Therese Lagerfelt

Therese Lagerfelt

Therese Lagerfelt är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Therese Lagerfelt har varit registrerad mäklare sedan 2012-03. Therese Lagerfelt har varit aktiv på Reco.se sedan 2019-09 och har fått 57 omdömen med ett betyg på 4.8. Therese Lagerfelt har haft 39 försäljningar sen 2021-09 och har tillfrågat 99% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-09 - 2022-08

Läs vad 57 Läs vad Therese Lagerfelt

• sålde sitt hus med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Lindeborg
    2022-09-27 Verifierad kund
    Vid första mötet upplevde vi Therese som positiv, engagerad och inkännande. Under processen var hon lättillgänglig. tillmötesgående och professionell. Rekommenderar henne varmt!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Hyllie
    2022-07-21 Verifierad kund
    Vi anlitade Fastighetsbyrån och blev väldigt nöjda med resultatet. Vi bollade många idéer och tankar ihop med Terese, då marknaden var väldigt ostadig. Terese input var oerhörd hjälpsam och vi hade turen att kunna sälja efter första visningen. Allting som ingick i deras paketpris var väldigt prisvärt. Både stylingen och fotograferingen hanterades av professionella, men även kommunikationen mellan Terese och oss var smidig. Uppskattade Fastighetsbyråns portal där man enkelt kunde följa processerna och hantera de olika stegen av försäljningen.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2022-06-23 Verifierad kund
    Therese is highly professional and goes the extra length to assist when it was required to acquire information from the association. Additionally the communication and guidance was top notch throughout.

Will not hesitate to use Therese and Fastighetsbyrån again!
    • Bergdala
    2022-06-22 Verifierad kund
    Den bestående oro som tillkommit under året med räntor, hög inflation och krig och dess påverkan på husmarknadens köpare blev det blev dålig timing med vår husförsäljning.

Trots omständigheterna har Therese bevarat sitt lugn och energiskt bokat och genomfört visningar och återkopplat till oss på ett mycket trevligt sätt. Vi är fullt nöjda med Therese kompetens som mäklare och hon har besvarat alla våra frågor och funderingar inför försäljningen av vårt hus.
    Vår husaffär ser nu ut att komma i mål.
    • Hyllie
    2022-06-20 Verifierad kund
    Svarar knappt på mail och andra frågor. Svår att få tag på.
    • Ellstorp
    2022-06-16 Verifierad kund
    Smidigt...
    (har emellertid hittills bara haft ett par mails mellan oss..)
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jag blev trevligt bemött av Therese.
    Mina förväntningar var höga och dem levde hon upp till.
    Försäljningen gick lite i vågor och det klarade Therese väl.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Bra och professionel mäklare. Hade en bra strategi och levde upp till vår förventningar. Var alltid tillgänglig på telefon, sms eller e-post och vi kände oss trygga hela vägen.
    • Erikslust
    2022-05-22 Verifierad kund
    Therese var lugn och trevlig.
    Väldigt kunnig och svarade på alla våra frågor.
    Det slutade med att vi köpte lägenheten vi var och tittade på. Jag skulle rekommendera Therese till både den som vill köpa eller sälja.
    Tack.
    • Erikslust