Kenan Hasanoglu

Kenan Hasanoglu

Kenan Hasanoglu är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Väster

Kenan Hasanoglu har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Kenan Hasanoglu har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 262 omdömen med ett betyg på 4.8. Kenan Hasanoglu har haft 46 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 262 Läs vad Kenan Hasanoglu

• köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Ribersborg
    2022-08-16 Verifierad kund
    Professionell genom hela processen. Hjälpsam och tillgänglig. Förmedlar en väldigt positiv upplevelse där man känner sig trygg.
    • Triangeln
    2022-07-03 Verifierad kund
    Kenan har varit bra, tydlig o juste hela tiden. Kunnig o påläst. En utmärkt mäklare. Tack Kenan
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Östra Sorgenfri
    2022-06-17 Verifierad kund
    Kenan är en toppen mäklare! Han gjorde mig trygg under hela försäljningen under en period där marknaden är osäker. Jag var ganska osäker själv under försäljningen men fick tid att stöta och blöta innan jag gick med på budet. Kenan var mycket inlyssnande! Rekommenderar honom verkligen.
  • Emelie M
    2022-06-14 Verifierad kund
    Det är andra gången jag säljer med Kenan och jag är lika nöjd som första! Skulle rekommendera Kenan till den som vill ha en pålitlig och stabil mäklare med snabba kommunikationsvägar och som guidar en bra genom processen, både som förstagångssäljare och van säljare.
    • Ellstorp
    2022-06-12 Verifierad kund
    Mycket proffesionellt och välskött från början till slut, kändes tryggt genom hela processen.

Mycket duktig mäklare med mycket erfarenhet och kunskap.

Bra återkoppling och super bra kommunikation överlag.
    Över förväntningarna 👍🏼
    2022-06-08 Verifierad kund
    Ordningsam, tydlig och effektiv :)
    • Drottningtorget
    2022-04-15 Verifierad kund
    Proffesionellt bemötande genom hela säljprocessen. Kenan är en mäklare vi varmt rekommenderar.
    • Drottningtorget
    2022-04-14 Verifierad kund
    Ett lugnt bemötande som uppskattades.
    2022-03-28 Verifierad kund
    Har både köpt lägenhet av och två gånger sålt med Kenan. Han har även hjälpt oss som förstagångs husköpare med ovärderlig input och kunskap. Han är kunnig, pålitlig och värnar om sina kunder. Ska vi sälja kommer vi alltid vända oss till Kenan!
    2022-03-28 Verifierad kund
    Helt fantastisk att ha med under processen i försäljning och att köpa nytt. Kenan har varit ett otroligt stöd i alla våra frågor även i förhållande till det som ligger utanför hans uppdrag i att sälja vår bostad. Vill å det varmaste rekommendera Kenan till alla som ska sälja bostad (även om jag hoppas att han alltid kommer vara ledig när vi behöver hans tjänster)!