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag har arbetat som mäklare sedan 2006 och har samlat på mig massa kunskap och erfarenhet som är en stor fördel för mina kunder. Bostadsaffären är den största affären i livet för de flesta personer och jag garanterar dig att jag går "all in" i varje uppdrag.

Vad vet vi inte om dig?
Att jag har en bakgrund som konstnär! Jag har ett starkt bildseende vilket gör att jag är duktig på att ge tips om vad man ska tänka på inför fotograferingen. Det är en stor fördel och jag hjälper gärna fotografen att hitta spännande vinklar.

Försäljningar 2020-10 - 2021-09

Läs vad 127 Läs vad Jesper Jeschko Björnsson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Almhög
    2021-10-06
    Hej!
    Mäklare Jesper är mycket bra, trevligt. Och mycket duktig som säljare.
    Med vänliga hälsningar
    Tuyet
    • Västra Kattarp
    2021-10-04
    Trevlig leende med bra och tydligt förklaring
  • sålde sitt hus med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-09-29
    Jesper hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Oxie. Jag kan varmt rekommendera honom eftersom han är lugn och går igenom allt med en så man känner sig trygg.
    2021-09-09
    En mycket trevlig och jordnära man. Väldigt tillmötes gående och tänker på säljarens bästa. Väldigt nöjda med Jesper
    2021-08-25
    ALLT OKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    • Västra Kattarp
    2021-08-20
    Första intrycket av Jesper var professionellt och det kändes tryckt direkt. Hjälpsam hela vägen och alltid tillgänglig, även på sin semester då min bostadsrätt faktiskt blev publicerad. Upplägget Jesper kör med är guld värt och kan varmt rekommendera Jesper till er som går i säljtankar. Tack ännu en gång Jesper för ett bra utfört jobb.
  • köpte sitt hus med hjälp av Jesper Jeschko Björnsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    2021-06-24
    Snabb respons på dom frågor vi hade och var alltid lätt att få tag på.

Gick igenom allt i kontraktet noga och såg till så alla parter förstod vad som gällde och vad vi skrev under
    2021-06-08
    Köpt lägenhet
    Bemött på ett bra och trevligt sätt
    Allt gick som jag hade tänkt mig
    2021-06-07
    Köpte en bostadsrätt. Köpet gick smidigt och mäklaren gav bra bemötande , visade engagemang och kom med råd o tips.
    Rekommenderar honom varmt.

Leila K.
    2021-06-04
    Jesper hjälpte oss när vi skulle köpa vår första bostadsrätt, han var både inkännande och gav oss den information vi behövde - allt i lugn takt trots att det brann lite i knutarna ☺ Jesper var öppen för att svara på alla typer av frågor och kändes engagerad och genuint intresserad av att alla inblandade skulle vara nöjda och trygga. Jag kan varmt rekommendera Jesper och skulle själv gärna ha med honom att göra igen vid såväl försäljning som köp av bostad. Tack Jesper! 🙏