Jack Ovallius
Registrerad mäklare sedan 2013-12-12
Aktiv på Reco.se sedan 2018-09-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 24 Läs vad Jack Ovallius

• Linn J köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-06-22

Köpt lägenhet.
    Trevlig och kunnig mäklare!
    Tar kontakt med jack om vi ska sälja i framtiden! Läs mer
  • Liza M köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-05-05

Hyllie
    Jeg har kjøpt en leilighet i Hyllie Corner med min samboer Oliver Gramenius.

Vi ble bemøtt på en fantastisk måte av vår megler Jack. Han svarer raskt og effektivt på alle spørsmål vi har, og er åpen for videre kontakt om vi trenger hjelp med leiligheten vi har kjøpt. Mine forventninger i forhold til å kjøpe leilighet har vært høye og Jack har vært imøtekommende og profesjonell på alle mulige måter. Min samboer og jeg kan med glede anbefale Fastighetsbyrån videre. Läs mer
  • Oliver G köpte sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-05-05

Hyllie
    Vi köpte en nybyggd lägenhet i Hyllie och är supernöjda med allt som har haft med inflyttning att göra. Jack har svarat på alla våra märkliga frågor och hjälpt oss med allt och lite till. Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån i Malmö. Läs mer
  • Anette Z sålde sitt hus med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-04-16

Bunkeflostrand
    Det måste ha blivit något fel för jag har redan svarat på detta. Hur som helst så har vi just sålt vår villa och Jack Ovallius har skött det på ett utomordentligt bra sätt. Jag kan på det varmast rekommendera honom vid en försäljning. Läs mer
  • Göte L sålde sitt hus med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-04-16

Bunkeflostrand
    Ett väl genomfört uppdrag som sköttes klanderfritt. Trevligt bemötande gentemot oss som säljare, samt mot den nya köparen. Läs mer
  • Cecilia K sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-27

3:a
    Västra Hamnen
    Han är helt enkelt bara bäst! Proffesionellt, lugn och trovärdig. Kan helt klart rekommendera honom till vänner och bekanta. Läs mer
  • Josefine P sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-26

3:a
    Hyllie
    Jack sålde min 3a i Hyllie.
    Jack ger ett oerhört professionellt och kunnigt intryck. Han är mycket snabb på att återkoppla och är positiv igenom hela försäljningen trots motgångar. Jack är flexibel och hittar lätt nya vägar för att lyckas på bästa sätt.
    Jag skulle definitivt använda Jack igen och rekommenderar honom starkt som mäklare. Läs mer
  • Kajsa P sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-03-01

Sålt bostadsrätt.
    Stort förtroende för mäklaren! Var proffsig och visste vad han gjorde.
    Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • Jens K J
    Jens K J sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-02-28

Hyllie
    Jack är en oerhört kunnig, sympatisk och trevlig person som hjälpt mig med att sälja min nya lägenhet på Hyllie Corner. Han har genom hela processen varit engagerad vilket han visat med bra råd/förslag, regelbundet uppdaterat mig om status och gett mig snabba svar - både mail, sms o mobilsamtal. En bättre, trevligare o mer kompetent mäklare har jag svårt att tro finns i branschen - så det är bara att gratulera mäklarbyrån

vänligen
    jens k jensen Läs mer
  • Petra B sålde sin lägenhet med hjälp av Jack Ovallius en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

2020-01-29

Hyllie
    Sålt en tvåa. Jack har alltid varit lätt att nå och han har hållit alla löften om att höra av sig.
    Lätt att prata med, professionell och vänlig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Rickard Bremer