Jack Ovallius

Jack Ovallius

Jack Ovallius är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Jack Ovallius har varit registrerad mäklare sedan 2013-12. Jack Ovallius har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-09 och har fått 59 omdömen med ett betyg på 4.8. Jack Ovallius har haft 25 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 59 Läs vad Jack Ovallius

• sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Limhamn
    2022-07-16 Verifierad kund
    Kompetent och pålitlig mäklare. Han var flexibel och tillgänglig både vid visningar och försäljning.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Holma
    2022-05-01 Verifierad kund
    Det var ett professionellt bemötande kan jag säga och kunnig i sitt yrke.
    • Limhamn
    2022-04-26 Verifierad kund
    - Jack helped set up the visiting day after published visiting day as I was not available in that certain time.
    - Helped communicate constantly in between me and the seller, and visited the property second time to met the seller face to face, helped resolved my doubts and concern about toilet sewer facilities before signing the contract.
    - Patiently helped me to translate things that were difficult to understand in the contract (Swedish into English).
    • Slottsstaden
    2022-03-21 Verifierad kund
    Topp bemötande! Proffesionellt och omhändertagande. Månade verkligen om oss och våra behov. Fans till hands och ställde upp till tusen. Vi är jätte nöjda! Stort tack!
    • Folkets Park
    2022-01-12 Verifierad kund
    Jack har varit en pärla genom hela processen. Utöver att han är kunnig så har han haft en positiv inställning.
    • Folkets Park
    2022-01-06 Verifierad kund
    Professionell och kunnig!
    Gjorde att hela processen kändes bara tryggt och effektivt. Tillgänglig gällande frågor och smidigt kommunikation via mejl och telefon.
    Rekommenderar varmt!!
  • Conny M
    • Almvik
    2021-12-15 Verifierad kund
    Väldigt duktig mäklare med otrolig erfarenhet. Jack lyssnade på vad som var viktigt för mig med försäljningen. Han återkopplade och var tillgänglig genom hela processen. Ville sälja lägenheten snabbt och allt gick undan. Skrev kontrakt på 1 vecka från att vi la ut lägenheten. Kände mig trygg. Skönt att det var smidigt och att jag fick det priset vi ville ha! Rekommenderar verkligen Jack!
    • Rosengård
    2021-11-14 Verifierad kund
    Blev bemött av en ödmjuk och serviceminded mäklare som fanns tillgänglig under hela köpprocessen. Mina förväntningar på mäklaren var att han skulle vara rak och ärlig. Dessa levde han upp till. Sammanfattningsvis en god upplevelse av Fastighetsbyrån men framförallt Jack som mäklare.
    • Limhamn - Ön
    2021-11-11 Verifierad kund
    Kunnig och trevlig med god kommunikation med oss. Alltid snabb att svara.
    • Rosengård
    2021-10-23 Verifierad kund
    Jeg blev mødt godt og mit salg var godt, over mine forventninger og virkelig hurtigt, hurtigere end jeg havde forventet. Vil helt klart anbefale ham til mine bekendte når de skal sælge elle købe bolig.