Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Malmö Öster Jessica Johansson
Jessica Johansson
Registrerad mäklare sedan 2014
Aktiv på Reco.se sedan 2015
2018-08 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Att det är ett socialt och spännande arbete med variation gällande arbetsuppgifter. Man möter nya människor varje dag och det är ditt driv som avgör hur långt du vill nå.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Jag blev Årets mäklare 2017 på Fastighetsbyrån Malmö! Genom personligt engagemang och stort driv strävar jag efter samarbeten med hög kvalitet, där både säljare och köpare ska känna sig trygga men framför allt nöjda efter varje avslutad bostadsaffär. Läs mer

Läs vad 84 kunder tycker om Jessica Johansson

• Bojan A sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-02-07

2:a
    59.5m²
    Gula Höja
    En stor tack till Jessica för en fantastiskt upplevelse, hon är proffesinell, kunnig, hjälpsam, samarbetsvillig, snabb. Skötte allt perfekt, rekommenderar Jessica gärna Läs mer
  • Magdalena K
    Magdalena K sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-01-28

3:a
    80m²
    Husie
    Min upplevelse var mycket positiv. Jessica är personlig, ödmjuk och jag fick förtroende för henne direkt. Jag valde henne pga. hennes goda erfarenhet inom mitt bostadsområde.
    Rekommenderar henne varmt. Läs mer
    2019-01-28 Jessica J svarar Magdalena K
    Tack Magdalena :) Så glad jag blir! Tipsa gärna alla du känner haha vi ses på tillträdet. Mvh Jessica, Fastighetsbyrån.
  • Patrick P sålde sitt hus med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2019-01-27

172m²
    Husie
    Som säljare var vi i ett läge där vi hade behov av att snabbt få till ett avslut på vår husförsäljning. Jessicas goda referenser och tidigare mycket väl genomförda försäljningar i vårt område gjorde att det var ett självklart val att kontakta henne. Kontakten i sig var snabb och konkret, och Jessica svarade mycket väl upp mot våra specifika krav kring upplägg av försäljningen. Tydlig kommunikation, effektivitet och lyhördhet gör att vi vill ge Jessica våra allra bästa rekommendationer till alla som funderar på att sälja hus eller lägenheter i östra Malmö. Läs mer
    2019-01-27 Jessica J svarar Patrick P
    Tack så hemskt mycket Patrick :) Glad att ni är nöjda. Vi ses och hörs framöver Mvh Jessica.
  • Pouneh E köpte sin bostad med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-12-27

Allt gick bra med Jessica. Hon var jättesnäll. Läs mer
  • Dödsboet efter Lennart L sålde sin bostad med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-11-25

Jessica sålde en bostadsrätt som ingick i mins fars dödsbo. Respekt, professionalism, driv, samt klar och tydlig kommunikation är ord som på ett bra sätt beskriver hur Jessica hanterade försäljningen. Läs mer
    2018-11-26 Jessica J svarar Dödsboet efter Lennart L
    Tack så mycket :) Glad att du är lika nöjd som jag över försäljningen. Ses på tillträdet Mvh Jessica, Fastighetsbyrån.
  • Pantea N
    Pantea N sålde sin bostad med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-11-05

Har sålt min lägenhet på 89 kvm i Limhamn. Jessika är trevlig lugn och lättsam. Jag hade hoppats på att vi hade fått utgångspriset men det gick tyvärr inte. Men i det stora hela så är jag nöjd. Läs mer
  • Birgitta P köpte sin bostad med hjälp av Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-11-05

vi har köpt en lägenhet jag har blivit bra bemött

Birgitta Persson Läs mer
  • Fatima M skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-10-04

Jag köpte ett radhus (bostadsrätt). Mäklaren bemötte oss bra, proffistionellt. Besvarade våra frågor och informerade oss om viktig info vi behövde veta. Läs mer
  • Angelica W
    Angelica W skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-10-03

Mycket bra. Sålde en 3:a i Almvik i Malmö. Är väldigt nöjd med allt Läs mer
  • Anders L
    Anders L skrev om Jessica Johansson en del av Fastighetsbyrån Malmö Öster

2018-10-03

Hår köpt o sålt en del hus och lägenheter genom åren men aldrig mött en trevligare och proffsigare mäklare än Jessica, helt perfekt från början till avslut. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Öster

Jessica Johansson