Linnéa Lindberg

Linnéa Lindberg

Linnéa Lindberg är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Väster

Linnéa Lindberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-04. Linnéa Lindberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-09 och har fått 55 omdömen med ett betyg på 4.9. Linnéa Lindberg har haft 47 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 55 Läs vad Linnéa Lindberg

• köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2022-08-28 Verifierad kund
    Superproffsig, trevligt bemötande. Ringde upp och erbjöd visning med snabbt varsel. Påläst, kunnig om området och seriös. Toppbetyg till Linnea!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Lorensborg
    2022-08-23 Verifierad kund
    På ett ord kommer jag beskriva allt:

Proffsig
  • Malin R
    • Slottsstaden
    2022-07-29 Verifierad kund
    Jag köpte en lägenhet genom Linnea och affären gick snabbt, så jag hann inte ha alltför mycket kontakt. Men den kontakten vi hade var bra. Hon var trevlig och engagerad när hon visade lägenheten. Hon var snabb och tillgänglig på telefon vid förhandling. Hon var noggrann och saklig vid signering. Hon var också tydlig med information efteråt.
    • Slottsstaden
    2022-07-10 Verifierad kund
    En skarp kvinna med snabb återkoppling. Kompetent och lyhörd.
    Är mycket nöjd att jag valde hon som mäklare. Rekommenderas starkt!
    Rebecka
    2022-07-01 Verifierad kund
    Vi har bara positiva omdömen om mäklaren.All har fungerat utan några misshälligheter. Vi återkommer vid ev nytt köp i Malmö. Vi kan rekommendera denna mäklare och företag.
    • Midhem
    2022-06-29 Verifierad kund
    Professionell och kunnig i sitt yrke. Möter kunden efter dennes behov och önskningar. Realistisk och tar det övergripande ansvar på ett pietetsfullt sätt vid fastighetsaffären. Kan varmt rekommendera Linnéa till alla som vill anlita en schysst och tillmötesgående mäklare!
  • 2022-06-21 Spontant omdöme
    Linnea är en väldigt kompetent mäklare med hög empati och professionellt bemötande. Linnéa gjorde det där lilla extra för oss som köpare, hon hjälpte till med rådgivning, tips och delade med sig av sin expertis. Jag uppfattar Linnéa som väldigt grundlig, påläst och professionell.

Även idag har vi god kontakt med Linnéa på eget initiativ. Jag tycker definitivt att hon sticker ut som mäklare i Malmö
    • Dammfri
    2022-06-07 Verifierad kund
    Det är första gången jag köper bostad och därför har jag inte så stor erfarenhet av mäklare. Så jag har inte så mycket att jämföra med, men det levde upp till alla förväntningar. Trevligt bemötande, fick svar på alla mina frågor, tydlighet med vad som ska göras inför köpet och vad som gäller med kontraktet. Har ingenting att klaga på!
    • Dammfri
    2022-06-06 Verifierad kund
    Väljer man Linnea som sin mäklare får man en empatisk och proffsig person som är dedikerad till sina uppdragsgivare. Kan med varmt rekommendera Linnea.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Linnéa är den typ av mäklare man vill ha när objekten inte längre säljer sig själva. Fantastiskt duktig och kommer definitivt anlita igen!