Fastighetsbyrån Malmö Väster

Fastighetsbyrån Malmö Väster

Malmö expanderar och växer med allt fler nybyggnationer och människor. Det är förståeligt att allt fler vill flytta hit. Här hittar du inte bara stadspuls utan även närhet till både kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av stadens västra delar ska du ta kontakt med Fastighetsbyråns kontor på Regementsgatan 13. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig genom hela bostadsaffären, oavsett det är ett köp eller en försäljning du ska göra.

Varmt välkommen att kontakta oss så fixar vi ett kostnadsfritt möte!

Läs vad 847 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Väster 2

• sålde sitt hus med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Tullstorp
    2021-12-25
    Vi kunde inte ha en bättre mäklare. Hjälpsam och engagerad. Allt har gått smidigt och snabbt. Vi rekommenderar Kenan till alla vi pratar med. Kenan levde verkligen upp till våra förväntningar.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-12-22
    Är helt nöjd med att ha haft Malin som mäklare vid försäljning av min lägenhet! Alltid snabb på att svara och bra på att uppdatera. Var väldigt hjälpsam när man hade frågor, inte bara för lägenheten jag sålde utan även för bostaden jag köpte. Kan varmt rekommendera Malin!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-12-20
    Linnea gav ett rakt igenom seriöst intryck. Påläst, fokuserad, effektiv. Vi fick en bra bild av henne redan vid första mötet, och resultaten blev som förväntat.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-12-18
    Kenan var otroligt proffesionell och samtidigt personlig insikt bemötande. Fick mig känna mig trygg i kanske min största affär i livet. Hoppas att han finns kvar den jag tänker sälja mitt boende - han känns som ett självklart val som mäklare då.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-12-18
    Very nice and professional
    Very nice and professional
    • Högaholm
    2021-12-17
    Malin är en mycket trevlig och professionell mäklare som jobbar fort och har tät kontakt med klienten. Vidare så är hela processen transparent och kunden vet löpande vad som sker under försäljningen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Högaholm
    2021-12-16
    Otroligt duktig, trevlig samt ett gott bemötande
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Västra Hamnen
    2021-12-12
    Ellinor är en duktig mäklare, hennes noggrannhet och i kombination med sitt lugna sätt ger hon en stor känsla av professionalism. Vi är mycket nöjda med all hjälp hon gett oss!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Oliver Norking en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Blekingsborg
    2021-12-06
    Oliver är oerhört trevlig.
    Det blev en snabb affär.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Hyllie
    2021-12-05
    polite, good market knowledge and very helpful
    2021-12-02
    Väldigt bra kontakt och stöd i bostadsköpet
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-12-02
    Proffsig, trevlig och duktig mäklare. Kan varmt rekommendera.
  • skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-11-29
    Seriøs og dygtig mægler. God rådgivning og klar kommunikation. Så stor tak og en sikker anbefaling herfra.
  • skrev om Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-11-29
    Väldigt bra mäklare och professionell, varmt rekommendera Kenan,
    kunnig, engagerad och hjälpsam.
    Jag är nöjd, glad och väldigt tacksam.
    2021-11-29
    Malins samlade betyg: Oerhört proffsig i allt hon gör.

Mycket strukturerad, påläst, lyssnar, informativ och lämnar alltid snabb och relevant feed back.

Mycket trevlig som person, skapar bra och lättsam stämning.

Vi kommer naturligtvis att rekommendera Malin till alla.
    2021-11-26
    Proffsig, pålitlig och driven mäklare som levde upp till alla förväntningar jag hade. Kan varmt rekommendera Linnea!
  • sålde sitt hus med hjälp av Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Klagshamn
    2021-11-21
    Linnéa var professionell och gav ett tryggt och kunnigt intryck. Vi rekommenderar Linnéa!
    • Fågelbacken
    2021-11-18
    Ellinor genomförde försäljningen av min lägenhet helt exemplariskt. Hon ger ett professionellt intryck och är lugn, saklig och väldigt påläst. Jag blev tydligt informerad om alla steg på vägen och kontinuerligt uppdaterad under försäljningsprocessen. Som säljare kunde jag slappna med vetskapen om att Ellinor hela tiden kunde navigera oss fram till ett bra slutresultat. Kan varmt rekommendera henne som mäklare!
    Tusen tack för att du tog dig tiden att lämna ett så fint omdöme! Det värmer verkligen att du känner dig nöjd med processen och valet att anlita mig som mäklare. Det har varit ett rent nöje att få förmedla din trevliga tvåa. Nu hoppas jag att vi kan hitta något ny fin bostad till dig med. Varma hälsningar Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån. Ellinor Ivarsson
    2021-11-16
    Proffesionellt och personligt bemötande. Engagerad och snabb att återkoppla efter visningar mm.
    Kan varmt rekommendera henne!
    • Drottningtorget
    2021-11-14
    Proffs ända ut i fingerspetsarna. Linnéa levererade den där extra ansträngningen så lägenheten nådde sin fulla marknadspotential.
    • Drottningtorget
    2021-11-14
    Snabb återkoppling.
    Tillmötesgående.
    Jag hade inga speciella förväntningar men blev positivt överraskad och allt känns så bra.
    Kan varmt rekommendera Linnea.
    2021-11-13
    Lugn, kunnig, kände stort förtroende för Malin som hela tiden höll mig uppdaterad.
    Kan varmt rekommendera henne.
    • Lorensborg
    2021-11-12
    Jag är mycket nöjd med Linnea.
    Hon är väldigt bra på att säga vad hon tycker och väldigt proffsig
    Jag kan varmt rekommendera Linnea.

Irene Olofsson, Vendelfridsgatan 6b
    2021-11-10
    Vänligt o tryggt bemötande. Snabb återkoppling och tydlig kommunikation. Förtroendeingivande!
    2021-11-07
    Bra och professionellt bemötande, smidig och lösningsorienterad
    2021-11-05
    Väldigt trevlig och trygg. Svarar snabbt och bra.
    Super bra bemötande till oss som kunder!
    Serviceminded, trevlig, trygg och snabb, toppen betyg!
    • Limhamn
    2021-11-01
    Alltid trevlig, tillgänglig och hjälpsam. Försäljningen gick mkt smidigt!
    Tusen tack för den fina rekommendationen Malin! Det har varit jätteroligt att få hjälpa dig med försäljningen och det glädjer mig att du upplevt försäljningen positivt. Nu önskar jag dig massa lycka till i din nya bostad. Varma hälsningar Ellinor Ivarsson, din mäklare på Fastighetsbyrån. Ellinor Ivarsson
    • Folkets Park
    2021-11-01
    Gott bemötande och snabba svar och hjälp vid frågor
    • Lindeborg
    2021-10-28
    Trevligt bemötande. Effektiv o tillmötesgående. Full poäng på allt. Va rädd om henne.
    • Lindeborg
    2021-10-28
    Nice, approachable and flexible.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Oliver Norking en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-10-23
    Han var professionell och tillgänglig. Han svarade gärna på alla våra frågor.
    2021-10-21
    Jag har ingen särskild uppfattning, Kenan gjorde sitt jobb och var trevlig.
    2021-10-20
    Linnéa is very experienced and has a great sense of market. She always respond quickly when needed and gave professional advices. The overall selling journey with Linnéa is super convenient, easy and collaborative. The staff in the office are very friendly as well. Highly recommend!
    • S:t Knut
    2021-10-20
    Engagerad, proaktiv, mycket vänlig och professionell. Hämtade in svar på allt med kort varsel och skapade förtroende.
    • S:t Knut
    2021-10-20
    Formidabelt utförande från start till slut, engagerat och mycket professionellt. Kenan hade en bra plan och förklarade hela processen tydligt vilket gav oss som förstagångssäljare en trygghet. Alltid väldigt trevlig och avslappnad att ha kontakt med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Patricia Menger en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • City
    2021-10-19
    Mycket trevligt bemötande och gjorde hela processen enkel och rolig!
  • Ayla Y
    • Nydala
    2021-10-19
    Kenan är en profesionell mäklare.
    Vi var nöjda med honom som mäklare .
    Mycket hjälpsam,förtroendeingivande och trevlig.
    Vi kände oss trygga genom hela processen.
    Skulle absolut kunna rekommendera honom till vänner..
    Stort Tack för en kanon försäljning.
    • Nobeltorget
    2021-10-15
    Kenan är en väldigt proffsig mäklare med bra struktur och ett bra sinne för detaljer. Samtidigt är Kenan en väldigt trevlig och avslappnad person att ha kontakt med. Rekommenderar Kenan starkt till alla som är ute efter en mäklare som vet vad han pratar om och levererar resultat.
    • Kroksbäck
    2021-10-15
    Kunnig och mycket duktig. Skötte hela affären mycket professionellt och engagerat.
    2021-10-06
    Väldigt trevligt bemötande och kändes som hon var påläst
    Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Det betyder mycket för mig att du känner dig nöjd och jag önskar dig all lycka till med nya bostaden. Det är en fantastiskt trevlig lägenhet! Skulle det vara något så är jag bara ett samtal bort. Varma hälsningar Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån. Ellinor Ivarsson
    2021-10-05
    Vänlig och professionell. Snabb och tydlig.
    Tack för den fin rekommendationen! Hoppas att ni kommer trivas super i er fina lägenhet och får många härliga dagar på den soliga balkongen. Skulle det vara något jag kan hjälpa er med framåt så är jag bara ett samtal bort. Varma hälsningar Ellinor, er mäklare på Fastighetsbyrån. Ellinor Ivarsson
    • Pildammarna
    2021-10-04
    Hon var trevlig och bemötte en på ett lugnt och sansat vis. Beskrivningarna av bostaden och området under visningen kändes genuin och inte överdrivet.
    2021-10-03
    Mycket inlyssnande mäklare, planeringssam och kunnig. Även väldigt personlig.

Vi har känt oss mycket säkra med att ha Linnéa som mäklare under hela försäljningen.
    2021-09-28
    Med stort engagemang och med ett professionellt sätt tog sig Ellinor an min bostadsförsäljning. Lugn, trygg, seriös, nåbar och kunnig. Ellinor levde upp till mina förväntningar!
    Tusen tack för att du tog dig tiden att lämna ett så fint omdöme! Det betyder mycket för mig att du känner dig nöjd och har upplevt processen som god. Jag hoppas att du ska trivas med den nya tillvaron och att du slår mig en signal om det är något jag kan hjälpa dig med. Varma hälsingar din mäklare Ellinor. Ellinor Ivarsson
  • sålde sitt hus med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Lockarp
    2021-09-28
    Forløbet gik fint uden problemer. Malin var meget god til at holde kommunikationen inde.
  • Karl-Gustav A
    sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Erikslust
    2021-09-26
    Mycket proffsig och kunnig.
    Kände oss mycket trygga med Fanny.
    • Nobeltorget
    2021-09-23
    Malin var från första samtalet till kontraktsskrivning oerhört professionell, lyhörd och flexibel. Hon var alltid rak och tydlig i kommunikationen och uppdaterade varje steg. Vi är väldigt nöjda med valet av Malin som mäklare vid vår försäljning och skulle definitivt anlita henne igen.
    • Möllevången
    2021-09-22
    Vi är jättenöjda! Bra återkoppling och tydlighet.
    2021-09-21
    Otroligt vänlig, lugn och professionell. Vi har genomgående varit supernöjda med allt från värdering, kontakt och kommunikation, fotografering och försäljning. Bara bra att säga om Ellinor!
    Tack Julia för att du tog dig tiden att lämna ett så fint omdöme! Det betyder jättemycket för mig att ni är nöjda och har verkligen varit roligt att få äran att hjälpa er. Nu önskar jag er all lycka i nya bostaden. Skulle det vara något så är jag bara ett samtal bort. Varma hälsningar Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån. Ellinor Ivarsson
    • Östra Sorgenfri
    2021-09-20
    Very helpful and informative, would definitely recommend. Friendly and easy to talk to.