Kenan Hasanoglu

Kenan Hasanoglu

Kenan Hasanoglu är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Väster

Kenan Hasanoglu har varit registrerad mäklare sedan 2015-02. Kenan Hasanoglu har varit aktiv på Reco.se sedan 2016-04 och har fått 222 omdömen med ett betyg på 4.7. Kenan Hasanoglu har haft 70 försäljningar sen 2020-07 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-07 - 2021-06

Läs vad 222 Läs vad Kenan Hasanoglu

• köpte sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Nobeltorget
    2021-06-24
    Kennan har varit väldigt tillmötesgående och hjälpsam! Det var trevligt att samarbeta med honom.
    • Slottsstaden
    2021-06-22
    Kenan är en jätte bra person att ha att göra med.
    Seriös , inkännande och professionell.
    Bästa rekommendationer....
  • sålde sitt hus med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Eriksfält
    2021-06-16
    Ville gärna ha haft bättre möjlighet att boka tider för diverse möten med fotografer, mäklaren, besiktning och liknande.
    Mäklaren har förklarat allting bra, och verkar jättesnäll.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Västra Hamnen
    2021-06-16
    Kenan är mycket trevlig, lugn och sansad person. Han kom med många goda råd. Han uppfyllde mina förväntningar till 100 procent.
  • köpte sitt hus med hjälp av Kenan Hasanoglu en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Eriksfält
    2021-06-14
    Kenan gjorde ett jättebra jobb. Under visningen så informerade han om allt om huset som vi tittade på, det kände som han var ärlig och gav en tydlig bild av potentiella problem så att man visste status på huset. Han var väl informerad och kunde svara på dom frågorna som vi hade. Efter budgivningen så skrev vi på kontrakt och även där gick allt smidigt och han förklarade allt i detalj. Känns väldigt bra med honom som mäklare.
    • Östra Sorgenfri/nobel
    2021-06-07
    Köpte en tvåa i Malmö av Kenan och är supernöjd! Proffsig och tillgänglig mäklare som höll mig uppdaterad under hela processen
    • Rörsjöstaden
    2021-06-07
    Köpt bostad. Trevligt bemötande och gav relevant information. Kunde ha varit något mer tillgänglig.
  • Aron P
    • Östra Sorgenfri/nobel
    2021-05-17
    Jag både köpte och sålde samma enrumslägenhet via Kenan. Var lika nöjd vid bägge tillfällena. Han är tydlig i sin kommunikation och professionell i sin roll som mäklare. Kan varmt rekommendera honom!
    • Oxie
    2021-05-13
    Kenan har nu såld två bostäder for mig och jag är fullt förnöjd.
    Kenan reagerar snabbt, är professionell och realistisk i hele affären.
    • Ribersborg
    2021-05-03
    Fantastiskt duktig mäklare som sålde vår två för mer än vad vi förväntat oss. Vi är otroligt nöjda och fått ett helt fantastiskt bemötande och en trygg försäljning! Rekommenderar starkt.