Fastighetsbyrån Malmö Väster

Fastighetsbyrån Malmö Väster

Malmö expanderar och växer med allt fler nybyggnationer och människor. Det är förståeligt att allt fler vill flytta hit. Här hittar du inte bara stadspuls utan även närhet till både kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av stadens västra delar ska du ta kontakt med Fastighetsbyråns kontor på Regementsgatan 13. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig genom hela bostadsaffären, oavsett det är ett köp eller en försäljning du ska göra.

Varmt välkommen att kontakta oss så fixar vi ett kostnadsfritt möte!

1003 omdömen om Fastighetsbyrån Malmö Väster

Sedan starten hos Reco 2017
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Dalaplan
    2023-01-30 Verifierad kund
    Ellinor har varit trevlig och hjälpsam under hela processen. Hon tog reda på svaren till alla mina frågor och guidade mig igenom mitt första bostadsköp mycket väl.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Möllevången
    2023-01-26 Verifierad kund
    Lugnt och seriöst bemötande. Ingen som helst stress, som jag upplevt från många andra mäklare.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2023-01-16 Verifierad kund
    Kenan var alltid tillgänglig och gav oss bästa service. Är supernöjd med hur vår lägenhetsförsäljning blev!
    2023-01-16 Verifierad kund
    Seriös, kunnig, tillgänglig och trevlig!
    2023-01-16 Verifierad kund
    Kenan var oerhört professionell och kommunicerade på et bra sätt genom hela affären. Han är oerhört ambitiös och hade en tydlig strategi genom hela processen som gjorde mig trygg och nöjd.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Folkets Park
    2023-01-09 Verifierad kund
    Great agent, she is being just perfect from beginning to end. Efficient, helpful, we managed a quick and good deal with her.
    Thank you very much for the lovely recommendation! :) I has been a pleasure helping you. I wish you all the best on your new adventure abroad. Best regards Ellinor Ivarsson Fastighetsbyrån Ellinor Ivarsson
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Kroksbäck
    2022-12-31 Verifierad kund
    Linnea Lindberg får högsta betyg gällande allt.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Mattsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2022-12-18 Verifierad kund
    Hon är en kämpe och vänligt! Hon var aktiv fast just nu marknaden är dåligt!
    • Bunkeflostrand
    2022-12-17 Verifierad kund
    She is the best.. is the second apartment she sold for me
    • Bunkeflostrand
    2022-12-15 Verifierad kund
    Ellinor är en väldigt trevlig, hjälpsam och sakkunnig mäklare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Lucas Ovenberger en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Östra Sorgenfri
    2022-12-13 Verifierad kund
    Lucas var alltid snabb i kontakten, både med mig och andra parter. Proffsig, trevlig, och alltid tillmötesgående.
    2022-12-08 Verifierad kund
    Kenan har varit en fantastisk mäklare och har hjälpt oss under en lång process som började innan vi ens gick i säljtankar.

Vi var inte stressade med försäljning utan kontaktade Kenan tidigt och han la upp processen efter våra behov med att vi fotograferade lägenheten och förberedde material tidigt och sedan väntade vi tills vi kände oss redo för försäljning vilket var flera månader senare.

Med jämna mellanrum talades vi vid och Kenan gav utmärkta omvärldsanalyser och gjorde marknadsanalyser som var väl genomtänkta.

Det märks att Kenan brinner för sitt yrke och att han har en djupare förståelse för marknaden på ett makroplan vilket var en trygghet för vår del.

När det sedan var dags för försäljning växlade Kenan upp och drev affären i mål med regelbundna visningar och höll oss uppdaterade med status.

Något som är kul och lite unikt med Kenan är även att han har ett öga för detaljer i hemmet och inredning vilket uppskattades.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2022-12-07 Verifierad kund
    God info om bostad och område. Svarar snabb sms eller tel. God och effektivt kommunikation.
  • sålde sitt hus med hjälp av Sofie Mattsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Gullvik
    2022-12-06 Verifierad kund
    Jag fick väldigt mycket hjälp av mina döttrar när vi beslutade oss för att sälja huset. Jag antar och hoppas att de svarar för deras upplevelser. Som säljare , var jag med när köpet gjordes upp på Fastighetsbyrån . Jag upplevde då Sofie som mycket duktig . Hon gick igenom försäljningen med yttersta noggrannhet . Hon var mycket saklig och kunnig , men höll samtalet på en nivå där vi alla förstod innebörden av alla de papper som skulle läsas igenom . En balansgång som inte är helt enkel . Hon talade aldrig i termer som var över våra huvud utan förklarade diverse svårbegripliga begrepp så att vi alla hängde med . Hon hade ett mycket lättsamt och vänligt bemötande , och hon visade att det fanns stor kunskap bakom hennes ord.
    Vi valde även Sofie som hjälp redan efter första mötet. Hon kändes pålitlig och kunnig . Vi hade ingen rekommendation till just Fastighetsbyrån , utan Sofie var vår första kontakt .
    MVH Eva Herbertsson
    • Söderkulla
    2022-12-05 Verifierad kund
    Very good broker with a lot of experience and knowledge.
    • Hyllie
    2022-12-04 Verifierad kund
    Kenan was always helpful throughout the procedure. His detailed input was key for me to make my decisions and move forward.
  • köpte sitt hus med hjälp av Sofie Mattsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Gullvik
    2022-12-03 Verifierad kund
    Alt bra. Sofie besvarede de spørgsmål vi havde. Og der var tæt kontakt . Så det var godt
    • Midhem
    2022-11-29 Verifierad kund
    Selling our apartment with Ellinor was absolutely the right choice and we are very satisfied with the service we received. Ellinor is very reliable, patient, committed and always solution oriented. Our wishes were respected and taken into account at all times. I can highly recommend selling with Ellinor!
    Thank you very much! It was such a pleasure helping you :) Really lovely apartment and sellers.
    Best of wishes, Ellinor Ivarsson Fastighetsbyrån.
    Ellinor Ivarsson
  • skrev om Lucas Ovenberger en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2022-11-24 Spontant omdöme
    Lucas är en mycket engagerad och pålitlig mäklare som brinner för sitt jobb och det märks att han är mån om att affären ska kännas bra både för säljare och köpare! Toppennöjd!
    2022-11-24 Verifierad kund
    Ellinor var väldigt behjälplig och engagerad under hela säljprocessen. Det kändes väldigt tryggt att kunna ha nära kontakt när frågor och funderingar dök upp.
    Tack snälla Sebastian för det fina omdömet! Så roligt att få hjälpa er med försäljningen :) Och super stort grattis till er fina nya lägenhet. Varma hälsningar Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån Ellinor Ivarsson
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Lucas Ovenberger en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Västra Hamnen
    2022-11-22 Verifierad kund
    Lucas höll mig snabbt uppdaterad om alla händelser där var omkring köp av lägenhet. Han var väldigt behjälplig och super service-minded! Kan rekommendera Lucas!
    • Lorensborg
    2022-11-19 Verifierad kund
    Vi kände oss trygga, hon var saklig och tydlig och hade ett trevligt bemötande.
    • Ellstorp
    2022-11-18 Verifierad kund
    Lucas gav ett trevligt och personligt intryck.

Han var mycket hjälpsam under hela processen och återkopplade snabbt på alla frågor.

Har som köpare kännt mig trygg med Lucas som mäklare.
    • Lorensborg
    2022-11-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, kunnig och hjälpsam. Vårt första lägenhetsköp och vi har känt oss trygga i det. Enkelt och smidigt.
    • Limhamn
    2022-11-07 Verifierad kund
    Kunnig, trevlig, flexibel och alltid snabb att svara på mina önskemål och funderingar.
    2022-11-03 Verifierad kund
    Jättenöjd med Linnéa! Trevligt bemötande, snabb på att svara, professionell och hjälpsam. Rekommenderar henne varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2022-11-02 Verifierad kund
    Mycket professionell i sin yrkesroll. Malin lämnar inget åt slumpen utan är ytterst delaktig i hela processen från första mötet till signering av lägenhetskontrakt.
    • Västra Sorgenfri
    2022-10-31 Verifierad kund
    Vill du ha en mäklare som är genuin och gör dig lugn i ditt sälj så är Malin rätt person! Kommer utan tvekan ta hjälp av Malin nästa gång det är dags att sälja igen. Rekommenderar starkt!
    • Möllevången
    2022-10-30 Verifierad kund
    Utmärkt kommunikation från start till avslut.
    Verkade intresserad och mån om att försäljningsprocessen kändes bra hela tiden.
    2022-10-27 Verifierad kund
    Behjälplig, tillgänglig, tydlig och proffsig. En mäklare som är bra att ha att göra mer, både ifråga om köp och försäljning.
    • Östra Sorgenfri
    2022-10-27 Verifierad kund
    Blivit jätte bra bemött och han är väldigt trevlig och har verkligen inget att klaga på 😊
    2022-10-26 Verifierad kund
    Har både köpt och sålt med Kenan som mäklare , rekommenderas varmt!! Högsta poäng!
    2022-10-25 Verifierad kund
    Trevlig, ärlig och förstående. Guidar tryggt genom hela proceduren. Köper & säljer gärna med Kenan igen.
    2022-10-23 Verifierad kund
    Väldigt professionell och trygg i sitt arbetssätt.
  • Sabine M
    2022-10-21 Verifierad kund
    Ellinor vad lyhörd, kundorienterad och låg alltid steget före vid återkopplingar. Vi är jättenöjda med Fastighetsbyrån och i synnerhet Ellinors insats.
    Tack snälla Sabine för det fina omdömet! Det betyder jättemycket för mig att ni är nöjda och har varit väldigt roligt att få hjälpa er i processen att sälja. Nu önskar jag er all lycka med nya huset. Varma hälsningar Ellinor Ivarsson Ellinor Ivarsson
    • Västra Hamnen
    2022-10-17 Verifierad kund
    En mäklare som bryr sig om sin kund och sitt jobb.
    Noga, trevlig och energisk.
    Kan varmt rekomendera Lucas!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Lindeborg
    2022-10-07 Verifierad kund
    Malin er super dygtig og let tilgængelig.
    • Hyllie
    2022-10-07 Verifierad kund
    We bought from him. He knew the property and how the current owners used the space, which made it easier to see how we would like the space. Anything he was not sure on he followed up with (no weird answers 'its up to standard' or 'I'm sure it is fine').
    We should complete everything in 2 weeks time but it as been a very smooth operation from the start all the way here to the end.

He knew the property, was organised, pleasant to speak with, got all the papers in order quickly and was easy to contact. Everything you need in a realtor!
    2022-10-05 Verifierad kund
    Fick ett positivt första intryck av Linnea som varit behjälplig längs hela vägen från start till avslut. Upplevelsen har varit bra där jag fått återkoppling om status kring lägenhetsförsäljningen.
    • Dammfri
    2022-10-05 Verifierad kund
    En engagerad mäklare som gjorde allt för att hjälpa till med försäljningen.
    • Lindeborg
    2022-09-23 Verifierad kund
    Malin är kunnig och känner väl till området där min lägenhet är belägen. Hon uppträdde professionellt mot både mig och köparna.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Kenan är en mycket kompetent mäklare! En mycket bra bollplank med stor kunskap om marknaden. Detta är tredje gången vi använder Kenan och vi är lika nöjda varje gång!
    2022-09-19 Verifierad kund
    Kenan är professionell men ändå personlig vid samtliga tillfällen, både visning och avtalsskrivning. Det märks att Kenan brinner för sitt jobb och ser till både säljare och köpares bästa i alla lägen. Vi är väldigt glada att få köpa en lägenhet som Kenan förmedlat!
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mycket proaktiv i sitt arbetssätt och lättillgänglig för frågor och funderingar!
    • Håkanstorp
    2022-09-13 Verifierad kund
    Lugn och trygg. Förtroendeingivande och kompetent.
    • Pildammarna
    2022-09-11 Verifierad kund
    Ellinor är väldigt lyhörd och mån om att man ska känna sig trygg genom hela processen, från första mötet till tillträde.
    • Ellstorp
    2022-09-02 Verifierad kund
    Hon var super duktig. Finns inget mer att tillägga.
    • Slottsstaden / Erikslust
    2022-08-30 Verifierad kund
    Mina varmaste rekommendationer att anlita Ellinor som mäklare. Lyhörd, sympatisk och engagerad person som har gett en känsla av trygghet genom hela affären.
    2022-08-28 Verifierad kund
    Superproffsig, trevligt bemötande. Ringde upp och erbjöd visning med snabbt varsel. Påläst, kunnig om området och seriös. Toppbetyg till Linnea!
    • Fågelbacken
    2022-08-25 Verifierad kund
    Malins insats vid min försäljning var utomordentligt från början till slut. Jag fick mycket bra hjälp med både förberedelser inför foto och visningar, samt uppdaterades löpande om hur intresset var från spekulanter vilket gjorde att jag kände mig väldigt trygg. Malin var mycket engagerad, tydlig och positiv! Jag rekommenderar henne starkt!