Jack Ovallius

Jack Ovallius

Jack Ovallius är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

och har varit registrerad mäklare sedan 2013. Jack Ovallius har varit aktiv på Reco.se sedan 2018 och har fått 30 omdömen sedan 2018-09-10. Jack Ovallius har haft 27 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 91% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 30 Läs vad Jack Ovallius

• Jack har varit tillmötesgående under hela processen & alltid följt upp. Jag rekommenderar Jack när ni ska sälja er bostad, en mäklare att lita på!
    Johan S sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2020-10-21
    • 3:a
    • 76.0 m²
    2020-10-21
  • Jack var en mycket bra mäklare. Stöd genom hela processen och väldigt seriös. Kan rekommendera honom till de som vill ha en ordentlig mäklare som gör sitt jobb.
    Andreas G sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2020-10-04
    • 37.0 m²
    • Västra Hamnen
    2020-10-04
  • Köpte en villa I Bunkeflostrand och Jack var mäklaren. Jack är mycket professionell men ändå personlig och fantastiskt trevlig människa. En av de absolut bästa jag har träffat utan tvekan. Han levde definitivt upp våra förväntningar och var super service-orienterad och snabbt på att återkomma/svara på alla samtal/frågor. En drömmäklare helt enkelt!
    Stella S köpte sitt hus med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2020-10-03
    • 86.0 m²
    2020-10-03
  • Jag har köpt en lägenhet privat och haft hjälp av Jack att skriva köpeavtal. Detta har fungerat perfekt. Jag har även haft kontakt med Jack för att sälja min nuvarande lägenhet. Vi kom aldrig till fotografering och Hemnet utan jag har själv visat lägenheten och Jack har skött den ekonomiska diskussionen och avtalsskrivning. . Även detta har skett till full belåtenhet. Han är alltid hjälpsam och svarar på frågor och funderingar.
    Lena L köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2020-08-07
    • 64.0 m²
    2020-08-07
  • Trevlig och lätt att få svar samt kontaktbar
    Christopher A köpte sitt hus med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2020-07-12
    • 109.0 m²
    2020-07-12
  • Vi köpte vårt hus av Jack. Är mycket nöjd med Jack som mäklare, tillgänglig, trevlig, närvarande! Skulle absolut rekommendera Jack som mäklare.
    Anna Ä köpte sitt hus med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2020-07-11
    • 109.0 m²
    2020-07-11
  • Köpt lägenhet. Trevlig och kunnig mäklare! Tar kontakt med jack om vi ska sälja i framtiden!
    Linn J köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2020-06-22
    • 57.0 m²
    2020-06-22
  • Jeg har kjøpt en leilighet i Hyllie Corner med min samboer Oliver Gramenius. Vi ble bemøtt på en fantastisk måte av vår megler Jack. Han svarer raskt og effektivt på alle spørsmål vi har, og er åpen for videre kontakt om vi trenger hjelp med leiligheten vi har kjøpt. Mine forventninger i forhold til å kjøpe leilighet har vært høye og Jack har vært imøtekommende og profesjonell på alle mulige måter. Min samboer og jeg kan med glede anbefale Fastighetsbyrån videre.
    Liza M köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • 47.5 m²
    2020-05-05
  • Vi köpte en nybyggd lägenhet i Hyllie och är supernöjda med allt som har haft med inflyttning att göra. Jack har svarat på alla våra märkliga frågor och hjälpt oss med allt och lite till. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Malmö.
    Oliver G köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • 47.5 m²
    2020-05-05
  • Det måste ha blivit något fel för jag har redan svarat på detta. Hur som helst så har vi just sålt vår villa och Jack Ovallius har skött det på ett utomordentligt bra sätt. Jag kan på det varmast rekommendera honom vid en försäljning.
    Anette Z sålde sitt hus med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    2020-04-16
    • 86.0 m²
    2020-04-16

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte