Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Hyllie Stationstorg, 215 32 Malmö — Visa karta

I den expanderade staden Malmö är det allt fler som vill bo. Vi på Fastighetsbyrån har full förståelse för det. Malmö är inte bara Sveriges tredje största stad, utan har även närhet både till kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av att göra en bostadsaffär i Hyllie/Limham ska du kika in till oss på kontoret på Hyllie Stationstorg 11. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig med hela bostadsaffären, vare sig du ska sälja eller köpa.

Kontakta oss för ett kostnadsfritt möte så går vi vidare därifrån. Varmt välkommen!

Läs vad 89 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

• Emma Mari A skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi har sålt ett hus på 214 kvm + 40 kvadrat garage. Helt nybyggt. Redan innan vi började bygga hade vi kontakt med Sharon Holmqvist som värderade i förväg och har därefter följt vår resa när vi byggde själva, med stor entusiasm. Sharon har varit till stor hjälp även under själva byggtiden så vi kunnat bolla med henne vilka features som håller värde och vilka inte. Under hela vår kontakt, som löpt under ca 3,5 års tid har Sharon varit till ovärderlig hjälp. Hon har alltid varit positiv och peppande och snabb att he service. Mycket professionell! Under hela processen med att sälja huset var Sharon engagerad och väldigt mån om oss som säljare, såväl som potentiella köpare. Ärlig, personlig och fantastisk mäklare! Vi rekommenderar henne starkt till andra. Bästa mäklaren som hjälpte oss att sälja vårt hus. Var rädda om henne! Vänligen Emma och Daniel Läs mer
  • Marcus F skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Fixade en visning på en torsdag sen blev det lägenhetsköp på lördagen och allt gick väldigt smidigt och bemötandet var utmärkt. Fick all hjälp på svar och frågor jag hade. Väldigt nöjd med mitt köp Läs mer
  • Christina Ann-Charlott L skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi har sålt vårt hus, Rickard har sålt huset på ett mycket proffsigt sått och med mycket kunskap.
    Både vi och köparna blev bemötta på ett bra och proffsigt sätt.
    Och de förväntningarna vi hade besannades. Läs mer
  • Ingrid O skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Har både köpt och sålt med samma mäklare och fick ett mycket bra bemötande. Jag väntade mig dock lite mer info/kontakt vid dröjsmål och lite klarare bild om vad som gällde efter bilderna gentemot visning men det löste sig. Läs mer
  • Suzan B skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Duktig mäklare och pålitlig och om jag kommer tänka köpa bostad då ska jag kontakta Jack Ovallius ! Läs mer
  • Elisabeth D skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi har anlitat Sharon vid våra två senaste lägenhetsförsäljningar och vi kan verkligen inte tänka oss en bättre, trevligare och mer professionell mäklare än Sharon! Hon har allt och mer där till:-) Hon har så otroligt bra koll på allt och vi känner att vi helhjärtat kan lämna allt som har med försäljningen av vår bostad till henne:) Vi har dessutom blivit väldigt nöjda med priset:-) Vi kan varmt rekommendera Sharon och vi kan lova att ni inte kommer bli besvikna över ert val av mäklare om ni anlitar henne:-) Läs mer
  • Carl Edvard H skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Mycket professionell och effektiv. Läs mer
  • Zdenka L skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sharon var mycket tillmötesgående, trevlig och väldigt kunnig angående marknaden, det kändes väldigt bra under hela säljprocessen med information kring visningarna och budgivning, jag kan varmt rekommendera Sharon. Läs mer
  • Lars D
    Lars D skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    - Sålt bostadsrätt.
    - Trevligt, bra och kompetent.
    - Förväntningar är naturligtvis priset och tidsåtgången. Mer än väl blev förväntningarna uppfyllda.
    -So far, so good. Några dagar kvar till affären helt klar men perfekt och med utmärkt hjälp, samarbete och förtroende. Ngt högt arvode men å andra sidan har affären hittilks gått snabbare än vad jag kunnat tro. Läs mer
  • Daniel L
    Daniel L skrev om Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Otroligt kompetent mäklare som såg till att lägenhetsaffären gick smidigt 😄 Läs mer
  • Samira M
    Samira M skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Anlitade henne för husförsäljningen.
    En kompetent och affärsmässig fastighetsmäklare som leder dig genom försäljningsprocessen på ett tryggt sätt.

För ett helhetsbetyg bedömning enligt följande:

Engagerad/Väl förberedd och lätt att få tag på.

Lyhörd/Inlyssnande och tar sig tid att svara på frågor.

Engagerad /Väl förberedd och lätt att få tag på.

Målinriktad/Har hög energi och är målinriktad.

Lätt att tycka om/Upplevs charmig och socialt kompetent.

Som kund blev jag riktigt nöjd med försäljningsresultatet.
    Anlitar gärna henne igen vid eventulla kommande afärrer. Läs mer
  • Marie Ö
    Marie Ö skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålt villa. Bra bemötande. Minus på upplägg och profilering av huset på nätet. Stylisten blev sjuk så det blev inte riktigt som det blev tänkt. Kort varsel med någon visning.
    I det stora hela bra. Läs mer
  • Jan Anders Ö skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Uppträdde orutinerad. Talade om sina meriter i utlandet vid första mötet.. fick inget förtroende. Sorry.. men kan inte rekommendera honom. Lämnar faktiskt även Swedbank pga denna dåliga affärskontakt. Läs mer
  • Ola P skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Harmonisk, saklig, serviceminded. Läs mer
  • Lisbeth E
    Lisbeth E skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Rickard Bremer är perfekt i sin roll som säljare. Lugn, vänlig, korrekt med ett öppet bemötande. Han uppfattas som ärlig vilket inte alltid är fallet med säljare.
    Finns bara ett yrke för en sådan person, säljare. Läs mer
  • Kenneth E skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålt bostadsrätt. Mycket proffsigt bemötande. Hade två andra mäklare innan Rickard som inte lyckades.

Mycket nöjd. Med vänlig hälsning Kenneth Läs mer
  • Rocio Belen P skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jag och min pojkvän köpte en lägenhet på tre rum och kök. Vi har känt oss väldigt väl bemötta av Susanne, som visade genuint intresse för våra önskemål som köpare. Det är första gången som vi köper bostad och hon har hållit oss väl informerade under processen, vilket har varit en trygghet för oss. Susanne har även god kunskap om hur det går till när köparen är från Danmark, vilket har gjort det smidigare för oss då min pojkvän är dansk och det då är fler aspekter att ta hänsyn till vid ett köp. Hon har även möjliggjort att vi kunnat etablera en bra kontakt med säljarna inför överlåtandet. Sammanfattningsvis har Susanne förmedlat professionalitet, trygghet och kunnande. Läs mer
  • Ulrika B skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Bra på återkoppling och information. Tydlig och trevlig. Läs mer
  • Ola Mattias L skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålde ett hus tillsammans med Malin och fick utmärkt service och ett väldigt trevligt bemötande. Läs mer
  • Mikael Christoffer L skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi köpte en lägenhet av Sharon och bestämde oss för att anlita henne till vår försäljning av vår lägenhet.
    Hon har visat väldigt stort engagemang och intresse och gör verkligen allt för att man ska känna sig trygg och har man haft frågor eller funderingar så har hon haft ett trevligt bemötande och varit lugnande. Rekommenderar henne starkt! Läs mer
  • Amanda Camilla Cecilia L
    Amanda Camilla Cecilia L skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Då vi köpt en bostadsrätt av Sharon men även sålde min sambos bostadsrätt med hjälp av Sharon är jag väldigt imponerad över Sharons engagemang och kompetens.
    Vi upplevde trygghet och tillit och Sharon fick oss att känna oss avslappnade i både köp men även försäljningen.
    En kvinna med så mycket arbetsmoral och pliktkänsla.
    Sharon var alltid lika glad och uppvisade ett lugn som gjorde oss trygga.
    Vi är helt klart mer än nöjda med Sharon och kommer att rekommendera henne till alla i vår omgivning då dem ska köpa eller sälja bostad. Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • Henrik Deichmann A skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpt radhus, bra service och kontakt. Läs mer
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Bra bemötande och ett proffsigt mottagande. Läs mer
  • Stephen N
    Stephen N skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Rickard Bremer är en underbar person och mycket kompetent fastighetsmäklare ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Franko Z
    Franko Z skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpt bostad med Rickard Bremers hjälp. Varit klockren på alla plan trots att man varit på resande fot etc.
    bra kontakt, kommer nyttja honom när jag väl säljer. Läs mer
  • Samir P
    Samir P skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Bästa mäklaren vi har haft. Mycket lugn, väldigt serviceinriktad och pålitlig, väldigt snabb på att återkoppla, väldigt charmig och ger en lugnande och mycket trevlig bemötande. Hade lätt rekommenderat Rickard Bremen till alla jag känner och vet som ska sälja sin bostad.

/Samir Läs mer
  • Gabrielle R skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Malin har ett mycket trevligt bemötande.
    Duktig och kunnig.
    Vi har både sålt lägenhet och köpt hus med hjälp av Malin.
    Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Kerstin S skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vänlig, tydlig och professionell. Läs mer
  • Nina H skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Har haft äran att nåde köpa och sälja med hjälp av Susanne. Hon är verkligen professionel uran att vara för mycket! Supermäklare! Läs mer
  • Jonas B skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Malin såld en villa till oss och vi var väldigt nöjda med den proffsiga och trevliga hjälpen vi fick genom hela processen. Läs mer
  • Lisa J skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålt hus.
    Ett mycket seriöst och professionellt bemötande som bidrog till en realistisk diskussion kring prisbild.
    Hon visade stort engagemang. Läs mer
  • Josefine N
    Josefine N skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jag uppfattade Malin som kompetent, professionell och ärlig. Jag kan rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2018-10-01 Malin E svarar Josefine N
    Tack Josefine. Alltid lika kul att få rekommendationer.
  • Rutger G skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Malin förmedlade det hus som vi köpte. Vi tyckte om visningen där Malin var mycket påläst och hade tid för oss som köpare och våra funderingar kring husköp.

Malin gav snabb återkoppling i hela köpprocessen och är samtidigt lugn och trevlig som person. Läs mer
    2018-10-01 Malin E svarar Rutger G
    Tack. Så kul att ni hittade ert hus.
  • Nilofar R skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpt lägenhet, fick ett utmärkt bemötande av Malin Eriksson, snabb på att återkoppla och höll en riktigt bra visning! Läs mer
    2018-10-01 Malin E svarar Nilofar R
    Så glad jag blir. Tack själv för en god kontakt.
  • Carin M skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Mycket nöjd med min mäklare. Både köpt, samt sålt via henne. Känner mig lugn och trygg med henne som min mäklare. Kommer varmt att rekommendera henne för nära och kära Läs mer
  • Marianne W skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi har sålt en villa. Susanne Lilja är en toppenbra mäklare, som har hjälpt oss under hela försäljningen på ett utomordentligt sätt. Hon är ett föredöme för hela läkarkåren. Läs mer
  • Hans Magnus W skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Såld villa samt köpt Brf.
    Malin passade oss dels pga rekommendation men framför allt pga hennes personlighet. Hon framstår inte som den traditionella mäklaren utan är långt med naturlig och personlig. Vi bestämde oss tack vare att hon var en person som själv kunde bott i vår bostad. Hon levde upp till våra förväntningar och var närvarande och proffsig genom hela skedet. Läs mer
    2018-10-01 Malin E svarar Hans Magnus W
    Tack Hans och Hanne. Det var ett nöje att hjälpa er med både försäljning och hjälpa er hitta ett nytt boende.
  • Albulena K skrev om Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jack sålde vår lägenhet i Oxie och vi kan inte vara mer nöjda med hans insats!
    Väldigt trevlig och professionell.
    Vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Mohammed K
    Mohammed K skrev om Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Grym försäljare och förstår marknaden.
    Trevlig och punktlig. Läs mer
  • Mattias P
    Mattias P skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Professionell och rak, alltid trevligt bemötande. Vid försäljning av vårt hus vet vi direkt vem vi ska vända oss till! Läs mer
  • Christel Anette H skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålt villa
    Trevlig, pigg, kunnig, positiv, vänlig, snabb att återkoppla Läs mer
  • Cathrine Theres Elisabeth W skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Trevlig, proffsig och håller en informerad. Läs mer
  • Mira Mirjana P skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi köpte ett hus som hon sålde och direkt klickade vi. Då bad jag henne att komma och titta på vårt hus och då tog det fart. Inom ett par dagar hade vi fått huset värderat, fotograferat och utlagt på hemnet samt visningar ett par dagar senare. Huset såldes fort. Sharon är mycket professionell men framföralt ärlig. Det är en egenskap som jag uppskattade och vi hade rak och direkt kommunikation. Säljer jag mitt nästa hus kommer jag anlita henne igen! Läs mer
  • Douglas G skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Hon var otroligt trevlig under mötet, och hon verkade genuint intresserad av att veta mer om oss.

Vi fick veta att man inte kunde göra vissa tillval längre för vår nybyggnation, men det hanterade hon exemplariskt när hon erbjöd sig att lägga in en paragraf i avtalet om att vi har rätt att häva avtalet om entreprenören inte skulle kunna tumma på datumet. De gick med på att vi fick göra tillvalen, och vi var nöjda på alla sätt och vis! Läs mer
  • Jennifer J skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi köpte en nybyggnation i Hyllie, och blev väldigt vänligt och trevligt bemötta. Mäklaren visade genuint intresse för våra liv, då det var ett stort steg att köpa vår första bostad och att vi dessutom snart ska gifta oss. Vi hade inte så höga förväntningar, det vågar man inte då man oftast blir besviken, men Susanne var en positiv överraskning. Hon var också väldigt tydlig och pedagogisk med kontraktet och informationen. Läs mer
  • Lucas E skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Bra och trevligt bemötande. Kändes alltid ärlig och rak. Läs mer
  • Jonas Mats O skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Malin har sålt vårt radhus i Västra Hamnen i Malmö. Proffsigt, rakt och tydligt hanterat genom hela processen. Läs mer
    2018-05-31 Malin E svarar Jonas Mats O
    Detsamma. Det har varit ett nöje att få hjälpa er. Tydlig kommunikation åt båda håll.
  • Lina F skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Trevlig och lätt att kommunicera med. Alltid tillgänglig och svarade på alla våra frågor när vi köpte vårt första hus. Rekommenderade även ex besiktningsföretag. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-05-31 Malin E svarar Lina F
    Tack själv Lina. Säker på att ni kommer att trivas med huslivet
  • Lars Magnus G
    Lars Magnus G skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi valde att återigen använda Sharon som vår mäklare vid husförsäljning nr 2. Hon ger rakt igenom ett proffsigt intryck och är lätt att nå. Man känner sig trygg rakt igenom den annars så stormiga och nervösa processen av att sälja sitt hus. Läs mer
  • Sara E skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Mycket bra hjälp med både köp och försäljning! Läs mer

Hyllie Stationstorg, 215 32 Malmö