Leo Johansson
Registrerad mäklare sedan 2003
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-04 - 2020-03
Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mäklaryrket är att få förtroendet att hjälpa till i en så viktig affär som en bostadsaffär. Yrket innebär frihet under ansvar, vilket passar mig perfekt. Att sedan få guida säljare och köpare till en trygg, smidig och bra affär utifrån varje enskild kunds unika förutsättningar - det är bland det roligaste som finns.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Vill du ha en påläst, erfaren mäklare som har målet inställt på långsiktigt nöjda kunder och ett högt slutpris är du välkommen att kontakta mig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har arbetat som fastighetsmäklare sedan 2003. Läs mer

Läs vad 121 Läs vad Leo Johansson

• Britt F
    Britt F sålde sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-03-30

Ryd
    Blev rekommenderad att kontakta Leo vid försäljning av mitt hus. Jag blev mycket bra bemött och fick bra vägledning. Affären blev bra och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Christian H sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-03-27

Centrum
    Sålt en bostadsrätt och Leo har skött det hela jättebra och smidigt alltihop, från första möte till kontrakt. Läs mer
  • Viktor J sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-03-19

Södermalm
    Bra bemötande, hjälpsam och god kundkontakt. Upplever Leo som både kompetent och seriös. Läs mer
  • Oscar S sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-03-08

Havstena
    Leo gav redan vid första mötet ett lugnt och stabilt intryck. Han skapade en tydlig och realistisk bild av marknaden och upplägget för försäljningen av lägenheten. Det gavs ofta uppdateringar om hur allt låg till vilket medförde en trygghet från dag ett tills kontraktet var skrivet. Läs mer
  • Wendt Agneta W köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-03-04

Västermalm
    Trevligt bemötande och ödmjuk i sitt sätt mot mig som köpare.Lyhörd.Jag är mycket nöjd och kommer att rekommendera honom. Läs mer
  • Lillemor L sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-03-02

Skultorp
    Varit kund på Swedbank sedan barn och valde såklart Fastighetsbyrån när jag skulle sälja min insatslägenhet. Min kompis, som sålt sin lägenhet tidigare tillsammans med mäklare Leo Johansson, förordade honom. Självklart blev Leo min mäklare. Leo har skött allt på bästa sätt, jag har haft stort förtroende för honom.
    Jag rekommenderar den bäste mäklare jag vet, Leo Johansson på Fastighetsbyrån. Läs mer
  • Mikael V sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-02-26

Skultorp
    Jag och min sambo sålde vår lägenhet på Klagstorpsvägen i Skultorp (Skövde) och är jättenöjda med Leos arbete. Vi fick ett professionellt bemötande där Leo tog sig tid att berätta om varje steg i säljprocessen. Vi fick en värdering/uppskattat slutpris av vår lägenhet som sedan även blev den summan vi sålde för. Vi är mycket nöjda med vår mäklare! Läs mer
  • Linn S sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-02-26

Skultorp
    Sålt lägenhet i Skövde och är otroligt nöjda med Leo som vår mäklare. Enkel att komma i kontakt med och förmedlade allt väldigt bra och tydligt från första mötet tills affären var klar. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Fredrik H sålde sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-02-21

Norrmalm
    Vi sålde vår villa.
    Vi blev väl bemötta och fick tydlig
    Och genomgående information.
    Motsvarade våra förväntningar
    Och skulle rekommendera andra
    att anlita honom. Läs mer
  • Anders D sålde sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

2020-02-21

Norrmalm
    Mäklaren Leo Johansson har varit en kunnig, lugn, saklig och pålitlig yrkesperson som i ett bra bemötande under hela tiden återkopplat till oss det han lovat i den pågående processen med fastighetsförsäljning. Det har känts tryggt att anlita honom och vi rekommenderar honom. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Skövde

Elin Edlander