Jack Ovallius
Registrerad mäklare sedan 2013
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-03 - 2020-02

Läs vad 19 Läs vad Jack Ovallius

• Cecilia K sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-27

Västra Hamnen
    Han är helt enkelt bara bäst! Proffesionellt, lugn och trovärdig. Kan helt klart rekommendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
  • Josefine P sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-26

Hyllie
    Jack sålde min 3a i Hyllie.
    Jack ger ett oerhört professionellt och kunnigt intryck. Han är mycket snabb på att återkoppla och är positiv igenom hela försäljningen trots motgångar. Jack är flexibel och hittar lätt nya vägar för att lyckas på bästa sätt.
    Jag skulle definitivt använda Jack igen och rekommenderar honom starkt som mäklare. Läs mer
  • Kajsa P sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-01

Sålt bostadsrätt.
    Stort förtroende för mäklaren! Var proffsig och visste vad han gjorde.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Jens K J
    Jens K J sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-02-28

Hyllie
    Jack är en oerhört kunnig, sympatisk och trevlig person som hjälpt mig med att sälja min nya lägenhet på Hyllie Corner. Han har genom hela processen varit engagerad vilket han visat med bra råd/förslag, regelbundet uppdaterat mig om status och gett mig snabba svar - både mail, sms o mobilsamtal. En bättre, trevligare o mer kompetent mäklare har jag svårt att tro finns i branschen - så det är bara att gratulera mäklarbyrån

vänligen
    jens k jensen Läs mer
  • Petra B sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-01-29

Hyllie
    Sålt en tvåa. Jack har alltid varit lätt att nå och han har hållit alla löften om att höra av sig.
    Lätt att prata med, professionell och vänlig. Läs mer
  • Rebecka M sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-10-07

Hyllie
    Jack lyckades sälja min lägenhet i Hyllie, Malmö innan den lades ut till försäljning. Han höll regelbunden och tydlig kommunikation och var alltid genuint trevlig. Kan verkligen rekommendera Jack som mäklare. Läs mer
  • Ludvig R köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-08-27

Limhamn
    Trevlig och professionell. Snabb, tydlig och öppen i dialogen i vad som gäller vid ett lägenhetsköp.

Kunde nå honom närsomhelst vilket kändes extra tryggt om jag hade några funderingar.

Hade inga speciella förväntningar inledningsvis, positivt överraskad av upplevelsen. Läs mer
  • Ahmed T köpte sitt hus med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-08-12

Lindeborg
    Vi köpte ett radhus på Axel Danielssons väg 378 Lindeborg. Jack var väldigt trevlig och professionell. Han var tillgänglig och gav oss löpande info om statusen. Rekommenderar verkligen honom till andra säljare. Läs mer
  • Sofia R sålde sitt hus med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-05-15

Limhamn
    Mycket engagerad och trevlig! Rekommenderas starkt 😁👍🏼 Läs mer
  • My V köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2019-04-14

Lindeborg