Linnéa Lindberg

Linnéa Lindberg

Linnéa Lindberg är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Väster

Linnéa Lindberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Linnéa Lindberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 89 omdömen med ett betyg på 4.9. Linnéa Lindberg har haft 39 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-07 - 2024-06

89 omdömen om Linnéa Lindberg

Sedan starten hos Reco 2020
Kristin A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Dalaplan

Vi fick jättebra hjälp och stöd från Linnea under hela säljprocessen och upplevde att hon var engagerad och gjorde det lilla extra för att se till att vår lägenhet blev såld till ett bra pris och med en nöjd köpare.

Anna V
Östra Sorgenfri

Professionell, hjälpsam och bra bemötande.

Sofia E
Köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Dammfri

Linnea var kunnig, professionell och lyhörd.

Nicklas A
Lorensborg

Linnéa är en utmärkt mäklare som jobbade efter mina önskemål och behov. Hon var ständigt tillgänglig genom hela processen och svarade alltid snabbt när jag undrade något Jag har ingenting att anmärka på och skulle utan att blinka rekommendera henne till alla som frågade.

Hanna S
Dammfri

Proffsig, flexibel och alltid lika trevlig vid kontakt.

Sibel T
Lugnet

Linnéa har varit helt fantastisk från början till slut. Vi hade en bra känsla redan från början men hon överträffade våra förväntningar. Hon är både professionell och personlig i sitt sätt, vilket vi uppskattade mycket. Vårt samarbete och samstämmighet har varit fint genom hela resan.

Damien Z
Hyllie

Mäklade försäljningen av min lägenhet

Gun R
Dockan

Kompetent, trevlig och drivande

Kevin R
Dockan

Mycket engagerad mäklare som är flitig och noggrann. Alltid tillgänglig och alltid lika trevlig oavsett tidpunkt.

Jakob M
Fågelbacken

Proffsigt och ödmjukt bemötande. Linnéa var påläst om objektet och var lätt att få kontakt med när ytterligare frågor dök upp. En bra kontakt genom köpprocessen med fötterna på jorden.