Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Hyllie Stationstorg, 215 32 Malmö — Visa karta

I den expanderade staden Malmö är det allt fler som vill bo. Vi på Fastighetsbyrån har full förståelse för det. Malmö är inte bara Sveriges tredje största stad, utan har även närhet både till kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av att göra en bostadsaffär i Hyllie/Limham ska du kika in till oss på kontoret på Hyllie Stationstorg 11. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig med hela bostadsaffären, vare sig du ska sälja eller köpa.

Kontakta oss för ett kostnadsfritt möte så går vi vidare därifrån. Varmt välkommen!

Läs vad 212 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

• 2020-01-20

Elin Maria Teresia H skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jag har köpt ett hus. Huset i fråga låg ute på marknaden en gång tidigare och då med en annan mäklare från samma mäklarkontor. Bemötandet av honom var riktigt dåligt, jag har aldrig stött på en så dålig mäklare tidigare. Andra gången huset kom ut till försäljning och det var Susanne som hade hand om det upplevde jag att det var mycket bättre bemötande och mycket proffsigt. Jag är jättenöjd och tycker att Susanne var riktigt bra och trevlig! Läs mer
  • Karl L

2020-01-18

Karl L skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi har köpt ett radhus. Processen har löpt på utan problem och Susanne har hanterat samtliga frågor mycket snabbt och professionellt. Läs mer
  • 2020-01-13

Abu Bakar S skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jag har sålt lägenhet , min ven känner mäklaren. Hon är mycket duktig. Läs mer
  • 2020-01-10

Gabriel W skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Rickard sålde min bostadsrätt med mycket gott resultat.
    Grymt dedikerad och man kan känna sig helt säker på att Rickard gör allt och lite till för att få sålt ens lägenhet med bästa resultat! Läs mer
  • 2019-12-27

Linn S skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi har köpt bostad via Susanne och tycker att hon har varit väldigt professionell genom hela processen! Läs mer
  • 2019-12-21

Angell F skrev om Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålde min bostad mha Martina som var väldigt lyhörd och tillmötesgående. Bra bemötande, snabb affär, inga krångligheter. Läs mer
  • 2019-12-12

Abigail C skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Bought an apartment. Initial dealings with the sub broker were a little bit confusing but when Rickard took over it was a smooth process. Läs mer
  • 2019-12-11

Elin Felicia M skrev om Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpt en 1:a på Lektorsgatan 3 B, MALMÖ.
    Jättefint och professionellt bemötande , från första visningsdagen, under hela budgivningen samt fram till avslutad köp av bostad.
    Fick bra kontakt med Martina, kände att jag fick svar på mina frågor och vid min nästa lägenhetsaffär kommer jag absolut att anlita Martina och Fastighetsbyrån igen. Läs mer
  • 2019-12-07

Azra S skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Väldigt trevlig, hjälpsam samt ärlig person.
    Definitivt bästa mäklare jag mötte.
    Affären gick rätt så smidigt där alla parterna var jätte nöjda.
    Rekomenderar Rickard utan tvekan. Läs mer
  • 2019-11-24

Malin Ö skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Malin hjälpte till att sälja vår lägenhet. Malin är en glad och härlig mäklare som alltid svarar och återkopplar snabbt - vilket gjorde att vi fick till en försäljning snabbt - vi är supernöjda med Malin! Läs mer
  • 2019-11-23

Elin B skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Har sålt vår villa.
    Rickard Bremer har bemött oss väl under hela processen.
    Rickard har alltid svarat på våra frågor på ett bra sätt och fick upp priset med den kund som har köpt vårt hus. Läs mer
  • Nina G

2019-11-22

Nina G skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi har sålt en villa på Mellanheden.
    Mäklaren var öppen, konkret, inget lull lull utan rakt på sak.
    Sålde huset en vecka efter att det lagts ut och till ett pris vi är nöjda med.
    Efter försäljningen följde hon även upp allt mycket fint och såg till all både vi och köparna fick vad vi önskat och var nöjda. Kan varmt rekommendera Malin och skulle vi sälja igen skulle vi återkommit till henne. Läs mer
  • 2019-11-22

Sven Gunnar Martin K skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Malin hjälpte oss att sälja vår villa i centrala Malmö. Från början till slut en perfekt upplevelse. Läs mer
  • 2019-11-19

Hamim S skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Super hjälpsam, smidigt och alltid tillgänglig Läs mer
  • 2019-11-14

Camilla W skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Har sålt en bostad.
    Susanne har hjlälpt mig med tidigare försäljning som jag har varit väldigt nöjd med, därav en ny kontakt.
    Väldigt nöjd med återkopplande och höll mig underrättad vad som hände med visningar mm. Läs mer
  • 2019-11-14

Alexander M skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpte ett litet hus i Limhamn.
    Susanne var ärlig, öppen och påläst. Svarade rakt och tydligt på alla frågor, genomgående bra service. Läs mer
  • Maja M

2019-11-05

Maja M skrev om Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Proffsig, super trevlig, tydlig kommunikation och förståelse för både köpare och säljare. Vi som säljare kände att det fanns både insikt om hur marknaden ser ut men även öppenhet och flexibilitet för att förstå våra önskemål. Affären gjordes snabbare och bättre än vi hade förväntat oss!
    Bästa mäklaren, rekommenderas gärna! Läs mer
    Martina A gillar detta
  • Samaan H

2019-11-03

Samaan H skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Rickard Bremer är en duktig och väldigt lugn mäklare. Det märktes tydligt att han har lång erfarenhet och vet vad han pratar om.
    Rekommenderas starkt!! Läs mer
  • 2019-10-30

Linnéa B skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpte ett hus genom Malin. Hon är professionell, tillmötesgående och engagerad. Är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-10-19

Caroline G skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sharon hjälpte mig sälja min lägenhet i Limhamn, hon är en supergulliga och trevlig tjej som har koll på sin sak.
    Är supernöjd med hennes jobb! Läs mer
  • 2019-10-18

Vildan H skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Väldigt, väldigt, väldigt ärlig, trevlig och hjälpsam person. Lätt att komunicera med.
    Står vid sina ord, DEFINITIVT en peroson man kan absolut lita på.
    Rekommenderar att ni anlitar/kontaktar Rickard om ni vill sälja/köpa bostad. 👌🏼 Läs mer
  • 2019-10-15

Tarik M skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Trevlig presonlighet, trygg och lätt att jobba med. Gör inte som andra mäklare att sätta lockpris, utan tar det som det är och är realistisk av sig. Vi är jätte nöjda med Rickars Läs mer
  • 2019-10-07

Martin D skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Mycket engagerad i försäljnings processen. Läs mer
  • 2019-10-07

Rebecka M skrev om Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Jack lyckades sälja min lägenhet i Hyllie, Malmö innan den lades ut till försäljning. Han höll regelbunden och tydlig kommunikation och var alltid genuint trevlig. Kan verkligen rekommendera Jack som mäklare. Läs mer
  • 2019-09-29

Pia Ann-Charlotte N skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Har ännu inte köpt något. Har sålt mitt hus. Malin ska fixa en lägenhet till mig som jag tänker investera i . Jag anser att jag blivit mycket väl bemött och känner stort förtroende för M.
    Än så länge mycket positiv. Ser framemot när jag sitter i den optimala lägenheten. Läs mer
  • 2019-09-27

Stefan S skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålt bostadsrätt med hjälp av Sharon och vi är fantastiskt nöjda. Sharon är väldigt kompetent, proffsig och kundorienterad. Alltid tillgänglig för frågor och uppföljning.
    Våra varmaste rekommendationer! Läs mer
  • 2019-09-20

Majid M skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Andra gången som Sharon säljer åt oss och vi är väldigt nöjda. Bra upplägg inför försäljning, god kommunikation under hela processen och under visningarna. Tydlig, realistisk och kommunikativ mäklare som vi starkt kan rekommendera. Läs mer
  • 2019-09-19

Johanna C skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Rickard är en väldigt proffsig, erfaren och engagerad mäklare. Läs mer
  • 2019-09-17

Henrik T skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi solgte vores lejlighed og fik super vejledning og hjælp fra start til solgt. Sharon var meget imødekommende og tillidsvækkende, og det gav os ro i sindet og vi følte vi var i trygge hænder Läs mer
  • 2019-09-04

Claudio P skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Trevligt och ärligt bemötande. Hjälpsam och duktig. Kan starkt rekommendera han. Läs mer
  • 2019-09-04

Amelie A skrev om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpt en 2a.
    Fick fin guidning av mäklaren, hon var noga med att förklara så att jag kände mig trygg. Läs mer
  • 2019-08-28

Lotta J skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Har bara gott att säga om Rickard, från början till slut.
    Professionell, trevlig och tillmötesgående, och alltid med ett leende på läpparna.
    Skall jag någon gång i framtiden sälja, så väljer jag tveklöst Rickard igen!
    Vänligen,
    Lotta Läs mer
  • 2019-08-27

Ludvig R skrev om Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Trevlig och professionell. Snabb, tydlig och öppen i dialogen i vad som gäller vid ett lägenhetsköp.

Kunde nå honom närsomhelst vilket kändes extra tryggt om jag hade några funderingar.

Hade inga speciella förväntningar inledningsvis, positivt överraskad av upplevelsen. Läs mer
  • 2019-08-25

Nderim U skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpte på Hyllie, fick sålt min på Söderkulla för begärt pris.

Trevlig, lugn och ärlig.

Hade inte några förväntningar. Jag litade fullt ut på min mäkalre, Richard.

Allt gick bra till och såg till att allt gick fort och smidigt till. Supernöjd med affären! Läs mer
  • Beatrice Ludvigsson P

2019-08-23

Beatrice Ludvigsson P skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Malin hjälpte oss att sälja en lägenhet på Gamla Väster. Jag träffade tre mäklare, varav Malin var den jag valde. Jag valde Malin för att hon är supertrevlig, professionell, inlyssnande och arbetsam. Hon hade inte bestämt sig på förhand hur försäljningsprocessen skulle gå till utan träffade mig och tittade på lägenheten förutsättningslöst. Därefter tog hon fram ett upplägg som passade oss och lägenheten där hon hade tänkt igenom hela processen inklusive visningen. De andra mäklarna gick på autopilot och föreslog sina standardupplägg utan att ta hänsyn till lägenhetens förutsättningar. Hon var också ett jättebra stöd när budgivningen gick igång.

Vi visade lägenheten på söndagen och två dagar senare skrev jag kontrakt. Malin levererar och jag skulle välja henne igen om jag skulle sälja en fastighet. Läs mer
  • 2019-08-22

Jenny P skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2019-08-15

Linda J skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Sålde vår lägenhet snabbt och smidigt med hjälp av Rickard Bremer. Professionellt bemötande och snabb återkoppling. Rekommenderar starkt att anlita honom som mäklare. Läs mer
  • 2019-08-13

Kristina P skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpt lägenhet.
    Proffsigt och mycket vänligt bemötande. Tillmötesgående. Tillgänglig. Snabb att svara. Positivt personlig. Läs mer
  • 2019-08-12

Ahmed T skrev om Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi köpte ett radhus på Axel Danielssons väg 378 Lindeborg. Jack var väldigt trevlig och professionell. Han var tillgänglig och gav oss löpande info om statusen. Rekommenderar verkligen honom till andra säljare. Läs mer
  • 2019-08-09

Magnus O skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Bara positivt, svarar på frågor och är väldigt korrekt säljare. Bättre byrå än vad jag trodde från början. Läs mer
  • 2019-08-09

Annkristin J skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Super nöjd med hela insatsen👍❤ Läs mer
  • 2019-08-08

Tuomas K skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    I bought an 80 sqm Apartment in Hyllie, Malmö. Richard gave very robust support throughout the process and it was very smooth to work with him. Läs mer
  • 2019-07-30

Gun Ingrid Margareta T skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Malin hjälpte oss att sälja vår villa. Hon var hela tiden engagerad och höll en bra balans mellan säljare och köpare. Vi blev bra bemötta och Malin ledde oss genom hela processen med fast hand. Vi kan varmt rekommendera henne. Läs mer
  • 2019-07-27

Jörgen Skovgaard V skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Vi solgte en Bostadsrätt på 225 kvm på Gamla Väster i Malmö i juli 2019.

Malin Eriksson er en tillidsvækkende person med stor kompetence. Hun er intelligent, kompetent og seriøs og man forstår ved første samtale/møde, at hun kender markedet og den aktuelle markedssituation.

Vores Bostadsrätt blev solgt til den begærede pris, på kortere tid end vi forventede.

Jeg kan med glæde rekommendera Malin Eriksson som mäklare, til alle som vil købe/sælge lejlighed eller hus. Malin kender markedet, hun kender kunderne og hun har de personlig egenskaber, der er nødvendige for at få køber/sælger til at indgå en aftale. Läs mer
  • 2019-07-26

Elisabeth W skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Behaglig och ostressad. Mycket lämplig till större, dyrare objekt (också). Återrapporterade läget i försäljningsprocessen utmärkt och kändes trovärdig och seriös. Skulle anlita igen och är förstås en jag gärna köper av också. Läs mer
  • Albin Å

2019-07-17

Albin Å skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Mäklaren Susanne levde upp till alla mina förväntningar. Ställde säkra svar på mina frågor och om svaren ej fanns till hands så tog hon reda på dem snabbt. Köpte en bostad i Ellstorp som jag är nöjd med och allt är som förväntat med bostaden. Läs mer
  • 2019-07-16

Christina G skrev om Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpte ett radhus och blev uppringd av mäklaren före visning. Där hon tydligt förklarade att det fanns en del att åtgärda med huset. Fantastiskt att vara förberedd innan jag gick på visning.
    Blev mycket trevligt bemött av mäklaren
    Både vid visning, budgivning och köp Läs mer
  • 2019-07-12

Else B skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpt en bostadsrätt i Limhamn.
    Mycket trevligt bemött av mäklaren som gjorde sitt allra bästa vid köpet.
    Mycket bra kontakt genom hela köpet och hon framstår som mycket kompetent! Läs mer
  • 2019-07-12

Linda M skrev om Susanne Lilja fd Kristensson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpt en lgh i Bunkeflostrand.

Mycket hjälpsam och trevlig mäklare. Mkt proffsigt bemötande.

Mycket nöjd. Läs mer

Sami E skrev om Rickard Bremer en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Köpte en lägenhet till ett kanonpris. Blev bemött av en mycket trevlig, kompetent och hjälpsam mäklare.
    Kommer använda mig av samma mäklare när det är dags för sälja!

Jag ger Rickard bremer 10/10 Läs mer
Rickard Bremer