Leo Johansson

Leo Johansson

Leo Johansson är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Leo Johansson har varit registrerad mäklare sedan 2003-08. Leo Johansson har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 135 omdömen med ett betyg på 4.8. Leo Johansson har haft 41 försäljningar sen 2019-11 och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Vad är det bästa med att jobba som mäklare?
Det bästa med mäklaryrket är att få förtroendet att hjälpa till i en så viktig affär som en bostadsaffär. Yrket innebär frihet under ansvar, vilket passar mig perfekt. Att sedan få guida säljare och köpare till en trygg, smidig och bra affär utifrån varje enskild kunds unika förutsättningar - det är bland det roligaste som finns.

Varför ska man välja dig när man ska göra en bostadsaffär?
Vill du ha en påläst, erfaren mäklare som har målet inställt på långsiktigt nöjda kunder och ett högt slutpris är du välkommen att kontakta mig!

Vad vet vi inte om dig?
Jag har arbetat som fastighetsmäklare sedan 2003.

Försäljningar 2019-11 - 2020-10

Läs vad 135 Läs vad Leo Johansson

• 2020-10-30
    Vi har sålt en villa i Skövde där Fastighetsbyrån med mäklare Leo Johansson fick uppdraget. Vi uppfattar Leo som noggrann och tydlig i sin roll som mäklare. Han är korrekt, kunnig och erfaren.
    Elinor F
    • 106.0 m²
    • Lillängen
  • 2020-10-24
    Har sålt ett enplanshus i Hentorp, Skövde. Från start till mål har vi fått en professionell hjälp av Leo. Har fått snabba svar på alla våra frågor oavsett tid och dag. Leo förklarar på ett lättförståeligt sätt och tar sig tid.
    Tomas S
    • 147.0 m²
  • 2020-10-08
    Köpte min första bostadsrätt i centrala Skövde. Trevlig och duktig mäklare som hjälpte mig igenom hela processen och hur det fungerar. Jag är nöjd med slutpriset och med Leos arbete. Rekommenderas starkt.
    David B
    • 2:a
    • 59.0 m²
    • Centrum
    köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
  • 2020-09-21
    Leo hjälpte oss med att värdera och sälja vårt bostadsrätt radhus. Det var det första huset som vi sålde. Hans bemötande var mycket professionellt och vi fick allt stöd som vi behövde under hela försljningsprocessen. Allt gick mycket snabbt och smidigt. Jag kan varmt rekommendera honom.
    Agnes R
    • 103.7 m²
    • Ekängen
  • 2020-08-17
    Leo är en proffsig mäklare som finns där för frågor och hjälpte oss fint med vårt husköp
    Per A
    • 140.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
  • 2020-08-12
    Jag köpte en fristående enplansvilla. Jag blev väl bemött. Leo var hjälpsam och förklarade och beskrev allt jag behövde veta, både om objektet och om proceduren kring köpet. Leo hade tät återkoppling efter budgivningen.
    Markus Ö
    • 141.0 m²
    köpte sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
  • 2020-08-01
    Köpt en bostadsrätt av Leo. Fick bra och snabb hjälp med förhandsvisning och sedan gick budgivning och köp väldigt smidigt. Bra info löpande om hur det gick med affären och fick hjälp med alla frågor vi hade.
    Andreas E
    • 4:a
    • 93.0 m²
    köpte sin lägenhet med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde
  • 2020-06-29
    Hej. Vi har sålt en villa. Bemötande har varit bra och proffsigt. Leo fixade till det så att försäljningen gick lite över förväntan, och det blev en bra köpare. Totalt kan man säga att det sköttes proffsigt och snabbt , även med andra tjänster såsom besiktning mm. / Frank
    Frank C
    • 118.0 m²
    • Kvarnsjön
  • 2020-06-28
    Vi har sålt en enplansvilla i ett villaområde. Leo har skött hela försäljningsproceduren på ett mycket professionellt sätt. Vi har fått mycket god hjälp från första mötet till det att kontraktet skrevs.
    Ulla-brith C
    • 118.0 m²
    • Kvarnsjön
  • 2020-06-26
    Sålt villa. Proffsig och snabb återkoppling genom hela försäljningsprocessen.
    Susanne Y
    • 141.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Leo Johansson en del av Fastighetsbyrån Skövde

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte