Leo Johansson
Registrerad mäklare sedan 2003-08-19
Aktiv på Reco.se sedan 2014-11-06
2019-08 - 2020-07
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mäklaryrket är att få förtroendet att hjälpa till i en så viktig affär som en bostadsaffär. Yrket innebär frihet under ansvar, vilket passar mig perfekt. Att sedan få guida säljare och köpare till en trygg, smidig och bra affär utifrån varje enskild kunds unika förutsättningar - det är bland det roligaste som finns.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Vill du ha en påläst, erfaren mäklare som har målet inställt på långsiktigt nöjda kunder och ett högt slutpris är du välkommen att kontakta mig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har arbetat som fastighetsmäklare sedan 2003. Läs mer

Läs vad 129 Läs vad Leo Johansson

• Andreas E köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-08-01

4:a
    Hentorp
    Köpt en bostadsrätt av Leo. Fick bra och snabb hjälp med förhandsvisning och sedan gick budgivning och köp väldigt smidigt.
    Bra info löpande om hur det gick med affären och fick hjälp med alla frågor vi hade. Läs mer
  • Frank C sålde sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-06-29

Kvarnsjön
    Hej. Vi har sålt en villa.
    Bemötande har varit bra och proffsigt.
    Leo fixade till det så att försäljningen gick lite över förväntan, och det blev en bra köpare.
    Totalt kan man säga att det sköttes proffsigt och snabbt , även med andra tjänster såsom besiktning mm.
    / Frank Läs mer
  • Ulla-brith C sålde sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-06-28

Kvarnsjön
    Vi har sålt en enplansvilla i ett villaområde. Leo har skött hela försäljningsproceduren på ett mycket professionellt sätt. Vi har fått mycket god hjälp från första mötet till det att kontraktet skrevs. Läs mer
  • Susanne Y sålde sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-06-26

Sålt villa.
    Proffsig och snabb återkoppling genom hela försäljningsprocessen. Läs mer
  • EMIL J
    EMIL J skrev om Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-06-03

Leo hjälpte oss att sälja vår tvåa, och i en tid då mycket står still p.g.a. Corona så var det mycket tack vare Leos professionella kundbemötande, gedigna kunskap och hårt arbete som gjorde att vi lyckades sälja vår lägenhet - bara en vecka efter visning! Kan inget annat än att starkt rekommendera Leo som mäklare. Läs mer
  • Gianfranco A
    Gianfranco A sålde sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-05-30

Östermalm
    Vid ålderns höst ville vi (jag och min fru) lämna över vårt enfamiljs hus till yngre krafter som kunde trivas i den och utveckla fastigheten mot ett boende i samklang den moderna miljö samhället. Dessutom ville vi få ett erkännandet av vårt 36 åriga arbete Leo Johansson mäklar och förmedlar roll har det med ”beröm” utmärkt lyckats fylla våra önskningar Läs mer
  • Martina M sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-04-29

4:a
    Hentorp
    Kanonhjälp med försäljning av vår lägenhet! Läs mer
  • Svante A sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-04-28

3:a
    Norrmalm
    Leo skötte sitt uppdrag på ett utmärkt sätt och med stort tålamod under en tid när efterfrågan på bostadsmarknaden var mindre än tillgången. Läs mer
  • Britt F
    Britt F sålde sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-03-30

Ryd
    Blev rekommenderad att kontakta Leo vid försäljning av mitt hus. Jag blev mycket bra bemött och fick bra vägledning. Affären blev bra och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Christian H sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-03-27

3:a
    Centrum
    Sålt en bostadsrätt och Leo har skött det hela jättebra och smidigt alltihop, från första möte till kontrakt. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skövde

Elin Edlander