Jack Ovallius

Jack Ovallius

Jack Ovallius är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Jack Ovallius har varit registrerad mäklare sedan 2013-12. Jack Ovallius har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 80 omdömen med ett betyg på 4.8. Jack Ovallius har haft 14 försäljningar sen 2023-02 och har tillfrågat 93% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar

2023-02 - 2024-01

80 omdömen om Jack Ovallius

Sedan starten hos Reco 2018
Anwer A
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Oxie

Jack Ovallius is very good mäklare

Kent P
Köpte sitt hus med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Bunkeflostrand

Lösningsorienterad i dessa konstiga tider. Stor erfarenhet av området vi tittade på. Mycket trevlig och lätt att ha att göra med.

Alexander J
Sålde sitt hus med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Bunkeflostrand

Mycket kunskap, erfarenhet,, trevligt att prata och diskutera med, Vi har alltid bra kontakt med honom och ha sköter bra ditt jobb som mäklare. Jag kommer rekommendera till alla Med vänlig hälsning, Alexander Johansson

Anna B
Bunkeflostrand

Mäklare Jack Ovallius har från dag 1 varit outtröttligt engagerad och proffsig i att hjälpa oss sälja vårt hus. Ödmjuk till naturen men ändå mycket uppriktig och förtroendeingivande då vi efterfrågat hans professionella synpunkter, råd/stöd och strategier. Har litat 100% på honom hela vägen. Ett mycket bra bemötande med andra ord. Jack har fullt ut levt upp till våra förväntningar. Vi hade full tilltro till att vår försäljning till slut skulle gå bra, trots den sviktande husmarknaden och omvärldsfaktorer ingen kunde förutse...

Robert B
Kroksbäck

Duktig mäklare med realistiska perspektiv. Rekommenderas starkt!

Louise B
Kroksbäck

Kunnig, engagerad och erfaren! Det blir alltid en trygg bostadsaffär med Jack. Proffsig ut i fingerspetsarna.

Rami B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
Hyllie

Trevlig, mycket duktig och bra kommunikation! Tack.

Astrid J
Hyllie

Jeg havde en rigtig godt oplevelse. Jack Ovallius var meget hjælpsom til at forklare mig forløbet, og jeg har haft et rimelig ukompliceret forløb ved købet af lejligheden.

Ingrid J
Limhamn

Har knappt pratat med honom för min son har haft kontakten

Maritta H
Limhamn

En mycket bra mäklare. Kunnig och effektiv. Bara bra betyg.