Läs vad 20 Läs vad Therese Lagerfelt

• 2021-01-06
    mycket bra och trevlig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Felix Oscar C
    • 1:a
    • 29.0 m²
    • Rörsjöstaden
    köpte sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Tack för omdömet Felix! Hoppas att du kommer att trivas kanon i din nya bostad :)

• 2020-12-09
    Seriös och kunnig mäklare!
    Proffsigt intryck redan första mötet och det bekräftades under hela säljprocessen.
    Andrea L
    • 3:a
    • 71.6 m²
    • Ribersborg
    sålde sin lägenhet med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
  • 2020-11-20
    Vi köpte hus.
    Lugn, samlad, inlyssnande, transparent och ansvarsfull. Lätt att ha att göra med.
    Andrea R
    • Rostorp
    köpte sitt hus med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Tack för ditt fina omdöme Andrea :) Jag hoppas verkligen att ni kommer trivas kanon i huset!

• 2020-11-16
    Köpte fastighet/villa via Therese och Fastighetsbyrån, ordning och reda, snabb i all kommunikation samt ett härligt okonstlat och behagligt bemötande
    Fredrik L
    • Rostorp
    Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme, och ett sånt fint omdöme, tack :) Jag hoppas att ni kommer trivas kanon i ert fina hus, och att ni blir kompisar med katten!

• 2020-11-12
    Mycket professionell och seriös mäklare. Ingav en trygghet och säkerhet och fick mig att känna delaktig under hela försäljningsprocessen av min lägenhet i västra hamnen. Rekommenderar alla som går i tankarna att sälja sin bostad att kontakta Therese.
    /Kristian
    Kristian S
    • 2:a
    • 64.0 m²
    • Västra Hamnen
    Åh tusen tack Kristian för ditt fina omdöme! Det var så roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina bostad!

• 2020-10-26
    Jag har sålt en 1a i rörsjöstaden.
    Jag och Therese har haft en jättefin kontakt från start och jag har känt att jag varit henne prioritet under denna resan.
    Jag hade ett mål med min affär och Therese gav mig rekommendationer om hur jag skulle gå till väga för att nå det och vi lyckades med lite över målet och jag känner att jag varit i trygga händer.
    Sofia S
    • 1:a
    • 29.0 m²
    • Rörsjöstaden
    Tack för ditt fina omdöme Sofia! Så roligt att hjälpa dig med försäljningen av din bostad :)

• 2020-10-17
    Är mycket nöjd både med bemötande och att alla mina förväntningarna Inför försäljning blev uppfyllda.
    Biserka J
    • Rostorp
    sålde sitt hus med hjälp av Therese Lagerfelt en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    Tack för ditt fina omdöme Biserka! Var så roligt att få hjälpa till med försäljningen av ditt hus!

• 2020-10-16
    Köpt lägenhet. Bra och snabb tillgänglighet hos mäklaren och trevligt bemötande.
    Karin N
    • 3:a
    • 75.5 m²
    • Solbacken
    Tack Karin! Hoppas att du trivs kanonbra på Solbacken :)

• 2020-10-16
    Sålt en lägenhet i Malmö
    Väldigt fint bemötande
    Det blev väldigt bra hon gjorde en bra jobb
    Theres var väldig duktig och hon utförde sitt jobb och väldigt bra bemötande mot oss/ mig
    Elbrona H
    • 4:a
    • 88.0 m²
    • Bulltofta
    Tack för ditt fina omdöme Elbrona! Hoppas att allt är bra med er :)

• 2020-10-14
    Sålde en lägenhet och är nöjd med försäljningen och mäklaren. Mäklaren var väldigt trevlig och professionell!
    Tova S
    • 2:a
    • 56.0 m²
    • Västra Sorgenfri
    Tack för ditt fina omdöme Tova! Andra gången vi jobbat ihop, lika roligt varje gång! Jag hoppas att det blir flera tillfällen och att ni trivs kanonbra i er nya bostad :)