Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Hyllie Stationstorg, 215 32 Malmö — Visa karta

I den expanderade staden Malmö är det allt fler som vill bo. Vi på Fastighetsbyrån har full förståelse för det. Malmö är inte bara Sveriges tredje största stad, utan har även närhet både till kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av att göra en bostadsaffär i Hyllie/Limham ska du kika in till oss på kontoret på Hyllie Stationstorg 11. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig med hela bostadsaffären, vare sig du ska sälja eller köpa.

Kontakta oss för ett kostnadsfritt möte så går vi vidare därifrån. Varmt välkommen!

Läs vad 293 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

• 2020-09-09

Claes Göran B skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi sålde, via Maria, en villa i Malmö. Det var en otroligt smidig process med ett mycket gott resultat för både säljare och köpare. Rekommenderar starkt Maria. Läs mer
  • 2020-09-08

Cristina G skrev om Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Mycket bra, lyhörd och noggrant. Allt gick som planerat. Läs mer
  • 2020-09-07

Margaretha R skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jag har fått sålt min bostad på två rum och kök.
    Väldigt bra.
    Jag hoppades få sålt min lägenhet inom
    Tre månader eftersom jag redan hade
    Köpt en ny. Min lägenhet således på ca
    Tre veckor. Över min förväntan.
    Mäklaren gjorde ett fantastiskt jobb. Väldigt tillmötesgående. noggrann. Jag
    Kan varmt rekommendera henne. Mvh Margaretha Rosquist. Läs mer
  • 2020-09-04

Filip K skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi köpte vårt hus genom Maria och mycket imponerade över hennes lugn, professionalism och saklighet. Vi kändes oss väldigt trygga genom hela affären. Läs mer
  • 2020-09-03

Jonna Å skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Maria Tillgren har varit en mycket tillmötesgående, tillförlitlig och trevlig mäklare att ha att göra med. Har inget att klaga på bara goda upplevelser. Kanon!
    (Köpte ett gathus i Kirseberg.) Läs mer
  • 2020-09-01

Maria L skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Bra stöd i vår säljprocess. Genuint intresserad och kunnig. Läs mer
  • 2020-08-31

Christian L skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Maria hjälpte oss att få ett pris på vår lägenhet som vi för ett år sedan trott var helt omöjligt. Med ett lugn har hon guidat oss och gett oss råd hur processen skall hanteras. I synnerhet då processen inleddes en bra stund före vi hittade vårt drömhus och fick bråttom att komma till avslut. Läs mer
  • 2020-08-29

Rade N skrev om Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Martina helped me to buy the apartment of my dreams and to sell my apartment, I am very satisfied.
    The communication between us and her professionalism is excellent.
    She is very kind and easy to communicate, a good advisor, etc.
    All the best recommendations for this seller 😄😄😄 Läs mer
  • James B

2020-08-26

James B skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpt en bostadsrätt på Hyllie.
    Har haft bra kommunikation med Maria sen dag ett.
    Fick ett trevligt bemötande och bra intryck på första visningen, som sen sedan bara byggts på.
    Maria har genomfört hela denna processen på ett proffsigt sätt.
    Jag har i princip inte behövt göra något, och det var precis så jag ville ha det. Läs mer
  • 2020-08-17

Astrit B skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    På ett fantastiskt sätt mycket social och let att prata med Läs mer
  • Christian W

2020-08-15

Christian W skrev om Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Positiv & involverad.
    Martina visade djup kunskap och gav oss värdefull vägledning när vi skulle sälja vår renoverade lägenhet.
    Vi rekommenderar henne varmt. Läs mer
  • 2020-08-15

Joakim N skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålt bostad.
    Proffsigt bemött. Lugn och trevlig. Tillmötesgående.
    Levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • 2020-08-14

Jessica T skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpte en två i Malmö som för oss är en ny stad. Rickard kändes direkt som en ärlig person som ville oss köpare väl. Pratade om såväl området som själva lägenheten. Han hörde också av sig löpande och var alltid tillgänglig samt påminde mig i samband med betalningar och annat. Väldigt trevlig, proffsig och vi upplevde honom som ärlig.
    Blev också et par samtal med ordföranden i föreningen vilket Rickard mankerade väldigt bra. Läs mer
  • 2020-08-11

Tina T skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Kompetent och professionell mäklare. Bostadsrättsförsäljningen gick smidigt till. Läs mer
  • 2020-08-10

Peter N skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi upplevde ett utmärkt bemötande när vi sålde vår lägenhet i Klagshamn, dessutom var det en väldigt snabb försäljning.
    Vi kan verkligen rekommendera Malin Ericsson och Fastighetsbyrån till andra kunder Läs mer
  • 2020-08-07

Lena L skrev om Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jag har köpt en lägenhet privat och haft hjälp av Jack att skriva köpeavtal. Detta har fungerat perfekt.
    Jag har även haft kontakt med Jack för att sälja min nuvarande lägenhet. Vi kom aldrig till fotografering och Hemnet utan jag har själv visat lägenheten och Jack har skött den ekonomiska diskussionen och avtalsskrivning. . Även detta har skett till full belåtenhet.
    Han är alltid hjälpsam och svarar på frågor och funderingar. Läs mer
    Jack O gillar detta
  • 2020-08-05

Charlotte J skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jag har köpt en verkligt fin lägenhet på Limhamn med extra allt.
    Tack vare Sharon Holmqvist professionella bemötande och kunskaper, hennes engagemang och lugn kändes affären helt rätt för mig.
    Min upplevelse som helhet är genomgående positiv. Läs mer
  • Tarun N

2020-08-03

Tarun N skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Bought an apartment in Lindeborgsgatan

Broker was fare and helpful. She organized everything and responded in a quick manner always. Helped us in understanding everything regarding housing in Sweden as it is our first home Läs mer
  • Stefania K

2020-07-30

Stefania K skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sharon Holmqvists kloka, pålästa och drivande sätt tillsammans med hennes inkännande och varma vägledning är hennes styrka.
    Vi är supernöjda!! Stort Tack Sharon! Läs mer
  • Rolf K

2020-07-30

Rolf K skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jag har sålt en villa
    Bemötande professionellt, personligt, varmt,
    Mäklaren levde upp till alla förväntningar Läs mer
  • 2020-07-28

Patrik J skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Fick hjälp att sälja vår villa, mycket bra genomförd försäljning av Maria.
    Väldigt professionell och kunnig. Läs mer
  • 2020-07-15

Viktoria S skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi har sålt en lägenhet i centrala Malmö. Mäklaren var mycket bra. Hade stor kunskap och gav superbra service, det lilla extra. Rekommenderar Maria som mäklare! Läs mer
  • 2020-07-14

Leyla H skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Super , jätteduktig, social trevlig Läs mer
  • 2020-07-13

Hakki U skrev om Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Proffesionellt, lyssnar köpare och säljare, hög social kompetens, god organisator inför visningar, seriöst i sitt arbete, ärligt. Läs mer
  • 2020-07-12

Christopher A skrev om Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Trevlig och lätt att få svar samt kontaktbar Läs mer
  • 2020-07-11

Anna Ä skrev om Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi köpte vårt hus av Jack. Är mycket nöjd med Jack som mäklare, tillgänglig, trevlig, närvarande! Skulle absolut rekommendera Jack som mäklare. Läs mer
  • 2020-07-10

Linus A skrev om Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Fick lägenheten såld i en turbulent tid. Rekommenderas! Läs mer
  • 2020-07-09

Müslüm I skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jag fick hjälp av Rickard att sälja min lägenhet på Hyllie.Rickard är oerhört förtroendeingivande och ärlig rakt igenom. Han är rak och tydlig i sina förväntningar och målar upp en realistisk bild av försäljningstid. Kan inte tänka mig en bättre mäklare. Otroligt kunnig och seriös, väl förberedd. Detta är andra gången Rickard säljer en lägenhet åt mig och jag var lika nöjd förra gången.En tydlig, korrekt, hjärtlig och engagerad mäklare som jag verkligen vill rekommendera. Läs mer
  • 2020-07-08

Erik Andersson M skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Malin är fantastisk, hon hjälpte oss att sälja vår lägenhet i denna tuffa period. hon har också hjälpt oss med råd inför vårt husköp.

Vi var och är väldigt nöjda med Malin. Läs mer
  • 2020-07-05

Ellinor Lindblom M skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi sålde vår lägenhet som ligger nära folkets park.
    Malin upplevde jag alltid som positiv och realistisk. Väldigt trygg person att ha att göra med.
    Det var väldigt lätt att få kontakt och svar på frågor.
    Jag kommer varmt rekommendera Malin till alla som ska sälja lägenhet eller hus. Läs mer

Selma A skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Enkelt och tryg samarbete, professionell förhållningssätt. Läs mer
  • 2020-07-02

Muharem K skrev om Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Martina Ahlberg sålde min lägenhet som jag Är väldigt nöjd
    med hela försälning processen
    ----
    utmärkt bemöttande , lätt att prata med .

jag förvänta mig att försälningen skulle till smidigt och det var precis vad det blev. Läs mer

Jan K skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jag sålde nu nyliegen en brf i örnen/triangeln och förra året en på Gymnasistgatan.
    Malin hat alltid varit tillmötesgående och kompetent. Hög kvalitet och har alltid varit där för mig.
    Då jag bor i Tyskland har det varit jätte viktigt att det fungerade. Det har det gjort.
    Jag kan bara tacka och buga för allt vad Malin har gjort.
    Kommer alltid att rekomendera er och Malin.
    Tack! Läs mer
  • 2020-06-28

LENA R skrev om Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Martina sålde vår bostad i centrala Malmö mitt under coronapandemin.
    Hon är mycket proffsig i alla avseenden.
    Kunnig, ansvarsfull, pålitlig, engagerad, alltid snabb återkoppling, hårt arbetande, trevlig, rolig, skapar bra kontakt mellan säljare och köpare mm mm.
    En av Fastighetsbyråns pärlor.
    Lena o Kjell Läs mer
    2020-07-09 Martina A svarar LENA R
    Tack snälla för era fina ord och för ett gott samarbete :)
  • 2020-06-26

Anne Louise C skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Susanne has been great with the sale of my house!! She has taken her time and been very helpful throughout the whole process. Strongly recommend!! Läs mer
  • 2020-06-26

Fahrudin A skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Rickard Bremer
    Enkel ,tydlig realistisk mäklare.
    Kan starkt rekommenderas. Läs mer
  • 2020-06-25

Karin Annette Marianne H skrev om Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålt villa.
    Utmärkt bemötande.
    Rätt pris och utmärkt förhandling.
    Sammanfattningsvis mycket nöjd med mäklare och affär. Läs mer
  • 2020-06-25

Tomas Olof H skrev om Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålt villa.
    Utmärkt bemötande.
    Rätt pris, utmärkt förhandling
    Sammanfattningsvis mycket nöjd med mäklaren och affär. Läs mer
  • 2020-06-22

Linn J skrev om Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpt lägenhet.
    Trevlig och kunnig mäklare!
    Tar kontakt med jack om vi ska sälja i framtiden! Läs mer
  • Christine D

2020-06-17

Christine D skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Proffsig snabb nogrann ödmjuk lyhörd med andra ord den bästa tänkbara mäklarn att få sålt sin lya av ;)

Med vänlig hälsning,
    Christine Dofsand Läs mer
  • 2020-06-08

Ing-marie L skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Snabb och handlingskraftig. Problemlösare. Positiv och engagerad Läs mer
  • 2020-06-03

Emil A skrev om Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Mycket trevlig och hjälpsam. Kunde alltid nå henne och känndes mer som en vän och inte en mäklare som bara gör sitt jobb. Martina tar det till nästa steg med ett mycket personligt men också givetvis proffesionellt bemötande vilket jag tycker är toppen samt jag blev mycket positivt överraskad. Läs mer
  • 2020-05-05

Liza M skrev om Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jeg har kjøpt en leilighet i Hyllie Corner med min samboer Oliver Gramenius.

Vi ble bemøtt på en fantastisk måte av vår megler Jack. Han svarer raskt og effektivt på alle spørsmål vi har, og er åpen for videre kontakt om vi trenger hjelp med leiligheten vi har kjøpt. Mine forventninger i forhold til å kjøpe leilighet har vært høye og Jack har vært imøtekommende og profesjonell på alle mulige måter. Min samboer og jeg kan med glede anbefale Fastighetsbyrån videre. Läs mer
  • 2020-05-05

Oliver G skrev om Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi köpte en nybyggd lägenhet i Hyllie och är supernöjda med allt som har haft med inflyttning att göra. Jack har svarat på alla våra märkliga frågor och hjälpt oss med allt och lite till. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Malmö. Läs mer
  • 2020-04-30

Bengt Hilding Ö skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Klsgshamn. Badvägen
    Malin Eriksson är en kunnig och erfaren mäklare! Hon är snabb och "på" och duktig på att finna lösningar.
    Vi är mycket nöjda med henne. Läs mer
  • 2020-04-23

Tereza A skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Det fins inte någon som hon 👍
    HON ÄR BÄST ❤️ Läs mer
  • Stefan O

2020-04-20

Stefan O skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Malin fick i uppdrag att sälja min 3:a på 81 kvm i markplan med 65 kvm tomt. Hennes bemötande var superproffsigt med samtidigt varmt och omhändertagande. Jag fick genast en bra känsla och ett förtroende för Malin. Sen sålde hon dessutom lägenheten på första visningen. Under kontraktsskrivningen tog hon hand om både mig och köparna på ett mycket lugnt och pedagogiskt sätt och hade stort tålamod när vi svävade ut i samtal om anekdoter gällande byn som lägenheten låg i.
    Jag kan varmt rekommendera Malin Eriksson och teamet på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • 2020-04-17

Kjell B skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Hej
    Bästa mäklaren jag träffat på och det har blivit en hel del.
    Tar verkligen hand om sina objekt fullt ut.
    Rekommenderas absolut Läs mer
    2020-04-21 Susanne L svarar Kjell B
    Tack Kjell! Har varit ett nöje att hjälpa dig:-)
    Susanne L gillar detta
  • 2020-04-16

Anette Z skrev om Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Det måste ha blivit något fel för jag har redan svarat på detta. Hur som helst så har vi just sålt vår villa och Jack Ovallius har skött det på ett utomordentligt bra sätt. Jag kan på det varmast rekommendera honom vid en försäljning. Läs mer
  • 2020-04-16

Göte L skrev om Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Ett väl genomfört uppdrag som sköttes klanderfritt. Trevligt bemötande gentemot oss som säljare, samt mot den nya köparen. Läs mer
Maria Tillgren
Rickard Bremer