Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Hyllie Stationstorg, 215 32 Malmö — Visa karta

4.8 i betyg av av 251 omdömen

I den expanderade staden Malmö är det allt fler som vill bo. Vi på Fastighetsbyrån har full förståelse för det. Malmö är inte bara Sveriges tredje största stad, utan har även närhet både till kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av att göra en bostadsaffär i Hyllie/Limham ska du kika in till oss på kontoret på Hyllie Stationstorg 11. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig med hela bostadsaffären, vare sig du ska sälja eller köpa.

Kontakta oss för ett kostnadsfritt möte så går vi vidare därifrån. Varmt välkommen!

Läs vad 251 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

• 2020-05-05

Liza M skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jeg har kjøpt en leilighet i Hyllie Corner med min samboer Oliver Gramenius.

Vi ble bemøtt på en fantastisk måte av vår megler Jack. Han svarer raskt og effektivt på alle spørsmål vi har, og er åpen for videre kontakt om vi trenger hjelp med leiligheten vi har kjøpt. Mine forventninger i forhold til å kjøpe leilighet har vært høye og Jack har vært imøtekommende og profesjonell på alle mulige måter. Min samboer og jeg kan med glede anbefale Fastighetsbyrån videre. Läs mer
    Bostadsagenten
    4.7 / 5 i betyg — 514 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Annika Rosenberg är en skicklig och professionell mäklare som verkligen levde upp till mina förväntningar. Vi hade en bra kontakt genom hela"
  • 2020-05-05

Oliver G skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi köpte en nybyggd lägenhet i Hyllie och är supernöjda med allt som har haft med inflyttning att göra. Jack har svarat på alla våra märkliga frågor och hjälpt oss med allt och lite till. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Malmö. Läs mer
  • 2020-04-30

Bengt Hilding Ö skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Klsgshamn. Badvägen
    Malin Eriksson är en kunnig och erfaren mäklare! Hon är snabb och "på" och duktig på att finna lösningar.
    Vi är mycket nöjda med henne. Läs mer
    Fastighetsbyrån Helsingborg
    4.7 / 5 i betyg — 891 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Sara fick förtroendet att sälja vår bostadsrätt, och det har fungerat riktigt bra på alla sätt! Vi är Mycket Nöjda !!!"
  • 2020-04-23

Tereza A skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Det fins inte någon som hon 👍
    HON ÄR BÄST ❤️ Läs mer
  • Stefan O

2020-04-20

Stefan O skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Malin fick i uppdrag att sälja min 3:a på 81 kvm i markplan med 65 kvm tomt. Hennes bemötande var superproffsigt med samtidigt varmt och omhändertagande. Jag fick genast en bra känsla och ett förtroende för Malin. Sen sålde hon dessutom lägenheten på första visningen. Under kontraktsskrivningen tog hon hand om både mig och köparna på ett mycket lugnt och pedagogiskt sätt och hade stort tålamod när vi svävade ut i samtal om anekdoter gällande byn som lägenheten låg i.
    Jag kan varmt rekommendera Malin Eriksson och teamet på Fastighetsbyrån. Läs mer
    Hallonqvist Fastighetsbyrå AB
    4.8 / 5 i betyg — 292 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Sålt småhus - privatbostad. Mäklaren gav ett kompetent och förtroendeingivande intryck genom hela processen vilket uppfyllde mina förväntnin"
  • 2020-04-17

Kjell B skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Hej
    Bästa mäklaren jag träffat på och det har blivit en hel del.
    Tar verkligen hand om sina objekt fullt ut.
    Rekommenderas absolut Läs mer
    2020-04-21 Susanne L svarar Kjell B
    Tack Kjell! Har varit ett nöje att hjälpa dig:-)
  • 2020-04-16

Anette Z skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Det måste ha blivit något fel för jag har redan svarat på detta. Hur som helst så har vi just sålt vår villa och Jack Ovallius har skött det på ett utomordentligt bra sätt. Jag kan på det varmast rekommendera honom vid en försäljning. Läs mer
  • 2020-04-16

Göte L skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Ett väl genomfört uppdrag som sköttes klanderfritt. Trevligt bemötande gentemot oss som säljare, samt mot den nya köparen. Läs mer
  • 2020-04-10

Per Thinggaard skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpte en lägenhet på Limhamn. Full pott rakt igen för Martina Ahlberg ! Kan verkligen rekommendera/ Läs mer
  • 2020-04-09

Clara T skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Proffsig, trygg och mycket trevlig. Läs mer
  • 2020-04-07

Paul Inge L skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    1plans vila Tygelsjö
    Positiv trevlig informativ
    Hon levde upp till våra förväntningar
    Allting var perfekt Läs mer
  • 2020-04-02

Annika W skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jag har både köpt och sålt bostadsrätt Läs mer
  • 2020-03-27

Cecilia K skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Han är helt enkelt bara bäst! Proffesionellt, lugn och trovärdig. Kan helt klart rekommendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
  • 2020-03-27

Sara H skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Har köpt en lägenhet med tre rum.
    Mäklaren har varit väldigt trevlig och på visningen blev vi bra bemött.
    Det enda negativa var väl att mäklaren inte återkoppla efter visning. De flesta brukar ringa upp dagen efter och berätta läget och kolla om man är intresserade.
    Har inget annat att klaga på, en bra mäklare som jag kan rekommendera. Läs mer
  • 2020-03-26

Josefine P skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jack sålde min 3a i Hyllie.
    Jack ger ett oerhört professionellt och kunnigt intryck. Han är mycket snabb på att återkoppla och är positiv igenom hela försäljningen trots motgångar. Jack är flexibel och hittar lätt nya vägar för att lyckas på bästa sätt.
    Jag skulle definitivt använda Jack igen och rekommenderar honom starkt som mäklare. Läs mer
  • 2020-03-22

Britt-marie R skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Har köpt nytt i Karlshamn sålt 2 rum och kök på Totängen.
    Mycket bra är mycket nöjd.
    Mina förväntningar var att få ett bra pris för min lägenhet detta uppnåddes och lite till. Mäklaren var mycket ihärdig.
    Är mycket nöjd med både köp och fförsäljning. Tack för ett bra samarbete. Läs mer
  • 2020-03-22

Anna H skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Hej, jag har köpt en bostad där säljarna valt Sharon som mäklare. Jag fick stort förtroende för Sharon direkt. Hon är professionell i sin roll, påläst, korrekt. Hon hade koll på alla detaljer kring affären, och bistod hjälpsamt även mig som köpare på ett tillfredsställande sätt. Jag har enbart gott att säga om Sharon! Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • 2020-03-21

Fredrik R skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålt bostadsrätt, mycket bra bemötande! Läs mer
  • 2020-03-20

Kathrine Marianne Soon Za W skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Susanne hjälpte mig att sälja mitt hus på Limhamn. Hon var lyhörd och lyssnade på mina önskemål, tankar och förväntningar vilket gjorde att jag kände mig trygg med alla delar av försäljningen. Jag rekommenderar henne varmt för framtida försäljningar. Läs mer
  • 2020-03-12

Jenny M skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Martina sålde min lägenhet på Slussplan. Fick ett väldigt fint bemötande av henne och hon känns trovärdig som mäklare. Jag kan varmt rekommendera Martina till andra köpare och säljare. Läs mer
  • 2020-03-12

Maj-britt N skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jag anlitade Martina på Fastighetsbyrån för att sälja en bostadsrätt på Limhamn. Försäljningen gick smidigt och effektivt och slutpriset mötte mina förväntningar. Martina hanterade affären synnerligen professionellt och engagerat. Jag rekommenderar gärna att du anlitar Martina. Läs mer
  • 2020-03-10

Refif A skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jag har köpt lägenhet , Martina var mäklare som har hjälpt mkt
    Hon är underbar ,trevlig , bemöta var trevlig alltid förklarar och finns alltid när man vill nå henne .
    Jag kände att jag är trygg och upplevde bra kommunikation .
    Jag rekommendera hårt henne .
    Önskar henne all lycka på hennes jobb :)
    Refif Läs mer
  • 2020-03-08

Ingemar P skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Bemötande, rak, och tydlig i varje steg gjorde vår bostadsaffär till en mycket smidig och trevlig upplevelse. Läs mer
  • 2020-03-02

Lena Smidfelt R skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Rickard sålde vår lgh och vi valde honom för att det upplägg han hade verkade klokt och sansat. Det visade sig fungera utmärkt. Vi fick bra betalt och processen sköttes lugnt och värdigt. Läs mer
  • 2020-03-01

Kajsa P skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålt bostadsrätt.
    Stort förtroende för mäklaren! Var proffsig och visste vad han gjorde.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Jens K J

2020-02-28

Jens K J skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jack är en oerhört kunnig, sympatisk och trevlig person som hjälpt mig med att sälja min nya lägenhet på Hyllie Corner. Han har genom hela processen varit engagerad vilket han visat med bra råd/förslag, regelbundet uppdaterat mig om status och gett mig snabba svar - både mail, sms o mobilsamtal. En bättre, trevligare o mer kompetent mäklare har jag svårt att tro finns i branschen - så det är bara att gratulera mäklarbyrån

vänligen
    jens k jensen Läs mer
  • 2020-02-27

Håkan R skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi har sålt en lägenhet i centrala Malmö. Rickard var tydlig med försäljningsstrategi och hade en öppen dialog med oss. Det var enkelt att följa processen. Rickard har gett ett mycket professionellt intryck. Läs mer
  • 2020-02-25

Marcus W skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpte en 3:a, superproffsigt agerat från Richards sida. Läs mer
  • 2020-02-23

Zandra B skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Proffsigt och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2020-02-14

Lena Irene B skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålt Ymers gata 19a hyllie!
    Sharon var mycket bra , vi hade kontakt under hela processen!
    Vi var rörande överens om allt!
    En toppenmäklare!!
    Proffsig tjej!👍 Läs mer
    Sharon H gillar detta
  • 2020-02-09

Maria R skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Susanne var proffsig, rutinerad, kommunikativ, trevlig och tillmötesgående i våra önskemål. Sålde Karlshamnsgatan 10 med god förtjänst. Läs mer
  • 2020-02-08

Per H skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Lyckades sälja vårt hus off-market precis som vi önskade. Det var bland annat för hennes nätverk utanför de vanliga plattformarna som vi valde att anlita Malin Eriksson.

Dessutom har hon en förmåga att få både köpare och säljare supernöjda.

Rekommenderar varmt vidare Malin Eriksson som fastighetsmäklare i Malmö med omnejd. Läs mer
  • 2020-02-06

Emelie C skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi sålde vår lägenhet snabbt och smärtfritt. Martina är otorligt hängiven sina objekt och kunder. Och vi kände direkt att hon såg värdet och möjligheterna med vårt boende. Hon är alltid lätt att få tag i och lyckas vara både personlig och professionell i alla lägen. Kan varmt rekommendera henne som mäklare! Läs mer
  • 2020-02-03

Barbro Å skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Bra på att ta telefonkontakt o höra av sig. Läs mer
  • 2020-01-29

Petra B skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålt en tvåa. Jack har alltid varit lätt att nå och han har hållit alla löften om att höra av sig.
    Lätt att prata med, professionell och vänlig. Läs mer
  • 2020-01-29

Gustaf V skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpte bostad förmedlad av Malin och fick så positivt intryck av hela processen och hur hon skötte den att vi använde henne även för försäljningen av vår egen bostad. Även denna process kunde inte sköts bättre! Läs mer
  • 2020-01-28

Natalia B skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpte ett objekt tillsammans med min man. En affär som inte levde upp till våra förväntningar och erfarenheter. En mäklare som i första anblick framstår som trevlig och engagerad men arbetar tyvärr bara till säljarens fördel vilket tråkigt nog för oss innebar att en fel framkom från säljaren efter alla påskrivna papper varpå intresset och engagemanget från mäklaren vid den tidpunkten hade försvunnit och allt ansvar frånsas och mäklaren upplevdes inte längre som behjälplig, trevlig och engagerad. Då vi både köpt och sålt en del objekt genom åren skulle vi inte rekommendera vår upplevelse av mäklaren (eller byrån) vidare, tyvärr. Läs mer
  • 2020-01-28

Patrik S skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpt ett objekt. Visade sig finnas flera fel som säljaren visste om men inte informerat om det tidigare förrän på tillträdesdagen. När alla papper var påskrivna så sa dem det till mig "just det, det är detta och detta och detta". Mäklaren avsa sig ansvaret och var inte behjälplig för medling. Läs mer
  • 2020-01-24

Karin W skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Engagerad, snabb på svar. Det blev en lätt affär. Läs mer
  • 2020-01-20

Elin Maria Teresia H skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jag har köpt ett hus. Huset i fråga låg ute på marknaden en gång tidigare och då med en annan mäklare från samma mäklarkontor. Bemötandet av honom var riktigt dåligt, jag har aldrig stött på en så dålig mäklare tidigare. Andra gången huset kom ut till försäljning och det var Susanne som hade hand om det upplevde jag att det var mycket bättre bemötande och mycket proffsigt. Jag är jättenöjd och tycker att Susanne var riktigt bra och trevlig! Läs mer
  • Karl L

2020-01-18

Karl L skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi har köpt ett radhus. Processen har löpt på utan problem och Susanne har hanterat samtliga frågor mycket snabbt och professionellt. Läs mer
  • 2020-01-13

Abu Bakar S skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jag har sålt lägenhet , min ven känner mäklaren. Hon är mycket duktig. Läs mer
  • 2020-01-10

Gabriel W skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Rickard sålde min bostadsrätt med mycket gott resultat.
    Grymt dedikerad och man kan känna sig helt säker på att Rickard gör allt och lite till för att få sålt ens lägenhet med bästa resultat! Läs mer
  • 2019-12-27

Linn S skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi har köpt bostad via Susanne och tycker att hon har varit väldigt professionell genom hela processen! Läs mer
  • 2019-12-21

Angell F skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålde min bostad mha Martina som var väldigt lyhörd och tillmötesgående. Bra bemötande, snabb affär, inga krångligheter. Läs mer
  • 2019-12-12

Abigail C skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Bought an apartment. Initial dealings with the sub broker were a little bit confusing but when Rickard took over it was a smooth process. Läs mer
  • 2019-12-11

Elin Felicia M skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpt en 1:a på Lektorsgatan 3 B, MALMÖ.
    Jättefint och professionellt bemötande , från första visningsdagen, under hela budgivningen samt fram till avslutad köp av bostad.
    Fick bra kontakt med Martina, kände att jag fick svar på mina frågor och vid min nästa lägenhetsaffär kommer jag absolut att anlita Martina och Fastighetsbyrån igen. Läs mer
  • 2019-12-07

Azra S skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Väldigt trevlig, hjälpsam samt ärlig person.
    Definitivt bästa mäklare jag mötte.
    Affären gick rätt så smidigt där alla parterna var jätte nöjda.
    Rekomenderar Rickard utan tvekan. Läs mer
  • 2019-11-24

Malin Ö skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Malin hjälpte till att sälja vår lägenhet. Malin är en glad och härlig mäklare som alltid svarar och återkopplar snabbt - vilket gjorde att vi fick till en försäljning snabbt - vi är supernöjda med Malin! Läs mer
  • 2019-11-23

Elin B skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Har sålt vår villa.
    Rickard Bremer har bemött oss väl under hela processen.
    Rickard har alltid svarat på våra frågor på ett bra sätt och fick upp priset med den kund som har köpt vårt hus. Läs mer

Bästa Mäklarna nära Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn:

MOHV Hyllie (35m)