Läs vad 7 Läs vad Linnéa Lindberg

• 2020-12-19
    Köpte en lägenhet på 50 kvadrat i slottstaden Malmö.
    Allting var jättebra inget att klaga på 😊.
    Snabb och enkel kontakt.
    Anton L
    • 50.0 m²
    • Slottsstaden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
  • 2020-12-10
    Köpt lgh.

Linnea hade ett bra bemötande.
    Hon levde upp till våra förväntningar
    Irene S
    • 1:a
    • 38.6 m²
    • Limhamn
  • 2020-12-07
    Kunnig, hjälpsam, trevlig. Bra på alla sätt!
    Annette D
    • 64.0 m²
    • Kroksbäck
  • 2020-12-03
    Lättillgänglig, professionell samt noga med att följa ens önskemål inför försäljningen. Toppbetyg!
    Pernilla A
    • 49.4 m²
    • Limhamn
    sålde sin lägenhet med hjälp av Linnéa Lindberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
  • 2020-11-28
    Jag har sålt en fyra i Limhamns sjöstad. Mäklaren Linnea Lindberg har var utomordentligt proffsig genom hela processen. Hon har skött försäljningen, med alla detaljer, på ett väldigt smidigt och förtroendeingivande sätt. Hon har definitivt levt upp till mina förväntningar, och jag är mycket nöjd.
    Marjut E
    • 4:a
    • 91.5 m²
    • Limhamns Sjöstad
  • 2020-10-08
    Sålde en 2:a i Slottstaden, Malmö. Linnea var mycket proffsig och trevlig i alla kontakter, jag är jättenöjd med hela affären.
    Annie B
    • 50.0 m²
    • Slottsstaden
  • 2020-09-12
    Linnea gav redan vid första mötet ett väldigt proffsigt och påläst intryck. Tillsammans med duktig stylist och fotograf lyckades hon få många att vilja komma på visning vilket ledde till budgivning. Lägenheten såldes snabbt och till ett pris högt över förväntan. Jag har fått bra återkoppling och rådgivning under hela processen och är väldigt glad att Jag valde just Linnea som mäklare. Kan varmt rekommenderas!
    Jenny P
    Jenny P