Fastighetsbyrån Malmö Väster

Regementsgatan 13, 217 53 Malmö — Visa karta

Malmö expanderar och växer med allt fler nybyggnationer och människor. Det är förståeligt att allt fler vill flytta hit. Här hittar du inte bara stadspuls utan även närhet till både kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av stadens västra delar ska du ta kontakt med Fastighetsbyråns kontor på Regementsgatan 13. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig genom hela bostadsaffären, oavsett det är ett köp eller en försäljning du ska göra.

Varmt välkommen att kontakta oss så fixar vi ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 646 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Väster

• Harriet S

2020-10-29

Harriet S skrev om Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Ellinor är vänlig och rar utan att vara överdrivet insmickrande. Hon svarar snabbt på frågor på mejlen och är ambitiös och inlyssnande. Hon fick dessutom min lägenhet såld snabbt! 👏 Läs mer
  • 2020-10-29

Jila S skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Kenan hjälpte mig att på ett tidseffektivt sätt sälja min lägenhet till ett bra pris. Han är professionell uti fingerspetsarna samtidigt som han visar ett stort engagemang. Jag rekommenderar Kenan starkt! Läs mer
  • Therese B

2020-10-27

Therese B skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Har sålt en bostadsrätt! Kenan var väldigt trevligt och kunnig och vi kände oss trygga och nöjda under hela processen! Läs mer
  • 2020-10-23

Nadja N skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi sålde vår lägenhet. Han var ärligt o rakt på sak. Läs mer
  • 2020-10-21

Sandra K skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde en 3:a på 87 kvm.
    Johanna är en mäklare i världsklass. Hon får en att känna sig säker och trygg genom hela processen. Rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2020-10-20

Lina L skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna sålde vår lägenhet på S:t Knut. Vi hade en jättebra dialog under hela processen, Johanna hade ett mycket proffesionellt bemötande och upplevdes kunnig. Från första mötet till att lägenheten var såld tog endast 14 dagar. Vi kände oss trygga med Johanna som mäklare! Läs mer
  • Celina K

2020-10-18

Celina K skrev om Roine Saighani en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Roine Saighani har nyligen sålt min bostad på ett snabbt och effektivt sätt. Jag blev bemött på ett professionellt och mycket vänligt sätt. Som mäklare gav han garanterat den bästa servicen. Det var min första sålda bostad och det kunde inte gått bättre och smidigare! :) Läs mer
  • 2020-10-18

Elin B skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna är en riktig stjärna. Hon lyckades sälja min bostad snabbt och smidigt och till en bra vinst. Hon är även super trevlig och professionell. Jag rekommenderar stark att välja Johanna som er mäklare! Läs mer
  • MAYTHEM H

2020-10-15

MAYTHEM H skrev om Roine Saighani en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Engagerad, snabb och trovärdig! Som min första bostadsjakt som jag var mycket nervöst över kändes allt lättare efter en rådgivning med Roine. Definitivt min mäklare vid nästa affär! Läs mer
    Roine S gillar detta
  • GINA S

2020-10-15

GINA S skrev om Roine Saighani en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Otroligt kunnig och proffsig, fick den hjälp jag behövde och vet att lägenheten ligger i goda händer nu! Läs mer
    Roine S gillar detta
  • 2020-10-14

Sofia A skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde min 2a på 58 kvadratmeter på Ribersborg. Johanna gjorde ett proffsigt intryck redan vid första mötet, och gjorde det där lilla extra för att jag skulle känna mig trygg i min försäljning. Fanns alltid där när jag behövde henne och gjorde ett fantastiskt jobb vilket resulterade i en snabb försäljning av min bostad. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2020-10-08

Annie B skrev om Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde en 2:a i Slottstaden, Malmö. Linnea var mycket proffsig och trevlig i alla kontakter, jag är jättenöjd med hela affären. Läs mer
    Linnéa L gillar detta
  • 2020-10-03

Frederik B skrev om Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Ellinor she is born to be the best Mäklaren I Sweden.. Long storyake it short.. She is the best🙌✔️ Läs mer

Anne-marie D skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi sålde vår 2:s på 76 kvadratmeter i centrala Malmö. Johanna är öppen och proffsig. En top notch mäklare. Mkt nöjd med Fastighetsbyran också.//Annie D Läs mer

Tove H skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi använde oss av Kenan i vår senaste försäljning utav lägenhet. Vi är jättenöjda med honom. Han var proffsig, snabb och la verkligen ner energi för att det skulle bli bra för alla! Rekommenderas starkt!! :) Tack Kenan! Läs mer

Nils F skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpte en 3:a i Malmö via Kenan. Han var aldrig annat än trevlig, effektiv och proffsig. Snabb på att återkoppla och hade svar på i princip alla mina frågor, och tog direkt reda på det han inte kunde på rak arm. Rekommenderas. Läs mer
  • 2020-09-28

Anna S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi är jättenöjda med Johanna vid försäljningen av vår lägenhet. Snabb, flexibel och proffsig.

Vi träffade Johanna när vi var på visning och det var något annat än de andra vi stött på. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2020-09-19

Pumba N skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Kenan är engagerad och driven. Redan vid vårt första samtal så behövde jag inte prata med andra mäklare - Kenan blev det självklara valet. Han är mycket hjälpsam med hela försäljningen och kommer följa upp och hjälpa till med hela proceduren.

Stort tack! Läs mer
  • 2020-09-18

Christopher S skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    As a buyer, I felt Kenan was open and transparent and very accommodating of all my needs. Läs mer
  • 2020-09-15

Jemima M skrev om Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har sålt en 2a på 63 kvm, nyrenoverat fräscht kök och stora, ljusa bostadsytor.

Ellinor bemötte mig med ett vänligt leende och har varit trevlig och hjälpsam genom hela försäljningen. Hon har varit super duktig på att uppdatera om minsta lilla ang försäljningen och har varit närvarande under hela processen. Läs mer
    2020-09-15 Ellinor I svarar Jemima M
    Tack Jemima! Lycka till med nya lägenhet och er lilla bebis. Tveka inte med att hör av er om det är något jag kan hjälpa er med.
    Varma hälsningar Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån.
  • 2020-09-13

Luciano L skrev om Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Mycket kompetent och professionell mäklare som sätter sina kunder i centrum från början till slutet👌 Läs mer
    2020-09-13 Ellinor I svarar Luciano L
    Tack så mycket! Så trevligt att få förmedla din fina bostad. All lycka med nya bostaden och välkommen att höra av dig vid minsta lilla jag kan hjälpa till med. Varma hälsningar Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån.
  • 2020-09-12

Tove N skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Seriös, kunnig och lyhörd mäklare som gör det där lilla extra för att jag som säljer ska känna mig trygg med min bostadsförsäljning. Mycket nöjd från början till slut. Läs mer
  • Jenny P

2020-09-12

Jenny P skrev om Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Linnea gav redan vid första mötet ett väldigt proffsigt och påläst intryck. Tillsammans med duktig stylist och fotograf lyckades hon få många att vilja komma på visning vilket ledde till budgivning. Lägenheten såldes snabbt och till ett pris högt över förväntan. Jag har fått bra återkoppling och rådgivning under hela processen och är väldigt glad att Jag valde just Linnea som mäklare. Kan varmt rekommenderas! Läs mer
    Linnéa L gillar detta
  • 2020-09-10

Gustaf D skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Alltid hjälpsam, tillgänglig, professionell och påläst. Inger förtroende och glädje till bostadsaffären. Vi rekommenderar verkligen att ni kontaktar Johanna om ni tänker sälja er bostad!

/Gustaf och Tove Läs mer
  • ERIK F

2020-09-09

ERIK F skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Kenan hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Limhamns Sjöstad. Vi är super nöjda med vad han gjort. Han var professionell, snabb och lyhörd. Rekommenderar till er som letar en duktig mäklare.

Tack Kenan, you're the man! Läs mer
  • 2020-09-08

Ellen H skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Proffsig
    Gott bemötande
    Var noga med att vara ärlig
    Kunde hantera sin dubbla roll både som som mäklare för säljare och köpare på ett mycket proffsigt sätt.
    Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-09-07

Julia K skrev om Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Trevlig och hjälpsam, löste affären snabbt och smidigt. Inga problem. Hjälper till oavsett dag i veckan eller tid på dygnet. Ellinor får ett toppbetyg från mig! Läs mer
    2020-09-08 Ellinor I svarar Julia K
    Tack Julia! Stort lycka till med din nya bostad. Välkommen att höra av dig om jag kan hjälpa dig med något.
  • 2020-09-04

Alen B skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Professionell, oerhört duktig på att förstå behov och mycket gott bemötande. Kenan får dig att känna trygghet genom hela processen. Tydlig och rak samt överträffade alla förväntningar vad gäller slutpriset på lägenheten. Ingen krängare utan ordentlig affärsperson.

Med en annan mäklare så hade vi inte slagit rekord i vårt område för markplanslägenheter. Rekommenderas många gånger om. Läs mer
  • 2020-09-03

Konrad M skrev om Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    En slitvarg.
    Som alltid va positiv och med ett leende på läpparna fixade allt. Läs mer
    2020-09-03 Ellinor I svarar Konrad M
    Stort tack Konrad och Sara! Fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen.
    Hör av er om det skulle vara något. Hälsning Ellinor Ivarsson, fastighetsbyrån.
  • 2020-09-02

Sanchari D skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Hon var mycket professionell och hjälpsam. Läs mer
  • 2020-09-01

Caisa M skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny sålde vår drömlägenhet till oss, i hjärtat av Slottstaden!
    Hon är en fantastisk mäklare på alla sätt!
    Hon ger en genuin och personlig service och allt går så smidigt och effektivt när hon är involverad. Läs mer
  • 2020-08-18

Dario C skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Kenan is a real professionist. He helped us a lot and since the first meeting we appreciated his attitude. We really recommend to hire him if you want to have a clear communication and of course good results Läs mer
  • 2020-08-18

Katarina S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpte en lägenhet i Malmö. Vi blev bra bemötta av mäklaren som hela tiden höll oss uppdaterade vad gäller budgivning, signering av kontrakt. Däremot tog det lång tid när vi skulle få tilläggsavtalet för ändrat inflyttningsdatum. Läs mer

Conny L skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpte en 2a i Malmö

Allt sköttes jättebra.
    Det var väldigt smidigt med då jag kunde skriva kontraktet
    På det lokala kontoret på min hemort. (Linköping) Läs mer

Gunnar A skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Tillmötesgående, vänlig, informativ, Läs mer

Desiree A skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Extremt duktig mäklare. Kände mig trygg under hela processen. Läs mer
  • 2020-08-16

Ali E skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Mycket bra trevlig mäklare. Sålde min lägenhet fort och höll mig uppdaterad under hela processen. Kommer välja och ta hjälp av Kenan igen om det blir akutellt med försäljning i framtiden. Han får full pott Läs mer
  • 2020-08-14

Geza M skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Försäljning av bostadsrätt. Som jag upplevt Johanna : Förtroende ingivande
    Gott bemötande. Kunnig.Alltid tillgänglig.
    Återkopplar snabbt. Professionell.
    Alltid bra förslag. Läs mer
  • 2020-08-12

Kamilla S skrev om Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpte en tvåa innan visning då jag väldigt gärna ville ha just denna lgh. Fick till en visning på Fredagen kl. 10.00 och på eftermiddagen skrev vi kontrakt med säljaren. Fantastiskt jobbat av Ellinor då hon förstod hur mycket jag ville ha just denna lgh och fick till ett snabbt avslut. Ellinor har under hela tiden informerat mig vad som händer och påmint om allt det viktiga genom sms och mail. Jag har känt fullt förtroende för Ellinor och är så tacksam för hennes engagemang. Läs mer
    2020-08-12 Ellinor I svarar Kamilla S
    Tusen tack kamilla! Jag är bara glad att kunna hjälpa till och hoppas att ni kommer trivas super i lägenheten. Skulle det vara något så vet du att det bara är att ringa. De allra vänligaste hälsningar från Ellinor.
  • 2020-08-11

Erika N skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har köpt bostad och blev fick ett väl bemötande, väldigt trevlig. Men kände att han var lite rörig och hade inte riktigt koll på lägenheten han sålde men tog redan på de frågor jag ställde efter ett tag. Läs mer
  • 2020-08-11

Ida R skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna sålde min lägenhet och allt gick så smidigt.
    Johanna fanns tillgänglig när jag behövde henne och återkopplade snabbt.
    Hon gjorde ett fantastiskt jobb med försäljningen och vi fick ett strålande bud och rask försäljning.

Jag har inget att anmärka på. Johanna var förtroendeingivande och tydlig med arbetsgången genom hela försäljningsprocessen. Jag är mycket nöjd och rekommenderar Johanna starkt! Läs mer
  • 2020-08-10

Sebastian F skrev om Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt en bostadsrätt i ett fint område i Malmö. Jag har känt mig trygg under hela köpesprocessen och hela tiden fått den hjälpt jag behövt. Väldigt tacksam och nöjd över mäklarens arbete. Läs mer
    2020-08-11 Ellinor I svarar Sebastian F
    Så roligt att höra! Tack så mycket och stort lycka till med din nya bostad. Samt bara hör av dig om du skulle ha några frågor eller funderingar. Hälsning Ellinor
  • 2020-08-07

Jonatan D skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har köpt bostad via Johanna, det gick smidigt och allt kändes proffsigt. Dock kände jag viss okunskap vid visning speciellt kring hur huset var uppbyggt (berörande bärande väggar då jag ville riva). Läs mer
  • 2020-08-05

Michael M skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har just såld min lägenhet med hjälp av Jenny´s fantastiska bemötande och Jenny´s knowhow.
    Jag hade ganska stora förväntningar, men jag viste också att Jenny var rätt mäklare att anlita, eftersom hon har såld våre kompisars lägenheter också, därför kände jag mig trygg.
    Det ble en snabb affär tack vara Jenny. Läs mer
  • 2020-08-04

Miriam H skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Trevligt och professionellt bemötande, tydlighet och svar på de frågor jag hade! Läs mer
    Joachim G gillar detta
  • 2020-07-29

Axel Franz Vincent A skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Han var helt perfekt bra mäklare svarade alltid trevlig. Köpt i malmö Läs mer
  • 2020-07-27

Clara M skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny hjälpte mig sälja min lägenhet på Ribersborg. Jag blev väl bemött och vi hade daglig kontakt under hela säljprocessen så vi tillsammans diskuterade nästa steg. Jag skulle rekommendera Jenny till mina vänner om de ska sälja sin lägenhet då jag kände mig trygg genom hela processen. Mycket nöjd. Läs mer
  • Natasha H

2020-07-22

Natasha H skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Joachim gav ett alldeles utmärkt och trevligt bemötande. Han skötte affären professionellt, smidigt och snabbt och dessutom med resultat över vår förväntan! En mycket positiv erfarenhet med andra ord. Läs mer
    Joachim G gillar detta
  • 2020-07-16

Claus L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Mycket professionell och engagerad igenom hela processen. Rekommenderar att anlita Jenny för framtida försäljningar Läs mer
  • 2020-07-13

Freja J skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sjukt imponerad av Jennys hängivenhet, professionalitet och driv. En fantastiskt trygg upplevelse och snabb affär - även när jag som säljare befinner mig utomlands genom hela processen.
    Rekommenderar Jenny varmt! Läs mer
    2020-07-13 Jenny E svarar Freja J
    Tusen tack Freja för din fina rekommendation. Så glad jag blir av att höra det!
Kenan Hasanoglu
Roine Saighani
Linnéa Lindberg
Fanny Mäkelä

Regementsgatan 13, 217 53 Malmö

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte