Maria Tillgren
Registrerad mäklare sedan 2006-05-12
Aktiv på Reco.se sedan 2020-07-13
2019-08 - 2020-07

Läs vad 91 Läs vad Maria Tillgren

• Tina T sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-08-11

3:a
    Kompetent och professionell mäklare. Bostadsrättsförsäljningen gick smidigt till. Läs mer
  • Patrik J sålde sitt hus med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-07-28

Fick hjälp att sälja vår villa, mycket bra genomförd försäljning av Maria.
    Väldigt professionell och kunnig. Läs mer
  • Viktoria S sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-07-15

Triangeln
    Vi har sålt en lägenhet i centrala Malmö. Mäklaren var mycket bra. Hade stor kunskap och gav superbra service, det lilla extra. Rekommenderar Maria som mäklare! Läs mer
  • Leyla H sålde sin lägenhet med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-07-14

Persborg/västra Kattarp
    Super , jätteduktig, social trevlig Läs mer
  • Hakki U sålde sitt hus med hjälp av Maria Tillgren en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-07-13

Nya Bellevue
    Proffesionellt, lyssnar köpare och säljare, hög social kompetens, god organisator inför visningar, seriöst i sitt arbete, ärligt. Läs mer
  • Fredrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-05-31

Limhamn
    Toppenservice! Vi var verkligen supernöjda med Maria då hon är driven, serviceminded och hela tiden ger bra återkoppling. Hon engagerade sig från början till slut i affären och sökte upp nya kunder till visningar och hade hela tiden en plan för nästa steg. Rekommenderas starkt!!! Läs mer
  • Stig E sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-04-03

Södertorp
    Har sålt en bostadsrättslägenhet. Mäklaren har agerat kunnnigt och prestigelöst samt gett god service genom hela processen. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Fredrik K sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-29

Drottningtorget
    Vi sålde vår lägenhet i Malmö mars 2020. Vi kontaktade Maria Tillgren 2016 för värdering av vår lägenhet och sedan dess har hon löpande uppdaterat oss på värdet. Vi fick tidigt stort förtroende för Maria, och hennes hängivenhet gjorde valet enkelt när det väl blev dags för oss att sälja vår lägenhet. Maria agerade direkt när vi kontaktade henne och allt gick väldigt snabbt och smidigt. Maria tog hand om försäljningen på ett professionellt sätt och hennes erfarenhet gjorde sig gällande. Maria är väldigt mån om att vi som säljare känner oss trygga och vi hade en väldigt bra dialog under försäljningen. Hon återkopplade till oss i princip dagligen. Vi hade höga förväntningar på försäljningen, och även om det tog lite längre tid än vi hade önskat så är vi otroligt nöjda med hur Maria hanterade försäljningen. Vi rekommenderar varmt Maria Tillgren! Läs mer
  • Manijeh M sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-09

Hyllie
    Maria er kompetent, venlig og smilende. Läs mer
  • Ann-charlotte O sålde sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Malmö City

2020-03-07

Slottsstaden
    Maria är sympatisk, professionell och förtroendeingivande. Hon svarade alltid snabbt på våra frågor vilket gjorde att vi kände oss trygga under hela säljprocessen. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Rickard Bremer