Anders Ahlm
Registrerad mäklare sedan 1993
Aktiv på Reco.se sedan 2014
2019-01 - 2019-12

Läs vad 30 Läs vad Anders Ahlm

• Werner A sålde sitt hus med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-12-13

Undenäs
    Herr Ahlm hat uns sehr gut betreut und sind sehr zufrieden mit seiner Arbeit gewesen. Läs mer
  • Tommy S köpte sitt hus med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-12-08

Har köpt ett fritidshus där Anders var ansvarig mäklare. Fick ett mycket trevligt och proffesionellt bemötande under hela försäljningsprocessen. Mycket hjälpsam och snabb i sitt agerande när frågor uppkom. Anders har varit en mycket bra mäklare som jag känt förtroende för. Läs mer
  • Sara W köpte sitt hus med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-09-25

Centrum
    Är tråkigt när vi inte fick samma mäklare som höll i allt förarbete som när då tillträdesdagen var. Men mäklaren var lugn, dock inte så tydlig mot säljarna som vi hoppats på gällande att avstädning ej var ok. Upplevde också att säljarna ej fått helt relevant information i säljuppdraget gällande ansvarsbitar och övrigt som stod i kontraktet. Vi förde dialogen, ej mäklaren, vilket vi upplevde som negativt. Läs mer
  • Michael J sålde sitt hus med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde

2019-09-02

Proffsigt och bra bemötande. Gick igenom tidsplanen och vad jag skulle tänka på. Uppdaterade mig genom hela processen Läs mer
  • Jennifer E köpte sin bostad med hjälp av Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde

2018-09-14

Trevlig och väldigt nöjda med våran fastighetsaffär Läs mer
  • Ulla C skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde

2017-06-18

Anders gav oss ett bra bemötande, han var lätt att ha att göra med och hörde alltid av sig när vi sökt honom eller om något hade förändrats så att vi behövde uppdateras. Den totala upplevelsen var positiv i samtliga avseenden. Läs mer
  • Maria K skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde

2017-06-16

Trevlig, kunnig och mycket kompetent och hjälpsam. Läs mer
  • Hanna E
    Hanna E skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde

2017-03-20

Seriös och trevlig mäklare! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Tord G
    Tord G skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde

2017-03-17

Anders är mycket kunnig, seriös och en väldigt trevlig person. Jag har stort förtroende för honom. Läs mer
  • Linus J skrev om Anders Ahlm en del av Fastighetsbyrån Skövde

2015-03-25