Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö Väster

Fastighetsbyrån Malmö Väster

Regementsgatan 13, 217 53 Malmö — Visa karta

Malmö expanderar och växer med allt fler nybyggnationer och människor. Det är förståeligt att allt fler vill flytta hit. Här hittar du inte bara stadspuls utan även närhet till både kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av stadens västra delar ska du ta kontakt med Fastighetsbyråns kontor på Regementsgatan 13. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig genom hela bostadsaffären, oavsett det är ett köp eller en försäljning du ska göra.

Varmt välkommen att kontakta oss så fixar vi ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 242 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Väster

• Emra S skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bästa mäklaren någonsin! Fick sålt min bostad på en vecka. Läs mer
  • Savo D skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt en mindre lägenhet i Malmö. Mäklaren kunde vara lite tydligare med vad hon visste man kunde renovera i lägenheten eller vad hon trodde gick att göra. Läs mer
  • Lin P skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna har ett intresserat, engagerat och jordnära bemötande! Fick precis den hjälp jag önskade vid försäljning av min bostadsrätt. Kunde med trygghet lämna över alla detaljer och bara bestämma när det var tid att sälja. Läs mer
  • Moa O skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi var supernöjda med Jenny genom hela processen, från första mötet till försäljningen. Vi uppskattade framförallt att hon alltid var snabb med att återkomma och att hon höll oss väl informerade hela tiden. Läs mer
    2018-10-25 Jenny E svarar Moa O
    Tusen tack för den fina rekommendationen Moa!
  • Oscar D skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har köpte en bostad, mottagande och förstående, jag kom till en visning som jag inte hade några störreförhoppningar om och det slutade med en snabb affär oavsett omständiga svårigheter Läs mer
  • Nicklas A skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    köpt bostad på nobelvägen, öppen och bra säljare.
    lätt och smidig affär. Läs mer
  • Johanna J skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Har både köpt och sålt av Alexandra. Mycket nöjd! Man känner tillit och får alltid mycket bra bemötande. Hade dock som kanske konstruktiv kritik velat ha ett bättre upplägg och överblick om tillvägagångssättet för försäljningen. Läs mer
  • Ulf H skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Har köpt en lägenhet.
    Allting har fungerat smärtfritt och smidigt. De problem som uppstått har Johanna hjälpt till att fixa på ett enkelt och proffesionellt sätt.
    Johanna har ett trevligt sätt mot oss kunder, och hon har alltid varit väl förberedd inför kundmöten. Läs mer
  • Emelie Q skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi gick på en privat visning och tittade. Vi har alltid fått snabb återkoppling från Johanna! Vilket är tacksamt när man åker en bit för att titta på lägenheter. Sen att allt gick snabbt och smidigt. Super trevlig och avslappnad!

Kärlek vid första ögonkastet. Läs mer
  • Graham M skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bra support, och slut lösning OK! Läs mer
    Jenny E gillar detta
  • Katarina C skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde min bostad via Carolina och kan varmt rekommendera henne. Hon levde upp till förväntningarna och sålde lägenheten till utlovat pris. Läs mer
  • Jakob L skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Professionell. Tar eventuella frågor på allvar. Rak på sak i svar, kunnig på frågor som uppstår. Läs mer
  • Katarzyna H skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Hon var kunnig och professionell och väldigt trevlig. Läs mer
  • Peter N skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Suverän mäklare som ingav helt rätt förväntningar inför försäljningen av vår lägenhet. Utmärkt bemötande och hon höll oss uppdaterade genom hela processen. Rekommenderas! Läs mer
  • Johan B skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag köpte en större lägenhet i centrala Malmö. Det hela gick väldigt bra och smidigt. Jag blev underrättat fortlöpande om hur processen fortgick och fick hjälp att fixa detaljer med min bank efteråt. Professionell utan att "pusha". Läs mer
  • Hedda W
    Hedda W skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag var så nöjd med Alexandra när jag köpte min första lägenhet att hon även fick sälja samma lägenhet när det var dags att flytta tre år senare. Hon är en superbra mäklare och gjort allt jag kunnat önska under försäljningen! Rekomenderas starkt! Läs mer
  • Anett N skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har både köpt hus och nu sålt hus via Johanna och är mycket nöjd. Proffsig i sitt framtoning och återkopplar hela tiden så man känner att man är uppdaterad under hela processen.
    Jag har höga förväntningar på mäklare och Johanna har efterlevt dessa.
    Fastighetsbyrån producerar mycket fint säljmaterial - en eloge till er! Läs mer
  • Therese K skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag sålde min bostadsrätt i Malmö med Jennys hjälp. Tyvärr stötte vi på problem på vägen på grund av en läcka i lägenheten och ohygieniska andrahandshyresgäster.

Jenny har under hela tiden varit mån om mig som säljare, gett mig information och har alltid varit tillgänglig. Hon har haft ett trevlig bemötande och ett trevligt sätt.

Jag rekomenderar gärna Jenny och använder gärna henne igen. Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Liselott J skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Alexandra är mycket tillmötesgående, tydlig och informativ till köpare. Läs mer
  • Anna T skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag blev mycket vänligt bemött av Alexandra vid det första mötet då vi träffades för en värdering av min lägenhet på 24 kvadratmeter.
    Under hela processen har Alexandra funnits tillgänglig och kunnat svara på mina frågor.
    Hon skötte även försäljningen väldigt snabbt och utan problem för min del.
    Jag har en mycket positiv bild av Alexandra, hennes kompetens, kunskap och samarbetsförmåga. Läs mer
  • Oskar L
    Oskar L skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har sålt min 3a, 76kvm på fosiedal. Köptes för 1 150 000kr Juni 2017. Såldes knappt ett år senare via Johanna Olsson för otroliga 1 335 000kr. Jag hittade Johanna på Malmömässan och fick redan då ett väldigt bra intryck. När hon sa att Fastighetsbyrån var bäst i Sverige så hann jag inte tveka en sekund. Jag anlitade Johanna strax därefter och har fått all hjälp jag behövt när jag behövt det. Mina förväntningar var lika med 0 eftersom jag hade fått lägenheten besiktigad av ett annat bolag och räknade inte med att tjäna någonting på affären.
    Jag lämnade allt mitt förtroende och litade till 110% på Johanna vilket lönade sig i slutändan. Min helhetsupplevelse är väldigt professionell och strukturerad. Jag rekommenderar Fastighetsbyrån till alla jag känner. Det enda negativa är väl att arvodet är väldigt högt, men Johanna förtjänade sin provision efter sitt arbete. Läs mer
  • Danijel M skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har köpt lägenhet, jag är glad för det. Läs mer
  • Susanne S skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt en Bostadsrätt!Blev mkt väl bemött av Carolina S ,hon är en underbar människa tog sig tid o lyssna förklara,svarade alltid när man ringde o ingen fråga från mig till henne var dum,hon stöttade mig genom mitt köp ,kunde inte få en bättre Mäklare❤️Tack för all hjälp Carolina .kram Sussie på Mölledalsgatan i Malmö! Du är bäst💐💐💐💐💐 Läs mer
  • Josefin L skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Carolina gjorde ett utmärkt jobb under mitt köp av min första lägenhet! På ett genuint, tillmötesgående och proffessionellt sätt har hon hjälpt till med min bostadsaffär. Ett stort tack till henne! Läs mer
  • Joel M
    Joel M skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Duktig, trevlig, snabb på att svara och alltid tillgänglig. Läs mer
  • Fredrik R
    Fredrik R skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag sålde en lägenhet i centrala Malmö med Jenny. Hon var genom hela processen tillmötesgående för mina önskemål, aktiv med att föreslå egna lösningar och "taggat" för att sälja.

Jenny är en ung, charmig och hungrig mäklare som har stöttat och hjälpt oss i hela säljprocessen från första kontakt. Hon är ärlig och uppriktig och lever verkligen upp till alla förväntningar man kan ha.

Jag rekommenderar verkligen Jenny som mäklare! Läs mer
    Representant för Fastighetsbyrån gillar detta
  • Sven M skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt enrummare i Malmö.
    Johanna är en trevli alert kunnig och engagerad mäklare som skött alla detaljer på ett oslagbart bra sätt. Med andra ord hade jag en väldig tur då jag lyckades engagera henne. Hon får mina bästa rekommendationer! Läs mer
  • Leonard G skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpte objektet Erikslustvägen 42H, lgh 388. Johanna har varit god hjälp hela vägen, och har alltid ställt upp med att svara på frågor och varit kontaktbar närsomhelst. 5/5 Läs mer
  • Oscar L skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Alltid tillgänglig, personlig och lyhörd för mina önskemål Läs mer
  • Kajsa R skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Snabbt och lätt fick jag min fina bostad tack vare Johanna! Mycket nöjd! :) Läs mer
  • Göran W skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Min dotter köpte en 2:a
    Väl bemött
    En kunnig och trevlig mäklare Läs mer
  • Agneta W skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Kunnig, svar på allt, proffsig Läs mer
  • Andrea W skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Hjälpsam, proffsig och framförallt snabb i beslut och vid frågor. Läs mer
  • Anders D
    Anders D skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny är en Stjärna ! Hon är lyhörd, professionell och sätter ett bestående intryck av tillit.
    Jenny besitter en positiv säljande approach och är mycket bra kommunikativt. Hon presenterade ett mycket bra upplägg av bostadsaffären med alternativ för flexibilitet. Jenny vet hur man tar hand om sina kunder och tar till sig av information så att köpare och säljare blir nöjda.

Vidare var Jenny tillgänglig under hela bostadsprocessen när det uppkom frågor samt snabb på att återkoppla.
    Jag är mycket nöjd med Jenny som mäklare vid försäljning av min bostad och rekommenderar henne till framtida kunder. Läs mer
  • Nikolce S skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bra bemötande och driven säljare Läs mer
  • Simon H skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    En mycket bra totalupplevelse! Carolina besitter alla bra egenskaper som man kan önska sig av en mäklare! Läs mer
    Carolina S gillar detta
  • Christian P skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Hon gjorde ett jätte bra jobb när hon hjälpte mig att sälja min lägenhet så kan rekommendera henne till fler. Läs mer
    Carolina S gillar detta
  • Zinedine B skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Mycket duktig mäklare som alltid hade ett positivt och trevligt bemötande. Efter att ha träffat cirka 10 mäklare blev det att jag valde Carolina. Hon hade bättre energi och var mer engagerad. Det var lätt att kommunicera med henne och hon lyssnade på mina funderingar och vi bollade flera ideér tillsammans, vilket jag uppskattade. Det gjorde att jag kunde följa med i bostadsaffären hela vägen.
    Jag har rekommenderat Carolina till fler personer och de som valt henne har också varit nöjda! Läs mer
  • Jenny W skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Trevligt bemötande och proffsigt utfört arbete. Läs mer
  • Malin M skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    jag är super nöjd med Carolina som mäklare. Skulle inte tveka en sekund med att sälja med henne igen:)! Läs mer
  • Linnéa L skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Trevlig, hängiven till sitt arbete, vill kundens bästa. Noggrann. Tillmötesgående. Läs mer
  • PärOle L skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har köpt ett objekt via Carolina Samuelsson.
    Som köpare har jag funnit Carolina mycket förtroendefull,
    serviceminded och trevlig att ha att göra med.
    Hennes sätt att agera vid visningen av bostaden bidrog starkt till att jag på stående fot la ett bud på objektet.
    Jag kan varmt rekommendera Carolina som mäklare -
    hon torde vara en mycket viktig tillgång för en mäklarbyrå.
    Pär Ole Lewin Läs mer
  • Michel L skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Duktig mäklare med bra social kompetens Läs mer
  • Claes L skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Kunnig tillmötesgående engagerad Läs mer
  • Daniel M skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    En professionell fastighetsmäklare som har stenkoll på bostadsmarknaden. Alexandra håller vad hon lovar och erbjuder en hjälpande hand i vad som enkelt kan upplevas som en djungel. Vi rekommenderar henne för både försäljning och vid köp av bostad.
    Tack för ett fint bemötande och en fantastisk köpupplevelse! Läs mer
  • Andreas J skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Carolina är mycket trevlig, hjälpsam och engagerad i arbetet. Vi är mycket nöjda med samarbetet. Läs mer
  • Ingrid L skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Carolina är en trevlig, engagerad och kunnig mäklare. Hon är snabb och jag kände mig väldigt trygg när hon sålde min lgh och ger henne de bästa rekommendationerna! Läs mer
  • Fredrik G skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi föll för Carolina pga att hon sålde in er på ett okomplicerat sätt och kunde låsa affären på plats. Jag hade träffat fyra andra mäklare innan och sen dök Carolina upp och gjorde ett så gott intryck att jag fattade beslut på plats Läs mer
    Carolina S gillar detta
  • Alexander M skrev om Carolina Samuelsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Fantastisk på alla sätt och vis! Läs mer
  • Carsten L skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Alexandra var pigg och trevlig från första dagen vi träffades och gjorde ett professionel jobb. Jag är nöjd med hennes jobb. Läs mer

Regementsgatan 13, 217 53 Malmö