Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

I den expanderade staden Malmö är det allt fler som vill bo. Vi på Fastighetsbyrån har full förståelse för det. Malmö är inte bara Sveriges tredje största stad, utan har även närhet både till kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av att göra en bostadsaffär i Hyllie/Limham ska du kika in till oss på kontoret på Hyllie Stationstorg 11. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig med hela bostadsaffären, vare sig du ska sälja eller köpa.

Kontakta oss för ett kostnadsfritt möte så går vi vidare därifrån. Varmt välkommen!

Läs vad 423 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2021-07-21
    En trevlig, kunnig och engagerad mäklare som tillför mycket kunskap och rekommendationer under alla steg i försäljningsprocessen!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Västra Hamnen
    2021-07-14
    En engagerad och professionell mäklare som verkligen rekommenderas!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2021-07-12
    Maria lyttede til min behov og var fantastisk til sparring. Jeg stolede meget på Marias beslutning og overlod det hele til hende. Hun har leveret et fantastisk samarbejde og kunderådgivning.
    Jeg er ikke i tvivl på at jeg vil indgå et nyt samarbejde i fremtiden sammen med Maria.
  • sålde sitt hus med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2021-07-12
    Proffsig och behaglig. Bra kommunikation .
    • Nydala
    2021-07-02
    Kan varmt rekommendera Maria! Gav mig en trygg känsla att våga ta steget att sälja min lägenhet. Det gick snabbt och enkelt. Maria förklarade tydligt processen för mig då det var min första lägenhetsförsäljning.
    • Nydala
    2021-07-02
    Proffsig, rapp, korrekt och trevlig!
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2021-06-29
    Trevligt bemött! Hon gav bra information och lämnade tydliga fakta. Bra på att kommunicera.
    • Lindeborg
    2021-06-28
    En bra mäklare som försöker göra det bra för både köpare och säljare.
  • sålde sitt hus med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Bunkeflostrand
    2021-06-24
    Lugn och stabil mäklare som tydligt visar att hon har rutin
    • Dammfri
    2021-06-24
    ...............................................................
    2021-06-22
    ” Jag har endast haft kontakt med Maria via telefon och mail än så länge. Väldigt professionell från första kontakt. Tydlig, strukturerad och framför allt trevlig. Återkopplar snabbt med gott om information.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Dammfri
    2021-06-22
    Jag tycker Martina är mycket bra, lugn o stabil o inkännande . Jag tyckte det kändes tryggt under försäljningen och är nöjd med processen och med mäklaren .
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Limhamn - Ön
    2021-06-22
    Mycket trevlig, positiv och professionell mäklare. Då vi inte bor i Malmö har hans tillgänglighet och hans tillmötesgående underlättat vårt genomförda bostadsköp. Nöjda kunder.
    2021-06-22
    Mycket professionell, kunnig samt trevlig mäklare.
    Sålde vår lägenhet inom 5 dagar där vi blev jätte nöjda med priset vi har fått.
    ViIl ni ha en duktig och vänlig mäklare tveka inte att kontakta Maria, ni kommer absolut inte att ångra Er.
    2021-06-21
    Lyhörd, lugn, professionellt bemötande.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Västra Hamnen
    2021-06-17
    Mycket trevlig och vänlig i sitt bemötande! Gjorde köpupplevelsen till den bästa möjliga.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Oxie
    Tyckte att det var bra.
    Jag hade hoppats på litenhet tid Att tjuts runt il lägenheten.
    Tyckte att hon skötte det jätte bra
    • Nobeltorget
    2021-06-15
    Väldigt bra och trevligt bemött under visning. Efter visning la hon dock väldigt mycket onödig stress på mig som köpare vilket jag tycker kändes som ett fult spel för att stressa mig in i köp. Jag är ändå någorlunda nöjd då kontraktskrivningen osv gick bra. Lite otydlig kommunikation kankse dock. Hon var helt okej men ingen som jag kommer att rekommendera till vänner och bekanta.
    • Nobeltorget
    2021-06-15
    Tydlig. Lugn. Hjälpsam. Förtroendeingivande.
    2021-06-14
    Hon är trevlig, i tid, noggrann, som beskriver allt tydligt och jag är tacksam för henne🌸🌻
  • köpte sitt hus med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Stenkällan/Husie
    2021-06-14
    Mkt påläst, kunnig och seriös! Snabb kontakt och fin dialog!
    • Limhamn - Ön
    Nöjd med allt 😊
    Bra bemötande
    Bra kännedom om fastigheten och allt runt omkring den.
    Bara positiv
  • köpte sitt hus med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Klagshamn
    2021-06-11
    Jag tycker att Jack skötte de bra. Har inget att anmärka på. Kan rekommendera att det är en mäklare som visar kunskap o erfarenhet i sin yrkesroll.
    • Slottsstaden/erikslust
    2021-06-10
    Martina är proffsig, tydlig med vad som gäller och engagerad.
  • sålde sitt hus med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Mellanheden
    2021-06-10
    Therese har gjort ett riktigt ba jobb på alla sätt och vis.
    Super godt tak
    Jack är den bästa medarbetaren för mig eftersom han hjälpte mig mycket även utanför officiell arbetstid. Jag tackar henne så mycket
    • Bunkeflostrand
    2021-06-10
    Mycket bra bemötande. Inget krångel. Fått all hjälp jag behövt. En mäklare som har ett gott humör som smittar. Och helt klart kan sitt jobb. Tack Martina och så bra att ni supportrar Barncancerfonden, vi har haft sjukdomen i min familj. Inger M.
    • Mellanheden
    2021-06-09
    En fantastisk mäklare med omsorg och engagemang ❤️
    • Södertorp
    2021-06-08
    Martina var mycket kunnig, kompetent och tillmötesgående när vi var på visning.

Vi har varit på en hel del visningar senaste 2-3 åren. Det har inte varit särskilt svårsålt under tiden, snarare tvärtom, och då har man märkt ibland att mäklarna inte anstränger sig för de vet att de kommer få den sålt ändå. Så förväntningarna är inte de högsta alltid när vi går på visning.

Martina faller inte under den kategorin. Utan hon var inläst på objektet och hade tid för alla frågor vi hade och gav bra svar.
    • Dockan
    2021-06-08
    Fick möjlighet till förhandsvisning, och lyckades nå avslut innan visning. Hon var mycket behjälplig med att få kontakt med Bank och försäkring också. Smidig kontraktskrivning och överlämning också.
    • Slottsstaden
    2021-06-08
    Mycket bra bemötande, trevlig och pålitlig inga konstigheter.
  • köpte sitt hus med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Kristineberg
    Köpt hus. Blev vänligt bemött av mäklaren. Ok utfört uppdrag
    2021-06-08
    Maria är väldigt kunnig o har ett grymt driv hon fick mig och köpa på kalkbrottet och sålde min på Lindeborg i ett nafs kan bara va jätte nöjd ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Malmö Live
    2021-06-07
    Sålde lägenhet i Malmö. Jack var väldigt professionell hela vägen och enkel att ha att göra med, och samtala med. Vi är nöjda!
    • Oxie
    2021-06-07
    Väldigt trevligt bemötande under visning och kontraktsskrivning. Mindre trevligt och tillmötesgående efter besiktning.
    • Kirseberg
    2021-06-07
    Köpt bostadsrättslägenhet. Fantastiskt och professionellt bemötande av mäklaren. Förväntade mig tydlighet och information, och detta fick jag. Mäklaren var väldigt lugn under visningen och detta kändes väldigt bra. Hon svarade på alla frågor, men lät oss titta i lugn och ro. Hon ”jagade inte på”. Vi kommer definitivt att anlita henne i framtiden. Den bästa mäklaren vi träffat!!
    • Lindeborg
    2021-06-07
    Rak och tydlig. Noggrann och hjälpsam. Proffsigt bemötande från början till slut.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2021-05-31
    Köpt Bostadsrätt
    Mkt trevlig och lyhörd
    Bra med tid att titta och fråga

Om jag någon gång ska sälja så kommer jag kontakta Malin Eriksson

Kommer rekommendera Malin till vänner om dom i framtiden har behov av mäklare
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2021-05-29
    Kunnig, trevlig o duktig samt att hon motsvarade alla våra förväntningar!
    2021-05-25
    Bra service och snabb genomförd försäljning av min bostadsrätt
    2021-05-25
    Mycket trevlig mäklare! Hjälpsam och blev mycket bra bemött
    • Djupadal
    2021-05-21
    Vi har sålt vårt hus. Man känner sig trygg med Susanne, alltid bra bemötande och professionellt förhållningssätt. Hjälper med saker innan man ens frågar. Vi är supernöjda, tack Susanne!
    Tack Josefin, hoppas du kommer trivas bra i lägenheten:-) Susanne Lilja fd Kristensson
    2021-05-19
    Super god mægler - hjælpsom og venlig
  • skrev om Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2021-05-05
    Var med i en budgivning på en lägenhet där frågor registrerades som bud och informationen gällande säljarens intresse i jämförelse med övriga budgivares bud hade mer att önska.
    2021-05-05
    Jag har sålgt en bostadsret och mäcklaren er mycket proffesionel och helpsam mycket snäll och serviceminded
  • Carina E
    • Kölnan Fritidsby
    2021-05-04
    Lugn erfaren och har is i magen när det är som värst i budgivningen 😊 Toppen mäklare!
    • Slottsstaden/Erikslust
    2021-05-04
    Har köpt en lägenhet på 75 kvm.
    Jack har varit väldigt engagerade under hela processen.
    Kan verkligen rekommendera honom för framtida projekt.
    • Slottsstaden/erikslust
    2021-05-03
    Martina var min mäklare när jag skulle sälja min bostad. Hon var tydlig alltid tillgängling och gav att säkert och trovärdig intryck. Jag kännde att jag kunnde alltid höra av mig. Och inga frågor var för dumma. . Jag har rekommenderat Martina för mina vänner eftersom min upplevelse var överförväntan!
  • köpte sitt hus med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Vintrie
    2021-05-03
    Vi har köpt hus i Vintrie och Susanne har varit trevlig, hjälpsam och det kändes tryggt att hon var mäklarn på bostaden.
    Tack Birgitte, det var ett nöje att få ha er som köpare, hoppas ni kommer trivas bra i huset och i Vintrie. Susanne Lilja fd Kristensson
    • Värnhem
    2021-04-30
    Har köpt en bostadsrätt och har blivit trevligt bemött från första kontakt till avslutad affär.