Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö Väster

Fastighetsbyrån Malmö Väster

Regementsgatan 13, 217 53 Malmö — Visa karta

Malmö expanderar och växer med allt fler nybyggnationer och människor. Det är förståeligt att allt fler vill flytta hit. Här hittar du inte bara stadspuls utan även närhet till både kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av stadens västra delar ska du ta kontakt med Fastighetsbyråns kontor på Regementsgatan 13. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig genom hela bostadsaffären, oavsett det är ett köp eller en försäljning du ska göra.

Varmt välkommen att kontakta oss så fixar vi ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 279 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Väster

• 2019-08-19

Helena H skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Tillgänglig och hjälpsam på alla sätt! Läs mer
  • 2019-08-19

Mattias L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag min familj köpte en femma och sålde en fyra, båda affärer med Jennys fantastiska hjälp.

Jenny är en mycket duktig mäklare: öppen och rak i dialogen och dessutom mycket trevlig. Hon håller huvudet kallt i pressade situationer, och är mån om att hela tiden hålla en uppdaterad om vad som händer i köp/sälj-processen. Jag kan verkligen rekommendera henne och vill önska henne lycka till i framtiden. Läs mer
  • 2019-08-17

Sanne R skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde en bostadsrätt för 1,710 i Malmö Tyckte hon var väldigt trevlig i sitt bemötande men kände att jag inte helt visste om hon jobbade för mig eller köparen kände mig väldigt anklagad när det kom in bud som visade sig vara falska och jag kände att hon talade väldigt för och övertala mig till att välja en speciell köpare som jag inte var helt bekväm med.
    Men jag var nöjd med priset och värderingen. Läs mer
    2019-08-18 Jenny E svarar Sanne R
    Hej Sanne!

Tråkigt att du inte är 100 % nöjd, för det är alltid mitt mål. Anledningen till att jag talade för att du skulle gå mot ett håll var för att jag vill guida dig rätt och för att vi skulle få ihop affären och inte gå miste om de väldigt bra buden vi hade. Det är mitt, som din mäklare, ansvar att råda dig mot vad jag tror är bäst utifrån de förutsättningarna vi har och det gjorde jag hela tiden. Hoppas att du nu i efterhand ändå känner dig nöjd med utfallet och att vi faktiskt slog rekord i föreningen på lägenheter av den storleken!! Hälsningar, Jenny
  • 2019-08-16

Marthina O skrev om Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt en 2a, 58kvadrat på Köpenhamnsvägen vid Erikslust.

Joachim har varit väldigt professionell,
    hjälpsam och trevlig från första kontakt. Vi har bara positivt att säga om Joachim och han överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-08-07

Emma O skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Trevlig, proffsig, tydlig och noggrann. Skulle rekommendera Johanna Olsson som mäklare och själv vända mig till henne igen. Läs mer
  • 2019-08-07

Susanna A skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpte bostadsrätt. Kunnig och professionell hjälp, trevligt bemötande. Läs mer
  • Josefin K

2019-07-25

Josefin K skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt och därefter sålt min lägenhet utav Jenny som verkligen alltid funnits där. När jag än haft en fråga eller funderat på något så har hon alltid svarat, kommit med feedback och varit helt fantastisk. Hon har en energi, glöd och vilja som många saknar. Jag valde att säga upp mitt kontrakt med våningen&villan för att låta Jenny sälja den istället. Vilket hon gjorde till rekordpris! Läs mer
  • 2019-07-24

Christina S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpte bostadsrätt. Mäklaren var lätt att nå och ringde alltid tillbaka som överenskommet. Lite minus att man ss att tillträdet först var ett datum vilket gjorde att jag accepterade ett pris med säljaren för att spara en månadshyra. Den ändrade tillträdesdagen meddelades inte förrän innan kontraktsskrivningen och om jag fått veta det tidigare kunde jag haft mer is i magen då ingen annan budgivare fanns. Dock skötte Johanna försäljningen bra trots strulig säljare. Läs mer
  • Eva-Lotta A

2019-07-22

Eva-Lotta A skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Duktig, ambitiös, bra att ha och göra med. Har nu både köpt och sålt min bostadsrätt genom Johanna och allt har fungerat utmärkt! Läs mer
  • 2019-07-04

Joakim K skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har köpt en bostadsrätt
    Jenny återkommer även när man inte förväntar sig det.
    Allt har gått smidigt både i affären och i kommunikationen.
    /Joakim Läs mer
  • 2019-07-01

Oskar P skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    100% bäst!! Tillmötesgående, professionell, trevlig, kämpade och peppande! Rekommenderas till blivande lägenhetssäljare....... Stort tack! Läs mer
    2019-07-03 Jenny E svarar Oskar P
    Finaste rekommendationen, tack!!!
  • 2019-06-25

Linda E skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde en bostadsrätt.
    Jenny va väldigt informativ, lätt att nå både på telefon och mail.
    Kunnig och handlingskraftig Läs mer
  • 2019-06-24

Else B skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt en bostadsrättslägenhet .
    Blev mycket väl bemött av mäklaren. Hon hade höga förväntningar på försäljningen och hennes förväntningar på försäljningen föll väl ut.
    Mäklaren gav förslag om vettiga och bra tips som skulle gagna min försäljning. Läs mer
  • 2019-06-24

Daniel L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Mycket professionell och responsiv! Läs mer
  • 2019-06-21

hakan k skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi köpte en bostadsrätt.
    Vi fick ett bra, korrekt bemötande av mäklaren, som agerade proffsigt och effektivt. Läs mer
  • 2019-06-21

Emma P skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jenny. Ärlig och driven mäklare, tillgänglig och lyhörd.
    Vi mötte Jenny på en annan visning och kände att vi blev bemötta väldigt bra och därför ville vi att Jenny skulle värdera vår lägenhet.
    Vänlig och lättsam men framför allt ärlig med allt både mot oss men också väldigt noga att alla ändringar i föreningen och skador på lägenheten skulle visas rätt och berättas för spekulanterna. (Tidigare erfarenhet av en annan mäklare som inte visat gömda skador på kök bakom handdukar och annat pynt på visning) Läs mer
  • 2019-06-18

Hilde L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny Eriksson har hjälpt mig sälja en lägenhet vid Triangeln i Malmö på bästa tänkbara sätt. Fantastiskt kundbemötande, otroligt engagerad och lösningsorienterad, visat stor hänsyn till min hyresgäst som behövt rodda med visningar och fotografering. Rekommenderar henne gärna till andra som behöver mäklarhjälp! Läs mer
  • 2019-06-17

Mats O skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny har med varit ytterst proffesionellt och tillmötesgående genom hela processen. Jenny har överträffat vår förväntningar genom hela försäljningen av vårt hus i Bunkeflostrand Läs mer
  • 2019-06-12

William S skrev om Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    The best, smooth and easy transition to the new home:) Läs mer
  • 2019-06-07

Sophie O skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi sålde vår trea i slottstaden. Professionellt bemötande från första värderingen till signering av köpekontrakt. Trevlig och lättsam. Tydlig genom alla moment, snabb på att återkoppla. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-06-07

Annelie A skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna förmedlade en bostadsrätt till oss. Hon hade ett professionellt och trevligt sätt genom hela processen, vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-06-05

Sebastian O skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde en bostadsrätt.
    Väldigt duktig mäklare. Tiydlig, bra kommunikation, jobbade snabbt (då det var lite bråttom för vår del). Och återkopplade intensivt hela tiden så vi kände oss trygga i vad som hände. Läs mer
  • 2019-06-05

Elisabeth S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna har varit lyhörd, tillgänglig, pedagogisk, hjälpsam och allt man kan förvänta sig från en professionellt duktig mäklare. Rekommenderar gärna Johanna vidare! Läs mer
  • 2019-05-26

Emma A skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Mycket nöjd med försäljningen av vår lägenhet Läs mer
  • 2019-05-19

Erika A skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har köpt min första lägenhet i Ellstorp Malmö och är mycket nöjd med Alexandra Visekruna som mäklare! :)

Alexandra har sedan start varit mycket trevlig och hjälpsam, hon har varit snabb med att återkomma med svar på diverse frågor och funderingar och löst de problem som uppkommit.
    Allt som allt så har hon skött hela processen mycket professionellt, smidigt och tryggt! Läs mer
  • 2019-05-19

Hans M skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Skötte sig bra trots lite strul med lägenhet vi sålde
    Strulet låg helt hos Brf Läs mer
  • Eva W

2019-05-17

Eva W skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Varm, vänlig, kunnig mäklare. Visar stort engagemang. Hon har brett nätverk vilket känns tryggt. God kännedom om området pga personlig erfarenhet.
    Hon visste dessutom precis var vi skulle lägga oss prismässigt, trots mina protester. Tack för det! :)
    Kommer att rekommendera henne till alla som frågar. Läs mer
  • Nellie F

2019-05-15

Nellie F skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna är en proffsig och förtroende givande mäklare som jag rekommenderar till 110 %
    Johanna sålde våran lägenhet på Ribersborg och uppfyllde alla våra förväntningar, och leverade ett högt försäljningspris! Läs mer
  • Lars L

2019-05-13

Lars L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bostadsrätt.
    Jenny är ett energiknippe och engagerar sig till 100 %. Jenny utstrålar kunskap och intresse samt höll oss kontinuerligt underrättade om allt som hände omkring bostadsaffären från början till avslut. Läs mer
  • 2019-05-13

Helén H skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har sålt min lägenhet på Roslins väg 2 med Alexandra som mäklare. Alexandra har skött hela processen på ett utmärkt och proffisionellt sätt. Jag kan varmt rekommendera Alexandra som mäklare och Fastighetsbyrån i Malmö.
    Alexandra förmedlade även bankkontakt efter att jag efterfrågat detta. Jag fick all hjälp jag har behövt. Läs mer
  • 2019-05-13

Malgorzata N skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny har hjälpt oss attsälja vara lgh.en mycket engagerad och professionell mäklare med högt personlig
    service. Värd att rekommendera Läs mer
  • Saeed P

2019-05-11

Saeed P skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Duktig, trevlig och organiserad 👌👍

Jag förväntade mig hög kvalité och "can do"-attityd och det var det jag fick. Lägenhetsförsäljningen gick snabbt och smidigt med bra resultat och användbar hjälp och stöd från Johanna, designer/stylist, fotograf & co. Läs mer
  • 2019-05-11

Marcus H skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2019-05-11

Tobias S skrev om Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt en bostadsrätt!
    Joachim hade redan från första kontakten ett väldigt proffsigt beteende o bemötande.

Vi hade goda förväntningar av mäklaren och han överträffade dem med råge!

Vi var mycket nöjda med allt som rörde försäljningen. Kan inte klaga på någonting alls. Läs mer
  • Alexander L

2019-05-11

Alexander L skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna sålde vår lägenhet på Ribersborg och överträffade våra förväntningar både gällande service och resultat! Vi kommer definitivt använda oss av Johanna i framtiden. Läs mer
  • 2019-05-09

Åke S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bostadsrätt!
    Mycket bra mottagande o professionell beskrivning hur hon förmedlar sina objekt!
    Att sälja lägenheten!

Mycket nöjd med johanna!
    Hon är en suverän mäklare! Läs mer
  • 2019-05-06

Per H skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt 3a. Utmärkt bemötande. Mkt nöjd. Läs mer
    2019-05-12 Jenny E svarar Per H
    Härligt att höra! Tack för gott samarbete!
  • Ingela A

2019-05-01

Ingela A skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi har sålt en lägenhet.
    Johanna har varit mycket trovärdig och professionell under hela säljprocessen.
    Vi rekommenderar henne varmt som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-25

Johnny D skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny levde verkligen upp till våra förväntningar
    Tack Jenny 🙂 Läs mer
    2019-04-29 Jenny E svarar Johnny D
    Tack för er fina rekommendation Johnny! :-)
  • 2019-04-25

Clara M skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Alexandra skötte hela processen på ett mycket professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-04-24

Patrik R skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Alexandra var vår mäklare när vi sålde vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med hennes goda service och professionalitet. Hon var alltid tillgänglig på telefon och snabb med att höra av sig efter t.ex. visningar.
    Vi kommer att rekommendera Alexandra till andra. Läs mer
  • 2019-04-22

Veronica I skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna har i ett inledande skede hjälpt mig sölja min koloni.
    Blev tipsad om henne via min bank. Jag upplever Johanna som en trygg, lugn, professionell, säker och ödmjuk mäklare! Läs mer
  • 2019-04-09

Javid A skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jätte snällt professionell, väl bemot. Köpt bostad. Nöjd 10/10 Läs mer
  • 2019-04-09

Margareta L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Effektiv, mkt trevlig och strukturerad Läs mer
  • Ingegerd A

2019-04-08

Ingegerd A skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bra bemött av en rutinerad mäklare.Allting har varit bra. Läs mer
  • 2019-04-02

Sofie L skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde en lägenhet med Johannas hjälp.
    Smidig och snabb affär blev det tillslut, Johanna är noggrann och proffsig i sitt arbete.
    Uppdaterar regelbundet, följer upp, stöttar igenom hela processen.
    Skulle absolut rekommendera Johanna till alla jag känner. Läs mer
  • 2019-04-02

Andre T skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt en bostadsrätt.
    Hon är en mycket duktig mäklare som har bra koll och mycket hjälpsam. Läs mer
  • 2019-04-01

Barbro M skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Alexandra hjälpte oss att se den lägenhet vi läst om på Hemnet och blivit intresserade av. Då vi inte bor i Malmö fick det anpassas till våra möjligheter. När vi sedan lagt bud hade vi tät kontakt och blev ständigt uppdaterade. Kontraktsskrivning kunde ordnas på vår hemort. Hela processen kändes trygg då vi fick ett sånt bra stöd. Läs mer
  • 2019-03-31

Margareta M skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi har köpt bostad och hon balanserade bra mellan köpare och säljare. Gav ett kunnigt intryck. Läs mer
  • 2019-03-30

Fadia D skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Hejsan!
    Jag har köpt ett radhus via mäklaren Johanna Olsson. Jag blev välbemött av Johanna och jag gillade henne från första mötet. Hon var trevlig och lätt att nå när jag behövde ringa henne för att fråga om någonting.
    Dessutom upplever jag att hon är flexibel och försöker underlätta för sina kunder. Exempelvis jag fick inte det radhuset som jag var intresserad av för budgiviningen gick till nån annan.
    Men vilken tur att Johanna var social på platsen och hade kontakt på indirekt sätt med en granne där, då ringer hon mig
    Kanske två dagar efter och informerar om att grannen vill också sälja sitt radhus, och försökte övertyga mig att detta är bra alternativ istället för det jag skulle köpa.
    Till sist köpte jag radhuset och nu är jag mycket nöjd.. 😊👍 Läs mer

Regementsgatan 13, 217 53 Malmö