Ellinor Ivarsson
Registrerad mäklare sedan 2020-03-16

Läs vad 5 Läs vad Ellinor Ivarsson

• Kamilla S köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-08-12

2:a
    Söderkulla
    Köpte en tvåa innan visning då jag väldigt gärna ville ha just denna lgh. Fick till en visning på Fredagen kl. 10.00 och på eftermiddagen skrev vi kontrakt med säljaren. Fantastiskt jobbat av Ellinor då hon förstod hur mycket jag ville ha just denna lgh och fick till ett snabbt avslut. Ellinor har under hela tiden informerat mig vad som händer och påmint om allt det viktiga genom sms och mail. Jag har känt fullt förtroende för Ellinor och är så tacksam för hennes engagemang. Läs mer
    2020-08-12 Ellinor I svarar Kamilla S
    Tusen tack kamilla! Jag är bara glad att kunna hjälpa till och hoppas att ni kommer trivas super i lägenheten. Skulle det vara något så vet du att det bara är att ringa. De allra vänligaste hälsningar från Ellinor.
    Ellinor I gillar detta
  • Sebastian F köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-08-10

Slottsstaden
    Köpt en bostadsrätt i ett fint område i Malmö. Jag har känt mig trygg under hela köpesprocessen och hela tiden fått den hjälpt jag behövt. Väldigt tacksam och nöjd över mäklarens arbete. Läs mer
    2020-08-11 Ellinor I svarar Sebastian F
    Så roligt att höra! Tack så mycket och stort lycka till med din nya bostad. Samt bara hör av dig om du skulle ha några frågor eller funderingar. Hälsning Ellinor
    Ellinor I gillar detta
  • Emelie M sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-05-13

Slottsstaden
    Ellinor gjorde ett bra jobb med att sälja min lägenhet, hon hade ett bra bemötande och var tillgänglig på telefon större delen av dygnet om jag hade frågor eller funderingar. Hon var också bra på att kontinuerligt återkoppla och hålla mig uppdaterad. Läs mer
    2020-07-02 Ellinor I svarar Emelie M
    Tack för förtroendet Emelie! Det var väldigt trevligt att få jobba med er och sälja din fina lägenhet i Slottsstaden. Hälsning Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån.
    Ellinor I gillar detta
  • Sofie B sålde sitt hus med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-05-07

Lindeborg
    Ellinor hjälpte oss att sälja vårt brf hus.

Ellinor är en mäklare som har kunden i fokus och som finns närvarande genom hela försäljningsprocessen samt tillgänglig via telefon och sms.

Det märks att Ellinor har ett stort engagemang för sitt arbete och har ett mycket trevligt bemötande. Läs mer
    Ellinor I gillar detta
  • Marcus B sålde sitt hus med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster

2020-05-07

Lindeborg
    Ellinor hjälpte oss att sälja vårt brf hus.

Ellinor är mycket driven och närvarande mäklare. Svarar snabbt på både sms och telefon och ger en känsla av att du är en del av försäljningen.

Med hjälp av Ellinor slog vi rekord i området.

Att hon är otroligt trevlig är stor bonus. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Väster

Johanna Olsson