Annika Jernberg

Annika Jernberg

Annika Jernberg är mäklare på Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn

Annika Jernberg har varit registrerad mäklare sedan 2020-11. Annika Jernberg har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-11 och har fått 22 omdömen med ett betyg på 4.9. Annika Jernberg har haft 0 försäljningar sen 2021-11 och har tillfrågat 0% av sina kunder efter omdömen.

Läs vad 22 Läs vad Annika Jernberg

• sålde sin lägenhet med hjälp av Annika Jernberg en del av Fastighetsbyrån Malmö Hyllie/Limhamn
    • Södertorp
    2022-11-16 Verifierad kund
    Kan bara säga allt har varit positivt.
    Mäklaren mycket hjälpsam.
    Snabb försäljning och alt flytit snabb och smidigt.
    Tack för att ni tog er tid att skriva dessa rader om mig, det betyder väldigt mycket. Det har verkligen varit en smidig och väldigt trevlig förmedling. Annika Jernberg
    • Slottsstaden / Erikslust
    2022-09-07 Verifierad kund
    Som köpare upplevde jag Annika väldigt hjälpsam.
    Hon besvarade alla frågor och de som hon inte hade svar på direkt tog hon reda på väldigt fort.
    Grundlig och förklarande genom hela processen så inga oklarheter uppstod, vilket fick mig att känna mig trygg.

Intrycket Annika lämnar är väldigt professionellt och utöver det så är hon väldigt trevlig som person!
    Hej NIklas! 1000 tack för ditt fina omdöme. Jag vill passa på att tacka dig för ett gott och härligt samarbete. Lycka till med lägenheten, vi hörs!!! Fastighetsbyrån Malmö City
    • Slussen
    2022-06-23 Verifierad kund
    Annika är super trevlig och visningen var personlig och informativ.
    Snabb och tydlig återkoppling på allt längs vägen. Hade inte önskat något annorlunda
    Så glad jag blir för ert fina omdöme och er tid för att ni skrev detta om mig. Jag vill. passa på att tacka för ett smidigt och trevligt bemötande från er sida =) Fastighetsbyrån Malmö City
    • Slottsstaden
    2022-06-21 Verifierad kund
    Gott bemötande! Annika har härlig energi och positivt humör som smittar av sig.
    Genomsyrande bra kontakt och engagemang. Annika är toppen!
    Tack för din feedback, att du tog dig tiden till detta samt de fina orden Julia! Fastighetsbyrån Malmö City
    2022-06-20 Verifierad kund
    Annika är trevlig, kan sitt jobb och har varit mycket tillmötesgående. Försäljningen gick över förväntan och vi är väldigt nöjda på alla sätt!
    Tack Jakob för att du tog dig tiden att lämna detta omdöme med så fina ord. Jag är väldigt glad. och tacksam för detta. Det har varit en sann glädje och rent nöje av att få samarbeta med dig och din fru. Fastighetsbyrån Malmö City
    • Klagshamn
    2022-06-01 Verifierad kund
    Otroligt trevlig, dedikerad och öppen. Klar och direkt kommunikation och snabb i handling.
    Tack för ditt fina omdöme Joakim. Detta har varit ett väldigt trevligt uppdrag =) Fastighetsbyrån Malmö City
    • Segevång
    2022-04-15 Verifierad kund
    Mycket trevlig mäklare, blev super nöjd med mitt köp.
    1000 tack Zandra! Tack för ett trevligt samarbete med dig =) Fastighetsbyrån Malmö City
    • Limhamn
    2022-03-27 Verifierad kund
    Supertrevlig mäklare! Väldigt lyhörd och professionell :)
    Så gulligt av dig att skriva denna rekommendation. 1000 tack för att du tog dig tid till detta. Och tack för att ni är så trevliga kunder :) Fastighetsbyrån Malmö City
    • Kirseberg
    2021-11-24 Verifierad kund
    Jag blev bemött på ett mycket professionellt, men också vänligt och trevligt sätt av Annika. Jag fick en bra genomgång av processen och bra svar på mina frågor. Sen gick fotografering, visning och försäljning snabbt, och jag fick löpande info från Annika hur läget var i processen. Jag är väldigt nöjd med hanteringen av försäljningen som helhet.
    Stort tack Leif för att du tog dig tiden att svara och ditt fina omdömen. Det betyder mycket för mig! Ha de fint tills vi ses nästa gång :) Fastighetsbyrån Malmö City
    • Dockan
    2021-11-18 Verifierad kund
    Engagerad, lösningsinriktad, snabb, positiv
    1000 tack Johanna för dina fina ord. Och tack detsamma till dig =) Fastighetsbyrån Malmö City