Leo Johansson
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2018-08 - 2019-01
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mäklaryrket är att få förtroendet att hjälpa till i en så viktig affär som en bostadsaffär. Yrket innebär frihet under ansvar, vilket passar mig perfekt. Att sedan få guida säljare och köpare till en trygg, smidig och bra affär utifrån varje enskild kunds unika förutsättningar - det är bland det roligaste som finns.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Vill du ha en påläst, erfaren mäklare som har målet inställt på långsiktigt nöjda kunder och ett högt slutpris är du välkommen att kontakta mig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har arbetat som fastighetsmäklare sedan 2003. Läs mer

Läs vad 76 kunder tycker om Leo Johansson

• Patrick S köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-02-04

2:a
    49m²
    Norrmalm
    Köpt en två rums lägenhet, bemötandet var bra och Leo uppfattades som kunnig och seriös Läs mer
  • Patrick R köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-01-30

3:a
    83m²
    Billingssluttningen
    Leo är en mycket bra mäklare. Rekommenderas! Läs mer
  • Åke P sålde sin bostad med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-12-23

Bostadsrätt
    Proffsigt bemötande, trevlig, snabb och effektiv, bra kommunikation.
    Mkt nöjd! Läs mer
  • Johanna T köpte sin bostad med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-12-18

Köpt bostad, villa. Bra och trevligt bemötande. Snabba svar och bra service. Inget att klaga på vid första husköpet! Läs mer
  • Anna E köpte sin bostad med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-12-05

Vi har köpt hus.
    Bra bemötande och hjälpsam
    Trevlig Läs mer
  • Elinor A sålde sin bostad med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-11-23

Han är bra, pålitlig och kompetent. Läs mer
  • Aysegül D köpte sin bostad med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-11-22

Vi köpte vårt nya hus där Leo var mäklare. Vi fick mycket gott intryck av honom då han är både proffessionell och personlig. Vi valde därför honom för försäljning av vår lägenhet. Rekommenderar honom varmt. Läs mer
  • Louise L sålde sin bostad med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-11-19

Anlitade Leo när jag skulle sälja min tvåa på Norrmalm. Försäljningen gick väldigt snabbt och smidigt tack vare Leos professionella och trevliga bemötande. Slutpriset landade långt över mins förväntningar och jag kunde inte varit nöjdare😊 Läs mer
  • Mauri A sålde sin bostad med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-11-09

Saklig ock trevlig bemötande. Läs mer
  • Michaela E sålde sin bostad med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-11-08

Sålde ett parhus.
    En mycket kompetent och engagerad mäklare. Tar sig tid att förklara så man som kund förstått. Rekommenderar varmt!
    Kommer kontaktas även vid nästa försäljning av bostad! Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skövde

Frans Jonsson