Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

• BadgeSevenYears

I den expanderade staden Malmö är det allt fler som vill bo. Vi på Fastighetsbyrån har full förståelse för det. Malmö är inte bara Sveriges tredje största stad, utan har även närhet både till kontinenten och naturen. Om du är intresserad av att göra en bostadsaffär i Hyllie/Limham ska du kika in till oss på kontoret på Hyllie...

640 omdömen om Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Sedan starten hos Reco 2017

Abdul S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Kroksbäck

Jack är en individ som präglas av sin sociala skicklighet och engagemang. Han innehar en omfattande insikt och har ackumulerat tillräcklig erfarenhet inom sitt område. Med en seriös ansats gentemot sitt arbete utstrålar han en genuin kärlek till sitt yrke. Jag värdesätter hans närvaro, och hans hjälpsamhet samt förmåga att erbjuda omfattande information och vägledning vittnar om hans stora tålamod och generositet. Mvh Samad

Krister T
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Hyllie

Jack är proffsig och engagerad!

Katarina M
Kroksbäck

Jack är jätte trevlig , till mötes gående ,hjälpsam , mycket bra !!

Jenny S
Kroksbäck

Vi är väldigt nöjda med Jack som mäklare! Så pass nöjda att vi har rekommenderat honom till familjemedlemmar som går i säljtankar. Vi hade inte letat särskilt länge och hade lite erfarenhet av mäklare, de första vi träffade kändes inte bra alls. Men sen kom vi i kontakt med Jack och hans 2 kollegor och de var alla 3 toppen. Engagerade och vänliga. Vi uppskattar verkligen att Jack tog sin tid att förklara allt för oss.

Annica L
Hyllie

Hej! Jack upplevs som, kunnig, positiv, realistiskt och lätt att komma i kontakt med. Har inget negativt att tillägga, allt gick mycket smidigt till. Mvh

Peter G
Köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Lindeborg

Över lag bra på alla sätt. Rekomenderas

Jessica W
Sålde sitt hus med hjälp av Annika Jernberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Västra Ingelstad

Trevlig, tillgänglig, glad och positiv är några ord som beskriver Annika. Väldigt hjälpsam vid råd och frågor även när det kom till köp av en ny bostad. Rekommenderar 🌟

Svar från Annika Jernberg

Wow vilka fina ord från er! Det värmer i hjärtat. Jag vill passa på att tacka ER för ett mycket gott och trevligt samarbete.

Johannes L
Västra Hamnen

Mycket mycket bra! Merodisk, trevlig och professionell skulle klart rekommendera andra i malmö att välja honom👌🏻

Kim W
Köpte sitt hus med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Maria är mycket tillmötesgående svarar på de frågor som man vill få svar på. Hon utför sitt jobb väldigt professionellt

Louise M

Kändes tryggt redan första kontakten på Fastighetsbyrån, trevligt och lugnt bemötande och vid frågor så kom det genast svar och det gav ett gott intryck, stor kompetens.

Lena A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Varvsstaden

Bra återkoppling, ständigt hållt oss informerade , jobbat för att sälja vår lgh , vi hade inte tvekat att anlita henne igen.

Bejoy C
Hyllie

1. Thorough Professional 2. Warm and Approach with Empathy 3. Informative as well as Enterprising Furthermore, enjoyed the experience completely!

Johanna I
Lönngården

Förstående. Hjälpsam. Tillgänglig.

Sören G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Malmö Opera

Vidende, venlig og imødekommende Hun solgte vores lejlighed hurtigt som hun mente hun kunne Så en rigtig god oplevelse

Charlotte B
Malmö Opera

Maria är mycket duktig och trevlig.

Louise Ö
Köpte sitt hus med hjälp av Annika Jernberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Hököpinge

Trevlig, positiv och tydlig är 3 saker Annika besitter och som jag uppskattar hos en mäklare! Tack för väl utfört jobb!

Svar från Annika Jernberg

Tack själv Louise! Det var väldigt trevligt att få möta er och guida er genom detta köp. Ha det fint!

Jessica B
Skanör

Annika var mycket proffsig, trevlig och lyhörd. Kände mig bekväm och trygg vid mitt köp.

Svar från Annika Jernberg

Stort tack Jessica för ditt fina omdöme och att du tog dig tiden till att skriva ner detta. =) Ha det fint!

Tom K
Köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Elinelund / Elinegård

Jag har mycket liten erfarenhet av husaffärer, men jag upplevde Malin Eriksson som mycket kunnig i sitt yrke. Hon löste vår affär på ett förtjänstfullt sätt och vi fick stort förtroende för henne.

Leif Åke Tommie R
Vintrie

Mycket bra. Tillmötesgående, seriös, hjälpsam och har mycket trevligt sätt. Kan varmt rekommendera henne. Hälsningar Tommie o Ann-Louise

Anwer A
Oxie

Jack Ovallius is very good mäklare

Daniel J
Klagshamn

She was very help full and did not show mind all our questions, she specifically hade the Buyer and Sells best interest at hart.

Truls A
Klagshamn

Trevlig, professionellt och bra bemötande som gav mig trygghet genom hela processen. Är mycket nöjd med Martina.

Roland N
Höllviken

Trevlig och positiv och saklig

Svar från Annika Jernberg

Tack detsamma Roland! Det har varit mycket smidigt och trevligt att samarbeta med dig.

Alexander J
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Hyllie

Mycket bra perfekt och högt standard kunskap

Serega S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Jernberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Dockan

Annika is very friendly, helpful, easy to communicate. I had some issues going back and forward If i want to sell apartment or not. It made Annika's job much harder. But anyway Annika found great deal for us despite we lost time (it was my fault) and market is so bad to sell. We had clear instructions what to do and we got excellent result at the end. Very happy to work with Annika.

Svar från Annika Jernberg

THX A LOT for your worming words. I just want to say thanks to YOU for an easy, nice and very smooth way of communicate and cooperate.

Christian W
Drottningtorget

Väldigt proffsig och lugnt intryck i hela processen!

Karoline S
Köpte sin lägenhet med hjälp av Annika Jernberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Vellinge Centralt

Annika är väldigt professionell och håller vad hon lovar. Hon guidade oss fint genom avtalsskrivandet och berättade sakligt och noggrant om de olika delarna och vad som händer framöver.

Svar från Annika Jernberg

Karoline, tack så mycket för att du tog dig tiden och skrev dessa fina om mig. Uppskattningen är stor från min sida! Ha det så bra!

Martin S
Köpte sin lägenhet med hjälp av
Hyllie

Som förstagångsköpare var Martina jättetrevlig att ha att göra med då hon var lugn, erfaren, tydlig och förstående.

Thomas S
Vellinge Centralt

Har varit kanon och väldigt positiv. Lämnat info löpande, så bara plus.

Svar från Annika Jernberg

Tack Thomas för att du tog dig tiden och skrev dessa fina ord:). Det har varit ett väldigt trevlig och smidigt samarbete tillsammans med dig!!! Ett stort TACK till dig!

Sandra T
Katrinelund

Väldigt trevlig, hjälpsam och kunnig mäklare!

Kent P
Köpte sitt hus med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Bunkeflostrand

Lösningsorienterad i dessa konstiga tider. Stor erfarenhet av området vi tittade på. Mycket trevlig och lätt att ha att göra med.

Alexander J
Sålde sitt hus med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Bunkeflostrand

Mycket kunskap, erfarenhet,, trevligt att prata och diskutera med, Vi har alltid bra kontakt med honom och ha sköter bra ditt jobb som mäklare. Jag kommer rekommendera till alla Med vänlig hälsning, Alexander Johansson

Anna B
Bunkeflostrand

Mäklare Jack Ovallius har från dag 1 varit outtröttligt engagerad och proffsig i att hjälpa oss sälja vårt hus. Ödmjuk till naturen men ändå mycket uppriktig och förtroendeingivande då vi efterfrågat hans professionella synpunkter, råd/stöd och strategier. Har litat 100% på honom hela vägen. Ett mycket bra bemötande med andra ord. Jack har fullt ut levt upp till våra förväntningar. Vi hade full tilltro till att vår försäljning till slut skulle gå bra, trots den sviktande husmarknaden och omvärldsfaktorer ingen kunde förutse...

Jenny M
Sålde sin lägenhet med hjälp av
Fågelbacken

Duktig, genuin och får alltid till en försäljning

Caroline S
Nobeltorget

Annika är inbjudande och trevlig, kunnig, strukturerad, tydlig och ärlig med god kommunikation. Som köpare är jag jättenöjd med kontakten.

Svar från Annika Jernberg

Tack Caroline för att du tog dig tiden att svara och det jättefina omdömet. Det var riktigt trevligt och en ära att träffa dig!

Robert B
Kroksbäck

Duktig mäklare med realistiska perspektiv. Rekommenderas starkt!

Rebecka J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Hyllie

Kändes tryggt - både inför, under och efter köpet.

Louise B
Kroksbäck

Kunnig, engagerad och erfaren! Det blir alltid en trygg bostadsaffär med Jack. Proffsig ut i fingerspetsarna.

Måns K
Sibbarp

Bra information och återkoppling under hela sälj-processen.

Christer K
Ljunghusen

Bra mäklare med vänligt och trevligt bemötande.

Svar från Annika Jernberg

Tack Christer, det var har varit, och är, ett mycket trevligt och lättsamt samarbete =) . Hälsa Ulla- Lena!

Vlora U
Videdal

Trevlig person, bra information , bra bemötande

Albert U

Hjälpsam , hjälpte till med allt vi behövde , proffsig

Henrik A
Videdal

Proffsigt o bra bemötande o väldigt duktig o bra.

Marcus K
Skanör

Trevligt bemötande, snabb och effektiv. Kontraktsskrivningen var över på en halvtimme till säljarens och vår glädje.

Svar från Annika Jernberg

Hej Marcus! Tack för att du upplevt allt positivt, effektivt och smidigt. Så ska det vara om du frågar mig =))

Annette W
Ulricedal

Martina hjälpte oss på ett säkert och förtroendeingivande sätt från början till slut. Vi bestämde oss för att sälja vårt hus under en svår tid med osäkerhet kring räntor och inflation men Martina navigerade både oss och de som var intresserade av huset på ett väldigt bra sätt. Hon är rak och tydlig i sin kommunikation vilket inger förtroende. Hon hjälpte oss hitta köpare som vi med stor glädje överlåter vårt fina hus till. Stort tack!

Viktor S
Dockan

Väldigt engagerad, positiv, professionell, kunnig och tillmötesgående. Rekommenderar varmt Therese till alla.

Sivar S
Sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Dockan

Gav goda råd. Bra kommunikation. Bra försäljningsupplägg. Rekommenderar verkligen Therese. Hon är trevlig och trygg att ha som mäklare.

Rami B
Hyllie

Trevlig, mycket duktig och bra kommunikation! Tack.

Lars E
Skanör

Trevlig, ambitiös, kunnig, seriös, rak på sak ur en positiv synvinkel, rolig/positiv, behaglig/kändes bekvämt. Vi rekommenderar Annika!

Svar från Annika Jernberg

Stort tack Lars & Ingegerd för era fina ord. Det har varit en ren glädje att få träffa er båda och äran att få hjälpa er med ert hus =)

Gert R
Sålde sitt hus med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Djupadal

Min mäklare tog väl hand om mitt ärende då det gällde att sälja mitt hus med anledning av flytt till mindre boende. Bra engagemang från början. Fin presentation i säljfolder och annons på nätet (snygg fotografering). Flera visningar blev det, men som jag förstår - tidpunkten för försäljning var inte den bästa. Slutpriset blev därför en bit ifrån förväntat, men det var inte mäklarens fel. Mäklaren gjorde ett utmärkt jobb!