Linnéa Lindberg

Linnéa Lindberg

Linnéa Lindberg är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Väster

Linnéa Lindberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Linnéa Lindberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 96 omdömen med ett betyg på 4.9. Linnéa Lindberg har haft 48 försäljningar sen 2023-10 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-10 - 2024-09

96 omdömen om Linnéa Lindberg

Sedan starten hos Reco 2020
Welat H
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Drottningtorget

Snabb och smidig process. Vi är väldigt nöjda!

Erika G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Västra Hamnen

Linnea är allt man kan önska sig av en mäklare och mer därtill! Effektiv, tydlig, tålmodig, flexibel, inkännande, kunnig och dessutom kvick, kreativ och korrekt i sitt sätt att ge vägledning och i sin kommunikation; både i text och i möten direkt.

Jan T
Drottningtorget

Linnea är mycket trevlig och fixade allt enkelt och smärtfritt

Josefine L
Blekingsborg

Jättetrevlig, proffesionell, fick svar på alla frågor, hade gärna kontaktat igen vid framtida affärer

Pia Katrin L
Dockan

Linnéa är väldigt kompetent inom sitt ansvarsområde. Hon är informativ och snabb på att svara på frågor som uppkommer. Trevligt bemötande och kunden i fokus. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.

Sanna L
Dockan

Vi köpte lägenhet med hjälpa av Linnéa. Trevligt bemötande, kommunikativ.

Tina L
Varvsstaden

Bra bemötande, hjälpsam, noggrann och tydlig.

Kristin A
Dalaplan

Vi fick jättebra hjälp och stöd från Linnea under hela säljprocessen och upplevde att hon var engagerad och gjorde det lilla extra för att se till att vår lägenhet blev såld till ett bra pris och med en nöjd köpare.

Anna V
Östra Sorgenfri

Professionell, hjälpsam och bra bemötande.

Sofia E
Dammfri

Linnea var kunnig, professionell och lyhörd.