Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö Öster Jessica Johansson
Jessica Johansson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-05 - 2018-11
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett socialt och spännande arbete med variation gällande arbetsuppgifter. Man möter nya människor varje dag och det är ditt driv som avgör hur långt du vill nå.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag blev Årets mäklare 2017 på Fastighetsbyrån Malmö! Genom personligt engagemang och stort driv strävar jag efter samarbeten med hög kvalitet, där både säljare och köpare ska känna sig trygga men framför allt nöjda efter varje avslutad bostadsaffär. Läs mer

Läs vad 80 kunder tycker om Jessica Johansson

• Dödsboet efter Lennart L sålde sin bostad med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jessica sålde en bostadsrätt som ingick i mins fars dödsbo. Respekt, professionalism, driv, samt klar och tydlig kommunikation är ord som på ett bra sätt beskriver hur Jessica hanterade försäljningen. Läs mer
    2018-11-26 Jessica J svarar Dödsboet efter Lennart L
    Tack så mycket :) Glad att du är lika nöjd som jag över försäljningen. Ses på tillträdet Mvh Jessica, Fastighetsbyrån.
  • Pantea N
    Pantea N sålde sin bostad med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Har sålt min lägenhet på 89 kvm i Limhamn. Jessika är trevlig lugn och lättsam. Jag hade hoppats på att vi hade fått utgångspriset men det gick tyvärr inte. Men i det stora hela så är jag nöjd. Läs mer
  • Birgitta P köpte sin bostad med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    vi har köpt en lägenhet jag har blivit bra bemött

Birgitta Persson Läs mer
  • Fatima M skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jag köpte ett radhus (bostadsrätt). Mäklaren bemötte oss bra, proffistionellt. Besvarade våra frågor och informerade oss om viktig info vi behövde veta. Läs mer
  • Angelica W
    Angelica W skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Mycket bra. Sålde en 3:a i Almvik i Malmö. Är väldigt nöjd med allt Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Hår köpt o sålt en del hus och lägenheter genom åren men aldrig mött en trevligare och proffsigare mäklare än Jessica, helt perfekt från början till avslut. Läs mer
  • Zina T skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Vi sålde vår bostadsrätt med hjälp av Jessica som är en erfaren och duktig märklare som kände till vårt område Malmö öster. Professionell service kunnig och snabb! Vi rekomenderar gärna Jessica som en mycket bra och kompetent mäklare och som bemöter kunden på bästa sätt. Läs mer
  • Cecilia Z
    Cecilia Z skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Jessica var vår mäklare vid försäljning av vår bostadsrätt på Eriksdalsgatan 3A i Malmö. Hon gett oss ett mycket bra, proffsigt och trevligt bemötande! Vi rekomenderar gärna Jesdica som en mycket bra och kompetent mäklare och som bemöter kunden på bästa sätt.

Mvh Linnea, Cecilia och Crister Zedigh Läs mer
  • Linnéa Z skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Kunde inte haft en bättre upplevelse, Jessica har gjort ett toppen jobb och hjälpt oss med allt. Läs mer
  • Amelia L
    Amelia L skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster
    Köpt och sålt via Jessica. Professionell serviceminded kunnig och snabb! Läs mer
    2018-06-21 Jessica J svarar Amelia L
    Tack snälla du :) Så kul att båda affärerna blev så smidiga och lyckade. Hälsning Jessica

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson