Läs vad 49 Läs vad Malin Eriksson

• 2020-10-04
    Svårt att bedöma. Hade bara kontakt en gång, visning, eftersom den andra var på semester.
    Malin E
    • 1:a
    • 24.0 m²
    • Slottsstaden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-10-02
    Sålde en 3a i malmö.
    Malin är mycket kompetent mäklare som ger det lilla extra!
    Alltid tillgänglig.
    Felix B
    • 65.0 m²
    • Pildammarna
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-08-10
    Vi upplevde ett utmärkt bemötande när vi sålde vår lägenhet i Klagshamn, dessutom var det en väldigt snabb försäljning.
    Vi kan verkligen rekommendera Malin Ericsson och Fastighetsbyrån till andra kunder
    Peter N
  • 2020-07-08
    Malin är fantastisk, hon hjälpte oss att sälja vår lägenhet i denna tuffa period. hon har också hjälpt oss med råd inför vårt husköp.

Vi var och är väldigt nöjda med Malin.
    Erik Andersson M
    • 77.0 m²
    • Folkets Park
  • 2020-07-05
    Vi sålde vår lägenhet som ligger nära folkets park.
    Malin upplevde jag alltid som positiv och realistisk. Väldigt trygg person att ha att göra med.
    Det var väldigt lätt att få kontakt och svar på frågor.
    Jag kommer varmt rekommendera Malin till alla som ska sälja lägenhet eller hus.
    Ellinor Lindblom M
    • 77.0 m²
    • Folkets Park
  • 2020-07-02
    Jag sålde nu nyliegen en brf i örnen/triangeln och förra året en på Gymnasistgatan.
    Malin hat alltid varit tillmötesgående och kompetent. Hög kvalitet och har alltid varit där för mig.
    Då jag bor i Tyskland har det varit jätte viktigt att det fungerade. Det har det gjort.
    Jag kan bara tacka och buga för allt vad Malin har gjort.
    Kommer alltid att rekomendera er och Malin.
    Tack!
    • 2:a
    • 54.0 m²
  • 2020-04-30
    Klsgshamn. Badvägen
    Malin Eriksson är en kunnig och erfaren mäklare! Hon är snabb och "på" och duktig på att finna lösningar.
    Vi är mycket nöjda med henne.
    Bengt Hilding Ö
  • 2020-04-20
    Malin fick i uppdrag att sälja min 3:a på 81 kvm i markplan med 65 kvm tomt. Hennes bemötande var superproffsigt med samtidigt varmt och omhändertagande. Jag fick genast en bra känsla och ett förtroende för Malin. Sen sålde hon dessutom lägenheten på första visningen. Under kontraktsskrivningen tog hon hand om både mig och köparna på ett mycket lugnt och pedagogiskt sätt och hade stort tålamod när vi svävade ut i samtal om anekdoter gällande byn som lägenheten låg i.
    Jag kan varmt rekommendera Malin Eriksson och teamet på Fastighetsbyrån.
    Stefan O
    Stefan O
  • 2020-04-09
    Proffsig, trygg och mycket trevlig.
    Clara T
    • 141.0 m²
    • Västra Hamnen
    köpte sitt hus med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte