Leo Johansson
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-07 - 2019-06
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mäklaryrket är att få förtroendet att hjälpa till i en så viktig affär som en bostadsaffär. Yrket innebär frihet under ansvar, vilket passar mig perfekt. Att sedan få guida säljare och köpare till en trygg, smidig och bra affär utifrån varje enskild kunds unika förutsättningar - det är bland det roligaste som finns.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Vill du ha en påläst, erfaren mäklare som har målet inställt på långsiktigt nöjda kunder och ett högt slutpris är du välkommen att kontakta mig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har arbetat som fastighetsmäklare sedan 2003. Läs mer

Läs vad 91 Läs vad Leo Johansson

• Helena J köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-07-14

Norrmalm
    Vi har köpt en bostadsrätt av Leo. Våra förväntningar var ett proffesionellt bemötande från en påläst mäklare med kunskap inom området. Leo infriade våra förväntningar och vi är väldigt nöjda med boendet. Tack! Läs mer
  • Herbert S köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-07-05

Norrmalm
    Kan verkligen rekommendera honom Läs mer
  • Vendela D sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-06-27

Hentorp
    Lugnt och tryggt bemötande. Snabb affär! Läs mer
  • Henry C sålde sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-06-19

Norrmalm
    Vi har sålt vår villa på PerAndersgatan och som mäklare har vi haft Leo Johansson. Hans bemötande har varit utmärkt, hans kontaker med oss har alltid varit lugna och korektta. Våra förväntningar har mycket väl blivit uppfyllt. Läs mer
  • Anders M
    Anders M sålde sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-05-26

Lerdala
    Leo genomför uppdraget att sälja vår villa på ett trevligt och professionellt sätt. Är bra på att förklara de olika stegen i processen så att vi redan från början vet vad som ska göras i olika skeden. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Wiktor B sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-05-21

Lunden
    Sålde en lägenhet, Leo var mycket proffsig och hade vänligt bemötande. Skulle gärna rekommendera honom till andra säljare och eller köpare. Läs mer
  • Erkan D sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-05-04

Norrmalm
    Vi har sålt en lägenhet i Skövde, Norrmalm. Leo var väldigt professionell och tydlig med lagar, regler och hur man går tillväga, vilket vi uppskattade starkt. Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt för lite mer än summan vi förväntade oss. Rekommenderar Leo till dem som vill sälja sin lägenhet och vill ha professionell hjälp. Läs mer
  • Jennie H sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-04-21

Norrmalm
    Mycket bra bemötande av Leo, han var påläst, kunnig och seriös. Vi efterfrågade en snabb försäljning, vilket det blev, med dessutom en vinst vi inte förväntat oss. I det stora hela är vi supernöjda. Vi rekommenderar både fastighetsbyrån och Leo till andra. Läs mer
  • Anders M sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-04-18

Norrmalm
    Kompetent och rutinerad mäklare som jobbar lugnt och metodiskt, inger förtroende och kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Eva G sålde sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-04-08

Värsås
    Leo är en lugn och behaglig mäklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skövde

Frans Jonsson