Malin Wallin

Malin Wallin

Malin Wallin är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Väster

Malin Wallin har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Malin Wallin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 125 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Wallin har haft 1 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2021-08

Läs vad 125 Läs vad Malin Wallin

• köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Nobeltorget
    2021-09-16
    Malin var proffsig, snabb och tydlig.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Borgmästaregården
    2021-09-09
    Jag har blivit bemött på det mest finaste sätt. Från första stund har Malin visat att hon vill mitt bästa. Hon är lyhörd och ödmjuk och har ett välkomnande sätt. Jag har känt och känner fortfarande mig väldigt trygg. Jag har både köpt och sålt med hjälp av Malin
    • Ellstorp
    2021-08-13
    Malin är mycket professionell och noggrann person som på bästa sätt har hjälpt mig att sälja min lägenhet! Allt har fungerat mycket smidigt från extra visningar och till bra kommunikation. Malin har under hela säljprocessen återkopplat till mig ofta om utvecklingen. Jag har känt mig 100 % trygg med Malin! Dessutom är hon så supertrevlig!
    • Ellstorp
    2021-08-13
    Väldigt hjälpsam och trevlig mäklare. Affären genomfördes snabbt. Är mycket nöjd.
    • Borgmästaregården
    2021-08-13
    Jag blev mycket väl bemött.
    Sammanfattningsvis så måste jag säga att Malin har varit till stor hjälp i mitt köp av lägenheten, Hon har och är väldigt inlyssnande, kommer med goda råd och väldigt ödmjuk.
    Bara positiv upplevelse och jag ser med glädje fram emot att Malin skall sälja min lägenhet också.
    • Lindeborg
    2021-07-21
    Mycket bra, enkel att prata med. Hade mycket lägre förväntningar. Malin levde mer än upp till det.
    Malin var enkel och ärlig. Skulle anlita henne igen.
    • Limhamn
    2021-07-06
    Väldig profesjonell och duktig. Änkel att jobba med och ger goda råd. Duktig på att anpassa sig efter vad som behövs.
    • Limhamn
    2021-07-06
    Malin har sålt två av mina lägenheter nu, kommer aldrig anlita en annan mäklare. Hon är bäst på alla sätt. Proffsig, noggrann, ärlig och så hjälpsam och trevlig.
    • Folkets Park
    2021-05-06
    Jag har både köpt och sålt en bostadsrätt i Malmö med hjälp av Malin. Hon har varit trevlig, tillmötesgående, snäll, engagerad, flexibel, service-minded, lätt att samarbeta med, proffsig. Hon levde upp till förväntningarna att köpa och hitta en bra köpare.
    • Rörsjöstaden
    2021-05-05
    Vi har köpt en bostadsrätt i Malmö och det var Malin som tog hand om försäljningen. Hon jobbar smidigt, effektivt och med uppenbar respekt för både säljaren och köparen. Det som enligt oss gör Malin till en utmärkt mäklare är hennes tydliga och professionella kommunikation i kombination med ett ständigt personligt och trevligt bemötande. Vi rekommenderar Malin till alla som letar efter en kunnig mäklare som man kan lita på.