Leo Johansson

Leo Johansson

Leo Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Leo Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2003-08. Leo Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 215 omdömen med ett betyg på 4.8. Leo Johansson har haft 40 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mäklaryrket är att få förtroendet att hjälpa till i en så viktig affär som en bostadsaffär. Yrket innebär frihet under ansvar, vilket passar mig perfekt. Att sedan få guida säljare och köpare till en trygg, smidig och bra affär utifrån varje enskild kunds unika förutsättningar - det är bland det roligaste som finns.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Vill du ha en påläst, erfaren mäklare som har målet inställt på långsiktigt nöjda kunder och ett högt slutpris är du välkommen att kontakta mig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har arbetat som fastighetsmäklare sedan 2003.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 215 Läs vad Leo Johansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Östermalm
    2022-07-22 Verifierad kund
    Vår erfarenhet av Leo är att han gjorde sitt bästa. Vi fick svar på de frågor vi hade, om han inte visste svaret återkom han när han undersökt saken.
    2022-07-14 Verifierad kund
    Träffade Leo endast en gång i samband med en visning. Trevlig och hjälpsam. Återkom snabbt efter visningen med svar på de frågor vi hade som han inte visste.
    2022-07-12 Verifierad kund
    Jag är verkligen supernöjda med Leo. Han överträffade till och med våra förväntningar. Försäljningen av våran bostadrätt gick på raket fart. Han hade en tydlig strategi och mål med affären från början. Han får högsta betyg och jag kommer att rekomendera honom vidare. Alltid tillgänglig och snabb att svara på alla funderingar de frågor vi hade på vägen. Perfekt dialog och kommunikation!!
    2022-07-12 Verifierad kund
    En tydlig och tillgänglig mäklare. Vi är supernöjda och kände hos trygga hela vägen fram till försäljning
    • Norrmalm
    2022-07-03 Verifierad kund
    Blev bemött på ett professionellt sätt!
    Levde upp till våra förväntningar på ett bra sätt!
    Mycket bra upplevelse!
    • Vasastaden
    2022-06-29 Verifierad kund
    Professionell och hjälpsam. Var kunnig och hade svar på all information som behövdes. Tog sig tiden att gå igenom hela avtalet tillsammans vid kontraktsskrivningen vilket uppskattades. Är nöjd!
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Trängen
    2022-06-19 Verifierad kund
    Trevlig mäklare som gjorde sitt yttersta för en bra affär!
    • Fjället
    2022-06-02 Verifierad kund
    Superbra och hjälpsam vi är jättenöjda med leo
    • Fjället
    2022-05-30 Verifierad kund
    Extremt hjälpsam och vänlig mäklare! Jag och min sambo som aldrig har köpt en fastighet innan har varit väldigt vilsna i det hela, men Leo har hjälp oss i varje steg på vägen för att underlätta. Hans hjälp har verkligen tagit en tyngd ifrån våra axlar.
    Bemötandet på visningen av huset var mycket positiv och verkar verkligen veta det lilla extra.
    • Ryd
    2022-05-30 Verifierad kund
    Har jobbat jätte mycket, med att sälja mitt hus. Han var väldigt engagerad.
    Han gav ett fint förtroende.