Fastighetsbyrån Malmö Väster

Regementsgatan 13, 217 53 Malmö — Visa karta

Malmö expanderar och växer med allt fler nybyggnationer och människor. Det är förståeligt att allt fler vill flytta hit. Här hittar du inte bara stadspuls utan även närhet till både kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av stadens västra delar ska du ta kontakt med Fastighetsbyråns kontor på Regementsgatan 13. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig genom hela bostadsaffären, oavsett det är ett köp eller en försäljning du ska göra.

Varmt välkommen att kontakta oss så fixar vi ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 397 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Väster

• 2020-07-04

Alexandra L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny har varit väldigt tydlig, noggrann och lätt att nå. Det har känts tryggt att genomföra sin första bostadsaffär med henne! Läs mer
  • 2020-07-03

Thomas J skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Har köpt en tvåa i BRF Stenbocken.
    Blev mycket väl mottagen av mäklaren med snabba återkopplingar utan några problem.

Mycket bra jobbat! Läs mer
  • 2020-07-02

Annica H skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny hjälpte mig att sälja min kollonistuga super snabbt till stor vinst. Alltid med väldigt vänligt bemötande.
    Jag är väldigt nöjd med vårt samarbete och rekommenderar Jenny varmt till andra. Läs mer
  • 2020-07-02

Knut N skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi har köpt en lägenhet samt sålt en villa. Har i båda fallen blivit
    trevligt och positivt bemötta. Hon uppträder på ett professionellt
    sätt och uppfyllde alla våra förväntningar.
    Vi ger henne de bästa rekommendationer. Läs mer
  • 2020-06-26

Petra A skrev om Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag köpte en 3:a och blev bra bemött av Joachim.
    Joachim är lugn och sansad som jag tyckte var bra. Läs mer
    Joachim G gillar detta
  • 2020-06-24

Gustav M skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna känns väldigt erfaren och har hjälpt mig föredömligt trots en utmanande tid under Covid-19.
    Rekommenderas Läs mer
  • 2020-06-14

Martin N skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi köpte en bostadsrätt på ca. 60 kvm i Lugnet, Malmö. Det var tydlig och smidig kommunikation genom hela processen. Jag hade inga förväntningar, men förhoppningar om att köpet skulle gå enkelt och inte dra för mycket energi, vilket Jenny löste på ett bra sätt. Läs mer
  • Johan K

2020-06-12

Johan K skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde en tvåa på Nobel och Jenny satte genast upp ett högt tempo. Hon gav mig råd om vad som skulle göras för att göra lägenheten så attraktiv som möjligt och den såldes mindre än en vecka efter att den kommit ut. Detta dessutom efter budgivning. Det är inte dåligt under rådande pandemi och jag hade hela tiden en bra kommunikation med henne och hon var tillgänglig under hela processen .

Har inga problem att rekommendera Jenny! Läs mer
  • 2020-06-09

Victor W skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag kan inget annat än att varmt rekommendera Jenny!
    Inför min första bostadsförsäljning någonsin har jag varit lite nervös och orolig, men sedan första kontakten med Jenny har jag inte oroat mig det minsta. Extremt professionell och kunnig, och du kan vara trygg med att hon har koll på läget.
    Att dessutom få den såld med en stor vinst (i coronatider!) förvånar det kanske inte att hon är en av toppsäljarna i Malmö.
    Hela processen gick snabbt och kommunikationen från hennes sida gjorde allting supersmidigt.
    Tack återigen för jobbet du gjort! Kunde inte vara mer nöjd. Läs mer
  • 2020-06-08

Emil M skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Trots ett svårsålt objekt gav hon inte upp utan höll spekulanterna varma och lyckades till slut få till en deal som vi var nöjda med. Läs mer
  • 2020-06-07

Emma L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köp av bostadsrätt.

Har upplevt mäklaren som kunnig, inkännande, öppen och stöttande genom hela processen. Blev bemött precis så som jag önskat och fick snabbt svar på alla frågor.

Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd och kan rekommendera mäklaren till vänner och bekanta! Läs mer
  • 2020-06-03

Frida F skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt lägenhet i slottstaden, Malmö.
    Bra bemötande. Felaktiga förväntningar av mäklaren vid visning. Dagen innan visning bestämdes att jag skulle ensam komma på visning, samma dag dök ett annat par upp också.
    Kände mig lite lurad. men det blev ett bra avslut på affären. Läs mer
  • 2020-05-28

Mårten F skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde en lägenhet i Rörsjöstaden och var helt nöjd med Jennys insats. Tillgänglig, trevligt bemötande och bra kommunikation. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-05-26

Henrik L skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Nöjd med allt, snabbt smidigt och trevligt bemötande Läs mer
  • 2020-05-25

Maja B skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag köpte en lägenhet och Jenny var mäklaren på plats. Hon är proffsig, naturlig och hat ett öppet sätt. Läs mer
  • 2020-05-24

Johan W skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Dåligt skött kontraktsskrivning där köparens intressen av önskat tillträde nonchalerades och slarvades bort. Resultatet blev stämning mellan säljare och köpare, vilket helt hade kunnat undvikas.
    Dåligt förberett tillträdesmöte där båda köparna inte ens verkade förväntas närvara. Nya papper fick skrivas ut under samtliga möten hos mäklaren. Läs mer
  • Sofia K

2020-05-23

Sofia K skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Som köpare är jag nöjd, Johanna är flexibel, höll mig uppdaterad, hade tålamod. Köpare tycks också väldigt nöjd. Snabb affär, inget krångel. Jättenöjd.
    Fastighetsbyrån är som mäklarfirma också bra är min erfarenhet. Känner mig trygg att köra via dem. Läs mer
  • 2020-05-22

Jan Eve N skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi har tidigare anlitat Johanna samt även rekommenderat henne då våra grannar sålt sina hus. Alla har vi varit mycket nöjda.
    Så därför var det inte svårt att anlita Johanna igen när det blev dags att sälja vårt hus. Det blev helt självklart. Läs mer
  • Johanna S

2020-05-21

Johanna S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde min tvåa i Slottstaden, Malmö via Johanna. Bemötandet var över förväntan, och likaså servicen. Som mäklare är Johanna lyhörd samtidigt som hon kommer med bra input som visar att hon är väldigt kunnig på området. Jag är väldigt nöjd och skulle alla gånger rekommendera Johanna som mäklare. Läs mer
  • Helena L

2020-05-21

Helena L skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde 2:a på 44 kvm i hästhagen. Johanna är en redig tös med fötterna på jorden. Hon är mån om att hålla det hon lovar och ser till att alla blir nöjda med affären. Hon sålde min lägenhet efter första visningen i Coronatider. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-05-15

Susanne E skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Väldigt trevlig, kunnig, lätt att få kontakt med och hjälpsam. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2020-05-13

Emelie M skrev om Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Ellinor gjorde ett bra jobb med att sälja min lägenhet, hon hade ett bra bemötande och var tillgänglig på telefon större delen av dygnet om jag hade frågor eller funderingar. Hon var också bra på att kontinuerligt återkoppla och hålla mig uppdaterad. Läs mer
    2020-07-02 Ellinor I svarar Emelie M
    Tack för förtroendet Emelie! Det var väldigt trevligt att få jobba med er och sälja din fina lägenhet i Slottsstaden. Hälsning Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån.
  • 2020-05-13

Margareta A skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna är en kunnig mäklare med professionellt och trevligt bemötande. Positivt engagemang och snabb återkoppling under försäljningsprocessen med bra resultat. Användbar hjälp av stylist och fotograf. Läs mer

Johannes D skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Trevlig, kompetent och trygg. Kändes säker under hela projektet och informerade bra under hela processen. Läs mer

Sofie B skrev om Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Ellinor hjälpte oss att sälja vårt brf hus.

Ellinor är en mäklare som har kunden i fokus och som finns närvarande genom hela försäljningsprocessen samt tillgänglig via telefon och sms.

Det märks att Ellinor har ett stort engagemang för sitt arbete och har ett mycket trevligt bemötande. Läs mer

Marcus B skrev om Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Ellinor hjälpte oss att sälja vårt brf hus.

Ellinor är mycket driven och närvarande mäklare. Svarar snabbt på både sms och telefon och ger en känsla av att du är en del av försäljningen.

Med hjälp av Ellinor slog vi rekord i området.

Att hon är otroligt trevlig är stor bonus. Läs mer
  • 2020-05-06

Amanda W skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny arbetar på ett proffsigt och effektivt sätt för att säkerställa en trygg affär. Vi var mycket nöjda med allt. Läs mer
  • 2020-05-03

Marie B skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Johanna Olsson arbetar mycket professionellt. Hon hjälpte oss att sälja vår bostadsrätt på Ribersborg till det pris vi begärde. Hon är lyhörd och flexibel och hon anstränger sig för att hitta rätt kund till rätt objekt. Vi kommer att rekommendera henne till andra när tillfälle ges. Läs mer
  • 2020-05-01

Amanda M skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Fantastisk mäklare och tjej ❤️ Läs mer
  • 2020-05-01

Patrik W skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt lägenhet i city. Bra, rakt och professionellt. Smidig hantering via sms.
    Lämnade tydliga rekommendationer kring hur vi skulle agera. Läs mer

Tommy W skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Kan bara beskriva Jenny som en professionell mäklare
    Bemötande med oss var utmärk +++++ Läs mer

Emma O skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt bostadsrätt, är förstagångsköpare. Har letat under lång tid, aktivt under ett år kanske och blivit konstigt bemött av många andra som bland annat inte kunnat svara på mina frågor, inte varit tillmötesgående osv. Jenny var supertrevlig, väldigt hjälpsam och det har känts bra hela vägen! Kommer helt klart rekommendera Fastighetsbyrån och Jenny 😊 Läs mer

Weronika M skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Det är viktigt att det känns rätt, tryggt och att tilliten växer från första stund. Det är därför vi valde Jenny som vår mäklare.

I vårt fall var Jenny nyckeln till framgång. Hon är kompetent, engagerad och har fokus på det väsentliga under affärens gång.

Jenny är lyhörd, ödmjuk men samtidigt inte rädd att framföra sin åsikt utan att framstå som påträngande.

Jenny briljerar inte bara med sin självsäkerhet, erfarenhet och kompetens i yrket utan även lyckas med väldigt bra affär under osäkra tider. Läs mer
  • 2020-04-23

Bo B skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi har sålt en lägenhet tillsammans med Johanna Olsson som Johanna skött fantastiskt bra och professionellt.Våra förväntningar på Johanna övergick våra önskningar. Läs mer
  • 2020-04-23

Elisabeth J skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi bjöd in 3 olika mäklare från 3 olika firmor, Jenny var den som vi fastnade direkt för. Det är lite jävlar anamma i henne. Hon var den enda av dessa 3 mäklare som vågade ta eget beslut om utgångspriset på vårt hus. De andra tog ett medelvärde på tidigare försäljningar, men vårt hus liknar inget annat med pool o annex. Jenny är en rolig o driftig cool tjej. Rekommenderas till fullo. Läs mer
  • 2020-04-20

Annica J skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt lägenhet i Malmö. Upplevde Johanna som professionell och tillgänglig.
    Själva affären gick väldigt snabbt och jag kände att det blev stressigt i det momentet.
    Överlag lite stressig känsla men summa summarum bra Läs mer
  • 2020-04-16

Ulrika G skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny och jag fick en väldigt bra kontakt direkt på första mötet.
    Mycket positiv, engagerad ,närvarande, kunnig och påläst.
    Kunde inte önska mej en bättre mäklare.
    Hon uppfyllde alla mina önskningar. Läs mer
  • 2020-04-16

Clary B skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag är mycket nöjd med Johanna som på ett proffsigt och smidigt sätt fick sålt min bostadsrätt i samband köp av en ny bostadsrätt för mig. Läs mer
  • 2020-04-13

Veysel I skrev om Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Alt var godt.
    Det hele gik som der skal.
    Vi var glad for Joachim.
    Vi takker. Läs mer
  • 2020-04-12

Pamela B skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi sålde vår lägenhet i Västra Hamnen, Malmö. Johanna är en mycket duktig mäklare som trots ett svårt försäljningsläge lyckades sälja vår lägenhet med ett mycket gott resultat. Johanna gav ett proffsigt intryck direkt och vi är jättenöjda med Johanna som mäklare. Jag skulle verkligen rekommendera henne! Läs mer
  • 2020-04-08

Julia T skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt lägenhet i Slottstaden/Ribbersborg.

Alltid positivt bemötande och en känsla av att hon vill göra oss nöjda.

Jenny har levererat hela försäljningsprocessen igenom och uppfyller de förväntningar vi hade. Läs mer
  • 2020-04-07

David E skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Försäljning av villa i sydvästra Malmö. Jenny gav ett proffsigt intryck från dag ett. Hela affären gick väldigt smidigt: Hon såg till att det blev en snabb försäljning till ett bra pris. Läs mer
  • 2020-04-07

Martin J skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    En mäklare med bra bemötande och med en vilja att göra oss som säljare nöjda. Stark förhandlare som fick upp bud på boende rejält trots vara en budgivare. Läs mer
  • 2020-04-05

Christian K skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag och min fru sålde vår bostadsrätt. Johanna har alltigenom uppträtt på ett mycket professionellt och kompetent sätt. Trots ett försvårat försäljningsläge i och med coronasitiationen arbetade Johanna outtröttligt in i mål och fick till en försäljning med mycket gott resultat. Vi kommer med värme rekommendera henne till andra. Läs mer
  • 2020-03-31

Anneli V skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har sålt en tvåa i Malmö. Jag hade, minst sagt, fjärilar i magen eftersom jag redan köpt en ny bostad och var rädd för att det skulle bli svårt att sälja i dessa oroliga tider. Johanna var en klippa som med säker hand rodde affären iland. Mycket stort förtroende för Johanna! Läs mer
  • 2020-03-25

Cecilia F skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny är en kompetent, driven och proffsig mäklare som får mina varmaste rekommendationer. Mycket nöjd med hela hanteringen av min affär. Läs mer
  • Rolf H

2020-03-09

Rolf H skrev om Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bra information och bemötande!
    Vi har stort förtroende av honom!
    Vi rekommderar honom gärna till andra köpare! Läs mer
    Joachim G gillar detta
  • Lise B

2020-03-02

Lise B skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Mycket professionellt bemötande.
    Bra bedömning av min bostadsrätt.
    Försäljningen blev på ett smidigt sätt, och alla inblandade , upplever jag, blev behandlade respektfullt .
    Det var en mycket trevlig upplevelse och jag vill tacka Jenny och rekommenderar henne som mäklare till andra säljare. Läs mer
  • 2020-02-29

Josefin H skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny hjälpte mig sälja min tvåa. Hon har från dag ett haft en mycket hög servicegrad och jag har känt mig prioriterad som kund. Hon är dessutom en taktisk och bra säljare som verkligen kan känna av läget och handla därefter. Sist men inte minst är hon supertrevlig. Jag är nöjd och kan verkligen rekommendera Jenny som mäklare. Läs mer
  • 2020-02-29

Maher M skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har köpt en lägenhet
    Hon jobbat mycket bra Läs mer

Regementsgatan 13, 217 53 Malmö