Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö Väster

Fastighetsbyrån Malmö Väster

Regementsgatan 13, 217 53 Malmö — Visa karta

Malmö expanderar och växer med allt fler nybyggnationer och människor. Det är förståeligt att allt fler vill flytta hit. Här hittar du inte bara stadspuls utan även närhet till både kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av stadens västra delar ska du ta kontakt med Fastighetsbyråns kontor på Regementsgatan 13. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig genom hela bostadsaffären, oavsett det är ett köp eller en försäljning du ska göra.

Varmt välkommen att kontakta oss så fixar vi ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 263 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Väster

• 2019-06-18

Hilde L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny Eriksson har hjälpt mig sälja en lägenhet vid Triangeln i Malmö på bästa tänkbara sätt. Fantastiskt kundbemötande, otroligt engagerad och lösningsorienterad, visat stor hänsyn till min hyresgäst som behövt rodda med visningar och fotografering. Rekommenderar henne gärna till andra som behöver mäklarhjälp! Läs mer
  • 2019-06-17

Mats O skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny har med varit ytterst proffesionellt och tillmötesgående genom hela processen. Jenny har överträffat vår förväntningar genom hela försäljningen av vårt hus i Bunkeflostrand Läs mer
  • 2019-06-12

William S skrev om Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    The best, smooth and easy transition to the new home:) Läs mer
    Joachim G gillar detta
  • 2019-06-07

Sophie O skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi sålde vår trea i slottstaden. Professionellt bemötande från första värderingen till signering av köpekontrakt. Trevlig och lättsam. Tydlig genom alla moment, snabb på att återkoppla. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-06-07

Annelie A skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna förmedlade en bostadsrätt till oss. Hon hade ett professionellt och trevligt sätt genom hela processen, vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-06-05

Sebastian O skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde en bostadsrätt.
    Väldigt duktig mäklare. Tiydlig, bra kommunikation, jobbade snabbt (då det var lite bråttom för vår del). Och återkopplade intensivt hela tiden så vi kände oss trygga i vad som hände. Läs mer
  • 2019-06-05

Elisabeth S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna har varit lyhörd, tillgänglig, pedagogisk, hjälpsam och allt man kan förvänta sig från en professionellt duktig mäklare. Rekommenderar gärna Johanna vidare! Läs mer
  • 2019-05-26

Emma A skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Mycket nöjd med försäljningen av vår lägenhet Läs mer
  • 2019-05-19

Erika A skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har köpt min första lägenhet i Ellstorp Malmö och är mycket nöjd med Alexandra Visekruna som mäklare! :)

Alexandra har sedan start varit mycket trevlig och hjälpsam, hon har varit snabb med att återkomma med svar på diverse frågor och funderingar och löst de problem som uppkommit.
    Allt som allt så har hon skött hela processen mycket professionellt, smidigt och tryggt! Läs mer
  • 2019-05-19

Hans M skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Skötte sig bra trots lite strul med lägenhet vi sålde
    Strulet låg helt hos Brf Läs mer
  • Eva W

2019-05-17

Eva W skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Varm, vänlig, kunnig mäklare. Visar stort engagemang. Hon har brett nätverk vilket känns tryggt. God kännedom om området pga personlig erfarenhet.
    Hon visste dessutom precis var vi skulle lägga oss prismässigt, trots mina protester. Tack för det! :)
    Kommer att rekommendera henne till alla som frågar. Läs mer
  • Nellie F

2019-05-15

Nellie F skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna är en proffsig och förtroende givande mäklare som jag rekommenderar till 110 %
    Johanna sålde våran lägenhet på Ribersborg och uppfyllde alla våra förväntningar, och leverade ett högt försäljningspris! Läs mer
  • Lars L

2019-05-13

Lars L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bostadsrätt.
    Jenny är ett energiknippe och engagerar sig till 100 %. Jenny utstrålar kunskap och intresse samt höll oss kontinuerligt underrättade om allt som hände omkring bostadsaffären från början till avslut. Läs mer
  • 2019-05-13

Helén H skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har sålt min lägenhet på Roslins väg 2 med Alexandra som mäklare. Alexandra har skött hela processen på ett utmärkt och proffisionellt sätt. Jag kan varmt rekommendera Alexandra som mäklare och Fastighetsbyrån i Malmö.
    Alexandra förmedlade även bankkontakt efter att jag efterfrågat detta. Jag fick all hjälp jag har behövt. Läs mer
  • 2019-05-13

Malgorzata N skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny har hjälpt oss attsälja vara lgh.en mycket engagerad och professionell mäklare med högt personlig
    service. Värd att rekommendera Läs mer
  • Saeed P

2019-05-11

Saeed P skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Duktig, trevlig och organiserad 👌👍

Jag förväntade mig hög kvalité och "can do"-attityd och det var det jag fick. Lägenhetsförsäljningen gick snabbt och smidigt med bra resultat och användbar hjälp och stöd från Johanna, designer/stylist, fotograf & co. Läs mer
  • 2019-05-11

Marcus H skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍 Läs mer
  • 2019-05-11

Tobias S skrev om Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt en bostadsrätt!
    Joachim hade redan från första kontakten ett väldigt proffsigt beteende o bemötande.

Vi hade goda förväntningar av mäklaren och han överträffade dem med råge!

Vi var mycket nöjda med allt som rörde försäljningen. Kan inte klaga på någonting alls. Läs mer
    Joachim G gillar detta
  • Alexander L

2019-05-11

Alexander L skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna sålde vår lägenhet på Ribersborg och överträffade våra förväntningar både gällande service och resultat! Vi kommer definitivt använda oss av Johanna i framtiden. Läs mer
  • 2019-05-09

Åke S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bostadsrätt!
    Mycket bra mottagande o professionell beskrivning hur hon förmedlar sina objekt!
    Att sälja lägenheten!

Mycket nöjd med johanna!
    Hon är en suverän mäklare! Läs mer
  • 2019-05-06

Per H skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt 3a. Utmärkt bemötande. Mkt nöjd. Läs mer
    2019-05-12 Jenny E svarar Per H
    Härligt att höra! Tack för gott samarbete!
  • Ingela A

2019-05-01

Ingela A skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi har sålt en lägenhet.
    Johanna har varit mycket trovärdig och professionell under hela säljprocessen.
    Vi rekommenderar henne varmt som mäklare. Läs mer
  • 2019-04-25

Johnny D skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny levde verkligen upp till våra förväntningar
    Tack Jenny 🙂 Läs mer
    2019-04-29 Jenny E svarar Johnny D
    Tack för er fina rekommendation Johnny! :-)
  • 2019-04-25

Clara M skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Alexandra skötte hela processen på ett mycket professionellt sätt. Läs mer
  • 2019-04-24

Patrik R skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Alexandra var vår mäklare när vi sålde vår lägenhet. Vi är väldigt nöjda med hennes goda service och professionalitet. Hon var alltid tillgänglig på telefon och snabb med att höra av sig efter t.ex. visningar.
    Vi kommer att rekommendera Alexandra till andra. Läs mer
  • 2019-04-22

Veronica I skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna har i ett inledande skede hjälpt mig sölja min koloni.
    Blev tipsad om henne via min bank. Jag upplever Johanna som en trygg, lugn, professionell, säker och ödmjuk mäklare! Läs mer
  • 2019-04-09

Javid A skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jätte snällt professionell, väl bemot. Köpt bostad. Nöjd 10/10 Läs mer
  • 2019-04-09

Margareta L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Effektiv, mkt trevlig och strukturerad Läs mer
  • Ingegerd A

2019-04-08

Ingegerd A skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bra bemött av en rutinerad mäklare.Allting har varit bra. Läs mer
  • 2019-04-02

Sofie L skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde en lägenhet med Johannas hjälp.
    Smidig och snabb affär blev det tillslut, Johanna är noggrann och proffsig i sitt arbete.
    Uppdaterar regelbundet, följer upp, stöttar igenom hela processen.
    Skulle absolut rekommendera Johanna till alla jag känner. Läs mer
  • 2019-04-02

Andre T skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt en bostadsrätt.
    Hon är en mycket duktig mäklare som har bra koll och mycket hjälpsam. Läs mer
  • 2019-04-01

Barbro M skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Alexandra hjälpte oss att se den lägenhet vi läst om på Hemnet och blivit intresserade av. Då vi inte bor i Malmö fick det anpassas till våra möjligheter. När vi sedan lagt bud hade vi tät kontakt och blev ständigt uppdaterade. Kontraktsskrivning kunde ordnas på vår hemort. Hela processen kändes trygg då vi fick ett sånt bra stöd. Läs mer
  • 2019-03-31

Margareta M skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi har köpt bostad och hon balanserade bra mellan köpare och säljare. Gav ett kunnigt intryck. Läs mer
  • 2019-03-30

Fadia D skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Hejsan!
    Jag har köpt ett radhus via mäklaren Johanna Olsson. Jag blev välbemött av Johanna och jag gillade henne från första mötet. Hon var trevlig och lätt att nå när jag behövde ringa henne för att fråga om någonting.
    Dessutom upplever jag att hon är flexibel och försöker underlätta för sina kunder. Exempelvis jag fick inte det radhuset som jag var intresserad av för budgiviningen gick till nån annan.
    Men vilken tur att Johanna var social på platsen och hade kontakt på indirekt sätt med en granne där, då ringer hon mig
    Kanske två dagar efter och informerar om att grannen vill också sälja sitt radhus, och försökte övertyga mig att detta är bra alternativ istället för det jag skulle köpa.
    Till sist köpte jag radhuset och nu är jag mycket nöjd.. 😊👍 Läs mer
  • 2019-03-29

Tanja C skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi är super nöjda med Alexandras service och super kommunikation. Hon har varit en stjärna och en mäklare som vi kan rekommendera varmt!
    Alexandra har verkligen gjort allt för oss och är en mäklare som är proffsig i sitt bemötande mot både oss som säljare och potentiella köpare.
    Topp mäklare i sin klass!

Tanja. Läs mer
  • 2019-03-29

Julia F skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Både köpt hus och sålt lägenhet via Johanna nyligen och är väldigt nöjda! Alltid ett trevligt bemötande! Vi är så glada att vi valde Johanna som mäklare! 💗 Läs mer
  • 2019-03-28

Ronny C skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt en lägenhet på Amiralsgatan.
    Blev väldigt bra bemött!
    Suverän mäklare som vi genast kände förtroende för!! Läs mer
    2019-04-17 Jenny E svarar Ronny C
    Hej Ronny!
    Tusen tack för dina fina ord. Det gör mig gladare än du tror. Hoppas att ni har kommit till rätta och att ni trivs bra i er nya lya!
    Ha en fin påsk! /Jenny
  • 2019-03-26

Elisabeth K skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna sålde vår lägenhet i Malmö. Hon är väldigt trevlig och hjälpsam. Inkännande och tydlig med vad som gäller.
    Toppen! Läs mer
  • 2019-03-22

Tove L skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag sålde en bostadsrätt, och tack vare Alexandra och Fastighetsbyrån gick det superlätt!
    Alexandra var effektiv, mycket vänlig, flexibel, mycket kompetent och närvarande under hela processen.
    Jag har tidigare haft motsatt erfarenhet när jag sålde lägenheten innan, så jag blev otroligt positivt överraskad över hur hårt där nu jobbades för att hjälpa mig, och för att sälja, medans jag uppdaterades hela tiden under processen, så jag visste vad som hände. Jag fick också hela tiden väldigt konkret information över min del i det hela, som jag ju annars inte haft koll på.
    Sammanlagt kan jag bara rekommendera Alexandra som mäklare, och Fastighetsbyrån, som också hjälpte mig jättefint när jag köpte lägenheten, vilket var orsaken till att jag valde dem igen. Läs mer
  • 2019-03-19

Simon M skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi har sålt en villa där Johanna skötte allt på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • 2019-03-18

Jonas S skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt bostadsrätt, 2 rum. Lite för bestämd is in kunddialog. Kändes mer sälj fokuserad än att jag som köpare skulle känna mig trygg med ett bra köp. Detta hade jag uppskattat mer utav.
    Väldigt effektiv isitt hanterande men det blev lite för effektivt. Inte riktigt tid för kunden utan det skulle avverkas så snabbt som möjligt. Läs mer
    2019-03-18 Jenny E svarar Jonas S
    Hej Jonas!

Jag upplevde inte alls på er att ni kände er stressade i köpet av lägenheten, utan tvärtom att vi haft en fin kontakt så jag blir ledsen att höra att ni känner så. Jag är väldigt rak och ärlig i min dialog både med säljare och med er som köpare, det är jag för att jag vill att ni hela tiden ska känna er uppdaterade om vad som händer i processen och veta vad som är nästa steg. Det har oavsett vad inte varit min mening att skynda på er. Att ni känner er trygga i ert köp är givetvis oerhört viktigt med tanke på att det är en av livets största affärer. Jag hoppas att ni kommer att trivas med lägenheten och att ni i det stora hela är nöjda.

Hälsningar, Jenny
  • 2019-03-13

Jesper F skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna var tillmötesgående och proffsig. Hon skötte allt väldigt smidigt och var väldigt tillmötesgående med våra frågor och tankar både innan och efter vi sålt lägenheten. Kan bara starkt rekommendera Johanna om du vill ha en bra mäklare i Malmö! Läs mer
  • 2019-03-06

Susan S skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Trevlig å tydlig och hjälpsam å har bra bemötande Läs mer
  • 2019-03-04

Susanne F skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Mycket tillmötesgående, kunnig, hjälpsam och tillgänglig. Läs mer
  • 2019-03-04

Sanna T skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny var proffsig genom hela försäljningen och bidrog med sin energi. Läs mer
  • 2019-02-28

Johanna F skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Alexandra hjälpte mig på ett proffsigt och tryggt sätt att få ett bra pris vid försäljningen av min bostad. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • 2019-02-25

Douglas W skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt två lägenheter med hjälp av Johanna och även köpt en. Allt har fungerat jättebra. Tydligt, enkelt och man har fått bra råd och tips genom hela processen. Läs mer
  • 2019-02-25

Dan J skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpare!
    Alexandra jobbade snabbt, svarade snabbt och gjorde att jag som kund inte behövde lägga onödig energi på själva köpet.

Mycket energi och stort engagemang! Läs mer
  • 2019-02-24

Håkan I skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna är trevlig och utförde sitt uppdrag på ett alldeles utmärkt sätt. Läs mer
  • 2019-02-23

Marie-Louise S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde min bostadsrätt förra året. Skulle få min lägenhet värderat för att få lånelöfte. Swedbank tog kontakt med Fastighetsbyrån. Och Johanna Olsson tog kontakt. Fick förtroende för henne så ett halvår senare när det var dax för försäljning tog jag kontakt med Johanna. Hon var väldigt proffsig. Gick igenom tydligt vad som gällde, svarade på alla mina frågor. Hon hjälpte till från början till slut. Kan varmt rekommendera Johanna Olsson. Kändes jättetryggt att ha henne som mäklare. Tack 😀 Läs mer

Regementsgatan 13, 217 53 Malmö