Malin Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2003-06-24
Aktiv på Reco.se sedan 2018-05-14
2019-08 - 2020-07

Läs vad 46 Läs vad Malin Eriksson

• Erik Andersson M sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-07-08

Folkets Park
    Malin är fantastisk, hon hjälpte oss att sälja vår lägenhet i denna tuffa period. hon har också hjälpt oss med råd inför vårt husköp.

Vi var och är väldigt nöjda med Malin. Läs mer
  • Ellinor Lindblom M sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-07-05

Folkets Park
    Vi sålde vår lägenhet som ligger nära folkets park.
    Malin upplevde jag alltid som positiv och realistisk. Väldigt trygg person att ha att göra med.
    Det var väldigt lätt att få kontakt och svar på frågor.
    Jag kommer varmt rekommendera Malin till alla som ska sälja lägenhet eller hus. Läs mer
  • Jan K sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-07-02

Triangeln
    Jag sålde nu nyliegen en brf i örnen/triangeln och förra året en på Gymnasistgatan.
    Malin hat alltid varit tillmötesgående och kompetent. Hög kvalitet och har alltid varit där för mig.
    Då jag bor i Tyskland har det varit jätte viktigt att det fungerade. Det har det gjort.
    Jag kan bara tacka och buga för allt vad Malin har gjort.
    Kommer alltid att rekomendera er och Malin.
    Tack! Läs mer
  • Ing-marie L köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-06-08

Snabb och handlingskraftig. Problemlösare. Positiv och engagerad Läs mer
  • Bengt Hilding Ö köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-04-30

Klsgshamn. Badvägen
    Malin Eriksson är en kunnig och erfaren mäklare! Hon är snabb och "på" och duktig på att finna lösningar.
    Vi är mycket nöjda med henne. Läs mer
  • Stefan O
    Stefan O sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-04-20

Klagshamn
    Malin fick i uppdrag att sälja min 3:a på 81 kvm i markplan med 65 kvm tomt. Hennes bemötande var superproffsigt med samtidigt varmt och omhändertagande. Jag fick genast en bra känsla och ett förtroende för Malin. Sen sålde hon dessutom lägenheten på första visningen. Under kontraktsskrivningen tog hon hand om både mig och köparna på ett mycket lugnt och pedagogiskt sätt och hade stort tålamod när vi svävade ut i samtal om anekdoter gällande byn som lägenheten låg i.
    Jag kan varmt rekommendera Malin Eriksson och teamet på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Clara T sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-04-09

Västra Hamnen
    Proffsig, trygg och mycket trevlig. Läs mer
  • Paul Inge L sålde sitt hus med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-04-07

Tygelsjö
    1plans vila Tygelsjö
    Positiv trevlig informativ
    Hon levde upp till våra förväntningar
    Allting var perfekt Läs mer
  • Annika W sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-04-02

Hyllie
    Jag har både köpt och sålt bostadsrätt Läs mer
  • Britt-marie R sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-22

Toftängen
    Har köpt nytt i Karlshamn sålt 2 rum och kök på Totängen.
    Mycket bra är mycket nöjd.
    Mina förväntningar var att få ett bra pris för min lägenhet detta uppnåddes och lite till. Mäklaren var mycket ihärdig.
    Är mycket nöjd med både köp och fförsäljning. Tack för ett bra samarbete. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Rickard Bremer