Fastighetsbyrån Malmö Väster

Regementsgatan 13, 217 53 Malmö — Visa karta

Malmö expanderar och växer med allt fler nybyggnationer och människor. Det är förståeligt att allt fler vill flytta hit. Här hittar du inte bara stadspuls utan även närhet till både kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av stadens västra delar ska du ta kontakt med Fastighetsbyråns kontor på Regementsgatan 13. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig genom hela bostadsaffären, oavsett det är ett köp eller en försäljning du ska göra.

Varmt välkommen att kontakta oss så fixar vi ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 346 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Väster

• 2020-02-20

Kevin A skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag sålde en tvåa i Lorensborg. Är väldigt nöjd med Johanna, hon var professionell och kunnig samtidigt som hon var glad och trevlig. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-02-19

Ismar K skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde min bostadsrätt med hjälp av Jenny. Hon visade sin professionalitet och hög kompetens redan vid första kontakten. Som mäklare är hon väldigt energisk , driven och håller en uppdaterad under hela processen även då hela försäljningen gick väldigt snabbt till. Kan verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-02-11

Tobias N skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde min bostadsrätt, en 2a.
    Fick ett ärligt och jordnära intryck av mäklaren. Lovade inte guld och gröna skogar utan höll sig på en realistisk nivå.
    Hanterade en besvärlig situation med lugn och professionalitet. Läs mer
  • 2020-02-06

Diana K skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har köpt bostadsrätt där Jenny var säljarens mäklare.

Jag tycker Jenny har ett gott bemötande och svarar på frågor. Har hon inte svar så tar hon reda på det. Jenny är väldigt trevlig och visar på att hon är duktig på sitt jobb! Jag tycker Jenny har varit tillgänglig för samtal och möten, samt svarat snabbt vilket underlättar mig som köpare. Jenny är en mäklare jag själv hade kunnat anlita vid försäljning av bostad då jag (av vad jag sett) gör ett bra jobb. Samt har jag fått rekommendation av andra. Läs mer
  • 2020-02-05

Ann-eva Z skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Har inte haft så mycket kpmtakr. Endast medköpare/finansiär Läs mer
  • 2020-02-01

Simon R skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag sålde en etta på Ribersborg. Har fått utmärkt service av Johanna. Hon ställer upp i alla lägen och tider utanför kontorstid. Väldigt imponerad.

Mina förväntningar blev väldigt väl mötta och mer därtill. Hade lätt rekommenderat Johanna till en vän. Läs mer
  • 2020-01-29

Lovisa M skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Tillgänglig, lätt att prata med, inlyssnande och trevlig Läs mer
  • 2020-01-27

Madeleine S skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag sålde min bostadsrätt med Jenny. Allting gick väldigt snabbt och enkelt. Jag blev trevligt bemött, hon var positiv, närvarande och höll mig ständigt uppdaterad genom hela processen. Skulle absolut rekommendera henne! Läs mer
  • KIM J

2020-01-26

KIM J skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Via en god vän fick jag rekommendation att anlita Jenny som mäklare, vilket visade sig vara det bästa valet jag kunde göra. En otroligt professionell mäklare med hög kompetens samt en härlig energi genom hela processen. Jenny gör hela säljprocessen otroligt avslappnad med mycket skratt. Dessutom är hon väldigt påläst och väldigt snabb på att återkoppla till en. En vanligtvis "jobbig" process med att sälja sin lägenhet, gjorde Jenny istället till en riktigt rolig en.
    Är det dags o sälja er lägenhet i Malmö, så finns det ingen annan än Jenny ni ska välja. Läs mer
  • 2020-01-26

Nina E skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna är en naturlig, trevlig och lättsam person. Hon krånglar inte till saker och ger ett kunnigt intryck som gör att man känner förtroende för henne.
    Johanna gav ett mycket trevligt bemötande och uppfyllde absolut våra förväntningar.
    Jag tycker Johanna är toppen. Läs mer
  • 2020-01-21

Emma T skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny sålde min lägenhet på kortast möjliga tid och överträffade alla mina förväntningar. Hon är en stjärna som genuint bryr sig om sina kunder och inte lämnar någonting åt slumpen.

Alla råd och rekommendationer gällande min bostadsförsäljning visade sig vara rätt och jag tror skillnaden i resultatet hade varit stort om jag hade anlitat någon annan i branschen. Även köparen uttryckte sin glädje över att få ha gjort affär med Jenny.

Jag rekommenderar alla som går i säljtankar att göra livets största affär med Jenny! Läs mer

Annelie N skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna är proffsig och inger förtroende hos både köpare och säljare. Jag är mycket nöjd med försäljningen av vår lägenhet.en visning, signering dagen därpå. Läs mer

Eva M skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Professionell, personlig,tydlig information! Läs mer

Adam N skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Lägenhet 4 rum i Malmö

Trevlig bemötande, bra tåga och kommunikation från Johanna.
    Priset blev bra, så Johanna fick dit bra intressenter. Läs mer
  • Pernilla L

2020-01-04

Pernilla L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har köpt en bostadsrätt i Slottstaden i Malmö av Jenny. Hon var mycket påläst och var tillgänglig hela tiden. Hon var noggrann vid kontraktsskrivning och jag blev mycket bra bemött under hela vägen. Jag uppskattar att jag fick så mycket tips och råd om området. Läs mer
  • 2019-12-29

Karin L skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Lugn och stabil. Kändes tryggt att ha henne som mäklare. Läs mer
  • 2019-12-28

Hedvig C skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Mycket hjälpsam och svarar på alla frågor du har Läs mer
  • 2019-12-27

Göran L skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt en lägenhet. Bra bemötande av en mäklare som gav ett enkelt, vardagligt och rejält intryck. Läs mer
  • 2019-12-22

Magnus S skrev om Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Tog in några mäklare inför försäljningen av min lägenhet, när jag träffade Joachim så fick jag en bra magkänsla direkt. Han är öppen, tillmötesgående, snabbt att svara på mina frågor
    Kan varmt rekommendera honom. Tvekar inte vem jag anlitar när jag skall sälja nästa gång. Läs mer
  • 2019-12-12

Nikki P skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde en tvåa i Slottstaden. Jenny har från första kontakt varit duktig, professionell och väldigt trevlig. Jag har känt mig trygg och i goda händer under hela processen.
    En sak som för mig varit väldigt viktig är att få ett kontinuerligt flöde av information om vad som pågår och där levde Jenny verkligen upp till mina förväntningar.
    Jag är otroligt nöjd med hela upplevelsen och hade rekommenderat Jenny som mäklare när som helst! Läs mer
  • 2019-12-11

Britta L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Proaktiv, professionell och lyhörd mäklare. Läs mer
  • 2019-12-11

Christina T skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi har köpt en lägenhet på Eriktorpsgatan 10 för min dotters räkning.

Jenny har agerat proffsigt med engagemang och lyssnat på våra behov och önskemål. Läs mer
  • 2019-12-05

Richard K skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt lägenhet.
    Jenny var rak, tydlig och mycket kompetent. Allting gick smidigt och kändes tryggt! Toppen! Läs mer
  • 2019-12-04

Pernilla D skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny är en rak och ärlig mäklare, lite kaxig på ett sätt som tilltalar oss. Vi kände oss trygga när hon sålde vår lägenhet och kommer att anlita henne igen om det blir aktuellt. Läs mer
  • 2019-12-01

Mona K skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt bostadsrätt på Limhamn.
    Jenny Eriksson gav oss ett mycket trevligt bemötande. Klar , tydlig, kunnig och förtroendeingivande.
    Hälsar Mona Karlsson Läs mer
  • 2019-11-28

Olof B skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Har sålt och köpt av och md Jenny. Hon är faktastiskt rak, ärligt, effektiv.
    En stjärna på kommunikation och finns alltid tillgänglig! Läs mer
  • 2019-11-28

Mimmie B skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Tydlig, rak och bra kommunikation och alltid med vårt bästa som säljare i fokus! Läs mer
  • Rolf B

2019-11-27

Rolf B skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Engagerad, kunnig, lyhörd och glad. Fick tack vare detta ett snabbt avslut med försäljningen av vår lägenhet vilket resulterade i både nöjda säljare som köpare. Läs mer
  • 2019-11-24

Efraim S skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sympatisk, ödmjuk, och respektfull. Det är min upplevelse av Jenny. En mäklare som tar sin uppgift på allvar och gör sin grej med omsorg och precision, som agerar med trygghet och transparens. Läs mer
  • 2019-11-20

Ervin P skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Utmärkt mäklare! Vi anlitade Jenny genom rekommendation till försäljning av vår lägenhet, resultatet blev otroligt positivt och vi är väldigt nöjda.

Jenny är lätt att prata med, tillgänglig för frågor och rådgivning, man får dessutom svar direkt. Professionell och väldigt trevlig person, hon kan sin sak!

Jag kommer definitivt att rekommendera Jenny i framtiden och nu vet jag vem som är bäst i stan. Bra jobbat! Läs mer
  • 2019-11-20

Bertil H skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Mycket bra bemötande och Johanna tog sig alltid tid att snabbt ringa tillbaka på frågor. Stort engagemang, som kund kände man sig trygg i att veta att Johanna alltid fanns där att svara på " dumma" frågor 😊
    Affären gick snabbt och priset blev över förväntan! Läs mer
  • 2019-11-19

Krister T skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    har ingenting o tillägga ni skall vara glada ni har en sån tjej Grattis Läs mer
  • 2019-11-18

Eszter P skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny är utan tvekan en stjärna bland Malmös mäklare! Hon har alla de objektiva och subjektiva egenskaperna som man kan önska sig hos en mäklare. Förutom att hon är kunnig och proffsig på säljbitarna är hon oerhört serviceinriktad och ser till alla parters bästa. Hon är driven, självsäker och förtroendegivande med ett genuint trevligt förhållningssätt. Vi kommer med all säkerhet anlita henne vid våra framtida affärer samt rekommendera henne till våra vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-11-17

Christer M skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt en 2 på kirseberg. Vänligt å proffsigt bemötande. Kunskapsrik å påläst. Läs mer
  • 2019-11-10

Emilie R skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny har från första mötet visat att hon vet vad hon gör och levererar.
    Hon är hård men rättvis och säger som det är och det gillade vi.
    Hon är med hela tiden och följer upp och kollar av.
    Jag/vi har varit trygga hela tiden med Jenny och kommer VARMT rekommendera henne och själva använda oss av Jenny i framtiden om vi behöver. Läs mer
  • Moa H

2019-11-09

Moa H skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt en 1-rums lgh i Malmö Ellstorp med hjälp av Jenny.

Jenny är helt otrolig! Hon är hjälpsam, flexibel och framför allt mycket förstående! Hon hjälper en med det lill extra och förklarar alltid allt på ett förståeligt sätt utan att ge en extra bördor i processen.

Jag hade inte mycket förväntningar, utöver att få lgh såld och att inte sköta pappersarbete. Detta levde Jenny upp till och mer därtill! Läs mer
  • 2019-10-30

Cendresa T skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi köpte hus där Jennny var mäklare. Helt fantastisk. Jenny var alltid proffesionell , svarade alltid i telefon direkt. Om man hade funderingar så löste Jenny det direkt. Helt fantastisk med ansra ord!! Läs mer
  • 2019-10-23

Per-Erik Ö skrev om Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bra bemötande.
    Effektivt handlag.
    Noggrann och hjälpsam.
    Trevlig. Läs mer

Rebecca R skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Trevlig. Mycket tydlig i vad som ska göras efter att affären gick igenom. Läs mer

Else-Mai S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt en bostad på 1 rok i Ribersborg. Kom i kontakt med Johanna i samband med att vi tittade på ett av hennes objekt. Upplevde henne som trevlig, engagerad och kunnig. Läs mer

Lars S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Lättillgänglig, ambitiös, välinformerad och kunnig. Läs mer
  • 2019-10-20

Sonia L skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi har sålt en bostadsrätt. Allt gick mycket smidigt och Johanna har varit lyhörd och hjälpsam.
    Skulle gärna anlita henne vid behov igen. Läs mer
  • 2019-10-20

Henning E skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny fick ta över mitt objekt som skulle säljas efter att den första mäklaren bytte kontor och därmed inte var tillåten att fortsätta. Jenny agerade med hög professionalism och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-10-19

Eskil O skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag fick utmärkt hjälp att sälja min 2,5 rums lägenhet på Fågelbacken i Malmö. Läs mer
  • 2019-10-18

Johanna A skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny var noggrann och lyhörd till mig som köpare. Var väldigt flexibel och snabb på att svara på SMS Läs mer
  • 2019-10-18

Oscar W skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny var otroligt genuin och lyhörd. Hon utgav en känsla av lugn och hjälpte mig att komma fram till rätt beslut när jag kände mig kluven! Läs mer
  • 2019-10-15

Johan E skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Väldigt trevligt och varmt bemötande i vår försäljning av lägenheten. Man kände sig trygg i att allt skulle tas om hand. Jenny är väldigt rak och ärlig men samtidigt med mycket humor.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-12

Emelie R skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi köpte en bostadsrätt som Johanna Olsson förmedlade. Hon var genom hela processen professionell och serviceminded, höll kontakten och återkopplade, och guidade oss med van hand genom köpprocessen trots att vi befann oss utomlands. Dessutom är hon engagerad, trevlig och har nära till skratt. Läs mer
  • 2019-10-12

Agneta E skrev om Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Har blivit bemött på bästa sätt med lugn och kunnighet vid försäljningen av min lägenhet .Joachim kan jag verkligen rekommendera , har gjort ett proffsjobb. Är mycket nöjd!!👍🙂 Läs mer
  • 2019-10-11

Christofer A skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Inga konstigheter, bra mäklare! Läs mer

Regementsgatan 13, 217 53 Malmö