Sofie Mattsson

Sofie Mattsson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Väster

Sofie Mattsson har varit registrerad mäklare sedan 2022-06. Sofie Mattsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-06 och har fått 30 omdömen med ett betyg på 4.9. Sofie Mattsson har haft 24 försäljningar sen 2023-04 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

30 omdömen om Sofie Mattsson

Sven F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Sofie Mattsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Pildammarna

jag fick redan från första mötet förtroende för Sofie som mäklare, hon lade fram hur hon ville sälja min lägenhet på ett förtroende givande sätt. Sofie informerade att tiden för försäljning kanske inte var den ideala men Sofie gjorde ett fantastiskt jobb och nu är allt i hamn. Jag skulle gärna rekommendera Sofie för vänner och bekanta som ev ska sälja sina bostäder- Jag är mycket nöjd med det arbete som Sofie har gjort

Björn O
Östra Sorgenfri

Proffsig, kunnig och hjälpsam

Gabriella O
Östra Sorgenfri

Sofie är proffsig, lyhörd och har guidat oss smidigt i säljandet av vår bostad. En riktig stjärna!

Thomas M
Sålde sitt hus med hjälp av Sofie Mattsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Kulladal

• Mycket professionellt bemötande • Förväntningar på ett trevligt och bra samarbete som mäklaren verkligen levde upp till. • Kort och gott mycket bra från start till mål.

Kristin E
Köpte sitt hus med hjälp av Sofie Mattsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Kulladal

Sofie har varit professionell och trevlig vid alla tillfällen vi har varit i kontakt med henne. Vid visningarna hade hon oftast svar på alla våra frågor och de riktigt kluriga tog hon reda på och återkom snabbt angående. Hon har varit väldigt tillgänglig alternativt återkommit snabbt när vi sökt kontakt. Vi är väldigt nöjda med Sofie!

Zahera A
Köpte sin lägenhet med hjälp av Sofie Mattsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Lorensborg

Hon är proffs hon är jätteduktig

Alexander O
Fågelbacken

Vi är jättenöjda med Sofie! Bra kommunikation, väldigt tillgänglig och trygg.

Peter I
Fågelbacken

Mycket professionellt skött. Har inga anmärkningar överhuvudtaget.

Azize C
Lugnet

Hej, I was so lucky and happy to have Sofie as the real estate agent for apartment I bought. She was so professional with her way of working. Buying a property, for example an apartment for me was a huge deal where I felt so much unclarities. The real estate agent, Sofie, answered all of my questions and supported throughout the process till we signed the agreement. And continues to support/inform until I will be moving into the apartment. Thank you and have a good day!

Joakim N
Lugnet

Sofie jobbar hårt och lyssnar på sina kunder.