Fastighetsbyrån Malmö Väster

Regementsgatan 13, 217 53 Malmö — Visa karta

Malmö expanderar och växer med allt fler nybyggnationer och människor. Det är förståeligt att allt fler vill flytta hit. Här hittar du inte bara stadspuls utan även närhet till både kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av stadens västra delar ska du ta kontakt med Fastighetsbyråns kontor på Regementsgatan 13. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig genom hela bostadsaffären, oavsett det är ett köp eller en försäljning du ska göra.

Varmt välkommen att kontakta oss så fixar vi ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 327 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Väster

• 2019-12-12

Nikki P skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde en tvåa i Slottstaden. Jenny har från första kontakt varit duktig, professionell och väldigt trevlig. Jag har känt mig trygg och i goda händer under hela processen.
    En sak som för mig varit väldigt viktig är att få ett kontinuerligt flöde av information om vad som pågår och där levde Jenny verkligen upp till mina förväntningar.
    Jag är otroligt nöjd med hela upplevelsen och hade rekommenderat Jenny som mäklare när som helst! Läs mer
  • 2019-12-11

Britta L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Proaktiv, professionell och lyhörd mäklare. Läs mer
  • 2019-12-11

Christina T skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi har köpt en lägenhet på Eriktorpsgatan 10 för min dotters räkning.

Jenny har agerat proffsigt med engagemang och lyssnat på våra behov och önskemål. Läs mer
  • 2019-12-05

Richard K skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt lägenhet.
    Jenny var rak, tydlig och mycket kompetent. Allting gick smidigt och kändes tryggt! Toppen! Läs mer
  • 2019-12-04

Pernilla D skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny är en rak och ärlig mäklare, lite kaxig på ett sätt som tilltalar oss. Vi kände oss trygga när hon sålde vår lägenhet och kommer att anlita henne igen om det blir aktuellt. Läs mer
  • 2019-12-01

Mona K skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt bostadsrätt på Limhamn.
    Jenny Eriksson gav oss ett mycket trevligt bemötande. Klar , tydlig, kunnig och förtroendeingivande.
    Hälsar Mona Karlsson Läs mer
  • 2019-11-28

Olof B skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Har sålt och köpt av och md Jenny. Hon är faktastiskt rak, ärligt, effektiv.
    En stjärna på kommunikation och finns alltid tillgänglig! Läs mer
  • 2019-11-28

Mimmie B skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Tydlig, rak och bra kommunikation och alltid med vårt bästa som säljare i fokus! Läs mer
  • Rolf B

2019-11-27

Rolf B skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Engagerad, kunnig, lyhörd och glad. Fick tack vare detta ett snabbt avslut med försäljningen av vår lägenhet vilket resulterade i både nöjda säljare som köpare. Läs mer
  • 2019-11-24

Efraim S skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sympatisk, ödmjuk, och respektfull. Det är min upplevelse av Jenny. En mäklare som tar sin uppgift på allvar och gör sin grej med omsorg och precision, som agerar med trygghet och transparens. Läs mer
  • 2019-11-20

Ervin P skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Utmärkt mäklare! Vi anlitade Jenny genom rekommendation till försäljning av vår lägenhet, resultatet blev otroligt positivt och vi är väldigt nöjda.

Jenny är lätt att prata med, tillgänglig för frågor och rådgivning, man får dessutom svar direkt. Professionell och väldigt trevlig person, hon kan sin sak!

Jag kommer definitivt att rekommendera Jenny i framtiden och nu vet jag vem som är bäst i stan. Bra jobbat! Läs mer
  • 2019-11-20

Bertil H skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Mycket bra bemötande och Johanna tog sig alltid tid att snabbt ringa tillbaka på frågor. Stort engagemang, som kund kände man sig trygg i att veta att Johanna alltid fanns där att svara på " dumma" frågor 😊
    Affären gick snabbt och priset blev över förväntan! Läs mer
  • 2019-11-19

Krister T skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    har ingenting o tillägga ni skall vara glada ni har en sån tjej Grattis Läs mer
  • 2019-11-18

Eszter P skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny är utan tvekan en stjärna bland Malmös mäklare! Hon har alla de objektiva och subjektiva egenskaperna som man kan önska sig hos en mäklare. Förutom att hon är kunnig och proffsig på säljbitarna är hon oerhört serviceinriktad och ser till alla parters bästa. Hon är driven, självsäker och förtroendegivande med ett genuint trevligt förhållningssätt. Vi kommer med all säkerhet anlita henne vid våra framtida affärer samt rekommendera henne till våra vänner och bekanta. Läs mer
  • 2019-11-17

Christer M skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt en 2 på kirseberg. Vänligt å proffsigt bemötande. Kunskapsrik å påläst. Läs mer
  • 2019-11-10

Emilie R skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny har från första mötet visat att hon vet vad hon gör och levererar.
    Hon är hård men rättvis och säger som det är och det gillade vi.
    Hon är med hela tiden och följer upp och kollar av.
    Jag/vi har varit trygga hela tiden med Jenny och kommer VARMT rekommendera henne och själva använda oss av Jenny i framtiden om vi behöver. Läs mer
  • Moa H

2019-11-09

Moa H skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt en 1-rums lgh i Malmö Ellstorp med hjälp av Jenny.

Jenny är helt otrolig! Hon är hjälpsam, flexibel och framför allt mycket förstående! Hon hjälper en med det lill extra och förklarar alltid allt på ett förståeligt sätt utan att ge en extra bördor i processen.

Jag hade inte mycket förväntningar, utöver att få lgh såld och att inte sköta pappersarbete. Detta levde Jenny upp till och mer därtill! Läs mer
  • 2019-10-30

Cendresa T skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi köpte hus där Jennny var mäklare. Helt fantastisk. Jenny var alltid proffesionell , svarade alltid i telefon direkt. Om man hade funderingar så löste Jenny det direkt. Helt fantastisk med ansra ord!! Läs mer
  • 2019-10-23

Per-Erik Ö skrev om Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bra bemötande.
    Effektivt handlag.
    Noggrann och hjälpsam.
    Trevlig. Läs mer

Rebecca R skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Trevlig. Mycket tydlig i vad som ska göras efter att affären gick igenom. Läs mer

Else-Mai S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålt en bostad på 1 rok i Ribersborg. Kom i kontakt med Johanna i samband med att vi tittade på ett av hennes objekt. Upplevde henne som trevlig, engagerad och kunnig. Läs mer

Lars S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Lättillgänglig, ambitiös, välinformerad och kunnig. Läs mer
  • 2019-10-20

Sonia L skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi har sålt en bostadsrätt. Allt gick mycket smidigt och Johanna har varit lyhörd och hjälpsam.
    Skulle gärna anlita henne vid behov igen. Läs mer
  • 2019-10-20

Henning E skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny fick ta över mitt objekt som skulle säljas efter att den första mäklaren bytte kontor och därmed inte var tillåten att fortsätta. Jenny agerade med hög professionalism och jag kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-10-19

Eskil O skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag fick utmärkt hjälp att sälja min 2,5 rums lägenhet på Fågelbacken i Malmö. Läs mer
  • 2019-10-18

Johanna A skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny var noggrann och lyhörd till mig som köpare. Var väldigt flexibel och snabb på att svara på SMS Läs mer
  • 2019-10-18

Oscar W skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny var otroligt genuin och lyhörd. Hon utgav en känsla av lugn och hjälpte mig att komma fram till rätt beslut när jag kände mig kluven! Läs mer
  • 2019-10-15

Johan E skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Väldigt trevligt och varmt bemötande i vår försäljning av lägenheten. Man kände sig trygg i att allt skulle tas om hand. Jenny är väldigt rak och ärlig men samtidigt med mycket humor.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-10-12

Emelie R skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi köpte en bostadsrätt som Johanna Olsson förmedlade. Hon var genom hela processen professionell och serviceminded, höll kontakten och återkopplade, och guidade oss med van hand genom köpprocessen trots att vi befann oss utomlands. Dessutom är hon engagerad, trevlig och har nära till skratt. Läs mer
  • 2019-10-12

Agneta E skrev om Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Har blivit bemött på bästa sätt med lugn och kunnighet vid försäljningen av min lägenhet .Joachim kan jag verkligen rekommendera , har gjort ett proffsjobb. Är mycket nöjd!!👍🙂 Läs mer
  • 2019-10-11

Christofer A skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Inga konstigheter, bra mäklare! Läs mer
  • 2019-10-11

Mikael R skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Sålde min lägenhet, bra bemötande och mycket trevlig mäklare som gick efter kundens tycke Läs mer
  • 2019-10-10

David L skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
  • 2019-10-10

Sara Ö skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi fick väldigt proffsig hjälp av Jenny när vi sålde vår 3:a på Hästhagen. Jenny är varm, kvicktänkt, rolig och ärlig! Hon säger inte bara ja till allt utan lyssnar och kommer med erfarenhetsbaserade råd och var alltid öppen för diskussion. Vi kan varmt rekommendera henne! Läs mer
  • 2019-10-09

Jerry B skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Har gjort fastighetssffär med Jenny,som kan allt och lite till.Vi var mycket nöjda med henne.

Mvh Kerstin o Jerry Berg Läs mer
  • 2019-10-04

Aleksandra P skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag vill ge henne en rekommendation tycker hon är super duktig och bra på sitt jobb kan verkligen rekommendera henne Läs mer
  • Olga K

2019-10-03

Olga K skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Bostadsrätt, en trea på 54 kvm
    Väldigt bra bemötande, flexibel Läs mer
  • 2019-09-30

Kostadin P skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpte ett hus och blev bemöt av en trevlig och kunnig mäklare. Varje steg i processen var tydlig och transparent. Läs mer
  • 2019-09-27

Emilia H skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Köpt lägenhet (2a) på Lindeborg
    Proffsigt, hjälpsamt och trevligt bemötande Läs mer
  • Jörn C

2019-09-26

Jörn C skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi fick kontakt med Jenny när hon sålde en annan lägenhet i vår bostadsrättsförening, och fick gott intryck redan då. Hon har sedan hjälpt oss både med att sälja vår lägenhet, och med att hitta ny lägenhet. Jenny har gett fantastisk service och hon har ett personligt engagemang vi inte riktigt sett hos andra mäklare (och vi har varit i kontakt med fem olika mäklare för andra affärer under de senaste tre åren). Hon har kunnat svara direkt på alla frågor, och snabbt hittat info om hon inte kunnat det. Hon har också kommit med många tips och taktiker i vårt lägenhetsletande, och hjälpt oss med bedömning av möjliga objekt. Sammantaget gjorde hon en superbra insats och vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • Filippa J

2019-09-21

Filippa J skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jenny hjälpte oss att sälja vår 2:a i Malmö (Midhem). Väljer du Jenny som ambassadör att sälja din bostad så får du en driven mäklare som alltid ger 100% och lite till. Hon finns alltid tillgänglig och ger dig som säljare en trygg punkt att luta dig mot i alla lägen. Jag kan varmt rekommendera henne till dig som går i säljtankar. Läs mer
  • 2019-09-13

Katarzyna F skrev om Joachim Grufstedt en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Hej

Jag har sålt min lägenhet på Kungsörnsgatan i Malmö och Joachim hjälpte mig med försäljningen. Samma lägenhet har jag köpt från Joachims kunder för 2 år sen.
    Mycke trevlig, hjälpsam, duktig och skötsam kille. Lyssnar på kundens önskemål. Visar intresse, alltid tillgänglig.
    Jag är mycket nöjd med Joachim och rekommenderar honom varmt till vänner, bekantar och andra.

Hälsningar

Katarina Läs mer
  • 2019-09-09

Caroline N skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Vi har nyligen både köpt (Lundbergsgatan 19) och sålt (Ankargatan 9) med hjälp av Jenny som mäklare. Vi kunde inte haft en bättre mäklare!! Fantastik mäklare med en mycket härlig personlighet. Hon var hela tiden mycket engagerad, lyhörd och fick oss att känna stor trygghet! Vi kommer absolut att rekommendera Jenny som mäklare till kollegor och vänner! Läs mer
    2019-09-09 Jenny E svarar Caroline N
    Vilket team vi varit!! Tack för er fina rekommendation!
  • 2019-09-04

Katarina R skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag fick hjälp av Johanna med att sälja min bostadsrätt på 2rok i Malmö. Med regelbunden, glad och professionell kontakt så har Johanna fått mig att känna mig trygg i en process som annars kan vara ganska omtumlande. Jag är tacksam för hjälpen och skulle alla gånger rekommendera andra som går i säljtankar, att ta kontakt med Johanna! Läs mer
  • 2019-09-03

Thea E skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag har köpt en liten etta i Malmö. Jenny är den perfekta mäklaren! Alltid trevligt bemötande, svarade på alla frågor jag ville ha svar på, va alltid tillgänglig om man ville få tag på henne.
    Hon har hjälpt mig med allt från att boka visning till lånelöfte och strul med banken.
    Kunde inte önskat mig en bättre mäklare.
    Stort tack till Jenny som hjälpte mig att köpa min första lägenhet! Läs mer
  • 2019-09-02

Johanna L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Uppmärksam, lyhörd och snabb återkoppling på ev frågor och funderingar! Läs mer
    2019-09-02 Jenny E svarar Johanna L
    Tack för din rekommendation!! :-)
  • 2019-09-02

Linda P skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    köpt en liten etta till min dotter
    bra bemötande av mäklaren, flexibel och tillmötesgående Läs mer
    2019-09-02 Jenny E svarar Linda P
    Tack för din fina rekommendation Linda. Hoppas Thea trivs redan. :-)
  • 2019-08-23

Hampus S skrev om Johanna Olsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Trevlig och snabb - inga problem. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-08-19

Helena H skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Tillgänglig och hjälpsam på alla sätt! Läs mer
  • 2019-08-19

Mattias L skrev om Jenny Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Jag min familj köpte en femma och sålde en fyra, båda affärer med Jennys fantastiska hjälp.

Jenny är en mycket duktig mäklare: öppen och rak i dialogen och dessutom mycket trevlig. Hon håller huvudet kallt i pressade situationer, och är mån om att hela tiden hålla en uppdaterad om vad som händer i köp/sälj-processen. Jag kan verkligen rekommendera henne och vill önska henne lycka till i framtiden. Läs mer

Regementsgatan 13, 217 53 Malmö