Läs vad 17 Läs vad Ellinor Ivarsson

• 2021-01-20
    Sålde en 2a i Slottstaden. Ellinor fixade allting på förhand.
    Marcus E
    • 56.5 m²
    • Slottsstaden/Erikslust
    sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Tack så mycket för den fina rekommendationen Marcus!

• 2020-12-28
    Jag har köpt en lägenhet av Ellinor Ivarsson. Min upplevelse var enbart positiv och det blev en snabb och effektiv affär. Ellinor är väldigt kundfokuserad och gör det lilla extra för att säljare och köpare ska känna sig nöjd.
    Djanan M
    • 72.0 m²
    • Gamla Staden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Önskar dig stort lycka till med lägenheten och hoppas jag får komma förbi och titta när det är klart. Allt gott! Med vänlig hälsning Ellinor Ivarsson Fastighetsbyrån

• 2020-12-16
    Ellinor hjälpte oss att sälja vår lägenhet Hon gav oss direkt förtroende pga hennes bemötande Lugn och sansad men samtidigt mycket skärpt och kunnig Hon var lyhörd till våra önskemål och tydlig i tillvägagångssätt Ellinor är en toppmäklare som vi kommer rekommendera alla vi känner
    Lotta K
    Lotta K
    • 75.0 m²
    • Slottsstaden/Erikslust
    Tusen tack för den fina rekommendationen! Så glad att ni är nöjda! Det var verkligen roligt att få hjälpa er med försäljningen av lägenheten. Nu hoppas jag vi kan hitta er en riktigt trevlig ny bostad också. Med vänlig hälsning Ellinor Ivarsson.

• 2020-12-04
    Jag har fått ett proffesionellt och seriöst bemötande från Ellinor. Hon lyckades sälja min bostad snabbt för ett pris som både jag och köpare blev nöjda med. Ellinor har lyssnat på mig och svarat snabbt på mina frågor. Hela processen kändes väldigt lätt och smidig. Mycket nöjd!
    Selma G
    Selma G
    • 50.0 m²
    • Folkets Park
    Tack! Värmer att hör. Önskar dig och sambon stort lycka till med ert nya boende. Skulle det vara något jag kan hjälpa er med så är jag bara ett samtal bort. Hälsning Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån.

• 2020-11-25
    Jag har sålt en 2 a i Ribersborg..
    Jag kontaktade Ellinor efter rekommendationer av en vän.
    Ellinor är väldigt noggrann och engagerad
    Jag är väldigt nöjd med affären och rekommenderar verkligen er att höra av er till henne. Både om ni tänker köpa eller sälja.
    Kenneth Svensson
    Svensson K
    • 51.0 m²
    • Ribersborg
    Tusen tack! Så roligt att få förmedla din fina lägenhet. Det värmer att du är nöjd och jag önskar dig stort lycka till med ditt nya boende. Du vet att du alltid kan höra av dig om det skulle vara något. Med vänliga hälsningar din mäklare Ellinor Ivarsson

• 2020-11-01
    Villa 184kvm.

Tydlig, tillgänglig och driven.
    Mohamed I
    • 184.0 m²
    • Ulricedal
    sålde sitt hus med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
  • 2020-10-29
    Ellinor är vänlig och rar utan att vara överdrivet insmickrande. Hon svarar snabbt på frågor på mejlen och är ambitiös och inlyssnande. Hon fick dessutom min lägenhet såld snabbt! 👏
    Harriet S
    Harriet S
    • 3:a
    • 71.0 m²
    • Slottsstaden/Erikslust
    Tack Harriet! Så roligt att få hjälpa dig med försäljningen. Hälsning Ellinor.

• 2020-10-03
    Ellinor she is born to be the best Mäklaren I Sweden.. Long storyake it short.. She is the best🙌✔️
    Frederik B
    • 49.0 m²
    • Värnhem
  • 2020-09-15
    Jag har sålt en 2a på 63 kvm, nyrenoverat fräscht kök och stora, ljusa bostadsytor.

Ellinor bemötte mig med ett vänligt leende och har varit trevlig och hjälpsam genom hela försäljningen. Hon har varit super duktig på att uppdatera om minsta lilla ang försäljningen och har varit närvarande under hela processen.
    Jemima M
    • 63.0 m²
    • Södra Sofielund
    Tack Jemima! Lycka till med nya lägenhet och er lilla bebis. Tveka inte med att hör av er om det är något jag kan hjälpa er med. Varma hälsningar Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån.

• 2020-09-13
    Mycket kompetent och professionell mäklare som sätter sina kunder i centrum från början till slutet👌
    Luciano L
    • 54.0 m²
    • Dockan
    Tack så mycket! Så trevligt att få förmedla din fina bostad. All lycka med nya bostaden och välkommen att höra av dig vid minsta lilla jag kan hjälpa till med. Varma hälsningar Ellinor Ivarsson, Fastighetsbyrån.