Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö Väster

Fastighetsbyrån Malmö Väster

Regementsgatan 13, 217 53 Malmö — Visa karta

Malmö expanderar och växer med allt fler nybyggnationer och människor. Det är förståeligt att allt fler vill flytta hit. Här hittar du inte bara stadspuls utan även närhet till både kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av stadens västra delar ska du ta kontakt med Fastighetsbyråns kontor på Regementsgatan 13. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig genom hela bostadsaffären, oavsett det är ett köp eller en försäljning du ska göra.

Varmt välkommen att kontakta oss så fixar vi ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 290 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Väster

• 2019-04-22

Veronica I skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna har i ett inledande skede hjälpt mig sölja min koloni.
    Blev tipsad om henne via min bank. Jag upplever Johanna som en trygg, lugn, professionell, säker och ödmjuk mäklare! Läs mer
  • 2019-04-09

Javid A skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jätte snällt professionell, väl bemot. Köpt bostad. Nöjd 10/10 Läs mer
  • 2019-04-09

Margareta L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Effektiv, mkt trevlig och strukturerad Läs mer
  • Ingegerd A

2019-04-08

Ingegerd A skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bra bemött av en rutinerad mäklare.Allting har varit bra. Läs mer
  • 2019-04-02

Sofie L skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde en lägenhet med Johannas hjälp.
    Smidig och snabb affär blev det tillslut, Johanna är noggrann och proffsig i sitt arbete.
    Uppdaterar regelbundet, följer upp, stöttar igenom hela processen.
    Skulle absolut rekommendera Johanna till alla jag känner. Läs mer
  • 2019-04-02

Andre T skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt en bostadsrätt.
    Hon är en mycket duktig mäklare som har bra koll och mycket hjälpsam. Läs mer
  • 2019-04-01

Barbro M skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Alexandra hjälpte oss att se den lägenhet vi läst om på Hemnet och blivit intresserade av. Då vi inte bor i Malmö fick det anpassas till våra möjligheter. När vi sedan lagt bud hade vi tät kontakt och blev ständigt uppdaterade. Kontraktsskrivning kunde ordnas på vår hemort. Hela processen kändes trygg då vi fick ett sånt bra stöd. Läs mer
  • 2019-03-31

Margareta M skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi har köpt bostad och hon balanserade bra mellan köpare och säljare. Gav ett kunnigt intryck. Läs mer
  • 2019-03-30

Fadia D skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Hejsan!
    Jag har köpt ett radhus via mäklaren Johanna Olsson. Jag blev välbemött av Johanna och jag gillade henne från första mötet. Hon var trevlig och lätt att nå när jag behövde ringa henne för att fråga om någonting.
    Dessutom upplever jag att hon är flexibel och försöker underlätta för sina kunder. Exempelvis jag fick inte det radhuset som jag var intresserad av för budgiviningen gick till nån annan.
    Men vilken tur att Johanna var social på platsen och hade kontakt på indirekt sätt med en granne där, då ringer hon mig
    Kanske två dagar efter och informerar om att grannen vill också sälja sitt radhus, och försökte övertyga mig att detta är bra alternativ istället för det jag skulle köpa.
    Till sist köpte jag radhuset och nu är jag mycket nöjd.. 😊👍 Läs mer
  • 2019-03-29

Tanja C skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi är super nöjda med Alexandras service och super kommunikation. Hon har varit en stjärna och en mäklare som vi kan rekommendera varmt!
    Alexandra har verkligen gjort allt för oss och är en mäklare som är proffsig i sitt bemötande mot både oss som säljare och potentiella köpare.
    Topp mäklare i sin klass!

Tanja. Läs mer
  • 2019-03-29

Julia F skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Både köpt hus och sålt lägenhet via Johanna nyligen och är väldigt nöjda! Alltid ett trevligt bemötande! Vi är så glada att vi valde Johanna som mäklare! 💗 Läs mer
  • 2019-03-28

Ronny C skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt en lägenhet på Amiralsgatan.
    Blev väldigt bra bemött!
    Suverän mäklare som vi genast kände förtroende för!! Läs mer
    2019-04-17 Jenny E svarar Ronny C
    Hej Ronny!
    Tusen tack för dina fina ord. Det gör mig gladare än du tror. Hoppas att ni har kommit till rätta och att ni trivs bra i er nya lya!
    Ha en fin påsk! /Jenny
  • 2019-03-26

Elisabeth K skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna sålde vår lägenhet i Malmö. Hon är väldigt trevlig och hjälpsam. Inkännande och tydlig med vad som gäller.
    Toppen! Läs mer
  • 2019-03-22

Tove L skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag sålde en bostadsrätt, och tack vare Alexandra och Fastighetsbyrån gick det superlätt!
    Alexandra var effektiv, mycket vänlig, flexibel, mycket kompetent och närvarande under hela processen.
    Jag har tidigare haft motsatt erfarenhet när jag sålde lägenheten innan, så jag blev otroligt positivt överraskad över hur hårt där nu jobbades för att hjälpa mig, och för att sälja, medans jag uppdaterades hela tiden under processen, så jag visste vad som hände. Jag fick också hela tiden väldigt konkret information över min del i det hela, som jag ju annars inte haft koll på.
    Sammanlagt kan jag bara rekommendera Alexandra som mäklare, och Fastighetsbyrån, som också hjälpte mig jättefint när jag köpte lägenheten, vilket var orsaken till att jag valde dem igen. Läs mer
  • 2019-03-19

Simon M skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi har sålt en villa där Johanna skötte allt på ett mycket bra sätt. Läs mer
  • 2019-03-18

Jonas S skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt bostadsrätt, 2 rum. Lite för bestämd is in kunddialog. Kändes mer sälj fokuserad än att jag som köpare skulle känna mig trygg med ett bra köp. Detta hade jag uppskattat mer utav.
    Väldigt effektiv isitt hanterande men det blev lite för effektivt. Inte riktigt tid för kunden utan det skulle avverkas så snabbt som möjligt. Läs mer
    2019-03-18 Jenny E svarar Jonas S
    Hej Jonas!

Jag upplevde inte alls på er att ni kände er stressade i köpet av lägenheten, utan tvärtom att vi haft en fin kontakt så jag blir ledsen att höra att ni känner så. Jag är väldigt rak och ärlig i min dialog både med säljare och med er som köpare, det är jag för att jag vill att ni hela tiden ska känna er uppdaterade om vad som händer i processen och veta vad som är nästa steg. Det har oavsett vad inte varit min mening att skynda på er. Att ni känner er trygga i ert köp är givetvis oerhört viktigt med tanke på att det är en av livets största affärer. Jag hoppas att ni kommer att trivas med lägenheten och att ni i det stora hela är nöjda.

Hälsningar, Jenny
  • 2019-03-13

Jesper F skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna var tillmötesgående och proffsig. Hon skötte allt väldigt smidigt och var väldigt tillmötesgående med våra frågor och tankar både innan och efter vi sålt lägenheten. Kan bara starkt rekommendera Johanna om du vill ha en bra mäklare i Malmö! Läs mer
  • 2019-03-06

Susan S skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Trevlig å tydlig och hjälpsam å har bra bemötande Läs mer
  • 2019-03-04

Susanne F skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Mycket tillmötesgående, kunnig, hjälpsam och tillgänglig. Läs mer
  • 2019-03-04

Sanna T skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny var proffsig genom hela försäljningen och bidrog med sin energi. Läs mer
  • 2019-02-28

Johanna F skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Alexandra hjälpte mig på ett proffsigt och tryggt sätt att få ett bra pris vid försäljningen av min bostad. Kan verkligen rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • 2019-02-25

Douglas W skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt två lägenheter med hjälp av Johanna och även köpt en. Allt har fungerat jättebra. Tydligt, enkelt och man har fått bra råd och tips genom hela processen. Läs mer
  • 2019-02-25

Dan J skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpare!
    Alexandra jobbade snabbt, svarade snabbt och gjorde att jag som kund inte behövde lägga onödig energi på själva köpet.

Mycket energi och stort engagemang! Läs mer
  • 2019-02-24

Håkan I skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna är trevlig och utförde sitt uppdrag på ett alldeles utmärkt sätt. Läs mer
  • 2019-02-23

Marie-Louise S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde min bostadsrätt förra året. Skulle få min lägenhet värderat för att få lånelöfte. Swedbank tog kontakt med Fastighetsbyrån. Och Johanna Olsson tog kontakt. Fick förtroende för henne så ett halvår senare när det var dax för försäljning tog jag kontakt med Johanna. Hon var väldigt proffsig. Gick igenom tydligt vad som gällde, svarade på alla mina frågor. Hon hjälpte till från början till slut. Kan varmt rekommendera Johanna Olsson. Kändes jättetryggt att ha henne som mäklare. Tack 😀 Läs mer
  • 2019-02-22

Kevin S skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde min bostadsrätt så snabbt att jag hann inte reflektera över att den va till salu. Väldigt professionell och trevlig mäklare. Läs mer
  • Constance B

2019-02-21

Constance B skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt lägenhet med Jenny. Hon skötte affären snabbt och smidigt, och hittade köpare innan vår lägenhet ens hade lagts ut. Hon lägger ner mycket jobb och tid på att få allting bra. Kan verkligen rekommendera henne till andra som säljer Läs mer

Rebecca T skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna sålde vår lägenhet. Hon är proffesionell, ärlig, kunnig, lätt att prata med- en mäklare vi rekommenderar till våra nära och kära! Läs mer
  • Jonathan B

2019-02-21

Jonathan B skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har köpt en jättefin lägenhet samt även sålt min gamla. Johanna har varit fantastisk. Hon är kunnig och engagerad till 110%. Hon är väldigt jordnära och förstående. Alltid lika trevlig, positiv och förtroendeingivande. Läs mer

Roham T skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bästa säljaren som jag vet. Väldigt trevlig och snabb! Alltid glad och hjälpsam! Läs mer

Eva A skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi sålde vår bostadsrätt i Slottsstaden i Malmö. Jenny hade tidigare varit i kontakt med oss så det var ´naturligt att ge henne uppdraget. Hon skötte affären smidigt, korrekt och framför allt snabbt; hon höff oss väl underrättade om förloppet och hon skötte avslut, betalning och övrigt kring försäljningen utmärkt. Läs mer

Mats R skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Ett bra och proffsigt bemötande vid mitt köp av lägenhet
    Ett positivt och personligt från Jenny Läs mer

Maria H skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Värsta mäklaren jag har haft. Min man fick skriva om den långa texten hon hade skrivit till webbsidan för att sälja vår lägenhet. Originallet var inte ens alltid korrekt svenska, eller var dåligt skrivit. Hon satt ut ingen skylt utan en A4 print-out av reklamen på vanligt papper med dålig färg. Till slut, hade tagit hennes råd skulle vi har fått mycket mindre än behövdes på försäljningen. Det kändes som om hon jobbade mer för han som till slut köpte lägenheten än för oss. Läs mer
    2019-03-07 Johanna O svarar Maria H
    Vad tråkigt att läsa! Jag försökte kontakta dig, då jag gärna pratar med dig angående det du skrivit, men du har inte återkommit! Jag är ledsen att du känner så och det har varit svårt för mig att veta, då jag enbart har haft kontakt med din man under försäljningen och aldrig fått någon indikation från dig angående detta tidigare. Önskar er lycka till med ert nya boende!

Mette C skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi köpte en lägenhet via
    Johanna. Hon var från början till slut trevlig och genuin i sitt bemötande. Jag upplevde henne som pålitlig och ärlig. Läs mer

Sükran S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Professionell mäklare med kunskap kring sitt geografiska område. Svarar snabbt och är lösningsfokuserad. Trevlig som person. Läs mer
  • 2019-02-13

Per E skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Alexandra är mycket proffsig - och trevlig! Läs mer
  • Peter J

2019-02-11

Peter J skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bästa mäklaren! Då jag sålde min bostadsrätt så skötte Jenny allt på absolut bästa sätt. Engagerad, metodisk och kunnig samtidigt som hon ingav ett lugn så att jag kände mig säker. Jenny överträffade alla mina förväntningar som jag hade, anlitar ni henne så får ni det bra.
    Peter Läs mer
    2019-02-13 Jenny E svarar Peter J
    Finaste betyget! Tusen tack för ett bra samarbete Peter, det var en ren fröjd att hjälpa dig med försäljningen!
  • 2019-02-09

Hannes H skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Väldigt trevlig, lätt att nå och gjorde hela processen mellan mig som köpare och säljaren av bostad väldigt smidig. Kan rekommendera Jenny Läs mer
  • 2019-02-07

Joshua M skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    We sold a three room apartment in st. knuts torg. We were very comfortable with Jenny from the first moment. She demonstrated her knowledge of the market, and the area we lived in, which made us feel confident in her find buyers for the apartment. She was extremely reliable and always there when we needed her. We felt we had great trust in her and she delivered on her commitments. Läs mer
  • 2019-02-06

Ella Elaine D skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Har fått hjälp av Alexandra att sälja ett radhus. Blivit super bra bemött av mäklaren och känt mig trygg. Rekommenderar henne varmt. Mvh Ella Läs mer
  • 2019-02-04

Bujar G skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi har köpt ett radhus genom Alexandra.
    Mycket professionell service hela vägen.
    Lyhörd, lätt att prata med och kan absolut rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-02-04

Joakim N skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi köpte en bostadsrätt av Jenny. Allting fungerade perfekt!
    Rekommenderas! Läs mer

Henrik N skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Alexandra visade stort intresse när jag valde mellan olika mäklare. Jag valde mellan några av Malmös etablerade mäklare och gemensamt för alla var att de snabbt ville komma till att man valde just de.

Jag var ute i ganska god tid och därför hann jag göra mycket av förarbetet flera månader innan själva visningen.
    Positivt var den person som kom och besökte min lägenhet och gav tips inför fotografering och senare visning. Dock blev jag lite negativt överraskad av Alexandras lägenhetsbeskrivning som jag först tyckte var lite tunn, jag föreslog lite tillägg som hon la till men min känsla var att det inte lagts så mycket kraft på den.
    Då den ”ideala” tidpunkten för att gå ut med min lägenhet hade infallit precis innan jul gav Alexandra rekommendationen att jag skulle gå ut med lägenheten efter jul och nyår. Just detta året var dock intresset efter jul lägre in tidigare år.

Alexandra ordnade med tre visningar med två sällskap per varje. Jag tror Alexandra hade förväntat sig större intresse. Det hade i alla fall jag.
    När jag fick ett bud så ville Alexandra avsluta detta så snabbt som möjligt, jag fick känslan att hon inte var intresserad att lägga mer energi då det ändå var en bra bit kvar till det skulle göra någon skillnad för hennes provision. Alexandra försökte mer motivera till mig varför det liggande budet var ett bra bud än hur vi ev skulle kunna få ut ett mer för mig fördelaktigt pris. T.ex. så när jag träffade Alexandra innan jag bestämt mig så var både mitt kök och badrum i väldigt fint skick, men när jag jämförde det erhållna budet med andra liknande lägenheter så förklarade Alexandra att mitt badrum och kök var relativt gamla.
    Jag hade ändå hoppats på lite fler olika förslag eller strategier utifrån det resultat jag fick vid de olika visningarna.
    En fördel med Fastighetsbyrån som jag hade var att Fastighetsbyrån kan erbjuda kontor över hela Sverige, de köpare till min lägenhet kom från Stockholm och tillgången till kontor över hela Sverige underlättade vid kontraktskrivandet.
    Överlag en bra upplevelse även om jag kanske hade förväntingar på att känna att min försäljning var lite mer unik. Läs mer

Mats R skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Alexandra har på ett korrekt sätt hanterat hela affären, hela tiden med en härlig serviceanda. Hon har varit innovativ och drivande i förhandling och nått mål med snabbt avslut. Läs mer

Stefka P skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jättebra service! Jenny E är en riktigt proffs mäklare! Läs mer
    2019-01-30 Jenny E svarar Stefka P
    Hej Stefka!

Tusen tack för ditt omdöme. Så glad jag blir att ni är nöjda!

Hälsningar,
    Jenny
  • Khalil I

2019-01-23

Khalil I skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpte lgh. Blev bemött mycket positivt och respektfullt. Mäklaren var rak och ärlig. Hade gärna gjort fler affärer med henne. Läs mer
  • Frida A

2019-01-04

Frida A skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpte bostadsrätt för första gången. Med Jenny som mäklare kändes det transparent och bekvämt genom hela processen. Jenny stod för en tydlighet och ett lugn vid kontraktskrivingen, något som verkligen uppskattades som förstagångsköpare. Mycket sannolikt att vi kontaktar henne vid framtida försäljning! Läs mer
    2019-01-04 Jenny E svarar Frida A
    Hej Frida! Så glad jag blir att ni känner er nöjda. Tittar gärna in hos er i framtiden, ser fram emot att få se det rosa rummet. Hälsa Jon! Hälsningar, Jenny
  • Lucia P

2019-01-04

Lucia P skrev om Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Väldigt okunnig angående bostaden, sa saker som ej var sant under visningen och slarvig i både kontraktet överlämning utav nycklar. Läs mer
  • 2019-01-02

Fredrik G skrev om Alexandra Visekruna en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Fantastisk mäklare! Otroligt lätt att ha att göra med och väldigt kompetent, charmig och driven. Transparent i kommunikation och höll mig väl informerad. Läs mer
  • 2018-12-28

Ingela H skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Det var ett lyckokast att kontakta Fastighetsbyrån och Johanna!
    Hon skötte om försäljningen av min lägenheten på ett mycket professionellt sätt,snabbt och smidigt, Dessuom är hon väldigt trevlig,glad och positiv.Jag är mycket nöjd med allt! Läs mer

Regementsgatan 13, 217 53 Malmö