Fastighetsbyrån Malmö Väster

Regementsgatan 13, 217 53 Malmö — Visa karta

Malmö expanderar och växer med allt fler nybyggnationer och människor. Det är förståeligt att allt fler vill flytta hit. Här hittar du inte bara stadspuls utan även närhet till både kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av stadens västra delar ska du ta kontakt med Fastighetsbyråns kontor på Regementsgatan 13. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig genom hela bostadsaffären, oavsett det är ett köp eller en försäljning du ska göra.

Varmt välkommen att kontakta oss så fixar vi ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 299 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Väster

• 2019-10-12

Emelie R skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi köpte en bostadsrätt som Johanna Olsson förmedlade. Hon var genom hela processen professionell och serviceminded, höll kontakten och återkopplade, och guidade oss med van hand genom köpprocessen trots att vi befann oss utomlands. Dessutom är hon engagerad, trevlig och har nära till skratt. Läs mer
  • 2019-10-12

Agneta E skrev om Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Har blivit bemött på bästa sätt med lugn och kunnighet vid försäljningen av min lägenhet .Joachim kan jag verkligen rekommendera , har gjort ett proffsjobb. Är mycket nöjd!!👍🙂 Läs mer
  • 2019-10-11

Christofer A skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Inga konstigheter, bra mäklare! Läs mer
  • 2019-10-11

Mikael R skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde min lägenhet, bra bemötande och mycket trevlig mäklare som gick efter kundens tycke Läs mer
  • 2019-10-10

David L skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
  • 2019-10-10

Sara Ö skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi fick väldigt proffsig hjälp av Jenny när vi sålde vår 3:a på Hästhagen. Jenny är varm, kvicktänkt, rolig och ärlig! Hon säger inte bara ja till allt utan lyssnar och kommer med erfarenhetsbaserade råd och var alltid öppen för diskussion. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-10-09

Jerry B skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Har gjort fastighetssffär med Jenny,som kan allt och lite till.Vi var mycket nöjda med henne.

Mvh Kerstin o Jerry Berg Läs mer
  • 2019-10-04

Aleksandra P skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt. Allt var bra fram till inflyttningsdagen ... lgh var inte ordentligt städad, små saker som inte fungerade, hål lite här och där Läs mer
  • Olga K

2019-10-03

Olga K skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bostadsrätt, en trea på 54 kvm
    Väldigt bra bemötande, flexibel Läs mer
  • 2019-09-30

Kostadin P skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpte ett hus och blev bemöt av en trevlig och kunnig mäklare. Varje steg i processen var tydlig och transparent. Läs mer
  • 2019-09-27

Emilia H skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt lägenhet (2a) på Lindeborg
    Proffsigt, hjälpsamt och trevligt bemötande Läs mer
  • Jörn C

2019-09-26

Jörn C skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi fick kontakt med Jenny när hon sålde en annan lägenhet i vår bostadsrättsförening, och fick gott intryck redan då. Hon har sedan hjälpt oss både med att sälja vår lägenhet, och med att hitta ny lägenhet. Jenny har gett fantastisk service och hon har ett personligt engagemang vi inte riktigt sett hos andra mäklare (och vi har varit i kontakt med fem olika mäklare för andra affärer under de senaste tre åren). Hon har kunnat svara direkt på alla frågor, och snabbt hittat info om hon inte kunnat det. Hon har också kommit med många tips och taktiker i vårt lägenhetsletande, och hjälpt oss med bedömning av möjliga objekt. Sammantaget gjorde hon en superbra insats och vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Filippa J

2019-09-21

Filippa J skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny hjälpte oss att sälja vår 2:a i Malmö (Midhem). Väljer du Jenny som ambassadör att sälja din bostad så får du en driven mäklare som alltid ger 100% och lite till. Hon finns alltid tillgänglig och ger dig som säljare en trygg punkt att luta dig mot i alla lägen. Jag kan varmt rekommendera henne till dig som går i säljtankar. Läs mer
  • 2019-09-13

Katarzyna F skrev om Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Hej

Jag har sålt min lägenhet på Kungsörnsgatan i Malmö och Joachim hjälpte mig med försäljningen. Samma lägenhet har jag köpt från Joachims kunder för 2 år sen.
    Mycke trevlig, hjälpsam, duktig och skötsam kille. Lyssnar på kundens önskemål. Visar intresse, alltid tillgänglig.
    Jag är mycket nöjd med Joachim och rekommenderar honom varmt till vänner, bekantar och andra.

Hälsningar

Katarina Läs mer
  • 2019-09-09

Caroline N skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi har nyligen både köpt (Lundbergsgatan 19) och sålt (Ankargatan 9) med hjälp av Jenny som mäklare. Vi kunde inte haft en bättre mäklare!! Fantastik mäklare med en mycket härlig personlighet. Hon var hela tiden mycket engagerad, lyhörd och fick oss att känna stor trygghet! Vi kommer absolut att rekommendera Jenny som mäklare till kollegor och vänner! Läs mer
    2019-09-09 Jenny E svarar Caroline N
    Vilket team vi varit!! Tack för er fina rekommendation!
  • 2019-09-04

Katarina R skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag fick hjälp av Johanna med att sälja min bostadsrätt på 2rok i Malmö. Med regelbunden, glad och professionell kontakt så har Johanna fått mig att känna mig trygg i en process som annars kan vara ganska omtumlande. Jag är tacksam för hjälpen och skulle alla gånger rekommendera andra som går i säljtankar, att ta kontakt med Johanna! Läs mer
  • 2019-09-03

Thea E skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har köpt en liten etta i Malmö. Jenny är den perfekta mäklaren! Alltid trevligt bemötande, svarade på alla frågor jag ville ha svar på, va alltid tillgänglig om man ville få tag på henne.
    Hon har hjälpt mig med allt från att boka visning till lånelöfte och strul med banken.
    Kunde inte önskat mig en bättre mäklare.
    Stort tack till Jenny som hjälpte mig att köpa min första lägenhet! Läs mer
  • 2019-09-02

Johanna L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Uppmärksam, lyhörd och snabb återkoppling på ev frågor och funderingar! Läs mer
    2019-09-02 Jenny E svarar Johanna L
    Tack för din rekommendation!! :-)
  • 2019-09-02

Linda P skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    köpt en liten etta till min dotter
    bra bemötande av mäklaren, flexibel och tillmötesgående Läs mer
    2019-09-02 Jenny E svarar Linda P
    Tack för din fina rekommendation Linda. Hoppas Thea trivs redan. :-)
  • 2019-08-23

Hampus S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Trevlig och snabb - inga problem. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-08-19

Helena H skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Tillgänglig och hjälpsam på alla sätt! Läs mer
  • 2019-08-19

Mattias L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag min familj köpte en femma och sålde en fyra, båda affärer med Jennys fantastiska hjälp.

Jenny är en mycket duktig mäklare: öppen och rak i dialogen och dessutom mycket trevlig. Hon håller huvudet kallt i pressade situationer, och är mån om att hela tiden hålla en uppdaterad om vad som händer i köp/sälj-processen. Jag kan verkligen rekommendera henne och vill önska henne lycka till i framtiden. Läs mer
  • 2019-08-17

Sanne R skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde en bostadsrätt för 1,710 i Malmö Tyckte hon var väldigt trevlig i sitt bemötande men kände att jag inte helt visste om hon jobbade för mig eller köparen kände mig väldigt anklagad när det kom in bud som visade sig vara falska och jag kände att hon talade väldigt för och övertala mig till att välja en speciell köpare som jag inte var helt bekväm med.
    Men jag var nöjd med priset och värderingen. Läs mer
    2019-08-18 Jenny E svarar Sanne R
    Hej Sanne!

Tråkigt att du inte är 100 % nöjd, för det är alltid mitt mål. Anledningen till att jag talade för att du skulle gå mot ett håll var för att jag vill guida dig rätt och för att vi skulle få ihop affären och inte gå miste om de väldigt bra buden vi hade. Det är mitt, som din mäklare, ansvar att råda dig mot vad jag tror är bäst utifrån de förutsättningarna vi har och det gjorde jag hela tiden. Hoppas att du nu i efterhand ändå känner dig nöjd med utfallet och att vi faktiskt slog rekord i föreningen på lägenheter av den storleken!! Hälsningar, Jenny
  • 2019-08-16

Marthina O skrev om Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt en 2a, 58kvadrat på Köpenhamnsvägen vid Erikslust.

Joachim har varit väldigt professionell,
    hjälpsam och trevlig från första kontakt. Vi har bara positivt att säga om Joachim och han överträffade våra förväntningar. Läs mer
  • 2019-08-07

Emma O skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Trevlig, proffsig, tydlig och noggrann. Skulle rekommendera Johanna Olsson som mäklare och själv vända mig till henne igen. Läs mer
  • 2019-08-07

Susanna A skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpte bostadsrätt. Kunnig och professionell hjälp, trevligt bemötande. Läs mer
  • Josefin K

2019-07-25

Josefin K skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt och därefter sålt min lägenhet utav Jenny som verkligen alltid funnits där. När jag än haft en fråga eller funderat på något så har hon alltid svarat, kommit med feedback och varit helt fantastisk. Hon har en energi, glöd och vilja som många saknar. Jag valde att säga upp mitt kontrakt med våningen&villan för att låta Jenny sälja den istället. Vilket hon gjorde till rekordpris! Läs mer
  • 2019-07-24

Christina S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpte bostadsrätt. Mäklaren var lätt att nå och ringde alltid tillbaka som överenskommet. Lite minus att man ss att tillträdet först var ett datum vilket gjorde att jag accepterade ett pris med säljaren för att spara en månadshyra. Den ändrade tillträdesdagen meddelades inte förrän innan kontraktsskrivningen och om jag fått veta det tidigare kunde jag haft mer is i magen då ingen annan budgivare fanns. Dock skötte Johanna försäljningen bra trots strulig säljare. Läs mer
  • Eva-Lotta A

2019-07-22

Eva-Lotta A skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Duktig, ambitiös, bra att ha och göra med. Har nu både köpt och sålt min bostadsrätt genom Johanna och allt har fungerat utmärkt! Läs mer
  • 2019-07-04

Joakim K skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har köpt en bostadsrätt
    Jenny återkommer även när man inte förväntar sig det.
    Allt har gått smidigt både i affären och i kommunikationen.
    /Joakim Läs mer
  • 2019-07-01

Oskar P skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    100% bäst!! Tillmötesgående, professionell, trevlig, kämpade och peppande! Rekommenderas till blivande lägenhetssäljare....... Stort tack! Läs mer
    2019-07-03 Jenny E svarar Oskar P
    Finaste rekommendationen, tack!!!
  • 2019-06-25

Linda E skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde en bostadsrätt.
    Jenny va väldigt informativ, lätt att nå både på telefon och mail.
    Kunnig och handlingskraftig Läs mer
  • 2019-06-24

Else B skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt en bostadsrättslägenhet .
    Blev mycket väl bemött av mäklaren. Hon hade höga förväntningar på försäljningen och hennes förväntningar på försäljningen föll väl ut.
    Mäklaren gav förslag om vettiga och bra tips som skulle gagna min försäljning. Läs mer
  • 2019-06-24

Daniel L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Mycket professionell och responsiv! Läs mer
  • 2019-06-21

hakan k skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi köpte en bostadsrätt.
    Vi fick ett bra, korrekt bemötande av mäklaren, som agerade proffsigt och effektivt. Läs mer
  • 2019-06-21

Emma P skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi sålde vår lägenhet med hjälp av Jenny. Ärlig och driven mäklare, tillgänglig och lyhörd.
    Vi mötte Jenny på en annan visning och kände att vi blev bemötta väldigt bra och därför ville vi att Jenny skulle värdera vår lägenhet.
    Vänlig och lättsam men framför allt ärlig med allt både mot oss men också väldigt noga att alla ändringar i föreningen och skador på lägenheten skulle visas rätt och berättas för spekulanterna. (Tidigare erfarenhet av en annan mäklare som inte visat gömda skador på kök bakom handdukar och annat pynt på visning) Läs mer
  • 2019-06-18

Hilde L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny Eriksson har hjälpt mig sälja en lägenhet vid Triangeln i Malmö på bästa tänkbara sätt. Fantastiskt kundbemötande, otroligt engagerad och lösningsorienterad, visat stor hänsyn till min hyresgäst som behövt rodda med visningar och fotografering. Rekommenderar henne gärna till andra som behöver mäklarhjälp! Läs mer
  • 2019-06-17

Mats O skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny har med varit ytterst proffesionellt och tillmötesgående genom hela processen. Jenny har överträffat vår förväntningar genom hela försäljningen av vårt hus i Bunkeflostrand Läs mer
  • 2019-06-12

William S skrev om Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    The best, smooth and easy transition to the new home:) Läs mer
  • 2019-06-07

Sophie O skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi sålde vår trea i slottstaden. Professionellt bemötande från första värderingen till signering av köpekontrakt. Trevlig och lättsam. Tydlig genom alla moment, snabb på att återkoppla. Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2019-06-07

Annelie A skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna förmedlade en bostadsrätt till oss. Hon hade ett professionellt och trevligt sätt genom hela processen, vi är nöjda! Läs mer
  • 2019-06-05

Sebastian O skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde en bostadsrätt.
    Väldigt duktig mäklare. Tiydlig, bra kommunikation, jobbade snabbt (då det var lite bråttom för vår del). Och återkopplade intensivt hela tiden så vi kände oss trygga i vad som hände. Läs mer
  • 2019-06-05

Elisabeth S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna har varit lyhörd, tillgänglig, pedagogisk, hjälpsam och allt man kan förvänta sig från en professionellt duktig mäklare. Rekommenderar gärna Johanna vidare! Läs mer
  • 2019-05-26

Emma A skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Mycket nöjd med försäljningen av vår lägenhet Läs mer
  • 2019-05-19

Hans M skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Skötte sig bra trots lite strul med lägenhet vi sålde
    Strulet låg helt hos Brf Läs mer
  • Eva W

2019-05-17

Eva W skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Varm, vänlig, kunnig mäklare. Visar stort engagemang. Hon har brett nätverk vilket känns tryggt. God kännedom om området pga personlig erfarenhet.
    Hon visste dessutom precis var vi skulle lägga oss prismässigt, trots mina protester. Tack för det! :)
    Kommer att rekommendera henne till alla som frågar. Läs mer
  • Nellie F

2019-05-15

Nellie F skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna är en proffsig och förtroende givande mäklare som jag rekommenderar till 110 %
    Johanna sålde våran lägenhet på Ribersborg och uppfyllde alla våra förväntningar, och leverade ett högt försäljningspris! Läs mer
  • Lars L

2019-05-13

Lars L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bostadsrätt.
    Jenny är ett energiknippe och engagerar sig till 100 %. Jenny utstrålar kunskap och intresse samt höll oss kontinuerligt underrättade om allt som hände omkring bostadsaffären från början till avslut. Läs mer
  • 2019-05-13

Malgorzata N skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny har hjälpt oss attsälja vara lgh.en mycket engagerad och professionell mäklare med högt personlig
    service. Värd att rekommendera Läs mer
  • Saeed P

2019-05-11

Saeed P skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Duktig, trevlig och organiserad 👌👍

Jag förväntade mig hög kvalité och "can do"-attityd och det var det jag fick. Lägenhetsförsäljningen gick snabbt och smidigt med bra resultat och användbar hjälp och stöd från Johanna, designer/stylist, fotograf & co. Läs mer

Regementsgatan 13, 217 53 Malmö