Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

I den expanderade staden Malmö är det allt fler som vill bo. Vi på Fastighetsbyrån har full förståelse för det. Malmö är inte bara Sveriges tredje största stad, utan har även närhet både till kontinenten och naturen.

Om du är intresserad av att göra en bostadsaffär i Hyllie/Limham ska du kika in till oss på kontoret på Hyllie Stationstorg 11. Här finns vi mäklare för att hjälpa dig med hela bostadsaffären, vare sig du ska sälja eller köpa.

Kontakta oss för ett kostnadsfritt möte så går vi vidare därifrån. Varmt välkommen!

Läs vad 529 kunder tycker om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn 2

• sålde sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2022-08-15 Verifierad kund
    Vi har blivit positivt bemötta under hela processen. När vi var på väg att ge upp (totalt 19 visningar) så utstrålade Martina ett lugn som gjorde att vi kände oss trygga och kunde gå vidare. Vi var vid något tillfälle på väg att ge upp men Martina peppade oss och hjälpte till med nya infallsvinklar och idéer.
    Ovan gäller även hennes ”semesterersättare” Therese Lagerfeld
    • Ribersborg
    2022-07-28 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Martina vid försäljningen av vår lägenhet. Rakt och ärligt bemötande, vi kände att vi kunde lita på henne. Rekommenderas varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2022-07-21 Verifierad kund
    Vi anlitade Fastighetsbyrån och blev väldigt nöjda med resultatet. Vi bollade många idéer och tankar ihop med Terese, då marknaden var väldigt ostadig. Terese input var oerhörd hjälpsam och vi hade turen att kunna sälja efter första visningen. Allting som ingick i deras paketpris var väldigt prisvärt. Både stylingen och fotograferingen hanterades av professionella, men även kommunikationen mellan Terese och oss var smidig. Uppskattade Fastighetsbyråns portal där man enkelt kunde följa processerna och hantera de olika stegen av försäljningen.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2022-07-16 Verifierad kund
    Kompetent och pålitlig mäklare. Han var flexibel och tillgänglig både vid visningar och försäljning.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Nydala
    2022-07-14 Verifierad kund
    Proffsig, sakligt, stor engagemang och positiv.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Nydala
    2022-07-07 Verifierad kund
    Super fint bemötande och hjälpsam
    • Rörsjöstaden
    2022-06-28 Verifierad kund
    Maria är en fantastisk mäklare!
    Trygg, lugn och mötte mig väl i all kommunikation.
    Proffsig i alla situationer och jag är så nöjd med försäljningen av lägenheten.
    Från början till slut!

Jag kan varmt rekommendera Maria som ditt val av mäklare. Ni kommer inte bli besvikna!
    • Lorensborg
    2022-06-24 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda med Maria. Det är fjärde gången vi har kommit i kontakt med henne och det har varit en utmärkt arbetsinsats, särskilt i jämförelse med andra mäklare vi har mött.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2022-06-23 Verifierad kund
    Therese is highly professional and goes the extra length to assist when it was required to acquire information from the association. Additionally the communication and guidance was top notch throughout.

Will not hesitate to use Therese and Fastighetsbyrån again!
  • sålde sitt hus med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Bergdala
    2022-06-22 Verifierad kund
    Den bestående oro som tillkommit under året med räntor, hög inflation och krig och dess påverkan på husmarknadens köpare blev det blev dålig timing med vår husförsäljning.

Trots omständigheterna har Therese bevarat sitt lugn och energiskt bokat och genomfört visningar och återkopplat till oss på ett mycket trevligt sätt. Vi är fullt nöjda med Therese kompetens som mäklare och hon har besvarat alla våra frågor och funderingar inför försäljningen av vårt hus.
    Vår husaffär ser nu ut att komma i mål.
    2022-06-20 Verifierad kund
    Svarar knappt på mail och andra frågor. Svår att få tag på.
    2022-06-19 Verifierad kund
    En professionell mäklare
    som bemöter och ger sina kunder
    bästa service och råd
    • Ellstorp
    2022-06-16 Verifierad kund
    Smidigt...
    (har emellertid hittills bara haft ett par mails mellan oss..)
    2022-06-15 Verifierad kund
    Bra bemötande. Jordnära mäklare.
    Förväntningarna var att vi skulle få lite snabbare uppdateringar än vi fick. Men annars är vi supernöjda!
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jag blev trevligt bemött av Therese.
    Mina förväntningar var höga och dem levde hon upp till.
    Försäljningen gick lite i vågor och det klarade Therese väl.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2022-06-13 Verifierad kund
    Hon har varit fantastisk! Hade lite strul med banker och hon har varit väldigt tålmodig och hjälpsam i kontakten mellan mig och säljarna. Samtidigt som hon bistod kontakter hos bankerna.
    2022-06-11 Verifierad kund
    Öppen, trevlig och lättillgänglig 💕
    • Södertorp
    2022-06-11 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett öppet och trevligt sätt.
    Martina levde upp till mina förväntningar. Kändes ärlig och rak i sin kommunikation..
    Det kändes bra att hon hörde av sig snabbt efter visningarna. När papperna skulle skrivas förklarade hon allt lugnt och tydligt.
    Jag kommer att rekommendera Fastighetsbyrån.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Bra och professionel mäklare. Hade en bra strategi och levde upp till vår förventningar. Var alltid tillgänglig på telefon, sms eller e-post och vi kände oss trygga hela vägen.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Therese var lugn och trevlig.
    Väldigt kunnig och svarade på alla våra frågor.
    Det slutade med att vi köpte lägenheten vi var och tittade på. Jag skulle rekommendera Therese till både den som vill köpa eller sälja.
    Tack.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande,
    Tydlig och tillmötesgående.
    2022-05-20 Verifierad kund
    Super! Har varit enkelt och smidigt att ha Therese som mäklare.
    Rekommenderas varmt
    • Västra Hamnen
    2022-05-03 Verifierad kund
    Professionell och trevlig, lätt att samarbeta med.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Holma
    2022-05-01 Verifierad kund
    Det var ett professionellt bemötande kan jag säga och kunnig i sitt yrke.
    2022-04-28 Verifierad kund
    Med ett stort engagemang och entusiasm över att det skall bli bra för både köpare och säljare uppfylldes alla förväntningar på bl. a (men definitivt inte begränsat till) tillgänglighet och saklighet. Verkligen professionellt hanterat.
    2022-04-26 Verifierad kund
    - Jack helped set up the visiting day after published visiting day as I was not available in that certain time.
    - Helped communicate constantly in between me and the seller, and visited the property second time to met the seller face to face, helped resolved my doubts and concern about toilet sewer facilities before signing the contract.
    - Patiently helped me to translate things that were difficult to understand in the contract (Swedish into English).
  • köpte sitt hus med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2022-04-22 Verifierad kund
    Tack för professionellt utfört jobb! :)
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Slottsstaden
    2022-04-16 Verifierad kund
    Bra bemötande
    Bra kontakt vid budgivning och bra information om lägenhet o förening.

Lite märkligt att hon inte kände till allt man skulle uppge då man ansökte om bolån hos banken, men snabb o bra hjälp att nå bankman istället på den bank vi hade ansökt om bolånelöfte ifrån
    2022-04-02 Verifierad kund
    Proffsig, kunnig och positiv!
    2022-04-02 Verifierad kund
    Martina och hennes team har agerat proffsigt genom hela säljprocessen, från 1:a mötet till kontrakts skrivningen.
    Mina varmaste rekommendationer för Martina och Fastighetsbyrån.
    Vänligen /tomas
    • Limhamn - Ön
    2022-03-28 Verifierad kund
    Good experience, professional approach. Good tips, and easy to contact. Quick response and precise answers.

What we have seen, Martina has very nice and friendly approach for the customers, so all work and transactions happening in good atmosphere.
  • Petri Mikael K
    • Limhamn - Ön
    2022-03-24 Verifierad kund
    Vi kände på att detta var vårt nya hem från början. Det blev en snabb och smidig affär, mycket tack vare mäklaren som var pålitlig och lätt att prata med.
    • Slottsstaden
    2022-03-21 Verifierad kund
    Topp bemötande! Proffesionellt och omhändertagande. Månade verkligen om oss och våra behov. Fans till hands och ställde upp till tusen. Vi är jätte nöjda! Stort tack!
    2022-03-18 Verifierad kund
    Martina var väldigt professionell och tillgänglig genom hela vår säljprocess. Vi var mycket nöjda och kan varmt rekommendera Martina!
    2022-03-14 Verifierad kund
    Professionellt bemötande genom hela processen och känsla för vad vi var ute efter, gällande område och boende. Hela försäljningsprocessen och kontakter däremellan har fungerat utmärkt!
    2022-03-14 Verifierad kund
    Martina she very goof broker and she is a such understanding and flexible she so helpful in the way not only for the buyer also for the seller
    Thank you Martina.
  • sålde sitt hus med hjälp av Martina Ahlberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Videdal
    2022-03-04 Verifierad kund
    Martina är mycket proffsig. Med det menar vi att hon driver på processen men utan att stressa och hon är väldigt inkännande. Så utifrån våra behov såg hon till att vi kom igenom säljprocessen trots mycket annat i livet.

Hon var mycket mån om att förstå vad vi behövde, och inte minst vilken målgrupp som kan tänkas vilja köpa vårt radhus.

Den digitala plattformen som Fastighetsbyrån använde sig av var bra och enkel och hjälpte till att kunna göra alla delar.

Martina är precis så som vi hoppas att en bra mäklare kunde vara. Kunnig, ambitiös, smart men utan att stirra sig blind på pengar utan vad som blir bäst för alla parter.

Vi slog rekord i vårt område i ganska utmanade tider. En stor del har vi Martina att tacka för. Då hon hanterade alla spekulanter på ett bra sätt.

Tack så mycket för detta!
    2022-03-02 Verifierad kund
    Jättetrevlig, lätt att få tag i, var flexibel och kunna ta förhandsvisning och skriva på papper snabbt och på obekväma arbetstider. Kan varmt rekommendera Martina.
    2022-03-02 Verifierad kund
    Martina är en väldigt kompetent och noggrann mäklare.
    Hon går igenom hela processen väldigt metodiskt och förklarar så att man förstår.
    Martina var till stor hjälp i rådgivning när vi köpte vårt nya hus och under hela försäljningsprocessen.

Kan inte mer än varmt rekommendera Martina för alla som ska sälja sin bostad.
  • Susanna B
    2022-02-24 Verifierad kund
    Helt ok, trevlig. Men kändes nästan lite oengagerad ibland med att få in nya kunder till visning, men då jag bor i annan stad har vi endast haft telefon/mail kontakt så svårt att säga om det bara är fel uppfattning jag fått.
    Blev besviken med slutpriset och att ett skambud accepterades och visades på hemnet utan att kolla med mig, så att nästa budgivare såklart också budade under utgångspris.
  • Lars Magnus G
    sålde sin lägenhet med hjälp av Sharon Holmqvist en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Ribersborg
    2022-02-14 Verifierad kund
    Sharon guidar en genom den krävande säljprocessen med erfarenhet och trygghet. Jag skulle absolut välja henne igen nästa gång det är dags!
    2022-02-11 Verifierad kund
    Bra!
    Therese har är profisionell med behaglig balans mellan yrkesroll och "medmänniska" .
    Vi är mycket nöjda med hur våra ärenden behandlas.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2022-02-09 Verifierad kund
    Rakt, trevligt och ärligt. Vi förväntade oss heltäckande information och svar på våra frågor. Det fick vi och kunde hon inte svara direkt tog hon reda på svaret och mejlade oss, eller hänvisade oss till en person som kunde svara. Malin sprider positiv energi omkring sig samtidigt som hon är professionell, pedagogisk och ger god service.
    2022-02-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, men lite rörigt/otydligt med informationen vi fick. Blev exempelvis stressigt att ta fram nytt lånenlöfte på kort tid (giltighetstiden för mitt lånlöftet hade förfallit pga förseningar i byggprojektet). Överlag helt ok. Har inte varit i kontakt med andra mäklare tidigare och har därför inget att jämföra med
    2022-02-09 Verifierad kund
    Bra, tydlig och svarar på frågorna du ställer!
    Gillar Malin som mäklare!

Mvh,
    Moa Skimutis
    Världens bästa tjejen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2022-02-08 Verifierad kund
    Malin var positiv med tydlig i information
    Hon gjorde ett fantastiskt jobb och förklarade och vi var även på plats och visualiserade.

Tydligt och inga tveksamheter med information och fick svar på mina frågor .
    /Marie
    2022-02-07 Verifierad kund
    Malin ger intrycket av att vara rak och effektiv.
    Hon återkommer snabbt när man sökt henne och svarar på de frågor man har samt tar tag i det man efterfrågar.
    Vi har haft en god kontakt under köpets gång och jag hoppas den förblir så fram tills inflyttningsdatum.

Jag är tacksam för den hjälpen Malin har bistått med.
    2022-02-07 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett mycket bra sätt.
    Proffsigt , tydligt och bra och anpassat till min erfarenhet utifrån mina kunskaper.

Malin levde och lever upp till mina förväntningar och mer därtill.

Sammanfattningsvis: väldigt bra !
    2022-02-07 Verifierad kund
    Det har varit bra och trevliga möten per telefon el digitalt med Malin. Snabb återkoppling och tydliga svar på frågor.
    Full pott