Malin Eriksson
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-04 - 2020-03

Läs vad 38 Läs vad Malin Eriksson

• Annika W sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-04-02

Hyllie
    Jag har både köpt och sålt bostadsrätt Läs mer
  • Britt-marie R sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-22

Toftängen
    Har köpt nytt i Karlshamn sålt 2 rum och kök på Totängen.
    Mycket bra är mycket nöjd.
    Mina förväntningar var att få ett bra pris för min lägenhet detta uppnåddes och lite till. Mäklaren var mycket ihärdig.
    Är mycket nöjd med både köp och fförsäljning. Tack för ett bra samarbete. Läs mer
  • Fredrik R sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-21

Lindeborg
    Sålt bostadsrätt, mycket bra bemötande! Läs mer
  • Per H sålde sitt hus med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-02-08

Västra Hamnen
    Lyckades sälja vårt hus off-market precis som vi önskade. Det var bland annat för hennes nätverk utanför de vanliga plattformarna som vi valde att anlita Malin Eriksson.

Dessutom har hon en förmåga att få både köpare och säljare supernöjda.

Rekommenderar varmt vidare Malin Eriksson som fastighetsmäklare i Malmö med omnejd. Läs mer
  • Gustaf V sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-01-29

Ribersborg
    Köpte bostad förmedlad av Malin och fick så positivt intryck av hela processen och hur hon skötte den att vi använde henne även för försäljningen av vår egen bostad. Även denna process kunde inte sköts bättre! Läs mer
  • Natalia B köpte sitt hus med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-01-28

Bunkeflostrand
    Köpte ett objekt tillsammans med min man. En affär som inte levde upp till våra förväntningar och erfarenheter. En mäklare som i första anblick framstår som trevlig och engagerad men arbetar tyvärr bara till säljarens fördel vilket tråkigt nog för oss innebar att en fel framkom från säljaren efter alla påskrivna papper varpå intresset och engagemanget från mäklaren vid den tidpunkten hade försvunnit och allt ansvar frånsas och mäklaren upplevdes inte längre som behjälplig, trevlig och engagerad. Då vi både köpt och sålt en del objekt genom åren skulle vi inte rekommendera vår upplevelse av mäklaren (eller byrån) vidare, tyvärr. Läs mer
  • Patrik S köpte sitt hus med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-01-28

Bunkeflostrand
    Köpt ett objekt. Visade sig finnas flera fel som säljaren visste om men inte informerat om det tidigare förrän på tillträdesdagen. När alla papper var påskrivna så sa dem det till mig "just det, det är detta och detta och detta". Mäklaren avsa sig ansvaret och var inte behjälplig för medling. Läs mer
  • Karin W köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-01-24

Limhamn
    Engagerad, snabb på svar. Det blev en lätt affär. Läs mer
  • Malin Ö sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-11-24

Dammfri
    Malin hjälpte till att sälja vår lägenhet. Malin är en glad och härlig mäklare som alltid svarar och återkopplar snabbt - vilket gjorde att vi fick till en försäljning snabbt - vi är supernöjda med Malin! Läs mer
  • Nina G
    Nina G sålde sitt hus med hjälp av Malin Eriksson en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-11-22

Mellanheden
    Vi har sålt en villa på Mellanheden.
    Mäklaren var öppen, konkret, inget lull lull utan rakt på sak.
    Sålde huset en vecka efter att det lagts ut och till ett pris vi är nöjda med.
    Efter försäljningen följde hon även upp allt mycket fint och såg till all både vi och köparna fick vad vi önskat och var nöjda. Kan varmt rekommendera Malin och skulle vi sälja igen skulle vi återkommit till henne. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Rickard Bremer