Malin Wallin

Malin Wallin

Malin Wallin är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Väster

Malin Wallin har varit registrerad mäklare sedan 2017-05. Malin Wallin har varit aktiv på Reco.se sedan 2021-09 och har fått 152 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Wallin har haft 31 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 152 Läs vad Malin Wallin

• sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Lindeborg
    2022-09-23 Verifierad kund
    Malin är kunnig och känner väl till området där min lägenhet är belägen. Hon uppträdde professionellt mot både mig och köparna.
    • Fågelbacken
    2022-08-25 Verifierad kund
    Malins insats vid min försäljning var utomordentligt från början till slut. Jag fick mycket bra hjälp med både förberedelser inför foto och visningar, samt uppdaterades löpande om hur intresset var från spekulanter vilket gjorde att jag kände mig väldigt trygg. Malin var mycket engagerad, tydlig och positiv! Jag rekommenderar henne starkt!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Wallin en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    • Slottsstaden
    2022-06-17 Verifierad kund
    Vi blev väl bemötta av Malin, som alltid fanns tillgänglig under hela processen, förklarade alla steg och löste de problem som uppstod. Vi hade definitivt kunnat tänka oss att använda henne i framtida ärenden, och rekommendera henne till vänner och bekanta.
    • Borgmästaregården
    2022-05-22 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande.
    Fick bra tips och svarade lätt på frågor som uppkom eller tankar som snurrat i huvudet.
    2022-05-08 Verifierad kund
    Vi kommer ge våra bästa rekommendationer om Malin vidare till alla vi känner. Vi var i behov av någon som förklarade, var tydlig, flexibel och lättsam att kommunicera med. Malin har varit allt det och mycket mer. Det var en lång process av att sälja lägenhet och på samma gång lyckas köpa hus. Malin har uppdaterat oss hur det gått med lägenheten varje vecka under flera månader och när det väl gällde var hon redo och det gick snabbt att sälja. Evigt tacksamma för en smidig process!
    • Almhög
    2022-04-29 Verifierad kund
    Malin är en trevlig mäklare som är effektiv och professionell. Malin är alltid tillgänglig och låter kunden följa processen. Jag kan rekommendera henne varmt.
    2022-03-03 Verifierad kund
    Det var en snabb process som möjliggjordes av Malins service! Väldigt professionell och personligt bemötande gjorde upplevelsen så bra! Då det var mitt första lägenhetsköp så var det ett skönt stöd att ha! 10 av 10!!
    2022-03-02 Verifierad kund
    Malin kändes väldigt öppen och ärlig, var noga med att stämma av så allt kändes bra och kom med handfasta tips. Vi kände att det viktigaste hos en mäklare var en inte allt för säljig attityd, men Malin var inkännande och hade tydliga och raka svar på frågor som uppkom. Som förstagångsköpare var vi jättenöjda med hanteringen!
    2022-02-25 Verifierad kund
    Kunde inte haft en bättre mäklare, jag bodde i en annan stad när jag sålde min lägenhet och Malin gjorde allt väldigt enkelt och smidigt även fast det behövde skötas på distans! Jag skulle rekommendera Malin till alla som vet om råd för val av mäklare!
    • Västra Sorgenfri
    2022-02-24 Verifierad kund
    Malin är trygg, kunnig och ödmjuk - en riktig toppenmäklare!