Ellinor Ivarsson

Ellinor Ivarsson

Ellinor Ivarsson är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Väster

Ellinor Ivarsson har varit registrerad mäklare sedan 2020-03. Ellinor Ivarsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2020-05 och har fått 153 omdömen med ett betyg på 4.9. Ellinor Ivarsson har haft 47 försäljningar sen 2023-07 och har tillfrågat 97% av sina kunder efter omdömen.

2023-07 - 2024-06

153 omdömen om Ellinor Ivarsson

Sedan starten hos Reco 2020
Torkild K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Östra Sorgenfri

Hon var vänlig, kunnig och professionell.

Andrea A
Pildammarna

Från första visning till kontraktsskrivning har jag upplevt Ellinor Ivarsson som en professionell och kunnig mäklare. Jag blev gott bemött såväl på sms som i verkligheten. Hon var påläst om lägenheten och kunde snabbt ta reda på svaret på mina frågor. Ellinor var dessutom flexibel och kunde direkt ordna med privat visning, samt kontraktsskrivning med kort varsel. Som helhet är jag mycket nöjd över bostadsköpet och kände mig trygg med att ha Ellinor som mäklare.

Stefan H
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Ribersborg

Ellinor did a great job. Her focus and dedication helped keep me calm through the process. It felt like team effort to sell my apartment. I really enjoyed working with her and her insights were terrific.

Svar från Ellinor Ivarsson

Thank you so much for the lovely recommendation! It really means a lot to me that you are happy with the process. The best of luck with your new apartment. Best regards Ellinor Ivarsson Fastighetsbyrån

Elin
Ribersborg

Ellinor var toppen! Snabb med att återkoppla på frågor eller att skicka dokument som vi efterfrågat. Utöver det tillgänglig och fixade med extra visningar mm. Sammanfattningsvis så var hon väldigt service minded! Det uppskattades massor!

Svar från Ellinor Ivarsson

Tusen tack för det fina omdömet! Det betyder mig jättemycket för mig att ni känner er nöjda. Massor av lycka till med ert nya hem. Varma hälsningar Ellinor på Fastighetsbyrån

Cecilia Louise A
Sålde sitt hus med hjälp av Ellinor Ivarsson en del av Fastighetsbyrån Malmö Väster
Bunkeflostrand

Kunnig, trevlig, lyssnande och målinriktad! Ellinor hjälpte oss med en husförsäljning, som man inte kan vara annat än nöjd med. Vi rekommenderar henne varmt. Ska vi sälja fler hus i framtiden, så kommer vi kontakta Ellinor.

Anders W
Davidshall

Ellinor är noggrann, snabb och bra säljare. Och trevlig att ha att göra med!

Gun W
Davidshall

Hon var en uppmärksam och noggrann person. Lyssnade på våra åsikter och behov. Var väl insatt i alla regler och förordningar som gäller vid säljande och köpande av bostad. Vi

Anna G
Slottsstaden / Erikslust

Bra på att hålla oss uppdaterade inför/vid och efter visning . Vi är mycket nöjda.

Selver D
Ribersborg

Ellinor är superduktig och fixade så allt blev rätt och bra för både oss och säljare!

Sara E
Nobeltorget

Supertrevlig, professionell och kunnig. Svarar pedagogiskt på alla frågor. Har en introduktion när man först kommer till en visning vilket ger bra information och gör det mer inbjudande att ställa frågor.

Svar från Ellinor Ivarsson

Tack vänligast för den fina rekommendationen och stort grattis till din nya bostad! En helt ljuvlig lägenhet som jag hoppas att du ska trivas och känna dig hemma i. Varma hälsningar Ellinor på Fastighetsbyrån