Läs vad 102 Läs vad Maria Tillgren

• 2020-12-21
    Jag köpte en bostadsrätt och upplevde Maria som trevlig och hjälpsam. Upplevde kanske att hon var lite upptagen, det gick tillexempel inte att få till en extravisning när den första visningen var fullbokad, trots att jag var en väldigt intresserad spekulant. Sammanfattningsvis ändå en smidig köpupplevelse.
    Lisa L
    • 60.0 m²
    • Triangeln
    köpte sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-12-14
    Väldigt smidigt genomförd försäljning av Maria, som även sålde vårt förra hus 2015.
    Tack för hjälpen!!
    Lenart T
    • 112.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-11-27
    Jag sålde min lägenhet 2.5 a i centrala Malmö.
    Jag blev mycket bra bemött av Maria. Väldigt professionell från första kontakt. Har aldrig sålt en lägenhet innan var första gången så hade inga större förväntningar men Maria gjorde ett mycket bra jobb och informera mig hela tiden i försäljningens olika fasor. Betyg 10/10
    Jimmy M
    • 60.0 m²
    • Triangeln
    sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-11-11
    Maria hjälpte oss med försäljningen av vårt radhus i Limhamn. Hon är en fantastisk mäklare, proffsig, tydlig och strukturerad. Hon återkopplar snabbt och levde upp till alla våra förväntningar.
    Elin R
    • 102.0 m²
    • Limhamn
  • 2020-09-09
    Vi sålde, via Maria, en villa i Malmö. Det var en otroligt smidig process med ett mycket gott resultat för både säljare och köpare. Rekommenderar starkt Maria.
    Claes Göran B
  • 2020-09-07
    Jag har fått sålt min bostad på två rum och kök.
    Väldigt bra.
    Jag hoppades få sålt min lägenhet inom
    Tre månader eftersom jag redan hade
    Köpt en ny. Min lägenhet således på ca
    Tre veckor. Över min förväntan.
    Mäklaren gjorde ett fantastiskt jobb. Väldigt tillmötesgående. noggrann. Jag
    Kan varmt rekommendera henne. Mvh Margaretha Rosquist.
    Margaretha R
    • 54.0 m²
    • Limhamn
  • 2020-09-04
    Vi köpte vårt hus genom Maria och mycket imponerade över hennes lugn, professionalism och saklighet. Vi kändes oss väldigt trygga genom hela affären.
    Filip K
    • Kirseberg
    köpte sitt hus med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-09-03
    Maria Tillgren har varit en mycket tillmötesgående, tillförlitlig och trevlig mäklare att ha att göra med. Har inget att klaga på bara goda upplevelser. Kanon!
    (Köpte ett gathus i Kirseberg.)
    Jonna Å
  • 2020-09-01
    Bra stöd i vår säljprocess. Genuint intresserad och kunnig.
    Maria L
    • 4:a
    • 110.8 m²
    • Södra Sofielund
  • 2020-08-31
    Maria hjälpte oss att få ett pris på vår lägenhet som vi för ett år sedan trott var helt omöjligt. Med ett lugn har hon guidat oss och gett oss råd hur processen skall hanteras. I synnerhet då processen inleddes en bra stund före vi hittade vårt drömhus och fick bråttom att komma till avslut.
    Christian L
    • 4:a
    • 110.8 m²
    • Södra Sofielund

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte