Fastighetsbyrån Malmö Väster

Fastighetsbyrån Malmö Väster

Malmö expanderar och växer med allt fler nybyggnationer och människor. Det är förståeligt att allt fler vill flytta hit. Här hittar du inte bara stadspuls utan även närhet till både kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av stadens västra delar ska du ta kontakt med Fastighetsbyråns kontor på Regementsgatan 13. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig genom hela bostadsaffären, oavsett det är ett köp eller en försäljning du ska göra.

Varmt välkommen att kontakta oss så fixar vi ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 717 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Väster 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-05-13
    Sålt 4a Ribersborg, Malmö
    Vänligt och hjälpsamt bemötande
    Engagerad och professionell. Kunden i centrum - både säljare och köpare. Tillgänglig och återkopplade status i affären under hela processen
    Med nöje lämnar jag Ellinor mina allra bästa rekommendationer
  • sålde sitt hus med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Oxie
    2021-05-13
    Kenan har nu såld två bostäder for mig och jag är fullt förnöjd.
    Kenan reagerar snabbt, är professionell och realistisk i hele affären.
  • Jenny P
    2021-05-10
    Detta var andra gången jag anlitade Linnea, och även denna gången sålde hon min lägenhet till ett slutpris högt över förväntan! Linnea är proffsig, bra på att återkoppla och har varit väldigt flexibel. Hon har allt det jag sökt hos en mäklare och jag hade inte kunnat vara mer nöjd!
    • Fågelbacken
    2021-05-10
    Ellinor hjälpte oss att sälja vår 50 kvm lägenhet på Fågelbacken. Superbra bemötande från start och proffsig service genom hela försäljningen.
    Hej Sofia, Tack för din fina rekommendation. Så härligt att höra att ni är nöjda. Trevligt att få hjälpa er med både köp och försäljning. Allt gott! Med vänlig hälsning Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån. Ellinor Ivarsson
    2021-05-04
    Sålt lägenhet mha Ellinor som mäklare. Jättefint bemötande och väldigt professionell. Vi kände oss trygga med Ellinor som mäklare, och hon levde upp till våra förväntningar. Hon var hela tiden närvarande och tillgänglig genom hela processen och det kändes som att hon hela tiden var ärlig och ville vårt bästa i försäljningen.
    Mycket nöjda!
    Tack för den fina rekommendationen! Fantastiskt roligt att få hjälpa er med försäljningen av er funkispärla. Hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende och skulle det vara något jag kan hjälpa er med så vet ni att jag bara är ett samtal bort. Med vänliga hälsningar er mäklare Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån. Ellinor Ivarsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Slussen
    2021-05-04
    Sålt bostadsrätt, Patricia var tillgänglig, proffsig och ärlig. Hon jobbade även efter vårt snabba önskemål och från foto till signering tog det 8 dagar.
    Kan varmt rekommendera Patricia!
    Vad kul att höra att ni känner att era behov blev uppfyllda! Jag såg verkligen framemot att få förmedla er bostad redan från första gången då jag var hemma hos er, så är väldigt glad att allt gick så smidigt. Tack för att du tog dig tid med att lämna ett fint omdöme och rekommendation. Jag hoppas på att ni hittar ert drömhus längst med Österlen! Patricia Menger
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-05-03
    Linnéa visade stor empati och respekt från första mötet och jobbade hårt för att få en försäljning med bra köpare och till ett pris långt över våra förväntningar. Väldigt nöjd!
    • Östra Sorgenfri/nobel
    2021-05-03
    Mycket nöjd med Linnea som mäklare!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-05-03
    Fantastiskt duktig mäklare som sålde vår två för mer än vad vi förväntat oss. Vi är otroligt nöjda och fått ett helt fantastiskt bemötande och en trygg försäljning! Rekommenderar starkt.
    • Ellstorp
    2021-05-02
    Sålde en lägenhet om 52 kvm i Ellstorp Malmö. Samarbetet funkade jättebra och Linnéa förutsåg våra frågor och behov. Duktig på att ge återkoppling under processens gång och lättillgänglig. Alltid med ett proffsigt och trevligt bemötande som svarade till våra förväntningar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Nobeltorget
    2021-05-02
    Har sålt bostadsrätt . Mycket skicklig mäklare. varmt mkt. trevligt tryggt , professionellt bemötande och med stort kunskap .
    Rekommenderar varmast och tack för all hjälp.
    mvh/C.M.
    2021-04-21
    - Vi har sålt en trea och köpta en fyra
    - Lugnt och förtroende ingivande .
    - Ellinor levde väl upp till mina förväntningar.
    Vänligt och mycket kunnig.
    - Fick vid första träffen stort förtroende med ett ödmjukt och proffsigt bemötande.
    Därför kändes det tryckt o bra genom hela affären. Jag vill varmt rekommendera Ellinor.
    Tusen tack för den fina rekommendationen Jeanette! Väldigt trevligt att få hjälpa er med både köp och försäljning. Massa lycka till med nya boendet och bara ring om det är något. Med vänlig hälsning Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån. Ellinor Ivarsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Fanny Mäkelä en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Segevång
    2021-04-09
    Fanny gav ett professionellt och vänligt intryck. Vi fick mycket bra information och alltid snabba svar. Rekommenderas varmt.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Almvik
    2021-04-05
    Världens bästa mäklare . Super engagerad, super snäll, pålitlig.
    hjälpsam.
    Tack Jimmie! Vad bra att du känner dig nöjd och hoppas verkligen att du ska trivas i lägenheten med den häftiga utsikten över Malmö! Tack också för att du tog dig tid att svara på detta, uppskattas varmt :D Trevlig dag! Mvh Patricia Patricia Menger
    • Bunkeflostrand
    2021-04-04
    Köpte en större 2:a och bemötandet av Patricia var utmärkt, hon kunde svara på mina frågor, var lätt att prata med och hjälpte till med alla papper och kontakt så jag var mer än nöjd med allt
    Vad kul att det kändes bra! Jag hoppas du ska trivas i din nya bostad. Om du har några frågor är du välkommen att kontakta mig. Ha det bra! Patricia Menger
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fanny Mäkelä en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Slottsstaden/Erikslust
    2021-04-03
    Jag har sålt och köpt en bostadsrätt. Mycket bra och engagerad och mycket bra att ge information. Hon uppfyllde mer än mina förväntningar och jag är mer än nöjd.
    Den bästa mäklaren jag har haft.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-04-01
    Kenan är vänlig, kunnig och engagerad.
    • Norra Sofielund
    2021-04-01
    Sålt en bostadsrätt (2:a) i norra Sofielund

Ellinor är toppen!
    Kommunikativ
    Förstående
    Professionell

Över all förväntan. Mycket bra upplevelse!
    Tusen tack för den här fina rekommendationen. Så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Massa lycka till med det nya boendet :) Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån Ellinor Ivarsson
  • Mattias J
    • Södertorp
    2021-03-30
    Under försäljningen bodde jag på annan ort och behövde då mycket hjälp med alla delar av försäljningen. Detta löste Kenan helt utan problem och gjorde hela försäljningen till ett rent nöje utan någon huvudvärk.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Folkets Park
    2021-03-26
    Jag har köpt en 2.5a i Malmö genom Ellinor. Jag uppskattar framförallt att Ellinor var ärlig och öppen med svagheterna i lägenheten, det stärkte mitt intryck av henne som en realistisk mäklare, som annars kan leva i bostadsrosa moln när man interagerar med dem. Självklart var hon trevlig, svarade på frågor och var enkel att kommunicera med.
    Hej, Tusen tack för den fina fina rekommendationen! :) Det värmer verkligen att höra att du känner att du blivit bemöt på ett positivt sätt. Tycker att lägenheten du köpt är superfin och jag hoppas verkligen att du kommer trivas bra. Passa på och njut av dina två balkonger nu! Skulle det vara något så vet du att jag bara är ett samtal bort. Varma hälsningar Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån. Ellinor Ivarsson
    2021-03-25
    Ellinor hjälpte mig att sälja min bostadsrätt i Slottsstaden. Hon är mycket kunnig, oerhört hjälpsam och trevlig - allt man kan önska sig. Jag kan varmt rekommendera Ellinor!
    Tusen tack för det fina omdömet och förtroendet att få sälja din fina lägenhet! Värmer verkligen att du känner dig nöjd :) Fantastiskt roligt att få följa lägenheten och nå nytt rekord! Skulle det vara något i framtiden så vet du att jag bara är ett samtal bort. Alla lyckönskningar framåt. Varma hälsningar Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån Ellinor Ivarsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-03-25
    Köpt lägenhet i Malmö. Linnéa har varit snabb på återkoppling, hjälpsam med frågor och framstår mycket proffesionell och kunnig i sitt yrke. Har bara goda erfarenheter 👍
    • Kirseberg
    2021-03-25
    Fantastiskt bemötande och service från start till slut. Vi är supernöjda!
  • M
    • Limhamns Sjöstad
    2021-03-25
    Var ej medveten om att mitt omdöme skulle vara publikt. Kanske något som bör lyftas när förfrågan görs om att lämna det.
    Har därför redigerat mitt inlägg.
  • Ahmad A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Oliver Norking en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-03-25
    Sålde min lgh genom Oliver, professionell mäklare, svarar snabbt, inlyssnande och har hög energi. Trevligt och bra bemötande. Svarade omgående på sms/tel och gav god service till oss som säljare.
    Lyssnade på våra behov/önskemål och kom med förslag på objekt.
    Lösningsorienterad när vi hade funderingar och frågor.
    Lugn och saklig i dialoger. Trevlig och affärsmässig, gillar sitt jobb!
    Kan verkligen rekommenderas.
    • Värnhem
    2021-03-22
    Jag sålde min bostadsrätt på 58kvm i Malmö genom Fanny och känner att hon verkligen gjorde ett bra arbete. Fick ett gott bemötande från första stund och hon har en professionell inställning. Hade höga förväntningar som mäklaren levde upp till genom att vi fick ett slutpris som var över vad som hoppats på och en affär som flöt på smidigt.
    Kommer absolut rekommendera Fanny till mina vänner!
  • Fredrik S
    • Östra Sorgenfri/nobel
    2021-03-16
    Kenan va för oss en superbra mäklare som inte bara hjälpte oss sälja vår lägenhet utan som hjälpte oss hitta vårt nya hem. Det blir självklart Kenan nästa gång vi flyttar
    2021-03-10
    Vi är på alla sätt mycket nöjda med Ellinors hjälpsamma och proffsiga arbete vid köp av en tvåa på Ribersborg i Malmö. Kan verkligen rekommendera!
    Hej, Så roligt att ni är nöjda med köpet! Tror att ni kommer trivas superbra i den fina lägenheten och skulle det vara något så vet ni att jag bara är ett samtal bort. Alla lyckönskningar till er :) Er mäklare Ellinor Ivarsson Fastighetsbyrån Ellinor Ivarsson
    2021-03-06
    Jenny hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Dockan på ett snabbt och smidigt sätt som gjorde samtliga parter nöjda. Hela försäljningsprocessen gick väldigt snabbt och vi är supernöjda. Det finns få bra mäklare, men Jenny är helt klart en av dem.
    2021-03-03
    Bra och lyhörd mäklare som får allt att gå snabbt och smidigt
    2021-03-03
    Köp av bostadsrätt. Ellinor har bemött oss väldigt bra med en positiv inställning. Vid svåra frågor har hon gett oss snabba svar och förslag på lösningar. En bra upplevelse med bra service och hjälp i dess olika svåra frågor.
    Härligt att ni är nöjda med köpet! Känns såklart lite tråkigt att du endast ger en trea i betyg med tanke på att jag ställt upp och visat lägenheten för er vid extra tillfällen, ordnat med garage, svarat dig alla tider på dygnet och hjälpt till extra mycket eftersom att du är förstagångs köpare. Skulle det vara något du vill ha hjälp med är jag bara ett samtal bort. Önskar dig all lycka till med köpet. Hälsning Ellinor Ellinor Ivarsson
    • Nobeltorget
    2021-03-02
    Kenan Hasanoglu har sedan första bemötande ingett trygghet och kunskap i både min första försäljning av bostadsrätt samt hjälpande hand i att hitta ny.
    Som säljare kunde jag vara lugn och harmonisk medans Kenan skötte allt genom hårt arbete och dedikation.
    Med glimten i ögat och ett leende nära tillhands, har han en förståelse för så väl föreningar, bostaden, försäljning och ett välkomnande som smittar av sig.
    Rekommenderar Kenan starkt till alla som är ute efter att sälja sin bostad.
  • Fredrik S
    skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-03-02
    Kenan Hasanoglu hade vi som mäklare och han va jättebra. Inte bara att han hjälpte oss till en bra försäljning han hjälpte oss mycket i processen att hitta var nya lägenheten. Han sa att de va de han skulle göra och han överträffade våra förväntningar. Om några år när vi säljer på nytt blir det kenan igen!
    • Bulltofta
    2021-02-24
    Jag sålde lägenhet efter min mamma. fick ett mycket trevligt och seriöst bemötande av Patricia. Höll mig kontinuerligt uppdaterad om hur det gick.
    Rekommenderar mer än gärna Patricia!!!
    Vad härligt att läsa! Det är viktigt för mig att få feedback då man vill utveckla sin kompetens som mäklare hela tiden. Patricia Menger
    2021-02-22
    Finns inget att kommentera förutom att allt var utmärkt.
  • Kim A
    • Söderkulla
    2021-02-14
    Jag upplevde Linnea som professionell och lyhörd. Hon har hållit mig väl uppdaterad hela tiden och jag är nöjd med resultatet.
    • Slussen
    2021-02-06
    Kenan var mycket trevlig och kunnig, dock lite lång svarstid över jul och nyår.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Fosiedal
    2021-01-31
    We sold our apartment, everything from day one was with transparency, devotion and guidance. We got all the answers we needed.. Hes been very helpful throughout the period.. Highly recommended 6/5 stars
    • Dalaplan
    2021-01-29
    Trevlig, professionell och personligt!
    • Möllevången
    2021-01-28
    Ellinor hjälpte oss att sälja vår lägenhet på Möllan. Hon var väldigt hjälpsam, lyhörd och kommunikativ. Vi kände oss trygga med att hon gjorde sitt bästa för att få bostaden såld, och kommunicerade allt som behövdes i god tid. Hon lyssnade in efter våra behov och jobbade därefter. Supernöjda!
    Tack för den fina rekommendationen Henrietta! :) Det betyder mycket att ni känner er nöjda. Skulle det vara något jag kan hjälpa er med så vet du att jag bara är ett samtal bort. Varma hälsningar er mäklare Ellinor Ivarsson Fastighetsbyrån Ellinor Ivarsson
    • Slottsstaden/Erikslust
    2021-01-20
    Sålde en 2a i Slottstaden. Ellinor fixade allting på förhand.
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Marcus! Ellinor Ivarsson
  • köpte sitt hus med hjälp av Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-01-20
    Känner att hon finns där för oss alltid tillgänglig. Känns trygg och man kan lita på henne.
    • Almvik
    2021-01-18
    Kenan Hasanoglu has been absolutely amazing. Really helpful could have not picked a better person.
    Even with me not being in the country everything has gone smooth
    2021-01-18
    Jenny är mycket hjälpsam och har ett trevligt sätt. Vi har köpt en enplansvilla med henne som mäklare. Våra erfarenheter av henne som mäklare i denna affären är mycket positiva.
    Tack Jan för er fina rekommendation. :-) Jenny Eriksson
  • köpte sitt hus med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-01-18
    Vi har köpt en villa Jag har blivit bemött på ett bra sätt .
    Vi hade ett stort problem med banken och vissa dagar ringde jag mäklaren mycket men ibland svaret hon inte . Men I allmänhet fungerade det bra.

Der var bra att köpa ett hus men våra upplevelse med banken var fruktansvärt och jag och min man var jättestress i tre veckor.
    M v h
    Hozan
  • Sabrin E
    • Rosengård
    2021-01-17
    Duktigaste och hjälpsam mäklare som försökte alltid hitta ek lösning på allt! Kan rekommenderas 1000%!!!! Tack för allt !
    • Blekingsborg
    2021-01-15
    Patricia är en riktig klippa till mäklare, väldigt duktig och driven! Bemött på bästa sätt, anpassade försäljningen efter vår tidsram, kommunicerar väl och snabbt. Sålde vår lägenhet på förhand, mitt under rasande pandemi! Vi är fantastiskt nöjda med hela processen :)
    Vad fint omdöme och vad härligt att ni kände så! Hoppas vi kommer att samarbeta igen i framtiden :D Patricia Menger
  • skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-01-04
    Roine Saighani var tydlig, rak och ärlig. Fanns alltid tillgänglig via telefon och SMS vid eventuella frågor. Han är härlig, glad, professionell och har extremt bra lokalkännedom”
    • Gamla Staden
    2020-12-28
    Jag har köpt en lägenhet av Ellinor Ivarsson. Min upplevelse var enbart positiv och det blev en snabb och effektiv affär. Ellinor är väldigt kundfokuserad och gör det lilla extra för att säljare och köpare ska känna sig nöjd.
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Önskar dig stort lycka till med lägenheten och hoppas jag får komma förbi och titta när det är klart. Allt gott! Med vänlig hälsning Ellinor Ivarsson Fastighetsbyrån Ellinor Ivarsson
    2020-12-19
    Köpte en lägenhet på 50 kvadrat i slottstaden Malmö.
    Allting var jättebra inget att klaga på 😊.
    Snabb och enkel kontakt.