Alla kategorier Mäklare Skåne Malmö Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Hyllie Stationstorg, 215 32 Malmö — Visa karta

I den expanderade staden Malmö är det allt fler som vill bo. Vi på Fastighetsbyrån har full förståelse för det. Malmö är inte bara Sveriges tredje största stad, utan har även närhet både till kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av att göra en bostadsaffär i Hyllie/Limham ska du kika in till oss på kontoret på Hyllie Stationstorg 11. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig med hela bostadsaffären, vare sig du ska sälja eller köpa.

Kontakta oss för ett kostnadsfritt möte så går vi vidare därifrån. Varmt välkommen!

Läs vad 184 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

• 2019-09-17

Henrik T skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi solgte vores lejlighed og fik super vejledning og hjælp fra start til solgt. Sharon var meget imødekommende og tillidsvækkende, og det gav os ro i sindet og vi følte vi var i trygge hænder Läs mer
  • 2019-09-04

Claudio P skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Trevligt och ärligt bemötande. Hjälpsam och duktig. Kan starkt rekommendera han. Läs mer
  • 2019-09-04

Amelie A skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpt en 2a.
    Fick fin guidning av mäklaren, hon var noga med att förklara så att jag kände mig trygg. Läs mer
  • 2019-08-28

Lotta J skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Har bara gott att säga om Rickard, från början till slut.
    Professionell, trevlig och tillmötesgående, och alltid med ett leende på läpparna.
    Skall jag någon gång i framtiden sälja, så väljer jag tveklöst Rickard igen!
    Vänligen,
    Lotta Läs mer
  • 2019-08-27

Ludvig R skrev om Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Trevlig och professionell. Snabb, tydlig och öppen i dialogen i vad som gäller vid ett lägenhetsköp.

Kunde nå honom närsomhelst vilket kändes extra tryggt om jag hade några funderingar.

Hade inga speciella förväntningar inledningsvis, positivt överraskad av upplevelsen. Läs mer
  • 2019-08-25

Nderim U skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpte på Hyllie, fick sålt min på Söderkulla för begärt pris.

Trevlig, lugn och ärlig.

Hade inte några förväntningar. Jag litade fullt ut på min mäkalre, Richard.

Allt gick bra till och såg till att allt gick fort och smidigt till. Supernöjd med affären! Läs mer
  • Beatrice Ludvigsson P

2019-08-23

Beatrice Ludvigsson P skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Malin hjälpte oss att sälja en lägenhet på Gamla Väster. Jag träffade tre mäklare, varav Malin var den jag valde. Jag valde Malin för att hon är supertrevlig, professionell, inlyssnande och arbetsam. Hon hade inte bestämt sig på förhand hur försäljningsprocessen skulle gå till utan träffade mig och tittade på lägenheten förutsättningslöst. Därefter tog hon fram ett upplägg som passade oss och lägenheten där hon hade tänkt igenom hela processen inklusive visningen. De andra mäklarna gick på autopilot och föreslog sina standardupplägg utan att ta hänsyn till lägenhetens förutsättningar. Hon var också ett jättebra stöd när budgivningen gick igång.

Vi visade lägenheten på söndagen och två dagar senare skrev jag kontrakt. Malin levererar och jag skulle välja henne igen om jag skulle sälja en fastighet. Läs mer
  • 2019-08-22

Jenny P skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2019-08-15

Linda J skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålde vår lägenhet snabbt och smidigt med hjälp av Rickard Bremer. Professionellt bemötande och snabb återkoppling. Rekommenderar starkt att anlita honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-08-13

Kristina P skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpt lägenhet.
    Proffsigt och mycket vänligt bemötande. Tillmötesgående. Tillgänglig. Snabb att svara. Positivt personlig. Läs mer
  • 2019-08-12

Ahmed T skrev om Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi köpte ett radhus på Axel Danielssons väg 378 Lindeborg. Jack var väldigt trevlig och professionell. Han var tillgänglig och gav oss löpande info om statusen. Rekommenderar verkligen honom till andra säljare. Läs mer
  • 2019-08-09

Magnus O skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Bara positivt, svarar på frågor och är väldigt korrekt säljare. Bättre byrå än vad jag trodde från början. Läs mer
  • 2019-08-09

Annkristin J skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Super nöjd med hela insatsen👍❤ Läs mer
  • 2019-08-08

Tuomas K skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    I bought an 80 sqm Apartment in Hyllie, Malmö. Richard gave very robust support throughout the process and it was very smooth to work with him. Läs mer
  • 2019-07-30

Gun Ingrid Margareta T skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Malin hjälpte oss att sälja vår villa. Hon var hela tiden engagerad och höll en bra balans mellan säljare och köpare. Vi blev bra bemötta och Malin ledde oss genom hela processen med fast hand. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-07-27

Jörgen Skovgaard V skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi solgte en Bostadsrätt på 225 kvm på Gamla Väster i Malmö i juli 2019.

Malin Eriksson er en tillidsvækkende person med stor kompetence. Hun er intelligent, kompetent og seriøs og man forstår ved første samtale/møde, at hun kender markedet og den aktuelle markedssituation.

Vores Bostadsrätt blev solgt til den begærede pris, på kortere tid end vi forventede.

Jeg kan med glæde rekommendera Malin Eriksson som mäklare, til alle som vil købe/sælge lejlighed eller hus. Malin kender markedet, hun kender kunderne og hun har de personlig egenskaber, der er nødvendige for at få køber/sælger til at indgå en aftale. Läs mer
  • 2019-07-26

Elisabeth W skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Behaglig och ostressad. Mycket lämplig till större, dyrare objekt (också). Återrapporterade läget i försäljningsprocessen utmärkt och kändes trovärdig och seriös. Skulle anlita igen och är förstås en jag gärna köper av också. Läs mer
  • Albin Å

2019-07-17

Albin Å skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Mäklaren Susanne levde upp till alla mina förväntningar. Ställde säkra svar på mina frågor och om svaren ej fanns till hands så tog hon reda på dem snabbt. Köpte en bostad i Ellstorp som jag är nöjd med och allt är som förväntat med bostaden. Läs mer
  • 2019-07-16

Christina G skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpte ett radhus och blev uppringd av mäklaren före visning. Där hon tydligt förklarade att det fanns en del att åtgärda med huset. Fantastiskt att vara förberedd innan jag gick på visning.
    Blev mycket trevligt bemött av mäklaren
    Både vid visning, budgivning och köp Läs mer
  • 2019-07-12

Else B skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpt en bostadsrätt i Limhamn.
    Mycket trevligt bemött av mäklaren som gjorde sitt allra bästa vid köpet.
    Mycket bra kontakt genom hela köpet och hon framstår som mycket kompetent! Läs mer
  • 2019-07-12

Linda M skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpt en lgh i Bunkeflostrand.

Mycket hjälpsam och trevlig mäklare. Mkt proffsigt bemötande.

Mycket nöjd. Läs mer

Sami E skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpte en lägenhet till ett kanonpris. Blev bemött av en mycket trevlig, kompetent och hjälpsam mäklare.
    Kommer använda mig av samma mäklare när det är dags för sälja!

Jag ger Rickard bremer 10/10 Läs mer
  • 2019-07-11

Khuram K skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Fantastic working skills. Used his personal time while being on vacation to solve an urgent matter. His working place should be happy for having him as a teamplayer. Läs mer
  • 2019-07-08

Jan Alexander G skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpt en bostadsrätt, lägenhet, 4 rum.
    Routinerad och lugnt bemötande. Vid problem alltid tillgänglig via mobil eller mejl så att mindre problem blev snabbt lösta. Kan rekommenderas. Läs mer
  • 2019-06-30

Ewa T skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2019-06-28

Axel E skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    professionell och kunnig. Väl påläst om området och fastigheten. lätt att nå vid frågor och snabba svar. Läs mer
  • 2019-06-19

Sofia S skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Har köpt en underbar tvåa i Davidshall av Susanne. Hon har under hela processen varit tillmötesgående och enkel att samarbeta med och svarat på alla våra frågor, både snabbt & proffsigt. Skulle varmt rekommendera Susanne som mäklare både för köpare och säljare! Läs mer
  • 2019-06-15

Magnus F skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Bra bemötande, lätt att ha att göra med och kunnig :) Läs mer
  • 2019-06-14

Seyed R skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Tack . Det var helt bra att arbejda med jer. Läs mer
  • 2019-06-14

Anne Therése F skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpt villa på Limhamn av Susanne, hon är engagerad, påläst och proffsig. Kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-06-13

Susanne Maria J skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålt en villa med hjälp av duktiga mäklaren Malin på Fastighetsbyrån. Mina förväntningar var att man skulle ha kontinuerlig kontakt och ett engagemang där man kan få tips och råd från mäklaren. Alla dessa kriterier uppfyllde Malin. Läs mer
  • 2019-06-13

Natalie F skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Malin är mycket trevlig och tydlig med informationen.
    Realistisk i sin bedömning om vår bostadsförsäljning som motsvarat förväntningar. Läs mer
  • 2019-06-12

Andreas H skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Otroligt kompetent och driven mäklare. Läs mer
  • 2019-06-12

Amira A skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Har köpt en villa i Malmö. Susanne har varit helt underbar från dag 1. Väldigt duktig tjej med ett fantastiskt bemötande, tog emot alla våra frågor och gav ett gott stöd!
    Vi är mer än nöjda! Läs mer

Samuel B skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Bra men lite tankspritt och stundtals lite dålig informationsspridning. Läs mer
  • 2019-06-12

Freja N skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jättetrevlig och personlig! Ordnade privat visning för mig då jag bor i Örebro och inte kunde närvara på den officiciella. Mycket hjälpsam! Läs mer
  • 2019-06-07

Magnus F skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Trevligt och proffsigt bemötande :) Läs mer
  • 2019-06-07

Natalie F skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi har sålt!
    Malin vår mäklare var tydlig och väldig bra!
    Husförsäljning gick snabbt och vi är mycket nöjda!! Läs mer
  • 2019-06-06

Susanne Maria J skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi har sålt en villa. Vår mäklare var bra, för hon lyssnade på hur vi tänkte och kom med sina idee’r och så matchade vi dem. Det var även vad vi förväntade oss. På det stora hela är vi jättenöjda. Läs mer
  • 2019-06-04

Lars Håkan O skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Har sålt villa från 20 talet.
    Mäklaren har varit kanon från första början och hela vägen i säljprocessen. Hade stora förväntningar men slutresultatet blev ännu bättre.
    Rekommenderar Fastighetsbyrån och Susanne Lilja. Läs mer
  • 2019-06-04

Khuram K skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Great. Proffesional cooperation & guidance. Läs mer
  • Michael W

2019-06-04

Michael W skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Korrekt och hjärtligt gjorde att köpet av drömhuset gick som en dans.. Läs mer
  • 2019-05-31

Ronny I skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålt brf-lgh
    Mycket bra o trevligt bemötande
    Hade inga förväntningar
    I allt var det MYCKET trevligt Läs mer
  • 2019-05-30

Per-Olof K skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Toppen Lätta att prata med, snabb och arbetar professionellt. Läs mer
  • 2019-05-21

Michael R skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Rickard gjorde ett utmärkt arbete vid försäljning av vår lägenhet. Lade ner tid och omsorg i försäljningen och realistisk syn på värde m.m.. Har särskilt uppskattat det stöd han gav i vår parallella process med letande och köp av hus. Läs mer

Sten A skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Rickard levde mer än väl upp till våra förväntningar när vi sålde vår bostad genom honom och Fastighetsbyrån i Limhamn. Vi kan varmt rekommendera honom till såväl köpare som säljare av bostad. Läs mer

Henrik J skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jag och min sambo har köpt en villa och vi är av uppfattningen att Rickard har bemött oss på ett riktigt professionellt sätt. Då detta har varit vårt första husköp har vi haft en hel del frågor och Rickard har alltid varit behjälplig med att svara på dem. Vi har alltid känt att vi har kunnat kontakta honom oavsett vad det har handlat om. Vi har inte behövt vänta på några svar utan Rickard har besvarat frågorna omgående eller ständigt hållit oss uppdaterade kring sådant som inte haft ett lika tydligt svar. Vi känner verkligen att Rickard har arbetat hårt för oss och han har hela tiden varit engagerad och tillmötesgående i allt som har berört vårt husköp. Vi har upplevt Rickard som en stor trygghet under denna resa och vi kan starkt rekommendera honom till andra. Läs mer

Krista R skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Rickard var hjälpsam, professionell och alltid tillgänglig för att svara på frågor både i sälj- och köpprocessen. Läs mer
  • 2019-05-18

Maria E skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Tillgänglighet, service och rådgivning var toppen! Läs mer
  • 2019-05-15

Sofia R skrev om Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn