Leo Johansson

Leo Johansson

Leo Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Leo Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2003-08. Leo Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 169 omdömen med ett betyg på 4.8. Leo Johansson har haft 43 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mäklaryrket är att få förtroendet att hjälpa till i en så viktig affär som en bostadsaffär. Yrket innebär frihet under ansvar, vilket passar mig perfekt. Att sedan få guida säljare och köpare till en trygg, smidig och bra affär utifrån varje enskild kunds unika förutsättningar - det är bland det roligaste som finns.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Vill du ha en påläst, erfaren mäklare som har målet inställt på långsiktigt nöjda kunder och ett högt slutpris är du välkommen att kontakta mig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har arbetat som fastighetsmäklare sedan 2003.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 169 Läs vad Leo Johansson

• köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2021-07-12
    Leo var supertrevlig och snabb👍 Fick snabbt förtroende för honom. En toppen kille😁
  • sålde sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Igelstorp
    2021-06-23
    Jag möttes av Leo Johanssons expertis och erfarenhet. Är mycket imponerad av hans kunnande och trevliga bemötande. Jag har inte så stora förväntningar men blev otroligt positivt överraskad.

Leo tog hand om allt från början till slut, vilket jag är enormt tacksam för
    2021-06-15
    Leo är en mycket trevlig person, som ger det där lilla extra för kunden. Han är lätt att få tag på och lätt att prata med. Lovar han något är han noga med att se till att göra det och återkoppla när det är gjort.

Det var första gången vi köpte en bostad och Leo var väldigt pedagogisk med oss under hela resan. Det gjorde det väldigt lätt att förstå alla delar som ingår i ett bostadsköp och vi fick svar på alla våra frågor.

Jag kan varmt rekommendera Leo som er mäklarkontakt.
  • johan j
    sålde sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    2021-06-15
    Proffsig och bra på att kommunicera. Förklarar alternativen man har som säljare. Snabb och effektivt utan att stressa igenom något. Bra mäklare
    2021-06-15
    Han har fin bemötande. Han svarar fort och är hjälpsam.
    • Simsjön
    2021-06-10
    Trevligt första bemötande
    Noggrann och pålitlig
  • sålde sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Simsjön
    2021-06-09
    Vi sålde vår sommarstuga i Simsjön med hjälp av Leo Johansson en mycket erfaren och trevlig mäklare som verkligen visste hur en försäljning går till kunnig och lugn rekommenderas på det varmaste.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
    • Centrum
    2021-06-08
    Jag har sålt min lgh i centrala Skövde. Jag valde Leo som mäklare pga hans lugnhet, ärlighet och hans sätt som gjorde mig under hela processen av försäljning att känna mig trygg. Leo gav mig flera råd och vissa var avgörande för försäljning. När jag var orolig eller osäkert hur skulle jag göra han var rak, stabil och faktiskt ledade mig till klokt och rätt beslut. Leo var otroligt engagerad speciell eftersom jag bor inte mer i Skövde så han helt enkelt löste alla bitar som jag kunde inte på avstånd.
    Om jag skulle sammanfatta då måste jag säga att Leo var perfekt val för en kunnig, klokt, ärlig och oerhört hjälpsam mäklare.
    Hel enkelt kan jag varm rekommendera Leo till alla som vill ha trygghet genom hela vägen även om de själv är inte så kunniga omkring köpning/försäljning av bostad. (så var det i mitt fall iaf:))
    • Hentorp
    2021-06-07
    Jag köpte en bostadsrätt i skövde där Leo var mäklare. Jag fick ett fantastiskt bra bemötande av Leo sedan start. Han är, tydlig, lugn och behjälplig vilket gjorde att det kändes mycket tryggt för mig som köpare genom hela processen.
    • Hentorp
    2021-06-07
    Jag har sålt en bostadsrätt och Leo hjälpte mig hela vägen. Ett lugnt och fint bemötande och en proffsigt utförd försäljning. En väldigt smidig process!