Fastighetsbyrån Malmö Väster

Fastighetsbyrån Malmö Väster

• BadgeTenYears
1 297

Malmö expanderar och växer med allt fler nybyggnationer och människor. Det är förståeligt att allt fler vill flytta hit. Här hittar du inte bara stadspuls utan även närhet till både kontinenten och naturen. Om du är intresserad av stadens västra delar ska du ta kontakt med Fastighetsbyråns kontor på Regementsgatan 13. Här finns...

1297 omdömen om Fastighetsbyrån Malmö Väster

Sedan starten hos Reco 2017

Christian T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Mattsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Borgmästaregården

Trevlig bemötande överlag , tydlig vad som förväntades av mig samt alla steg som behövdes. Höll mig ständigt uppdaterad vad som skedde kring visningar mm.

Karin N
Lorensborg

Alltid tillgänglig och väl förberedd. Och realistisk angående prisnivå och försäljningstid.

Rosalinda E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Mattsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Lorensborg

Sofie har visat en enastående grad av professionalism och pålitlighet under hela processen.Hennes förmåga att lyssna på våra behov, ge genomtänkta råd och navigera oss genom varje steg har varit ovärderlig. Det har känts tryggt att veta att vi har haft en så kompetent och engagerad mäklare vid vår sida.Jag kan varmt rekommendera Sofie till alla som söker en mäklare med hög integritet och en passion för sitt arbete. Hon har verkligen överträffat våra förväntningar och vi är oerhört nöjda med hennes insats.

Claudia Verena B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Erikslust

Malin har varit mycket hjälpsam och svarat på frågor trots att hon tom varit på semester. Mycket uppskattat.

Aggie B
Slottsstaden

Bästa mäklaren i stan. Professionell, kunnig, lyhörd och mycket trevlig. Sofie har varit ett stort stöd från dag ett. Snabb återkoppling och svar på frågor (stora som små). Stort tack och bästa rekommendationer.

Hero S
Borgmästaregården

Allt gick bra och vi är tacksamma

Thim F
Västra Hamnen

Malin är en mycket trevlig och kompetent mäklare. Som värnar både säljare och köpares intresse. Rekommenderar köp via Malin.

Torkild K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Östra Sorgenfri

Hon var vänlig, kunnig och professionell.

Sofia K
Högaholm

Sofie Mattsson I am very helpful and helpful to the company's customers. she is always willing with her knowledge of her work and with a smile to help in whatever is needed σας I am very happy to work with her

Bjarne H
Högaholm

Kunnig och omtänksam. Bara positivt

Andrea A
Pildammarna

Från första visning till kontraktsskrivning har jag upplevt Ellinor Ivarsson som en professionell och kunnig mäklare. Jag blev gott bemött såväl på sms som i verkligheten. Hon var påläst om lägenheten och kunde snabbt ta reda på svaret på mina frågor. Ellinor var dessutom flexibel och kunde direkt ordna med privat visning, samt kontraktsskrivning med kort varsel. Som helhet är jag mycket nöjd över bostadsköpet och kände mig trygg med att ha Ellinor som mäklare.

Stefan H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Ribersborg

Ellinor did a great job. Her focus and dedication helped keep me calm through the process. It felt like team effort to sell my apartment. I really enjoyed working with her and her insights were terrific.

Svar från Ellinor Ivarsson

Thank you so much for the lovely recommendation! It really means a lot to me that you are happy with the process. The best of luck with your new apartment. Best regards Ellinor Ivarsson Fastighetsbyrån

Annika Susanne M
Köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Limhamns Sjöstad

Kenan hade ett professionellt förhållningssätt. Han var lugn vid visningarna. Fick oss att känna det som att han hade tid för oss. Bra i bemötande vid uppföljningar efter visning men även i sms kontakter. Svarar snabbt. Lugn och engagerad utan att ”vara på” vilket uppskattats. Susanne o Tommy

Muhammed B
Hyllie

Supersmidig och enkel att ha o göra med, gör affären enklare

Elin
Ribersborg

Ellinor var toppen! Snabb med att återkoppla på frågor eller att skicka dokument som vi efterfrågat. Utöver det tillgänglig och fixade med extra visningar mm. Sammanfattningsvis så var hon väldigt service minded! Det uppskattades massor!

Svar från Ellinor Ivarsson

Tusen tack för det fina omdömet! Det betyder mig jättemycket för mig att ni känner er nöjda. Massor av lycka till med ert nya hem. Varma hälsningar Ellinor på Fastighetsbyrån

Ruth S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Slottsstaden

Mycket professionell och engagerad genom hela säljprocessen. Ger feedback tillbaka direkt vid kontakter med spekulanter. Kan varmt rekommendera för framtida mäklarkontakter.

Monica A
Slottsstaden

Alltid tillgänglig, vänlig och hjälpsam.

Hans S
Rörsjöstaden

Sofie var mycket trevlig och hjälpsam!

Alicia S
Rörsjöstaden

god bemötande kunde känna av var vi var i vår flyttprocess

Kristin A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Dalaplan

Vi fick jättebra hjälp och stöd från Linnea under hela säljprocessen och upplevde att hon var engagerad och gjorde det lilla extra för att se till att vår lägenhet blev såld till ett bra pris och med en nöjd köpare.

First-Name L
Sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Nobeltorget

Jag har fått mycket bra bemötande av Kenan både som köpare och säljare. Trygg, seriös, trevlig och lätt att kommunicera med.

Cecilia Louise A
Sålde sitt hus med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Bunkeflostrand

Kunnig, trevlig, lyssnande och målinriktad! Ellinor hjälpte oss med en husförsäljning, som man inte kan vara annat än nöjd med. Vi rekommenderar henne varmt. Ska vi sälja fler hus i framtiden, så kommer vi kontakta Ellinor.

Anders W
Davidshall

Ellinor är noggrann, snabb och bra säljare. Och trevlig att ha att göra med!

Gun W
Davidshall

Hon var en uppmärksam och noggrann person. Lyssnade på våra åsikter och behov. Var väl insatt i alla regler och förordningar som gäller vid säljande och köpande av bostad. Vi

Olof N
Hyllie

Allt va toppen, nu hoppas vi bara på ett snabbt o smidigt tillträde

Sara N
Östra Sorgenfri

Trevligt och engagerat bemötande. Mycket tillgänglig och flexibel mäklare.

Isabella O
Ellstorp

Jag tycker att Malin har varit en superbra mäklare. Hon har funnits nära till hands för varje tillfälle som jag behövt henne och har även varit ärlig och tydlig med hur bostadsmarknaden sett ut. Hon har jobbat hårt för att få intressenter på visningar och varit överlag en jättebra mäklare. Vid mitt nästa lägenhetsförsäljning kommer jag att höra av mig till henne igen.

Anna G
Slottsstaden / Erikslust

Bra på att hålla oss uppdaterade inför/vid och efter visning . Vi är mycket nöjda.

Emma A
Nobeltorget

Malin är proffsig och tydlig! Uppskattade snabb återkoppling och kände en fin tillit.

Maria C
Nobeltorget

Malin är vänlig och flexibel. Hon är lätt att få tag i och hon är handlingskraftig

Anna W
Dammfri

Sofie har varit proffsig och haft ett varmt bemötande mot mig som kund. Jag har kunnat ställa frågor kring allt som rör ett bostadsköp och Sofie har svarat snabbt och utförligt.

Selver D
Ribersborg

Ellinor är superduktig och fixade så allt blev rätt och bra för både oss och säljare!

Anna V
Östra Sorgenfri

Professionell, hjälpsam och bra bemötande.

Sara E
Nobeltorget

Supertrevlig, professionell och kunnig. Svarar pedagogiskt på alla frågor. Har en introduktion när man först kommer till en visning vilket ger bra information och gör det mer inbjudande att ställa frågor.

Svar från Ellinor Ivarsson

Tack vänligast för den fina rekommendationen och stort grattis till din nya bostad! En helt ljuvlig lägenhet som jag hoppas att du ska trivas och känna dig hemma i. Varma hälsningar Ellinor på Fastighetsbyrån

Sofia E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Dammfri

Linnea var kunnig, professionell och lyhörd.

Jesper E
Nobeltorget

Ellinor skötte min bostadsförsäljning på ett mycket professionellt och engagerat sätt. Jag är väldigt nöjd med hela processen smau Ellinors insats och kommunikation.

Svar från Ellinor Ivarsson

Tack ödmjukast för din rekommendation! Det betyder jättemycket för mig att du är nöjd och alltid lika trevligt att få sälja i er mysiga förening. Varma hälsningar Ellinor Ivarsson Fastighetsbyrån

Jens ola allan P
Skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

Kan verkligen rekommendera Kenan som mäklare på både köpa och sälja lägenhet. För 5 år sedan köpte vi med Kenans hjälp o nu har vi sålt via honom igen. Mycket bra hjälp o stöd, bra bemötande och god kommunikation. Känts tryggt o säkert i båda processerna. Stort tack Kenan!

Abbas Y
Rörsjöstaden

Jag måste dela med mig av den fantastiska upplevelsen jag hade med Fastighetsbyrån och särskilt med min mäklare Sofie Mattson. Från första stund imponerades jag av deras professionalism och dedikation till att göra min försäljningsprocess så smidig som möjligt. Sofie visade en exceptionell förmåga att lösa problem. Oavsett vilka hinder som dök upp under försäljningen, hanterade de dem snabbt och effektivt. Deras strategiska tankegång och kreativa lösningar gjorde verkligen hela processen mycket mindre stressig för mig....

Dennis E
Lorensborg

Ellinor är en otroligt skicklig, kunnig och driven mäklare. Provade att sälja min lägenhet med en annan mäklare i 4,5 månader utan någon framgång. När Ellinor tog över tog det 1,5 månad ätt sälja lägenheten. Jag är otroligt nöjd med Ellinor som mäklare och hennes sätt att återkoppla status. Trots dessa svåra tider lyckades Ellinor att förhandla ett slutpris som jag var nöjd med.

Svar från Ellinor Ivarsson

Så fina ord Dennis! Det värmer mycket att du var nöjd med processen och det har varit så fint att få hjälpa er med både köp och försäljning. Massor av lycka till i nya huset! Varma hälsningar Ellinor Ivarsson Fastighetsbyrån

Karin H
Östra Sorgenfri

Ellinor är otroligt trevlig och professionell. Kanonfin i kommunikation - hela vägen, med snabb återkoppling och många goda råd. Mycket kunnig, inlyssnande och varm i bemötandet. Vi kan varmt rekommendera Ellinor!

Svar från Ellinor Ivarsson

Tusen tack för det fina omdömet! Det har varit fantastiskt roligt att hjälpa er med försäljningen. Så kul att vi hittade en perfekt köpare att ta hand om er pärla. Varma hälsningar Ellinor Ivarsson Fastighetsbyrån

Gustav S
Rörsjöstaden

Mycket bra! Väl tillmötesgående, hjälpsam och håller en uppdaterad under processen. 10/10 alla dagar i veckan!

Usman F
Södertorp

fantastic lady very well informed and have soo much positive energies.

Åsa D
Annestad

Jag fick förtroende för Kenan vid första mötet. Han är kunnig, pålitlig med erfarenhet .

Nicklas A
Lorensborg

Linnéa är en utmärkt mäklare som jobbade efter mina önskemål och behov. Hon var ständigt tillgänglig genom hela processen och svarade alltid snabbt när jag undrade något Jag har ingenting att anmärka på och skulle utan att blinka rekommendera henne till alla som frågade.

Victor Ö
Slottsstaden

Trots kort framförhållning från vår sida fick vi snabb hjälp med tydlig kommunikation. Ellinor var både pedagogisk i sina svar och lätt att kommunicera med.

Sarah L
Slottsstaden

Ellinor är mycket trevlig och kommunikativ. Hon höll mig hela tiden uppdaterad och var behjälplig när jag hade frågor och funderingar. Fick en snabb och smidig säljprocess med ett pris jag var nöjd med.

Svar från Ellinor Ivarsson

Tack för de fina orden. Det betyder mycket för mig att du känner dig nöjd :) Varma hälsningar Ellinor på Fastighetsbyrån.

Rebecca B
Östra Sorgenfri

Proffsig, tydlig och strategisk. Bra på att ange olika alternativ för att matcha försäljning utifrån de behov man har. Gillade säljcoachen så jag själv kunde följa processen. Som förstagångssäljare är det viktigt att bli vägledd och det kände jag att jag blev. Jag är nöjd!

Viktor P
Dalaplan

Mycket professionellt och korrekt - kändes väldigt tryggt att välja via Ellinor!

Piangjai T
Södertorp

Malin är bäst.👍 Hon engagerade sig i sitt jobb. Hon var flexibel och anpassa sig till kunde önskemål.

Sandra K
Södertorp

Malin är super hjälpsam och har svar på alla våra frågor.