Anders Ahlm

Anders Ahlm

Anders Ahlm är mäklare på Fastighetsbyrån Skövde

Anders Ahlm har varit registrerad mäklare sedan 1993-12. Anders Ahlm har varit aktiv på Reco.se sedan 2014-11 och har fått 34 omdömen med ett betyg på 4.6. Anders Ahlm har haft 16 försäljningar sen 2019-12 och har tillfrågat 81% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-12 - 2020-11

Läs vad 34 Läs vad Anders Ahlm

• 2020-10-19
    Enplansvilla Bra och proffsigt Tillgodo såg att jag fick de svar jag ville Mycket bra bemötande
    Hans P
    • 107.0 m²
  • 2020-10-02
    Vi har köpt ett tomt av Anders för en ny byggnation. Fantastisk trevlig. Väldigt inkluderande även när man har små barn med sig. Vi rekommenderar varmt denna mäklaren för alla som önskar göra en trygg och enkel affär.
    Eidi Krüger L
    • 172.0 m²
  • 2020-08-28
    Vi har köpt ett ny producerat radhus. Vi har mötts av en glad man med stor proffessionalitet. Vi har mötts av stor kunskap där vi känt oss sedda och väl bemötta utifrån våra förväntningar. Rekommenderar varmt Anders!
    Sophie M
    Sophie M
    • 130.0 m²
    • Trädgårdsstaden
  • 2020-08-09
    Nyproduktion. Bra bemötande. Hade inte så stora förväntningar.
    Petra P
    • 130.0 m²
    • Trädgårdsstaden
  • 2019-12-13
    Herr Ahlm hat uns sehr gut betreut und sind sehr zufrieden mit seiner Arbeit gewesen.
    Werner A
    • 90.0 m²
    • Undenäs
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
  • 2019-12-08
    Har köpt ett fritidshus där Anders var ansvarig mäklare. Fick ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande under hela försäljningsprocessen. Mycket hjälpsam och snabb i sitt agerande när frågor uppkom. Anders har varit en mycket bra mäklare som jag känt förtroende för.
    Tommy S
    • 70.0 m²
  • 2019-09-25
    Är tråkigt när vi inte fick samma mäklare som höll i allt förarbete som när då tillträdesdagen var. Men mäklaren var lugn, dock inte så tydlig mot säljarna som vi hoppats på gällande att avstädning ej var ok. Upplevde också att säljarna ej fått helt relevant information i säljuppdraget gällande ansvarsbitar och övrigt som stod i kontraktet. Vi förde dialogen, ej mäklaren, vilket vi upplevde som negativt.
    Sara W
    • 172.0 m²
    • Centrum
  • 2019-09-02
    Proffsigt och bra bemötande. Gick igenom tidsplanen och vad jag skulle tänka på. Uppdaterade mig genom hela processen
    Michael J
    • 60.0 m²
    sålde sitt hus med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde
  • 2018-09-14
    Trevlig och väldigt nöjda med våran fastighetsaffär
    Jennifer E
    • 35.0 m²
    • Örlen
  • 2017-06-18
    Anders gav oss ett bra bemötande, han var lätt att ha att göra med och hörde alltid av sig när vi sökt honom eller om något hade förändrats så att vi behövde uppdateras. Den totala upplevelsen var positiv i samtliga avseenden.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte