Ellinor Ivarsson

Ellinor Ivarsson

Ellinor Ivarsson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Väster

Ellinor Ivarsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-03. Ellinor Ivarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 50 omdömen med ett betyg på 4.9. Ellinor Ivarsson har haft 46 försäljningar sen 2020-09 och har tillfrågat 92% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-09 - 2021-08

Läs vad 50 Läs vad Ellinor Ivarsson

• sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-09-13
    Överträffade alla förväntningar.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    2021-09-08
    Trygg och säker mäklare som gjorde vår första bostadsaffär enkel! Ellinor var lättillgänglig, professionell och förklarade alla steg i processen på ett tydligt sätt. Vi kan varmt rekommendera Ellinor!
    Tusen tack för ditt fina omdöme! Det värmer verkligen att ni är nöjda och jag hoppas ni kommer trivas superbra i nya lägenheten. Den är verkligen något extra. Varma hälsningar Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån. Ellinor Ivarsson
    • Slottsstaden
    2021-09-08
    Bra genomgång vid kontraktskrivning. Inte så mycket info vid budgivningen.
    Tack för att du tog dig tiden att lämna ett fint omdöme och stort grattis till en fantastiskt fin lägenhet! Din upplevelse är viktig för mig och jag tar med mig att du hade önskat ännu mer återkoppling i budgivningen. Varma hälsningar Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån Ellinor Ivarsson
    2021-09-07
    Ellinor är lung, saklig och lägger tid och energi på att man ska förstå allting som har med alla steg i försäljningen att göra. Hon hjälpte även till med statistik, råd och tips i vårt letande av nytt boende vilket gjorde att vi kände oss väldigt väl omhändertagna i processen att hitta nytt och sälja.
    Tusen tack för att du tog dig tiden att lämna ett så fint omdöme. Det har varit glädje att få presentera er fina bostad. Önskar er varmt lycka till med nya bostaden! Skulle det vara något så är jag bara ett samtal bort. Med vänlig hälsning Ellinor Ivarsson, fastighetsbyrån. Ellinor Ivarsson
    2021-09-06
    Väldigt nöjda med Ellinor Ivarsson som sålde vår lägenhet. Hjälpsam, kunnig o trevligt bemötande. Kan varm rekommenderar!
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Det har varit ett nöje att få förmedla er vackra bostad. Önskar er massa nöje med den nya tillvaron och skulle det vara något så vet ni att jag bara är ett samtal bort. Varma hälsningar er mäklare Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån. Ellinor Ivarsson
    2021-09-06
    Påläst, lugn och metodisk. Allt man behöver i en hektisk bostadsmarknad. Vi kände oss trygga och informerade genom hela processen.
    Tack Fanny för det fina omdömet! Det har varit jättetrevligt att få hjälpa er med försäljningen. Jag önskar er stort lycka till med ert nya boende. Skulle det vara något så är jag bara ett samtal bort. Varma hälsningar er mäklare Ellinor Ivarsson. Ellinor Ivarsson
    • Folkets Park
    2021-08-30
    Mycket trevlig och väldigt behjälplig med alla frågor som vi hade i samband med vårt köp av lägenhet som Fastighetsbyrån förmedlade. Jag och min sambo kommer vända oss till Ellinor igen dagen då vi bestämmer oss för att sälja våran bostad, oavsett om hon är kvar på Fastighetsbyrån eller ej.
    Stort grattis till en helt fantastisk bostad! Så roligt att få hjälpa er med köpet. Tack även för att ni tog er tiden att lämna en så här fin rekommendation. Skulle det vara något så vet ni att jag bara är ett samtal bort. Hälsningar Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån. Ellinor Ivarsson
    • Folkets Park
    2021-08-30
    Ellinor är väldigt kunnig och har bra koll på hur marknaden. Tillgänglig och bra vid rådfrågning.
    Tack snälla för den fina rekommendationen! Det var verkligen roligt att få hjälpa er med försäljningen av er fantastiska och charmiga bostad. Önskar er all lycka till med ert nya boende och hoppas ni kommer trivas lika fint där. Varma hälsningar Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån. Ellinor Ivarsson
    • Dalaplan
    2021-08-13
    Ellinor är mycket hjälpsam, professionell, empatisk, om jag behöver såna tjänster igen ska jag absolut jobba med henne igen, kan inte rekommendera mer:)
    • Dalaplan
    2021-08-13
    Toppen. Mycket professionell och förtroendeingivande. Är supernöjd!