Malin Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-08 - 2019-01

Läs vad 14 kunder tycker om Malin Eriksson

• Ellen Agneta S sålde sitt hus med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-02-07

8:a
    165m²
    Bunkeflostrand
    Mäklaren har uppfyllt mer än alla förväntningar. Hon är empatisk, har stöttat mig på ett föredömligt sätt när jag har haft oro i vissa skeden i processen. Hon är noggrann, strukturerad, lugn, stabil och engagerad. Läs mer
  • Ola Mattias L skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-10-23

Sålde ett hus tillsammans med Malin och fick utmärkt service och ett väldigt trevligt bemötande. Läs mer
  • Henrik Deichmann A skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-10-22

Köpt radhus, bra service och kontakt. Läs mer
  • Gabrielle R sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-09-25

4:a
    123m²
    Limhamn
    Malin har ett mycket trevligt bemötande.
    Duktig och kunnig.
    Vi har både sålt lägenhet och köpt hus med hjälp av Malin.
    Vi kan varmt rekommendera henne som mäklare. Läs mer
  • Jonas B skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-09-19

Malin såld en villa till oss och vi var väldigt nöjda med den proffsiga och trevliga hjälpen vi fick genom hela processen. Läs mer
  • Lisa J skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Sålt hus.
    Ett mycket seriöst och professionellt bemötande som bidrog till en realistisk diskussion kring prisbild.
    Hon visade stort engagemang. Läs mer
  • Josefine N
    Josefine N skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-09-18

Jag uppfattade Malin som kompetent, professionell och ärlig. Jag kan rekommendera henne som mäklare. Läs mer
    2018-10-01 Malin E svarar Josefine N
    Tack Josefine. Alltid lika kul att få rekommendationer.
  • Rutger G skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-09-18

Malin förmedlade det hus som vi köpte. Vi tyckte om visningen där Malin var mycket påläst och hade tid för oss som köpare och våra funderingar kring husköp.

Malin gav snabb återkoppling i hela köpprocessen och är samtidigt lugn och trevlig som person. Läs mer
    2018-10-01 Malin E svarar Rutger G
    Tack. Så kul att ni hittade ert hus.
  • Nilofar R skrev om Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-09-17

Köpt lägenhet, fick ett utmärkt bemötande av Malin Eriksson, snabb på att återkoppla och höll en riktigt bra visning! Läs mer
    2018-10-01 Malin E svarar Nilofar R
    Så glad jag blir. Tack själv för en god kontakt.
  • Hans Magnus W sålde sitt hus med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2018-09-12

4:a
    121m²
    Västra Hamnen
    Såld villa samt köpt Brf.
    Malin passade oss dels pga rekommendation men framför allt pga hennes personlighet. Hon framstår inte som den traditionella mäklaren utan är långt med naturlig och personlig. Vi bestämde oss tack vare att hon var en person som själv kunde bott i vår bostad. Hon levde upp till våra förväntningar och var närvarande och proffsig genom hela skedet. Läs mer
    2018-10-01 Malin E svarar Hans Magnus W
    Tack Hans och Hanne. Det var ett nöje att hjälpa er med både försäljning och hjälpa er hitta ett nytt boende.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Sharon Holmqvist