Läs vad 333 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn 2

• 2021-01-07
    Martina har sålt vårt hus på Svedhögsgatan 3. Martina har gjort ett fantastiskt jobb och varit en trygghet för oss från dag 1. Vi har sålt andra objekt tidigare, men Martina är utan tvekan den absolut bästa mäklare vi har haft. Trots Coronatider och extremt högt antal deltagare på visningen så lyckades Martina lösa det väldigt bra. Martina är professionell och extremt lyhörd och fantastiskt duktig på att hålla oss som säljare lugna och uppdaterade under hela processen. Vi kommer absolut att använda Martina vid nästa försäljning och kan varmt rekommendera henne till andra som ska sälja sin bostad!

Vänligen
    Sandra & Adam
    Sandra Maria L
    • 100.0 m²
    • Videdal
    sålde sitt hus med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Tack snälla! Det var fantastiskt kul att hjälpa er med ett fina hus 💕
    Martina Ahlberg

Martina Ahlberg

• 2021-01-06
    mycket bra och trevlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Felix Oscar C
    • 29.0 m²
    • Rörsjöstaden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Tack för omdömet Felix! Hoppas att du kommer att trivas kanon i din nya bostad :)

• 2021-01-06
    Köpt lgh serenadgatan Malmö. Jack mycket kompetent o jättetrevligt bemötande. Höll kontakt o svarade omedelbart om vi hade frågor. Många ++++++ till jack
    Stina P
    • Högaholm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-12-25
    Köpt hus
    Bra bemötande från mäklaren
    Tycker att mäklaren hade rätt bra koll på fastigheten annars kollade hon upp det ganska snabbt
    Var som i alla större köp och budningar en jobbig tid och väntan och det har mer med säljare och andra intressenter än mäklaren att göra. Hon förmedlade båda sidor bra tycker jag.
    Marlene A
    • 142.0 m²
    • Segevång
    köpte sitt hus med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-12-21
    Jag köpte en bostadsrätt och upplevde Maria som trevlig och hjälpsam. Upplevde kanske att hon var lite upptagen, det gick tillexempel inte att få till en extravisning när den första visningen var fullbokad, trots att jag var en väldigt intresserad spekulant. Sammanfattningsvis ändå en smidig köpupplevelse.
    Lisa L
    • 60.0 m²
    • Triangeln
    köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-12-15
    Med trevligt och professionellt bemötande fick vi hjälp med att sälja vår bostad.
    Dan Anders P
    • 150.0 m²
    • Bunkeflostrand
    sålde sitt hus med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-12-14
    Väldigt smidigt genomförd försäljning av Maria, som även sålde vårt förra hus 2015.
    Tack för hjälpen!!
    Lenart T
    • 112.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-12-11
    Sharon är en trevlig och tydlig mäklare. Vi kände oss trygga hela vägen.
    Linnea H
    • 180.0 m²
  • 2020-12-09
    Seriös och kunnig mäklare!
    Proffsigt intryck redan första mötet och det bekräftades under hela säljprocessen.
    Andrea L
    • 71.6 m²
    • Ribersborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-12-03
    Jag har köpt en bostad på 64 kvadrat, fick en riktigt grym upplevelse då mäklaren gjorde sitt jobb och gav grym info angående lägenheten samt föreningen. Mäklaren lyssnade även på mina frågor och gav mig dem svaren jag behövde för att kunna avgöra ifall det var denna lägenheten jag ville ha. Tycker även att mäklaren gjort ett grymt jobb som hjälpt mig nästan 24/7 med alla frågor jag haft och även tagit sig tiden för att lösa olika delar av affären då detta var mitt första köp så informerade jag från början att jag kommer ha mycket frågor. Summan av kardemumman riktigt bra service från start till slut från mäklarens sida och jag rekommenderar hen till alla som vill ha bra service och upplevelse av köp/sälj av bostad.
    Jesper J
    • Högaholm
    köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-11-27
    Jag sålde min lägenhet 2.5 a i centrala Malmö.
    Jag blev mycket bra bemött av Maria. Väldigt professionell från första kontakt. Har aldrig sålt en lägenhet innan var första gången så hade inga större förväntningar men Maria gjorde ett mycket bra jobb och informera mig hela tiden i försäljningens olika fasor. Betyg 10/10
    Jimmy M
    • 60.0 m²
    • Triangeln
    sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-11-20
    Vi köpte hus.
    Lugn, samlad, inlyssnande, transparent och ansvarsfull. Lätt att ha att göra med.
    Andrea R
    • Rostorp
    köpte sitt hus med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Tack för ditt fina omdöme Andrea :) Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas kanon i huset!

• 2020-11-16
    Bra bemötande och utmärkt att ha att göra med, gjorde vårt köp smärtfritt och lätt! Rekommenderas starkt
    Glen F
    • 79.5 m²
    • Limhamn - Ön
    köpte sin lägenhet med hjälp av Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Tack för fina ord! Hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten😊

• 2020-11-16
    Köpte fastighet/villa via Therese och Fastighetsbyrån, ordning och reda, snabb i all kommunikation samt ett härligt okonstlat och behagligt bemötande
    Fredrik L
    • Rostorp
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, och ett sånt fint omdöme, tack :) Jag hoppas att ni kommer trivas kanon i ert fina hus, och att ni blir kompisar med katten!

• 2020-11-12
    Mycket professionell och seriös mäklare. Ingav en trygghet och säkerhet och fick mig att känna delaktig under hela försäljningsprocessen av min lägenhet i västra hamnen. Rekommenderar alla som går i tankarna att sälja sin bostad att kontakta Therese.
    /Kristian
    Kristian S
    • Västra Hamnen
    Åh tusen tack Kristian för ditt fina omdöme! Det var så roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad!

• 2020-11-12
    Köpte bostadsrätt. Jag upfattade Sharon som trevlig, pragmatisk och tydlig. Det var väldigt lätt att genomgå affären. Allting hanterades lugnt och stressfritt, men samtidigt snabbt.
    Anton W
    • 61.5 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-11-11
    Jag har köpt en ny bostad o allt var perfekt o så bra bemötande från början till slutet av köpet. Tack för allt.
    Med vänliga hälsningar Henrik
    Henrik A
    • 112.5 m²
    • Videdal
    köpte sitt hus med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-11-11
    Maria hjälpte oss med försäljningen av vårt radhus i Limhamn. Hon är en fantastisk mäklare, proffsig, tydlig och strukturerad. Hon återkopplar snabbt och levde upp till alla våra förväntningar.
    Elin R
    • 102.0 m²
    • Limhamn
  • 2020-11-09
    Sålt en bostadsrätt.
    Jag uppfattar att Martina verkligen lyssnar på vad man säger och bemöter det med respekt. Martina kan marknaden och Inger inga falska förhoppningar men jobbar på bra med spekulanter. Jag är nöjd med min bostadsaffär och tycker att det är skönt att ha haft en trovärdig och seriös mäklare
    Monica N
    • 69.0 m²
    • Ribersborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-11-09
    Mina höga förventningar till pris, salg och service blev max infriat. Lgh blev såld efter bara 1 veckas visning Jätte nöjd kund!
    Thomas Möller L
    • 48.0 m²
  • 2020-11-07
    Jack supports us a lot during the whole period when we sell our house. He is really nice and kind, easy to talk to, gives advices whenever we ask for , and always respects our opinions. We really appreciate his efforts and definately recommend him as a professional broker.
    Anzi S
    • 139.0 m²
    • Fridhem
    sålde sitt hus med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-11-02
    Jag upplever att jag fick ett bra bemötande av Martina och att hon rakt igenom hela processen var tillmötesgående och genuint intresserad av att det skulle bli en bra affär för alla inblandade. Vi sålde en lägenhet i Slottsstaden.
    Ingela A
    • 129.0 m²
  • 2020-10-29
    Har sålt ett gammalt gatuhus. En fantastisk och behaglig mäklare som är mycket lätt att ha att göra med. Snabb i kontakten och noggrann. Har mött Susanne i en annan affär och valde därför aktivt henne igen. Ångrar oss absolut inte. Är mycket nöjda och kommer att anlita henne igen vid behov.
    Eva J
    • 91.0 m²
    • Vintrie
    Tack Eva, det har varit en fröjd att samarbeta med er😃

• 2020-10-29
    Susanne är kunnig, lyhörd och engagerad och är en väldigt kompetent mäklare
    Eva J
    • 91.0 m²
    • Vintrie
    Tack för fina ord Leif 😃 Det var en fröjd att samarbeta med er

• 2020-10-26
    Jag har sålt en 1a i rörsjöstaden.
    Jag och Therese har haft en jättefin kontakt från start och jag har känt att jag varit henne prioritet under denna resan.
    Jag hade ett mål med min affär och Therese gav mig rekommendationer om hur jag skulle gå till väga för att nå det och vi lyckades med lite över målet och jag känner att jag varit i trygga händer.
    Sofia S
    • 29.0 m²
    • Rörsjöstaden
    Tack för ditt fina omdöme Sofia! Så roligt att hjälpa dig med försäljningen av din bostad :)

• 2020-10-21
    Jack har varit tillmötesgående under hela processen & alltid följt upp. Jag rekommenderar Jack när ni ska sälja er bostad, en mäklare att lita på!
    Johan S
    • 76.0 m²
    • Hyllie
    sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-10-17
    Är mycket nöjd både med bemötande och att alla mina förväntningarna Inför försäljning blev uppfyllda.
    Biserka J
    • Rostorp
    sålde sitt hus med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Tack för ditt fina omdöme Biserka! Var så roligt att få hjälpa till med försäljningen av ditt hus!

• 2020-10-16
    Köpt lägenhet. Bra och snabb tillgänglighet hos mäklaren och trevligt bemötande.
    Karin N
    • 75.5 m²
    • Solbacken
    Tack Karin! Hoppas att du trivs kanonbra på Solbacken :)

• 2020-10-16
    Sålt en lägenhet i Malmö
    Väldigt fint bemötande
    Det blev väldigt bra hon gjorde en bra jobb
    Theres var väldig duktig och hon utförde sitt jobb och väldigt bra bemötande mot oss/ mig
    Elbrona H
    • 88.0 m²
    • Bulltofta
    Tack för ditt fina omdöme Elbrona! Hoppas att allt är bra med er :)

• 2020-10-14
    Sålde en lägenhet och är nöjd med försäljningen och mäklaren. Mäklaren var väldigt trevlig och professionell!
    Tova S
    • 56.0 m²
    • Västra Sorgenfri
    Tack för ditt fina omdöme Tova! Andra gången vi jobbat ihop, lika roligt varje gång! Jag hoppas att det blir flera tillfällen och att ni trivs kanonbra i er nya bostad :)

• 2020-10-14
    Vi hsr solgt vores bosted på Rodkullastigen hvor vi er blevet behandlet godt og man føler sig tryg ved at samarbejde med Therese som er yders professionelt og har en god personlighed
    Kashif R
    • 56.5 m²
    • Almhög
    Hej Kashif! Tack för dom fina orden, det var så roligt att hjälpa er med försäljningen av er bostad :) Hoppas att våra vägar möts igen!

• 2020-10-14
    Super erfarenhet!Tydlig, vänlig allt man kan önska sig!
    Vh Kristina Wahlin
    Kristina W
    • 56.0 m²
    • Västra Sorgenfri
    Ååh tack för ditt fina omdöme Kristina! Jag hoppas att ni trivs jättebra på Eslövsgatan :) Och hoppas att våra vägar möts igen!

• 2020-10-12
    Köpt lägenhet och både jag som köpare och säljarna var riktigt nöjda med mäklarens arbete, bemötande, kunskap och smidiga arbetssätt.
    Robert O
    • 43.1 m²
    • Nobeltorget
  • 2020-10-04
    Svårt att bedöma. Hade bara kontakt en gång, visning, eftersom den andra var på semester.
    Malin E
    • 24.0 m²
    • Slottsstaden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-10-04
    Jack var en mycket bra mäklare. Stöd genom hela processen och väldigt seriös. Kan rekommendera honom till de som vill ha en ordentlig mäklare som gör sitt jobb.
    Andreas G
    • 37.0 m²
    • Västra Hamnen
  • 2020-10-03
    Sharon sålde vår marklägenhet på Limhamn. Vi är otroligt nöjda med allt! Proffsig och kunnig, skötte allt med högsta betyg! Kan varmt rekommendera henne om ni vill göra en riktigt bra bostadsaffär!
    Jenny R
    • 92.0 m²
    • Limhamns Sjöstad
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-10-03
    Köpte en villa I Bunkeflostrand och Jack var mäklaren. Jack är mycket professionell men ändå personlig och fantastiskt trevlig människa. En av de absolut bästa jag har träffat utan tvekan. Han levde definitivt upp våra förväntningar och var super service-orienterad och snabbt på att återkomma/svara på alla samtal/frågor. En drömmäklare helt enkelt!
    Stella S
    • 86.0 m²
    • Bunkeflostrand
    köpte sitt hus med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-10-02
    Sålde en 3a i malmö.
    Malin är mycket kompetent mäklare som ger det lilla extra!
    Alltid tillgänglig.
    Felix B
    • 65.0 m²
    • Pildammarna
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-10-02
    Rickard Bremer var mycket professionel och snabb i handteringen av vårt köp av lägenhet. Jag var imponerad av hur snabbt vi fick svar på frågor och av hur grundlig han handterade köpet. Dessutom er Rickard Bremer mycket imötekommande och vänlig.
    Casper W
    • 5:a
    • Hyllie
    köpte sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-09-30
    Jag har nyligen sålt min bostad på Regementsgatan 33 C. Mina varmaste rekommendationer till supertrevliga Martina Ahlberg som skött försäljningen på bästa tänkbara sätt!! 🌸 / Kristin
    Kristin H
    Kristin H
    • 82.0 m²
  • 2020-09-09
    Vi sålde, via Maria, en villa i Malmö. Det var en otroligt smidig process med ett mycket gott resultat för både säljare och köpare. Rekommenderar starkt Maria.
    Claes Göran B
  • 2020-09-08
    Mycket bra, lyhörd och noggrant. Allt gick som planerat.
    Cristina G
    • 112.5 m²
  • 2020-09-07
    Jag har fått sålt min bostad på två rum och kök.
    Väldigt bra.
    Jag hoppades få sålt min lägenhet inom
    Tre månader eftersom jag redan hade
    Köpt en ny. Min lägenhet således på ca
    Tre veckor. Över min förväntan.
    Mäklaren gjorde ett fantastiskt jobb. Väldigt tillmötesgående. noggrann. Jag
    Kan varmt rekommendera henne. Mvh Margaretha Rosquist.
    Margaretha R
    • 54.0 m²
    • Limhamn
  • 2020-09-04
    Vi köpte vårt hus genom Maria och mycket imponerade över hennes lugn, professionalism och saklighet. Vi kändes oss väldigt trygga genom hela affären.
    Filip K
    • Kirseberg
    köpte sitt hus med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-09-03
    Maria Tillgren har varit en mycket tillmötesgående, tillförlitlig och trevlig mäklare att ha att göra med. Har inget att klaga på bara goda upplevelser. Kanon!
    (Köpte ett gathus i Kirseberg.)
    Jonna Å
  • 2020-09-01
    Bra stöd i vår säljprocess. Genuint intresserad och kunnig.
    Maria L
    • 110.8 m²
    • Södra Sofielund
  • 2020-08-31
    Maria hjälpte oss att få ett pris på vår lägenhet som vi för ett år sedan trott var helt omöjligt. Med ett lugn har hon guidat oss och gett oss råd hur processen skall hanteras. I synnerhet då processen inleddes en bra stund före vi hittade vårt drömhus och fick bråttom att komma till avslut.
    Christian L
    • 110.8 m²
    • Södra Sofielund
  • 2020-08-29
    Martina helped me to buy the apartment of my dreams and to sell my apartment, I am very satisfied.
    The communication between us and her professionalism is excellent.
    She is very kind and easy to communicate, a good advisor, etc.
    All the best recommendations for this seller 😄😄😄
    Rade N
  • 2020-08-26
    Köpt en bostadsrätt på Hyllie.
    Har haft bra kommunikation med Maria sen dag ett.
    Fick ett trevligt bemötande och bra intryck på första visningen, som sen sedan bara byggts på.
    Maria har genomfört hela denna processen på ett proffsigt sätt.
    Jag har i princip inte behövt göra något, och det var precis så jag ville ha det.
    James B
    James B
    • 78.0 m²
  • 2020-08-17
    På ett fantastiskt sätt mycket social och let att prata med
    Astrit B
    • 79.5 m²
    • Rosengård
    sålde sin lägenhet med hjälp av Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte